Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Eric_Cantona schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:32:
SwiftKey Flow geïnstalleerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om woorden als 't en 'n toe te voegen. Iemand een idee?
Niemand?

App werkt prima, maar dit is toch 'n dealbreaker t.o.v. Swype :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee hoe het werkt in Swiftkey, maar misschien kan je ook eens een kijkje nemen naar het toetsenbord dat in Android 4.2 werd geintroduceerd. Als je een beetje zoekt op http://xda-developers.com vind je wel een downloadlinkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Kan iemand me helpen met het vinden van een app om youtube filmpjes op te slaan?

ik gebruikte op men ipod touch altijd playtube waarmee ik ze gewoon kon opslaan, heel handig om je niet te vervelen als er geen internet is.

maar ik heb nog niets gevonden in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Tubemate werkt daar goed voor

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
bedankt, ik heb em gedownload van hun officiele website aangezien ik em niet kan vinden in de play store :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Weet iemand hoe je in de Android Facebook App als locatie bij een post kunt krijgen 'In de buurt van...' en dan de dichtsbijzijnde stad/dorp?
Je ziet het heel vaak op Facebook, maar het lijkt dat alleen de ios app dat doet.

Ik kan wel een specifieke locatie toevoegen (een bedrijf/attractie), gebaseerd op mijn locatie of gewoon handmatig gezocht, maar dat 'in de buurt van' lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dirtbiter schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:03:
Weet iemand hoe je in de Android Facebook App als locatie bij een post kunt krijgen 'In de buurt van...' en dan de dichtsbijzijnde stad/dorp?
Je ziet het heel vaak op Facebook, maar het lijkt dat alleen de ios app dat doet.

Ik kan wel een specifieke locatie toevoegen (een bedrijf/attractie), gebaseerd op mijn locatie of gewoon handmatig gezocht, maar dat 'in de buurt van' lukt me niet.
Locatie aanzetten in /settings/locatieservices

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:06:
[...]

Locatie aanzetten in /settings/locatieservices
Die heb ik aanstaan, maar dat werkt niet... Ik krijg geen 'in de buurt van' onder mijn bericht.
Ik maak een bericht:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/5jizq0cx7/image.png

Dan klik ik op die 'Google Maps Marker' en dan moet ik een specifieke locatie kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/uy3vg76d5/image.png

Dan heb ik dus wel een specifieke locatie, maar nooit een 'in de buurt van':
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/s5y3c40oz/image.png

Als ik niets doe, en gewoon mijn bericht post, dan staat er geen locatie bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Er is een update beschikbaar voor de Rabobank app, met ondersteuning voor Android 4.2!

Google Play: Rabo Bankieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Freaking finally :X

Thanks voor de headsup, het ziet er naar uit dat het weer fatsoenlijk werkt - ik hoef tenminste niet meer continu mijn toestel te registereren!

[ Voor 79% gewijzigd door Trouble op 11-12-2012 12:09 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Op GoT is dit niet toegestaan.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 11-12-2012 14:24 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 11-12-2012 14:24 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owh...

De ING-app is geüpdatet, eerst alleen voor iOS, maar nu ook voor Android, CreditCard staat er nu in!

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 11-12-2012 14:45 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
Ik zag het net ook, hij wordt steeds beter! Alleen een optie om het betaalverkeer vanaf je smartphone af te sluiten of een aantal rekeningnummers te whitelisten zou helemaal top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik zoek een videospeler waarbij de afspeelsnelheid kan instellen. De bv 10 procent sneller. Zijn er die.?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zal m'n vraag van vanmiddag opnieuw stellen maar dan zonder linkjes. Ik heb een HTC Desire (unrooted) waarvan de play store het niet goed meer doet. (can't connect maar het internet / wifi werkt wel gewoon). Ik wil dus opnieuw de play store installeren, maar ik kan deze niet vinden in de play store.

Via google kom ik wel op bepaalde sites uit die de play store hosten (ik mag deze niet linken). Nu vraag ik me af of deze sites betrouwbaar zijn, en of ik nog op een specifieke versie moet letten, dit met in het achterhoofd dat m'n toestel nog een oudere android draait (GB). Of nog beter, is er een normale manier op het toestel zelf waarop ik de play store kan her-installeren zonder dat ik direct een fabrieks-reset uitvoer.

Ik wil namelijk data van het toestel afhalen waarvoor nou net de play store nodig heb. Advies is welcome.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

rockhopper schreef op woensdag 12 december 2012 @ 01:02:
Ik zal m'n vraag van vanmiddag opnieuw stellen maar dan zonder linkjes. Ik heb een HTC Desire (unrooted) waarvan de play store het niet goed meer doet. (can't connect maar het internet / wifi werkt wel gewoon). Ik wil dus opnieuw de play store installeren, maar ik kan deze niet vinden in de play store.

Via google kom ik wel op bepaalde sites uit die de play store hosten (ik mag deze niet linken). Nu vraag ik me af of deze sites betrouwbaar zijn, en of ik nog op een specifieke versie moet letten, dit met in het achterhoofd dat m'n toestel nog een oudere android draait (GB). Of nog beter, is er een normale manier op het toestel zelf waarop ik de play store kan her-installeren zonder dat ik direct een fabrieks-reset uitvoer.

Ik wil namelijk data van het toestel afhalen waarvoor nou net de play store nodig heb. Advies is welcome.
Breng je toestel eens terug naar de fabrieks instellingen door bijvoorbeeld de software die jij nu op je toestel hebt draaien te resetten. De play-store/Android market versie die standaard bij je toestel zat wordt dan weer geinstalleerd en je hebt een goed uitgangspunt om je toestel weer helemaal naar wens in te kleden.

Mocht je een custom rom hebben draaien dan gelden er iets andere regels, maar gezien het feit dat je dan al een custom rom hebt kunnen installeren hoord de vraag dan niet meer thuis in dit topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik draai geen custom, maar het ging er mij juist om dat ik wel play store wil herstellen, maar juist die fabrieks-reset hetgene is wat ik liever niet wil doen. Ik ga er vanuit dat ik dan m'n data die ik nou juist wil backuppen kwijt ben. En ik heb dus de play store nodig om de backup app te installeren.
Leuke catch-22 dit.
Nou ja als er geen normale manier is om aan play te komen dan ben ik bang dat het inderdaad op een reset uitdraait, maar ik hou nog even hoop dat het zonder ook lukt. Niemand die wat kan zeggen over nieuwere play versies op een oudere android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Kun je wel via app beheer alle updated en cache van plan verwijderen?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Sorry, maar Google apps zijn officieel niet vrij verkrijgbaar, denk aan Cyanogenmod ROM's .

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 12-12-2012 09:06 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 23:02
Cyberpope schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:21:
Ik zoek een videospeler waarbij de afspeelsnelheid kan instellen. De bv 10 procent sneller. Zijn er die.?
Welke heb je al geprobeerd?Om een paar bekende te noemen... Denk dat een van deze dit vast wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

FabianNL schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:51:
[...]

Welke heb je al geprobeerd?Om een paar bekende te noemen... Denk dat een van deze dit vast wel kan.
1) die moet ik nog proberen, maar is dat niet alleen een client van iets dat op een pc moet draaien?
2) Is mij niet gelukt / niet gevonden in deze speler
3) Is mij niet gelukt / niet gevonden in deze speler
4) Is mij niet gelukt / niet gevonden in deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
rockhopper schreef op woensdag 12 december 2012 @ 01:02:

Een paar vragen/ideeën, ik heb namelijk zelf geen desire.
  • Is er geen methode om temporary root te verkrijgen zodat je eenmalig in /system/app met je vending apk kunt knooien?
  • Heb je cache en clear data geprobeerd?
  • Heb je je Google account een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arie- schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:54:
[...]
Een paar vragen/ideeën, ik heb namelijk zelf geen desire.
  • Is er geen methode om temporary root te verkrijgen zodat je eenmalig in /system/app met je vending apk kunt knooien?
  • Heb je cache en clear data geprobeerd?
  • Heb je je Google account een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd?
Naast Google play cache leeggooien, kan je ook van andere google programma's (Google Play services, Google Services/Framework, Google zoeken, google sync en google accountbeheer) de data wissen. Als het goed is gaat hij dan alles opnieuw opbouwen. Ik weet alleen niet meer precies welke google dingen je moet wissen :X. Ik weet nog wel dat dat bij mij een keer zo'n verbindings-issue heeft opgelost.

@Arie: je kan je primaire google account niet verwijderen, dan moet je ook een factory reset doen. Extra google accounts kan je volgens mij wel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik in een domme bui een hoop onzin apps van de officiele market gedownload, maar nu krijg ik hele tijd spam berichten als 'Gefeliciteerd je hebt de nieuwe ipad gewonnen'

Alle apps van gisteren alweer verwijderd, avg scanner aangezet, maar alsnog blijven die berichten komen :( Enig idee hoe het te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:20:
Gisteren heb ik in een domme bui een hoop onzin apps van de officiele market gedownload, maar nu krijg ik hele tijd spam berichten als 'Gefeliciteerd je hebt de nieuwe ipad gewonnen'

Alle apps van gisteren alweer verwijderd, avg scanner aangezet, maar alsnog blijven die berichten komen :( Enig idee hoe het te verwijderen?
Google Play: AirPush Detector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@ Arie- & gwystyle: ik heb een flink aantal dingen ge-downgrade (updates verwijderen enzo) en wat dingen verwijderd en ergens deed ie het opeens. Bedankt voor de tips het heeft gewerkt! (al weet ik niet meer precies wat en welke ik precies verwijderd/gedowngrade heb)

Enige vreemde is dat het nu weer 'market' heet en niet play, maar goed ik kan in ieder geval weer aan de slag de data eraf te halen en daar ging het mij om. De desire is een mooi toestel met een echt vre-se-lijke tekortkoming: veel te weinig geheugen voor apps.

Overigens vond ik via de market/app store maar 1 app voor market, en dat is die specifiek voor HC tablets. Beetje vreemde zaak dat ze eigenlijk niet eens een optie bieden om hun eigen apps fatsoenlijk te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Rockhopper, als je je telefoon root (je hoeft daarvoor mogelijk niet eens van ROM te wisselen, maar nogmaals, ik heb zelf geen Desire en kan hier dus niet echt wat zinnigs over zeggen), kun je op je SD card een ext4 partitie aanmaken bij het formatteren van je SD card. Als je nu link2sd download uit de market, kun je die ext4 partitie gebruiken voor je apps. Als je hier meer over wilt weten moet je denk ik in het rooten & custom ROMs voor de Desire zijn, in dit topic is dit off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:28
Cyberpope schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:19:
[...]

1) die moet ik nog proberen, maar is dat niet alleen een client van iets dat op een pc moet draaien?
VLC doet precies wat jij wilt, 110% zeker. (en ja, is ook beschikbaar voor android :P)

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
[...]

Diceplayer kan dit. Heb m ook op me nexus staan!
https://play.google.com/s...com.inisoft.mediaplayer.a

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Bestaat er een app die al je geluid kan streamen? Er staan een legio UPNL/DLNA apps in de market. Kan je goed je muziek/video mee streamen naar je tv of xbmc. Maar ik heb er nog geen gevonden die gewoon AL je geluid van je telfoon kan steamen. Ik gebruik de radio app TuneIn Radio En deze muziek wil ik graag streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:55
Dacuuu schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:58:
Bestaat er een app die al je geluid kan streamen? Er staan een legio UPNL/DLNA apps in de market. Kan je goed je muziek/video mee streamen naar je tv of xbmc. Maar ik heb er nog geen gevonden die gewoon AL je geluid van je telfoon kan steamen. Ik gebruik de radio app TuneIn Radio En deze muziek wil ik graag streamen.
Hier heb ik eens speciaal een topic voor geopend, conclusie was dat het nog niet kon.

Ik doe het nu via bluetooth en een Logitech Bluetooth Receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
[...]

BS player kan het ook gewoon (aan de linkerkant +/- knopjes met 100% ertussen in het onscreen menu)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb even wat berichten afgesplitst over de facebook app met contact sync problemen. Je kunt daar verder op reageren in Facebook app: ongewenste contacts sync .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
maarud schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:00:
[...]

Hier heb ik eens speciaal een topic voor geopend, conclusie was dat het nog niet kon.

Ik doe het nu via bluetooth en een Logitech Bluetooth Receiver.
Kan je eens linken welke jij hebt? Vriend van mij heeft zo'n ding. voor zijn iPhone/Portable speaker met iphone dock. Maar ik moet wat hebben wat op Usb kan ofzo, zo in de Onkyo receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
nee, je moet gewoon iets hebben wat op een audio ingang kan, dus bluetooth > 3.5mm jack ofzo

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Prulleman schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:10:
nee, je moet gewoon iets hebben wat op een audio ingang kan, dus bluetooth > 3.5mm jack ofzo
Belkin heeft zo'n ding.. Maar er zijn er geen 1000 verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Laatst online: 16:14
Ik zoek een app die het mogelijk maakt om Video_TS af te spelen vanaf mij NAS op mijn tablet.

Een avi speelt ie met gemak af, en een Video_TS kan ie ook wel afspelen als deze map op de tablet zelf staat, maar een Video_TS vanaf een NAS lukt mij niet. Kan dit uberhaupt? En waarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Sinds ik heb geupgrade naar Android 4.1 staat de widget van BuienAlarm niet meer in mijn widgetlijst, De app staat niet op mijn sdkaart.
Waar kan het dan aan liggen? Of zou ie gewoon niet compatible zijn met 4.1 ?

Iemand anders die dit ook heeft?

Bestaat er een appje o.i.d. waarmee ik de widgetlijst kan bewerken of een app erin kan forceren?

[ Voor 16% gewijzigd door YoG op 15-12-2012 02:56 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De nieuwste versie van buienalarm heeft geeen widget meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb Android 4.1, de nieuwste buienalarm en de widget kan ik nog steeds selecteren. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ik heb android 4.1.2 en de laatste buienalarm, maar geen widget te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:02

thommich

Belg

Ik ben op zoek naar ene app die toelaat om 360° panorama foto's te nemen met mijn HTC One V. Deze heeft echter geen intern kompas, dus zou het proces puur op basis van het beeld moeten gebeuren.

Ik denk dan bvb aan een app die een deel van de vorige foto aan de zijkant van het scherm toont zodat ik een stukje kan overlappen. Iemand een idee? (Gratis heeft uiteraard de voorkeur ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

pven schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:23:
Ik heb Android 4.1, de nieuwste buienalarm en de widget kan ik nog steeds selecteren. :?
Ik kan zelfs de buienalarm app niet meer vinden in de Play store :? (HTC OneX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
janvanduschoten schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:41:
[...]

Op de Xperia Ray van mijn moeder is die ook verdwenen. Op de One V van mijn vader en op mijn Xperia S is die nog wel te krijgen. Update heeft het voor mij alleen maar beter gemaakt, echt een geweldige app (heb al menig iOS gebruiker driftig op zoek zien gaan naar een vergelijkende dienst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vond de nieuwe Buienalarm waardeloos. Geen Widget en hij crashte ook alleen maar. Heb dus de vorige versie weer geïnstalleerd. Ik zie hem nu niet meer bij de updates staan wat suggereert dat de maker hem heeft teruggetrokken. Gezien dat crashen en de ontevredenheid bij de gebruikers over het verdwijnen van de widget verbaast me dat niet. Zal binnenkort wel een gefikste versie verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

janvanduschoten schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:41:
[...]

Ja hij is lastig te vinden.. maar via www.buienalarm.nl kom je er wel
https://play.google.com/s...g.yoki.android.buienalarm

Dit is idd een geweldige app, die widget maakt het helemaal af.. als ie 't zou doen ;(

Dit is de site van de auteur zelf
http://www.yoki.org/

http://www.buienalarm.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Heb de maker van de app zojuist een mailtje gestuurd en een link naar deze posts.. wie weet leest ie mee
Vaag, probeer dan eens via http://www.buienalarm.nl/
of https://play.google.com/s...d=Franklin+van+Velthuizen

Bestaat er niet een app waarmee je delen van sites in een widget kan zetten? Dan zou je hett bovenste gedeelte van Buienalarm.nl kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

YoG schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:38:
Heb de maker van de app zojuist een mailtje gestuurd en een link naar deze posts.. wie weet leest ie mee

[...]

Waar jij kijkt weet ik niet maar die Buienalarm app is niet meer te vinden hoor. Niet via Play en niet via die website ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 15-12-2012 12:45 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

*Knip*
Bestaat er niet een app waarmee je delen van sites in een widget kan zetten? Dan zou je hett bovenste gedeelte van Buienalarm.nl kunnen gebruiken :P
Volgens kan Google Play: Meta Widget dat.
Meta is a unique app that can clip web content into dynamic, interactive widgets. Simply browse to a website, pick a column of text, blurb, image or element and enjoy this information right on your home screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Pierre61 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:44:
[...]

Waar jij kijkt weet ik niet maar die Buienalarm app is niet meer te vinden hoor. Niet via Play en niet via die website ;w
Er staat een direkt linkje op buienalarm.nl.. ff naar onderen scrollen
Cool! Vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

YoG schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:37:
[...]

Er staat een direkt linkje op buienalarm.nl.. ff naar onderen scrollen
Nou nee hoor :)
Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/Capture.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 15-12-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had enkele maanden geleden diverse apps geprobeerd om dit stukje,

Afbeeldingslocatie: http://www.yr.no/place/United_Kingdom/England/London/meteogram.png

maar dan van mijn woonplaats van deze pagina op mijn tablet te kunnen weergeven omdat die 48 uur vooruit laat zien en Google Play: Aix Weather Widget maar 24 uur. Het lukte toen met geen enkele app maar een aantal updates verder is het mij met Google Play: Websnap-Web capture,Web widget gelukt.

Domme is wel dat je de widgets onder de A moet zoeken "Add...". De grootste 5x5 widget geeft het beste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Onlangs TVportal geïnstalleerd en ben onder de indruk. 100'den, zo niet nog meer series onder een dak, alsmede een groot aantal films..

De trail geeft twee dagen kijk plezier, een upgrade kost 0.99 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zo te zien halen ze alle content van illegaal geüploade filesharing sites af. Ik vraag me af hoe lang dit blijft werken. Niet lang vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk het ook niet. De app bestaat ook pas 2 dagen, dus ik zou er niet te snel geld aan doneren, persoonlijk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03

[...]

http://www.androidworld.n...uwe-kaarten-en-webversie/

Hier wordt gezegd dat een widget niet meer mogelijk is door de nieuwe manier van data ophalen. Ik heb daar weinig verstand van, dus kan er zelf weinig over zeggen.

Heb zelf buienalarm weer van mn telefoon gehaald omdat het meldingensysteem nog niet goed werkt. Al geef ik aan dat de app alleen moet trillen bij buien, toch blijft hij geluid maken en dat moeten we niet hebben..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:49

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hallo mensen,

Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm, en kom hier inderdaad dankzij een link in een mail van YoG. :) Buienalarm is een dagje uit de Play Store geweest omdat het storm liep op de servers door het slechte weer van gisteren. Ik heb daarom een aantal optimalisaties op de servers uitgevoerd die inmiddels afgerond zijn. Omdat ik in de tussentijd wel de gebruikers die al op de nieuwe app overgeschakeld waren zo optimaal mogelijk wilde bedienen heb ik ervoor gekozen om tijdelijk de app offline te houden zodat er geen nieuwe gebruikers bij zouden komen.

Een paar uur geleden heb ik de app weer live gezet met tegelijk een aantal bugfixes.

Het had helemaal niets te maken met de widget of klachten daarover, zoals iemand hier eerder beweerde. Omdat er nu gekozen is voor een nieuwe manier van meldingen versturen (die ik overigens blijf optimaliseren) heb ik ervoor gekozen om de widget nog niet in deze versie mee te nemen. De oude versie van de app haalde namelijk steeds zelf gegevens binnen die in de widget getoond werden, maar deze versie update die gegevens niet meer op de achtergrond zodat er zuiniger om wordt gegaan met de accu. Daarom heeft de widget ook geen gegevens meer om te tonen. Ik ben echter een manier uit aan het werken om op een andere manier tóch een widget toe te kunnen voegen.

Eventuele crashes waar iemand het over had zijn natuurlijk heel vervelend. Als deze niet gerapporteerd worden en alleen hier worden gepost zonder verdere beschrijving kan ik daar natuurlijk verder niet zo veel mee. ;) Mocht je het via de standaard manier gerapporteerd hebben, dan kom ik die vanzelf tegen in de rapporten van Google.

Het is een grote update geweest, en zoals te verwachten zorgt dat ook voor wat tumult. Gelukkig is het merendeel van de reacties uitermate positief, maar ik had er ook rekening mee gehouden dat niet iedereen meteen blij zou zijn. Ik blijf het natuurlijk doorontwikkelen dus ik hoop dat ik met verdere verbeteringen ook de groep minder positief gestemden tegemoet kan komen. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
gday schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:56:
..........doorontwikkelen dus ik hoop dat ik met verdere verbeteringen ook de groep minder positief gestemden tegemoet kan komen. :)
Je zou eventueel een kleine update button op de widget kunnen plaatsen. Mits de update dan snel genoeg is. Weather Pro gebruikt dat ook. Ik vind het geen probleem om zelf zo te moeten activeren. Scheelt inderdaad veel accu

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zeker voorstander van de widget (en dat mag zoals hierboven beschreven). Ik kwam eigenlijk amper in de app, de widget was voor mij genoeg :Y

Fijn dat je hier even uitleg komt geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben ook zeer positief, het is een stuk mooier geworden.
Maar een widget blijft een supertoevoeging.

Maar ik zal zo nu eerst de donatieversie eens gaan kopen.
Je steekt er veel tijd in en onderhoudt het goed, ook je post hier is daar een teken van. Dat ondersteun ik graag met een kleine bijdrage :)

/edit... die donatieversie staat niet meer in de market? Heeft dat te maken met het bovenstaande verhaal of wat?

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-12-2012 16:19 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Ik het laatst op mijn Jiayu G3 telefoon met android 4.0.4. Winamp geïnstalleerd. Toen ik ongeveer 4.000 nummers op een sd-kaart zette crashte de applicatie echter en waren alle muziekbestanden corrupt. Is het voor android gewoon onmogelijk om dergelijke grootte muziekmappen aan te kunnen (volgens mij was het iets van 20GB) of zijn er toch andere muziekspelers dan Winamp die wel met enorme muzieklijsten om kunnen gaan?

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Super dat de dev hier even uitleg komt geven. Zou je ook naar mijn probleem met meldingen willen kijken of is dat inmiddels opgelost? Als ik geluid op stil heb staan in de app, dan krijg ik bij een buienalarm toch mijn standaardbeltoon te horen. Ik draai op 4.2.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij mij crashte de nieuwe 2.0 versie alleen nog maar (op HTC Flyer - HC 3.2.1) en dan heeft een app natuurlijk nog maar bijzonder weinig nut/appeal. :+

De nieuwe 2.0.1 trouwens ook "The application Buienalarm (process org.yoki.android.buienalarm) has stopped unexpectedly, Please try again"

Verder wil ik ook graag een widget dus de oude versie (1.6.6) staat er weer op.

Verder niets dan waardering voor deze app hoor. :)

Wat is het probleem met automatisch updaten? Die mogelijkheid willen (sommige/vele) mensen natuurlijk graag hebben, evt. gekoppeld aan een alarm. Als je buiten aan het schilderen bent bijv. Dan wil je dat het automatisch gaat. Dat willen de mensen natuurlijk niet kwijt. Je kunt het updaten bij de oude versie ook op handmatig zetten dus als de mensen hun accu willen sparen konden ze die optie ook al gebruiken.

Als een probleem eventueel overbelasting van de server is en extra investeringen zou vergen zou je kunnen overwegen een gratis versie te maken die gelimiteerd is met minder frequente updatemogelijkheid en een betaalde die frequenter kan updaten.

Vreemde is trouwens dat de donatielink naar de market/play vanuit de (1.6.6) app niet werkt maar ik ontdekte net dat die via de PC wel getoond wordt links in de lijst met "Gebruikers die dit hebben geïnstalleerd hebben ook het volgende geïnstalleerd" maar als je daar dan op klikt krijg je ook de melding "De gevraagde URL kan niet worden gevonden op deze server."

Is die ook tijdelijk off-line of.... :?

Suggestietje trouwens... je zou de drempel voor donaties wat kunnen verlagen/verruimen door naast een €1,99 donatie ook bijv. een €0,99 donatie neer te zetten. Je hebt kans dat dit in totaal meer aan donaties oplevert. Voor de echte liefhebbers is er dan nl. ook de mogelijkheid om beide te kopen. Mensen kunnen dan zelf hun mate van waardering/de waarde die het voor hun heeft tot uitdrukking brengen met donaties van 1, 2 of 3 euri.

Grappige kleine anekdote trouwens... Ik hoorde van een stratenmaker die hier een tijdje terug de straat weer aan het dichtleggen was na werkzaamheden dat hij door collega's met iPhones bij regen wel door die collega's in de buurt gebeld wordt met de vraag hoe lang (en hard) het nog blijft regenen omdat hij dat met Buienalarm op zijn Androidtelefoon wel kan zien en zij niet. 8)

Hoogste tijd dus voor een IOS versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:22:
[...]
op mijn tablet te kunnen weergeven omdat die 48 uur vooruit laat zien en ...
De widget van eWeather kan ook 48 uur vooruit kijken. Zeer uitgebreid weerprogramma
Bedankt voor het "opklaren" :)
Is het misschien een idee om meerdere versies van je app online te zetten? Eentje met widget, de ander zonder. Ik merkte vroeger namelijk niet zoveel van het zware accugebruik. Het is vooral de widget die je app zo bijzonder maakt.
Een handmatige update zodat de widget zichzelf ververst zou natuurlijk ook handig zijn.
De huidige draait hier altijd stabiel met CM10. Met de oude versies heb ik ook nog nooit problemen me gehad. Persoonlijk zou ik dus liever weer de oude versie met widget willen draaien. Is die nog ergens verkrijgbaar?

Die Websnap en Meta widget vertikken het om www.buienalarm.nl als desktop-versie weer te geven. De mobile-versie van buienalarm.nl heeft geen 'regenmetertje' bovenin de pagina staan :F

Zojuist met Titanium een backup van 11 december teruggezet.. Heb nu weer versie 1.6.6: alles doet het weer :*)

Derde edit: Versie 1.6.6. staat hier

[ Voor 15% gewijzigd door YoG op 15-12-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zo net Renotify+ en Falcon Pro gekocht. Vooral over die laatste app ben ik erg te spreken: nog nooit zo'n mooi ontwerpen twitterclient gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
FezzFest schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:04:
Zo net Renotify+ en Falcon Pro gekocht. Vooral over die laatste app ben ik erg te spreken: nog nooit zo'n mooi ontwerpen twitterclient gezien.
Op aanraden van MKBHD ook falcon pro gekocht een week geleden, in die ene week tonnen aan features erbij gekomen. Echt een top app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En voor de prijs van €0,79 moet je het niet laten. Ik heb ook nog Plume overwogen, maar die vond ik met zijn €4,41 te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
FezzFest schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:12:
En voor de prijs van €0,79 moet je het niet laten. Ik heb ook nog Plume overwogen, maar die vond ik met zijn €4,41 te duur.
ik vind het jammer dat ik niet meerdere accounts in kan stellen

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:58:
Bij mij crashte de nieuwe 2.0 versie alleen nog maar (op HTC Flyer - HC 3.2.1) en dan heeft een app natuurlijk nog maar bijzonder weinig nut/appeal. :+

De nieuwe 2.0.1 trouwens ook "The application Buienalarm (process org.yoki.android.buienalarm) has stopped unexpectedly, Please try again"

Verder wil ik ook graag een widget dus de oude versie (1.6.6) staat er weer op.
Vervelend, die crash! Ik heb zojuist versie 2.0.2 in de Play Store gezet met meerdere bugfixes, dus hopelijk lost dat jouw crashes ook op ...

De widget komt hopelijk snel weer terug. Ik ben bezig om een manier op te zetten om die weer terug te krijgen als vanouds.
Verder niets dan waardering voor deze app hoor. :)

Wat is het probleem met automatisch updaten? Die mogelijkheid willen (sommige/vele) mensen natuurlijk graag hebben, evt. gekoppeld aan een alarm. Als je buiten aan het schilderen bent bijv. Dan wil je dat het automatisch gaat. Dat willen de mensen natuurlijk niet kwijt. Je kunt het updaten bij de oude versie ook op handmatig zetten dus als de mensen hun accu willen sparen konden ze die optie ook al gebruiken.
Het mooie aan de nieuwe versie is dat je nog steeds gewaarschuwd wordt voor neerslag, zónder dat de app zichzelf moet updaten! De waarschuwingen worden nu namelijk door de server gegenereerd. Dat heeft als bijkomend voordeel dat ik op de server elke 5 minuten voor elk apparaat kan kijken of het gaat regenen, terwijl bij de oudere versies (1.x) de apps het zelf moesten doen. Als een app elke 5 minuten data gaat binnenhalen van internet trek je de accu echter leeg, dus daarom stond die verversingsfrequentie standaard op 30 minuten. Daardoor werden vaak regenbuien gemist (met als resultaat de gehaatte 'Neerslag verwacht over 0 minuten'-meldingen). Nu is de kans op een gemiste regenbui veel kleiner geworden, terwijl de nieuwe versie als voordeel heeft dat ie niet meer actief hoeft te kijken óf het gaat regenen.
Is die ook tijdelijk off-line of.... :?
De donatie-versie is voorgoed off-line. ;)
Grappige kleine anekdote trouwens... Ik hoorde van een stratenmaker die hier een tijdje terug de straat weer aan het dichtleggen was na werkzaamheden dat hij door collega's met iPhones bij regen wel door die collega's in de buurt gebeld wordt met de vraag hoe lang (en hard) het nog blijft regenen omdat hij dat met Buienalarm op zijn Androidtelefoon wel kan zien en zij niet. 8)

Hoogste tijd dus voor een IOS versie. ;)
Mooi om te lezen! De iOS-versie is ook in de maak. :)

Sneak preview, al is die wellicht iets misplaatst in dit topic:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/717032/screenshot_buienalarm_ios.png
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Maardiweb schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:52:
[...]

Super dat de dev hier even uitleg komt geven. Zou je ook naar mijn probleem met meldingen willen kijken of is dat inmiddels opgelost? Als ik geluid op stil heb staan in de app, dan krijg ik bij een buienalarm toch mijn standaardbeltoon te horen. Ik draai op 4.2.1 :)
Is opgelost met versie 2.0.2 die ik zojuist in de Play Store heb gezet! 8) Die moet binnen enkele uren te downloaden zijn.

Nog bedankt voor het melden!

[ Voor 3% gewijzigd door gday op 16-12-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wonderlijk. Via de PC staat versie 2.0.2 in de tekst van Market/Play maar vanuit mijn Android device kreeg ik nog steeds versie 2.0.1 in de tekst te zien met de 15e als datum. Met toch vanuit het device downloaden kreeg ik 2.0.1 weer binnen. Toen ik direct daarna vanaf de PC de app liet pushen naar het device kreeg ik wel 2.0.2. Die crasht nog steeds op dezelfde manier op mijn Flyer dus 1.6.6 draait daar nu weer op. Ik heb het ook even op mijn Kruidvat tablet geprobeerd en daar werkt ie dan wel.
gday schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:03:
Het mooie aan de nieuwe versie is dat je nog steeds gewaarschuwd wordt voor neerslag, zónder dat de app zichzelf moet updaten! De waarschuwingen worden nu namelijk door de server gegenereerd. Dat heeft als bijkomend voordeel dat ik op de server elke 5 minuten voor elk apparaat kan kijken of het gaat regenen, terwijl bij de oudere versies (1.x) de apps het zelf moesten doen
Moet ik daaruit begrijpen dat als het dagen droog blijft dat je dan ook dagen geen update door krijgt/te zien krijgt als er weer een widget is? Er is ook geen optie meer om bij het openen van de grafiek een update te forceren. Pas als die open is is er ook een updateknopje.

Wat overigens lichtelijk irritant is is dat als ik een handmatig ingestelde locatie een naam heb gegeven dat er dan achter die naam toch ook de naam die uit de kaart gehaald is tussen haakjes weergegeven wordt. Als ik het een naam geef moet die ook getoond worden en verder niets. Ik hoef er dan niet een straatnaam en nog een tweede keer de plaatsnaam achter te zien.
De donatie-versie is voorgoed off-line. ;)
Ja... ik heb het nu gezien... ADS! :X Dan heb ik liever een betaalde versie. Op zich voor mij genoeg reden om de oude te blijven gebruiken. Die voorziet ook in mijn behoeften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie net een update voor Google Play: Solid Explorer (Trial), staat nu ineens "trail" bij en er is ook een unlocker bij gekomen. Iemand een idee of het nu ineens de 14 dagen trailversie wordt als ik hem update? Dan laat ik hem liever zoals hij nu is, gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35

nlboy

Alles kitz?

Misschien is deze vraag al vaker langsgekomen (sorry daarvoor): Op hoeveel apparaten kun je gekochte apps uit Google Play delen? Bij Apple kan je bijvoorbeeld 1 gekochte app op 4 apparaten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

janvanduschoten schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:55:
Ik zie net een update voor Google Play: Solid Explorer (Trial), staat nu ineens "trail" bij en er is ook een unlocker bij gekomen. Iemand een idee of het nu ineens de 14 dagen trailversie wordt als ik hem update? Dan laat ik hem liever zoals hij nu is, gratis :)
Die euro heb ik zonder een moment na te denken weggeven. Er is geen app die ik vaker gebruik dan Solid Explorer.
Best File Explorer op Android en zeker dat losgeld waardig.
nlboy schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:12:
Misschien is deze vraag al vaker langsgekomen (sorry daarvoor): Op hoeveel apparaten kun je gekochte apps uit Google Play delen? Bij Apple kan je bijvoorbeeld 1 gekochte app op 4 apparaten installeren.
Op zoveel apparaten als je maar wilt.

[ Voor 21% gewijzigd door quartex op 17-12-2012 14:20 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
janvanduschoten schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:55:
Van Google Play:
THIS IS A 14-DAY TRIAL. In order to continue using the app after this period, purchase the Solid Explorer Unlocker, but first make sure you are fully satisfied with it.
Van XDA developers:
Look people, the app doesn't auto update due to the new permission. Those who want to run beta can do it forever, just do not update to the trial. Latest beta works perfectly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens de beste gratis app voor het maken van backups voor een ungeroote smartphone? Ik gebruikte hiervoor Samsung KIES, maar dat programma heeft besloten niet meer te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
swype beta gebruik ik al een tijdje, wat perfect bevalt. nu krijg ik de melding dat de proefperiode verlopen is. in de playstore staat geen swype. weet iemand waar je deze kunt kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Aloysxda schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:21:
swype beta gebruik ik al een tijdje, wat perfect bevalt. nu krijg ik de melding dat de proefperiode verlopen is. in de playstore staat geen swype. weet iemand waar je deze kunt kopen ?
bedoel je de swiftkey swype beta?
Die wordt als het goed is toegevoegd aan de swiftkey app in de play store.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hij bedoeld Swype, Swype :) Swype kun je nergens kopen, beta's installeren it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
We zijn er uit. Swype is er alleen in Beta zoals CLB zegt. Via de instellingen van swype, kun je een nieuwe versie van de bete downloaden. Dat had ik gedaan, maar de oude versie bleef er op staan. Deze heb ik verwijderd, de nieuwe versie, 1.3 ingeschakeld en geactiveerd. Gaat weer als een tierelier. Swype is heel fijn omdat die onthoudt welke woordencombinatie je gebruikt. :Y :Y :Y
Hopelijk hebben anderen hier wat aan, die er net als ik niet 1 2 3 uit komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Aloysxda op 17-12-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Dirtbiter schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:21:
[...]

Van Google Play:

[...]

Van XDA developers:

[...]
Is die quote van XDA van de dev of van iemand anders? Tot zover zijn alle apps die ik in beta fase op mijn telefoon heb gehad namelijk voorzien geweest van een datum waarna de app niet meer bruikbaar is, bij elke nieuwe beta release werd deze datum vooruit geschoven. Kan me voorstellen dat dit bij SE ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Blijft een geweldige app, ik zie wel dat je van ad-boer verandert bent. Van google naar iets anders. Jammer omdat google net geupdate heeft mbt accidental ticks (misschien wel daarom). Anyway, ik ben best bereid een euro oid neer te leggen voor een advrije versie van deze app die ik dagelijks gebruik en ik ben vast niet de enige die graag wat neerlegt voor zijn apps ipv reclame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05-2023
Heeft iemand TomTom al geinstalleerd? Ik wilde 'm namelijk op mijn S3. android 4.1.1 installeren maar ik krijg 'm niet werkend. Nu las ik al dat ik in een bestand de locatie moest aanpassen. Ook dat werkt niet, meer mensen met dit probleem?

Foutmelding: Kan niet verbinden met TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Djuul schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 03:29:
Heeft iemand TomTom al geinstalleerd? Ik wilde 'm namelijk op mijn S3. android 4.1.1 installeren maar ik krijg 'm niet werkend. Nu las ik al dat ik in een bestand de locatie moest aanpassen. Ook dat werkt niet, meer mensen met dit probleem?

Foutmelding: Kan niet verbinden met TomTom
Lijkt me dat je best even contact met TomTom op kan nemen hiervoor. Ze geven prima ondersteuning op hun verkochte producten ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
Ben ik de enige waar de nieuwe NU.nl app niet meer werkt na de update? Ik draai JB op een SGS2.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Op mijn telefoon (HTC Sensation op ICS) doet NU.nl het wel, maar op die van mijn vader niet meer sinds de update. Hij draait ICS (4.0.4 stock) op een Samsung Galaxy R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Cyleo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:10:
[...]

Blijft een geweldige app, ik zie wel dat je van ad-boer verandert bent. Van google naar iets anders. Jammer omdat google net geupdate heeft mbt accidental ticks (misschien wel daarom). Anyway, ik ben best bereid een euro oid neer te leggen voor een advrije versie van deze app die ik dagelijks gebruik en ik ben vast niet de enige die graag wat neerlegt voor zijn apps ipv reclame ;)
Vanaf dat er ads in Buienalarm zitten ben ik niet geswitcht van 'ad-boer'. AdMob van Google is altijd de fallback geweest, en is dat nu nog steeds. Je zult ze alleen niet altijd zien, omdat het de fallback is. ;)

Wat de advrije versie betreft: ik vind dat nu gewoon nog een lastig onderwerp, en daar wil ik best eerlijk in zijn. Buienalarm draait op een prijzige infrastructuur (servers e.d.) en gebruikt dure gegevens van het KNMI. Als ik voor 1 euro de app aan zou bieden zou dat betekenen dat de mensen die de app het meest gebruiken en dus de meeste kosten veroorzaken in mijn infrastructuur, juist het minste opleveren! Zij zijn namelijk degenen die de advrije versie kopen. Ik weet nu nog gewoon niet wat dat zou betekenen voor het voortbestaan van Buienalarm als geheel, maar omdat ik nu gewoon niet kan garanderen dat ik dan uit de kosten kom kies ik er nu nog voor om alleen een gratis versie met advertenties te gebruiken.

Dus, ik snap dat advertenties vervelend zijn. Immers, ik heb ze zelf ook liever niet dan wél. De app is er echter in mijn mening wel veel beter (nauwkeuriger en betrouwbaarder) van geworden.

Om eens een 'raar' proefballonnetje op te laten: hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover een abonnementsvorm om de advertenties weg te halen?

[ Voor 42% gewijzigd door gday op 18-12-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Nu.nl app problemen zijn bekend, een update volgt zsm volgens de "Productmanager Mobile" bij Nu.nl: https://twitter.com/brechtjedeleij/status/280733408202731520

[ Voor 18% gewijzigd door Hmmbob op 18-12-2012 09:20 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CaptJackSparrow schreef op maandag 17 december 2012 @ 01:15:
Moet ik daaruit begrijpen dat als het dagen droog blijft dat je dan ook dagen geen update door krijgt/te zien krijgt als er weer een widget is? Er is ook geen optie meer om bij het openen van de grafiek een update te forceren. Pas als die open is is er ook een updateknopje.
Klopt. Als het dagen droog blijft is er natuurlijk ook geen regen om in de widget te laten zien, dus wat zou je dan in de widget willen zien?

Buienalarm hoort zichzelf trouwens automatisch te verversen als de grafiek geopend wordt. Daar heb ik wel een limiet op gezet van éénmaal per 2 minuten automatisch updaten. Je kunt echter zo vaak als je wilt handmatig updaten.
Wat overigens lichtelijk irritant is is dat als ik een handmatig ingestelde locatie een naam heb gegeven dat er dan achter die naam toch ook de naam die uit de kaart gehaald is tussen haakjes weergegeven wordt. Als ik het een naam geef moet die ook getoond worden en verder niets. Ik hoef er dan niet een straatnaam en nog een tweede keer de plaatsnaam achter te zien.
Heb ik vaker gehoord, en daar ga ik naar kijken voor een volgende update. :)
Ja... ik heb het nu gezien... ADS! :X Dan heb ik liever een betaalde versie. Op zich voor mij genoeg reden om de oude te blijven gebruiken. Die voorziet ook in mijn behoeften.
Net zoals ik in mijn vorige post zei: ads zijn op dit moment de enige betrouwbare manier om uit de kosten te komen. Ik vind het persoonlijk overigens wel komisch dat sommige mensen vanwege dat ene kleine bannertje (want kom op, hoe storend is die nou werkelijk? :X) net doen alsof ze een virus op hun toestel hebben geïnstalleerd, en vervolgens op allerlei schimmige Chinese sites een mogelijk met malware geïnfecteerde APK downloaden en installeren van de vorige versie. :F (Ik neem overigens aan dat jij daar niet onder valt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zal 't hier ook maar even vragen: Sygic (mobiele navigatiesoftware) heeft een actie waarbij je twee dezelfde pakketen voor de prijs van 1 krijgt. 50% korting dus.
Ikzelf ben geïnteresseerd in het pakket West-Europa, wat normaal €40 kost. Na korting dus voor slechts €20. Als er iemand is geïnteresseerd in hetzelfde pakket, stuur maar even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
gday schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:12:

Om eens een 'raar' proefballonnetje op te laten: hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover een abonnementsvorm om de advertenties weg te halen?
Ik zou er geen abbonement van afsluiten.
Als advertenties je meer opleveren dan de verkoop is dat voor mij prima. (Ik klik nooit op adds en zie ze bijna niet om eerlijk te zijn.)

Ik ondersteun makers van apps graag, dus een vorm van een donatie gewoon zou ik prima doen. (zoiets als op XDA) Of anders maak je gewoon een tweede versie met adds en widget, dus als men de widget wil moet men betalen maar raakt men de adds niet kwijt.
Maar het nadeel zal zijn dat een boel mensen 'boos' worden en misschien zullen afhaken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Wybo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:40:
[...]

Een abonnement zou ik voor zo iets zeker niet afsluiten, dat zou voor mij niets extra's bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:40:
[...]

Als advertenties je meer opleveren dan de verkoop is dat voor mij prima. (Ik klik nooit op adds en zie ze bijna niet om eerlijk te zijn.)

Ik ondersteun makers van apps graag, dus een vorm van een donatie gewoon zou ik prima doen. (zoiets als op XDA) Of anders maak je gewoon een tweede versie met adds en widget, dus als men de widget wil moet men betalen maar raakt men de adds niet kwijt.
Maar het nadeel zal zijn dat een boel mensen 'boos' worden en misschien zullen afhaken.
Ja, ik probeer er natuurlijk een evenwicht in te vinden. Ik heb vele aanbiedingen om echt de complete app vol te hangen met advertenties simpelweg afgeslagen, bijvoorbeeld zoals dat je al meteen een schermvullende advertentie krijgt als je de app opent. En dan heeft men mij wel mooi cijfers laten zien dat dat toch écht meer op zou leveren, maar ik wil ook gewoon een app overhouden waar ik trots op kan zijn zónder dat het een kerstboom wordt. Volgens mij is dat wel goed gelukt, al zijn er duidelijk altijd mensen die één bannertje al niet trekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
ph4ge schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:44:
Ben ik de enige waar de nieuwe NU.nl app niet meer werkt na de update? Ik draai JB op een SGS2.
Ik zie hem niet eens meer staan in de Play Store, ook niet onder geïnstalleerde apps :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

gday schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:00:
[...]

Ja, ik probeer er natuurlijk een evenwicht in te vinden. Ik heb vele aanbiedingen om echt de complete app vol te hangen met advertenties simpelweg afgeslagen, bijvoorbeeld zoals dat je al meteen een schermvullende advertentie krijgt als je de app opent. En dan heeft men mij wel mooi cijfers laten zien dat dat toch écht meer op zou leveren, maar ik wil ook gewoon een app overhouden waar ik trots op kan zijn zónder dat het een kerstboom wordt. Volgens mij is dat wel goed gelukt, al zijn er duidelijk altijd mensen die één bannertje al niet trekken. ;)
Netjes dan. Ik heb echt een hekel van die fullscreen takeovers zoals bij de Voetbal International app.
Ik zou 'm lekker laten zoals 'ie nu is. Goed bezig wat mij betreft :) Ik klik vaak op ads zonder dat ik er verder iets mee doe. Levert dat eigenlijk iets op voor ontwikkelaars of maakt dat helemaal niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ken. schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:22:
[...]

Netjes dan. Ik heb echt een hekel van die fullscreen takeovers zoals bij de Voetbal International app.
Ik zou 'm lekker laten zoals 'ie nu is. Goed bezig wat mij betreft :) Ik klik vaak op ads zonder dat ik er verder iets mee doe. Levert dat eigenlijk iets op voor ontwikkelaars of maakt dat helemaal niets uit?
Precies, de app van VI was wat mij betreft ook een voorbeeld van hoe ik het niet wilde hebben. Of het klikken op ads iets oplevert hangt van de advertentie zelf af, dus daar valt weinig zinnigs over te zeggen. :)

Pagina: 1 ... 5 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.