Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

^^ volledig mee eens. Ik gebruik mfp ook.
Vooral integratie met b.v. runtastic is erg fijn.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 08:29
Na enkele dagen gebruik van android kitkat (4.4.2) gemerkt dat er binnen de standaard android-mail-app geen mogelijkheid is om bv. een maibox niet te laten synchroniseren in het weekend (lijkt mij een simpele feature).

Ik zoek dus een volwaarde (gratis) mail-app die zulk soort zaken wel kan.

Zijn er mensen die dit ook hadden en voor welke app heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 21:14

AndereKoekoek

Ping! Pong?

kaasaanfiets schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:17:
Weet iemand een goede Nederlandse dieet app? zoals bijvoorbeeld Noom Coatch en Weight meter free Eerstgenoemde komt in de buurt maar is in het engels en 2e is te beperkt.

Ik ben opzoek naar een app die:
* Waarbij ik kan aangeven wat ik allemaal op een dag eet en dus mijn calorieën die ik inneem bijhoud
* Mijn gewicht en vet percentage kan bijhouden
* Mijn fitness en sport oefeningen en de hoeveelheid calorieën die ik daarbij verbrand kan bijhouden
* Voedselkeuzes, recepten, diëten kan aanbevelen.

Ik had dus Noom al geïnstalleerd en die is grotendeels wel oké maar is in het Engels. Dit vind ik irritant omdat als ik alles wat ik eet moet invoeren moet ik gaan uitzoeken wat bepaalde dingen in het Engels heten en de helft kan ik dan niet vinden. B.V. 2 tosties met 48+ kaas en mayo met ketchup.
Fat secret is ook wel een goede app. Voer je het eten in en ook wat je de hele dag hebt gedaan.
Vervolgens berekent hij het verschil tussen je voedsel inname en je inspanningen van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Smultie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:01:
We zijn vandaag op het werk overgestapt van IBM Lotus Notes naar MS Exchange.
...
Lange tijd Moxier Mail voor gebruikt, juist vanwege het op kunnen geven kan cutom sync schedules.

My software never has bugs, it just develops random features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-09 21:23
Het uitwisselen van met copyright beschermd materiaal is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 14-01-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Nitai schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:40:
[...]

Een van de allerbeste, gebruik het zowel op m'n iPhone als Android.
http://www.myfitnesspal.com/nl/mobile/android
Bedankt ik had al een hele sloot apps geïnstalleerd om te bekijken wat ze deden maar deze had ik nog niet bekeken.
Net even gecheckt en dit is wel ongeveer wat ik zocht ja, thanks.

Ik zal de rest van de aanbevolen apps ook nog even proberen, bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Voor mail werkt AquaMail goed, kun je helemaal instellen qua syncen etc.
Voor een calender app ben ik zelf ook nog zoekende.
Probleem met aquamail is dat je niet verschillende scheduls kan hebben voor verschillende mailboxen.

Iemand die een app weet die dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Floris-K schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Fat secret is ook wel een goede app. Voer je het eten in en ook wat je de hele dag hebt gedaan.
Vervolgens berekent hij het verschil tussen je voedsel inname en je inspanningen van de dag.
Klopt.. die had ik eerst, maar die sync niet met b.v runtastic of runkeeper. Vandaar ben ik overgestapt toen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02
Ik zoek eigenlijk een launcher waarvan ik de instellingen (zoals wallpaper, homescreen, verborgen apps, gedrag, etc) kan blokkeren met een wachtwoord of iets dergelijks. Ik weet dat je het homescreen van bijvoorbeeld Apex launcher kan blokkeren, maar dat kan je zonder blokkade weer opheffen.

De kinder launchers zijn me te beperkt dus ik wilde graag een eigen omgeving maken.

Of bieden app lockers ook een uitkomst door de launcher te blokkeren? Of blokkeer je dan ook het gebruik er van?

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 15-01-2014 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Voor een calender app ben ik zelf ook nog zoekende.
Business Calendar (free) al eens geprobeerd? Die heeft meerdere widgets, waaronder een weekview. Verder kun je er naar hartenlust vanalles instellen :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Laatst online: 30-09 21:23
Waarom mag je hier niet om een APK bestand vragen van een gratis app? Ik snap dit niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 20:21
Daimen schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:47:
Waarom mag je hier niet om een APK bestand vragen van een gratis app? Ik snap dit niet helemaal.
dat mag wel alleen geen apk van een betaalde app denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verdere discussie hoort thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, niet hier :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Joop_Klepzeiker schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Via remote desktop. Instellen op je PC en dan de App downloaden van Microsoft. Werkt perfect! :)
Die krijg ik op de mijne niet aan de praat en gebruik splashtop.

Overigens voor remotes is universal remote wel een goede

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 23:54
Ursamajor schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:52:
[...]

Business Calendar (free) al eens geprobeerd? Die heeft meerdere widgets, waaronder een weekview. Verder kun je er naar hartenlust vanalles instellen :)
Heb ik geprobeerd, maar werkt niet voor mijn (exchange) agenda van het werk.
Ik kan n.l. niet zomaar een exchange account aanmaken op de telefoon, want dan begint deze te zeuren over allerlei beveiligingen (zoals versleuteling en pincode's etc) en dat wil ik niet. Bij aquamail hoef ik alleen maar m'n email en ww in te geven en dan werkt de mail, zoiets zoek ik dus ook voor een kalender, niet een die met bestaande (exchange)accounts werkt, maar waar je een account in de app zelf kunt aanmaken.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:46
Weet niet waar het over gaat, maar als je een mooie Agenda-widget wil proberen zou ik Google Play: UpNext alpha eens bekijken. Stond in AndroidPolice's lijstje met nieuwe en bijzonder mooie apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 16:34

Banballa

(>'_')>

Runtastic Free kan je vandaag gratis upgraden naar Pro met de promocode "appoftheday"

Via instellingen -> voor promotiecode in (voor staat er echt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Thanks! Eindelijk een goede reden om af te gaan vallen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:50

Zyron

BWRAAAAP

Thanks voor de tip!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:20
kaasaanfiets schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:17:
Weet iemand een goede Nederlandse dieet app? zoals bijvoorbeeld Noom Coatch en Weight meter free Eerstgenoemde komt in de buurt maar is in het engels en 2e is te beperkt.

Ik ben opzoek naar een app die:
* Waarbij ik kan aangeven wat ik allemaal op een dag eet en dus mijn calorieën die ik inneem bijhoud
* Mijn gewicht en vet percentage kan bijhouden
* Mijn fitness en sport oefeningen en de hoeveelheid calorieën die ik daarbij verbrand kan bijhouden
* Voedselkeuzes, recepten, diëten kan aanbevelen.

Ik had dus Noom al geïnstalleerd en die is grotendeels wel oké maar is in het Engels. Dit vind ik irritant omdat als ik alles wat ik eet moet invoeren moet ik gaan uitzoeken wat bepaalde dingen in het Engels heten en de helft kan ik dan niet vinden. B.V. 2 tosties met 48+ kaas en mayo met ketchup.
Ik gebruik zelf Lifesum, alles in het Nederlands en als er gerechten missen kan je die zelf toevoegen. Alles wat je wilt zit er in op de recepten na.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Laatst online: 25-01 19:35
Iemand de nieuwe play services al binnen.?

Duurt lang eer deze update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Banballa schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:17:
Runtastic Free kan je vandaag gratis upgraden naar Pro met de promocode "appoftheday"

Via instellingen -> voor promotiecode in (voor staat er echt ;) )
Hmmm vaag. Krijg je dan de pro functies in de free app of kan je daarna de pro versie installeren via de Play Store?
Ik had de Pro versie blijkbaar al een keer aangeschaft in zo'n € 0,10 aanbiedingsperiode, dus ik kan het niet checken.
Eén van de handige dingen voor mij is dat je bij Runtastic ook motorrijden als activiteit kan aangeven. Een nadeel van Runtastic is dat je ondanks Pro status toch nog extra moet betalen om echt alles te kunnen (vnl analyses van je activiteiten op runtastic.com. Hiervoor moet je dan een Gold-abonnement afsluiten van enkele € per maand.

Ik heb naast Runtastic ook al Sportypal, Runkeeper en Endomondo geprobeerd, maar ik heb nog geen duidelijke voorkeur. Elk programma heeft wel zijn pro's en cons voor verschillende activiteiten, maar ik heb nog geen keuze gemaakt voor één van bovenstaande.

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 15-01-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 16:34

Banballa

(>'_')>

gwystyl schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Hmmm vaag. Krijg je dan de pro functies in de free app of kan je daarna de pro versie installeren via de Play Store?
Ik had de Pro versie blijkbaar al een keer aangeschaft in zo'n € 0,10 aanbiedingsperiode, dus ik kan het niet checken.
Eén van de handige dingen voor mij is dat je bij Runtastic ook motorrijden als activiteit kan aangeven. Een nadeel van Runtastic is dat je ondanks Pro status toch nog extra moet betalen om echt alles te kunnen (vnl analyses van je activiteiten op runtastic.com. Hiervoor moet je dan een Gold-abonnement afsluiten van enkele € per maand.
Je krijgt de pro functies in de free app afaik :) Dus geen reclame meer en nog wat andere 'handige' dingen die ik nog niet heb kunnen bekijken / proberen. Ik loop al een tijdje met de free app en deze bevalt erg goed.. de gratis upgrade is gewoon erg mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is zo te zien de gratis versie die je in app upgrade naar de pro versie dmv die code. Als je hem er af haalt en later weer installeert dan heb je denk ik weer de gewone versie te pakken, niet de pro. Ik gebruik nu Sportstracker maar ga deze ook maar eens proberen naast Sportstracker, eens kijken welke beter bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

leducw schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:34:
Iemand de nieuwe play services al binnen.?

Duurt lang eer deze update..
Ja, hier handmatig geïnstalleerd.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:36:
Ik zoek eigenlijk een launcher waarvan ik de instellingen (zoals wallpaper, homescreen, verborgen apps, gedrag, etc) kan blokkeren met een wachtwoord of iets dergelijks. Ik weet dat je het homescreen van bijvoorbeeld Apex launcher kan blokkeren, maar dat kan je zonder blokkade weer opheffen.

De kinder launchers zijn me te beperkt dus ik wilde graag een eigen omgeving maken.

Of bieden app lockers ook een uitkomst door de launcher te blokkeren? Of blokkeer je dan ook het gebruik er van?
Dat laatste werkt dus niet :D De ene applock app blokkeert helemaal niets, de ander blokkeert de gehele launcher..! En launchers met wachtwoord beveiliging zijn volgens mij niet te vinden, dus dan zal ik het anders moeten gaan doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pitchdown schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:20:
[...]

Probleem met aquamail is dat je niet verschillende scheduls kan hebben voor verschillende mailboxen.

Iemand die een app weet die dit wel kan?
Iemand die hiervoor nog een de ultieme app heeft?
Dus een app die meerdere exchnge-emailboxen kan synchroniseren met verschillende schedules.
Dit kon met mijn Galaxy S2 met Touchwiz zonder problemen en out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Joster schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Dat laatste werkt dus niet :D De ene applock app blokkeert helemaal niets, de ander blokkeert de gehele launcher..! En launchers met wachtwoord beveiliging zijn volgens mij niet te vinden, dus dan zal ik het anders moeten gaan doen helaas.
Ik denk dat je iets hebt aan een soort van guest mode. Mijn LG G2 heeft dat er standaard op staan, afhankelijk van het unlock patroon dat ik dan maak start hij de guest mode op of de normale launcher. In de Play store staan vast wel dat soort guest mode apps lijkt me.

Welke launcher gebruik je nu? Kun je ook niet een 2e launcher installeren en inrichten en die activeren dmv een gesture als het nodig is? Ik weet niet of dat werkt , het is maar een idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:29
pitchdown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:21:
[...]

Iemand die hiervoor nog een de ultieme app heeft?
Dus een app die meerdere exchnge-emailboxen kan synchroniseren met verschillende schedules.
Dit kon met mijn Galaxy S2 met Touchwiz zonder problemen en out of the box.
nee, je zou ook eens kunnen kijken of je met tasker de instellingen van apps op de gewenste tijdstippen kan aanpassen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Prulleman schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:02:
[...]

nee, je zou ook eens kunnen kijken of je met tasker de instellingen van apps op de gewenste tijdstippen kan aanpassen.
heb daar idd even naar gekeken, maar lijkt me geen oplossing.
Erg opvallend dat zoiets relatief simpels niet door een goede app kan worden ondervangen?

Zou het technisch mogelijk zijn om het email-gedeelde uit de samsung touchwiz te importeren op nexus 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
pitchdown schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:55:
[...]

heb daar idd even naar gekeken, maar lijkt me geen oplossing.
Erg opvallend dat zoiets relatief simpels niet door een goede app kan worden ondervangen?

Zou het technisch mogelijk zijn om het email-gedeelde uit de samsung touchwiz te importeren op nexus 5?
Er worden vaak apps uit andere schillen (xperia, touchwiz, sense) geport. Misschien dat je de app gewoon op xda kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je zou het inderdaad eens kunnen proberen. Een custom ROM downloaden, uit elkaar halen en de app eruit vissen (uitpakken met bijvoorbeeld 7-zip of zoiets). Je zou die .apk dan kunnen proberen te installeren, kijken of het werkt.
Staat zeer waarschijnlijk in het mapje data>app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
janvanduschoten schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:12:
Je zou het inderdaad eens kunnen proberen. Een custom ROM downloaden, uit elkaar halen en de app eruit vissen (uitpakken met bijvoorbeeld 7-zip of zoiets). Je zou die .apk dan kunnen proberen te installeren, kijken of het werkt.
Staat zeer waarschijnlijk in het mapje data>app.
Toch opvallend dat er geen enkele app dit afvangt en dit standaard in de samsung touchwiz zit.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die deze opties wilt m.b.t exchange-synchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gebruik op mijn Galaxy S3 een stock rom omdat ik alle functionaliteit wil hebben (o.a. camera). Na vele opmerkingen over een zeer trage Touchwiz in vergelijking met AOSP roms, heb ik Nova Launcher maar weer eens geïnstalleerd, en hier een Touchwiz thema overheen gegooid om ongeveer hetzelfde uiterlijk te houden als ik had. Het snelheidsverschil is schokkend
Met het vervangen van de launcher kan ik alleen ook niet meer de klok/weer widget van Samsung/Accuweather installeren. Ik vond deze wel fijn en mooi, en ben dus op zoek naar iets wat er zoveel mogelijk op lijkt qua uiterlijk en mogelijk heden. Een extraatje zou temperatuurnotificatie in de notificatiebalk zijn.

Tot nu toe heb ik al geprobeerd:
  • Beautiful Widgets: heb ik vroeger veel gebruikt op mijn vorige telefoon. Het laatste jaar vind ik de werking er niet makkelijker op worden, en het uiterlijk kan ik ook niet meer naar wens krijgen
  • HD Widgets: er is vrij veel in te stellen in deze widgets, maar het blijft Sense-achtig met een balk met weer onderin en een flipclock erboven. Het multidag overzicht vind ik wel mooi
  • Accuweather: de widgets vind ik lelijk, en ads zijn irritant
  • GS3 ish weather (a UCCW skin): ziet er precies zo uit als ik gewend ben, maar is volgens de Google Play website niet compatible met mijn Galaxy S3? Ik heb al een andere skin voor UCCW geprobeerd (Galaxy S4 clock), maar dat kreeg ik niet helemaal voor elkaar ondanks de uitleg op de Google Play pagina
Ik gebruik nu Transparent clock & weather, maar die is me net even te kaal. Wie heeft er nog een andere optie die ik nog niet geprobeerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik gebruik Android Weather, en die werkt prima.
Google Play: Android Weather - Weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat touchwiz ding is toch al eens geport voor algemeen gebruik? Wellicht even op XDA zoeken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:48
Ik gebruik 1Weather, zeer fijne app en erg uitgebreid.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vind je dit iets? Google Play: WeatherBug Time & Temp widget
Heeft ook een temperatuur notificatie in je balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:33:
Dat touchwiz ding is toch al eens geport voor algemeen gebruik? Wellicht even op XDA zoeken.
Heb een poging gedaan, maar tot op heden niks gevonden.
Heb je eventueel een link voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pitchdown schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:49:
[...]

Heb een poging gedaan, maar tot op heden niks gevonden.
Heb je eventueel een link voor me?
Ik heb hem ook wel eens gezien volgens mij; waarschijnlijk in een ander subforum dan het Galaxy S3 forum :) Zal zo nog ff zoeken en als ik hem vind een linkje plaatsen.

Dit zou wat kunnen zijn: Touchwiz UX / Weather widget, of deze: Galaxy S4 launcher and widget en anders deze: SGS3 Weather Widget for JB roms
Ik ben alleen wel benieuwd of een geporte versie niet gaat storen met mijn originele versie?

die Android Weather ziet er goed uit en daar kan je erg veel aan instellen. Ga ik ff mee spelen.
1Weather vind ik wel aardig maar lomp. Ga ik ook mee spelen
Weatherbug vind ik er erg rommelig uitzien. Ik ga nog even kijken of er e.e.a. in te stellen is, maar ik verwacht niet dat dat wat wordt.

allen bedankt voor de input iig _/-\o_

edit: door het toevoegen van deze shortcut kan ik wel naar de app achter de widget, nou kijken of ik de widget zelf ook voor elkaar krijg. Er zijn heel veel skins voor UCCW, dus dat is ook nog het onderzoeken waard.

[ Voor 38% gewijzigd door gwystyl op 17-01-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
janvanduschoten schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat je iets hebt aan een soort van guest mode. Mijn LG G2 heeft dat er standaard op staan, afhankelijk van het unlock patroon dat ik dan maak start hij de guest mode op of de normale launcher. In de Play store staan vast wel dat soort guest mode apps lijkt me.

Welke launcher gebruik je nu? Kun je ook niet een 2e launcher installeren en inrichten en die activeren dmv een gesture als het nodig is? Ik weet niet of dat werkt , het is maar een idee ;)
Zoiets zou inderdaad ideaal zijn, echter vind ik weinig tot geen guest mode apps in de Play Store, laat staan geschikte apps.

Ik gebruik nu op een Asus Memo pad HD 7 de stock laucher. Een 2e launcher zou ik volledig kunnen inrichten inderdaad, activeren wanneer ik het wil ook nog. Echter valt die (Apex / Nova) niet te beveiligen zodat mijn zoontje nog steeds per ongeluk widgets / shortcuts kan verwijderen, binnen delen van de launcher kan komen die ik niet wil, etc.

Heb nu een zeer simpele kinder launcher geïnstalleerd welke beveiligd is met een wachtwoord. Tevens zijn mijn apps en instellingen beveiligd (mocht die kinder launcher ineens niet meer werken of de tablet naar de stock launcher booten oid). Dit werkt voor nu prima, maar ik zou graag veel meer mogelijkheden hebben in zo'n kinder launcher :D

In elk geval bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Een 2e launcher zou ik volledig kunnen inrichten inderdaad, activeren wanneer ik het wil ook nog. Echter valt die (Apex / Nova) niet te beveiligen zodat mijn zoontje nog steeds per ongeluk widgets / shortcuts kan verwijderen, binnen delen van de launcher kan komen die ik niet wil, etc.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jIHdrS2FFUZQmboNuzAjPtT9/thumb.png

Onderste optie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Die kan hij toch ook weer uitvinken ;)

Plus hij kan bij alle opties die je ziet.

[ Voor 37% gewijzigd door Joster op 17-01-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Is een restricted profile iets voor je?
Dat is een type user en kan je per apps toegang geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Was inderdaad de bedoeling, echter draait de Memo Pad HD 7 op Android 4.2 en daar zit dat nog niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Heeft er iemand hier al leuke Chromecast apps gevonden?

Ik heb een Google Chromecast aangeschaft in eerste instantie voor Netflix. Tijdens het zoeken naar apps zag ik ook al VEVO (muziekclips enzo) en een Android verkenner die het toelaat afbeeldingen/video's/etc.. van je telefoon te streamen naar je tv toe. En natuurlijk heb je ook Youtube.
Het aanbod in apps is nog niet zo groot en dus wat lastiger zoeken. Ik vroeg me af of anderen wellicht nog leuke apps gevonden hebben om met de Chromecast te kunnen gebruiken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:11
Zeror schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:10:
Moet zeggen dat ik ook wel extra apps zou willen. Buiten Netflix en youtube gebruik ik hem nog niet echt, maar dat wist ik van te voren. Denk dat het pas zal toenemen als hij ook in NL is gelanceerd.
Maar voor 26 euro (35 dollar) kan je je ook niet echt een breuk vallen.

Chromecast Apps

[ Voor 10% gewijzigd door GroeneThee op 18-01-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:16:
Die kan hij toch ook weer uitvinken ;)

Plus hij kan bij alle opties die je ziet.
Dan kan hij dus al lezen en is hij ook oud genoeg om uitgelegd krijgen dat hij dat niet moet doen. Het zou wel heel toevallig zijn als een kind onder de 6 toevallig bij juist die optie terecht komt en vervolgens je home screen aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
Zeror schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:10:

Ik heb een Google Chromecast aangeschaft in eerste instantie voor Netflix. Tijdens het zoeken naar apps zag ik ook al VEVO (muziekclips enzo) en een Android verkenner die het toelaat afbeeldingen/video's/etc.. van je telefoon te streamen naar je tv toe. En natuurlijk heb je ook Youtube.
Het aanbod in apps is nog niet zo groot en dus wat lastiger zoeken. Ik vroeg me af of anderen wellicht nog leuke apps gevonden hebben om met de Chromecast te kunnen gebruiken.
Binnenkort ga je Plex kunnen gebruiken met je Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Dan kan hij dus al lezen en is hij ook oud genoeg om uitgelegd krijgen dat hij dat niet moet doen. Het zou wel heel toevallig zijn als een kind onder de 6 toevallig bij juist die optie terecht komt en vervolgens je home screen aanpast.
Nee hoor, hij drukt soms gewoon kort of lang op alles wat hij ziet. Hij is net 4 en kan niet lezen, maar als ik zie waar hij op mijn telefoon (op een uitzonderlijk moment dat ik het toe laat) allemaal terecht komt :D Ik wil het gewoon dicht hebben zodat ik hem zonder zorgen los kan laten op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Joster schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Nee hoor, hij drukt soms gewoon kort of lang op alles wat hij ziet. Hij is net 4 en kan niet lezen, maar als ik zie waar hij op mijn telefoon (op een uitzonderlijk moment dat ik het toe laat) allemaal terecht komt :D Ik wil het gewoon dicht hebben zodat ik hem zonder zorgen los kan laten op de tablet.
Uitleggen, en voordoen
Je gaat met een ( te ) volwassen instelling te werk
Mijn kinderen gebruiken ook al sinds het begin tablet / telefoons om op te spelen.
Ondanks de 4 jaar oud, begrijpen ze het donders goed.
Lang drukken ... "nee.... niet zo lang" spelenderwijs komt het vanzelf.

Door noodgrepen als extra launchers in te zetten, verleng je voor jezelf alleen maar de tijd dat het fout kan gaan.
( en als er eens iets verschoven is, so be it .... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
FreshMaker schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:06:
[...]
( en als er eens iets verschoven is, so be it .... )
Dat, plus back-up van de launcher terug zetten en klaar, alles weer op zijn plek.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Je kan toch ook gewoon een extra gebruiker maken op je tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Barfman schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:19:
Je kan toch ook gewoon een extra gebruiker maken op je tablet
Joster schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:03:
Was inderdaad de bedoeling, echter draait de Memo Pad HD 7 op Android 4.2 en daar zit dat nog niet in..
;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 21-09 12:21
Zopas een asus memo pad 10 besteld.
Wordt hoofdzakelijk gebruikt voor de kids en op de achterbank van de auto voor filmpjes te zien en leuke games (kids zijn 4 en 5)

Zelf ben ik grote filmliefhebber, heb ook een NAS

Graag wat tips inzake welke apps echt een MUST zijn (rekening houdend met mijn interesses films, home-theater, pc , kortom multimedia)

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Op mijn androidstick draait de Video app van Archos erg goed.
Google Play: Archos Video Player

Makkelijk om je shares van de nas eraan toe te voegen, waarna de app de juiste info voor de film of tv serie binnenhaalt, inclusief foto en ondertitelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Vraagje

Films downloaden voor op de tablet.
Hoeft voor mij geen mkv van 9 gig te zijn...

Hoe doen jullie dit?
Ik bedoel niet specifiek hoe.. zoals met torrents of nieuwsgroepen
Wat ik wel bedoel is:

Doe je dit eerst met pc/nas en zet je ze dan over naar de tablet? (ja,hoe?)
Of doe je dit rechtstreeks op de tablet? (kan dit? hoe? apps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Op 4.2 kan je Multiple Users ook activeren ;p
Google Play: 4.2 Multiple User Enabler Root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:31
skank schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:29:
Vraagje

Films downloaden voor op de tablet.
Hoeft voor mij geen mkv van 9 gig te zijn...

Hoe doen jullie dit?
Ik bedoel niet specifiek hoe.. zoals met torrents of nieuwsgroepen
Wat ik wel bedoel is:

Doe je dit eerst met pc/nas en zet je ze dan over naar de tablet? (ja,hoe?)
Of doe je dit rechtstreeks op de tablet? (kan dit? hoe? apps?)
Ik gebruik hiervoor Plex om alles te streamen, in mijn geval met name voor series. Deze download ik op mijn server, waar ik in een VM mijn Plex Media Server heb draaien. Als ik dan iets wil kijken (op mijn pc, tv, telefoon etc.) kan ik dit via de website van Plex, de Plex desktop app, de Plex app op mijn smart-tv of de Plex Android app doen. Je hebt dan wel natuurlijk altijd een netwerk/wifi/3G verbinding nodig om het te kijken, maar dat is voor mij geen probleem.

Het server programma is gratis, kijken via de webbrowser ook, alleen de Android app kost een paar euro als ik me niet vergis. Het hele systeem werkt erg goed en de Android app heeft ook support voor Chromecast, wat wellicht wel handig kan zijn.

Het is overkill als het gaat om een paar filmpjes/series kijken, maar als je een grote library hebt is het zeer zeker de moeite waard. Het grootste voordeel vind ik dat je jouw content overal (zolang je een internetverbinding hebt) kunt bekijken.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Bedoeling voor mij is het enkel te kunnen bekijken offline in de auto...

Download je dan eerst met de pc, of rechtstreeks met de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Eerst met de nas. Als streamen dan geen optie is kun je ook de hele film/serie gewoon downloaden voor offline gebruik.
Als het maar een enkele films zijn is een torrent client op de tablet handiger. Een nas is toch eerder gericht op het makkelijk organiseren en bijhouden van een grote hoeveelheid films en series.

[ Voor 45% gewijzigd door dutchgio op 18-01-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
skank schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:46:
Bedoeling voor mij is het enkel te kunnen bekijken offline in de auto...

Download je dan eerst met de pc, of rechtstreeks met de tablet?
Ik vind downloaden met de pc en dan het bestand kopiëren via USB kabel het makkelijkst (voor offline gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Downloaden met NAS, thuis streamen met bs player of archos, voor onderweg kopiëren met es file explorer (smb share over wifi).

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 18-01-2014 22:41 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 23:23
*knip* Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 19-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MartijnAbel schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:41:
ik ben eigenlijk opzoek naar het APK bestand van de tweakers app.
ik heb een prachtige china babi pangpang phone omdat mijn xperia z ter reparatie is, alleen ondersteund deze helaas de tweakers app niet en ik kan natuuuuuuuuuuuurlijk niet 2 weken zonder de tweakers app :P
via de reguliere omweg zou dit wel moeten lukken.

mocht je wat hebben, of weten welke mod-admin-wie dan ook heeft, graag een pbtje!
de app is redelijk achterhaald nu 95% van heel tweakers.net responsive is geworden...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Prulleman schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:43:
[...]
de app is redelijk achterhaald nu 95% van heel tweakers.net responsive is geworden...
Precies, en met de nieuwste stable release van Chrome (of de beta...) add to homescreen, en het werkt ook nog net als een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 21:39
Of je plaatst gewoon een snelkoppeling naar een bookmark op je homescreen, als je geen gebruik wil maken van Chrome.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[...]
Sinds de nieuwe release van de website is de app op mijn android apparatuur met pensioen. :)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
gwystyl schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:58:
[...]

Ik heb hem ook wel eens gezien volgens mij; waarschijnlijk in een ander subforum dan het Galaxy S3 forum :) Zal zo nog ff zoeken en als ik hem vind een linkje plaatsen.

Dit zou wat kunnen zijn: Touchwiz UX / Weather widget, of deze: Galaxy S4 launcher and widget en anders deze: SGS3 Weather Widget for JB roms
Ik ben alleen wel benieuwd of een geporte versie niet gaat storen met mijn originele versie?

die Android Weather ziet er goed uit en daar kan je erg veel aan instellen. Ga ik ff mee spelen.
1Weather vind ik wel aardig maar lomp. Ga ik ook mee spelen
Weatherbug vind ik er erg rommelig uitzien. Ik ga nog even kijken of er e.e.a. in te stellen is, maar ik verwacht niet dat dat wat wordt.

allen bedankt voor de input iig _/-\o_

edit: door het toevoegen van deze shortcut kan ik wel naar de app achter de widget, nou kijken of ik de widget zelf ook voor elkaar krijg. Er zijn heel veel skins voor UCCW, dus dat is ook nog het onderzoeken waard.
Tot op heden heb ik nog steeds de email.apk of exchange.apk niet gevonden.
Had jij deze nog gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pitchdown schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:28:
[...]

Tot op heden heb ik nog steeds de email.apk of exchange.apk niet gevonden.
Had jij deze nog gevonden?
Ik dacht dat je het had over de Touchwiz klok/weer widget. Daar heb ik meerdere links voor gevonden, die meestal niet werken op Samsung-based roms; ik heb niet gezoht naar exchange of e-mail. Misschien is er een rom waar hij uitgesloopt is en los te downloaden als onderdeel van een 'removed apps' pakketje? Ik kan je wel de email.apk uit mijn huidige rom (stock 4.3 I9300XXUGMK6) toesturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
[...]
Maar een app werkt als een app en het responsive design als website.. :>
Ik prefereer de app boven het responsive design, want dat werkt gewoon fijner dan een internetpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
gwystyl schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Ik dacht dat je het had over de Touchwiz klok/weer widget. Daar heb ik meerdere links voor gevonden, die meestal niet werken op Samsung-based roms; ik heb niet gezoht naar exchange of e-mail. Misschien is er een rom waar hij uitgesloopt is en los te downloaden als onderdeel van een 'removed apps' pakketje? Ik kan je wel de email.apk uit mijn huidige rom (stock 4.3 I9300XXUGMK6) toesturen?
Zou top zijn.
Kan je via een direct-message een link sturen?
Kijk ook even of er een exchange.apk aanwezig is.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Prulleman schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:40:
Downloaden met NAS, thuis streamen met bs player of archos, voor onderweg kopiëren met es file explorer (smb share over wifi).
Ok dan zal ik het zo doen
Dus als ik wil streamen vanaf nas naar tablet -> bsplayer? Of xbmc? Ik wil ook covers enzo en moet mkv en bluray ondersteunen. Toch zeker mkv

Voor kopieren via usb of es file explorer.

Voor in de auto de mp4 of mkv te bekijken, wat gebruik ik dan? Ook graag met filmcovers en informatie..(die lokaal op te slaan is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
skank schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:08:
[...]

Ok dan zal ik het zo doen
Dus als ik wil streamen vanaf nas naar tablet -> bsplayer? Of xbmc? Ik wil ook covers enzo en moet mkv en bluray ondersteunen. Toch zeker mkv

Voor kopieren via usb of es file explorer.

Voor in de auto de mp4 of mkv te bekijken, wat gebruik ik dan? Ook graag met filmcovers en informatie..(die lokaal op te slaan is?)
Streamen nas naar tablet > Google Play: Archos Video Player
Inclusief covers, ondersteuning voor alle bestandsformaten lijkt aanwezig.

Of je ook zo kunt downloaden voor offline gebruik weet ik zo niet, maar volgens mij moet dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Xbmc een tijdje niet geprobeerd, maar een half jaar geleden was het verre van af voor Android.. Geen hardware decoding(althans niet out of the box) en veel andere zaken werkten toen ook matig. Archos daarentegen, speelt alles, haalt meta data op, haalt ondertiteling op, laat het allemaal in een basic, maar aardige interface zien, en doet gewoon goed wat ie moet doen. Gebruik het vooral op mijn Android stick, en op mijn N7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Alleen heb je dan al wel snel een MPEG2 video codec nodig á 5 euro, of zit die er in de full versie wel bij? En iso's trekt ie ook niet, wel logisch op zich maar toch.

Zou graag plex media server draaien op mijn nas zodat alle devices / mediaspelers daar gebruik van kunnen maken, maar helaas trekt mijn nas dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
Ik bewaar al mijn foto's op Dropbox (in een mapje Pictures), is het op de een of andere manier mogelijk om die foto's ook in mijn gallery te tonen? Net zoals hij met foto's van google+/picasa doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
joachim schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:28:
Ik bewaar al mijn foto's op Dropbox (in een mapje Pictures), is het op de een of andere manier mogelijk om die foto's ook in mijn gallery te tonen? Net zoals hij met foto's van google+/picasa doet?
Denk niet dat de standaardgallerij dit kan maar met het nieuwe project van cyanogen is/wordt dit wel mogelijk (is nu nog in beta maar wel te downloaden en gebruiken):
http://www.androidpolice....nogenmods-new-gallery-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QuickPic kan dit volgens mij, net zoals veel apps, ook...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 12:50
CLB schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:40:
QuickPic kan dit volgens mij, net zoals veel apps, ook...
Volgens mij bedoelt hij of het mogelijk is om de foto's te bekijken die in de cloud staan opgeslagen van Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de dropbox app doet dat toch best aardig?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees dat Runtastic voor T-mobile klanten meer functionaliteit krijgt...
Zelf geen T-mobile, maar is het iemand gelukt om dit ook te verkrijgen, collega's lukt het niet...

Zie oa: http://www.iphoneclub.nl/...tis-aan-klanten-t-mobile/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:33
Nope.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:44:
Ik lees dat Runtastic voor T-mobile klanten meer functionaliteit krijgt...
Zelf geen T-mobile, maar is het iemand gelukt om dit ook te verkrijgen, collega's lukt het niet...

Zie oa: http://www.iphoneclub.nl/...tis-aan-klanten-t-mobile/
Ik heb wel T-Mobile, en krijg inderdaad extra functies bij de app.
Net de app geinstalleerd, ingelogt via Google+, en nu de pop-up in beeld dat hartslag-meting ondersteuning, live-tracking, geo-tracking en geen advertenties tot de extra functies behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:16
JdJtA schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Denk niet dat de standaardgallerij dit kan maar met het nieuwe project van cyanogen is/wordt dit wel mogelijk (is nu nog in beta maar wel te downloaden en gebruiken):
http://www.androidpolice....nogenmods-new-gallery-app
Ik kan hem niet installeren :( Niet compatibel met mn toestellen? :/

Heb Android 4.2.2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Vraagje. Ik ben op zoek naar een app die mijn wifi uitzet op mijn tablet zonder mobiel internet als ik een locatie verlaat en weer aanzet als ik weer terug ben. Ik ken wifimatic maar die werkt niet zonder mobiel internet volgens mij. Juice defender heeft deze optie ook maar werkt ook met mobiel internet.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:01
Ook hier mijn probleem met plex maar eens posten:

Ik probeer het werkend te krijgen op mijn lg g pad. Plex ziet mijn server, maar zodra hij een videobestand wil afspelen blijft het scherm zwart.

Op een samsung tab 3, galaxy s3 werkt het wel zonder enig probleem, maar op mijn lg g pad dus niet. Opnieuw installeren van de applicatie heeft het niet opgelost. Wie heeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Michele_M_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:08:
Vraagje. Ik ben op zoek naar een app die mijn wifi uitzet op mijn tablet zonder mobiel internet als ik een locatie verlaat en weer aanzet als ik weer terug ben. Ik ken wifimatic maar die werkt niet zonder mobiel internet volgens mij. Juice defender heeft deze optie ook maar werkt ook met mobiel internet.
Iemand een idee?
Dat kan met Llama dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Ik zoek een weather widget die google agenda kan integreren.

Nu maak ik gebruik van simple calendar en android weather app maar zoals je ziet zijn da 2 verschillende widgets.

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/48l7ixhfr/2014_01_22_12_46_36_1.jpg

Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mudi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:00:

Nu maak ik gebruik van simple calendar en android weather app maar zoals je ziet zijn da 2 verschillende widgets.

[afbeelding]

Dat kan met Chronus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

[afbeelding]

Ik weet niet wat je precies wilt bereiken, maar GTAB SIMI Clock widget (oid) heb zo mijn telefoon niet bij de hand, heeft de verticale witte lijn precies uitgelijnd met Simple Calendar Widget. Mogelijk is op die manier iets met temperatuur te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:16

[afbeelding]

event flow widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Merci ga ze allemaal eens uitproberen!

Edit:
Vergeten te vermelden dat ik android 2.3.6 heb:
Chromus & Event Flow werken niet. En met de SIMI Clock widget ziet het er niet uit :|

[ Voor 65% gewijzigd door Mudi op 22-01-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Mudi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:13:
Merci ga ze allemaal eens uitproberen!

Edit:
Vergeten te vermelden dat ik android 2.3.6 heb:
Chromus & Event Flow werken niet. En met de SIMI Clock widget ziet het er niet uit :|
Even een post van mijzelf teruggezocht in het homescreen topic. Ik heb Simple Calendar Widget en Simi Clock Widget daar als hier onder te zien uitgelijnd. Ik heb daar geen weer gegevens bij ingesteld, maar dat is wel mogelijk bij die widget.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/3038360/tweakers/homescreens/005-lockscreen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:52

Metro2002

Memento mori

Gisteren mijn Airdroid app geupdate omdat het programma daar constant om bleef zeuren. Had ik dat nou maar niet gedaan want je raadt het al: Nu crasht de app telkens bij het opstarten (airdroid has stopped working). Al een keer herinstallatie gedaan , keer helemaal verwijderd en geherinstalleerd maar helaas.
Fijn zo'n update die je opgedrongen krijgt waarna je hele app niet meer werkt :( Meer mensen die deze app gebruiken die hiertegen aan liepen?

[ Voor 7% gewijzigd door Metro2002 op 22-01-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Die is gelijk 3 euries.... :X
Die werkt met zendmasten en daar heb je mobiel internet voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:00

Pierre

Van nature lui!

Nou nou 3 euro, wat een rib uit je lijf
offtopic

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
maar.... zonder zendmasten en wifi uit zul je je locatie met GPS moeten bepalen, en alleen GPS (dus zonder wifi en gsm) gaat niet heel rap voor een locatie bepaling. Je zal dus elke keer vrij veel stroom kwijt zijn om je locatie te bepalen, meer dan dat het kost om wifi aan te laten staan.

Je moet je dus afvragen of je je doel niet voorbij schiet (en dan neem ik aan dat je stroom wilt besparen door wifi alleen op bekende locaties aan te hebben)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Michele_M_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:42:
[...]

Die is gelijk 3 euries.... :X

[...]

Die werkt met zendmasten en daar heb je mobiel internet voor nodig?
Ik zit je vraag nog eens te bekijken en ik weet even niet of dat wat jij zoekt bestaat. Llama kan ook de locatie bepalen dmv wif maar als hij het wifisignaal kwijt is dan zou hij het automatisch kunnen uitzetten (neem ik aan) en moet je het handmatig weer aanzetten als je het weer wilt gebruiken. Locatiebepaling dmv GPS kan ook maar is een aanslag op je batterij, zou ik niet doen.
Je moet even zoeken bij Experimental in het menu :)

Je zou https://play.google.com/s...etails?id=com.kebab.Llama eens kunnen proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 22-01-2014 15:51 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.