Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Inderdaad, Vietnam was naar mijn mening wel de beste van dit soort afleveringen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39

Ethirty

Who...me?

Ik kijk ze gewoon als een docu naar voor mij onbekende gebieden, mét gescripte grapjes.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:51
Pfoe, nu het stukje met de angry mobs. Ik weet dat het allemaal uiteindelijk goed is afgelopen, maar ik vind het serieus spannend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Top_Gear.2014_Special.Patagonia_Part_One.1.jpg...
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Top_Gear.2014_Special.Patagonia_Part_One.2.jpg...
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Top_Gear.2014_Special.Patagonia_Part_One.3.jpg

_O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Eerst die beaver-grapjes en vervolgens handschoenen en mutsen van bever _O-

Die mob was wel heftig.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:34
Ethirty schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:06:
Eerst die beaver-grapjes en vervolgens handschoenen en mutsen van bever _O-

Die mob was wel heftig.
Ja, inrderdaad. Ergens vind ik het goed dat ze dat hebben uitgezonden.
Verder een leuke special, genoeg cocking about en prachtige beelden, daarvoor doe ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Dit had een first class commercial voor toerisme naar Argentinië kunnen zijn ware het niet dàt...
mij niet gezien in ieder geval.

Ik vond het verder een Top kerst special waar ik van genoten heb. Zo moet het.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
deel 2 was duidelijk beter, heb wel ff op het puntje van de bank gezeten aan het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, het is ook wel iet wat provocerend om met een nummerbord H982FKL door Argentinie te rijden.

Als ze het helemaal af hadden willen maken hadden ze ook nog een Jodenster moeten dragen in dat door nazi's gestichte dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Deel twee was beduidend beter zeg, een stuk minder treintje rijden.
Dat met die menigte zag er toch wel heftig uit, ik ben niet genoeg in lijn met de britse geschiedenis om wat achter H982FKL te zoeken verder maar oke.

Vond het overal een matige special, niet zoals ze vroeger waren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 00:25:
Tsja, het is ook wel iet wat provocerend om met een nummerbord H982FKL door Argentinie te rijden.
Tsja, 't is maar waar je wat achter zoekt. Het is al lang bewezen dat dat écht toeval was.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
CyBeR schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:59:
[...]

Tsja, 't is maar waar je wat achter zoekt. Het is al lang bewezen dat dat écht toeval was.
Ik kan het me haast niet voorstellen, die kans is echt veels te groot. Wat uit de mond van de crew komt geloof ik totaal niet. Clarkson houdt er wel van om op het randje te spelen, maar dit is gewoon provoceren.

Triest aan de TG kant, triest aan de Argentinië kant.

[ Voor 17% gewijzigd door Megamind op 29-12-2014 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:37:
Net zoals de afgelopen specials vond ik deze eigenlijk ook niet zo leuk.

Dat achter elkaar aan rijden ken ik nu wel.

Vroeger gingen ze de auto wat vaker uit. Lieten ze pakken maken, aten te vreemde spullen enz. Dat vond ik altijd wel een leuke afwisseling.

Nu kijk ik een uur naar scripted grappen en scripted defecte auto's.
Dat dus, wat een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Megamind schreef op maandag 29 december 2014 @ 02:15:
[...]

Ik kan het me haast niet voorstellen, die kans is echt veels te groot. Wat uit de mond van de crew komt geloof ik totaal niet. Clarkson houdt er wel van om op het randje te spelen, maar dit is gewoon provoceren.

Triest aan de TG kant, triest aan de Argentinië kant.
Euh, nee. Die auto heeft al iets van 20 jaar dat kenteken. We hebben het er in dit topic al vrij uitvoerig over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
CyBeR schreef op maandag 29 december 2014 @ 02:44:
[...]

Euh, nee. Die auto heeft al iets van 20 jaar dat kenteken. We hebben het er in dit topic al vrij uitvoerig over gehad.
Tja tis maar wat je wilt geloven. Een ode aan de V8? Eerder, we hebben een auto met dit kenteken gevonden laten we er een boring special omheen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

"we hebben een auto met dit kenteken gevonden" is al best vergezocht, wie let er op kentekens ten eerste en ten tweede heeft dan óók nog 's die associatie erbij, zónder dat je al ergens in Argentinië iets aan 't doen bent. Zo niet is H982FKL identiek aan H984CBR. D'r kan wat achter zitten mits je de goede context hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 29-12-2014 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:00
Ik vond het best een heftig einde. Jammer dat ze ook niet serieus verteld hebben hoe de drie heren het land uitgekomen waren. Verder met veel plezier naar gekeken hoe de Lotus maar bleef rijden terwijl de andere steeds panne hadden. Ook erg mooie beelden van het landschap.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:22
Ik vond de special goed. Tweede deel was wel beter. Is er bekend wanneer de rest van seizoen 22 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

LordSinclair schreef op maandag 29 december 2014 @ 07:38:
Ik vond het best een heftig einde. Jammer dat ze ook niet serieus verteld hebben hoe de drie heren het land uitgekomen waren. Verder met veel plezier naar gekeken hoe de Lotus maar bleef rijden terwijl de andere steeds panne hadden. Ook erg mooie beelden van het landschap.
Op het einde gingen ze de grens over naar Chili waren ze "veilig" waren. En dan gewoon snel terug vliegen terwijl de mega grote crew de rest uitzoekt.

Ik vond het best een leuke special eigenlijk. Vooral erg mooie shots, en de humor was prima. Had het slechter verwacht. Denk dat ze zelf ook in hebben gezien dat TG de verkeerde kant op ging. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ben benieuwd naar deel 2, wordt hier zo uitgezonden. Misschien een stuk beter dan deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:41
Vuvuzela schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:11:
[...]

Op het einde gingen ze de grens over naar Chili waren ze "veilig" waren. En dan gewoon snel terug vliegen terwijl de mega grote crew de rest uitzoekt.

...
Juist andersom, de crew ging met alles richting de grens, terwijl de 3 achterbleven in het hotel.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dannisi schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:27:
[...]

Juist andersom, de crew ging met alles richting de grens, terwijl de 3 achterbleven in het hotel.
Dan heb je het niet gezien. Ze bleven in het hotel tijdens de voorbereidingen om te vertrekken.

Hoewel ik, nu ik erover nadenk, geen shots van de 3 heren heb gezien terwijl ze met de auto's richting grens vluchtten.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Hier spreekt James May nog over het avontuur:

[ Voor 0% gewijzigd door LordSinclair op 29-12-2014 15:09 . Reden: thanks Touchdomex ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fixed.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:37:
Net zoals de afgelopen specials vond ik deze eigenlijk ook niet zo leuk.

Dat achter elkaar aan rijden ken ik nu wel.

Vroeger gingen ze de auto wat vaker uit. Lieten ze pakken maken, aten te vreemde spullen enz. Dat vond ik altijd wel een leuke afwisseling.

Nu kijk ik een uur naar scripted grappen en scripted defecte auto's.
Pure stompzinnigheid. Daarom kijk ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op maandag 29 december 2014 @ 04:40:
"we hebben een auto met dit kenteken gevonden" is al best vergezocht, wie let er op kentekens ten eerste en ten tweede heeft dan óók nog 's die associatie erbij, zónder dat je al ergens in Argentinië iets aan 't doen bent. Zo niet is H982FKL identiek aan H984CBR. D'r kan wat achter zitten mits je de goede context hebt.
Ze hebben natuurlijk eerst naar een bepaalde nummerplaat gezocht, alvorens "the challenge" uit te kiezen. Dus H982FKL is een Porsche met een V8 dan houden we een V8 challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:32:
[...]

Ze hebben natuurlijk eerst naar een bepaalde nummerplaat gezocht, alvorens "the challenge" uit te kiezen. Dus H982FKL is een Porsche met een V8 dan houden we een V8 challenge.
Nogmaals, die plaat wordt pas iets als je al iets met argentinië te maken hebt. Dus jij zegt dat ze hun hele challenge opgezet hebben (argentinië, ushuaia, V8, alles) aan de hand van een toevallig tegengekomen, vóór dat moment betekenisloze, nummerplaat?

Sorry ik geloof het gewoon écht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Nee, hij zegt dat ze Argentinie allang gepland hadden, een willekeurige auto zochten met een provocerend kenteken, en de rest van de auto's erbij gezocht hebben. De organisatie van de hele reis kost veel tijd, de auto's kun je vrij willekeurig kiezen.

Maar aannemelijk lijkt het me allemaal niet. Doorgaans zijn hun provocaties toch wel wat opzichtiger dan een kenteken waar je met heel veel moeite iets in kunt lezen. Nog los van het feit dat ik niet geloof dat ze bij de BBC op kentekens letten als ze een auto aanschaffen, zoiets gaat gewoon op bestelling op type, leeftijd, kleur en kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het punt juist. Ze wisten dat dit veel te gevoelig ligt en zochten naar een subtiele grap. Ga je het opzichtig doen dan kom je het land niet eens in natuurlijk. Ik zie niet in wat de BBC te maken heeft met de selectie van auto's. Dat doet Top Gear zelf natuurlijk. Top Gear zit vol met opzichtige en minder opzichtige grappen en referenties. Die je vaak veel beter begrijpt als je Engels bent. Zo ook door Argentinië rijden met een nummerplaat met een referentie naar de Falklandoorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Alsof ze voor één zo'n subtiele grap zoveel moeite over hebben. Het is gewoon toeval en dat groepje Argentijnen reageerde gewoon zwaar achterlijk.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
James vertelt hier over de nummerplaat, ik ben geneigd hem te geloven. Stom toeval en veel te korte tenen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Ik zeg 'lang leve de media'. Iets met hoge bomen en veel wind. Veel is gezegd en gesproken over Top Gear en Jezza in het bijzonder. De politieke correctheid is naar mijn mening te ver doorgeslagen (op alle fronten) en dus liggen ze in het vizier van alle azijnpissers die zelf zogenaamd nooit iets verkeerds denken, laat staan zeggen.

Zijn het bij Top Gear een stelletje apen? Ja. Is het TV, vermeack en dus een beetje nep? Ja. Maar kom op, dit hele verhaal is echt te ver gezocht. Stom toeval en misschien wel gewoon bad karma als je in zoiets gelooft.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zijn wel de typische grappen die bij Top Gear horen. Grappen met nummerplaten of bestickering, op auto's schrijven,... om dan te denken dat ze ook over zoiets als de Falkland oorlog grappen zouden maken gaat wellicht te ver maar de manier waarop het dan gedaan zou zijn is wel typisch Top Gear.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Mensen hoe kan je nou tot in den treure en eindeloos blijven volhouden dat het kenteken wel opzet moet zijn? Geloof je nou werkelijk dat James May daar dan nog na alles wat gebeurd is op zo'n manier de leugen in stand zou kunnen houden voor dat radioprogramma. Ik bespeur hier toch een ernstige vorm van paranoia hollandica. Dit is immers het land waar kentekenplaten volstrekt nietszeggend moeten zijn en waar de RDW zich in schaamte het hoofd moet buigen als er per abuis toch een kenteken met mogelijk een bepaalde betekenis is uitgegeven.

Mijn vader rijd met de letters HJ in zijn nederlandse kenteken en die kan gewoon in Duitsland rijden hoor. Niemand die zich er aan stoort ook al geven de Duitsers zelf Hitler Jugend niet uit. Die Argentijnen sporen gewoon niet. Meer ga ik er niet meer over zeggen.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obelink schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:36:
Mijn vader rijd met de letters HJ in zijn nederlandse kenteken en die kan gewoon in Duitsland rijden hoor. Niemand die zich er aan stoort ook al geven de Duitsers zelf Hitler Jugend niet uit. Die Argentijnen sporen gewoon niet. Meer ga ik er niet meer over zeggen.
Even los van het feit hoe toevallig het ook is en of er daarna wel of niet met opzet gebruik van is gemaakt: Nee, een Nederlander in Duitsland niet maar een een Duits programma met een nummerbord "AH 1939" oid en dat vaker iets doet met nummerborden zal wel wat stof doen opwaaien een flink aantal landen. Zeer waarschijnlijk zal de Duitse ambassadeur daar wel op het matje geroepen worden.

Het is niet dat ze grappen in combinatie met een oorlogsverleden schuwen. Denk bijvoorbeeld aan vietnam en born in the USA. Het is goedkoop en ligt vaak gevoelig. Naar mijn mening is het arrogant van Top Gear/de BBC om deze houding aan te nemen (ook gezien het verleden van de vele foute grappen en woordspelingen).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

"Okay, we gaan met V8's rijden! Zoeken jongens!"
*gaan lijsten met V8-karretjes bij langs*
-"hihi, deze heeft een grappig kenteken"

Dat stel ik me er bij voor.

Anyhoe, heb me wel vermaakt, en ook geboren van de mooie beelden!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:06:
[...]
Het is niet dat ze grappen in combinatie met een oorlogsverleden schuwen.
Dat inderdaad. Ook in deze laatste aflevering niet, zodra ze de boot pakken kunnen ze niet aanmeren op de gewenste positie vanwege het feit dat Argentinië ruzie met Chili heeft over een paar eilanden ( insert grap )
Ik kijk graag Top Gear en vindt hun grappen ( gecast of niet ) bijna altijd leuk. Nadeel van de show vind ik hun patriottisme.
Al met al blijf ik gewoon kijken, ik betwijfel echt of ze dat kenteken met opzet hebben gekozen maar we zullen het nooit weten :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden het kenteken gewoon maar moeten vervangen met een nep kenteken en dan maar een risico lopen denk ik. Ik was niet zomaar doorgereden.

Al is het mij 100% duidelijk dat sommige mensen gewoon ruzie willen schoppen met het minste excuus wat er is.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 02:20:
Ze hadden het kenteken gewoon maar moeten vervangen met een nep kenteken en dan maar een risico lopen denk ik. Ik was niet zomaar doorgereden.
Dat hebben ze toch gedaan, tijdens de off-camera stukken was het kenteken gewisseld met dat andere kenteken.

Dan mag iemand mij uitleggen waarom ze überhaupt dat kenteken bij zich hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Megamind schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 04:42:
[...]

Dat hebben ze toch gedaan, tijdens de off-camera stukken was het kenteken gewisseld met dat andere kenteken.

Dan mag iemand mij uitleggen waarom ze überhaupt dat kenteken bij zich hebben!
Omdat dat kenteken bij die kar hoort. Eronder was door de vorige eigenaar een andere plaat laten zitten van 't een of andere soort (ik meen een tijdelijke). Als je niet op de openbare weg rijdt mag je voeren wat je wilt maar op de openbare weg is dat gewoon illegaal. Zodoende voeren ze dat alternatieve kenteken alleen daar waar 't niet openbare weg was maar privéterrein.

Allemaal uitgelegd jongens.

Overigens als 't nou echt om 't kenteken ging denk je dan niet dat ze een auto van een jaar later hadden gekocht zodat 't I982 zou zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 30-12-2014 04:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Wat is uitgelegd? Want nu hebben ze een boete boven hun hoofd hangen omdat ze waren gaan rijden met dat andere kenteken, dus dan klopt je verhaal niet meer of de politie heeft het verkeerd? Dan nog, waarom 2 platen meeslepen zonder af te vragen wat er mis is?4

Als je hier kijkt dan zie je dat H1 VAE een compleet andere auto is, snap niet helemaal waar die aanknoping vandaag komt.

En I982 FKL bestaat niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Megamind op 30-12-2014 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

- Offroad en op prive-terrein reden ze zonder kenteken. Ook de kentekenhouder is eraf geschroefd. Dat doen ze altijd trouwens, want auto's zijn nu eenmaal mooier zonder kenteken.

- Het plan was om het kenteken (vanwege de commotie?) te vervangen door een BE11 END tijdens het potje autovoetbal.

- Ergens toen het uit de hand liep hebben ze het kenteken verwijderd. Er onder bleek een persoonlijk kenteken van de vorige eigenaar te zitten. Omdat dat een persoonlijk kenteken is, hoort die nu bij een nieuwe wagen. Voor het rijden daarmee (in elk geval in de colonne aan het eind) kunnen ze eventueel een boete krijgen.

Dat Top Gear flauwe grappen maakt en soms te ver gaat is algemeen bekend. En dat zou ook maar zomaar eens op deze manier uit de hand kunnen lopen. Maar in dit geval is het gewoon te onwaarschijnlijk. De keuze van een auto laten afhangen van een kenteken voor een flauwe grap?

[ Voor 6% gewijzigd door Pooh op 30-12-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het probleem met Top Gear is dat er zoveel nep is dat nu er iets niet nep is het moeilijk is ze te geloven. Neem nou die 'ruzie' waarin Hammond de slechte wegen zat is en terug wil naar Argentinie. En dit is dan zijn route:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jaD78rz.png

Juist de slechte wegen en de bergen in terwijl er een weg recht naar waar ze willen is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/13IIB1w.jpg

Het is zo jammer dat het zo is gelopen. Patagonie is schitterend mooi maar naar Ushuaia gaan was een slecht idee. Ik ben er twee keer geweest en beide keren waren er demonstraties over de Falklands. Als je op Google Streetview kijkt zijn er ook brandende barricades op straat daar. Het is een afgelegen stadje waar het er nogal ruig aan toe gaat, zelfs zonder dat kenteken had je kans gehad dat ze met stenen verwelkomd zouden worden gebaseerd op Clarkson zijn onsubtiele uitspraken uit het verleden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb weer heerlijk genoten van Top Gear, mooie beelden, mooie omgevingen, op sommige stukken ruk wegen en ondanks alles hebben ze een mooie route genomen. Ben benieuwd waar ze volgend jaar mee komen? Rusland? :P

Jammer van de mensen daar maar ja kan niet alles hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

En gelukkig maar dat de brug volledig recht was :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
IJzerlijm schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:07:
Het is zo jammer dat het zo is gelopen. Patagonie is schitterend mooi maar naar Ushuaia gaan was een slecht idee. Ik ben er twee keer geweest en beide keren waren er demonstraties over de Falklands. Als je op Google Streetview kijkt zijn er ook brandende barricades op straat daar. Het is een afgelegen stadje waar het er nogal ruig aan toe gaat, zelfs zonder dat kenteken had je kans gehad dat ze met stenen verwelkomd zouden worden gebaseerd op Clarkson zijn onsubtiele uitspraken uit het verleden.
Dat is waarschijnlijk ook waarom ze daar heen gingen.
Dat maakt het "spannend". Net als door het Midden-Oosten rijden naar Israël of door een land dat net iets vrijer is dan Noord-Korea (idee voor volgend jaar?)

Alleen de lokale bevolking reageerde iets agressiever dan ze dachten.
Ook al was dat kenteken opzet. Dat is nog geen excuus om rellen te schoppen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:06:
[...]
Het is niet dat ze grappen in combinatie met een oorlogsverleden schuwen. Denk bijvoorbeeld aan vietnam en born in the USA. Het is goedkoop en ligt vaak gevoelig. Naar mijn mening is het arrogant van Top Gear/de BBC om deze houding aan te nemen (ook gezien het verleden van de vele foute grappen en woordspelingen).
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht met dit kenteken. Ik stoorde me er ook aan toen ik die aflevering keek (mijn schoonfamilie woont in Vietnam, verder een leuke aflevering hoor). Ze lokken vaak dingen uit en het is dan makkelijker om te geloven dat ze de reactie in het land onderschat hebben. In Alabama hadden ze ook teksten op hun auto's geschreven om reacties uit te lokken.

Dan hebben ze al snel de schijn tegen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:47:
[...]

[video]

Dan hebben ze al snel de schijn tegen.
Toch is dat anders. Reacties uitlokken bij een stelletje homofobe rednecks is imo een stuk minder erg dan de spot drijven met een oorlog. Maar goed, ik weet ook niet hoever Top Gear durft te gaan.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In Vietnam was het ook de spot drijven met een oorlog. Die mensen die dat hebben meegemaakt daar zijn nog niet eens bejaard.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:14
De eerste Top Gear special die ik heb gezien en het smaakt wel naar meer. Welke raden jullie mij aan om vervolgens te bekijken? Indien deze ook in de smaak valt, zal ik ze gewoon allemaal eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vietnam, Noordpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Noordpool, was dat niet die met de wc-bril achterop de auto? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

Nee, dat was Botswana (ook een aanrader trouwens - Oliver! :P )

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:14
Bedankt alvast voor de input!
Die noordpool episode heb ik een deeltje van op youtube gezien (maar staat er denk ik niet volledig op).
Daar zat Jeremy idd achteraan de auto op een wc-bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

vooghel schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:59:
Beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Vond de Midden-Oosten special zelf ook wel erg geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 08:38
Botswana is aan de zijkant "Noone is allowed to use my car as a lavatory anymore!", Noordpool is achterkant "Clarkson!?! I know it's you I'm on the bloody throne!!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Marzman schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:32:
In Vietnam was het ook de spot drijven met een oorlog. Die mensen die dat hebben meegemaakt daar zijn nog niet eens bejaard.
Falkland was na Vietnam hoor :P
Alleen Vietnam duurde (in totaal) zo'n 30 jaar en kostte miljoenen levens terwijl de Falkland oorlog na 74 dagen en nog geen duidend doden was beslist.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
vooghel schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:59:
Inderdaad, een van de beste specials, en de trip naar de noordpool was heel speciaal om te kijken.

Richard wist in ieder geval hoe die water weer uit de auto moest krijgen :D

[ Voor 12% gewijzigd door LordSinclair op 30-12-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

Hij heeft Oliver nog steeds thuis :D

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hoopte stiekem op zoiets

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wpb-aGelgRU]

Als ik het verhaal van James hoor en alles er omheen lees komt het op mij over alsof die mensen gewoon elk excuus zochten om een beetje te rellen.
Net zoals tegenwoordig iedereen gelijk racisme begint te roepen als er ook maar 1 woord gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Viper® schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:42:
Ik hoopte stiekem op zoiets

[video]

Als ik het verhaal van James hoor en alles er omheen lees komt het op mij over alsof die mensen gewoon elk excuus zochten om een beetje te rellen.
Net zoals tegenwoordig iedereen gelijk racisme begint te roepen als er ook maar 1 woord gezegd wordt.
Ik had het hem niet eens kwalijk genomen. Als ik in een vrachtwagen of SUV zit en een menigte blokkeert de weg en gooit met stenen dan zou ik uit angst ook op het gas trappen en dwars door ze heen rijden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Marzman schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:32:
Verschil is wel dat in die oorlog de Britten niet direct betrokken waren en de lokale bevolking niet geraakt werd door die verwijzing. Hier zijn het de Britten die op eigen grondgebied de spot zouden drijven met het 'inpikken' van een eilandengroep. Dat maakt toch een aardig verschil in beleving.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:42:

Omdat alles maar dan ook zowat alles scripted is in vele top gear afleveringen moet ik wel toegeven dat ik tijdens het kijken blij verrast was dat ze er een bijzonder einde van hadden gemaakt. Met amateur beelden toe. :9
Dat duffe autovoetbal hebben we wel gezien (en het achter elkaar aan rijden met zo nu en dan een kapotte auto).

Na de uitzending toch maar even gegoogled. Alleen maar een beetje rellen is wel een understatement. Volgens het verhaal van TG was de politie en politiek ook betrokken (vragen om de grenzen te sluiten, locatie van TG openbaar maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het camerateam toch een politie escorte om daar weg te komen? (al zullen daar best wat 'corrupte' agenten in zitten)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Marzman schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:34:
Het camerateam toch een politie escorte om daar weg te komen? (al zullen daar best wat 'corrupte' agenten in zitten)
Maar het is nou niet dat de politie echt optreed tegen de relschoppers. Die mogen ongehinderd door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het was niet echt dat ze het onder controle hadden, een georganiseerde groep van een paar honderd man houdt je ook niet onder controle met een paar agenten. Ze konden alleen maar kiezen voor de beste slechte optie.

De verslaggevers zijn er dan nog goed vanaf gekomen door in dat hotel te blijven. Misschien hadden ze beter de politie die auto's af kunnen laten voeren ipv ze met het team mee te geven. Ik vraag me af hoe het afgelopen was als de motorrijders die auto's niet hadden kunnen vinden en ze in wat minder opzichtige begeleiding in onopvallende auto's naar de grens werden gebracht. Waarschijnlijk niks, het was ook donker enzo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Mensen snappen blijkbaar de humor niet.
Zulk soort humor moet je niet persoonlijk bij je plaatsen...

Dit is gewoon Top Gear vind je het niet leuk moet je het niet kijken, ze steken met iedereen de draak, dus hier ook geen uitzondering.

Buiten de specials om hebben ze ook afleveringen besteed om andere landen belachelijk te maken:
Duitsland (met die 2 auto's op elkaar racen)
Australië, zelfs met de Top Gear presentatoren van Australië zelf
Nederland, er zijn diverse aanwijzingen geweest dat Nederlanders ook aardig "gek" zijn
Frankrijk, ook genoeg over gezegt
Japan, ook een volledige aflevering in geweest

Zo kan je het lijstje nog wel wat langer maken...
Als een land hier niet mee te maken wil hebben moeten ze gewoon geen filmvergunning afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Nog maar te zwijgen over de aflevering in de balkan waar veel van "onze" gestolen geëxporteerde Mercedessen rondrijden. En vervolgens wordt getest in welke auto je het beste een lijk met "gemiddeld formaat"kunt vervoeren.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dude88 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:09:
Mensen snappen blijkbaar de humor niet.
Zulk soort humor moet je niet persoonlijk bij je plaatsen...

Dit is gewoon Top Gear vind je het niet leuk moet je het niet kijken, ze steken met iedereen de draak, dus hier ook geen uitzondering.

Buiten de specials om hebben ze ook afleveringen besteed om andere landen belachelijk te maken:
Duitsland (met die 2 auto's op elkaar racen)
Australië, zelfs met de Top Gear presentatoren van Australië zelf
Nederland, er zijn diverse aanwijzingen geweest dat Nederlanders ook aardig "gek" zijn
Frankrijk, ook genoeg over gezegt
Japan, ook een volledige aflevering in geweest
Belgie is ook aan de beurt geweest met een bullshit verhaal over het geweldige wegennet. Na een tijdje werd duidelijk dat Clarkson onderweg was naar Spa :)
Zo kan je het lijstje nog wel wat langer maken...
Als een land hier niet mee te maken wil hebben moeten ze gewoon geen filmvergunning afgeven.
Het is ook niet dat alle mensen vijandig waren, tot het laatste stukje was iedereen gewoon vriendelijk. Ik denk dat je dit kan vergelijken met bijvoorbeeld georganiseerde voetbalhooligans hier.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Marzman schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:27:
Het is ook niet dat alle mensen vijandig waren, tot het laatste stukje was iedereen gewoon vriendelijk. Ik denk dat je dit kan vergelijken met bijvoorbeeld georganiseerde voetbalhooligans hier.
Je gaat naar een gebied toe waar mensen zeer negatief tegenover de Britten staan en beledigd ze al dan niet bewust over een oorlog die je van ze gewonnen hebt. Dat kan je niet vergelijken met een willekeurig Europees land plagen waarmee de onderlinge relaties gewoon prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Tsurany schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:26:
[...]

Je gaat naar een gebied toe waar mensen zeer negatief tegenover de Britten staan en beledigd ze al dan niet bewust over een oorlog die je van ze gewonnen hebt. Dat kan je niet vergelijken met een willekeurig Europees land plagen waarmee de onderlinge relaties gewoon prima zijn.
Niet om het 1 of ander: maar de reactie is hoe je het went of keert gewoon over de top. Ongeacht wat iemand doet of zegt, niets is een reden om mensen te gaan bedreigen.
Verder vind ik het een groot woord om het een oorlog te noemen. Het is niet alsof er miljoenen soldaten bij betrokken waren of het een oorlog is die jaren heeft geduurd. Het is een kort conflict geweest, maar verder was het weinig bijzonders.

En het is Top Gear. Niet een regeringsleider of iets, maar de drie gasten van een satirisch autoprogramma. Hoe de neuk kun je daar nou serieus op in gaan. In andere landen waar ook Britse soldaten zijn geweest, maken ze ook grapjes. Maar daar worden ze niet gelyncht.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 31-12-2014 12:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk slaat die reactie nergens op. Ik wil alleen wel aangeven dat de situatie daar wat gevoeliger ligt, zeker bij sommige delen van de lokale bevolking, dan in andere landen waar ze filmen en grappen maken.

En of je het oorlog wilt noemen of niet... het is een gewapend conflict tussen twee landen waarbij in grofweg twee maanden tijd tegen de duizend soldaten zijn omgekomen. En Argentinië is een eilandengroep kwijt waar ze nog steeds pissig op zijn. Tja, daar ligt dat anders dan hier.

Je kan het gewoon niet vergelijken met grappen maken over gestolen auto's in Albanië, dat ligt toch net even anders. Wellicht niet voor ons buitenstaanders maar wel voor delen van de lokale bevolking in Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Laatst online: 21:18

jpiwf

licenced pepernootaddict

Kwijt is een groot woord. De Falklands staan al sinds 1833 (of 1765 als je de korte onderbreking in 1831 even over het hooft ziet) onder Brits bewind, en zijn in hun geschiedenis slechts 2 jaar van Argentinië geweest. De Junta had interne problemen en dacht voor wat afleiding te zorgen door de Falklands in te nemen, hopende op het lijdzaam toezien van de Britten. Thatcher pakte het echter op als een eigen afleiding van de economische problemen thuis en was niet zo passief als de Argentijnen gehoopt hadden. Is dus een beetje hetzelfde als die eilanden die ze van Chili claimen. Historisch altijd van Chili geweest, maar Argentinië claimt ze ook omdat ze in de buurt liggen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat deel van de lokale bevolking ziet het als kwijt en vinden het iets waar ze recht op hebben. Dat wij dat als buitenstaanders anders beoordelen maakt hun niet veel uit ;)

Mensen zijn gekrenkt over iets wat lang geleden gebeurt is en kunnen dat niet loslaten. Dan zien ze zo'n nummerbord, pakken ze dat op als opzettelijke provocatie en gaan ze tekeer als een stel idioten. Dat is natuurlijk niet goed en zal niemand goed praten. Echter voelt het voor die mensen wel anders dan voor ons Nederlanders als wij wiet rokende gekken genoemd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
Top Gear' Season 22 Release Date Is Jan. 25.

Veel over het nieuwe seizoen hier

De race:

spoiler:
This season, it's an all-new race across St. Petersburg that features Jeremy Clarkson in an electric Renault Twizy versus Richard Hammond on a bicycle and the Stig riding public transportation.

[ Voor 36% gewijzigd door Theswitch op 04-01-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Tsurany schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:58:
Dat deel van de lokale bevolking ziet het als kwijt en vinden het iets waar ze recht op hebben. Dat wij dat als buitenstaanders anders beoordelen maakt hun niet veel uit ;)

Mensen zijn gekrenkt over iets wat lang geleden gebeurt is en kunnen dat niet loslaten. Dan zien ze zo'n nummerbord, pakken ze dat op als opzettelijke provocatie en gaan ze tekeer als een stel idioten. Dat is natuurlijk niet goed en zal niemand goed praten. Echter voelt het voor die mensen wel anders dan voor ons Nederlanders als wij wiet rokende gekken genoemd worden :)
Werd volgens mij ook gezegd dat op die plek een marinebasis was gevestigd die wat schepen heeft verloren in de oorlog. Vindt het dan ook niet gek dat ze boos zijn, er van uit gaande dat er wellicht familie is omgekomen in die oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

:D

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol nice :D

spoiler:
Dacht even dat ze z'n haar als zwabber hadden gebruikt, maar werd dus andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theswitch schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:18:
Top Gear' Season 22 Release Date Is Jan. 25.

Veel over het nieuwe seizoen hier

De race:

spoiler:
This season, it's an all-new race across St. Petersburg that features Jeremy Clarkson in an electric Renault Twizy versus Richard Hammond on a bicycle and the Stig riding public transportation.
Klinkt als een herhaling, dat ze er dan nog bij zetten all-new.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:56
Er was gisterenavond een soort preview op de BBC en deze staat ook op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=F8T1rMsJtQU

Jeremy, Richard en James beantwoorden vragen uit het publiek en vertellen wat over het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.topgear.com/uk...ies-22-preview-2015-01-16

Zelfde filmpje als hierboven zie ik al O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 19-01-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
FoxLenny schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:26:
Er was gisterenavond een soort preview op de BBC en deze staat ook op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=F8T1rMsJtQU

Jeremy, Richard en James beantwoorden vragen uit het publiek en vertellen wat over het nieuwe seizoen.
Was wel leuk om even te zien gisteren. Het is ook wel een aanrader om 1x te kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Begreep ik nou goed dat Top Gear S22 gelijktijdig wereldwijd wordt uitgezonden? Dus ook op Veronica? Of bedoelden ze dat je het 'live' online kunt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Gewoon live op BBC 2 neem ik aan, zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Nee ze hadden het in dat filmpje (an evening with top gear) erover dat voor het eerst in de geschiedenis top gear wereldwijd tegelijk werd uitgezonden. Dat is niet dat je het op bbc2 kunt gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Top Gear zondaaaag = zaligggg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
De meewerkende zenders mogen het live uitzenden ja. Dus de landen waar geen ondertiteling nodig is, zegge USA, Australië, UK zelf natuurlijk etc. NL doet niet mee, maar da's ook geen probleem want BBC 2 HD is hier prima te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Icephase schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:49:
Begreep ik nou goed dat Top Gear S22 gelijktijdig wereldwijd wordt uitgezonden? Dus ook op Veronica? Of bedoelden ze dat je het 'live' online kunt kijken?
Die Argentinie special konden we in Hong Kong zien om ca. 20:00 in de avond, dus nog ruim voor de UK. Op de televisie dus (BBC Knowledge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

RadioAir schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:36:
De meewerkende zenders mogen het live uitzenden ja. Dus de landen waar geen ondertiteling nodig is, zegge USA, Australië, UK zelf natuurlijk etc. NL doet niet mee, maar da's ook geen probleem want BBC 2 HD is hier prima te ontvangen :)
Helaas (nog) niet via KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
En dat snap ik dus niet, want Wholesale hebben ze de stream wel voor andere providers. Mijn eigen provider gebruikt ook KPN streams en ik heb gewoon BBC Two HD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
En dit seizoen 10 eps, ipv the usual 8 :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Niemand heeft TopGear gekeken en er iets over te zeggen? Nou ik vond het een geslaagde aflevering. En we krijgen er dus 10 in totaal! De zomerserie zal er dan wel niet meer inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Vond Hammond op zijn fiets een beetje amateuristisch, maar dat kan mijn Nederlandse instelling t.o.v. tramrails zijn. Wel hip die elektronische shifters, die zijn geloof ik nog niet eens op de markt. Anders had ie echt met 2 vingers in de neus gewonnen. Verder lijkt het een mooi seizoen te worden met o.a. de LaFerrari, de nieuwe NSX als we Jeremy mogen geloven en hopelijk ook nog de rondetijden van de P1 tov de 918 en misschien de LaFerrari.

[ Voor 10% gewijzigd door jpiwf op 25-01-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Was uit eten en na thuiskomst teruggekeken. Gelukkig stond mijn computer nog ingesteld om Top Gear automatisch op te nemen.

Het stukje van de Lamborghini Huracan heb ik 2 keer gekeken. Hoe ontzettend gaaf zijn die slow-motion beelden toch waarbij je ziet dat alle wielen tegelijk wielspin hebben.

Dat de Astra bij Ed Sheeran niet over de kop sloeg verbaasde mij nog. zo hard de auto dwars gooien en gewoon doorrijden: bizar.

Snelste vervoer in St Petersburg was an sich wel leuk. Hammond met zijn eerste crash was gewoon dom. De mountainbike waar hij op verder ging was ook echt geen slechte fiets. Een Twizy tja, ik vind het wel een interessant concept maar zolang hij niet gewoon standaard echt helemaal dicht kan is het voor mij geen auto. Geknungel van Clarckson met de Hoovercraft was duidelijk in scene gezet, gezien het aantal near-misses zal hij het ding echt wel onder controle hebben gehad of zat er misschien wel stiekem iemand anders achter het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online
jpiwf schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:57:
Wel hip die elektronische shifters, die zijn geloof ik nog niet eens op de markt.
Al een tijdje hoor (shimano di2) fiets er zelf ook mee :)

En de stig had gewoon kunnen winnen is de conclusie.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Weet iemand waarom de drie heren met een speldje van de Chileense vlag rondliepen?

Ik vermoed dat het een verkapte "up yours Argentinië" is, maar misschien heb ik iets gemist :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Heb het met enige vertraging gekeken, want ik was van huis. Vond het wel weer vermakelijk. Blij dat we weer eens een lang seizoen hebben. Ben benieuwd wat we verder nog te zien krijgen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
TIjdens ed sheerans interview kijk naar die meid aan de rechterkant van ed, die is horneyyyyyy......
Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste