Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:03
Heb sinds een week nu een iphone5 en ben opzoek naar een autolader voor in de aansteker. Nu zijn er varianten waar je los een usb kabel aan moet koppelen en een aantal met een vaste lightning koppeling aan de lader.

Welke lader is het meest handig om te gebruiken? Of wat gebruiken jullie zelf?

Als je een lader pakt met usb aansluiting welke amperage moet die hebben voor een iPhone5?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb deze gekocht op basis van de goede recensies: http://www.smartphoneshop...ersele-usb-autolader.html

Niet al te duur, mocht het niets zijn dan koop ik tzt wel wat nieuws. Maar deze zou goed moeten werken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

sverzijl schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Ik gebruik daarvoor zelf deze : http://dx.com/p/external-...phone-5-black-blue-181924

Goed voor 2 extra ladingen en je kan hem gewoon over je iphone heen laten zitten als het moet. Hier kan uiteraard maar 1 iPhone op worden aangesloten en de laadtijd is wel een uurtje of 8.

Of in jouw geval zou je zoiets kunnen nemen : http://dx.com/p/external-...r-cell-phone-white-135080

Goed voor een 6-tal ladingen (of 3 per iphone)
Deal Extreme is goed, maar denk niet dat je ze voor de vakantie binnen hebt als je ze hier besteld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 20:42
miles schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:57:
[...]

Deze heb ik inderdaad ook bekeken. Zag alleen dat de ene uitgang 2,1 en de andere 1 ampere is.
De natuurkunde is wat roestig, houdt dit in dat de ene uitgang sneller laadt dan de andere?
Dat is het max amperage wat ie kan leveren. De iphone5 trekt maar max iets van 1A dus beide aansluitingen voldoen dan.
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:33:
[...]

Deal Extreme is goed, maar denk niet dat je ze voor de vakantie binnen hebt als je ze hier besteld. :+
Dat hangt er maar net vanaf wanneer je vakantie begint hè ;)
Ik heb spullen van dx meestal binnen 1,5 week binnen.

[ Voor 52% gewijzigd door sverzijl op 18-06-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
TranceSetter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:30:
Ervaring is perfect. Afgelopen week die van mij ontvangen. Geen krassen, geen chips, etc.
Nu de oude nog terugsturen ;-)
Mijn ervaring is minder. 3 dooie pixels in het scherm. Op 1 plek lijken het er zelfs meerdere te zijn. Apple alweer gebeld en morgen ontvang ik kosteloos nummer 3...

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Gratis een nieuwe iPhone 5 meegekregen bij de Apple store omdat m'n oude raar deed, nu heb ik er eentje met een backlight bleeding aan de onderkant. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:21
Heren, hoeveel denken jullie dat de dagwaarde is van een iphone 3GS (~3 jaar oud). Mijn iphone wordt onder verzekering vergoed. Gezien het eigen risico ben ik überhaupt benieuwd of het, het bijbehorende papierwerk wel waard is.

Het is overigens een 16GB model

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-06-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
STIMPPYYY schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:39:
Heren, hoeveel denken jullie dat de dagwaarde is van een iphone 3GS (~3 jaar oud). Mijn iphone wordt onder verzekering vergoed. Gezien het eigen risico ben ik überhaupt benieuwd of het, het bijbehorende papierwerk wel waard is.

Het is overigens een 16GB model
Max €150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Als hij in zeer goede staat is wel, ik zie zo vaak erg nette 3gs 32gb voor niet meer dan 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Oei.. Ik heb er hier nog een op de plank liggen, als spare. Zwart, 32GB. Nagelnieuw, geen krasje te bekennen. 150 euro nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Wicked-Game schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:12:
Heb sinds een week nu een iphone5 en ben opzoek naar een autolader voor in de aansteker. Nu zijn er varianten waar je los een usb kabel aan moet koppelen en een aantal met een vaste lightning koppeling aan de lader.

Welke lader is het meest handig om te gebruiken? Of wat gebruiken jullie zelf?

Als je een lader pakt met usb aansluiting welke amperage moet die hebben voor een iPhone5?
Als je geen haast hebt, deze;

http://dx.com/p/mini-car-...harger-black-dc-12v-48925

Doet het prima bij mij (iPhone 5) en lijkt mij beter dan een vaste lightning kabel, want je kan nog eens wat anders opladen...

Tevens erg klein, dus je kan hem gewoon in je 12v aansluiting laten zitten....

Je moet alleen wel een extra lightning kabeltje hebben, maar die hebben ze vast ook wel bij DX ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 19-06-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomvdG
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-08 16:45
Even wat heel anders... Vandaag een nieuwe sim van vodafone binnen gekregen, dit omdat m'n huidige niet meer goed werkt (hoort ieder uur een signaal te versturen maar deed dat niet meer waardoor internet etc het niet meer goed deed)

Ik haal mijn bumper van mijn iPhone 5 af en warempel, ik zie meerdere hele kleine witte pitjes... Lakschade!!!! De iPhone zit voor en achter in de screenprotector, behalve op de randen. Dit had ik ook niet met mijn iPhone 4.

Schandalig dit!!!! Nooit laten vallen of iets dergelijks, super zuinig erop!

Hebben hier meer tweakers last van?

Oh en er zaten geen zandkorrels tussen!

[ Voor 3% gewijzigd door TomvdG op 19-06-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
TomvdG schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:59:
Even wat heel anders... Vandaag een nieuwe sim van vodafone binnen gekregen, dit omdat m'n huidige niet meer goed werkt (hoort ieder uur een signaal te versturen maar deed dat niet meer waardoor internet etc het niet meer goed deed)

Ik haal mijn bumper van mijn iPhone 5 af en warempel, ik zie meerdere hele kleine witte pitjes... Lakschade!!!! De iPhone zit voor en achter in de screenprotector, behalve op de randen. Dit had ik ook niet met mijn iPhone 4.

Schandalig dit!!!! Nooit laten vallen of iets dergelijks, super zuinig erop!

Hebben hier meer tweakers last van?

Oh en er zaten geen zandkorrels tussen!
Schandalig? Wat voor bumper heb je dan? Het is wel algemeen bekend dat sommige hoesjes meer schade toebrengen dan bescherming bieden helaas. Wel balen voor je. De origenel Apple bumper voor de iPhone 4 leverde bij sommige ook lelijke plekken op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Had laatste tijd last van batterij die snel leeg was. Nu merkte ik als mijn gsm standy was dat ik geen ontvangst meer had en als ik hem 'open' deed dat hij eerst moet zoeken.

iOS opnieuw geïnstalleerd en backup terug gezet en guess what. Terug ontvangst en goede batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomvdG
BillSpaarbank schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:51:
[...]

Schandalig? Wat voor bumper heb je dan? Het is wel algemeen bekend dat sommige hoesjes meer schade toebrengen dan bescherming bieden helaas. Wel balen voor je. De origenel Apple bumper voor de iPhone 4 leverde bij sommige ook lelijke plekken op.
Een bumper van twee tientjes. Zelfde had ik voor mijn iPhone 4.
Heb gevoeld aan de binnenzijde en zitten geen scherpe randjes. Ook geen zand, wel heel klein beetje stof.

Balen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
TomvdG schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:10:
[...]

Een bumper van twee tientjes. Zelfde had ik voor mijn iPhone 4.
Heb gevoeld aan de binnenzijde en zitten geen scherpe randjes. Ook geen zand, wel heel klein beetje stof.

Balen!!!!
Dat maakt niet uit, er komt gewoon vuil tussen en dat schuurt des te harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

mss kunnen jullie me helpen. Ik heb een probleem met Google Calendar met mijn iPhone en die van mijn vriendin. De synchronisatie loopt de laatste paar weken niet lekker en sommige events worden op een van de iPhones (willekeurig) niet gesynchroniseerd. Het heeft dus altijd goed gewerkt.

Ik heb 3 Google Calendars (2 op mijn account, 1 op die van mijn vriendin). Ik heb de accounts gewoon ingesteld als een Google Mail account.

Weet iemand mss een goede oplossing?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:34:
mss kunnen jullie me helpen. Ik heb een probleem met Google Calendar met mijn iPhone en die van mijn vriendin. De synchronisatie loopt de laatste paar weken niet lekker en sommige events worden op een van de iPhones (willekeurig) niet gesynchroniseerd. Het heeft dus altijd goed gewerkt.

Ik heb 3 Google Calendars (2 op mijn account, 1 op die van mijn vriendin). Ik heb de accounts gewoon ingesteld als een Google Mail account.

De klachten herken ik in ieder geval wel.ik gebruik inmiddels Calenmob en heb de iOS agenda's volledig verwijderd. Het probleem zit daar volgens mij. Calenmob ingesteld op de google agenda en de agenda's lopen weer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
NoTimeRemains schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:34:

Probeer eens een CalDav in te stellen, wellicht verhelpt dat die achterlijke capriolen van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Fijn, mijn iPhone wilt amper opladen. Weet iemand of je ook bij de apple-store langs kan gaan wanneer je je iPhone hebt gekocht via T-Mobile?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
batumulia schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:47:
Fijn, mijn iPhone wilt amper opladen. Weet iemand of je ook bij de apple-store langs kan gaan wanneer je je iPhone hebt gekocht via T-Mobile?
ja hoor kan gewoon. Heb zelf ook een afspraak gemaakt bij de genious bar vanwege mijn camera die niet focust. Mijn toestel komt daar ook niet vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja same story hier...

i5 gekocht @ T-Mobile en half jaar later met "stof achter cameraglas" laten vervangen @ Apple Store Amsterdam.

Geen problemen en geen kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Okay dan, dank jullie voor de hulp! Ondertussen een afspraak gemaakt bij de Geniusbar. Eerstvolgende mogelijkheid was pas zaterdag, nouja, als die telefoon maar gemaakt wordt.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
batumulia schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:28:
Okay dan, dank jullie voor de hulp! Ondertussen een afspraak gemaakt bij de Geniusbar. Eerstvolgende mogelijkheid was pas zaterdag, nouja, als die telefoon maar gemaakt wordt.
Je krijgt waarschijnlijk gelijk een andere mee als ze het probleem constateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomvdG
BillSpaarbank schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:17:
[...]

Een gereviseerde maar zgan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
BillSpaarbank schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:17:
[...]

Dat zou wel fijn zijn ja. Bij T-Mobile ben je hem gelijk 2 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Mijn iphone 4 werkt gelukkig wel normaal, maar met 3G is hij zo leeg ( 5 uurtjes en de pret is op ).
Maar even terzijde, een kennis heeft een zwarte iphone 5, in mijn ogen lijkt het niet normaal dat er een soort blauwe waas op zijn scherm ligt (alles op de scherm lijk blauwachtig).
Ik heb er nog nooit van gehoord, hij gaat in ieder geval morgen naar de apple store, zelf heeft hij de iPhone van Vodafone dus dat moet toch wel lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Ik denk het wel. Als T-Mobile geen probleem is zal Vodafone ook geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 15:14
Iemand ervaring met de winkel Megatelecom in Amsterdam?
http://www.megatelecom.nl

Ze hebben er een iPhone5 voor 510 euro, dit is een stuk goedkoper dan de
Winkels in de pricewatch. Ik kan alleen helemaal niet vinden van een recensie of iets dergelijks

KVK nummer opgezocht en wordt vermeld dat er 1 persoon werkt.
Ik twijfel of ik dit wel aandurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor de mensen die een iPhone 5 hebben en zelf hun simkaart hebben bijgeknipt van micro naar nanosim, kan het zijn dat dit voor signaalverlies zorgt? Ik heb dit namelijk vorige week gedaan, en sindsdien heb ik in Nederland nog maar 1 streepje bereik v/d 5, en in Engeland waar ik afgelopen week was heb ik geen enkele keer bereik gehad met Vodafone.

Ik vrees dat ik misschien iets teveel heb afgeknipt, maar dan zou je toch verwachten dat de simkaart helemaal niet meer werkt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Las Vegas schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:16:
Voor de mensen die een iPhone 5 hebben en zelf hun simkaart hebben bijgeknipt van micro naar nanosim, kan het zijn dat dit voor signaalverlies zorgt?
Nee, dit kan eigenlijk niet. Je SIM kaart heeft niets te maken met het radiosignaal. Die wordt alleen maar gebruikt om het netwerk te vertellen wie je bent.

Als hij soms zegt van 'No sim' of 'No network', of hij vraagt steeds om je pincode, dan zou het er wel mee te maken kunnen hebben inderdaad, maar slechte ontvangst niet.

Niettemin zou ik wel gewoon een echte nanosim halen, het zou misschien wel kunnen zijn dat sommige cellen hem niet accepteren om de en of andere reden.

[ Voor 50% gewijzigd door GekkePrutser op 23-06-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

GekkePrutser schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:56:
[...]

Nee, dit kan niet. Je SIM kaart heeft niets te maken met het radiosignaal. Die wordt alleen maar gebruikt om het netwerk te vertellen wie je bent.

Als hij zegt van 'No sim' of 'No network' dan zou het er wel mee te maken kunnen hebben inderdaad, maar slechte ontvangst niet.

Niettemin zou ik wel gewoon een echte nanosim halen, het zou misschien wel kunnen zijn dat sommige cellen hem niet accepteren om de en of andere reden.
Nee, hij vond altijd wel het Vodafone UK netwerk, maar ik heb geen enkele keer een streepje of meer bereik gehad.

In Nederland had ik gister rond Rotterdam wel 5 streepjes bereik, maar zodra ik in Apeldoorn aankwam waar ik woon waren het er 2, en als ik binnen zit zijn het er soms 2 maar eigenlijk altijd maar eentje.

Morgen maar even langs een Vodafone winkel dan.

edit: Heb de iPhone ook pas net een week hoor. Vlak voor ik naar Engeland vertrok overgenomen van een medetweaker.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 23-06-2013 15:09 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
sedatje schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:53:

Winkels in de pricewatch. Ik kan alleen helemaal niet vinden van een recensie of iets dergelijks

iPhone 4S 16Gb voor 320 euro?
iPhone 5 voor 510 euro??
Samsung Galaxy S3 voor 289 euro?

Of het is 2de hands of is dit duidelijk niet te vertrouwen, zelfs als je 1000 iPhone 5 inkoopt dan betaalt hij als verkoper nog steeds meer dan 510 euro.

Ik zeg niet doen, het is erg verleidelijk maar ook ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Mizgala28 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:53:
[...]

iPhone 4S 16Gb voor 320 euro?
iPhone 5 voor 510 euro??
Samsung Galaxy S3 voor 289 euro?

Of het is 2de hands of is dit duidelijk niet te vertrouwen, zelfs als je 1000 iPhone 5 inkoopt dan betaalt hij als verkoper nog steeds meer dan 510 euro.

Ik zeg niet doen, het is erg verleidelijk maar ook ongeloofwaardig.
Een regel uit de algemene voorwaarden googlen geeft mij:
http://www.smartphonestunts.nl/
http://mobilestoday.nl/

Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57

https://www.google.nl/map...AbQ3YCADw&ved=0CDIQxB0wAA

op streetview lijkt het wel te bestaan.
maar ik vertrouw het niet

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
erik23 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:22:
[...]

Een regel uit de algemene voorwaarden googlen geeft mij:
http://www.smartphonestunts.nl/
http://mobilestoday.nl/

Beetje apart.
Ehm iPad Mini 16 Gb voor 230 euro? (wiknelprijs 335 euro)
En een HTC Windows Phone 8S voor 300 euro? (winkelprijs 200 euro simlock vrij).
iPad 4 64 GB voor 570 euro, terwijl bij Apple een 16GB 505 euro kost?!

En een iPhone 5, 32Gb voor 660 euro terwijl de 16Gb versie 670 euro kost

Makes no sense... liever dan bij MM of een andere normale winkel halen in plaats van zo'n vage.

Ik vertrouw het voor geen meter.

[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 23-06-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
funk-e schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:26:
[...]

https://www.google.nl/map...AbQ3YCADw&ved=0CDIQxB0wAA

op streetview lijkt het wel te bestaan.
maar ik vertrouw het niet
Als je in de buurt woont kan je even langsgaan en hem ophalen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 15:14
Wellicht bedoel je het goed. Maar het komt zo een beetje spammerig over voor de webshop. Ik zou je willen aanraden om een shop review in te vullen. In dit topic kun je dan je ervaringen met de iPhone delen :)

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb zojuist mij iPhone hersteld via iTunes. En ik wil al mijn gegevens er weer terug op, nu heb ik al mijn gegevens uit iCloud weer netjes terug gezet maar mijn foto's en filmpjes sla ik altijd op in een backup via iTunes op mijn Mac. Nu had ik die net verwijderd omdat ik een nieuwe wou gaan opbouwen dus ik had geen backup waarin mijn foto's en videos uit mijn Filmrol instaan. Opzich geen probleem want ik zet alle foto's en filmpjes in iPhoto. Nu is de vraag: Hoe krijg ik deze foto's en videos weer in mijn filmrol? Ik kan alles vanaf iPhoto naar fotostream slepen maar zet hij ze dan ook weer in de goede volgorde? Videos kan ik niet eens versturen via fotostream dus hoe moet ik dat doen dan?

Dus wat is de beste en meest snelle manier om alle (223) foto's en videos naar mijn filmrol te sturen?

[ Voor 7% gewijzigd door Richard! op 27-06-2013 15:12 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Richard! schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:08:
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb zojuist mij iPhone hersteld via iTunes. En ik wil al mijn gegevens er weer terug op, nu heb ik al mijn gegevens uit iCloud weer netjes terug gezet maar mijn foto's en filmpjes sla ik altijd op in een backup via iTunes op mijn Mac. Nu had ik die net verwijderd omdat ik een nieuwe wou gaan opbouwen dus ik had geen backup waarin mijn foto's en videos uit mijn Filmrol instaan. Opzich geen probleem want ik zet alle foto's en filmpjes in iPhoto. Nu is de vraag: Hoe krijg ik deze foto's en videos weer in mijn filmrol? Ik kan alles vanaf iPhoto naar fotostream slepen maar zet hij ze dan ook weer in de goede volgorde? Videos kan ik niet eens versturen via fotostream dus hoe moet ik dat doen dan?

Dus wat is de beste en meest snelle manier om alle (223) foto's en videos naar mijn filmrol te sturen?
Ehm. iTunes-> sync selected albums/events from iPhoto?
vinkje op "also sync video"

:?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Ja maar dan zet hij de foto's en videos in een fotobibliotheek en niet in de filmrol ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Richard! op 27-06-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Dus je kan op geen enkele mogelijke manier videos in de Filmrol zetten :? ..

[ Voor 4% gewijzigd door Richard! op 27-06-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nouja, jailbreak, dan kan het wel (logisch). Maar normaal gesproken is de filmrol one way. Vind ik ook wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Heb een manier gevonden, via clouddienst Copy kan je de video opslaan in je filmrol duur alleen tergend lang ivm syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Vrienden, even een vraag mbt de iPhone op de werkvloer. Bij ons in het bedrijf staat een BES-server waar BlackBerry Z10's (matig apparaat if you ask me) aan komen te hangen. Er is door IT gekozen voor BB's, want veilig. Weet iemand een rapport, liefst van Gartner ofzo waar de veiligheid van de iPhone wordt vergeleken met die van de BB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Site bestaat inmiddels niet meer? Ik heb gisteren een iPhone 5 bij Vianen Telecom gekocht (via marktplaats). Zeer geschikte kerel en een goeie prijs (529, maar doet ook aan inruil).

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 18:29
Ik kan verstuurde mail niet inzien op de iphone. (ios6.2)

Gebruik twee mailboxen.
In de ene gaat alles ok.
Mail settings in geavanceerd : opslaan op server.

Bij de tweede mailbox lukt dit niet.
Wordt niet geaccepteerd door de mailserver.
Is niet erg, zou je zeggen want de settings staan als volgt :

concepten : op mijn iPhone
verstuurd : op mijn iPhine
verwijderd : op mijn iPhone.

Maar WAAR is die map :-)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
driel24 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:27:
Ik kan verstuurde mail niet inzien op de iphone. (ios6.2)

Gebruik twee mailboxen.
In de ene gaat alles ok.
Mail settings in geavanceerd : opslaan op server.

Bij de tweede mailbox lukt dit niet.
Wordt niet geaccepteerd door de mailserver.
Is niet erg, zou je zeggen want de settings staan als volgt :

concepten : op mijn iPhone
verstuurd : op mijn iPhine
verwijderd : op mijn iPhone.

Maar WAAR is die map :-)
Kijk eens bij de accounts, staan onder de Inboxen bij de Email.app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb net een IP5-wit besteld, met welke versie IOS komt die dinsdag eigenlijk? Is die al te jailbreaken?
Ik ben al lang uit roulatie met iPhones dus ben niet helemaal up to date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb volgend probleem:

In de auto luister ik graag naar Spotify (via de audio jack, auto heeft alleen eenvoudige versie van bluetooth), en ik gebruik waze voor navigatie. Nu is het probleem dat Spotify veel luider is als Waze waardoor ik waze amper hoor.

Iemand enig idee hoe je het geluid van twee applicaties gelijk kan trekken ? (In de instellingen van Waze kan je het geluid v/d applicatie instellen, maar dit staat al op 100%, bij Spotify heb ik dit niet gevonden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 18:29
me_mrtn schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Kijk eens bij de accounts, staan onder de Inboxen bij de Email.app.
Helaas.. daar staan alleen de server mappen.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Tuzla schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:59:
Ik heb net een IP5-wit besteld, met welke versie IOS komt die dinsdag eigenlijk? Is die al te jailbreaken?
Ik ben al lang uit roulatie met iPhones dus ben niet helemaal up to date :)
Komt met 6.1.4. Wel al te jailbreaken! iOS 7 komt pas later hè. September ofzo samen met iPhone 5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
opa_paul schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:03:
[...]

Komt met 6.1.4. Wel al te jailbreaken! iOS 7 komt pas later hè. September ofzo samen met iPhone 5s
6.1.4 is toch helemaal niet te jailbreaken?

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 01-07-2013 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
BillSpaarbank schreef op maandag 01 juli 2013 @ 06:43:
[...]

6.1.4 is toch helemaal niet te jailbreaken?
Alleen tot en met 6.1.3 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ook 6.1.3 is niet te jailbreaken, 6.1.2. is de laatste. De volgende jailbreak wordt verwacht met iOS7, voor hoe lang dat gaat duren. De 6.x-branch zal verder met rust gelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Aha, ja natuurlijk. Mijn 2e 'nieuwe' iPhone 5 kwam met 6.1.2 binnen en is dus wel te jb'en. Zat inderdaad even verkeerd. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Er gaan geruchten dat iOS7 misschien gejailbreaked kan worden
http://appadvice.com/appn...-be-jailbroken-yes-it-can

[ Voor 34% gewijzigd door funk-e op 01-07-2013 13:38 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
YouTube: Apple iPod chargers - fake versus genuine

Erg interresante video met verschillen tussen de orginele en de fake apple lader, ik ken veel mensen die een fake lader gebruiken, sommigen van hun hebben er spijt van (een iphone die een flinke schok kreeg en dood was, natuurlijk valt dat niet binnen de garantie),
Ik gebruik de orginele die ik erbij kreeg, de neppe die ik van mijn oude 3GS nog heb gebruik ik alleen voor een oude mp3 speler, ik wil niet weer een oververhitte iphone hebben door dat pokke ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Merk overigens dat sommig van mijn no-name kabeltjes het ook gewoon niet meer doen / gedeeltelijke doen met iOS7 (beta 2).
Sommige doen helemaal niks, sommige laden alleen maar op...

Zit toch iets in iOS7 die dus al die 3rd party kabels herkent en uitsluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tha BasZ schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:08:
Merk overigens dat sommig van mijn no-name kabeltjes het ook gewoon niet meer doen / gedeeltelijke doen met iOS7 (beta 2).
Sommige doen helemaal niks, sommige laden alleen maar op...

Zit toch iets in iOS7 die dus al die 3rd party kabels herkent en uitsluit...
Dat zit in het Lightning protocol. Apple heeft ervoor gekozen om chips in de kabels in te bouwen, zodra er wordt aangesloten wordt er een handshake gemaakt en zo kan worden gekeken of het een kabel volgens het MFI-programma is. Zo niet, dan werkt het niet. Elke fabrikant heeft zo een eigen identificatie en dat speelt ook mee dat de kabels wat duurder zijn. Immers, overbodige chips kunnen niet worden gedumpt bij een andere fabrikant. De Chinese namaak kabels hebben het protocol gereverse engineered en weten onder iOS 6 deze handshake of te omzeilen of Apple heeft de controle daar niet zo streng doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
me_mrtn schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Dat zit in het Lightning protocol. Apple heeft ervoor gekozen om chips in de kabels in te bouwen, zodra er wordt aangesloten wordt er een handshake gemaakt en zo kan worden gekeken of het een kabel volgens het MFI-programma is. Zo niet, dan werkt het niet. Elke fabrikant heeft zo een eigen identificatie en dat speelt ook mee dat de kabels wat duurder zijn. Immers, overbodige chips kunnen niet worden gedumpt bij een andere fabrikant. De Chinese namaak kabels hebben het protocol gereverse engineered en weten onder iOS 6 deze handshake of te omzeilen of Apple heeft de controle daar niet zo streng doorgevoerd.
Oeps, dan worden m'n lightning kabeltjes van 2 euro/stuk ineens waardeloos. Nou ja, we gaan het zien met iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja dat het aan het Lightning protocol ligt dat wist ik...
Maar dat Apple daar nu serieus eens wat meedoet dat wist ik niet.

Bij de eerste beta van iOS7 deden ze het in ieder geval allemaal nog...
Bij de tweede beta dus een gedeeltelijk of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
sverzijl schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:37:
[...]

Oeps, dan worden m'n lightning kabeltjes van 2 euro/stuk ineens waardeloos. Nou ja, we gaan het zien met iOS7.
Dat wil niet zeggen dat ze allemaal waardeloos worden. Dat is afhankelijk van de implementatie van controle door Apple en door de fabrikant van die namaakkabels.
Tha BasZ schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:37:
Ja dat het aan het Lightning protocol ligt dat wist ik...
Maar dat Apple daar nu serieus eens wat meedoet dat wist ik niet.

Bij de eerste beta van iOS7 deden ze het in ieder geval allemaal nog...
Bij de tweede beta dus een gedeeltelijk of helemaal niet.
Dat heeft Apple ook altijd aangegeven en tijdens de update naar 6.1.x is dat ook al voorgekomen. Wederom, ligt aan de implementatie van de fabrikant hoe en wat deze herkent worden. Ik heb zelf geen namaakkabels, puur omdat ik de kwaliteit wil behouden. Net zoals met de oude Dock Connector zit er echt verschil in kwaliteit, zoals isolatie. Ik heb liever geen fik of wat dan ook met die namaak of andere schade aan mijn iPhone. Met die namaak kan de USB-implementatie flink verkloot zijn zodat het laden of data verplaatsen ook langer duurt. Op zo'n product wil ik niet die paar Euro besparen. Reken er maar op dat Lightning lange tijd mee gaat, net zoals de Dock Connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
me_mrtn schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:50:
[...]

Dat wil niet zeggen dat ze allemaal waardeloos worden. Dat is afhankelijk van de implementatie van controle door Apple en door de fabrikant van die namaakkabels.
Uiteraard, dat lijkt me logisch. Maar als de controle verscherpt wordt zoals het er nu een beetje naar lijkt, dan kan het in het ergste geval zo zijn dat (een deel van) de no-name lightning kabels niet meer werkt.
Maar we zullen het vanzelf zien of Apple het werkelijk zo hard gaat spelen. Vooralsnog werken ze prima en doen ze niets onder tov de originele kabels.

[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 02-07-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Vraagje over Google maps op de iPhone: ik heb de Google maps app op mijn iPhone 5 (niet jailbroken) geïnstalleerd en toen ik deze destijds net geïnstalleerd had kreeg ik de eerstvolgende keer dat ik op een Google maps link klikte de optie om dat soort links altijd direct met de maps app te openen. Dat heeft een hele tijd goed gewerkt, maar sinds enige tijd openen Google maps links weer gewoon binnen safari in de mobiele versie van maps. Bovenaan de pagina staan dan twee buttons, waarvan de eerste zegt 'openen in Google maps app' en de tweede zegt 'downloaden'. Klikken op de eerste button opent dan wel weer de maps app, maar dat is een extra stap die ik voorheen niet hoefde te doen. Verrekte irritant, want het werkte eerst juist prima en nu niet meer. Herkent iemand dit en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Hm.. de rechterbovenhoek van het scherm van mijn iPhone 5 zit iets los. Als je er op drukt voel je het kraken en zie je 'm een beetje dieper in het toestel zakken. Ik rijd toevallig deze week langs Amsterdam, kan ik dan gewoon bij de Apple Store langs om dit te verhelpen? Ik heb 'm bij mijn T-Mobile abonnement gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djpdjpnl schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 19:52:
Hm.. de rechterbovenhoek van het scherm van mijn iPhone 5 zit iets los. Als je er op drukt voel je het kraken en zie je 'm een beetje dieper in het toestel zakken. Ik rijd toevallig deze week langs Amsterdam, kan ik dan gewoon bij de Apple Store langs om dit te verhelpen? Ik heb 'm bij mijn T-Mobile abonnement gekocht.
Als het niet al te druk is kun je gewoon langs, Apple Store is tot 21:00 uur open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik begrijp van de internets dat het al gauw te druk is voor niet-reserveringen, is dat op maandag ochtend tussen 10.00 en 13.00 bijvoorbeeld ook al zo? De eerstvolgende afspraak die ik kan maken is woensdagmiddag pas dus dat wordt 'm ook niet.

En is het zo dat ik zelf maar m'n backup moeten regelen mocht er een vervangend toestel komen of zetten zij alles over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djpdjpnl schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 20:10:
Ik begrijp van de internets dat het al gauw te druk is voor niet-reserveringen, is dat op maandag ochtend tussen 10.00 en 13.00 bijvoorbeeld ook al zo? De eerstvolgende afspraak die ik kan maken is woensdagmiddag pas dus dat wordt 'm ook niet.

En is het zo dat ik zelf maar m'n backup moeten regelen mocht er een vervangend toestel komen of zetten zij alles over? :)
Je moet zelf je back-up regelen, en als het echt echt noodzakelijk is maak maar beter een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Laatst online: 13-09 06:56
Het scherm van mijn iPhone 5 kraakt linksboven als ik erop duw. Had dit in het begin al maar nooit echt aan weten te storen. Maar nu ik de laatste tijd een spel speel waarbij ik op die plek een knop heb zitten merk ik het erg goed en irriteer ik me eraan.

Heb het gevoel alsof je het scherm op die plek een klein beetje kunt indrukken.
Telefoon is echter nog nooit gevallen.

Nu is mijn vraag of het zin heeft om naar de Apple store te bellen voor een afspraak, en of dit een bekend probleem is? Heb geen verzekering bij de telefoon genomen en abonnement loopt via Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Je kan gewoon naar Apple Store hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Laatst online: 13-09 06:56
Ga morgen even bellen. Hoop alleen niet dat ze het gaan gooien op schade door gebruik en ik daardoor geen nieuwe krijg oid. Lijkt me gewoon een fabrieksfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Toch maar eens begonnen met het halen van al m'n foto's, video's en apps van m'n iPhone. :9 Laatste back-up stamt alweer uit mei (iCloud backup = gisteren), en dan tikken duizenden foto's, wat HD video's en 20 GB aan apps toch aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Apps worden niet meegenomen in de backup, appdata wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
MarcoC schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:47:
Apps worden niet meegenomen in de backup, appdata wel :P.
in iCloud backups niet, iTunes backups (waar hij het volgens mij nu over heeft) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Vandaag teruggekomen van 2 weken vakantie en denk eens leuk mijn vriendinnetje in het zwembad te gooien, mooi niet dus ze trekt me mee terwijl ik mijn iphone 5 nog in de zak had..

Zijn er mensen die weten of ik dit makkelijk onder een verzekering kan laten brengen of hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ralluff schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:20:
Het scherm van mijn iPhone 5 kraakt linksboven als ik erop duw. Had dit in het begin al maar nooit echt aan weten te storen. Maar nu ik de laatste tijd een spel speel waarbij ik op die plek een knop heb zitten merk ik het erg goed en irriteer ik me eraan.

Heb het gevoel alsof je het scherm op die plek een klein beetje kunt indrukken.
Telefoon is echter nog nooit gevallen.

Nu is mijn vraag of het zin heeft om naar de Apple store te bellen voor een afspraak, en of dit een bekend probleem is? Heb geen verzekering bij de telefoon genomen en abonnement loopt via Vodafone.
Ik heb dit probleem al bij 2 Iphones gehad en vandaag weer met Apple contact gehad om hem weer om te ruilen (express replacement). De kwaliteit van de Iphone 5 valt me redelijk tegen, deze Iphone had ook al vanaf het begin af aan wat meer ruimte tussen het scherm en behuizing(Iphone is overigens nog als nieuw, niet gevallen etc). Maar door mijn hoesje valt die rand weg, dus heb er nooit aandacht aan besteed.

Tot nu toe heeft Apple overigens niet moeilijk gedaan over deze klacht, op het internet lees je er ook genoeg over. Gewoon bellen of langsgaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Scrtz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:07:
Vandaag teruggekomen van 2 weken vakantie en denk eens leuk mijn vriendinnetje in het zwembad te gooien, mooi niet dus ze trekt me mee terwijl ik mijn iphone 5 nog in de zak had..

Zijn er mensen die weten of ik dit makkelijk onder een verzekering kan laten brengen of hier ervaring mee hebben?
Ben je al eerst eens begonnen met het doornemen van de voorwaarden van je eigen verzekeringen? Want dit is nogal een brede vraagstelling terwijl je het zelf met vijf minuten doornemen of 1 telefoontje naar je maatschappij kunt uitzoeken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:23:
[...]

Ben je al eerst eens begonnen met het doornemen van de voorwaarden van je eigen verzekeringen? Want dit is nogal een brede vraagstelling terwijl je het zelf met vijf minuten doornemen of 1 telefoontje naar je maatschappij kunt uitzoeken.
Yep. En oh ja: zet de telefoon de komende 24 uur NIET aan.

Dan heb je nog kans dat hij over een paar dagen weer aangaat en dan kan je je bestanden, foto's, etc. overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Ja ligt al in de rijst en deed het nog na zijn duik in het bad maar zat al vocht onder het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb onlangs een iPhone 5 gewonnen op disney.com natuurlijk heel blij met dit te gekke toestel, maar ik heb behoorlijk veel last van het feit dat 3G niet werkt of traag! Ik vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben! Graag jullie mening

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 10-07-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Hi dientje, welkom op GoT :w

Ik heb je post iets aangepast, zodat het wat minder overkomt als spam. Immers waar je hem hebt gewonnen, maakt weinig uit voor je vraag.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Even iets anders, vaak hoor ik van mensen dat als je een beetje normaal je iPhone gebruikt, je hem iedere dag moet opladen, omdat dit in mijn ogen stug lijkt even wat uitgetest.

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/2cei16w.jpg

Dit houdt het volgende in:

30 minuten muziek luisteren
ongeveer 6 uurtjes (via wifi) Facebook, Twitter, NOS app en Safari gebruikt.
ongeveer 2 uurtjes (via 3G) Facebook, Twitter, NOS app en Safari gebruikt.
de rest is even bellen, flink wat sms-en en whatsappen en 1 keer even videobellen via Skype.

In mijn ogen normaal gebruik, ik haal zelfs met zwaar gebruik makkelijk 1 dag, ook als ik ondertussen games heb gespeeld (GTA, minecraft en simpele spelletjes).

Tenzij ik de hele dag op 3G zit, dan moet ik toch echt tegen de 15 uur de lader pakken. (als ik de iPhone om 7 uur vanm de lader haal)

Het is een iPhone 4.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 11-07-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41
Dat haalde ik ook met een iphone4, maar met de 4s en 5 haal ik dat niet meer. Nu slechts een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 10:26
Mizgala28 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:16:
Even iets anders, vaak hoor ik van mensen dat als je een beetje normaal je iPhone gebruikt, je hem iedere dag moet opladen, omdat dit in mijn ogen stug lijkt even wat uitgetest.

[afbeelding]

de rest is even bellen, flink wat sms-en en whatsappen en 1 keer even videobellen via Skype.

In mijn ogen normaal gebruik, ik haal zelfs met zwaar gebruik makkelijk 1 dag, ook als ik ondertussen games heb gespeeld (GTA, minecraft en simpele spelletjes).

Tenzij ik de hele dag op 3G zit, dan moet ik toch echt tegen de 15 uur de lader pakken. (als ik de iPhone om 7 uur vanm de lader haal)

Het is een iPhone 4.
Jouw 3G staat dus niet constant aan? Dan is het normaal dat je bijna 3 dagen haalt.
Met mijn iP5 haal ik gemiddeld 20-24u standby tijd met ong 6-8u gebruik. 3G staat altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Mizgala28 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:16:

[afbeelding]

Het is een iPhone 4.
Sorry, lijkt me stug. Die 9 uur gebruikstijd is geen onscreen tijd he. Lijkt me sterk dat je met die 3 dagen ook nog 8+ uur onscreen tijd hebt gehad. Ik heb alle iPhones gehad en er kwam er nog niet 1 maar in de buurt van wat jij beschrijft.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Met een iPhone 5 lukt me dat echt niet. De testen zeggen allemaal dat de 5 een betere accuduur heeft, maar persoonlijk kan ik dat niet beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is het probleem met elke nacht opladen dan? Oplader naast je bed en klaar.

* CyBeR laadt elke nacht op, of t nou nodig is of niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
CyBeR schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:23:

+1

ook al kun je 1.75 dag met je iPhone: dan heb je alsnog de volgende dag een probleem

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CyBeR schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:23:

Niets, maar soms haal je dat niet. Het is vervelend als je je telefoon batterijbewust moet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
iPhone 5 met continu 3G aan als ik niet thuis was en thuis wifi (schat 50/50). Speel geen spelletjes maar ontvang zo'n 40 e-mails vanuit 2 accounts per dag en wordt gebruikt als zowel privé als werktelefoon (bel gemiddeld 45 min per dag) en verder whatsapp en wat standaard apps raadplegen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/47487061/Photo%2003-02-13%2013%2003%2016.png

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 12-07-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik snap echt niet hoe jullie dat doen ;( . Mijn accu zelf is niets mis mee, laatst laten vervangen in de Apple Store en zit op meer dan 99% van de design capacity dus dat is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Rudios schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:25:
[...]

Sorry, lijkt me stug. Die 9 uur gebruikstijd is geen onscreen tijd he. Lijkt me sterk dat je met die 3 dagen ook nog 8+ uur onscreen tijd hebt gehad. Ik heb alle iPhones gehad en er kwam er nog niet 1 maar in de buurt van wat jij beschrijft.
Tuurlijk is het wel onscreen tijd, en ja 3G staat altijd aan maar als ik thuis ben schakelt hij over naar wifi.

En dit is niet de eerste keer, zoals gezegd ik moet dat ding in het ergste geval 2x op 1 dag laden als ik echt constant via 3G bezig ben, maar dan haal ik nog een uurtje of 5 a 6 met gemak aan onscreen gebruik.

En of het aan de iPhone ligt, I don't know mijn oom heeft ook een iPhone 4 en die is maar 1 maand ouder dan de mijne en ik haal dit soort tijden echt niet ermee, ook als ik hem precies hetzelfde gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 12-07-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Ik heb net de Radio1 app gedownload en ben live aan het luisteren. Sindsdien wordt m'n iPhone abnormaal warm. Heet is 'ie nog niet, maar wel echt warm.

Iemand die een soortgelijk iets heeft meegemaakt?

iPhone 5 gaat het om.

[ Voor 5% gewijzigd door Polen op 13-07-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Polen schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:53:
Ik heb net de Radio1 app gedownload en ben live aan het luisteren. Sindsdien wordt m'n iPhone abnormaal warm. Heet is 'ie nog niet, maar wel echt warm.

Iemand die een soortgelijk iets heeft meegemaakt?

iPhone 5 gaat het om.
Luister je over 3g? TuneIn Radio luisteren over 3g zorgt bij mij ook voor aardig wat hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
3G ja. Dan zal dat er wel mee te maken hebben ja. Vreemd..
Als ik m uitzet is het ook gelijk een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:34
Zojuist een iPhone 5 zwart 16GB vanuit de seal opengemaakt. Helaas zag ik al snel dat er een hapje uit de zijkant verdwenen was :( Apple gebeld en nu komen ze hem maandag ophalen voor 'reparatie'. Dit gaat maximaal 10 dagen duren. Niet zo fraai :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hdtracer schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:29:
Zojuist een iPhone 5 zwart 16GB vanuit de seal opengemaakt. Helaas zag ik al snel dat er een hapje uit de zijkant verdwenen was :( Apple gebeld en nu komen ze hem maandag ophalen voor 'reparatie'. Dit gaat maximaal 10 dagen duren. Niet zo fraai :/
Voor 30 euro krijg je gelijk een nieuwe en doen ze direct replacement via de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:34
alwaysleft schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Voor 30 euro krijg je gelijk een nieuwe en doen ze direct replacement via de koerier.
Ja dat klopt, maar ik vind het belachelijk om op een gloednieuwe iPhone direct €30 bij te leggen..
Tevens heb je daar een creditcard voor nodig, en die heb ik niet :')

[ Voor 10% gewijzigd door hdtracer op 13-07-2013 17:38 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.