Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg sinds kort op mijn Android telefoon de melding: "we konden geen verbinding maken met de netflix service (-14)".
De Help op de netflix site biedt geen oplossing. Alle andere apparaten op hetzelfde wifi netwerk werken wel.
Ook op mobiele data hetzelfde probleem.
Opnieuw installeren ook geen oplossing.

Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 18-03-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 13:13
Ik heb net in 1 stuk de Netflix Original Flaked gekeken, echt een aanradertje! :) Het is meer drama dan comedy, maar het kijkt echt lekker weg, hopelijk komt er een seizoen 2 :)

En oja, McLovin :D

[ Voor 5% gewijzigd door Erulezz op 18-03-2016 21:43 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ben gestopt met het kijken van Netflix Originals zolang er nog andere content is te kijken :o Immers verdwijnen die niet dus komen ze onderaan de stapel...

Ben ik daar alleen in?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Niet gestopt, maar andere series hebben hier inderdaad om die reden wel voorrang gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

F_J_K schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:40:
Ik ben gestopt met het kijken van Netflix Originals zolang er nog andere content is te kijken :o Immers verdwijnen die niet dus komen ze onderaan de stapel...

Ben ik daar alleen in?
Goede strategie. Moeilijk om je er echt aan te houden :+

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05
Inderdaad moeilijk. Want ik wil Better call Saul en Daredevil gelijk zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 23:12

Ben ik daar alleen in?
Met de toenemende hoeveelheid aan netflix originals krijg je wel een flinke stapel uiteindelijk om nog te kijken :p. Ik houd er persoonlijk geen rekening mee, kijk gewoon wat ik op dat moment wil zien. Sowieso toch geen tijd om alle series te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10

Ben ik daar alleen in?
Ik heb dit ook overwogen, maar het aanbod Netflix Originals is al erg groot en ook vaak kwalitatief erg goed. Ik heb b.v. Jessica Jones overgeslagen en The Originals S2 gekeken, maar nu met DareDevil2 en HoC weet ik niet of ik het vol houd. Ik stel voor me zelf wel de voorwaarde dat de niet original serie wel nog lopend moet zijn of een echt einde heeft. B.v. Helix: deze serie heeft twee seizoenen waarna deze abrupt is gestopt. Black Sails daarentegen loopt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36

Ben ik daar alleen in?
Ja, ik ook. Orange is the New Black en House of Cards alleen eerste 2 seizoenen gezien. Jessica Jons en Deardevil helemaal niet gezien. Better call Saul en Fargo staan ook nog steeds op kijklijst. Maar wel Baatlestar Galactica afgekeken voordat die verdween. Net op tijd. En wat BBC series.

Daarom klaag ik ook nooit over aanbod en heb nooit geprobeerd Amerikaanse Netflix te benaderen. Geen tijd om op Nederlands Netflix dingen te kijken die ik graag wil zien.

Ik probeer momenteel een soort planning te maken wanneer ik iets wil/kan kijken. Enigszins volgorde te bepalen. Maar vandaag spontaan Inside Out gekeken en Cinderella. Beetje spontaniteit moet wel blijven. Anders is het helemaal niet meer leuk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 14:17
meesje schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:37:
[...]

Ik heb dit ook overwogen, maar het aanbod Netflix Originals is al erg groot en ook vaak kwalitatief erg goed. Ik heb b.v. Jessica Jones overgeslagen en The Originals S2 gekeken, maar nu met DareDevil2 en HoC weet ik niet of ik het vol houd. Ik stel voor me zelf wel de voorwaarde dat de niet original serie wel nog lopend moet zijn of een echt einde heeft. B.v. Helix: deze serie heeft twee seizoenen waarna deze abrupt is gestopt. Black Sails daarentegen loopt nog.
Helix seizoen 1 was dan ook zeer gaaf. Dat in tegenstelling tot seizoen 2... Die had er nooit mogen komen. Kijk voor de grap de laatste aflevering van seizoen 2 eens met de eerste aflevering van seizoen 1. Je hebt gewoon het gevoel dat je twee verschillende series kijkt.

Black sails is inderdaad wel een serie die als een dijk staat. Hopen dat ze seizoen 3 er gauw op knallen. Ik vermoed alleen dat dit pas komt nadat seizoen 3 helemaal uitgezonden is.

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 19-03-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Als er trouwens mensen zijn die geïnteresseerd zijn in oude drugsbazen als Pablo (Emilio) Escobar (Gaviria) kan ik de serie "Pablo Escobar: El patron del mal" echt dubbel en dik aanraden. De serie telt maar liefst 75 afleveringen en is echt vele malen beter en gedetailleerder dan Narcos, de Netflix Original serie.

Is in het Spaans gesproken (zoals dat hoort) met Nederlandse ondertiteling. Ben zelf al jaren zeer geïnteresseerd in letterlijke bazen als deze en heb nog nooit zo'n goede serie gevonden. Moet eerlijk bekennen dat mijn Spaans echt heel erg verbeterd is, van alleen Si en No naar korte zinnetje's :+
Moet nog 5 afleveringen, dan kijk ik hem volgend jaar nog hopelijk eens helemaal maar dan in alleen Spaans.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 die serie komt op mij over als zo'n Latijns Amerikaans soapopera. Echt niks als je de kwaliteit zoekt van Narcos.

Het is jammer dat de verwijderdata nu jouw kijkgedrag gaan dicteren, dat kan toch niet de bedoeling zijn van het relaxte kijken wat verbonden is met Netflix. Ik heb al een hoop series gezien, maar moet dus eens even goed kijken welke BBC series ik nog niet heb gekeken en welke andere series er ook af worden gehaald. Wat het overigens wel is dat de Netflix Originals echt gemaakt worden met binge watching in het achterhoofd, die series kijk je dus veel sneller als een lange film ipv losse afleveringen. Wat ik dan ook zo irritant vind is dat je niet op een gemakkelijke manier kan zien welke series je gezien hebt (bijv met een vinkje de hoek).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
grote_oever schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Helix seizoen 1 was dan ook zeer gaaf. Dat in tegenstelling tot seizoen 2... Die had er nooit mogen komen. Kijk voor de grap de laatste aflevering van seizoen 2 eens met de eerste aflevering van seizoen 1. Je hebt gewoon het gevoel dat je twee verschillende series kijkt.

Black sails is inderdaad wel een serie die als een dijk staat. Hopen dat ze seizoen 3 er gauw op knallen. Ik vermoed alleen dat dit pas komt nadat seizoen 3 helemaal uitgezonden is.
Mee eens. Tweede seizoen van helix was nogal bizar. Eigenlijk had serie veel potentie die niet benut werd. Jammer.

Seizoen 3 van Black Sails wordt nu door HBO uitgezonden. Dus even jaartje wachten totdat die naar Netflix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Olga2000 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:58:
[...]

Mee eens. Tweede seizoen van helix was nogal bizar. Eigenlijk had serie veel potentie die niet benut werd. Jammer.

Seizoen 3 van Black Sails wordt nu door HBO uitgezonden. Dus even jaartje wachten totdat die naar Netflix komt.
HBO? Black Sails is van Starz toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Waarom is er eigenlijk geen "Netflix streamer" a la chromecast a 35e te koop? Incl. afstandsbediening.

Nu moet je als je geen smart tv hebt danwel een chromecast incl smartphone/tablet gebruiken (liever wordt een ab gebruikt), danwel een relatief dure mediaplayer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:57
Donstil schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:08:
[...]
Zolang de serie loopt bij HBO zal Netflix niet gauw de rechten krijgen om het ook aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Donstil schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Black Sails is niet de enige serie van Starz die door HBO uitgezonden wordt. Blijkbaar heeft HBO rechten gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bartjuh schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:32:
Waarom is er eigenlijk geen "Netflix streamer" a la chromecast a 35e te koop? Incl. afstandsbediening.

Nu moet je als je geen smart tv hebt danwel een chromecast incl smartphone/tablet gebruiken (liever wordt een ab gebruikt), danwel een relatief dure mediaplayer te kopen.
Apple tv heeft wel meer voordelen, maar doet voor 73 euro prima wat jij wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door Delerium op 20-03-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Delerium schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Houdt de Apple Tv tegenwoordig al bij wat je allemaal bekeken hebt in de vorm van vinkjes of zoals in de iOS app van die rode balkjes? Omdat de Apple Tv dat 3 jaar geleden niet had, had ik hem maar weer verkocht.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mick1990 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Houdt de Apple Tv tegenwoordig al bij wat je allemaal bekeken hebt in de vorm van vinkjes of zoals in de iOS app van die rode balkjes? Omdat de Apple Tv dat 3 jaar geleden niet had, had ik hem maar weer verkocht.
Ik kijk al sinds het begin naar Netflix via mijn ATV3. Het zou inderdaad kunnen dat deze vinkjes er in het begin niet waren, maar dat is er nu een lange tijd al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
meesje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Ik kijk al sinds het begin naar Netflix via mijn ATV3. Het zou inderdaad kunnen dat deze vinkjes er in het begin niet waren, maar dat is er nu een lange tijd al wel.
Gaaf!

Kwam dit ook op Google images tegen:

Afbeeldingslocatie: http://33.media.tumblr.com/9c30dc8d1ebac867fd52b645b7a57e63/tumblr_inline_n0jbrzVN5g1svzg1j.jpg

Deze vinkjes zijn sinds medio 2014 aan de Apple TV toegevoegd lees ik op diezelfde website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
meesje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Hebben ze nog steeds die (idioot) hoog gepostioneerde ondertitels of is dat inmiddels aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Tigertje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Hebben ze nog steeds die (idioot) hoog gepostioneerde ondertitels of is dat inmiddels aangepast?
Ja, nog steeds. Dit was destijds wel even wennen.

Edit: Gezien onderstaande opmerking, de hoog gepositioneerde ondertitels betreft dus de ATV3 en niet de nieuwe ATV4.

[ Voor 18% gewijzigd door meesje op 20-03-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tigertje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Op de Apple TV 4 niet meer.
Olga2000 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:05:
[...]

Black Sails is niet de enige serie van Starz die door HBO uitgezonden wordt. Blijkbaar heeft HBO rechten gekocht?
Ooh tof dat wist ik niet.
Ik ga toch weer even naar een HBO abonnement kijken :)

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 20-03-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dat is mooi! Wellicht een extra argument om t.z.t. een ATV4 te kopen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Donstil schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Op de Apple TV 4 niet meer.
Echt? Ik ben nogal precies in deze dingen. Heb je een foto van de ondertitels?
Ik kon online niks vinden waarbij ik het goed kon beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tigertje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:37:
[...]

Echt? Ik ben nogal precies in deze dingen. Heb je een foto van de ondertitels?
Ik kon online niks vinden waarbij ik het goed kon beoordelen.
Het is wel wat hoger dan Plex doet zie ik nu.
Afbeeldingslocatie: http://a65.tinypic.com/v2sbqt.jpg

Maar beter dan Netflix op de One, daar staat lettertype 72 aan 8)7
Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/303g65l.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 20-03-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Donstil schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Het is wel wat hoger dan Plex doet zie ik nu.

[afbeelding]
Dank! Dat scheelt me weer een kleine 170 euro.
waarom Apple dit nu op deze manier blijft doen, ontgaat mij dus, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit hinderlijk vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tigertje schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:17:
[...]

Dank! Dat scheelt me weer een kleine 170 euro.
waarom Apple dit nu op deze manier blijft doen, ontgaat mij dus, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit hinderlijk vindt
Dit is dus niet Apple maar Netflix die dit doet.
Tegenwoordig draait er namelijk gewoon een App op die door Netflix zelf in de store gezet is, niet de app die Apple gemaakt heeft voor Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Je kunt toch bij de Apple TV settings -> Toegankelijkheid een en ander instellen wat betreft subtitles? Kan me wel herinneren dat het inderdaad een enorm gedoe was op de ATV3 om subtitles naar wens te krijgen. Volgens mij was dat voor mij, samen met het ontbreken van die vinkjes, destijds ook de reden van verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Delerium schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Hmm, geen Apple fan in de regel, maar voor dat bedrag wil ik wel een uitzondering maken. Nog even uitsluitsel mbt tot te hoge ondertitels afwachten... (discussie hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn er meerdere mensen die last hebben van de notificaties in de browser? Binnen Netflix (dus geen Chrome-notification) blijft die '1' maar staan omdat de melding dat 'Flaked' nieuw is, niet wilt verdwijnen.
Zelfs op de melding klikken zodat ik de pagina van 'Flaked' éénmaal heb gezien is niet voldoende..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9oAxDmW.png

[ Voor 7% gewijzigd door Pimorez op 20-03-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 21-09 13:13
Dat heb ik ook wel eens. Enige wat dan op het moment werkt is die notificatie wegklikken via de mobiele app.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Donstil schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Dit is dus niet Apple maar Netflix die dit doet.
Tegenwoordig draait er namelijk gewoon een App op die door Netflix zelf in de store gezet is, niet de app die Apple gemaakt heeft voor Netflix.
Dat heb ik wel eerder gehoord inderdaad. Maar volgens mij zijn de ondertitels op ATV hetzelfde qua hoogte, dacht ik.
En het is op andere devices beter (bijv WD-live).
Apple gaat hoe dan ook akkoord met deze uitvoering. Het is voor mij in elk geval een deal breaker.
stilletjes hoop ik dat er een goed Nederlands apparaat komt voor Netflix

[ Voor 8% gewijzigd door Tigertje op 20-03-2016 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Erulezz schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:36:
Dat heb ik ook wel eens. Enige wat dan op het moment werkt is die notificatie wegklikken via de mobiele app.
Thanks! Ik open de Netflix-app zeer zelden, de notificatie daar was mij dus ook nog niet opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik zit al vanaf het begin (december) met het probleem dat ongeveer de eerste minuut van een Netflix stream in erg slechte kwaliteit is, analoog pixels tellen zeg maar. Daarna trekt het bij, maar hooguit tot 720p.

Opstelling: 100Mbit glasvezel verbinding (Surfnet), Full HD tv met een Chromecast 1 er in en een oude Samsung Tab 2 7 die als afstandsbediening dient of soms een smartphone (s6, Moto G). Abo is Netflix Premium (onze ouders mogen gratis meeliften van ons), wifi bereik ter plekke is prima en het speelt al met 1 stream tegelijk.

Met dezelfde opstelling draait ook Plex en dat geeft geen problemen en doet makkelijk en gelijk 1080p.

Iemand op basis hiervan tips om ook direct de stream te starten met fatsoenlijk beeld en het beeld zelf naar full hd te krijgen?

[ Voor 0% gewijzigd door sambalbaj op 24-03-2016 16:12 . Reden: +provider ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:37
Welke provider? Ik zit bij Vodafone (20/20) en merk dat streams ook vaak op 720p blijven steken, niet dat ik me daar echt druk om kan maken maar bij Ziggo liep hij eigenlijk altijd vrij vlot door naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Afgelopen tijd weer behoorlijk leuke/interessante dingen gezien op Netflix:
-Hustlers
Nooit van die film gehoord maar haha, knetterleip en erg vermakelijk.

-The Green Prince
Mooie docu. Best wel ontroerend om die jongen aan het eind met tranen in z'n ogen te zien. Hoe éénzaam moet hij zich hebben gevoeld of voelen (in Amerika). Enorm respect voor die kerel.

-Eerste aflevering Black Mirror (nog niet verder gekeken).
Bwhaha, ik dacht in het begin van de aflevering dat het weer zo'n standaard voorspelbare thriller zoals er zoveel zijn was, maar toen
spoiler:
kwam die eis en het verdere verloop van de aflevering
_O-. Ik heb me helemaal kapot gelachen. Deze serie ga ik zeker verder kijken, ben benieuwd.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:13

Gaitman

The Real One

sambalbaj schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:55:
Ik zit al vanaf het begin (december) met het probleem dat ongeveer de eerste minuut van een Netflix stream in erg slechte kwaliteit is, analoog pixels tellen zeg maar. Daarna trekt het bij, maar hooguit tot 720p.

Opstelling: 100Mbit glasvezel verbinding (Surfnet), Full HD tv met een Chromecast 1 er in en een oude Samsung Tab 2 7 die als afstandsbediening dient of soms een smartphone (s6, Moto G). Abo is Netflix Premium (onze ouders mogen gratis meeliften van ons), wifi bereik ter plekke is prima en het speelt al met 1 stream tegelijk.

Met dezelfde opstelling draait ook Plex en dat geeft geen problemen en doet makkelijk en gelijk 1080p.

Iemand op basis hiervan tips om ook direct de stream te starten met fatsoenlijk beeld en het beeld zelf naar full hd te krijgen?
Bij je Netflix account kun je opgeven dat de stream altijd in de hoogste kwaliteit moet zijn. Waarschijnlijk staat die nu op automatisch. Laat even weten of dit de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:05
House of Cards S4 was weer heerlijk. :*)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Heb sinds anderhalve maand Netflix en het bevalt me echt top. Wellicht iets te top, gezien de tijd die er in gaat zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik 'mijn lijst' terug vinden in de Netflix app (op mijn ipad)? Ik zie bij series en films wel de knop om deze toe te voegen aan 'mijn lijst'. Echter ik zie nergens een mogelijkheid om deze lijst te bekijken. Hebben jullie een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Als marvel / DC fan is netflix een dikke orgie van superseries aan het worden. Zo een gigantisch puike series:

- Daredevil
- The flash
- Gotham (DIKKE aanrader)
- Arrow
- Jessica Jones
- Agents of shield
- Elektra (komt er aan weliswaar)
- Iron fist (komt er aan)

Maar ook andere toppers zoals

- Narco's
- Marco polo (beste serie die ik in tijden heb gezien)

Consultant - Autogek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
meesje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:38:
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik 'mijn lijst' terug vinden in de Netflix app (op mijn ipad)? Ik zie bij series en films wel de knop om deze toe te voegen aan 'mijn lijst'. Echter ik zie nergens een mogelijkheid om deze lijst te bekijken. Hebben jullie een idee?
Zou gewoon op het hoofdscherm moeten staan. Soms moet je iets door naar onder scrollen om het te zien, het staat niet op een vaste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Bartske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:26:
[...]

Zou gewoon op het hoofdscherm moeten staan. Soms moet je iets door naar onder scrollen om het te zien, het staat niet op een vaste plek.
Thanks. Inderdaad helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
meesje schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:36:
[...]

Thanks. Inderdaad helemaal onderaan.
Wat mij betreft hadden ze dat wel helemaal bovenaan mogen zetten, met daaronder de 'continue watching' lijst. Maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 21-09 09:53
matthewk schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:22:
Als marvel / DC fan is netflix een dikke orgie van superseries aan het worden. Zo een gigantisch puike series:

- Daredevil
- The flash
- Arrow
- Jessica Jones
- Agents of shield

- Narco's
Yup, nu nog wachten tot ze smallville gaan toevoegen *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bartske schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:59:
Wat mij betreft hadden ze dat wel helemaal bovenaan mogen zetten, met daaronder de 'continue watching' lijst. Maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben..
Bij mij staat 'ie nu en IIRC meestal bovenaan, direct onder Continue..

Het zou me niets verbazen als het sowieso verschilt per persoon afhankelijk van gedrag en playlist. Daar is Netflix wel goed in (om je een duwtje te geven naar de juiste content - of de algoritmes optimaliseren voor content die jij het leukste vindt of die het goedkoopste is voor NF weet ik niet :P ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Jeej, Bates Motel S03 komt er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Gaitman schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:02:
[...]

Bij je Netflix account kun je opgeven dat de stream altijd in de hoogste kwaliteit moet zijn. Waarschijnlijk staat die nu op automatisch. Laat even weten of dit de oplossing is.
Die instelling stond inderdaad op automatisch maar lijkt geen enkel effect te hebben. Wel zit er een duidelijk verschil in of je de Chromecast aanstuurt met die Samsung Tab 2 7 of met een moderne SmartPhone. In het laatste geval duidelijk beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Wat blijft het ontzettend jammer dat Netflix nog steeds het hopeloos verouderde DD5.1 audiospoor gebruikt. Series als Fargo, Daredevil, Jessica Jones, Marco Polo, etc. verdienen echt een DTS HD MA of Dolby HD audiospoor. Met enigzins redelijke apparatuur is het verschil erg groot. Geluid is veel dynamischer, veel meer detail en je kunt geluiden onderscheiden ipv een muur van geluid. Daarnaast moeten de huidige internetverbindingen de extra bandbreedte prima aan kunnen.
Blijkbaar is dit nog steeds een niche markt terwijl de beeldkwaliteit steeds met stappen vooruit gaat blijft de audio hopelijk achter.

Gelukkig zijn er nog BR's te koop met de juiste audiosporen maar onbegrijpelijk dat Netflix (en ook HBO) hier niks mee doet.
Maar goed, hoor vaak om me heen dat mensen actievolle series via de speakers van hun laptop of TV kijken.... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Morpheus2003 op 30-03-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik snap wat je zegt maar DD5.1 is voor het gros van de mensen ruim voldoende en het zal niet snel veranderen ben ik bang.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:22:
Wat blijft het ontzettend jammer dat Netflix nog steeds het hopeloos verouderde DD5.1 audiospoor gebruikt. Series als Fargo, Daredevil, Jessica Jones, Marco Polo, etc. verdienen echt een DTS HD MA of Dolby HD audiospoor. Met enigzins redelijke apparatuur is het verschil erg groot. Geluid is veel dynamischer, veel meer detail en je kunt geluiden onderscheiden ipv een muur van geluid. Daarnaast moeten de huidige internetverbindingen de extra bandbreedte prima aan kunnen.
Blijkbaar is dit nog steeds een niche markt terwijl de beeldkwaliteit steeds met stappen vooruit gaat blijft de audio hopelijk achter.

Gelukkig zijn er nog BR's te koop met de juiste audiosporen maar onbegrijpelijk dat Netflix (en ook HBO) hier niks mee doet.
Maar goed, hoor vaak om me heen dat mensen actievolle series via de speakers van hun laptop of TV kijken.... :'(
Switchen van DD 5.1 naar DTS HD MA scheelt ook nogal een bak data die Netflix moet serveren, denk dat dat ook een grote reden is om het nog niet te doen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Svennie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:59:
ik snap wat je zegt maar DD5.1 is voor het gros van de mensen ruim voldoende en het zal niet snel veranderen ben ik bang.
Ben er ook bang maar het is zo zonde.
DennusB schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:20:
[...]

Switchen van DD 5.1 naar DTS HD MA scheelt ook nogal een bak data die Netflix moet serveren, denk dat dat ook een grote reden is om het nog niet te doen!
Zou dat echt de voornaamste reden zijn? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel 100mbit. Dat moet makkelijk te doen zijn. Aan de Netflix kant lijkt mij dit ook niet echt een beperking. Die serveren sowieso al bizar veel data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Zou dat echt de voornaamste reden zijn? Tegenwoordig heeft iedereen toch wel 100mbit. Dat moet makkelijk te doen zijn. Aan de Netflix kant lijkt mij dit ook niet echt een beperking. Die serveren sowieso al bizar veel data.
Providers liepen nu al te klagen dat er zoveel NetFlix verkeer over alle lijnen gaat he... die gaan niet happig zijn op nog veel meer traffic

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
DennusB schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Providers liepen nu al te klagen dat er zoveel NetFlix verkeer over alle lijnen gaat he... die gaan niet happig zijn op nog veel meer traffic
Erg jammer. Ik heb dan liever Full HD met HD audio dan 4K zonder HD audio. Liefst beiden natuurlijk. Dan blijft de enige optie blu-ray discs.
Op sommige punten lopen bedrijven als Netflix en HBO echt hopeloos achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:38:
[...]

Erg jammer. Ik heb dan liever Full HD met HD audio dan 4K zonder HD audio. Liefst beiden natuurlijk. Dan blijft de enige optie blu-ray discs.
Op sommige punten lopen bedrijven als Netflix en HBO echt hopeloos achter..
Volgens mij begrijp jij het niet.
Waarom zou Netflix / HBO meer kosten moeten gaan maken?
Die series/films worden toch wel bekeken, ook al is het niet in dtsma of dolby atmos of wat dan ook.
Ze lopen echt niet achter. Gaat om geld verdienen als bedrijf zijne en zoveel mogelijk.
Kom je nog wel achter als je je eigen bedrijf hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
baronruud schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Die series/films worden toch wel bekeken, ook al is het niet in dtsma of dolby atmos of wat dan ook.
Ze lopen echt niet achter. Gaat om geld verdienen als bedrijf zijne en zoveel mogelijk.
Dat snap ik uiteraard wel maar dan mag ik het wel zonde vinden? De beleving is namelijk veel groter. Maar idd, it's all about the money. Gelukkig hebben we blu-rays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Dat snap ik uiteraard wel maar dan mag ik het wel zonde vinden? De beleving is namelijk veel groter. Maar idd, it's all about the money. Gelukkig hebben we blu-rays.
Klopt, de beleving is inderdaad minder, ben ik het mee eens.
Thuis als wij een film kijken met de beamer is het altijd dtsma of true-hd :P
DD of DTS doen we niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:13

Gaitman

The Real One

Ik heb even navraag gedaan bij Netflix. Maar het is op dit moment alleen 5.1. Maar ze gaan het doorgeven. Dus als even meer Tweakers contact opnemen met Netflix via de chat in de komende tijd. Misschien word er wat mee gedaan ;)

edit:
Gelijk even navraag gedaan betreffende het trucje om meer series te zien als je Netflix op Engels zet. Dit schijnt niet meer van toepassing te zijn. En dit werkte in het verleden alleen voor meertalige landen.

[ Voor 32% gewijzigd door Gaitman op 30-03-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 21-09 13:06
matthewk schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:22:

- Daredevil
- The flash
- Arrow
- Jessica Jones
- Agents of shield

- Narco's
The Flash staat niet op Netflix en heeft voor zover ik mij kan herinneren niet op Netflix gestaan.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
The Flash wordt door FOX uitgezonden in NL en staat niet op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Rockvee2 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:17:
The Flash wordt door FOX uitgezonden in NL en staat niet op Netflix
Netflix belgië wel ;)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Oeh 1 april The Following en guilty pleasure Dead Like Me.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zie dat The Wolf of Wallstreet is toegevoegd, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Ja en Inside-Out ook, aanrader voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:50
Ik zou het ook erg waarderen als de voor de betere audio inderdaad de Dolby HD mee erbij gaan plaatsen, veel films zijn voorzien van het inmiddels wel bekende Dolby Atmos hetgeen toch een grote extra + kan leveren, als je zoals ik inmiddels van Atmos thuis kunt genieten.
Gelukkig paasweekend de Game of Thrones BD serie 5 mogen kijken, voorzien van een megavette Dolby Atmos geluidstrack. (trouwens inclusief een 5e bonus disc)
Ik zal Netflix hierover zeker benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Poulske schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:25:
Ja en Inside-Out ook, aanrader voor iedereen.
Goede tip, ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:51
Morpheus2003 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:22:
Wat blijft het ontzettend jammer dat Netflix nog steeds het hopeloos verouderde DD5.1 audiospoor gebruikt.
Kleine nuancering hier dat Netflix Dolby Digital Plus (Enhanced AC-3) gebruikt welke voorbereid zijn op een aanzienlijke hogere bitrate dan normale AC-3 streams. Dat hopeloos verouderde DD5.1 waar jij het over hebt heeft een maximale bitrate van 640 kbit/s en ondersteund maar maximaal 5.1 kanalen.

Dolby Digital Plus heeft ondersteuning voor tot 13.1 kanalen met een maximale bitrate van 6 mbit/s das al 10x zoveel als normaal AC3. Ik weet natuurlijk niet welke bitrate Netflix gebruikt maar afgaande op de gemiddelde hier en daar is dat tussen de 1,7 - 3 mbit/s. Dat is voor een streaming service gewoon erg goed en lang niet zo verouderd als je doet voorkomen.

Natuurlijk het kan altijd beter maar als je DD+ gewoon goed kunt decoderen is dan klinkt dat best aardig goed.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Cool, ik vroeg me al af wat dat was, maar ik zag DD+ inderdaad af en toe op mijn versterker verschijnen toen ik mijn tv nog via optische kabel had aangesloten, maar niet meer sinds ik 'm via HDMI heb lopen. Kan 't zijn dat dit per se via optische kabel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Davidshadow13 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Kleine nuancering hier dat Netflix Dolby Digital Plus (Enhanced AC-3) gebruikt welke voorbereid zijn op een aanzienlijke hogere bitrate dan normale AC-3 streams. Dat hopeloos verouderde DD5.1 waar jij het over hebt heeft een maximale bitrate van 640 kbit/s en ondersteund maar maximaal 5.1 kanalen.

Dolby Digital Plus heeft ondersteuning voor tot 13.1 kanalen met een maximale bitrate van 6 mbit/s das al 10x zoveel als normaal AC3. Ik weet natuurlijk niet welke bitrate Netflix gebruikt maar afgaande op de gemiddelde hier en daar is dat tussen de 1,7 - 3 mbit/s. Dat is voor een streaming service gewoon erg goed en lang niet zo verouderd als je doet voorkomen.

Natuurlijk het kan altijd beter maar als je DD+ gewoon goed kunt decoderen is dan klinkt dat best aardig goed.
Heb nog geen enkele titel op netflix gezien die DD+ ondersteund. Krijg er alleen DD 5.1 uit. Zowel optisch als HDMI. Marantz sr7005 waar ik een ps4, xbox one hdmi aangesloten op heb. Tv is samsung ue55js8000 die via de optische kabel aangesloten is. Ps4 doet gewoon wel via bluray dolby True hd en dts hd master audio. Volgens handleiding ondersteund de sr7005 dolby digital plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Cinderella is ook heel mooi. Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
nadroJ schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:01:
[...]

The Flash staat niet op Netflix en heeft voor zover ik mij kan herinneren niet op Netflix gestaan.
Ook Agents of Shield kon ik niet terug vinden op Netflix (NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
avotar schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:28:
Oeh 1 april The Following en guilty pleasure Dead Like Me.
Seizoen 3 toch van the following? Of stond alleen seizoen 1 er tot nu toe op?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Yes, Arrow S3 toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Davidshadow13 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Volgens avforums gebruikt Netflix DD+ alleen om de bandbreedte te beperken tot 192 kbps, niet om de kwaliteit een boost te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Bates Motel seizoen 3 staat op Netflix!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Laatst online: 12-09 16:37
Bij mij op de Apple TV 4 pleurt Netflix om de paar minuten de verbinding eruit :(
error 108, 11800 whatever whatever, ongein! Ik ga bijna weer terug naar torrents :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
Orii schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:47:
Bij mij op de Apple TV 4 pleurt Netflix om de paar minuten de verbinding eruit :(
error 108, 11800 whatever whatever, ongein! Ik ga bijna weer terug naar torrents :)
Of je leest dit eerst....
Onder punt 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Laatst online: 12-09 16:37
Been there done that.. en ik werd er na een avondje of vijf wel moedeloos van :'(
Ik weet ook niet of het aan netflix of aan Apple ligt, ik weet alleen dat mijn appletv 3 er totaal geen last van heeft, dus het is de combi van die eerste twee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Outlander is een aanrader. Voor dames dan 😋.
Eerste seizoen staat nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

baronruud schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Dan zouden ze ook geen 4K hoeven ondersteunen. Kost ook geld, want zoveel mensen met een UHD tv zijn er nog niet dat ze het zouden merken als die afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tom schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:20:
[...]

Dan zouden ze ook geen 4K hoeven ondersteunen. Kost ook geld, want zoveel mensen met een UHD tv zijn er nog niet dat ze het zouden merken als die afhaken.
Je vergeet de indirecte winst van 4k ondersteuning. Jan met de pet heeft wel gehoord van 4k en weet verder dat er surround geluid is, maar het verschil tussen de audioformaten weten de meeste mensen niet. Daarnaast denk ik ook dat de gemiddelde netflixkijker niet per se een zeer grote investering in audioset doet.

4k levert daarnaast natuurlijk de nodige marketing op. Ik weet niet of je wel eens een TV winkel binnenloopt, maar vaak zie ik House of Cards trailers als demovideo. Prachtige reclame natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind dat zowel beeld als geluid hand in hand gaan, zeker bij filmliefhebbers die bereid zijn om geld uit te geven aan apparatuur. Het liefst ga je dan in beide gevallen voor het best mogelijke. Ik heb zelf ook een 4K tv en een goede geluidsinstallatie. Ook in bioscopen gaat het hand in hand. Beeldkwaliteit is omhoog gegaan, maar ook in geluid blijft men investeren. Dus ja, ik vind het ook wel opmerkelijk dat ze bij Netflix wel voor de 'beste' (tussen haakjes, 4K maar met lagere bitrate) beeldkwaliteit gaan en achterblijven op geluid. Ik geloof niet dat het dan een geldkwestie is, dan hadden ze ook genoegen genomen met 720P of 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47
Ik zie juist bij veel zo niet de meeste mensen in mijn omgeving dat beeld en geluid niet of nauwelijks hand in hand gaan.
De meesten gaan toch vooral voor beeld en het geluid komt vervolgens gewoon uit de TV speakers, een simpele soundbar of een el-cheapo kant en klaar 5.1 setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ik baal enorm! Las op Netflix-Nederland dan Defiance zou einde van de maand verdwijnen. Ik was midde eerste seizoen. Dus ging maar even snel afkijken... Dacht ik. Eerste seizoen is al weg! Er staat alleen tweede erop. Maar ja, als je eerste niet afgekeken hebt ga je niet aan tweede beginnen. Blijft vervellend met plotseling verdwijnen van de series. Ik heb einddatum echt gemist.

Volgende week vrijdag verdwijnt Franse miniserie Witnesses. Serie telt 6 afleveringen en is echt een aanrader. Dus als iemand is geïnteresseerd, heb je nog net genoeg tijd om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

ninjazx9r98 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:31:
Ik zie juist bij veel zo niet de meeste mensen in mijn omgeving dat beeld en geluid niet of nauwelijks hand in hand gaan.
De meesten gaan toch vooral voor beeld en het geluid komt vervolgens gewoon uit de TV speakers, een simpele soundbar of een el-cheapo kant en klaar 5.1 setje.
Voor velen is dat precies genoeg, en zo slecht klinkt een soundbar of 5.1 setje niet als je niet beter weet. ;)
Jullie vergeten naast beeld en geluid dat ook licht (ambilight + hue) ook heel veel fun kan toe voegen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik ken de serie niet, maar zag net in de app dat Znation S1 was toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
meesje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:04:
Ik ken de serie niet, maar zag net in de app dat Znation S1 was toegevoegd.
Ken ik ook niet. Heb even opgezocht. Er zijn tot nu toe 2 seizoenen uitgezonden en die schijnt zelfs beter dan The Walking Dead te zijn. Ik ga even pilot kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:47
Winkiller schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:56:
[...]

Voor velen is dat precies genoeg, en zo slecht klinkt een soundbar of 5.1 setje niet als je niet beter weet. ;)
Jullie vergeten naast beeld en geluid dat ook licht (ambilight + hue) ook heel veel fun kan toe voegen. :9~
Dat is geen kwestie van vergeten maar in mijn geval een kwestie van afkeer van dat soort verlichting.
Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat mensen dat werkelijk waar mooi vinden, wat mij betreft ziet het er vreselijk uit en hier komt het er absoluut niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:15
ninjazx9r98 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:43:
[...]

Dat is geen kwestie van vergeten maar in mijn geval een kwestie van afkeer van dat soort verlichting.
Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat mensen dat werkelijk waar mooi vinden, wat mij betreft ziet het er vreselijk uit en hier komt het er absoluut niet in.
Een paar kleine led lampjes (d6500 kleurtemp) achter het scherm kan wel een grote meerwaarde hebben: namelijk het ervaren contrast wordt dan groter (niet het daadwerkelijke natuurlijk). Gewoon omdat er liets ligt van achter de tv vandaankomt lijkt het zwart wat zwarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Olga2000 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:57:
[...]

Ken ik ook niet. Heb even opgezocht. Er zijn tot nu toe 2 seizoenen uitgezonden en die schijnt zelfs beter dan The Walking Dead te zijn. Ik ga even pilot kijken.
Je bedoelt die serie waarin de mensen nog dommer zijn dan de zombies? Dat maakt het voor mij niet echt een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de Z-nation serie. Maar heb nog zoveel te kijken . Het gevoel is wel dat Z-nation slechter is en dat we teveel verwend zijn met The Walking Dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Tigertje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:34:
[...]

Je bedoelt die serie waarin de mensen nog dommer zijn dan de zombies? Dat maakt het voor mij niet echt een aanrader...
Ik schreef niet dat het aanrader is, maar dat sommige deze serie beter vonden dan TWD en dat ik even ga kijken naar pilot. Wellicht is die inderdaad erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 08:16
ZNation word wat grappiger gebracht. Ik heb beide seizoenen gekeken en ik heb me er prima mee vermaakt. Uiteraard ook wel een paar slechte afleveringen ertussen maar een liefhebber van het genre vindt dat mogelijk geen probleem.

Alleen weinig tot geen vrouwelijk eye candy, zogezegd. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 14:24
Ben begonnen met the ranch leuke sitcom jammer van de lachband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

ninjazx9r98 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:43:
[...]

_O- en zo is er voor iedereen wat, zo ook in beeld en geluid. :+
Joostje123 schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:51:
Ben begonnen met the ranch leuke sitcom jammer van de lachband.
Precies de reden waarom ik hem direct weer uit heb gezet. :X

[ Voor 21% gewijzigd door Winkiller op 10-04-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er weer eens Nederlands cabaret komen of is dat helemaal voorbij? Ik kan alleen Belgisch cabaret vinden ,maar dat is wat lastig te volgen met een pot bier op (ik luister er meer naar dan dat ik ernaar kijk, dus subs zijn niet echt bruikbaar voor mij).

Volgens mij staat er nog maar 1 optreden van Marc Marie op en is de rest weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:11:
Zou er weer eens Nederlands cabaret komen of is dat helemaal voorbij? Ik kan alleen Belgisch cabaret vinden ,maar dat is wat lastig te volgen met een pot bier op (ik luister er meer naar dan dat ik ernaar kijk, dus subs zijn niet echt bruikbaar voor mij).

Vorige maand zag ik in Upflix een hele waslijst voorbijkomen. Theo Maassen vind ik nu en Jochem Myer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:11:

Er staan meerdere Daniël Arends shows op. Meer heb je mijn inziens niet nodig :)

Pagina: 1 ... 82 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.