Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Beide afleveringen waren tot nu toe briljant vond ik ! Ze komen heel natuurlijk over en hebben zelf veel plezier. Ik vind ze zelfs leuker om te zien dan de originele lineup die nu bij TGT zit :X

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09 14:21
steveman schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:20:
Flintoff als Jaws was wel briljant :D
En dan met z'n pruik - als een echte James Bond :D
Yes, 't zit weer goed in elkaar met die drie.
Het item over die Ferrari was matig, maar werd wel beter met die Alfa erbij. Die elektrische SUV... tja.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:22

ToolkiT

brit-tweaker

Ome Ernst schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:21:
[...]

Toen Harris nog bij /Drive zat, had ik al het idee, toen dat nog helemaal niet speelde,
dat hij wel bij TG zou passen. Om een of andere reden heb ik dit nu weer bij Shmee150.
Misschien een beetje te posh voor sommigen, maar heeft, in ieder geval kennis van
zeer snelle auto's, en kan praten/uitleggen en rijden op snelheid tegelijk.

Ik durf hem wel weg te zetten. Shmee150 word de opvolger van LeBlanc :p

Edit : Ik zie net dat hij een Mclaren Senna heeft gekocht....hij wel xD
Ik zag Shmee gister bij mijn lokale Lambo dealer.. de auto werd net weer onder een doek gedaan dus ik kon niet zien wat het was, maar ik gok dat hij binnenkort weer een andere lambo heeft... hij wel...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:16
ToolkiT schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:32:
[...]

Ik zag Shmee gister bij mijn lokale Lambo dealer.. de auto werd net weer onder een doek gedaan dus ik kon niet zien wat het was, maar ik gok dat hij binnenkort weer een andere lambo heeft... hij wel...
Dus jij niet en blijft met je oude Lambo zitten? Wat een pech.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Arjantje72 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:21:
[...]

Dus jij niet en blijft met je oude Lambo zitten? Wat een pech.
Ja, het is afzien :+

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ToolkiT schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:32:
[...]

Shmee heeft geen Lambo toch? Niet gehad ook dacht ik. Want die Huracán STO zou zijn eerste worden had ik begrepen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:15:
[...]

Shmee heeft geen Lambo toch? Niet gehad ook dacht ik. Want die Huracán STO zou zijn eerste worden had ik begrepen.
Nog niet blijkbaar, binnenkort wel (hij bevestigde het in DM op instagram).. geen idee welk model, ze deden net de hoes erover toen wij aankwamen..

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ToolkiT schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:05:
[...]

Nog niet blijkbaar, binnenkort wel (hij bevestigde het in DM op instagram).. geen idee welk model, ze deden net de hoes erover toen wij aankwamen..
Aah zo. Zal wel een dealtje zijn geweest om die STO te mogen kopen. Oftewel gaat direct weg als de STO geleverd is :P

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:18:
[...]

Aah zo. Zal wel een dealtje zijn geweest om die STO te mogen kopen. Oftewel gaat direct weg als de STO geleverd is :P
Het zzou ook wel eens de STO kunnen zijn..
YouTube: BUYING MY FIRST LAMBORGHINI! Huracan STO Order CONFIRMED hier noemt hij Lambo Pangbourne waar hij zijn STO besteld heeft.. en dat was net de dealer bij mij in de buurt :)

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ToolkiT schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:37:
[...]

Het zzou ook wel eens de STO kunnen zijn..
YouTube: BUYING MY FIRST LAMBORGHINI! Huracan STO Order CONFIRMED hier noemt hij Lambo Pangbourne waar hij zijn STO besteld heeft.. en dat was net de dealer bij mij in de buurt :)
Ja alleen die worden nog niet geleverd toch?
Ik pas helaas alleen in de Urus maar wat een gaaf ding weer die STO zeg.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Donstil schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 16:39:
[...]

Ja alleen die worden nog niet geleverd toch?
Ik pas helaas alleen in de Urus maar wat een gaaf ding weer die STO zeg.
Ik heb het hem gevraagd.. geen idee of hij antwoord gaat geven..

Enorm gaaf ding idd 8)

<edit>
Antwoord:
"STO deliveries are starting in de summer"

Je had dus gelijk..

[Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 27-04-2021 18:46]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Geen Top Gear, Grand Tour, of ander auto programma. Maar wellicht dat er hier toch publiek voor is. Clarkson's Farm:

Jeremy Clarkson heeft blijkbaar nogal een grote boerderij / veel land. En vervolgens heeft hij het een jaar lang zelf draaiende gehouden. Geeft wat mij betreft een mooi kijkje op Jeremy en hij lijkt er ook oprecht plezier in te beleven.

Met uiteraard wat Grand Tour referenties (lees: opmerkingen over James May), en in de laatste EP komt er nog een auto uit The Grand Tour langs.
spoiler:
De Bentley uit de Madagascar special

Acties:
  • +5Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:50
Clarkson's farm heb ik afgelopen weekend volledig ge-binged. Fantastische serie en vind het tot nu toe de leukste solo-show van het grandtour-trio.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:00
Tip bij Clarkson´s farm : ondertiteling op Engels plaatsen want je verstaat echt de ballen van Gerald.
Op Nederlandse ondertiteling komt er niets, enkel op Engelse ondertiteling komt er hier en daar eens een zin door...en dan nog.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 21:22
lukadad schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:44:
Tip bij Clarkson´s farm : ondertiteling op Engels plaatsen want je verstaat echt de ballen van Gerald.
Op Nederlandse ondertiteling komt er niets, enkel op Engelse ondertiteling komt er hier en daar eens een zin door...en dan nog.
Ik had het idee dat het de bedoeling was dat je er niks van snapt. Clarkson zegt ook maar wat ja en nee op random momenten alsof hij hem niet verstaat.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:12

timovd

Voorsprong door techniek

WernerL schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:19:
Clarkson's farm heb ik afgelopen weekend volledig ge-binged. Fantastische serie en vind het tot nu toe de leukste solo-show van het grandtour-trio.
Die show van Hammond was niks, inderdaad. Maar James May in Japan was erg leuk om te kijken. Tot nu toe alleen de eerste twee episodes van Clarkson gezien, dus ik kan nog geen oordeel geven.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:40
Clarkson toonde stiekem emotie

spoiler:
3 schapen naar de slachter moesten?

En inderdaad erg leuke serie alleen sommige accenten :')

• Arjantje72
Cheerful Charlie _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16-09 14:01

aerofreak

Steve Jobs

Ik vond het echt een geweldige serie :Y

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +2Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:31
Idd geniaal :) De chemie tussen Kaleb en Jeremy is ook top. En Cheerful Charlie is ook geweldig :p En Gerald die onverstaanbaar is, maar waar Jeremy hem nooit belachelijk om maakt, behalve een besmuikt ik-versta-er-geen-reet-van-lachje in de camera _O_

Benieuwd of er een S2 komt.

[Voor 5% gewijzigd door The Legend op 20-06-2021 09:11]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-09 16:36
Ik heb de serie helemaal gebinged dit we.

Kaleb maakt het echt. Ondanks zijn jonge leeftijd biedt hij perfect weerwerk en de interactie met Jeremy is echt buitengewoon goed. Komt heel autheniek over.

Zelfs van Jeremy heb ik de indruk dat je hem soms ziet zoals hij is en niet altijd gespeeld.

Ik hoop echt op een S2.
En als die er niet komt, dan ben ik zeker dan Kaleb nog ooit op TV komt, en dat wil ik echt zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 16-09 15:46
Was inderdaad een mooie serie ter vermaak (en leer je weer wat bij over hoe boeren de dag van vandaag werken).

Typische Clarkson momentjes natuurlijk (tram-lines) die het geheel licht verteerbaar maken :p

• Tommie12
azerty schreef op zondag 20 juni 2021 @ 22:05:
Was inderdaad een mooie serie ter vermaak (en leer je weer wat bij over hoe boeren de dag van vandaag werken).

Typische Clarkson momentjes natuurlijk (tram-lines) die het geheel licht verteerbaar maken :p
Al vind ik dat ze af en toe net iets te ver gaan met het gesukkel. Daar zie je dan weer net iets te veel opgezet spel.

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:34

Damian

Insane Obtrusion

Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 07:56:
[...]

Al vind ik dat ze af en toe net iets te ver gaan met het gesukkel. Daar zie je dan weer net iets te veel opgezet spel.
Meh, dat vind ik dus wel meevallen. Ik was een beetje bang dat het weer a-la Top Gear / The Grand Tour zal zijn en volledig gescript zou zijn allemaal, maar ik heb dat gevoel absoluut niet eigenlijk... Tenminste niet dat ik me er aan stoor of dat het opvalt.

Misschien komt dat nog, ben nu bij de 5de aflevering aangekomen...

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:25

Player1S

Formerly known as L1nt

Gister de eerste 2 afleveringen gekeken.

Kom zelf uit het oosten des lands dus Kaleb is echt zo'n typische boerenjongen die je hier ook treft. Gerald idem. Vader van een kennis spreekt precies zo maar dan plat proat'n. Verstond je ook echt geen ruk van dus knikte je soms maar ja.

Ben wel benieuwd hoeveel hulp hij nu echt achter de schermen heeft gehad of dat hij echt zelf, met hulp van Kaleb, die velden heeft gedaan.

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tommie12
Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:14:

Kom zelf uit het oosten des lands dus Kaleb is echt zo'n typische boerenjongen die je hier ook treft. Gerald idem. Vader van een kennis spreekt precies zo maar dan plat proat'n. Verstond je ook echt geen ruk van dus knikte je soms maar ja.

Ben wel benieuwd hoeveel hulp hij nu echt achter de schermen heeft gehad of dat hij echt zelf, met hulp van Kaleb, die velden heeft gedaan.
Als je hoort dat Kaleb nog maar 21 jaar is, dan is dit eigenlijk een genie. De manier waarop hij Jeremy kan challengen en durft tegen spreken is echt bijzonder. Hij heeft ideeën en durft ze ook uit te spreken. Kaleb zit gewoon vol gezond boerenverstand.

Dat ze met 2 alles gedaan hebben... kan bijna niet. Het is een boerderij van ca 400 ha, waarvan ca 250 ha bewerkt wordt. Dat is echt véél hoor. Er zal wel wat loonwerk aan te pas gekomen zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:23:
[...]

Als je hoort dat Kaleb nog maar 21 jaar is, dan is dit eigenlijk een genie. De manier waarop hij Jeremy kan challengen en durft tegen spreken is echt bijzonder. Hij heeft ideeën en durft ze ook uit te spreken. Kaleb zit gewoon vol gezond boerenverstand.

Dat ze met 2 alles gedaan hebben... kan bijna niet. Het is een boerderij van ca 400 ha, waarvan ca 250 ha bewerkt wordt. Dat is echt véél hoor. Er zal wel wat loonwerk aan te pas gekomen zijn.
Dat herken ik dus ook wel van hier. Die jongens weten precies hoe een boerderij werkt maar andere dingen is hun wereldvreemd. En veel verder dan 2-3 gemeentes verderop komen ze vaak ook niet. Hooguit in de zomer weekje naar zo'n jongeren zuip camping.

Die Kaleb zei dat hij het voorheen wel zelf deed. In 1 van de beelden zie je op gegeven moment Kaleb helpen in zn Claas met een grotere cultivator erachter. Denk dat ze voor comedic effect ook juist zo'n 3m cultivator hebben gekocht. Die Lambo zou wel een grotere aan moeten kunnen.
Idem voor de zaaier. Die was ook aan de smallere kant.

Een snelle google search levert mij dit op.

Dat ding zou zo'n 200PK nodig hebben en Clarkson's Lambo heeft zo'n 270-280PK.
Dus had makkelijk een grotere kunnen kopen maar dit staat natuurlijk leuker op tv.

[Voor 11% gewijzigd door Player1S op 21-06-2021 10:33]

Player1s Twitch

• Tommie12
Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:29:
[...]

Dat herken ik dus ook wel van hier. Die jongens weten precies hoe een boerderij werkt maar andere dingen is hun wereldvreemd. En veel verder dan 2-3 gemeentes verderop komen ze vaak ook niet. Hooguit in de zomer weekje naar zo'n jongeren zuip camping.
Ik heb het vooral over zijn interacties, de kennis over de boerenstiel, daar twijfel ik niet aan.
Veel 21-jarigen worden gewoon overbluft door Jeremy, en dat is net de kwaliteit van Kaleb.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Tommie12 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb het vooral over zijn interacties, de kennis over de boerenstiel, daar twijfel ik niet aan.
Veel 21-jarigen worden gewoon overbluft door Jeremy, en dat is net de kwaliteit van Kaleb.
Maar ook dat herken ik er uit. Boeren is hun passie en daarin lul je ze er niet snel uit.

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23:37

Touchdomex

Meisje!

We krijgen er dus nog eentje bij.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LordSinclair
Voor iemand die nooit 3 mijl verder gaat dan zijn huis/werkplek is dit toch een bijzondere sticker op z'n vooruit.

zal wel van een vorige eigenaar van de auto zijn :)

[Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 21-06-2021 13:27]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:09
Mooi hoe Kaleb z'n baas idiot noemt. Dat is of goed gescript, of hij weet niet beter van jaren Top Gear kijken.

Ook mooi om te zien hoe Clarkson zich aan het eind realiseert dat hij het enorm goed heeft met een Amazon cameraploeg achter zich aan, t.o.v. boeren die het alleen van de oogst moeten hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vdtweak
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 17:26
Player1S schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:14:

mbt Gerald, je kan lachen de laatste aflevering (kijk hem helemaal af). Meer zeg ik niet :-)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tommie12
RemcoDelft schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:37:
Mooi hoe Kaleb z'n baas idiot noemt. Dat is of goed gescript, of hij weet niet beter van jaren Top Gear kijken.

Ook mooi om te zien hoe Clarkson zich aan het eind realiseert dat hij het enorm goed heeft met een Amazon cameraploeg achter zich aan, t.o.v. boeren die het alleen van de oogst moeten hebben.
Tja, mijn voorouders waren boeren, en wat ik geleerd heb is dat er elk jaar wel iets mislukt, en dat de variatie in inkomen tussen de jaren nogal groot kan zijn. Daarom kunnen ze elk jaar wel over iets klagen.
Het woord "boerenjaar" is daar uit ontstaan.
In de berekening op het einde maakte cheerful Charlie een vergelijking met het jaar voordien.
Toen was er ca 100k meer inkomsten, en vergeet de subsidies niet...

Een slimme boer slaagt er in om elk jaar (of in de boerenjaren) wel een extra stuk grond te kopen, en dat is dan het "pensioen". Als de kinderen het over nemen, dan betalen die pacht, en anders verkopen ze elk jaar een hectare en gaat het alsnog goed.
De tweede verdoken bron van inkomen is de stijging van de grondprijs.
Nu... hiermee wil ik niet beweren dat een boer slapend rijk wordt, het blijft een harde, maar toch wel leuke stiel. Maar je ziet ook het aantal boeren dalen, en de bedrijven groter worden om het leefbaar te houden.
Mijn grootouders leefden van 20 melkkoeien en ca 30 ha grond. Dat was toen behoorlijk groot.
Nu heb je minstens 5 keer zo veel grond en koeien nodig om van te kunnen leven.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20:13
RemcoDelft schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:37:

Nee hij is gewoon oprecht kwaad als Clarkson niet luisterd en het opfucked. Want als hij eerst 6 uur lang bezig is met hem het uit te leggen hoe en wat en vervolgens toch dan even niet doet, dan doet Clarkson het even op zijn manier voor de tv, maar vervolgens de reactie van Kaleb is echt.

En dat hij het goed heeft, dat zegt hij ook in 1 van de interviews, als er een oogst mislukt of verregent kan hij even een aflevering Who want to be a millionair doen om de kosten op te vangen.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21:45

steveman

Comfortabel ten onder

Zojuist de laatste aflevering gekeken. Zeker een aanrader.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

LordSinclair schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:22:
Voor iemand die nooit 3 mijl verder gaat dan zijn huis/werkplek is dit toch een bijzondere sticker op z'n vooruit.

[Afbeelding]

Mijn oog viel meer op de 3 kilo zand op het dashboard toen ik deze aflevering keek :+

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• LordSinclair
Slavy schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:16:
[...]

Mijn oog viel meer op de 3 kilo zand op het dashboard toen ik deze aflevering keek :+
Oh dat is heel normaal voor voertuigen van boerderijen hoor ;)
Lekker met open raam over zandpaden cruisen..

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 04:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

[Afbeelding]

Wat voor sticker is dat dan ?

Verder zal het vast wel wat gescript/gespeeld zijn.
Ik geloof er echt niks van dat jeremy met alleen zo'n boodschappenlijstje op pad gestuurd word.

Maar ik geloof meteen dat het clarkson was die meteen op zoek gaat naar de grootste tractor die hij kan vinden. En dat verhaal met die 3 punts draaien, vs baantjes overslaan geloof ik meteen.
Dat was namelijk ook het eerste wat ik dacht toen ik in farm simulator dit moest doen !
(Alleen dat spel heeft geen caleb die dan begint te flippen :P)

[Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 23-06-2021 10:40]

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• LordSinclair
heuveltje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:11:
[...]

Wat voor sticker is dat dan ?
Autobahn vignet voor Zwitserland.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[Afbeelding]

Wellicht is het ook zijn auto niet maar gewoon een van de bedrijfsauto's van een van de boerderijen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tommie12
Tsurany schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:48:
[...]

Wellicht is het ook zijn auto niet maar gewoon een van de bedrijfsauto's van een van de boerderijen.
Ik denk eerder een tweedehands of derdehands.

Kaleb zijn eigen auto wordt ook getoond, en dat is een pimped out Nissan 350Z.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 21:51
Goed nieuws. 30 juli nieuwe aflevering(en) tgt.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• LordSinclair
Good news!
🚜 NEWS: Clarkson’s Farm will be back for second series! 🙌

Jeremy Clarkson’s smash hit farm show has secured a second series after breaking Amazon Prime Video records.
The trials and tribulations of the Diddly Squat Farm has been such a success that Amazon revealed the show was their most highly-rated series of all-time.
Jezza tried his hand at everything agricultural across the eight episodes, with the help of Kaleb, Gerald, Lisa, and ‘Cheerful Charlie’, and it looks like we’re set for plenty more sheep-shearing shenanigans.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Aangezien Motortrend ondemand ermee stopt voor alles buiten de USA en Canada ben ik benieuwd hoe ik zonder vpn toch kan blijven kijken naar programma’s die daar gemaakt worden. Zijn er mensen hier die ook shows daar volgt zoals roadkill en dat blijven willen doen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Top heb tot nu toe nog niet alles gezien maar vind het echt zeer vermakelijk omdat het de oude Top Gear vibe een beetje boven haalt maar er nog wel een beetje een serieuze ondertoon inzit.

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 04:59
Touchdomex schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:04:
Aangezien Motortrend ondemand ermee stopt voor alles buiten de USA en Canada ben ik benieuwd hoe ik zonder vpn toch kan blijven kijken naar programma’s die daar gemaakt worden. Zijn er mensen hier die ook shows daar volgt zoals roadkill en dat blijven willen doen.
Ik las dat ook. Maar ik heb op 25 april (wat volgens mij na de aankondiging was) nog betaald (met ING creditcard) en ook geen email gekregen dat ze ermee gaan stoppen voor alles buiten de VS.
Ik vind dat sowieso vaag, en ik gok dat dat door de muziek licentie van Top Gear komt. Mijn VPN stond nog op Hong Kong, en dan kan je Top Gear niet eens vinden op hun site. Je ziet Top Gear alleen met een VS IP. Dus waarom dan de rest van de wereld van je service af knikkeren...

En ja, ik gebruik een VPN, maar volgens mij checken ze ook op betaald methode, want ik probeerde de Black Friday met Paypal te betalen, en toen zei de site dat die aanbieding alleen voor mensen in de VS was.

There is no place like 127.0.0.1

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Dannisi schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 04:18:
[...]

Ik las dat ook. Maar ik heb op 25 april (wat volgens mij na de aankondiging was) nog betaald (met ING creditcard) en ook geen email gekregen dat ze ermee gaan stoppen voor alles buiten de VS.
Ik vind dat sowieso vaag, en ik gok dat dat door de muziek licentie van Top Gear komt. Mijn VPN stond nog op Hong Kong, en dan kan je Top Gear niet eens vinden op hun site. Je ziet Top Gear alleen met een VS IP. Dus waarom dan de rest van de wereld van je service af knikkeren...

En ja, ik gebruik een VPN, maar volgens mij checken ze ook op betaald methode, want ik probeerde de Black Friday met Paypal te betalen, en toen zei de site dat die aanbieding alleen voor mensen in de VS was.
Ja dat doen ze zeker, ik betaalde al met paypal en ik kreeg ook een bericht. Daarnaast kreeg ik een bericht in de apps van ze. Toen heb ik maar gewoon vroegtijdig opgezegd want vond er geen kut aan om te weten dat elke aflevering die ik zie een van de laatste is. Alleen wil ik de shows wel blijven zien.

Het aanbod wat wij hier hadden was al redelijke gecastreerd. We kregen al veel minder dan in de US vanwege licenties. Dus ze hielden er al rekening mee.

Het vervelende vooral. Waar haal ik het nu vandaan :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommie12
Touchdomex schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 07:51:
[...]

Ja dat doen ze zeker, ik betaalde al met paypal en ik kreeg ook een bericht. Daarnaast kreeg ik een bericht in de apps van ze. Toen heb ik maar gewoon vroegtijdig opgezegd want vond er geen kut aan om te weten dat elke aflevering die ik zie een van de laatste is. Alleen wil ik de shows wel blijven zien.

Het aanbod wat wij hier hadden was al redelijke gecastreerd. We kregen al veel minder dan in de US vanwege licenties. Dus ze hielden er al rekening mee.

Het vervelende vooral. Waar haal ik het nu vandaan :/
Het zal dan via de illegale weg moeten, hoe het moet mogen we hier niet echt meedelen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Tommie12 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:18:
[...]

Het zal dan via de illegale weg moeten, hoe het moet mogen we hier niet echt meedelen....
Het komt ook niet via andere webdiensten :/ Dat zou wel ruk zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-09 15:28
Toch nog niet helemaal...

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Belangrijkste is dat de heer Clarkson er zelf voorstander van is, dat maakt de kans aannemelijker.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Tommie12
Slavy schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 19:08:
[...]

Belangrijkste is dat de heer Clarkson er zelf voorstander van is, dat maakt de kans aannemelijker.
Dit… en dan de zeer lovende reviews en tevredenheid van de kijkers.
Amazon zou gek zijn het niet te doen….. tenzij Clarkson zijn gage tot boven de pijngrens heeft verhoogd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Touchdomex schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:04:
Is dat nog leuk dan?? Ik keek het jaren geleden toen het nog gratis en minder sponsored op YT stondt, maar daarna ben ik wel afgehaakt. Zag vd week tot mn verbazing dat er opeens Roadkill Garage bestaat met maar de helft vh duo met de klusjesman on the side.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 04:59
DraZ666 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:07:
[...]

Is dat nog leuk dan?? Ik keek het jaren geleden toen het nog gratis en minder sponsored op YT stondt, maar daarna ben ik wel afgehaakt. Zag vd week tot mn verbazing dat er opeens Roadkill Garage bestaat met maar de helft vh duo met de klusjesman on the side.
Om Dulcich nou een "klusjesman" te noemen is wel heel respectloos. Die man gaat ook al jaren mee, en weet heel veel van motoren.
Persoonlijk vind ik Roadkill Garage leuker dan Roadkill, maar dat is meer omdat ik meer van het 'bouwen' dan roadtrippen ben. De leukste Roadkills vond ik ook waar ze naar een sloperij gaan en een wrak rijdend proberen te krijgen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

DraZ666 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:07:
[...]

Roadkill is af en toe nog leuk imho. Zeker gezien ze nu weer dingen lijken te bouwen maar bijvoorbeeld Faster With Finnegan of Hotrod Garage is nog wel echt leuk om te zien. Nou scheelt het dat ze ook shows op youtube hebben (van beide programma's) dus daar kan ik wel iets kijken van ze maar niet specifiek shows van Motortrend.

Beetje ruk vooral dat je die content niet in andere landen kan krijgen buiten de USA lijkt het nu :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek

"lochdown" Schotse special. Ben benieuwd!

Trailertje
https://streamable.com/gpyluh

[Voor 39% gewijzigd door DoeEensGek op 14-07-2021 11:49]

• JdJtA
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16-09 15:43
Iets langere aankondiging van de nieuwe aflevering van TGT
spoiler: verschijnginsdatum
30 juli
:
https://twitter.com/i/status/1415602663685754883

[Voor 4% gewijzigd door JdJtA op 15-07-2021 11:33]

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:53

En een promo!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +7Henk 'm!

• DoeEensGek

Clarkson's farm seioen 2 komt!

https://streamable.com/coi317

Geweldig!

[Voor 41% gewijzigd door DoeEensGek op 21-07-2021 18:45]

• Tommie12
Ik durf te hopen dat Kaleb ook eens wat poen gaat krijgen voor zijn rol. Dikke fan van, en hij draagt de serie echt!

• William
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:00
DoeEensGek schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:22:
[Embed]

Clarkson's farm seioen 2 komt!
Geweldig!
Jezza stijgt boven zichzelf uit in deze serie. Boeiend, educatief, informatief, en vol humor en zelfspot. Top dat seizoen 2 er aan komt! _/-\o_

• DoeEensGek
Tommie12 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 09:51:
Ik durf te hopen dat Kaleb ook eens wat poen gaat krijgen voor zijn rol. Dikke fan van, en hij draagt de serie echt!
Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken. ;)

• Tommie12
William schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Jezza stijgt boven zichzelf uit in deze serie. Boeiend, educatief, informatief, en vol humor en zelfspot. Top dat seizoen 2 er aan komt! _/-\o_
Jezza is goed, maar blijft in zijn gekende rol. Ik ben echt fan van Kaleb. Ongelooflijk welk talent er in die piepjonge kerel zit die nooit 3 dorpen verder geraakt is in zijn leven.
Hij is zo authentiek, en toch durft hij gewoon Jezza regelmatig op zijn plaats zetten op een prachtige manier.

Zelfs de boekhouder vind ik een leuke aanvulling.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoop wel dat ze hem beetje in de gaten houden, van niemand naar zo'n status, je moet het maar leuk vinden om in 1 klap zo bekend te worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:31
Denk niet dat Caleb nu een wereldreiziger is geworden. Iedereen kent iedereen in die drie dorpen waar hij komt, dus bekend is ‘ie daar toch al :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Wildfire

Joy to the world!

En *poef*, toen was daar S04E03 van The Grand Tour! Vanavond eens kijken :)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:12

timovd

Voorsprong door techniek

Speciaal weer Prime Video voor afgesloten (want normaalgesproken is er niet veel soeps daar). De Whisky staat klaar voor vanavond.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:01

Wildfire

Joy to the world!

timovd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:48:
Speciaal weer Prime Video voor afgesloten (want normaalgesproken is er niet veel soeps daar). De Whisky staat klaar voor vanavond.
Mijn NAS had 'm al gedownload, maar aangezien ik Prime heb kan ik het net zo goed gewoon via Amazon zelf afkijken. :P

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:52

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik kan zaterdagavond of zondag pas kijken; dinnetje vindt het ook leuk om te zien maar zij heeft komende 30 uur wedstrijd & training in de paardensport.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Wildfire schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:19:
En *poef*, toen was daar S04E03 van The Grand Tour! Vanavond eens kijken :)
Net gezien en er zitten wel leuke dingen in.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
Keek weer lekker weg, maar waarom dat gedoe met die brug op het eind? Daar miste ik het punt een beetje van.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:39

Yonix

Gamertag: Yonix360

Gisteravond de nieuwe special gekeken, maar wat was dit een saaie bedoening zeg! Normaal kan ik mij prima vermaken met de heren en hun fratsen - daarbij was het uitstapje van Clarkson naar de boerderij zéér geslaagd, echter 'Lochdown' kon mij niet bekoren; ik ben gewoon tegen het einde in slaap gevallen. :')

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arjantje72
Ik vond het wel weer geweldig :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:43

kraats

Ik rol

Ik zat 'm te kijken en vond 'm wel vermakelijk. M'n vrouw en dochters kwamen er bij zitten en vonden het hilarisch! Zelden zoveel gelach gehoord bij het kijken van een show

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tommie12
Yonix schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:03:
Gisteravond de nieuwe special gekeken, maar wat was dit een saaie bedoening zeg! Normaal kan ik mij prima vermaken met de heren en hun fratsen - daarbij was het uitstapje van Clarkson naar de boerderij zéér geslaagd, echter 'Lochdown' kon mij niet bekoren; ik ben gewoon tegen het einde in slaap gevallen. :')
Er zaten een paar goede momenten is, mooie beelden van de omgeving ook, maar het einde…. Snap het gewoon niet, de grap gaat aan mijn voorbij.
Zeker niet een van de sterkste afleveringen.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:03:
Tommie12 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 11:43:
[..]

Er zaten een paar goede momenten is, mooie beelden van de omgeving ook, maar het einde…. Snap het gewoon niet, de grap gaat aan mijn voorbij.
Zeker niet een van de sterkste afleveringen.
Ik hoop toch wel dat jullie begrijpen dat deze is opgenomen op het hoogtepunt van corona? Er was destijds heel weinig mogelijk/niets was open, (ver) reizen kon niet en iedereen zat binnen. Helaas is het nog altijd niet weg, maar door vaccinaties gaat het weer iets beter.

Het was zeker niet de beste aflevering, maar als je dit meeneemt, dan valt het opeens wel mee. Er zitten altijd mindere afleveringen tussen, dat ze (Amazon) zolang gewacht hebben met de volgende release heeft zeker niet meegeholpen. De verwachten waren weer hoog en kan mij voorstellen dat er minder crew aanwezig is geweest (zowel voor de productie alsook die challenges bedenken).

Nee, dit is zeker geen topper, vooral het bashen op Amerikanen ontbrak - maar dat is sinds de overname van Amazon sowieso veranderd. Toch vond ik het vermakelijk en heb ik niet het gevoel dat ik een uur van mijn leven heb weggegooid. :)

[Voor 4% gewijzigd door foxgamer2019 op 01-08-2021 10:35]

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
LordSinclair schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 21:32:
Keek weer lekker weg, maar waarom dat gedoe met die brug op het eind? Daar miste ik het punt een beetje van.
Denk dat ze iets moesten bedenken als afsluiting en toen maar op dit idee zijn gekomen. :P

Opzicht vond ik het wel grappig, alleen denk ik ook wel dat sommige zaken erg worden gestaged, zoals dat James (spoiler alert) vast komt te zitten, dat is niet alleen gebaseerd op toeval of dat ze toevallig vastzitten in een straat.

Dat is ook wel TG/TGT, maar ze doen het erg goed om dit soort dingen te verbergen. :D

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:39

Yonix

Gamertag: Yonix360

foxgamer2019 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

[...]

Ik hoop toch wel dat jullie begrijpen dat deze is opgenomen op het hoogtepunt van corona? Er was destijds heel weinig mogelijk/niets was open, (ver) reizen kon niet en iedereen zat binnen. Helaas is het nog altijd niet weg, maar door vaccinaties gaat het weer iets beter.

Het was zeker niet de beste aflevering, maar als je dit meeneemt, dan valt het opeens wel mee. Er zitten altijd mindere afleveringen tussen, dat ze (Amazon) zolang gewacht hebben met de volgende release heeft zeker niet meegeholpen. De verwachten waren weer hoog en kan mij voorstellen dat er minder crew aanwezig is geweest (zowel voor de productie alsook die challenges bedenken).

Nee, dit is zeker geen topper, vooral het bashen op Amerikanen ontbrak - maar dat is sinds de overname van Amazon sowieso veranderd. Toch vond ik het vermakelijk en heb ik niet het gevoel dat ik een uur van mijn leven heb weggegooid. :)
Dat begrijp ik, maar ik vond de content gewoon niet interessant genoeg en het was ook wel héél erg 'by the book'. Daarnaast had de special ook wel iets korter gemogen, een uur was genoeg geweest.

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-09 21:13
Ik vond de aflevering echt ouderwets leuk, het voelt steeds natuurlijker

Share and Enjoy!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:54
WCA schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:21:
Ik vond de aflevering echt ouderwets leuk, het voelt steeds natuurlijker
Ja ik ook. Vooral dat Clarkson tot 2x toe echt heeeeeeelemaal stuk ging om May en Hammond

• VantageR
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Hier ook wel weer vermaakt met de laatste aflevering, maar je merkte wel dat het tijdens de lockdown gemaakt is. Het sprong een beetje van de hak op de tak, o.a. met de switch naar de 3 muscle cars. Verder een hoop "verborgen" grappen in waarvan de verwijzingen me niet helemaal duidelijk werden. Wel nog de mededeling op het einde dat ze er nog niet mee stoppen. :)

• miicker
  • Niet online
Ik heb hem net gezien. Vond hem juist erg tegenvallen. Weinig echt grappige momenten, geen super mooie omgeving. De auto's waren wel leuk, maar was daar ook vrij snel op uitgekeken. Ik vond de vorige afleveringen een stuk beter in ieder geval.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-09 14:21
miicker schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:05:
Ik heb hem net gezien. Vond hem juist erg tegenvallen. Weinig echt grappige momenten, geen super mooie omgeving. De auto's waren wel leuk, maar was daar ook vrij snel op uitgekeken. Ik vond de vorige afleveringen een stuk beter in ieder geval.
Ik had dat gevoel ook. Misschien komt het omdat ze Schotland alledrie wel goed zullen kennen (veronderstel ik dan maar even), en dat ze anders niet in hun comfortzone zitten. Uiteraard zullen de maatregelen ook de impact gehad hebben op de manier van werken. Het fragment waar dat ze onderweg zijn met de crew die allemaal met een caravan reden was wel grappig, vooral als je de geschiedenis van de drie met caravans kent (net zoals ook weer in deze aflevering trouwens).

• dreamscape
  • Laatst online: 22:59
Ik ontdek net pas dat de vrienden van Bad Obsession Motorsport weer twee nieuwe video's online hebben staan.

Make the noise! 😉

Punctuality is the politeness of kings

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 04:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

dreamscape schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:14:
Ik ontdek net pas dat de vrienden van Bad Obsession Motorsport weer twee nieuwe video's online hebben staan.

Make the noise! 😉
spoiler:
it did :9~

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• LordSinclair
Als je je nog afvraagt of het allemaal in scene gezet is, wie parkeert er nou z'n caravan en draait de pootjes uit en stud hem met blokken hout. :+

• DoeEensGek
LordSinclair schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:37:
Als je je nog afvraagt of het allemaal in scene gezet is, wie parkeert er nou z'n caravan en draait de pootjes uit en stud hem met blokken hout. :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hij staat ook nog gewoon daar.

https://www.reddit.com/r/...ne_found_while_going_for/

Tuurlijk is een groot gedeelte gescript. Gaat erom dat ze ook veel ruimte vrij laten waar de mannen eigenlijk kunnen doen en laten of praten wat ze willen. ;)

• DoeEensGek
foxgamer2019 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:31:
[...]

[...]

Denk dat dit inderdaad het geval is voor deze aflevering. Lijkt inderdaad alsof hij opgenomen is met minder crew en ook de challenges zijn niet bizar uitdagend. Het was een andere aflevering en inderdaad mag je daar corona de schuld van geven. :( Maar op zich prima te bekijken.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:14
DoeEensGek schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:49:
[...]

Denk dat dit inderdaad het geval is voor deze aflevering. Lijkt inderdaad alsof hij opgenomen is met minder crew en ook de challenges zijn niet bizar uitdagend. Het was een andere aflevering en inderdaad mag je daar corona de schuld van geven. :( Maar op zich prima te bekijken.
Normaal zijn ze ook in verwegistan. En tegen de tijd dat alle verkeersovertredingen worden uitgezonden zijn ze al lang het land weer uit.
Bij een thuiswedstrijd is dat een heel ander verhaal.

TheS4ndm4n#1919

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:22:
[...]

Normaal zijn ze ook in verwegistan. En tegen de tijd dat alle verkeersovertredingen worden uitgezonden zijn ze al lang het land weer uit.
Bij een thuiswedstrijd is dat een heel ander verhaal.
En toch he, Schotland is een fantastisch land, er vallen daar echt hele mooie beelden te maken (ook zonder verkeersovertredingen). Deze special was niet de slechtste (ik vond dat Madagaskar minder) maar ik krijg wel het gevoel dat het beste er wel vanaf is.

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 00:11
Ik vond het wel een leuke aflevering, maar vooral ook omdat ik het land vrij goed ken. Kwam er over een periode van 2 jaar vrijwel maandelijks, en heb zo ook een deel van de bouw en oplevering van de brug die in één van de begin shots is te zien: Queensferry Crossing.

Na 20 jaar Top Gear / The Grand Tour is er in alle specials wel een duidelijk patroon te herkennen, maar toch ga ik altijd wel weer kijken en heb ik er altijd wel weer plezier van.

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07-09 21:31
Ik blijf er graag naar kijken, het blijft wat mij betreft goed vermaak. Maar de mannen zijn wel over hun hoogtepunt heen...

Top Gear daarentegen vond ik afgelopen seizoen veel beter dan de seizoenen daarvoor. Je kon duidelijk merken dat die presentatoren een goed team zijn, lekker op elkaar ingespeeld.

iRacing Profiel

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik trek het nieuwe Top Gear nog altijd niet, vooral door die verschikkelijke lokale uitspraken van die gasten. Ik heb geen probleem als iemand een Welsh of een Schots accent heeft, maar hoe die gasten het normale engels verkrachten daar knap ik op af.

Ik zit op youtube te zoeken naar een voorbeeld, maar het doet me goed dat er geen enkele aflevering van post-Clarkson/Hammond/May te vinden is als ik op Top Gear zoek.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• Arjantje72
Maasluip schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 09:28:
Ik trek het nieuwe Top Gear nog altijd niet, vooral door die verschikkelijke lokale uitspraken van die gasten. Ik heb geen probleem als iemand een Welsh of een Schots accent heeft, maar hoe die gasten het normale engels verkrachten daar knap ik op af.

Ik zit op youtube te zoeken naar een voorbeeld, maar het doet me goed dat er geen enkele aflevering van post-Clarkson/Hammond/May te vinden is als ik op Top Gear zoek.
Ik kan door het verschrikkelijke accent ook nog geen 10 seconden kijken.

• dreamscape
  • Laatst online: 22:59
Ik heb niet zo'n probleem met die Noord-Engelse tongval. Als je het zou vergelijken met een Nederlands autoprogramma: het is niet alsof je een show kijkt met iemand uit Friesland, Zeeuws-Vlaanderen of Zuid-Limburg. Nee, je zeurt over twee Achterhoekers.

Pardon my French, maar ik vind het bekrompen gelul. ;)

Punctuality is the politeness of kings

• Arjantje72
Voor mij klinkt het niet als Achterhoekers maar meer als iemand uit Friesland, Zeeuws-Vlaanderen of Zuid-Limburg.

Ieder zijn mening toch en dat je iets niet leuk vind heeft niks met bekrompen te maken :)
Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee