• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

MaximusTG schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:54:
Ook gister een accountje gemaakt; vind het een leuke dienst. Nog even afwachten of we er inderdaad veel van gaan kijken, of dat de content toch tegenvalt. Gisteren iig een film van gekeken, en wat dat betreft is het wel ideal.
Normaal is altijd zo'n gedoe - vriendin wil graag film kijken, maar weet niet welke - ik ga zoeken of ik wat kan vinden, etc. etc. uiteindelijk kijk je nog niks. Met Netflix kan ze dr zelf doorheen bladeren, en als het dan niks is zit je ook zo weer bij de volgende film.
Enige nadeel imho is dat er nog geen (goede) plugin voor Mediaportal is, de HTPC software die ik gebruik. Trouwens ook niet echt voor Windows Media Center of XBMC. Dus dat is dan nu gewoon via de browser en met de muis..
In de us hadden ze ook een adviesdienst (dacht dat ie Jack heette), die gaf je allerlei vragen over wat voor soort film enz en kwam dan met een advies. Zo heb ik naar een Bruce Willis film gekeken waarvan ik nog nooit gehoord had. En nee, ik bedoel niet hetzelfde als recommended sectie, dit was echt met vragen.
Ik had op de ps3 en volgens mij ook op de pc, echter heb ik het al een tijdje niet meer gezien.

Even een vraagje voor mijn collega (zit dus op kantoor en kan het zelf even niet controleren) maar zijn op het Nederlandse netflix, de Disneys Engels gesproken, NL subbed of Nederlands gesproken (of selecteerbaar)?

[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-09-2013 15:20 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

.

[ Voor 100% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-09-2013 15:21 . Reden: Excuus ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

Asphyxion

I am, therefor I think

MeNTaL_TO schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:14:

Even een vraagje voor mijn collega (zit dus op kantoor en kan het zelf even niet controleren) maar zijn op het Nederlandse netflix, de Disneys Engels gesproken, NL subbed of Nederlands gesproken (of selecteerbaar)?
Volgens mij sowieso Nederlands gesproken en optionele ondertitels. Sommige films (bv Spirit) hebben ook Engelse audio en Engelse ondertitels. Ratatouille (en ook Wall-E) heeft alleen Nederlandse audio en ondertitels. Da's wel een beetje jammer...

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Kun je met een netflix abbo van 12 euro, dus 4 apparaten tegelijk, ook vanuit verschillende locaties gebruiken? Dus 1 inlog en 4 mensen die tegelijk vanaf andere locaties kunnen kijken, of hoe moet ik het zien?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ambianz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:34:
Kun je met een netflix abbo van 12 euro, dus 4 apparaten tegelijk, ook vanuit verschillende locaties gebruiken? Dus 1 inlog en 4 mensen die tegelijk vanaf andere locaties kunnen kijken, of hoe moet ik het zien?
Ja dat kan. Ik heb gisteren op de sportschool netflix aangehad terwijl mijn vrouw thuis zat te kijken. (Gewoon standaard 2 streams abonnement)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Stel dat je met meerdere PC's achter de kabelmodem zit, zou je een gemaakt account dan moeten kunnen delen? Ik woon in een huis met 3 appartementen en 1 Ziggo account / kabelmodem, dus dan kunnen we de kosten delen.

Edit: Ambianz was me net voor. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 12-09-2013 15:37 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

Sagaris schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:21:
Je zegt zelf dat Netflix nog niet alles heeft en stelt deze vraag dan? ;)
Ik had het over Netflix hun eigen series he, henkie.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Unomomentodado schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:36:
Stel dat je met meerdere PC's achter de kabelmodem zit, zou je een gemaakt account dan moeten kunnen delen? Ik woon in een huis met 3 appartementen en 1 Ziggo account / kabelmodem, dus dan kunnen we de kosten delen.

Edit: Ambianz was me net voor. :)
2 streams bij standaard account, hoe en waar je dan verbinding maakt, maakt niet uit. Dan zou je inderdaad voor 12 Euro 4 streams kunnen nemen.

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Asphyxion schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:24:
[...]

Volgens mij sowieso Nederlands gesproken en optionele ondertitels. Sommige films (bv Spirit) hebben ook Engelse audio en Engelse ondertitels. Ratatouille (en ook Wall-E) heeft alleen Nederlandse audio en ondertitels. Da's wel een beetje jammer...
Ik ben benieuwd of ze dat nog aan gaan passen, het is voor netflix een kleine moeite om ook de engelse audio erbij te zetten, lijkt me in de rechten niet veel uit te maken.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

EnigmaNL schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:37:
Ik hoop dat Netflix snel beter wordt dan het nu is. 9 van de 43 series uit mijn Sickbeard staan er maar in en mijn favoriete films hebben ze ook niet.

Voorlopig blijft Sickbeard nog beter :)
Ik hoop ook dat Netflix snel meer en recente(re) content krijgt, maar dat is een beetje een kip/ei verhaal natuurlijk. Als er geen abonnementen worden afgesloten is het ook minder interessant om meer content te verzorgen.

Deze maand ga ik het gratis uitproberen, kijken of het ook een beetje lekker werkt icm mijn devices thuis. Ben wel van plan om een abonnement te nemen, het is maar 8 euro, dat is vergeleken bij “normale tv” of de overige maandelijkse uitgaven (die ik doe) echt niet veel.
Jheroun schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:50:
[...]

Ik ben benieuwd of ze dat nog aan gaan passen, het is voor netflix een kleine moeite om ook de engelse audio erbij te zetten, lijkt me in de rechten niet veel uit te maken.
Dat lag (als ik me niet vergis) aan een foutje bij (o.a.) Pixar, de versies met Engelse audio (en NL subs) worden binnenkort toegevoegd.

[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 12-09-2013 15:53 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:32:
maar heeft niemand een oplossing hoe je jouw eigen lijst krijg in netflix nl? Ik heb hem alleen in netflix usa, canada en uk, maar niet in nederland?
Ik heb dit precies andersom Dikkiedikdik: gisteren een NL abonnement genomen, hier kan ik idd een eigen lijst aanmaken, als ik echter naar Netflix US ga, dan heb ik die mogelijkheid niet.
Ik ga hier Netflix niet voor bellen :P , maar het zal wel iets met hun AV te maken hebben (dat dit alleen mogelijk is in het land waar je je abonnement hebt afgesloten, dat jij dit ook kan bij Canada en UK is dan denk ik een gelukje ;) ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het enige gemis van Netflix vind ik toch wel het gebrek aan extended- en unrated-films. In de zoekresultaten staan een aantal langere films die Netflix in het aanbod heeft, maar die zijn niet te bekijken in Nederland. Unrated heeft hetzelfde gemis: geen aanbod.

Overigens kreeg ik wel een foutmelding te zien toen ik voor de eerste keer iets wilde streamen vanaf Netflix. Ik kreeg de foutmelding N8010 met de mededeling dat Firefox (Win7) op private browsing stond en dat ik een Silverlight-diagnosetool moest gebruiken, maar dat prorgamma hielp ook niet. Uiteindelijk heeft http://www.boards.ie/vbul...hp?p=76573218&postcount=1 gewerkt:
Sliverlight Application Storage Error N8010

Been having problems with this error when trying to view any Netflix movies in Firefox. It also happened in Chome and Internet Explorer.

Netflix support managed to fix it for me so i thought id post the solution. The below is for Windows 7. You will need to adjust your directories depending on your operating system.

C:\users\*your username*\appdata\LocalLow\Microsoft\Silverlight\

Delete the "IS" folder

C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\

Delete "mspr.hds"

Hope this helps.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

http://www.flixfilms.nl/

Ik weet niet of dit linkje al voorbij is gekomen, maar hier kun je de laatst toegevoegde content zien (Netflix NL).
Alhoewel ik hoop dat Moreflicks.com ook Netflix Nederland zal toevoegen, die vind ik toch iets prettiger.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmm het lijkt er idd op dat het aanbod in netflix groeiende is , gister stond bijvoorbeeld flikken maastricht er nog niet in :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Robin schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:26:
Het enige gemis van Netflix vind ik toch wel het gebrek aan extended- en unrated-films. In de zoekresultaten staan een aantal langere films die Netflix in het aanbod heeft, maar die zijn niet te bekijken in Nederland. Unrated heeft hetzelfde gemis: geen aanbod.

Overigens kreeg ik wel een foutmelding te zien toen ik voor de eerste keer iets wilde streamen vanaf Netflix. Ik kreeg de foutmelding N8010 met de mededeling dat Firefox (Win7) op private browsing stond en dat ik een Silverlight-diagnosetool moest gebruiken, maar dat prorgamma hielp ook niet. Uiteindelijk heeft http://www.boards.ie/vbul...hp?p=76573218&postcount=1 gewerkt:
[...]
Bij mij was het voldoende om het ene bestandje uit de playready dir te verwijderen;

hardware-lover in 'nieuws: Netflix opent deuren in Nederland'

Testing, one, two ...

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:33:
hmm het lijkt er idd op dat het aanbod in netflix groeiende is , gister stond bijvoorbeeld flikken maastricht er nog niet in :)
Die stond er al in vanaf het begin. De enige ie toegevoegd is vandaag is Derek

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:22:
[...]

naja dan heb ik niet goed gekeken :p , ik w8 wel af in hoeverre het gaat slagen, als je al met 1 muisclick tussen nl/us kan switchen 8)7

voor het gemak voorlopig die 3 biertjes per maand wel waard :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:10
Please please please Netflix, zend snel eens Lillyhammer seizoen 2 uit :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=76vDxCyOejk]

Lillyhammer seizoen 1 is één van de leukste series die ik tot nu toe dit jaar heb gekeken namelijk

• Tusk
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

check even op de site van philips of er een update is voor je tv. Bij mij (7008) stond ie er ook nog niet in. Na update wel.

Ik kan alleen bij geen enkele film surround geluid kiezen....

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik een Hulu Plus abbonement afsluit.
Ik heb gewoon toegang tot de Website d.m.v. een VPN verbinding en kan gewoon alle gratis content kijken. Nu wil ik een maand het Plus pakket proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Zowel bij Paypal als bij betaling met CreditCard wordt er aangegeven dat de gegevens niet overeen komen en dat het Paypal account en creditcard gegevens niet uit Amerika komen.

Heeft iemand het toch op een andere manier voor elkaar gekregen?

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Potverdorie. Staat er in het blokje Populair op Facebook onderin het hoekje [naam vriend x] en [naam vriend y] gebruiken Netflix. Hoe komen ze daar weer aan vraag je je dan af. Ik heb mijn Facebook niet gekoppeld iig :?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Nice, Netflix is ook supported voor Windows RT. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, maar zij wel dus blijkbaar?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:08:
ik heb het gehad, maar het is complex werkende te krijgen, maar als het werkt blijft het wel werken. Ik heb het via deze site gedaan:

http://www.buyfrompowerseller.com/hulu-plus-outside-the-us/

site is wel duur, maar betrouwbaar. Ik had een niet werkende netflix code, gemeld en kreeg geld terug en later bleek hij opeens wel geactiveerd te zijn door netflix 8)7

volg wel duidelijk de Engelse instructies op die je bij de hulu kaart krijgt, wordt uitmuntend aangeleverd, dikke aanrader. Alleen hulu vond ik door de reclames erg irritant.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:22:
oei, mooi man.

Hier begint netflix wat uit de klauwen te lopen. Mijn pa zat vanochtend al om 06:30 aan de keukentafel thuis netflix te kijken en mijn schoonmoeder kwam net onze kids niet thuisbrengen (na het oppassen) samen met schoonvader, ze bleef thuis om netflix te gaan zien 8)7
KillerBee schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:12:
Ik heb dit precies andersom Dikkiedikdik: gisteren een NL abonnement genomen, hier kan ik idd een eigen lijst aanmaken, als ik echter naar Netflix US ga, dan heb ik die mogelijkheid niet.
Ik ga hier Netflix niet voor bellen :P , maar het zal wel iets met hun AV te maken hebben (dat dit alleen mogelijk is in het land waar je je abonnement hebt afgesloten, dat jij dit ook kan bij Canada en UK is dan denk ik een gelukje ;) ).
lol, ik ga er ook niet achteraan :+

bij de canada en uk versie komt hij soms wel pas na een paar minuten tevoorschijn. Wellicht komt hij ook nog wel een keer bij de nl versie voor mij en anders maar niet, zo heel boeiend is het ook weer niet omdat ik toch altijd wel toffe dingen zie.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 20:53 ]

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Is er ergens het huidige aanbod te zien zonder dat je je hoeft te registreren?

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 12-09-2013 20:53 ]

Verwijderd

NoFearz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:53:
deels wel, link is hier wel een paar keer voorbijgekomen de afgelopen twee dagen. Maar het is gratis registreren, dus je kan het gewoon proberen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:41:
[...]

ik heb het gehad, maar het is complex werkende te krijgen, maar als het werkt blijft het wel werken. Ik heb het via deze site gedaan:

http://www.buyfrompowerseller.com/hulu-plus-outside-the-us/

site is wel duur, maar betrouwbaar. Ik had een niet werkende netflix code, gemeld en kreeg geld terug en later bleek hij opeens wel geactiveerd te zijn door netflix 8)7

volg wel duidelijk de Engelse instructies op die je bij de hulu kaart krijgt, wordt uitmuntend aangeleverd, dikke aanrader. Alleen hulu vond ik door de reclames erg irritant.
Bedankt voor de Tip, alleen inderdaad wel duur ja, moet dan gelijk voor 3 maanden nemen en het kost dan $41. Ik ga er eens over nadenken.

De reden dat ik Hulu Plus wil proberen is omdat ze een enorm aanbod van Criterion films aanbieden. Meer als 800 titels als ik het goed heb gelezen. En juist veel van deze titels zijn op andere manieren gewoon niet te vinden. Of niet in de gewelidge kwaliteit die Criterion aanbied.

http://www.criterion.com/

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of er ook Indiase films zijn op Netflix in NL?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:02:
Bedankt voor de Tip, alleen inderdaad wel duur ja, moet dan gelijk voor 3 maanden nemen en het kost dan $41. Ik ga er eens over nadenken.
Daarna is het wel goedkoper, de kaarten die je kan kopen als je al hulu hebt zijn een stuk goedkoper (ook op ebay te koop), maar je moet wel heel goed opletten dat je ze activeert voordat de kaart van die site verlopen is, anders ontdekt hulu gelijk dat je niet in amerika woont en stoppen ze per direct je account. Die gasten hebben een of ander extreem goed systeem die dat snel in de gaten heeft. Netflix gelukkig niet :+

maar al die hulu informatie krijg je bij de koop van die kaart. En heel hulu zit vol met dat criterion spul inderdaad, dat kwam ik vaak tegen. Geen idee of het er 800 zijn, maar wel veel, heel veel. Ik kon nooit een niet criterion film vinden als ik films zocht, dus als dat iets is wat je erg goed bevalt, dan heb je wel een goudmijn met hulu en dan is 30 euro (even snel omgerekend) voor 3 maand eigenlijk peanuts. En daarna betaal je pakweg 6 tot 8 euro per maand, eigenlijk hetzelfde wat netflix in nederland kost.
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:06:
Kan iemand mij vertellen of er ook Indiase films zijn op Netflix in NL?
nee, amper. In de NL netflix niks volgens mij.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 21:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:08:
Ik heb gewoon toegang tot de Website d.m.v. een VPN verbinding en kan gewoon alle gratis content kijken. Nu wil ik een maand het Plus pakket proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Zowel bij Paypal als bij betaling met CreditCard wordt er aangegeven dat de gegevens niet overeen komen en dat het Paypal account en creditcard gegevens niet uit Amerika komen.

Heeft iemand het toch op een andere manier voor elkaar gekregen?
eBay. Subscription kaartjes zijn daar echt soms belachelijk goedkoop. Helemaal voor een jaarabonnement.
Gebruik wel ebay.com en niet de Nederlandse site. Anders niet te vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:47:
eBay. Subscription kaartjes zijn daar echt soms belachelijk goedkoop. Helemaal voor een jaarabonnement.
Gebruik wel ebay.com en niet de Nederlandse site. Anders niet te vinden.
Dit werkt dus enkel als je al een US account hebt, en dat is nu juist het probleem.
Ik denk dat ik toch maar die link van Dikkiedikdik ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• one2gfx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11-2018
Kan ik Netflix ook via de TV werkend krijgen, ik heb een Panasonic TX-P42G30 met Viera Cast, via de website van Netflix word aangegeven dat ik Viera cast aanzet op de tv-remote, dan zie je alle channels/apps, maar er staat dus geen Netflix bij en ik heb geen idee hoe je dit kan toevoegen.
Ook in de viera shop zie ik geen Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toch. Vanavond nog even wat films afgegaan, maar er zijn er voor mijn gevoel veel te veel die stereo zijn en niet 5.1. Waarom niet gewoon simpel 5.1 meesturen? Waarom bij sommige nieuwe(re) films niet, en bij oudere wel? Ik pas echt om een film te kijken die wel "HD" is maar geluid in stereo weergeeft, het is niet 1987.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Jorn1986 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:37:
Please please please Netflix, zend snel eens Lillyhammer seizoen 2 uit
Is nog niet eens op TV geweest ...
http://www.webpronews.com...n-3-up-in-the-air-2013-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijken bij Netflix problemen (http://goo.gl/VeQSV9) te zijn met kinderfilms om die in het Engels af te spelen. Daarom blijk je dus niet de keuze te hebben om het nagesynchroniseerd af te spelen, of in het Engels.
Asphyxion schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:24:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nou, los van al het negatieve gezeik hier weer (vooral op de frontpage) over deze voor NL nieuwe service; ik vind het een toffe dienst. Voor die 8 euro per maand heb je toch een best archief aan films, series, waar je makkelijk een afleveringetje van kan pakken. Voor als je samen thuiskomt en je wil iets kijken, maar op tv is toch nooit wat. Dan is zoiets ideaal.
Prima beeldkwaliteit, prima geluidskwaliteit. Nee, dan is het maar geen tig megabit near-Blu-Ray kwaliteit stream. Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de content zelf. Ik lach net zo hard om Herman Finkers in SD als in HD.
Maakt niet dat ik vind dat je daar helemaal geen commentaar op mag hebben; maar een beetje perspectief kan ook geen kwaad imho.
Ik hoop dat dit door een groot deel van de bevolking gaat worden opgepikt. Dat kan alleen maar bijdragen aan de beschikbaarheid van films en series. Ook hier in huis zal downloaden van series niet meteen over zijn, maar het is wel een begin.
Morgen eens bij mn ouders thuis kijken of hun tv het zo ondersteunt (LG 42LE8500.. dacht dat er wel een netflix app in zat, maar goed). Dat is nog wel een punt waar Netflix het misschien moeilijk mee krijgt. Niet alle Smart-tv's hebben netflix ondersteuning, en niet alle Smart-tv's hebben actieve ondersteuning van de fabrikanten. Denk dat het kopen van een mediaplayer of andere box voor veel mensen toch een stap te ver zal zijn.
Misschien kunnen ze een eigen merk Android-tv-stick maken; helemaal voorgeconfigureerd en al. Voor 50 euro in de winkel, inclusief 3 maanden gebruik van de service?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Heb inmiddels al 4 films gekeken sinds gisteren, ik vind het prachtig. :)
Het hangt wel af hoeveel content er de komende drie weken erbij komt wil ik er nog een maand aan vast plakken.

Maar het idee en bedrag en werking is perfect! Net als de Windows 8 app. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 01:10:
Misschien kunnen ze een eigen merk Android-tv-stick maken; helemaal voorgeconfigureerd en al. Voor 50 euro in de winkel, inclusief 3 maanden gebruik van de service?
In Amerika heb je de Google Chromecast dongle voor 35 dollar met Netflix support. Voor dat geld kan Netflix het niet aanbieden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Ik stap pas over als mijn LG 650s tv ook een netflix applicatie krijgt.
Nu kan ik alleen kijken via ipad/iphone of pc maar dat is nou net niet wat ik wil.
Ja een htpc of pc bij de tv neerzetten is een oplossing maar ik heb niet voor niks een synology nas .
Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:00

Nakebod

Nope.

Als Google het kan, waarom zou Netflix het dan niet kunnen? Ik zie al stickjes voor nog geen 30 dollar verkoopprijs op aliexpress. Dan lukt het vast wel om rond die prijs te gaan zitten :)
Of het nodig is is uiteraard een tweede vraag, gezien Chromecast dan wel wat extra's heeft tov een standalone Netflix stick. Maar keuzevrijheid is altijd goed.

@ Hierboven: Mijn LG 55LA6918 heeft standaard de Netflix app, dus die gebruik ik als het even kan. Of fullscreen als ik achter de PC hang. En misschien in bed even via de tablet, al verwacht ik niet dat ik dat vaak ga doen.

Maar is er niet een adapter van iphone naar HDMI? Dan zou dat nog kunnen werken als er geen Netflix voor oudere modellen komt.

[ Voor 33% gewijzigd door Nakebod op 13-09-2013 07:51 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
martijn24 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:43:
Nu kan ik alleen kijken via ipad/iphone of pc maar dat is nou net niet wat ik wil.
Ja een htpc of pc bij de tv neerzetten is een oplossing maar ik heb niet voor niks een synology nas .
Ik zit te denken aan een simpele HTPC met Windows zodat ik daar XBMC en Netflix op kan zetten. Zodoende kan je streamen vanaf je NAS naar XBMC en eenvoudig Netflix kijken. Via de browser kan je dan ook nog de US content bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
martijn24 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 07:43:
Ik kijk het via de PS3, de slim versie werkt met CEC, dus gewoon aansturen via de TV afstandsbediening en de PS3 ondersteund netflix superHD formaat en alle type audio.
Ik weet niet of airplay mogelijk is, anders zou ik het vanaf de iPad/iPhone via Airplay streamen naar m'n Boxee.
Ga je puur voor gebruiksgemak dan kan je een AppleTV 3 overwegen (die is FullHD itt ATV2 die wel weer te jailbreaken is) of de opvolger die wsl in oktober aangekondigd wordt. Helemaal in combinatie met je iPad en iPhone werkt dat natuurlijk super: Airplay van al je media en full screen gamen met games die dat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:03
Of je koopt een AppleTV. Ideaal! Niet duur en je kan hem ook gebruiken voor airplay. Handig als je een iphone/ipad/iMac/MacBook/etc. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:24
Anteros schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:55:
Of je koopt een AppleTV. Ideaal! Niet duur en je kan hem ook gebruiken voor airplay. Handig als je een iphone/ipad/iMac/MacBook/etc. hebt.
Ja is zeker zo maar ik zou nog even wachten er zijn geruchten over een nieuwe apple tv binnen nu en een maand en dan bedoel ik niet de nieuwe firmware van 18 september maar nieuwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 15:21

BertV

Handgemaakt

Spacey23 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Klopt, maar de kans is aanwezig dat het een uitgeklede versie zal zijn. In Amerika heb je straks dus meer films en series. Een voordeel is natuurlijk wel de Nederlandse ondertitels die er dan bij zitten.
Gek genoeg zijn die ondertitels voor mij een must. Dat terwijl ik vrij goed ben in Engels.
Wellicht is het gewoon een gewoonte als melk in je koffie.

Ik ga Netflix zeker proberen. Beetje jammer voor die kleine DVD zaak om de hoek. :o

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:05:
[...]

Dit werkt dus enkel als je al een US account hebt, en dat is nu juist het probleem.
Ik denk dat ik toch maar die link van Dikkiedikdik ga gebruiken.
dat is inderdaad de manier waarop het moet. Maar als je eenmaal die account hebt (voor 41 dollar kan je 3 maand kijken en is het abonnement geactiveerd) kan je daarna ebay kaartjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:52
NoFearz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:53:
Hier is een overzicht te vinden: http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om van profiel te wisselen in de android app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ateq schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:02:
[...]

Hier is een overzicht te vinden: http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om van profiel te wisselen in de android app?
Nee dat kan niet. Op Android zit je standaard op het hoofdprofiel. Later dit jaar zou er een update komen voor profielen heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:10

Twazerty

AVCHDCoder developer

Breaking bad kon ik gisteren opeens niet meer vinden. Meer mensen last van?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Twazerty schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:03:
Breaking Bad is geen Nederlandse content, ook niet geweest. Wel in andere landen zoals de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twazerty schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:03:
die zit niet in netflix nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
Ik vind t wel een mooie dienst.
Heb het op m'n PS3 geinstalleerd (NL versie).
Bij mijn ouders op de aTV3 (NL versie).

*knip* zie topicwaarschuwing

Wat ik voor mij persoonlijk mis zijn hitseries zoals The Big Bang Theory, Two and a Half men en bijv. House MD.
Hulu is echt meer TVseries en Netflix is echt films wat ik ervaar.
Had eerst gelezen dat Hulu minder content had maar recenter en Netflix wat meer content maar wat ouder.
Maar voor mn gevoel is dat anders (zeker qua films), qua series en echt Amerikaanse TV dan loopt Hulu wel voor.

[ Voor 15% gewijzigd door argro op 13-09-2013 09:41 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
AutCha schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:54:
Ik weet niet of airplay mogelijk is, anders zou ik het vanaf de iPad/iPhone via Airplay streamen naar m'n Boxee.
Op mijn oude iPad 1 lukt Airplay met Netflix niet. De app ondersteunt het niet native. Alleen het geluid wordt naar mijn ATV2 gestuurd, niet het beeld. Wellicht werkt screen mirroring wel, maar dat heb ik niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Exorcist schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 00:09:
Toch. Vanavond nog even wat films afgegaan, maar er zijn er voor mijn gevoel veel te veel die stereo zijn en niet 5.1. Waarom niet gewoon simpel 5.1 meesturen? Waarom bij sommige nieuwe(re) films niet, en bij oudere wel? Ik pas echt om een film te kijken die wel "HD" is maar geluid in stereo weergeeft, het is niet 1987.
welke film had je 5.1?

ik kan op mijn Philips (42pfl7008k) alleen maar stereo kiezen.

als ik een beetje google, kom ik op deze pagina terecht:
https://support.netflix.com/nl/node/11308

Lijkt mij een beetje raar dat alle goedkopere modellen wel surround ondersteunen :?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tusk schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:32:
[...]

welke film had je 5.1?

ik kan op mijn Philips (42pfl7008k) alleen maar stereo kiezen.

als ik een beetje google, kom ik op deze pagina terecht:
https://support.netflix.com/nl/node/11308

Lijkt mij een beetje raar dat alle goedkopere modellen wel surround ondersteunen :?
Veel TV's ondersteunen geen 5.1, zelfs niets als je hem toslink aansluit op je versterker.
- edit: zie je, nu is Dolby er niet meer. RIP -

[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 13-09-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
nils7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:12:
Ik vind t wel een mooie dienst.
Heb het op m'n PS3 geinstalleerd (NL versie).
Bij mijn ouders op de aTV3 (NL versie).

Wat ik voor mij persoonlijk mis zijn hitseries zoals The Big Bang Theory, Two and a Half men en bijv. House MD.
Hulu is echt meer TVseries en Netflix is echt films wat ik ervaar.
Had eerst gelezen dat Hulu minder content had maar recenter en Netflix wat meer content maar wat ouder.
Maar voor mn gevoel is dat anders (zeker qua films), qua series en echt Amerikaanse TV dan loopt Hulu wel voor.

[ Voor 17% gewijzigd door argro op 13-09-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Dat is wel een enorm verschil met het Amerikaanse aanbod :o

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Lillyhammer wordt door Netflix zelf gemaakt en komt zodoende ook niet op reguliere tv-zenders.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
BamSlam_ schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:28:
[...]

Op mijn oude iPad 1 lukt Airplay met Netflix niet. De app ondersteunt het niet native. Alleen het geluid wordt naar mijn ATV2 gestuurd, niet het beeld. Wellicht werkt screen mirroring wel, maar dat heb ik niet kunnen testen.
Ik zal vanavond eens kijken wat een iPad1, iPad mini en een iPhone 4s doen met airplay naar een Boxee. Dan zit ik wel door mijn geregistreerde apparaten heen trouwens (max. 6 per account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan_25
  • Laatst online: 15-09 16:55
Het pakket genereert aardig wat data verbruik. Gisteren Jochem Meijer gekeken op mijn telefoon tijdens een reis van een uur. Daarna gelijk een melding van mijn provider dat ik bijna door mijn bundel van 2gb heen was :( Bleek dat uur streamen net geen 500mb te hebben gebruikt. Ik hoop dat ze net als spotify dingen ook offline beschikbaar gaan maken. Al met al ben ik wel tevreden over content/prijs verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Ram0n schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:45:
[...]
Lillyhammer wordt door Netflix zelf gemaakt en komt zodoende ook niet op reguliere tv-zenders.
Behalve in Noorwegen dan :+
BertV schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:58:
[...]
Gek genoeg zijn die ondertitels voor mij een must. Dat terwijl ik vrij goed ben in Engels.
Engelse ondertiels ... haal ik ook altijd op met Sickbeard. Helaas heeft Netflix alleen NL subtitles ...

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 13-09-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Arjan_25 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:23:
Het pakket genereert aardig wat data verbruik. Gisteren Jochem Meijer gekeken op mijn telefoon tijdens een reis van een uur. Daarna gelijk een melding van mijn provider dat ik bijna door mijn bundel van 2gb heen was :( Bleek dat uur streamen net geen 500mb te hebben gebruikt. Ik hoop dat ze net als spotify dingen ook offline beschikbaar gaan maken. Al met al ben ik wel tevreden over content/prijs verhaal.
Haha, ja daar had je op kunnen rekenen.
Overigens is uit het interview van gisteren (helaas) op te maken dat ze geen offline modus toe gaan voegen.
Netflix is ook niet van plan om een downloadoptie toe te voegen, zo zegt Ted Sarandos, chief content officer bij Netflix. Dit betekent dat mensen niet offline kunnen kijken, bijvoorbeeld als er geen bereik is of als de datalimiet is bereikt. Volgens Sarandos is het ontbreken van een offline-kijkmodus deels te wijten aan de licenties: als Netflix een cache-optie zou willen aanbieden, zouden makers van films en tv-series hogere bedragen willen. Ook zou er te weinig vraag naar zijn om het ontwikkelen van caching te rechtvaardigen.
Zou het zelf ook graag willen gebruiken in de trein naar/van mijn werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:15
De KPN, Vodafone, Tmobile en straks Tele2 moeten gewoon met hun 4G abonnementen opzouten met die 100mb tot 4gb bundels.

Minimaal 25gb oplopend tot onbeperkt, of iets in de trant van X gb bijkopen voor schappelijk bedrag X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:00

Nakebod

Nope.

Goner schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:30:
[...]

Behalve in Noorwegen dan :+

[...]

Engelse ondertiels ... haal ik ook altijd op met Sickbeard. Helaas heeft Netflix alleen NL subtitles ...
Ondertiteling is er soms wel, maar vaker niet in het Engels. Hoop echt dat ze dat nog gaan aanpassen.
Gister Jeff Dunham - Minding the monsters gekeken, en daar zit zowel NL als EN bij als ondertitelingsoptie.
Niet dat ik geen Engels begrijp/versta, maar soms, voornamelijk in films, is het achtergrond pokkehard en kan ik geen *@!&$# verstaan wat ze zeggen. Of als het gesprek even snel gaat, even teruglezen :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd dat The Sopranos nog ontbreekt aangezien die niet meer op HBO te zien is, dus je zou zeggen dat die rechten op dit moment vrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:44

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:02:
Wel vreemd dat The Sopranos nog ontbreekt aangezien die niet meer op HBO te zien is, dus je zou zeggen dat die rechten op dit moment vrij zijn.
HBO heeft een eigen dienst. HBO-Go. Ik ga er niet van uit dat HBO zomaar alle series aan de concurrent verschaft. (Overigens erg jammer)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Sopranos is niet meer te kijken via HBO ;) Dus vandaar mijn opmerking erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:04:
The Sopranos is niet meer te kijken via HBO ;) Dus vandaar mijn opmerking erover.
Dat maakt voor rechten op zich niet uit. Of het te zien is of niet, HBO heeft de rechten en kan daarmee doen wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met netflix nederland niet de chat service voor vragen gebruiken? Ik wil niet bellen (zit op het werk), maar even via de chat wat aan netflix vragen. Maar ik kan nergens de link vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
Helaas ondersteund mijn TV geen Netflix 32lw5500-ze aangekocht in december 2011.
Net LG gebeld en zij gaven aan dat Netflix alleen op de 2012 en 2013 modellen beschikbaar wordt gesteld.

Hopelijk wordt dit in de toekomst aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Laatst online: 26-08 09:03
midget schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:16:
Helaas ondersteund mijn TV geen Netflix 32lw5500-ze aangekocht in december 2011.
Net LG gebeld en zij gaven aan dat Netflix alleen op de 2012 en 2013 modellen beschikbaar wordt gesteld.

ga er maar vanuit dat dit niet gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20
bartburg schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:17:
[...]

ga er maar vanuit dat dit niet gaat gebeuren!
Dan maar met een android USB TV Stick.
Maar toch jammer TV is gereleased in oktober 2011 had toen direct het laatste model :), nu oud hehe wat gaat de tijd toch snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je facebook account aan 2 verschillende netflix accounts kan koppelen?

edit: nee, dit kan dus niet. Bagger. Hoe krijg ik nu mijn foto's van de kijkers bij mijn schoonouders erin, mag ik zeker 20 facebook accounts aanmaken...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

midget schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:16:

Zelfde geldt voor Sony. Ik heb een KDL-55NX720, was wel een van de duurdere modellen in 2011. Ook geen Netflix app. Moet prima kunnen op dat toestel, snap er niks van.. Heb ze een email gestuurd maar verwacht ongeveer een zelfde antwoord als jij hebt gekregen van LG.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

Asphyxion

I am, therefor I think

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:14:
kan je met netflix nederland niet de chat service voor vragen gebruiken? Ik wil niet bellen (zit op het werk), maar even via de chat wat aan netflix vragen. Maar ik kan nergens de link vinden.
https://help.netflix.com/help

Links onderaan. Overigens wel in het Engels... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphyxion schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:
[...]

https://help.netflix.com/help

Links onderaan. Overigens wel in het Engels... ;)
die optie heb ik niet hier, zal wel door het bedrijfsnetwerk komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:54

page404

Website says no

Als ik dat allemaal zo lees is dat hele SmartTV gewoon weer een gimmick van de TV-fabrikanten om mensen toch vooral voor hun product te laten kiezen (en meer te laten betalen), en stelt het uiteindelijk niks voor. Geen ondersteuning, geen updates. Wat dat betreft kan je beter "vanilla" apparatuur kopen; een TV met mooi beeld en een goeie afstandsbediening, en alle andere functies door spullen laten doen die dat beter kunnen. Geluid over je stereo en apps via je mediaspeler of AppleTV.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
page404 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:21:
Als ik dat allemaal zo lees is dat hele SmartTV gewoon weer een gimmick van de TV-fabrikanten om mensen toch vooral voor hun product te laten kiezen (en meer te laten betalen), en stelt het uiteindelijk niks voor. Geen ondersteuning, geen updates. Wat dat betreft kan je beter "vanilla" apparatuur kopen; een TV met mooi beeld en een goeie afstandsbediening, en alle andere functies door spullen laten doen die dat beter kunnen. Geluid over je stereo en apps via je mediaspeler of AppleTV.
Er zijn ook TV's die wél een goed platform hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:54

page404

Website says no

418O2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:28:
[...]

Er zijn ook TV's die wél een goed platform hebben hoor.
Ik lees in ieder geval van Philips, Panasonic en LG dat TV's ouder dan een jaar pech hebben. Welke merken bieden een betere dienstverlening? (mocht ik ooit weer eens een nieuwe tv nodig hebben...)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop een WD TV Play voor 5 tientjes en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:23

Tank80

Cyanide&&Happiness

Gek genoeg biedt Sony wel een keer een nette app!

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

page404 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:21:
Nou euhm, geloof me als ik zeg dat mijn Samsung UE40ES5500 Led SmartTV uit 2012 (lang niet het nieuwste model) mijn favoriete apparaat is waar ik Netflix mee kijk. Goede kwaliteit, nette app, lekker scrollen door de films. Zoeken naar iets gaat wel traag met afstandsbediening typen, maar goed.

Zo wil ik Netflix gebruiken: relaxed.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Kan iemand mij vertellen of je ook je iPad/iPhone kan gebruiken om door de Netflix selectie te browsen/zoeken en hem dan over je Apple TV af te laten spelen op je tv? (dus niet via AirPlay vanaf je iPad, maar dat de Apple TV hem direct zelf streamt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

page404 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:31:
[...]

Ik lees in ieder geval van Philips, Panasonic en LG dat TV's ouder dan een jaar pech hebben. Welke merken bieden een betere dienstverlening? (mocht ik ooit weer eens een nieuwe tv nodig hebben...)
Mijn Samsung Ps51d8000 uit 2011 heeft ook de app ontvangen. Er schijnen echter ook recentere Samsung smart TV's te zijn die hem (nog) niet hebben.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ateq schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:02:
[...]

Serieus dit allemaal?
Ik heb het meeste nog niet gevonden/gezien :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 29-08 17:27
Anteros schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:55:
Zijn inderdaad allenmaal opties , alleen moet ik dan weer in me portomonnee graaien.
Terwijl ik gewoon al een mediaplayer in bezit heb ( dune d1) had liever gewoon een netflix applicatie Voor mijn lg 650s tv gehad. Maargoed ik koop toch een playstation 4 en daar komt die zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:40
Ik vond dit toch opmerkelijk om te lezen, hier staat bij de Quick Reply een mooie warning met:
Tips en trucs over het werkend krijgen van Netflix en/of Hulu op een illegaal wijze en/of een wijze die in strijd is met de voorwaarden van Netflix en/of Hulu zijn hier niet toegestaan.
En in het artikel op de frontpage (reviews: Netflix: legale luiheid voor 8 euro per maand) staat gewoon:
Overigens is het met plug-ins als Mediahint en Hola Unblocker vrij eenvoudig om toegang tot het Amerikaanse aanbod te krijgen.
Lijkt mij dan ook niet helemaal kloppend.

Ik heb de afgelopen twee dagen een paar afleveringen op mijn Chromecast gekeken, en dat werkt in principe allemaal lekker. Het enige wat ik soms irritant vind is de Netflix Android app, welke je dus nodig hebt om video's naar je Chromecast te sturen.
Bij YouTube werkt dit perfect, kan daar kan je queue's maken etc. Bij de Netflix app heb ik dit helaas nog niet gevonden. Ook doen de quickplay controls vanuit de notificatie niets, ik kan er op klikken tot ik een ons weeg, maar daarmee krijg ik m niet gepauzeerd. Dus moet ik via de notificatie de app weer openen. Welke soms opent in een staat dat ik niet de menu optie heb om subs aan te zetten etc. (Nog zo iets, ik moet iedere keer handmatig de subs aanzetten).
Dus het probleem zit m niet in de Chromecast, maar in de, mijns inziens, brakke HTML5 Netflix app. Mochten ze hier met een native vervanger voor komen, dan zou het een stuk beter moeten gaan. Maar ondanks deze kleine irritaties, vind ik het toch wel fijn kijken op deze manier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Eswip schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:59:
Kan iemand mij vertellen of je ook je iPad/iPhone kan gebruiken om door de Netflix selectie te browsen/zoeken en hem dan over je Apple TV af te laten spelen op je tv? (dus niet via AirPlay vanaf je iPad, maar dat de Apple TV hem direct zelf streamt..)
Jawel, met de Remote app voor iOS kun je de Netflix-app op je Apple TV comfortabel bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
prijzen van de apple tv 3 zijn op de 2de hands markt aan het stijgen
eergister stond er nog voor 50-70 erop nu voor 80-100
zou het door netflix komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

martijn24 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:19:
[...]

Zijn inderdaad allenmaal opties , alleen moet ik dan weer in me portomonnee graaien.
Terwijl ik gewoon al een mediaplayer in bezit heb ( dune d1) had liever gewoon een netflix applicatie Voor mijn lg 650s tv gehad. Maargoed ik koop toch een playstation 4 en daar komt die zeker op.
Een HDMI Android stickje is uiteraard ook een optie. Dan heb je voor €30 niet alleen Netflix op je tv maar ook Angry Birds enzo. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:36
bartburg schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:41:
prijzen van de apple tv 3 zijn op de 2de hands markt aan het stijgen
eergister stond er nog voor 50-70 erop nu voor 80-100
zou het door netflix komen?
2e hands 100 euro? 8)7 In de winkel €99,- pricewatch: Apple TV (2012)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

€101 bedoel je? ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ja bizar toch check die marktplaats maar eens ....
netflix op de ps3 is echt een aanrader makkelijk te bedienen met de controller zoeken natuurlijk wat moeilijker maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nee, €99. :) Exclusief verzending, dat wel.

[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 13-09-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:51
Ik ben erg tevreden over de Netflix app voor mijn LG TV. Ik heb een LG760s. Ook het 5.1 geluid loopt netjes via de optische kabel naar de versterker.

Wat ook mooi werkt is dat je via de iPad/iPhone app van Netflix een serie/film kan laten streamen door je TV. Je kunt dus lekker browsen op je iPad en vervolgens druk je op play en dan opent de TV de Netflix app en gaat deze zelf streamen. (geen airplay o.i.d. dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:34

bonyuri

Investigator!

nickbock schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:46:
Ik ben erg tevreden over de Netflix app voor mijn LG TV. Ik heb een LG760s. Ook het 5.1 geluid loopt netjes via de optische kabel naar de versterker.

Wat ook mooi werkt is dat je via de iPad/iPhone app van Netflix een serie/film kan laten streamen door je TV. Je kunt dus lekker browsen op je iPad en vervolgens druk je op play en dan opent de TV de Netflix app en gaat deze zelf streamen. (geen airplay o.i.d. dus).
Klopt, dit werkt wel, maar ik vind het echt te traag.
Hij moet eerst de NetFlix app op de TV openen, dan de juiste content erbij halen, en dan nog een keer de stream starten. Als dit vloeiender kan, graag!

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hmmm hoop wel dat ze snel wat meer horror films toevoegen. Nu zijn er maar 17 films in Horror, in Amerika 720 films. Dat is een groot verschil :(

[ Voor 4% gewijzigd door TheKillingBean op 13-09-2013 14:09 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09
Ik zie het inderdaad, het verschil qua aanbod. Tijd zal het leren en tijd nodig hebben om de rechten hier voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:59:
Hmmm hoop wel dat ze snel wat meer horror films toevoegen. Nu zijn er maar 17 films in Horror, in Amerika 720 films. Dat is een groot verschil :(
zit wel heel veel pulp tussen, maar zeer vermakelijk inderdaad. In canada heb je weer heel veel sf films en series.

In amerika heb je ook veel horror films met the giant octopus en the superlarge crododile etc. , die kijk ik erg vaak.
Pagina: 1 ... 9 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.