Vragen mag, maar we verwachten wel eigen inzet. Dit soort oneliners zijn niet de bedoeling.
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 01-12-2013 17:17 ]
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 01-12-2013 17:17 ]
Ik had iets specifieker moeten zijn.Milly schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 08:26:
Dat kan op veel manieren. Ik gebruik zelf de Google Play: LAN plugin for Total Commander voor Google Play: Total Commander
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Plex doet precies wat je wilt.Bender schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:53:
[...]
Ik had iets specifieker moeten zijn.
Ik bedoel dus buiten het lokale netwerk om.
[ Voor 29% gewijzigd door __R__ op 07-12-2013 14:38 ]
Ik gebruik zelf Textra, kan hetgeen jij wil plus véél meer, is lekker klein, super smooth, etc.__R__ schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 14:07:
Weet iemand een app die per ontvangen sms een andere ringtone kan afspelen?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 15:47 ]
3G watchdog is een goede app hiervoor.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:34:
Ik ben nog opzoek naar een goede data teller die bijhoudt hoeveel minuten ik bel+hoeveel MB internet ik heb verbruikt. Waarbij het mogelijk is dat je een alarm krijgt wanneer je over de 500MB gaat.
Kan handig zijn ivm Hollandse Nieuwe 275 min/sm/MB + 500MB abonnement.
Dan ga ik die eens proberen. Dank je!Brad Pitt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:15:
[...]
Ik gebruik zelf Textra, kan hetgeen jij wil plus véél meer, is lekker klein, super smooth, etc.
[ Voor 19% gewijzigd door __R__ op 08-12-2013 19:04 ]
Verwijderd
Die gebruik ik al. Maar die meet alleen maar dataverbruik toch?noobgrinder schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:58:
[...]
3G watchdog is een goede app hiervoor.
Oeps, ik had je bericht niet helemaal goed gelezen.Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:06:
[...]
Die gebruik ik al. Maar die meet alleen maar dataverbruik toch?
[ Voor 6% gewijzigd door haplo500 op 09-12-2013 14:35 ]
zeker weten dat het klopt doe je nooit, maar je gebruikt in ieder geval de waarheid van de providerhaplo500 schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:34:
HollandsNieuwe heeft ook een app met daarbij een stel widgets die het verbruik aangeven, maar die geeft geen alarm als je internetbundel op is. In Android vanaf 4.2 (of ook al 4.1?) zit ook een datateller die je wel kunt instellen om een alarm te geven. Probleem met al die aparte apps is dat uiteindelijk voor je telefoonrekening alleen het verbruik telt zoals het door je provider is geregistreerd, en dat komt meestal niet precies overeen. Bij de app van Hollandsnieuwe weet je wel zeker dat het klopt.
Mag ik je een tip geven: gewoon lekker je toestel gebruiken.XzeroD schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:19:
Ik ben opzoek naar een dead pixel tester, ik had al gezocht in de PlayStore en vond 3 die me wel wat leken, namelijk:
• Dead Pixel Test - https://play.google.com/s...et.ujacha.deadpixel&hl=nl
• Dead Pixel Detect and Fix - https://play.google.com/s...ris.blackspotdetect&hl=nl
• Bad pixel test - https://play.google.com/s...epper.BadPixelsTest&hl=nl
Heeft iemand ervaring met deze apps of kent iemand een betere ?, ik krijg namelijk mijn Nexus 5 vandaag binnen en daar waren nogal veel mensen die dead pixels hadden.
Is het ook niet zo dan dat die dead pixels die er nu in zitten (maar niet kunt zien) sneller uitbreiden tot echte dead pixels die je wel kunt zien ?Smultie schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:27:
[...]
Mag ik je een tip geven: gewoon lekker je toestel gebruiken.
Als de dead pixels je niet opvallen zonder dead pixel tester, heeft het ook geen zin om je toestel ervoor om te ruilen.
[ Voor 28% gewijzigd door Laguna op 12-12-2013 11:19 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
App verwijderd?Laguna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
Ik snap af en toe niks van die Plee Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?
Ik zie m gewoon als 'geinstalleerd' staan hoor.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Goede vraag... Krijg hem ook niet gevonden op mijn telefoon, dat terwijl ik hem zelfs geïnstalleerd heb staan. Ik kan sowieso veel meer apps vinden via de PC (Google Keyboard bijvoorbeeld) dan via mijn telefoon. Gelukkig kan je ook alles installeren via je PCLaguna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
Ik snap af en toe niks van die Play Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?
En waarom staat er bij elke app die je ooit hebt geïnstalleerd "Geïnstalleerd" terwijl die momenteel gewoon niet geïnstalleerd staat?
Verrek, via telefoon inderdaad niet meer in het lijstje...FabianNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
[...]
Goede vraag... Krijg hem ook niet gevonden op mijn telefoon, dat terwijl ik hem zelfs geïnstalleerd heb staan. Ik kan sowieso veel meer apps vinden via de PC (Google Keyboard bijvoorbeeld) dan via mijn telefoon. Gelukkig kan je ook alles installeren via je PC
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hij is ook al weg uit de Play StoreLaguna schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:07:
Ik snap af en toe niks van die Plee Store, zoek je op HaxSync krijg je vervolgens alleen de workaround te zien? Waarom is deze app niet gewoon op de reguliere wijze te vinden?
En waarom staat er bij elke app die je ooit hebt geïnstalleerd "Geïnstalleerd" als je je apps via de PC bekijkt, ook bij apps die je momenteel niet geïnstalleerd hebt?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Google Keyboard kan ik niet vinden hoor..?FabianNL schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:12:
[...]
Goede vraag... Krijg hem ook niet gevonden op mijn telefoon, dat terwijl ik hem zelfs geïnstalleerd heb staan. Ik kan sowieso veel meer apps vinden via de PC (Google Keyboard bijvoorbeeld) dan via mijn telefoon. Gelukkig kan je ook alles installeren via je PC
Via mijn telefoon/tablet inderdaad niet, wel via de PC: Google Play: Google-toetsenbordJoster schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:33:
[...]
Google Keyboard kan ik niet vinden hoor..?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Kan zijn dat de update nog niet is gearriveerd bij jou, word in phases uitgerold.icecreamfarmer schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:35:
Weet iemand hoe je groeps SMS kan aan zetten in hangouts? Volgens een update moet je dan groeps mms uitzetten maar die instelling krijg ik niet gevonden.
Nee dat is het rare dat stond bij de beschrijving van de update als verandering.icratox schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:59:
[...]
Kan zijn dat de update nog niet is gearriveerd bij jou, word in phases uitgerold.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Dan vul je toch een bogus nummer in? Volgens mij krijg je daarna geen controle/activatie/bevestiging, en dan is in ieder geval die melding wegCaptJackSparrow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:28:
Maar als je het niet WILT instellen dan blijft het dat heel irritante malware-achtige gedrag vertonen.
They won't take no for an answer.
Als ik zoek op 'rar multi' of 'rar split' in de Play Store vind ik zo al vier of vijf apps die die volgens de beschrijving moeten kunnen. Welke heb je getest en waarom voldoen die niet?nielsvv schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:29:
Ik ben opzoek naar een goede un-zip/rar programma welke multi files ondersteund. Met es explorer lukt het niet. Heb al enkele programmas uit de store getest, maar tot op heden nog geen gevonden.
Rail Away!
Total Commander ondersteunt wel zip, rar kom je een stuk minder tegen op Android volgens mij. Ik weet overigens niet of hij ook meerdere bestanden tegelijk uitpakken ondersteunt. Ik sluit me dus aan bij het antwoord boven me: welke heb je al geprobeerd en waarom vallen die af?nielsvv schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 06:29:
Ik ben opzoek naar een goede un-zip/rar programma welke multi files ondersteund. Met es explorer lukt het niet. Heb al enkele programmas uit de store getest, maar tot op heden nog geen gevonden.
Een geruststelling voor jou: is geen malware, maar inderdaad echt van Google. Deze willen graag een backup e-mail adres en/of telefoonnummer van je hebben. Gewoon invullen, of inderdaad iets verzinnen als je dat risico wilt/kunt nemen.CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:28:
Maar als je het niet WILT instellen dan blijft het dat heel irritante malware-achtige gedrag vertonen.
Bedankt! Het maffe is dat ze al een telefoonnummer van me hebben (2 zelfs!). Ik gebruik namelijk two step authentication, dus hebben ze al een mobiel nummer. Ik heb destijds ook een vast nummer ingevoerd voor het geval ik mijn mobiel verlies.FabianNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:28:
[...]
Een geruststelling voor jou: is geen malware, maar inderdaad echt van Google. Deze willen graag een backup e-mail adres en/of telefoonnummer van je hebben. Gewoon invullen, of inderdaad iets verzinnen als je dat risico wilt/kunt nemen.
Dit gaat wat offtopic, maar je kan er ook voor te kiezen om te rooten. Dan heb je meer keuze in apps.Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:04:
Om op mijn Samsung Nexus 10 ook films vanaf USB stick te kunnen kijken heb ik zo'n USB verloopkabel gekocht waardoor ik de stick op de MicroUSB aan kan sluiten. Maar met welke media player kan ik nu mijn avi's of VIDEO_TS folder het beste bekijken? Moet ik dan echt dit kopen? Dat kan ik me bijna niet voorstellen ...
Google Play: Nexus Media Importer
1x op nee gedrukt en ze vroegen het nooit meer.CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:28:
Rooten voor het afspelen van video bestanden? Dat lijkt me nogal overbodig..RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:16:
[...]
Dit gaat wat offtopic, maar je kan er ook voor te kiezen om te rooten. Dan heb je meer keuze in apps.
Beter lezen: hij sluit zijn videobestanden via een usb-stick aan op de Nexus 10. Dat wordt standaard niet ingelezen en daar heb je een app voor nodig.FabianNL schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:57:
[...]
Rooten voor het afspelen van video bestanden? Dat lijkt me nogal overbodig..
Veel gebruikte players zijn VLC, BSPlayer en MX Speler.
Ik zou zeggen: probeer eens en kijk welke jou het beste bevalt.
[ Voor 16% gewijzigd door DPhoenix op 16-12-2013 12:41 ]
AULXJMHR
NFCDPhoenix schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:40:
Sinds ongeveer een week heb ik een icoon (lijkt op een N) tussen mijn bluetooth en wekker icoon staan boven in het scherm van mij HTC One. Ik kan niet achterhalen waar deze van is (gekeken bij Instellingen > Apps). Zelfs na een reboot staat hij er nog.
Heeft iemand een idee?
https://www.dropbox.com/s...t_2013-12-16-12-33-42.png (png daarom middels link, image-link werkt anders niet?)
Aha, verklaard een hoop. Volgens mij sinds de vorige Android update aan, correct?
AULXJMHR
HTC heeft inderdaad een icoontje sinds de laatste (?) update toevoegd als je NFC aan hebt staan. Beetje onzinnig wat mij betreft, maar dat terzijde.DPhoenix schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:43:
[...]
Aha, verklaard een hoop. Volgens mij sinds de vorige Android update aan, correct?
Dus dan moet ik eerst bv Nexus Media Importer kopen die de stick voor mij op de achterground mount (?) en dan kan ik de stick benaderen via een gewone media player, snap ik het dan?RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:20:
[...]
Beter lezen: hij sluit zijn videobestanden via een usb-stick aan op de Nexus 10. Dat wordt standaard niet ingelezen en daar heb je een app voor nodig.
Nee hoor, tenzij dat bij een Nexus anders is. Android mount hem automatisch en MX speler leest direct alle mappen in. Althans, wel op mijn tablet met usb OTGYanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:34:
[...]
Dus dan moet ik eerst bv Nexus Media Importer kopen die de stick voor mij op de achterground mount (?) en dan kan ik de stick benaderen via een gewone media player, snap ik het dan?
[ Voor 4% gewijzigd door maarud op 16-12-2013 17:53 ]
Kijk eens naar de app Stickmount, misschien werkt 't dan ook en kan 'n mediaspeler 't dan verder oplossen.Yanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:34:
[...]
Dus dan moet ik eerst bv Nexus Media Importer kopen die de stick voor mij op de achterground mount (?) en dan kan ik de stick benaderen via een gewone media player, snap ik het dan?
Jawel dus. Op die Nexus moet je ofwel rooten en zoals hierboven gezegd Stickmount gebruiken dan wel die app aanschaffen. Out of the box doet OTG het gewoon, primitief genoeg, niet.maarud schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:52:
Nee hoor, tenzij dat bij een Nexus anders is. Android mount hem automatisch en MX speler leest direct alle mappen in. Althans, wel op mijn tablet met usb OTG
Maar volgens de Store moet je voor Stickmount dus ook rooten? Zover ben (of ga) ik nog niet.Brad Pitt schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:01:
[...]
Jawel dus. Op die Nexus moet je ofwel rooten en zoals hierboven gezegd Stickmount gebruiken dan wel die app aanschaffen. Out of the box doet OTG het gewoon, primitief genoeg, niet.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
BBM?Moby schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:23:
Weet iemand een programma om te tekst en plaatjes te versturen waarbij alles in 1x beveiligd wordt met een wachtwoord? Een soort whatsapp maar dan veiliger?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Google vindt het het fijnste als al je data via de Cloud, en waarschijnlijk bedoelen ze dan hen, gaatYanze schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:34:
Probeer die Nexus MI wel voor een paar euro, wel raar dat zoiets simpels als dit niet gewoon werkt
Ik gebruik zelf al tijden ezPDF Reader Pro, waar ook een gratis trail van is (ooit aangeschaft in een uitverkoop).CaptJackSparrow schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:35:
Google wijst met: https://www.google.com/se...+reader&as_epq=text+width slechts één appje aan maar het zou me verbazen als niet meer het kunnen. Ik heb zelf die Pro versie en daar lijkt het ... > View > Fitting to Text Column te heten.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik ging er vanuit dat ie al een stap verder was, en Nexus Media Importer had gebruikt..RoD schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:20:
[...]
Beter lezen: hij sluit zijn videobestanden via een usb-stick aan op de Nexus 10. Dat wordt standaard niet ingelezen en daar heb je een app voor nodig.
Op iOS kan het ook al, wellicht werkt men nog aan een update voor de android app..Yonix schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:57:
Is het mogelijk om via de Facebook-app videos in HD - of hoge resolutie - af te spelen? Op de laptop kan ik bij het afspelen van videos op Facebook een HD-optie kiezen, echter in de app ontbreekt deze functie.
Huh? Dat is wel gaaf. Nog nooit gezien eigenlijk...jip_86 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:39:
Anderen hebben het vast al eerder gezien, maar zag vandaag die automatische nummerherkenning van Google ineens langs komen. Had de bakkerij gebeld, en toen ik het gesprek beëindigde stond er gewoon naam incl logo in de history. Best bizar eigenlijk...
Sometimes you need to plan for coincidence
Stik.... het plakken van dat linkje was niet goed gegaan. Het had deze moeten zijn die ezPDF als enige resultaat geeft en die het dus kan. Ik heb die Pro versie ook van de 10 miljard actie van Google voor €0,10deepbass909 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:51:
[...]
Ik gebruik zelf al tijden ezPDF Reader Pro, waar ook een gratis trail van is (ooit aangeschaft in een uitverkoop).
Deze kan inzoomen op basis van tekstbreedte (mits de tekst geen scan is, als het een scan is gaat het soms fout) en werkt erg goed.
Van alle PDF-readers die ik ken, werkt deze eigenlijk wel het beste.
Onderdeel van kitkat dus. Zag gewoon dit ipv een of ander wazig nummer wat je niet meer herkent na een tijdjeGroentenboer schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:01:
[...]
Huh? Dat is wel gaaf. Nog nooit gezien eigenlijk...
[ Voor 27% gewijzigd door jip_86 op 18-12-2013 07:44 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Eerste hit op Play: Google Play: My LogsVerwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:51:
Misschien kunnen jullie helpen. Ik zoek een app waarmee ik mijn activiteiten kan loggen. Het moet iets simpels zijn dat in het dagelijks gebruik weinig handelingen vereist; ideaal gezien maak je knoppen aan waar je op drukt, waarbij die activiteit, tijd en datum gelogd wordt. Een vereiste is dat de data te exporteren valt, het liefste naar CSV, zodat ik het kan analyseren in een extern dataprogramma.
Er is veel dat in de buurt komt, maar dat is of te complex (te veel handelingen per activiteit), of kan het niet exporteren.
[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 19-12-2013 07:43 ]
Rail Away!
Verwijderd
Volgens mij was ik die al tegen gekomen, maar viel die in de categorie teveel handelingen. Maar ik zat me later te bedenken dat dit misschien goed te combineren valt met software die logt wanneer je wat voor welke klant werkt, aangezien ik dat binnenkort nodig ga hebben. Als het op dat vlak goed werkt en verder dus een erg simpele interface heeft en dus CSV-exports zit ik goed. Er is op dat vlak ook wel best wat te vinden.Mad Marty schreef op donderdag 19 december 2013 @ 07:36:
Eerste hit op Play: Google Play: My Logs
Je kan templates maken, en exporteren naar CSV.
Iseci
Zit standaard in 4.4 die leest het nummer uit Google, dus als het nummer + bedrijf op Google te vinden is en je wordt gebeld dan krijg je dat te zien.Arie- schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:30:
Over nummerherkenning - Ik draai zelf vrijwel altijd CM, en daar worden plaatsnamen wel getoond, geen idee of dat in Stock android ook zo is.
Rupsen, Rapsen.
Ik gebruik Sleep as Android. Deze kan je op je matras leggen, en aan de hand van je bewegingen bedenkt hij of je in je REM slaap zit of al half wakker bent. In die half wakkere staat gaat dan het alarm af vanaf x minuten voor je hebt ingesteld.Bv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Kent iemand een goede wekker-applicatie? Ik zoek vooral iets om aangenamer wakker te worden (geen irritante geluidjes dus) en liefst met controle dat je ook effectief wakker bent (nu druk ik op een knop en val ik terug in slaap).
Kent iemand hier een goede app voor?
[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 19-12-2013 21:31 ]
ik gebruik alarm clock plus Google Play: Alarm Clock Plus★Bv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Kent iemand een goede wekker-applicatie? Ik zoek vooral iets om aangenamer wakker te worden (geen irritante geluidjes dus) en liefst met controle dat je ook effectief wakker bent (nu druk ik op een knop en val ik terug in slaap).
Iseci
's morgens stond ik bij de bushalte maar heb ik mijn telefoon bijna niet gebruikt. Moet dus ergens wat goed mis gaan bij de achtergronddata. De automatische backup voor video's en foto's bij G+ staat uit dus daar kan het niet aan liggen.19-12-2013 125243.0 kB€ 0.00
Datum Omschrijving Duur Bedrag
2013-12-19 06:21:47 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 06:23:26 Internet gebruik (53486 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 06:25:22 Internet gebruik (6425 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 07:40:26 Internet gebruik (88 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 07:42:59 Internet gebruik (6 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 08:00:13 Internet gebruik (2 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 09:11:29 Internet gebruik (4579 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 10:45:58 Internet gebruik (20 kB) 00:00:00 €0.00
2013-12-19 10:46:09 Internet gebruik (636 kB) 00:00:00 €0.00
Ik ook, en irritant wakker worden? Niet aanstellen, wakker is wakker. Als je lekker wilt wakker worden moet je Google Play: Sleep as Android of een Philips Wake up Light halen. De rekensom functionaliteit in Google Play: Alarm Clock Plus★ werkt perfect, zonder het oplossen van de sommetjes blijft je telefoon gewoon gaan. Na een avond stappen heb ik regelmatig de accu uit mijn telefoon moeten trekken om mijn wekker uit te krijgen.tntkiller schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:46:
[...]
ik gebruik alarm clock plus Google Play: Alarm Clock Plus★
[ Voor 7% gewijzigd door Arie- op 20-12-2013 09:51 ]
Verwijderd
Of Sleepbot. Die is gratis.gwystyl schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:30:
[...]
Ik gebruik Sleep as Android. Deze kan je op je matras leggen, en aan de hand van je bewegingen bedenkt hij of je in je REM slaap zit of al half wakker bent. In die half wakkere staat gaat dan het alarm af vanaf x minuten voor je hebt ingesteld.
Met dit alarm kan je verder slaapmuziekjes instellen, rekensom oplossen als controle dat je wakker bent enz.
@tntkiller: ik zie geen sale in de Play Store, noch in de app op de telefoon, noch op de webpagina....
Die tijden in de specificatie zijn (voor data) niet representatief, dus daar kan je je niet aan vasthouden.Deezers schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:23:
Crosspost uit het Nexus 4 topic:
Kreeg net mailtje van provider dat ik bijna door mijn internetbundel zit. Heb nog maar 9MB over. Kijk ik even bij mobiele gegevens, blijkt de app van Google+ ruim 150MB verbruikt te hebben! Ik gebruik helemaal geen Google+, enkel de locatieservice zodat familieleden weten waar ik ben. Hier had ik normaal ook geen last van, dus heeft denk ik met de recente update van G+ te maken. Heb nu de achtergrondgegevens uitgezet van de app op mobiel internet uitgezet.
Dit was de data van gisteren:
[...]
's morgens stond ik bij de bushalte maar heb ik mijn telefoon bijna niet gebruikt. Moet dus ergens wat goed mis gaan bij de achtergronddata. De automatische backup voor video's en foto's bij G+ staat uit dus daar kan het niet aan liggen.
Sometimes you need to plan for coincidence
probeer "Gentle Alarm" eens...Bv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Verwijderd
Wekkers met rekensommen blijken bij mij behoorlijk effectief, zeker als snoozen 'goedkoper' is maar gaandeweg duurder wordt (aantal sommen neemt met iedere snooze toe). Terwijl ik bij ongeveer alle andere wekkers de boel uit ram en verder slaap. Wel opletten wat onder je rekenniveau van overdag te gaan zitten, want net wakker gaat het allemaal niet zo rap.Bv202 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:22:
Bij mij kan de accu er niet uit...Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:04:
*knip*
Die fout had ik eerst gemaakt, dat is toch maar de accu eruit trekken
Die heb ik ook meteen gekocht. Echt een fijne reader. Nu las ik nog pdf bestanden via quickoffice en ebooks via moon+. No kan ik mooi alles in dezelfde reader lezen. Daarbij is de lijst met toegevoegde features in de pro versie enorm groot.tntkiller schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:53:
oow wintersale is weer begonnen
oa swiftkey en moon+ reader is 50% off (mijn favo book reader)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq