http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.htmlUltraSub schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:58:
[...]
Hoe zie je dat ook weer? Kan het zo snel niet vinden?
no comment
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.htmlUltraSub schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:58:
[...]
Hoe zie je dat ook weer? Kan het zo snel niet vinden?
no comment
Dan moet je het gebruikersnaam en wachtwoord van je mailprovider ook bij uitgaande mail instellen.de_Koning schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:58:
ik heb sinds deze week een probleem met het versturen van e-mails op mijn 4s.
Mail ontvangen gaat wel, alleen versturen niet. Ik krijg een melding dat de server "relaying" niet toestaat.
Ook mails naar mijn eigen account wil niet lukken. Ik heb het account verwijderd van mijn telefoon en opnieuw ingesteld maar het probleem blijft.
Dit alles is via 3G, maar wel met vol bereik.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Elect a clown, expect a circus.
Dit is volgens mij onzin. Ik heb vaak zat een whatsapp naar mensen meteen iPhone gestuurd die gewoon aan staat, en dan komt het regelmatig voor dat er enkele uren 1 vinkje blijft staan, totdat ze de app daadwerkelijk openen._Brake_ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:26:
Waarom is dit een beperking?
2 vinkjes in whatsapp betekent NIET NIET NIET (zucht... je blijft het zeggen) dat een bericht GELEZEN is. 1 vinkje is bericht verzonden, 2 vinkjes is bericht afgeleverd (wat niet automatisch staat voor gelezen).
Dat zal meer met de Whatsapp netwerkstatus oid te maken hebben dan met mijn onzin. Ze verkondigen namelijk zelf op hun webshite dat 1 vinkje verzonden is, 1 vinkjes afgeleverdbram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:24:
[...]
Dit is volgens mij onzin. Ik heb vaak zat een whatsapp naar mensen meteen iPhone gestuurd die gewoon aan staat, en dan komt het regelmatig voor dat er enkele uren 1 vinkje blijft staan, totdat ze de app daadwerkelijk openen.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Stond inderdaad niet meer ingesteld, stom dat ik dat niet heb gezienSlasher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:00:
[...]
Dan moet je het gebruikersnaam en wachtwoord van je mailprovider ook bij uitgaande mail instellen.
Dat is elders in deze thread terug te vinden, of in de beschadigngen-thread (weet het niet precies meer).Safaci schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:38:
[...]
Welke week en fabriek heb jij?![]()
[...]
En jij?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dan zou ik vooral alle opties lezen die 1 vinkje kunnen betekenen. Om er een te noemen:_Brake_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:28:
[...]
Dat zal meer met de Whatsapp netwerkstatus oid te maken hebben dan met mijn onzin. Ze verkondigen namelijk zelf op hun webshite dat 1 vinkje verzonden is, 1 vinkjes afgeleverd
Ik close ze ook nog steeds in sommige gevallen, heb bijv. een verkeers informatie app, omdat die de GPS aanspreekt blijft hij op de achtergrond lekker je accu leeg trekken (kennelijk ziet iOS hem als navigatie app). Niet in alle omstandigheden maar soms wel (dan zit je opeens aan 10% per uur). Dus ik heb er een gewoonte van gemaakt hem gelijk te closen omdat ik al een paar keer een half lege accu had. Gelukkig zie je het wel doordat het navigatie pijltje dan aan blijft._Brake_ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:43:
[...]
Het kan niet, en even later wel zeg je hahaAnyway, dat wat jij zegt is ook precies wat ik bedoelde hoor. GPS, VoIP en muziek doen het 'sowieso'. Hier een filmpje nogmaals met meer uitleg: YouTube: Techxplained: Manually Managing iOS Multi-Tasking is Stupid and Unnecessary. Stop it.
Desondanks close ik zelf ze nog steeds hoor![]()
![]()
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik denk dat dit een wisselwerking is van de mailserver van het bedrijf van die gebruiker, en iOS. Ik heb wel eens gehad dat een mail geweigerd werd, en dan gaf hij een rood rondje aan met een uitroepteken, hij bleef het niet proberen.Dennisdn schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:09:
"If you try to send a large e-mail from your iPhone (or iPad) please check if it is actually sent out.
If sending fails, the e-mail program will continuously try to resend the e-mail which results in a huge data usage but it leaves the e-mail unsent. For one of our colleagues this already resulted in an extreme high bill of almost € 1.400,- because we discovered this after 1,5 month and the last invoice. Please be aware of this risk and check if your e-mail is actually sent. Unfortunately, you will not get an automatic error message from the system."
Als dit een risico van een Apple product is zouden alle forums wel vol staan toch?
Zou kunnen hoor, het is niet alleen downloaden maar ook uploaden wat in rekening wordt gebracht.Dennisdn schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:25:
Dat hij het blijft proberen kan ik me wel voorstellen. Maar proberen is nog geen data downloaden, een beetje verkeer ok, maar voor 1400 euro aan data door 1 error?
Een testje van android naar iPhone.bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:24:
[...]
Dit is volgens mij onzin. Ik heb vaak zat een whatsapp naar mensen meteen iPhone gestuurd die gewoon aan staat, en dan komt het regelmatig voor dat er enkele uren 1 vinkje blijft staan, totdat ze de app daadwerkelijk openen.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
[ Voor 4% gewijzigd door Odin op 29-11-2012 21:06 ]
Dat begrijp ik niet helemaal. Je hoeft elk wifi netwerk maar 1x aan te melden. Daarna pakt hij ze automatisch als je binnen bereik komt.jasjenl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:32:
Na de eerste week met mijn iPhone merk ik wel dat mijn mobiele dataverbruik veel hoger ligt dan met mijn vorige (android) telefoon, terwijl ik toch eigenlijk bijna uitsluitend via wifi netwerken de telefoon verbruik. Dat moet 'm dan volgens mij toch wel liggen aan het feit dat de iPhone in standby steeds wifi uitzet en dan overschakelt op 3G. Bij mijn vorige telefoon kon je dat instellen en had ik wifi gewoon altijd aanstaan, dat zie je toch wel duidelijk in het dataverbruik terug. Niet dat het nu heel erg veel voor mij uitmaakt, want ik heb nog een abonnement zonder datalimiet, maar toch vind ik het niet heel handig dat je er niet voor kunt kiezen om wifi altijd aan te laten staan.
x
Heb ik ook last van, als ik wil kan mn batterij in 1 uur leeg zijn.,Odin schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:06:
Toch vertrouw ik het niet. Nu, 14 uur stand by, 3.5 uur gebruikt (whatsapp af en toe, facebook, radio 3fm app en muziek) en nog 13% batterijHelderheid bijna op zn laagst en ik heb vandaag constant handmatig appjes afgesloten. Geen gps of bluetooth aan. Vinden jullie dat ik ermee terug moet gaan?
Denk dat dat idd niet normaal kan zijn nee! Zelfs bij zware tests zou ie sowieso 8 uur mee moeten gaan in zwaar gebruik! Dus daar zou ik idd mee terug gaan ja!Kepro schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:09:
[...]
Heb ik ook last van, als ik wil kan mn batterij in 1 uur leeg zijn.,
Mijn vermoeden wordt met dit verhaal nogmaals versterkt dat de e-mail-app de boosdoener is. Twee weken geleden had onze systeembeheerder de Exchange server uitgezet voor onderhoud. Mijn dataverbruik vloog omhoog; echt met megabytes per minuut. Nadat ik het Exchange-account op mijn iPhone (5) deactiveerde was het probleem voorbij. I.p.v. een foutmelding te geven blijft iOS6 blijkbaar continu proberen verbinding te krijgen met een e-mail-server als die niet bereikbaar is. Dit ligt een beetje in het verlengde van jouw verhaal, waarin de iPhone continu blijft proberen onverzonden e-mails te verzenden. In de gaten houden, dus!Dennisdn schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:09:
Hallo allen,
Vandaag kregen ik en alle collega's een waarschuwingsmail voor het gebruik van de iPhone. Aangezien ik het maar een raar verhaal vind en me dit echt niet kan voorstellen wil ik het aan jullie voorleggen:
"If you try to send a large e-mail from your iPhone (or iPad) please check if it is actually sent out.
If sending fails, the e-mail program will continuously try to resend the e-mail which results in a huge data usage but it leaves the e-mail unsent. For one of our colleagues this already resulted in an extreme high bill of almost € 1.400,- because we discovered this after 1,5 month. Please be aware of this risk and check if your e-mail is actually sent. Unfortunately, you will not get an automatic error message from the system."
Als dit een risico van een Apple product is zouden alle forums wel vol staan toch?
Dat lukt ook echt? Dan zou ik er wel mee terug gaan ja.Kepro schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:09:
[...]
Heb ik ook last van, als ik wil kan mn batterij in 1 uur leeg zijn.,
Dat kan echt inderdaad, helemaal als ik via wifi op internet zit.sverzijl schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:10:
[...]
Dat lukt ook echt? Dan zou ik er wel mee terug gaan ja.
Na 2 weken in gebruik hier nu een standby tijd van 33 uur en gebruik: 5:09uur, Batterij 30% over.
Eens kijken hoe ik dat ga doen, aangezien ik een Hi abo heb en echt geen zin heb om naar Amsterdam te gaan. Er zit wel een Apple store? in Amersfoort.opa_paul schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:34:
[...]
Denk dat dat idd niet normaal kan zijn nee! Zelfs bij zware tests zou ie sowieso 8 uur mee moeten gaan in zwaar gebruik! Dus daar zou ik idd mee terug gaan ja!
Ik zou hi dan even bellen hè. Maar een uur op wifi en tel is leeg? Wtf? Ik zit al een dik uur te browsen en zit nog op 80%. Daarbij zou wifi minder energie moeten verbruiken dan 3G toch?!Kepro schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:01:
[...]
Dat kan echt inderdaad, helemaal als ik via wifi op internet zit.
[...]
Eens kijken hoe ik dat ga doen, aangezien ik een Hi abo heb en echt geen zin heb om naar Amsterdam te gaan. Er zit wel een Apple store? in Amersfoort.
Ja, maar zoals in dit topic al eerder is genoemd schakelt hij wifi automatisch uit als de telefoon standby gaat. Dat zie je ook als je de telefoon unlockt: dan staat er vaak nog even het 3G icoon en daarna pas het wifi icoon.Dennisdn schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 06:07:
[...]
Dat begrijp ik niet helemaal. Je hoeft elk wifi netwerk maar 1x aan te melden. Daarna pakt hij ze automatisch als je binnen bereik komt.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Niet, of een klok app van een derde gebruiken.MenN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:24:
Okeej ik zit met een probleem met iOS6 op mun 4S. Ik wil dat wanner de wekker gaat in de clock app de telefoon NIET vibreert. De rest van de telefoon functies moeten wel vibreren (sms bellen mail ect). Het is dus puur de wekker waarvan ik niet wil dat dat ding vibreert. Je krijgt onderhand een hartverzakking als dat ding s'morgens afgaat. Weet iemand hoe je dat instelt?
Weet je zeker dat dit door het trillen komt? Het is meestal (hard) geluid waarvan mensen kunnen schrikken.MenN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:24:
Je krijgt onderhand een hartverzakking als dat ding s'morgens afgaat.
Verwijderd
Installeer eens iPusher.luifel schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:37:
Beste Mensen,
Ik heb een iphone 5, en als ik met een andere telefoon s'ochtens een whats appje daar na toe stuurt, dan reageert de iphone daar niet op. Pas als de iphone ontgrendeld wordt, hoor je hem binnenkomen.
De rest van de dag reageert hij wel snel op binnenkomende whats appjes. Sms'jes en telefoontjes worden uiteraard wel gelijk ontvangen.
Ook als ik de iphone s'ochtens eerst ontgrendeld, en daarna via een andere telefoon een whatsapp stuurt reageert hij ook gelijk.
Het lijkt dus, dat ik de telefoon even wakker moet schuddenDe telefoon staat verder altijd aan.
Ik heb Whats app al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Iemand een idee?...bij voorbaat dank
Heb je een lease toestel? waarom ga je dan niet naar een kpn business center. ik had een vrijdag middag productie en die van mij werd toen gelijk omgeruilt voor een nieuwe. de Hi winkel in Zwolle stuurt mensen met een probleem ook gelijk naar het kpn business center.Kepro schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:01:
[...]
Dat kan echt inderdaad, helemaal als ik via wifi op internet zit.
[...]
Eens kijken hoe ik dat ga doen, aangezien ik een Hi abo heb en echt geen zin heb om naar Amsterdam te gaan. Er zit wel een Apple store? in Amersfoort.
Verwijderd
Ik heb ook vodafone en kan gewoon een persoonlijke hotspot instellen.. Heb je wel de meest recente iOS?Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:48:
Ik kwam er gister achter dat ik op mijn vodafone iphone geen persoonlijke hotspot kan instellen, terwijl ik dat op de iphone van mijn vrouw wel kan. Vreemd?
Voor zover ik weet is dit één van de weinige functies die deze app mist.bram1984 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:01:
Zijn er hier mensen die de Jasmine youtube app gebruiken? Ik zoek de sorteer functie. Kijk ik ergens overheen? Ik wil graag op bijvoorbeeld uploaddatum kunnen sorteren.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Omdat ik 's avonds vanuit mijn bed series wil kijken.bram1984 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:16:
Uit nieuwsgierigheid: waarom wil je dat?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Tip: spendeer éénmaal wat geld aan een media speler...batumulia schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:26:
[...]
Omdat ik 's avonds vanuit mijn bed series wil kijken.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ja leuk allemaal maar ik heb geen televisie op mijn slaapkamer staan (ik kijk helemaal geen televisie). Dus daarom zou het handig zijn als ik 1 of 2 afleveringen kan kijken op mijn iPhone voordat ik ga slapen. Ik heb dus geen zin om een televisie en mediacenter aan te schaffen want dan staan die dingen alleen maar te verstoffen. Ook zonde uiteraard. Dus als iemand een goede stream app weet die ondertiteling (.srt) ondersteund, hoor ik dat graag.EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:58:
[...]
Tip: spendeer éénmaal wat geld aan een media speler...
Airvideo ondersteund wel subs. Vind het erg goed werken.batumulia schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:02:
[...]
Ja leuk allemaal maar ik heb geen televisie op mijn slaapkamer staan (ik kijk helemaal geen televisie). Dus daarom zou het handig zijn als ik 1 of 2 afleveringen kan kijken op mijn iPhone voordat ik ga slapen. Ik heb dus geen zin om een televisie en mediacenter aan te schaffen want dan staan die dingen alleen maar te verstoffen. Ook zonde uiteraard. Dus als iemand een goede stream app weet die ondertiteling (.srt) ondersteund, hoor ik dat graag.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Gebruik zelf Goodplayer. Werkt uitstekend.batumulia schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:04:
Weet iemand een goede app om video's van mijn computer te streamen naar mijn iPhone?
Ik lees dat die (sinds kort? license issue?) geen AC-3 audio support meer heeft. Dat raakt zo goed als 100% van alle TV series die ik heb.
Ondersteuning voor AC-3 is inderdaad sinds enige tijd vanwege licentie issues verwijderd.sverzijl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:57:
[...]
Ik lees dat die (sinds kort? license issue?) geen AC-3 audio support meer heeft. Dat raakt zo goed als 100% van alle TV series die ik heb.
Wat is jouw ervaring hiermee ? (als de app niet 2,69euro had gekost had ik het zelf even geprobeerd)
[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-12-2012 10:41 ]
Dat kan je toch niet instellen? Front camera is 720p and rear camera is 1080pBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:40:
Hoe krijg ik mijn iPhone5 zover dat hij in 1080p filmt in plaats van 720p?
Niet, iSight achter is standaard 1080p of niet en voor is 720p.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:40:
Hoe krijg ik mijn iPhone5 zover dat hij in 1080p filmt in plaats van 720p?
Ik heb dit met mijn 4S ook al wel eens voorgehad. 14% batterij en 2 sec later valt de iPhone uit, of plots 10% van de batterij af.Safaci schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:45:
De batterij van mij iPhone 4S doet ineens erg raar. Ik had hem zonet van de lading gehaald en het enige wat ik had gedaan is de mail checken en even op buienradar kijken. En ineens stond de batterij op 82%. Terwijl ik dit typ loopt ie ook drastisch naar beneden.Wat te doen? Aan de batterij zelf kan het niet liggen denk ik. Hardware of software fout?
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Ik heb gisteren een paar filmpjes gemaakt (uiteraard met de camera achterop) en vanmorgen geupload en die zijn 720p maximaal. Het moet dus ergens in te stellen zijn, maar waar? Bij het uploaden gekozen voor HD kwaliteit.sverzijl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:45:
[...]
Dat kan je toch niet instellen? Front camera is 720p and rear camera is 1080p
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-12-2012 13:04 ]
Verwijderd
Ja, hier ook een +1 voor Airvideo, werkt echt goed. Werkt met live-conversie en subtitles.Gebruik het al jaren probleemloos, ook om video vanaf mijn iPhone weer door te zetten naar de AppleTV. Een iMac is overigens de bron-computer.MrOizo2005 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:04:
[...]
Airvideo ondersteund wel subs. Vind het erg goed werken.
En als je de properties van dat filmpje bekijkt (op je PC via USB) is ie dan ook 720p ? Of heeft de youtube uploader hem misschien geresized ?BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:03:
[...]
Ik heb gisteren een paar filmpjes gemaakt (uiteraard met de camera achterop) en vanmorgen geupload en die zijn 720p maximaal. Het moet dus ergens in te stellen zijn, maar waar? Bij het uploaden gekozen voor HD kwaliteit.
Zie YouTube: Rob Zombie live HMH Amsterdam 3-12-2012
Plex icm Plex Server (plexapp.com)batumulia schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:04:
Weet iemand een goede app om video's van mijn computer te streamen naar mijn iPhone? Ik heb VLC streamer geprobeerd, maar die laat VLC heel de tijd crashen op mijn PC. Ik heb nu Air Playit gedownload maar weet niet of ondertiteling ondersteund.
Filmpje openen op je iPhone, pijltje klikken, Youtube kiezen en uploaden maar. Daar heb ik wel HD gekozen dus.Tha BasZ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:04:
Geupload via je telefoon of via PC?
[ Voor 23% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 04-12-2012 13:50 ]
Net even geprobeerd en inderdaad, als je een filmpje vanaf je iPhone direct upload naar Youtube worden 1080p filmpjes geconverteerd naar 720p. Ik had het al eens eerder geprobeerd en vond het al raar dat ie zei 'bezig met converteren video'. Hoezo converteren ? Maar aangezien dat zo lang duurde heb ik het toen maar vanaf PC gedaan, wat veel sneller ging.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:50:
[...]
Filmpje openen op je iPhone, pijltje klikken, Youtube kiezen en uploaden maar. Daar heb ik wel HD gekozen dus.
Ik zou niet weten hoe ik het filmpje op mijn PC moet krijgen trouwens, later deze week maar eens stoeien met iTunes. Maar dat mag het verschil niet maken toch.
[ Voor 26% gewijzigd door sverzijl op 04-12-2012 14:16 ]
Zomaar een gok, laat hem eens calibreren. Dus helemaal leeg laten lopen, tot hij vanzelf uit gaat. Dan aan de lader hangen, en helemaal vol laten laden zonder gebruik.Safaci schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:45:
De batterij van mij iPhone 4S doet ineens erg raar. Ik had hem zonet van de lading gehaald en het enige wat ik had gedaan is de mail checken en even op buienradar kijken. En ineens stond de batterij op 82%. Terwijl ik dit typ loopt ie ook drastisch naar beneden.Wat te doen? Aan de batterij zelf kan het niet liggen denk ik. Hardware of software fout?
Alleen met een jailbreak. Kun je de losse bestanden van een app terug zetten. Werkt goed, maar ik draai al sinds iOS5 geen jailbreaks meer.Janusz schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:00:
Weet iemand of het tegenwoordig mogelijk is om je sms te restoren als je je iPhone als nieuw instelt? Dus niet terugzetten van een backup.
[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 04-12-2012 14:29 ]
Oke, bedankt! Ik zal dat eens uitproberen! Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis is met de calibratie.UltraSub schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:27:
[...]
Zomaar een gok, laat hem eens calibreren. Dus helemaal leeg laten lopen, tot hij vanzelf uit gaat. Dan aan de lader hangen, en helemaal vol laten laden zonder gebruik.
Ah, thanks! Zonde zeg. Dan maar even via de PC vanavond opnieuw doen.sverzijl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:05:
[...]
Net even geprobeerd en inderdaad, als je een filmpje vanaf je iPhone direct upload naar Youtube worden 1080p filmpjes geconverteerd naar 720p. Ik had het al eens eerder geprobeerd en vond het al raar dat ie zei 'bezig met converteren video'. Hoezo converteren ? Maar aangezien dat zo lang duurde heb ik het toen maar vanaf PC gedaan, wat veel sneller ging.
Op je PC krijgen is een kwestie van kabeltje van PC naar iPhone en folder openen
[edit] Dit issue begon al met de Iphone4S, die ook in 1080p opneemt.
Maker van FiLMiCpro zegt hierover "it's the Apple APIs coming out of the Camera Roll that add compression if its heading anywhere where it's likely to be uploaded."
Denk dat dat geen enkel probleem is, maar even bellen met Apple is 100% zeker wetenblubbers schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:16:
He jongens, als je bij de apple store in Amsterdam je iphone koopt, kan je dan beroep doen op de garantie van de online store? Ik moet anderhalf uur rijden voor naar amsterdam te gaan en dan zou het gemakkelijk zijn moest ik kunnen ruilen via die express replacement ipv naar amsterdam te hoeven te rijden.
De video's doen het bij mij wel in landscape mode. De rest helaas niet.opa_paul schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:35:
Weet iemand waarom het beeld niet mee draait bij Facebook op de iPhone 5 iOS 6.1? Is dit altijd zo geweest en valt hier iets aan te veranderen? Wil die video's ook graag op groot formaat zien! Ook met typen vind ik het onhandig op zo'n klein toetsenbordje. Niemand anders last van?
Verder nog een klein vraagje, kan SIRI toevallig ook wassen en koken? De rest doet ze namelijk prima!
Dankje! Ik ga hem is uitproberenRemz schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:08:
[...]
Plex icm Plex Server (plexapp.com)
Subtitles, streaming, stabiele app, multi-platform en automatisch images/subtitle/beschrijvingen er bij.
Kost eenmalig een klein bedrag, maar zeker waard!
Plus iPhone 5 ondersteuning!
[ Voor 18% gewijzigd door batumulia op 05-12-2012 13:47 ]
Een uur lang je dataverbinding gebruiken is natuurlijk niet niets. Maar het kan ook prima liggen aan je dekking van je netwerk. Stel dat je iPhone de hele tijd switcht van 3G <-> GPRS. Puur wat cijfers neerplempen is weinig zinvol, omdat de situatie niet bekend is.Odin schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:57:
Ik word toch echt een beetje mesjokke van de batterij zo gedurende werkdagen. Heb het van een aantal dagen bijgehouden:
Afgelopen weekend, hele tijd alleen maar op wifi gezeten, gewhatsappt, skype, sms, foto's gemaakt en bekeken en Facebookapp. Standby: 1 dag en 14 uur, gebruik: 6 uur en 23 minuten. Nog 12% batterij over.
Maandag halve werkdag gehad dus een aantal uur 3G gehad en de rest wifi, whatsapp, skype, foto's, muziek, facebook, radio3fm app, spotify. Standby: 14 uur en 23 minuten. Gebruik: 4 uur en 14 minuten. Nog 43% batterij over.
Dinsdag naar werk, een kort momentje op alleen 3G, alleen radio3fm app gebruik. Standby: 55 minuten, gebruik 23 minuten, 88% batterij over.
Vandaag, hele dag gewerkt dus non stop 3G, alle bovenstaande apps gebruikt. Standby: 9.5 uur, gebruik: 4.5 uur. batterij 0%!
Ik heb zelf het idee dat het aan 3G ligt. Of is radio3fm zo'n zuigert? Ik luister dat trouwens ongeveer een uurtje per dag via de app. Kan ik er wat aan doen?
Verwijderd
Kijk even of je push aan hebt staan bij de email opties. Je kan beter voor fetch kiezen (bijvoorbeeld na elk uur ophalen). Ook kunnen inderdaad die radio apps een probleem zijn, ik had namelijk met de Qmusic app ook last van een batterij die minder lang meeging..Odin schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:35:
Bedankt voor de info. Helaas hebben wij op het werk geen wifi maar het is misschien wel slim om dat onder werktijd uit te zetten, voor het binnenhalen van een mailtje hoef ik geen snel internet te hebben. Jammer dat dat zoveel 'klikken' vergt.
kijk dat het is en van de weinige dingen die ik mis van de jailbreak. Dan was de handeling echt supersnel.Odin schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:35:
Bedankt voor de info. Helaas hebben wij op het werk geen wifi maar het is misschien wel slim om dat onder werktijd uit te zetten, voor het binnenhalen van een mailtje hoef ik geen snel internet te hebben. Jammer dat dat zoveel 'klikken' vergt.
no comment
[ Voor 19% gewijzigd door Safaci op 05-12-2012 21:49 ]
Ik had het zelfde probleem. Rechts midden van het beeldscherm maakte een krakend geluid wanneer je erop drukte, zelf kon ik het ook zien dat er een speling was. Het leek alsof de lijm niet goed gehecht was waardoor het beeldscherm dus speling had.errox schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:32:
Ik kan mijn vorige bericht even zo snel niet meer terug vinden. Maar had een probleem met mijn iPhone 5 betreft een "indeukend" en "geluidmakend" scherm. Destijds van Apple (via de telefoon) een nieuw toestel gekregen.
Echter, nu heb ik hetzelfde probleem weer. Dat wil zeggen; een "plopje" aan de bovenzijde van de telefoon bij de isight (voorzijde). Gelukkig krijg ik ditmaal een gratis "express replacement". Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik doe naar mijn mening niets fout, geen waterschade (niet dat ik weet maar natuurlijk ook geen gekleurde stickertjes).
Iemand anders ook (veelvuldig) dit probleem?
Overigens, de oplossing is verder prima. Je hoort mij dan ook niet klagen.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Camera en de Weer app.Erulezz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:18:
Welke applicatie gebruikt de GPS dan?
[ Voor 32% gewijzigd door Safaci op 06-12-2012 11:33 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Moet je wel even 250 dollar over hebben en hem naar nederland vliegen.Kuhr89 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:15:
Als je problemen hebt met krassen, of je wilt een andere kleur. Dan zou je deze mensen eens moeten contacteren
http://www.anostyle.com/gallery
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq