Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:10:
Ik ben het wel eens met tigerblood dat het spul niet moet verdwijnen. Eens op netflix is altijd op netflix is mijn mening. Ik ben zo opeens battlesta galactica kwijt. Had ik gedownload en dacht: die honderd GB kan ik ook wel voor iets anders gebruiken omdat het toch op netflix staat... En toen was het weg terwijl ik nog keek....

Maar ach, nu ga ik nieuw cabaret nog even een uurtje kijken, dat aanbod is echt steengoed geworden afgelopen week.
Ik heb het al keer eerder gezegd, maar zo gek is het niet dat Netflix het eraf haalt. Eens en voor altijd zou betekenen dat er heel wat minder series naar Netflix komen. Ik snap wel dat er contracten afgenomen worden en dat deze op een bepaalde termijn stoppen. De Netflix only series blijven er natuurlijk altijd opstaan.

Wat ik wel jammer vind is dat het soms zo onduidelijk is dat een serie verdwijnt. Ja, het zal vast wel ergens staan.. maar ik heb het persoonlijk nooit gezien. Ook is het jammer dat, met name series, de datum dat de serie eraf gaat voor iedereen hetzelfde is. Waarom kan netflix de serie, voor de personen die op dat moment het seizoen aan het kijken is, niet even wat langer online houden? Zodat het nog mogelijk is om dat seizoen af te kijken en niet weer moet gaan downloaden. Want zeg nu zelf; de enige alternatief, wanneer je halverwege het seizoen erachter komt dat Netflix het seizoen heeft weggehaald, is het downloaden. En dat is voor niemand een win/win situatie. Maar ja, het is natuurlijk voor netflix niet sexy wanneer er groot in beeld staat "Let op! dit seizoen verdwijnt gauw van Netflix!"

[ Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 29-05-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Henkiscool schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:46:
[...]

Het gebeurd bij een all you can eat restaurant alleen maar zelden dat ze na het voorgerecht de oude menu kaart weggooien en met een andere menu kaart aankomen. Maw je weet van te voren waar je aan toe bent..
Nu Netflix bijna 3 jaar in Nederland actief is kun je toch niet meer spreken van "na het voorgerecht".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

Reinier

\o/

Chef's table tweede seizoen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
grote_oever schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:55:
[...]

Waarom kan netflix de serie, voor de personen die op dat moment het seizoen aan het kijken is, niet even wat langer online houden? Zodat het nog mogelijk is om dat seizoen af te kijken en niet weer moet gaan downloaden. Want zeg nu zelf; de enige alternatief, wanneer je halverwege het seizoen erachter komt dat Netflix het seizoen heeft weggehaald, is het downloaden. En dat is voor niemand een win/win situatie. Maar ja, het is natuurlijk voor netflix niet sexy wanneer er groot in beeld staat "Let op! dit seizoen verdwijnt gauw van Netflix!"
Hoezeer ik de frustratie van verdwijnende series ook begrijp maar "het enige alternatief is downloaden?" Talking about mindset...
DVD, niet kijken, wachten tot het wellicht ergens op televisie komt, iTunes, Windowstore, allemaal legale alternatieven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 17:40
Legale bronnen zijn er natuurlijk altijd wel. Maar ik snap het punt wel. Ik probeer zoveel mogelijk legaal bezig te zijn door:
TV abbo, Uitzending gemist, Netflix, Spotify, Blu-Ray's kopen en door naar de bios te gaan. Alles samen loopt echter behoorlijk in de papieren.
Dus ja: ik download ook wel eens wat uit andere bronnen.

Het is namelijk behoorlijk zuur als je net lekker in een serie zit en het is ineens verdwenen. Je hebt wel het idee dat je er voor betaald hebt.
Ik snap Netflix ook wel, ze hebben immers contracten tot bepaalde tijd. Maar maak dan in ieder geval ruim van te voren duidelijk dat iets verdwijnt.

Overigens heb ik Netflix per 4 juni opgezegd. Ik was gebruiker van het eerste uur, maar de prijsverhoging heeft Netflix zelf de das om gedaan. Dan maar samen doen met een abbo van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Even wat tegengas. Het feit dat het volkomen logisch en verklaarbaar is dat zaken van netflix verdwijnen betekent niet dat je er bij mee moet zijn. Zeker gezien de manier waarop het gebeurt.

Niet iedereen die kritisch is op netflix is een verstokte usenetter die alles voor weinig wil. Soms is kritiek ook gewoon terecht, ik ontvang soms ook graag een waarschuwing.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik jaren terug netflix usa had was het wel duidelijk wat verdween, 3 maanden van te voren kreeg je al waarschuwingen. Sites vermelden dat ook en netflix vond dat denk ik niet tof en hop, weg was de melding. Het was al weg voordat netflix nederland opgericht werd.

Het kon dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen eraf was inderdaad wel een dieptepunt van Netflix Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:31
The following seizoen 3 vanaf vandaag te kijken op Netflix :) we zijn weer drie avondjes zoet hoop ik.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21-09 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Ik dacht dat dit topic over Netflix ging, het lijkt te ontsporen. :+

The Following Seizoen 3 is aangekomen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En nu graag weer on topic. Op een later tijdstip zal ik de bulldozer door de laatste pagina halen om alles wat off topic is te verwijderen, nu alleen even geen tijd voor...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat ben ik blij dat The Following seizoen toch wel nu is uitgekomen, aangezien ik een tijd geleden had gezien dat het onbekend was het seizoen erop kwam, en dat het wellicht ergens in november kwam. Dat was me iets te lang wachten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 02-06-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Tigertje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:51:
[...]

....

Voor mij blijft in dit verhaal het belangrijkste: content is geen recht en zelfs al wordt ons nog zoveel onrecht aangedaan door bazen van de platenmaatschappijen of de bonzen van de filmindustrie, dan nog is het enige alternatief: niet kopen (of een legaal alternatief zoeken).
En hoe wil je het voor elkaar krijgen... ik bedoel "niet kopen" als iets niet eens in NL te koop is?

En ja, ik weet er is een grote groep mensen die nog steeds GOT download al zijn er prima (en betaalbare!) alternatieven. Ik wilde met mijn posten vooral aangeven dat al in het algemeen, the big picture, ben ik volledig mee eens dat men voor content moet betalen, er zijn nuances! En maakt niet uit hoe hard je zou roepen dat downloaden is illegaal en mag niet, er zijn genoeg mensen die ook door rood oversteken onder de juiste omstandigheden (prima zicht beide kanten en geen auto te bekennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
frumper schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:18:
The following seizoen 3 vanaf vandaag te kijken op Netflix :) we zijn weer drie avondjes zoet hoop ik.
Zitten we klaar om te kijken.... hebben we geen ondertiteling :'( :'(

Contact met Netflix gehad... komt het omdat we het via een gameconsole kijken (in ons geval xbox) en daar hapert bij nieuwe titels de ondertiteling regelmatig.
Zucht.... meeste series red ik redelijk zonder ondertiteling, maar deze dus net even niet.
Nog even geduld dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
frumper schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:27:
[...]
Zitten we klaar om te kijken.... hebben we geen ondertiteling :'( :'(

Contact met Netflix gehad... komt het omdat we het via een gameconsole kijken (in ons geval xbox) en daar hapert bij nieuwe titels de ondertiteling regelmatig.
Zucht.... meeste series red ik redelijk zonder ondertiteling, maar deze dus net even niet.
Nog even geduld dus :(
daar heeft de PS4 app nu ook ineens last van :( Tot nu toe geen last van gehad maar nu bij the following zie ik het ook (of juist niet eigenlijk O-) )

kijk toch regelmatig nieuwe content (Gomorra en Marseille bv, beide zonder problemen)

Happy Valley is nog vreemder, aflevering 4 ineens zonder ondertiteling, eerdere afleveringen met .....

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 03-06-2016 11:41 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Sinds gisteren heeft bij ons the Following ondertiteling! Dus hier werkt het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
frumper schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 20:43:
Sinds gisteren heeft bij ons the Following ondertiteling! Dus hier werkt het weer :)
bij mij werkt het ook weer gelukkig.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, gelijk de excel gedownload en wat kolommen weggehaald die ik niet gebruik (heb alleen kolom 1 t/m 3 ndoig). Ik ga vanavond met de lijst aan de slag, zit nog veel tussen dat ik nooit gezien heb namelijk. En ik zocht net iets om vanavond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Nog mensen die "W/ Bob & David" kijken, met Bob Odenkirk van Breaking Bad/Better Call Saul.
Kvind het eigenlijk wel vermakelijk. Dat de sketches allemaal op een of andere manier in elkaar overlopen, vind ik ook leuk gedaan.

De intro is wel cringeworthy...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Niemand Tyran aan het kijken? Nu met afl.3 bezig. Kijkt lekker weg!
Actie, drama. Wat mij betreft een topserie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
readytoflow schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:37:
Nog niet aan begonnen, heb het eens gekeken op RTL vorig jaar ofzo. Inderdaad wel leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu alweer spijt dat ik een netflix abbo heb genomen. Ik kon eerst via proxies op de amerikaanse netflix komen en nu blijkt dat netflix dat allemaal blokkeerd.

Netflix NL aanbod is echt om te janken.

Dit is dus waarom mensen illegaal gaan downloaden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:46:
Nu alweer spijt dat ik een netflix abbo heb genomen. Ik kon eerst via proxies op de amerikaanse netflix komen en nu blijkt dat netflix dat allemaal blokkeerd.

offtopic:
En had je verder nog iets anders toe te voegen dan iets dat we allemaal al lang weten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 03:16

Tot voor kort kon ik met mijn vpn nog kijken maar dat is nu ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Dan zeg je weer op.

The Musketeers aan het kijken, afwisselend met New Girl, lekker :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Ik heb één aflevering gekeken. Ik vond het acteerwerk niet echt van hoogstaand niveau. Ben bang dat deze serie losjes geïnspireerd is op de film The Devil's Double. Dat is een grappige film, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* flame

[ Voor 95% gewijzigd door Mx. Alba op 17-06-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Interessant leesvoer als je een half uurtje hebt :)

Can Netflix Survive in the New World It Created

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je, zet hem even in feedly, het is wat te lang om zo even snel op een pc scherm te lezen. Ziet er heel interessant uit.

Edit; zucht, dat werkt niet, nou, maar een print gemaakt en die in word ingelezen en nu overzetten naar epub. Vanavond lekker lezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Prima serie hoor, kijk hem graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bedoel je Tyrant. Serie die zich afspeelt in een fictief door een dictator bestuurd middenoosten gebied?

Dat is idd wel aardig, soms behoorlijk ver gezocht, slecht geacteerd, matig gefilmd en behoorlijk soapie maar je blijft toch kijken op een of andere manier :)

Het nieuwe seizoen begint binnenkort op FX dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Iemand enig idee wanneer het laatste seizoen van Homeland op Netflix zal verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:15
Niku schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:39:
Iemand enig idee wanneer het laatste seizoen van Homeland op Netflix zal verschijnen?
Dec 2016/jan 2017 verwacht ik. Rond die tijd zal een nieuw seizoen door BNN uitgezonden worden. Netflix loopt elke keer 1 seizoen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

meesje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:43:
[...]

Dec 2016/jan 2017 verwacht ik. Rond die tijd zal een nieuw seizoen door BNN uitgezonden worden. Netflix loopt elke keer 1 seizoen achter.
Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
Knip. Geen acquisitie hier op het forum aub.

[ Voor 78% gewijzigd door F_J_K op 25-06-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Donstil schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:05:
[...]

Bedoel je Tyrant. Serie die zich afspeelt in een fictief door een dictator bestuurd middenoosten gebied?

Dat is idd wel aardig, soms behoorlijk ver gezocht, slecht geacteerd, matig gefilmd en behoorlijk soapie maar je blijft toch kijken op een of andere manier :)

Het nieuwe seizoen begint binnenkort op FX dacht ik.
Maar wel leuke meisjes te zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yarisken
Mijn zoontje was papa weer heel dankbaar dat ik nog afleveringen van Hickie en tandloos voor hem had gedownload. Dank u netflix :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40

Yay! Gilmore Girls eindelijk ook in Nederland op Netflix. Eindelijk voegt Netflix weer eens een oudere serie met een groot aantal seizoenen toe. Hopelijk in het vervolg meer van dit soort oudere series zoals Lost en the X-Files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mithrildor schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:16:
Hopelijk in het vervolg meer van dit soort oudere series zoals Lost en the X-Files.
Die 2 hoef ik niet omdat ik die al heb, maar als Mcguyver en The A-Team en beter nog alle CSI soorten en afleveringen etc. komen zou het ubertof zijn. Ik heb liever oudere series dan nieuwere momenteel. Maar zo'n meidenserie is niet echt aan mij besteed. Althans, het is toch een meidenserie???

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met Netflix vind ik het overzicht toch nog steeds lastig. Niet alles is makkelijk te vinden.

Maar van sommige series zou ik iets meer willen weten wanneer er meer van verschijnt. Dat de populaire meuk niet perse direct verschijnt dat begrijp ik. Maar van bv Prinses Sofia (Sofia the first) staat alleen seizoen 1 erop terwijl daar ook 3 stuks van zijn. Nu heb ik het eerste seizoen al een keer of 5 gezien, maar uitzicht op nieuwe seizoenen blijft nog een beetje achter.

En dan Full House in het Nederlands :P

[ Voor 202% gewijzigd door Delerium op 28-06-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:46:
[...]

Die 2 hoef ik niet omdat ik die al heb, maar als Mcguyver en The A-Team en beter nog alle CSI soorten en afleveringen etc. komen zou het ubertof zijn. Ik heb liever oudere series dan nieuwere momenteel. Maar zo'n meidenserie is niet echt aan mij besteed. Althans, het is toch een meidenserie???
Ja, nee. Het is absoluut niet de meeste mannelijke serie, en er zit een beetje drama in (alhoewel dat naar mijn mening beperkt is), maar de humor in de serie is erg goed. Er wordt (erg) snel gepraat, er worden veel grappen gemaakt, en ze refereren vaak naar popcultuur. Daarnaast zijn de personages, zoals Kirk en Doose, uit het dorp waarin ze wonen (Star's Hollow) erg leuk. Niet iedereen zal het een leuke serie vinden, maar naar mijn mening wel een aanrader om te proberen.

Overigens ben ik het met je eens dat ze er meer oudere series op moeten zetten. Netflix is bedoelt om te binge-watchen, maar als ze er elke keer maar een seizoen van een serie opzetten ben je snel klaar. Zo moeilijk moet het nog niet zijn om de licenties van series te krijgen die al jaren van de buis af zijn?
Delerium schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:49:
En dan Full House in het Nederlands :P
Huh? Die staat er toch al lang op? Zowel Full House als Fuller House staan er in Netflix op met Nederlandse ondertitels. Edit: oh help, Fuller House heeft een Nederlandse audiotrack.

[ Voor 12% gewijzigd door Mithrildor op 28-06-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de gilmore girls over een paar dagen wel opzetten om te zien of het wat voor mij is. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee hoe laat morgen de nieuwe aflevering van Scream online komt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:46:
[...]

Die 2 hoef ik niet omdat ik die al heb, maar als Mcguyver en The A-Team, en beter nog AIRWOLF, ALF en KNIGHT RIDER komen zou het ubertof zijn. Ik heb liever oudere series dan nieuwere momenteel. Maar zo'n meidenserie is niet echt aan mij besteed. Althans, het is toch een meidenserie???
Sorry, heb even je quote gecorrigeerd 8) :+

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

avotar schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 06:48:
[...]

Sorry, heb even je quote gecorrigeerd 8) :+
Voeg een Magnum PI en Columbo dan ook maar toe aan het lijstje :) .
Oude(re) series en films zijn ook zeer welkom hier!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
In juli komt er wel een hoop leuk spul bij waaronder Ray Donovan s3, Fury en de nieuwe serie Stranger Things.

http://www.netflix-nederl...e-maand-qua-nieuw-aanbod/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tigerblood
Marco Polo seizoen 2 is vanaf 1 juli beschikbaar :*)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JQYe0Hk_oG0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

KillerBee schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:19:
[...]
Voeg een Magnum PI en Columbo dan ook maar toe aan het lijstje :) .
Oude(re) series en films zijn ook zeer welkom hier!
Hier ben ik het volledig mee oneens! :)

Srry hoor, maar het zal vast en zeker een reden hebben waarom al die series die jullie opnoemen van de buis zijn.
Begrijp me niet verkeerd! Ik ben van de zelfde generatie.
Heb ze ook met plezier gekeken, maar Netflix is toe aan vernieuwing!

En daar is Netflix ook wel mee bezig hoor.
Geld stoppen in het creëren van eigen series/content en niet in verouderde meuk in 4:3 ratio!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben je mooi op vakantie in Kroatie, zie je IZombie seizoen 2!

Kom je terug in kikkerland... Geen seizoen 2...

Waarom verdeeld Netflix zoveel, gaat hier om een eigen productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Vorkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:54:

Is geen Netflix original. Komt van CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

murphylee schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:49:
[...]

Hier ben ik het volledig mee oneens! :)

Srry hoor, maar het zal vast en zeker een reden hebben waarom al die series die jullie opnoemen van de buis zijn.
Begrijp me niet verkeerd! Ik ben van de zelfde generatie.
Heb ze ook met plezier gekeken, maar Netflix is toe aan vernieuwing!

En daar is Netflix ook wel mee bezig hoor.
Geld stoppen in het creëren van eigen series/content en niet in verouderde meuk in 4:3 ratio!
Ik zeg ook niet dat een groot deel van de content op Netflix ouder dan 20 jaar moet zijn :P , maar zo hier en daar wat (vind ik dan) leuke, oude pareltjes ertussen, zou ikzelf best waarderen.

Ik ben ook zeker liefhebster van de nieuwere content, graag zelfs!
Maar ik hou ook wel van wat variatie (oud en nieuw) :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tigertje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:16:
[...]

Is geen Netflix original. Komt van CW.
Ah mijn foutje dan.

Maar toch, snap die kleine verschillen nog steeds niet.

weet iig dat ie er is nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Vorkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:54:

Heeft waarschijnlijk er mee te maken dat er hier ergens een aanbieder zit die dit ook al in zijn pakket zit en de producent zoiets had.. ja daar verdienen we al zat geld mee..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Yes! In 2 dagen seizoen 1 erdoorheen gejast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Niku schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:39:
Goed dat je het vraagt, ik moet seizoen 4 nog kijken op Netflix :o
Ik zit er aan te denken om Netflix te stoppen. Netflix qua films is hopeloos oud.
Series als Suits, The Blacklist, House of Cards, Homeland die kijk ik via Netflix, maar verder...

[ Voor 25% gewijzigd door Mars18 op 01-07-2016 11:16 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:17

Quad

Doof

Hm vreemd, heb het abonnement voor 2 schermen, mn vriendin kijkt en ik kijk, toch vindt Netflix dat er meer naar Netflix gekeken wordt dan toegestaan. Bijzonder.

Of kan je tegenwoordig niet meer vanaf 2 verschillende internet verbindingen tegelijkertijd kijken?

Edit: nog vreemder, alleen bij Marco Polo krijg ik de melding, bij andere series of films niet. :(

[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 01-07-2016 23:23 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, wat geniet ik van voltron, exht jaren 80 feeling, heerlijk. Jammer dat ik bijna klaar ben ermee. Komen daar nog 100+ episodes van? Dat hoop ik zo. Vind het ook leuk ingesproken in het Nederlands.
Quad schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:13:
Hm vreemd, heb het abonnement voor 2 schermen, mn vriendin kijkt en ik kijk, toch vindt Netflix dat er meer naar Netflix gekeken wordt dan toegestaan. Bijzonder.

Of kan je tegenwoordig niet meer vanaf 2 verschillende internet verbindingen tegelijkertijd kijken?

Edit: nog vreemder, alleen bij Marco Polo krijg ik de melding, bij andere series of films niet. :(
Mijn buurman en ik kijken vanaf een ander ip dagelijks, dat is het niet. Het mag ook van netflix (heb ik nagevraagd telefonisch).

Ik heb wel het meest uitgebreide abonnement, misschien zit daarin opeens verschil.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 09:17

Quad

Doof

Hm, ik heb er ook nooit eerder last van gehad tot nu. Verder heeft er niemand toegang toe dan ik en m'n vriendin. Nja.. Dan maar volgende week Marco Polo kijken.. Ga er geen tijd aan spenderen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Sinds vorige week heeft Netflix weer een suggestie pagina om nieuwe titels aan te vragen: https://help.netflix.com/titlesuggestion. Dus niet langer via chat of telefoon maar gelijk als me iets te binnen schiet hier invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik graag een netflix aflevering van mijn favoriete series kijken, zonder mijn data te verbruiken of op die slechte wifi van de trein te zitten. Is er nou een manier om mijn aflevering thuis te downloaden, en dan in de trein te kijken?
Ik heb geen idee of dit zou kunnen werken, maar het zou mooi zijn

Alvast bedankt

Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
nieuws: Gerucht: Netflix maakt eind dit jaar offline kijken mogelijk

Misschien komt het ooit. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Stroopwafels op 11-07-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:09:
Hallo,

Als ik bijvoorbeeld in de trein zit, zou ik graag een netflix aflevering van mijn favoriete series kijken, zonder mijn data te verbruiken of op die slechte wifi van de trein te zitten. Is er nou een manier om mijn aflevering thuis te downloaden, en dan in de trein te kijken?
Ik heb geen idee of dit zou kunnen werken, maar het zou mooi zijn

Alvast bedankt

Gijs
Welkom op Gathering of Tweakers! Ik raad je aan om de FAQ eens door te lezen. Begroetingen en afsluitingen zijn niet nodig, en het is ook niet de bedoeling om een topic te openen voor een simpele vraag als er voor het systeem waar je de vraag over stelt al een overkoepelend topic is... Ik ben zo vrij geweest om je post en de antwoorden te verplaatsen naar het algemene Netflixtopic. :) Veel plezier op GoT!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Mijn dochter van 2,5 jaar is verslaafd aan de serie "lego friends" over een aantal meisjes.
Heel de dag is die aan het zagen "papa ik wil de meisjes zien" ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yarisken schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:10:
Mijn dochter van 2,5 jaar is verslaafd aan de serie "lego friends" over een aantal meisjes.
Heel de dag is die aan het zagen "papa ik wil de meisjes zien" ... .
prijs je gelukkig, hier was het de hele dag dora of diego.... mijn god, wat een bak ellende. Lego friends is een stuk beter aan te horen als ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:28:
[...]

prijs je gelukkig, hier was het de hele dag dora of diego.... mijn god, wat een bak ellende. Lego friends is een stuk beter aan te horen als ouders.
Lol idd dat was een favoriet van mijn zoon ... go diego go ..... gelukkig voorbij :-).
Nu is het Yakari voor hem, da's nog te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:07
Hier is het nu vooral Casper en Lisa, Pieter Konijn en Peppa Pig... Best te velen, maar sommige afleveringen kent mijn dochter van net 3 helemaal uit haar hoofd en die gaat ze nu compleet naspelen. Of ze zegt de tekst gewoon exact gelijk als het aan staat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Alles beter dan Barbie's dreamhouse 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Joster schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:10:
Hier is het nu vooral Casper en Lisa, Pieter Konijn en Peppa Pig... Best te velen, maar sommige afleveringen kent mijn dochter van net 3 helemaal uit haar hoofd en die gaat ze nu compleet naspelen. Of ze zegt de tekst gewoon exact gelijk als het aan staat haha.
Dat deed mijn zoontje ook met een Disney kerstspecial. Alleen was z'n taalbeheersing toen nog niet zo goed en was het ons niet helemaal duidelijk wat hij aan het roepen was...

Overigens iets van lang geleden, maar Ducktales staat (of stond) er ook op. Dus zoonlief riep af en toe net als Dagobert "jij idioot!", lekker taalgebruik in die Disney meuk af en toe.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shabbaman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:39:
Overigens iets van lang geleden, maar Ducktales staat (of stond) er ook op. Dus zoonlief riep af en toe net als Dagobert "jij idioot!", lekker taalgebruik in die Disney meuk af en toe.
Ik heb geen kids verder maar is idioot fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Nou ja, als je kind van drie op willekeurige momenten keihard "jij idioot" gaat schreeuwen dan heeft dat ook niet echt een meerwaarde.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shabbaman schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:59:
Nou ja, als je kind van drie op willekeurige momenten keihard "jij idioot" gaat schreeuwen dan heeft dat ook niet echt een meerwaarde.
Ooh zo, nee dat voegt weinig toe :) .
Geen idee verder of een kind van 3 in de doelgroep van DuckTales valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar totdat ze naar de basisschool gaan of youtube ontdekken, dan is idioot nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

En daar komt de opvoeding om de hoek kijken ;)

Ik vermaak me nog prima met Netflix, om de films hoef je het niet te doen, dat aanbod is in NL inderdaad mager.

Maar ik ben door Netflix wel in aanraking gekomen met veel series. Al is het wel frustrerend dat nieuwere seizoenen vaak ontbreken bij niet Netflix original series.

Ik ben door netflix bijvoorbeeld aan TWD begonnen, maar ben daarna wel gaan downloaden om verder te kijken.

Datzelfde heb ik nu met Black Flag en Izombie, ik heb ze nog niet gedownload maar de verleiding is groot.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Stranger Things is vanaf vandaag beschikbaar. Ben benieuwd :) Straks maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:37
DennusB schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:15:
Stranger Things is vanaf vandaag beschikbaar. Ben benieuwd :) Straks maar eens kijken
Ik zag de trailer laatst en snapte niet wat ik moest verwachten.
Ben benieuwd naar je eerste indruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Joostje123 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Ik zag de trailer laatst en snapte niet wat ik moest verwachten.
Ben benieuwd naar je eerste indruk!
Het was een vrij grote reclame campagne, dus ik heb het idee dat het wel iets tofs moet zijn. K ga vanmiddag even kijken en zal het dan laten weten :) Trailer zag er opzich wel tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Stranger things een beetje horror achtig volgens mij. Lijkt mij wel leuk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo kijken, eerste vakantiedag, gisteren ook met marco polo begonnen, heerlijk. Eindelijk wat tijd voor netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 23:53
Ik ben nu begonnen aan de eerste aflevering van Stranger Things. Speelt zich af in de jaren 80. Het begin was vrij creepy. Ik weet nog niet heel goed of dit nou niveau Kippenvel boeken is of toch wat heftiger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ossi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:56:
Ik ben nu begonnen aan de eerste aflevering van Stranger Things. Speelt zich af in de jaren 80. Het begin was vrij creepy. Ik weet nog niet heel goed of dit nou niveau Kippenvel boeken is of toch wat heftiger :p
Haha dat klinkt nog vrij vaag. Ik hoop wel dat het wat goeds is eigenlijk, wel weer eens toe aan een goede horror serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
DennusB schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Haha dat klinkt nog vrij vaag. Ik hoop wel dat het wat goeds is eigenlijk, wel weer eens toe aan een goede horror serie :P
Meer kan ik er ook nog niet van maken :p
Over de helft van de eerste aflevering en er gebeurt nog niet heel veel.
Lijkt over een kind te gaan dat paranormale gaven heeft om elektrische apparaten te beïnvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:35
Sinds gisteren kan ik dus niks kijken op NF zat in The Fall en dan kan je gewoon niet verder. Zie overigens dat er heel veel mensen last van een storing hebben. Duurt wel heel erg lang. Dacht eerst het is m'n chromecast, maar geen 1 device doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
paragon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:30:
Sinds gisteren kan ik dus niks kijken op NF zat in The Fall en dan kan je gewoon niet verder. Zie overigens dat er heel veel mensen last van een storing hebben. Duurt wel heel erg lang. Dacht eerst het is m'n chromecast, maar geen 1 device doet het.
Smart tv app kan al dagen niet connecten, terwijl ik via m'n Xbox nul komma nul problemen heb, sterker nog, ik heb nu normale witte ondertiteling..
Bij mij is het dus wel een device issue en geen nf Connexxion error..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:56:
Zo, mijn dochter liep net bij het begin van aflevering 1 langs de tv toevallig en ik had per ongeluk het geluid nogal hard staan, damn, we schrokken allebei wel flink. Had ik even niet verwacht net nadat ik een klein uurtje wakker was zonder koffie op :D

Ik denk dat dit een van de mooiste series is die ik in de afgelopen 10 jaar heb gezien, alles klopt, de aankleding, het verhaal, het is gewoon goonies v2.0 (goonies de film). Ik denk dat als je in de jaren 70 bent geboren dit een van de mooiste netflix producties is die er bestaat. Ik heb alleen geen idee wat jongeren ervan vinden, ik denk dat die het niet echt leuk vinden omdat het er allemaal vaag uitziet qua kleding etc.

Maar man, wat geniet ik hiervan. Ik weet 1 ding: ik kijk het complete seizoen vandaag uit, ik ga niet slapen voordat ik alles gezien heb. Oh oh oh wat is dit spek voor mijn bek. Dit is exact wat ik leuk vind, ik mag toch echt hopen dat er een seizoen 2 t/m 10 aankomt.
paragon schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:30:
Gisteren en vandaag kijk ik zonder problemen op de chromecast (versie 1 van dit leuke apparaatje) en op twee verschillende tv's. Geen problemen. Al heb ik wel het idee dat het een minuut langer duurt voordat ik 1080p beeld heb, voorheen ging dat sneller (maar misschien moet ik even router resetten).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Net een leuk bericht ontvangen ;)

Archer Seizoen 7 staat erop _/-\o_ *O*

[ Voor 9% gewijzigd door ShiftHappenz op 15-07-2016 13:23 ]

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste 10 minuten stranger things aflevering 3, damn, heftig. Moet helaas nu wat dingen doen, zou het liefst gelijk verder kijken, wat een serie. Winona Ryder speelt zo goed, dit is gewoon A klasse filmmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ShiftHappenz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:23:
Net een leuk bericht ontvangen ;)

Archer Seizoen 7 staat erop _/-\o_ *O*
Jep, mijn vrouw mag zich weer doodergeren aan de foute humor en de hoge pieptonen })

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb strange things bijna helemaal gezien, dit is by far de beste netflix serie die tot nu toe gemaakt is, als dit de standaard gaat worden ga ik heel blij worden.

Ik ga hierna gewoon nog eens the goonies en e.t. kijken en nog nagenieten van dit moois.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:15:
Heb strange things bijna helemaal gezien, dit is by far de beste netflix serie die tot nu toe gemaakt is, als dit de standaard gaat worden ga ik heel blij worden.

Ik ga hierna gewoon nog eens the goonies en e.t. kijken en nog nagenieten van dit moois.
Beter dan Narcos? Lijkt me bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel lastig te vergelijken met narcos, ik vind het veel beter, maar het is ook meer mijn genre. Narcos zou ik een 9 geven en deze serie een 10. Het is in iedergeval supergoed. Baal wel dat ik alles nu al gezien heb, ga hem van de week opnieuw kijken met mijn vrouw trouwens, heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste 3 episodes gekeken van Stranger Things. Inderdaad heel erg goed tot nu toe! Doet me erg aan de film Super 8 denken (80's sci-fi style) maar dan een stuk heftiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

Daniel36

vernieuwde formule

kazuka schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:19:
Eerste 3 episodes gekeken van Stranger Things. Inderdaad heel erg goed tot nu toe! Doet me erg aan de film Super 8 denken (80's sci-fi style) maar dan een stuk heftiger.
Ik twee aflevering en ik ben het helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verder je komt in de serie, hoe beter hij wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Kennen jullie deze al? https://flixtape.netflix.com/

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
http://www.netflix-nederl...luit-mega-star-trek-deal/

volgens mij moet ik heel januari maar eens vrij nemen :p

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:37:
[...]

hoe verder je komt in de serie, hoe beter hij wordt.
Ik heb seizoen 1 bijna in 1 ruk gekeken. Super! Thnx voor de tip allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ja klopt, vind het ook een hoog Stephen King gehalte hebben. De sfeer, de stijl, het rare.
Heb het afgelopen weekend helemaal gekeken. Ik hou normaal helemaal niet van enge films/series. Dit was net te doen, weinig schrikeffecten gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:40
Over Archer gesproken: Hoe moet je in die serie komen? Ik heb ooit 2 afleveringen gekeken maar vond het nou niet echt iets...
Pagina: 1 ... 84 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.