Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 10:46

page404

Website says no

mguzz schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:41:
Verwijderalarm: meer dan 100 titels verdwijnen, das wel erg veel deze maand, het lukt Netflix nog niet om de rechten te verlengen van veel BBC-titels,

http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=
Zo, dat is slecht! Zitten namelijk wel heel veel hele toffe titels tussen die vaak gekeken werden. Daar mag dan wel iets goeds voor terug komen!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik las dat Amazon wat BBC titels overneemt, waaronder Dr Who. Maar daar hebben wij hier niet zoveel aan :(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Een aanzienlijk deel van die verdwijnende titels is cabaret en TEDTalks, ik kan me daar niet zo heel druk over maken eigenlijk. Worden die TEDTalks ook niet gewoon aangeboden op Youtube trouwens? Ik denk eigenlijk dat het een bewuste keus van Netflix is om dit deel van het aanbod af te stoten.

BBC zou erg jammer zijn, maar die zie ik zo snel niet definitief verdwijnen. Zelfs als het niet lukt om tijdig te verlengen en die titels dus verdwijnen, zullen ze wel weer terugkomen binnen afzienbare tijd. Er is inmiddels al zo vaak sprake geweest van verdwijnen daarvan, en elke keer worden op het laatste moment de rechten verlengd.
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:51:
Ik las dat Amazon wat BBC titels overneemt, waaronder Dr Who. Maar daar hebben wij hier niet zoveel aan :(
Naar mijn weten biedt Amazon geen streamingsdienst aan in Nederland, dus het is erg onwaarschijnlijk dat ze rechten voor Nederland kopen. ;) Dr. Who is trouwens één van de titels die wel al verlengd is, zie de link van mguzz.

[ Voor 26% gewijzigd door Arrne op 24-02-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[b]Arrne schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:05:[/bNaar mijn weten biedt Amazon geen streamingsdienst aan in Nederland, dus het is erg onwaarschijnlijk dat ze rechten voor Nederland kopen. ;)
En daar heb je meteen het argument tegen 1 wereldwijde bibliotheek :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-09 15:52
Wij zijn thuis aan the Americans begonnen. Pas 1 aflevering gekeken, maar we denken beiden dat dit wel een blijvertje is. :)

Daarnaast baal ik ervan dat er van the Musketeers maar 1 seizoen op staat. Ook al wordt de serie er over 4 dagen afgehaald, dan had ik minstens nog het 2e seizoen kunnen kijken.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
mguzz schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:41:
Verwijderalarm: meer dan 100 titels verdwijnen, das wel erg veel deze maand, het lukt Netflix nog niet om de rechten te verlengen van veel BBC-titels,

http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=
Belangrijke BBC titels als Luther, Top Gear en Dr. Who blijven gewoon. Verder veel TedTalks (gewoon online te bekijken), cabaret, kinderfilms/series en docu's. Zo dramatisch is het nu allemaal ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Holy shit.. Anime! Dat zet ik maar 'ns op de lijst dan.

(Voor de geïnteresseerden: Deathnote, Code Geass, en Bleach).

Ik heb wat in te halen, haha.. Al spreekt Deathnote me 't meest aan.

Andere recente toevoegingen:
- Eerste aflevering van Love gezien, beviel me persoonlijk wel.
- Lawrence of Arabia is een classic. Maar: hoe groter je scherm, hoe beter.
- Labyrinth hoef ik geen woorden aan vuil te maken lijkt me.
- Stand by me, classic coming of age, die ik graag 'ns terug zie.

Leuk, die oudere films! Return to Oz wil ik ook nog 'ns terug zien.. Volgens mij beviel die wel vroeger.

Afrader:
- Project T / Tomorrowland. Samen met een paar anderen, één van de slechtste films die ik in 2015 gezien heb.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Sméagol schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:32:
Afrader:
- Project T / Tomorrowland. Samen met een paar anderen, één van de slechtste films die ik in 2015 gezien heb.
Ik vond hem juist leuk! Zeker als kind/tiener had ik deze film geweldig gevonden, nu volwassen en helaas ziek op de bank ook. Interessant, origineel concept en goede acteurs (ben grote fan van Hugh Laurie) d:)b

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Iemand ooit doorverwezen naar dit pagina?

https://help.netflix.com/nl/node/277

Probeerde net iets te kijken op Netflix Japan. Kreeg meteen een error met een verzoek om m'n proxy/unblocker uit te doen.

Ben gewoon benieuwd naar of dit nieuw is. Wil geen discussie of onderwerp uitlokken wat betreft het "fixen" van dit probleem :)

[ Voor 24% gewijzigd door polopolo150 op 25-02-2016 22:53 ]

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:47
Daar is een tijdje terug nog een nieuwsbericht over verschenen. Is Netflix een tijdje terug mee begonnen ja. Erg jammer want ik woon in Zweden, en dat betekend dat ik bij veel films enkel Zweedse/Noorse/Deense ondertitel kan kiezen. :')

Mensen die in het buitenland wonen hebben pech blijkbaar.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 06:21
WernerL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:57:
Daar is een tijdje terug nog een nieuwsbericht over verschenen. Is Netflix een tijdje terug mee begonnen ja. Erg jammer want ik woon in Zweden, en dat betekend dat ik bij veel films enkel Zweedse/Noorse/Deense ondertitel kan kiezen. :')

Mensen die in het buitenland wonen hebben pech blijkbaar.
Mensen die in het buitenland wonen bestaan blijkbaar niet voor VOD diensten. Een zelfde doet Google Play ook volgens mij. Als ik daar een film wil kijken dan kan ik bij sommige films, die ik zelf gekocht heb notabene, alleen kiezen voor Nederlandse stemmen 8)7

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zag dat niemand het nog over Fresh Meat gehad heeft. Een luchtige comedy over een diverse groep studenten in een studentenhuis met goed acteerwerk. Ik heb mij zeker vermaakt. Het laatste seizoen wordt momenteel uitgezonden op TV. De eerste drie seizoenen staan op Netflix.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Weet iemand waarom Netflix een sequel voor Crouching Tiger, Hidden Dragon uit brengt, maar het origineel vervolgens niet te kijken is? Normaal hebben ze dat toch wel als ze de rechten hebben? (Zie b.v. arrested development)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
LOTG schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:06:
Weet iemand waarom Netflix een sequel voor Crouching Tiger, Hidden Dragon uit brengt, maar het origineel vervolgens niet te kijken is? Normaal hebben ze dat toch wel als ze de rechten hebben? (Zie b.v. arrested development)
Is gewoon per titel lijkt me. Heb je een bronvermelding waaruit blijkt dat filmmaatschappijen altijd alle rechten van een bepaalde serie films tegelijk verhuren? :>

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21-09 06:21
LOTG schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:06:
Is dit niet gewoon een Amerikaanse remake?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Exar schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:27:
[...]

Is gewoon per titel lijkt me. Heb je een bronvermelding waaruit blijkt dat filmmaatschappijen altijd alle rechten van een bepaalde serie films tegelijk verhuren? :>
Het gaat er juist om dat Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny van Netflix is.
Ze gebruiken ook de naam Crouching Tiger, Hidden Dragon, terwijl het gebaseerd is op Iron Knight, Silver Vase.
Iets wat je wel vaker ziet bij film sequels, maar dat zou dus betekenen dat ze bepaalde rechten hebben, waardoor ik het vreemd vind dat ze de originele film niet hebben.
Webgnome schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:39:
[...]

Is dit niet gewoon een Amerikaanse remake?
Het is geen remake, beide zijn gebaseerd op boeken uit de Crane-Iron serie. Crouching Tiger, Hidden Dragen was boek 4, de sequel op boek 5 maar gebruikt geen enkele naam van het boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
wcduck schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:31:
Ik zag dat niemand het nog over Fresh Meat gehad heeft. Een luchtige comedy over een diverse groep studenten in een studentenhuis met goed acteerwerk. Ik heb mij zeker vermaakt. Het laatste seizoen wordt momenteel uitgezonden op TV. De eerste drie seizoenen staan op Netflix.
Ja, is wel grappig inderdaad. Vond het grappig dat Jelka van Houten er opeens in speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
<knip>

Zie de topic waarschuwing.

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
<knip>

[ Voor 91% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:40
<knip>

[ Voor 86% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
<knip>

[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:15
<knip>

Het is gewoon heel simpel, je hebt alleen in Nl recht op Nederlandse content. Als je in het buitenland zit heb je niet opeens gewoon recht op content uit Nederland.

Ook op ondertitels rusten auteursrechten dus dat is in het buitenland ook helaas pindakaas

[ Voor 52% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
<knip>

[ Voor 93% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
Adlermann schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:47:
[...]

Het is gewoon heel simpel, je hebt alleen in Nl recht op Nederlandse content. Als je in het buitenland zit heb je niet opeens gewoon recht op content uit Nederland.

Ook op ondertitels rusten auteursrechten dus dat is in het buitenland ook helaas pindakaas
Heel simpel inderdaad, maar totaal niet logisch. Als je die film blijkbaar mag bekijken in het buitenland, dan verwacht je een totaalproduct en zeker ook het originel product. Niet het beeld met het geluid van een chinees. Bureaucratie ten top. Enne bij dvds zitten meestal wel heel wat ondertitels uit verschillende landen. Daar mag het blijkbaar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rinzwind schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:26:
[...]

Heel simpel inderdaad, maar totaal niet logisch. Als je die film blijkbaar mag bekijken in het buitenland, dan verwacht je een totaalproduct en zeker ook het originel product. Niet het beeld met het geluid van een chinees. Bureaucratie ten top. Enne bij dvds zitten meestal wel heel wat ondertitels uit verschillende landen. Daar mag het blijkbaar wel ;)
Bij dvd's is dit ook alleen maar van bepaalde regio's.
In Frankrijk staat er bv geen Nederlands op de schijf.

Maar goed doet er verder eigenlijk niet toe, de content verstrekker staat het niet toe en daarmee zullen we het moeten doen.

Tenzij jij ze met je dvd argument kunt overhalen natuurlijk, dan horen we dat graag :)
Het opzetten van een VPN naar huis is zeker legaal. Die vpn verbinding gebruiken om restricties te omzeilen is dat echter niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2016 00:32 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
Het argument originele versie kan niet beargumenteerd worden lijkt me. In dit geval vaak Engels met Engelstalige ondertitels. Of worden rechten ook weggenomen bij uitbrengen in andere landen? ;)

Daarbij gaat het er natuurlijk om wat je klanten logischerwijs mogen verwachten. Je geeft ze geen half product...

Nouja dat doen ze dus wel in Thailand... Veelal alleen Engelstalig met Engelse ondertiteling. Iets waar de gemiddelde Thai weinig mee kan. Dan is het ineens geen issue? Het is gewoon willekeur.

[ Voor 47% gewijzigd door Rinzwind op 28-02-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als iemand die zeer zelden ondertitels gebruikt was ik onder de indruk dat zowel NL als EN ondertitels beschikbaar waren. Ik ben nu een film (About Elly) aan het kijken waar ik alleen kan kiezen uit Nederlands of Frans :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
Rinzwind schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:26:
[...]

Je mag het product bekjiken wat in dat land beschikbaar is. That's it. Netflix moet zich ook gewoon aan de afspraken/regels/wetten houden mbt auteursrechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne tip voor iedereen die het aanbod van Netflix wil vergroten: verander de taalinstelling van je profiel van het Nederlands naar het Engels.

Dan krijg je ook alle titels er opeens bij waarvoor alleen nog Engelstalige ondertitels beschikbaar zijn.

Met dank aan onze zuiderburen: http://www.hln.be/hln/nl/...it-Netflix-te-halen.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:07:
Fijne tip voor iedereen die het aanbod van Netflix wil vergroten: verander de taalinstelling van je profiel van het Nederlands naar het Engels.

Dan krijg je ook alle titels er opeens bij waarvoor alleen nog Engelstalige ondertitels beschikbaar zijn.

Met dank aan onze zuiderburen: http://www.hln.be/hln/nl/...it-Netflix-te-halen.dhtml
Welke series of films zijn er dan opeens beschikbaar die met de Nederlandse taalinstelling niet beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Heb gister toevallig de eerste aflevering van Fuller House gekeken. Full House is voor mij toch echt wel jeugdsentiment, dus dit had wat mij betreft wel potentie.

De eerste aflevering voelt echter zo geforceerd aan dat ik eigenlijk gelijk weer afhaak. Ook raar dat ze geen enkele moeite hebben gedaan tot enige karakterontwikkeling die de personages in 20 jaar zouden hebben moeten doorgemaakt. Iedereen was nog exact hetzelfde als bij het slot van de originele serie.

Wel bizar om te zien wat er met de middelste dochter is gebeurd qua uiterlijk, die ziet eruit alsof ze een tijdje aan meth/crack verslaafd is geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luther en Sherlock staan er in elk geval nog :).

Ow en nog beter, zag in de mail dat House of Cards voor de deur staat! :) Hopelijk weer genieten en beter dan vorig seizoen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

burgt

Starbass

Malfunctions schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:19:
...

Wel bizar om te zien wat er met de middelste dochter is gebeurd qua uiterlijk, die ziet eruit alsof ze een tijdje aan meth/crack verslaafd is geweest..
Klopt, alweer bijna 5 jaar clean blijkbaar

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
burgt schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Klopt, alweer bijna 5 jaar clean blijkbaar
O-kaaaay :/

Nou in elk geval leuk voor d'r dat ze weer werk heeft. Hoewel ik gok dat deze serie geen lang leven beschoren zal zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Heel sterk word het niet, maar heb alle afleveringen gezien, en zo nu en dan doen ze toch wel wat aan karakterbuilding hoor.

heb mezelf toch een paar keer betrapt op een glimlach. Maar nee, heeeel sterk is het niet.

[ Voor 40% gewijzigd door joppe113 op 01-03-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft hier iemand nog wel eens problemen gehad met het wijzigen van het rekeningnummer? Ik heb een nieuwe bankrekening, en om het nummer te wijzigen voor Netflix log ik in bij Netflix, doe een iDeal betaling van 1 cent en dan zou het goed moeten zijn. Die betaling lukt (ben inmiddels 12 cent/pogingen verder) maar als ik dan terug in de Netflix omgeving kom, staat er:

De ingevoerde gegevens zijn ongeldig. Voer je betalingsgegevens nogmaals in en probeer opnieuw.

De tenaamstelling (moet overeenkomen met de rekeninghouder staat er in het Netflix scherm) klopt ook. Ik heb al diverse variaties hierin geprobeerd (met zonder spatie enz).

Als ik Netflix bel, zeggen ze dat dit de enige mogelijkheid is en dat ik het moet blijven proberen. Maar zo komen we er niet natuurlijk. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:
Heeft hier iemand nog wel eens problemen gehad met het wijzigen van het rekeningnummer? Ik heb een nieuwe bankrekening, en om het nummer te wijzigen voor Netflix log ik in bij Netflix, doe een iDeal betaling van 1 cent en dan zou het goed moeten zijn. Die betaling lukt (ben inmiddels 12 cent/pogingen verder) maar als ik dan terug in de Netflix omgeving kom, staat er:

De ingevoerde gegevens zijn ongeldig. Voer je betalingsgegevens nogmaals in en probeer opnieuw.

De tenaamstelling (moet overeenkomen met de rekeninghouder staat er in het Netflix scherm) klopt ook. Ik heb al diverse variaties hierin geprobeerd (met zonder spatie enz).

Als ik Netflix bel, zeggen ze dat dit de enige mogelijkheid is en dat ik het moet blijven proberen. Maar zo komen we er niet natuurlijk. Wat is jullie ervaring?
Is dit toevallig met een BunQBank rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Nee, ABN AMRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:19:

Wellicht gekke idee... Nieuwe account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geloof het of niet, maar twee verdere pogingen strandden eveneens. Toen kreeg ik de bijzondere ingeving om het eens in IE11 te proberen in plaats van in Chrome, en voila, het lukt in 1x.

Wel 13 cent armer nu, maar een levensles rijker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Donstil schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:34:
[...]
Het is bung (kleine letters). Dat is al een verbastering van bank.
Na KNAB en nu weer bunq is het nog wachten op iets als qUnB of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:07:

En heb je ook daadwerkelijk iets extra kunnen vinden zo, als Nederlander ? Ik betwijfel het ten zeerste.

Die 'truuk' is het gevolg van tweetaligheid in België. Voor sommige titels hebben ze in België niet de rechten voor zowel Nederlandse als Franse ondertitels. Daarbij heeft Netflix de beslissing genomen van titels zonder Nederlandstalige subs te filteren voor profielen die NL als taal ingesteld hebben, en idem voor titels zonder Franstalige subs voor de Walen.
Dit is uiteraard een totaal belachelijke maatregel die ik al aan Netflix gemeld heb. Het is belachelijk omdat die titels dus wél zichtbaar worden met eender welke andere taal-instelling als profiel. Heb bvb eens getest met Spaans, en dan kreeg ik ook alle titels alhoewel er ook helemaal geen Spaanse subs zijn. Ik vermoed dat ze gewoon een hoop support calls willen vermijden van locals die een film vinden, maar merken dat het zonder de eigen ondertiteltaal is, terwijl anderstaligen er sowieso wel van uitgaan dat ze hun eigen taal niet gaan terugvinden als ze in België naar Netflix kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
Mithrildor schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:20:
[...]

Welke series of films zijn er dan opeens beschikbaar die met de Nederlandse taalinstelling niet beschikbaar zijn?
bijvoorbeeld: Alle seizoenen van Futurama beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hoe laat werd house of cards seizoen 3 eigenlijk beschikbaar gesteld vorig jaar?

Ik hoef voorlopig toch niet te werken, dus ik kan ook wel nacht-bingen met bier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
razerBE schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:27:
[...]

bijvoorbeeld: Alle seizoenen van Futurama beschikbaar :D
Op welke taal moet je dan je profiel instellen want Futurama vind ik op die manier toch niet terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Mathieux schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:44:
[...]

Op welke taal moet je dan je profiel instellen want Futurama vind ik op die manier toch niet terug?
Hetzelfde hier, blijkbaar heeft mijn Netflix sowieso altijd op engels gestaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:43:
Hoe laat werd house of cards seizoen 3 eigenlijk beschikbaar gesteld vorig jaar?

Ik hoef voorlopig toch niet te werken, dus ik kan ook wel nacht-bingen met bier ;)
Ik ga dit jaar toch meer spreiden. Als je een serie spreidt vind ik dat je meer van mee krijgt en ook minder snel verveeld raakt. Het is wel zo dat je natuurlijk graag die volgende aflevering wilt zien en al helemaal met series zoals HoC die gemaakt worden met het oog op binge-watchen. Net als Bloodline en Narcos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:15:
Luther en Sherlock staan er in elk geval nog :).
FYI: Luther gaat er eind deze maand af. Was gisteren aan t kijken en toen kwam die melding in beeld. Dus mocht je em nog willen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:03
Ik krijg inmiddels ook zonder unblock service uitsluitend 'proxy detected'. Net een uur aan de livechat gezeten, en de conclusie was 'wij weten het ook niet'. Nu dus maar weer de torrents aan 't downloaden...

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hoe laat kunnen we House of Cards verwachten?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Bossie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:24:
Hoe laat kunnen we House of Cards verwachten?
op Facebook staat dat die nu beschikbaar is

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Tigertje schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:25:
[...]

Belangrijke BBC titels als Luther, Top Gear en Dr. Who blijven gewoon. Verder veel TedTalks (gewoon online te bekijken), cabaret, kinderfilms/series en docu's. Zo dramatisch is het nu allemaal ook weer niet.
Ik vind vooral het verdwijnen van de docu's vervelend. Want dat is eigenlijk het enige wat ik kijk... Mijn lijstje is ineens heel kort geworden met het verdwijnen van die BBC titels...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 19:40
House of Cards S4 staat er! Net al een paar seconden gezien, dit weekend binge watchen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Ik vind vooral het verdwijnen van de docu's vervelend. Want dat is eigenlijk het enige wat ik kijk... Mijn lijstje is ineens heel kort geworden met het verdwijnen van die BBC titels...
Ik keek alleen Dr Who. Op zich prettig dat deze titel nog beschikbaar is..... vanaf seizoen 5. Ik zat halverwege seizoen 3 dus ben niet echt blij.

Een serie oppakken en gegrepen worden is al moeilijk, cold turkey afkicken én een alternatief zoeken is dat helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:19
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Aangezien ik begrijp dat jij wel van de docu's bent.. Heb na Making a Murderer en Zeitgeist de smaak wel enigszins te pakken. Aanraders in dat kader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Svennie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:50:
[...]

op Facebook staat dat die nu beschikbaar is
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:45
Japser schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:01:
[...]

FYI: Luther gaat er eind deze maand af. Was gisteren aan t kijken en toen kwam die melding in beeld. Dus mocht je em nog willen zien...
Luther is al meerdere keren met een maand verlengd... kans is groot dat dit nu ook weer zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Nuevocasa schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Luther is al meerdere keren met een maand verlengd... kans is groot dat dit nu ook weer zo zal zijn.
Mijn WD-live laat altijd zien of series verdwijnen en bij Luther staat niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Voor de mensen die Frozen kijken via Netflix NL. Deze gaat er op 7 Maart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:13:
Als dit zo is gaan veel huismoeders het zwaar krijgen... "MAMAAAA IK WIL FROZEN KIJKEN!!" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dacuuu schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:19:
[...]

Als dit zo is gaan veel huismoeders het zwaar krijgen... "MAMAAAA IK WIL FROZEN KIJKEN!!" :9
De dvd verkopen zullen dus omhoog schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tigertje schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Mijn WD-live laat altijd zien of series verdwijnen en bij Luther staat niets.
Bij de WDTV zie je de melding pas 2 weken voor verwijderen (Luther verdwijnt op 30-3, tenzij Netflix de licentie verlengd uiteraard).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00
X
Freeaqingme schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:04:
Ik krijg inmiddels ook zonder unblock service uitsluitend 'proxy detected'. Net een uur aan de livechat gezeten, en de conclusie was 'wij weten het ook niet'. Nu dus maar weer de torrents aan 't downloaden...
Had je eerst wel zo'n unblock service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

mefjoew schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:27:
[...]

Aangezien ik begrijp dat jij wel van de docu's bent.. Heb na Making a Murderer en Zeitgeist de smaak wel enigszins te pakken. Aanraders in dat kader?
Ik kijk met name natuur docus en historische docus (zit nog steeds te wachten op History2 op ziggo :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:13:
Was dat vorig jaar ook al niet zo?
Ik dacht dat Netflix en Disney een deal hadden met elkaar?
Ik meen me te herinnerendat vorig jaar Netflix Frozen er na een paar weken weer terug opgezet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
readytoflow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:06:
[...]

Was dat vorig jaar ook al niet zo?
Ik dacht dat Netflix en Disney een deal hadden met elkaar?
Ik meen me te herinnerendat vorig jaar Netflix Frozen er na een paar weken weer terug opgezet had.
Klopt, dat was volgens mij augustus / september 2015. Lijkt erop dat ze Frozen maar voor een half jaar verlengd hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Joster schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Klopt, dat was volgens mij augustus / september 2015. Lijkt erop dat ze Frozen maar voor een half jaar verlengd hebben...
Een beetje naïef... Het heeft mij altijd verbaasd hoe vaak (en ook nog achter elkaar) kon mijn 4 jarige dochter naar Sneewitje en 7 dwergen kijken. Geloof mij, alle dreumels en kleuters zullen in half jaar echt geen genoegen van krijgen. Aan andere kant, hoe lang kan je blijven verlengen... er komen steeds nieuwe bij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Olga2000 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Een beetje naïef... Het heeft mij altijd verbaasd hoe vaak (en ook nog achter elkaar) kon mijn 4 jarige dochter naar Sneewitje en 7 dwergen kijken. Geloof mij, alle dreumels en kleuters zullen in half jaar echt geen genoegen van krijgen. Aan andere kant, hoe lang kan je blijven verlengen... er komen steeds nieuwe bij! ;)
Is ook zo. Mijn dochter van 2 was in augustus / september in alle staten toen hij eraf was (ik had hem ook al op DVD maar die kon ze niet zelf bedienen en Netflix wel :D ). Inmiddels is ze er al een tijdje klaar mee en ik ben dan ook benieuwd hoe lang het duurt voor ze erachter komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het kan zijn dat Frozen natuurlijk weer terug komt. De distributeur kan Netflix ook maar een half jaar heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Laatst online: 03-06 14:53
Wilde net beginnen aan Dr. Who zie ik dat ze de eerste vijf seizoenen eraf hebben gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
PuddingNL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:54:
Wilde net beginnen aan Dr. Who zie ik dat ze de eerste vijf seizoenen eraf hebben gehaald..
En de overige seizoenen verdwijnen 31 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
PuddingNL schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:54:
Vind ik ook echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
BamSlam_ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:47:
[...]

En dan maar afvragen waarom mensen nog downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt het ook gewoon kopen op itunes of op DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Elke paar pagina's begint dezelfde 'discussie' opnieuw, het wordt een beetje slaapverwekkend op deze manier. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 23:53
Gisteren een aflevering gekeken van Fuller House, maar DAMN wat is dat tenenkrommend zeg :o
Ik heb een flauw vermoeden dat het vroeger ook al tenenkrommend was, maar dat kan ik me niet herinneren en toen der tijd had je niet veel keuze :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PuddingNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:26:
[...]

[...]

En dan maar afvragen waarom mensen nog downloaden..
Ja want iedereen heeft zomaar het recht om iets te kijken. Dus als het niet via Netflix kan dan downloaden we het maar, we moeten het immers kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik vond Full House altijd al tenenkrommend. Vooral door die Bob Faget (waarschijnlijk door America's Funniest Home Video's), maar die zit gelukkig niet zo heel veel meer in de nieuwe Fuller House :)

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 10-03-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37

ralpje

Deugpopje

tiguan schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:43:
Ik vond Full House altijd al tenenkrommend. Vooral door die Bob Faget (waarschijnlijk door America's Funniest Home Video's), maar die zit gelukkig niet zo heel veel meer in de nieuwe Fuller House :)
Als je z'n achternaam gaat verbasteren om te flamen, doe het dan in ieder geval goed ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
[...]

Maar dat staat er iedere maand: aan het eind van de maand stopt het. Zo weet je dus nog steeds niet waar je aan toe bent. Ik heb het idee dat de BBC hier een niet zo'n fraaie rol in speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ossi schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:34:
Gisteren een aflevering gekeken van Fuller House, maar DAMN wat is dat tenenkrommend zeg :o
Ik heb een flauw vermoeden dat het vroeger ook al tenenkrommend was, maar dat kan ik me niet herinneren en toen der tijd had je niet veel keuze :)
De eerste aflevering is minder maar daarna vond ik het een leuke serie, heb me er prima mee vermaakt, ga seizoen 2 ook kijken wanneer die uit komt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
Arrne schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:09:
Elke paar pagina's begint dezelfde 'discussie' opnieuw, het wordt een beetje slaapverwekkend op deze manier. :O
Dat gaat door tot mensen eindelijk inzien dat content geen recht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Waarom is er geen centrale database van films/series /etc, waar je een film zoekt en ziet waar hij te huur is(bijvoorbeeld Netflix, Amazone, HBO, et).
Je betaald een x bedrag en je kan hem dan 24 uur lang kijken.
Geen abonnement nodig en toch kassa voor de maatschappijen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tigertje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:30:
[...]
Dat gaat door tot mensen eindelijk inzien dat content geen recht is.
Prima, maar zet dan geen 8 seizoenen online om na een 'menselijke' kijktijd het te schrappen. Het is niet zo gek duur dat Netflix maar dit soort grappen haalt de waarde gewoon onderuit.

Van een geheel andere orde: er is niet makkelijk alternatief legaal aanbod dat hetzelfde doet, dus het neigt wel richting illegaal downloaden als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Donstil schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:41:
[...]

Ja want iedereen heeft zomaar het recht om iets te kijken. Dus als het niet via Netflix kan dan downloaden we het maar, we moeten het immers kijken 8)7
Was meer frustratie dat ik dat riep. Snap best dat "content geen recht is". Maar Homeland bijv, is in Nederland in oktober uitgezonden. Seizoen 4 werd pas januari dit jaar toegevoegd. Zo ook The Walking Dead. Volop in het nieuwe seizoen op Fox. Ik wil graag betalen maar dan wil ik wel zeker weten dat als ik aan een serie begin ik dit ook kan afkijken. En ja, ik snap ook dat dit met licenties en derde partijen te maken heeft.
Delerium schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:18:
[...]

Prima, maar zet dan geen 8 seizoenen online om na een 'menselijke' kijktijd het te schrappen. Het is niet zo gek duur dat Netflix maar dit soort grappen haalt de waarde gewoon onderuit.

Van een geheel andere orde: er is niet makkelijk alternatief legaal aanbod dat hetzelfde doet, dus het neigt wel richting illegaal downloaden als alternatief.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36

Roozzz

Plus ultra

[...]

Oh, gelukkig heb ik gisteravond de laatste afleveringen bekeken :+
Maar dr Who is toch al een paar keer verlengd? Ik kan me voorstellen dat ze de nieuwere nog enige tijd gaan houden.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PuddingNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:21:
[...]

Was meer frustratie dat ik dat riep. Snap best dat "content geen recht is". Maar Homeland bijv, is in Nederland in oktober uitgezonden. Seizoen 4 werd pas januari dit jaar toegevoegd. Zo ook The Walking Dead. Volop in het nieuwe seizoen op Fox. Ik wil graag betalen maar dan wil ik wel zeker weten dat als ik aan een serie begin ik dit ook kan afkijken. En ja, ik snap ook dat dit met licenties en derde partijen te maken heeft.

[...]

Dit dus.
Ik denk persoonlijk dat we voor het kleine bedrag wat Netflix nu kost gewoonweg niet mogen verwachten dat alles er opblijft of snel opkomt.

Daarvoor is het maandelijkse bedrag gewoon te laat. Content (en zeker van betaal kanalen zoals Showtime in geval van Homeland) is nou een maal duur.

Ik zou er trouwens wel voor open staan een factor X meer te betalen als dat nog betere content zou betekenen. Ik wil bv best €150,- per maand betalen als dat zou betekenen dat ik nergens meer op hoef te wachten, uitzend schema gelijk met de Orginele air datum in de vs en films gelijk met de BR release. Helaas zal dit niet snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Roozzz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:27:
[...]

Oh, gelukkig heb ik gisteravond de laatste afleveringen bekeken :+
Maar dr Who is toch al een paar keer verlengd? Ik kan me voorstellen dat ze de nieuwere nog enige tijd gaan houden.
Ik heb nog liever dat Netflix seizoen 9 van Doctor Who eens een keer beschikbaar maakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36

Roozzz

Plus ultra

BamSlam_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:15:
[...]

Ik heb nog liever dat Netflix seizoen 9 van Doctor Who eens een keer beschikbaar maakt ;-)
Daar durf ik amper nog op te hopen met het gezanik rond bbc series...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Donstil schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:08:
[...]

Ik denk persoonlijk dat we voor het kleine bedrag wat Netflix nu kost gewoonweg niet mogen verwachten dat alles er opblijft of snel opkomt.

Daarvoor is het maandelijkse bedrag gewoon te laat. Content (en zeker van betaal kanalen zoals Showtime in geval van Homeland) is nou een maal duur.
Moet je gelijk geven in vergelijk met andere online diensten zijn die vaak duurder en hebben ook niet alle content. Er is gewoon een prijs voor de content en netflix is verre van de duurste optie.

Hell kijk naar video land. Ze hebben wel unlimited maar dat is ook maar oudere films en bepaalde titels. De rest is gewoon digitale huur!

Het is waar dat de content versnippert is. En dat is jammer! Het zou mooi zijn als het meer onder een noemer zou vallen maar tja, dit is nou eenmaal de markt van nu.

En laten we kijken naar een grote, HBO Online + 3 kanalen. 17,50 euro per maand en natuurlijk alleen echt leuk als games of thrones of een serie als dat er op is. En dan nog kun je niet alles erop kijken want ze halen oudere jaren van hun eigen service af.

Netflix is goedkoper en helaas vis je daardoor achter het net bij sommige series.

Of het zijn geld waard is moet iedereen voor zichzelf uitzoeken.

There is no place like ::1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

swampy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Moet je gelijk geven in vergelijk met andere online diensten zijn die vaak duurder en hebben ook niet alle content. Er is gewoon een prijs voor de content en netflix is verre van de duurste optie.

Netflix is goedkoper en helaas vis je daardoor achter het net bij sommige series.

Of het zijn geld waard is moet iedereen voor zichzelf uitzoeken.
Ik begrijp dat rechten tijdelijk zijn en voor films is dat ook niet zo'n groot probleem. Echter denk ik wel dat de consistentie bij series verbeterd moet worden. Voor je het weet ligt er een seizoen van een serie af. Dat is storend. Bij films is dat veel minder het geval. Zet de serie erop OF laat de serie er compleet af, bespaar licentiekosten die je dan investeert in andere series.

Het blijft natuurlijk het eeuwige gezever met tijdelijk alleenrecht voor kanalen zoals voor nieuwe seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hann1BaL schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Ik begrijp dat rechten tijdelijk zijn en voor films is dat ook niet zo'n groot probleem. Echter denk ik wel dat de consistentie bij series verbeterd moet worden. Voor je het weet ligt er een seizoen van een serie af. Dat is storend. Bij films is dat veel minder het geval. Zet de serie erop OF laat de serie er compleet af, bespaar licentiekosten die je dan investeert in andere series.

Het blijft natuurlijk het eeuwige gezever met tijdelijk alleenrecht voor kanalen zoals voor nieuwe seizoenen.
Dat is een goed punt, en als BBC zelf een service zou opzetten met zijn eigen series zou dat best wel leuk zijn. Maar ja, je hebt gelijk, als je een serie op netflix hebt is het handig alle jaren erop te hebben. Dat moeten ze zo wel houden. En dat is niet zo bij HBO 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Doctor Who is wel heel ergerlijk, eerst is het excuus dat het laatste seizoen van Longmire (wat nota bene van Netflix zelf is) er niet op staat omdat de eerdere seizoenen er nog niet zijn gaan ze hier juist de eerste seizoenen van de nieuwe serie weghalen en wel een middenstuk laten staan.

Overigens zou ik Netflix zo inwisselen voor HBO als daar de complete HBO bibliotheek ter beschikking stond, maar hier gaat dat wel heel beperkt via Liberty Global. Prijs mag dan best ruim boven Netflix zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
swampy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:59:
[...]
als BBC zelf een service zou opzetten met zijn eigen series zou dat best wel leuk zijn.
Dus niet juist. Ik ben nu best tevreden met Netflix maar moet ik dan voor Dr Who en Luther straks weer een ander pakket erbij nemen?

Die wens van al die aanbieders en producenten om alles nu maar "exclusief" te willen aanbieden is klantonvriendelijk en kosten opdrijvend. Als iedere maker van series straks zijn eigen kanaal op gaat zetten heb je straks tien abonnementen nodig. Streaming is mooi maar zo gaat het het doel voorbij schieten en gaat het uiteindelijk toch weer om de "greed" van de dames en heren van de industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HBO via KPN Play voor 12 euro per maand kan ook een goede optie zijn. Zeker als je alleen internet gebruikt want je krijgt ook Live TV erbij voor veel zenders en 7 dagen gemist van een stel zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dat is waar, het moet niet zo zijn dat content zwaar versplinterd is. Dat zou waardeloos zijn en de streaming services pijn doen in de lange termijn.

Toch de BBC heeft bepaalde series die best leuk zijn en je bijna nooit ziet behalve op BBC Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vraagje, zijn er al mensen die netflix kijken via een VR bril, volgens mij kan dat toch ?

Heb nu een goedkope versie van een bril, en wij hebben maar 1 tv thuis. Dan lijkt het mij wel relax om straks bijvoorbeeld 1 of 2 daredevil afleveringen te kijken per avond op de bril en dan kan mijn vriendin lekker de tv blijven gebruiken.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Blijkbaar heeft Netflix de 'feature' verwijderd om titels zonder NL subs weg te filteren in België wanneer je profiel in NL staat. Mijn vrouw krijgt ineens een hoop meer content maar alle nieuwe content is enkel met FR subs. Werkt echter al op haar zenuwen omdat je dit pas merkt wanneer je de film opstart. Dus ik vermoed dat ze hierover een hoop support calls gaan krijgen, en valt dan ook af te wachten of dit slechts tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
swampy schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:52:
En laten we kijken naar een grote, HBO Online + 3 kanalen. 17,50 euro per maand en natuurlijk alleen echt leuk als games of thrones of een serie als dat er op is. En dan nog kun je niet alles erop kijken want ze halen oudere jaren van hun eigen service af.
Daarom voor 2 april de actie voor HBO nemen, €7,50 per maand. Zodra GoT weer bijna af is gauw opzeggen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gonadan schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Daarom voor 2 april de actie voor HBO nemen, €7,50 per maand. Zodra GoT weer bijna af is gauw opzeggen. :P
Dat is geen slechte deal, ik hoop dat netflix ons leuk spul brengt deze zomer.

[ Voor 4% gewijzigd door swampy op 17-03-2016 20:38 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.