In de us hadden ze ook een adviesdienst (dacht dat ie Jack heette), die gaf je allerlei vragen over wat voor soort film enz en kwam dan met een advies. Zo heb ik naar een Bruce Willis film gekeken waarvan ik nog nooit gehoord had. En nee, ik bedoel niet hetzelfde als recommended sectie, dit was echt met vragen.MaximusTG schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:54:
Ook gister een accountje gemaakt; vind het een leuke dienst. Nog even afwachten of we er inderdaad veel van gaan kijken, of dat de content toch tegenvalt. Gisteren iig een film van gekeken, en wat dat betreft is het wel ideal.
Normaal is altijd zo'n gedoe - vriendin wil graag film kijken, maar weet niet welke - ik ga zoeken of ik wat kan vinden, etc. etc. uiteindelijk kijk je nog niks. Met Netflix kan ze dr zelf doorheen bladeren, en als het dan niks is zit je ook zo weer bij de volgende film.
Enige nadeel imho is dat er nog geen (goede) plugin voor Mediaportal is, de HTPC software die ik gebruik. Trouwens ook niet echt voor Windows Media Center of XBMC. Dus dat is dan nu gewoon via de browser en met de muis..
Ik had op de ps3 en volgens mij ook op de pc, echter heb ik het al een tijdje niet meer gezien.
Even een vraagje voor mijn collega (zit dus op kantoor en kan het zelf even niet controleren) maar zijn op het Nederlandse netflix, de Disneys Engels gesproken, NL subbed of Nederlands gesproken (of selecteerbaar)?
[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-09-2013 15:20 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me