Betreffende running apps.
Runtastic ook ooit is getest maar het viel al vrij snel af door idd de overvloed van ads in de gratis versie.
Ik heb onlangs een Garmin GPS sportwatch gekocht (en heel tevreden mee).
Ik sync zo:
Garmin > Tapiriik > Strava.
Garmin > Tapiriik > Runkeeper.
Garmin > Tapiriik > Dropbox. Is een back-up van al mijn runs in .TCX files. Stel dat ik ooit van platform wil switchen, heb ik al mijn data mooi verzameld staan in het veelgebruikte .TCX formaat.
Garmin > SmashRun. Dit kan ook via Tapiriik maar het is blijkbaar beter via de native sync van SmashRun te werken, omdat die de data beter behandelt. (Bij Strava en Runkeeper sync via Tapiriik zijn er geen issues.)
Garmin > FitnessSyncer > Google Fit. Garmin ondersteunt nog steeds geen Google Fit en je moet dus via deze omweg werken. Wel wat jammer. Voor de rest zéér tevreden met het Garmin Connect platform!
Garmin > Stridekick. https://stridekick.com/ Pas deze week ontdekt! Deze app laat toe om competitief te zijn tussen personen met verschillende trackers! Dus Fitbit, Garmin, etc.
Runkeeper maar vooral Strava kan ik aanraden. Ik ben vrij nieuw op Strava: ik dacht dat dit vooral gefocust was op wielrennen en dat hardlopen een achtergesteld kindje zou zijn.
Oh, was I wrong! Het bevat zelfs meer functionaliteit dan echte running apps zoals Runkeeper! Zeker is proberen! Tenminste, als je het leuk vindt met communities te werken.
[
Voor 13% gewijzigd door
Asgaro op 08-01-2017 21:23
]