Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Ken. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:22:
[...]

Netjes dan. Ik heb echt een hekel van die fullscreen takeovers zoals bij de Voetbal International app.
Ik zou 'm lekker laten zoals 'ie nu is. Goed bezig wat mij betreft :) Ik klik vaak op ads zonder dat ik er verder iets mee doe. Levert dat eigenlijk iets op voor ontwikkelaars of maakt dat helemaal niets uit?
Wanneer je op een ad klikt krijgt de ontwikkelaar een paar cent ($0.01 - $0.10 ofzo). Mooie manier om de ontwikkelaar te steunen dus. Doe dit echter niet te vaak, anders gaat AdMob achterdochtig worden :)

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Om nog even terug te komen op je abonnements vorm. Een iet-wat vergelijkbare app 'weather pro' vraagt €5 per jaar om de gegevens nog accurater te maken ivm radar data en uur-to-uur updates enzo. Dat is mij het geld per jaar wel waard. Nu gebruik ik jouw app niet (sorry) maar ik wil even aangeven dat er best mensen zijn die het er voor over kunnen hebben. Ik denk alleen niet dat je zo hoog moet gaan zitten per jaar ;)

Overigens is het afsluiten van je abonnement in app ook weer een gedoe, dus helemaal zonder haken en ogen is het nog niet.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
rockhopper schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:49:
Overigens is het afsluiten van je abonnement in app ook weer een gedoe, dus helemaal zonder haken en ogen is het nog niet.
Dit kan relatief makkelijk met subscriptions in in-app billing (In-app Billing Overview | Android Developers)

@gday Ik zie trouwens helemaal geen ads. Alleen een zwart balkje onderin. Andere apps laten wel apps zien. Ik gebruik een rooted HTC One S met Dark Jelly S rom. Wees je er overigens ook van bewust dat sommige roms in hun hosts file alle bronnen van advertenties blokkeren, en er dus ook geen ads verschijnen.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

gday schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:24:
Klopt. Als het dagen droog blijft is er natuurlijk ook geen regen om in de widget te laten zien, dus wat zou je dan in de widget willen zien?
Omdat ik denk dat het een menselijk trekje is om zeker te willen weten dat het ook echt droog blijft door dat in de verwachting voor de komende uren te kunnen zien. Er kan per slot van rekening iets misgaan waardoor 'het niet werkt' en men wil graag 'weten dat het ook echt wél werkt'. ;)
Net zoals ik in mijn vorige post zei: ads zijn op dit moment de enige betrouwbare manier om uit de kosten te komen. Ik vind het persoonlijk overigens wel komisch dat sommige mensen vanwege dat ene kleine bannertje (want kom op, hoe storend is die nou werkelijk? :X) net doen alsof ze een virus op hun toestel hebben geïnstalleerd, en vervolgens op allerlei schimmige Chinese sites een mogelijk met malware geïnfecteerde APK downloaden en installeren van de vorige versie. :F (Ik neem overigens aan dat jij daar niet onder valt.)
Als er inderdaad een significante kostenkant is snap ik je probleem natuurlijk wel.

Ik vind advertenties gewoon hinderlijk afleidend. Je moet ook nog eens oppassen er niet per ongeluk op te tikken en een tijdje terug stond er op de FP van Tweakers dat het in de achtergrond ophalen van advertenties verantwoordelijk is voor een significant deel van het stroomverbruik van devices. Allemaal negatieve aspecten dus. Verder zal het individueel verschillen hoe 'allergisch' je er voor bent maar bij mij ligt die tolerantie dus gewoon erg laag.

En oudere versies van apps installeer ik gewoon via Google Play: App Backup & Restore . Ik wil niet het risico lopen dat een app niet meer werkt of 'features' bevat die ik niet op prijs stel. Zoals Soundhound al vele versies lang doet bij de betaalde versie ervan die ik heb. Ik ga dan ook steeds na elke nieuwe versie bekeken te hebben weer terug naar een oudere versie van Soundhound die geen hinderlijke bewegende pogingen naast de knop heeft staan om mij tot aankopen van muziek te verleiden. Hier wordt ook fors over geklaagd in de reacties. Dat zal dus vooral zijn door mensen die geen back-ups van vorige versies hebben en veroordeeld zijn tot de versie die de maker van de app als laatste heeft aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:27
Kan deze hele discussie over ads niet in een ander topic verdergaan? 8)7

Volgens mij was deze nog niet gepost:

Google Launches “Surprise Calendar” In Google Play To Give Away Free And Discounted Apps, Music, Movies & More

Directe link naar de store: https://play.google.com/s...ion_2012_holiday_surprise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
Helaas vallen we alleen voor een groot deel buiten de boot...
Google says that most of the deals are going to be U.S.-only (sorry world!) but there may be some app specials outside the U.S. Stay tuned.

[ Voor 8% gewijzigd door FabianNL op 18-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
Maardiweb schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:02:
[...]

Is die quote van XDA van de dev of van iemand anders? Tot zover zijn alle apps die ik in beta fase op mijn telefoon heb gehad namelijk voorzien geweest van een datum waarna de app niet meer bruikbaar is, bij elke nieuwe beta release werd deze datum vooruit geschoven. Kan me voorstellen dat dit bij SE ook zo is?
Is niet van de dev... Dus je zou best gelijk kunnen krijgen, daar werd niets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:01:
[...]

Helaas vallen we alleen voor een groot deel buiten de boot...

[...]
Waardeloos van Google. Bij Apple heb je tenminste in NL wel prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al een tweetal weken de app Klinische Anesthesiologie via Google Play Store te kopen, maar krijg telkens deze melding:

Er is een probleem opgetreden.

We kunnen het aankoopproces niet voltooien vanwege een technisch probleem.

Details van het probleem hieronder:

We kunnen dit verzoek niet verwerken. De bestelling is automatisch geannuleerd en er worden geen kosten voor de aankoop in rekening gebracht. Probeer het later opnieuw.

Andere apps kan ik wel gewoon kopen via Google Wallet.
De Tijdstroom, uitgever van deze app, heeft me tot nu ook niet verder kunnen helpen. Zij menen dat het een fout bij de instellingen van Google Wallet is. Dan zou ik toch ook geen andere apps kunnen kopen ??
Iemand een idee wat ik nog eens kan proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb zelf ook problemen gehad bij het kopen van 1 bepaalde app. Tijdens het betalen was het fout gegaan en daarna had google de aankoop uit voorzorg geblokkeerd. Je kunt via de website contact opnemen met google om de betaling vervolgens weer vrij te geven. Ik had in 1 of 2 dagen een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrizzly schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:28:
Ik heb zelf ook problemen gehad bij het kopen van 1 bepaalde app. Tijdens het betalen was het fout gegaan en daarna had google de aankoop uit voorzorg geblokkeerd. Je kunt via de website contact opnemen met google om de betaling vervolgens weer vrij te geven. Ik had in 1 of 2 dagen een antwoord.
Dank voor je antwoord.
Het is me alleen niet helemaal duidelijk waar ik nu eigenlijk naar toe moet mailen ? Play Store of Google Wallet ?

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Heb al lang een vervelend probleem met Skype. Als iemand mij probeert te te bellen en ik ben niet in de gelegenheid om het aan te nemen dan blijft het scherm permanent aan staan!

Ben ik de enige die dit heeft?

spek pc, spek hifi, last.fm

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ben al even een app aan het zoeken om mijn motorritjes te loggen. Ik wil deze ook op mijn laptop kunnen bekijken. Ik gebruik nu My Tracks maar daar heb ik 2 problemen mee. Boven de 180 km/h logt deze niet meer. De route springt dan ineens een kilometer verder. Ook krijg ik hem niet op Google Maps...

Hebben jullie hier ervaring mee en een mooie app gevonden? (gratis!)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
bakkerr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:58:
Boven de 180 km/h logt deze niet meer.
offtopic:
First world problems :X

Sometimes you need to plan for coincidence

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
bakkerr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:58:
Ben al even een app aan het zoeken om mijn motorritjes te loggen. Ik wil deze ook op mijn laptop kunnen bekijken. Ik gebruik nu My Tracks maar daar heb ik 2 problemen mee. Boven de 180 km/h logt deze niet meer. De route springt dan ineens een kilometer verder. Ook krijg ik hem niet op Google Maps...

Hebben jullie hier ervaring mee en een mooie app gevonden? (gratis!)
Kijk eens naar sports tracker of endomondo?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
gday schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:12:
[...]

Vanaf dat er ads in Buienalarm zitten ben ik niet geswitcht van 'ad-boer'. AdMob van Google is altijd de fallback geweest, en is dat nu nog steeds. Je zult ze alleen niet altijd zien, omdat het de fallback is. ;)

Om eens een 'raar' proefballonnetje op te laten: hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover een abonnementsvorm om de advertenties weg te halen?
Ah, bedankt voor de uitleg. Dan zag ik de eerste keer AdMob dus ;) Een abonnement zie ik zelf niet echt zitten, ik heb echt een hekel aan aan dingen vast zitten. Maar een top app ;)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bartske schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:23:
[...]
Kijk eens naar sports tracker of endomondo?
Endomondo zet ze voor je op maps (ook te bekijken via de telefoon zelf). Of ie 180km/u (50 meter / seconde) aankan weet ik niet, maar ligt zoiets misschien ook aan je interval meting? Als je met die snelheid 1x per 10 seconden meet en je telefoon heeft een afwijking van pak 'm beet 50 meter (omdat ie onder je leren jas / helm koffer of whatever zit) dan kan ik me al bijna voorstellen dat er afrondingsfouten van 500-600 meter op kunnen duiken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo werkt het niet. Als de afwijking 50 meter is zal de maximale afwijking tussen twee meetmomenten niet meer dan 100m zijn. Het is niet afhankelijk van hoeveel tijd er verstreken is tussen die meetmomenten.

Het GPS signaal wordt overigens één maal per seconde verstuurd. Korter kan bij mijn beste weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Wie weet hoe ik de stock camera terug krijg in JB? Ik heb al gallery2.apk en camera.apk terug gezet uit een cm10 zip, permissies gezet, install gedaan... Maar niks nada noppes :?

Ik gebruik daarom maar CameraZoomFX. Werkt prima, maar daar kan ik natuurlijk niet mee filmen.

Waarom bestaan er trouwens geen 3rd party camcorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
YoG schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:33:
Wie weet hoe ik de stock camera terug krijg in JB? Ik heb al gallery2.apk en camera.apk terug gezet uit een cm10 zip, permissies gezet, install gedaan... Maar niks nada noppes :?

Ik gebruik daarom maar CameraZoomFX. Werkt prima, maar daar kan ik natuurlijk niet mee filmen.

niet echt een geschikt topic voor deze vraag... daarnaast, welk toestel/rom heb je? JB 4.1 of JB 4.2? hoe is je camera verdwenen?

(zonder verdere info lijkt me een reflash van je huidige rom (+ eventueel gapps) de beste optie, dan blijft je data gewoon behouden)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Prulleman schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:42:
[...]

niet echt een geschikt topic voor deze vraag... daarnaast, welk toestel/rom heb je? JB 4.1 of JB 4.2? hoe is je camera verdwenen?
Waarom? Ik heb uiteindelijk alleen een camcorder nodig, das toch een android app :?
(zonder verdere info lijkt me een reflash van je huidige rom (+ eventueel gapps) de beste optie, dan blijft je data gewoon behouden)
Reflash al gedaan (laatste cm10 vsync op S2). Gapps nog niet... Ga ik nu dan proberen.. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
YoG schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:19:
[...]

Waarom? Ik heb uiteindelijk alleen een camcorder nodig, das toch een android app :?

[...]

Reflash al gedaan (laatste cm10 vsync op S2). Gapps nog niet... Ga ik nu dan proberen.. Bedankt
Ik lees dit als hoofdvraag:
Wie weet hoe ik de stock camera terug krijg in JB?
daar is dit topic niet voor bedoeld, omdat je waarschijnlijk op de een of andere manier je rom hebt verkloot en het dus niets met play/apps te maken heeft

wat betreft de camcorder geef je zelf al indirect antwoord:
of had je hier eigenlijk willen zeggen: "ik heb al gezocht, maar ik kan niks vinden, misschien jullie wel?"

verder is een third party app natuurlijk een workaround voor je probleem en geen echte oplossing.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
en is het zoeken op camcorder / video recorder op play.google.com niet beschikbaar? ik vind er nogal wat apps...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:48
(off topic)

Is het niet een optie om dit topic te verdelen in een ''Google Play & Androidapps for Smartphone'' gedeelte en een ''Google Play & Andriodapps for Tablet''. Is met oog op de toekomst misschien geen slecht idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Prulleman schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:50:
[...]

Ik lees dit als hoofdvraag:

[...]

daar is dit topic niet voor bedoeld, omdat je waarschijnlijk op de een of andere manier je rom hebt verkloot en het dus niets met play/apps te maken heeft

wat betreft de camcorder geef je zelf al indirect antwoord:

[...]

of had je hier eigenlijk willen zeggen: "ik heb al gezocht, maar ik kan niks vinden, misschien jullie wel?"

verder is een third party app natuurlijk een workaround voor je probleem en geen echte oplossing.
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een werkende camcorder.. Stock of 3rd party... Soms overlappen bepaalde onderwerpen elkaar.

In de playstore vind ik alleen camcorder shortcuts, geen standalone apps. Of misschien weet iemand nog appje dat niet in de (Nederlandse) store staat..?

Zojuist gapps opnieuw geflashed maar die installeert geen Camera.apk of gallery.apk o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
YoG schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:28:
[...]

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een werkende camcorder.. Stock of 3rd party... Soms overlappen bepaalde onderwerpen elkaar.

In de playstore vind ik alleen camcorder shortcuts, geen standalone apps. Of misschien weet iemand nog appje dat niet in de (Nederlandse) store staat..?

Zojuist gapps opnieuw geflashed maar die installeert geen Camera.apk of gallery.apk o.i.d.
Anders Camers ICS installeren uit de market? Werkt misschien ook.
Al blijft het opnieuw flashen van de ROM een nettere oplossing natuurlijk.
Prev schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:22:
(off topic)

Is het niet een optie om dit topic te verdelen in een ''Google Play & Androidapps for Smartphone'' gedeelte en een ''Google Play & Andriodapps for Tablet''. Is met oog op de toekomst misschien geen slecht idee..
Lijkt mij wel een goed idee! Wel opzoek naar goede tablet apps :)

[ Voor 20% gewijzigd door FabianNL op 21-12-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Prev schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:22:
(off topic)

FabianNL schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:04:
[...]

Lijkt mij wel een goed idee! Wel opzoek naar goede tablet apps :)
Daar zijn al pogingen voor (geweest): -->Tweakers search levert onder andere het volgende op:

Google Play & Tablet Optimized Apps - deel 2
[APPS] Het grote Android Tablet apps topic
Google Play; Tablet Apps
[Ervaringen] Het Honeycomb HD applicatie topic

[ Voor 48% gewijzigd door gwystyl op 21-12-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals gwystyl hier boven al laat zien zijn er in het verleden meerder pogingen gedaan om één eigen topic voor tablet apps te creeren. Deze bloeden steeds dood omdat dit nu eenmaal het centrale Google Play en Apps topic is gebleken. Wanneer iemand hier Google Play & Tablet Optimized Apps - deel 2 zijn/haar ei kwijt wil betreffende bepaalde apps is dat prima, we gaan echter geen topic's splitsen oid.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:48
Oke helder, bedankt. Binnen twee jaar is dit topic toch opgesplitst in een Phone en een Tablet gedeelte (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet, Android gaat alleen maar meer samen qua telefoons en tablets met hetzelfde OS :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03
Plus dat er over het algemeen geen aparte telefoon en tablet apps nodig zijn. Goede apps ondersteunen gewoon ook een tablet layout, vandaar ook de naam van het topic: Tablet optimized apps en de link naar dit topic die daar weer in staat ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zie zo'n topic alleen ontstaan als er diverse app-makers hun apps in cash-cows maken en 2 versies geforceerd uitbrengen. Hierbij denk ik aan die populaire HD varianten die nagenoeg niks toevoegen maar toch graag 2 keer geld ontvangen. Gezien de trend dat 'telefoons' langzaam naar 5 inch formaat aan het schuiven zijn, en tablet al bij 6 inch beginnen (onder kopje e-reader) is het allemaal een grijs overgangs-gebied.

Wat meer on-topic: ik blijf het ook vreemd vinden dat de standaard apps in de play store (zoals de camera/film app en de play store app zelf) niet makkelijk vindbaar / afwezig zijn. Ik wilde al camera zoom aanraden, maar ik begreep bijna te laat dat je juist wilt filmen en dat wordt weer niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Omdat ik het nog niet eerder had gebruikt kom ik zojuist tot de ontdekking dat opnamen gemaakt met TuneIn Radio alleen maar met TuneIn zelf kunnen worden afgespeeld en niet in een gangbaar formaat zijn of geëxporteerd kunnen worden. Dit schijnt eerder wel het geval te zijn geweest maar dat heeft men dus blijkbaar bewust veranderd. Knap waardeloos. Ik was er automatisch van uitgegaan dat dat wel zou kunnen omdat dat natuurlijk is wat men wil. Daar heb je dan een betaalde app voor. :( Ik kom de klacht ook veelvuldig tegen als ik even zoek maar een oplossing ben ik nog niet tegengekomen.

Ook blijkt dat het de optie om de snelste stream te gebruiken niet goed werkt. Waar het station via de browser te beluisteren is met een 128Kb MP3 stream is die via TuneIn slechts een 32Kb WMA. Ik heb de oudste versie die ik heb teruggezet en die streamt hetzelfde station op 128Kb WMA maar ook daarvan zijn de bestanden al niet standaard meer.

Ik vind het allemaal maar minnetjes. :N

Wie weet een goede app die wél fatsoenlijk internetradiostreams kan opnemen in het formaat waarin het ontvangen wordt en die wel door andere apps af te spelen zijn en naar de PC gekopieerd kunnen worden? Evt. een app die zo'n netwerkstream kan onderscheppen en in native formaat (AAC, MP3, WMA, whatever) kan saven.

Een eventuele suggestie voor een goed Windows programma dat dit kan wordt ook op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:20:
het station via de browser te beluisteren is met een MP3 stream

Een eventuele suggestie voor een goed Windows programma dat dit kan wordt ook op prijs gesteld.
Werkt dat stock bij jou via de browser of via een app? Op mijn GN lukt dat niet itt oudere foons :/

http://stream-recorder.com/forum/

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Oh nee... ik bedoelde op de PC browser. Daardoor weet ik dus dat het station ook in betere kwaliteit uitzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52
Ik zoek een app om gemakkelijk bijvoorbeeld (boodschappen)lijstjes te maken.
De app van de AH is daar een voorbeeld van, maar is natuurlijk winkel gerelateerd. Zou het fijn vinden als ik thuis op de ipad dan het lijstje gewoon zou kunnen maken, en dat ik deze dan bijvoorbeeld naar m'n galaxy s3 zou kunnen sturen, of dat hij daarmee synchroniseert.
Hoeft niet alleen met boodschappen, ook met bijv to-do lijstjes etc.

Het afvinken (door op een item te klikken) vind ik prettig en overzichtelijk werken. Het moet dus een app zijn die zowel op de ipad werkt als op een Android telefoon. Grote lijstjes maken op een telefoon is niet prettig, en kan prima op een ipad.
Ik heb colornote al geprobeerd, lijkt er een beetje op, maar is nog niet helemaal hetzelfde als wat ik bedoel. Moet echt in de richting van de Appie komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Goofyduck384 op 23-12-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
kijk eens naar evernote, is voor mij de beste 'lijstjes' app, en werkt op alle platformen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wunderlist, met afstand de beste todo app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Helemaal eens met mijn voorganger. Wunderlist moet je hebben. Begin komend jaar komt daar ook de ipad versie voor. Maar met je ipad browser nu ook te benaderen. Voor lijstjes en notities ben ik ook erg gecharmeerd van MobisleNotes. Als je daarmee lijstjes wil delen moet je geloof ik wel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00
Ik heb van alles geprobeerd maar ik val altijd weer terug op Taskos. Heerlijk makkelijk, en synced supersnel met Google Tasks waardoor ik het ook weer op mijn pc + tablet heb.
Gratis en meest simpele van allemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Astrid werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:30:
Ik zoek een app om gemakkelijk bijvoorbeeld (boodschappen)lijstjes te maken.
De app van de AH is daar een voorbeeld van, maar is natuurlijk winkel gerelateerd.
Ik gebruik altijd de Appie, ongeacht naar welke supermarkt ik ga. Waarom zou je die niet kunnen gebruiken voor een andere supermarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Omdat ik het niet alleen voor boodschappen wil gebruiken. Maar ook voor bijvoorbeeld klussen die in huis gedaan moeten worden etc.. dan is de appie weer niet zo handig :)
Alleen wil ik alles op de ipas kunnen tikken en eventueel lezen op mn android mobiel als ik ergens anders ben. Ze moeten dus met elkaar synchroniseren.

Ben nu al even aan het stoeien met wunderlist. Krijg alleen nog niet voor elkaar dat de lijst op mn ipad dezelfde is als op mn mobiel. De lijst delen lukt nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:49:
Omdat ik het niet alleen voor boodschappen wil gebruiken. Maar ook voor bijvoorbeeld klussen die in huis gedaan moeten worden etc.. dan is de appie weer niet zo handig :)
Alleen wil ik alles op de ipas kunnen tikken en eventueel lezen op mn android mobiel als ik ergens anders ben. Ze moeten dus met elkaar synchroniseren.

Ben nu al even aan het stoeien met wunderlist. Krijg alleen nog niet voor elkaar dat de lijst op mn ipad dezelfde is als op mn mobiel. De lijst delen lukt nog niet echt.
Als je hetzelfde account gebruikt, hoef je niets te delen. Er zijn sinds wunderlist 2 uit is wel wat capaciteitsproblemen met de servers, misschien dat het daar nog aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:37
Je kan ook nog Catch Notes proberen.
Werkt voor mij prima en heeft ook de mogelijkheid om checklists te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ben nu catch notes aan het proberen. Die voldoet prima aan mijn eisen inderdaad. Dank je wel! Nu nog kijken of ik het lijstje op m'n telefoon wat kleiner krijg qua lettertype, anders wordt het een eind naar beneden scrollen als ik mijn lijstjes wat langer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

AndroidPolice.com heeft een lijst gemaakt van alle spelletjes en apps die in de Google Play Store in de uitverkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb zojuist de hotmail app geinstalleerd. Alleen nu wil ik graag ook mail kunnen zien die ouder is dan 30 dagen. Is er een manier om je mail weer als nieuw te laten verschijnen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Goofyduck384 schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:49:
Bekijk misschien ook eens GTask . Gebruikt je Gmail Tasks. Does the job perfectly for me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een goede gratis app voor backups voor een ungeroote Samsung Galaxy S2? Ik gebruikte hiervoor Samsung KIES, maar dat programma heeft besloten niet meer te werken, zelfs niet na herhaaldelijk herinstalleren, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:14:
Kent iemand een goede gratis app voor backups voor een ungeroote Samsung Galaxy S2? Ik gebruikte hiervoor Samsung KIES, maar dat programma heeft besloten niet meer te werken, zelfs niet na herhaaldelijk herinstalleren, etc.
Vziw kan je ook met KIES geen echte backup maken. Alleen van wat info die Google standaard op zijn servers opslaat. Voor sms staan er verscheidene in de Play Store. Voor een image zal je moeten rooten evenals voor de instellingen van apps.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Omdat ik een nieuwe rom op mijn table heb gezet (asus tf101 van stock ICS naar CM10 JB) heb ik titanium backup gebruikt om -vooral spellen- te backuppen. Nu heb ik op mijn nieuwe rom ook Titanium Backup geinstaleerd, maar hoe kan ik nou de oude backup bestanden vinden???? en dus terug zetten. Ik zie alleen de nieuwe apps

Ik heb in voorkeuren aangegeven dat mijn titaniumbackup map op de externe Sd card staan.

Nog nooit hiervoor TB gebruikt, dus ben tamelijk nooberig met TB

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

FabianNL schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:04:
[...]

Anders Camers ICS installeren uit de market? Werkt misschien ook.
Wat een TOP app.. werkt perfekt hier. Eindelijk een camcorder met wat meer opties.
Ik begrijp nog steeds niet waarom er geen alternatieven zijn voor de stock camcorder.. is dat verboden door Google :?

Er bestaat trouwens ook al een Camera JB+ maar die draait hier erg buggy, op notabene mijn JB :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Wil ik een spel installeren, moet ik ineens mijn Google wachtwoord intypen $*#*)^!!!

Dat had ik eerst nooit als ik een spelletje wou kopen, ze gaan verdorie wel de verkeerde kant op, eerst al niet meer kunnen reageren (ja tenzij je meedoet aan die social media hype -> Google+ nodig tegenwoordig) en als je een gratis app installeert krijg je een melding waarop staat "Verder W" waarbij je moet raden dat dit staat voor "Verder Winkelen".. zo slecht

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat laatste ligt aan jouw telefoon of rom:Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ivzmgh.png

[ Voor 29% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-12-2012 19:21 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Nee, dat ligt eraan dat hij iets koopt. En Google currents is gewoon gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Groentenboer schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:20:
Volgens mij wordt er gewoon bedoeld dat de tekst afgekapt wordt op die knop 'VERDER MET W...'. Wenen? Winkelen? Wonen? Wuiven? Tekst zal ivm resolutie oid wel ingekort worden.

Verder winkelen staat er overigens altijd, bij zowel een gratis als een betaalde app.

[ Voor 5% gewijzigd door agoNITE op 25-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Groentenboer schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:20:
Volgens mij lees ik echt een probleem met afrekende woorden in zijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Ja, my bad. Te snel en maar half gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Pinin schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:48:
Omdat ik een nieuwe rom op mijn table heb gezet (asus tf101 van stock ICS naar CM10 JB) heb ik titanium backup gebruikt om -vooral spellen- te backuppen. Nu heb ik op mijn nieuwe rom ook Titanium Backup geinstaleerd, maar hoe kan ik nou de oude backup bestanden vinden???? en dus terug zetten. Ik zie alleen de nieuwe apps

Ik heb in voorkeuren aangegeven dat mijn titaniumbackup map op de externe Sd card staan.

Nog nooit hiervoor TB gebruikt, dus ben tamelijk nooberig met TB
Zijn er misschien user account 0 mappen op je SD gemaakt door JB terwijl de backups in de root staan? ( of is dat alleen bij de interne?)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nederlands als taal op 'n smartphone :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Prulleman schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:39:
[...]

Zijn er misschien user account 0 mappen op je SD gemaakt door JB terwijl de backups in de root staan? ( of is dat alleen bij de interne?)
geen idee, maar opeens staan ze er gewoon tussen en het werkt uitstekend. thx anyway

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:59:
Nederlands als taal op 'n smartphone :+
Engels heb ik ook, maar ik merk dat de stem tijdens het navigeren ontzettend hakerig is (hij gebruikt Pico TTS zo te horen), terwijl het Nederlands veel vloeiender (voor zover je dat vloeiend kan noemen) is. Da's een puntje dat ik nog steeds niet goed heb kunnen krijgen, en dat vind ik wel jammer, want Engels op een smartphone is veel fijner dan Nederlands. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
SChief schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:35:
[...]

Engels heb ik ook, maar ik merk dat de stem tijdens het navigeren ontzettend hakerig is (hij gebruikt Pico TTS zo te horen), terwijl het Nederlands veel vloeiender (voor zover je dat vloeiend kan noemen) is. Da's een puntje dat ik nog steeds niet goed heb kunnen krijgen, en dat vind ik wel jammer, want Engels op een smartphone is veel fijner dan Nederlands. :P
Hier ook al zo vaak tegen op gelopen, tts in Engels tijdens navigatie is verscheikkijk maar er is geen enkele mogelijkheid om even snel te switchen. Erg irritant.

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Is er een music player/applicatie die music kan streamen van mijn NAS (synologic) als ik op mijn wifi zit thuis ?

Jah Man Jah

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Total Commander en ES File Explorer hebben eigen ingebouwde simpele mediaplayers die vanaf je netwerk kunnen afspelen.

Het is wat basic maar het werkt wel.

• Hmmbob
EmJeej schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:08:
Is er een music player/applicatie die music kan streamen van mijn NAS (synologic) als ik op mijn wifi zit thuis ?
De native Synology app bijvoorbeeld: Google Play: DS audio

Even Music Station instellen op je NAS en deze app gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hmmbob op 27-12-2012 15:57 ]

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Groentenboer schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:56:
[...]

De native Synology app bijvoorbeeld: Google Play: DS audio

Even Music Station instellen op je NAS en deze app gebruiken.
Top! Stom dat ik daar niet naar gezocht heb |:(

Jah Man Jah

Verwijderd

Ik heb een probleem met de RTL-XL app op mijn Android toestel. Het lijkt niet mogelijk te zijn om een andere videospeler te kiezen, waardoor het ook niet mogelijk lijkt te zijn om een uitzending van RTL-XL te streamen naar mijn Boxee Box. Mijn vriendin heeft echter een iPhone met de RTL-XL app en zij heeft wel de mogelijkheid om bij het afspelen te switchen naar een andere videospeler (en dus ook de Boxee Box). Bij mij wordt de uitzending direct op mijn Android toestel afgespeeld.

In het vorige deel van dit topic kwam ik een post tegen van iemand met hetzelfde probleem, maar daar is helaas verder niet meer op gereageerd. Ook kan ik op internet niet vinden of deze functionaliteit er voor Android is. Ik heb in de app 'Gemist' wel deze functionaliteit en daar kies ik iMediaShare (waar ik de betaalde versie van heb) om te streamen naar mijn Boxee Box.

Mijn vraag: is deze functionaliteit er voor de Android RTL-XL app en zo ja, wat moet ik doen om hierover te beschikken? Zoals het nu lijkt bij mij is deze er niet.

• robert-630
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://fs02.androidpit.info/ass/x86/5449586-1335051771750.jpg

Kent iemand een app die deze functie ook aanbied?
Gelijk vanuit een app gelijk naar de market page (play) ervan kunnen gaan of de app gelijk kunnen deinstalleren.

Dit is onderdeel van swipepad. Maar vind dat op de tablet niet zo goed werken,

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:55:
[...]

Hier ook al zo vaak tegen op gelopen, tts in Engels tijdens navigatie is verscheikkijk maar er is geen enkele mogelijkheid om even snel te switchen. Erg irritant.
Andere TTS installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Sinds de laatste update van Facebook ben ik niet tevreden over de Facebook-app. Het bijwerken van statusberichten duurt lang of gebeurt soms helemaal niet en als de statusberichten worden bijgewerkt, dan zijn het veelal berichten van dagen geleden. Het werkt dus niet helemaal lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:55:
[...]

Ik ben benieuwd of het toestel ook gebruik maakt van Pico TTS voor het Nederlands, wat wel aardig vloeiend gaat. Denk 't niet, want dan zou Engels ook goed moeten gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

Yonix schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:25:
Sinds de laatste update van Facebook ben ik niet tevreden over de Facebook-app. Het bijwerken van statusberichten duurt lang of gebeurt soms helemaal niet en als de statusberichten worden bijgewerkt, dan zijn het veelal berichten van dagen geleden. Het werkt dus niet helemaal lekker!
Helemaal mee eens, ben zelf recent overgetapt naar Friendcaster ter vervanging voor de Facebook app, echt een aanrader imo:

Google Play: Friendcaster for Facebook#?t=W251bGwsMSwxLDEsInVrLmNvLnNlbmFiLmJsdWVOb3RpZnlGcmVlIl0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bestaat er een app waarmee je offline contactinformatie kunt bijhouden op een CRM-manier & is geïntegreerd / gekoppeld met Google Contacts? Het liefst nog geïntegreerd in een degelijk systeem online. Voor mijn werk moet ik aantekeningen bijhouden en ik heb verschillende tablets en niet altijd internet bij de hand.

[ Voor 8% gewijzigd door Eusebius op 29-12-2012 19:54 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Iemand een leuk Android alternatief voor MS Visio? Heb wat zitten spelen met Google Play: Smart Diagram Lite en Google Play: DroidDia prime maar beide vind ik niet super gebruiksvriendelijk eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15:44
TouchDraw ziet er wel aardig uitgebreid uit maar ik heb hem nog niet getest. Op Youtube kun je vast wel ergens een hands-on vinden van deze applicatie zodat je een beter idee kunt krijgen wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 20:47
Ik heb besloten om Facebook van mijn telefoon af te gooien. Wat een dramatische app is dat zeg. Het laden duurt allemaal veel te lang.
Nu houdt ik het maar bij de mobiele website, wat eigenlijk ook voor geen meter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Daimen schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:56:
Ik heb besloten om Facebook van mijn telefoon af te gooien. Wat een dramatische app is dat zeg. Het laden duurt allemaal veel te lang.
Nu houdt ik het maar bij de mobiele website, wat eigenlijk ook voor geen meter werkt.
Google Play: Friendcaster for Facebook#?t=W251bGwsMSwxLDEsInVrLmNvLnNlbmFiLmJsdWVOb3RpZnlGcmVlIl0.

Bijzonder goed alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Grappig, ik heb twee weken geleden precies hetzelfde gedaan en ik mis Facebook eigenlijk helemaal niet. Het is heerlijk om minder vaak de neiging te hebben je telefoon op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Daarvoor scheelt het uitzetten van heel veel notificaties ook al, zoals inderdaad Facebook, maar ook Twitter. En email niet op push, maar 1x per uur ofzo. Scheelt een hoop getuur naar het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Jorick schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:29:
TouchDraw ziet er wel aardig uitgebreid uit maar ik heb hem nog niet getest. Op Youtube kun je vast wel ergens een hands-on vinden van deze applicatie zodat je een beter idee kunt krijgen wat de mogelijkheden zijn.
Ga ik naar kijken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mglas
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 06:46
Wat gebruiken jullie als news/rss reader?
Ik vind currents/pulse/flipboard wel leuk maar je vind er weinig tot geen Nederlandstalige feeds.
Als je dan zelf rss feeds toevoegt zijn deze steeds heel kort en zonder afbeeldingen, zeker tegenover de artikels van de supported feeds...
Als je dan de feed volledig wilt lezen moet hij steeds de volledige pagina openen wat traag en onhandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik justreader. Je kunt daar de hele artikelen mee binnen halen door de instellingen goed te zetten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Groentenboer schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:11:
Daarvoor scheelt het uitzetten van heel veel notificaties ook al, zoals inderdaad Facebook, maar ook Twitter. En email niet op push, maar 1x per uur ofzo. Scheelt een hoop getuur naar het schermpje.
Ik kreeg van facebook steeds meldingen over verjaardagen terwijl ik alle meldingen juist uit had gezet. Fucking irritant, dus verwijderd. Vind friendcaster ook niet zo chill eigenlijk want ik kan er vaak toch niet precies mee doen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Maardiweb schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:36:
[...]

Ik kreeg van facebook steeds meldingen over verjaardagen terwijl ik alle meldingen juist uit had gezet. Fucking irritant, dus verwijderd. Vind friendcaster ook niet zo chill eigenlijk want ik kan er vaak toch niet precies mee doen wat ik wil.
Wat mis je in Friendcaster dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Friendcaster is ook wel een aanrader voor tablets. In de officiële versie zijn foto's nu zo groot dat je ze in je timeline niet eens normaal kunt bekijken. Voor een smartphone is de officiële app opzich goed, maar kan echt wel een tabletversie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 22:39

HaTe

haat niet

Convoy schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:52:
[...]

In FriendCaster is niet alles te lezen omdat mensen dat kunnen blokkeren. Heel groot nadeel.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Ik miste mijn 'blocks' die het wel doen op facebook zelf. Ik blokkeer best veel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door haling op 31-12-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik vind ook het uploaden van foto's en posten in groepen minder goed gaan. En ik kan geen mensen zoeken die geen vrienden zijn, dat werkt op de een of andere manier nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
EmJeej schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:08:
Bubble UpNp is de bom!, stuur je media van je NAS naar elk dlna upnp device of kijk het lokaal op je tablet

Ik kijk zo draadloos tot 1080P mn series op mn tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:56:
niet te vergeten dat het enorm veel geheugen vreed (ram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De enige reden waarom ik Facebook erop laat staan is om foto's te delen, of is daar een alternatief voor?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Instagram? Snapchat? Flickr?
Hoe bedoel je 'delen'? Naar iemand sturen of online zetten?

[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 31-12-2012 18:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Instagram wil ik niet, naar die ander ga ik kijken. Dank!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Laatst online: 17:45

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik gebruik nu geruime tijd een tooltje dat ik jullie niet wil onthouden: FolderSync.

Hiermee kun je diverse platformen gebruiken om mee te syncen (één- en tweeweg), zoals met Google Drive, SkyDrive, Dropbox, (S)FTP en SMB. Inmiddels heb ik de configuratie zo ingesteld dat wekelijks de Music, Images, Videos, Notifications,Documents etc. via WiFi wordt gesynct naar de bijhorende mappen op mijn server en daarmee een backup van die data achter de hand is (en eventueel wederzijdse nieuwe media wordt toegevoegd). Daarnaast heb ik ook ingesteld dat iedere foto die ik maak juist instant geüpload wordt, zodat ook de DCIM-map automatisch gebackupt is. Dat verloopt dan via WiFi én 3G.

Met betrekking tot instellingen, servers en schema's kun je best wel wat instellen. Het is voor mij een nette tool om zonder andere wegen of geheugenbronnen (automatisch) een backup van mijn belangrijkste data op mijn server te hebben staan :)

Overigens: er bestaat ook de FolderSync Lite-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Hallo,
heb al diverse gedownload maar kan nog geen heel geschikte vinden. Maar wat is jullie advies voor een leuk teken/kleur programma op een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

horizon1978 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:07:
Hallo,
heb al diverse gedownload maar kan nog geen heel geschikte vinden. Maar wat is jullie advies voor een leuk teken/kleur programma op een tablet?
Welke heb je dan geprobeerd en waarom bevielen die niet? Waar ben je precies naar op zoek? Welke tablet heb je, en teken je met je vingers of met een pennetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Bastiaan schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:06:
Ik gebruik nu geruime tijd een tooltje dat ik jullie niet wil onthouden: FolderSync.

Hiermee kun je diverse platformen gebruiken om mee te syncen (één- en tweeweg), zoals met Google Drive, SkyDrive, Dropbox, (S)FTP en SMB. Inmiddels heb ik de configuratie zo ingesteld dat wekelijks de Music, Images, Videos, Notifications,Documents etc. via WiFi wordt gesynct naar de bijhorende mappen op mijn server en daarmee een backup van die data achter de hand is (en eventueel wederzijdse nieuwe media wordt toegevoegd). Daarnaast heb ik ook ingesteld dat iedere foto die ik maak juist instant geüpload wordt, zodat ook de DCIM-map automatisch gebackupt is. Dat verloopt dan via WiFi én 3G.

Met betrekking tot instellingen, servers en schema's kun je best wel wat instellen. Het is voor mij een nette tool om zonder andere wegen of geheugenbronnen (automatisch) een backup van mijn belangrijkste data op mijn server te hebben staan :)

Overigens: er bestaat ook de FolderSync Lite-versie.
Wat is het verschil met bv DropBox gebruiken? Dat je niet meer via de cloud synct?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Eusebius schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:03:
[...]

Wat is het verschil met bv DropBox gebruiken? Dat je niet meer via de cloud synct?
Ik gebruik zelf DropSync wat grotendeels doet zoals hierboven beschreven, maar dan enkel voor Dropbox.
Verschil met de gewone Dropbox client is dat je met die enkel je Dropbox kan raadplegen.
DropSync gaat mijn foto-map gaan syncen met een directory in Dropbox zodra ik mijn GSM oplaad en wifi beschikbaar is.
Pagina: 1 ... 6 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.