Ik heb het al keer eerder gezegd, maar zo gek is het niet dat Netflix het eraf haalt. Eens en voor altijd zou betekenen dat er heel wat minder series naar Netflix komen. Ik snap wel dat er contracten afgenomen worden en dat deze op een bepaalde termijn stoppen. De Netflix only series blijven er natuurlijk altijd opstaan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:10:
Ik ben het wel eens met tigerblood dat het spul niet moet verdwijnen. Eens op netflix is altijd op netflix is mijn mening. Ik ben zo opeens battlesta galactica kwijt. Had ik gedownload en dacht: die honderd GB kan ik ook wel voor iets anders gebruiken omdat het toch op netflix staat... En toen was het weg terwijl ik nog keek....
Maar ach, nu ga ik nieuw cabaret nog even een uurtje kijken, dat aanbod is echt steengoed geworden afgelopen week.
Wat ik wel jammer vind is dat het soms zo onduidelijk is dat een serie verdwijnt. Ja, het zal vast wel ergens staan.. maar ik heb het persoonlijk nooit gezien. Ook is het jammer dat, met name series, de datum dat de serie eraf gaat voor iedereen hetzelfde is. Waarom kan netflix de serie, voor de personen die op dat moment het seizoen aan het kijken is, niet even wat langer online houden? Zodat het nog mogelijk is om dat seizoen af te kijken en niet weer moet gaan downloaden. Want zeg nu zelf; de enige alternatief, wanneer je halverwege het seizoen erachter komt dat Netflix het seizoen heeft weggehaald, is het downloaden. En dat is voor niemand een win/win situatie. Maar ja, het is natuurlijk voor netflix niet sexy wanneer er groot in beeld staat "Let op! dit seizoen verdwijnt gauw van Netflix!"
[ Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 29-05-2016 19:57 ]