Bij mij is het vaak rond 20% dat ik ga opladen, tenzij ik bv perce moet opladen.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een iphone 5, en ben helemaal blij met het snelheidsverschil vergeleken met de 4 , maar als ik ze naast elkaar leg, dan vind ik dat dat er in een verschil is in de weergave "wit" op het scherm, als ik bijv NU.nl open (achtergrond vd app) , dan is bij de 4 wit echt wit en bij de 5 meer gelig wit, net of er een soort laagje over heen zit, het scherm oogt zo ook donkerder. Ervaren iphone 5 bezitters hier dat ook, of is er mischien iets met mijn iphone??
Dat is normaal. Sommige iPhone 5's tonen wit net zo wit als de iPhone 4, maar bij veruit de meeste lijkt de iPhone 5 een stuk geliger. Dat komt omdat de iPhone 5 een sRGB-scherm heeft en veel natuurlijkere kleuren toont, wat in de praktijk betekent dat wit wat geliger overkomt.
[ Voor 89% gewijzigd door MarcoC op 03-06-2013 14:52 ]
Er is al veel over gezegd, maar de schermen komen van verschillende fabrikanten. De iPhone 4 en 4S hebben onderling ook veel verschillen. Het ene scherm is wat blauwer en de andere wat geler. Had je een iPhone 4 die ook wat gelig was, dan was het je waarschijnlijk niet opgevallen.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:08:
Ik heb sinds kort een iphone 5, en ben helemaal blij met het snelheidsverschil vergeleken met de 4 , maar als ik ze naast elkaar leg, dan vind ik dat dat er in een verschil is in de weergave "wit" op het scherm, als ik bijv NU.nl open (achtergrond vd app) , dan is bij de 4 wit echt wit en bij de 5 meer gelig wit, net of er een soort laagje over heen zit, het scherm oogt zo ook donkerder. Ervaren iphone 5 bezitters hier dat ook, of is er mischien iets met mijn iphone??
Geniet van je iPhone 5, na een paar weken valt het je absoluut niet meer op en vind je het scherm van de iPhone 4 waarschijnlijk te blauw.
-edit-
Ik heb vrijdag overigens een afspraak bij de Apple Store om mijn iPhone 5 na te laten kijken. Er is inmiddels al een hoop stof achter de cameralens gekomen en het begint zichtbaar te worden op foto's..
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-06-2013 14:56 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Toevallig viel me dit ook op toen ik mijn i5 langs mijn iPad3 had liggen, ik ben vervolgens gaan zoeken op engelstalige sites/forums. Het schijnt bij 9 van de 10 i5's voor te komen, het heeft zover ik weet niet met verschillende schermfabrikanten te maken als ik zo alles gelezen had maar komt er op neer wat MarcoC zegt. Geen zorgen dus, als je niet beter weet of geen directe vergelijking maakt zie je het echt niet.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:08:
Ik vraag me overigens af of 3G echt zo'n batterij slurper is, schijnbaar wel dus? Ik had namelijk vandaag 3G 'n keer uitgezet en met laag tot gemiddeld gebruik vandaag de dag door gekomen en op moment van schrijven heb ik nog 75% accu over met 3,14 uur gebruik met een stand-by tijd van bijna 15 uur volgens de statistieken. Ik vind dit een behoorlijke verbetering! Voortaan dus maar 3G aanzetten als ik dit echt nodig heb, gelijk het gemis van een 3G toggle zoals Android die heeft

Whole lot of stars ***
Moet wel zeggen dat het me in eerste instantie tegenviel. En nog steeds vind ik de iPhone 4 op sommige punten een beter scherm hebben, met name omdat het wat 'rustiger' oogt o.i.d. Lastig uit te drukken.Rudios schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:45:
[...]
Toevallig viel me dit ook op toen ik mijn i5 langs mijn iPad3 had liggen, ik ben vervolgens gaan zoeken op engelstalige sites/forums. Het schijnt bij 9 van de 10 i5's voor te komen, het heeft zover ik weet niet met verschillende schermfabrikanten te maken als ik zo alles gelezen had maar komt er op neer wat MarcoC zegt. Geen zorgen dus, als je niet beter weet of geen directe vergelijking maakt zie je het echt niet.
Ik vraag me overigens af of 3G echt zo'n batterij slurper is, schijnbaar wel dus? Ik had namelijk vandaag 3G 'n keer uitgezet en met laag tot gemiddeld gebruik vandaag de dag door gekomen en op moment van schrijven heb ik nog 75% accu over met 3,14 uur gebruik met een stand-by tijd van bijna 15 uur volgens de statistieken. Ik vind dit een behoorlijke verbetering! Voortaan dus maar 3G aanzetten als ik dit echt nodig heb, gelijk het gemis van een 3G toggle zoals Android die heeft
Maar, in normaal daglicht is de iPhone 5 vele malen beter. De iPhone 4 is dan erg vaal en verliest alle contrast, terwijl de iPhone 5 mooie kleuren behoudt.
Plannen wanneer je hem oplaadt, niet te warm laten worden, apps deinstalleren en weer installeren, dat klinkt als werk... Mijn iPhone werkt voor MIJ, niet andersomopa_paul schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:06:
[...]
Kijk ook eens naar de juiste omgang met je batterij he. Heel veel mensen gaan ook verkeerd om met het opladen en ontladen van de telefoon. Te vaak helemaal vol laden, te warm laten worden, te vaak helemaal leeg of juist helemaal nooit leeg laten lopen. (bron wikipedia: het beste percentage voor de telefoon is continu 40%) Zie ook deze tips:
Laat-je-smartPhone-langer-leven-op-een-batterij
Who cares als die batterij wat minder lang mee gaat. Als hij na 2 jaar op is in plaats van na 3 jaar, dan heb ik al een nieuwe telefoon, en zoniet zijn de vervangende accu's spotgoedkoop (een nieuwe accu voor mijn iPhone 4 kost nu een tientje ongeveer). En voorlopig doet hij het nog prima. Mijn iPhone 1 had zelfs na 4 jaar elke nacht de hele nacht aan de lader nog een accuduur van minstens een dag. Toegegeven, dat kwam ook omdat het ding op dat moment niet zo vreselijk nuttig meer was
Bij mij gaat hij gewoon elke nacht aan de lader, hoe leeg of hoe vol ie ook is. Dan weet ik zeker dat als ik hem 's morgens oppak hij bombol zit en ik er de hele dag mee kan doen, zelfs als ik hem een paar uur zwaar gebruik om te tetheren ofzo.
Dat hoeft ook tegenwoordig niet meer met de huidige accu's. Daarnaast zit er een intelligent laadsysteem in, dus dat loopt allemaal wel los. Als ik stroom heb, hang ik m'n iDevices en Mac's er aan, simpel zat.GekkePrutser schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:43:
[...]
Plannen wanneer je hem oplaadt, niet te warm laten worden, apps deinstalleren en weer installeren, dat klinkt als werk... Mijn iPhone werkt voor MIJ, niet andersom
Who cares als die batterij wat minder lang mee gaat. Als hij na 2 jaar op is in plaats van na 3 jaar, dan heb ik al een nieuwe telefoon, en zoniet zijn de vervangende accu's spotgoedkoop (een nieuwe accu voor mijn iPhone 4 kost nu een tientje ongeveer). En voorlopig doet hij het nog prima. Mijn iPhone 1 had zelfs na 4 jaar elke nacht de hele nacht aan de lader nog een accuduur van minstens een dag. Toegegeven, dat kwam ook omdat het ding op dat moment niet zo vreselijk nuttig meer was
Bij mij gaat hij gewoon elke nacht aan de lader, hoe leeg of hoe vol ie ook is. Dan weet ik zeker dat als ik hem 's morgens oppak hij bombol zit en ik er de hele dag mee kan doen, zelfs als ik hem een paar uur zwaar gebruik om te tetheren ofzo.
Ik heb deze op mijn iPhone 4: http://www.saturn.nl/mcs/...76,392609.html?langId=-11Manke schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:44:
Wat is een goede iphone4 screenprotector waarbij de beeldkwaliteit er niet onder lijdt?
Zit goed en is niet heel gevoelig voor vingerafdrukken.
Verwijderd
Ik heb sinds enige tijd een iPhone 5 en nu zit ik met een data-verkeer-probleem.
Zo goed als iedere dag word er tussen 17.00 en 19.00 uur (als mijn phone naast me in de wagen ligt) data verbruikt van 4 tot wel 40!!MB over 3G. Ik heb eens gekeken naar de apps die ik heb en daarnaast een datamonitor geïnstalleerd.
Van de apps kan ik niet iets vinden waarvan ik vermoed dat deze 'stiekem' contact maakt en bakken data verstuurd. Nu heb ik ook binnen de monitor programma's (die duur zijn en eigenlijk niets doen) helemaal geen aanwijzingen dat programma X zoveel MB's verbruikt als dat word aangegeven.
Wie heeft er een idee/weet waar deze 'spook-data' vandaan komt? Bij KPN zeggen ze 'we mogen uw dataverkeer niet analyseren' en bij apple zeggen ze 'weet niet, kijk even in de app-store'.
Zo goed als iedere dag word er tussen 17.00 en 19.00 uur (als mijn phone naast me in de wagen ligt) data verbruikt van 4 tot wel 40!!MB over 3G. Ik heb eens gekeken naar de apps die ik heb en daarnaast een datamonitor geïnstalleerd.
Van de apps kan ik niet iets vinden waarvan ik vermoed dat deze 'stiekem' contact maakt en bakken data verstuurd. Nu heb ik ook binnen de monitor programma's (die duur zijn en eigenlijk niets doen) helemaal geen aanwijzingen dat programma X zoveel MB's verbruikt als dat word aangegeven.
Wie heeft er een idee/weet waar deze 'spook-data' vandaan komt? Bij KPN zeggen ze 'we mogen uw dataverkeer niet analyseren' en bij apple zeggen ze 'weet niet, kijk even in de app-store'.
iCloud backups?Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:23:
Ik heb sinds enige tijd een iPhone 5 en nu zit ik met een data-verkeer-probleem.
Email ophalen misschien veranderen? zal wel niet want is geen 40mb..
Appstore automatische updates checken?
Hey jongens ik heb van iemand gehoord dat je van bedrijven accesoires gratis krijgt (of uitgeleend) voor je iPhone als je zeg maar een review van maakt op youtube ect, weet iemand hoe dit werkt en waar je voor zo iets moet wezen?
Lijkt mij in principe leuk om te doen.
Ik heb het probleem dat er stof achter de lens van de camera zit. Nu had ik een afspraak bij de Apple store vrijdag, maar die ga ik door werk helaas niet redden. Geen probleem, ik denk ik bel Apple zelf.
Blijkt dat mijn gesealde iPhone 5 al geregistreerd staat op een Engels adres en dat mijn garantie dus ook al sinds begin maart aan het lopen is. Terwijl ik de iPhone 1,5 week geleden nieuw heb aangeschaft...
Deze gaat mooi terug naar de winkel i.p.v. naar Apple en ik ga maar eens elders kijken. Ik blijf pech houden met iPhones.
Blijkt dat mijn gesealde iPhone 5 al geregistreerd staat op een Engels adres en dat mijn garantie dus ook al sinds begin maart aan het lopen is. Terwijl ik de iPhone 1,5 week geleden nieuw heb aangeschaft...
Deze gaat mooi terug naar de winkel i.p.v. naar Apple en ik ga maar eens elders kijken. Ik blijf pech houden met iPhones.

waar had je hem gekocht dan?BillSpaarbank schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:00:
Ik heb het probleem dat er stof achter de lens van de camera zit. Nu had ik een afspraak bij de Apple store vrijdag, maar die ga ik door werk helaas niet redden. Geen probleem, ik denk ik bel Apple zelf.
...less is more
Volgens mij is zoiets meer afhankelijk van wat je al bereikt hebt. Heb je al een kanaal waar je reviews doet met veel bezoekers dan zullen ze redelijk snel geneigd zijn jou wat spullen toe te sturen en zo mensen te bereiken.Mizgala28 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:15:
Hey jongens ik heb van iemand gehoord dat je van bedrijven accesoires gratis krijgt (of uitgeleend) voor je iPhone als je zeg maar een review van maakt op youtube ect, weet iemand hoe dit werkt en waar je voor zo iets moet wezen?
Dus waar begin je.. Eerst een community creëren. Dan pas rondvraag doen bij leveranciers/producenten.
Greetings from Earth
Mmm doen ze moeilijk @ AppleStore Amsterdam dan?BillSpaarbank schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:00:
Of begrijp ik even je niet...
Gewoon daar heen gaan en omruilen!
Zelf ook gedaan en deden totaal niet moeilijk!
(overigens ook een erg mooie winkel).
Nee, ze doen verder niet moeilijk. Apple Store is bijna 100 km hier vandaan. Dus dat komt wel als ik in de buurt ben.Tha BasZ schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:06:
[...]
Mmm doen ze moeilijk @ AppleStore Amsterdam dan?
Of begrijp ik even je niet...
Gewoon daar heen gaan en omruilen!
Zelf ook gedaan en deden totaal niet moeilijk!
(overigens ook een erg mooie winkel).
Probleem is dat de (korte) garantie nu nog een paar maanden korter is, omdat het toestel al sinds maart geregistreerd staat, terwijl ik deze 23 mei nieuw heb aangeschaft...
Na jaren android heb ik nu een iphone 5.
Om te navigeren met telefoon heb ik Pocket Earth gekocht. Ik heb een route naar mezelf gemaild als bijlage, de bijlage geopend op de telefoon. Als ik nu rechtsboven in m'n scherm klik kan ik de route wel afdrukken, maar ik zie geen mogelijkheid deze in PocketEarth te openen. Als ik voor afdrukken kies krijg ik de melding dat er geen printer geinstalleerd is.
Ik doe vast niets niet goed of er staat een instelling niet goed. Iemand met tips?
(de site van de fabrikant heeft al een paar dagen problemen, daar wordt ik dus niets wijzer van)
Om te navigeren met telefoon heb ik Pocket Earth gekocht. Ik heb een route naar mezelf gemaild als bijlage, de bijlage geopend op de telefoon. Als ik nu rechtsboven in m'n scherm klik kan ik de route wel afdrukken, maar ik zie geen mogelijkheid deze in PocketEarth te openen. Als ik voor afdrukken kies krijg ik de melding dat er geen printer geinstalleerd is.
Ik doe vast niets niet goed of er staat een instelling niet goed. Iemand met tips?
(de site van de fabrikant heeft al een paar dagen problemen, daar wordt ik dus niets wijzer van)

Op een toestel hier in beheer met 6.1.3 staat ineens dit icoontje waarmee een profile geïnstalleerd wil worden (wat uiteraard geblokkeerd wordt).
Even de logs bekeken en daaruit komt dat de 'update' sinds 30-5 erbij is gezet. Kan zo 123 niet vinden wat dit nu precies is. Gelukkig hebben we zelf een MDM oplossing dus kan er niets op het toestel geinstalleerd worden.
Als iemand iets weet graag!
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
En... Hoe bevalt jouw de overstap?miles schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:25:
Na jaren android heb ik nu een iphone 5.
Whole lot of stars ***
Ik ben best wel pissig geworden vandaag, dus ik heb vorige maand een abonnement bij Vodafone genomen 100 belminuten, onbeperkt sms en 500mb data voor 1st 6 maanden 17 euro per maand en daarna 34 euro per maand en een gratis iPhone 4 8Gb, nu heb je bij t-mobile een aanbieding in plaats van 39 euro per maand betaald je nu eerste 24 maanden 33.20 per maand, dan ben in in totaal bij t-mobile in die 2 jaar 82,80 duurder uit maar dan heb ik onbeperkt sms, 1gb data 90 belminuten ook gratis iphone 4 8GB en buiten mijn bundel tragere maar onbeperkte internet, bij vodafone moet ik bijbetalen buiten data
Snap al niet helemaal waarom je voor een 4 koos maarjaMizgala28 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:00:
Ik ben best wel pissig geworden vandaag, dus ik heb vorige maand een abonnement bij Vodafone genomen 100 belminuten, onbeperkt sms en 500mb data voor 1st 6 maanden 17 euro per maand en daarna 34 euro per maand en een gratis iPhone 4 8Gb, nu heb je bij t-mobile een aanbieding in plaats van 39 euro per maand betaald je nu eerste 24 maanden 33.20 per maand, dan ben in in totaal bij t-mobile in die 2 jaar 82,80 duurder uit maar dan heb ik onbeperkt sms, 1gb data 90 belminuten ook gratis iphone 4 8GB en buiten mijn bundel tragere maar onbeperkte internet, bij vodafone moet ik bijbetalen buiten data
Het heeft ook verder weinig met de iPhone te maken
Omdat niet iedereen geld heeft voor een iPhone 4s of 5 abo ( die, hoe raar het ook klinkt vaak een even duur abonnement hebben terwijl de een wel beter is dan de ander).Camo schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:07:
[...]
Snap al niet helemaal waarom je voor een 4 koos maarja
Verder ben ik al jaren gewend aan iOS en het bevalt mij gewoon (andere systemen vind ik niks).
Ik begon met de iPhone 2G die ik van een kennis kocht simlock vrij in 2007 maar die ging na paar maanden plots stuk en toevallig was de 3G ook pas 2 maanden uit hier nam ik destijd een 1 jaar abonnement een ook die 3G ging na paar maanden stuk door een val, toen had ik een Sony Ericsson met Android en dat vond im 1 grote niks, maar ik zat wel ondertussen te sparen voor een iPhone 3G, echter toen de 3GS uitkwam besloot ik nog 1 maand te wachten en een witte 3GS 32GB te halen, deze ging pas dit jaar februari stuk en dus heb ik de 4 gehaald omdat het in de budget paste.
Simpel zat.
[ Voor 50% gewijzigd door Mizgala28 op 07-06-2013 20:55 ]
Verwijderd
Over een maand loopt mijn lease-abonnement af bij Hi, voor de iPhone 4. Nu heb ik gebeld met de klantenservice, en kan ik het toestel overnemen voor €130.
Mijn vraag is nu, is dit een beetje een goede deal? Ik wil overstappen op een sim-only abonnement, maar heb dus nog wel een toestel nodig. Ik twijfel nu om de iPhone over te nemen van Hi voor dat bedrag of op zoek te gaan naar een ander toestel van rond die prijs..
Mijn vraag is nu, is dit een beetje een goede deal? Ik wil overstappen op een sim-only abonnement, maar heb dus nog wel een toestel nodig. Ik twijfel nu om de iPhone over te nemen van Hi voor dat bedrag of op zoek te gaan naar een ander toestel van rond die prijs..
Dan zou ik hem liever overnemen en anders een ander toestel rond €200 en hoger nemen want voor 130 euro heb je niks goeds, behalve dan de lumia 520 voor 160 euro sim vrij, maar dat is windows phone 8 en dat is een compleet andere koek dan iOS.
Wow 130 euro, had je die abonnement 2 jaar of zo? Sowieso 130 euro bijbetalen is niet veel maar wel een schande je betaald al zo veel voor een abonnement en dan willen ze nog 130 euro.
Maar als die iPhone in goede staat is zou ik hem gewoon overkopen, ben je beter en goedkoper vanaf, en anders zoals gezegd in de richting 200 euro of meer zoeken.
Wow 130 euro, had je die abonnement 2 jaar of zo? Sowieso 130 euro bijbetalen is niet veel maar wel een schande je betaald al zo veel voor een abonnement en dan willen ze nog 130 euro.
Maar als die iPhone in goede staat is zou ik hem gewoon overkopen, ben je beter en goedkoper vanaf, en anders zoals gezegd in de richting 200 euro of meer zoeken.
Daar kunnen we niets over zeggen. Dat hangt helemaal af van de abokosten die je hebt gehad en hoeveel data en belminuten je daarvoor kreeg. Plus of het een 2 jarig of 1 jarig contract is geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:18:
Over een maand loopt mijn lease-abonnement af bij Hi, voor de iPhone 4. Nu heb ik gebeld met de klantenservice, en kan ik het toestel overnemen voor €130.
Mijn vraag is nu, is dit een beetje een goede deal?
Als ik het zo lees wordt je gewoon genaaid met toestellease. Maar volgens mij kun je de vraag beter in het abo gedeelte posten, aangezien het niet zoveel met de iPhone te maken heeft.
Heb nu toch iets vreemds. Ik heb zojuist buiten een foto gemaakt met mijn 1 week oude iPhone 5. HDR aan, verder geen bijzonderheden.
Er is een flinke waas te zien op de foto (heb dit bij meerdere foto's gezien). Wat zou dit kunnen zijn?
https://www.dropbox.com/s...2013-06-08%2013.24.28.jpg
Vraag 2: ik heb "background uploading" aangezet bij instellingen van de DropBox app. Sinds ik dat heb gedaan is er continu een pijltje aanwezig in de notificatie balk.
Kan dit kwaad of vreet dit enorm veel stroom?
Vraag 3: ik weet het, het is geen spotify of dropbox forum, maar ik heb bijv. de top2000 op de iphone in de Spotify app gedownload zodat deze ook zonder internetverbinding te luisteren is. Mijn idee was, was dat deze lijst ten alle tijden offline oproepbaar zou zijn omdat ik deze namelijk gedownload heb. Helaas kan ik nu op de een of andere manier de hele lijst weer downloaden omdat ik geen een nummer kan afspelen terwijl de iPhone in vliegtuidmodus is. Beetje vreemd dus...
Nu moet ik wel zeggen dat ik af en toe de knop "offline beschikbaar" aan- en uit heb gezet.
Er is een flinke waas te zien op de foto (heb dit bij meerdere foto's gezien). Wat zou dit kunnen zijn?
Vraag 2: ik heb "background uploading" aangezet bij instellingen van de DropBox app. Sinds ik dat heb gedaan is er continu een pijltje aanwezig in de notificatie balk.
Vraag 3: ik weet het, het is geen spotify of dropbox forum, maar ik heb bijv. de top2000 op de iphone in de Spotify app gedownload zodat deze ook zonder internetverbinding te luisteren is. Mijn idee was, was dat deze lijst ten alle tijden offline oproepbaar zou zijn omdat ik deze namelijk gedownload heb. Helaas kan ik nu op de een of andere manier de hele lijst weer downloaden omdat ik geen een nummer kan afspelen terwijl de iPhone in vliegtuidmodus is. Beetje vreemd dus...
Nu moet ik wel zeggen dat ik af en toe de knop "offline beschikbaar" aan- en uit heb gezet.
[ Voor 61% gewijzigd door cv8x op 08-06-2013 16:47 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Hallo, kun je nog steeds je gedownloade nummers met iTunes match ''witwassen'?
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Ja, dat kan, zie iTunes Match
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Wat betreft vraag 3: rustig wachten tot alles gedownload is. Zelf luister ik alles offline en nooit problemen! (Ook in vliegmodus). Als ik op me desktop een liedje favoriet maak en offline beschikbaar maak moet ik paar keer spotify sluiten en openen voordat hij gaat bijwerken.cv8x schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:11:
Heb nu toch iets vreemds. Ik heb zojuist buiten een foto gemaakt met mijn 1 week oude iPhone 5. HDR aan, verder geen bijzonderheden.
Alles was gedownload, maar het probleem is dat ik nu alles opnieuw moet downloaden op mijn iPhone. En 2000 nr's duurt erg lang kan ik je vertellen 
Of zou het komen doordat ik de knop terug heb gezet?
Of zou het komen doordat ik de knop terug heb gezet?
[ Voor 15% gewijzigd door cv8x op 08-06-2013 18:49 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Als je de 'waas' linksonderin bedoelt bij het beentje dan komt dat omdat die bewoog tijdens het maken van de foto.cv8x schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:11:
Een HDR maakt 3 foto's in korte tijd met verschillende belichtingen en voegt die dan samen om een Hoger Dynamisch Bereik (HDR) te krijgen. Maar als die foto's dus niet exact hetzelfde zijn (door bv. beweging) dan krijg je zulke artefacten.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Bedankt voor je reactie RobbieB. Ik bedoelde inderdaad die waas linksonder.
Het beentje zal idd bewogen hebben. Zonder HDR zal het er ook wazig uitgezien hebben verwacht ik.
Het beentje zal idd bewogen hebben. Zonder HDR zal het er ook wazig uitgezien hebben verwacht ik.
vraagje:
Ik krijg binnenkort een iphone 5 ( iphone 4 is gratis met bijbetaling kon ik een iphone 5 nemen) via mijn werk met een KPN bedrijfsabonnement.
Ik mag van het bedrijf het KPN abbo ook privé ( fair use pollicy) gebruiken in Nederland echter niet in het buitenland.
Nu had ik een smartphone met een abbo bij de Holandse Nieuwe ( twee smartphones is voor mij teveel van het goede en heb ik mijn samsung Ativ s weggedaan) nu wil ik gewoon van simcard wisselen in de iphone 5 als ik naar het buitenland ga.
Echter bij de Samsung ativ s moest ik het netwerk van de HN handmatig instellen. Ben je toch wel even mee bezig .
Nu kwam de vraag bij mij op bestaat er een app die de verschillende netwerkinstellingen van KPN en HN onthoudt en die ik alleen hoef te selecteren bij een simcardwissel.
Ik krijg binnenkort een iphone 5 ( iphone 4 is gratis met bijbetaling kon ik een iphone 5 nemen) via mijn werk met een KPN bedrijfsabonnement.
Ik mag van het bedrijf het KPN abbo ook privé ( fair use pollicy) gebruiken in Nederland echter niet in het buitenland.
Nu had ik een smartphone met een abbo bij de Holandse Nieuwe ( twee smartphones is voor mij teveel van het goede en heb ik mijn samsung Ativ s weggedaan) nu wil ik gewoon van simcard wisselen in de iphone 5 als ik naar het buitenland ga.
Echter bij de Samsung ativ s moest ik het netwerk van de HN handmatig instellen. Ben je toch wel even mee bezig .
Nu kwam de vraag bij mij op bestaat er een app die de verschillende netwerkinstellingen van KPN en HN onthoudt en die ik alleen hoef te selecteren bij een simcardwissel.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ik vroeg me vandaag af - nadat ik naar de witte i5 van mijn vrouw keek - waarom mijn zwarte i5 is afgewerkt met zwart aluminium aan de zijkanten en niet - zoals bij de witte - met een mooie zilvere look. Die zilvere/aluminium rand was vele male mooier geweest bij de zwarte, zoals de 4 en 4s dat hebben en de witte 5. Ook zie je aan de zwarte rand wat lichte krasjes, dat maakt het geheel ook al niet mooier. Gek dat Apple daarvoor gekozen heeft. Iemand enig idee waarom ze voor het matzwarte hebben gekozen of was/is daar gewoon geen aanleiding voor?
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 09-06-2013 20:27 ]
Whole lot of stars ***
Zo heeft Jony Ive het bedacht.Rudios schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:26:
Ik vroeg me vandaag af - nadat ik naar de witte i5 van mijn vrouw keek - waarom mijn zwarte i5 is afgewerkt met zwart aluminium aan de zijkanten en niet - zoals bij de witte - met een mooie zilvere look. Die zilvere/aluminium rand was vele male mooier geweest bij de zwarte, zoals de 4 en 4s dat hebben en de witte 5. Ook zie je aan de zwarte rand wat lichte krasjes, dat maakt het geheel ook al niet mooier. Gek dat Apple daarvoor gekozen heeft. Iemand enig idee waarom ze voor het matzwarte hebben gekozen of was/is daar gewoon geen aanleiding voor?
That makes sense
Hij had het bij zilver moeten laten
Whole lot of stars ***
Vind ik ook.. Zwarte scherm rand met een zilveren achterkant zou ik het mooist vinden.
Maar er is hoop: De iPod touch is sinds kort in precies die kleurstelling te krijgen! Hopelijk gaat dat met de iPhone ook gebeuren.
Hopelijk doet hij het met iOS7 het wel beter.
vinden jullie het ook irritant dat je niet vanuit je foto album een foto kan delen via whatsapp?
Mijn vorige phone (android) kon het wel. In het begin vond ik het ook vervelend. Weet nu niet beter.
Inderdaad! Hoelaat zal iOS 7 worden gepresenteerd vanavond Nederlandse tijd?Mizgala28 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 01:56:
[...]
Hopelijk doet hij het met iOS7 het wel beter.
Whole lot of stars ***
19:00 via tig techsites kan je wel et nieuws volgen...Rudios schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:58:
[...]
Inderdaad! Hoelaat zal iOS 7 worden gepresenteerd vanavond Nederlandse tijd?
Volgens mij namelijk geen livestream...
Zou inderdaad mooi zijn als ze dat met de nieuwe iPhone ook gaan doen. Die aluminium zwarte zijkant heeft mij echt weerhouden om een 5 te kopen.GekkePrutser schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:57:
[...]
Vind ik ook.. Zwarte scherm rand met een zilveren achterkant zou ik het mooist vinden.
Maar er is hoop: De iPod touch is sinds kort in precies die kleurstelling te krijgen! Hopelijk gaat dat met de iPhone ook gebeuren.
Elect a clown, expect a circus.
Het is even wennen, dropbox camera sync werkte met android handiger, het syncen ging automatisch, nu moet ik steeds handmatig syncen.
Het niet kunnen delen van foto's vanuit de filmrol in whatsapp mis ik en eigenlijk ook de kleine icoontjes boven in m'n scherm als ik een nieuw mailbericht of whatsapp bericht had (nu staat een deel van de mail op m'n beginscherm, zichtbaar voor iedereen)
Ook het niet met één beweging uit kunnen zetten van gps is wennen.
Maar het toestel is lekker compact en heeft een heerlijk scherp beeld. En heeft verder de voordelen van een nieuw toestel tov een toestel van bijna drie jaar oud. (En als je toestel eenmaal geregistreerd is heb je eigenlijk niets meer met iTunes te maken.
moet zeggen dat iOS7 mij wel tegen valt. Ik vind het er wél mooi uit zien, maar het is functioneel nog steeds gewoon matig. AirDrop is tof, maar werkt alleen op de nieuwste hardware. Er is voor het design maar een paar kleuren gebruikt, dat ziet er op het startscherm mooi uit. Maar die menu'tjes zien eruit als een olievlek die op water drijft, snap je wat ik bedoel? 
Ik zie dat iOS in car ook niet werken met Apple maps haha
Ik zie dat iOS in car ook niet werken met Apple maps haha
Ik merk altijd dat mensen dat goed praten, maar dat is duidelijk een punt waarin Apple apps onderling niet laat communiceren. Dat vind ik wel een beetje slecht/amateuristisch. Hun principes gaan boven gebruiksvriendelijkheid, terwijl gebruiksvriendelijkheid hun principe is. Rare but ware.Ener103 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:28:
Mijn vorige phone (android) kon het wel. In het begin vond ik het ook vervelend. Weet nu niet beter.
Heren, ik heb een aantal issues waar ik geen oplossing voor vind, wellicht kunnen jullie mij helpen, het betreft een iphone 4 met ios 6.1.3.
1) Bij mijn e-mail prullenbaklen staat dat er 2 berichten inzitten terwijl ze leeg zijn.
2) Bij de facebook app zie ik nog steeds chatgesprekken staan met mensen die ik al lang niet meer op facebook heb (wanneer je opzij swiped), ik heb geprobeerd deze te verwijderen via de "verwijderen uit favorieten" optie maar dat doet niks..
3) Bij candy crush zie ik ook nog foto's van mensen die ik al lang niet meer op facebook heb.
1) Bij mijn e-mail prullenbaklen staat dat er 2 berichten inzitten terwijl ze leeg zijn.
2) Bij de facebook app zie ik nog steeds chatgesprekken staan met mensen die ik al lang niet meer op facebook heb (wanneer je opzij swiped), ik heb geprobeerd deze te verwijderen via de "verwijderen uit favorieten" optie maar dat doet niks..
3) Bij candy crush zie ik ook nog foto's van mensen die ik al lang niet meer op facebook heb.
Facebookappje doet sowiezo een beetje gek, de meest recente berichtjes die ik te zien krijg zijn die van zaterdag. Hij update niet.[b][message=40389232,noline]
Al iemand met iOS 7 beta 1? Ik ben hem op dit moment aan het downloaden 
Edit:
Ik krijg de melding dat het firmware bestand niet compatible is
Edit:
Ik krijg de melding dat het firmware bestand niet compatible is
[ Voor 36% gewijzigd door _Brake_ op 11-06-2013 10:46 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Nog leuker is als je de ipsw hebt maar je op je werk bent en het dus niet kan uitvoeren. Ik krijg de melding dat de software-update-server of iets in die richting niet beschikbaar is...
Moet ik helaas wachten tot ik thuis ben...
Ik heb waarschijnlijk de verkeerde, namelijk iPhone 5 A1428 GSM iOS 7 Beta 1 gedownload. Op het toestel staat A1429, echter is het een GSM versie en ik zie alleen een A1429 CDMA file (iPhone 5 A1429 CDMA iOS 7 Beta 1). Die download ik nu en ga het zo weer opnieuw proberen.Steeffeh schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:12:
Nog leuker is als je de ipsw hebt maar je op je werk bent en het dus niet kan uitvoeren. Ik krijg de melding dat de software-update-server of iets in die richting niet beschikbaar is...
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Laat maar weten hoe het is afgelopen. Ik heb ook een A1429 maar een CDMA versie. Dit is gebleken uit de update die ik gister heb uitgevoerd naar 6.1.4 met GSM werkt het niet maar met CDMA wel._Brake_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:22:
[...]
Ik heb waarschijnlijk de verkeerde, namelijk iPhone 5 A1428 GSM iOS 7 Beta 1 gedownload. Op het toestel staat A1429, echter is het een GSM versie en ik zie alleen een A1429 CDMA file (iPhone 5 A1429 CDMA iOS 7 Beta 1). Die download ik nu en ga het zo weer opnieuw proberen.
De CDMA accepteert hij wel, hij is aan het updaten as we speak!
Edit:
Ennnnnnnnn hij draait! Zonder UDID registratie oid. Ziet er fantastisch uit! Alleen Find my iPhone werkt nog niet naar behoren.
Edit:
Ennnnnnnnn hij draait! Zonder UDID registratie oid. Ziet er fantastisch uit! Alleen Find my iPhone werkt nog niet naar behoren.
[ Voor 53% gewijzigd door _Brake_ op 11-06-2013 12:43 ]
Ik heb nog het probleem dat ik mn tijdzone niet ingesteld krijg op de beta. Iemand hier nog meer last van?
Had ik ook, opnieuw opgestart en toen was het verholpen.
Uuuuhh hoe kan je nou al iOS 7 hebben dan!? Dacht dat dit over een paar maanden pas uit kwam?! Is dit dan een 'neppert' 😋 haha!_Brake_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:58:
De CDMA accepteert hij wel, hij is aan het updaten as we speak!
Edit:
De release voor developers is gisteren uitgekomen.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik heb de beschikking over een developeraccount (van mijzelf, maar amper wat mee gedaan). Kan ik zoiets van een Windows PC ook regelen? Zo ja, heeft iemand een linkje met een tutorial o.i.d.?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ok! hier ben ik, ik wordt heeeeeeelemaal gek van mijn 4s, er is de laatste tijd zoveel aan mis, en het is allemaal software matig, een totale reboot zonder backup terug te zitten heeft geen zin.
1: Mijn geluid valt vaak software matig weg via de speakers, zonder enige reden, het balkje om het geluid te veranderen verdwijnt gewoon helemaal, in alle apps? Ik snap er niks van. Het gebeurd vaak als ik de camera app open. Maargoed, dat is nog niet het ergste, het is enorm irritant maargoed.
En 2: Mijn batterij is CONSTANT in gebruik, ik heb echt alles geprobeerd, google afgezocht en instellingen aan en uit gezet, apps verwijderd etc. Maar ook dit is een software matig probleem. Bekijk onderstaande afbeelding en je snapt waarom!

WIE O WIE kan me helpen??!
1: Mijn geluid valt vaak software matig weg via de speakers, zonder enige reden, het balkje om het geluid te veranderen verdwijnt gewoon helemaal, in alle apps? Ik snap er niks van. Het gebeurd vaak als ik de camera app open. Maargoed, dat is nog niet het ergste, het is enorm irritant maargoed.
En 2: Mijn batterij is CONSTANT in gebruik, ik heb echt alles geprobeerd, google afgezocht en instellingen aan en uit gezet, apps verwijderd etc. Maar ook dit is een software matig probleem. Bekijk onderstaande afbeelding en je snapt waarom!

WIE O WIE kan me helpen??!
Probleem 2 heb ik gehad na de update naar iOS 6 op mijn iPad 2. Daar werd het veroorzaakt door push-mail. Je kan het testen door push-mail tijdelijk uit te schakelen, na het uitschakelen moet het batterijverbruik weer normaal zijn.
De definitieve oplossing was mijn mail account verwijderen en opnieuw toevoegen.
De definitieve oplossing was mijn mail account verwijderen en opnieuw toevoegen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Nope doesn't seem to do the trick, ik wordt er echt moe van, kan hem gratis opsturen, maar kan mijn telefoon eigenlijk echt niet missen
.
Hey jongens ik heb 3 snelle vraagjes, ik heb iphone 4 met een abonnement en iOS 6.1.3 als ik iCloud aanzet kan ik dat ook uitsluitend via wifi doen? En kost het nou echt zo veel batterij?
En stel dat ik dan toch maar geen iClou wil, als ik het wis behoud ik dan wel alles op mijn iphone?
Ik vond het gewoon niet nodig om daar een topic voor te starten.
En stel dat ik dan toch maar geen iClou wil, als ik het wis behoud ik dan wel alles op mijn iphone?
Nou vooruit dan, 3 snelle antwoorden:Mizgala28 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:20:
Hey jongens ik heb 3 snelle vraagjes, ik heb iphone 4 met een abonnement en iOS 6.1.3 als ik iCloud aanzet kan ik dat ook uitsluitend via wifi doen? En kost het nou echt zo veel batterij?
Ja,nee en ja

Have Fun Funske
THXfunske schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:25:
[...]
Nou vooruit dan, 3 snelle antwoorden:
Ja,nee en ja
Hoe warm wordt een Iphone 5 bji jullie? Sinds een tijdje speel ik Simpsons Tapped Out en na een uurtje continu spelen was mijn mobiel voor 50 procent leeg en behoorlijk warm. Niet gloeiend heet ofzo, maar ook niet echt comfortabel warm.
Ik krijg de foto's van mijn iPhone met iOS 6.nogiets niet geimporteerd. Op mijn Mac met Snow Leopard open ik Fotolader. Daar zie ik wel de iPhone staan en dat ie via usb connected is. Maar er verschijnen helemaal geen foto's in beeld.
Erg raar, net opgemerkt dat de achterkant van mijn iphone 4 een heel klein beetje bol is, ik ziet het niet maar ik voel een kleine golfje bij de batterij, grappig want ik heb hem nu precies 1 maand en altijd in een hoesje en nooit laten vallen.
Erg raar.
Erg raar.
Mee terug gaan, dat is niet goed.
Zo, ook ik had last van stof achter het cameraglas, Apple gebeld en binnen 2 dagen is er een nieuwe iPhone 5 geleverd. Nu de oude nog terugsturen. Goede service, dat wel
Wel 29 of 69 euro armer neem ik aan?TranceSetter schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:28:
Zo, ook ik had last van stof achter het cameraglas, Apple gebeld en binnen 2 dagen is er een nieuwe iPhone 5 geleverd. Nu de oude nog terugsturen. Goede service, dat wel
Heb het ook gehad met de 4s. Van alles geprobeerd. Probleem bleef. Naar Apple store gegaan en 5 minuten later buiten met een nieuweswoutr schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:05:
Nope doesn't seem to do the trick, ik wordt er echt moe van, kan hem gratis opsturen, maar kan mijn telefoon eigenlijk echt niet missen.
Hi, sinds kort in bezig iPhone 5.
ik vraag me af of ik de animaties kan uitzetten in iOS? Ik vind die echt tergend traag en irritant, ik wil gewoon tab-tab-tab door mn iOS heen gaan!
ik vraag me af of ik de animaties kan uitzetten in iOS? Ik vind die echt tergend traag en irritant, ik wil gewoon tab-tab-tab door mn iOS heen gaan!
Kort: nee gaat niet
Whole lot of stars ***
Als je een jailbreak hebt kan het wel. Ik heb ooit een app gehad die animaties verkort.
Verwijderd
Zorg er voor dat de iphone niet in het vergrendel scherm staat wanneer je de telefoon aansluit op de computer, eerst ontgrendelen dan USB aansluiten.Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:33:
Ik krijg de foto's van mijn iPhone met iOS 6.nogiets niet geimporteerd. Op mijn Mac met Snow Leopard open ik Fotolader. Daar zie ik wel de iPhone staan en dat ie via usb connected is. Maar er verschijnen helemaal geen foto's in beeld.
Ik zit al een tijdje met een probleem met mijn iPhone 4s, in de spotlight search vindt hij namelijke sommige nummers gewoon niet terwijl ik er zeker van ben dat ze er op staan.
Ik heb mijn iPhone al is hersteld en een 'fresh install' gedaan, maar probleem is er nog steeds.
Heeft er iemand dit ook al gehad of heeft dit ook?
Ik heb mijn iPhone al is hersteld en een 'fresh install' gedaan, maar probleem is er nog steeds.
Heeft er iemand dit ook al gehad of heeft dit ook?
Kan je iOS 7 ook flashen via WiFi of alleen via USB?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
mataklap schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:08:
Hi, sinds kort in bezig iPhone 5.
Iets langer, het kan wel, maar dan zul je moeten jailbreaken. Heb zelf nooit de noodzaak gezien om de app te installeren, maar het ziet er wel grappig uit (je kan de animaties bijv ook vertragen:)Rudios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:19:
Kort: nee gaat niet
Zie filmpje halverwege deze pagina : http://www.iphonehacks.co...ions-jailbreak-tweak.html
Sinds iOS 7 beta erop ging de batterij van m'n 5 raar doen, nu 6.1.4 er weer op staan maar hij doet nog steeds raar. Kost een vervangend toestel nog steeds € 30 bij de Genius Bar in Amsterdam?
Verwijderd
Kun je niet, zoals bij Windows (op lumia) eerst foto kopiëren naar klembord en dan plakken in whatsapp (ik heb geen iphone meer)Worsteneter schreef op maandag 10 juni 2013 @ 02:27:
vinden jullie het ook irritant dat je niet vanuit je foto album een foto kan delen via whatsapp?
Dat kan wel ja. Maar dat is denk ik niet wat hij bedoelt! Hij wil direct delen en versturen via whatsapp... (Denk ik) Maar kopiëren en plakken in het tekstvak van whatsapp kan wel.Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:45:
[...]
Kun je niet, zoals bij Windows (op lumia) eerst foto kopiëren naar klembord en dan plakken in whatsapp (ik heb geen iphone meer)
Krijg wat, dat doet de truc inderdaad! Dank!Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:31:
[...]
Zorg er voor dat de iphone niet in het vergrendel scherm staat wanneer je de telefoon aansluit op de computer, eerst ontgrendelen dan USB aansluiten.
Vandaag is mijn oude abonnement (KPN) gedeactiveerd en mijn nieuwe (Ben) geactiveerd. Nadat ik de sim erin had gestopt moest ik de toegangscode (niet SIM pincode) intikken. Paar keer geprobeerd maar die wordt niet geaccepteerd. Volgens klantenservice van Ben verandert de toegangscode met een andere SIM? Klopt dat? Klinkt erg ongeloofwaardig...
Heb nu geen idee wat ik moet doen. De tijd tussen pogingen wordt steeds groter.
Als ik er echt niet uit kom, zal ik een restore via iTunes moeten doen...
Ik weet niet of het klopt dat de toegangscode verandert maar je kan toch je KPN sim er terug in doen en dan de toegangscode eraf halen. BEN sim erin en nieuwe toegangscode invoerenpvtonger schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:39:
Vandaag is mijn oude abonnement (KPN) gedeactiveerd en mijn nieuwe (Ben) geactiveerd. Nadat ik de sim erin had gestopt moest ik de toegangscode (niet SIM pincode) intikken. Paar keer geprobeerd maar die wordt niet geaccepteerd. Volgens klantenservice van Ben verandert de toegangscode met een andere SIM? Klopt dat? Klinkt erg ongeloofwaardig...
Hoop voor je dat dit een oplossing is
Ik weet zeker dat de eigengekozen toegangscode tot je iPhone niet veranderd.
Maar ik weet niet zeker welke code hij nu als eerste aan je vraagt. Ik moet zeggen dat ik bij een nieuwe sim, voordat het abo ingaat, altijd alvast deze eerst in een oud simpel toestelletje steek (zodat er nog geen buitenbundel internet tot stand kan komen) en dan alvast de simcode eraf haal.
Daarna in de iPhone en dan wordt "mijn" toegangscode, ongewijzigd, gevraagd.
Maar ik weet niet zeker welke code hij nu als eerste aan je vraagt. Ik moet zeggen dat ik bij een nieuwe sim, voordat het abo ingaat, altijd alvast deze eerst in een oud simpel toestelletje steek (zodat er nog geen buitenbundel internet tot stand kan komen) en dan alvast de simcode eraf haal.
Daarna in de iPhone en dan wordt "mijn" toegangscode, ongewijzigd, gevraagd.
Dat heb ik geprobeerd, maar wordt niet geaccepteerd. Nu weer een uur wachten voor de volgende pogingedebee schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:59:
[...]
Ik weet niet of het klopt dat de toegangscode verandert maar je kan toch je KPN sim er terug in doen en dan de toegangscode eraf halen. BEN sim erin en nieuwe toegangscode invoeren
Hoop voor je dat dit een oplossing is
Moet je niet de unieke code van de Ben simkaart invoeren? Staat waarschijnlijk in dat kleine boekje dat erbij zat. -> oeps, beter lezen
Ik wil een powerpack kopen om in de zomer onze iphones op te kunnen laden zonder dat ze in het toiletgebouw op de camping moeten blijven liggen. Ik zit zelf te denken aan een accupack dat dmv het stopcontact opgeladen kan worden, en waar je in de tent dan twee iphones 5 aan kan hangen.
Nu heb ik zelf al wat rondgekeken maar kom nergens een accupack tegen waar je twee iphones tegelijk aan kunt hangen.
Omdat we met de fiets reizen (ik heb geen naafdynamo) en gewicht een issue is, wil ik liever niet een accupack met het formaat van een brood.
Iemand die goede tips en / of ervaringen voor mij heeft?
Ik wil een powerpack kopen om in de zomer onze iphones op te kunnen laden zonder dat ze in het toiletgebouw op de camping moeten blijven liggen. Ik zit zelf te denken aan een accupack dat dmv het stopcontact opgeladen kan worden, en waar je in de tent dan twee iphones 5 aan kan hangen.
Nu heb ik zelf al wat rondgekeken maar kom nergens een accupack tegen waar je twee iphones tegelijk aan kunt hangen.
Omdat we met de fiets reizen (ik heb geen naafdynamo) en gewicht een issue is, wil ik liever niet een accupack met het formaat van een brood.
[ Voor 73% gewijzigd door miles op 17-06-2013 15:01 ]
Ik gebruik daarvoor zelf deze : http://dx.com/p/external-...phone-5-black-blue-181924miles schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:54:
Moet je niet de unieke code van de Ben simkaart invoeren? Staat waarschijnlijk in dat kleine boekje dat erbij zat. -> oeps, beter lezen
Goed voor 2 extra ladingen en je kan hem gewoon over je iphone heen laten zitten als het moet. Hier kan uiteraard maar 1 iPhone op worden aangesloten en de laadtijd is wel een uurtje of 8.
Of in jouw geval zou je zoiets kunnen nemen : http://dx.com/p/external-...r-cell-phone-white-135080
Goed voor een 6-tal ladingen (of 3 per iphone)
Mijn replacement iPhone 5 is onderweg als het goed is. Mijn huidige heeft stog onder de cameralens. Voor de mensen die een refurbished iPhone 5 hebben ontvangen, hoe is jullie ervaring daarmee?
[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-06-2013 16:48 ]
Wat kost zo'n express replacement? Lees op internet namelijk verschillende bedragen.BillSpaarbank schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:48:
Mijn replacement iPhone 5 is onderweg als het goed is. Mijn huidige heeft stog onder de cameralens. Voor de mensen die een refurbished iPhone 5 hebben ontvangen, hoe is jullie ervaring daarmee?
Ik heb het idee dat mijn Wifi chip niet helemaal 100% is.. In de tuin buiten heb ik slechter Wifi bereik dan mn pa met z'n iPhone 4.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Deze heb ik inderdaad ook bekeken. Zag alleen dat de ene uitgang 2,1 en de andere 1 ampere is.sverzijl schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:25:
[...]
Of in jouw geval zou je zoiets kunnen nemen : http://dx.com/p/external-...r-cell-phone-white-135080
Goed voor een 6-tal ladingen (of 3 per iphone)
De natuurkunde is wat roestig, houdt dit in dat de ene uitgang sneller laadt dan de andere?
Normaal gesproken 29 euro.Kuhr89 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:53:
[...]
Wat kost zo'n express replacement? Lees op internet namelijk verschillende bedragen.
Ik heb het idee dat mijn Wifi chip niet helemaal 100% is.. In de tuin buiten heb ik slechter Wifi bereik dan mn pa met z'n iPhone 4.
Ervaring is perfect. Afgelopen week die van mij ontvangen. Geen krassen, geen chips, etc.
Nu de oude nog terugsturen ;-)
Nu de oude nog terugsturen ;-)
jij ook al! Heb hier de zelfde ervaring. Op plaatsen waar wij met al onze andere Apple producten (iPad2, iPad Retina, iPhone 4 en 4S, Macbook Pro) perfecte ontvangst hebben in de tuin heeft mijn iPhone 5 amper tot helemaal geen wifi bereik. Ergste is nog dat hij wel aangeeft dat hij bereik heeft, waardoor hij dus ook niet naar 3G schakelt!Kuhr89 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:53:
[...]
Wat kost zo'n express replacement? Lees op internet namelijk verschillende bedragen.
Wat dacht je hiervan: http://shop.iculture.nl/p...al360-iculture-actie.html?miles schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:54:
Is maar tijdelijk…….
Have Fun Funske
Verwijderd
Ik ga mijn abonnement van mijn werk (iPhone 5) ook prive gebruiken en mijn internet bundel van mijn prive telefoon opzeggen. Ik neem dan een simpele sim only van een paar euro om nog wel te kunnen bellen en sms'en op een oude Nokia.
Maar als ik mijn prive SIM (dus zonder internetbundel) nu ga gebruiken in de iPhone voor tijdens de vakantie. Hoe kan ik dan zeker weten dat de iPhone geen data verbruikt. Is namelijk wel een prijzig geintje zonder bundel. Is alleen data uitzetten voldoende of moet er meer gebeuren?
Maar als ik mijn prive SIM (dus zonder internetbundel) nu ga gebruiken in de iPhone voor tijdens de vakantie. Hoe kan ik dan zeker weten dat de iPhone geen data verbruikt. Is namelijk wel een prijzig geintje zonder bundel. Is alleen data uitzetten voldoende of moet er meer gebeuren?
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.