EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het moet wel dual stack zijn natuurlijk, al kan ik het wel proberen. Moet dan alleen wel even wat ip6tables regels toevoegen, voor wireless heb ik dat nog niet gedaan (default policy drop).d--amo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:55:
[...]
Volgens mij is er een universeel kader voor static IP in te geven. Daar kan je dacht ik ook een ipv6 adres ingeven..
Maar nu twijfel ik ook, want hoe zou je dan dual stack moeten werken..
Je kan het alleszins proberen..
Verder niet belangrijk, maar waarom zou je static ipv6 adres gebruiken op je phone? Gebruik toch SLAAC of DHCPv6..
Hou er zeker ook rekening mee dat bepaalde apps mogelijks niet werken met ipv6.
Omdat mijn router-pc geen DHCPv6/radvd heeft, is niet beschikbaar

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nu gebruik ik de nu.nl app hiervoor, maar als er 67 files staan en ik ben geinteresseerd in 3 wegen, dan is dat nogal irritant filteren. De bedoeling is dat ik een tablet op de WC ga hangen (I know, kommaarkommaarkommaar) waar dat op komt te draaien.
Het liefst met waarschuwingssysteem d.m.v. notificaties, maar een widget of zelfs een losse app is ook geen probleem.
Het Verkeer Pro is je vriendPromWarMachine schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
Ik zoek eigenlijk nog een goede actuele verkeersapp die kan filteren op wegnummer.
Nu gebruik ik de nu.nl app hiervoor, maar als er 67 files staan en ik ben geinteresseerd in 3 wegen, dan is dat nogal irritant filteren. De bedoeling is dat ik een tablet op de WC ga hangen (I know, kommaarkommaarkommaar) waar dat op komt te draaien.
Het liefst met waarschuwingssysteem d.m.v. notificaties, maar een widget of zelfs een losse app is ook geen probleem.
Google Play: Waze social GPS Maps & Traffic werkt ideaal.PromWarMachine schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
Ik zoek eigenlijk nog een goede actuele verkeersapp die kan filteren op wegnummer.
Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:36:
[...]
"Dus niet alleen een melding met hoeveel berichten, maar ook een korte inhoud." Dashclock met de Whatsapp extentie laat bij mij niets zien van de inhoud van een bericht. Enkel het aantal wordt weergegeven?
Ik heb sinds vandaag Dashclock met de Whatsapp extensie (die van Tiger-Workshop) geinstalleerd alles goed ingesteld, maar ik wil dus op mijn lockscreen ook de inhoud van berichtjes krijgen, een voorvertoning dus zoals ik in iOS altijd gewend was.Cyleo schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:51:
[...]
Met de anydash app kan dat wel volgens mij. Daarnast kan whatsapp het zelf in de instellingen.
Dat lukt mij niet, wat moet ik in Whatsapp nog instellen dan?
[ Voor 26% gewijzigd door Slasher op 14-11-2013 12:44 ]
Elect a clown, expect a circus.
Google Maps heeft toch Waze implementatie nu Google Waze heeft opgekocht?
Als ik het goed heb kan dit pas vanaf android 4.3, waarbij de volledige notificatie (dus ook met bericht inhoud) gedeeld kan worden met externe appsSlasher schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:43:
[...]
[...]
Ik heb sinds vandaag Dashclock met de Whatsapp extensie geinstalleerd alles goed ingesteld, maar ik wil dus op mijn lockscreen ook de inhoud van berichtjes krijgen, een voorvertoning dus zoals ik in iOS altijd gewend was.
Dat lukt mij niet, wat moet ik in Whatsapp nog instellen dan?
Ik heb Android 4.4 (nexus 5)Prulleman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:44:
[...]
Als ik het goed heb kan dit pas vanaf android 4.3, waarbij de volledige notificatie (dus ook met bericht inhoud) gedeeld kan worden met externe apps
Of moet ik binnen whatsapp de pop-up melding aanzetten? die staat nu uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 14-11-2013 12:46 ]
Dat kan, maar vind ik minder mooi. Je krijgt dan een soort van floating notification, wordt niet direct op je lockscreen weergegeven.Slasher schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:45:
[...]
Ik heb Android 4.4 (nexus 5)
Of moet ik binnen whatsapp de pop-up melding aanzetten? die staat nu uit.
Voor lockscreen kan je nog wel deze app gebruiken ipv AnyDash: Google Play: Lock Screen Notifications - NiLS
Deze laat wel de inhoud van de berichten zien. Wat ik alleen nog steeds ergelijk vind, is dat je de widget alsnog moet 'uittrekken' om het bericht te zien, soort van beveiling oid? Zo werkt het iig op mijn S4
Die ken ik inderdaad, alleen die is in het Engels, niet dat ik dat niet kan lezen integendeel, maar verdere OS is Nederlands, dat houdt me op de een of andere manier tegenPrulleman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:51:
probeer dan eens NiLS daar kan het zeker mee.
(kan je ook nog zoals iOS je scherm even aan laten gaan bij een binnenkomend bericht)
Vindt ik ook niet mooi inderdaad, waarom kan dat niet zoals in iOSTiroz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:53:
[...]
Dat kan, maar vind ik minder mooi. Je krijgt dan een soort van floating notification, wordt niet direct op je lockscreen weergegeven.
Wellicht in een toekomstige versie van Whatsapp hoop ik dan maar.
[ Voor 27% gewijzigd door Slasher op 14-11-2013 13:06 ]
Net geprobeerd een statisch adres in te vullen, 2 problemen:d--amo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:55:
[...]
Volgens mij is er een universeel kader voor static IP in te geven. Daar kan je dacht ik ook een ipv6 adres ingeven..
Maar nu twijfel ik ook, want hoe zou je dan dual stack moeten werken..
Je kan het alleszins proberen..
Verder niet belangrijk, maar waarom zou je static ipv6 adres gebruiken op je phone? Gebruik toch SLAAC of DHCPv6..
Hou er zeker ook rekening mee dat bepaalde apps mogelijks niet werken met ipv6.
- Geen mogelijkheid om dubbele punt in te voeren;
- Geen mogelijkheid om A-F in te voeren.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ben nog steeds benieuwd waarom je zo nodig een IPv6 adres op je telefoon wilt hebben....Raven schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:27:
[...]
Net geprobeerd een statisch adres in te vullen, 2 problemen:
- Geen mogelijkheid om dubbele punt in te voeren;
- Geen mogelijkheid om A-F in te voeren.

Oscar Wilde
Late reactie, maar toch.PromWarMachine schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:17:
Flitsmeister kan dat.
Nomen nescio
Het verkeer, kan dat ook. Volgens mij ook nog is een app van een tweaker hierBra-Jo schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:35:
[...]
Late reactie, maar toch.
Flitsmeister kan dat.
Ik kom van een Motorola Milestone 2 (met als het goed is android 2.3.5) en ben overgestapt op een Xperia T (4.1.2). Ik wou het proberen met Helium, omdat ik die app al eerder zag langskomen over backups maken, maar mijn MM2 is daar niet 'compatible' mee helaas.
Ook Titanium BackUp zag ik voorbij komen, maar die geeft op beide telefoons aan dat ze geroot moeten zijn, nou heb ik nog 1,5 jaar garantie op de Xperia T en weet ik niet of het nadelig is voor die garantie als ik em root, dus ben ik liever op zoek naar oplossingen die zonder root werken (als die er zijn).
Rotterdam
Je zou Helium kunnen proberen.GS88 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:36:
Ik heb een vraag: is het mogelijk om de voortgang en instellingen etc. in een bepaalde app (zoals bijv. een game als CandyCrush waar je op level 192 zit ofzoiets, om maar wat te noemen) op te slaan in je account en mee te nemen van je 'oude' naar je 'nieuwe' telefoon?
Nickname does not reflect reality
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
en je kunt ook altijd nog 'un-rooten' waarbij niet zichtbaar is dat je ooit root toegang hebt gehad, dus dan neem je dat mogelijke risico ook weg.
Ik denk dat rooten > titanium de beste optie is.
Mijn God da's érg...

Over apps die niet compatible zijn: heb dat ook vaak gehad tijdens het downloaden uit de Play Store, dat een app (zogenaamd) niet compatible was met een telefoon/tablet. Gedownload op een device waar dat wél op kon en deze via Dropbox o.i.d. alsnog op de andere gezet. Werkte vaak gewoon prima.
Wellicht kan Helium op deze manier alsnog op de MM2 gezet worden al is een risico nemen met een back-up tool wel wat meer tricky dan gewoon een spelletje of een ander soort app op deze manier "faken"
[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 18-11-2013 12:59 ]
Ja.. via een facebook account.GS88 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:36:
Ik heb een vraag: is het mogelijk om de voortgang en instellingen etc. in een bepaalde app (zoals bijv. een game als CandyCrush waar je op level 192 zit ofzoiets, om maar wat te noemen) op te slaan in je account en mee te nemen van je 'oude' naar je 'nieuwe' telefoon?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
daarom Google Play: Yatse, the XBMC Remotejostefa schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:15:
De originele xbmc remote vreet echt veel accu, slaat nergens meer op!
Betaalde versie is featurewise niet perse nodig, maar de ontwikkelaar mag wel wat krijgen voor die top app.
www.casarodriguillo.com
Hmm, ik heb het geprobeerd maar helaas, downloaden lukte wel, maar vervolgens één of andere 'parseer'fout. Tóch bedankt!Brad Pitt schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:49:
[...]
Wellicht kan Helium op deze manier alsnog op de MM2 gezet worden al is een risico nemen met een back-up tool wel wat meer tricky dan gewoon een spelletje of een ander soort app op deze manier "faken"
@Cyberpope: Een facebookaccount heb ik niet
Rotterdam
Maak je toch facebook aan met een andere naam alleen voor candy crush?!GS88 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:27:
[...]
Hmm, ik heb het geprobeerd maar helaas, downloaden lukte wel, maar vervolgens één of andere 'parseer'fout. Tóch bedankt!
@Cyberpope: Een facebookaccount heb ik niet
Bingo... ik heb er ook geen.. Mijn kat wel voor die zeldzame zaken dat ik het ooit nodig heb.dutchgio schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:29:
[...]
Maak je toch facebook aan met een andere naam alleen voor candy crush?!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Iemand een idee wat dit kan zijn?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Auto-sync aanzetten dan gaat het vanzelf, en ik zou google/aosp calander gebruiken.pven schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:22:
Ik ben al een tijdje fan van Google Play: Business Calendar. Waar ik echter vaker tegen aanloop: via een webbrowser (laptop) voeg ik een afspraak toe middels http://google.com/calendar. Die is via de laptop dan terug te zien. Als ik op mijn telefoon kijk, dan staat deze er niet bij, Het maakt niet uit hoe vaak ik sync: hij laat zich niet zien op mijn telefoon.
Ik gebruik zowel Yatse als Unified Remote.Ken. schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:57:
Ben eigenlijk tevreden met de officiële XBMC app, maar die reviews zijn bij Yatse zó lovend, dat ik het toch maar even een kans geef
Waarom ik Unified Remote gebruik is omdat ik ook programma's als spotify heel eenvoudig kan bedienen met de smartphone. Maar ook voor XBMC heeft Unified Remote een passende oplossing.
zie je hem wel in je google-calendar op je phone. Gezien BusinessCal slechts een schil is rond die calender.pven schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:22:
Ik ben al een tijdje fan van Google Play: Business Calendar. Waar ik echter vaker tegen aanloop: via een webbrowser (laptop) voeg ik een afspraak toe middels http://google.com/calendar. Die is via de laptop dan terug te zien. Als ik op mijn telefoon kijk, dan staat deze er niet bij, Het maakt niet uit hoe vaak ik sync: hij laat zich niet zien op mijn telefoon.
Ik denk ook dat je ergens een vinkje verkeerd hebt staan. ik gebruik ook Business calender, en kan dit niet reproduceren. Afspraak in google-calender via de laptop, telefoon verversen en hij is er.Cyberpope schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:30:
[...]
zie je hem wel in je google-calendar op je phone. Gezien BusinessCal slechts een schil is rond die calender.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
In Chrome:hellboy123 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:34:
Naja google heeft chrome weer eens geupdate, voor mij niet ten goede. Websites zijn nu standaard te ver uitgezoomed zodat je bij iedere site nu moet zoomen. Voorheen paste GOT netjes op het scherm en andere sites werden ook netjes beeldvullend weergegeven (tablet, asus tf300)
Instellingen / toegankelijkheid / tekstschaal.
[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-11-2013 16:37 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Lijkt in het geheel geen enkel effect te hebben op welke site dan ook, ik installeer chrome wel een keer opnieuwAllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:37:
[...]
In Chrome:
Instellingen / toegankelijkheid / tekstschaal.
Bovenstaande heeft alleen effect na een dubbel klik op tekst, ik bedoel de standaard rendering als een pagina geopend wordt. Naja zal wel weer een nieuwe "feature" zijn die straks weer gewijzigd word wanneer men er aan gewend is geraakt
[ Voor 28% gewijzigd door hellboy123 op 19-11-2013 23:18 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Niks van gemerkt na die update-Trouble- schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:38:
Dropbox wil met de nieuwe update mijn contacten lezen. Ik zit daar eigenlijk niet echt op te wachten
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kan bij een volgende update echt gebruikt gaan worden natuurlijk. Ik update nog even niet, denk ik.
haha, als je die meldingen niet leest, wil niet zeggen dat ze deze permissie nu niet gebruiken..
Ik zag het ook, in de beschrijven staat erbij dat deze permissie nodig is om foto's direct naar contacten te versturen...
http://www.androidpolice....acts-new-logo-apparently/-Trouble- schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:38:
Dropbox wil met de nieuwe update mijn contacten lezen. Ik zit daar eigenlijk niet echt op te wachten
Hier nog wat meer informatie.
Hij moet bewerkbaar zijn voor zowel mijn vriendin als mezelf.
Ik werk in ploegen. Ik zoek een agenda waarbij je de uren van die ploegen zou kunnen programmeren. Wanneer ik dan mijn uurrooster zou willen ingeven, zou de agenda zelf de uren moeten invullen als ik bvb vroegdienst ingeef. Nu moet ik telkens opnieuw de uren invullen.
Bestaat dit?
nr 2 is wat lastiger, omdat je dan een geschreven tekst automatisch moet converteren naar een tijd. Ik vraag me af of het dan zoveel tijd is om even begin en eindtijd aan te klikken (in Google Agenda is dat 4 seconden werk). Misschien dat Tasker of een andere automation app dat kan?
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Mijn schema is ook niet van die aard dat ik wederkerende afspraken kan gebruiken.
Ik werk in principe 2 vroeg, 2 laat, 2 nacht, 1 dag thuis en opnieuw...
Dat lijkt te kloppen op 1 week, ware het niet dat de dienst die ik vrijdag doe, ik die ook zaterdag en zondag moet doen. Nu is mijn schema dus 3,2,2....
Deze dan? Google Play: FlexR (PloegenDienst agenda)Drossie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:00:
Bedankt voor de antwoorden. Met de google agenda had ik al eerder ontdekt dat een agenda delen niet moeilijk is. Het 2e punt lukt me echter niet.
Mijn schema is ook niet van die aard dat ik wederkerende afspraken kan gebruiken.
Ik werk in principe 2 vroeg, 2 laat, 2 nacht, 1 dag thuis en opnieuw...
Dat lijkt te kloppen op 1 week, ware het niet dat de dienst die ik vrijdag doe, ik die ook zaterdag en zondag moet doen. Nu is mijn schema dus 3,2,2....
Niet dat ik de GMail app slecht vind, maar dacht misschien leuk om uit te proberen. Tot nu toe werkt hij best goed. Ben benieuwd.
Zeker ook handig voor mensen met veel gebruikte mailboxen.
Och is wel makkelijk, kan je ook bestanden sharen vanuit de app en direct mailen. En anders zet je die permissie toch uit in App Ops? Of gebruik je ES File Explorer om te connecten met je dropbox-Trouble- schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:38:
Had ik al geprobeerd een tijdje terug. Heb ook een review geplaatst:serhat schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:24:
Zag via xda een review voorbij komen over CloudMagic Email Client. Ziet er best geinig uit.
Niet dat ik de GMail app slecht vind, maar dacht misschien leuk om uit te proberen. Tot nu toe werkt hij best goed. Ben benieuwd.
Zeker ook handig voor mensen met veel gebruikte mailboxen.
(gmail is superieur qua functies)Good start, but long way to go.
No sync schedule options
Not possible to send exchange mail via exchange server
Not possible to exclude folders from syncing
Pro version is expensive much![]()
3 stars for the UI and the fact that exchange is supported. But no 3rd party app can ever replace the Gmail app, Gmail app is superior to every other app.
Ik vind de reminder-timer ook erg slim bedacht. Heb vaak genoeg dat ik denk van, dit moet ik over een dag opnieuw zien. Vaak laat ik hem nu op unread staan daardoor.
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Sometimes you need to plan for coincidence
Tenzij je de taal van je device op engels hebt staanDaimen schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:00:
Nee hoor, in Nederland heet het gewoon 'Play Kiosk'
Hier ook. Helaas nog geen magazines te koop in Nederland. Daarvoor ben je nog steeds aangewezen op Zinio. Die vind ik toch altijd een beetje middelmatig werken.agoNITE schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:21:
[...]
Tenzij je de taal van je device op engels hebt staan. In het nederlands is het Play Kiosk inderdaad. Op mijn Xperia Z met engelse taal is het Play Newsstand.
weet dat dit kan want heb het pas nog gedaan.
Maar kan ze niet meer vinden om ze nu te deleten
Waar moet ik wezen ( het liefst gewoon via je google account want daar had ik hem toen ook gevonden )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Google play > menu > mijn apps > alle appsravw schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:32:
Even een vraagje hoe kan ik oude "niet gebruikte " apps verwijderen van mijn lijst van Google play ...
weet dat dit kan want heb het pas nog gedaan.
Maar kan ze niet meer vinden om ze nu te deleten
Waar moet ik wezen ( het liefst gewoon via je google account want daar had ik hem toen ook gevonden )
Daar kun je ze verwijderen.
Ter aanvulling:dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:34:
[...]
Google play > menu > mijn apps > alle apps
Daar kun je ze verwijderen.
Als je een app lang selecteert, dan kun je meerdere tegelijk kiezen en verwijderen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ligt eraan. Sommige launchers doen dat wel, andere niet.Timocos schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:36:
[...]
Ter aanvulling:
Als je een app lang selecteert, dan kun je meerdere tegelijk kiezen en verwijderen.
Het gaat ook niet om een launcher, maar de google playstorehorizon1978 schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:35:
[...]
Ligt eraan. Sommige launchers doen dat wel, andere niet.

Dat werkt bij mij niet in de Play Store, hoor.Timocos schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:36:
[...]
Ter aanvulling:
Play Store, Mijn apps, alle. Druk lang op één app, die wordt geselecteerd. Klik nu op meerdere apps die uit de lijst moeten. Klik rechts boven op X, kies OK, klaar.Smultie schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:57:
[...]
Dat werkt bij mij niet in de Play Store, hoor.
Al druk ik er tien seconden op, als ik loslaat opent de app en that's it.Brad Pitt schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:12:
[...]
Play Store, Mijn apps, alle. Druk lang op één app, die wordt geselecteerd. Klik nu op meerdere apps die uit de lijst moeten. Klik rechts boven op X, kies OK, klaar.
Inhoudend drukken.Smultie schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:03:
[...]
Al druk ik er tien seconden op, als ik loslaat opent de app en that's it.
En je zit wel in de playstore he
Geweldig! Is dit altijd mogelijk geweest? Lijst bestond inmiddels al uit honderden apps. Gelukkig nu opgeschoond.Brad Pitt schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:12:
Play Store, Mijn apps, alle. Druk lang op één app, die wordt geselecteerd. Klik nu op meerdere apps die uit de lijst moeten. Klik rechts boven op X, kies OK, klaar.
Wat ik overigens niet wist is dat de appstore na een herinstallatie alle apps die op het apparaat stonden weer automatisch wil gaan installeren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat automatisch installeren werkt alleen als je vinkje gezet hebt bij backup en reset. Ikzelf gebruik die optie niet, maar gebruik daarvoor Titanium Backup.cheiron schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:32:
Ik wilde van het weekend, na een herinstallatie, op dezelfde manier meerder apps weer installeren. Maar dat werkte zo dus niet
Wat ik overigens niet wist is dat de appstore na een herinstallatie alle apps die op het apparaat stonden weer automatisch wil gaan installeren.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Niet altijd nee, wel sinds een jaar ofzoNivk schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:10:
Geweldig! Is dit altijd mogelijk geweest?
Lijst bestond inmiddels al uit honderden apps. Gelukkig nu opgeschoond.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijder voor het flashen altijd GoogleBackupTransport, schijnt accu te (kunnen) schelen, dus ook hier geen automatische restore van de apps. Vind dat wel fijner eigenlijk, kan je zelf bepalen wat er weer op komt en zo.MegaTronics schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:11:
Dat automatisch installeren werkt alleen als je vinkje gezet hebt bij backup en reset. Ikzelf gebruik die optie niet, maar gebruik daarvoor Titanium Backup.
Meerdere tegelijk selecteren werkt niet op Android 2.3 of eerder.Brad Pitt schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:12:
[...]
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Ligt op zich niet aan je Android versie maar aan de versie van je Play Store. Als op <2.3 geen recente Play Store kan draaien, dan sja, out of luck. Je zou hem manueel kunnen installeren en kijken of dat werkt.DitisKees schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:32:
Meerdere tegelijk selecteren werkt niet op Android 2.3 of eerder.
Op dat apparaat zal inderdaad hoogstwaarschijnlijk wel een recente Play Store staanSmultie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:38:
Ik zweer je dat het echt niet werkt op m'n Nexus 5.
En ik verwacht dat het "dus" ook gewoon zal werken. Beetje vaag als alleen op dat device niet zou werken.
[ Voor 86% gewijzigd door Smultie op 25-11-2013 10:03 ]
Ja gezien... Vage shizzle!Smultie schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:02:
Ik plaats zo wel even een video.
Hier onder: ja daar zat 'ie wel degelijk, én drukte lang genoeg
[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 25-11-2013 10:05 ]
Je weet zeker dat je bij 'All apps' zit te kijken?Smultie schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:38:
Ik zweer je dat het echt niet werkt op m'n Nexus 5.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dacht echt even dat ik gek werd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FKSRUO5pFDU&feature=youtu.be]
[ Voor 27% gewijzigd door Smultie op 25-11-2013 10:11 ]
Kan alleen bij apps waar het X'je bij staat uiteraard jaSmultie schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:07:
Aarggh, werkt alleen bij Apps die niet geïnstalleerd zijn.
Dacht echt even dat ik gek werd

Ben in het bezit van de Google Expierence Launcher, maar vind de app drawer ontzettend onoverzichtelijk.
Via verschillende launchers (nova, adw etc.) kan je apps verbergen in de drawer, maar in de stock launcher is dat dus niet mogelijk.
Nu dacht ik: There's an app for everything, maar een specifieke app hider in drawer kan ik dus niet vinden.
Iemand de briljante zoekterm/link?
KKlauncher kan dat vast welCuBras schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:57:
Hallo allen even een vraag;
Ben in het bezit van de Google Expierence Launcher, maar vind de app drawer ontzettend onoverzichtelijk.
Via verschillende launchers (nova, adw etc.) kan je apps verbergen in de drawer, maar in de stock launcher is dat dus niet mogelijk.
Nu dacht ik: There's an app for everything, maar een specifieke app hider in drawer kan ik dus niet vinden.
Iemand de briljante zoekterm/link?
http://www.xda-developers...-kitkat-with-kk-launcher/
Naicee! Dat is inderdaad wat ik zoek! Thanx.dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:59:
[...]
KKlauncher kan dat vast wel
http://www.xda-developers...-kitkat-with-kk-launcher/
Nu alleen nog instellen dat mn Google Now niet gelijk een searchbar opent met het naar rechts swipen (of is het links ..?)
Dan is het perfect!
[ Voor 3% gewijzigd door CuBras op 25-11-2013 23:05 ]
Op een htc one x werkt het perfect
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Verwijderd
Volgens mijn moet de valuta gelijk zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:04:
Is het mogelijk om Play Store Credit gekocht in het buitenland (Frankrijk of VS) te redeemen in België. Zou dit graag cadeau doen aan iemand voor Kerstmis, maar wil dan natuurlijk wel graag zeker zijn dat het gaat werken. Anders zou het ook maar lullig zijn voor hem en voor mij..
Flickr PSN ID= cheironnl
ik heb soms precies hetzelfde probleem. Het vreemde is dat het later dan weer wel lijkt te werken. (in het geval van automatische updates waarbij het systeem dus steeds opnieuw een update probeert te installeren)cheiron schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:59:
Toch snap ik soms de updates van applicaties niet. Probeer ik net een update van de NOS teletekst app te doen. De app is 828kb groot, en ik heb 39MB vrij aan intern geheugen. Toch is er blijkbaar onvoldoende ruimt e voor de installatie. Schiet mij maar lek
Mocht iemand hier een verklaring voor hebben dan hoor ik het graag.
Sometimes you need to plan for coincidence
Niet via Google drive, te veel data maar ook overbodig om het ook nog eens extern (en amerikaans) te hosten.
Wellicht heeft iemand nog een idee?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
(deze : Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer)
Ik heb tot nu toe geen manier gevonden. Onderstaande methode ook geprobeerd, maar helaas :
http://siliconstation.com/how-sync-android-browser-chrome/
Nope...of ik moet aan een nieuwe bril toe zijn, want ik zie toch echt geen enkele sync mogelijkheid binnen instellingen vd browser, en in Google sync settings vd rom slechts Chrome sync en die is uiteraard allang geactiveerd.Prulleman schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:56:
Beide kunnen toch met je chrome desktop bookmarks syncen?
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 01-12-2013 15:52 ]
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.