Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vragen mag, maar we verwachten wel eigen inzet. Dit soort oneliners zijn niet de bedoeling.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 01-12-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Ik had iets specifieker moeten zijn.
Ik bedoel dus buiten het lokale netwerk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dan zou ik kijken of je je mediaserver ook als FTP server kan gebruiken. Of wil je je bestanden kunnen streamen? De vraag is nog steeds niet erg duidelijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Idd... Als je simpele file access wil is FTP het handigst (kan ook met Total Commander of tig andere applicaties). Als je alleen media wil streamen over internet kun je bijv de BubbleUPnP app in combinatie met de serversoftware van dezelfde makers gebruiken. Het kan ook met Subsonic server en app. Ligt er een beetje aan wat voor soort files je wilt kunnen streamen. Je kunt zelfs OwnCloud overwegen :)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Bestaat er een mod/app voor Soundhound dat hij ‘built-in’ sound analyseert?
Ik gebruik regelmatig een stream app en luister dit op mijn koptelefoon.
Ik ben niet altijd in de gelegenheid om de koptelefoon uit te pluggen en soundhound te laten luisteren naar de muziek dat dan uit het speakertje van de telefoon komt.

Eigenlijk zoek ik dus een ‘interne’ soundhound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan je geen exact antwoord op je vraag geven, maar bestaat er misschien een website bij de stream waar je de playlist terug kunt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Dat is 9/10 keer niet geval, vandaar dat ik dit vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:51

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Bender schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:53:
[...]

Ik had iets specifieker moeten zijn.
Ik bedoel dus buiten het lokale netwerk om.
Plex doet precies wat je wilt.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:23
Weet iemand een app die per ontvangen sms een andere ringtone kan afspelen? Ik heb een Nexus 5 i.c.m. SMS8 en ik krijg voor elke sms dezelfde toon. Ondanks dat ik voor verschillende contacten verschillende ringtones instel (zal wel alleen voor bellen zijn.)

Ik wil voor berichten van Harstslag.nu die een sms verstuurd bij een reanimatie een ringtone instellen die alleen dan afgaat dan bij andere sms-jes.

Zoeken geeft Sliding Messaging Pro. Met als functie "Individual notification settings". Is dat wat ik wil en hoe zijn de ervaringen hiermee ?

[ Voor 29% gewijzigd door __R__ op 07-12-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
__R__ schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:07:
Weet iemand een app die per ontvangen sms een andere ringtone kan afspelen?
Ik gebruik zelf Textra, kan hetgeen jij wil plus véél meer, is lekker klein, super smooth, etc. d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog opzoek naar een goede data teller die bijhoudt hoeveel minuten ik bel+hoeveel MB internet ik heb verbruikt. Waarbij het mogelijk is dat je een alarm krijgt wanneer je over de 500MB gaat.

Kan handig zijn ivm Hollandse Nieuwe 275 min/sm/MB + 500MB abonnement. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:17

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:34:
Ik ben nog opzoek naar een goede data teller die bijhoudt hoeveel minuten ik bel+hoeveel MB internet ik heb verbruikt. Waarbij het mogelijk is dat je een alarm krijgt wanneer je over de 500MB gaat.

Kan handig zijn ivm Hollandse Nieuwe 275 min/sm/MB + 500MB abonnement. :)
3G watchdog is een goede app hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:23
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:15:
[...]

Ik gebruik zelf Textra, kan hetgeen jij wil plus véél meer, is lekker klein, super smooth, etc. d:)b
Dan ga ik die eens proberen. Dank je!

Perfect, een klein beschaafd piepje bij een sms. En een bak pleurisherrie van 5 minuten "duikbootalarm" bij een reanimatie.

[ Voor 19% gewijzigd door __R__ op 08-12-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobgrinder schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:58:
[...]

3G watchdog is een goede app hiervoor.
Die gebruik ik al. Maar die meet alleen maar dataverbruik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:17

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:06:
[...]

Die gebruik ik al. Maar die meet alleen maar dataverbruik toch?
Oeps, ik had je bericht niet helemaal goed gelezen.
Er is ook nog "Call meter 3G", deze heeft volgens mij wel beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je kunt ook naar Internet Speed Meter kijken, die houdt alleen data bij dat wel. Krijg je ook je snelheid op dat moment in de statusbar zichtbaar.

Er kan volgens mij 'n limiet ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik gebruik tegenwordig Track It-Call,SMS,Data Monitor en ben daar zeer over te spreken B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haplo500
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
HollandsNieuwe heeft ook een app met daarbij een stel widgets die het verbruik aangeven, maar die geeft geen alarm als je internetbundel op is. In Android vanaf 4.2 (of ook al 4.1?) zit ook een datateller die je wel kunt instellen om een alarm te geven. Probleem met al die aparte apps is dat uiteindelijk voor je telefoonrekening alleen het verbruik telt zoals het door je provider is geregistreerd, en dat komt meestal niet precies overeen. Bij de app van Hollandsnieuwe weet je wel zeker dat het klopt.

[ Voor 6% gewijzigd door haplo500 op 09-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
haplo500 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:34:
HollandsNieuwe heeft ook een app met daarbij een stel widgets die het verbruik aangeven, maar die geeft geen alarm als je internetbundel op is. In Android vanaf 4.2 (of ook al 4.1?) zit ook een datateller die je wel kunt instellen om een alarm te geven. Probleem met al die aparte apps is dat uiteindelijk voor je telefoonrekening alleen het verbruik telt zoals het door je provider is geregistreerd, en dat komt meestal niet precies overeen. Bij de app van Hollandsnieuwe weet je wel zeker dat het klopt.
zeker weten dat het klopt doe je nooit, maar je gebruikt in ieder geval de waarheid van de provider :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik gebruik idd de app van de provider ( vodafone in dit geval ) en heb in de mobiele instellingen mijn datalimiet opgegeven, 100MB onder het maximum

Zo wordt ik door mijn toestel gewaarschuwd, en kan ik tegelijk zien op de providerapp hoever 'zij' zijn met meten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik gebruik Joiku Phone Usage. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik ben opzoek naar een dead pixel tester, ik had al gezocht in de PlayStore en vond 3 die me wel wat leken, namelijk:

• Dead Pixel Test - https://play.google.com/s...et.ujacha.deadpixel&hl=nl
• Dead Pixel Detect and Fix - https://play.google.com/s...ris.blackspotdetect&hl=nl
• Bad pixel test - https://play.google.com/s...epper.BadPixelsTest&hl=nl

Heeft iemand ervaring met deze apps of kent iemand een betere ?, ik krijg namelijk mijn Nexus 5 vandaag binnen en daar waren nogal veel mensen die dead pixels hadden.

• Smultie
  • Niet online
XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:19:
Ik ben opzoek naar een dead pixel tester, ik had al gezocht in de PlayStore en vond 3 die me wel wat leken, namelijk:

• Dead Pixel Test - https://play.google.com/s...et.ujacha.deadpixel&hl=nl
• Dead Pixel Detect and Fix - https://play.google.com/s...ris.blackspotdetect&hl=nl
• Bad pixel test - https://play.google.com/s...epper.BadPixelsTest&hl=nl

Heeft iemand ervaring met deze apps of kent iemand een betere ?, ik krijg namelijk mijn Nexus 5 vandaag binnen en daar waren nogal veel mensen die dead pixels hadden.
Mag ik je een tip geven: gewoon lekker je toestel gebruiken.

Als de dead pixels je niet opvallen zonder dead pixel tester, heeft het ook geen zin om je toestel ervoor om te ruilen.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Smultie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:27:
[...]

Mag ik je een tip geven: gewoon lekker je toestel gebruiken.

Als de dead pixels je niet opvallen zonder dead pixel tester, heeft het ook geen zin om je toestel ervoor om te ruilen.
Is het ook niet zo dan dat die dead pixels die er nu in zitten (maar niet kunt zien) sneller uitbreiden tot echte dead pixels die je wel kunt zien ?

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:14

Laguna

Connaisseur

Ik snap af en toe niks van die Plee Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?

En waarom staat er bij elke app die je ooit hebt geïnstalleerd "Geïnstalleerd" als je je apps via de PC bekijkt, ook bij apps die je momenteel niet geïnstalleerd hebt?

[ Voor 28% gewijzigd door Laguna op 12-12-2013 11:19 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Laguna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
Ik snap af en toe niks van die Plee Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?
App verwijderd? |:(

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik zie m gewoon als 'geinstalleerd' staan hoor.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:49
Ik snap af en toe niks van die Play Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?

En waarom staat er bij elke app die je ooit hebt geïnstalleerd "Geïnstalleerd" terwijl die momenteel gewoon niet geïnstalleerd staat?
Goede vraag... Krijg hem ook niet gevonden op mijn telefoon, dat terwijl ik hem zelfs geïnstalleerd heb staan. Ik kan sowieso veel meer apps vinden via de PC (Google Keyboard bijvoorbeeld) dan via mijn telefoon. Gelukkig kan je ook alles installeren via je PC :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FabianNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
[...]

Goede vraag... Krijg hem ook niet gevonden op mijn telefoon, dat terwijl ik hem zelfs geïnstalleerd heb staan. Ik kan sowieso veel meer apps vinden via de PC (Google Keyboard bijvoorbeeld) dan via mijn telefoon. Gelukkig kan je ook alles installeren via je PC :)
Verrek, via telefoon inderdaad niet meer in het lijstje...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

En waarom staat er bij elke app die je ooit hebt geïnstalleerd "Geïnstalleerd" als je je apps via de PC bekijkt, ook bij apps die je momenteel niet geïnstalleerd hebt?
Hij is ook al weg uit de Play Store

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Zo heb k ook enkele apps, die staan nog op m'n telefoon, maar niet meer in de Google Play Store :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
FabianNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
[...]

Google Keyboard kan ik niet vinden hoor..?

• FabianNL
Joster schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:33:
[...]

Google Keyboard kan ik niet vinden hoor..?
Via mijn telefoon/tablet inderdaad niet, wel via de PC: Google Play: Google-toetsenbord

Zelfs de update heb ik op deze manier moeten pushen 8)7

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

Weet iemand hoe je groeps SMS kan aan zetten in hangouts? Volgens een update moet je dan groeps mms uitzetten maar die instelling krijg ik niet gevonden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:18
icecreamfarmer schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:35:
Weet iemand hoe je groeps SMS kan aan zetten in hangouts? Volgens een update moet je dan groeps mms uitzetten maar die instelling krijg ik niet gevonden.
Kan zijn dat de update nog niet is gearriveerd bij jou, word in phases uitgerold.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 20:15

icecreamfarmer

en het is

icratox schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:59:
[...]

Kan zijn dat de update nog niet is gearriveerd bij jou, word in phases uitgerold.
Nee dat is het rare dat stond bij de beschrijving van de update als verandering.
Ik heb die update doorgevoerd omdat ik er eerder achterkwam dat groeps sms niet werkte maar ik krijg die hele instelling niet gevonden.

Wat is er nieuw?
2.0.2
● Oplossingen voor verzenden/ontvangen van mms'jes
● U kunt groepsberichten (mms) in 'Instellingen' uitschakelen om sms'jes naar meerdere mensen te sturen

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik krijg de laatste weken (maanden) elke keer een zeer irritante vraag van google (?) als ik een app installeer/update:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Screenshot_2013-12-12-23-03-33.png

Enige wat ik kan doen is de vorige knop op mijn telefoon drukken om er vanaf te komen. Maar bij de volgende app is hij er weer. Ik wil mijn nummer niet aan ze geven, maar betwijfel of het wel echt van google is, of malware. Iemand die dat misschien weet?

• dutchgio
En zoals aangegeven op 'doorgaan' drukken werkt niet?
Ik heb die melding nog nooit gezien.
Het lijkt me dat het 1-malig instellen is en dat die melding daarna weg is.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maar als je het niet WILT instellen dan blijft het dat heel irritante malware-achtige gedrag vertonen.

They won't take no for an answer. :(

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:28:
Maar als je het niet WILT instellen dan blijft het dat heel irritante malware-achtige gedrag vertonen.

Dan vul je toch een bogus nummer in? Volgens mij krijg je daarna geen controle/activatie/bevestiging, en dan is in ieder geval die melding weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 18:54

nielsvv

100% Afol

Ik ben opzoek naar een goede un-zip/rar programma welke multi files ondersteund. Met es explorer lukt het niet. Heb al enkele programmas uit de store getest, maar tot op heden nog geen gevonden.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

nielsvv schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:29:
Ik ben opzoek naar een goede un-zip/rar programma welke multi files ondersteund. Met es explorer lukt het niet. Heb al enkele programmas uit de store getest, maar tot op heden nog geen gevonden.
Als ik zoek op 'rar multi' of 'rar split' in de Play Store vind ik zo al vier of vijf apps die die volgens de beschrijving moeten kunnen. Welke heb je getest en waarom voldoen die niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

nielsvv schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:29:
Total Commander ondersteunt wel zip, rar kom je een stuk minder tegen op Android volgens mij. Ik weet overigens niet of hij ook meerdere bestanden tegelijk uitpakken ondersteunt. Ik sluit me dus aan bij het antwoord boven me: welke heb je al geprobeerd en waarom vallen die af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

ZArchiver kan het, en is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL

Een geruststelling voor jou: is geen malware, maar inderdaad echt van Google. Deze willen graag een backup e-mail adres en/of telefoonnummer van je hebben. Gewoon invullen, of inderdaad iets verzinnen als je dat risico wilt/kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 18:54

nielsvv

100% Afol

Zipextractor, andexplorer, androzip en astro file manager geprobeerd.

Heb nu B1 free archiver geprobeerd en deze ziet er goed uit en doet wat hij zegt. Spijtig dat es file explorer dit niet ondersteund.

Tot zover, problem solved!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58

Metro2002

Memento mori

Ik heb een e-reader van sony thuis en daarin kun je PDF bestanden en epub bestanden automatisch laten bijsnijden, op mijn 7 inch android tablet heb ik nog niet echt iets kunnen vinden dat dat ook kan waardoor bij sommige boeken in pdf formaat met veel witte ruimte om de tekst , de tekst te klein wordt.
, bestaat er een goed reader programma die pagina's kan bijsnijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google wijst met: https://www.google.com/se...+reader&as_epq=text+width slechts één appje aan maar het zou me verbazen als niet meer het kunnen. Ik heb zelf die Pro versie en daar lijkt het ... > View > Fitting to Text Column te heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik weet niet of het ook echt kan bijsnijden, maar bij FBreader kan je wel de lettergrootte instellen zodat hij het hele scherm vult met letters. Ik weet alleen niet zeker of dit ook bij pdf's werkt; bij epub in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ik bezit een Nexus 5 (geroot).
Hierop draait Android Firewall.
Alles staat, volgens mij, juist ingesteld, maar als ik op ‘enable firewall’ druk verschijnt de melding ”Error applying iptables rules. Exit code -1”.
Vervolgens blijft de firewall disabled.

Via google kan ik 123 niks vinden.
Ook de help functie van de app geeft geen uitsluitsel.

Iemand ervaring met deze firewall? Misschien overstappen op droidwall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
FabianNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:28:
[...]

Een geruststelling voor jou: is geen malware, maar inderdaad echt van Google. Deze willen graag een backup e-mail adres en/of telefoonnummer van je hebben. Gewoon invullen, of inderdaad iets verzinnen als je dat risico wilt/kunt nemen.
Bedankt! Het maffe is dat ze al een telefoonnummer van me hebben (2 zelfs!). Ik gebruik namelijk two step authentication, dus hebben ze al een mobiel nummer. Ik heb destijds ook een vast nummer ingevoerd voor het geval ik mijn mobiel verlies.
Maar dus maar eens gekeken wat er gebeurd als ik op volgende druk. Willen ze schijnbaar een backup email. Maar dit gmail adres is mijn primaire emailadres 8)7 . En ik kan ook geen volgende klikken (voor bijv. een telefoonnummer als ik dat zou willen), alleen home. Oftewel: ik moet die irri melding steeds zien, of een emailadres dat niet mijn premaire (maar bijv. een spamadres) is opgeven als backup. Dat lijkt me veilig |:( . Hebben ze daar nou nooit over nagedacht bij google :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Om op mijn Samsung Nexus 10 ook films vanaf USB stick te kunnen kijken heb ik zo'n USB verloopkabel gekocht waardoor ik de stick op de MicroUSB aan kan sluiten. Maar met welke media player kan ik nu mijn avi's of VIDEO_TS folder het beste bekijken? Moet ik dan echt dit kopen? Dat kan ik me bijna niet voorstellen ...

Google Play: Nexus Media Importer

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:04:
Om op mijn Samsung Nexus 10 ook films vanaf USB stick te kunnen kijken heb ik zo'n USB verloopkabel gekocht waardoor ik de stick op de MicroUSB aan kan sluiten. Maar met welke media player kan ik nu mijn avi's of VIDEO_TS folder het beste bekijken? Moet ik dan echt dit kopen? Dat kan ik me bijna niet voorstellen ...

Google Play: Nexus Media Importer
Dit gaat wat offtopic, maar je kan er ook voor te kiezen om te rooten. Dan heb je meer keuze in apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27

1x op nee gedrukt en ze vroegen het nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:16:
[...]

Dit gaat wat offtopic, maar je kan er ook voor te kiezen om te rooten. Dan heb je meer keuze in apps.
Rooten voor het afspelen van video bestanden? Dat lijkt me nogal overbodig..

Veel gebruikte players zijn VLC, BSPlayer en MX Speler.
Ik zou zeggen: probeer eens en kijk welke jou het beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FabianNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:57:
[...]

Rooten voor het afspelen van video bestanden? Dat lijkt me nogal overbodig..

Veel gebruikte players zijn VLC, BSPlayer en MX Speler.
Ik zou zeggen: probeer eens en kijk welke jou het beste bevalt.
Beter lezen: hij sluit zijn videobestanden via een usb-stick aan op de Nexus 10. Dat wordt standaard niet ingelezen en daar heb je een app voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:50
Sinds ongeveer een week heb ik een icoon (lijkt op een N) tussen mijn bluetooth en wekker icoon staan boven in het scherm van mij HTC One. Ik kan niet achterhalen waar deze van is (gekeken bij Instellingen > Apps). Zelfs na een reboot staat hij er nog.

Heeft iemand een idee?

https://www.dropbox.com/s...t_2013-12-16-12-33-42.png (png daarom middels link, image-link werkt anders niet?)

[ Voor 16% gewijzigd door DPhoenix op 16-12-2013 12:41 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DPhoenix schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:40:
Sinds ongeveer een week heb ik een icoon (lijkt op een N) tussen mijn bluetooth en wekker icoon staan boven in het scherm van mij HTC One. Ik kan niet achterhalen waar deze van is (gekeken bij Instellingen > Apps). Zelfs na een reboot staat hij er nog.

Heeft iemand een idee?

https://www.dropbox.com/s...t_2013-12-16-12-33-42.png (png daarom middels link, image-link werkt anders niet?)
NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:50
Aha, verklaard een hoop. Volgens mij sinds de vorige Android update aan, correct?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
DPhoenix schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:43:
[...]

Aha, verklaard een hoop. Volgens mij sinds de vorige Android update aan, correct?
HTC heeft inderdaad een icoontje sinds de laatste (?) update toevoegd als je NFC aan hebt staan. Beetje onzinnig wat mij betreft, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:20:
[...]

Beter lezen: hij sluit zijn videobestanden via een usb-stick aan op de Nexus 10. Dat wordt standaard niet ingelezen en daar heb je een app voor nodig.
Dus dan moet ik eerst bv Nexus Media Importer kopen die de stick voor mij op de achterground mount (?) en dan kan ik de stick benaderen via een gewone media player, snap ik het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:46
Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:34:
[...]

Dus dan moet ik eerst bv Nexus Media Importer kopen die de stick voor mij op de achterground mount (?) en dan kan ik de stick benaderen via een gewone media player, snap ik het dan?
Nee hoor, tenzij dat bij een Nexus anders is. Android mount hem automatisch en MX speler leest direct alle mappen in. Althans, wel op mijn tablet met usb OTG :)

[ Voor 4% gewijzigd door maarud op 16-12-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:34:
[...]

Kijk eens naar de app Stickmount, misschien werkt 't dan ook en kan 'n mediaspeler 't dan verder oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
maarud schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:52:
Nee hoor, tenzij dat bij een Nexus anders is. Android mount hem automatisch en MX speler leest direct alle mappen in. Althans, wel op mijn tablet met usb OTG :)
Jawel dus. Op die Nexus moet je ofwel rooten en zoals hierboven gezegd Stickmount gebruiken dan wel die app aanschaffen. Out of the box doet OTG het gewoon, primitief genoeg, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Lekker is dat 8)7 Dan heb ik verder niets gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Brad Pitt schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:01:
[...]

Jawel dus. Op die Nexus moet je ofwel rooten en zoals hierboven gezegd Stickmount gebruiken dan wel die app aanschaffen. Out of the box doet OTG het gewoon, primitief genoeg, niet.
Maar volgens de Store moet je voor Stickmount dus ook rooten? Zover ben (of ga) ik nog niet.

Probeer die Nexus MI wel voor een paar euro, wel raar dat zoiets simpels als dit niet gewoon werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Weet iemand een programma om te tekst en plaatjes te versturen waarbij alles in 1x beveiligd wordt met een wachtwoord? Een soort whatsapp maar dan veiliger?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Moby schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:23:
Weet iemand een programma om te tekst en plaatjes te versturen waarbij alles in 1x beveiligd wordt met een wachtwoord? Een soort whatsapp maar dan veiliger?
BBM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dat ziet er goed uit. Dank je, ik zou er zelf nooit aan hebben gedacht.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:34:
Probeer die Nexus MI wel voor een paar euro, wel raar dat zoiets simpels als dit niet gewoon werkt |:(
Google vindt het het fijnste als al je data via de Cloud, en waarschijnlijk bedoelen ze dan hen, gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:31

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:35:
Google wijst met: https://www.google.com/se...+reader&as_epq=text+width slechts één appje aan maar het zou me verbazen als niet meer het kunnen. Ik heb zelf die Pro versie en daar lijkt het ... > View > Fitting to Text Column te heten.
Ik gebruik zelf al tijden ezPDF Reader Pro, waar ook een gratis trail van is (ooit aangeschaft in een uitverkoop).
Deze kan inzoomen op basis van tekstbreedte (mits de tekst geen scan is, als het een scan is gaat het soms fout) en werkt erg goed.

Van alle PDF-readers die ik ken, werkt deze eigenlijk wel het beste.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:20:
[...]

Ik ging er vanuit dat ie al een stap verder was, en Nexus Media Importer had gebruikt..
Maar dan inderdaad: rooten of Nexus Media Importer kopen; klein bedrag en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 06:38
Is het mogelijk om via de Facebook-app videos in HD - of hoge resolutie - af te spelen? Op de laptop kan ik bij het afspelen van videos op Facebook een HD-optie kiezen, echter in de app ontbreekt deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anderen hebben het vast al eerder gezien, maar zag vandaag die automatische nummerherkenning van Google ineens langs komen. Had de bakkerij gebeld, en toen ik het gesprek beëindigde stond er gewoon naam incl logo in de history. Best bizar eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Yonix schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:57:
Is het mogelijk om via de Facebook-app videos in HD - of hoge resolutie - af te spelen? Op de laptop kan ik bij het afspelen van videos op Facebook een HD-optie kiezen, echter in de app ontbreekt deze functie.
Op iOS kan het ook al, wellicht werkt men nog aan een update voor de android app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 21:39
jip_86 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:39:
Anderen hebben het vast al eerder gezien, maar zag vandaag die automatische nummerherkenning van Google ineens langs komen. Had de bakkerij gebeld, en toen ik het gesprek beëindigde stond er gewoon naam incl logo in de history. Best bizar eigenlijk...
Huh? Dat is wel gaaf. Nog nooit gezien eigenlijk...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

deepbass909 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:51:
[...]

Ik gebruik zelf al tijden ezPDF Reader Pro, waar ook een gratis trail van is (ooit aangeschaft in een uitverkoop).
Deze kan inzoomen op basis van tekstbreedte (mits de tekst geen scan is, als het een scan is gaat het soms fout) en werkt erg goed.

Van alle PDF-readers die ik ken, werkt deze eigenlijk wel het beste.
Stik.... het plakken van dat linkje was niet goed gegaan. Het had deze moeten zijn die ezPDF als enige resultaat geeft en die het dus kan. Ik heb die Pro versie ook van de 10 miljard actie van Google voor €0,10 :p

Daar zit het dus achter ... > View > Fitting to Text Column.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Over nummerherkenning - Ik draai zelf vrijwel altijd CM, en daar worden plaatsnamen wel getoond, geen idee of dat in Stock android ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Groentenboer schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:01:
[...]

Huh? Dat is wel gaaf. Nog nooit gezien eigenlijk...
Onderdeel van kitkat dus. Zag gewoon dit ipv een of ander wazig nummer wat je niet meer herkent na een tijdje

Afbeeldingslocatie: https://photos-5.dropbox.com/t/0/AABdg3c47DudGdAWIko2-4z_2VAXdokuGMnK89zbzJxrxw/12/65602266/jpeg/1024x768/3/1387353600/0/2/limburgia.jpg/jtaeSRgnLFfiTBGG-heNmaaC74JpfoGjtJC_uxHOfXA

[ Voor 27% gewijzigd door jip_86 op 18-12-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Klopt, had ik gisteren ook met de kapper. Super grappig om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:24

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is er navigatieapp waar ik handmatig .kml of andere soort gps routes kan inladen en dan die route narijden?
dus ipv een bestemming kiezen een bepaalde route afleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Misschien kunnen jullie helpen. Ik zoek een app waarmee ik mijn activiteiten kan loggen. Het moet iets simpels zijn dat in het dagelijks gebruik weinig handelingen vereist; ideaal gezien maak je knoppen aan waar je op drukt, waarbij die activiteit, tijd en datum gelogd wordt. Een vereiste is dat de data te exporteren valt, het liefste naar CSV, zodat ik het kan analyseren in een extern dataprogramma.

Er is veel dat in de buurt komt, maar dat is of te complex (te veel handelingen per activiteit), of kan het niet exporteren.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:51:
Misschien kunnen jullie helpen. Ik zoek een app waarmee ik mijn activiteiten kan loggen. Het moet iets simpels zijn dat in het dagelijks gebruik weinig handelingen vereist; ideaal gezien maak je knoppen aan waar je op drukt, waarbij die activiteit, tijd en datum gelogd wordt. Een vereiste is dat de data te exporteren valt, het liefste naar CSV, zodat ik het kan analyseren in een extern dataprogramma.

Er is veel dat in de buurt komt, maar dat is of te complex (te veel handelingen per activiteit), of kan het niet exporteren.
Eerste hit op Play: Google Play: My Logs
Je kan templates maken, en exporteren naar CSV.

Deze ook trouwens: Google Play: Simple Log

[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 19-12-2013 07:43 ]

Rail Away!

Verwijderd

Mad Marty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:36:
Eerste hit op Play: Google Play: My Logs
Je kan templates maken, en exporteren naar CSV.
Volgens mij was ik die al tegen gekomen, maar viel die in de categorie teveel handelingen. Maar ik zat me later te bedenken dat dit misschien goed te combineren valt met software die logt wanneer je wat voor welke klant werkt, aangezien ik dat binnenkort nodig ga hebben. Als het op dat vlak goed werkt en verder dus een erg simpele interface heeft en dus CSV-exports zit ik goed. Er is op dat vlak ook wel best wat te vinden.

De interface is voor mij zo belangrijk omdat ik deze handelingen een goed aantal keer per dag ga meemaken. Iedere extra klik is er dus eentje te veel en leidt er mogelijk ook toe dat ik de boel minder goed ga bijhouden, wat natuurlijk niet de bedoeling is en in sommige gevallen zelfs jurudische consequenties kan hebben. Ideaal gezien is het hoofdscherm een serie aangemaakte knoppen, waarbij de eerste druk de start van het loggen is en de tweede druk het stoppen. Dan link ik de app aan een snelkoppeling op mijn lockscreen en kan ik steeds met de minimale handelingen power button > slide wheel > knop in app mijn ding doen.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08
oow wintersale is weer begonnen

oa swiftkey en moon+ reader is 50% off (mijn favo book reader)

Iseci

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Kent iemand een goede wekker-applicatie? Ik zoek vooral iets om aangenamer wakker te worden (geen irritante geluidjes dus) en liefst met controle dat je ook effectief wakker bent (nu druk ik op een knop en val ik terug in slaap).

Kent iemand hier een goede app voor?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Arie- schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:30:
Over nummerherkenning - Ik draai zelf vrijwel altijd CM, en daar worden plaatsnamen wel getoond, geen idee of dat in Stock android ook zo is.
Zit standaard in 4.4 die leest het nummer uit Google, dus als het nummer + bedrijf op Google te vinden is en je wordt gebeld dan krijg je dat te zien.

Handige functie als je het mij vraagt.

Rupsen, Rapsen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Kent iemand een goede wekker-applicatie? Ik zoek vooral iets om aangenamer wakker te worden (geen irritante geluidjes dus) en liefst met controle dat je ook effectief wakker bent (nu druk ik op een knop en val ik terug in slaap).

Ik gebruik Sleep as Android. Deze kan je op je matras leggen, en aan de hand van je bewegingen bedenkt hij of je in je REM slaap zit of al half wakker bent. In die half wakkere staat gaat dan het alarm af vanaf x minuten voor je hebt ingesteld.
Met dit alarm kan je verder slaapmuziekjes instellen, rekensom oplossen als controle dat je wakker bent enz.

@tntkiller: ik zie geen sale in de Play Store, noch in de app op de telefoon, noch op de webpagina....

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 19-12-2013 21:31 ]

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ziet er goed uit, die probeer ik eens uit :)

Bedankt :)

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08

ik gebruik alarm clock plus Google Play: Alarm Clock Plus★

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:49
Crosspost uit het Nexus 4 topic:

Kreeg net mailtje van provider dat ik bijna door mijn internetbundel zit. Heb nog maar 9MB over. Kijk ik even bij mobiele gegevens, blijkt de app van Google+ ruim 150MB verbruikt te hebben! Ik gebruik helemaal geen Google+, enkel de locatieservice zodat familieleden weten waar ik ben. Hier had ik normaal ook geen last van, dus heeft denk ik met de recente update van G+ te maken. Heb nu de achtergrondgegevens uitgezet van de app op mobiel internet uitgezet.

Dit was de data van gisteren:
19-12-2013 125243.0 kB€ 0.00
Datum Omschrijving Duur Bedrag
2013-12-19 06:21:47 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 06:23:26 Internet gebruik (53486 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 06:25:22 Internet gebruik (6425 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 07:40:26 Internet gebruik (88 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 07:42:59 Internet gebruik (6 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 08:00:13 Internet gebruik (2 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 09:11:29 Internet gebruik (4579 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 10:45:58 Internet gebruik (20 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 10:46:09 Internet gebruik (636 kB) 00:00:00 €0.00
's morgens stond ik bij de bushalte maar heb ik mijn telefoon bijna niet gebruikt. Moet dus ergens wat goed mis gaan bij de achtergronddata. De automatische backup voor video's en foto's bij G+ staat uit dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik ook, en irritant wakker worden? Niet aanstellen, wakker is wakker. Als je lekker wilt wakker worden moet je Google Play: Sleep as Android of een Philips Wake up Light halen. De rekensom functionaliteit in Google Play: Alarm Clock Plus★ werkt perfect, zonder het oplossen van de sommetjes blijft je telefoon gewoon gaan. Na een avond stappen heb ik regelmatig de accu uit mijn telefoon moeten trekken om mijn wekker uit te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Arie- op 20-12-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:30:
[...]

Ik gebruik Sleep as Android. Deze kan je op je matras leggen, en aan de hand van je bewegingen bedenkt hij of je in je REM slaap zit of al half wakker bent. In die half wakkere staat gaat dan het alarm af vanaf x minuten voor je hebt ingesteld.
Met dit alarm kan je verder slaapmuziekjes instellen, rekensom oplossen als controle dat je wakker bent enz.

@tntkiller: ik zie geen sale in de Play Store, noch in de app op de telefoon, noch op de webpagina....
Of Sleepbot. Die is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 21:39
Deezers schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:23:
Crosspost uit het Nexus 4 topic:

Kreeg net mailtje van provider dat ik bijna door mijn internetbundel zit. Heb nog maar 9MB over. Kijk ik even bij mobiele gegevens, blijkt de app van Google+ ruim 150MB verbruikt te hebben! Ik gebruik helemaal geen Google+, enkel de locatieservice zodat familieleden weten waar ik ben. Hier had ik normaal ook geen last van, dus heeft denk ik met de recente update van G+ te maken. Heb nu de achtergrondgegevens uitgezet van de app op mobiel internet uitgezet.

Dit was de data van gisteren:

[...]

's morgens stond ik bij de bushalte maar heb ik mijn telefoon bijna niet gebruikt. Moet dus ergens wat goed mis gaan bij de achtergronddata. De automatische backup voor video's en foto's bij G+ staat uit dus daar kan het niet aan liggen.
Die tijden in de specificatie zijn (voor data) niet representatief, dus daar kan je je niet aan vasthouden.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024

probeer "Gentle Alarm" eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkers met rekensommen blijken bij mij behoorlijk effectief, zeker als snoozen 'goedkoper' is maar gaandeweg duurder wordt (aantal sommen neemt met iedere snooze toe). Terwijl ik bij ongeveer alle andere wekkers de boel uit ram en verder slaap. Wel opletten wat onder je rekenniveau van overdag te gaan zitten, want net wakker gaat het allemaal niet zo rap.

Die fout had ik eerst gemaakt, dat is toch maar de accu eruit trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:04:
*knip*

Die fout had ik eerst gemaakt, dat is toch maar de accu eruit trekken :D
Bij mij kan de accu er niet uit...

Verkeerde been uit bed betekent dan einde telefoon :)

Ik weet niet of het al eens is genoemd hier, maar...

Tipje om de laatste app sales in de gaten te houden:
Google Play: AppSales. Best Apps on Sale

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
tntkiller schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:53:
oow wintersale is weer begonnen

oa swiftkey en moon+ reader is 50% off (mijn favo book reader)
Die heb ik ook meteen gekocht. Echt een fijne reader. Nu las ik nog pdf bestanden via quickoffice en ebooks via moon+. No kan ik mooi alles in dezelfde reader lezen. Daarbij is de lijst met toegevoegde features in de pro versie enorm groot.
Pagina: 1 ... 31 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.