Dat zit wel Schnorr.
| The Good Place (2016–2020) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Comedy, Drama, Fantasy | Runtime: 22 min | MPAA: TV-PG Ik loop altijd lichtjaren achter. Voordeel is dat je alles achter elkaar kan kijken. Nu is deze dan ook wel echt 5 jaar klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Wat een heerlijke serie. Echt genieten elke aflevering. En het woord crush heb ik als grijze mid-veertiger nog nooit gebruikt denk ik, maar: Kristen Bell, allemachtig... | |
Stukfruit schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:57:
Oké, ik had niet verwacht dat Alan Tudyk zou opduiken in een clip over het maken van de intro voor S2 van Peacemaker:
[YouTube: How They Shot PEACEMAKER's Dance Sequence (2025) HBO Max]
Amen!PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:52:Genereer je eigen UBB code review
The Good Place (2016–2020) [Afbeelding: The Good Place (2016–2020)] Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Comedy, Drama, Fantasy | Runtime: 22 min | MPAA: TV-PG Ik loop altijd lichtjaren achter. Voordeel is dat je alles achter elkaar kan kijken. Nu is deze dan ook wel echt 5 jaar klaar, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een heerlijke serie. Echt genieten elke aflevering. En het woord crush heb ik als grijze mid-veertiger nog nooit gebruikt denk ik, maar: Kristen Bell, allemachtig...[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Ik herinner me wat leuke puns van het ondertitelen van seizoen 1, maar daarna vergeten de rest te kijken.
Dus dank voor tip.
| Foundation (2021–) | ![]() |
| Tweakers: 8.5 | IMDb: 7.6 | Genre: Drama, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Na twee jaar wachten mogen we verder met Foundation, Apple's flagship SF serie. Ik vond S1 aardig. Veel world building, een paar interessante karakters, maar vrij licht in content. S2 bracht welkome narrative drive en werd een echte binge serie, hoewel er ook wel wat tragere verhaallijnen waren. En nu gaan we verder met het verhaal van The Mule, de nieuwe Big Bad die al in S2 geteased werd. En met dit verhaal schakelt Foundation door naar een hogere versnelling. Het tempo gaat omhoog, de nieuwe karakters werken erg goed en Gaal Dornick, die de rode lijn vormt in de serie, begint eindelijk een wat boeinder karakter te worden. De vervuiling van de genetic dynasty die in S2 begon maar weinig voor het verhaal ded wordt hier nu ten volle gebruikt om de Cleons verse invalshoeken te geven. Dawn, Day en Dusk zijn stuk voor stuk opnieuw eindeloos amusant om te zien. The Mule is creepy en een waardige antanonist met een trick up his sleave. Maar het echte centrale character dit seizoen is robot Demerzel. Zij krijgt meer screentime en focus en Foundation speelt slim met ons geheugen door events waar zij bij betrokken was uit eerdere seizoenen in ander licht te plaatsen. Demerzel en Gaal zijn de enigen karakters die over drie seizoenen aanwezig zijn en samen zorgen ze ervoor dat de rode draad sterk aanwezig blijft. It's interesting stuff. Als ik een zwak punt moet aanwijzen dan is het de finale, die wat gehaast overkomt en meer vragen overlaat dan beantwoordt. Ik vermoed dat die antwoorden in S4 wel zullen komen, maar ja, dat is vast weer twee jaar weg. | |
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Is inderdaad een leuke comedie, die je ook aan het denken zet, zeker richting de latere seizoenen.PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:52:Genereer je eigen UBB code review
The Good Place (2016–2020) [Afbeelding: The Good Place (2016–2020)] Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Comedy, Drama, Fantasy | Runtime: 22 min | MPAA: TV-PG Ik loop altijd lichtjaren achter. Voordeel is dat je alles achter elkaar kan kijken. Nu is deze dan ook wel echt 5 jaar klaar, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een heerlijke serie. Echt genieten elke aflevering. En het woord crush heb ik als grijze mid-veertiger nog nooit gebruikt denk ik, maar: Kristen Bell, allemachtig...[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik ben wat ouder en kende Ted Danson al van CheersPWM schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:52:Genereer je eigen UBB code review
Hele leuke acteur.
Heeft nu een nieuwe serie: IMDb: A Man on the Inside (TV Series 2024– )
Schijnt ook leuk te zijn, nog niet gezien helaas.
Ik wel.Arjantje72 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:23:
[...]
Ik ben wat ouder en kende Ted Danson al van Cheers
Hele leuke acteur.
| Monster: The Ed Gein Story (2025) | ![]() |
| Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.8 | Genre: Biography, Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Ik vond nog geen review hier over het laatste seizoen van Monster: The Ed Gein Story, dus zal ik zelf maar iets posten. Ik ben daar zelf niet zo goed zoals anderen hier, maar ik ga mijn best doen. Het derde seizoen gaat over Ed Gein, en als het je geen belletje doet rinkelen, dat is normaal, want Ed Gein's feiten dateren uit de jaren '50. Ook al verwijzen ze in het 1ste seizoen - aflevering 8 naar Ed Gein. Zoals de andere 2 seizoenen gaat het dus terug over een seriemoordenaar. Als grote fan van Sons of Anarchy (staat nog steeds in mijn top 5 qua reeksen) was ik echt benieuwd hoe Charlie Hunnam dit karakter ging neerzetten en wauw... dat doet hij echt goed. Wat Ed Gein allemaal heeft uitgespookt en veroorzaakt laat ik aan jullie over tijdens het kijken, maar ik was echt van mijn melk dat dit allemaal kon gebeuren. Het verhaal gaat wel soms een loopje met wat er realiteit is gebeurd, heb ik achteraf gelezen, maar het is en blijft een Netflix serie dus hier en daar werd er wat afgeweken van het origineel verhaal, maar het stoorde mij totaal niet. Het volgende seizoen zijn ze momenteel ook al aan het draaien, dus ik zit al te popelen, en ondertussen al naar The Silence of the Lambs herbekenen | |
Na Cheers vond ik die zeer goed in Becker , die al jaren herhaald wordt op Comedy Central. Denk dat ik iedere aflevering al minimum drie keer gezien.Arjantje72 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:23:
[...]
Ik ben wat ouder en kende Ted Danson al van Cheers
Hele leuke acteur.
A Man on the Inside is ook wel erg goed. Wel een ander "genre" want geen lachband/live audience maar zeker wel een aanrader
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Thanx. Die ga ik zeker kijkenKenhas schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:24:
[...]
Na Cheers vond ik die zeer goed in Becker , die al jaren herhaald wordt op Comedy Central. Denk dat ik iedere aflevering al minimum drie keer gezien.
A Man on the Inside is ook wel erg goed. Wel een ander "genre" want geen lachband/live audience maar zeker wel een aanrader
De eindcredits van seizoen 3 rollen nu over mijn scherm heen.Stukfruit schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:58:Genereer je eigen UBB code review
The Diplomat (2023–) [Afbeelding: The Diplomat (2023–)] Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A Een soort The West Wing met Keri Russell en Rufus Sewell.
Hoewel eigenlijk een politiek drama over diplomaten, is dit ook een serie over de redelijk f'ed up relatie tussen de twee hoofdpersonen, wat veel bijzondere situaties oplevert.
Eigenlijk is de serie in principe een middenmootje, maar de details, samen met het acteerwerk van Russell en Sewell, maken het veel te leuk om naar te kijken. Het is het koppel waarvan je niet wist dat je hier een serie mee wilde zien
Deze serie is overigens ook een goed voorbeeld van hoe inclusiviteit en diversiteit goed kunnen worden doorgevoerd zonder dat het te stevig aanwezig is. Het is er gewoon. Punt.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10
Het blijft mooi om niet zeker te weten of Rufus "Man in the High Castle" Sewell je aan het oplichten is of niet, dat Keri "Felicity" Russel zich ondanks uitgebreid strategisch inzicht het ook niet weet en dat Bradley "The Handmaid's Tale" Withford zelfs als "Todd" nog steeds de high commander op het gebied van uh... oesters blijkt te zijn.
Zou ik met dat laatste een dubbele laag bedoelen? Who knows. Daar zal je de serie voor moeten opzetten zodat je eveneens Rory Kinnear seks kan zien hebben. Nee, deze keer niet zoals in Black Mirror, maar alsnog is het een aanzicht dat zich niet snel uit mijn gedachten zal verwijderen.
Kortgezegd: nog steeds een middenmoot, maar opvallend aantrekkelijk om te bingen. Voor de fans van Rory Kinnear sowieso een waardige uitbreiding van het ouvre.
Dat zit wel Schnorr.
Ik wilde gaan kijken, maar nu twijfel ik toch een beetje...Stukfruit schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 02:05:
...zodat je eveneens Rory Kinnear seks kan zien hebben. Nee, deze keer niet zoals in Black Mirror, maar alsnog is het een aanzicht dat zich niet snel uit mijn gedachten zal verwijderen.
Als je gevoelig bent voor gorey/nasty horror, kan ik aanraden om aflevering 1 van seizoen 1 van Black Mirror te skippen.Elvhenk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:23:
[...]
Ik wilde gaan kijken, maar nu twijfel ik toch een beetje...
Ik houd best wel van gorey horror en er is niet veel wat mij te nasty wordt, maar na het zien van die aflevering dacht ik 'fuck dit, dit ga ik niet kijken' en heeft het jaren geduurd voordat ik de rest van Black Mirror ben gaan kijken. Terwijl het nu letterlijk één van m'n favoriete series is
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 18-10-2025 15:28 ]
The devil is in the details.
Nee, deze licht ironische opmerking van Stukfruit was over The Diplomat (ging ik vanuit), maar ik weet welke aflevering je bedoelt van Black Mirror.Hahn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:26:
[...]
Als je gevoelig bent voor gorey/nasty horror, kan ik aanraden om aflevering 1 van seizoen 1 van Black Mirror te skippen.
Ik houd best wel van gorey horror en er is niet veel wat mij te nasty wordt, maar na het zien van die aflevering dacht ik 'fuck dit, dit ga ik niet kijken' en heeft het jaren geduurd voordat ik de rest van Black Mirror ben gaan kijken. Terwijl het nu letterlijk één van m'n favoriete series isedit:Oh, bij nog een keer lezen ging je opmerking misschien niet over Black Mirror, maar over The Diplomat? Ik heb The Diplomat ook gezien, maar daar staat me niks van bij qua nastiness
Het deel wat je van Stukfruit quotte ging over Black Mirror (en zijn link gaat naar de aflevering National Anthem, wat S01E01 is), dus ik deed de verkeerde aanname dat je die aan het overwegen was om te kijkenElvhenk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:31:
[...]
Nee, deze licht ironische opmerking van Stukfruit was over The Diplomat (ging ik vanuit), maar ik weet welke aflevering je bedoelt van Black Mirror.
Maar The Diplomat heeft, in ieder geval bij mij, geen trauma's achtergelaten!
Dat zit wel Schnorr.
| Karen Pirie (2022–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 120 min | MPAA: TV-14 De Schotse Karen Pirie lost ingewikkelde misdaad op. Einde samenvatting. Weer een tip voor de liefhebber van police procedurals van de British Isles. Deze keer dus in Schotland, met mooie plaatjes en hier en daar wat misdaad. Inspector Karen Pirie is een leuke, coole underdog, heel direct en goedgemutst. Dus deze keer geen gekwelde hoofdpersoon met de ziel onder de arm en een Heel Zwaar Leven. Het tweede seizoen is dit jaar uitgekomen, het vorige in 2022. Ze zijn heeeel kort: elk seizoen heeft één verhaal over drie afleveringen van anderhalf uur, maar ik vind ze goed. Nog bezig met seizoen 2. | |
| Boots (2025–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy, Drama, History | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Ik kwam deze toevallig op Netflix tegen en stelde niet teleur. De serie gaat over een tiener genaamd Cameron die besluit om bij het Marine Korps te gaan. Samen met zijn vriend gaat hij een boot camp volgen die hen klaar moet stomen om marinier te worden. Serie heeft zijn nodige cheesy feel-good momenten, en Cameron is homo dus ook wat ongemakkelijke gay momenten. Verder kijkt deze serie wel heerlijk weg. Ook fantastisch geacteerd door alle rollen. Kan hem van harte aanbevelen. Hopelijk komt er een seizoen 2, het einde geeft er de ruimte voor. | |
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Eigenlijk niet mijn genre, of toch wel.
Het is een rare mix van romantiek, niet echt comedy, musicals en dansen a la FAME met soms een vleugje Blues Brothers - en een echt ontroeredne verhaallijn over een zwaar demente vader.
Hoofdrol gaat naar de liedjes die ontvangen worden in het hoofd van de hoofdrolspeelster, zij ontvangt die uit de emotionele toestand(en) van de mensen in haar omgeving.
Voor wie weer eens iets anders wil proberen, aanrader!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Grappig. Ik heb Black Mirror dus ook links laten liggen na de eerste aflevering. Definitely not my cup of tea. Dus die is niet representatief voor de rest van de serie?Hahn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:26:
[...]
Als je gevoelig bent voor gorey/nasty horror, kan ik aanraden om aflevering 1 van seizoen 1 van Black Mirror te skippen.
Ik houd best wel van gorey horror en er is niet veel wat mij te nasty wordt, maar na het zien van die aflevering dacht ik 'fuck dit, dit ga ik niet kijken' en heeft het jaren geduurd voordat ik de rest van Black Mirror ben gaan kijken. Terwijl het nu letterlijk één van m'n favoriete series isedit:Oh, bij nog een keer lezen ging je opmerking misschien niet over Black Mirror, maar over The Diplomat? Ik heb The Diplomat ook gezien, maar daar staat me niks van bij qua nastiness
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Black Mirror is heel afwisselend. Soms zitten er pareltjes tussen, soms is het drie keer niets.Dr. Strangelove schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:46:
[...]
Grappig. Ik heb Black Mirror dus ook links laten liggen na de eerste aflevering. Definitely not my cup of tea. Dus die is niet representatief voor de rest van de serie?
Maar het is zeker niet allemaal zoals het incident met het varken
Dat zit wel Schnorr.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Waar kijk je deze? Deze HBO serie is van HBO gehaald maar volgens mij nergens echt meer teruggekomen..mr thee schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:55:
Vandaag de laatste 5 afleveringen te gaan van de West Wing, toch ook een top serie waar je echt meeleeft met de karaktersAl zat er naar mijn idee wel een dipje in na seizoen 4 (Duh)
Ah leuk, die gaat op de lijst.Stukfruit schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:58:Genereer je eigen UBB code review
The Diplomat (2023–) [Afbeelding: The Diplomat (2023–)] Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A Een soort The West Wing met Keri Russell en Rufus Sewell.
Hoewel eigenlijk een politiek drama over diplomaten, is dit ook een serie over de redelijk f'ed up relatie tussen de twee hoofdpersonen, wat veel bijzondere situaties oplevert.
Eigenlijk is de serie in principe een middenmootje, maar de details, samen met het acteerwerk van Russell en Sewell, maken het veel te leuk om naar te kijken. Het is het koppel waarvan je niet wist dat je hier een serie mee wilde zien
Deze serie is overigens ook een goed voorbeeld van hoe inclusiviteit en diversiteit goed kunnen worden doorgevoerd zonder dat het te stevig aanwezig is. Het is er gewoon. Punt.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10
Keri Russel deed het echt supergoed in The Americans, dat vond ik echt een waanzinnig goede serie, samenspel met Mathew rhys was heel sterk.
En zeker je laatste opmerking vind ik belangrijk.....voor alle duidelijkheid ik ben 100% aan boord dat iedereen meetelt maar het is zo jammer dat de inclusiviteit soms als een misplaatst "moetje" ergens in gefietst wordt.
Ik vond dat in Sense8 ook echt super goed geimplementeerd
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Black Mirror, de naam zegt het al, gaat altijd over een kijkje in de dystopische toekomst, maar gelukkig zijn alle andere afleveringen niet zo luguber als de eerste aflevering, inderdaadDr. Strangelove schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:46:
[...]
Grappig. Ik heb Black Mirror dus ook links laten liggen na de eerste aflevering. Definitely not my cup of tea. Dus die is niet representatief voor de rest van de serie?
En eigenlijk kan ik altijd best goed tegen lugubere zaken, ik houd ook echt van horror, zelfs al is het heel expliciet, maar National Anthem (de eerste aflevering van Black Mirror) viel op één of andere manier zo zwaar, dat ik geen zin had in meerdere afleveringen daarvan. Waar ik ook wel weer respect voor heb, dat ze zo'n heftige aflevering maken waar je écht wat bij voelt
Aflevering 2, Fifteen Million Merits, vond ik wel redelijk, maar ook een beetje saai eigenlijk.Jovatov schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 13:23:
Zeker de tweede aflevering van Black Mirror een kans geven, dat geeft wel een mooie reikwijdte van de serie.
Mijn favoriete aflevering tot op heden is nog steeds aflevering 3, The Entire History of You. Die gaat over een toekomst waarin iedereen alles opneemt via z'n ogen door een implantaat, en wat dat voor gevolgen kan hebben. Dit is gewoon een toekomst die we vroeg of laat gaan hebben, en daarom vond ik het heel interessant (en de aflevering is ook gewoon heel goed gedaan
Oh, The Americans! Die staat al even op m'n lijst. Bedankt voor de herinneringFraggert schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:28:
[...]
Ah leuk, die gaat op de lijst.
Keri Russel deed het echt supergoed in The Americans, dat vond ik echt een waanzinnig goede serie, samenspel met Mathew rhys was heel sterk.
Ik vond dat in Sense8 ook echt super goed geimplementeerd
Dat zit wel Schnorr.
in één woord.....zonde!.....want je mist een hele goede serie zo IMHO.Dr. Strangelove schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:46:
[...]
De seizoenen van BlackMirror lopen echt zeer uiteen van inhoud voor wat betreft de aflvereringen.
Natuurlijk is er de dystopische rode draad.....maar er is echt heel veel verschil tussen de afleveringen en ja, ook ik vind dat er bagger tussen zat....maar gelukkig onderaan de streep meer dan voldoende echt goede afleveringen
| Task (2025) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Deze serie draait om drie groepen, welke je in elke aflevering alle drie in actie ziet - Een groep die drugdealers overvalt als ze veel geld hebben - Een groep drugdealers - Een kleine groep FBI die de overvallen op drugdealers onderzoekt Alles komt bij elkaar als op een gegeven moment de overvallers per ongeluk een tas met drugs ter waarde van meer dan een miljoen meenemen, in plaats van geld. Het is goed geacteerd, en elke aflevering zit vol spanning. Het is goed te volgen omdat je in elke aflevering alle groepen ziet. Bij een aantal mensen komt ook de thuissituatie ter sprake, waardoor het niet langer alleen een misdaadserie is. Top serie (op HBO) | |
[ Voor 2% gewijzigd door kzin op 21-10-2025 18:07 . Reden: Toegevoegd: thuissituatie ]
Heb echt genoten van deze serie, niet per se de actie maar het verhaal erachter, de emotionele en diepgaande gesprekken, goede verhaallijn, mooie soundtracks. En de acteurs zijn stuk voor stuk ook van hoog niveau.kzin schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:51:Genereer je eigen UBB code review
Task (2025) [Afbeelding: Task (2025)] Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Deze serie draait om drie groepen, welke je in elke aflevering alle drie in actie ziet
- Een groep die drugdealers overvalt als ze veel geld hebben
- Een groep drugdealers
- Een kleine groep FBI die de overvallen op drugdealers onderzoekt
Alles komt bij elkaar als op een gegeven moment de overvallers per ongeluk een tas met drugs ter waarde van meer dan een miljoen meenemen, in plaats van geld.
Het is goed geacteerd, en elke aflevering zit vol spanning. Het is goed te volgen omdat je in elke aflevering alle groepen ziet. Bij een aantal mensen komt ook de thuissituatie ter sprake, waardoor het niet langer alleen een misdaadserie is.
Top serie (op HBO)[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Net dit weekend de laatste aflevering van het 6e seizoen bekeken. Drie maanden over de 75 afleveringen gedaan of zo.Stukfruit schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:36:
[...]
Oh, The Americans! Die staat al even op m'n lijst. Bedankt voor de herinnering
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Het begint in ieder geval goedBastien schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 18:30:
[...]
Net dit weekend de laatste aflevering van het 6e seizoen bekeken. Drie maanden over de 75 afleveringen gedaan of zo.Zeer zeker de moeite waard om te kijken.
Russell was daar duidelijk wel een stuk jonger"Immigration! We just want to talk!"
* Stukfruit denkt bij 2013 aan een paar jaar geleden, maar eigenlijk is het al bijna 13 jaar verder
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 21-10-2025 20:38 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dan kijk maar eens naar de kinderen in het eerste en laatste seizoenStukfruit schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:21:
[...]
Het begint in ieder geval goedAlsof de tijd niet stil heeft gestaan...
[...]
Russell was daar duidelijk wel een stuk jonger
* Stukfruit denkt bij 2013 aan een paar jaar geleden, maar eigenlijk is het al bijna 13 jaar verder
Was wel een goede serie though. Zou die misschien ook nog wel eens opnieuw willen kijken. Maarja, er is ook genoeg nieuw spul dat goed is.
* RobertMe is vandaag aan Task begonnen en bevalt prima.
Hou op, ik sta er nog steeds van te kijken hoe neefjes en nichtjes van het ene op het andere jaar plotseling coherente gesprekken lijken te kunnen voerenRobertMe schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
Dan kijk maar eens naar de kinderen in het eerste en laatste seizoen.
Pilot is hier net afgelopen. Ik ben overtuigdWas wel een goede serie though. Zou die misschien ook nog wel eens opnieuw willen kijken. Maarja, er is ook genoeg nieuw spul dat goed is.
In de komende maanden is er naast Slow Horses eigenlijk vooral IT: Welcome to Derry, Stranger Things en Pluribus, dus precies goed om hier en daar wat gaatjes op te vullen!
Waarbij Stranger Things natuurlijk exclusief op het grote doek moet, dus die ga ik niet zomaar tussendoor ergens opzetten. Dat moet met al het audiovisuele geweld dat mogelijk is.
Dat zit wel Schnorr.
Stranger Things.... Je vond het dan ook een strange thing hoeveel groter ze waren in het laatste / vorige seizoen?Stukfruit schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:48:
In de komende maanden is er naast Slow Horses eigenlijk vooral IT: Welcome to Derry, Stranger Things en Pluribus, dus precies goed om hier en daar wat gaatjes op te vullen!
Waarbij Stranger Things natuurlijk exclusief op het grote doek moet, dus die ga ik niet zomaar tussendoor ergens opzetten. Dat moet met al het audiovisuele geweld dat mogelijk is.
Zal ik iets schokkends vertellen? Millie Bobby Brown is onlangs zelf moeder geworden.RobertMe schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:59:
[...]
Stranger Things.... Je vond het dan ook een strange thing hoeveel groter ze waren in het laatste / vorige seizoen?(en dat zal nu vast wel weer zo zijn. Alhoewel het voor mij wel als heeel lang geleden voelt dat het vorige seizoen was. Dus of het nog echt opvalt dat ze nu weer een stuk ouder zijn? Maar van de eerste seizoenen weet je gewoon "kinderen van een jaar of 10 - 15? En dat laatste seizoen hebben ze dikke groeispurt gehad.
Misschien worden wij gewoon heel snel oud
* Stukfruit zet de song van Dusty-Bun en Suzy-Poo nog maar een keer op
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:14:
Zal ik iets schokkends vertellen? Millie Bobby Brown is onlangs zelf moeder geworden.
Volgens wiki adoptie. Dus "niet echt", of zoiets, ya know what I mean.
RobertMe schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:18:
[...]offtopic:
Volgens wiki adoptie. Dus "niet echt", of zoiets, ya know what I mean.
Oh, dat is dan weer nieuws voor me. Ik klik eigenlijk nooit door naar de Story-artikelen dus krijg alleen de headlines mee die per ongeluk door DDG omhoog worden geduwd via MSN-links
Dat zit wel Schnorr.
| Riot Women (2025–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A Een stel middelbare vrouwen richt, voor een talentenjacht, een rockband op. De helft wil in het begin covers spelen van o.a. ABBA... Maar er zijn ook bandleden die eigen songs willen spelen. Ze hebben er zelfs al één geschreven. Over hun shitty (ex) man. De actrices hebben speciaal voor de serie hun instrumenten leren spelen. De zangeres heeft een goede stem (haar karaoke van een Hole song was erg goed Geschreven door dezelfde mensen die ook Happy Valley hebben gemaakt dus verwacht ook de nodige ellende. Scheiding, adoptie enz (middelbare vrouwen met overgangsklachten..) (Happy Valley was/is één van de beste tv-series...) Beetje op dezelfde manier gedaan als This Town. Nu twee afleveringen uitgezonden op BBC maar alle afleveringen zijn al te bekijken op iplayer. | |
"What do you get if you multiply six by nine..."
| Entrapped (2022–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 7.0 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Gekeken op Netflix. Entrapped is het vervolg op de serie Trapped (2 seizoenen). Nou was dat al weer even geleden, dus de verhaallijnen daarvan waren mij ontschoten. De nieuwe serie begint met de moord op een jongeman, Ivar, die lid is van een sekte. Enkele jaren geleden is zijn vriendin vermist geraakt, waar hij in eerste instantie van werd beschuldigd. Politieagent Andri Olafsson was in dat verhoor nogal hardhandig, en werd daarom gedegradeerd en in een klein dorpje als politieagent gestationeerd. (Dit zou dan in het laatste seizoen moeten zijn geweest, maar ik kan me dat niet herinneren, volgens reviews is het een voortzetting van seizoen 2. Hij neemt het op zich om de familie in te lichten en raakt betrokken bij het moordonderzoek. De sekte waar Ivar deel van uitmaakt heeft een conflict met een motorbende over wie de eigenaar is van de grond waar de sekte op leeft. In de motorbende zitten ook wat (voormalige) vrienden van Ivar. Genoeg om uit te zoeken voor de politie dus. De vorige 2 seizoenen speelden zich af in de winter, dus je had regelmatig het idee dat ze 'trapped' waren in een huis/dorp en het allemaal zelf moesten zien op te lossen. Dit seizoen niet, dus transport tussen lokaties is makkelijker, alleen nog sneeuw op bergtoppen. En wat een lokaties zijn dat, IJsland is een heel mooi land, dorpjes lijken uitgestorven, kale vlaktes en je voelt je echt op een andere planeet. En dat komt af en toe mooi naar voren in de serie. Wat ik nog wel wist van de vorige 2 seizoenen was dat ik de verhalen erg goed vond, en de serie nodigde ook echt uit om door te blijven kijken. De 6 delen van seizoen 3 heb ik dan ook in 2 avonden gekeken. Achteraf gezien had ik wel graag seizoen 2 opnieuw willen kijken, want soms waren verbanden mij een beetje onduidelijk. Dus de tip: kijk nog even seizoen 2 terug en dan door met seizoen 3. Als je nog niets gekeken hebt van deze serie, gewoon hopen op veel regen aankomend weekend, genoeg eten in huis halen en lekker bingen. | |
Ik heb ooit eens deze link door gekregen. One Pace | The Definitive One Piece Viewing Experience: https://onepace.net/enG_Dragon schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:47:Genereer je eigen UBB code review
One Piece (2023–) [Afbeelding: One Piece (2023–)] Tweakers: 7.7 | IMDb: 8.5 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: N/A | MPAA: TV-14 Wij zijn ooit begonnen aan de anime maar kwamen er niet doorheen omdat mijn vriendin snel afhaakt door het geschreeuw en langdurige vechtscenes, hier loopt ze ook bij Dragon ball tegenaan dus laten we zeggen dat het gewoon niet iets voor haar is! Waardoor we dus na een seizoen zijn gestopt, maar hebben het tenminste wel de kans gegeven. Opeens kwam Netflix met een Live action serie van One Piece dus ach waarom niet nog een kans geven? Na het kijken van het volledige eerste seizoen zijn wij positief verrast en hebben we erg genoten, want wat zit dit toch ontzettend goed in elkaar wauw!
Je volgt als kijker het verhaal van Monkey D. Luffy en zijn bende van strohoeden. Luffy wil vanaf kind al graag een piraat worden maar werd steeds buiten de crew gesloten omdat hij nog een kind is, totdat hij het op een gegeven moment niet meer pikt en hij een mysterieus fruit opeet die hem magische krachten geeft. In de huidige tijd is Luffy opzoek naar een legendarische schat en begint hij aan zijn grootse avontuur om de volgende piratenkoning te worden, in dit groot avontuur krijgt Luffy langzaam vrienden maar ook vijanden erbij.spoiler:Nu wachten op het tweede seizoen, maar tegen de tijd dat deze uit is gaan we gewoon weer bij het eerste seizoen beginnenIk vond het verhaal van Nami erg verrassend en heel droevig![]()
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Dit zou een veel kortere kijk ervaring zijn waar toch al wat belangrijk is in de manga reeks in voor komt. Ik heb het zelf ook nog niet gezien. Maar wanneer ik er ooit mee start, denk ik wel dat ik het op deze manier ga bekijken
DragonBall heb ik daarnaast vroeger wel compleet gezien :-p
ja deze serie is best wel leuk, heb ook wel erg genoten van seizoen 1G_Dragon schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:47:Genereer je eigen UBB code review
One Piece (2023–) [Afbeelding: One Piece (2023–)] Tweakers: 7.7 | IMDb: 8.5 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: N/A | MPAA: TV-14 Wij zijn ooit begonnen aan de anime maar kwamen er niet doorheen omdat mijn vriendin snel afhaakt door het geschreeuw en langdurige vechtscenes, hier loopt ze ook bij Dragon ball tegenaan dus laten we zeggen dat het gewoon niet iets voor haar is! Waardoor we dus na een seizoen zijn gestopt, maar hebben het tenminste wel de kans gegeven. Opeens kwam Netflix met een Live action serie van One Piece dus ach waarom niet nog een kans geven? Na het kijken van het volledige eerste seizoen zijn wij positief verrast en hebben we erg genoten, want wat zit dit toch ontzettend goed in elkaar wauw!
Je volgt als kijker het verhaal van Monkey D. Luffy en zijn bende van strohoeden. Luffy wil vanaf kind al graag een piraat worden maar werd steeds buiten de crew gesloten omdat hij nog een kind is, totdat hij het op een gegeven moment niet meer pikt en hij een mysterieus fruit opeet die hem magische krachten geeft. In de huidige tijd is Luffy opzoek naar een legendarische schat en begint hij aan zijn grootse avontuur om de volgende piratenkoning te worden, in dit groot avontuur krijgt Luffy langzaam vrienden maar ook vijanden erbij.spoiler:Nu wachten op het tweede seizoen, maar tegen de tijd dat deze uit is gaan we gewoon weer bij het eerste seizoen beginnenIk vond het verhaal van Nami erg verrassend en heel droevig![]()
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Waar heb je deze gevonden? Bij de Beeb zelf?Elvhenk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:06:Genereer je eigen UBB code review
Karen Pirie (2022–) [Afbeelding: Karen Pirie (2022–)] Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: 120 min | MPAA: TV-14 De Schotse Karen Pirie lost ingewikkelde misdaad op. Einde samenvatting.
Weer een tip voor de liefhebber van police procedurals van de British Isles. Deze keer dus in Schotland, met mooie plaatjes en hier en daar wat misdaad.
Inspector Karen Pirie is een leuke, coole underdog, heel direct en goedgemutst.
Dus deze keer geen gekwelde hoofdpersoon met de ziel onder de arm en een Heel Zwaar Leven.
Het tweede seizoen is dit jaar uitgekomen, het vorige in 2022. Ze zijn heeeel kort: elk seizoen heeft één verhaal over drie afleveringen van anderhalf uur, maar ik vind ze goed. Nog bezig met seizoen 2.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10
Nomen nescio
Hmmmm, daar heb ik geen actieve herinnering aan.Bra-Jo schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:54:
[...]
Waar heb je deze gevonden? Bij de Beeb zelf?
Ik meen mij te herinneren dat ze deze uitgezonden hebben op BBC First en voor een Belg is het volgens mij ook te zien op VRT Max.Bra-Jo schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:54:
[...]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Trakt geeft aan dat hij op NLZiet beschikbaar is.Bra-Jo schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:54:
[...]
Zero compensation
| Amsterdam Empire (2025–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: N/A Wat een serie! Verwacht geen ingewikkelde plotwendingen of diep uitgewerkte karakters, maar wel een flinke portie vermaak. Amsterdam Empire is een typisch Nederlandse serie met een mix van drama, actie en (platte) humor. Heel goed om op een paar avonden weg te kijken, lekker relaxed op de bank. Jacob Derwig speelt Jack van Doorn, de eigenaar van coffeeshop The Jackal, die een heel Amsterdams imperium runt. Alles lijkt lekker te lopen, tot hij wil scheiden van zijn vrouw Betty (Famke Janssen). Vanaf dat moment is het gedaan met de rust. Leveranciers, concurrenten, deals die misgaan, alles komt bij hem. Maar de grootste dreiging blijkt gewoon zijn ex te zijn. Betty is wraakzuchtig, komisch, en soms net Roodkapje in een wietimperium. De serie is lekker over de top en totaal niet realistisch, maar dat verwachte ik ook niet. Er zitten absurde scènes in, Amsterdamse tongvalletjes, flashbacks, en natuurlijk draait het om wiet en onderwerelddrama om er echt een vermakelijke serie van te maken. Het is geen hoogstaand meesterwerk, maar wel lekker kijkvoer. Niet lastig te volgen, dus ook goed te kijken tijdens het eten. We hebben ons vermaakt. | |
Deze ? https://www.rottentomatoes.com/tv/robin_hood_2025Internet Janny schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:32:
Er is een nieuwe Robin Hood serie, van MGM. Halverwege afgehaakt omdat de Saksers worden neergezet als heidenen en dat zou botsen met het christendom wat de Normandiërs meebrengen. Terwijl de Saksers zeker al 400-600 jaar christelijk waren. Historische onzin komt er hier niet in.
Ja die.
Zero compensation
Vast beter minder slecht dan deze variatieInternet Janny schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:32:
Er is een nieuwe Robin Hood serie, van MGM. Halverwege afgehaakt omdat de Saksers worden neergezet als heidenen en dat zou botsen met het christendom wat de Normandiërs meebrengen. Terwijl de Saksers zeker al 400-600 jaar christelijk waren. Historische onzin komt er hier niet in.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Judi Trott als Marian
[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2025 12:37 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Deze was echt topkzin schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:51:Genereer je eigen UBB code review
Task (2025) [Afbeelding: Task (2025)] Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Deze serie draait om drie groepen, welke je in elke aflevering alle drie in actie ziet
- Een groep die drugdealers overvalt als ze veel geld hebben
- Een groep drugdealers
- Een kleine groep FBI die de overvallen op drugdealers onderzoekt
Alles komt bij elkaar als op een gegeven moment de overvallers per ongeluk een tas met drugs ter waarde van meer dan een miljoen meenemen, in plaats van geld.
Het is goed geacteerd, en elke aflevering zit vol spanning. Het is goed te volgen omdat je in elke aflevering alle groepen ziet. Bij een aantal mensen komt ook de thuissituatie ter sprake, waardoor het niet langer alleen een misdaadserie is.
Top serie (op HBO)[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
| Dexter: Original Sin (2024–2025) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Op advies van een goede vriend ben ik aan deze nieuwe serie van Dexter begonnen en ik moet eerlijk toegeven dat ik positief verrast werd. Want deze nieuwe serie is echt op het niveau van de originele serie. De sfeer is zoals we het kennen, die typische droge ondertoon is er gewoon weer. In deze serie volgen Dexter in zijn jongere jaren, nog zoekend naar wie hij is en hoe hij met zijn “donkere passagier” moet omgaan. Harry zet hem op de code en leert ’m hoe je sporen wist, emoties nadoet en niet opvalt. Je krijgt precies genoeg achtergrond om te snappen waarom hij later zo wordt, met een paar sterke momenten waarin hij grenzen verlegt en leert controleren in plaats van reageren. Ik vond hem vermakelijk, spannend en precies duister genoeg. Aanrader voor iedereen die de roots van Dexter weer wil zien, want het is net zo goed als de originele serie en prima om in één ruk doorheen te kijken. | |
| Dexter: Resurrection (2025–) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 9.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Toen ik klaar was met Original Sin zat ik weer helemaal in de wereld van Dexter dus ik ben direct door gegaan met Resurrection en het verhaal gaat direct door. Wederom weer hetzelfde niveau als de orginele Dexter serie, vol met duistere humor. Dexter probeert een nieuw hoofdstuk te beginnen, maar het verleden laat ’m niet met rust. Oude lijnen steken de kop op, nieuwe dreiging dwingt hem de code weer strak te trekken. Ondertussen balanceert hij tussen normaal doen en de drang die blijft kloppen. Slimme wendingen, sterke confrontaties en precies die kilte waar hij om bekendstaat. Dit is Dexter zoals je ’m wil. Gecontroleerd, gevaarlijk en toch menselijk genoeg om mee te blijven leven. Net zo goed als de originele serie en gewoon weer heerlijk bingewatchen materiaal. Ik raad iedereen die van de originele Dexter serie houdt deze twee nieuwe series zeker aan. ![]() | |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond de jonge acteur in Original Sin ook erg lijken in alles op Dexter. Heel goed gespeeld.G_Dragon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 14:26:Genereer je eigen UBB code review
Dexter: Original Sin (2024–2025) [Afbeelding: Dexter: Original Sin (2024–2025)] Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Crime, Drama, Mystery | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Op advies van een goede vriend ben ik aan deze nieuwe serie van Dexter begonnen en ik moet eerlijk toegeven dat ik positief verrast werd. Want deze nieuwe serie is echt op het niveau van de originele serie. De sfeer is zoals we het kennen, die typische droge ondertoon is er gewoon weer.
In deze serie volgen Dexter in zijn jongere jaren, nog zoekend naar wie hij is en hoe hij met zijn “donkere passagier” moet omgaan. Harry zet hem op de code en leert ’m hoe je sporen wist, emoties nadoet en niet opvalt. Je krijgt precies genoeg achtergrond om te snappen waarom hij later zo wordt, met een paar sterke momenten waarin hij grenzen verlegt en leert controleren in plaats van reageren.
Ik vond hem vermakelijk, spannend en precies duister genoeg. Aanrader voor iedereen die de roots van Dexter weer wil zien, want het is net zo goed als de originele serie en prima om in één ruk doorheen te kijken.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Genereer je eigen UBB code review
Dexter: Resurrection (2025–) [Afbeelding: Dexter: Resurrection (2025–)] Tweakers: N/A | IMDb: 9.1 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Toen ik klaar was met Original Sin zat ik weer helemaal in de wereld van Dexter dus ik ben direct door gegaan met Resurrection en het verhaal gaat direct door. Wederom weer hetzelfde niveau als de orginele Dexter serie, vol met duistere humor.
Dexter probeert een nieuw hoofdstuk te beginnen, maar het verleden laat ’m niet met rust. Oude lijnen steken de kop op, nieuwe dreiging dwingt hem de code weer strak te trekken. Ondertussen balanceert hij tussen normaal doen en de drang die blijft kloppen. Slimme wendingen, sterke confrontaties en precies die kilte waar hij om bekendstaat.
Dit is Dexter zoals je ’m wil. Gecontroleerd, gevaarlijk en toch menselijk genoeg om mee te blijven leven. Net zo goed als de originele serie en gewoon weer heerlijk bingewatchen materiaal. Ik raad iedereen die van de originele Dexter serie houdt deze twee nieuwe series zeker aan.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]9 / 10
Ben na twee afleveringen afgehaakt, zo wazig allemaal hoe het speelt/acteert (naar mijn mening uiteraard). Heb zelden zo het verlangen gehad dat de aftiteling verschijnt... De eerdere Netflix series waren over het algemeen wel goed, deze (eerste) Amazon... nee. Geen echte review waard aangezien ik het niet heb afgekeken.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
| The Golden Hour (2022–) | ![]() |
| Tweakers: 7 | IMDb: 7.2 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A Gisteren op aanraden van de wederhelft, begonnen met deze serie te kijken. En ik moet eerlijk toegeven het zit eigenlijk best goed in elkaar. Al is het verhaal een tikkeltje voorspelbaar zijn een aantal karakters goed uitgedacht. Zoals Patrick, je ziet hem niet vaak, hij doet het wel goed.. Na 4 afleveringen in ieder geval een hoog cijfer | |
Benieuwd of deze serie mij ook pakt, en wellicht begin ik daarna dan nog eens aan Yellowstone.
Maar ik moet dan wel echt eerst wat andere dingen afkijken😂, zoals nieuwe Dexter serie, The Witcher, en Babylon 5 waar ik mee bezig ben.
Iemand hier toevallig al House of Guinness gekeken?, van de makers van Peaky Blinders(kreeg ook wel klein beetje Peaky Blinders gevoel bij de trailer).
Een nieuwe serie op Netflix (Wellicht dat ik die ook nog even download mocht 1923 niet zo leuk zijn).
IMDb: House of Guinness (TV Series 2025– )
[ Voor 35% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-11-2025 09:36 ]
Heb heel seizoen 1 gedownload op de ipad, dus ga daar wel mee beginnen denk ikRoRoNL schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:02:
@Carlos0_0 Ja, House of Guinness hebben wij al geheel gezien, juist omdat het van de schrijver van Peaky Blinders is, en is veelbelovend, maar nog niet zo goed als Peaky werd. Een 7,5 en hopelijk het volgende seizoen nog ietsje meer in de richting van.. Maar oordeel zelf, na twee afleveringen heb je wel een goed beeld.
| Task (2025) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 7.7 | Genre: Crime, Drama | Runtime: N/A | MPAA: TV-MA Voor dit soort series ga ik graag zitten. Dit is een hele goede en sterke crime drama. Het mixt diepgang en karakterontwikkeling (bij de hoofdpersonen) met een juiste dosis 'realistische' actie. Het doet eigenlijk niets fout en krijgt van mij een 8 omdat het heel erg in mijn straatje past. | |
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Ik vond Yellowstone tegenvallen nadat ik die twee series gezien had.Carlos0_0 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:29:
Ik ga morgen in het vliegtuig maar eens 1923 kijken, tijdje geleden 1883 gekeken vond ik best goed(En goed Sam Elliott is ook een goeie acteur).
Benieuwd of deze serie mij ook pakt, en wellicht begin ik daarna dan nog eens aan Yellowstone.
IMDb: House of Guinness (TV Series 2025– )
Wij zijn bij de tweede aflevering gestopt. Daarom geen zin gehad om de andere series te kijkenJron667 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:25:
[...]
Ik vond Yellowstone tegenvallen nadat ik die twee series gezien had.
Die zijn een stuk beter, en bruter.Arjantje72 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 17:07:
[...]
Wij zijn bij de tweede aflevering gestopt. Daarom geen zin gehad om de andere series te kijken
Je kan met het 'tt' ID uit de IMBd link iedere serie vinden in de UBB-generator.

:strip_exif()/f/image/PF7ENbFYL6ruVQB5XK9NuTAc.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/hMre6Dytsl2fOE1FKEuXCW2e.jpg?f=fotoalbum_large)