Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 08:22
omitz schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:37:
[...]

Was de sim al wel geactiveerd? Of maakt dat niet uit? Ik heb het probleem gehad dat ik mijn nanosim niet kon activeren via internet. Via de helpdesk lukte het wel.
Nee, niet geactiveerd. Maar dan zou ik toch "No Service" moeten krijgen, toch? Hij ziet hem nu namelijk helemaal niet. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
me_mrtn schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:02:
[...]

Dat heeft niets met iOS te maken, maar de knulligheid van die Chinese koekenbakkers die voor 30 cent een lader aanbieden. Grote kans dat je ook zo'n lader hebt?
Het is een Nokia lader. Origineel.

De knulligheid van iOS is dat ik 20 keer een melding krijg dat opladen niet ondersteund wordt, en ik die melding (in de auto, achter het stuur) 20 keer moet wegklikken. En dat ie vervolgens toch gewoon (zwakjes) oplaadt.
Hoe iphone gebruikers vroeger met die popupmelding, voor alle notificaties, hebben kunnen leven is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:32
woutwout schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:06:
[...]

Het is een Nokia lader. Origineel.

De knulligheid van iOS is dat ik 20 keer een melding krijg dat opladen niet ondersteund wordt, en ik die melding (in de auto, achter het stuur) 20 keer moet wegklikken. En dat ie vervolgens toch gewoon (zwakjes) oplaadt.
Hoe iphone gebruikers vroeger met die popupmelding, voor alle notificaties, hebben kunnen leven is me een raadsel.
Omdat de lader waarschijnlijk te zwak is om continu een verbinding aan te gaan, waardoor je die melding 20 maal krijgt. Werk met origineel, gecertificeerd materiaal voor zover dat de krijgen is. En dat is er wel namelijk. Lees dit maar even na namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Vozze schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:26:
Zijn er ook mensen die vinden dat het scherm vaak niet reageert?

Als je bijvoorbeeld in de App Store wilt zoeken naar een app en in de zoekbalk staat nog wat tekst. Even op het kruisje klikken zou de tekst moeten wissen. Ik moet soms echt wel tot 5x klikken voordat hij de tekst die er staat wis. Heel irritant.

Hmmm. Ben blijkbaar niet de enige: https://discussions.apple.com/message/19994349#19994349

Hoop dat het een software dingetje is.
Ik ervaar het ook, veelal bovenin het scherm (of ik druk niet hard genoeg, of ik moet nog "kalibreren").

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Welke autolader werkt dan wel goed met de iPhone 5? Ik zie in de Apple store geen enkel exemplaar nog.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
BeQuietAndDrive schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:48:
Welke autolader werkt dan wel goed met de iPhone 5? Ik zie in de Apple store geen enkel exemplaar nog.
Hoezo staat er niets in de Store? Die oude producten werken ook op een iPhone 5, kwestie van certificering en het brengen van 12V -> Lightning producten nog.

[ Voor 15% gewijzigd door me_mrtn op 04-11-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:47
Wanneer komt whatsapp voor iphone 5? Werkelijk belachelijk dat die nog geen update heeft gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Draakje5 schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:19:
Wanneer komt whatsapp voor iphone 5? Werkelijk belachelijk dat die nog geen update heeft gehad...
Ja ik vind het ook belachelijk dat ze dit nog niet voor elkaar hebben. Ik zag op internet dat Whatsapp een update rond 16/17 oktober heeft ingediend bij Apple, en volgens mij duurt het op dit moment ongeveer drie weken voordat zo'n update goedgekeurd wordt. Dan zou hij begin deze week toch echt moeten komen. En raar dat Apple zo'n veelgebruikte app niet even prioriteit geeft.

Ook Skype is trouwens nog niet aangepast aan de iPhone 5. En mijn pushmail werkt niet (gmail), erg irritant.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
WhatsApp heeft inderdaan een update ingediend op 16 oktober, echter is deze afgekeurd door Apple. Inmiddels heeft WhatsApp al een nieuwe versie klaar om te testen, echter is het niet zeker of deze al is ingediend.

bron: http://www.dutchcowboys.nl/mobile/26142

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:00
Mijn iPhone 5 randomly reboots een paar keer per dag. Lees op macrumors dat er meer mensen zijn met deze klachten. Heb dit trouwens ook op mijn iPad 2 en iPhone 4s sinds iOS 6. Heb al 'restore as new' gedaan maar mag helaas niet baten. Zijn er anderen dit dit ook hebben?

Twijfel of het een software bug is of een hardware failure, lijkt namelijk wel een kernel panic want in het scherm komen rare strepen en dan reboot ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

me_mrtn schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:34:
[...]

Hoezo staat er niets in de Store? Die oude producten werken ook op een iPhone 5, kwestie van certificering en het brengen van 12V -> Lightning producten nog.
Dat is leuk maar als je verfijnt op Iphone 5 blijft er niets over. Als ik een lader voor iPhone 4 koop dan is de meegeleverde kabel niet de juiste.

[ Voor 8% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-11-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Heeft iemand al het volgende gevonden op de 3rd part markt:
  • iPod 30 pins naar lightning adapter. Dus niet met kabel, gewoon eentje die je direct op een oude iPod Dock kunt zetten. Moet zowel stroom, data als iPod out (line out) kunnen converteren.
  • Een lightning dock met 30 pins aansluiting achterop.
Heb geen zin belachelijke bedragen te betalen aan apple hiervoor. Heeft iemand al een goed adresje ? Het moet ook gewoon werken he en ik hoef niet van die flitsende kabels met blauwe ledjes. :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Belkin is blijkbaar de eerste met lightning accessoires. Ze bieden een auto adapter en een dock. Wel vrij prijzig als je het mij vraagt..

http://www.cultofmac.com/...ries-for-new-ios-devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik heb een vraag over de email applicatie. Hebben jullie ook dat het soms lastig is de adres balk te selecteren? Als ik de regel aantik waar ik het email adres van de ontvanger wil intikken, moet ik een paar keer drukken. Ik heb het alleen met de email applicatie, verder nooit last van. Vreemd, want ik tik wel kleinere knopjes aan zonder enig probleem en die email adres balk is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:19
bear87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:02:
Ik heb een vraag over de email applicatie. Hebben jullie ook dat het soms lastig is de adres balk te selecteren? Als ik de regel aantik waar ik het email adres van de ontvanger wil intikken, moet ik een paar keer drukken. Ik heb het alleen met de email applicatie, verder nooit last van. Vreemd, want ik tik wel kleinere knopjes aan zonder enig probleem en die email adres balk is groot.
Heb ik inderdaad ook altijd. Blijkbaar een bugje dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Gelukkig heb jij het ook. Dan ligt het niet aan mijn telefoon :)

Ik denk dat het een bugje is, want wat ik zeg: ik druk op wel kleinere plekjes (menu van de facebook app bv is vrij klein) en dat werkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
BeQuietAndDrive schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:42:
[...]

Dat is leuk maar als je verfijnt op Iphone 5 blijft er niets over. Als ik een lader voor iPhone 4 koop dan is de meegeleverde kabel niet de juiste.
Nee, dat klopt. Maar alle laders met USB-aansluiting zijn prima met Lightning te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
Kan iemand me vertellen hoe ik dit oplos ? Elke keer nadat ik me iphone 5 opnieuw aanzet moet ik me simkaart ontgrendelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
bear87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:02:
Yep hier ook last van. Dacht dat het aan me vingers lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
k1978 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:17:
Kan iemand me vertellen hoe ik dit oplos ? Elke keer nadat ik me iphone 5 opnieuw aanzet moet ik me simkaart ontgrendelen...
a) Dubbelposten is niet de bedoeling
b) Je moet je pincode invoeren? Lijkt mij niet meer dan gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
dubbelposten hoezo ?

Maar is toch vreemd dat ik elke keer 0000 moet geven nadat me tel is uitgeweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:29
k1978 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:25:
dubbelposten hoezo ?

Is het je eerste mobiele telefoon? Bij elke mobiele telefoon moet je je pincode invoeren bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
k1978 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:25:
dubbelposten hoezo ?
Dat heet een sim pincode, wat bijna elke telefoon standaard heeft.
Vooruit, ik ben in een goede bui. Instellingen > Telefoon > Simpincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke dankje wel..
Vond het vreemd omdat ik wel een code had ingesteld met opstarten van me tel. Dacht eigenlijk dat het de zelfde was..

[ Voor 90% gewijzigd door k1978 op 05-11-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
k1978 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:18:
[...]

Yep hier ook last van. Dacht dat het aan me vingers lag..
Ik denk dat dit komt doordat het scherm dichter aan de oppervlakte ligt. Je bent gewend te drukken op een bepaalde plaats maar dat was bij een scherm die iets lager ligt.

Zo heb ik bij omschakelen van de Galaxy S2 naar 4S moeten wennen maar nu ook van de 4s naar de 5. Over een paar maanden hoor je niemand meer erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
k1978 schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:01:
Oke dankje wel..
Vond het vreemd omdat ik wel een code had ingesteld met opstarten van me tel. Dacht eigenlijk dat het de zelfde was..
Zet jij elke keer je iPhone helemaal uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daarover gesproken, kun je het zo instellen dat de sim pincode ook weer gevraagd wordt bij het uit flight mode halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

De hele avond als wisselend "geen service" of vodafone zonder 3G / internet. Ik neem aan dat de iphone5 bij handmatig netwerken zoeken ook andere providers zou moeten vinden, of ziet hij door de sim alleen vodafone?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Fisico schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:47:
De hele avond als wisselend "geen service" of vodafone zonder 3G / internet. Ik neem aan dat de iphone5 bij handmatig netwerken zoeken ook andere providers zou moeten vinden, of ziet hij door de sim alleen vodafone?
Hij zou de overige netwerken ook moeten vinden. Je hebt alleen geen toegang tot het netwerk van een andere provider.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Ik heb sinds een volledige reset (geen restore terug gedaan) sporadisch geen mogelijkheid tot personal hotspot meer bij Vodafone. Bij mn iPhone 4 en de restore versie van de iPhone 5 had ik dit probleem niet.

Als ik de 3G uit en aan zet kan ie het ineens weer wel en de APN instellingen zijn ongewijzigd.

Iemand bekend hiermee. Is dit een issue van iOS6 :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
bear87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:19:
want wat ik zeg: ik druk op wel kleinere plekjes
offtopic:
oh ja joh? :+

Maar ik heb het 'probleem' ook inderdaad.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig hoe ik mijn smsjes op mijn galaxy S3 kan overzetten naar mijn iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Sinds in 6.0.1 er op heb staan heb ik het volgende probleem: als ik iemand bel hoor ik niets. De tegenpartij neemt blijkbaar wel op en hoort ook niets. Als ik de speaker aanzet hoor ik alles wel. Snap er niets van, dit is pas sinds 6.01 en voorheen heeft dit probleem zich nog nooit voorgedaan. Ik heb de telefoon al een keer uit en aan gezet, dit had geen effect. Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 06-11-2012 16:53 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:55
Dat probleem had ik of mijn vriendin ook (beide een i5) maar dan met ios 6. Echter eenmailig. Ik denk dus niet dat het met 6.0.1 te maken heeft meer meer met ios 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Anteros schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:55:
Dat probleem had ik of mijn vriendin ook (beide een i5) maar dan met ios 6. Echter eenmailig. Ik denk dus niet dat het met 6.0.1 te maken heeft meer meer met ios 6.
Tja, hier is het niet eenmalig, ik gebruik al de hele dag de speaker, anders kan ik niet bellen :(

Vanavond 2x met Apple gechat, ze komen er ook niet uit. Ik moet support bellen.
Is er een eenvoudige manier om terug te gaan naar 6.0.0?

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 06-11-2012 23:13 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Fonta schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:36:
[...]

Zet jij elke keer je iPhone helemaal uit dan?
Soms wel om batterij te sparen als ik geen lader in de buurt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Vandaag naar de Apple Store in Amsterdam geweest voor het omruilen van m'n iPhone 5. Had mijn aan-uit knop (bovenop) kapot. Was nog wel in te drukken maar zat er helemaal ingedrukt zonder dat ik er iets aparts mee heb gedaan (out of the box).

Gelukkig gewoon garantie en werd zonder problemen omgeruild. Nu dus eindelijk met een goed werkende iPhone 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Even een redelijk off-topic vraagje. Kan ik mijn nano simkaart ook in een oude telefoon steken die nog de (klassieke) grote simkaart heeft? (Met een plastic adaptertje uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
k1978 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:45:
[...]

Soms wel om batterij te sparen als ik geen lader in de buurt heb...
Dan kun je ook de vliegtuigstand pakken, dan verbruikt je telefoon ook nagenoeg niks. Tenzij het langer dan 12 uur is. (Volgens mij kost opnieuw opstarten namelijk ook de nodige energie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:12:
Even een redelijk off-topic vraagje. Kan ik mijn nano simkaart ook in een oude telefoon steken die nog de (klassieke) grote simkaart heeft? (Met een plastic adaptertje uiteraard)
Met zo'n plastic adaptertje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:26:
[...]

Met zo'n plastic adaptertje wel :)
Oke, gewoon zelfde chip dus? :)

Grootste minpunt van de iPhone 5 is dat mijn iPad 3 nu erg traag aanvoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Muurtegel schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:14:
[...]

Dan kun je ook de vliegtuigstand pakken, dan verbruikt je telefoon ook nagenoeg niks. Tenzij het langer dan 12 uur is. (Volgens mij kost opnieuw opstarten namelijk ook de nodige energie)
Oke thanks voor de tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Microkid schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:56:
[...]

Tja, hier is het niet eenmalig, ik gebruik al de hele dag de speaker, anders kan ik niet bellen :(

Jawel hoor:

Download iOS 6.0.0 via deze site: http://osxdaily.com/2012/...sw-direct-download-links/

Koppel dan je iPhone aan iTunes, houdt CTRL ingedrukt (Windows) of ALT ingedrukt (Mac) en klik op Update.

Je krijgt dan een popup-venster waar je het net gedownloade iOS 6-bestand kan selecteren. Vervolgens update hij je toestel naar iOS 6, maar laat alle instellingen en apps ed volledig intact.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

DaSaN schreef op woensdag 07 november 2012 @ 01:19:
[...]
Jawel hoor:

Download iOS 6.0.0 via deze site: http://osxdaily.com/2012/...sw-direct-download-links/

Koppel dan je iPhone aan iTunes, houdt CTRL ingedrukt (Windows) of ALT ingedrukt (Mac) en klik op Update.

Je krijgt dan een popup-venster waar je het net gedownloade iOS 6-bestand kan selecteren. Vervolgens update hij je toestel naar iOS 6, maar laat alle instellingen en apps ed volledig intact.

Succes!
Top! Ga ik vandaag meteen proberen.
Crap, krijg een eror 3194...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Microkid schreef op woensdag 07 november 2012 @ 05:29:
[...]

Kun je vergeten, want 6.0 wordt niet meer gesigned door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn vriendin had een paar foto's gemaakt en die komen dan automatisch in de map fotobibliotheek. Toen heeft ze een aantal van deze foto's in een nieuwe map gestoken. De foto's kunnen nu dus uit de map fotobibliotheek verwijderd, alleen dat lukt haar niet, de melding i steeds dat ze dan uit beide mappen worden verwijderd. Hoe verwijder je een foto uit slechts 1 map? Ze staan er nu immers twee keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:02:
Mijn vriendin had een paar foto's gemaakt en die komen dan automatisch in de map fotobibliotheek. Toen heeft ze een aantal van deze foto's in een nieuwe map gestoken. De foto's kunnen nu dus uit de map fotobibliotheek verwijderd, alleen dat lukt haar niet, de melding i steeds dat ze dan uit beide mappen worden verwijderd. Hoe verwijder je een foto uit slechts 1 map? Ze staan er nu immers twee keer op.
Ze blijven altijd op de fotorol staan (helaas). De fotorol is niets meer dan het totaal van alle afzonderlijke mappen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

me_mrtn schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:15:
[...]
Kun je vergeten, want 6.0 wordt niet meer gesigned door Apple.
Aha, dat verklaart mogelijk die error 3194. Hoe kan ik dat oplossen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Microkid schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:35:
[...]

Aha, dat verklaart mogelijk die error 3194. Hoe kan ik dat oplossen dan?
Niet :| 6.01 is de enige firmware die je kunt installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door itsme op 07-11-2012 13:38 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Microkid schreef op woensdag 07 november 2012 @ 05:29:
[...]

Crap, krijg een eror 3194...
Dit al geprobeerd?

http://osxdaily.com/2010/12/06/error-3194-fix-for-itunes/

EDIT: dit is de truc voor op de Mac. Windows vind ik vervelend, dus daar ga ik niet voor je naar op zoek, maar kun je vast wel vinden op google.

[ Voor 21% gewijzigd door DaSaN op 07-11-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Yup,en diverse andere opties. Niets lijkt te werken. Echt bizar dat je niet terug kan naar 6.0.0. Dat moet Apple toch eens oplossen, niet elke update is immers een verbetering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Microkid schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:26:
[...]

Yup,en diverse andere opties. Niets lijkt te werken. Echt bizar dat je niet terug kan naar 6.0.0. Dat moet Apple toch eens oplossen, niet elke update is immers een verbetering ;)
Nee, want Apple wil wildgroei van versies tegen gaan en nieuwe versies pushen. Heb je al 6.0.1 al opnieuw er op gezet? Staat gewoon onder iTunes. Als je de IPSW al hebt, kun je Option (OS X) of Shift (Windows) gebruiken om naar de IPSW toe te navigeren. Scheelt weer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:02:
Zoals BillSpaarbank al zei, als je een map aanmaakt en daar een foto in plaatst wordt deze niet gekopieerd. Er wordt alleen een verwijzing geplaatst.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 5 binnen gekregen vorige week, besteld bij Apple.nl

Amper tot geen bereik en geen mobiele data mogelijk.
2 sim-cards geprobeerd, geen resultaat.
Apple stuurt met spoed nu een nieuwe iphone op + 10% korting op aankoopbedrag. Dit wordt teruggestort.

Nette service, nu hopen dat de nieuwe iphone snel binnen komt! Ze verwachten binnen 3-4 werkdagen de nieuwe te kunnen leveren.

Ook al is het vervelend dat de iPhone defect is, de service die ze leveren is meer dan prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Microkid schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:56:
[...]

Ik denk dat het puur toeval is dat je interne speaker defect is geraakt ná of vlak voor het updaten
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:28:
iPhone 5 binnen gekregen vorige week, besteld bij Apple.nl

Amper tot geen bereik en geen mobiele data mogelijk.
2 sim-cards geprobeerd, geen resultaat.
Apple stuurt met spoed nu een nieuwe iphone op + 10% korting op aankoopbedrag. Dit wordt teruggestort.

Nette service, nu hopen dat de nieuwe iphone snel binnen komt! Ze verwachten binnen 3-4 werkdagen de nieuwe te kunnen leveren.

Ook al is het vervelend dat de iPhone defect is, de service die ze leveren is meer dan prima!
wow, netjes opgelost. Om welke versie ging het?

[ Voor 41% gewijzigd door funk-e op 07-11-2012 16:43 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een e-book gedownload via itunes op mijn desktop pc. Ik wil deze "app" gewoon direct kunnen kopieren op mijn iphone. Maar als ik dit probeer (sleep app > iphone device in itunes). Dan kopieert itunes eerst alle apps van mijn iphone naar mijn pc (Sync). kan ik deze sync stap overslaan. Ik kom er niet uit.

En ook als ik het deel van de al gekopieerde apps > pc wil deleten van mijn pc. Dan zegt itunes "apps will also be deleted from any ios device next time you sync". Is dit echt absoluut nodig bij itunes/apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:42:
[...]

Ik denk dat het puur toeval is dat je interne speaker defect is geraakt ná of vlak voor het updaten

[...]

wow, netjes opgelost. Om welke versie ging het?
Iphone 5 16GB - Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Microkid schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:51:
Sinds in 6.0.1 er op heb staan heb ik het volgende probleem: als ik iemand bel hoor ik niets. De tegenpartij neemt blijkbaar wel op en hoort ook niets. Als ik de speaker aanzet hoor ik alles wel. Snap er niets van, dit is pas sinds 6.01 en voorheen heeft dit probleem zich nog nooit voorgedaan. Ik heb de telefoon al een keer uit en aan gezet, dit had geen effect. Iemand een idee?
Bij mij kwam het niet door een update maar ik had dit probleem ook bij mijn iphone 4. niks hielp, uiteindelijk opgestuurd ter reparatie, en apple had beoordeeld dat hij beyond repair was en gratis vervangen voor een nieuwe.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit hetzelfde is, omdat het bij jou pas sinds de update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Talezz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:55:
[...]
Bij mij kwam het niet door een update maar ik had dit probleem ook bij mijn iphone 4. niks hielp, uiteindelijk opgestuurd ter reparatie, en apple had beoordeeld dat hij beyond repair was en gratis vervangen voor een nieuwe.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit hetzelfde is, omdat het bij jou pas sinds de update is.
Hoe lang duurde dat?
me_mrtn schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:46:
[...]
Nee, want Apple wil wildgroei van versies tegen gaan en nieuwe versies pushen. Heb je al 6.0.1 al opnieuw er op gezet? Staat gewoon onder iTunes. Als je de IPSW al hebt, kun je Option (OS X) of Shift (Windows) gebruiken om naar de IPSW toe te navigeren. Scheelt weer downloaden.
Been there, done that. 6.0.1 er al opnieuw opgezet, zelfde resultaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Microkid op 07-11-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
De reparatie verliep via Vodafone (ik geloof dat die dat uitbesteden aan Dynafix). Normaal duurt het twee weken, maar aangezien ze de telefoon gingen omruilen (en de iPhone 4 op dat moment slecht leverbaar was) duurde het 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn eerste ervaringen na een week met de iPhone 5 in een notedop (daar is dit topic voor immers) :)

Wat mij het meeste opvalt is de accuduur. Ik zit nu op bijna 8 uur gebruik en 3 dagen en 14 uur standby en heb nog 23% accu over. De wetenschap dat ik hiermee nog makkelijk een halve dag vooruit kan is prettig. Helderheid staat op ca. 35%-40% en het gebruik bestond vooral uit bellen, mailen, apps raadplegen zoals facebook en navigatie. Voornamelijk op wifi maar ook wel op 3G.

Die navigatie kent een briljante optie. Je kunt het scherm gewoon uitzetten middels de knop bovenop, maar zodra er instructies zijn zal het scherm aanspringen en aan blijven tot je weer een tijdje niets hoeft op te volgen. Dit spaart heel veel accu, heb laatst o.a. een uurtje genavigeerd van Arnhem naar Roermond en de accu slurpte maar zo'n 5% leeg. Mijn oude HTC was dan al 40% leger gewest denk ik. Ook de Flitsmeister waarschuwingen komen op dezelfde wijze in beeld.

Die navigatie zelf is redelijk. Het wijst je de weg en doet dat eigenlijk wel goed, en je kunt alternatieven kiezen. GPS fix is bijna instant. Maar bijvoorbeeld POI's zijn nergens te bekennen, tankstations worden niet aangegeven en het grote nadeel: het pakt 3G data en dat kost in het buitenland gelijk de hoofdprijs, dus ik ga tzt wel even op zoek naar iets anders denk ik.

Het toetsenbord typt heerlijk, maar ik mis de punt en komma in het scherm, je moet hiervoor altijd naar een sub-scherm en dat wordt op den duur hinderlijk. Misschien dat er in de appstore een alternatief te vinden is, zover ben ik nog niet gekomen.

Ook het bellen is even wennen, ik was gewend twee of drie nummers/letters in te tikken en dan de juiste persoon uit de lijst aan te tikken die dan op-popte. Dat heeft de iPhone niet, maar ik begreep al wel dat daar alternatieven van zijn. Deze heb ik nog niet geprobeerd maar ga ik binnenkort even installeren. Het klinkt misschien heel triviaal maar het scheelt enorm veel tijd en je went daar hard aan.

Belkwaliteit is uitstekend te noemen, ik had laatst mijn vriendin aan de lijn die in de auto zat (ook iPhone 5) en normaal hoor je het geruis van de auto op de achtergrond, maar nu leek het net alsof we bij elkaar in een kamer zaten, terwijl ik zelfs buiten liep. Noise cancelling werkt dus erg goed, ook iemand anders die ik aan de lijn had hoorde bijna geen verkeer terwijl ik gewoon midden in de stad liep op dat moment. Perfect! Ook de ontvangst in huis is veel beter dan met mijn HTC, dus ben wel erg blij.

De basis e-mail client is wel erg basis trouwens, maar dat kende ik al wel van de iPad. Daar zijn gelukkig alternatieven voor. Verder vind ik bepaalde instellingen wat ver weggestopt zitten vergeleken met Android (bluetooth aanzetten was daar 1 tik, op de Iphone moet je dan een paar menu's door) maar de gedachte hierachter begrijp ik wel.

Verder is het toestel domweg erg snel, ik kan niets ontdekken wat op mij overkwam als een storende vertraging, echt top! Volgens collega's is het foto's maken ook snel, maar dat heb ik zelf nog niet gebruikt eigenlijk. De wekker werkt super en is mooi per dag instelbaar.

Al met al positief :) de dingen die me storen los ik nog wel op met apps e.d. maar overschaduwen sowieso de positieve gebruikerservaring niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:52:
Het toetsenbord typt heerlijk, maar ik mis de punt en komma in het scherm, je moet hiervoor altijd naar een sub-scherm en dat wordt op den duur hinderlijk. Misschien dat er in de appstore een alternatief te vinden is, zover ben ik nog niet gekomen.
Voor een punt kun je dubbeltappen op de spatiebalk. Als je de 123 knop ingedrukt houdt en die vinger beweegt naar de komma, springt het toetsenbord meteen weer terug (dat scheelt tappen).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hoedje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:57:
[...]

Voor een punt kun je dubbeltappen op de spatiebalk. Als je de 123 knop ingedrukt houdt en die vinger beweegt naar de komma, springt het toetsenbord meteen weer terug (dat scheelt tappen).
Dit zo toch common knowledge moeten zijn als iPhone gebruiker!

Maar toch goed om het nog even te melden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja maar dan zet hij er gelijk een spatie achter, en dat moet niet altijd. Dus zit je alsnog weer te backspacen. Maar in gangbare gevallen is het wel een handige toevoeging, maar dan is de komma nog niet opgelost. Ik zal bovenstaande methode eens proberen.

Zijn er sites met al die common knowledge dingetjes op een rij? ;)

Oh ja, nog 1 aanvulling. De eerste paar dagen ontiegelijk veel oproepen gemist en dan er pas na een uur of vier/vijf achter komen. Waarom? Geen knipperend lampje! Tja, daar had ik even niet op gerekend. Ik maak er langzaamaan een gewoonte van om de telefoon om de tien minuten even aan te zetten (geen porem natuurlijk) een beetje knullig is het wel. Kan me niet heugen dat ik ooit een smartphone gehad heb die geen dergelijke notificatie kende.

Dit als aanvulling op mijn reviewtje hierboven :)

[ Voor 55% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-11-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Hebben jullie ook dat als jullie een vergaderverzoek accepteren/weigeren, de mail die hier bij hoort niet verwijderd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 14:43

janklp

FortyTwo Capital

Tip voor de mensen die een matige batterijduur ervaren. Het helpt enorm om alle instellingen te resetten. Ik heb dat gisteren gedaan naar aanleiding van een tip van een user op macrumors. Vandaag is de accu volgens mij een stuk beter. Ik heb 1,5 uur een zware game gespeeld en de accu is op 88%, standbijtijd bijna 5 uur. Prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:52:
Wat mij het meeste opvalt is de accuduur. Ik zit nu op bijna 8 uur gebruik en 3 dagen en 14 uur standby en heb nog 23% accu over. De wetenschap dat ik hiermee nog makkelijk een halve dag vooruit kan is prettig. Helderheid staat op ca. 35%-40% en het gebruik bestond vooral uit bellen, mailen, apps raadplegen zoals facebook en navigatie. Voornamelijk op wifi maar ook wel op 3G.
WTF? Bedoel je 86 uur standby en 8 uur gebruik en dan nog 24% over? Dat is wel heel extreem.
Ook het bellen is even wennen, ik was gewend twee of drie nummers/letters in te tikken en dan de juiste persoon uit de lijst aan te tikken die dan op-popte. Dat heeft de iPhone niet, maar ik begreep al wel dat daar alternatieven van zijn. Deze heb ik nog niet geprobeerd maar ga ik binnenkort even installeren. Het klinkt misschien heel triviaal maar het scheelt enorm veel tijd en je went daar hard aan.
Als ik 3 letters typ dan krijg ik direct alle contacten te zien die met die letters beginnen, dus begrijp niet precies wat je bedoelt
De basis e-mail client is wel erg basis trouwens, maar dat kende ik al wel van de iPad. Daar zijn gelukkig alternatieven voor.
Wat mis je precies in de standaard mail app?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Janusz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:26:
Tip voor de mensen die een matige batterijduur ervaren. Het helpt enorm om alle instellingen te resetten. Ik heb dat gisteren gedaan naar aanleiding van een tip van een user op macrumors. Vandaag is de accu volgens mij een stuk beter. Ik heb 1,5 uur een zware game gespeeld en de accu is op 88%, standbijtijd bijna 5 uur. Prima dus :)
Hiermee bedoel je dus dat je alle instellingen zoals helderheid, beltoon en wifi wist toch, dus dat je default settings krijgt?
Het helpt blijkbaar zoals je zegt, maar ik vraag me een beetje af hoe dit ineens voor zulke goede resultaten leidt.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

funk-e schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:13:
[...]

WTF? Bedoel je 86 uur standby en 8 uur gebruik en dan nog 24% over? Dat is wel heel extreem.

[...]

Als ik 3 letters typ dan krijg ik direct alle contacten te zien die met die letters beginnen, dus begrijp niet precies wat je bedoelt

[...]

Wat mis je precies in de standaard mail app?
Het staat er echt, nou ja, inmiddels ligt 'ie aan de lader maar 10 uur gebruik en bijna 4 dagen standby is haalbaar. Ben wel iemand die niet in paniek raakt bij < 20% accu, 5% is ook nog accu :p Ik zal de volgende keer wel een screenshot plaatsen als je dat leuk vindt.

Dat van die contacten mag je me dan eens uitleggen. Ik bedoel in het telefoon dialer scherm he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 08-11-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:32:
[...]

Het staat er echt, nou ja, inmiddels ligt 'ie aan de lader maar 10 uur gebruik en bijna 4 dagen standby is haalbaar. Ben wel iemand die niet in paniek raakt bij < 20% accu, 5% is ook nog accu :p Ik zal de volgende keer wel een screenshot plaatsen als je dat leuk vindt.

Dat van die contacten mag je me dan eens uitleggen. Ik bedoel in het telefoon dialer scherm he ;)
ben benieuwd naar de screenshot :)

Oh je bedoelt vanuit de dialer.
Ik gebruik de dialer praktisch nooit. Als je gewoon 'contacten' selecteert als je op het telefoontje drukt, dan zal hij in het vervolg direct naar je contactenlijst gaan als je op het telefoontje drukt. In het zoekveld typ je dan de eerste letters in van de contact die je nodig hebt.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Hebben jullie de laatste tijd ook het idee dat er meer mobiele data wordt gebruikt? Normaal had ik zo'n 300MB per maand, nu zit in sinds 26-10 al op 27MB verstuurd en 269MB ontvangen. Heb een Vodafone F&F abbonement afgesloten met 500MB, dat op 27 November ingaat. Misschien toch te weinig gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan het zijn dat de iPhone wifi uitschakelt en dan dus overgaat op 3G in standby? Schijnt een issue te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 14:43

janklp

FortyTwo Capital

AntraXxX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:32:
[...]

Hiermee bedoel je dus dat je alle instellingen zoals helderheid, beltoon en wifi wist toch, dus dat je default settings krijgt?
Het helpt blijkbaar zoals je zegt, maar ik vraag me een beetje af hoe dit ineens voor zulke goede resultaten leidt.
Ik vind het ook vaag. Maar ik hoor altijd van mensen die een betere batterijduur hebben na een clean install. Dat zal deels te maken hebben met instellingen en dergelijke. Een reset zorgt er wel voor dat alle opgeslagen wifi netwerken worden verwijderd etc. Wellicht dat dat helpt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:44:
Ik dacht gisteren even mijn batterij compleet leeg maken om hem daarna volledig op te laden, ook omdat bij mij de batterijduur een beetje tegenviel.

Maar wat me nu opvalt is dat ik al een hele tijd flink gebruik maak van de iPhone/batterij terwijl de accu op 1% staat. Het is zelfs zo dat ik dit bericht nu stuur over tethering met een accu van 1%.
Ik heb hetzelfde, alleen probleem bij mij is ook dat de batterij extreem snel naar de 1% gaat. Bij gemiddeld gebruik in ongeveer 7 uurtjes (af en toe whatsapp, muziek en mail). En blijft dan (nu al 3 kwartier) op 1% staan.

Is dit een softwarefout of beter omruilen voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:27:
[...]

Ik heb hetzelfde, alleen probleem bij mij is ook dat de batterij extreem snel naar de 1% gaat. Bij gemiddeld gebruik in ongeveer 7 uurtjes (af en toe whatsapp, muziek en mail). En blijft dan (nu al 3 kwartier) op 1% staan.

Is dit een softwarefout of beter omruilen voor een nieuwe?
Klinkt alsof je batterij niet goed gecallibreerd is. Probeer hem eens helemaal leeg te laten lopen (tot hij uit valt) en vervolgens helemaal tot 100% op te laden. Als hij op 100% is nog een paar uur aan de lader houden en dan zou het beter moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:55:
Ja maar dan zet hij er gelijk een spatie achter, en dat moet niet altijd. Dus zit je alsnog weer te backspacen. Maar in gangbare gevallen is het wel een handige toevoeging, maar dan is de komma nog niet opgelost. Ik zal bovenstaande methode eens proberen.

Zijn er sites met al die common knowledge dingetjes op een rij? ;)

Oh ja, nog 1 aanvulling. De eerste paar dagen ontiegelijk veel oproepen gemist en dan er pas na een uur of vier/vijf achter komen. Waarom? Geen knipperend lampje! Tja, daar had ik even niet op gerekend. Ik maak er langzaamaan een gewoonte van om de telefoon om de tien minuten even aan te zetten (geen porem natuurlijk) een beetje knullig is het wel. Kan me niet heugen dat ik ooit een smartphone gehad heb die geen dergelijke notificatie kende.

Dit als aanvulling op mijn reviewtje hierboven :)
Ik heb sinds een weekje een (prehistorische inmiddels :+ ) iPhone 4 (non-S) vanuit m'n werk en herken al veel van je punten. Aangezien de iPhone 4 en 5 gelijke software gebruiken, loop ik ook tegen dezelfde ergernissen aan.
Ik vind het ontbreken van leestekens op het toetsenbord ook mateloos irritant. Op mijn Android (GalaxyS) vond ik het toetsenbord echt veel prettiger.

Maar kan iemand mij hier helpen?
Ik ben gewent van mijn Android dat alle apps in hoge mate kunnen samenwerken en data delen. Een heel simpel puntje is bijv. dat als ik Shazam gebruik om te taggen, ik op mijn GalaxyS vanuit Shazam het nummer kan starten in Spotify, maar op de iPhone, met dezelfde apps, bestaat die link niet (alleen naar iTunes en Youtube)...
Ook gebruik ik Twonky als dLNA-server om media te streamen naar m'n tv (vooral Youtube filmpjes), wat vanaf de GalaxyS probleemloos gaat, maar op de iPhone kan ik vanuit Youtube niks streamen, alleen een link delen...
Is het überhaupt mogelijk om dit soort dingen ook onder iOS te kunnen doen, of is dat gewoon onmogelijk op een iPhone? (wat ik trouwens bizar slecht zou vinden)

Ow, en mocht Jailbreaken de enige oplossing zijn, gaat dat niet gebeuren, aangezien het niet mijn eigen iPhone is.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muurtegel schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:18:
[...]

Klinkt alsof je batterij niet goed gecallibreerd is. Probeer hem eens helemaal leeg te laten lopen (tot hij uit valt) en vervolgens helemaal tot 100% op te laden. Als hij op 100% is nog een paar uur aan de lader houden en dan zou het beter moeten zijn.
Ik ga het proberen, hopelijk werkt het! Anders enige optie omruilen denkik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Ben ik de enige die moeite heeft met het vasthouden en bedienen met 1 hand? Krijg een beetje kramp in mijn vingers vanwege de onnatuurlijke houding.
Had ik bij mijn grotere android geen last van...

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:23:
[...]

Ik ga het proberen, hopelijk werkt het! Anders enige optie omruilen denkik?
Het valt me op dat er veel mensen zijn die meteen alles willen omruilen. Het is natuurlijk wel zo dat die batterij even moet wennen en 'op gang moet komen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:44:
Ik heb nu al bij enkele gesprekken dat ik de andere kant blikkerig vind klinken, zelfs tussen een iPhone 5 - iPhone 5 verbinding over KPN, wat dus HD Voice zou moeten ondersteunen.

Hebben jullie die ervaring ook of is het bij jullie helder geluid?
Ik heb ook last van blikkerig geluid. Zit zelf bij KPN (Hi).
Kan mensen soms echt niet verstaan.. Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:40:
[...]

Echt niet verstaan is wat anders, maar als ik de HD voice samples vergelijk op de site van KPN met wat ik hoor komt het (vaak) ook niet in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:53:
[...]

Echt niet verstaan is wat anders, maar als ik de HD voice samples vergelijk op de site van KPN met wat ik hoor komt het (vaak) ook niet in de buurt :)
Daar heb ik nog niet eens naar geluisterd en vergelijk ik het ook niet mee. Maar er zijn stukken van het gesprek dat het zo blikkerig is dat er echt geen woord van te maken is. Dan hoor ik alleen een computerachtig geluid en geen stem, zo vervormd is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:40:
[...]

Moet zeggen dat ik daar soms ook last van heb, al gaat het niet zove dat ik mensen niet meer kan verstaan, het wordt wat minder duidelijk. Heb dan het gevoel dat de speakeraan mijn oor een beetje los zit ofzo. Maar ik heb zojuist een gesprek gehad waarbij ik nergens last van had en de stem super helder was, en wanneer ik bel via de luidspreker of via mijn oortjes dan heb ik nooit ergens last van. Erg raar.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 09-11-2012 10:07 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
deepbass909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:15:
[...]

Ik heb sinds een weekje een (prehistorische inmiddels :+ ) iPhone 4 (non-S) vanuit m'n werk en herken al veel van je punten. Aangezien de iPhone 4 en 5 gelijke software gebruiken, loop ik ook tegen dezelfde ergernissen aan.
Ik vind het ontbreken van leestekens op het toetsenbord ook mateloos irritant. Op mijn Android (GalaxyS) vond ik het toetsenbord echt veel prettiger.

Maar kan iemand mij hier helpen?
Ik ben gewent van mijn Android dat alle apps in hoge mate kunnen samenwerken en data delen. Een heel simpel puntje is bijv. dat als ik Shazam gebruik om te taggen, ik op mijn GalaxyS vanuit Shazam het nummer kan starten in Spotify, maar op de iPhone, met dezelfde apps, bestaat die link niet (alleen naar iTunes en Youtube)...
Ook gebruik ik Twonky als dLNA-server om media te streamen naar m'n tv (vooral Youtube filmpjes), wat vanaf de GalaxyS probleemloos gaat, maar op de iPhone kan ik vanuit Youtube niks streamen, alleen een link delen...
Is het überhaupt mogelijk om dit soort dingen ook onder iOS te kunnen doen, of is dat gewoon onmogelijk op een iPhone? (wat ik trouwens bizar slecht zou vinden)

Ow, en mocht Jailbreaken de enige oplossing zijn, gaat dat niet gebeuren, aangezien het niet mijn eigen iPhone is.
Van Shazam weet ik het niet, maar als ik ergens op mijn iPhone een spotifylink zie, brengt deze mij gewoon in mijn spotify-app.

Het streamen van een iOS-apparaat werkt volgens mij alleen met een AppleTV. Maar dat werkt wel perfect moet ik zeggen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
na 4 jaar lang een iPhone 3g gehad te hebben heb ik vandaag besloten een 4s te halen. Deze ga ik van een mede tweaker overnemen :)
Omdat mijn 3G zo sloom is dat hij niet eens fatsoenlijk app's kan draaien heb ik al heen lang geen app's meer gebruikt.

Mijn vraag aan jullie is wat zijn de must have app's tegenwoordig?
Wat ik me nog herinner is FaceBook, 9292, trein en camera + en watsapp natuurlijk :)
Nog andere aanraders? Kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dac0ta
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-03 07:18
Instagram is ook een musthave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat hangt er van af, als jij alleen foto's via Facebook deelt dan hoef je daar geen derde programma voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
Ik deel zelden foto's op FB. Maar ik wil wel graag mooie foto's maken. Met die camera van mn 3g kan ik echt helemaal niets XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Microkid schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:51:
Nou, na 2 dagen resetten, restoren, chatten en bellen met Apple is er een uitspraak: speakertje is mogelijk defect. En ik krijg een nieuwe (refurbished). Kon ook wel mijn eigen iPhone inleveren voor reparatie, maar dat duurt een week of wat en dan zit je toch zonder telefoon. Begin volgende week staat de koerier op de stoep en kan ik weer bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 10:40

eisbaer

Zie signature

De app die ik nog zoek is een find my car achtige die absoluut geen data gebruikt. Dus puur op basis van gps een lokatie kunnen vastleggen en terug kunnen vinden met een pijl en afstand. Vervelende is dat ontwikkelaars zo'n app "opleuken" met maps integratie waardoor je weer data bundel nodig hebt. Suggesties?

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:43
Niet echt de oplossing die je zoekt denk ik maar ik gebruik daarvoor de Tomtom app; ik maak een foto van de auto, en kan op basis van de geotag daaraan later een foto kiezen om naar te navigeren.
Mocht je die Tomtom app hebben is die daarvoor prima te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
Wat een moeite moet ik ineens doen om een app te kopen joh.. Beveiligingsvragen, nieuw wachtwoord, betaalinformatie updaten.. Wat nu dus weer niet gaat want ik heb m'n creditcard verwijderd uit m'n account, en ik wil nog me tegoed gebruiken. Die optie staat er dus niet bij. Ik kan alleen creditcards selecteren. Meer lui dit gehad?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 14:26

Dey

Het scherm van mijn i5 is iets minder van contrast en grijs is minder mooi grijs dan bij de i5 van mijn vrouw. Voor mij direct zichtbaar, voor anderen zou dit mierenn*****n kunnen heten. Ik denk niet dat het aan de kalibratie van Apple ligt, eerder aan de verschillende toeleveranciers.

Kan ik hier iets mee bij Apple of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 15:09
Ik merk inderdaad wat iemand hierboven ook al constateerde. Iedereen wil opeens bij elke minuscule afwijking zijn iof haar iPhone omruilen bij apple. En Dey, alle iPhone schermen hebben een lichte afwijking, je zal niet snel twee vinden die precies identiek zijn. Zo lang je deze niet constant naast elkaar houdt (wat je normaal niet doet), valt het niet op en voordat je het weet ben je er aan gewend. Het ips scherm van de iPhone is een van de betere schermen op de markt, zelfs al zijn ze niet allemaal 100% gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, maar ik proberr het toch eventjes... :>

Ik heb sinds deze week een iPhone 4 met iOS 6 erop. Hiervoor gebruikte ik al erg lang Android. Ik wil graag mijn Whatsapp geschiedenis overzetten, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe :? Ik kan er ook weinig over vinden. Wat mij sowieso verbaast, want er zullen absoluut meerdere mensen zijn, welke switchen van Android naar iOS.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 15:09
Rossi46 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:22:
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, maar ik proberr het toch eventjes... :>

Ik heb sinds deze week een iPhone 4 met iOS 6 erop. Hiervoor gebruikte ik al erg lang Android. Ik wil graag mijn Whatsapp geschiedenis overzetten, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe :? Ik kan er ook weinig over vinden. Wat mij sowieso verbaast, want er zullen absoluut meerdere mensen zijn, welke switchen van Android naar iOS.
Niet mogelijk ben ik bang, in ieder geval niet zond jailbreak (al betwijfel ik dan of het wel mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:19
Dey schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:56:
Het scherm van mijn i5 is iets minder van contrast en grijs is minder mooi grijs dan bij de i5 van mijn vrouw. Voor mij direct zichtbaar, voor anderen zou dit mierenn*****n kunnen heten. Ik denk niet dat het aan de kalibratie van Apple ligt, eerder aan de verschillende toeleveranciers.

Kan ik hier iets mee bij Apple of niet?
Waarschijnlijk kun je hem wel omruilen bij Apple als je 'm daar ook gekocht heb, maar zoals al gezegd werd; je gaat waarschijnlijk geen scherm vinden wat hetzelfde is als die van je vrouw. Er zitten zo ontzettend veel nuances tussen de schermen. Mijn vriendin is afgelopen maand flink aan het swappen geweest met iPhones bij Apple. Op een gegeven moment hadden we vier iPhone4's naast elkaar liggen en er was geen enkel scherm te vergelijken met een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hmmm zuur. Heb mijn iPhone 5 nu een klein weekje in gebruik, maar nu lijkt het er op dat het scherm los zit. Het is heel subtiel maar soms als ik in de linker bovenhoek het scherm aanraak hoor ik een klikje. Nu valt het nog wel mee, maar vraag me af hoe dit zal verergeren...Terugsturen naar Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 10:40

eisbaer

Zie signature

L1800 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:37:
ik heb ook last van no service meldingen zo nu en dan, ik heb vodafone simkaartje zelf op maat geknipt. dat ging gelukkig goed. ik had wel om een nanosim gevraagd, maar aangezien ik een duo simkaart heb zoudit niet kunen. mischien is er toch iets anders aan de nano simkaarten.
Ik ben wel benieuwd waarom het niet kan. Van mijn werk heb ik een nano simkaart ontvangen die geactiveerd is, maar de oude, gewone, simkaart in mijn htc werkt ook nog. Zowel de htc als de iPhone5 synchroniseren prima enz. In feite is dat duosim zou je zeggen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:42

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.