• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 07:01
Enige manier is volgens mij in parallel space aangeven dat ie ook de Google services moet dupliceren, vervolgens in de parallel space je 2e account aanmaken, en dan de 2e calender app draaien.

Dan kun je overigens je 2e Whatsapp ook backuppen naar Google Drive

Let wel; het kan wat extra juice van je accu kosten

[Voor 24% gewijzigd door Krypt op 28-11-2018 16:07]

Pvouput live

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:35
@Krypt
Dat heb ik al werkend. Ik heb dus een tweede Google account in Parallel Space actief en dus een tweede Gmail, Google Drive, Whatsapp backup naar Google Drive etc. Dat is het probleem niet.

Het probleem is dat Google Calendar geen toegang heeft tot mijn kalender. Normaal krijg je de vraag om toegang te verlenen zodra je Google Calendar start maar nu dus niet.

Dit kun je in Android expliciet aangeven via System, App permissions maar deze optie kan ik nergens vinden in Parallel Space. Ik kan dus Google Calendar geeft toegang geven tot mijn kalender en dus werkt Google Calendar niet in Parallel Space. In tegenstelling tot Gmail welke wel werkt.

Ik heb de developer van Parallel Space al gemaild maar daar heb ik nog niets van mogen vernemen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Ik heb een agenda in Google, daarbij heb ik mijn vriendin toegang gegeven, oftewel zij kan daar dingen inplan- nen. Allemaal prima, werkt goed, maar heb wel één irritant puntje. Ik zou graag een melding, notificatie of verzoek krijgen van hetgeen ze inplant, want nu krijg ik dat dus niet. Heb flink door alle instellingen zitten klikken, maar ik kom er niet achter hoe dat kan. Lijkt me een basale functie en dat moet toch gewoon kunnen?

Moet ik haar andere rechten geven misschien, maar wat dan exact? Ik kom er even niet uit :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:54
CLB schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:38:
Ik heb een agenda in Google, daarbij heb ik mijn vriendin toegang gegeven,....

Moet ik haar andere rechten geven misschien, maar wat dan exact? Ik kom er even niet uit :)
Waarom laat je haar jou niet gewoon uitnodigen vanaf haar eigen agenda? Dan krijg jij een agenda afspraak en moet je die accepteren. Heb je meteen je melding.
steviewonder23 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:13:
Waarom laat je haar jou niet gewoon uitnodigen vanaf haar eigen agenda?
Dan krijg jij een agenda afspraak en moet je die accepteren. Heb je meteen je melding.
Zodat zij ook kan zien wanneer mijn afspraken zijn en we geen doubledate krijgen...
Maar dan zou ze eerst in mijn agenda moeten kijken en vervolgens een invite sturen via haar agenda, hmm.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vooropgesteld dat ik de google-agenda nooit heb gebruikt, en dus niet weet of het daarbij ook zo werkt, krijgen we bij onze CalDAV-agenda's gewoon een conflictmelding als er een dubbele afspraak is en kan je als je iemand uitnodigd gewoon naar vrije tijdslots zoeken.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:01
CLB schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:04:
[...]

Zodat zij ook kan zien wanneer mijn afspraken zijn en we geen doubledate krijgen...
Maar dan zou ze eerst in mijn agenda moeten kijken en vervolgens een invite sturen via haar agenda, hmm.
Die liggen in de google calendar app toch gewoon over elkaar? Ik zie alle agenda's in 1 overzicht, en zie dus ook of er een vrij slotje is.

Sometimes you need to plan for coincidence

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 10:02
Hmmbob schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:23:
[...]

Die liggen in de google calendar app toch gewoon over elkaar? Ik zie alle agenda's in 1 overzicht, en zie dus ook of er een vrij slotje is.
Dit dus. Werkt prima.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-06 14:12
Even cross post uit Oneplus 6T topic

Mijn Gmail app synchroniseert niet automatisch 😔 mails komen enkel binnen als ik manueel ververs. Alle instellingen staan goed en andere mail-app doet het goed... Ook op tablet komt alles automatisch binnen dus ligt echt aan app volgens mij.

Probleem valt voor nadat ik alles terug geïnstalleerd heb na reset om te rooten, maar ik zie geen link tussen de 2.

Iemand een idee wat hier mis gaat?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:41
superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:55:
Even cross post uit Oneplus 6T topic

Mijn Gmail app synchroniseert niet automatisch 😔 mails komen enkel binnen als ik manueel ververs. Alle instellingen staan goed en andere mail-app doet het goed... Ook op tablet komt alles automatisch binnen dus ligt echt aan app volgens mij.

Probleem valt voor nadat ik alles terug geïnstalleerd heb na reset om te rooten, maar ik zie geen link tussen de 2.

Iemand een idee wat hier mis gaat?
Was je een Inbox gebruiker wellicht? Ik ben noodgedwongen terug van Inbox naar Gmail ( :| ) en heb exact hetzelfde op een niet gerootte S8+. Ik heb nog nooit een notificatie gekregen van Gmail ondanks dat alle instellingen goed staan. Ik zie alleen m'n nieuwe email als ik de app open.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• superiscch
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:05:
[...]

Was je een Inbox gebruiker wellicht? Ik ben noodgedwongen terug van Inbox naar Gmail ( :| ) en heb exact hetzelfde op een niet gerootte S8+. Ik heb nog nooit een notificatie gekregen van Gmail ondanks dat alle instellingen goed staan. Ik zie alleen m'n nieuwe email als ik de app open.
Nee, Inbox heel in het begin eens gebruikt maar snel terug naar Gmail gegaan.

Ik zoek een goed alternatief maar volgens mij gebruikt enkel Gmail zijn tabs zelf (Primair, reclame, etc)

• AllSeeyinEye
Edison heeft ook slimme tabs

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 16:18

avotar

P0werd by Black Coffee

superiscch schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:07:
[...]

Nee, Inbox heel in het begin eens gebruikt maar snel terug naar Gmail gegaan.

Ik zoek een goed alternatief maar volgens mij gebruikt enkel Gmail zijn tabs zelf (Primair, reclame, etc)
Staat de app wel op je witte lijst? Dat hij hem niet automatisch afsluit als je je scherm uitzet?
Ik heb daar met m'n Huawei heel wat uitdagingen gehad om dat allemaal goed te krijgen.

Ik weet niet of HTC ook een dergelijke task killer heeft lopen?

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• superiscch
avotar schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:12:
[...]

Staat de app wel op je witte lijst? Dat hij hem niet automatisch afsluit als je je scherm uitzet?
Ik heb daar met m'n Huawei heel wat uitdagingen gehad om dat allemaal goed te krijgen.

Ik weet niet of HTC ook een dergelijke task killer heeft lopen?
Ik heb op m'n Oneplus een batterij optimalisatie setting. Maar daar staat de app niet tussen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je geprobeerd de GMail app te killen, data verwijderen en evt updates te verwijderen (en daarna weer updaten?)? Als dat niet werkt zou ik ook niet weten waar het fout gaat.

• superiscch
gwystyl schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:35:
Heb je geprobeerd de GMail app te killen, data verwijderen en evt updates te verwijderen (en daarna weer updaten?)? Als dat niet werkt zou ik ook niet weten waar het fout gaat.
Yep allemaal geprobeerd 😊

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sinds Google is overgestapt van "Nieuws en weer" naar "Nieuws" krijg ik opvallend vaak cookiewalls te zien, ook van nieuwssites die ik in de nieuwe app al eens eerder heb bezocht. De oude app had daar geen last van, maar die werkt nu niet meer.

Iemand enig idee of hier wat aan valt te doen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 11:48

LordKnox

Opperbaas.

Weet iemand of er een app is waarmee je de settings-bar kan nabootsen in Android? Ik ben de top-settings-bar een beetje beu en vind de iOS-style wel erg goed gedaan. Ik hoopte dat er een app voor was om dit te activeren in Android.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53
Veel settings zijn niet beschikbaar voor third party apps... Althans zonder root.

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:50

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Raven schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:52:
Sinds Google is overgestapt van "Nieuws en weer" naar "Nieuws" krijg ik opvallend vaak cookiewalls te zien, ook van nieuwssites die ik in de nieuwe app al eens eerder heb bezocht. De oude app had daar geen last van, maar die werkt nu niet meer.

Iemand enig idee of hier wat aan valt te doen?
Ik heb precies hetzelfde, ook bij dezelfde sites steeds de [OK] voor cookies aanklikken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• AllSeeyinEye
LordKnox schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:37:
Weet iemand of er een app is waarmee je de settings-bar kan nabootsen in Android? Ik ben de top-settings-bar een beetje beu en vind de iOS-style wel erg goed gedaan. Ik hoopte dat er een app voor was om dit te activeren in Android.
Wellicht dat Samsungs GoodLock (bestaat inmiddels uit verschillende onderdelen en apks) dat kan zonder root?

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je zou eens kunnen kijken naar de Microsoft launcher.....deze biedt ook een instellingen menu wat je van onderaf omhoog veegt.

• AllSeeyinEye
flapdrol85 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 20:08:
[...]

Je zou eens kunnen kijken naar de Microsoft launcher.....deze biedt ook een instellingen menu wat je van onderaf omhoog veegt.
Dat kan iedere zichzelf respecterende launcher toch wel, vandaag de dag?!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:00

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mijn ZUK Z2 Pro heeft dat standaard in de meegeleverde ZUI Launcher :*)

Meldingen bovenaan en Settings van WiFi en dergelijke onderaan! 8) :Y)

Veel beter dan Stock Android!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Prulleman
misschien mis ik iets, maar voor zover ik weet werkt de functionaliteit van je launcher alleen op je home screen(s) en de daarbij horende (optionele) elementen zoals een bv appdrawer. Als je een willekeurige app opent vanaf je launcher, dan ben je die functionaliteit ook kwijt. Er zijn wel apps die via een overlay een additioneel menu toevoegen die vanaf een swipe van de zij, boven of onderkant zichtbaar wordt.
(uiteraard is het dan ook mogelijk om een overlay menu te koppelen aan je launcher en zo die 2 zaken te combineren, maar dat heb ik nog niet vaak gezien).

Ik heb de MS launcher even geprobeerd, en daar zitten inderdaad een paar toggles onderin, maar deze zijn:
- niet aanpasbaar (5 toggles + beperkte brightness)
- alleen vanuit je homescreen te benaderen

dit is dus geen vervanging van de systeemtoggles, hooguit een kleine uitbreiding

een ZUK telefoon heeft mogelijk een aangepaste UI, maar als je dus ook vanuit chrome met een upswipe de toggles laat zien, is het geen onderdeel van de launcher, maar van het OS.

Strava

• nero355

nero355

Prulleman schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:53:
een ZUK telefoon heeft mogelijk een aangepaste UI, maar als je dus ook vanuit chrome met een upswipe de toggles laat zien, is het geen onderdeel van de launcher, maar van het OS.
Dat is ook zo inderdaad :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-06 20:14
Hallo iedereen hier! Ik heb iets vreemd met mijn betalende apps en ik zou graag eens willen vragen wat jullie als advies geven.

Op mijn Lenovo P2 heb ik altijd al 2 Google accounts gedraaid. 1 hoofdaccount en 1 ander account dat ik minder vaak gebruik. Maar ongeveer een jaar geleden had ik wat tegoed op dat tweede account dat ik kon gebruiken, dus besloot ik er enkele apps mee te kopen.
Maar sinds een maand ofzo wou mijn P2 niet meer snelladen en had ik enkele vervelende software issues. Daarom besloot ik om mijn telefoon eens een factory reset te geven, aangezien ik dat nog nooit had gedaan in deze 2 jaar.

Ik maakte dus een backup met alles erop en eraan, zorgde voor backup van appgegevens voor enkele speciale apps en zette deze op mijn SD-kaart. Na de factory reset terug de twee accounts er op gezet, startend met mijn hoofdaccount die geen betalende apps in zijn bezit heeft. Mijn smartphone begon met het herstellen van al mijn apps op mijn hoofdaccount, maar na het tweede account in te loggen merkte ik meteen dat mijn telefoon dat niet deed voor dit account. Ik dacht, nou dan doe ik het wel handmatig. Ik ga naar de playstore en kijk in "bibliotheek". Daar zie ik inderdaad enkele missende betalende apps tussen zitten die ik nog opnieuw wil installeren. Maar wanneer ik dit doe, vanuit het correcte account weliswaar, moet ik nog steeds betalen voor installatie vreemd genoeg...

Na wat googelen vind ik niet echt concrete informatie over dit probleem. Misschien iemand hier ervaring mee, of iemand die weet hoe dat te verhelpen? Alvast bedankt!

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Techprice:
Misschien wordt je hiermee wijzer:

https://play.google.com/s...=com.azefsw.purchasedapps

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-06 20:14
Heel erg bedankt daarvoor!

Of het nu gewoon komt doordat er wat meer tijd is verstreken, of dat het nu lukt dankzij die app ben ik niet helemaal zeker. Maar nadat ik de app vandaag installeerde had ik inderdaad mijn apps terug. Nu staat naast iedere betaalde app die ik had, ook weldegelijk een "aangekocht" symbool nu.

Ik ging al bijna bellen naar de Google support, maar dat is dus niet meer nodig. Toch soms gek waarvoor allemaal al geen app bestaat en dat ik er zo over keek.

Nogmaals bedankt!

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Drommels. Inbox stopt ermee. Of ik over wil naar gmail.
Nee, dat wil ik niet.

Wie heeft er ideeën over een volwaardige vervanging van inbox?
vooral het bundelen en aparte ringtones op labels is hetgeen wat ik bij de gmail app nu mis.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• flapdrol85
  • Niet online
avotar schreef op maandag 28 januari 2019 @ 08:34:
Nee, dat wil ik niet.

vooral het bundelen en aparte ringtones op labels is hetgeen wat ik bij de gmail app nu mis.
Ik zit met hetzelfde probleem...... Ik ben ook al flink aan het zoeken geweest maar heb nog geen goede opvolger gevonden..... Elk artikel op elke website geeft aan dat Gmail de beste vervanger is van Inbox :-(

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Ik ben ook nog steeds erg tevreden over Inbox, veel fijner dan de Gmail app. Ik hoop dat de app an sich nog een tijd blijft wekten en dat alleen de download uit de Play store verdwijnt. Maar goed, zal helaas op termijn ook wat ander moeten vinden :/

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:13
Nee, dat wil ik niet.

Zoek je een goede stabiele alles in 1 voor mail en agenda. Kijk eens naar de app: nine
Werkt bij mij al jaren volkomen naar wens. Succes _/-\o_

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:24
janvanduschoten schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:54:
Ik ben ook nog steeds erg tevreden over Inbox, veel fijner dan de Gmail app. Ik hoop dat de app an sich nog een tijd blijft wekten en dat alleen de download uit de Play store verdwijnt. Maar goed, zal helaas op termijn ook wat ander moeten vinden :/
Ik snap werkelijk niet dat Google aangeeft dat zij de beste functionaliteit van Inbox naar Gmail hebben overgehaald. Ik blijf Gmail veel minder gebruiksvriendelijk vinden dan Inbox.

Flickr PSN ID= cheironnl

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aloysxda schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:35:
Zoek je een goede stabiele alles in 1 voor mail en agenda. Kijk eens naar de app: nine
Werkt bij mij al jaren volkomen naar wens. Succes _/-\o_
Wel erg prijzig, maar inderdaad dikke aanrader!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee, dat wil ik niet.

Outlook al geprobeerd?
Ik vind het een behoorlijk aangename en moderne mailclient.

Android developer & dürüm-liefhebber

• flapdrol85
  • Niet online
Mavamaarten schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:42:
[...]

Outlook al geprobeerd?
Ik vind het een behoorlijk aangename en moderne mailclient.
Dat is toch wel een heel andere orde... geen snoozen van mails....

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
flapdrol85 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Dat is toch wel een heel andere orde... geen snoozen van mails....
Snoozen kan ook met de standaard gmail client

• flapdrol85
  • Niet online
pjlgt schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:53:
[...]

Snoozen kan ook met de standaard gmail client
zeker, maar niet met outlook.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 10:57

TRaSH

koffie ?

Aquamail bevalt mij prima,
Meerdere accounts.
Verschillende notificaties geluiden per box.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• superiscch
In Google Foto's zie ik verschillende foto's op verkeerde dag staan (meestal 1 dag verschil) terwijl de datum wel correct is in exif. Is dit een bug in de app? Ik heb daar vroeger nooit opgelet allesinds

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:04
flapdrol85 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:55:
[...]

zeker, maar niet met outlook.
Zeker wel, daar heet de functie 'plannen'.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• flapdrol85
  • Niet online
Maardiweb schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:54:
[...]

Zeker wel, daar heet de functie 'plannen'.
Waar zit dat dan? Ik heb die hele pagina op de kop gezet maar kan het nergens vinden?

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:04
flapdrol85 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:36:
[...]

Waar zit dat dan? Ik heb die hele pagina op de kop gezet maar kan het nergens vinden?
Bij instellingen kan je kiezen welke functionaliteit je aan swipen toekent. Zie instellingen > opties voor vegen.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• flapdrol85
  • Niet online
Maardiweb schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:56:
[...]

Bij instellingen kan je kiezen welke functionaliteit je aan swipen toekent. Zie instellingen > opties voor vegen.
Check. Maar dat werkt dus niet in de webclient. Laat dan maar zitten totdat het daar ook werkt.

• flapdrol85
  • Niet online
Nee, dat wil ik niet.

Misschien toch wat goed nieuws.... https://www.androidplanet.nl/nieuws/inbox-functies/amp/

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Ik neem aan dat de Inbox app nog wel blijft werken maar geen updates meer krijgt? Ik kan helaas nog geen prettig alternatief vinden voor Inbox, ook Gmail is het op diverse fronten net niet...

• flapdrol85
  • Niet online
janvanduschoten schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:25:
Ik neem aan dat de Inbox app nog wel blijft werken maar geen updates meer krijgt? Ik kan helaas nog geen prettig alternatief vinden voor Inbox, ook Gmail is het op diverse fronten net niet...
Ik krijg de indruk dat zowel de app als de webinterface volledig offline gaan

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05 08:33
Heb dit gegoogeld en geen antwoord

moet je apps van android die je niet gebruikt updaten ?
en waarom

• Prulleman
@1475paul Waarom zou je het niet doen...?
Ik zou kiezen uit de volgende opties
- verwijderen
- bij systeem apps "uitschakelen"
- gewoon updaten

Gewoon laten staan en niet updaten zou ik niet doen. Het zal security technisch allemaal wel los lopen, maar het is gewoon de slechtste optie van de 4

Strava

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

1475paul schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 05:17:
Heb dit gegoogeld en geen antwoord

moet je apps van android die je niet gebruikt updaten ?
en waarom
Moeten niet, maar ze kunnen het op een gegeven moment forceren en de app niet meer laten werken als je het niet doet.
Clash of Clans en Hearthstone hebben dat bv. Je kan er gewoon niets meer mee tot je update.

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05 08:33
Prulleman schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 07:31:
@1475paul Waarom zou je het niet doen...?
Ik zou kiezen uit de volgende opties
- verwijderen
- bij systeem apps "uitschakelen"
- gewoon updaten

Gewoon laten staan en niet updaten zou ik niet doen. Het zal security technisch allemaal wel los lopen, maar het is gewoon de slechtste optie van de 4
Ok
verwijderen en uitschakelen kan ik niet
Dus updaten

Dank u

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 10:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik krijg sinds vanochtend alleen maar foutmeldingen bij 't openen van de Play Store. De ene keer dat de Play Store wordt geüpdatet. Een ogenblik geduld... en andere keren Google play store stopt steeds.

Nu heb ik datzelfde probleem bij Google Foto's, Home en Assistent. Google Play Services probleem?

Gmail, GDrive, Chrome en andere G-apps doen 't wel zo lijkt 't.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? De laatste dagen geen rare update gedaan in mijn herinnering.

Vanmorgen via apkmirror wel de laatste update van de Play Store geïnstalleerd, na deze foutmeldingen. Toen deed ie 't even goed. Nu weer zelfde probleem.

[Voor 19% gewijzigd door Eric_Cantona op 28-02-2019 11:39]

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Eric_Cantona schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:36:
Ik krijg sinds vanochtend alleen maar foutmeldingen bij 't openen van de Play Store. De ene keer dat de Play Store wordt geüpdatet. Een ogenblik geduld... en andere keren Google play store stopt steeds.

Nu heb ik datzelfde probleem bij Google Foto's, Home en Assistent. Google Play Services probleem?

Gmail, GDrive, Chrome en andere G-apps doen 't wel zo lijkt 't.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? De laatste dagen geen rare update gedaan in mijn herinnering.

Vanmorgen via apkmirror wel de laatste update van de Play Store geïnstalleerd, na deze foutmeldingen. Toen deed ie 't even goed. Nu weer zelfde probleem.
Hier geen problemen. Misschien even de data / cache wissen van de app?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

janvanduschoten schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:46:
[...]

Hier geen problemen. Misschien even de data / cache wissen van de app?
Ook al gedaan, maar geen verandering :/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@Eric_Cantona Heb je je toestel al eens herstart?

Hier ook geen problemen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

pven schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:19:
@Eric_Cantona Heb je je toestel al eens herstart?

Hier ook geen problemen.
Voor de zekerheid nog eens gedaan, vanmorgen ook al. Mocht ook niet baten. Heel vreemd dit, nooit eerder last van gehad. Er lijkt 'n update in de weg te zitten of zo, maar ik kan nergens zien waar of waarom die blijft hangen.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

@Eric_Cantona Deze week zag ik dat ook bij een collega, een factory reset bracht uitkomst, maar daar zit je denk ik niet op de te wachten.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ryan_
  • Laatst online: 08-06 10:02
Probeer Google Play eens te "verwijderen". Verwijderd wordt het niet maar gaat terug naar de begin versie. Daarna weer zelf laten updaten.

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Pierre schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:31:
@Eric_Cantona Deze week zag ik dat ook bij een collega, een factory reset bracht uitkomst, maar daar zit je denk ik niet op de te wachten.
Nee, liever niet. Maar als 't niet anders kan :/
Ryan_ schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:31:
Probeer Google Play eens te "verwijderen". Verwijderd wordt het niet maar gaat terug naar de begin versie. Daarna weer zelf laten updaten.
Al 'n paar keer gedaan, maar ook dat werkt niet. 't Gaat ook bij meer apps fout, dus niet alleen de Play store. Wel allemaal Google gerelateerd.

• nero355

nero355

Eric_Cantona schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:36:
Weer hetzelfde doen en dan gauw alle automatische updates uitschakelen :?

Lijkt me inderdaad meer een probleem in de services waar de desbetreffende Google Apps van afhankelijk zijn, maar helaas is dat een vreselijke onoverzichtelijke hell in Android waar je al gauw een hele dag mee zoet bent... :X :/

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

En zo was 't, factory reset gedaan. Backup van Whatsapp niet helemaal goed gegaan, waardoor waarschijnlijk 'n belangrijk bericht er tussendoor is geglipt. Ik was in staat om iets te slopen hiero. Maar goed, alles is weer up-and-running. Hopelijk blijft dat zo.

Normaal gaat er wel eens iets fout, maar dan heb ik zelf wat zitten rommelen. Nu kwam 't uit 't niets :/

• Eusebius
  • Niet online
Misschien heeft één van jullie een goede tip.
Omdat ik vaak foto's van documenten maak, zoek ik een scan-app Die zijn er legio (en ik heb een aantal bekende al geprobeerd), maar vaak moet je een paar handelingen uitvoeren. Ik zoek er eentje die met 1 klik te openen is en met 1 klik de foto maakt en dan zelf uploadt naar een cloud-dienst. Dus een app met de opties:
- randen herkent en daarnaar cropt
- foto gelijk uploadt naar DropBox (of GoogleDrive)

[Voor 9% gewijzigd door Eusebius op 01-03-2019 16:13]

==
hoi

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
Eusebius schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:12:
Omdat ik vaak foto's van documenten maak, zoek ik een scan-app Die zijn er legio (en ik heb een aantal bekende al geprobeerd), maar vaak moet je een paar handelingen uitvoeren. Ik zoek er eentje die met 1 klik te openen is en met 1 klik de foto maakt en dan zelf uploadt naar een cloud-dienst. Dus een app met de opties:
Geen idee of je Camscanner al kent? Een collega van mij is daar enthousiast over (Iphone, dat wel). Zelf ken ik de app niet zo goed, dus weet niet zeker of hij aan je voorwaarden voldoet.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
alesandro_46 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:09:
[...]

Geen idee of je Camscanner al kent? Een collega van mij is daar enthousiast over (Iphone, dat wel). Zelf ken ik de app niet zo goed, dus weet niet zeker of hij aan je voorwaarden voldoet.
Ook geprobeerd (alweer tijd geleden), maar in die versie moest je ook meerdere handelingen doen om een bestand naar Dropbox te krijgen. Bij een paar foto's is dat niet erg, bij meerder wel.

==
hoi

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
@Eusebius als de cloud ook OneDrive mag/kan zijn, kan je eens naar Microsoft Lens kijken.
https://play.google.com/s...crosoft.office.officelens

Misery and hate will kill us all.

• superiscch
Eusebius schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:12:
Fotoscan van Google Foto's en die map automatisch laten synchroniseren naar Google Drive?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Eric_Cantona schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 21:58:
En zo was 't, factory reset gedaan. Backup van Whatsapp niet helemaal goed gegaan, waardoor waarschijnlijk 'n belangrijk bericht er tussendoor is geglipt. Ik was in staat om iets te slopen hiero. Maar goed, alles is weer up-and-running. Hopelijk blijft dat zo.

Normaal gaat er wel eens iets fout, maar dan heb ik zelf wat zitten rommelen. Nu kwam 't uit 't niets :/
Een kleine week later weer hetzelfde probleem. Wat een bende zeg.. hopelijk lost het zichzelf op, anders kan ik morgen weer aan de gang. Ik snap er niks van.

• pven
  • Niet online
Ik gebruik al heel lang Sweet Home ( https://www.technorms.com...tos-to-computer-over-wifi )

De voornaamste reden: deze app synchroniseert foto's en filmpjes naar mijn Synology, en plaatst het daarbij in maandelijkse mapjes. Helaas staat deze app al een tijdje niet meer in de Playstore. Heeft iemand een goed alternatief?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 17:02
pven schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:15:
Ik gebruik al heel lang Sweet Home ( https://www.technorms.com...tos-to-computer-over-wifi )

De voornaamste reden: deze app synchroniseert foto's en filmpjes naar mijn Synology, en plaatst het daarbij in maandelijkse mapjes. Helaas staat deze app al een tijdje niet meer in de Playstore. Heeft iemand een goed alternatief?
Ik gebruik SyncMe.

• pven
  • Niet online
Synchroniseert deze naar folder verdeeld per maand? Ik zie die optie er nog niet in.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:14
Wat gebruiken jullie zoal voor addblocker? Bekend met adguard of dergelijke opties en werkt dit goed?

Gebruiken jullie nog virus scanners oid voor je mobiel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Thuis heb ik een Raspberry met Pi-hole draaien. En als ik buiten mijn eigen netwerk zit dan gebruik ik Blokada.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• ToyotaMR2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:05
Ik zoek ook zoiets @JantjeKoud, maar bij syncme zie ik niets staan over video's?

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 17:02
Geen folder per maand, alleen bestanden kopiëren naar een netwerkdrive. Gebruik het puur als backup van mijn foto's en video's op mijn mobile en ook van mijn tablet.

• pven
  • Niet online
JantjeKoud schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:44:
Geen folder per maand, alleen bestanden kopiëren naar een netwerkdrive. Gebruik het puur als backup van mijn foto's en video's op mijn mobile en ook van mijn tablet.
Daar heb ik helaas niets aan. Er zijn nog tig andere apps die hetzelfde doen. Het gaat mij vooral om die verdeling per maand.

• nero355

nero355

Pierre schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 07:04:
Thuis heb ik een Raspberry met Pi-hole draaien. En als ik buiten mijn eigen netwerk zit dan gebruik ik Blokada.
Buiten je eigen netwerk zou je via een VPN kunnen werken i.c.m. Pi-Hole om zo nog steeds alle ads te blokkeren :)

Zie deze Tutorial bijvoorbeeld : https://discourse.pi-hole...e-easy-way-use-pivpn/7912

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 07:12
Eric_Cantona schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:40:
[...]

Een kleine week later weer hetzelfde probleem. Wat een bende zeg.. hopelijk lost het zichzelf op, anders kan ik morgen weer aan de gang. Ik snap er niks van.
Zit je opslag niet (bijna) vol?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

KoffieAnanas schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 23:12:
[...]

Zit je opslag niet (bijna) vol?
Neeje, OP6 met 128gb aan geheugen dat nog niet eens voor de helft gevuld is.

Ik denk inmiddels 't probleem te hebben achterhaald. Ik heb Swift Installer geïnstalleerd voor theming. Daar waren enkele apps met 'n update nog niet bijgewerkt door Swift, dan krijg je blijkbaar 'n foutmelding of crashende apps. Ik heb Swift nu ingesteld dat er 'n melding komt zodra 'n app geüpdate kan worden, hiermee lijkt 't probleem (voor nu) weg.

'n Flinke frustratie voor zoiets eenvoudigs :X

• pven
  • Niet online
Ik maak al heel lang gebruik van Business Calendar Pro, en deze bevalt me prima. Maar ... als ik aan een afspraak een locatie toe wil voegen, dan kan ik niet het adres van een van mijn contacten kiezen. Doe ik iets verkeerd? Of ben ik te agressief geweest met het beperken van rechten?

Meteen maar even alle gevraagde rechten uitgedeeld, maar dat lost het niet op.

[Voor 10% gewijzigd door pven op 14-03-2019 09:45]

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Heb je op de steeksleutel rechts van 'history' en links van de 'sorteer opties' geklikt? Als ik daar op klik en dan 'auto fill history' kies, dan lijkt de geschiedenis alleen te kunnen worden gevuld vanuit agenda(geschiedenis), niet vanuit je contacten. Ik heb als test even Business Calendar 2 geinstalleerd en deze bied inderdaad die mogelijkheid wel. Het lijkt er dat dat in de oude versie gewoon niet kan.

Ik gebruik ook nog altijd de oude versie, die vind ik om een of andere reden fijner.

• pven
  • Niet online
@Arie- Dank! _O_

Wat anders: kan ik in de Spotify-app inmiddels al notificaties krijgen als er een nieuwe aflevering van een podcast beschikbaar is? (Desnoods via een andere app.) Voor artiesten bestaat iets dergelijks wel, voor podcasts kan ik het niet vinden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:15:

Ooeoeoeoeoeh: de developer reageerde op mijn bericht. Hij heeft de source-code weer gevonden (was het kwijt dan !?), zijn app is om wat-voor-reden-dan-ook door Google uit de PlayStore gegooid, en hij gaat weer met de app beginnen. *O*

Update: staat inmiddels weer in de Playstore

[Voor 3% gewijzigd door pven op 30-05-2019 10:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

pven schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:05:
@Arie- Dank! _O_

Wat anders: kan ik in de Spotify-app inmiddels al notificaties krijgen als er een nieuwe aflevering van een podcast beschikbaar is? (Desnoods via een andere app.) Voor artiesten bestaat iets dergelijks wel, voor podcasts kan ik het niet vinden.
Ik heb ook interesse in zo'n app / functie maar kan zoiets niet vinden in Spotify. Iemand een idee ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-05 22:43
Ik heb gisteren een factory reset gedaan van mijn op3. Ik heb nu de nieuwste android.

Er zijn echter problemen met de playstore nu. Vroeger nooit.

Wanneer ik een app wil downloaden, start de download niet. Na lange tijd begint de download dan toch,maar plots blokkeert de download dan en gebeurt er verder niets.
Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en cache van playstore verwijderd.

Probleem blijft. Iemand een oplossing?

[Voor 7% gewijzigd door Drossie op 30-05-2019 10:44]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Drossie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:43:
Probleem blijft. Iemand een oplossing?
Ik heb wel op een apparaat gehad dat downloads uit de Play Store niet meer begonnen. Toen ontdekt dat ik de data van ik meen de Download Manager moest wissen (eerst voor de zekerheid force stop) waarna het voor die sessie weer werkte. Probeer dat evt. ook bij 'Downloads' in de Applijst ("show system" aanzetten).

• pven
  • Niet online
Als ik Spotify start met Android auto dan heb ik er geen podcasts tussen staan. Doe ik iets verkeerd, of zit dat er nog niet in?

Anoniem: 604938

pven schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:20:
Als ik Spotify start met Android auto dan heb ik er geen podcasts tussen staan. Doe ik iets verkeerd, of zit dat er nog niet in?
Ik kan ze ook niet vinden.
Podcast Addict heeft wel integratie met Android Auto en is wat ik altijd gebruik.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:58
Anoniem: 604938 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:26:
[...]

Ik kan ze ook niet vinden.
Podcast Addict heeft wel integratie met Android Auto en is wat ik altijd gebruik.
De Podcast app van Google ook.

• pven
  • Niet online
Jammer, dan moet ik er weer een app bij zetten. Uiteraard dank voor de antwoorden!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb het al twee keer eerder geprobeerd met steeds een interval van ongeveer een jaar of drie.

Ik zoek nog steeds eens een app die niet gebruikt maakt van de contacts en calendar functie van Android, welke dus door andere apps uitgelezen kunnen worden en weet ik naar welke servers gestuurd kunnen worden, maar dat die persooons- en agendagegevens gewoon in een eigen database stopt waar verder niks en niemand bij komt en waar Android/Google niets mee kan doen. Dat ook niet (Android/Google) gesynct kan worden en zo. Gewoon keihard dichtgetimmerde privacy. Wel graag met eigen synchronisatiemogelijkheden met de PC (USB/WiFi) die door de gebruiker wel of niet toegestaan en gebruikt kan worden, bijv. met Outlook of met een eigen bijbehorend stukje software.

Als het dan niet mogelijk is om direct met telefoonnummers uit die contactsdatabase te bellen zonder dat Android daar dan toch bij kan dan zij dat maar zo.

Bestaat dat ondertussen? :)

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:55

IkWilbert

Het is mij!

Meer mensen die opeens gratis 2 euro play store credit hebben gekregen van Google?

I intend to live forever. So far, so good.

• pven
  • Niet online
IkWilbert schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:28:
Meer mensen die opeens gratis 2 euro play store credit hebben gekregen van Google?
Ik denk niet. Waar zie je dat precies?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:55

IkWilbert

Het is mij!

pven schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:42:
[...]

Ik denk niet. Waar zie je dat precies?
Kreeg opeens een pop-up dat ik gratis 2 euro store credit had gekregen. Als ik nu naar mijn account ga en dan tabblad beloningen staat hier 2 euro voor een app of game van tenminste 2 euro.

[Voor 10% gewijzigd door IkWilbert op 11-06-2019 16:53]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
IkWilbert schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:28:
Ja, paar weekjes geleden al.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tijdelik gratis (van €0,59)

AI. Gallery
Waardering 4,3

https://play.google.com/s...ls?id=com.aikeral.gallery

Een foto- en videoviewer die je foto's en video's (off-line) automatisch analyseert en in categorieën indeelt. Doet dat natuurlijk niet perfect maar ook zeker niet onaardig. Kan het makkelijker maken die éne foto terug te vinden. Aardige toevoeging aan je apps.

Er zijn twee groepen. Things en Places. Onder Things worden allerlei subcategorieën gevonden maar onder Places blijft het bij mij leeg. Geen idee wat daaronder verstaan moet worden. Foto's van de Eiffeltoren of het Vrijheidsbeeld of zo? Of misschien EXIF GPS locaties? Dat staat bij mij gewoonlijk uit.

Ben benieuwd wat daar bij andere mensen evt. onder gevonden wordt.

[Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-06-2019 10:18]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@CaptJackSparrow Dank voor de tip, ik ga hem eens proberen....ik gebruik al jaren Quickpic naar tevredenheid, omdat de standaard galerij van Google (op de Blackberry Priv) of die van Samsung (op Galaxy S3 en S8) ook proberen slim te zijn maar dat het voor mij juist lastiger maakt om iets te vinden. Ik ben benieuwd of die AI gallery iets toevoegt of het juist ook onnodig ingewikkeld maakt.

Zo op het eerste gezicht is het in ieder geval makkelijk om mappen te excluden, zodat ik bijvoorbeeld niet alle album art van mijn muziek te zien krijg.

[Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 12-06-2019 10:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nero355

nero355

gwystyl schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:51:
de standaard galerij van Google (op de Blackberry Priv) of die van Samsung (op Galaxy S3 en S8) ook proberen slim te zijn maar dat het voor mij juist lastiger maakt om iets te vinden. Ik ben benieuwd of die AI gallery iets toevoegt of het juist ook onnodig ingewikkeld maakt.
Ik word daar ook niet echt vrolijk van en als ik dan dit lees :
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:12:
Een foto- en videoviewer die je foto's en video's (off-line) automatisch analyseert en in categorieën indeelt.
Heb ik al gauw zoiets van "Niks voor mij!" :Y) :D

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

nero355 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:15:
[...]
Heb ik al gauw zoiets van "Niks voor mij!" :Y) :D
Is dat vermeldenswaard?

Ik heb diverse van dergelijke apps in gebruik. De een doet bepaalde dingen beter dan de ander dus afhankelijk van waar ik behoefte aan heb gebruik ik dan die meest geschikte app. Een foto terugvinden tussen een heleboel foto's die ik niet met veel moeite in foldertjes heb gezet of van tags heb voorzien kan stukken makkelijker worden met deze app. Zo probeerde ik onlangs ook een foto te vinden maar dat lukte niet snel. Was niet belangrijk genoeg dus ik stopte snel met zoeken. In deze app zag ik hem in een van de (toepasselijke) categorieën staan. Dat vond ik dus wel handig.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:47

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

pven schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:24:
[...]

Ooeoeoeoeoeh: de developer reageerde op mijn bericht. Hij heeft de source-code weer gevonden (was het kwijt dan !?), zijn app is om wat-voor-reden-dan-ook door Google uit de PlayStore gegooid, en hij gaat weer met de app beginnen. *O*

Update: staat inmiddels weer in de Playstore
Bedankt voor de tip, zoiets zocht ik al een tijdje!

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1250 GS Adventure 2022, Samsung S22 Ultra

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee