Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Afbeeldingslocatie: http://zegmaarjeroen.nl/extra/got_screens/tabletapps.jpg

Play, waar u ook bent

Uw apps en games op al uw apparaten. Op Google Play vindt u al uw favoriete Android-apps. U kunt altijd en overal apps ontdekken, kopen, gebruiken en delen. Met meer dan 450.000 Android-apps heeft Google Play iets voor iedereen. Voordat u een beslissing neemt, kunt u beoordelingen van apps bekijken, recensies lezen en schermafbeeldingen weergeven. Google Play levert een krachtige ervaring voor al uw apparaten.
Bron: Google Play

Video

Interessante links en topics

Alternatieve Stores

Er zijn verschillende apps te verkrijgen die in kaart proberen te brengen welke apps geoptimaliseerd zijn voor een tablet.

Waarom dit topic?

Dit topic is aangemaakt om kennis en ervaringen met elkaar te delen op het gebied van Apps voor Android Tablets.

Vanaf Maart ben ik in het bezit van een Android tablet, en heb ik ervaren hoe moeilijk het kan zijn om goede apps te vinden die geoptimaliseerd zijn voor tablets en gebruik maken van het complete scherm.

Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips sta ik altijd open! Ook zoek ik iemand die me wil helpen deze TS bij te houden. PM me! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Edzeau op 27-06-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tip: maak in de TS ook een linkje naar dit topic: Google Play & Androidapps - Deel 17
en spit die voor de zekerheid door naar tablet-specifieke/geschikte apps.
In principe werken bijna alle apps zowel op telefoon als tablet, maar sommige devs maken aparte versies om de layout wat geschikter te maken voor een bepaalde schermgrootte of verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Plus misschien wel leuk om deze app erbij te zetten, vind ik ook wel redelijk okay :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
gwystyl & Brad Pitt: Bedankt voor jullie tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Leuk dat er hier ook een topic over komt!

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:21
Ik ben sinds kort eigenaar van een Asus Transformer T300 naast mijn Galaxy SII, voor de tablet ben ik op zoek naar apps die het gebruik voor inventarisatie mogelijk maken.
Ik zoek naar een tool waarbij je de tablet standalone met een GIS kunt gebruiken (gis staat voor geografisch informatie systeem) Kortom, je neemt een kaart mee naar buiten, en prikt daar vlakken/punten in en voegt gegevens toe aan een database. Die gegevens kan je weer gebruiken om kaartjes te maken.
Iemand een goede suggestie? De meeste versies van een GIS pakket werken met online data, dat betekent dat je niet zelf een database kan maken/ afhankelijk bent van een dataverbinding, en met geo gegevens kan dat rap ten koste van je limiet gaan.

Ook ben ik op zoek naar een media player a'la VLC vts bestanden van de home server spelen.... VLC zou er moeten zijn, maar ik zie alleen afstandbedieningen voor dat programma.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

Smarron

The bend

Wat was er mis met dit topic ?

[APPS] Het grote Android Tablet apps topic

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Hé had ik niet gezien. Waarschijnlijk heeft de TS'er een nieuw topic aangemaakt omdat het vorige al een jaar en twee maanden oud is.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Pagina: 1