Ik zie het niet op mijn 46D6500 maar maakt verder ook niet uit met een PC, 360 en PS3 gekoppeld. En ja, het geluid blijft ruk, zelfs al trek je een optic cable. Output is vaak stereo's bij TV's.habermas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:04:
mijn Samsung 46D7000 heeft een Netflix app, en dit werkt in principe goed (als is navigeren wat onhandig). Ander nadeel is dat het geluid niet meer via m'n receiver loopt (dit is waarsch wel weer op te lossen door een extra kabel te trekken maar toch...)
Ik gebruik Netflix op de PS3 met wifi.
Werkt opzich prima, maar vroeg me af of de beeldkwaliteit beter ging zijn met internetkabel.
Iemand een idee?
Werkt opzich prima, maar vroeg me af of de beeldkwaliteit beter ging zijn met internetkabel.
Iemand een idee?
Je kunt het niet hoger zetten dan "Super HD" op de PS3 bij je voorkeuren, en ook een gemiddelde wifi-verbinding moet die bitrate makkelijk kunnen halen.
dit valt me een beetje tegen. iets wat ik eerder op de avond was begonnen met kijken was toen gewoon in HD. nu ik dezelfde titel wil verder kijken komt er gewoon geen HD kwaliteit. als ik hoover over het HD icoontje staat er ook speelt geen HD. heb meerdere titels bekeken en daar gebeurt dit ook. bij de instellingen aangegeven dat ik de hoogste kwaliteit wil en HD is toegestaan volgens dat zelfde info balkje als ik over HD hoover.
zijn er meer mensen die dit ervaren?
(dit is op pc met chrome)
Ben ik nou gek/zie ik iets over het hoofd, of werkt de 'My List' functionaliteit van Netflix simpelweg niet in Chome ? (maar wel in IE)
Verwijderd
Klopt. Maar blijft beperkt tot wat HD op internet is.Exorcist schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:58:
Je kunt het niet hoger zetten dan "Super HD" op de PS3 bij je voorkeuren, en ook een gemiddelde wifi-verbinding moet die bitrate makkelijk kunnen halen.
Als je namelijk streamt van PS3 media server en dan ook echt een HD film pakt, dan kakt je hele wifi verbinding in. Het verbaasd me dan ook dat de kwaliteit van de PS3 over wireless met Netflix enigzins acceptabel blijft.
Sinds gisteren geinstalleerd, nog niet echt de moeite gedaan volledig te checken. Wil zowiezo een andere tv halen eerst.
Voor mijn 21:9 monitor is het helaas zwarte balkjes... boven/onder én aan de zijkant... De stream is standaard 16:9 ofzo met ingebakken balkjes, echt niet meer van deze tijd.
Daarbij lijkt het maximaal 720p ofzo, maar 1080p is het zeker niet. Maargoed, de kwaliteit is op zich prima.
Lijkt dat er op de PC wel wat meer content is, of er zijn gewoon relatief veel actiefilms... van het weekend maar eens kijken of er dan content bij is gekomen...
Daarbij lijkt het maximaal 720p ofzo, maar 1080p is het zeker niet. Maargoed, de kwaliteit is op zich prima.
Lijkt dat er op de PC wel wat meer content is, of er zijn gewoon relatief veel actiefilms... van het weekend maar eens kijken of er dan content bij is gekomen...
Ik denk dat ik ook eens ga kijken of ik toegang kan krijgen tot de Amerikaanse Netflix via mijn Nederlandse account. Ik vind het aanbod te beperkt en er staat weinig nieuws tussen. De meeste series lopen één of meerdere seizoenen achter. Homeland bijvoorbeeld. Die serie bevat alleen seizoen één. Seizoen twee uit 2012 staat er niet op en het is al bijna 2014. Ja, dat zegt mij genoeg. Leuk als opwarmer voor als je nog niet bekend bent met deze series. Er zijn trouwens diverse manieren om de buitenwereld te doen geloven dat je in het buitenland zit. Is allemaal ook niet zo bijzonder, VPN, Proxy en DNS service. Verder vind ik de prijs wel een hele verbetering ten opzichte van de bestaande of nog komende diensten. RTL / Videoland loopt wat mij betreft achter de feiten aan. RTL vroeg met zijn XL dienst nog om euro's per aflevering. En nu ineens willen ze ook concurreren.
[ Voor 18% gewijzigd door aex351 op 11-09-2013 23:30 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Jup, vanochtend kon ik alles nog netjes in HD streamen maar sinds vanavond is de kwaliteit belabberd. Voor mijn gevoel haal ik niet eens meer sd/dvd kwaliteit. Als ik de statistieken mag geloven haal ik circa 1-2 Mbit/s binnen tijdens het streamen wat ook wel een indicatie is dat ze ergens knijpen.EchoBrain441 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:17:
dit valt me een beetje tegen. iets wat ik eerder op de avond was begonnen met kijken was toen gewoon in HD. nu ik dezelfde titel wil verder kijken komt er gewoon geen HD kwaliteit. als ik hoover over het HD icoontje staat er ook speelt geen HD. heb meerdere titels bekeken en daar gebeurt dit ook. bij de instellingen aangegeven dat ik de hoogste kwaliteit wil en HD is toegestaan volgens dat zelfde info balkje als ik over HD hoover.
Probleem doet zich voor op alle devices en verschillende browsers. Instellingen van Netflix staat op zijn hoogst en m'n internetverbinding haalt momenteel gemiddeld 150 Mbit/s (UPC) dus dat mag het probleem niet zijn.
Misschien iets te veel gebruikers bezig?
na iets ruim 10 minuten door gekeken te hebben begon de kwaliteit vooruit te gaan en paar minuten later eindelijk HD. zit duidelijk iets niet helemaal lekker bij hunRemi schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:38:
[...]
Jup, vanochtend kon ik alles nog netjes in HD streamen maar sinds vanavond is de kwaliteit belabberd. Voor mijn gevoel haal ik niet eens meer sd/dvd kwaliteit. Als ik de statistieken mag geloven haal ik circa 1-2 Mbit/s binnen tijdens het streamen wat ook wel een indicatie is dat ze ergens knijpen.
Probleem doet zich voor op alle devices en verschillende browsers. Instellingen van Netflix staat op zijn hoogst en m'n internetverbinding haalt momenteel gemiddeld 150 Mbit/s (UPC) dus dat mag het probleem niet zijn.
Misschien iets te veel gebruikers bezig?
Check, ik had net hetzelfde.EchoBrain441 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:40:
[...]
na iets ruim 10 minuten door gekeken te hebben begon de kwaliteit vooruit te gaan en paar minuten later eindelijk HD. zit duidelijk iets niet helemaal lekker bij hun
Volgens de medewerker van Netflix, die ik heb telefonisch gesproken hedenmiddag, begint een stream altijd op een wat lagere kwaliteit maar wordt er, afhankelijk van je internetsnelheid, opbouwend een hogere streamdata afgegeven. Dat zag ik ook gebeuren bij diverse series en films. Het beeld werd zienderogen beter tijdens het afspelen. Dat duurde zeker geen 10 minuten, aanzienlijk korter.EchoBrain441 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:40:
[...]
na iets ruim 10 minuten door gekeken te hebben begon de kwaliteit vooruit te gaan en paar minuten later eindelijk HD. zit duidelijk iets niet helemaal lekker bij hun
[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 12-09-2013 01:35 . Reden: Reactie verduidelijkt (hoop ik) ]
Testing, one, two ...
En geluid?hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:55:
[...]
Volgens de medewerker van Netflix, die ik heb gesproken hedenmiddag, begint een stream altijd op een wat lagere kwaliteit maar wordt er, afhankelijk van je internetsnelheid, opbouwend een hogere streamdata afgegeven. Dat zag ik ook gebeuren bij diverse series en films. Het beeld werd zienderogen beter tijdens het afspelen. Dat duurde zeker geen 10 minuten, aanzienlijk korter.
Dat is er ook ja
Testing, one, two ...
Netflix kun je ook op de Amerikaanse website gebruiken d.m.v. DNS wijzigingen. Werkt perfect! Behalve dat je dan geen Nederlandse ondertitels hebt... Het eerste dat mij opviel is dat de Amerikaanse Netflix veel nieuwere films heeft dan de Nederlandse Netflix. Weet iemand of het mogelijk is om via de Amerikaanse Netflix je account te verlengen? Scheelt zo'n €3,- euro per maand i.v.m. wisselkoers en belasting.
An a day keeps the doctor away.
dat had ik inderdaad eerder ook, maar later op de avond duurde het dus aanzienlijk langer voordat de stream naar een betere kwaliteit ging. heb ook contact gehad met een medewerker via chat, die gooide er alleen maar een BS verhaaltje uit dat het aan mijn provider moest liggenhardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:55:
[...]
Volgens de medewerker van Netflix, die ik heb gesproken hedenmiddag, begint een stream altijd op een wat lagere kwaliteit maar wordt er, afhankelijk van je internetsnelheid, opbouwend een hogere streamdata afgegeven. Dat zag ik ook gebeuren bij diverse series en films. Het beeld werd zienderogen beter tijdens het afspelen. Dat duurde zeker geen 10 minuten, aanzienlijk korter.
Maar zou het dan niet zo zijn, dat je met een internetkabel sneller tot een goede stream komt tijdens het afspelen dan met wifi?
Dat klopt, dit duurt max. 10 seconden (iig bij mij).hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:55:
[...]
Volgens de medewerker van Netflix, die ik heb telefonisch gesproken hedenmiddag, begint een stream altijd op een wat lagere kwaliteit maar wordt er, afhankelijk van je internetsnelheid, opbouwend een hogere streamdata afgegeven. Dat zag ik ook gebeuren bij diverse series en films. Het beeld werd zienderogen beter tijdens het afspelen. Dat duurde zeker geen 10 minuten, aanzienlijk korter.
Maar de posters boven je hebben wel gelijk dat gisteravond veel in SD kwaliteit was (en voor een groot deel van de tijd dit ook bleef). Overdag had ik alles in HD. Surrogates bijv.: overdag 1080p, 's avonds was dit vrijwel continue 720p, met heel af en toe een opschaling naar 1080p, maar dit duurde (per keer) slechts een paar seconden. Het is dat ik dit checkte trouwens hoor, anders had ik er ws. niet eens erg in gehad
Gisteravond was het dus niet echt een optimale HD avond.
iApp, lees de waarschuwing eens onderin, bij de Quickreply. Er zijn al forummers die een waarschuwing hebben gehad een paar weken geleden. Het zou zonde zijn als dit topic op slot gaat.iApp schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:05:
Netflix kun je ook op de Amerikaanse website gebruiken d.m.v. DNS wijzigingen. Werkt perfect! Behalve dat je dan geen Nederlandse ondertitels hebt... Het eerste dat mij opviel is dat de Amerikaanse Netflix veel nieuwere films heeft dan de Nederlandse Netflix. Weet iemand of het mogelijk is om via de Amerikaanse Netflix je account te verlengen? Scheelt zo'n €3,- euro per maand i.v.m. wisselkoers en belasting.
[ Voor 25% gewijzigd door KillerBee op 12-09-2013 06:30 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Gister wat getest, 2 afleveringen Dexter gekeken.
Kwaliteit ging wel, UPC heeft geen super HD?
Net nog even via de site aangepast.
Heel af en toe een beetje gestotter. Maar werkt perfect
Kwaliteit ging wel, UPC heeft geen super HD?
Net nog even via de site aangepast.
Heel af en toe een beetje gestotter. Maar werkt perfect
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteren snel via mijn AppleTV3 een Netflix account aangemaakt. Op iphoneclub had ik gelezen dat als je een account aanmaakt via een iOS device je dit kunt koppelen aan je AppleID. Hierdoor kun je dus betalen middels iTunes gift cards. Deze zijn regelmatig met 20% (2 van 25 voor 40 euro) of 33% (3 halen 2 betalen) te koop. Dit is toch een redelijke korting; het abonnement kost dan nog maar resp. 6,40 euro en 5,35 euro.
Ik heb gisteren ook Netflix geprobeerd, op mijn tablet een paar afleveringen Doctor Who gekeken. Een paar vreemde bugs tegengekomen, zoals de app die hangt als de film zo lang gepauzeerd wordt dat de tablet zichzelf lockt - daarna moest de app hard worden afgeschoten. Maar gelukkig is het dan wel weer zo dat hij de film weer oppakt waar je was gebleven. Ook mis ik bij de player een aantal features die ik wel gewend was bij de DicePlayer die ik normaal gesproken gebruik, zoals het uitzetten van de ondertiteling (die leidt alleen maar af) en het eenvoudig kunnen instellen van het volume en de helderheid. Maar ondanks dat toch wel een redelijk positieve ervaring. De beeldkwaliteit was goed. Als je een film opstart begint hij eerst even met lage kwaliteit, na een paar seconden schokt het beeld even en dan schakelt hij over naar een betere kwaliteit, daarna nog een keer. Op zich een mooi systeem om het lang wachten op bufferen op te vangen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Heb zelf kort wiiu getest (WIFI) en moet zeggen is ben tevreden ook voor het aanbod aangezien er veel series die ik niet af heb gekeken. Daarnaast ook op galaxy tab2 10.1 zoals te verwachten doet het net als KPNtvONline ook beeld verbeteren als de snelheid er naar is.
Tevens eens kijken wat het doet als mijn kpn kastje aan staat en nas ben benieuwd.
in iedergeval kids gedeelte is top dus eigenlijk dat al het geld waard.
Tevens eens kijken wat het doet als mijn kpn kastje aan staat en nas ben benieuwd.
in iedergeval kids gedeelte is top dus eigenlijk dat al het geld waard.
AnimeAdicted
Ik heb Netflix gisteren geprobeerden ben er blij mee.
De verschillen in kwaliteit zijn vrij groot tussen de platformen. De windows 8 app en de browser zijn best prima maar op mijn android Phone (lg 4X HD) was het niet om aan te zien.
Gelukkig is er een maand om het te proberen.Het aanbod is nu al aardig en zal vast groeien.
De verschillen in kwaliteit zijn vrij groot tussen de platformen. De windows 8 app en de browser zijn best prima maar op mijn android Phone (lg 4X HD) was het niet om aan te zien.
Gelukkig is er een maand om het te proberen.Het aanbod is nu al aardig en zal vast groeien.
Gisteren Netflix geprobeerd op een nieuwe Samsung TV. Beeldkwaliteit vond ik erg goed. Helaas na circa 30 min. Into the Universe with Stephen Hawking te hebben gekeken stond het beeld ineens stil en daarna een reboot van de TV. Na wat zoek werk op internet schijnt dat toch wel een erg veel voorkomend probleem te zijn op verschillende soorten TV's en mediaplayers.
Hier inmiddels al bijna verslaafd aan Netflix. Werkt goed vanaf mijn PC (Goede beeldkwaliteit), Samsung TV app (Goede beeldkwaliteit, Meerdere afleveringen kunnen kijken zonder problemen) en Android app (Slechte beeldkwaliteit maar werkt verder wel goed).
Nu het aanbod nog omhoog
.
Nu het aanbod nog omhoog
No animals were harmed in the making of this comment.
Het is voor mij zeker GEEN blijvertje, allemaal ouwe meuk.
Ga er wel een maandje mee kloten maar dan is het wel leuk geweest !
Ga er wel een maandje mee kloten maar dan is het wel leuk geweest !
Geluid en ondertitels kan ik op Android gewoon aanpassen, als ik het beeld aanklik tijdens het spelen heb ik rechtsboven een icoon voor audio en ondertitels en daarnaast een slider voor geluid...Mx. Alba schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:15:
Ook mis ik bij de player een aantal features die ik wel gewend was bij de DicePlayer die ik normaal gesproken gebruik, zoals het uitzetten van de ondertiteling (die leidt alleen maar af) en het eenvoudig kunnen instellen van het volume en de helderheid.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gisteren heerlijk 5 afleveringen van Breaking Bad Seizoen 1 kunnen kijken!
Prima kwaliteit, alleen had ik af en toe dat de kwaliteit van Goed naar slecht sprong..
Prima kwaliteit, alleen had ik af en toe dat de kwaliteit van Goed naar slecht sprong..
Nou, dat valt reuze mee ... heb de Netflix app op onze Wii geinstalleerd en zitten kijken naar een episode van Robin Hood ; kwaliteit is uitstekend. Wii heeft een wi-fi connectie en is met component aangesloten op een HD LCD.Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:37:
Ook op de wii, dus dan zijn alle consoles wel aanwezig. Ik denk alleen persoonlijk dat het beeld op de wii niet zo goed is.
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 12-09-2013 09:49 ]
*knip* zie topicwaarschuwing
[ Voor 83% gewijzigd door argro op 12-09-2013 10:37 ]
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
*knip* zie topicwaarschuwing
[ Voor 87% gewijzigd door argro op 12-09-2013 10:37 ]
Werkt prima (Ubuntu). Installatie andere linux varianten.Kwastie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:01:
[...]
Probeer eens Pipelight, Silverlight voor Linux (d.m.v. Wine)
Breaking Bad staat er dus wél tussen?Noctonix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:47:
Gisteren heerlijk 5 afleveringen van Breaking Bad Seizoen 1 kunnen kijken!
USA content, niet n Nederland.habermas schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:22:
[...]
Breaking Bad staat er dus wél tussen?
In de US versiehabermas schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:22:
[...]
Breaking Bad staat er dus wél tussen?
*knip* zie topicwaarschuwingWybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:22:
USA content, niet n Nederland.
[ Voor 23% gewijzigd door argro op 12-09-2013 10:38 ]
Verwijderd
En dat is tegen de voorwaarden in he.
[ Voor 21% gewijzigd door argro op 12-09-2013 10:38 ]
-edit- Volgens mij hebben alle mobile apps gele subs, heb zelf witte subs op de PS3 en inderdaad gele subs op Android.meesje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:32:
Hebben jullie op de AppleTV3 ook witte subs en op de iPad gele?
@hierboven
Ja het is niet volgens de voorwaarden, maar anders moet ik alsnog Breaking Bad gaan downloaden
[ Voor 8% gewijzigd door curvemod op 12-09-2013 10:39 ]
Gisteravond ook met plezier Netflix aangehad. De Xbox 360 client is ook best netjes. Makkelijk bladeren door alle content, en het is toch wel super makkelijk om een beetje rond te bladeren, een willekeurige serie op te starten en op die manier te kijken of het wat is.
Geen gedoe meer met eerst downloaden, en geen gedoe met 'er is niks leuks op TV'.
"Orange is the new Black" is wel een aanrader (en Netflix exclusief)
Geen gedoe meer met eerst downloaden, en geen gedoe met 'er is niks leuks op TV'.
"Orange is the new Black" is wel een aanrader (en Netflix exclusief)
Kan je ook 'bookmarks' aanmaken?
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ja, door het toe te voegen aan "Mijn Lijst" met de knop die bij iedere serie/film zit.Tsjipmanz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:35:
Kan je ook 'bookmarks' aanmaken?
Verwijderd
Ik had witte subs op de ps3 vandaag. Wel us content.jhuiting schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:33:
[...]
Volgens mij hebben alle mobile apps gele subs, heb dat in ieder geval ook op PS3 en Android.
@hierboven
Ja het is niet volgens de voorwaarden, maar anders moet ik alsnog Breaking Bad gaan downloaden
Waarschijnlijk dus inderdaad op mobile gele subs en op andere apparaten (AppleTV, xbox, ps3, etc.) wit.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:36:
[...]
Ik had witte subs op de ps3 vandaag. Wel us content.
Gisteren ook Netflix aangemeld en op de ps3 wat stukken van films bekeken.
Ik lees veel over subs die niet zichtbaar zijn bij animaties, ik kan bij de ps3 dit zelf kiezen ook de audio. (stereo en 5.1) iig bij de film Spirit
weet niet of dit bij elke film is maar ik wil het wel eens checken als iemand het niet heeft
Ook zijn de ondertitels gewoon wit en niet geel en engels of nl in te stellen
zelf een NL film heeft ondertitel (Dik Trom) weliswaar voor slechthorenden maar toch..
Is het op andere platformen zo verschillend?
Ik lees veel over subs die niet zichtbaar zijn bij animaties, ik kan bij de ps3 dit zelf kiezen ook de audio. (stereo en 5.1) iig bij de film Spirit
weet niet of dit bij elke film is maar ik wil het wel eens checken als iemand het niet heeft
Ook zijn de ondertitels gewoon wit en niet geel en engels of nl in te stellen
zelf een NL film heeft ondertitel (Dik Trom) weliswaar voor slechthorenden maar toch..
Is het op andere platformen zo verschillend?
Ondertiteling is hier wit, gewoon NL content.
Gisteren aangeboord de volgende series, Californication, Dexter en Twin Peaks.
Van allemaal een stuk gekeken, leuk.
Vanmorgen even Voorkeuren ingevuld en een Mijn lijst aangemaakt.
Vanavond lekker kijken.
Het is duidelijk dat downloaden meer en mogelijk betere content oplevert, maar gewoon een beetje klikken met de a.b. en kijken is ook wel verrekte relaxed imo.
Gisteren aangeboord de volgende series, Californication, Dexter en Twin Peaks.
Van allemaal een stuk gekeken, leuk.
Vanmorgen even Voorkeuren ingevuld en een Mijn lijst aangemaakt.
Vanavond lekker kijken.
Het is duidelijk dat downloaden meer en mogelijk betere content oplevert, maar gewoon een beetje klikken met de a.b. en kijken is ook wel verrekte relaxed imo.
Op mijn Xbox 360 was de ondertiteling geel. Stoorde me er overigens niet aan. Het is in iedergeval per app verschillendmeesje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:42:
[...]
Waarschijnlijk dus inderdaad op mobile gele subs en op andere apparaten (AppleTV, xbox, ps3, etc.) wit.
Ook gister een accountje gemaakt; vind het een leuke dienst. Nog even afwachten of we er inderdaad veel van gaan kijken, of dat de content toch tegenvalt. Gisteren iig een film van gekeken, en wat dat betreft is het wel ideal.
Normaal is altijd zo'n gedoe - vriendin wil graag film kijken, maar weet niet welke - ik ga zoeken of ik wat kan vinden, etc. etc. uiteindelijk kijk je nog niks. Met Netflix kan ze dr zelf doorheen bladeren, en als het dan niks is zit je ook zo weer bij de volgende film.
Enige nadeel imho is dat er nog geen (goede) plugin voor Mediaportal is, de HTPC software die ik gebruik. Trouwens ook niet echt voor Windows Media Center of XBMC. Dus dat is dan nu gewoon via de browser en met de muis..
Normaal is altijd zo'n gedoe - vriendin wil graag film kijken, maar weet niet welke - ik ga zoeken of ik wat kan vinden, etc. etc. uiteindelijk kijk je nog niks. Met Netflix kan ze dr zelf doorheen bladeren, en als het dan niks is zit je ook zo weer bij de volgende film.
Enige nadeel imho is dat er nog geen (goede) plugin voor Mediaportal is, de HTPC software die ik gebruik. Trouwens ook niet echt voor Windows Media Center of XBMC. Dus dat is dan nu gewoon via de browser en met de muis..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Geel is inderdaad ook best mee te leven. In veel gevallen zijn gele subs zelfs nog beter leesbaar.Magnetic_Man schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:51:
[...]
Op mijn Xbox 360 was de ondertiteling geel. Stoorde me er overigens niet aan. Het is in iedergeval per app verschillend
Weet iemand hoe je de subs aan kan zetten in de Samsung (D7000) Netflix App ?
Net een account aangemaakt en even gekeken op de 360 (stelletje mongolen bij Philips vinden mijn 37PFL7606H alweer te verouderd om een Netflix app voor te maken).
Wat een enorme tegenvaller, alles loopt een paar jaar achter, Aanbod is heel beperkt, zo'n beetje alle series die ik volg (CSI, NCIS, Big Bang etc) zijn niet beschikbaar voor streaming en wat er wel is oud.
Na een aflevering Top Gear the hebben gekeken maar mijn account opgeheven en weer terug naar usenet.
Conclusie: leuke poging maar ik wacht wel tot het aanbod is toegenomen en up to date is.
Wat een enorme tegenvaller, alles loopt een paar jaar achter, Aanbod is heel beperkt, zo'n beetje alle series die ik volg (CSI, NCIS, Big Bang etc) zijn niet beschikbaar voor streaming en wat er wel is oud.
Na een aflevering Top Gear the hebben gekeken maar mijn account opgeheven en weer terug naar usenet.
Conclusie: leuke poging maar ik wacht wel tot het aanbod is toegenomen en up to date is.
Is altijd, dus niet tijdelijk. Wel is het zo dat je na een maand automatisch gaat betalen, omdat je al je betalingsgegevens hebt doorgegeven!Fivel schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:11:
Is het tijdelijk dat de eerste maand gratis is of tot een bepaalde datum?
Verwijderd
heeft iemand een truuk om in netflix nederland jouw watchlist / lijst te krijgen? Ik heb die alleen in netflix amerika en netflix canada, maar niet in netflix nederland???
bij nieuwe accounts die ik voor ouders / schoonouders heb aangemaakt zit die wel.
Misschien werkt het bij mij niet omdat ik een usa account heb en er meer dan 100 films in heb die niet in Nederland te vinden zijn???
jullie hebben allemaal wel de lijst begrijp ik. Maar ik kan niet even een nieuwe account nemen, ik heb al voor 11 maand vooruitbetaald namelijk.
bij nieuwe accounts die ik voor ouders / schoonouders heb aangemaakt zit die wel.
Misschien werkt het bij mij niet omdat ik een usa account heb en er meer dan 100 films in heb die niet in Nederland te vinden zijn???
jullie hebben allemaal wel de lijst begrijp ik. Maar ik kan niet even een nieuwe account nemen, ik heb al voor 11 maand vooruitbetaald namelijk.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 11:17 ]
Ik was teleurgesteld gister over het aanbod, maar na mijn vriendin bezig te zien op de Netflix app op mijn Samsung 40ES5500 SmartTV kreeg ik wel een glimlach 
Ze flip een beetje door die categoriën, slaat dingen op die ze nog niet had gezien, kijkt een beetje naar caberet. Je kan onbeperkt scrollen naar rechts of links want je krijgt de content gerandomiseerd terug. Grappige bezigheid, je consumeert echt op een andere manier de media.
Het is zoals zappen tussen de zenders op je TV, maar nu ben je sowieso zeker dat je leuks gaat vinden
Als je per maand 2 films en een halve serie kijkt op Netflix haal je het er al uit, dus daar ligt het niet aan.
Ze flip een beetje door die categoriën, slaat dingen op die ze nog niet had gezien, kijkt een beetje naar caberet. Je kan onbeperkt scrollen naar rechts of links want je krijgt de content gerandomiseerd terug. Grappige bezigheid, je consumeert echt op een andere manier de media.
Het is zoals zappen tussen de zenders op je TV, maar nu ben je sowieso zeker dat je leuks gaat vinden
Als je per maand 2 films en een halve serie kijkt op Netflix haal je het er al uit, dus daar ligt het niet aan.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dan kan je lang wachten. Zo ongeveer alleen de series die Netflix zelf uitbrengt zijn up-to-date, en dat zal ook niet veranderen.core_dump schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:08:
en up to date is.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Heeft iemand al geprobeerd om op een Nederlands account een Amerikaans Netflix Gift Card te activeren?
Als vader is het trouwens heel gaaf dat je profielen kunt aanmaken onder je eigen account en deze profielen zo kunt instellen dat de kinderen geen rare content voor hun neus krijgen. Werkt prima.
Wel 1 feature request (ook al even neergelegd bij Netflix) om het mogelijk te maken om altijd, ook als wij vergeten het terug te zetten, dat een standaard (van de kinderen in dit geval) profiel actief wordt gezet.
Wel 1 feature request (ook al even neergelegd bij Netflix) om het mogelijk te maken om altijd, ook als wij vergeten het terug te zetten, dat een standaard (van de kinderen in dit geval) profiel actief wordt gezet.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik heb gisteren enorm zitten browsen, en ik dacht dat ik het meeste wel gezien heb. Maar ik zit nu even snel wat dingen op te zoeken en kom naar mijn gevoel echt veel meer tegen dan gisteren. Hebben jullie dat gevoel ook, dat er enorm snel fors wordt uitgebreid?
Kreeg dat idee ook inderdaad, dat er nu content was die ik gisteren nergens had zien staan.Wybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:01:
Ik heb gisteren enorm zitten browsen, en ik dacht dat ik het meeste wel gezien heb. Maar ik zit nu even snel wat dingen op te zoeken en kom naar mijn gevoel echt veel meer tegen dan gisteren. Hebben jullie dat gevoel ook, dat er enorm snel fors wordt uitgebreid?
Moet wel zeggen dat er ook een hoop oud materiaal op staat die we nog op VHS hadden en bij mn ouders op zolder liggen.
Maar ik zelf zonder VHSspeler toch nooit meer kan afdraaien maar nu toch kan zien.
Qua NL-series is het wel erg mager maar goed hopelijk wordt t beter.
En ik zou best een 5 euro per maand extra durven te betalen als er echt ook recent materiaal beschikbaar zou zijn dan.
Ik merk wel een verschil qua browsen op de PS3 in vergelijking met de Apple TV.
Op de PS3 stond voor mn gevoel veeeeel meer hahaha.
Zal wel niet zo zijn maar die had meteen ook "populair op FB" en "Oscars" iets wat ik op de aTV miste.
Maar ik zelf zonder VHSspeler toch nooit meer kan afdraaien maar nu toch kan zien.
Qua NL-series is het wel erg mager maar goed hopelijk wordt t beter.
En ik zou best een 5 euro per maand extra durven te betalen als er echt ook recent materiaal beschikbaar zou zijn dan.
oh dat zou mooi zijn.Wybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:01:
Ik merk wel een verschil qua browsen op de PS3 in vergelijking met de Apple TV.
Op de PS3 stond voor mn gevoel veeeeel meer hahaha.
Zal wel niet zo zijn maar die had meteen ook "populair op FB" en "Oscars" iets wat ik op de aTV miste.
[ Voor 44% gewijzigd door nils7 op 12-09-2013 12:15 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Wat zou het meest hufter proof zijn voor mijn vriendin? 
- Xbox 360 app
- HTPC met win 8/daarnaast XBMC
--App op smarthub op Samsung UE40D6500, die ik overigens ineens niet meer kan vinden overigens
- Xbox 360 app
- HTPC met win 8/daarnaast XBMC
--App op smarthub op Samsung UE40D6500, die ik overigens ineens niet meer kan vinden overigens
Verwijderd
gisteravond zat ik te kijken, had dr who 56 afleveringen. Had 2 episodes gezien en toen keek ik opnieuw en waren er opeens 99 afleveringenWybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:01:
Mijn vrouw blijft alleen zeuren dat Zeg eens A er niet inzit... wat ze daar nu mee moet...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 12:22 ]
Verwijderd
Laptopshoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:18:
Na het lezen van het interview met de CEO van Netflix heb ik er opzich ook moed in dat er meer aanbod komt. Veel series lopen nog op de verschillende NL TV zenders dus die licenties zijn nog niet vrij. Zodra de volgende seizoenen komen, kan dat zomaar veranderen.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
wd tv live mediaspeler of apple tv mediaspeler. Daar kunnen mijn schoonouders zelfs mee overweg.shoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:18:
Die. Mijn vriendin kon meteen overweg met de Netflix app op mijn Samsung SmartTV.shoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:18:
Verwijderd
Wauw mensen die zeggen dat het aanbod tegenvalt srsly? Oude series en vooral jeugdsentiment is volledig met NL ondertiteling, dat vind ik grote klasse. Deze series zoals onder andere de Turtles etc zijn op Spotnet niet te vinden met volledige ondertiteling (toch handig als je kleine neefjes op bezoek zijn) en dat had ik niet verwacht toen ik een account ging aanmaken bij Netflix 
Uiteindelijk zullen series zoals Walking Dead en Breaking Bad toegevoegd gaan worden, dat zijn namelijk de populairste series onder de Nederlanders, alleen duurt het nog even voordat ze worden toegevoegd.
Uiteindelijk zullen series zoals Walking Dead en Breaking Bad toegevoegd gaan worden, dat zijn namelijk de populairste series onder de Nederlanders, alleen duurt het nog even voordat ze worden toegevoegd.
Verwijderd
Ja too little too late dus.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:36:
(niet dat ze daar iets aan kunnen doen)
Too little too late? Die dienst is net 1 dag actief, en nu al zien mensen soms een verdubbeling van content ten opzichte van gisteren (zie DrWho voorbeeld).
Oke, we moeten kritisch zijn als tweakers maar dit is wellicht wat overdreven
Oke, we moeten kritisch zijn als tweakers maar dit is wellicht wat overdreven
Ze hadden Netflix NL ook pas over een paar maanden beschikbaar kunnen maken zodat ze op die series konden wachten, maar ik vind dit eigenlijk beter. Tot de tijd dat er meer beschikbaar komt vermaak ik me in ieder geval prima met de huidige aanbod, zijn nog een hoop series die ik gemist heb (maar ik snap dat als je alles al volgt en direct kijkt nadat het in de US op TV komt er niet veel nieuws voor je te vinden is) en ik kan de US/UK/Anders content wel via een plugin voor mijn browser zien, prima voor mij.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:38:
[...]
Ja too little too late dus.
(niet dat ze daar iets aan kunnen doen)
Vergeet niet dat Netflix al sinds 1997 in de VS bestaat en dat ze al sinds 2007 streamen, hierdoor hebben ze al even de tijd gehad om de rechten in handen te krijgen terwijl ze daar in Nederland waarschijnlijk niet veel langer dan een jaar actief bezig mee zijn geweest.
Wat ik hoop te zien is dat de series die in Nederland helemaal niet uitgezonden (zoals Hannibal!) worden er een beetje snel gaan opkomen, dat zou echt een goede toevoeging zijn aan het huidige aanbod via ander kanalen en daarvoor hebben ze waarschijnlijk geen last van RTL/FOX/SBS
Het doet mij een beetje denken aan dat campingprogramma van powned. Je geeft mensen een gratis vakantie en het enige wat ze doen is zeiken en zeiken...
Ik ga morgen even kijken hoe ik het handigste aan kan pakken. Zal via de HTPC gaan.
Zag er een aantal series tussen staan die ik nog niet kende maar wel wilde gaan volgen, dus heb sowieso wat te doen
En wat mij betreft mag de prijs best verdubbelen als ze daarmee recent spul kunnen aanbieden. Of eventueel een premium abonnement voor up-to-date content en een goedkoper abonnement voor ouder materiaal.
Ik ga morgen even kijken hoe ik het handigste aan kan pakken. Zal via de HTPC gaan.
Zag er een aantal series tussen staan die ik nog niet kende maar wel wilde gaan volgen, dus heb sowieso wat te doen
En wat mij betreft mag de prijs best verdubbelen als ze daarmee recent spul kunnen aanbieden. Of eventueel een premium abonnement voor up-to-date content en een goedkoper abonnement voor ouder materiaal.
Verwijderd
Dragonball Z mag er wel op komen wat mij betreft
Power Rangers gewoon volledig ondertiteld dat is echt retro
En de mensen die zeggen dat er niet genoeg nieuwe content is of iets dergelijks, die is er wel alleen misschien heb jij toevallig net al die series al gezien... Tjah daar kan Netflix ook weinig aan doen of course
Ja. Op Apple TV wit, op iOS en Android geel.meesje schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:32:
Hebben jullie op de AppleTV3 ook witte subs en op de iPad gele?
Lijkt niet te lukken bij de Nederlandse versie, helaas.
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:19:
[...]
Ik heb volgens mij een manier gevonden, praktisch onvindbaar als je het niet weet, maar zo kan het kennelijk (nog niet getest):
Instructions
1
Log in to your Netflix account. Do this by visiting the Netflix website and then entering your username and password.
2
Select a movie and click on it for more information. It really does not matter which one you select since you will just be using it to access another page. Wait for the movie information to load.
3
Go to the "Member Reviews" section on the lower right-hand side of the page. You will see a button that says, "Write a Review." Select this option. You will not have to write a review.
4
Click on your avatar. It has either been set by you or by Netflix. It will appear next to the text field where you can enter your review.
5
Find the word "Edit" on the page that loads and click on it. It will be located directly under your avatar.
6
Using the dialog box that appears, select a photo that you would like to use and press "Open." This will upload your new avatar.
Is inderdaad niet gelukt, ook de andere manier lukt niet helaas.boomsma schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:17:
Lijkt niet te lukken bij de Nederlandse versie, helaas.
[...]
Verwijderd
ik heb de foto's er wel in nu, maar inderdaad niet op die manier. Ik heb voor mijzelf, mijn vrouw en mijn kinderen een nep facebook account aangemaakt, daarin de foto's gezet. Voor het kidsprofiel werkte dat eerst niet, facebook wilde mij geen account laten aanmaken voor een kind van 3 en 5, dus maar wat gesjoemeld met de data. Vervolgens in netflix van het kids profiel een normaal profiel gemaakt, facebook gekoppeld en weer op kids profiel gezet.
Dan werkt het , maar ik vind het wel irritant eigenlijk, wij willen geen facebook hebben. Maar op deze manier kan het wel.
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat facebook mijn profielen wist. Ik weet niet of er activiteit nodig is op de profielen. Blijven profielen zonder vrienden bijv. bestaan... maar dat zien we wel.
Dan werkt het , maar ik vind het wel irritant eigenlijk, wij willen geen facebook hebben. Maar op deze manier kan het wel.
Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat facebook mijn profielen wist. Ik weet niet of er activiteit nodig is op de profielen. Blijven profielen zonder vrienden bijv. bestaan... maar dat zien we wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 13:36 ]
Verwijderd
Voor zover ik weet wel. En je krijgt elke dag email van ze (van Facebook zelf)Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:30:
...

Verwijderd
mmm, ik laat mijn familie wel even vrienden van elkaar worden en dan laat ik netflix op facebook plaatsen wat we kijken, dan komt er elke dag content op en heeft facebook niet door wat ik doe.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:35:
Voor zover ik weet wel. En je krijgt elke dag email van ze (van Facebook zelf)
Daar zou ik me maar niet druk om maken. het is Facebook er alles aan gelegen om een maar zo groot mogelijke userbase te hebben (reclameinkomsten, shareholdersvalue, ...). Of dat nu ongebruikte accounts zijn of gebruikte zal ze echt niet zoveel boeien:)Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:30:
Lekker omslachtig, het aanmaken van Facebookaccounts voor m'n kinderen gaat me te ver, daar begin ik niet aan.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:30:
ik heb de foto's er wel in nu, maar inderdaad niet op die manier. Ik heb voor mijzelf, mijn vrouw en mijn kinderen een nep facebook account aangemaakt, daarin de foto's gezet. Voor het kidsprofiel werkte dat eerst niet, facebook wilde mij geen account laten aanmaken voor een kind van 3 en 5, dus maar wat gesjoemeld met de data. Vervolgens in netflix van het kids profiel een normaal profiel gemaakt, facebook gekoppeld en weer op kids profiel gezet.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb geen facebook voor mijn kids, ik heb een nep account aangemaakt met als foto mijn kids erin.Mex schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:42:
Lekker omslachtig, het aanmaken van Facebookaccounts voor m'n kinderen gaat me te ver, daar begin ik niet aan.
Ja, is niet fijn, maar ik wil een foto op netflix en ik weet niet hoe het anders moet.
Maar het ziet er 100 keer beter uit dan die standaard afbeeldingen en is erg leuk bij het browsen op netflix. En mijn kids vinden het heel grappig dat ze op tv staan.
Ik moet alleen even zien of ik de foto's ook aan de profielen van anderen kan koppelen zodat bij mijn schoonouders bijv. ook mijn kinderen als icoon erin komen, ik weet net of je met 2 netflix accounts 1 facebook kan gebruiken.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 13:50 ]
Heb 2 Sony NSZ-GS7 Google TV's nu is met de zelfde film op de ene,
de ondertiteling geel en op de andere box gewoon wit ?
de ondertiteling geel en op de andere box gewoon wit ?
Verwijderd
kleur ondertiteling verschilt per apparaat, neem aan dat alles wit wordt voor nederland... maarja, de mobiele devices zijn nog geel.
Too little? Ja op dit moment wel. Too late? Tuurlijk niet. Als over een half jaar Breaking Bad en the Walking dead er volledig op komt te staan, en ook nieuwe toekomstige series, waarom zou je dan niet overstappen? Wat maakt het uit? Er blijven continue nieuwe series uitkomen, dus ook nieuwe kansen voor Netflix.Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:38:
Ja too little too late dus.
Daarbij heeft Netflix ook zijn eigen series he? House of Cards wordt hoog aangeschreven en die kan je letterlijk nergens anders krijgen. Daarnaast heb je er nog een paar, die ik eens ga kijken.
Mooi van deze series: ALLES INEENS TEGELIJK BESCHIKBAAR, met ondertitels en zonder usenets af te struinen of Sickbeards te onderhouden. Waarom zou je dan nog downloaden?
Aangezien ik de komende tijd best wat zal gaan testen, vind ik het jammer dat de categorie "Onlangs bekeken" (kijkactiviteit) vervuild wordt. Is er een mogelijkheid om deze lijst op te schonen. Zowel op netflix.nl als via AppleTV en iPad zie ik geen mogelijkheid om dit te doen. Het is natuurlijk geen ramp als het niet kan, maar ik wel benieuwd of dit wel/niet kan.
Ik los dat op met een account die ik verder niet gebruik en over een poosje weg doe. zoeken en testen en snel kijken via die, en echt kijken wat ik wil zien via mijn eigen account.
Wellicht is de lijst beperkt tot een x aantal. Op dit moment heb ik er 5 in mijn lijst staan. Als dit het maximum is, zal waarschijnlijk automatisch de lijst 'schoon' worden. Maar toch. Hopelijk heeft iemand anders een oplossing, behalve dan gebruik maken van een test account. Dit laatste is trouwens wel een goede tip, want ik heb er nog wel een paar email adressen, dan kan ik mijn testperiode nog wat verlengen.
Verwijderd
Nogmaals, omdat het gros van wat ik kijk niet beschikbaar is of niet up to date.XanderDrake schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:59:
[...]
... Waarom zou je dan nog downloaden?
Zolang dat niet veranderd heeft het voor mij geen nut om Netflix (of welk andere VOD dienst dan ook) te gebruiken.
Ik had het niet over een test account, maar over een testprofiel...
Sorry. Verkeerd gelezen. Werken met testprofielen is een goede tip! Bedankt.Wybo schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:10:
Ik had het niet over een test account, maar over een testprofiel...
Je zegt zelf dat Netflix nog niet alles heeft en stelt deze vraag dan?
Ik hoop dat Netflix snel beter wordt dan het nu is. 9 van de 43 series uit mijn Sickbeard staan er maar in en mijn favoriete films hebben ze ook niet.
Voorlopig blijft Sickbeard nog beter
Voorlopig blijft Sickbeard nog beter
[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 12-09-2013 14:37 ]
Gister Dexter ook op de Smart TVVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:59:
kleur ondertiteling verschilt per apparaat, neem aan dat alles wit wordt voor nederland... maarja, de mobiele devices zijn nog geel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wel jammer overigens dat de Netflix API (http://developer.netflix.com/) geen nieuwe registraties meer accepteert. Zat al te denken aan iets als ishetopnetflix.nl gezien de veelgestelde vraag 'wat is er dan voor content?'.
Aan de andere kant; laat ze dat zelf maar eens fatsoenlijk zichtbaar maken op de site. Die link https://signup.netflix.com/browseselection geeft nou niet echt een compleet beeld en je kan niet eens zoeken..
Aan de andere kant; laat ze dat zelf maar eens fatsoenlijk zichtbaar maken op de site. Die link https://signup.netflix.com/browseselection geeft nou niet echt een compleet beeld en je kan niet eens zoeken..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.