AlarmDroid is voor mij 'n dagelijkse wekker, werkt prima en heel veel in te stellen
denk dat mijn vraag hier wel past:
Is er een mogelijkheid om bepaalde apps wel een dataverbinding te laten maken, en bepaalde niet?
We gaan binnenkort namelijk skiën, en ik wil wel whatsapp aan laten, maar de andere afsluiten.
PS: heb hollandsnieuwe, dus een buitenlandbundel is een no-go..
Is er een mogelijkheid om bepaalde apps wel een dataverbinding te laten maken, en bepaalde niet?
We gaan binnenkort namelijk skiën, en ik wil wel whatsapp aan laten, maar de andere afsluiten.
Het woord 'firewall' was nog niet in je opgekomen?

Genoeg apps die dat kunnen, waarschijnlijk is root toegang een pré.
Genoeg apps die dat kunnen, waarschijnlijk is root toegang een pré.
Google Play: Simple Alarm Clock FreeBv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Kent iemand een goede wekker-applicatie? Ik zoek vooral iets om aangenamer wakker te worden (geen irritante geluidjes dus) en liefst met controle dat je ook effectief wakker bent (nu druk ik op een knop en val ik terug in slaap).
Kent iemand hier een goede app voor?
Deze vind ik na lang zoeken ideaal. Snoozen met volume buttons, dismiss kan alleen als je 'm lang ingedrukt houdt, een volume fade-in voor rustig wakker worden.. heerlijk!
Hoeveel bel/sms je in nederland (oftewel, hoeveel houd je maandelijks over) ?greatgonzo schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:15:
Want bij hollandsnieuwe haalt ie de data in het buitenland uit je beltegoed, net zoals het bellen en sms'en in het buitenland.
Kwestie van roaming aan zetten en de dataverbinding standaard uit houden en gewoon af en toe controleren (desnoods zet je het synchroniseren van alles behalve whatsapp gewoon uit)
Aangezien ik weinig bel/sms is het in dat opzicht een ideale provider.
leeg
Zorgwekkend...

Mijn zusje kreeg die update, ik niet omdat ik de laatste tijd automatische updates voor Facebook uit heb maar deze nieuwe update is wel heel erg bont.
Facebook gaat nu vel te ver, vrolijk vermelden dat de nieuwe update dingen kan uitvoeren ZONDER MIJN MEDEWETEN.

Mijn zusje kreeg die update, ik niet omdat ik de laatste tijd automatische updates voor Facebook uit heb maar deze nieuwe update is wel heel erg bont.
Facebook gaat nu vel te ver, vrolijk vermelden dat de nieuwe update dingen kan uitvoeren ZONDER MIJN MEDEWETEN.
Niet gedaan en waarschijnlijk gaat de app weg en ga ik gewoon de site gebruiken.
Ter uwen informatie en ter topickaping 
Verschillende apps in de aanbieding als gratis app van de dag @ Amazon:
Nakebod in "Amazon Appstore - Ervaringen en aanbiedingen"
o.a. Moon Phase Pro, My Alarm Clock en Printshare
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Volgens mij gebruiken ze dat om de events met je calender te linken. Net als de sms permissie die word gebruikt om automagisch de verificatiecode per sms kan oppakken. Neemt niet weg dat het wel zorgelijk is. Actieve apps slaat bijv nergens op...
Thanks, alles maar even gedownload zodat het als 'gekocht' blijft staan in de Amazon App Store.Nakebod schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:40:
Ter uwen informatie en ter topickaping
Was ik een paar weken geleden ook mee geconfronteerd. Ik heb toen ook besloten de app te verwijderen... Werkt ook prima in de browser, net als Tweakers (overigens niet vanwege privacy, maar vanwege de functionaliteit) maar bijv ook LinkedIn (was doodleuk in mijn Gmail contacts aan het hengelen, terwijl ik toch echt had aangegeven dat ik dat niet wilde)Mizgala28 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:55:
[ Voor 18% gewijzigd door DFKT op 26-12-2013 00:35 ]
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Het zou mij niet verbazen als die "actieve apps" nodig is voor hun facebook messenger implementatie. Binnenkomende berichten krijg je namelijk in de FB app als je messenger niet los geinstalleerd hebt, maar als die wel beschikbaar is komen ze daar binnen.jip_86 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:06:
Volgens mij gebruiken ze dat om de events met je calender te linken. Net als de sms permissie die word gebruikt om automagisch de verificatiecode per sms kan oppakken. Neemt niet weg dat het wel zorgelijk is. Actieve apps slaat bijv nergens op...
Sometimes you need to plan for coincidence
Het staat hier uitgelegd: https://m.facebook.com/help/210676372433246Mizgala28 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:55:
Zorgwekkend...
[afbeelding]
Overigens is dit voor mij wel de druppel en sluit ik hiermee het hoofdstuk facebook app. Misschien even naar een vervanging zoeken of anders de website gebruiken.
Ik heb nooit anders gedaan en eigenlijk werkt de site net zo goed, zo niet beter.Cyleo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:52:
[...]
Het staat hier uitgelegd: https://m.facebook.com/help/210676372433246
Overigens is dit voor mij wel de druppel en sluit ik hiermee het hoofdstuk facebook app. Misschien even naar een vervanging zoeken of anders de website gebruiken.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Afgelopen zomer ben ik als begeleider mee geweest op een jeugdkamp. Aangezien veel van de kinderen medicijnen gebruikte had ik een app op me telefoon die een reminder gaf van elk kind wanneer die zijn medicijnen moest hebben.
In het enorme woud van android apps kan ik die app, of een vergelijkbare niet meer vinden.
Het gaat om een een app waar je meerdere personen kan opgeven en per persoon meerdere reminders kan instellen.
Iemand een idee?
bedankt
In het enorme woud van android apps kan ik die app, of een vergelijkbare niet meer vinden.
Het gaat om een een app waar je meerdere personen kan opgeven en per persoon meerdere reminders kan instellen.
Iemand een idee?
bedankt
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Klik in de appstore links boven in de hoek en klik op mijn apps. En vervolgens zie je bij "alle" alle apps staan die jeooit geinstalleerd hebt. Mits de app nog in de playstore staat.Toet3r schreef op zondag 29 december 2013 @ 04:53:
Afgelopen zomer ben ik als begeleider mee geweest op een jeugdkamp. Aangezien veel van de kinderen medicijnen gebruikte had ik een app op me telefoon die een reminder gaf van elk kind wanneer die zijn medicijnen moest hebben.
Iemand een idee?
bedankt
Had ik al gekeken staat ie niet meer tussen.Dacuuu schreef op zondag 29 december 2013 @ 09:45:
[...]
Klik in de appstore links boven in de hoek en klik op mijn apps. En vervolgens zie je bij "alle" alle apps staan die jeooit geinstalleerd hebt. Mits de app nog in de playstore staat.
Dan is helaas die versie niet meer te krijgen.Toet3r schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:08:
[...]
Had ik al gekeken staat ie niet meer tussen.
hoeft niet, je kan ook apps verwijderen uit de lijst all apps. Kan zijn dat ik die lijst een keer opgeschoond heb.xippie schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:15:
[...]
Dan is helaas die versie niet meer te krijgen.
Ik word een beetje moe van al de permissies die ik de laatste tijd moet toestaan...
Deze vragen al een tijdje naar een update:
Facebook: Lezen van mijn sms berichten,controle over wifi & sync, zonder permissie mails sturen
Snapchat: Preciese gps locatie
Whatsapp: De camera gebruiken zonder mijn toestemming.
Nee danku
Facebook: Lezen van mijn sms berichten,controle over wifi & sync, zonder permissie mails sturen
Nee danku

Ach hou op... Ik heb ook een behoorlijk aantal apps in de updatelijst staan die allemaal nieuwe permissies willen die ik om die reden maar niet laat updaten.
Ik speel al een tijd met het idee om een topic te beginnen met tips voor apps die geen onnodige permissies hebben en bijv. dus ook niet het internet op willen als ze daar niets te zoeken hebben. Dat kan dan evt. uiteindelijk resulteren in een gegroepeerde lijst van apps in de TS.
Ik speel al een tijd met het idee om een topic te beginnen met tips voor apps die geen onnodige permissies hebben en bijv. dus ook niet het internet op willen als ze daar niets te zoeken hebben. Dat kan dan evt. uiteindelijk resulteren in een gegroepeerde lijst van apps in de TS.
Als je echt veel om je privacy geeft had je al geen facebook, google, whatsapp en al helemaal geen snapchat account..Li1quid schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:58:
Ik word een beetje moe van al de permissies die ik de laatste tijd moet toestaan...
Nee danku
Die permissies moeten ze wel uit kunnen leggen, en dat is in de meeste gevallen ook wel zo.
Maar waar dat niet kan is het inderdaad raar.
Ik weet wel dat ze ondertussen al alles van mijn gsm kunnen lezen, maar kom op.. whatsapp die zonder mijn weten de camera wilt gebruiken? Absurd...dutchgio schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:20:
[...]
Als je echt veel om je privacy geeft had je al geen facebook, google, whatsapp en al helemaal geen snapchat account..![]()
Die permissies moeten ze wel uit kunnen leggen, en dat is in de meeste gevallen ook wel zo.
Maar waar dat niet kan is het inderdaad raar.
Om de reden van privacy gebruik ik mijn Androiddevices ook nog steeds niet om er significante persoonlijke gegevens op te zetten. Ik zoek dan ook eigenlijk o.a. naar bijv. een app voor contactpersonen die NIET gebruik maakt van de Androidfunctionaliteit daarvoor maar een eigen database gebruikt waar andere apps met de Androidpermissies ook helemaal niet bij kunnen komen. Eventueel met een eigen permissiesysteem dat doorgeven van gegevens naar andere apps strikt regelt en in handen geeft van de gebruiker.
Weet iemand of zoiets al bestaat?
Ik gebruik XPrivacy http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2320783 kan ik zelf bepalen waar apps toegang tot hebben :-)Li1quid schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:23:
[...]
Ik weet wel dat ze ondertussen al alles van mijn gsm kunnen lezen, maar kom op.. whatsapp die zonder mijn weten de camera wilt gebruiken? Absurd...
IOS of Blackberry OS10.CaptJackSparrow schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:37:
Om de reden van privacy gebruik ik mijn Androiddevices ook nog steeds niet om er significante persoonlijke gegevens op te zetten. Ik zoek dan ook eigenlijk o.a. naar bijv. een app voor contactpersonen die NIET gebruik maakt van de Androidfunctionaliteit daarvoor maar een eigen database gebruikt waar andere apps met de Androidpermissies ook helemaal niet bij kunnen komen. Eventueel met een eigen permissiesysteem dat doorgeven van gegevens naar andere apps strikt regelt en in handen geeft van de gebruiker.
| live and give like no one else |
Whatsapp heeft camera nodig zodat jij direct vanuit whatsapp de camera kan opstarten om foto aan whatsapp bericht toe te voegen.Li1quid schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:23:
[...]
Ik weet wel dat ze ondertussen al alles van mijn gsm kunnen lezen, maar kom op.. whatsapp die zonder mijn weten de camera wilt gebruiken? Absurd...
Gebruikt niemand dan AppOps?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik gebruik Privacy Guard van CyanogenMod voor bepaalde apps die ik wel graag wil gebruiken. Moet voldoende zijn toch?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Iemand was je al voor ( zelfs een nederlanderCaptJackSparrow schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:10:
Ach hou op... Ik heb ook een behoorlijk aantal apps in de updatelijst staan die allemaal nieuwe permissies willen die ik om die reden maar niet laat updaten.
Xprivacy
En na een donatie kan je de boel automatisch op basis van crowdsource bij laten houden
Die vind ik helemaal niks. Ik erger me alleen al aan het icoontje wat in de statusbalk komt te staan en soms niet meer weggaat, laat staan dat ik kan instellen wat er wél en niet geblokkeerd moet worden.jelmervos schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:04:
Ik gebruik Privacy Guard van CyanogenMod voor bepaalde apps die ik wel graag wil gebruiken. Moet voldoende zijn toch?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Je kan toch prima instellen wat je allemaal aan en uit wilt hebben? Althans, voor mij opties genoeg i.i.g.Maardiweb schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:34:
Die vind ik helemaal niks. Ik erger me alleen al aan het icoontje wat in de statusbalk komt te staan en soms niet meer weggaat, laat staan dat ik kan instellen wat er wél en niet geblokkeerd moet worden.

Nickname does not reflect reality
Ik was al een tijdje op zoek naar een appje waarmee ik automatisch een backup kan maken van bepaalde mappen naar mijn Synology Nas. Na lang zoeken ben ik uit gekomen bij Bittorrent sync: Google Play: BitTorrent® Sync
Hiermee kun je automatisch mappen met elkaar laten syncen.
Het mooie van dit alles is dat er ook een package beschikbaar is voor de Synology.
Het mooie van dit alles is dat er ook een package beschikbaar is voor de Synology.
Foldersync werkt ook goed:Robbie T schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:22:
Ik was al een tijdje op zoek naar een appje waarmee ik automatisch een backup kan maken van bepaalde mappen naar mijn Synology Nas. Na lang zoeken ben ik uit gekomen bij Bittorrent sync: Google Play: BitTorrent® Sync
Google Play: FolderSync
Je selecteert dan de backup map op je telefoon om te syncen naar de synology.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden hoe die de oude backups op de Synology kan overschrijven.
Tenminste, volgens mij blijven de oude backups ook staan..
Oh ik zie dat dit idd kan als je op het icoontje drukt naast de appnaam. Maar dan kan je niet alle permissies aanpassen. Xprivacy biedt iig veel meer mogelijkheden hiervoorBrad Pitt schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:37:
[...]
Je kan toch prima instellen wat je allemaal aan en uit wilt hebben? Althans, voor mij opties genoeg i.i.g.
[afbeelding]
Ieder zn voorkeuren
Dat gebruikte ik tot laatste update 4.4.2 en hij niet meer werkteAllSeeyinEye schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 08:42:
Gebruikt niemand dan AppOps?
[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 03-01-2014 18:04 ]
Rupsen, Rapsen.
Doet prima op 4.4.2Metian schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:03:
Dat gebruikte ik tot laatste update 4.4.2 en hij niet meer werkte

Zoals BP al aangeeft, doet t perfect. Meerdere apps voor in de Play Store, of een xposed module.Metian schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:03:
[...]
Dat gebruikte ik tot laatste update 4.4.2 en hij niet meer werkte

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-01-2014 18:45 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
apart net geinstalleerd en de app geeft aan niet te werken op 4,4,2
welke werkt wel?
[ Voor 3% gewijzigd door icecreamfarmer op 03-01-2014 19:04 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Thanks voor de tip. Ben daar nu even mee aan het stoeien, maar lijkt ook goed te werken.dutchgio schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:35:
[...]
Foldersync werkt ook goed:
Google Play: FolderSync
Je selecteert dan de backup map op je telefoon om te syncen naar de synology.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden hoe die de oude backups op de Synology kan overschrijven.
Tenminste, volgens mij blijven de oude backups ook staan..
volgens mij ook iets meer instelmogelijkheden dan Bittorrent Sync, dus zal hier de komende dagen eens naar kijken.
Zoals hierboven vermeld de xposed module sowiesoicecreamfarmer schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:02:
welke werkt wel?
Hoe je het ook bekijkt, je moet rooten met 4.4.1 of hogericecreamfarmer schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:02:
[...]
welke werkt wel?
Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een bepaalde app, en heb 'm tot nog toe helaas niet gevonden. Ik denk dat het plaatje de situatie het beste beschrijft:
Nu ben ik dus op zoek naar een app waarmee je één of verschillende foto's uit je gallery op een bepaalde manier kan locken, zo dat er dus niet zo maar doorgeswiped kan worden.
Ik heb in dit topic gezocht en al heel wat apps geprobeerd, met als resultaat apps die (1) het ontgrendelscherm overnemen, (2) je foto's laat verbergen of (3) veel te ingewikkelde apps qua lock's. Is er iemand bekend met een bepaalde app?
Ik ben op zoek naar een bepaalde app, en heb 'm tot nog toe helaas niet gevonden. Ik denk dat het plaatje de situatie het beste beschrijft:

Nu ben ik dus op zoek naar een app waarmee je één of verschillende foto's uit je gallery op een bepaalde manier kan locken, zo dat er dus niet zo maar doorgeswiped kan worden.
Ik heb in dit topic gezocht en al heel wat apps geprobeerd, met als resultaat apps die (1) het ontgrendelscherm overnemen, (2) je foto's laat verbergen of (3) veel te ingewikkelde apps qua lock's. Is er iemand bekend met een bepaalde app?
Ik denk dat je moet zoeken in alternatieve galeries, een app die de bestaande gallery verkracht ga je niet vinden.
(Maar waarom eigenlijk...)
(Maar waarom eigenlijk...)
Ik zoek een app die zodra je het scherm uitzet, de locatie, wifi en 3g uitzet. Als het scherm uit is wil ik dat die elk kwartier/half uur even de 3g aanzet om mailtjes, whatsapp en dergelijke binnen te halen en dan weer uitzet. Als ik telefoon scherm weer aanzet (of toestel unlock) wil ik dat alles weer aangaat (wifi/3g/locatie). Ik heb zelf beetje gezocht, maar kan niet een app vinden die dit allemaal kan of die zelf geen energievreter is. Iemand hier nog een app voor?
Llamajooproo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:49:
Ik zoek een app die zodra je het scherm uitzet, de locatie, wifi en 3g uitzet. Als het scherm uit is wil ik dat die elk kwartier/half uur even de 3g aanzet om mailtjes, whatsapp en dergelijke binnen te halen en dan weer uitzet. Als ik telefoon scherm weer aanzet (of toestel unlock) wil ik dat alles weer aangaat (wifi/3g/locatie). Ik heb zelf beetje gezocht, maar kan niet een app vinden die dit allemaal kan of die zelf geen energievreter is. Iemand hier nog een app voor?
Of
Google Play: Tasker
Niet gratis, maar wel veel uitgebreider en niet alleen gericht op locatie-profielen.
Verwijderd
Juice Defenderjooproo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:49:
Verwijderd
Blackberry QNX en android apps komen eraan voor je auto, zelfde nieuws wat tweakers gister ook had.
http://n4bb.com/qnx-qualc...gon-automotive-solutions/

Blackberry browser and wheather app en wat android apps zoals pandora.
http://n4bb.com/qnx-qualc...gon-automotive-solutions/

Blackberry browser and wheather app en wat android apps zoals pandora.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 20:25 ]
Heeft iemand nog een goed alternatief voor de google play music
wat mis je bij de google app?loll schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:34:
Heeft iemand nog een goed alternatief voor de google play music
Ik vind hem gewoon niet fijn, Er staat veel in de playstore maar het meest is crap.
Geef dan wat meer gerichte info, hier kan ik weinig mee dan wat namen roepen. Wat wil je precies dat je niet in Google Play Music vind? Geef aan wat je wilt en wat je al hebt geprobeerd, dat is stukken makkelijker
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb altijd de walkman app van sony gebruikt, en de app van samsung.
Daar ben ik het meest tevreden over.
Ik heb nu een moto G in gebruik en daar staat alleen google play music op.
Als alternatief heb ik winamp gebruikt maar die vind ik ook niet echt fijn.
Daar ben ik het meest tevreden over.
Ik heb nu een moto G in gebruik en daar staat alleen google play music op.
Als alternatief heb ik winamp gebruikt maar die vind ik ook niet echt fijn.
Je geeft nog steeds niet aan wat je mist in de apps die je hebt geprobeerd. Zijn de Sony en Samsung apps overigens niet geport en beschikbaar voor andere ROMs?
Xperia z1 walkman:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468566
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468566
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 08-01-2014 14:34 ]
Ik ben opzoek naar een appje dat mijn scherm een paar seconden laat oplichten bij binnekomst van bijvoorbeeld een mail. Door het hoesje kan ik m'n led'je niet meer zien
Thnx dit is precies waar ik naar opzoek was.
Het kan enigszins met de default Android Gallery. Als je de foto via bijv ES File Explorer opent (Al dan niet via More > Open As > Image > Gallery) dan kan je niet swipen naar andere foto's.Jeroen04 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:53:
Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een bepaalde app, en heb 'm tot nog toe helaas niet gevonden. Ik denk dat het plaatje de situatie het beste beschrijft: [afbeelding]
Wwat je niet voorkomt op deze manier: Men kan alsnog op de terug-knop klikken waarna ze terug in ES File Explorer komen (En dus andere foto's kunnen openen), of de Share optie gebruiken.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik denk dat dit wat voor je isFiorano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:20:
Ik ben opzoek naar een appje dat mijn scherm een paar seconden laat oplichten bij binnekomst van bijvoorbeeld een mail. Door het hoesje kan ik m'n led'je niet meer zien
Google Play: DynamicNotifications
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
beetje mooi nieuws
timely die mooie alarm app is nu geheel gratis (alle prenium stuff)
de maker gaat werken bij google en heeft zijn app vrij gegeven
http://www.androidpolice....-iap-content-is-now-free/
Iseci
Ik heb 'n tablet... en een telefoon...
Is er een universele app die als afstandsbediening werkt... Tablet hangt nu bijvoorbeeld aan de televisie via HDMI, maar kan k m nu bedienen met een third party app of moet desbetreffende fabrikant echt zelf fixen?
Is er een universele app die als afstandsbediening werkt... Tablet hangt nu bijvoorbeeld aan de televisie via HDMI, maar kan k m nu bedienen met een third party app of moet desbetreffende fabrikant echt zelf fixen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB, probeer deze eens: http://www.tabletguide.nl...et-je-android-smartphone/
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hee nice, die 'Tablet Remote' klinkt wel goed, morgen even bekijken, danku!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Via G+ kreeg ik deze app, SnoopWall.
Het claimt je privacy te beschermen door je telefoon in verschillende modussen te zetten waarin je per device en per app kan regelen of het toegang krijgt.
Interessant appje
Het claimt je privacy te beschermen door je telefoon in verschillende modussen te zetten waarin je per device en per app kan regelen of het toegang krijgt.
Interessant appje
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Wel balen als je er voor betaald hebt dantntkiller schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:53:
beetje mooi nieuws

Maar idd heerlijke app. Fijne wekker ook! Hoop wel dat de ontwikkeling doorgaat
NoLed Kan je zelf aangeven welke zaken je scherm moeten laten oplichtenFiorano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:20:
Ben nu met deze aan de gang gegaan
http://www.androidpolice....to-the-beta-to-celebrate/
( als je bij de invitecode YAHOO invult, heb je de full version )
Vooralsnog een prima homescreen op het eerste gezicht
Laat even weten hoe het werkt enzo, ben benieuwd.CLB schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:40:
Hee nice, die 'Tablet Remote' klinkt wel goed, morgen even bekijken, danku!
Voor m'n doeleinden helemaal perfect hoor
Hij is wel leuk idd, heb hem een maand gebruikt en afgezien van de vrij ernstige bugs die er op dat moment nog inzaten ging ik m'n widgets wel missen (je kan maar 1 widget toevoegen namelijk).FreshMaker schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:
Voor zover ik weet kan het ook met GreenPower en JuiceDefender. Heb zelf echter nooit gebruik gemaakt van deze apps, dus ben er niet 100% zeker van of het ook wel écht daarmee kan en zo ja, of het ook goed werkt.dutchgio schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:01:
[...]
Of
Google Play: Tasker
Niet gratis, maar wel veel uitgebreider en niet alleen gericht op locatie-profielen.
Verwijderd
Graag eigen inzet. Dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 11-01-2014 15:29 ]
Ben ik nou scheel of bestaat deze niet voor Android:
https://itunes.apple.com/...dveilige/id724295132?mt=8
Als ik zo even google vindt ik dit;Joster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:58:
Google Play: KidsTube (kinderfilmpjes)
En veel aparte apps per 'programma'
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 13-01-2014 13:04 ]
Die had ik inderdaad ook gevonden maar die zit boordevol adds die ik niet wens. Volgens mij is de kids tube app van LittleKits GmbH voor Apple een stuk beter.
qua tabletapps is het echt iOS > Android..
Adfree is natuurlijk ook een optie, maar dan moet de tablet wel root toegang hebben..
Adfree is natuurlijk ook een optie, maar dan moet de tablet wel root toegang hebben..
Opperdepop :-|FreshMaker schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:
Is er een app waarmee ik niet op internet kan komen? Wil graag alleen op internet via de wifi en niet via de sim kaart.
Vriendin heeft een prepaid kaart waarmee ze nog niet op internet kan / wil.
Wachten is nog even op nieuwe simkaart met data bundel.
Vriendin heeft een prepaid kaart waarmee ze nog niet op internet kan / wil.
Wachten is nog even op nieuwe simkaart met data bundel.
Zolang je data uitzet voor mobiele netwerken kan je dus niet internetten via het mobiele netwerk maar wel via Wifi. Settings -> Mobile Networks -> Data Enabled (vinkje uit) (als het ware)
[ Voor 25% gewijzigd door serhat op 13-01-2014 14:04 ]
Je kunt toch gewoon je mobiele dataverbinding uitzetten? Of verwijder desnoods alle APN's uit je telefoon, dan weet je zeker dat er geen bit verstuurd kan worden.
Bedankt, wist niet dat dit ook kon. Vanavond eens even kijken
Verwijderd
Welke YT afpseel app gebruiken jullie om YT filmpjes/muziek af te spelen terwijl je surft met de browser/ dat deze het gewoon in de achtergrond afspeelt. Ik heb al deze gevonden Google Play: NextVid - YouTube player maar het aantal permissies voor deze app schijnt hoog te zijn. In de comments zijn daar enkele opmerkingen over gemaakt. Het gaat hier om Android 4.2 + geen root toegang (weet niet of dat iets uitmaakt
).
Via XDA deze app gevonden: Google Play: SuperTube Popup YouTube Player volgens mij heeft deze app ook super veel permissie nodig...
Via XDA deze app gevonden: Google Play: SuperTube Popup YouTube Player volgens mij heeft deze app ook super veel permissie nodig...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 23:44 ]
Mijn dochter is heel blij met de Kinderkijkbuis, van de zelfde makers als kinderhitsbuisJoster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:58:
Oh, ik had deze hier nog niet gevonden, maar dit is een mooi TD spelletje
Defense Technica
[ Voor 31% gewijzigd door daPet op 13-01-2014 20:15 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Teamviewer QS. Die kan je met de gewone Teamviewer app of Teamviewer client onder windows bedienen. Anders VNC server achtige dingen, maar dan moet je meestal aardig klooien met poorten doorsturen in routersmemo001 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:52:
Bestaat er een app waarmee ik mijn Android Device vanaf een remote network kan bedienen?
[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 13-01-2014 21:02 ]
Haha, Kinderkijkbuis vond ik ook net, voor een euro zeker de moeite, bedankt! De kinderhitsbuis doet het niet, en ik kan hem niet vinden ook..daPet schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:03:
[...]
Mijn dochter is heel blij met de Kinderkijkbuis, van de zelfde makers als kinderhitsbuis
Oh, ik had deze hier nog niet gevonden, maar dit is een mooi TD spelletje
Defense Technica
Dat spelletje laat ik nog maar even zitten voor mijn zoontje van 4
We zijn vandaag op het werk overgestapt van IBM Lotus Notes naar MS Exchange.
Ik zoek nu een email-client waarbij ik kan syncen met mijn Exchange-account én waarbij ik meerdere sync-schedules kan gebruiken. Ik wil rondom werktijd graag e-mail en calendar-changes gepushed krijgen (7:30 - ~17:30) maar daarbuiten wil ik alleen handmatig kunnen syncen. Gezien het internationale karakter van mijn werk ontvang ik 24 uur per dag e-mails.
Heb meerdere apps (K-9, Mail.ru, etc) geprobereerd en veelvuldig gegoogled, maar krijg het niet gevonden.
Iemand een optie?
Ik zoek nu een email-client waarbij ik kan syncen met mijn Exchange-account én waarbij ik meerdere sync-schedules kan gebruiken. Ik wil rondom werktijd graag e-mail en calendar-changes gepushed krijgen (7:30 - ~17:30) maar daarbuiten wil ik alleen handmatig kunnen syncen. Gezien het internationale karakter van mijn werk ontvang ik 24 uur per dag e-mails.
Heb meerdere apps (K-9, Mail.ru, etc) geprobereerd en veelvuldig gegoogled, maar krijg het niet gevonden.
Iemand een optie?
[ Voor 17% gewijzigd door Smultie op 14-01-2014 12:09 ]
weet iemand of er een app is waarmee je met een android telefoon/tablet een windows 8 machine kan besturen?
Of beter nog een soort afstandsbediening?
Ik gebruik mijn laptop icm met mijn televisie voor netflix, maar moet de hele tijd opstaan om op pauze te zetten etc.
Zou handig zijn als ik dat met mijn smartphone kan doen.
Ik gebruik mijn laptop icm met mijn televisie voor netflix, maar moet de hele tijd opstaan om op pauze te zetten etc.
Weet iemand een goede Nederlandse dieet app? zoals bijvoorbeeld Noom Coatch en Weight meter free Eerstgenoemde komt in de buurt maar is in het engels en 2e is te beperkt.
Ik ben opzoek naar een app die:
* Waarbij ik kan aangeven wat ik allemaal op een dag eet en dus mijn calorieën die ik inneem bijhoud
* Mijn gewicht en vet percentage kan bijhouden
* Mijn fitness en sport oefeningen en de hoeveelheid calorieën die ik daarbij verbrand kan bijhouden
* Voedselkeuzes, recepten, diëten kan aanbevelen.
Ik had dus Noom al geïnstalleerd en die is grotendeels wel oké maar is in het Engels. Dit vind ik irritant omdat als ik alles wat ik eet moet invoeren moet ik gaan uitzoeken wat bepaalde dingen in het Engels heten en de helft kan ik dan niet vinden. B.V. 2 tosties met 48+ kaas en mayo met ketchup.
* Waarbij ik kan aangeven wat ik allemaal op een dag eet en dus mijn calorieën die ik inneem bijhoud
* Mijn fitness en sport oefeningen en de hoeveelheid calorieën die ik daarbij verbrand kan bijhouden
Ik had dus Noom al geïnstalleerd en die is grotendeels wel oké maar is in het Engels. Dit vind ik irritant omdat als ik alles wat ik eet moet invoeren moet ik gaan uitzoeken wat bepaalde dingen in het Engels heten en de helft kan ik dan niet vinden. B.V. 2 tosties met 48+ kaas en mayo met ketchup.
Voor mail werkt AquaMail goed, kun je helemaal instellen qua syncen etc.Smultie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:01:
We zijn vandaag op het werk overgestapt van IBM Lotus Notes naar MS Exchange.
Iemand een optie?
Voor een calender app ben ik zelf ook nog zoekende.
Arriving Somewhere but not here....
Volgens mij kan VirtuaGym dit : http://www.virtuagym.com/ (wordt in Nederland gemaakt ook)kaasaanfiets schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:17:
Weet iemand een goede Nederlandse dieet app? zoals bijvoorbeeld Noom Coatch en Weight meter free Eerstgenoemde komt in de buurt maar is in het engels en 2e is te beperkt.
Kan dat niet met de Netflix app? Anders met Teamviewer of een afstandsbediening/muis app. Voor Teamviewer moet je wel ook een programma op je laptop installeren.jpg97 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:08:
weet iemand of er een app is waarmee je met een android telefoon/tablet een windows 8 machine kan besturen?
@hieronder: dat kan ook idd, zeker op hetzelfde netwerk kan dat wel handig zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 14-01-2014 13:31 ]
Via remote desktop. Instellen op je PC en dan de App downloaden van Microsoft. Werkt perfect!gwystyl schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Kan dat niet met de Netflix app? Anders met Teamviewer of een afstandsbediening/muis app. Voor die laatste twee moet je wel ook een programma op je laptop installeren.
Arriving Somewhere but not here....
Een van de allerbeste, gebruik het zowel op m'n iPhone als Android.kaasaanfiets schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:17:
http://www.myfitnesspal.com/nl/mobile/android
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.