Beide afleveringen waren tot nu toe briljant vond ik ! Ze komen heel natuurlijk over en hebben zelf veel plezier. Ik vind ze zelfs leuker om te zien dan de originele lineup die nu bij TGT zit

En dan met z'n pruik - als een echte James Bond
Ik zag Shmee gister bij mijn lokale Lambo dealer.. de auto werd net weer onder een doek gedaan dus ik kon niet zien wat het was, maar ik gok dat hij binnenkort weer een andere lambo heeft... hij wel...Ome Ernst schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:21:
[...]
Toen Harris nog bij /Drive zat, had ik al het idee, toen dat nog helemaal niet speelde,
dat hij wel bij TG zou passen. Om een of andere reden heb ik dit nu weer bij Shmee150.
Misschien een beetje te posh voor sommigen, maar heeft, in ieder geval kennis van
zeer snelle auto's, en kan praten/uitleggen en rijden op snelheid tegelijk.
Ik durf hem wel weg te zetten. Shmee150 word de opvolger van LeBlanc
Edit : Ik zie net dat hij een Mclaren Senna heeft gekocht....hij wel xD
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dus jij niet en blijft met je oude Lambo zitten? Wat een pech.ToolkiT schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:32:
[...]
Ik zag Shmee gister bij mijn lokale Lambo dealer.. de auto werd net weer onder een doek gedaan dus ik kon niet zien wat het was, maar ik gok dat hij binnenkort weer een andere lambo heeft... hij wel...
Ja, het is afzienArjantje72 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:21:
[...]
Dus jij niet en blijft met je oude Lambo zitten? Wat een pech.
Shmee heeft geen Lambo toch? Niet gehad ook dacht ik. Want die Huracán STO zou zijn eerste worden had ik begrepen.ToolkiT schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:32:
[...]
Ik zag Shmee gister bij mijn lokale Lambo dealer.. de auto werd net weer onder een doek gedaan dus ik kon niet zien wat het was, maar ik gok dat hij binnenkort weer een andere lambo heeft... hij wel...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog niet blijkbaar, binnenkort wel (hij bevestigde het in DM op instagram).. geen idee welk model, ze deden net de hoes erover toen wij aankwamen..Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:15:
[...]
Shmee heeft geen Lambo toch? Niet gehad ook dacht ik. Want die Huracán STO zou zijn eerste worden had ik begrepen.
Aah zo. Zal wel een dealtje zijn geweest om die STO te mogen kopen. Oftewel gaat direct weg als de STO geleverd isToolkiT schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:05:
[...]
Nog niet blijkbaar, binnenkort wel (hij bevestigde het in DM op instagram).. geen idee welk model, ze deden net de hoes erover toen wij aankwamen..
Het zzou ook wel eens de STO kunnen zijn..Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:18:
[...]
Aah zo. Zal wel een dealtje zijn geweest om die STO te mogen kopen. Oftewel gaat direct weg als de STO geleverd is
Ja alleen die worden nog niet geleverd toch?ToolkiT schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:37:
[...]
Het zzou ook wel eens de STO kunnen zijn..
YouTube: BUYING MY FIRST LAMBORGHINI! Huracan STO Order CONFIRMED hier noemt hij Lambo Pangbourne waar hij zijn STO besteld heeft.. en dat was net de dealer bij mij in de buurt
Ik heb het hem gevraagd.. geen idee of hij antwoord gaat geven..Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:39:
[...]
Ja alleen die worden nog niet geleverd toch?
Ik pas helaas alleen in de Urus maar wat een gaaf ding weer die STO zeg.
[ Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 27-04-2021 18:46 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik had het idee dat het de bedoeling was dat je er niks van snapt. Clarkson zegt ook maar wat ja en nee op random momenten alsof hij hem niet verstaat.lukadad schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:44:
Tip bij Clarkson´s farm : ondertiteling op Engels plaatsen want je verstaat echt de ballen van Gerald.
Op Nederlandse ondertiteling komt er niets, enkel op Engelse ondertiteling komt er hier en daar eens een zin door...en dan nog.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Die show van Hammond was niks, inderdaad. Maar James May in Japan was erg leuk om te kijken. Tot nu toe alleen de eerste twee episodes van Clarkson gezien, dus ik kan nog geen oordeel geven.WernerL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:19:
Clarkson's farm heb ik afgelopen weekend volledig ge-binged. Fantastische serie en vind het tot nu toe de leukste solo-show van het grandtour-trio.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 5% gewijzigd door The Legend op 20-06-2021 09:11 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Sony A7 iv en wat recycled glas
Al vind ik dat ze af en toe net iets te ver gaan met het gesukkel. Daar zie je dan weer net iets te veel opgezet spel.azerty schreef op zondag 20 juni 2021 @ 22:05:
Was inderdaad een mooie serie ter vermaak (en leer je weer wat bij over hoe boeren de dag van vandaag werken).
Typische Clarkson momentjes natuurlijk (tram-lines) die het geheel licht verteerbaar maken
Meh, dat vind ik dus wel meevallen. Ik was een beetje bang dat het weer a-la Top Gear / The Grand Tour zal zijn en volledig gescript zou zijn allemaal, maar ik heb dat gevoel absoluut niet eigenlijk... Tenminste niet dat ik me er aan stoor of dat het opvalt.Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 07:56:
[...]
Al vind ik dat ze af en toe net iets te ver gaan met het gesukkel. Daar zie je dan weer net iets te veel opgezet spel.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je hoort dat Kaleb nog maar 21 jaar is, dan is dit eigenlijk een genie. De manier waarop hij Jeremy kan challengen en durft tegen spreken is echt bijzonder. Hij heeft ideeën en durft ze ook uit te spreken. Kaleb zit gewoon vol gezond boerenverstand.Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:14:
Gister de eerste 2 afleveringen gekeken.
Kom zelf uit het oosten des lands dus Kaleb is echt zo'n typische boerenjongen die je hier ook treft. Gerald idem. Vader van een kennis spreekt precies zo maar dan plat proat'n. Verstond je ook echt geen ruk van dus knikte je soms maar ja.
Ben wel benieuwd hoeveel hulp hij nu echt achter de schermen heeft gehad of dat hij echt zelf, met hulp van Kaleb, die velden heeft gedaan.
Dat herken ik dus ook wel van hier. Die jongens weten precies hoe een boerderij werkt maar andere dingen is hun wereldvreemd. En veel verder dan 2-3 gemeentes verderop komen ze vaak ook niet. Hooguit in de zomer weekje naar zo'n jongeren zuip camping.Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:23:
[...]
Als je hoort dat Kaleb nog maar 21 jaar is, dan is dit eigenlijk een genie. De manier waarop hij Jeremy kan challengen en durft tegen spreken is echt bijzonder. Hij heeft ideeën en durft ze ook uit te spreken. Kaleb zit gewoon vol gezond boerenverstand.
Dat ze met 2 alles gedaan hebben... kan bijna niet. Het is een boerderij van ca 400 ha, waarvan ca 250 ha bewerkt wordt. Dat is echt véél hoor. Er zal wel wat loonwerk aan te pas gekomen zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 21-06-2021 10:33 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb het vooral over zijn interacties, de kennis over de boerenstiel, daar twijfel ik niet aan.Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:29:
[...]
Dat herken ik dus ook wel van hier. Die jongens weten precies hoe een boerderij werkt maar andere dingen is hun wereldvreemd. En veel verder dan 2-3 gemeentes verderop komen ze vaak ook niet. Hooguit in de zomer weekje naar zo'n jongeren zuip camping.
Maar ook dat herken ik er uit. Boeren is hun passie en daarin lul je ze er niet snel uit.Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:33:
[...]
Ik heb het vooral over zijn interacties, de kennis over de boerenstiel, daar twijfel ik niet aan.
Veel 21-jarigen worden gewoon overbluft door Jeremy, en dat is net de kwaliteit van Kaleb.
I’m making a new show and I’m putting my money where my mouth is.@discoveryplusuk @drivetribe #RichardHammondsWorkshop pic.twitter.com/9gcTQ9jFkf
— Richard Hammond (@RichardHammond) 21 juni 2021
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 21-06-2021 13:27 ]
mbt Gerald, je kan lachen de laatste aflevering (kijk hem helemaal af). Meer zeg ik niet :-)Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:14:
Gister de eerste 2 afleveringen gekeken.
Kom zelf uit het oosten des lands dus Kaleb is echt zo'n typische boerenjongen die je hier ook treft. Gerald idem. Vader van een kennis spreekt precies zo maar dan plat proat'n. Verstond je ook echt geen ruk van dus knikte je soms maar ja.
Ben wel benieuwd hoeveel hulp hij nu echt achter de schermen heeft gehad of dat hij echt zelf, met hulp van Kaleb, die velden heeft gedaan.
Tja, mijn voorouders waren boeren, en wat ik geleerd heb is dat er elk jaar wel iets mislukt, en dat de variatie in inkomen tussen de jaren nogal groot kan zijn. Daarom kunnen ze elk jaar wel over iets klagen.RemcoDelft schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:37:
Mooi hoe Kaleb z'n baas idiot noemt. Dat is of goed gescript, of hij weet niet beter van jaren Top Gear kijken.
Ook mooi om te zien hoe Clarkson zich aan het eind realiseert dat hij het enorm goed heeft met een Amazon cameraploeg achter zich aan, t.o.v. boeren die het alleen van de oogst moeten hebben.
Nee hij is gewoon oprecht kwaad als Clarkson niet luisterd en het opfucked. Want als hij eerst 6 uur lang bezig is met hem het uit te leggen hoe en wat en vervolgens toch dan even niet doet, dan doet Clarkson het even op zijn manier voor de tv, maar vervolgens de reactie van Kaleb is echt.RemcoDelft schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:37:
Mooi hoe Kaleb z'n baas idiot noemt. Dat is of goed gescript, of hij weet niet beter van jaren Top Gear kijken.
Ook mooi om te zien hoe Clarkson zich aan het eind realiseert dat hij het enorm goed heeft met een Amazon cameraploeg achter zich aan, t.o.v. boeren die het alleen van de oogst moeten hebben.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Mijn oog viel meer op de 3 kilo zand op het dashboard toen ik deze aflevering keekLordSinclair schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:22:
Voor iemand die nooit 3 mijl verder gaat dan zijn huis/werkplek is dit toch een bijzondere sticker op z'n vooruit.
[Afbeelding]
zal wel van een vorige eigenaar van de auto zijn![]()
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Oh dat is heel normaal voor voertuigen van boerderijen hoorSlavy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:16:
[...]
Mijn oog viel meer op de 3 kilo zand op het dashboard toen ik deze aflevering keek
Wat voor sticker is dat dan ?LordSinclair schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:22:
Voor iemand die nooit 3 mijl verder gaat dan zijn huis/werkplek is dit toch een bijzondere sticker op z'n vooruit.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 23-06-2021 10:40 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Autobahn vignet voor Zwitserland.
Wellicht is het ook zijn auto niet maar gewoon een van de bedrijfsauto's van een van de boerderijen.LordSinclair schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:22:
[Afbeelding]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik denk eerder een tweedehands of derdehands.Tsurany schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Wellicht is het ook zijn auto niet maar gewoon een van de bedrijfsauto's van een van de boerderijen.
🚜 NEWS: Clarkson’s Farm will be back for second series! 🙌
Jeremy Clarkson’s smash hit farm show has secured a second series after breaking Amazon Prime Video records.
The trials and tribulations of the Diddly Squat Farm has been such a success that Amazon revealed the show was their most highly-rated series of all-time.
Jezza tried his hand at everything agricultural across the eight episodes, with the help of Kaleb, Gerald, Lisa, and ‘Cheerful Charlie’, and it looks like we’re set for plenty more sheep-shearing shenanigans.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Top heb tot nu toe nog niet alles gezien maar vind het echt zeer vermakelijk omdat het de oude Top Gear vibe een beetje boven haalt maar er nog wel een beetje een serieuze ondertoon inzit.
Ik las dat ook. Maar ik heb op 25 april (wat volgens mij na de aankondiging was) nog betaald (met ING creditcard) en ook geen email gekregen dat ze ermee gaan stoppen voor alles buiten de VS.Touchdomex schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:04:
Aangezien Motortrend ondemand ermee stopt voor alles buiten de USA en Canada ben ik benieuwd hoe ik zonder vpn toch kan blijven kijken naar programma’s die daar gemaakt worden. Zijn er mensen hier die ook shows daar volgt zoals roadkill en dat blijven willen doen.
There is no place like 127.0.0.1
Ja dat doen ze zeker, ik betaalde al met paypal en ik kreeg ook een bericht. Daarnaast kreeg ik een bericht in de apps van ze. Toen heb ik maar gewoon vroegtijdig opgezegd want vond er geen kut aan om te weten dat elke aflevering die ik zie een van de laatste is. Alleen wil ik de shows wel blijven zien.Dannisi schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 04:18:
[...]
Ik las dat ook. Maar ik heb op 25 april (wat volgens mij na de aankondiging was) nog betaald (met ING creditcard) en ook geen email gekregen dat ze ermee gaan stoppen voor alles buiten de VS.
Ik vind dat sowieso vaag, en ik gok dat dat door de muziek licentie van Top Gear komt. Mijn VPN stond nog op Hong Kong, en dan kan je Top Gear niet eens vinden op hun site. Je ziet Top Gear alleen met een VS IP. Dus waarom dan de rest van de wereld van je service af knikkeren...
En ja, ik gebruik een VPN, maar volgens mij checken ze ook op betaald methode, want ik probeerde de Black Friday met Paypal te betalen, en toen zei de site dat die aanbieding alleen voor mensen in de VS was.
Het zal dan via de illegale weg moeten, hoe het moet mogen we hier niet echt meedelen....Touchdomex schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 07:51:
[...]
Ja dat doen ze zeker, ik betaalde al met paypal en ik kreeg ook een bericht. Daarnaast kreeg ik een bericht in de apps van ze. Toen heb ik maar gewoon vroegtijdig opgezegd want vond er geen kut aan om te weten dat elke aflevering die ik zie een van de laatste is. Alleen wil ik de shows wel blijven zien.
Het aanbod wat wij hier hadden was al redelijke gecastreerd. We kregen al veel minder dan in de US vanwege licenties. Dus ze hielden er al rekening mee.
Het vervelende vooral. Waar haal ik het nu vandaan
Het komt ook niet via andere webdienstenTommie12 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:18:
[...]
Het zal dan via de illegale weg moeten, hoe het moet mogen we hier niet echt meedelen....
Toch nog niet helemaal...
Dear everyone. There has been some speculation that a second series of our farming programme has been commissioned. It hasn’t but we are hopeful.
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 1 juli 2021
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Belangrijkste is dat de heer Clarkson er zelf voorstander van is, dat maakt de kans aannemelijker.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dit… en dan de zeer lovende reviews en tevredenheid van de kijkers.Slavy schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:08:
[...]
Belangrijkste is dat de heer Clarkson er zelf voorstander van is, dat maakt de kans aannemelijker.
Is dat nog leuk dan?? Ik keek het jaren geleden toen het nog gratis en minder sponsored op YT stondt, maar daarna ben ik wel afgehaakt. Zag vd week tot mn verbazing dat er opeens Roadkill Garage bestaat met maar de helft vh duo met de klusjesman on the side.Touchdomex schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:04:
Aangezien Motortrend ondemand ermee stopt voor alles buiten de USA en Canada ben ik benieuwd hoe ik zonder vpn toch kan blijven kijken naar programma’s die daar gemaakt worden. Zijn er mensen hier die ook shows daar volgt zoals roadkill en dat blijven willen doen.
Om Dulcich nou een "klusjesman" te noemen is wel heel respectloos. Die man gaat ook al jaren mee, en weet heel veel van motoren.DraZ666 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:07:
[...]
Is dat nog leuk dan?? Ik keek het jaren geleden toen het nog gratis en minder sponsored op YT stondt, maar daarna ben ik wel afgehaakt. Zag vd week tot mn verbazing dat er opeens Roadkill Garage bestaat met maar de helft vh duo met de klusjesman on the side.
There is no place like 127.0.0.1
Roadkill is af en toe nog leuk imho. Zeker gezien ze nu weer dingen lijken te bouwen maar bijvoorbeeld Faster With Finnegan of Hotrod Garage is nog wel echt leuk om te zien. Nou scheelt het dat ze ook shows op youtube hebben (van beide programma's) dus daar kan ik wel iets kijken van ze maar niet specifiek shows van Motortrend.DraZ666 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:07:
[...]
Is dat nog leuk dan?? Ik keek het jaren geleden toen het nog gratis en minder sponsored op YT stondt, maar daarna ben ik wel afgehaakt. Zag vd week tot mn verbazing dat er opeens Roadkill Garage bestaat met maar de helft vh duo met de klusjesman on the side.
[ Voor 39% gewijzigd door DoeEensGek op 14-07-2021 11:49 ]
[ Voor 4% gewijzigd door JdJtA op 15-07-2021 11:33 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
We’ve got some clucking exciting news for you, season 2 of K̶a̶l̶e̶b̶'̶s̶ ̶F̶a̶r̶m Clarkson’s Farm is coming pic.twitter.com/7X3XjyCWr1
— The Grand Tour (@thegrandtour) 21 juli 2021
[ Voor 41% gewijzigd door DoeEensGek op 21-07-2021 18:45 ]
Verwijderd
Jezza stijgt boven zichzelf uit in deze serie. Boeiend, educatief, informatief, en vol humor en zelfspot. Top dat seizoen 2 er aan komt!DoeEensGek schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:22:
[Embed]
Clarkson's farm seioen 2 komt!
Geweldig!
Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken.Tommie12 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:51:
Ik durf te hopen dat Kaleb ook eens wat poen gaat krijgen voor zijn rol. Dikke fan van, en hij draagt de serie echt!
Jezza is goed, maar blijft in zijn gekende rol. Ik ben echt fan van Kaleb. Ongelooflijk welk talent er in die piepjonge kerel zit die nooit 3 dorpen verder geraakt is in zijn leven.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:05:
[...]
Jezza stijgt boven zichzelf uit in deze serie. Boeiend, educatief, informatief, en vol humor en zelfspot. Top dat seizoen 2 er aan komt!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben toch malle pietje niet!
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Mijn NAS had 'm al gedownload, maar aangezien ik Prime heb kan ik het net zo goed gewoon via Amazon zelf afkijken.timovd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:48:
Speciaal weer Prime Video voor afgesloten (want normaalgesproken is er niet veel soeps daar). De Whisky staat klaar voor vanavond.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Net gezien en er zitten wel leuke dingen in.Wildfire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:19:
En *poef*, toen was daar S04E03 van The Grand Tour! Vanavond eens kijken
⛔ Trackers of betalen ⛔
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Er zaten een paar goede momenten is, mooie beelden van de omgeving ook, maar het einde…. Snap het gewoon niet, de grap gaat aan mijn voorbij.Yonix schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:03:
Gisteravond de nieuwe special gekeken, maar wat was dit een saaie bedoening zeg! Normaal kan ik mij prima vermaken met de heren en hun fratsen - daarbij was het uitstapje van Clarkson naar de boerderij zéér geslaagd, echter 'Lochdown' kon mij niet bekoren; ik ben gewoon tegen het einde in slaap gevallen.
Yonix schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:03:
Gisteravond de nieuwe special gekeken, maar wat was dit een saaie bedoening zeg! Normaal kan ik mij prima vermaken met de heren en hun fratsen - daarbij was het uitstapje van Clarkson naar de boerderij zéér geslaagd, echter 'Lochdown' kon mij niet bekoren; ik ben gewoon tegen het einde in slaap gevallen.
Ik hoop toch wel dat jullie begrijpen dat deze is opgenomen op het hoogtepunt van corona? Er was destijds heel weinig mogelijk/niets was open, (ver) reizen kon niet en iedereen zat binnen. Helaas is het nog altijd niet weg, maar door vaccinaties gaat het weer iets beter.Tommie12 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:43:
[..]
Er zaten een paar goede momenten is, mooie beelden van de omgeving ook, maar het einde…. Snap het gewoon niet, de grap gaat aan mijn voorbij.
Zeker niet een van de sterkste afleveringen.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 01-08-2021 10:35 ]
Denk dat ze iets moesten bedenken als afsluiting en toen maar op dit idee zijn gekomen.LordSinclair schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:32:
Keek weer lekker weg, maar waarom dat gedoe met die brug op het eind? Daar miste ik het punt een beetje van.
Dat begrijp ik, maar ik vond de content gewoon niet interessant genoeg en het was ook wel héél erg 'by the book'. Daarnaast had de special ook wel iets korter gemogen, een uur was genoeg geweest.HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:31:
[...]
[...]
Ik hoop toch wel dat jullie begrijpen dat deze is opgenomen op het hoogtepunt van corona? Er was destijds heel weinig mogelijk/niets was open, (ver) reizen kon niet en iedereen zat binnen. Helaas is het nog altijd niet weg, maar door vaccinaties gaat het weer iets beter.
Het was zeker niet de beste aflevering, maar als je dit meeneemt, dan valt het opeens wel mee. Er zitten altijd mindere afleveringen tussen, dat ze (Amazon) zolang gewacht hebben met de volgende release heeft zeker niet meegeholpen. De verwachten waren weer hoog en kan mij voorstellen dat er minder crew aanwezig is geweest (zowel voor de productie alsook die challenges bedenken).
Nee, dit is zeker geen topper, vooral het bashen op Amerikanen ontbrak - maar dat is sinds de overname van Amazon sowieso veranderd. Toch vond ik het vermakelijk en heb ik niet het gevoel dat ik een uur van mijn leven heb weggegooid.
Share and Enjoy!
Ja ik ook. Vooral dat Clarkson tot 2x toe echt heeeeeeelemaal stuk ging om May en HammondWCA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:21:
Ik vond de aflevering echt ouderwets leuk, het voelt steeds natuurlijker
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik had dat gevoel ook. Misschien komt het omdat ze Schotland alledrie wel goed zullen kennen (veronderstel ik dan maar even), en dat ze anders niet in hun comfortzone zitten. Uiteraard zullen de maatregelen ook de impact gehad hebben op de manier van werken. Het fragment waar dat ze onderweg zijn met de crew die allemaal met een caravan reden was wel grappig, vooral als je de geschiedenis van de drie met caravans kent (net zoals ook weer in deze aflevering trouwens).miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:05:
Ik heb hem net gezien. Vond hem juist erg tegenvallen. Weinig echt grappige momenten, geen super mooie omgeving. De auto's waren wel leuk, maar was daar ook vrij snel op uitgekeken. Ik vond de vorige afleveringen een stuk beter in ieder geval.
Punctuality is the politeness of kings
dreamscape schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:14:
Ik ontdek net pas dat de vrienden van Bad Obsession Motorsport weer twee nieuwe video's online hebben staan.
Make the noise! 😉
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hij staat ook nog gewoon daar.LordSinclair schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:37:
Als je je nog afvraagt of het allemaal in scene gezet is, wie parkeert er nou z'n caravan en draait de pootjes uit en stud hem met blokken hout.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Denk dat dit inderdaad het geval is voor deze aflevering. Lijkt inderdaad alsof hij opgenomen is met minder crew en ook de challenges zijn niet bizar uitdagend. Het was een andere aflevering en inderdaad mag je daar corona de schuld van geven.HollowGamer schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:31:
[...]
[...]
Ik hoop toch wel dat jullie begrijpen dat deze is opgenomen op het hoogtepunt van corona? Er was destijds heel weinig mogelijk/niets was open, (ver) reizen kon niet en iedereen zat binnen. Helaas is het nog altijd niet weg, maar door vaccinaties gaat het weer iets beter.
Het was zeker niet de beste aflevering, maar als je dit meeneemt, dan valt het opeens wel mee. Er zitten altijd mindere afleveringen tussen, dat ze (Amazon) zolang gewacht hebben met de volgende release heeft zeker niet meegeholpen. De verwachten waren weer hoog en kan mij voorstellen dat er minder crew aanwezig is geweest (zowel voor de productie alsook die challenges bedenken).
Nee, dit is zeker geen topper, vooral het bashen op Amerikanen ontbrak - maar dat is sinds de overname van Amazon sowieso veranderd. Toch vond ik het vermakelijk en heb ik niet het gevoel dat ik een uur van mijn leven heb weggegooid.
Normaal zijn ze ook in verwegistan. En tegen de tijd dat alle verkeersovertredingen worden uitgezonden zijn ze al lang het land weer uit.DoeEensGek schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:49:
[...]
Denk dat dit inderdaad het geval is voor deze aflevering. Lijkt inderdaad alsof hij opgenomen is met minder crew en ook de challenges zijn niet bizar uitdagend. Het was een andere aflevering en inderdaad mag je daar corona de schuld van geven.Maar op zich prima te bekijken.
En toch he, Schotland is een fantastisch land, er vallen daar echt hele mooie beelden te maken (ook zonder verkeersovertredingen). Deze special was niet de slechtste (ik vond dat Madagaskar minder) maar ik krijg wel het gevoel dat het beste er wel vanaf is.RocketKoen schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:22:
[...]
Normaal zijn ze ook in verwegistan. En tegen de tijd dat alle verkeersovertredingen worden uitgezonden zijn ze al lang het land weer uit.
Bij een thuiswedstrijd is dat een heel ander verhaal.
Signatures zijn voor boomers.
Ik kan door het verschrikkelijke accent ook nog geen 10 seconden kijken.Maasluip schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:28:
Ik trek het nieuwe Top Gear nog altijd niet, vooral door die verschikkelijke lokale uitspraken van die gasten. Ik heb geen probleem als iemand een Welsh of een Schots accent heeft, maar hoe die gasten het normale engels verkrachten daar knap ik op af.
Ik zit op youtube te zoeken naar een voorbeeld, maar het doet me goed dat er geen enkele aflevering van post-Clarkson/Hammond/May te vinden is als ik op Top Gear zoek.
Punctuality is the politeness of kings
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Signatures zijn voor boomers.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq