Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 03:16
swampy schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Tja Full HD is ook geen Blu-ray kwaliteit. Met maar 8Mbit voor een video/audio stream kun je dat ook niet blu-ray waardig noemen.

Ik weet niet precies wat voor stream settings ze hebben voor 4k, behalve dat het HVEC/H265 zal zijn. Maar denk niet dat die aan de blu-ray standaard zullen komen.

In kort, het blijft streaming.

Wil je beter koop de serie/film op blu-ray.

Ik accepteer de limieten van netflix. Ons internet is zeker capabel maar ja het blijven voor netflix grote data stromen. En dat kost geld.

Als je zelf zo'n filmpje zou hosten op een webhost zou je het ook snel merken.
Gewoon vermijden van teveel blu-ray's te zien. Dan "mis" je dat niet.
Vriend van me heeft een mega TV + zalige surround. Als ik daar een avond ben en dan voor mijn tv kruip ... dan is het wennen. Had ik maar veel geld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:27

ilm

Ascension is toegevoegd aan Netflix Belgie paar dagen geleden. Episode 1 had ik in Canada al gezien maar vond het nog niets speciaal. Maar het wordt snel beter, episode 2 overtuigde me al helemaal en het wordt nog beter met elke episode. Nu in 1 ruk uitgekeken, fantastisch. Keek al enorm uit naar seizoen 2 om dan te weten komen dat het gecancelled is. Totale domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05

Polariteit

Fietsende fotografeur

Wij hebben sinds een maandje ook Netflix, en het bevalt prima. Prima aanbod en het werkt over het algemeen ook goed.

Het enige waar ik mij wel aan stoor is het kijken van Netflix via mijn LG smart TV. Hier heb ik regelmatig (lees 1, 2x per aflevering) dat hij opnieuw gaat bufferen en vervolgens op 25% blijft hangen. Vervolgens komt hij met een melding dat de internetverbinding weg is gevallen, en duurt het vaak wel even(+- 5 min) voor ik weer opnieuw verbinding kan maken; en dan is hij ook kwijt waar ik gebleven was. Het gekke is dat als ik de tv uitzet dat hij het dan wel gelijk weer doet en ook verder gaat waar ik gebleven was.

Ik heb sterk het vermoeden dat dit aan de tv ligt, of iig aan de Netflix-app op mijn tv. Ik heb namelijk diverse malen ook getest met een desktop pc op dezelfde netwerkkabel/netwerkaansluiting en daar treedt het probleem dus niet mee op. Ook via WIFI op telefoons/tablets en op pc/playstation boven geen problemen.

Iemand hier met een LG smarttv die dezelfde problemen ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
marceltuit schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:33:
Wij hebben sinds een maandje ook Netflix, en het bevalt prima. Prima aanbod en het werkt over het algemeen ook goed.

Het enige waar ik mij wel aan stoor is het kijken van Netflix via mijn LG smart TV. Hier heb ik regelmatig (lees 1, 2x per aflevering) dat hij opnieuw gaat bufferen en vervolgens op 25% blijft hangen. Vervolgens komt hij met een melding dat de internetverbinding weg is gevallen, en duurt het vaak wel even(+- 5 min) voor ik weer opnieuw verbinding kan maken; en dan is hij ook kwijt waar ik gebleven was. Het gekke is dat als ik de tv uitzet dat hij het dan wel gelijk weer doet en ook verder gaat waar ik gebleven was.

Ik heb sterk het vermoeden dat dit aan de tv ligt, of iig aan de Netflix-app op mijn tv. Ik heb namelijk diverse malen ook getest met een desktop pc op dezelfde netwerkkabel/netwerkaansluiting en daar treedt het probleem dus niet mee op. Ook via WIFI op telefoons/tablets en op pc/playstation boven geen problemen.

Iemand hier met een LG smarttv die dezelfde problemen ervaart?
Niet per se met een LG smart tv, maar wel vaker met verschillende apparaten ( o.a. via de netflix app op de xbox 360 en via een WD kastje ).

Dit had te maken met de wifi verbinding. Als de dekking slecht is, of wegvalt, of terugvalt dan heb je kans dat netflix blijft "hangen" en gaat bufferen. Vaak blijft hij dan op 25% steken en doet daarna óf niks meer of start opnieuw op. Dit kun je oplossen door je wifi dekking te verbeteren, of de tv bekabeld aan te sluiten (mits mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Yarisken schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:11:
Vriend van me heeft een mega TV + zalige surround. Als ik daar een avond ben en dan voor mijn tv kruip ... dan is het wennen. Had ik maar veel geld :-)
Daarom kijk ik alleen nog videobanden, dan kan het nooit tegen vallen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

M.b.t. series en films die over een tijdje uit de Netflix catalogus verdwijnen: ik keek gisteren naar Little Britain (via de PS3) en bij het starten van de aflevering zag ik in de linkerbovenhoek staan dat deze titel tot 29 februari beschikbaar was. Ik heb dit niet eerder gezien, zo'n melding, daarom meld ik het maar even in dit topic omdat er nogal eens klachten over zijn. Maar helaas is dit waarschijnlijk platformafhankelijk.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:42:
M.b.t. series en films die over een tijdje uit de Netflix catalogus verdwijnen: ik keek gisteren naar Little Britain (via de PS3) en bij het starten van de aflevering zag ik in de linkerbovenhoek staan dat deze titel tot 29 februari beschikbaar was. Ik heb dit niet eerder gezien, zo'n melding, daarom meld ik het maar even in dit topic omdat er nogal eens klachten over zijn. Maar helaas is dit waarschijnlijk platformafhankelijk.
Ik zal je vermoeden bevestigen. Op de PS3 app heb ik deze melding inderdaad ook al eens zien staan, maar bij de app op de Samsung smart-tv nog nimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Spotmatic schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:42:
Ik zag dit toevallig zaterdag ook, wilde op een verjaardag bij ons even de TV showen en had Planet Earth aangezet, toen linksboven ook stond dat het tot 29/2 beschikbaar was.

Dit is op een Sony W809C Android TV (Netflix app).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
Verkeerd forum

[ Voor 93% gewijzigd door Hellboy! op 08-02-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:37
Verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Oeps my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 18-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yarisken schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:11:
[...]

Ik koop niet elke blu-ray of dvd hoor ;) Maar zo nu en dan een leuke serie of top film. Gewoon eentje om te houden.

Maar ja de rest gaat gewoon via netflix als mogelijk.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Ter info:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/wsvdhl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Uit indirecte bron bij ZIggo heb ik begrepen dat het nu toch opgelost moet zijn, februari zou weer beter moeten presteren. Is dat ook jullie ervaring?

Het zou er op neer komen dat, naast standaard gezeur over betalingen van bandbreedte, Netflix een hoop naar Oost-Europa heeft verplaatst. Netwerktechnisch moest dus het een en ander aangepast worden wat nu dan voltooid zou zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
heb nu eigenlijk geen problemen meer, wat een tijdje ruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:34:
Het zou er op neer komen dat, naast standaard gezeur over betalingen van bandbreedte, Netflix een hoop naar Oost-Europa heeft verplaatst. Netwerktechnisch moest dus het een en ander aangepast worden wat nu dan voltooid zou zijn.
Waar ik last van had was dat verkeer naar Netflix bij de AMS-IX (Telecity) ontzettend traag was. Het leek er op dat deze verbinding vol zat doordat Ziggo dit via Level 3 routeerde (c.f. peeren met Netflix). En ik had vooral problemen met populaire content, gecached bij de AMS-IX.
waar Netflix hun open peering policy heeft.

Ik heb niets geobserveerd dat wijst naar andere problemen (zoals "een verplaatsing naar oost europa").

Als ik Occam's razor toepas kom ik tot de conclusie dat Ziggo de verbinding heeft laten voorlopen.

Ninja-edit, 14-2: Netflix ervaring is vandaag weer matig. Ping/packet loss loopt op.

[ Voor 26% gewijzigd door ANdrode op 14-02-2016 15:35 . Reden: Zelfde boodschap, andere vorm. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Zat gisteren Luther te kijken en in aflevering 5 van seizoen 1 zat me een lekker grove vertaling:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3HtRcI8.jpg

Nou stoor ik me daar niet direct aan, vond 't wel grappig, ongepast, maar grappig. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier absoluut niet op zitten te wachten.

Schijnbaar is dat hoe je "Son of a bitch" vertaald naar het Nederlands.

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 15-02-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

Daar moet een vertaler hebben zitten gniffelen. En ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je moet Nico Dijkshoorn eens volgen op twitter. Die maakte er een tijdje een sport van om de netflix vertalingen op de hak te nemen. De omschrijvingen van sommige films en series waren ook echt door de google translate molen gehaald.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPxiLA2WEAAw54x.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPxgTxuWcAEjhvD.jpghttps://pbs.twimg.com/media/CPxgLSUWUAANyeR.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door degroot op 15-02-2016 13:42 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gniffelen deed ik bij deze shot wel even inderdaad, maar als ik standaard dergelijke vertalingen tegen kom zou het mij wel storen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 20:21
In films en series in het algemeen is het natuurlijk altijd een afweging om letterlijk te vertalen, of hier juist wat meer vrijheid mee te nemen. "zoon van een teef" is natuurlijk de letterlijke vertaling, maar dat is net alsof een of andere van gaal de vertaling heeft zitten schrijven. "hoerenjong" zou hier denk ik meer op z'n plaats zijn, trouwens.

Het wordt al helemaal mooi als liedjes/rijmpjes/woordgrappen, zo vertaald worden dat ze in de vertaling ook nog steeds rijmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:31
"Son of a bitch" zou volgens google translate klootzak worden, wat een iets gepastere vertaling is dan dit.

Letterlijk moet je het uiteraard niet vertalen, dan wordt 't echt helemaal hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dan vind ik de gebruikte vertaling beter (verrassing uitdrukken) dan jouw alternatieven :o
degroot schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:39:
Je moet Nico Dijkshoorn eens volgen op twitter. Die maakte er een tijdje een sport van om de netflix vertalingen op de hak te nemen. De omschrijvingen van sommige films en series waren ook echt door de google translate molen gehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]https://pbs.twimg.com/media/CPxgLSUWUAANyeR.jpg
:D

Nederlands is wat meer breedsprakig dan Engels, met een beperkt aantal karakters toch het verhaal samenvatten lijkt me dan ook vrij moeilijk :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
JanW schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:51:
"Son of a bitch" zou volgens google translate klootzak worden, wat een iets gepastere vertaling is dan dit.
Contekst, he. Klootzak gaat over personen, maar als ik naar het plaatje kijk lijkt het er eerder op dat ze vloekt vanwege wat ze in haar zak ziet. Als de Bond tegen vloeken haar zin zou krijgen zou je iets van "Krijg nou wat!" verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:53
hcQd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Contekst, he. Klootzak gaat over personen, maar als ik naar het plaatje kijk lijkt het er eerder op dat ze vloekt vanwege wat ze in haar zak ziet. Als de Bond tegen vloeken haar zin zou krijgen zou je iets van "Krijg nou wat!" verwachten.
Of "verdomme".

Maar inderdaad, Netflix vertalingen zijn niet altijd je-van-het. Wel beter dan custom subs bij torrents, want die zijn helemaal drama :F :')

Of hier de vertaling voor de samenvatting van Under the dome episode 2....
"Barbie realiseert zich dat hij zijn honden-ID-plaatjes op de plaats van de moord heeft achtergelaten. Dominee Coggins start per ongeluk een brand."

honden-ID-plaatjes? really? reeeaalllyyy? :F :')

[ Voor 21% gewijzigd door Ossi op 15-02-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat zie je steeds meer, niet alleen op Netflix. Vertaling gebeurt door broekies die niet eens meer weten wat bepaalde dingen zijn, laat staan dat ze daar de juiste term voor weten.

Ook altijd lachen bij fantasy-achtige films, series of zelfs boeken welke dan vertaald worden door iemand die normaal geen fantasy kent dus nieuwe termen gaat zitten verzinnen voor woorden die een redelijk bekende vertaling hebben. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Ossi schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:28:
honden-ID-plaatjes? really? reeeaalllyyy? :F :')
Het kan altijd nog erger. Ooit bij Charmed (niet zeuren): "Eyes front!" vertaald gezien als "ijsfront!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Ik zag ooit de vertaling voor: "It's a tie!" (Het is gelijkspel). De vertaler maakte ervan: "Het is een stropdas!" :D

Tja, contextloos vertalen is nu eenmaal lastig.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 20:21
Blijkbaar is er al jaren een concurrentiestrijd gaande in ondertitelland. Twee artikelen van 8 jaar terug:

http://8weekly.nl/special...n-nadeel-van-vertalingen/

http://weblogs.nrc.nl/fil...es-vaak-niet-ondertiteld/

freelancers drukken de prijzen en elke gek kan zich als vertaler aanbieden.

[ Voor 13% gewijzigd door NESFreak op 15-02-2016 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 23:53
Beetje offtopic, maar ik kon het niet laten:
http://motherboard.vice.c...-je-torrents-ondertitelen

Mocht je je afvragen wie de vertalers zijn van je torrents :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Weet niet of het boeit, maar ik vond net Seizoen 5 van The Walking Dead op Netflix NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chris.nl schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:03:
'k Weet niet of het boeit, maar ik vond net Seizoen 5 van The Walking Dead op Netflix NL.
Ouch dat wordt weer een marathon. Wat jammer toch, moet dan maar weer popcorn kopen :P

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Chris.nl schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:03:
Nice, die zou de 22e pas beschikbaar zijn.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Net afl. 1 gekeken en ik zit er weer helemaal in. Dat wordt idd leuke marathon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik heb net ontdekt dat op mijn iPhone app van Netflix verwijderdatum van de serie verschijnt indien bekend. Dat is nieuwe.

Per 29-02-2016 verdwijnen Luther, The Musketeers, The Paradise....zo even snel gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Kan het zo snel niet vinden hier maar hoe vaak kan je wisselen tussen de abonnementsvormen? Ik heb gewoon het oude standaard abo van 7,99 maar wil bijvoorbeeld best even een maandje de variant met 4K video hebben om House of Cards te kijken. Is het mogelijk om na een maand gewoon weer terug te gaan naar het 'standaard' abo?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Bergie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:56:
Kan het zo snel niet vinden hier maar hoe vaak kan je wisselen tussen de abonnementsvormen? Ik heb gewoon het oude standaard abo van 7,99 maar wil bijvoorbeeld best even een maandje de variant met 4K video hebben om House of Cards te kijken. Is het mogelijk om na een maand gewoon weer terug te gaan naar het 'standaard' abo?
Volgens mij kun je gewoon maandelijks wijzigen van abo vorm. Maar ik denk niet dat je terug kunt naar het "oude" standaard abo va € 7,99. Die kost tegenwoordig € 9,99

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 14:24
Woy schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:09:
[...]

Volgens mij kun je gewoon maandelijks wijzigen van abo vorm. Maar ik denk niet dat je terug kunt naar het "oude" standaard abo va € 7,99. Die kost tegenwoordig € 9,99
Die oude prijs blijft waarschijnlijk maar tot 9 mei actief daarna zal die ook wel omhoog gaan.
Hopelijk naar 9 euro in laats van 10! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Joostje123 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Die oude prijs blijft waarschijnlijk maar tot 9 mei actief daarna zal die ook wel omhoog gaan.
Hopelijk naar 9 euro in laats van 10! :P
Dat zou kunnen, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er mijn mijn abo tarief gaat gebeuren :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Seizoen 2 van better call Saul stond op netflix. Ik dacht ... joepiee ... blijkt het maar 1 aflevering te zijn .... man man dan maken ze je gewoon van een serie in 1 keer erop te zetten en nu moet ik wachten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Yarisken schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:07:
Seizoen 2 van better call Saul stond op netflix. Ik dacht ... joepiee ... blijkt het maar 1 aflevering te zijn .... man man dan maken ze je gewoon van een serie in 1 keer erop te zetten en nu moet ik wachten ....
De serie is niet van Netflix zelf. Elke maandag word het in Amerika op AMC uitgezonden, volgende dag te zien op Netflix in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Het is net echte TV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:30
Yarisken schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:07:
Voor mensen die in 1 keer de hele serie willen zien, staan vanaf half april alle afleveringen online.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
Olga2000 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:42:
Ik heb net ontdekt dat op mijn iPhone app van Netflix verwijderdatum van de serie verschijnt indien bekend. Dat is nieuwe.

Per 29-02-2016 verdwijnen Luther, The Musketeers, The Paradise....zo even snel gekeken.
In welk menu zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Bij Luther staat het meteen in de serie-beschrijving (na de acteurs etc.) Tenminste, bij de NL content.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
In mijn lijst heb ik op Luther getipt. Je ziet het meteen onder de beschrijving. Waar je ook seizoenen en afleveringen kan kiezen. Op mijn iPad is het nu ook zo. Misfits verdwijnt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
Lijkt erop dat de verdwijnende content voorzien is van een einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
stormfly schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:36:
In de Android app toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Wild Chocolate schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:44:
[...]

Voor mensen die in 1 keer de hele serie willen zien, staan vanaf half april alle afleveringen online.
Dat doe ik ook altijd met GoT. Wachten tot alles is uitgezonden en dan een maandje abo op HBO om alles in 2 dagen erdoorheen te jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
jpg97 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Dat doe ik ook altijd met GoT. Wachten tot alles is uitgezonden en dan een maandje abo op HBO om alles in 2 dagen erdoorheen te jagen :D
Ik deed dat met Film1, met Once upon the time, om precies te zijn. Dit jaar zijn ze (van Film1) slimmer geworden en iedere aflevering maar beperkt onDemand te bekijken is.

Rond GoT tijd is gelukkig meestal een actie: 3 of 4 maanden voor half prijs. Daar doe ik meestal mee.

Maar wij zijn beetje off topic beland...

Even terug naar Netflix. Ik ben heel blij dat houdsbaardatum is toegevoegd, maar toch moet je zelf actief naar zoeken. Ik zou een 'laatste kans' pagina zeer waarderen.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Once upon a time staat ook op Netflix :P

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Olga2000
avotar schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:16:
Once upon a time staat ook op Netflix :P
Klopt, alleen allerlaatste seizoen wordt door Film1 nu uitgezonden. Ik verwacht dat die eind 2016 op Netflix komt en dan hebben wij die al gezien.. Ik weet het, ik weet het... geen gedoeld... Ach, er mogen wel een paar series zijn die je helemaal geweldig vind en niet op Netflix wil wachten.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:07
stormfly schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:36:
In de browser moet je toch wel goed zoeken. Je moet echt bij details kijken.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Olga2000 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Ik deed dat met Film1, met Once upon the time, om precies te zijn. Dit jaar zijn ze (van Film1) slimmer geworden en iedere aflevering maar beperkt onDemand te bekijken is.

Rond GoT tijd is gelukkig meestal een actie: 3 of 4 maanden voor half prijs. Daar doe ik meestal mee.

Maar wij zijn beetje off topic beland...

Even terug naar Netflix. Ik ben heel blij dat houdsbaardatum is toegevoegd, maar toch moet je zelf actief naar zoeken. Ik zou een 'laatste kans' pagina zeer waarderen.
Of een emailtje van : Deze titels die in je lijst staan worden binnenkort verwijderd.

• Olga2000
Rockvee2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Of een emailtje van : Deze titels die in je lijst staan worden binnenkort verwijderd.
Ja, dat zou mijn favoriete oplossing zijn, maar dat gaan ze niet doen... Je moet dus lijsten van 100-en miljoenen klanten doorpluizen, selectie per klant, per serie/film maken... dat is zeer intensief...

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Olga2000 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:07:
[...]

Ja, dat zou mijn favoriete oplossing zijn, maar dat gaan ze niet doen... Je moet dus lijsten van 100-en miljoenen klanten doorpluizen, selectie per klant, per serie/film maken... dat is zeer intensief...
dar heb je computers voor die dat voor je doen. Technisch gezien geen probleem, je krijg ook mails als er een nieuw seizoen is van een serie die je kijkt of als ze een serie toevoegen waarvan ze denken dat je die wel mooi vind.

Ik denk dat ze deze info niet zo prominent delen is omdat het tot het laatste moment nog kan veranderen. Dan staat er in beeld, beschikbaar tot datum en 1 of 2 dagen voor die tijd verdwijnt die melding, dat schiet natuurlijk ook niet op, dat maakt het er ook niet duidelijker op.

PSN ID: Svennie-NL

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Ben ik net begonnen met het kijken van Luther halen ze het er straks weer af. Dan maar weer downloaden...

FCG

• Poulske
  • Laatst online: 20-09 21:20
jeka schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:51:
Ben ik net begonnen met het kijken van Luther halen ze het er straks weer af. Dan maar weer downloaden...
Hij zou eigenlijk al in januari eraf worden gehaald, dus ze hebben het 1 maand verlengd. Maar ik ga ervan uit dat ze het nu ook weer verlengen. Ben zelf ook met Luther bezig.

• Olga2000
Svennie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:41:
[...]

dar heb je computers voor die dat voor je doen. Technisch gezien geen probleem, je krijg ook mails als er een nieuw seizoen is van een serie die je kijkt of als ze een serie toevoegen waarvan ze denken dat je die wel mooi vind.

....
Ik begrijp ook wel dat de computers zoiets doen 8)7. Blijft zeer intensief. Als ze mailtjes over één bepaalde serie sturen is de selectie van gebruikers een stuk minder complex. Ik krijg trouwens soms mailtjes met de series dat ik denk "Hoe komen ze daarop?!".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tip voor de lieve mensen hierboven: http://www.netflix-nederland.nl/
Daar kun je je abonneren op een nieuwsbrief waarin aangekondigd wordt wat er binnenkort wordt toegevoegd en verwijderd. Heeft ons al een paar keer netjes geholpen (nog vlug even een paar afleveringen er doorheen sleuren voordat ie weggehaald wordt).

Edit: misschien een idee om die site aan de TS en/of topic warning toe te voegen?

[ Voor 12% gewijzigd door Bra-Jo op 18-02-2016 11:02 ]

Nomen nescio

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:30
Die kennen de meesten hier denk ik wel, maar dan moet je nog steeds regelmatig de lijst van verdwijnende series en film doorspitten.

Terwijl Netflix gewoon automatisch een mail kan sturen wanneer een film of serie uit je lijst gaat verdwijnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
jeka schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:51:
Downloaden? Luther is gewoon op DVD te koop.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Dvd. Kan je dat eten? Heb zo'n speler al jaren niet meer in huis.

• RaijRaij
  • Laatst online: 21:35
Met drogredenen kun je alles wel rechtvaardigen. Feit blijft dat het diefstal is(insert discussie over het niet daadwerkelijk wegnemen van een product/anders had ik het toch niet gekocht) . Kun je nog zoveel grappige redenen verzinnen waarom je zou downloaden. Ik ben een dief.

[ Voor 24% gewijzigd door RaijRaij op 19-02-2016 00:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

SmooK schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:58:
Met drogredenen kun je alles wel rechtvaardigen. Feit blijft dat het diefstal is(insert discussie over het niet daadwerkelijk wegnemen van een product/anders had ik het toch niet gekocht) . Kun je nog zoveel grappige redenen verzinnen waarom je zou downloaden. Ik ben een dief.
Volgens een groot filosoof:
Once in a while maybe you will feel the urge
To break international copyright law
By downloading M-P-3's from file-sharing sites
Like Morpheus or Grokster or LimeWire or KaZaA
But deep in your heart you know the guilt would drive you mad
And the shame would leave a permanent scar
'Cause you start out stealing songs, and then you're robbing liquor stores
And selling crack and running over school kids with your car
bron
8)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Ja Downloaden!
Maar ik had niet de intentie om hier een discussie over te starten dus ga nu weer crack verkopen en schoolkinderen overrijden.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Downloaden kan ook, bijv via iTunes.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Olga2000 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:46:
[...]

Klopt, alleen allerlaatste seizoen wordt door Film1 nu uitgezonden. Ik verwacht dat die eind 2016 op Netflix komt en dan hebben wij die al gezien.. Ik weet het, ik weet het... geen gedoeld... Ach, er mogen wel een paar series zijn die je helemaal geweldig vind en niet op Netflix wil wachten.
Laatste seizoen heeft mijn vrouw ook op een andere manier gezien, ze kon niet wachten :-).
Een tip, mijn vrouw is nu aan het kijken naar een deense serie op netflix nl "Rita". Vindt ze zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Dacuuu schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:09:
[...]

:*) Heb er ook nog 1, maar gebruik deze zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dacuuu schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:09:
[...]

Dan rip je hem toch naar je NAS? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Yarisken schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:28:
[...]

Laatste seizoen heeft mijn vrouw ook op een andere manier gezien, ze kon niet wachten :-).
Een tip, mijn vrouw is nu aan het kijken naar een deense serie op netflix nl "Rita". Vindt ze zeer goed.
Dank je! Zal ik even kijken... die Scandinavische series zijn in meeste gevallen ontzettend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Qua Scandinavische series zijn wij thuis net klaar met het 2e seizoen van the Bridge. Ook een goede :)

Zelf baal ik een beetje dat er maar 1 seizoen van the Musketeers op staat. Daar wil ik wel meer van zien.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bij sommige series zie je linksbovenin tekst met welk audiospoor en hoelang de aflevering nog duurt etc. Heel irritant is dat. Hoe krijg je dat weg? En hoe komt het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Grudgie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:04:
Bij sommige series zie je linksbovenin tekst met welk audiospoor en hoelang de aflevering nog duurt etc. Heel irritant is dat. Hoe krijg je dat weg? En hoe komt het daar?
Op de info knop van je afstandsbediening gedrukt? Ik krijg dan altijd deze info te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topic warning!

[ Voor 94% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21-09 06:21
*knip*

offtopic:
Dus omdat ze gaan handhaven van iets wat eigenlijk al nooit mocht ben je nu boos?

Iemand de trailer van sword of destiny al gezien toevallig?

[ Voor 25% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 17:59 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

Een paar weken is een van Ricky Gervais projecten op Netflix gekomen, Life's too short.
Typisch Ricky texten en grappen natuurlijk, het moet je liggen. Het is niet altijd raak voor mij, tevens.
The Office: klassieker, ook geweldig om Martin Freeman erin te zien voor zijn LotR/Sherlock avonturen.
Ricky Gervais show: huil-en van het lachen. Werkelijk waar.
Idiot Abroad: nee, minder leuk, beating a dead horse with a stick
Derek: Faal. aflevering 1 was zo saai dat ik hem niet af KON kijken. Karl als acteur werkt ook niet als je het mij vraagt.

Ik vind Life's too short gelukkig aan de goeie kant vallen. Super akward moment natuurlijk, maar zodra er bekende artiesten voorbij hobbelen lig ik vaak dubbel. Zoals bij Liam 'Full blown AIDS' Neeson, :D .

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Webgnome schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:30:
[...]

*knip*

Ja, vond ik een goede. Ik ga die zeker kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
Webgnome schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:30:
[...]

*knip*

Eerlijk gezegd kon Trailer 1 mij niet bekoren.
De eerste film was magisch, knap gefilmd en verteld.
Wat ik in de trailer gezien heb is toch een pak minder en dat gevecht op die toren op het einde vd trailer is m.i. slechte cgi.

Hopelijk is het verhaal knap uit de doeken gedaan.

Trailer 2 is een stuk beter gedaan moet ik toegeven.

Nog 1 ding: ze spreken engels -> puntje waar veel liefhebbers van de originele al over gevallen zijn.
Reden zou zijn dat ze een breder publiek willen aanspreken met netflix nu en dat in China de film geflopt was door het accent/taal van de originele hoofdrolspelers.

[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21-09 06:21
dotslasher schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Eerlijk gezegd kon hij mij niet bekoren.
De eerste was magisch, knap gefilmd en verteld.
Wat ik in de trailer gezien heb is toch een pak minder en dat gevecht op die toren op het einde vd trailer is m.i. slechte cgi.

Hopelijk is het verhaal knap uit de doeken gedaan.

Nog 1 ding: ze spreken engels -> puntje waar veel liefhebbers van de originele al over gevallen zijn.
Reden zou zijn dat ze een breder publiek willen aanspreken met netflix nu en dat in China de film geflopt was door het accent/taal van de originele hoofdrolspelers.
Originele? deze?

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 20-02-2016 11:25 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
Olga2000 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Het blijft mij verbazen waar mensen tijd vinden? Mijn lijst op Netflix is zo lang. Ik probeer tenminste nu zaken zien die binnenkort verdwijnen, zoals Luther en The Musketeers. Ik kom niet eens aan Originals toe. En dan nog downloaden of op Amerikaans Netflix snoepen?!

Ja, er zijn een paar specifieke series die ik graag wil zien. Tegen de tijd dat ik tijd heb om ze te zien zijn ze waarschijnlijk op tv of Netflix.
Ik deel je mening. kijk eens naar het tijdstip van zijn/haar bericht? Zaterdagochtend om 08.12 uur kijk ik nog niet naar Netflix. Als je kinderen hebt misschien wel maar dan is het NL aanbod wel voldoende lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
Yep dat is em.

Trailer
Let niet op de slechte engelse vertel stem.

Hier een goeie gevechtscene: klik

[ Voor 19% gewijzigd door dotslasher op 20-02-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Aghanim schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 06:57:
[...]

Op de info knop van je afstandsbediening gedrukt? Ik krijg dan altijd deze info te zien.
Nee, want het gaat via PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Laatst online: 18-09 18:23
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 20-02-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Grudgie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Nee, want het gaat via PS4.
Linker of rechter stick indrukken voor info aan/uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Schimanski81 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:58:
[...]

Linker of rechter stick indrukken voor info aan/uit.
Ben er al achtergekomen. Via de Options knop doe je het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zag een banner dat er ook een netflix serie komt over kim schmitz (immo een grote lul, maar zijn leven is denk ik wel interessant voor een documentaire en hij heeft veel fans). Ik ben benieuwd, ik denk dat ze er een beetje de making-a-murderer kant mee op willen gaan en dat het dat verhaal is over megaupload en de FBI.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Love gebinged afgelopen weekend, typisch Judd Apatow maar wel erg vermakelijk!

Al blijft het opvallend dat in zijn verhalen ''de nerd'' altijd het ene na het andere ''fotomodel'' binnen hengelt.. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:41:

Al blijft het opvallend dat in zijn verhalen ''de nerd'' altijd het ene na het andere ''fotomodel'' binnen hengelt.. :+
Gister samen met de vrouw begonnen aan deze serie. 2 eps gekeken en valt wel in de smaak. Altijd wel prettig die lichtelijk awkward dramedys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:07
Dat moet op Tweakers toch in de smaak vallen :+

Eerste twee afleveringen waren vermakelijk inderdaad. Mijn vriendin en ik kijken nu Love en Fargo door elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

D-e-n schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Dat moet op Tweakers toch in de smaak vallen :+

Eerste twee afleveringen waren vermakelijk inderdaad. Mijn vriendin en ik kijken nu Love en Fargo door elkaar :)
Oh ja, Fargo S2 ook afgekeken (moest nog 3 EPs), echt top, vond m nog beter dan S1!

spoiler:
alleen begreep ik die UFO aan het einde niet helemaal....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik begin niet aan Netflix-eigen series zolang ik nog zat andere (gelijksoortige) op het lijstje heb, immers is er bij andere series het risico dat ze een maand later opeens zijn verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 20-09 21:20
On_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:55:
[...]

Oh ja, Fargo S2 ook afgekeken (moest nog 3 EPs), echt top, vond m nog beter dan S1!

spoiler:
alleen begreep ik die UFO aan het einde niet helemaal....
Nee dat vond ik ook helemaal nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Heb al veel series gekeken en was begonnen aan house of Cards. Echt doorgezet maar nu 7 afleveringen gezien en zit er nog niet in. Merk dat ik elke keer m'n telefoon pak enz. Dus deze maar stoppen. Zit heel Goed in elkaar maar het pakt me niet. Misschien toch maar eens aan better call Saul gaan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
XanderDrake schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:07:
The Office: klassieker, ook geweldig om Martin Freeman erin te zien voor zijn LotR/Sherlock avonturen.
Deze weer helemaal gekeken, voor de zoveelste keer. Blijft inderdaad super. Beter dan de US-versie ook imho.
Ricky Gervais show: huil-en van het lachen. Werkelijk waar.
Deze kan ik helaas niet vinden (op NL Netflix that is).
Derek: Faal. aflevering 1 was zo saai dat ik hem niet af KON kijken. Karl als acteur werkt ook niet als je het mij vraagt.
Begin vond ik ook hmm, toch doorgezet. Echt goed. Vaak met natte oogies zitten kijken, en niet van het lachen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Vind het aanbod erg magertjes als je kijkt naar films.

Vind de marvel series erg vet en dat is dan ook de reden dat ik nog betaal, maar had zin om gisteren Godzilla of Edge of tomorrow te kijken, beide uit 2014, en beide staan ze er niet op. Terwijl andere landen ze wel hebben. Hopelijk gaan ze dit recht trekken in de toekomst.

Gelukkig binnenkort Daredevil season 2. En is mijn vriendin nog erg blij met suits.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mguzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 22:43
Verwijderalarm: meer dan 100 titels verdwijnen, das wel erg veel deze maand, het lukt Netflix nog niet om de rechten te verlengen van veel BBC-titels,

http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=
Pagina: 1 ... 80 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.