Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 23:01
Tweakers: ik meen ergens te hebben gelezen (volgens mij hier op tweakers) dat google van mogelijk van plan is het stock Android OS aan te gaan bieden via de playstore. Is dit ook zo?

Ik ben van plan de LG gpad 8.3 aan te schaffen, en wil graag weten of het straks wellicht mogelijk is om daar stock android op te zetten i.p.v. LG z'n skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

IngamerX schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:27:
Tweakers: ik meen ergens te hebben gelezen (volgens mij hier op tweakers) dat google van mogelijk van plan is het stock Android OS aan te gaan bieden via de playstore. Is dit ook zo?

Ik ben van plan de LG gpad 8.3 aan te schaffen, en wil graag weten of het straks wellicht mogelijk is om daar stock android op te zetten i.p.v. LG z'n skin.
Dat ding heet de Android Launcher ;) Verder weet ik niet of Google dat inderdaad van plan is, maar je kunt een van de goedlijkende alternatieven proberen, bijvoorbeeld Nova :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 01-10 23:01
Ah koppensneller ty voor je reactie, Android Launcher was inderdaad waar ik naar zocht :p

Maar oké nice, Nova, ik zal er eens eventjes naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Het probleem daarmee is de drivers.
Android is niet meer dan een OS, net als Windows heeft het device drivers nodig voor het scherm, touchpad en evt andere apparaten intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Knamix schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:35:
Leuke Android-app waar je de laatste series en films kan bekijken in hoge kwaliteit!

o.a. Pacific Rim, Walking dead, Family guy, White house down etc.

www.show-box.me

vergeet niet om onbekende bronnen aan te vinken!
Ben ik de enige die dit eng vindt? Series die net uit de bios of op BR zijn, gratis bekijken? What's the catch? Malware? Ads?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bra-Jo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Ben ik de enige die dit eng vindt? Series die net uit de bios of op BR zijn, gratis bekijken? What's the catch? Malware? Ads?
LBE vond geen 'rare' dingen, slaat vaak alarm bij het vragen van telefoongegevens of addware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik denk dat jij bedoelt dat er in geselecteerde landen toestellen via de Play Store aan te schaffen zijn, behalve de Nexus toestellen. Het gaat dan om de HTC One en de Samsung Galaxy S4, beiden in de Google Play Edition, met dus een ROM erop zonder Sense en/of Touchwiz.
Nederland hoort overigens niet bij de geselecteerde landen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
nee gaat denk ik echt om de launcher: nieuws: Gerucht: Google zet eigen launcher in de Play Store (zoals koppensneller ook al aangaf)
maar deze zal gelijk (of in ieder geval na) met de release van 4.4 (hopenlijk vrijdag) beschikbaar komen, tot die tijd zijn nova en apex mooie alternatieven voor een launcher met stock android looks (maar wel extra instellingen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:19
Prulleman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:36:
nee gaat denk ik echt om de launcher: nieuws: Gerucht: Google zet eigen launcher in de Play Store (zoals koppensneller ook al aangaf)
maar deze zal gelijk (of in ieder geval na) met de release van 4.4 (hopenlijk vrijdag) beschikbaar komen, tot die tijd zijn nova en apex mooie alternatieven voor een launcher met stock android looks (maar wel extra instellingen)
Dat maakt geen stock android hoor.
De launcher is alleen je homescreen en je app drawer.
De Instellingen app, lockscreen, statusbalk en standaard apps worden daarmee niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
Nieuwe Google+ app met vanavond aangekondigde wijzigingen (Auto Awesome, UI-aanpassingen e.d.):

http://www.androidpolice....maker-new-menus-and-more/

tevens een nieuwe FB-messenger met gewijzigde UI:

http://www.androidpolice....friends-to-send-messages/

Download: *knip* Geen linkjes buiten de play store om.

Wel eerst handmatig de oude versie verwijderen voordat je de nieuwe erop zet, anders werkt het niet!

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JdJtA schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:47:
Nieuwe Google+ app met vanavond aangekondigde wijzigingen (Auto Awesome, UI-aanpassingen e.d.):

http://www.androidpolice....maker-new-menus-and-more/

Download: *knip*

Wel eerst handmatig de oude versie verwijderen voordat je de nieuwe erop zet, anders werkt het niet!
Of hier een Dropbox link: *knip* Geen linkjes buiten de play store om.

Eerst de oude app verwijderen.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:14

Laguna

Connaisseur

JdJtA schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:47:

Download: Knip

Jammer hoor een iOS7 interface voor Android :r

Ik blijf wel bij de ingebouwde Messenger in de Facebook app, al staat daar sinds kort een irritante banner onderaan met een link naar de Messenger app..

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2013 11:21 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb even wat linkjes weggehaald. Geen losse .apk linkjes plaatsen buiten de Play store om, je weet nooit wat het is en of er mee is geknoeid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 12:11
je hebt wat linkjes gemist in de quotes

Bedankt maar de volgende keer graag een topic report maken of een dm sturen ;)

[ Voor 51% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat een afgrijselijke UI heeft die nieuwe FB Messenger. Waarom is het voor FB zo moeilijk om Google's UI guidelines te volgen? Ook de reguliere FB app ziet er werkelijk niet uit, met die afgeronde hoeken en eigen icoontjes (al is de beta aanzienlijk beter dan de stable, toch niet goed genoeg).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:58

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:51:
Wat een afgrijselijke UI heeft die nieuwe FB Messenger. Waarom is het voor FB zo moeilijk om Google's UI guidelines te volgen? Ook de reguliere FB app ziet er werkelijk niet uit, met die afgeronde hoeken en eigen icoontjes (al is de beta aanzienlijk beter dan de stable, toch niet goed genoeg).
OH ik vind het juist een hele verbetering :X Ben er wel tevreden over. Ziet er tenminste bruikbaar uit enzo.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, ja, het is een verbetering, maar het lijkt in de verste verte niet op een android app, da's wat ik er mee wil zeggen. Wat mij betreft zouden alle messenger apps de Hangouts UI mogen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 23-09 20:17
AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:09:
Ah, ja, het is een verbetering, maar het lijkt in de verste verte niet op een android app, da's wat ik er mee wil zeggen. Wat mij betreft zouden alle messenger apps de Hangouts UI mogen kopieren.
Ik heb liever dat iedereen overstapt op hangouts, maar ja, de interface overnemen is een second best. Overigens vind ik FB messenger een hele stap vooruit, maar ik blijf het weigeren om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:16

dbzfan

Nee.

Ik vind hangouts een drama.. de contactenlijst is huge en onoverzichtelijk. Elk nummer dat ik ooit heb gebeld staat erin. Daarnaast kan ik niet zien wie er van die nummers hangouts heeft geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 22:32
Cyleo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Ik heb liever dat iedereen overstapt op hangouts, maar ja, de interface overnemen is een second best. Overigens vind ik FB messenger een hele stap vooruit, maar ik blijf het weigeren om te gebruiken.
Mijn woorden. Ik wil niet 24/7 bereikbaar zijn voor mensen die ik toevallig op facebook heb. Als je me direct wil contacten moet je mijn nummer hebben, anders stuur je maar een mail of berichtje op fb inderdaad. Het is erg snel gegaan allemaal hoe makkelijk je tegenwoordig contact kan hebben met anderen!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hebben jullie de nieuwe Hangouts update al gehad?

Hier geeft de store wel aan dat er 29 oktober een update is geweest maar ik lijk hem niet te hebben.
Maardiweb schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:41:
[...]

Mijn woorden. Ik wil niet 24/7 bereikbaar zijn voor mensen die ik toevallig op facebook heb. Als je me direct wil contacten moet je mijn nummer hebben, anders stuur je maar een mail of berichtje op fb inderdaad. Het is erg snel gegaan allemaal hoe makkelijk je tegenwoordig contact kan hebben met anderen!
Maar Facebook messenger is toch een berichtje via Facebook? Althans zo gebruik ik het wel, met echte vrienden Sms, Hangout (helaas wil nog niet iedereen) of Whatsapp ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 30-10-2013 22:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:17:
Hebben jullie de nieuwe Hangouts update al gehad?

Hier geeft de store wel aan dat er 29 oktober een update is geweest maar ik lijk hem niet te hebben.
[...]
Een stuk of 16 google apps hebben die datum staan, maar geen update gekregen, zoals agenda en goggles. Ik denk dat dat te maken heeft met de op handen zijnde kitkat presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Fly-guy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:26:
[...]

Een stuk of 16 google apps hebben die datum staan, maar geen update gekregen, zoals agenda en goggles. Ik denk dat dat te maken heeft met de op handen zijnde kitkat presentatie.
Eerder met de gefaseerde uitrol van de updates, in het verleden vaker meegemaakt bij updates. Je ziet aan de datum dat er een update is, maar je komt niet direct in aanmerking deze te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Komt dat niet door het Google Services Framework. De updates komen (zo heb ik het begrepen) niet meer via de Play Store, maar middels updates op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Donstil schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:17:

Maar Facebook messenger is toch een berichtje via Facebook? Althans zo gebruik ik het wel, met echte vrienden Sms, Hangout (helaas wil nog niet iedereen) of Whatsapp ik.
Ik bedoel dus dat ik dat soort berichten niet direct binnen wil krijgen. Met mensen die ik niet als mijn directe vrienden bestempel (lees: ze hebben mijn 06 nummer niet) hoef ik ook niet te chatten ;) Derhalve geen Facebook op mijn telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Arie- schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:48:
Komt dat niet door het Google Services Framework. De updates komen (zo heb ik het begrepen) niet meer via de Play Store, maar middels updates op de achtergrond.
Eeh? Bij mij wordt er niets geüpdatet op de achtergrond, heb automatisch updaten uitstaan. Als er een update is en je wil handmatig updaten, hoe jij dit dan als het volgens jou niet in de Play Store kan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste manier om apps te kopen zonder dat je je creditcard aan de google wallet koppelt? Eventueel een andere goedkoper credit/debit kaart mag ook.

Deze vraag is inmiddels al vele, vele malen gesteld. Probeer de zoekfunctie eens.

En nu graag weer ontopic.

[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 31-10-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb inmiddels ook de nieuwe play store zag ik vandaag. Met de hamburger style slide-out ala G+. Werkt erg fijn moet zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Cyleo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:01:
Ik heb inmiddels ook de nieuwe play store zag ik vandaag. Met de hamburger style slide-out ala G+. Werkt erg fijn moet zeggen ;)
Ik mistte al de mijn apps onder mijn instellingen knop (GS4), dus ik baalde al vandeweek dat iets mis was met mijn google play, maar ik kwam hier ook achter inderdaad...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

DerOllie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:14:
[...]

Ik mistte al de mijn apps onder mijn instellingen knop (GS4), dus ik baalde al vandeweek dat iets mis was met mijn google play, maar ik kwam hier ook achter inderdaad...
Dat had ik ook. :$

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb gegevens gewist van Google Services Framework, Google Play Store en Google Play-services. Ik heb nu ook de nieuwe Play Store, dus blijkbaar is dat wel een beetje te bespoedigen als je hem nog niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:12

nielsvv

100% Afol

Ik ben opzoek naar een app welke apps en de app gegevens kan kopieren/overzetten naar een andere telefoon. Zonder root toegang en bij voorkeur gratis.
Dit omdat ik binnenkort de note 3 binnenkrijg en al mijn gegevens van mijn huidige telefoon (S4) kan overzetten.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titanium doet dit, maar ik weet niet of het root-toegang nodig heeft. Ook is het niet gratis.
Dus zoveel heb je niet aan mijn antwoord, vrees ik :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
nielsvv schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:49:
Ik ben opzoek naar een app welke apps en de app gegevens kan kopieren/overzetten naar een andere telefoon. Zonder root toegang en bij voorkeur gratis.
Dit omdat ik binnenkort de note 3 binnenkrijg en al mijn gegevens van mijn huidige telefoon (S4) kan overzetten.
Helium doet volgens mij wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
ja zonder root zal je met adb (via helium) aan de slag moeten (dus pc connectie nodig)
hopelijk gaat dit straks allemaal vanzelf als all je app data vanzelf in drive opgeslagen wordt :)

als je het alleen op je telefoon wilt doen heb je root nodig

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 01-11-2013 11:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Prulleman schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:46:

hopelijk gaat dit straks allemaal vanzelf als all je app data vanzelf in drive opgeslagen wordt :)
Ik heb hier verder niet meer zoveel over gelezen. Heb je een bron dat dit uiteindelijk ook echt in 4.4 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik zie dat Google Now mooi geintegreerd is in KitKat en vraag me nu eigenlijk af of je er daadwerkelijk iets mee bent in België of Nederland of dar het pure battery waste is? Ik zou graag wat meer halen uit mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee met en hoe ik een artikel kan rippen / offline kan opslaan op m'n Sony...
reviews: LG G Pad 8.3: net niet uit de verf wil ik offline hebben (en 't filmpje ook, but how...)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:37:
Iemand een idee met en hoe ik een artikel kan rippen / offline kan opslaan op m'n Sony...
reviews: LG G Pad 8.3: net niet uit de verf wil ik offline hebben (en 't filmpje ook, but how...)
Google Play: Pocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:19

Freakie1NL

Grote Baas

Iemand die een goede Microsoft Exchange App weet voor Android? Met de standaard email client op mijn LG kan ik prima syncen met mijn werk mail, maar gezien ik op de exchange server wat regels wat betreft inkomende mail heb ingesteld werkt het niet zoals ik wil. Mail van persoon A komt bij mijn persoonlijke mail binnen en wordt dan direct verplaatst naar het mapje persoon A.

Nu moet ik terwijl mijn LG actief is, handmatig naar mappen overzicht gaan en dan handmatig vernieuwen en dan bekijken of er niets nieuws in 1 van mijn mappen staat. Als ik mail van een onbekende persoon krijg of van een afdeling waar ik geen regel voor heb ingesteld komt hij dus direct in mijn inbox en krijg ik wel zoals het hoort een notificatie.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gebruik Touchdown HD, maar ik zit heel hard te graven of ik nou ook een notificatie krijg als er mail in een submap komt (volgens mij wel).
Andere opties zijn Roadsync of als je alleen mail wil K9 of Kaiten mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 15:55
Bestaat er een app zoals OV live in de Apple store ?
Ovbeta staat er wel in maar die heeft juist niet de buslijnen die ik zoek. ( Arnhem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verkeerde topic misschien? Google play is niet de apple app store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:22:
Ik denk dat hij bedoelt of die app die in de apple store staat, ook in de playstore te vinden is.

Nu ken ik de app niet die hij bedoelt, maar kan hij niet de data uit google maps halen? Klikken op de halte en kijken waar en wanneer de bus rijdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:22:
Excuses ik bedoel uiteraard of er ook zo'n app bestaat voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

9292? Die doet ook bussen. Of Bustijden LITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:25
Het zal vast langsgekomen zijn, maar heb het de laatste +/- 10 pagina's niet kunnen vinden, dus vooruit maar.

Ik ben overgestapt van iPhone naar HTC, alles goed en wel. Het enige wat ik mis, en toch graag wil hebben, zijn Whatsapp notificaties op mijn lockscreen, zoals dat ook is bij iPhones. Is hier een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ghengis schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:45:
Het zal vast langsgekomen zijn, maar heb het de laatste +/- 10 pagina's niet kunnen vinden, dus vooruit maar.

Ik ben overgestapt van iPhone naar HTC, alles goed en wel. Het enige wat ik mis, en toch graag wil hebben, zijn Whatsapp notificaties op mijn lockscreen, zoals dat ook is bij iPhones. Is hier een app voor?
NILS of Dashclock met add-ons kunnen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:25
Bedankt, is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik heb onlangs een telefoon (Xperia T) van iemand overgenomen, die had daar TomTom (West Europa) op aangeschaft en er voor mij op gelaten. Nou wil ik de telefoon volledig resetten/wipen (hoe noem je 't?) maar ik wil wel die app behouden, weet iemand of dat mogelijk is? (en als dat mogelijk is: hoe?)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Titanium Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

GS88 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:39:
Ik heb onlangs een telefoon (Xperia T) van iemand overgenomen, die had daar TomTom (West Europa) op aangeschaft en er voor mij op gelaten. Nou wil ik de telefoon volledig resetten/wipen (hoe noem je 't?) maar ik wil wel die app behouden, weet iemand of dat mogelijk is? (en als dat mogelijk is: hoe?)
Tom Tom is gekoppeld aan het Google account op de telefoon. Als je na de fabrieksreset weer met hetzelfde account verbind, kun je hem zo weer downloaden vanuit de Play Store.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 07:33
MegaTronics schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:58:
Tom Tom is gekoppeld aan het Google account op de telefoon. Als je na de fabrieksreset weer met hetzelfde account verbind, kun je hem zo weer downloaden vanuit de Play Store.
Ik neem aan dat de vorige eigenaar het niet supertof vond als zijn account op de telefoon bleef staan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

En dat werkt ook voor apps die ik zelf niet gekocht heb, maar een ander?
MegaTronics schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:58:
Valt het te koppelen aan mijn eigen account? Dan zou het op die manier wel werken, toch?
Brad Pitt schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:02:
Ik neem aan dat de vorige eigenaar het niet supertof vond als zijn account op de telefoon bleef staan?
nope, dat was ook 'part of the deal'... maar nou wil ik dus wel erachter komen hoe ik TomTom kan 'behouden', wanneer ik zo een factory reset / wipe-dinges doe. :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgens mij kan dat niet, een gekochte app zit vast aan een account en in dit geval niet jouw account. Manieren om een niet gekochte app toch te behouden is hier niet gewenst. Ik snap het wel maar het mag hier niet ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

GS88 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:44:
[...]

En dat werkt ook voor apps die ik zelf niet gekocht heb, maar een ander?
Ja. Let wel dat je niet kan updaten. Het wordt hierdoor namelijk een gesideloade app.
[...]

Valt het te koppelen aan mijn eigen account? Dan zou het op die manier wel werken, toch?
Dat kan. Ga naar de Store (via je eigen account) en koop de app. Dan is hij ook aan jouw account gekoppeld.
[...]

nope, dat was ook 'part of the deal'... maar nou wil ik dus wel erachter komen hoe ik TomTom kan 'behouden', wanneer ik zo een factory reset / wipe-dinges doe. :9
Zie bovenstaand antwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-11-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:50:
[...]
Ja. Let wel dat je niet kan updaten. Het wordt hierdoor namelijk een gesideloade app.
[...]
Dat kan. Ga naar de Store (via je eigen account) en koop de app. Dan is hij ook aan jouw account gekoppeld.
Ik heb nog nóóit een app gekocht, gebruik alleen de gratis apps uit de playstore.

Ik heb het er even kort met de moderator over gehad, legale manieren om de app te behouden (als die er zijn, ik ken er iig nog geen ééntje) mogen hier wel besproken worden.

Het vreemdste van alles, ik weet het niet zeker hoe het zit straks na een factory reset... maar ik heb mijn google account even ingesteld in de play store, en de TomTom-app staat nu in het rijtje van mijn-apps.

Ik ga me toch eventjes verdiepen in titanium back-up.. vind de TomTom app zoveel handiger dan de standaardnavigatie :)

Ik geloof dat je de dingen verkeerd hebt opgevat. Het is op GoT ook niet toegestaan te besprek hoe je back-ups kan maken van apps die je niet via de officiële weg hebt verkregen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 05-11-2013 14:55 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GS88 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:44:
[...]
Ik ga me toch eventjes verdiepen in titanium back-up.. vind de TomTom app zoveel handiger dan de standaardnavigatie :)
De kans is uiteraard nul komma nul dat jij die Tomtom app nu "legaal" mag gebruiken, waardoor dit geheel imho alsnog gewoon helemaal onbespreekbaar is in dit topic. Maar goed, een mod zal wel ingrijpen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die app zul je toch niet aan je account kunnen linken, dus dan heeft het toch hetzelfde effect als je even googled op een pirate apk versie?
Los van de 'mogelijke' beveiligingsrisico's die dat met zich kan meebrengen is het effect hetzelfde.

Je kunt wel heel moeilijk gaan doen om die app te bewaren, maar als je eenzelfde versie zo weer kunt downloaden, wat misschien nog wel makkelijker is ook, heeft dat natuurlijk niet zo heel veel moeite nodig..

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 05-11-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Er zijn slechts twee legale wijzen om TomTom via jouw account te gaan gebruiken:

- Koop de app
- Krijg de app rechtstreeks van TomTom

Iedere andere manier is niet of minder legaal en dus niet toegestaan om op GoT te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

@ bovenstaande reacties: Bedankt!

Dát wist ik dus (tot nu toe) nog niet (ondanks het vermoeden dat ik had dat het niet mogelijk zou zijn, wou ik het toch graag zeker weten). Ik dacht dat het zo simpel was en had me er niet eerder in verdiept. Ach... dan maar alles resetten en een gratis navigatie downloaden uit de store :')

[ Voor 21% gewijzigd door GS88 op 05-11-2013 12:18 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
Of TomTom berichten met je probleem (misschien wat anders aankleden, Google account gehackt ofzo) met de vraag of je de app kosteloos kunt overnemen op een nieuwe account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joster schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:23:
Of TomTom berichten met je probleem (misschien wat anders aankleden, Google account gehackt ofzo) met de vraag of je de app kosteloos kunt overnemen op een nieuwe account?
Zal de eigenaar van het account blij mee zijn, als zijn gekochte app vervolgens geblokkeerd wordt, waarschijnlijk inclusief heel zijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Haha ohja, niet aan gedacht. Beetje vreemd dat de eigenaar trouwens iemand anders gebruik laat maken van dezelfde account, heeft diegene daar dan alleen TomTom mee aangeschaft of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn account staat ook op 4 telefoons, namelijk ook op die van mijn vrouw en dochter, en op een reserve toestel van mezelf. Sowieso kunnen zij dan ook bij de fotoalbums, en verder vind ik het onzin om voor verschillende apps meerdere malen te moeten betalen bij gebruik binnen één gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemds. Ik had enige tijd geleden een app gekocht, maar die liet mijn S3 compleet blokkeren enzo verder. Daarom vroeg ik een refund aan en die kreeg ik ook. Maar nu staat die app nog als "aangeschaft" in mijn lijst van mijn apps. Als ik deze nu nog eens installeer, moet ik dan opnieuw betalen, want ik kan hem dus nog installeren zonder dat er iets gevraagd wordt over betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:46:
Ik heb iets vreemds. Ik had enige tijd geleden een app gekocht, maar die liet mijn S3 compleet blokkeren enzo verder. Daarom vroeg ik een refund aan en die kreeg ik ook. Maar nu staat die app nog als "aangeschaft" in mijn lijst van mijn apps. Als ik deze nu nog eens installeer, moet ik dan opnieuw betalen, want ik kan hem dus nog installeren zonder dat er iets gevraagd wordt over betalingen.
Als er geen bedrag staat bij de app kan je deze gewoon installeren. Je zal ook het betaal schermpje niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Even voor de duidelijkheid, het is niet toegestaan om hier te bespreken hoe illegaal verkregen apps kunnen worden behouden na een herinstallatie / factory reset. Zoals het net zo min is toegestaan om te bespreken hoe je aan andere illegale apps kan komen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-01 08:58
Ik ben al enige tijd op zoek naar een app waarmee ik mijn android telefoon kan koppelen aan mijn tablet en waarmee ik dan, wanneer ik een inkomende of uitgaande oproep heb, meteen aantekeningen kan maken tijdens het gesprek.

Ik heb zoiets eerder gehad op mijn ipaq met mijn nokia 3310, maar weet niet of het ook bestaat voor android.

Heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:45:
Mijn account staat ook op 4 telefoons, namelijk ook op die van mijn vrouw en dochter, en op een reserve toestel van mezelf. Sowieso kunnen zij dan ook bij de fotoalbums, en verder vind ik het onzin om voor verschillende apps meerdere malen te moeten betalen bij gebruik binnen één gezin.
Nee dat snap ik, maar dat is toch iets heel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verbruikt Flitsmeister bij jullie opeens ook zo veel data? Ik zit op de helft van mijn maand en FM heeft reeds 96mb opgevreten, ik kan me niet herinneren dat hij ooit boven aan mijn grootgebruikers lijstje heeft gestaan in 2.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik Flitsmeister niet, maar Flitsnav. Die gebruikt kb's (en heeft een aanzienlijk minder drukke UI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ik gebruik ze allebei naast elkaar, Flitsnav heeft voornamelijk trajectcontroles heel goed uitgewerkt maar qua mobiele flitsers schiet het nog weleens tekort. Die zit op het moment op 9.19 MB voor 2 weken, wat vroeger ook verbruik van FM was, nu dus x 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:39
Kent iemand een goedkope/gratis "Kiosk"-app waarmee je het gebruik van de tablet kan beperken tot één applicatie?

Bedoeling is dat de tablet enkel kan gebruikt worden om foto's uit één map te bekijken.
Liefst in een fullscreenmodus, dus zonder statusbalk en navigatieknoppen.

Dit dus in een "beveiligde" modus waardoor de gewone gebruiker niet aan andere applicaties of de instellingen kan.

Software die ik gevonden heb (surelock en LOCKiosk) komt wel in de buurt, maar is of te duur (surelock, 50$ voor 1 licentie) of mist net enkele functies (LOCKiosk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 21:39
Misschien zit de functionaliteit die je zoekt in een Kids-shell app? Mijn kinderen kunnen zo lekker op de tablet, zonder dat ze advertenties kunnen openen of apps die niet toegetaan zijn.

Google Play: Kid's Shell - Safe Kids mode

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:00

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zoek eigenlijk een app waarmee het mogelijk is een SMS van een bepaald nummer te voorzien van een eigen SMS-toon. Ik kom in dit topic niet direct tegen wat ik zoek, vooral omdat de handvol genoemde apps wel de functie hebben, met daarnaast 101 andere functies. Als ik kijk in de Play Store wordt je helemaal overspoeld met troep, maar ik zal niet uitsluiten dat dat door mijn eigen zoektermen komt :P

Gezien het doel is layout minder belangrijk, evenals het ervoor moeten betalen. Het gaat er puur om dat één nummer in mijn SIII (CM10.2) een afwijkend geluid krijgt met zo min mogelijk andere tierelantijnen in een duidelijke, stabiel werkende app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
Welke weer-app is redelijk betrouwbaar hier in België en Nederland. Ik lees dat de meeste hier niet zo betrouwbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Drossie schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:56:
Welke weer-app is redelijk betrouwbaar hier in België en Nederland. Ik lees dat de meeste hier niet zo betrouwbaar zijn.
Het beste resultaat krijg je nog altijd door uit het raam te kijken.
Voor de rest zijn alle weer-aps afhankelijk van voorspellingen. En voorspellingen zijn niet altijd even betrouwbaar.

Het enige verschil tussen apps zit hem in het aantal locaties. Er zijn er bij die voor elke gemeente in Nederland een apart weerbericht genereren. Maar er zijn er ook die 1 voorspelling hebben voor het hele land.

Zelf gebruik ik Google Play: Weeronline

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Joppel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:23:
Ik ben al enige tijd op zoek naar een app waarmee ik mijn android telefoon kan koppelen aan mijn tablet en waarmee ik dan, wanneer ik een inkomende of uitgaande oproep heb, meteen aantekeningen kan maken tijdens het gesprek.

Ik heb zoiets eerder gehad op mijn ipaq met mijn nokia 3310, maar weet niet of het ook bestaat voor android.

Heeft iemand suggesties?
Dat aantekeningen maken kan toch vrij onafhankelijk van je telefoon? Waarvoor moet je telefoon dan gekoppeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:16

dbzfan

Nee.

Ik gebruik Yahoo weather.. mooie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Joppel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:23:

Heeft iemand suggesties?
Google keep iets voor je?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Drossie schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:56:
Het hangt ook een beetje af van wat voor een weer info je wilt. Voor alleen wind werkt Windfinder erg goed (geen ervaring met de PRO versie). Wil je vooral niet nat worden is buienalarm erg goed.
Voor weer algemeen gebruik ik WeatherPro (afgelopen weekend in de sale, misschien nog steeds?) maar dat komt met een jaarlijks abonnement voor de meeste nauwkeurigheid (niet verplicht, wel aan te raden). Voordeel is wel dat zo'n beetje iedere plek ter wereld goed ondersteund wordt bij deze. Maar ook hier zit je er nog wel eens naast.
Wil je alleen info voor één dag is de aix weather widget weer erg goed (Noorse meteo service)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 21:55
Ik ben opzoek naar een app om todo's te beheren. Tot op heden heb ik altijd gebruik gemaakt van Gtasks, dit was simpel maar voldoende.

Maar nu heb ik behoefte aan extra functionaliteit.

Vereisten:
- subtaken aanmaken
- taken of groepen van taken kunnen delen met andere personen
- taken kunnen assignen

Nice-to-have's:
- sync met Google Tasks
- subtaken met 'due date'
- ook toegankelijk via webinterface
- andere 'relaties' tussen taken dan parent-child, zoals bijvoorbeeld predecessor-successor (al kan dit opgelost worden door een systeem van volgorde)

Wat heb ik zelf al geprobeerd behalve Gtasks?
- Wunderlist: Eigenlijk de enige die enigszins in de buurt komt. Maar het assignen van taken wordt beperkt in de gratis versie. De 'premium' versie is dan weer te duur naar mijn mening. Tevens is er bij de subtaken geen ondersteuning Om een 'due date' in te geven.
- Any.do: Vervelende methode van toekennen van de 'due date', waardoor ik soms het tijdstip niet verwijderd krijg? De mogelijkheid om taken te kunnen assignen lijkt ook te ontbreken. Al bij al lijkt deze app te simpel.

Verder vond ik geen apps die deze functionaliteiten lijken te hebben.
Weten jullie welke apps ik nog kan proberen? Of heb ik het gat in de markt gevonden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
stoicz schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:45:
Ik ben opzoek naar een app om todo's te beheren. Tot op heden heb ik altijd gebruik gemaakt van Gtasks, dit was simpel maar voldoende.

Maar nu heb ik behoefte aan extra functionaliteit.

Vereisten:
- subtaken aanmaken
- taken of groepen van taken kunnen delen met andere personen
- taken kunnen assignen

Nice-to-have's:
- sync met Google Tasks
- subtaken met 'due date'
- ook toegankelijk via webinterface
- andere 'relaties' tussen taken dan parent-child, zoals bijvoorbeeld predecessor-successor (al kan dit opgelost worden door een systeem van volgorde)

Wat heb ik zelf al geprobeerd behalve Gtasks?
- Wunderlist: Eigenlijk de enige die enigszins in de buurt komt. Maar het assignen van taken wordt beperkt in de gratis versie. De 'premium' versie is dan weer te duur naar mijn mening. Tevens is er bij de subtaken geen ondersteuning Om een 'due date' in te geven.
- Any.do: Vervelende methode van toekennen van de 'due date', waardoor ik soms het tijdstip niet verwijderd krijg? De mogelijkheid om taken te kunnen assignen lijkt ook te ontbreken. Al bij al lijkt deze app te simpel.

Verder vond ik geen apps die deze functionaliteiten lijken te hebben.
Weten jullie welke apps ik nog kan proberen? Of heb ik het gat in de markt gevonden? :9
Wunderlist ben ik erg tevreden over. Denk dat je niet veel dichterbij komt met een gratis app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:18
Daarnaast is het probleem dat veel task managers Google tasks niet meer ondersteunen vanwege de oude framework en als ik het goed heb doet Google zelf ook niet veel meer met Google tasks. Andere clients zoals anyDO gebruiken het alleen als secundaire sync methode.

Wat ik zelf een handig programma vind is tasks van team tasks. Google tasks staat daar centraal, helaas geen webclient en alleen via Google tasks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 21:55
Exocet schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:14:
[...]

Wunderlist ben ik erg tevreden over. Denk dat je niet veel dichterbij komt met een gratis app.
Betalende apps vind ik op zich geen probleem, maar 5 euro per maand is me persoonlijk teveel voor een todo-app.
De 'problemen' met de gratis versie beschreef ik reeds in m'n vorige post.
Maar mogelijk heb je gelijk, en is er geen beter alternatief te vinden... |:(
icratox schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:27:
Daarnaast is het probleem dat veel task managers Google tasks niet meer ondersteunen vanwege de oude framework en als ik het goed heb doet Google zelf ook niet veel meer met Google tasks. Andere clients zoals anyDO gebruiken het alleen als secundaire sync methode.

Wat ik zelf een handig programma vind is tasks van team tasks. Google tasks staat daar centraal, helaas geen webclient en alleen via Google tasks.
Daarom dat sync'en met Google Tasks geen vereiste (meer) is, en denk ik dat Any.do beter voldoet dan Tasks van Teamtasks.

[ Voor 35% gewijzigd door stoicz op 11-11-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik heb vroeger wel eens Astrid gebruikt, is nu alleen overgenomen door Yahoo! en vind ik niet meer terug in de play store. Google Play: Tasks (Based on Astrid) schijnt ervan afgeleid te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priority Matrix misschien een optie? Ben er zelf erg blij mee. Eerst al op iOS, nu ook op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 20:50
Kijk eens naar www.toodledo.com en de apps die hier bij horen. Bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris84
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 20:12
ik ga binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen, alleen speel ik de laatste tijd vrij veel hill climb racing, dus zou ik graag mijn vooruitgang van mijn htc sensation xe overzetten naar mijn nieuwe nexus 5.

mijn htc is niet geroot, dan kan ik titanium niet gebruiken(toch?).
is er een andere manier om mijn vooruitgang over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Joris84 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:49:
ik ga binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen, alleen speel ik de laatste tijd vrij veel hill climb racing, dus zou ik graag mijn vooruitgang van mijn htc sensation xe overzetten naar mijn nieuwe nexus 5.

Graag eerst zelf even zoeken voordat je hier vragen stelt. Dit is namelijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Joris84 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:49:

Letterlijk 2 pagina's terug staat het antwoord. Iets meer moeite mag wel.
Cyleo schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:19:
[...]

Helium doet volgens mij wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Deze vraag heb ik eerder gesteld, en toen bestond het niet, maar inmiddels zijn we maanden verder en zijn er meer ziggo wifi spots gebruikers.

Ik gebruik ziggo wifi spots en dat werkt op zich best goed, echter heb ik als ik fiets of in de bus zit dat ik van wel, niet, wel, niet omschakel tussen wifi en 3G met als gevolg dat er geen verbinding is.
Nu kan ik natuurlijk geforceerd iets in of uitschakelen, maar ik heb geen smartphone om zelf iets te moeten doen als het ook automatisch zou kunnen.

Wat ik dus zoek is een app die bijv. pas na een seconde of 10 een betrouwbaar wifi signaal ziet overschakeld naar wifi

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppel
Ik wil het graag als een soort logboek gaan gebruiken.
Dan is het handig als meteen de naam van de beller en de datum en tijd geregistreerd staan.

Hieronder kan ik dan noteren wat ik met "klanten via de telefoon afspreek"
Lang geleden op de Ipaq had ik zoiets, maar weet helaas niet meer hoe het heet.
jip_86 schreef op maandag 11 november 2013 @ 01:04:
[...]

Dat aantekeningen maken kan toch vrij onafhankelijk van je telefoon? Waarvoor moet je telefoon dan gekoppeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppel
Google keep zou voldoen als de koppeling tussen telefoon en tablet mogelijk was.
Ik wil het echt als een soort logboek gaan gebruiken met een tijdlijn van mijn gesprekken, en waar ik afspraken direct kan noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand of er een app bestaat dat het (zonder root access) mogelijk maakt statische IPv6 gegevens in te vullen zoals je met IPv4 standaard in Android kan doen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik zoek een app als MissedIt maar dan een die in plaats van tekst afbeeldingen (bij voorkeur PNG) kan gebruiken. Ik wil kleine iconen gaan gebruiken welke wit zijn zonder melding en een andere kleur worden bij een melding. BIjvoorbeeld deze: Google Play: SmallWhites Uiteraard is het wenselijk dat de iconen klikbaar zijn, of ze nu wel of geen melding hebben. MissedIt kan - op de afbeeldingen na - wat ik wil..

[ Voor 39% gewijzigd door Joster op 13-11-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb iets vreemd op de site van de play store. Je kunt dus daar de applicaties "installeren" op je devices. Alleen staat mijn nieuwe telefoon (nexus 5) daar niet tussen. In de settings https://play.google.com/settings komt ie dus niet voor. Als ik via die settings naar devicemanager ga, kan ik de nexus 5 wel kiezen.
Uiteraard kan ik op de telefoon zelf wel vanuit de play store installeren.
Is er een manier om dit toe te voegen?

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Raven schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:24:
Weet iemand of er een app bestaat dat het (zonder root access) mogelijk maakt statische IPv6 gegevens in te vullen zoals je met IPv4 standaard in Android kan doen?
Volgens mij is er een universeel kader voor static IP in te geven. Daar kan je dacht ik ook een ipv6 adres ingeven..

Maar nu twijfel ik ook, want hoe zou je dan dual stack moeten werken..
Je kan het alleszins proberen..

Verder niet belangrijk, maar waarom zou je static ipv6 adres gebruiken op je phone? Gebruik toch SLAAC of DHCPv6..

Hou er zeker ook rekening mee dat bepaalde apps mogelijks niet werken met ipv6.

[ Voor 6% gewijzigd door d--amo op 14-11-2013 00:57 ]

• JdJtA
  • Laatst online: 30-09 11:10
Google heeft voor een aantal eigen apps updates uitgebracht:

Google+: http://www.androidpolice....d-beam-daydream-and-more/

maar vooral de update van Google Zoeken lijkt interessant:

http://www.androidpolice....ts-and-more-apk-download/

en

http://www.androidpolice....ion-for-certain-commands/

Verder zag ik gisteren de eerder gemelde update van FB Messenger nu ook via Google Play (Google Play: Facebook Messenger) binnen komen. Waar de eerder geïnstalleerde update voor problemen zorgde (batterijverbruik en oude versie werd binnen gehaald bij openen play store) lijkt deze versie het prima te doen. Of ik de nieuwe UI nou mooi of lelijk moet vinden weet ik nog niet...
Pagina: 1 ... 29 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.