Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabaret weer terug... Ik kon de titels die jullie noemden niet vinden, app verwijderd en er weer op en ik kan weer van alles vinden. Vaag, net of ik netflix belgie een tijdje gehad heb omdat ik alleen maar vlaams materiaal vond... Gebruik geen dns of unblockservice (meer).

Opgelost dus!

Upfix ga ik nog even bekijken, ken ik niet. Eest nu daniel arends checken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Degenen die met een 2 schermen abonnement nog op een oud tarief mee aan het liften waren moeten vanaf mei ook meer gaan betalen: http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=

Zelf betaalde ik nog altijd € 7,99 voor dit abonnement, dus ik ga zelfs € 2,- per maand omhoog.

Edit: even nagevraagd bij de chat en het klopt, alle abonnementen worden gelijk getrokken. 1 scherm voor € 7,99, 2 voor € 9,99 en 4 voor € 11,99. Ze haven overigens ook aan dat ze druk bezig zijn de regio restricties te elimineren voor een groter en globaal aanbod. Dit heeft zoals bekend nogal wat voeten in de aarde i.v.m. wetgeving, maar er zit in ieder geval focus op.

[ Voor 42% gewijzigd door Joster op 13-04-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 03:16
Gisteren weer mijn netflix app op windows 10 die mijn computer doet rebooten ... . Als dat blijft zal ik toch terug naar de browser moeten overschakelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Heeft iemand al iets gezien van HDR? Stond dat netflix dat ging aanbieden (Marco Polo als eerste) maar ik kan het nog niet ziet?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
HDR zit waarschijnlijk alleen in het duurste abbo, heb je die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sparhawk schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:41:
Heeft iemand al iets gezien van HDR? Stond dat netflix dat ging aanbieden (Marco Polo als eerste) maar ik kan het nog niet ziet?
Zoeken op "UHD" in Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Ik heb een UHD TV en UHD abonnement maar heb het ook nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Misschien ook zorgen dat bij je accountinstellingen de kwaliteit op "Hoog" staat?
Beste videokwaliteit, tot 3 GB per uur voor HD en 7 GB per uur voor Ultra HD
Zie ook:
https://help.netflix.com/nl/node/13444

[ Voor 13% gewijzigd door Exocet op 13-04-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
UHD in combinatie HDR wordt stapvoet gewijs uitgerold, en dat duurt misschien hier voor NL wat langer, gezien de ruim 140 landen waar Netflix beschikbaar is....

Ik zit er ook met smart op te wachten, was mede reden om een nieuwe 3500 SEK bij m`n HU8500 erachter te zetten. nu nog effe wachten tot de UBD leverbaar wordt in NL.

Trouwens niet alle UHD TV`s kunnen de HDR standaard weergeven.
Eigenlijk alleen zover ik weet enkele 2015 modellen en de nieuwe 2016 series

Ook moet de Netfix App geupdate worden, met de standaard app als is deze 4K zeg maar werkt het niet aldus diverse forums. o.a. AVS en HIFI.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

dinandus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:52:
UHD in combinatie HDR wordt stapvoet gewijs uitgerold, en dat duurt misschien hier voor NL wat langer, gezien de ruim 140 landen waar Netflix beschikbaar is....
Het duurt voor NL niet langer, het wordt wereldwijd tegelijk beschikbaar gesteld. De HDR content is alleen nog zeer beperkt (op dit moment alleen S1 van Marco Polo), de hoeveelheid content wordt geleidelijk uitgerold.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zit al een tijd te zoeken maar agents of shield zit zeker bij een andere content providerin de Benelux?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Streaming gaat altijd achterlopen. Heb je echt mooi materiaal staan thuis dan haal je beter een deftige mkv van 40GB binnen.
Voor de meeste is HD en 5.1 denk ik wel meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je moet kiezen tussen gelijk kijken via streaming of eerst 40GB downloaden, uitpakken etc. dan weet ik het wel... dan kies ik het 1e.

Ik zie het verschil toch na een paar minuten niet meer. Heb persoonlijk wel beter geluid het liefst, dat voegt meer toe dan beter beeld.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Yarisken schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:22:
Streaming gaat altijd achterlopen. Heb je echt mooi materiaal staan thuis dan haal je beter een deftige mkv van 40GB binnen.
Voor de meeste is HD en 5.1 denk ik wel meer dan genoeg.
Ik dacht na het lezen van dit bericht , ik zal voor de gein eens op TPB of KAT eens zoeken naar 4K content.
Ben een kwartier bezig geweest , alleen maar promofilmpjes , of upscaled shit.
Misschien ben ik al te lang niet meer in de downloadscene aanwezig geweest , maar ik kom straks thuis , slinger netflix aan en heb 4K content op mijn scherm...

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
degroot schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:43:
[...]

Ik dacht na het lezen van dit bericht , ik zal voor de gein eens op TPB of KAT eens zoeken naar 4K content.
Misschien ben ik al te lang niet meer in de downloadscene aanwezig geweest , maar ik kom straks thuis , slinger netflix aan en heb 4K content op mijn scherm...
Toch is er wel een groot verschil tussen BR en Netflix. Ik heb zelf een 50tal blu-rays en als ik The Dark Knight op BR aanzet is het toch wel een stukje mooier dan Netflix. Nu is Netflix zeker niet slecht, en voor de meeste mensen meer dan voldoende, maar als je echt iets moois hebt staan, dan wil je toch ook dat je bronmateriaal een hoge bitrate heeft voor net dat kleine beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
degroot schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:43:
[...]

Klopt, ik ook hoor. Maar als ik echt iets wil zien met alle toeters en bellen dan download ik wel een grote mkv. Die zijn er wel hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Chevy454 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:19:
Ik zit al een tijd te zoeken maar agents of shield zit zeker bij een andere content providerin de Benelux?
Deze zat een tijdje geleden bij Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:40:
Deze zat een tijdje geleden bij Videoland.
Good choice of words: zat klopt inderdaad

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:34:
Klopt, ik ook hoor. Maar als ik echt iets wil zien met alle toeters en bellen dan download ik wel een grote mkv. Die zijn er wel hoor :-)
zeker, maar als je eerst moet downloaden en het staat al op netflix, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Althans als ik het gelijk wil bekijken.

Weet iemand trouwens of Frozen weer terugkomt? Ik heb nu maar een grote mkv meegepakt, maar ik zou die graag weer op netflix terug zien omdat dat voor mijn dochtertje wel fijner werkt dan vanaf de mediaspeler. Wij keken die film wel 4 keer per week, maar hij is nu weg. Irritant gedoe ook elke keer, dat verwijderen gaat mij veel te snel. Toen ik in het verleden netflix USA keek (voordat het in nederland was) had ik daar niet zo vaak last van, maar nu... pfffff

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Voor de Android TV gebruikers hier, is Netflix bij jullie sinds de laatste update ook zo onscherp? Bij mij zie je in het menu ontzettend veel pixels, is de ULTRA HD ondersteuning weg en speelt niets meer in HD af. Ik moet elke dag de update verwijderen wil ik content in HD/4K bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:48:
[...]

zeker, maar als je eerst moet downloaden en het staat al op netflix, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Althans als ik het gelijk wil bekijken.

Weet iemand trouwens of Frozen weer terugkomt? Ik heb nu maar een grote mkv meegepakt, maar ik zou die graag weer op netflix terug zien omdat dat voor mijn dochtertje wel fijner werkt dan vanaf de mediaspeler. Wij keken die film wel 4 keer per week, maar hij is nu weg. Irritant gedoe ook elke keer, dat verwijderen gaat mij veel te snel. Toen ik in het verleden netflix USA keek (voordat het in nederland was) had ik daar niet zo vaak last van, maar nu... pfffff
Als je die film vier keer per week kijkt, waarom koop je hem dan niet en rip je hem dan neit naar de mediaplayer?

Wel zo eerlijk tegen de uitgevers dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan Frozen voor 5 euro bij Kruidvat kopen o.a . Frozen komt niet meer op Netflix denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:50:
Je kan Frozen voor 5 euro bij Kruidvat kopen o.a . Frozen komt niet meer op Netflix denk ik .
is de disney deal dan voorbij?

ik heb afgelopen week zootopia gezien in de bios, zou wel leuk zijn als die dan gelijk op netflix nederland komt. Dat is ook van de makers van Frozen, zou wel leuk zijn als alternatief voor het verwijderen van frozen dan.
Adlermann schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:59:
wel zo eerlijk tegen de uitgevers dan.
ze verdienen wel aan mij, ik kijk alle disney's minimaal 1 keer in de bios met de kinderen (dus 3 tot 4 bioscoopkaartjes per film). Maar ik heb liever geen fysieke media meer in huis, en rippen lukt ook niet echt omdat ik geen bluray in mijn pc heb zitten. Dus dan maar zo 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:01:
[...]

is de disney deal dan voorbij?

ik heb afgelopen week zootopia gezien in de bios, zou wel leuk zijn als die dan gelijk op netflix nederland komt. Dat is ook van de makers van Frozen, zou wel leuk zijn als alternatief voor het verwijderen van frozen dan.

[...]

ze verdienen wel aan mij, ik kijk alle disney's minimaal 1 keer in de bios met de kinderen (dus 3 tot 4 bioscoopkaartjes per film). Maar ik heb liever geen fysieke media meer in huis, en rippen lukt ook niet echt omdat ik geen bluray in mijn pc heb zitten. Dus dan maar zo 8)
Die disney deal bevat dat disney films binnen 6-9 maanden na de bioscoop op netflix komen voor een jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi, zootopia van disney dus over pakweg 7 maanden op netflix, vond ik in de bios heel tof!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die van oude westernklassiekers houdt: ik zag dat The Magnificent Seven heeft toegevoegd aan de bibliotheek. Wellicht een mooie opmaat naar de remake die later dit jaar zal gaan verschijnen. Ik zeg er wel bij de eerste trailer bij mij nog geen blijvende indruk heeft achtergelaten.

Verder zag ik dat Netflix in juni met Voltron komt! :D (Hopelijk ook in NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
Hebben jullie ook een mail gehad met deze mededeling?

Beste Tweaker,
Vorig jaar hebben wij, na het instellen van een tariefverhoging voor nieuwe Netflix-leden, het tarief voor jou een jaar lang niet gewijzigd. Dit speciale tarief geldt binnenkort niet meer. Het nieuwe tarief zal € 9,99 per maand bedragen.
Ga naar netflix.com om de details van deze wijziging en de keuze aan abonnementen en tarieven te bekijken. Als je je lidmaatschap wilt annuleren voordat de tariefwijziging wordt doorgevoerd, kun je dit op elk gewenst moment doen in Mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik (nog) niet, ben sinds het eerste uur lid dus zit nog op 7,99..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, die heeft elke klant gehad van Netflix (of gaat elk lid nog krijgen). Nadat je lid was geworden, heb je daar ook al bericht over ontvangen toen de prijsverhoging bekend was gemaakt.

Hierover is in 2015 aandacht voor op de FP geweest: nieuws: Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 14-05-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ja. Maar wat is verder je vraag, dit is als het goed is een jaar geleden al aangekondigd en nu gaat het daadwerkelijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ach die €2,- ook. Er is nu een dusdanige bak unieke Netflix content dat ik dat er met liefde bij zou betalen.

Ik zit op het duurste ding trouwens. Dat gaat voor alsnog niet omhoog.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Niet online
androids schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:55:
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Mijn tarief is nu al 2 maanden geleden verhoogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Laatst online: 19-05 08:48
Ik heb hem opgezegd keek de laatste tijd toch al niet meer. Gewoon een account delen met vrienden of bekende lijkt me de goedkoopste oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
androids schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:55:
De prijs was volgens mij al een tijdje €9,99, maar personen met een bestaand account kregen die nieuwe prijs nog niet. In mijn settings staat ook dat de prijs niet verandert voor een bepaalde datum. Is die datum bij jou verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb al jaren een US abonnement voor 7.99 dollar. Tot heden nog niet gewijzigd. Lijkt niet in ieder land te gelden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
grote_oever schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:48:
[...]

De prijs was volgens mij al een tijdje €9,99, maar personen met een bestaand account kregen die nieuwe prijs nog niet. In mijn settings staat ook dat de prijs niet verandert voor een bepaalde datum. Is die datum bij jou verlopen?
Ik zal mijn settings eens controleren. Ik dacht namelijk dat ik vorig jaar een mail kreeg dat mijn tarieven niet zouden wijzigigen (al klant vanaf het begin).

Zelf kijk ik ook niet frequent meer, omdat nieuwe series al eerst op HBO komen (Black Sails, Outlander, Hell on Wheels, etc).

Misschien maar ff opzeggen en een nieuwe abo nemen tzt met gratis maand als er weer nieuwe content komt die ik nog niet gezien heb.

Zo te zien verschilt het voor iedereen. Sommigen hierboven betalen al langer 9,99 en anderen nog steeds 7,99.

[ Voor 6% gewijzigd door twkr18526 op 14-05-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
androids schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:10:
[...]

Ik zal mijn settings eens controleren. Ik dacht namelijk dat ik vorig jaar een mail kreeg dat mijn tarieven niet zouden wijzigigen (al klant vanaf het begin).

Zo te zien verschilt het voor iedereen. Sommigen hierboven betalen al langer 9,99 en anderen nog steeds 7,99.
Vorig jaar hebben ze een eerste prijsverhoging doorgevoerd voor nieuwe abonnees, van 7,99 naar 8,99. De mensen die er vanaf het begin zijn geweest bleven toen nog gewoon 7,99 betalen. Ze hebben toen ook aangegeven dat deze regeling nog maar beperkt door zou blijven lopen.

Dat moment is nu dus gekomen met de laatste prijsverhoging van 8,99 naar 9,99. Dat betekent helaas voor de oudere abonnees natuurlijk wel een grotere stijging dan anderen. Anyway, dit hele verhaal is heel duidelijk door Netflix een jaar geleden al gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

BasicStandardPremium
Prijs per maand€ 7,99€ 9,99€ 11,99

Van de Netflix site.

Wat is 2 euro duurder geworden dan? Zie nog steeds 7,99 voor basic.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartjuh op 14-05-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 20-09 20:19
Bartjuh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:46:
BasicStandardPremium

Van de Netflix site.

Met basic kun je enkel SD kijken, en wie doet dat tegenwoordig nu nog. Met de oude standaard kon je HD kijken voor 7,99 en dat is nu enkel HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Bartjuh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:46:
BasicStandardPremium

Van de Netflix site.

Ik betaal momenteel €7,99 voor Standard, omdat ik al langer een Netflix abonnement heb.

Een tijdje geleden zijn de prijzen voor nieuwe klanten verhoogd, maar is deze prijsverhoging voor bestaande leden uitgesteld. Deze prijsverhoging wordt nu dus ook bij de toen al bestaande klanten toegepast.

Als ik toen bijvoorbeeld een maand met Netflix zou stoppen en daarna weer lid zou worden, dan zou ik daarna gelijk al €9,99 per maand gaan betalen, in plaats van nu pas. Er was toen dus een drempel voor bestaande klanten om tijdelijk iets anders te proberen. Deze is nou verdwenen, waardoor ik dat misschien eens voor een maand ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb het topic van androids gemerged met deze.

Zoals al door anderen is uitgelegd, zijn in de loop der tijd een aantal prijsverhogingen gedaan door Netflix. In het begin was het €7,99, daarna werd het €8,99 en nu €9,99 voor HD met twee concurrent streams. Voor de mensen die al eerder een abonnement hadden genomen, bleef de oude prijs nog een tijdje. Zelf ben ik een Netflixer van het eerste uur. Ik betaal nog steeds €7,99 voor 2 schermen + HD. Tot 9 juni 2016, dan wordt het €9,99.

De hoeveelheid nieuwe content op Netflix is die €2 extra ten opzichte van de €7,99 voor de content die ze hadden bij de introductie het zeker waard.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

rolandos582 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:53:
[...]

Met basic kun je enkel SD kijken, en wie doet dat tegenwoordig nu nog. Met de oude standaard kon je HD kijken voor 7,99 en dat is nu enkel HD.
Ik, ik heb een oude plasma die een niet al te hoge resolutie heeft ;)

Ok, dus idd twee euro meer geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 14-05-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:40:
De hoeveelheid nieuwe content op Netflix is die €2 extra ten opzichte van de €7,99 voor de content die ze hadden bij de introductie het zeker waard.
Iedereen weet hier toch wel dat netflix het goed vind dat je het duurste pakket van 11,99 kan nemen en dan kan delen met anderen? Ik heb dit zelf nagevraagd of het is toegestaan (telefonisch) en dat werd bevestigd (ik vond het namelijk wat raar, maar ik las het overal op internet). Ik deel hem nu met mijn buren. Voorheen zat mijn schoonzus er ook nog op, maar die heeft nu haar eigen pakket omdat ze ook 3 profielen wilde ipv 1tje.

Als je dat pakket van 11,99 deelt met de buren of met een vriend of vriendin, dan is het maar 6 euro per gezin en dan kan elk gezin 2 schermen tegelijk gebruiken.

Maar of het nu 6 of 12 euro is, ik vind het meer dan de moeite waard. Al kijk ik er niet superveel mee, maar de kinderen wel. Zelf kijk ik momenteel alleen maar cabaret.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Of iedereen het weet, weet ik niet :+ maar wij delen een account met een goede vriendin.
Gaat prima de luxe, wij hebben een ID voor mezelf en mijn vrouw, eentje van onze vriendin en eentje voor de kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
Ik kijk ook sinds introductie voor 7,99 en mag hiervoor op 2 schermen in UHD/4k kijken wat zeker meerwaarde heeft mede omdat bij na alle Original Netflix series in 4K gedraaid worden. Heb destijds mailtje gehad dat dit zo tot zomer 2017 gelijk tarief zou blijven.
Wacht nu alleen nog op een HDR update van de kant van Netflix, of voor mn Samsung 4K tv of de Panasonic UBD player.
Ook al zou het zeg maar 12,99 worden, ivm het 4K aanbod zou ik er graag voor over hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Cyphax

Moderator LNX
Daniel36 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:25:
Of iedereen het weet, weet ik niet :+ maar wij delen een account met een goede vriendin.
Gaat prima de luxe, wij hebben een ID voor mezelf en mijn vrouw, eentje van onze vriendin en eentje voor de kinderen.
Tja ik heb mijn account ook gedeeld met mijn ouders en mijn zusje, maar de laatste vind het aanbod niet interessant genoeg en doet er niets mee en de eerste is meer voor als m'n kinderen bij opa en oma logeren, dan kunnen we daar ook iets op netflix kijken. Voor kinderen is het aanbod stukken beter dan voor volwassenen; de kleintjes zijn niet kieskeurig, wij volwassenen wel. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Netflix opgezegd. Ik vind de stijging van 25% (in mijn geval) het niet waard. Ik ben ook niet zo tevreden over het aanbod eerlijk gezegd. Dit gaf de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 21-09 09:53
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:49:
Zojuist mijn Netflix opgezegd. Ik vind de stijging van 25% (in mijn geval) het niet waard. Ik ben ook niet zo tevreden over het aanbod eerlijk gezegd. Dit gaf de doorslag.
Hier ook, heb nu via VF 3 maanden netflix cadeau, maar daarna zeg ik het ook op. Aanbod is echt te mager naar mijn zin.

Ga daarna over op HBO denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Aanbod té mager, hoeveel tv kijken jullie wel niet :X Pff, ik weet mijn god niet waar ik de tijd vandaan moet halen om het allemaal te kijken.

Naja, het is allemaal relatief natuurlijk ;) Studenten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

jpg97 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:32:
[...]

Hier ook, heb nu via VF 3 maanden netflix cadeau, maar daarna zeg ik het ook op. Aanbod is echt te mager naar mijn zin.

Alsof HBO zoveel keuze heeft... wellicht twee of drie series, met veel geluk. Buiten dat is het allemaal oude zooi. Heb HBO ooit drie maanden op proef gehad... na twee weken al opgezegd, het was echt een drama.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Laatst is de serie Gomorra toegevoegd. Echt een hele grote aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk juist niet veel netflix vanwege het aanbod.
Inmiddels mede slachtoffer gevonden. We delen nu het 11.99 abbo. 6 euro/man.
Dat vind ik acceptabel voor een uurtje per week kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:12:
[...]

Alsof HBO zoveel keuze heeft... wellicht twee of drie series, met veel geluk. Buiten dat is het allemaal oude zooi. Heb HBO ooit drie maanden op proef gehad... na twee weken al opgezegd, het was echt een drama.
HBO is een beetje een mythe. Vrijwel alles wat erover Netflix wordt gezegd, kun je ook over HBO zeggen maar dat gebeurt dan gek genoeg weer niet. Daar betaal je dan nog meer voor en ze hebben hun klassiekers zoals The Wire, The Sopranos of Curb your Enthusiasm niet eens online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:32:
Je hebt nu bij Ziggo een hbo aanbieding, maar hbo heeft geen goede app zoals netflix. Ik heb een tijd hbo gehad, maar ik kon never nooit niet via de app kijken. Man man man wat een wanproduct is dat. Dus heb niet teveel hoop. Als je hbo wilt kijken kan je beter minder legaal bezig gaan... of je moet het op de tv willen zien als het uitgezonden wordt (dus zonder terugkijken), dat is het enige wat hier goed werkt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05
HBO werkt prima in combinatie met Horizon van Ziggo. De content is echter om te huilen. Zoals hierboven aangegeven wordt, staan hun eigen series er niet eens op. Zelfs Boardwalk Empire niet compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ook HBO series zoals Outlander en Black Sails staan niet volledig op HBO. Alleen het lopende seizoen. De oudere seizoenen staan op Netflix. Dus als je een serie volledig wil (terug)zien dan moet je zowel Netflix als HBO hebben...

De discussie over HBO mag trouwens verder in het HBO topic. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:58

Wailing_Banshee

You're Next

Bartjuh schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:43:
Aanbod té mager, hoeveel tv kijken jullie wel niet :X Pff, ik weet mijn god niet waar ik de tijd vandaan moet halen om het allemaal te kijken.
Dat probleem heb ik ook... Mijn To Watch List groeit alleen maar! Ik zag dat The Tudors weer terug is, dus die kan ik nu verder kijken op fatsoenlijk formaat. Hij staat ook op Ziggo, maar dat kan ik alleen kijken via een browser en dat is veel slechtere kwaliteit dan de Netflix app... (beide op een windows multimedia PC)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Was zojuist Luther aan het kijken en daar werd "son of a bitch" door de ondertiteling vertaald door kankertering. Nogal een gewaagde vertaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39
Poulske schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:33:
Was zojuist Luther aan het kijken en daar werd "son of a bitch" door de ondertiteling vertaald door kankertering. Nogal een gewaagde vertaling...
Die viel me een tijd terug ook al op ja, JanW in "Netflix Nederland en België"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik zie het, ze hebben het ook niet aangepast. Nu stoor ik me er ook niet aan maar kan het me wel voorstellen dat het sommige mensen tegen het verkeerde been trapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:34
Tigerblood schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:25:
Laatst is de serie Gomorra toegevoegd. Echt een hele grote aanrader!
Erg goede serie idd.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja zag ook dat seizoen 2 nu uitgezonden word in Italie. Hopelijk komt die snel op Netflix.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Heeft er iemand ervaring met het streamen over 4G ? Ik mag verlengen bij Vodafone en ik overweeg 5 of zelfs 12GB te nemen.

Het lijkt me erg relaxed om zo nu en dan te Netflixen in de trein. Zat series die ik toch niet met mijn vriendin kijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
D-e-n schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:16:
Heeft er iemand ervaring met het streamen over 4G ? Ik mag verlengen bij Vodafone en ik overweeg 5 of zelfs 12GB te nemen.

Het lijkt me erg relaxed om zo nu en dan te Netflixen in de trein. Zat series die ik toch niet met mijn vriendin kijk. :)
Dit werkt perfect over 4g, onze dochter netflix vaker in de auto als we langer onderweg zijn.
Soms hangt ie heel even 2-3 sec misschien komt dit omdat het signaal dan overspringt naar en andere mast ?
Over data maak ik me niet druk dus kan ik je niet zeggen, omdat mijn vrouw bij Vodafone werkt heeft ze onbeperkt data gebruik in binnen en buitenland :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:22

JB

Cédric roelt!

Jezus, The Blacklist S03 pas in Q1 2017 :/ Dan maar zelf downloaden...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:49:
In de zomer kijk is sowieso veel minder TV. Ik kijk Homeland nog af en ga dan ook opzeggen. Ik vind het aanbod ook te mager om te blijven betalen. Er is gewoon simpelweg te weinig interessante content voor mij. Veel films heb ik al gezien en bij de series ontbreken er van seizoenen (in de meeste gevallen het laatste seizoen). Ik kijk in de winter wel weer of het aanbod dan wat interessanter is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:56
JB schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:42:
Jezus, The Blacklist S03 pas in Q1 2017 :/ Dan maar zelf downloaden...
Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:56
Thanks!
Als alternatief kun je ook voor een maand een abonnement nemen op Videoland. Dan ben je wel legaal bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ meesje: door op die link te klikken, kreeg ik notabene Videoland advertenties te zien.

Waardevolle link verder, maar nu weet ik dat een aantal series die wij volgden over niet al te lange tijd vervolgd zullen worden op Netflix. Mijn vrouw en ik zaten al uit te kijken naar een nieuw seizoen van New Girl. Nu zie ik dat we nog even geduld zullen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

meesje schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Thanks!
Als alternatief kun je ook voor een maand een abonnement nemen op Videoland. Dan ben je wel legaal bezig.
Ik ga ze wel "opnemen van televisie". Jammer dat Netflix zover achterloopt op sommige zaken, de serie is al uitgezonden in NL :(

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 26-05-2016 10:22 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat zijn wel heel erg veel niet bevestigde voorspellingen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bor schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Dat zijn wel heel erg veel niet bevestigde voorspellingen.
Ik zeg ook nergens dat ze 100% kloppend zijn maar als jij meer/betere info hebt, hou ik me aanbevolen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Ik ben het wel deels eens met de kritiek op het aanbod. Het lijkt steeds langer te duren voordat nieuwe seizoenen van reeds uitgezonden series op Netflix komen. The Americans bijvoorbeeld, seizoen 4 is al bijna afgelopen in de VS en seizoen 3 word pas verwacht voor Q3 2016?

Verder valt het op dat de laatste tijd meer 'nieuwe' films worden toegevoegd, maar dat voornamelijk B-titels waar je echt niet vrolijk van wordt. Denk IMDB scores van onder de 6.

Als ik wat intik in de zoekfunctie is het echt 9/10 keer helaas pindakaas. Quantico, Mr Robot, Humans, House of Lies, Cloverfield, John Wick om maar wat voorbeelden te noemen. Helaas wordt je 'verblijdt' met 'toptitels' als Mr Right, 4th Man Out, Ali Wong Big Cobra en een of andere suffe talkshow van Chelsea Handler. Top... :/

[ Voor 26% gewijzigd door Tigerblood op 26-05-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ben erover na aan het denken om over te stappen naar HBO of Videoland, maar ik zie dat dat aanbod ook karig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004

XanderDrake

Build the future!

Ik heb ook het gevoel dat het aanbod nu slechter is dan 'vroeger', pakweg een jaar of twee geleden. Ik had een playlist gemaakt van films en series die ik wilde kijken destijds, stonden ongeveer 110 dingen op. Nu is die lijst nog maar 70 items, de meeste films zijn verdwenen van netfkix

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:25
Wow, inderdaad. Alles wat ik graag wil zien komt Q2 2017. WTF man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
XanderDrake schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:16:
Ik heb ook het gevoel dat het aanbod nu slechter is dan 'vroeger', pakweg een jaar of twee geleden. Ik had een playlist gemaakt van films en series die ik wilde kijken destijds, stonden ongeveer 110 dingen op. Nu is die lijst nog maar 70 items, de meeste films zijn verdwenen van netfkix
Aan de andere kant kun je ook stellen dat dat niet zo'n heel groot probleem is aangezien je 2 jaar de tijd hebt gehad om die 30 ~ 40 items te kijken.. Of ben ik nou gek?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:26:
[...]

Aan de andere kant kun je ook stellen dat dat niet zo'n heel groot probleem is aangezien je 2 jaar de tijd hebt gehad om die 30 ~ 40 items te kijken.. Of ben ik nou gek?
Ik heb hetzelfde ervaren als XanderDrake. Ik kan begrijpen dat het aanbod niet eeuwig beschikbaar blijft bij Netflix in verband met licenties, dvd-verkoop etc. Echter, bij de meeste van deze titels heb ik geen melding gehad wanneer ze zouden gaan verdwijnen. Soms staat het er nu overigens wel bij.

Bij Family Guy keek ik af en toe een aflevering, maar daarvan worden de seizoenen nog wel eens gewisseld voor een meer recente. Hierdoor het seizoen niet af kunnen ronden.

In een tijd van 1-2 jaar had ik best die content kunnen kijken, maar ik doe ook nog andere dingen naast werken en achter de buis hangen. Bovendien ook niet altijd zin om tv te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:11:
Zou er weer eens Nederlands cabaret komen of is dat helemaal voorbij? Ik kan alleen Belgisch cabaret vinden ,maar dat is wat lastig te volgen met een pot bier op (ik luister er meer naar dan dat ik ernaar kijk, dus subs zijn niet echt bruikbaar voor mij).

Volgens mij staat er nog maar 1 optreden van Marc Marie op en is de rest weg.
Zo, netflix heeft mij toch een partij nieuw cabaret online gegooid, ik kan weer tijden vooruit. Heel veel nieuwe shows, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:10:
In een tijd van 1-2 jaar had ik best die content kunnen kijken, maar ik doe ook nog andere dingen naast werken en achter de buis hangen. Bovendien ook niet altijd zin om tv te kijken.
Dan heb je schijnbaar nu nog 3-4 jaar aan content in je lijst staan als er niets meer bij komt (of af gaat...) ;)

Misschien moesten we het maar zien als TV++ (op TV heb je geen zeggenschap over wat er wordt uitgezonden, alleen welk kanaal je kiest) ipv. legale Kodi.

Ik ben het overigens wel met je eens: door het verwijderen - laat staan het verwijderen zonder ruim om tijd dit officieel en handig aan te geven - wordt Netflix langzaamaan veel minder interessant.

Vooralsnog houd ik dus ook redelijk mijn strategie vol van het niet kijken van Netflix originals.(Ik heb zelfs het nieuwe House of Cards-seizoen nog niet gezien :X )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

[...]

Laat ik het zo zeggen, ik heb items verwijderd van die lijst, maar er komen er gewoon geen voor terug. En daarnaast zijn er veel films die ik niet heb kunnen zien maar er ook niet meer op staan. De combinatie.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:07
XanderDrake schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 06:58:
[...]

Laat ik het zo zeggen, ik heb items verwijderd van die lijst, maar er komen er gewoon geen voor terug. En daarnaast zijn er veel films die ik niet heb kunnen zien maar er ook niet meer op staan. De combinatie.
Maar jij bent vooral een film kijker? Want qua films is het aanbod altijd al mager geweest in mijn ogen. Series vind je er wel genoeg. Meer en completer dan bij HBO en Videoland denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_J_K schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Dan heb je schijnbaar nu nog 3-4 jaar aan content in je lijst staan als er niets meer bij komt (of af gaat...) ;)

Misschien moesten we het maar zien als TV++ (op TV heb je geen zeggenschap over wat er wordt uitgezonden, alleen welk kanaal je kiest) ipv. legale Kodi.

Ik ben het overigens wel met je eens: door het verwijderen - laat staan het verwijderen zonder ruim om tijd dit officieel en handig aan te geven - wordt Netflix langzaamaan veel minder interessant.

Vooralsnog houd ik dus ook redelijk mijn strategie vol van het niet kijken van Netflix originals.(Ik heb zelfs het nieuwe House of Cards-seizoen nog niet gezien :X )
Je schatting komt wel in de buurt, ja. :X Het gaat veelal zo, dat we iets gaan kijken waarbij we allebei interesse in hebben. Ik stel dan voor om iets van 'Mijn lijst' te gaan kijken, maar dan is er net een nieuwe serie bijgekomen (in dit geval iZombie) en dan wil mijn partner die ineens zien.

Ik weet overigens nog steeds niet helemaal wat ik van die serie moet vinden. Het doet me denken aan Psych (ooit uitgezonden op Comedy Central), hoewel dat een echte comedyserie is, waarin misdaden opgelost werden. Bij iZombie kun je daar nog over twisten. Ik vind het tot op heden nog geen wervelende show. Gelukkig zijn we alweer bijna door de afleveringen heen. Wellicht dat we dan wel iets van de lijst kunnen gaan bekijken. :)

Btw, qua films is Pathe wellicht beter, omdat deze de films meestal heeft nadat ze uit de bioscoop zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik gebruik Netflix alleen voor de series en docu's, qua films vind ik het een beetje magertjes. Maar ik ga liever naar de bioscoop als ik een film wil kijken, thuis heb ik er geen geduld voor.

Ik ben trouwens een paar dagen geleden met 'Orphan Black' begonnen en zit nu al bijna aan het einde van het seizoen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
voor mij komt er nog genoeg aan dit jaar, OITB, Sense8, Once upon a time, The bridge, The following, Under the Dome (mits alles klopt natuurlijk op de site).

Daarnaast wil ik Bloodline ook nog oppakken.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

D-e-n schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:44:
[...]

Maar jij bent vooral een film kijker? Want qua films is het aanbod altijd al mager geweest in mijn ogen. Series vind je er wel genoeg. Meer en completer dan bij HBO en Videoland denk ik
Nee ik ben niet persee een film kijker. En inderdaad er was nooit een groot aanbod, maar vroeger naar mijn idee toch meer dan nu.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Aangaande deze hele discussie over beperkte content en achterlopen met seizoenen op Netflix komt het eigenlijk op 1 ding neer: mindset.

Wanneer je gewend bent om altijd maar, al dan niet automatisch, alle nieuwe series illegaal binnen te trekken zul je heel veel moeite hebben om tevreden te zijn met wat Netflix kan bieden.

Wanneer je er anders in staat, zoals ik sinds een jaar of 2, zie je de release datum van een nieuw seizoen op Netflix als de daadwerkelijke release datum. Dus je loopt ineens niet 1 jaar en 1 kwartaal achter maar het is gewoon nieuw en je hebt er net als de andere kijkers in de wereld 3/4 jaar op gewacht na het voorgaande seizoen.

Uiteraard komt de interessante content met pieken en dalen maar ik heb meerdere series in mijn to watch list staan waar ik nog aan moet beginnen. En vandaag is daar weer een nieuwe bijgekomen (Bloodline). Ook mis ik wel eens een serie, ik hoor goede dingen over Bosch of mr Robot bijvoorbeeld. Maar hier doe ik niets mee, heb meer dan voldoende goede series nog te zien op Netflix dus daadwerkelijk missen doe ik dit niet.

Wat betreft films mis ik wel aardig wat recente kaskrakers tenzij ik naar de bios ga. Maar vind series over het algemeen een stuk interessanter.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Netflix is meer een videotheek voor series . Je moet het zien als een videotheek . Daar komen ook films en gaan ze ook weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind de zogenaamde "er staat niets boeiends op Netflix" discussie een beetje een dooddoener eigenlijk.
Ik neem niet eens meer de moeite om daar op te reageren in real life, als je voorbeelden aanhaalt hebben de klagers ze toch maar zelden gezien om een of andere vreemde reden.

Vind je het aanbod niets dan zeg je het toch lekker op? Het is maandelijks opzegbaar dus ga je gang.
Ik persoonlijk vind het voor het gros van de Netflix Originals al de moeite waard.

House of Cards, Orange is the New Black, Bloodline (seizoen 2 vandaag), Daredevil, Narcos, Master of None, Chef's Table, Love, Flaked, Better Call Saul, Penny Dradefull, Fargo (De laatste drie zijn geen eigen Netflix series, maar wel exclusief op Netflix als het aankomt op Legaal kijken in NL). Stuk voor stuk toppers welke in de top zitten van het huidige serie aanbod, voor mij absoluut 8,99 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:44:
Als ik wat intik in de zoekfunctie is het echt 9/10 keer helaas pindakaas.
De zoekmachine moet je gewoon niet gebruiken, als je gaat kijken op een genre dat je wilt zien zie je vaak wel wat. Maar voor films kan je beter ergens anders zijn. Het is meer series en dat is echt genieten.

Ik heb helaas door werk e.d. amper tijd voor netflix, de kinderen genieten er vooral van. Zelf kijk ik momenteel masterchef australia en dat download ik dan weer ergens. Ik vind het wel best, samen met spotify family zit ik op 27 euro in de maand voor onbeperkt tv series en muziek, fantastisch toch? Vroeger (20 jaar terug) huurde ik 5 films per week, dan was ik 15 euro (of gulden) kwijt en kocht ik ook minimaal 1 cd per maand (30 tot 40 gulden of tweedehands had ik er 3 voor 30 gulden). Dus ik betaal minder en ik krijg veel meer :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:00:
[...]

De zoekmachine moet je gewoon niet gebruiken, als je gaat kijken op een genre dat je wilt zien zie je vaak wel wat. Maar voor films kan je beter ergens anders zijn. Het is meer series en dat is echt genieten.
De navigatie van Netflix op devices is al helemaal ruk. Weet niet of het op TV beter werkt. Beetje door die horizontale rijtjes lopen scrollen. Gaat ook nog eens retetraag. Waarom niet gewoon verticaal infinite scrollen, zou een stuk fijner zijn op mobiele devices.

Dat de discussie over het aanbod als dooddoener wordt beschouwd is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dit is een topic om een dienst te bespreken, of dat nu in positieve of negatieve zin is. Als er niets kritisch mag worden gezegd over het aanbod en de tijd dat het duurt voordat nieuwe seizoenen van series worden aangevuld, dan kunnen we net zo goed een slotje erop gooien.

Dat over mindset is ook een giller. Jouw mindset ligt meer in lijn van lineare televisie. Je kan kijken wat er op is, wanneer het er op is. Anders is het pech. Netflix was toch bedoeld om te kunnen kijken wat je wilt, wanneer je wilt? Daarom zijn de kwaliteit van het aanbod, de compleetheid van de catalogus wat betreft seizoenen van series en de informatievoorziening omtrent veranderingen in het aanbod toch belangrijke zaken om te bespreken.

Als Netflix alles er naar een week af donderde of maar één aflevering per week zou aanbieden van iedere serie zou haast niemand er voor willen betalen. Hoe hadden streaming services zich anders ooit kunnne onderscheiden van lineaire TV en de videotheek?

[ Voor 7% gewijzigd door Tigerblood op 27-05-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn hier trouwens mensen die actief Bloodlines volgen? Ik had eigenlijk niet verwacht dat daar een tweede seizoen van zou kopen.

Had het idee dat het aan het eind van deel 1 wel mooi afgesloten was. Des ondanks genoten van deel 1, zo aan deel twee beginnen.

Hopelijk weer zo een pareltje
Tigerblood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:25:
Dat de discussie over het aanbod als dooddoener wordt beschouwd is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dit is een topic om een dienst te bespreken, of dat nu in positieve of negatieve zin is. Als er niets kritisch mag worden gezegd over het aanbod en de tijd dat het duurt voordat nieuwe seizoenen van series worden aangevuld, dan kunnen we net zo goed een slotje erop gooien.
Als we dan toch op de dooddoener Tour door gaan.
Melden in een topic dat je vind dat alleen het positieve besproken mag worden is ook weer zo een dooddoener.

Natuurlijk mag er ook de negatieve kant belicht worden maar het zoveelste tweakers lid wat even komt melden "dat er niets op staat" dat voegt gewoon niets toe.

Dat van de langzame app herken ik trouwens ook totaal niet. Ik gebruik de iOS app, de tvOS app en de Xbox One app en die doen het alle drie prima eigenlijk. Navigeren is hier absoluut niet traag.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:00:
[...]
Ik vind het wel best, samen met spotify family zit ik op 27 euro in de maand voor onbeperkt tv series en muziek, fantastisch toch? Vroeger (20 jaar terug) huurde ik 5 films per week, dan was ik 15 euro (of gulden) kwijt en kocht ik ook minimaal 1 cd per maand (30 tot 40 gulden of tweedehands had ik er 3 voor 30 gulden). Dus ik betaal minder en ik krijg veel meer :9
Prachtige tijd leven we in toch? Hier nog een, ik betaal €15,- voor Apple Music Family en dan stream ik nummers uit een catalogus met miljoenen.

Fijn ook dat je niet meer hoeft te rommelen met het upload van muziek naar je iPod of het branden van een Cd. Gewoon zoeken wat in je opkomt en met 1 druk speel je het overal waar je bent af.

Je staat er niet bij stil maar wie had dat vroeger gedacht toen ik een casettebandje van een klasgenootje mocht kopieëren.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 27-05-2016 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel eens met tigerblood dat het spul niet moet verdwijnen. Eens op netflix is altijd op netflix is mijn mening. Ik ben zo opeens battlesta galactica kwijt. Had ik gedownload en dacht: die honderd GB kan ik ook wel voor iets anders gebruiken omdat het toch op netflix staat... En toen was het weg terwijl ik nog keek....

Maar ach, nu ga ik nieuw cabaret nog even een uurtje kijken, dat aanbod is echt steengoed geworden afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:10:
Ik ben het wel eens met tigerblood dat het spul niet moet verdwijnen. Eens op netflix is altijd op netflix is mijn mening. Ik ben zo opeens battlesta galactica kwijt. Had ik gedownload en dacht: die honderd GB kan ik ook wel voor iets anders gebruiken omdat het toch op netflix staat... En toen was het weg terwijl ik nog keek....

Maar ach, nu ga ik nieuw cabaret nog even een uurtje kijken, dat aanbod is echt steengoed geworden afgelopen week.
Dat dus inderdaad. Ik ging er zelf ook ooit vanuit dat eenmaal op Netflix altijd op Netflix. Zelfs ooit eens als afweging meegenomen, 120 euro per jaar voor extra diskspace = goedkoper dan extra disken ;)
Zodoende schijfruimte vrij gaan maken, om later inderdaad te ontdekken dat er ook gewoon geruimd wordt.
Afin, gelukkig meeste weer opnieuw kunnen binnenhalen, ik bewaar namelijk graag de series/films (om ze later nog eens, eventueel samen met anderen opnieuw te bekijken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Tigerblood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:25:
[...]

Dat over mindset is ook een giller. Jouw mindset ligt meer in lijn van lineare televisie. Je kan kijken wat er op is, wanneer het er op is. Anders is het pech. Netflix was toch bedoeld om te kunnen kijken wat je wilt, wanneer je wilt? Daarom zijn de kwaliteit van het aanbod, de compleetheid van de catalogus wat betreft seizoenen van series en de informatievoorziening omtrent veranderingen in het aanbod toch belangrijke zaken om te bespreken.
Netflix heeft, in Nederland althans, geadverteerd met "All you can watch". Daarmee verwijzend naar "All you can eat" wat in sommige restaurants wordt gedaan. Dat "All you can eat" verwijst niet naar dat je alles kan eten wat er is of bestaat maar wat op hun menukaart staat.. De enige beperkingen zijn het bedrag en de inhoud van je maag.
Netflix doet niets anders. En heeft ook nooit anders beweerd.

En natuurlijk mag je iets vinden van de kwaliteit, compleetheid en informatievoorziening. Maar welke verwachtingen je daaromtrent hebt, is wel degelijk een mindset. Ik vind het persoonlijk ongelofelijk dat ik voor zo weinig geld zoveel kan kijken. En dat ik af en toe een keer op een serie moet wachten, hoort er wat mij betreft bij. Ook is het elders al wel te zien. Maar ik heb dan ook nooit illegaal gedownload.

de informatievoorziening kan overigens wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 07:45

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Maar dan moet je wel weten met welke je moet beginnen. :P

Netflix probeert bingewatchen te stimuleren. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiscool
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 09:42
Tigertje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:00:
[...]

Netflix heeft, in Nederland althans, geadverteerd met "All you can watch". Daarmee verwijzend naar "All you can eat" wat in sommige restaurants wordt gedaan. Dat "All you can eat" verwijst niet naar dat je alles kan eten wat er is of bestaat maar wat op hun menukaart staat.. De enige beperkingen zijn het bedrag en de inhoud van je maag.
Netflix doet niets anders. En heeft ook nooit anders beweerd.

En natuurlijk mag je iets vinden van de kwaliteit, compleetheid en informatievoorziening. Maar welke verwachtingen je daaromtrent hebt, is wel degelijk een mindset. Ik vind het persoonlijk ongelofelijk dat ik voor zo weinig geld zoveel kan kijken. En dat ik af en toe een keer op een serie moet wachten, hoort er wat mij betreft bij. Ook is het elders al wel te zien. Maar ik heb dan ook nooit illegaal gedownload.

de informatievoorziening kan overigens wel beter
Het gebeurd bij een all you can eat restaurant alleen maar zelden dat ze na het voorgerecht de oude menu kaart weggooien en met een andere menu kaart aankomen. Maw je weet van te voren waar je aan toe bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, menu kaarten wisselen ook om de paar maand, die hebben ook niet jaar in jaar uit hetzelfde menu.
Pagina: 1 ... 83 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.