Zijn hier trouwens mensen die actief Bloodlines volgen? Ik had eigenlijk niet verwacht dat daar een tweede seizoen van zou kopen.
Had het idee dat het aan het eind van deel 1 wel mooi afgesloten was. Des ondanks genoten van deel 1, zo aan deel twee beginnen.
Hopelijk weer zo een pareltje
Tigerblood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:25:
Dat de discussie over het aanbod als dooddoener wordt beschouwd is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dit is een topic om een dienst te bespreken, of dat nu in positieve of negatieve zin is. Als er niets kritisch mag worden gezegd over het aanbod en de tijd dat het duurt voordat nieuwe seizoenen van series worden aangevuld, dan kunnen we net zo goed een slotje erop gooien.
Als we dan toch op de dooddoener Tour door gaan.
Melden in een topic dat je vind dat alleen het positieve besproken mag worden is ook weer zo een dooddoener.
Natuurlijk mag er ook de negatieve kant belicht worden maar het zoveelste tweakers lid wat even komt melden "dat er niets op staat" dat voegt gewoon niets toe.
Dat van de langzame app herken ik trouwens ook totaal niet. Ik gebruik de iOS app, de tvOS app en de Xbox One app en die doen het alle drie prima eigenlijk. Navigeren is hier absoluut niet traag.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:00:
[...]
Ik vind het wel best, samen met spotify family zit ik op 27 euro in de maand voor onbeperkt tv series en muziek, fantastisch toch? Vroeger (20 jaar terug) huurde ik 5 films per week, dan was ik 15 euro (of gulden) kwijt en kocht ik ook minimaal 1 cd per maand (30 tot 40 gulden of tweedehands had ik er 3 voor 30 gulden). Dus ik betaal minder en ik krijg veel meer

Prachtige tijd leven we in toch? Hier nog een, ik betaal €15,- voor Apple Music Family en dan stream ik nummers uit een catalogus met miljoenen.
Fijn ook dat je niet meer hoeft te rommelen met het upload van muziek naar je iPod of het branden van een Cd. Gewoon zoeken wat in je opkomt en met 1 druk speel je het overal waar je bent af.
Je staat er niet bij stil maar wie had dat vroeger gedacht toen ik een casettebandje van een klasgenootje mocht kopieëren.
[
Voor 26% gewijzigd door
Donstil op 27-05-2016 22:45
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans