![]() Play, waar u ook bentUw apps en games op al uw apparaten. Op Google Play vindt u al uw favoriete Android-apps. U kunt altijd en overal apps ontdekken, kopen, gebruiken en delen. Met meer dan 450.000 Android-apps heeft Google Play iets voor iedereen. Voordat u een beslissing neemt, kunt u beoordelingen van apps bekijken, recensies lezen en schermafbeeldingen weergeven. Google Play levert een krachtige ervaring voor al uw apparaten.Bron: Google Play VideoInteressante links en topics
Alternatieve StoresEr zijn verschillende apps te verkrijgen die in kaart proberen te brengen welke apps geoptimaliseerd zijn voor een tablet.Waarom dit topic?Dit topic is aangemaakt om kennis en ervaringen met elkaar te delen op het gebied van Apps voor Android Tablets.Vanaf Maart ben ik in het bezit van een Android tablet, en heb ik ervaren hoe moeilijk het kan zijn om goede apps te vinden die geoptimaliseerd zijn voor tablets en gebruik maken van het complete scherm. Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips sta ik altijd open! Ook zoek ik iemand die me wil helpen deze TS bij te houden. PM me! |
[ Voor 34% gewijzigd door Edzeau op 27-06-2012 14:38 ]