Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
Is het opladen soms even onderbroken geweest (vanaf een lege batterij)?

Dat is wat ik heb gehad. Accu leeg laten lopen. Vervolgens aan de PC gehangen om op te laden. Bij 93% ongeveer was het tijd om te gaan slapen. Dus iPhone losgekoppeld en vervolgens aan de oplader gehangen. Resultaat: 93% en een stekkertje in beeld.

Vervolgens heb ik de iPhone gewoon de hele nacht aan de lader laten hangen en de volgende ochtend stond ie wel op 100%.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Was vandaag bij kpn business center en zonder vragen pakte hij een wit doosje. Helaas had ik nog geen backup van mn foto's gemaakt, dus heb mn eigen eerst weer meegenomen.

In dat witte doosje zit of een nieuwe of een refurbished. Maar hoe groot is de kans op nu al een refurbished exemplaar? Ik heb liever een nieuwe uiteraard. Ter plekke serienummer checken op de week waarin hij gemaakt is?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Refurbished is toch gewoon goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Uniciteit schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:49:
Tja, dan kan een winkel automatisch hogere "return rates" verwachten. Op een gegeven moment merken ze wel dat zoiets alleen maar geld kost. :)

Trouwens nog iets opvallends: bij 95% al volledig opgeladen! :P

[afbeelding]
Die van mij laadt wel tot 100%, maar ik merk sinds donderdag dat mijn iphone heel snel in mijn ogen leeggaat, als ik onderweg ben staat alles (mobiele data, 3g, bleutooth en wifi) uit en ik luister alleen naar muziek en dan gaat het als volgt.

Ochtend, 100%, 30 minuten in de bus + muziek = 96% batterij over.
4 uur later, batterij op 88% (zonder wat dan ook te doen) 30 minuten in de bus + muziek = 72% batterij over.

Heel raar, hij gaat daarna sneller leeg terwijl ik hetzelfde doe, hiervoor haalde ik met hetzelfde ritueel betere prestaties, dan was de batterij vaak nog op 85%, de batterij is pas 3 weken oud.

Het is wel zo dat ene keer ik de iPhone helemaal leeg maak tot ik hem oplaad, terwijl de andere keer ik hem door synchronisatie met de pc op 75% al ga opladen, of het daar aan ligt weet ik niet, wat ook grappig is dat als ik hem s'nachts vol achterlaat hij (als alles uit is op het gsm netwerk na) de volgende ochtend op 94%/90% batterij is, met wi-fi is dat vaak maar 1% minder, na restore en alles is het resultaat hetzelfde.

Het is wel zo dat ik bij een telco winkel die batterij voor 40 euro heb laten vervangen, ik ga niet bij iCenter 140 euro dokken voor het vervangen van een 3GS batterij, en geld voor een andere telefoon zal ik dit jaar niet hebben.
Uniciteit schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 02:00:
Refurbished is toch gewoon goed? ;)
Zolang je er geen volle prijs voor hoeft te betalen is het prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 01-01-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Tja, was gewoon een software bugje... ik had die serieuze reacties niet verwacht :P

@hierboven: kijk bij: Instellingen> Algemeen > Gebruik en dan onderaan bij "Gebruik". Als je op één lading 5 uur gebruik kan halen, is het goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Wie weet wat er al met een refurbished model is gebeurd denk ik dan. Wellicht heeft iemand hem een paar keer laten vallen, is hij in vochtige ruimtes geweest of wie weet wat. Als de inhoud minder is dan de mijne, kan er wel een leuk nieuw frontje omheen zitten, maar daar koop ik niet zoveel voor :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
_Brake_ schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:57:
Wie weet wat er al met een refurbished model is gebeurd denk ik dan. Wellicht heeft iemand hem een paar keer laten vallen, is hij in vochtige ruimtes geweest of wie weet wat. Als de inhoud minder is dan de mijne, kan er wel een leuk nieuw frontje omheen zitten, maar daar koop ik niet zoveel voor :)
Refurbished modellen:

- Strengere eisen dan modellen die "nieuw" van de band afrollen
- Handmatige controle (i.p.v. ééntje uit een batch controleren)
- Nieuwe batterij
- NIeuwe behuizing

Al is-ie gevallen, dan heb je nog een nieuwe behuizing. Alles is, als het goed is, verder gecontroleerd en alles werkt gewoon.

Daarnaast heb je zo te zien al minimaal twee maanden een iPhone 5 (de eerste post die ik van je in dit topic terug kan vinden is van 1 november 2012 waarin je het over de iPhone 5 en HD Voice hebt). Als je al een refurbished toestel krijgt, dan zijn de interne - goedwerkende - onderdelen nog steeds bijna zo goed als nieuw. Misschien is het refurbished toestel wel later geproduceerd... dan heb je nóg nieuwere onderdelen dan je nu al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het eerste nieuwtje over de iPhone 5S of iPhone 6 is alweer opgedoken.
http://www.iphoneclub.nl/...erlogs-van-ontwikkelaars/
Ben benieuwd welke van de twee het wordt, zeker omdat ze met iPhone6,1 weer gelijk lopen met de volgorde qua nummers. Waardoor iPhone 6 ipv 5S ook mogelijk zou worden. Denk wel dat dit een iPhone wordt met grote vernieuwingen en dat de iPhone 5 een "tussenmodel" was, omdat deze nog niet af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Mijn iphone 5 laadt sinds gister avond niet meer op... Heb al drie laders geprobeerd maar hij blijft gewoon helemaal leeg.. vanavond maar eens langs de Apple store. Ik hoop dat er nog iets aan te doen valt.. neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Uiteraard :). Zou alleen wel een afspraak maken bij de Genius bar. Zonder afspraak kon je weleens bedrogen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Janusz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:22:
Uiteraard :). Zou alleen wel een afspraak maken bij de Genius bar. Zonder afspraak kon je weleens bedrogen uitkomen.
Kan geen afspraak meer maken vanavond.. Ga het op goed geluk maar eens proberen, ben benieuwd naar de oplossing...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Oplossing: maak even een afspraak :). Aan de andere kant is je probleem wel niet zo rot dan je misschien wel direct geholpen wordt. Je kan immers je telefoon niet meer gebruiken.

[ Voor 65% gewijzigd door janklp op 02-01-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm zonet deed mn iphone 5 een quick reset terwijl ik mn mail checkte, dus even het apple logo in beeld en daarna naar het lockscreen.. Iemand enig idee hoe dat kan?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:56
Is dat niet gewoon een springboard crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetaFrame schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:33:
Hmmm zonet deed mn iphone 5 een quick reset terwijl ik mn mail checkte, dus even het apple logo in beeld en daarna naar het lockscreen.. Iemand enig idee hoe dat kan?
Heb ik al een aantal keren gehad vooral met whatsapp.
Maar had ik ook al last van met mijn iphone 4, dus iets nieuws is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hmm, waarom kan ik hier op Tweakers nog zo weinig vinden over het 'OMG Whatsapp werkt niet meer op iPhone 3G!!!!111'-drama? Of zoek ik gewoon niet goed?

Whatsapp vereist dat je een nieuwe whatsapp-versie installeert om te blijven functioneren, een versie van whatsapp die alleen werkt op een versie van IOS die weer niet op de iPhone 3G kan worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Klopt, Xcode heeft geen ondersteuning meer voor de iPhone 3G / iOS 4.2.1. Maar goed, het toestel is dan ook al twee jaar uit de software updates en is inmiddels al 4½ jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Hij werd eind 2010 nog verkocht, net 2 jaar oud dus voor sommigen. En dan ineens moet hij bij het grof vuil, omdat Apple besluit dat het 'te oud' is en je dus geen apps meer mag updaten. Helemaal leuk als je net betaald had om whatsapp aan te schaffen :D Ten eerste werd hij ineens gratis, ten tweede kun je het ineens niet meer gebruiken. Maar dat kost maar een euro. Nog leuker: je history is weg en je nieuwste berichten die je wel binnen hoort/ziet komen, kan je niet openen. Dus je weet dat iemand je een bericht stuurt, maar de inhoud krijg je niet. Har har har >:)

[ Voor 14% gewijzigd door woekele op 02-01-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
woekele schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:39:
Hij werd eind 2010 nog verkocht, net 2 jaar oud dus voor sommigen. En dan ineens moet hij bij het grof vuil, omdat Apple besluit dat het 'te oud' is en je dus geen apps meer mag updaten. Helemaal leuk als je net betaald had om whatsapp aan te schaffen :D Ten eerste werd hij ineens gratis, ten tweede kun je het ineens niet meer gebruiken. Maar dat kost maar een euro. Nog leuker: je history is weg en je nieuwste berichten die je wel binnen hoort/ziet komen, kan je niet openen. Dus je weet dat iemand je een bericht stuurt, maar de inhoud krijg je niet. Har har har >:)
Dit kan je Apple niet aanrekenen. Het is Whatsapp die besluit de oude versie van hun app niet meer te supporten vanuit hun servers.

En de iPhone 3G was met iOS 4 al niet meer vooruit te branden, hoe zouden ze ooit iOS 5 daar op kunnen ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Apple zou gewoon toe kunnen staan dat men nieuwe apps maakt die zowel op iOS4 als iOS5/6 werken, maar dat doen ze niet, ze verplichten dat het alleen op iOS6 werkt schijnbaar. Dat whatsapp ook de oude versie toe zou moeten blijven staan, ben ik met je eens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
woekele schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:55:
Apple zou gewoon toe kunnen staan dat men nieuwe apps maakt die zowel op iOS4 als iOS5/6 werken, maar dat doen ze niet, ze verplichten dat het alleen op iOS6 werkt schijnbaar. Dat whatsapp ook de oude versie toe zou moeten blijven staan, ben ik met je eens trouwens.
Eén van de redenen waarom Apple dat niet doet, is juist de kracht van Apple. Kijk maar naar de Mac's. Ook daar wordt Mountain Lion niet ondersteunt bij sommige Mac's die bijvoorbeeld niet een 64-bit processor hebben, of die de oude X-GPU's hebben van Intel. Maar daardoor hoeven ze juist geen rekening te houden met oudere hardware, waardoor iedereen profiteert van een consistente ervaring (en niet zoals Android). Het punt zit hem in het feit wat GP ook al noemt; Whatsapp wil alleen courante software ondersteunen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie er in godsnaam nu nog een iPhone 3G gebruikt, want ook al werd ie nog in 2010 verkocht, toen waren de 3GS en 4 er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Jouw vergelijking klopt niet helemaal. Okay, mountain lion werkt niet op oude macs. Maar ze verbieden je daar niet applicaties te verspreiden die zowel op mountain lion als op oudere versies van macos werken. In de appstore doen ze dat dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb 3GS dus ik heb nu iOS 6.0.1, 6.1 krijg ik ook en 7 vast niet, maar zelfs als 7 uitkomt ik denk dat ik pas tegen de tijd dat iOS 8 uitkomt pas ga merken dat ik bepaalde apps op mijn 3GS niet meer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
woekele schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:11:
Jouw vergelijking klopt niet helemaal. Okay, mountain lion werkt niet op oude macs. Maar ze verbieden je daar niet applicaties te verspreiden die zowel op mountain lion als op oudere versies van macos werken. In de appstore doen ze dat dus wel.
Jawel hoor, support voor oude Mac OS'n wordt ook uit Xcode gesloopt net zoals iOS. Zo kon Xcode 4 geen PPC meer. Natuurlijk kun je voor OS X nog via andere kanalen je software verspreiden, maar het idee is hetzelfde. Vooruitgang en niet te lang in het verleden blijven hangen.

[ Voor 14% gewijzigd door me_mrtn op 02-01-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sBdeHjxw8QgjnryuW7LrLDu4/full.jpg
Eindelijk een mooi carrier logo zonder jailbreak via dit artikel: http://www.iphoneclub.nl/...eratorlogo-van-je-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ziet er vet uit, maar ik snap het nut ervan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

gewoon omdat het kan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Dan is het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
Ziet er goed uit, past 3G er nog gewoon naast? En zou je de benodigde afbeeldingen willen delen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Uniciteit schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:37:
[...]

Refurbished modellen:

- Strengere eisen dan modellen die "nieuw" van de band afrollen
- Handmatige controle (i.p.v. ééntje uit een batch controleren)
- Nieuwe batterij
- NIeuwe behuizing

Al is-ie gevallen, dan heb je nog een nieuwe behuizing. Alles is, als het goed is, verder gecontroleerd en alles werkt gewoon.

Daarnaast heb je zo te zien al minimaal twee maanden een iPhone 5 (de eerste post die ik van je in dit topic terug kan vinden is van 1 november 2012 waarin je het over de iPhone 5 en HD Voice hebt). Als je al een refurbished toestel krijgt, dan zijn de interne - goedwerkende - onderdelen nog steeds bijna zo goed als nieuw. Misschien is het refurbished toestel wel later geproduceerd... dan heb je nóg nieuwere onderdelen dan je nu al hebt.
Bedankt voor je reactie, ben er nu een stuk zekerder over. Ik zal het meer als gebruiksvoorwerp gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

me_mrtn schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:50:
[...]

Natuurlijk kun je voor OS X nog via andere kanalen je software verspreiden, maar het idee is hetzelfde.
Nee, dat is dus het grote verschil en het idee is niet hetzelfde. Telefoon dwingt je tot de app-store. App-store dwingt de fabrikant ios6-only te coden. Op een pc met macos kan je tenminste nog zelf kiezen welke applicatie je wilt installeren en kan een fabrikant dus ook kiezen een tijdje een oudere xcode te gebruiken bij het compileren om ook oudere macos'en te blijven ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
woekele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:00:
[...]

Nee, dat is dus het grote verschil en het idee is niet hetzelfde. Telefoon dwingt je tot de app-store. App-store dwingt de fabrikant ios6-only te coden. Op een pc met macos kan je tenminste nog zelf kiezen welke applicatie je wilt installeren en kan een fabrikant dus ook kiezen een tijdje een oudere xcode te gebruiken bij het compileren om ook oudere macos'en te blijven ondersteunen.
Nee, idee is precies hetzelfde. Want zoals jij zegt, kan Whatsapp prima de oude versie verbinding laten maken met hun servers, dat staat los van Apple. Daar kiest Whatsapp zelf niet voor. Maar dan nog, de telefoon komt uit juli 2008 (!). Die heeft nog twee jaar software ondersteuning van Apple gehad. Je kan niet altijd je legacy blijven ondersteunen. Simpel als dat. Als ik hier kijk, dan is het aandeel wat onder 4.3.x zit +/- 23% (inclusief onbekend). Dat is van juni 2012. Inmiddels is er een iPhone 5 uitgebracht en iOS6. Kijken we naar oktober dan zien we dat er slechts 10% voor iOS4 is. Dat is dus ook met 4.3.x en onbekend. Oftewel, oude devices gaan in rap tempo eruit. Met meer dan 300 miljoen verkochte iOS-devices is dat inmiddels minder dan 30 miljoen. Van die 30 miljoen zijn er tig weer kapot of niet meer in gebruik. Dus waar hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
Is dat gewoon iets wat het system-stukje gewoon overschrijft? Dus stel dat je in het buitenland bent en de telefoon zit via provider tele-france of zo, staat er dan nog steeds Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

vanaalten schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:43:
[...]
Is dat gewoon iets wat het system-stukje gewoon overschrijft? Dus stel dat je in het buitenland bent en de telefoon zit via provider tele-france of zo, staat er dan nog steeds Vodafone?
Nee dat lijkt me niet, het word gekoppeld aan de Carrier...
Untouchablezz20 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 02:20:
[...]

Ziet er goed uit, past 3G er nog gewoon naast? En zou je de benodigde afbeeldingen willen delen aub?
Nu je het zegt... had ik nog niet naar gekeken. Maar ja, als je WiFi uit zet veranderd dat dus in het 3G logo.

De benodigde afbeeldingen kun je zelf halen van brandsoftheworld.com, maak er een transparante PNG van en het werkt :)

[ Voor 28% gewijzigd door HaterFrame op 03-01-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Hoe kom jij aan zo'n kek logotje? Is er ook zo een van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

me_mrtn schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:16:
[...]

Nee, idee is precies hetzelfde. Want zoals jij zegt, kan Whatsapp prima de oude versie verbinding laten maken met hun servers, dat staat los van Apple. Daar kiest Whatsapp zelf niet voor. Maar dan nog, de telefoon komt uit juli 2008 (!). Die heeft nog twee jaar software ondersteuning van Apple gehad. Je kan niet altijd je legacy blijven ondersteunen. Simpel als dat. <statistiek> Dus waar hebben we het over?
De oude versie verbinding laten maken klopt, maar dat heeft niks te maken met het feit dat ze voor de telefoons app-ontwikkelaars dwingen support voor oudere telefoons te droppen, ookal gebruiken ze bijvoorbeeld helemaal geen functies die alleen voor de nieuwe telefoons beschikbaar zijn. Het werpt een artificiele onnodige drempel op. Op het computer-os dwingen ze ontwikkelaars daar niet toe, omdat ze daar natuurlijk veel minder controle hebben over welke apps wel en niet beschikbaar zijn voor de end-user. Dus hele andere situatie wat mij betreft.

De releasedatum is trouwens irrelevant wat mij betreft, het gaat erom tot wanneer ze hem hebben verkocht. Meer dan 4 jaar actief ondersteunen vraagt niemand om, maar het is ook niet nodig om een net 2 jaar oud apparaat expres en onnodig extra kreupel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vinnienerd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:18:
[...]

Hoe kom jij aan zo'n kek logotje? Is er ook zo een van T-Mobile?
http://www.brandsoftheworld.com/search/logo/tmobile ;)

Maar ik wil ze best wel voor je maken... DM me maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren is de iPhone 3Gs overleden van mijn vriendin nadat ik een update wou doen om Whatsapp weer aan het werk te krijgen. Kreeg foutmelding 37 en sindsdien wou het toestel niets meer. Internet gezocht, maar de oplossing van de Apple site gaf weinig informatie waar ik iets mee kon. Ook de wat minder legale manier om de telefoon te redden werkte op een of andere manier niet...

Nu word er vanavond een nieuwe iPhone 5 gehaald bij de BelCompany, echter vraag ik me af of die toestellen wel Simlock vrij zijn? Iemand die hier iets meer weet van heeft? Want ik kan er niet zo 1-2-3 op internet vinden of dit nog steeds zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Yep, tegenwoordig zijn ze in NL allemaal simlock-vrij.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
iPhone 3G had 2 jaar ondersteuning, iPhone 3GS heeft nu al meer dan 3,5 jaar ondersteuning.

Mis ik iets of is er een reden waarom die ondersteuning voor 3GS zo lang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mizgala28 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:44:
iPhone 3G had 2 jaar ondersteuning, iPhone 3GS heeft nu al meer dan 3,5 jaar ondersteuning.

Volgens mij omdat die alles nog aardig bij kan benen, de 3G is gewoon weg te traag daar waar de 3GS het allemaal nog net trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Na een maand ge-ergert te hebben aan mijn nieuwe iPhone 5, heb ik na afgelopen vrijdag eindelijk een nieuwe gekregen via de Apple Store in Amsterdam. Klachten: Wifi verbinding problemen,als hij al kon verbinden meestal geen internet en de accu ging een halve dag mee (4 uur gebruik en 7 uur standby dan is hij leeg). De nieuwe heeft totaal geen problemen! Wifi werkt feilloos en de accu is na een dag meestal nog boven de 20% (7,5 uur gebruik, 10+ uur standby).

Ik ben weer helemaal bij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

KiLLaHeRTz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:28:
Na een maand ge-ergert te hebben aan mijn nieuwe iPhone 5, heb ik na afgelopen vrijdag eindelijk een nieuwe gekregen via de Apple Store in Amsterdam. Klachten: Wifi verbinding problemen,als hij al kon verbinden meestal geen internet en de accu ging een halve dag mee (4 uur gebruik en 7 uur standby dan is hij leeg). De nieuwe heeft totaal geen problemen! Wifi werkt feilloos en de accu is na een dag meestal nog boven de 20% (7,5 uur gebruik, 10+ uur standby).

Ik ben weer helemaal bij! :D
Nice! Zo hoort het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Apart probleem op mijn iPhone 5. Als ik hem opnieuw opstart de iPhone 5, gaat het beeld op en neer bewegen van het homescreen. Dit duurt dan 5 minuten, iemand weet wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
alwaysleft schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:49:
Apart probleem op mijn iPhone 5. Als ik hem opnieuw opstart de iPhone 5, gaat het beeld op en neer bewegen van het homescreen. Dit duurt dan 5 minuten, iemand weet wat dit kan zijn?
Kan je er een filmpje van maken? Heb er eerlijk gezegd nog niet eerder iets over gehoord :p

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
woekele schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:33:
[...]

De oude versie verbinding laten maken klopt, maar dat heeft niks te maken met het feit dat ze voor de telefoons app-ontwikkelaars dwingen support voor oudere telefoons te droppen, ookal gebruiken ze bijvoorbeeld helemaal geen functies die alleen voor de nieuwe telefoons beschikbaar zijn. Het werpt een artificiele onnodige drempel op. Op het computer-os dwingen ze ontwikkelaars daar niet toe, omdat ze daar natuurlijk veel minder controle hebben over welke apps wel en niet beschikbaar zijn voor de end-user. Dus hele andere situatie wat mij betreft.

De releasedatum is trouwens irrelevant wat mij betreft, het gaat erom tot wanneer ze hem hebben verkocht. Meer dan 4 jaar actief ondersteunen vraagt niemand om, maar het is ook niet nodig om een net 2 jaar oud apparaat expres en onnodig extra kreupel te maken.
We kunnen er nog een tijdje over door dabberen, maar het is duidelijk dat we allebei een andere (en gelukkig onderbouwde) mening zijn toegedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:44:

iPhone 3G had hardware uit 2007.
iPhone 3GS had hardware uit 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

me_mrtn schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:21:
[...]

We kunnen er nog een tijdje over door dabberen, maar het is duidelijk dat we allebei een andere (en gelukkig onderbouwde) mening zijn toegedaan. :)
True. En de uitkomst is redelijk voorspelbaar: m'n vriendin gaat 'gewoon' een iPhone5 halen :P Ondanks al mijn protest ;) Maar ach, het is haar geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
batumulia schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:17:
[...]

Kan je er een filmpje van maken? Heb er eerlijk gezegd nog niet eerder iets over gehoord :p
Denk software issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Thanks to metaframe ook een logo nu.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xt4kg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Untouchablezz20 op 03-01-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

De logos zijn hier te vinden: http://77.175.3.195/MyWeb/Sharing/Logos/
De logos van KPN, T-Mobile en Vodafone zijn er te vinden, mis je er nog een laat het me dan even weten via DM of hier, dan maak ik ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Er is ook een Windows app nu maar ik kom er niet uit. Krijg de volgende foutmelding:

---------------------------

Invaild Carrier Bundle Version.
OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Goede versie ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Bij Current Carrier Version KPN NL 13.0
Device: iPhone
Carrier: KPN_nl

En dan een logo met tekst van jouzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

En welke versie heeft je iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
KPN NL 13.0 is wat er exact staat bij Aanbieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Hij vroeg om je iOS versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ahhh nee, carrier versie wel... Dan zou er in je iphone 12.9 moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kun je ook in 1x alle carriers erin zetten, dat hij bij omschakelen naar een andere aanbieder ook gelijk het goede logo laat zien?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nee, dat kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hmm, dan heeft het niet zoveel zin om de moeite te gaan nemen,. Thanks anyway :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhq.nl/~marco/knik-t.jpg?5 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 04-01-2013 22:36 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 16:27
Wat heb jij nu gedaan? Erop gezeten? In je kontzak gestopt? Het is en blijft alu wat je vrij makkelijk kan verbuigen... Wel zonde zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Nope, nooit in mn kontzak of er op gezeten.

Ga 'm morgen ruilen bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Dit kan toch niet van het ene op het andere moment gebeuren. Hoe is het gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Leuk die carrier logo, was in de veronderstelling dat ik naar de originele terug kon helaas niet :( Backup terug zetten lijkt de enige mogelijkheid maar de laatste was helaas van gisteren ochtend :(

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Programma maakt een backup van je originele carrier, dus eigenlijk deze via herstel invoeren en je hebt de originele weer terug. Heb je de backup niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik dacht serieus dat die foto`s van twee weken geleden een halve hoax waren, maar nu zie ik jou met een verbogen i5. Balen man... informeer je dan ook of ze vaker zo terugkomen en waardoor het komt?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
't meisje waarmee ik in de winkel sprak had 't getuige haar reactie nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:47:
Programma maakt een backup van je originele carrier, dus eigenlijk deze via herstel invoeren en je hebt de originele weer terug. Heb je de backup niet meer?
Hij zet keurig het versienummer terug op de oude maar omdat je carrier instellingen alleen worden bijgewerkt en niet vervangen blijven de logo's gewoon staan. Je zal op file niveau in de iPhone de iconen moeten verwijderen of een restore doen van een oude backup. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm... kun je niet zo`n bestand zonder logos aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
MetaFrame schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:03:
Ahhh nee, carrier versie wel... Dan zou er in je iphone 12.9 moeten staan...
Maar dat staat er dus niet :) Heb vannacht gedroomd dat het fout ging en dat jouw vodafone logo in beeld stond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
* CyBeR heeft z'n geknikte iPhone inmiddels bij de Apple Store omgeruild. Uitstekende service daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Sinds woensdag in het bezit van de iPhone 5! Wat een genot na twee jaar gezeur gehad te hebben met een HTC. Had hiervoor een 3GS dus ben bekend met iOS.

Gelukkig géén krassen of andere gekke dingen op de iPhone. (Oke, een klein stukje zilver in de Lightning aansluiting maar kan ook komen door het gepriegel in het donker :+ )

Wat ik mij wel af vraag; mijn vorige HTC had aan de zijkanten, dus tussen het scherm en de behuizing een soort rubber zitten wat erg gevoelig was voor stof en ander vuil. Hierdoor kon er stof onder het scherm komen. (HTC heeft het scherm drie keer vervangen ivm stof dus het lijkt mij meer fout in het ontwerp)

Hoe is dit bij de iPhone 5? Mijn 3GS was verschillende keren open geweest dus hier kwam ook stof onder. Las ergens dat het scherm van de 5 dichter op het glas geplaats was?

[ Voor 15% gewijzigd door Yrck op 05-01-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Sterker nog het scherm van de iPhone 5 is tegen het glas aangelijmd. Daar komt met geen mogelijkheid stof tussen of het moet in de fabriek al gebeurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
CyBeR schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:50:
Sterker nog het scherm van de iPhone 5 is tegen het glas aangelijmd. Daar komt met geen mogelijkheid stof tussen of het moet in de fabriek al gebeurd zijn.
Dat is dan weer mooi om te horen. Heb namelijk drie stofjes onder, zo vermoed ik, de screen protector zitten. Eraf halen is zonde want een folie was 10 euro. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Yrck schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:01:
[...]

Dat is dan weer mooi om te horen. Heb namelijk drie stofjes onder, zo vermoed ik, de screen protector zitten. Eraf halen is zonde want een folie was 10 euro. |:(
Screen protector is nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
MetaFrame schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:51:
Hmmm... kun je niet zo`n bestand zonder logos aanmaken?
Nee geprobeerd, gaat helaas ook niet. Programma doet dan niks. Maar heb nu een iets fijnere Vodafone logo gevonden, daar doe ik het dan nu maar mee.

(niet mijn plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/24qtuhh.png
http://www.sinfuliphone.c...php?p=222177&postcount=48

Download link: http://www.mediafire.com/?632k6c61iy2pg48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

_Brake_ schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:53:
[...]

Maar dat staat er dus niet :) Heb vannacht gedroomd dat het fout ging en dat jouw vodafone logo in beeld stond haha
Dat zal een beste nachtmerrie zijn geweest dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
MetaFrame schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:34:
[...]

Dat zal een beste nachtmerrie zijn geweest dan :+
Valt mee ;)

Maar als ik 12.9 invul moet het wel werken volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MarcoC schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:46:
[...]

Screen protector is nutteloos.
Hoezo dat? ik heb er een en die is laatst vervangen, zat helemaal onder de krassen, nieuwe erop en weer ok.

Ik heb liever dat de protector ze krijgt dan mijn scherm, die eerste kun je goedkoop vervangen, die laatste niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 06-01-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mizgala28 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 00:40:
[...]

Hoezo dat? ik heb er een en die is laatst vervangen, zat helemaal onder de krassen, nieuwe erop en weer ok.

Ik heb liever dat de protector ze krijgt dan mijn scherm, die eerste kun je goedkoop vervangen, die laatste niet.
Exact. Dat is ook de functie van zo`n protector! :)

Sommige mensen... of troll :?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Die protectors krassen overigens wel sneller dan de schermen he. En niet zo'n klein beetje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
CyBeR schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:20:
Die protectors krassen overigens wel sneller dan de schermen he. En niet zo'n klein beetje ook.
Daarom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik snap het nut van de screenprotector nog steeds niet. Het scherm is van Gorilla glass (toch?) en er zijn zoveel videos waarop het scherm bekrast wordt, maar het scherm gewoon puntgaaf blijft: YouTube: iphone 5 glass scratch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Zelfs gorilla glass is niet onfeilbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik had een vraag over de batterij duur van de iphone, ik heb het gevoel dat de iphone veel langer mee moet gaan dan dat die op dit moment doet (al vanaf dag 1 dat ik de iphone heb).

Echter kon ik hier geen appart topic over terugvinden.

Als ik sochtens opsta met mijn iphone (6:30) dan is aan het eind van de dag mijn iphone (22:30) tussen de 10 en 20% dus zo goed als leeg. en dan bij normaal gebruik.

bij normaal gebruik versta ik:
- +/- 1 uur internetten;
- WiFi altijd aan;
- Bleutooth altijd aan;
- +/- 20 minuten Ruzzle per dag.

Is dit normaal of kan het zijn dat mijn accu ook daadwerkelijk slecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
willyfreak schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:47:
Ik had een vraag over de batterij duur van de iphone, ik heb het gevoel dat de iphone veel langer mee moet gaan dan dat die op dit moment doet (al vanaf dag 1 dat ik de iphone heb).

Als ik sochtens opsta met mijn iphone (6:30) dan is aan het eind van de dag mijn iphone (22:30) tussen de 10 en 20% dus zo goed als leeg. en dan bij normaal gebruik.

- +/- 1 uur internetten;
- WiFi altijd aan;
- Bleutooth altijd aan;

Klinkt inderdaad niet zo goed. Bij mij is WiFi ook altijd aan, Bluetooth wel altijd uit, maar ik doe significant meer met de telefoon dan wat jij nu beschrijft.

Misschien eens helemaal leeg laten lopen en daarna volledig opladen, zonder dat je hem er een keer afhaalt. (maar dat doe je waarschijnlijk al aan het einde van de dag).

Heb je een reservekopie teruggezet of de telefoon ingesteld als helemaal nieuw?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Kuhr89 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Klinkt inderdaad niet zo goed. Bij mij is WiFi ook altijd aan, Bluetooth wel altijd uit, maar ik doe significant meer met de telefoon dan wat jij nu beschrijft.

Misschien eens helemaal leeg laten lopen en daarna volledig opladen, zonder dat je hem er een keer afhaalt. (maar dat doe je waarschijnlijk al aan het einde van de dag).

Heb je een reservekopie teruggezet of de telefoon ingesteld als helemaal nieuw?
Dit is mijn eerste Apple product (op een shuffle na) dus geen backup terug gezet maar met een verse instal begonnen. Daarnaast heb ik hem op het begin toen ik hem kreeg meteen helemaal leeg laten lopen (totdat de telefoon zichzelf uitschakelden) en daarna 24u aan de lader gehad.

Ik zie dat veel mensen hier soms bij 1% nog erg lang door kunnen gaan maar bij mij was die toen ook echt leeg.

Heb een incident bij Apple aangemaakt, moet hem nu resetten/leegmaken en kijken hoe het dan gaat en daarna terug bellen voor eventueel een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja test eerst dat inderdaad maar uit.

Bij mij is het zo dat als ik een uur aan het internetten ben, gewoon op de browser, dan is er nog geen 5% van mn batterij af. Dit is dan wel op WiFi..

Wat is overigens het bereik van je telefoon? Als je niet zo goed bereik hebt, dan moet de telefoon constant zoeken naar een betere verbinding, dit zou ook meer batterij slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Kuhr89 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:29:
Ja test eerst dat inderdaad maar uit.

Bij mij is het zo dat als ik een uur aan het internetten ben, gewoon op de browser, dan is er nog geen 5% van mn batterij af. Dit is dan wel op WiFi..

Wat is overigens het bereik van je telefoon? Als je niet zo goed bereik hebt, dan moet de telefoon constant zoeken naar een betere verbinding, dit zou ook meer batterij slurpen.
Bij mij is na 1 uur (3GS, op wi-fi, bluetooth en 3g uit) al 12% weg bij internetten, maar dat is ook niet zo slecht.

Hij moet de iphone gewoon helemaal opladen, helemaal leeg laten tot die iphone echt smeekt om de lader, en dat no 1 keer herhalen, meestal werkt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

_Brake_ schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Valt mee ;)

Maar als ik 12.9 invul moet het wel werken volgens jou?
Je moet een versie hoger gaan zit dan wat er in je iphone staat, bv Iphone 12.0 dan zet je in carrier editor 12.1

Ik heb trouwens een mail wisseling gehad met de ontwikkelaar van carrier editor en met de laatste versie moet het terug zetten naar origineel wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Toch wel benieuwd hoe dit dan gekomen is. Los van het feit dat dit natuurlijk nooit mag gebeuren :(

Zat hij in een te strakke broekzak ofzo? Wel netjes dat je een nieuwe hebt gekregen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Ik ga deze week maar eens naar de Apple Store met m'n iPhone 5. De laatste tijd doet m'n microfoon het vaak niet wanneer ik bel of gebeld word. Soms doet ie het de eerste paar seconden wel en dan opeens niet meer, of hij doet 't direct al niet meer.
Ik moet dan m'n headset gebruiken of soms werkt het wel wanneer ik de telefoon op speaker zet. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:56
Ik had een probleem met mijn iPhone 5, de lockbutton werkte niet meer. Afgelopen vrijdag ben ik op bezoek geweest bij de genius bar in Amsterdam. Hier werd ik keurig geholpen en liep ik binnen 15 minuten weer met een nieuwe iPhone de deur uit. Helemaal blij kwam ik thuis maar dit was niet voor lang. Thuis hoorde ik dat het nieuwe toestel rammelde aan alle kanten en dat de lockbutton weer helemaal los zat. Ik meteen weer gebeld met Apple over dit probleem. Morgen krijg ik een nieuwe iPhone geleverd met UPS en daarna kan ik het defecte toestel weer terugsturen.

Er werd mij verteld dat hiervoor normaal 30 euro wordt gerekend maar als service doen ze dit nu gratis. Al met al dus tevreden over de service van Apple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:52
Reckoner schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:48:
Ik ga deze week maar eens naar de Apple Store met m'n iPhone 5. De laatste tijd doet m'n microfoon het vaak niet wanneer ik bel of gebeld word. Soms doet ie het de eerste paar seconden wel en dan opeens niet meer, of hij doet 't direct al niet meer.
Ik moet dan m'n headset gebruiken of soms werkt het wel wanneer ik de telefoon op speaker zet. Heel vreemd.
Dus deze verschijnselen doen zich ook al voor bij de iPhone 5? Het blijft een gek probleem, met 4s hebben een aantal mensen hier ook last van (gehad). Sommige zelfs tot 3x toe omruilen.
Service in Apple Store is wat dat betreft wel goed! Huisgenoot heeft telefoon ook moeten omruilen een paar maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een probleempje met iMessage. Als ik iemand een iMessage bericht stuur krijgt diegene het bericht binnen met als naam in de berichtenlijst mijn emailadres. Als ze mij als contact aanklikken wordt het verzendknopje ook niet blauw maar blijft groen. Het lijkt dus alsof iMessage bij mij aan mijn emailadres gekoppeld is en niet aan mijn nummer. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Moet je even kijken bij Settings-> berichten.. Daar kun je iMessage instellen en de verschillende accounts waarop je ontvangt en van waaruit je ze verzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:20:
Ligt er ook aan welke screenprotector je hebt. Heb nu cheap ass ebay folie erop en daar heb ik in één dag al krassen op. Had eerst wat duurdere folie erop soort bodyguardz en daar zag je geen enkel krasje op de folie.

Heb nu wrapsol besteld, kijken of dat wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willyfreak schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:47:

- +/- 1 uur internetten;
- WiFi altijd aan;
- Bleutooth altijd aan;

De mijne doet hetzelfde, lijkt mij normaal dus. Haal hem om 7 uur van de lader, en rond 1 uur 's nachts hang ik hem eraan en is die meestal rond de 20%. Dan heb ik de volgende dingen gedaan:
- Wifi aan
- Whatsapp
- Internetten (half uur?)
- Soms half uur muziek luisteren

Viel me pas geleden trouwens op dat de accu percentage naar 99% sprong toen de iPhone aan de lader hing. Had alleen Safari open, dus geen spelletjes ofzo waar ik het dan nog van zou kunnen begrijpen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 17:41 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.