Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
Deze berichten zijn afgesplitst van Google Play & Androidapps - Deel 18

er is een update voor de facebook app uit op android en deze is eindelijk eens snel omdat ze volledig de app hebben herschreven, en heb deze morgen geupdate voor men htc one x, kan iemand me zeggen hoe ik bij opstarten van deze app die stap dat facebook men contacts wil syncen oversla ... ik irriteer me er enorm aan

opzoek op internet bracht niet direct hulp, daarmee vraag ik het hier eens

"Turn off Facebook contacts sync on Android"

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 14-12-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rigs schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:53:
er is een update voor de facebook app uit op android en deze is eindelijk eens snel omdat ze volledig de app hebben herschreven, en heb deze morgen geupdate voor men htc one x, kan iemand me zeggen hoe ik bij opstarten van deze app die stap dat facebook men contacts wil syncen oversla ... ik irriteer me er enorm aan

opzoek op internet bracht niet direct hulp, daarmee vraag ik het hier eens

"Turn off Facebook contacts sync on Android"
Menu / instellingen / contacten synchroniseren -> facebook gegevens verwijderen uit contacten ?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:57:
[...]

Menu / instellingen / contacten synchroniseren -> facebook gegevens verwijderen uit contacten ?!
was het maar zo simpel :-)

het gaat over dit eerste menu bij opstarten, zou het er graag uit hebben

http://postimage.org/image/mhux1mkfb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vreemd, die hoort alleen de eerste keer te verschijnen en vervolgens nooit meer (tenzij je de data wist).. :?

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 14-12-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
SChief schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:43:
Vreemd, die hoort alleen de eerste keer te verschijnen en vervolgens nooit meer (tenzij je de data wist).. :?
had er geen idee van dat dit een probleem is dat enkel aanwezig is op mijn telefoon, dat maakt het inderdaad mogelijk waarom ik amper op google informatie kon vinden over hoe dit op te lossen..

nou ja
accounts&sync => facebook eruit gegooid : check
deleted facebook + opnieuw installatie uit de play store : check
gekeken in facebook settings zowel op desktop als in de android app : check, niet echt iets gevonden
buiten de dont' sync bij settings in de android app, maar blijft nog steeds vragen heel irritant dus

oftwel iets te maken met die htc sense kan ook natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Rigs op 14-12-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rigs schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:55:
[...]

De one X van mijn vrouw heeft hier geen last van.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:59:
[...]

De one X van mijn vrouw heeft hier geen last van.
oke bedankt dan weet ik dat men probleem dus enkel hier aanwezig is en niet op andere android en of htc one x toestellen, ik ga dit forum dan ook niet langer spammen met een uniek probleem

indien er iemand dit nog leest en eventueel een oplossing weet mag die me altijd pm sturen uiteraard !

probleem: bij opstarten facebook android app komt er altijd scherm om contacten te syncen en dit is niet eenmalig maar bij elke opstart van de app, zie: http://postimage.org/image/mhux1mkfb/ (hiervoor verschijnt altijd iets van authorize htc sence boven in de notificatie balk)

reeds geprobeerd:

accounts&sync => facebook eruit gegooid : check
deleted facebook + opnieuw installatie uit de play store : check
accounts&sync => facebook alle uitgezet poging tot : check
gekeken in facebook settings zowel op desktop als in de android app : check, niet echt iets gevonden
buiten de dont' sync bij settings in de android app, maar blijft nog steeds vragen heel irritant dus

oplossing nog niet gevonden :9
Pagina: 1