Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:20
G_Dragon schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:34:
Ik ben zelf dit weekend begonnen met de serie Tulsa King omdat ik een tip kreeg van een vriend, kijk best goed weg!
Al vind ik het gemompel van Stallone soms wel een beetje vervelend.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:23
Jovatov schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 13:24:
[...]

Ik herken dat Better Call Saul (heel) traag op gang komt. Maar de opbouw is steengoed en de laatste twee seizoenen overtreft wat mij betreft Breaking Bad. Veel plezier!
Net ook weer voor de derde of vierde keer aan BB bezig. Deze serie is gewoon perfectie voor mij.
BCS vind ik een pak minder en ben ik eigenlijk altijd op mijn honger blijven zitten.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:27
The Golden Hour (2022–)The Golden Hour (2022–)
Tweakers: 7 | IMDb: 7.2 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Soms kijken we wel eens Nederlandse series. Ik ben er zelf nooit zo van omdat het vaak gewoon net niet is. Deze serie schuurt daar aardig dicht tegen de afgrond aan en weet toch zich recht te houden. We volgen het verhaal van een Rechercheur die door toeval (?) en dikke pech een jeugdvriend een aanslag ziet plegen. De eerste paar afleveringen van seizoen 1 gaat het allemaal als een sneltreinvaard en kijkt het gewoon lekker weg. (Patrick!)

Soms maakt Mardik echt heel domme fouten en dan denk je nog, ach hij voelt zich opgejaagd echter hoe verder we naderen in het script begint dat een beetje te irriteren om bij de laatste aflevering van Seizoen 1 er met een open einde zo groot als de Atlantische oceaan te stoppen.
Seizoen 2 is een schoolvoorbeeld van wat er gebeurd als je verf te dun en te ver uitstrijkt. De rollen die Tine Joustra en Ellen Parren vertolken zorgen er nog een beetje voor dat dit seizoen te kijken is echter alles en iedereen er omheen. Sorry, het was t gewoon niet. Ja ok, Sebastien Dewaele, speelt ook erg goed. Toch hoop ik op een 3e seizoen want nu wil ik ook wel weten hoe het afloopt
spoiler:
In S2 hebben een paar terroristen zich verschanst in het concert gebouw en ik heb nog nooit zo'n prutsers in series gezien. Ze zijn werkelijk t halve seizoen aan het zoeken naar een hoofdpersoon. Kan aan mij liggen maar zo groot is dat concert gebouw toch helemaal niet?
spoiler:
Het einde van S2 is typisch, we maken onze main vaillain dood en dus moeten we in s3 wel een nieuw verhaal vertellen. Dat Mardik nu echt echt echt niet meer weg komt met 'ja maar ik ben er ingeluisd' ja dat vergeten we maar gewoon
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/7.5.png7.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Strava | AP | IP | AW

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:48
RoRoNL schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:02:
@Carlos0_0 Ja, House of Guinness hebben wij al geheel gezien, juist omdat het van de schrijver van Peaky Blinders is, en is veelbelovend, maar nog niet zo goed als Peaky werd. Een 7,5 en hopelijk het volgende seizoen nog ietsje meer in de richting van.. Maar oordeel zelf, na twee afleveringen heb je wel een goed beeld.
Ik heb het ondertussen zowat afgekeken in het vliegtuig, moet nog alleen de laatste aflevering kijken.
Het is inderdaad niet zo goed als Peaky Blinders, moest er ook wel wat meer inkomen.
Een 7,5 kan die wel krijgen ja, die hopelijk seizoen 2 nog ietsjes beter wordt.

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Carlos0_0 Zo, wat zitten we toch goed op een lijn, haha. Ik houd vanaf nu jouw reviews extra goed in de gaten. :P

[ Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 15-11-2025 12:10 ]

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Je kan met het 'tt' ID uit de IMBd link iedere serie vinden in de UBB-generator.