Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik ben sinds vorige week overgestapt van een Galaxy S3 naar een iPhone 4s.
Ik was het eigenlijk een beetje zat om steeds maar weer te klooien met dat ding en het scherm werd mij eigenlijk een beetje te groot voor het gemak (heb het klooien jarenlang leuk gevonden en draaide altijd custom firmware). Een paar weken geleden een iPad gekocht en was eigenlijk vrij snel verkocht door het gemak van het apparaat.
Dus vorige week mijn S3 te ruil aangeboden en bezit nu dus sinds een weekje de 4s en ben er nog steeds erg blij mee.
Zal ongetwijfeld een jailbreak gaan toepassen om functies als agenda'op lockscreen etc in te kunnen stellen.

Ik heb mijn iPhone gewoon zonder itunes geactiveerd, wat echt zonder problemen ging. Gebruik wel itunes op mijn pc om een lokale backup te maken en voor de muziek over te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:12:
Ik ben sinds vorige week overgestapt van een Galaxy S3 naar een iPhone 4s.
Ik was het eigenlijk een beetje zat om steeds maar weer te klooien met dat ding en het scherm werd mij eigenlijk een beetje te groot voor het gemak (heb het klooien jarenlang leuk gevonden en draaide altijd custom firmware). Een paar weken geleden een iPad gekocht en was eigenlijk vrij snel verkocht door het gemak van het apparaat.
Dus vorige week mijn S3 te ruil aangeboden en bezit nu dus sinds een weekje de 4s en ben er nog steeds erg blij mee.
Zal ongetwijfeld een jailbreak gaan toepassen om functies als agenda'op lockscreen etc in te kunnen stellen.

Ik heb mijn iPhone gewoon zonder itunes geactiveerd, wat echt zonder problemen ging. Gebruik wel itunes op mijn pc om een lokale backup te maken en voor de muziek over te pompen.
Herkenbaar, ben zelf na 4 jaar iPhone ook voor een S3 gegaan, maar na een paar maanden gillend weer terug naar een iPhone!

Wel geinig met die custom ROMs en zo maar doe mij maar een apparaat wat uit de doos meteen naar behoren werkt.

Liep zelf ook tegen het onhandig grote scherm aan.

Tevens was het scherm spontaan gebarsten en werd er door Samsung En de provider niks aan gedaan (ook al was er geen valschade).

[ Voor 7% gewijzigd door Fusajiro op 04-02-2013 12:18 ]

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:32
Modbreak:Graag weer ontopic over de iPhone praten. De discussie over verschillen met Windows Phone 8 is hierbij over :).

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 04-02-2013 12:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
GerCor schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:11:
Oja, tot slot. Ik kan me nog herinneren dat toen ik de iPhone kocht ik me eerst moest aanmelden bij iTunes ... anders deed de iPhone helemaal niks. En dat terwijl ik helemaal geen iTunes wil hebben en iTunes niet van de PC te verwijderen is.
Het klopt dat je dat je kunt herinneren, maar sinds oktober 2011 (iOS 5) is dat niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:04

FreakNL

Well do ya punk?

Mijn iPhone 5 heeft zelfs nog nooit aan iTunes gehangen en mijn iPad4 ook niet.

Wat ik zelf trouwens bijzonder gaaf vond aan de transitie van mijn iPad2 naar de iPad4;

Ik heb op de iPad 2 een cloud backup gemaakt. Daarna heb ik de iPad4 aangezet, mezelf aangemeld op de cloud en de betreffende backup teruggezet. Ik kreeg (uiteraard) al mijn apps terug (had niet anders verwacht), maar wat me verbaasde is dat ook mijn WiFi instellingen meekwamen en wat me helemaal verbaasde is dat toen ik Dolphin opende op de nieuwe iPad ik meteen de tabbladen voor mijn neus kreeg die ik op de oude iPad nog open had staan :D

Je hebt er geen reet aan, maar ik vond het wel erg grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Dat is 1 van de dingen die Apple zeer goed doet. Voor zover ik weet heeft bv Android nog steeds niet de mogelijkheid om zo ver te backuppen/restoren. contactlijst wel via je google account, maar echt een gehele backup van de foon niet. En bij apple gaat dit wel vanzelf, nieuw i-device, en hopla, volledige restore, en het is alsof het je oud i-device is. WP8 heb ik niet echt een idee, nog niet met gewerkt.

Ik heb overigens geen iphone maar wel een ipod touch. En persoonlijk ben ik wel tevreden over itunes (op windows), niet omgwtfbbq, beste app ooit. En itunes11 is nog steeds wat wennen om bepaalde dingen te vinden. Maar, het doet wat het moet doen, is naar mijn ervaring best snel. Ik denk dat vele negatieve ervaringen toch nog stammen uit het begin tijdperk van itunes op windows.

In ieder geval vind ik de gelijkaardige applicaties voor android phones (doubletwist, mediamonkey,...) niet beter.

Voor de rest is het logisch dat als iemand die omgeven is door het Microsoft ecosysteem, dat een WP8 foon daar zich goed in integreert. Maarja, zelfde met Apple ecosysteem, heb je wat apple devices, dan werkt dat allemaal vlot weg om onderling alles te syncen en laten samenwerken.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 08:15
Zijn er nog bepaalde must-haves die alleen met een jailbreak te krijgen zijn?

Op mijn iPhone 2g had ik altijd mijn agenda op mijn lockscreen, maar dat mis ik eigenlijk niet zo. Ook SBsettings mis ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 07:48
Sbsettings is voor mij eigenlijk nog de enigste reden om een jailbreak uit te voeren.
De rest van de dingen die ik vroeger deed beginnen nu zo langzamerhand in IOS te verschijnen.
Misschien zit er in IOS7 het restant, dan is een jailbreak voor mij al helemaal niet relevant meer.
De alternatieve manieren om aan apps te komen is nu ook al erg beperkt geworden, al gebruikte ik dat al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 15:34
Ik draai nu een paar maanden op een iPhone5 zonder JB en het enige wat ik echt mis is :

- Agenda op lockscreen (en die niet alleen de komende 24 uur weergeeft zoals in het notification center, maar minimaal 1 week vooruit)
- Email headers op lockscreen, waarbij je de email ook direct als gelezen kan markeren
(LockInfo dus)
- SBSettings om snel Wifi/3G aan/uit te zetten en VPN op te zetten

Verder wat kleine handigheidjes zoals 2x indrukken van power om flashlight aan te zetten en andere combinatie om de home knop te disablen (voor de kids:), maar daar houdt het wel een beetje op tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Oke, bedankt voor de info!

Voor mij is het dan niet heel interessant om te jailbreaken. Naar mijn ervaring wordt de telefoon dan toch net een beetje trager en gaat de batterij minder lang mee. (Maar dat was op de iPhone 2g, dus misschien is dat alweer verbeterd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 03-10 07:48
Trager werd hij er vroeger wel van, maar dat kwam meer door het geheugengebruik ervan icm te weinig ram installed.
De huidige iphones hebben al voldoende geheugen, en zijn dusdanig krachtig dat je dat niet meer merkt denk ik.
Mijn vorige 3GS vertraagde heel licht na de jailbreak, maar was al niet al te krachtig.
Met een 4S of 5 zou je daar denk ik niets meer van merken. Maar ik heb (nog) niet gejailbreaked, dus ik kan er niets over zeggen. Misschien dat iemand anders hier een andere mening over heeft.

Van een sneller leeglopende accu heb ik nooit iets gemerkt.
Maar ik gebruikte dan ook alleen sbsettings.
Als je met allerlei andere tooltjes gaat rommelen die op de achtergrond resources gebruiken, zal dat zonder twijfel invloed hebben op je battery life.

[ Voor 20% gewijzigd door Banshee op 05-02-2013 13:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 22:19
FreakNL schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:05:
Mijn iPhone 5 heeft zelfs nog nooit aan iTunes gehangen en mijn iPad4 ook niet.
Hoe zet je muziek op je iPhone zonder gebruik van iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 15:34
coenox schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:59:
[...]
Ik kan niet voor FreakNL spreken natuurlijk, maar sinds ik Spotify gebruik zet ik helemaal geen muziek meer op m'n iPhone (anders dan evt local downloads in Spotify zodat eea ook offline te gebruiken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn iPhone bijgewerkt naar iOS6.1. Nu heb ik het volgende probleem. Ik krijg wel netjes pushup meldingen van WhatsApp of Wordfeud, maar zodra binnen in de app ga. Kunnen ze geen verbinding maken. Met wifi aan heb ik geen problemen. En gewoon internetten, facebooken ook geen problemen.

Waaraan lig dit? Ik heb al netwerkinstellingen hersteld, maar mag niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:46
toevallig HI/KPN of een van de dochter ondernemingen? Schijnen een storing te hebben.
Twitter staat er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JipJapGoedje schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:08:
toevallig HI/KPN of een van de dochter ondernemingen? Schijnen een storing te hebben.
Twitter staat er vol mee.
Yep, hi abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Muurtegel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:46:
Oke, bedankt voor de info!

Voor mij is het dan niet heel interessant om te jailbreaken. Naar mijn ervaring wordt de telefoon dan toch net een beetje trager en gaat de batterij minder lang mee. (Maar dat was op de iPhone 2g, dus misschien is dat alweer verbeterd)
Ik had net voordat iOS 6.1 uitkwam, mijn 3GS gejailbreakt (tethered natuurlijk) en eigenlijk was er niks wat ik echt nodig had.

Custom themes waren leuk maar vertraagden mijn hele iPhone.
SBSettings bleek niet zo noodzakelijk te zijn voor mij (ik ging toch automatisch naar instellingen voor het uitzetten van wi-fi)
Siri was leuk maar traag en crashte 8 v/d 10 keer.
GBA games waren leuk maar ik gebruikte het niet zo vaak.

Uiteindelijk ga ik het niet doen dus.

Ik had trouwens tijdje terug een gek idee, wat nou als Apple toch wel iOS 7 naar 3gs en 4 uitbrengt? vraag me af hoe zwaar het zou zijn en of de 3GS niet hetzelfde probleem (of erger) zou krijgen als de 3Gop iOS 4.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
coenox schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:59:
[...]

Je kan het via de iTunes app rechtstreeks op je telefoon downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 22:19
Fusajiro schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:41:
[...]

Je kan het via de iTunes app rechtstreeks op je telefoon downloaden :+
Doe me eens een linkje, kan die app niet vinden :P

I-funBox (http://www.i-funbox.com/) zou ook nog kunnen, maar dan gebruik ik denk ik net zo lief gewoon iTunes. Ik was gewoon nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
coenox schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:32:
[...]

Doe me eens een linkje, kan die app niet vinden :P

I-funBox (http://www.i-funbox.com/) zou ook nog kunnen, maar dan gebruik ik denk ik net zo lief gewoon iTunes. Ik was gewoon nieuwsgierig.
De app die ik bedoel staat standaard op je iOS-device. Met dat paarse icoontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:23
Kan je activeren zonder iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon7
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-06-2021
Sinds vandaag gaat de accu van mijn iphone5 batterij ineens supersnel leeg, 15% p.u. Zonder de iphone actief te gebruiken. Draait al een week of twee op de nieuwste ios versie. Heb de telefoon al eens ge reboot. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
De laatste tijd een nieuwe app geïnstalleerd die dit mogelijk zou kunnen veroorzaken? (of jailbreak?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:43
Het valt mij ook op dat mijn iPhone 5 sinds de laatste update ook sneller leegloopt. Eind van de middag zit ik nu op 15%, terwijl dit altijd eind van de avond was. Best vervelend, want ik was altijd erg tevreden over de batterij.

Misschien maar een aantal dingen resetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Voor degene die net als mij geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden met een jailbreak: http://www.cultofmac.com/...for-the-iphone-5-roundup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Radeon7 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:38:
Sinds vandaag gaat de accu van mijn iphone5 batterij ineens supersnel leeg, 15% p.u. Zonder de iphone actief te gebruiken. Draait al een week of twee op de nieuwste ios versie. Heb de telefoon al eens ge reboot. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Tip: maak een backup via iTunes, restore je iPhone en zet vervolgens de backup terug. Heeft bij m'n 4S veel verbetering gebracht voor het batterijverbruik

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Weet iemand hoe het precies werkt in de Apple Store in Amsterdam; als je een defect heb aan je telefoon dan kan je je telefoon + een geld bedrag inruilen voor een gereviseerd toestel? Maar dit kan toch ook voor een toestel ouder dan 2 jaar, zonder garantie, tegen een hoger bedrag? Wat zijn precies de eisen hiervoor?
Wat als je telefoon van de een op de andere dag opeens niet meer aan gaat, is die dan nog te ruilen voor een gereviseerd toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 16 januari ben ik in bezit van de iphone 5, mijn eerste apple wonder. Geweldig apparaat.
Toen ik'm kocht heb ik er direct een hoesje om gekocht en erom gedaan. Nu zag ik vandaag, nadat ik het hoesje eraf haalde dat er een deuk in de hoek zit. De metalen rand die eromheen zit, heeft overal een minuscuul stukje afstand van het witte materiaal wat om het scherm zit. In de hoek zit het er bij mij tegenaan. Gelukkig doet ie het verder prima.
Ik heb de telefoon nog niet laten vallen, maar daar koop ik bij de Phonehouse natuurlijk niks voor, kan ik makkelijk zeggen. Ik denk dat de beschadiging al aanwezig was bij aankoop. Ik weet het, ik had beter moeten kijken....
Nu is mijn vraag, hoe zit het met de garantie van Apple, ik lees her en der over de Apple Care, maar is die garantie ook voor dit soort dingen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mag schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:03:
Weet iemand hoe het precies werkt in de Apple Store in Amsterdam; als je een defect heb aan je telefoon dan kan je je telefoon + een geld bedrag inruilen voor een gereviseerd toestel? Maar dit kan toch ook voor een toestel ouder dan 2 jaar, zonder garantie, tegen een hoger bedrag? Wat zijn precies de eisen hiervoor?
Wat als je telefoon van de een op de andere dag opeens niet meer aan gaat, is die dan nog te ruilen voor een gereviseerd toestel?
Als je geen garantie hebt moet je betalen voor een nieuw toestel (€149 voor een iPhone 4), heb je wel garantie dan hoef je niets te betalen. Best simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

MarcoC schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:26:
[...]

Als je geen garantie hebt moet je betalen voor een nieuw toestel (€149 voor een iPhone 4), heb je wel garantie dan hoef je niets te betalen. Best simpel toch?
Right, en hoe zit het met de staat van het toestel? Wat als die niet meer aan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mag schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Right, en hoe zit het met de staat van het toestel? Wat als die niet meer aan gaat?
Dat maakt niet uit denk ik. Wat gebeurt er als je wasmachine niet meer aan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er misschien iemand die het volgende kan verklaren.
Zodra ik de telegraaf app open op mijn iphone activeerd deze de gps (zichtbaar aan het pijltje bovenaan)
Wanneer ik de app afsluit blijft het pijltje nog een aantal seconden zichtbaar totdat deze verdwijnt.
Open ik de telegraaf app weer dan verschijnt ook meteen het pijltje van de gps.

Kijk ik onder privacy settings in IOS dan is locatievoorziening voor de telegraag app uitgeschakeld en word ook niet aangegeven dat deze er de afgelopen 24 uur gebruik van heeft gemaakt.

Hoe kan de telegraaf app mijn GPS activeren, ik heb dit meerdere malen getest, ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Ik heb niets te verbergen maar vind het gewoon raar dat deze app mijn GPS kan gebruiken terwijl ik het niet toesta. :z

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:44
arjants schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:24:
Is er misschien iemand die het volgende kan verklaren.
Zodra ik de telegraaf app open op mijn iphone activeerd deze de gps (zichtbaar aan het pijltje bovenaan)
Wanneer ik de app afsluit blijft het pijltje nog een aantal seconden zichtbaar totdat deze verdwijnt.
Open ik de telegraaf app weer dan verschijnt ook meteen het pijltje van de gps.

Kijk ik onder privacy settings in IOS dan is locatievoorziening voor de telegraag app uitgeschakeld en word ook niet aangegeven dat deze er de afgelopen 24 uur gebruik van heeft gemaakt.

Hoe kan de telegraaf app mijn GPS activeren, ik heb dit meerdere malen getest, ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Ik heb niets te verbergen maar vind het gewoon raar dat deze app mijn GPS kan gebruiken terwijl ik het niet toesta. :z
Wellicht maakt de Telegraaf gebruik van iAds? Geen idee verder, aangezien ik die app niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 13:55
Scroll dan bij locatievoorzieningen eens naar beneden en klik op systeem. Staat daar niet een blauw pijltje?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jeroen O schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:36:
Scroll dan bij locatievoorzieningen eens naar beneden en klik op systeem. Staat daar niet een blauw pijltje?
tnx voor de tip, maar daar staat alles uit behalve "Kompas kalibireren" en "Telnetwerk zoeken"
Wel staat er een grijs pijltje bij "Genius voor apps" maar die staat uitgeschakeld :|

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 19:34
Hmm ik heb wel wat storage problemen.
Ik had eerst een 32gb iPhone4
en nu een 16gb iPhone 5... Wel een beetje spijt ervan.

Grootste boosdoener is mn fotocollectie. 7gb aan foto's.
Heeft iemand een idee, zal ik gewoon alles uploaden naar mn dropbox en verwijderen van mn telefoon? Of heeft iemand een mooiere oplossing?

Ik vond t altijd wel prettig dat mn foto's van de afgelopen jaren beschikbaar waren. Maar ja, hoe vaak gebruik ik t. Nooit? Misschien 1x per 2 maanden.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-10 23:42

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Voor foto's gebruik ik de iPad, werkt veel beter in gezelschap. Op mijn telefoon staan bijna geen foto's, vind dat niet handig.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14:12
SeenD schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:27:
Hmm ik heb wel wat storage problemen.
Ik had eerst een 32gb iPhone4
en nu een 16gb iPhone 5... Wel een beetje spijt ervan.

Grootste boosdoener is mn fotocollectie. 7gb aan foto's.
Heeft iemand een idee, zal ik gewoon alles uploaden naar mn dropbox en verwijderen van mn telefoon? Of heeft iemand een mooiere oplossing?

Ik vond t altijd wel prettig dat mn foto's van de afgelopen jaren beschikbaar waren. Maar ja, hoe vaak gebruik ik t. Nooit? Misschien 1x per 2 maanden.
Ik heb ook een 16GB iPhone 5 en ik store al mijn foto's in Dropbox.. Als je ze wilt bekijken kan dat eventueel in Dropbox zelf, al zijn ze dan niet zo scherp. Mocht je dan een foto nodig hebben om te gebruiken of te bewerken kun je deze weer uit Dropbox downloaden.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kuhr89 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb ook een 16GB iPhone 5 en ik store al mijn foto's in Dropbox.. Als je ze wilt bekijken kan dat eventueel in Dropbox zelf, al zijn ze dan niet zo scherp. Mocht je dan een foto nodig hebben om te gebruiken of te bewerken kun je deze weer uit Dropbox downloaden.
Of gebruik photostream van Apple zelf?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14:12
Photostream zou eventueel kunnen, maar deze resized de originele foto en kost het je alsnog ruimte op je telefoon.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Als ik het goed begrepen heb, worden de photo's van de photostream op je device opgeslagen. Via dropbox kun je foto's inzien zonder dat ze op het device staan.

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 19:34
Ja, heb vannacht maar de 8gb geupload naar dropbox.... ben op de helft gekomen. :)

Had toch beter de 32gb versie moeten kopen. Ik maak best veel foto's en video's ermee. :S
Thx voor de tips

Something something

• Muurtegel
Je kunt ook voor Box kiezen. Die hebben (volgens lifehacker) nu een actie waar je 50GB opslagruimte krijgt: http://lifehacker.com/598...ine-storage-free-for-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:35
iPhone 5,2 met iOS 6.1.

Mijn camera werkt niet meer.
Ik heb al een keer een restore gedaan via iTunes ("shift+update").
Zonder resultaat helaas. Enig idee wat te doen?

Als je de camera app opent, dan zie je dit:
Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/2629/photojne.png

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:43

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Voor mijn kleine schoonzusje van 12 jaar heb ik hier op V&A een iPhone 3G 16Gb gekocht, leuk toestel, alleen geen whatsapp, omdat deze iOS 4.3 vereist, die niet beschikbaar is voor de 3G.

De appleID is dus ook pas nieuw, geen backups, waarover ik las dat dit hierna wel weer werkte, nadat whatsapp of Apple eerderde ondersteuning staakten.

Ergens las ik ook dat ik vanaf een ander toestel het mogelijk zou kunnen overzetten, hoe werkt dit, of kan dat niet eens?

Ze heeft tevens geld uitgegeven aan een prepaid kaart speciaal voor WA, en is nu wat droefig natuurlijk..

Valt hier nog wat aan te doen, of is het einde oefening om er WA op te krijgen!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
sain onez schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 22:52:
Voor mijn kleine schoonzusje van 12 jaar heb ik hier op V&A een iPhone 3G 16Gb gekocht, leuk toestel, alleen geen whatsapp, omdat deze iOS 4.3 vereist, die niet beschikbaar is voor de 3G.

De appleID is dus ook pas nieuw, geen backups, waarover ik las dat dit hierna wel weer werkte, nadat whatsapp of Apple eerderde ondersteuning staakten.

Ergens las ik ook dat ik vanaf een ander toestel het mogelijk zou kunnen overzetten, hoe werkt dit, of kan dat niet eens?

Ze heeft tevens geld uitgegeven aan een prepaid kaart speciaal voor WA, en is nu wat droefig natuurlijk..

Valt hier nog wat aan te doen, of is het einde oefening om er WA op te krijgen!?
http://technieuws.com/168...rkt-weer-op-de-iphone-3g/

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:43

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die had ik al gelezen, ik moet blijkbaar ene WA 2.8.4 vinden en op dat toestel installeren, hoe doe ik dit buiten iTunes om!?

Ook is de app nog niet aangeschaft, terwijl het juist voor oudere gebruikers hersteld werd, of kan ik toch wel een activatie code verschaffen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Niet aangeschaft = alsnog aanschaffen... mocht het uiteindelijk niet werken, dan kun je een refund aanvragen vanuit je iTunes. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:35
kraades schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:42:
iPhone 5,2 met iOS 6.1.

Mijn camera werkt niet meer.
Ik heb al een keer een restore gedaan via iTunes ("shift+update").
Zonder resultaat helaas. Enig idee wat te doen?

Als je de camera app opent, dan zie je dit:
[afbeelding]
Het was aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de QR reader van TapMedia Ltd. die via de restore backup weer was geinstalleerd.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Beste tweakers,

Blijf met een probleem zitten waar ik me vinger niet exact op kan leggen. Ik vertrouw mijn 3G verbinding niet. Denk dat het probleem wellicht in de iPhone 5 zit. Heb al meerdere posts geplaatst over slechte 3G maar wil nogmaals een poging doen om tips hierover te krijgen.
Heb VF-altijd met 14.4mb/s. Heb soms wel erg snel internet op 3G. 10mb/s weleens gehad maar helaas is het meestal 0.35mb/s. Nu snap ik dat dit aan de gebieden kan liggen waarin ik ben zoals VF ook aangeeft. Toch heb ik regelmatig 2G of 0.35mb/s op 3G terwijl anderen sneller 3G hebben met minder Abbo ook via VF. Nu heb ik gemerkt dat als ik dan mijn telefoon uit en weer aan zet ik wel snelle 3G verbinding heb?! Van 0.35mb/s naar 8mb/s?! 8)7 Denk dus dat het probleem wellicht in de iPhone 5 zit. Zal er een chip oid kapot zijn? Werkt een harde reset terwijl het proberen al vanaf het begin zo is? Hoe doe je een harde reset? Werkt een nieuwe simkaart? Kan het aan VF liggen? Kan ik met dit probleem naar Apple of Vodafone?

Alvast bedankt voor reacties... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:28

janklp

FortyTwo Capital

Doe eens een netwerk reset en bel anders Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Janusz schreef op zondag 17 februari 2013 @ 04:08:
Doe eens een netwerk reset en bel anders Apple.
Netwerk reset inmiddels gedaan. Zal het eens proberen. Betwijfel of dat het probleem is/was. Nog meer mensen ideeën? of dezelfde klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:58
Even advies nodig. Heb vorig weekend een auto met 50-60 km verschil achterop gehad en mijn Iphone 4S lag in het dashbord vakje. Nu zat hij nog in een casemate tough dus geen zichtbare schade , maar sindsdien kraakt de oorspeaker.

Nu is dat natuurlijk geen garantie en wordt het verzekerd, maar moet het perse via Apple om de garantie te behouden ? (telefoon is 1,5 jaar oud) Ben bang dat ik de telefoon dan een tijdje kwijt ben en ik heb geen andere telefoon waar een kleine simkaart in kan :( dus hoe sneller het gerepareerd wordt des te beter het is.

Alle tips zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Beste tweakers,

Ik weet niet of ik dit hier zo kan vragen?
Graag advies nodig betreffende een aankoop van een nieuwe iphone 5.
Ik zou graag jullie gebruikerservaring willen lezen over de iphone 5, het liefst via DM om zo het topic een beetje te besparen). Ik ben namelijk van plan om voor de komende abonnements wijziging bij vodafone, een iphone 5 aan te schaffen. Maar vanwege het bedrag van de telefoon wil ik wel weten of ik een goede keus maak.

Even klein achtergrond van mij kant:

4jaar terug heb ik de iphone 3g aangeschaft bij verlenging van mijn abonnement. Hier was ik zeer tevreden mee, echter wou ik na 2 jaar gebruik iets anders proberen. Ik ben toen overgestapt naar de Blackberry torch 9800, een redelijke telefoon maar wat mij vooral opbreekt zijn de apps + snelheid van de telefoon (langzamer als de 3g zelfs)

Graag zou ik wat ervaringen van jullie willen lezen. :)
Ik heb trouwens al op andere fora's gekeken, echter kon ik hier niet veel ervaringen lezen van gebruikers zelf.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:55
Neem eens wat gebruikers reviews door, daar wordt de iP5 veelvuldig vergeleken met oudere iPhones en andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Domino schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:26:
Neem eens wat gebruikers reviews door, daar wordt de iP5 veelvuldig vergeleken met oudere iPhones en andere smartphones.
Dit heb ik ook gedaan idd :)

Echter is de meest recente in december gemaakt, we zijn nu weer een aantal maanden verder en met een nieuwe ios versie 6.1.

Ik zou graag wat meer weten wat de iphone gebruiker ervan vind zo tussen door. Niet iedere gebruiker heeft tijd om een hele review te schrijven, echter misschien wel om even kort aan mij aan te geven wat zij ervan vinden was mijn gedachte.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:55
Okee, helaas kan ik je niet helpen. Heb geen 5, ben nog tevreden met de 4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
Mijn ervaring is de afgelopen maanden nauwelijks veranderd. iOS 6.1 heeft voor mij geen verschil gemaakt. Verder alleen dat nu bijna alle apps de iPhone 5 ondersteunen. Apps die dit nog niet doen heb ik ondertussen vervangen met andere apps (tweetdeck deed het bij mij bijvoorbeeld nog niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Is het mogelijk om de metalen/aluminium stukje rondom het behuizing van de iPhone 5 te vervangen?

Heb vandaag mijn toestel laten en der zit 2/3 deukjes in het behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
De behuizing van de iPhone 5 is uit een stuk gemaakt, dus je kan het niet even vervangen. Je zult er dus of mee moeten leven of je toestel moeten laten vervangen. Ik heb mijn toestel ook laten vallen en ondanks een hoesje zat er toch een grote kras in de behuizing. Bij de Apple store konden ze voor 229 Euro het toestel vervangen en de schade is bij mij gedekt door mijn aankoopverzekering. Ben je niet verzekerd via een inboedelverzekering of creditcard dan kan het dus wel een duur grapje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 17:12

JB

Cédric roelt!

jona schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:13:
De behuizing van de iPhone 5 is uit een stuk gemaakt, dus je kan het niet even vervangen. Je zult er dus of mee moeten leven of je toestel moeten laten vervangen. Ik heb mijn toestel ook laten vallen en ondanks een hoesje zat er toch een grote kras in de behuizing. Bij de Apple store konden ze voor 229 Euro het toestel vervangen en de schade is bij mij gedekt door mijn aankoopverzekering. Ben je niet verzekerd via een inboedelverzekering of creditcard dan kan het dus wel een duur grapje zijn.
Verzekerd via creditcard? Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik zoek nog steeds een goede verzekering iig voor valschade maar het blijft angstig stil in het verzekeringen topic. Een aanvullende buitenhuis verzekering dekt bij mij maar max 500 euro dus daar kan ik niet zoveel mee.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

jona schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:13:
Veel te duur maar zal het toch wel even voor de zekerheid navragen.

Wat voor verzekering heb je afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Zojuist een iPhone 4 overgenomen van een medetweakers maar ik kom er net achter dat ik geen wi-fi verbindingen kan vinden (woon in een flat)

met mijn xperia t kon het wel maar iPhone 4... nee

Update naar 6.1.2 gedaan en nog steeds kan hij niks vinden (bleutooth werkt wel)

hij heeft ook gewoon een wi-fi adres (info van iPhone)

Is hij dan kapot of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:16

Grin

Ride si sapis.

Knamix schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:51:
Zojuist een iPhone 4 overgenomen van een medetweakers maar ik kom er net achter dat ik geen wi-fi verbindingen kan vinden (woon in een flat)

met mijn xperia t kon het wel maar iPhone 4... nee

Update naar 6.1.2 gedaan en nog steeds kan hij niks vinden (bleutooth werkt wel)

hij heeft ook gewoon een wi-fi adres (info van iPhone)

Is hij dan kapot of..?
Je woont in een flat, grote kans dat er op jouw wifi kanaal tog tig andere netwerken zitten.
Zet je wifi op een ander kanaal, dat doe je in dus @ router.
De iP4 is nogal gevoelig voor drukke wifi-gebieden. Succes!

Voor meer vragen kan je DM'en, zo houden we dit topic over de iPhone. :Y

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoe beheren jullie de foto's op de iPhone? Graag zou ik zien dat ik eea kan verdelen maar dit kan niet automatisch zover ik weet? Foto's van camera in aparte map zou al toereikend zijn (handmatig is me te veel werk).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
De foto app is voor mij ook nog een raadsel. Ik vind het erg jammer dat alles automatisch in 1 map geplaatst wordt. Zelfs whatsapp foto's, welke ik af en toe absoluut niet tussen mijn normale foto's wil hebben.

Ik ben er gisteren wel achter gekomen dat dropbox een functie heeft om foto's automatisch te uploaden. De app kan blijkbaar enkele seconden starten wanneer je van locatie gewisseld bent en in deze tijd foto's uploaden. Nadeel is wel dat dropbox je locatie in de gaten moet houden, maar dat vind ik geen probleem. Werkt namelijk prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 21:03
Muurtegel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:11:
De foto app is voor mij ook nog een raadsel. Ik vind het erg jammer dat alles automatisch in 1 map geplaatst wordt. Zelfs whatsapp foto's, welke ik af en toe absoluut niet tussen mijn normale foto's wil hebben.
Whatsapp --> Instellingen --> Chatinstellingen --> 'Bewaar ont. media' uitschakelen

Probleem opgelost. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vikingtosh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:22:
[...]

Whatsapp --> Instellingen --> Chatinstellingen --> 'Bewaar ont. media' uitschakelen

Probleem opgelost. ;-)
Ja in zoverre dat je het er helemaal niet meer op hebt staan. Ben pas sinds kort bezitter van de iPhone maar vind dit toch wel een beperking. Voor een "domme gebruiker" ideaal want alles is makkelijk terug te vinden omdat er maat één "map" is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
JB schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:30:
[...]
Ja in zoverre dat je het er helemaal niet meer op hebt staan. Ben pas sinds kort bezitter van de iPhone maar vind dit toch wel een beperking. Voor een "domme gebruiker" ideaal want alles is makkelijk terug te vinden omdat er maat één "map" is.
Je foto's worden zo ook gewoon opgeslagen op je telefoon hoor. Bij de desbetreffende persoon/groep in Whatsapp kun je alle foto's bekijken en desgewenst alsnog foto's in de foto-app opslaan.

Whatsapp --> Conversatie openen --> Foto aantikken --> 'Bekijk alle media'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:36

Rudios

Lost in space?

Ik heb 5 updates klaarstaan in de Appstore, echter blijft het bij een wit scherm als ik deze open. Hij laad dus de updates pagina niet, de rest van de Appstore werkt wel. Heb de iP5 opnieuw opgestart maar ook dat mag niet helpen. Iemand een idee?

Edit: opnieuw uit- en inloggen via appleID werkt helaas ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Rudios op 20-02-2013 19:54 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56
Weet iemand of ik whatsapp ook via wifi kan laten werken?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:33
Ligt eraan wat je met 'kan laten werken' bedoelt. Als het via 3G werkt, dan zou het via wifi ook moeten werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 22:23

eisbaer

Zie signature

Rudios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:57:
Ik heb 5 updates klaarstaan in de Appstore, echter blijft het bij een wit scherm als ik deze open. Hij laad dus de updates pagina niet, de rest van de Appstore werkt wel. Heb de iP5 opnieuw opgestart maar ook dat mag niet helpen. Iemand een idee?

Probeer eens wifi uit te schakelen en via 3G binnen te halen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 07:56
Hahn schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:17:
Ligt eraan wat je met 'kan laten werken' bedoelt. Als het via 3G werkt, dan zou het via wifi ook moeten werken.
Ik kan nergens aangeven dat hij perse via wifi moet werken als dat er is... Of doet hij dat automatisch? (Iphone 5)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:33
Hij gebruikt gewoon de verbinding die er is, dat kan je niet instellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

eisbaer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:23:
[...]

Probeer eens wifi uit te schakelen en via 3G binnen te halen.
Bedankt, maar werkte ook niet. Ik heb een complete herstel gedaan en daarna een restore. Nu werkt het wel weer. Vaag, nooit eerder gehad.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 20:19
Rudios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:47:
[...]

Bedankt, maar werkte ook niet. Ik heb een complete herstel gedaan en daarna een restore. Nu werkt het wel weer. Vaag, nooit eerder gehad.
Had ik ook. App store app even sluiten en opnieuw opstarten loste het voor mij al op. Op de Apple support community staan veel meer mensen met dit probleem, daar heb ik deze oplossing vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Had ik ook geprobeerd. Werkte ook niet.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:05

jasjenl

Liab A Tymo

Rudios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:47:
[...]

Ik heb dat zo vaak met de AppStore, dan probeer ik het gewoon later nog eens een keer en dan werkt het meestal wel weer.

• opa_paul
Rudios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:57:

Heb nu precies hetzelfde. Maar goed, dus alleen op te lossen met restore of wat?! Heb ik eigenlijk weinig zin in! Geen andere mogelijkheid?! Er zullen toch meer mensen dit probleem nu hebben?!

• Muurtegel
Probeer de app eens te killen door de app te sluiten > dubbelklik op de home knop > app icoon inhouden > kruisje. Lijkt me dat ie daarna weer vers opent en het weer doet. Zo niet, dan zou het aan de server van Apple kunnen liggen.

• opa_paul
Muurtegel schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:48:
Probeer de app eens te killen door de app te sluiten > dubbelklik op de home knop > app icoon inhouden > kruisje. Lijkt me dat ie daarna weer vers opent en het weer doet. Zo niet, dan zou het aan de server van Apple kunnen liggen.
Uiteraard al geprobeerd. Werkt ook niet. Opnieuw opstarten ook niet. Inmiddels ook al geüpdate naar 6.1.2. Ook geen effect.

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
En app verwijderen en daarna opnieuw installeren??

Have Fun Funske

• opa_paul
funske schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:34:
En app verwijderen en daarna opnieuw installeren??
Je kan de app store zelf natuurlijk niet verwijderen. Weet niet welke Apps geüpdate moeten worden omdat ik dus een blank scherm krijg 😉 dus... Weet het niet. Heb mail gestuurd. Apple support staat er vol mee met vergelijkbare klachten.

• Beeksma
Heb onlangs het volgende besteld bij dealxtreme:

Lightning kabel: http://dx.com/p/usb-sync-...hone-5-white-100cm-163395
8 naar 30 Pins adapter: http://dx.com/p/30-pin-fe...for-iphone-5-white-169393

Totaal nog geen 7 euro en beide werken voor zowel opladen als syncen met iTunes.
Doe er je voordeel mee. :)

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:44
Vikingtosh schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:51:
Heb onlangs het volgende besteld bij dealxtreme:

Lightning kabel: http://dx.com/p/usb-sync-...hone-5-white-100cm-163395
8 naar 30 Pins adapter: http://dx.com/p/30-pin-fe...for-iphone-5-white-169393

Totaal nog geen 7 euro en beide werken voor zowel opladen als syncen met iTunes.
Doe er je voordeel mee. :)
En vervolgens blokkeert Apple met een update die Lightning-kabels... Of de isolatie van de kabels is niet goed (wat ik overigens niet anders verwacht voor zo'n prijs)... Of er is een ander probleem...

Oh, mocht het je afvragen. Apple kan wel degelijk onofficiële accessoires blokkeren, omdat er met Lightning een handshake moet worden gemaakt die gecheckt wordt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door me_mrtn op 21-02-2013 18:26 ]

• Beeksma
me_mrtn schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:25:
[...]

En vervolgens blokkeert Apple met een update die Lightning-kabels... Of de isolatie van de kabels is niet goed (wat ik overigens niet anders verwacht voor zo'n prijs)... Of er is een ander probleem...

Oh, mocht het je afvragen. Apple kan wel degelijk onofficiële accessoires blokkeren, omdat er met Lightning een handshake moet worden gemaakt die gecheckt wordt. :)
Dat zien we dan wel weer. In het ergste geval wordt de kabel gedegradeerd naar oplaadkabel.
Voorlopig vervullen ze hun taak prima voor die 7 euro. ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

Werken prima inderdaad :)

Wat betreft het witte scherm van de App Store heb ik ook gehad op 1 van onze iPads. Wat hielp was de app afsluiten en de iPad herstarten.

Mijn boefje is liev!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 10:34
Iemand enig idee waarom een mediamarkt de iPhone 5 16gb niet los mag / wil verkopen vandaag eindelijk de knoop door gehakt icenter had hem niet meer en bij mm lag hij wel, maar mochten ze hem niet los verkopen ;(

Vond het een vreemd antwoord aangezien ze er toch lagen, maar ze wilde hem niet mee geven.
Nou zit ik toch, maar weer te denken om dan misschien toch maar te wachten tot de nieuwe iPhone komt maar dat zal vast nog even duren.

Keuzes keuzes :X

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:05

jasjenl

Liab A Tymo

Woolfy681 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:11:
Iemand enig idee waarom een mediamarkt de iPhone 5 16gb niet los mag / wil verkopen vandaag eindelijk de knoop door gehakt icenter had hem niet meer en bij mm lag hij wel, maar mochten ze hem niet los verkopen ;(

Vond het een vreemd antwoord aangezien ze er toch lagen, maar ze wilde hem niet mee geven.
Nou zit ik toch, maar weer te denken om dan misschien toch maar te wachten tot de nieuwe iPhone komt maar dat zal vast nog even duren.

Keuzes keuzes :X
Bestel je m toch bij Apple zelf online? Dan heb je m ook zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met garantie van een Iphone als ik er een bestel uit de UK? Ze zijn daar aanzienlijk goedkoper atm. Kan ik dan gewoon bij de Apple Store terecht?

Ik ga van de week een Iphone los bestellen en stap over op sim-only. Ben nu alleen aan het bekijken waar hij het goedkoopst te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik ben sinds sept 2012 in bezit van een iphone4. En wil toch afentoe een zip exe of rar kunnen downloaden. Na enkele mislukte pogingen oa. Met Filer vraag ik hier maar om advies voor de beste add-on :)

Mijn vast internet is afgesloten en wacht op nieuw abonnement. Mijn bundel bij de KPN is pok al op en heb maar 10k snelheid. Verscheidene dingen zelf proberen is dus een "paaain" :(

[ Voor 0% gewijzigd door Daedalus op 24-02-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Had dit al in een andere thread gepost, maar wellicht dat dit hier ook mensen kan helpen, vwb het witte scherm in de update sectie van de appstore:
Instellingen --> Privacy --> Locatieinstellingen --> Systeem --> Locatie toestemming voor genius apps uitzetten. Dit las ik ergens, en na dit gedaan te hebben werkt vandaag de update sectie in de appstore weer naar behoren! Kan ook met eventuele willekeur te maken hebben (de ene keer werkte de update-sectie wel, de andere keer niet), maar wellicht is dit de oplossing. Heb het inmiddels een paar dagen geleden gedaan, en tot nog toe werkt het updaten weer prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:43:
Hallo. Ik ben sinds sept 2012 in bezit van een iphone4. En wil toch afentoe een zip exe of rar kunnen downloaden. Na enkele mislukte pogingen oa. Met Filer vraag ik hier maar om advies voor de beste add-on :)

Mijn vast internet is afgesloten en wacht op nieuw abonnement. Mijn bundel bij de KPN is pok al op en heb maar 10k snelheid. Verscheidene dingen zelf proberen is dus een "paaain" :(
Jailbreaken en safari download manager installeren en daarna de bestanden in wireshare zetten en downloaden met je pc direct van de iphone

[ Voor 4% gewijzigd door Manke op 25-02-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als het scherm groen wordt aan de zijkant, waar ligt dat dan aan? Branduren? Kan ermee leven, als het maar niet erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vanochtend zijn mijn Sony MDR-EX81IP oordoppen overleden dus ik ben op zoek naar een alternatief voor gebruik bij mijn iPhone 4S. Ik zie veel Sennheiser voorbij komen op de bekende site met het blauwe bolle mannetje maar ik wil erg graag doppen met én fatsoenlijk geluid én een mic + controls (zowel track als volume control) aangezien ik vaak met de doppen op de fiets zit. Die kan ik erg slecht vinden moet ik zeggen, ook bij Sony niet echt. De doppen die ik had schijnen ondertussen end of life te zijn. Wie kan me in de juiste richting duwen? Budget zo rond de 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Servor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:47:
Vanochtend zijn mijn Sony MDR-EX81IP oordoppen overleden dus ik ben op zoek naar een alternatief voor gebruik bij mijn iPhone 4S. Ik zie veel Sennheiser voorbij komen op de bekende site met het blauwe bolle mannetje maar ik wil erg graag doppen met én fatsoenlijk geluid én een mic + controls (zowel track als volume control) aangezien ik vaak met de doppen op de fiets zit. Die kan ik erg slecht vinden moet ik zeggen, ook bij Sony niet echt. De doppen die ik had schijnen ondertussen end of life te zijn. Wie kan me in de juiste richting duwen? Budget zo rond de 50 euro.
http://www.bax-shop.nl/oordopjes/bekijk-alle-producten.html

misschien ?

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Ik heb een aantal immitatie lightning kabels gekocht bij DX.
één grote troep.
kwaliteit is bagger, opladen gaat veel trager.

kortom een advies, neem het als test maar ga niet hele magazijnen vol kopen en aan je nichtjes neefjes geven, want het is bewezen dat deze kabels toch meer stroom aan het apparaat geven die de accu vernachelt.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 09:45
fatihbatur schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:02:
Ik heb een aantal immitatie lightning kabels gekocht bij DX.
één grote troep.
kwaliteit is bagger, opladen gaat veel trager.

kortom een advies, neem het als test maar ga niet hele magazijnen vol kopen en aan je nichtjes neefjes geven, want het is bewezen dat deze kabels toch meer stroom aan het apparaat geven die de accu vernachelt.
Theoretisch kan dat niet, meer stroom 'krijgen' dan gevraagd wordt door de elektronica :)
Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.