• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tja, ik werk en heb een gezin. De kids vermaken zich tot noch toe prima met Nickelodeon en Disney HD. Mijn vrouw volgt tussen de 10 en 20 (?) series en download de nieuwste aflevering binnen een dag na uitzending in de US. De series die mijn vrouw en ik samen kijken, kijken we binnen enkele dagen na uitzending in de US. Wij zijn dus feitelijk dag bij.

Series die wij kijken, waarvan ik weet dat ze ze kijkt en die ik van plan ben te gaan kijken:

- Arrow
- Banshee
- Beauty and the Beast
- Cardasians (en weet ik wat voor spin offs)
- Continuum
- Da Vinci's Demons
- The Dark Tower (in ontwikkeling)
- The Following
- Game of Thrones
- Greys Anatomy
- Intelligence (in ontwikkeling)
- Agents of SHIELD (begint over 2 weken)
- Once upon a time
- Person of interest
- Voormalige playboybunny-series (geen idee hoe die heten)
- Revolution
- Ringworld (in ontwikkeling)
- Siberia
- Storage Wars
- Supernatural
- Tattoo Nightmares
- Tomorrow People (in ontwikkeling)
- True blood
- Under the dome
- Vampire diaries
- Vikings

Volgens mij is alleen Vampire diaries via Netflix te volgen, en volgens mij loop je dan nog (flink?) achter op de uitzendingen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:06:
Ik heb dat zelf gekregen door mijn Facebook account te koppelen. Maar wellicht zijn er ook andere manieren?
ik ga vanavond even ene fake facebook aanmaken voor mijn vrouw, mijzelf en kids. Beetje vaag dat het zo moet , maar ja... ik wil geen facebook, mijn kinderen van 4 en 6 ook niet, maar ik wil wel een foto. Want dat ziet er heel tof uit.

Jammer dat ik zo weer gedwongen wordt facebook te nemen, ook al gedoe met spotify, maarja, ik ben een van de weinige fosielen die geen facebook heeft.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:08:
Tja, ik werk en heb een gezin. De kids vermaken zich tot noch toe prima met Nickelodeon en Disney HD.
Mijn kids kijken zowel netflix als al die kids zenders, hangt er echt vanaf waar ze zin in hebben. Zelf kijk ik op netflix series die wat ouder zijn en die ik niet download. Maar ik kijk ook zeker nieuwe series. Op de buitenlandse netflix kan je bijvoorbeeld heel goed star trek enzo zien, scheelt me veel downloadwerk.

Met kids in huis is het zeker de moeite om te proberen, een gratis maand geeft je wel een goed beeld. Ik vind het vooral fijn dat ze helemaal zelf de tv en mediaspeler kunnen starten en netflix aanzwengelen, ze kiezen hun profiel en zijn gelijk in het kids deel dat ze begrijpen en ze zijn 3 en 5 jaar oud (bijna 4 en 6), best knap dat netflix die interface zo goed heeft dat een kind van 3 het begrijpt.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 16:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:09:
[...]

... maarja, ik ben een van de weinige fosielen die geen facebook heeft.
Nee hoor :w

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:06:
Ik heb dat zelf gekregen door mijn Facebook account te koppelen. Maar wellicht zijn er ook andere manieren?
Ik heb volgens mij een manier gevonden, praktisch onvindbaar als je het niet weet, maar zo kan het kennelijk (nog niet getest):

Instructions
1
Log in to your Netflix account. Do this by visiting the Netflix website and then entering your username and password.

2
Select a movie and click on it for more information. It really does not matter which one you select since you will just be using it to access another page. Wait for the movie information to load.

3
Go to the "Member Reviews" section on the lower right-hand side of the page. You will see a button that says, "Write a Review." Select this option. You will not have to write a review.

4
Click on your avatar. It has either been set by you or by Netflix. It will appear next to the text field where you can enter your review.

5
Find the word "Edit" on the page that loads and click on it. It will be located directly under your avatar.

6
Using the dialog box that appears, select a photo that you would like to use and press "Open." This will upload your new avatar.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:19:
[...]

Ik heb volgens mij een manier gevonden, praktisch onvindbaar als je het niet weet, maar zo kan het kennelijk (nog niet getest):

Instructions
1
Log in to your Netflix account. Do this by visiting the Netflix website and then entering your username and password.

2
Select a movie and click on it for more information. It really does not matter which one you select since you will just be using it to access another page. Wait for the movie information to load.

3
Go to the "Member Reviews" section on the lower right-hand side of the page. You will see a button that says, "Write a Review." Select this option. You will not have to write a review.

4
Click on your avatar. It has either been set by you or by Netflix. It will appear next to the text field where you can enter your review.

5
Find the word "Edit" on the page that loads and click on it. It will be located directly under your avatar.

6
Using the dialog box that appears, select a photo that you would like to use and press "Open." This will upload your new avatar.
Hier was ik naar op zoek, thanks!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:08:
Tja, ik werk en heb een gezin. De kids vermaken zich tot noch toe prima met Nickelodeon en Disney HD. Mijn vrouw volgt tussen de 10 en 20 (?) series en download de nieuwste aflevering binnen een dag na uitzending in de US. De series die mijn vrouw en ik samen kijken, kijken we binnen enkele dagen na uitzending in de US. Wij zijn dus feitelijk dag bij.

Series die wij kijken, waarvan ik weet dat ze ze kijkt en die ik van plan ben te gaan kijken:

[...]

Volgens mij is alleen Vampire diaries via Netflix te volgen, en volgens mij loop je dan nog (flink?) achter op de uitzendingen.
Het probleem zit em vooral in de rechten, veel Amerikaanse series worden uitgezonden door FOX, RTL of NPO en die willen liever niet dat Netflix concurrentie oplevert, dus willen ze ook niet (of erg duur) de rechten van de series aan Netflix door verkopen. Ik heb even voor je op de Amerikaanse Netflix gekeken (erg gemakkelijk met browser plugin en je kan mooi gewoon met Ideal of automatische incasso blijven betalen) en dit kon ik vinden (overigens missen sowieso de seizoenen van series die nog niet op DVD zijn uitgekomen):

-Arrow heeft al wel afbeelding, dus ik denk dat ie er op zal gaan komen
-Continuum
-Greys Anatomy
-Once upon a time
-Revolution
-Supernatural
-Vampire Diaries

Niet extreem veel van je lijstje en zeker als je aangeeft dat je alle series een dag nadat ze in de US uitkomen al download dan zal er voor jou niet veel bij zitten, maar als je legaler wilt kijken dan is dit toch een erg mooie oplossing.

Verwijderd

Maar gebruikt ie de Facebook-koppeling dan voor het "Who's watching?" deel dan of niet?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Antwoord van Philips of ze Netflix ook op 2012-modellen gaan uitbrengen:
"PhilipsNL: @petervdham Helaas ligt dit aan de compabiliteit van de hardware en Netflix encryptie, en kan dit niet met een update opgelost worden. ^WE"

Lijkt me toch wel heel erg sterk dit...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Allereerst: bedankt voor het uitzoeken :)
Het probleem zit em vooral in de rechten, veel Amerikaanse series worden uitgezonden door FOX, RTL of NPO en die willen liever niet dat Netflix concurrentie oplevert, dus willen ze ook niet (of erg duur) de rechten van de series aan Netflix door verkopen.
Ik denk dat Netflix toch wel groot genoeg is om rechtstreeks met de contentproviders zaken te doen, ipv met een RTL?
(overigens missen sowieso de seizoenen van series die nog niet op DVD zijn uitgekomen):
Behalve een backlog voor mensen die een oude serie kijken, vraag ik me dan serieus af of er veel gebruik van gemaakt wordt.
Niet extreem veel van je lijstje en zeker als je aangeeft dat je alle series een dag nadat ze in de US uitkomen al download dan zal er voor jou niet veel bij zitten, maar als je legaler wilt kijken dan is dit toch een erg mooie oplossing.
Legaler kijken is het niet. Ik haal alles van Usenet en omdat ik dus geen aanbieder ben, ben ik volkomen legaal bezig ;)

Ik concludeer dat Netflix niet voor mij geschikt is. Het blijft wachten op die aanbieder die wel volledig en direct kan aanbieden. Overigens kreeg ik eerder hierover de opmerking dat het de distributeur veel kost aan bandbreedte, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik denk dat distributie via usenet en torrents de distributeur relatief weinig kost, namelijk.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Peter_Aragorn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:30:
"PhilipsNL: @petervdham Helaas ligt dit aan de compabiliteit van de hardware en Netflix encryptie, en kan dit niet met een update opgelost worden. ^WE"

Toch wel apart dat er voor mijn Samsung: Eerste prijsvermelding woensdag 27 april 2011, wel een Netflix update beschikbaar is.

Testing, one, two ...

• Peter_Aragorn
hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:36:
[...]

Toch wel apart dat er voor mijn Samsung: Eerste prijsvermelding woensdag 27 april 2011, wel een Netflix update beschikbaar is.
Daarom geloof ik het ook niet...

Maargoed: heb dat Media Hint in Firefox erbij, maar nu kan ik niet eens mijn account aanmaken op Netflix omdat ik op de US-site kom.

[ Voor 15% gewijzigd door Peter_Aragorn op 11-09-2013 16:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:25:
Maar gebruikt ie de Facebook-koppeling dan voor het "Who's watching?" deel dan of niet?
nee, die kan je uitklikken op de website en dan komt hij nergens meer tevoorschijn.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:34:
Legaler kijken is het niet. Ik haal alles van Usenet en omdat ik dus geen aanbieder ben, ben ik volkomen legaal bezig ;)
Tja, strikt genomen is het legaal inderdaad maar de aanbieders zijn wel illegaal bezig dus zou je kunnen zeggen dat het niet te goeder trouw is...

Uiteraard, ik ben zelf ook een fervent torrentdownloader - maar ik ga nu Netflix in ieder geval een goede kans geven en als dat bevalt dan denk ik dat vanaf nu de torrent client van mijn NAS niet zo veel meer te doen zal hebben...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:36:
[...]

Dat is een totaal andere televisie. Waarom is dat apart? Dat is appels en peren vergelijken.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RvdH schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:39:
[...]

Dat is een totaal andere televisie. Waarom is dat apart? Dat is appels en peren vergelijken.
Oudere TV = waarschijnlijk oudere hardware?

Testing, one, two ...

• Peter_Aragorn
hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:40:
[...]

Philips antwoord 'De hardware is anders, dus is het helaas niet mogelijk.'

Ik heb het idee dat ze gewoon lui zijn.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:40:
[...]

Dus? Misschien heeft die oudere tv wel een aparte chip voor het decrypten van weet ik veel wat voor encryptie, of een quad-core cpu ipv een simpel cputje. Daarnaast zijn het ook nog eens totaal andere merken dus kan je ook niks zeggen over de implementatie of beperkingen van de software die er op draait.

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:39:
maar ik ga nu Netflix in ieder geval een goede kans geven en als dat bevalt dan denk ik dat vanaf nu de torrent client van mijn NAS niet zo veel meer te doen zal hebben...
ik download echt aanzienlijk minder, scheelt me ook best wat tijd.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34
Jammer, ik had gehoopt dat Netflix ook onder XBMC(OpenElec) zou werken, maar die plugin werkt al een tijdje niet meer.

De NL content is maar magertjes op het 1e gezicht, maar de US content kan er zeker mee door.

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
habermas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:11:
[...]

Boxee Box geeft daar slechts 720p aan als 'High Defnitition Support', terwijl de Box toch echt 1080p kan spelen. Of gelden die waarden voor Netflix app zelf?
Boxee Box en Netflix in NL gaat helaas niet werken :(
bluesparkle schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:36:
On Oct. 31 (2012), Andrew Kippen, Boxee’s chief marketing executive, clarified Boxee’s plans for the Boxee Box in a followup blog post. Quoting from Kippen’s blog post…

•Netflix will not be available on Boxee Boxes outside the USA and Canada. Netflix requires version 3.1 or later of their application outside the USA and Canada. The Boxee Box runs version 3.0. Unfortunately, Intel no longer supports this chipset for consumer products and the version of the Intel firmware for the Boxee Box cannot run version 3.1. We would have loved to enable this for users in the UK, Brazil, Sweden, Denmark, etc. but technically speaking it’s simply not possible.

Bron: http://deviceguru.com/r-i-p-boxee-box/

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
mb1 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:57:
Beetje jammer dat mn 2011 samsung (D serie) de Netflix app niet heeft en de 2012 versie (ES serie) wel!

Ok hoop dat dit zsm nog wordt toegevoegd, ik kan me nl niet indenken dat het technisch niet zou werken op de D serie.
de D7000 heeft geen Netflix app? lees net dat t op de Boxee Box ook niet gaat lukken... met m'n UPC Horizon waarschijnlijk ook niet? zit ik dan met m'n "outdated" apparatuur :p

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

habermas schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:53:
[...]

de D7000 heeft geen Netflix app? lees net dat t op de Boxee Box ook niet gaat lukken... met m'n UPC Horizon waarschijnlijk ook niet? zit ik dan met m'n "outdated" apparatuur :p
Volgens mij de D7000 en D8000 series wel, maar de D6000 series niet (en uiteraard heb ik een D6530 :X)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Jammer dat Linux niet ondersteund wordt/Silverlight vereist is, anders had ik 't graag geprobeerd.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• sverzijl
RvdH schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:54:
[...]

Volgens mij de D7000 en D8000 series wel, maar de D6000 series niet (en uiteraard heb ik een D6530 :X)
Net even gekeken op m'n D7000, maar zie Netflix er nog niet tussen staan.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Media Hint werkt vlekkeloos...! wat een verschil zeg met de Nederlandse content....

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:06
Even 1 maandje gratis proberen, via de Sony Google tv, misschien is dit wel een blijvertjuh ;)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RvdH schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:54:
[...]

Op mijn D8000 zie ik nog steeds geen Netflix app.. :(
ourplayground schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:51:
op dezelfde manier als dat je normaal de subs aanzet, via de menu button. Ik heb al wel gelezen dat (nog) niet alle films/series sube beschikbaar hebben.
Gevonden. Tijdens het afspelen twee keer de pijltje omhoog toets op de AB indrukken. Er verschijnt dan meer info over de film in beeld. Daarna de selectieknop ingedrukt houden tot het ondertitel/luidsprekers-menu verschijnt.

[ Voor 47% gewijzigd door BamSlam_ op 11-09-2013 17:03 ]

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 09:54

Kwastie

Awesomeness

8088 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:58:
Jammer dat Linux niet ondersteund wordt/Silverlight vereist is, anders had ik 't graag geprobeerd.
Probeer eens Pipelight, Silverlight voor Linux (d.m.v. Wine)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Verwijderd

Mex schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:23:
Hier was ik naar op zoek, thanks!
het lukt me hier op het werk helaas niet, maar zit in een oude internet explorer te werken.

hier staat nog wat andere methodes:
http://answers.yahoo.com/...qid=20101119125300AAgRZSj

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 17:06 ]

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

sverzijl schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:00:
[...]

Net even gekeken op m'n D7000, maar zie Netflix er nog niet tussen staan.
http://www.broadbandtvnew.../samsung-uk-adds-netflix/

Dat staat hier iig, maar dat is de UK Samsung afdeling.. wellicht dat NL nog moet volgen ofzo?

• sverzijl
RvdH schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:07:
[...]

http://www.broadbandtvnew.../samsung-uk-adds-netflix/

Dat staat hier iig, maar dat is de UK Samsung afdeling.. wellicht dat NL nog moet volgen ofzo?
Ben er bang voor. Ik probeer het nu even door de country op US te zetten middels het (FFW - 289 - REW) trucje. Misschien krijg ik hem dan wel.

[edit] Ja, dan krijg ik wel de Netflix app. Alleen dan de melding dat ik niet kan streamen in 'your area'. Zal dan ook wel de tunlr.net DNS moeten instellen wil het werken

[edit] TV op US en daarna tunlr.net DNS gebruiken en het werkt (met US content dan welliswaar)

[ Voor 24% gewijzigd door sverzijl op 11-09-2013 17:30 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BamSlam_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:00:
[...]

[knip]
Dat zal dan wel de non Plasma versie zijn verwacht ik, bij mij werd de app automatisch geïnstalleerd (samen met de Pathé app), bij het opstarten van Smart-Hub. Wel de allerlaatste FW op je TV staan (mocht deze ook beschikbaar zijn voor je TV)?

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 11-09-2013 17:22 ]

Testing, one, two ...

• BamSlam_
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:15:
[...]

Dat zal dan wel de non Plasma versie zijn verwacht ik, bij mij werd de app automatisch geïnstalleerd (samen met de Pathé app), bij het opstarten van Smart-Hub. Wel de allerlaatste FW op je TV staan (mocht deze ook beschikbaar zijn voor je TV)?
Nee, ik heb een oudere firmware: de laatste versie waarmee je m.b.v. SamyGo je je TV kunt rooten. :) Enfin, dan kijk ik Netflix gewoon via m'n Apple TV.

[ Voor 5% gewijzigd door BamSlam_ op 11-09-2013 17:30 ]

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Kwastie schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:01:
Probeer eens Pipelight, Silverlight voor Linux (d.m.v. Wine)
Dat is inderdaad een mogelijkheid, ware het niet dat ik geen zin heb in gezeik met nóg een Wine-installatie (van een versie die nog geen deel uitmaakt van de officiële repositories (ik draai Debian Jessie)) en bijbehorende dependency-problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door 8088 op 11-09-2013 17:27 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51
8088 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:26:
[...]

Dat is inderdaad een mogelijkheid, ware het niet dat ik geen zin heb in gezeik met nóg een Wine-installatie (van een versie die nog geen deel uitmaakt van de officiële repositories) en bijbehorende dependency-problemen.
http://www.mono-project.com/Moonlight moonlight geprobeerd?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Is dat al eens een keer geupdate dan? :X Lang niet alles werkt(e) met Moonlight..

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Nee, Moonlight is hartstikke dood (net als dat Silverlight zou moeten zijn). En het bevat niet de benodigde DRM-component (PlayReady) voor Netflix.

[ Voor 11% gewijzigd door 8088 op 11-09-2013 17:33 ]

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Iedereen die zich ook maar enigszins zou hebben verdiept in de komst van Netflix naar Nederland had al kunnen vermoeden dat de Nederlandse catalogus zich niet direct kan meten met de Amerikaanse catalogus, met name niet waar het series betreft. Dat blijkt namelijk al uit de catalogi van landen als Zweden, Noorwegen, of het Verenigd Koninkrijk.

Het grootste "probleem" op dit moment is dat het aanbod behoorlijk gefragmenteerd is: wanneer je alle catalogi zou samenvoegen zou het al stukken beter zijn. Zo bevat de Nederlandse catalogus veel films die in de VS niet te zien zijn. In dat opzicht is het hier nog redelijk in orde als je het vergelijkt met het aanbod in veel andere landen.

Om Netflix op basis van de huidige catalogus direct af te schrijven, is wat mij betreft een zwaktebod. De catalogus van Spotify was in het begin ook niet zoals hij nu is, maar is vanwege het feit dat gebruikers massaal gebruik gingen maken van de dienst inmiddels behoorlijk gegroeid. Zoiets zou ook met Netflix kunnen gebeuren, maar zolang de huidige beperkte catalogus voor mensen nu al reden is om geen abonnee te worden en terug te vallen op illegale downloads, dan komen we er natuurlijk nooit. De bal ligt in dezen niet bij Netflix, maar bij de markt: wanneer filmmaatschappijen zien dat Netflix populair wordt, zullen zij ook hun content graag opgenomen zien worden in de catalogus van Netflix. Er valt dan immers wat te verdienen.

Ik wil niemand overtuigen een Netflix-account te nemen. Het lijkt echter alsof voor sommige mensen geen enkel systeem goed genoeg is en dat er voor hen altijd wel een slap excuus is te vinden dat het terugvallen op "illegale" downloads zou rechtvaardigen. Zelfs nu er een systeem als Netflix is dat gebruiksvriendelijk is, betaalbaar is en bovenal enorm veel potentie heeft. Zo'n systeem zou door een ieder die de overtuiging heeft dat voor content uiteindelijk betaald dient te worden, moeten worden ondersteund.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• BamSlam_
  • Niet online
Amen, Famoso.

Verwijderd

Als ze maar 1of 2 series aanbieden die current zijn die ik nu kijk (dus geen oude meuk) betaal ik graag die €8. Nu heb ik er niets aan, en dan is het zonde van je geld als je er geen gebruik van maakt. Ja ook al is het €8, het is wel bijna €100 per jaar. Kan ik ook een hoop leuks mee doen ;)

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:51:
Als ze maar 1of 2 series aanbieden die current zijn die ik nu kijk (dus geen oude meuk) betaal ik graag die €8. Nu heb ik er niets aan, en dan is het zonde van je geld als je er geen gebruik van maakt. Ja ook al is het €8, het is wel bijna €100 per jaar. Kan ik ook een hoop leuks mee doen ;)
Gewoon 1 maandje mee spelen en dan stoppen ;)

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:54:
[...]

Gewoon 1 maandje mee spelen en dan stoppen ;)
Ik heb op dit moment niets om mee te spelen, helaas.

Zou leuk zijn als ze Agents Of S.H.I.E.L.D. op het programma zetten, dan blijf ik wel plakken ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hmmm. Net even op mijn android stick gezet met 4.2.2, maar het beeld klopt niet. Beeldlijnen zijn verschoven lijkt het wel. Maar even naar een oplossing zoeken

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 12:55
Ik ben benieuwd of het in Nederland dezelfde kant op gaat met de eBay aanbieders als in de US.. Dan wordt 't helemaal goedkoop!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 19:26
Net genomen en geinstalleerd op de PS3 :)
Niet alles vind ie maar goed de Nederlandse tv kijk ik nauwelijks.

Overigens komt er zo bij 1 vandaag een item erover.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

Net bij RTL ook.

Als ik zo die man van Netflix hoor, dan zal het nooit een alternatief zijn voor downloaden.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

BamSlam_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 17:00:
[...]
Mijn D8000 heeft de Netflix app een paar dagen geleden automatisch gedownload.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• 418O2
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:31:
Net bij RTL ook.

Als ik zo die man van Netflix hoor, dan zal het nooit een alternatief zijn voor downloaden.
Is t ook niet. Als je niet wil betalen doen zij er ook niets aan.

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:08
Ook geen Netflix op m'n LG LW570s, de amerikaanse versie(s) van deze tv heeft wel een netflix applicatie. Dan maar even een andere manier zoeken om netflix draaiend te krijgen in de woonkamer, want de Raspberry Pi kan het ook al niet.

• 418O2
  • Nu online
Netflix op android sticks kan problemen geven. Xpost
418O2 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:46:
Iemand hier netflix geïnstalleerd? Hij deed het bij mij niet. Schijnt normaal te zijn op 4.2.2. Oplossing is netflix 2.0.2 te installeren > https://dl.dropbox.com/u/...Black-Rotation-v2.0.2.apk

Zie ook www.freaktab.com/showthre...light=android+4.2+netflix

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ik ben voor, na een tijdje netflix usa via unblock-us nu legaalnde nl versie.
Vrouw en zoontje blij want Nederlandstalig/nl ondertiteling.
Content wordt nog wel beter denk, anders maar via de usa versie.

• Mithrildor
AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:34:
[...]

Ik denk dat Netflix toch wel groot genoeg is om rechtstreeks met de contentproviders zaken te doen, ipv met een RTL?

[...]
Als RTL de rechten heeft gekocht voor de Nederlandse markt bij de contentproviders, dan kan Netflix zoveel zeiken bij de contentmakers, maar daar zullen niks mee opschieten, als zij iets willen aanbieden dan zullen ze in ieder geval eerst tot een overeenkomst met RTL komen.

Verwijderd

Mithrildor schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:04:
[...]

Als RTL de rechten heeft gekocht voor de Nederlandse markt bij de contentproviders, dan kan Netflix zoveel zeiken bij de contentmakers, maar daar zullen niks mee opschieten, als zij iets willen aanbieden dan zullen ze in ieder geval eerst tot een overeenkomst met RTL komen.
En zie hier het probleem.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb net een half uur een Netflix account en ik weet nu al vrij zeker dat ik het na die eerste gratis maand het niet verder ga gebruiken.
Zoals ik al verwacht had heb je bij animatie films alleen maar Nederlandse audio en geen keus voor Engelse ondertiteling, big deal breakers for me :Y

Smiling as the shit comes down...

• Mithrildor
In Amerika zijn overigens dezelfde problemen, je hebt daar Netflix (groot aanbod met enige vertraging), Hulu (kleiner aanbod, maar recente afleveringen) en nog een hele hoop TV zenders die hun content op een eigen service aanbieden, enige verschil zit er tussen NL en VS dat Netflix in de VS al wat langer een speler op de markt is en dus aanwezig was wanneer de rechten verkocht werden, waardoor ze meer kunnen aanbieden dan hier.

Aan de ene kant is concurrentie prima, maar het aanbod is zo verdeeld dat het vreselijk is. Leuk dat de dienst er is, hopelijk is het over een paar jaartjes beter (ik vind het overigens prima op dit moment, dus ik ga er mooi gebruik van maken icm proxy voor VS content, veel fijner dan telkens uren moet wachten als je een wat ouder seizoen van een serie wilt hebben).
ScrooLoose schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:13:
Ik heb net een half uur een Netflix account en ik weet nu al vrij zeker dat ik het na die eerste gratis maand het niet verder ga gebruiken.
Zoals ik al verwacht had heb je bij animatie films alleen maar Nederlandse audio en geen keus voor Engelse ondertiteling, big deal breakers for me :Y
In het nieuwsbericht gaf iemand aan dat hij hiervoor contact had gezocht met Netflix, medewerker gaf aan dat er wat problemen waren met Pixar, maar dat de bedoeling was dat de Engelse versie gewoon beschikbaar zou zijn, komt waarschijnlijk door het feit dat deze films er in de VS helemaal niet op staan (in ieder geval dat zegt moreflicks.com)

[ Voor 28% gewijzigd door Mithrildor op 11-09-2013 19:16 ]

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb net de gratis maand aangezet en ik moet zeggen dat het ons qua content niet tegenvalt, veel dingen die we nog wilden zien, zowel nieuwe als oude dingen.

Client is ook lekker op mijn blurayspeler (sony bdp s790) werkt soepel en ik kan de ondertiteling ook gewoon uitzetten (fijn :)). Ik denk dat het voor ons wel een blijvertje is.

Verwijderd

Mithrildor schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:13:
[...]

Aan de ene kant is concurrentie prima, maar het aanbod is zo verdeeld dat het vreselijk is.
De versnippering zal in Nederland ook komen, zit je dan met tig abonnementen :X

Ik hoop dat de komende jaren het oude syndicatiemodel snel van tafel gaat, maar ik heb ijdele hoop.

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ScrooLoose schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:13:
Heu, weet je dat zeker? Ik heb net even bij een paar animatiefilms zitten kijken en ik kan bij 3 van de 4 die ik bekeek kiezen voor engelse taal. Lijkt contentafhankelijk dus. Ik zag er zo in het kort eentje die er alleen in het nederlands was.

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:39

Bestla

Kvinne

We zitten lekker Twin Peaks te kijken.

• Mithrildor
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:16:
[...]

De versnippering zal in Nederland ook komen, zit je dan met tig abonnementen :X

Ik hoop dat de komende jaren het oude syndicatiemodel snel van tafel gaat, maar ik heb ijdele hoop.
Die versnippering is al erg dichtbij! HBO biedt al haar GO platform aan in Nederland, RTL wil een abo voor RTL XL invoeren en de NPO is er mee bezig om de buitenlandse content betaald aan te bieden via uitzending gemist.

Uiteindelijk denk niet dat mensen trek hebben in 4 diensten en zullen we denk ik een deel van deze diensten weer snel er mee ophouden, ik ben in ieder geval blij dat ik nu van die UPC On Demand en MovieMax van glas af ben, die kosten zijn echt niet normaal vergeleken met Netflix.

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Jheroun schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:18:
[...]

Heu, weet je dat zeker? Ik heb net even bij een paar animatiefilms zitten kijken en ik kan bij 3 van de 4 die ik bekeek kiezen voor engelse taal. Lijkt contentafhankelijk dus. Ik zag er zo in het kort eentje die er alleen in het nederlands was.
Den heb ik toevallig net die aangeklikt met alleen NL audio denk ik :)

Ook vrij idioot dat je van Lord of the Rings alleen deel 2 en 3 hebt :s
Kwa films valt het aanbod toch flink tegen, veel oudere films en niet veel recent werk.
Veel series ook alleen in SD en niet HD.

Smiling as the shit comes down...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had wel bij courage het bange hondje dat er geen subs bij waren. Maar verder heb ik nog niet zoveel zonder subs gezien. Maar ik heb niet echt heel veel kinderseries bekeken.

En Wall-e is nagesynchroniseerd, maar wel met subs.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-09-2013 19:35 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 21:20

Zyron

BWRAAAAP

Hm, ik heb een probleem. Ik wil me net registeren, voer keurig de betaling van 1 cent uit met iDEAL.. en beland dan opeens op de US pagina alwaar ik creditcard danwel PayPal in moet voeren..?

Als ik nu naar netflix.com ga word ik automatisch geredirect naar signup.netflix.com met creditcard/paypalscherm. De eurocent is wel afgeschreven.

[ Voor 28% gewijzigd door Zyron op 11-09-2013 19:35 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Puc van S.
  • Laatst online: 12:51
Zyron schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:34:
Hm, ik heb een probleem. Ik wil me net registeren, voer keurig de betaling van 1 cent uit met iDEAL.. en beland dan opeens op de US pagina alwaar ik creditcard danwel PayPal in moet voeren..?
Had ik vanmorgen ook, toen ik een andere browser icm automatisch afschrijven probeerde ging het wel goed.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Ik zat zojuist The Dictator te kijken op m'n laptop, en wilde deze film daarna kijken op mijn Samsung Smart TV. Ik kwam er toen achter dat deze film helemaal niet te vinden was op mijn TV, zelfs niet met de zoek functie.

Ik heb toen de chat functie gebruikt op Netflix.com, en heb toen gesproken met een medewerker. Deze vertelde mij dat mijn laptop zich aanmeldde op een US server, terwijl mijn TV was verbonden met een EU server.

Ik kwam toen achter de oorzaak: ik maak op mijn Netgear router gebruik van een Tunnelbroker.net IPv6 tunnel, en deze geeft US-based IPv6 adressen uit. Hierdoor ziet Netflix mij als een US-based gebruiker, en krijg ik content uit de US voorgeschoteld. Zo kan ik op mijn laptop bijv. geen Nederlandse films vinden, maar op mijn TV weer wel. Helaas ondersteund mijn TV (nog) geen IPv6.

Verwijderd

Zyron schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:34:
Hm, ik heb een probleem. Ik wil me net registeren, voer keurig de betaling van 1 cent uit met iDEAL..
1 cent? Bij mij hebben ze €7,99 van de CC afgeschreven :?

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Dat is al dan helemaal vreemd, want heb je geen gratis trial..

Anyhow, zowel in Firefox als Chrome willen ze iedere keer opnieuw gegevens hebben. Zelfs al zie ik mijn bankgegevens nu wel in mijn account..

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:40:
[...]

1 cent is een proefboeking, is er gelijk 7,99 afgeschreven? Dat is vaag... ik heb gewoon (weer) een maand gratis omdat ik een ander mailadres moest gebruiken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

ScrooLoose schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:22:
[...]

Den heb ik toevallig net die aangeklikt met alleen NL audio denk ik :)

Ook vrij idioot dat je van Lord of the Rings alleen deel 2 en 3 hebt :s
Kwa films valt het aanbod toch flink tegen, veel oudere films en niet veel recent werk.
Veel series ook alleen in SD en niet HD.
Denk dat je dan in de "Kids" sectie zat, de normale animatie films zijn gewoon met Engelse taal te kiezen :)

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Hm, na 3x 0.01 euro te hebben betaald is het toch gelukt. Gekke shit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:40:
[...]

Is het geen reservering? Dat doen Amerikaanse bedrijven wel vaker op een creditcard. Dat is een controle om te kijken of dat je creditcard wel valide is. Deze reservering vervalt meestal dan na verloop van tijd.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Hmmz samsung zegt dat mijn bluray spelert netflix zou hebben maar kan het nergens vinden meer mensen met samsung spul die hier last van hebben ?

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Netflix ziet er goed uit, maar ik heb een vraagje... Hoe groot is de kans dat er volgende maand weer 10+ A films worden toegevoegd aan het assortiment? En wanneer kun je films zoals The Hobbit, World War Z etc op deze service verwachten? Moet je dan echt nog 1 á 2 jaar gaan wachten, of is het al ongeveer 1 -/+ jaar na verschijning van een film?

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:47:
[...]

Is het geen reservering? Dat doen Amerikaanse bedrijven wel vaker op een creditcard. Dat is een controle om te kijken of dat je creditcard wel valide is. Deze reservering vervalt meestal dan na verloop van tijd.
Oh dat zou kunnen, nou ik ziet het wel of het terug komt, anders houden ze het maar.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33
Iemand hier die het gelukt is om Netflix op zijn/haar PS Vita aan de gang te krijgen? Ik heb geprobeerd om de instructies van Netflix te volgen, maar ik kan de app niet vinden in de store :( Op mijn PS3 werkt het wel, en ik ben er echt heel blij mee. Werkt een stuk beter dan die brakke mediaplayer die daarop zit :P

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:05
Peter_Aragorn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:30:

Mooi ik koop nooit meer in mijn leven een product van Philips. Wat bespottelijk.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:18
Xudonax schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:53:
Iemand hier die het gelukt is om Netflix op zijn/haar PS Vita aan de gang te krijgen? Ik heb geprobeerd om de instructies van Netflix te volgen, maar ik kan de app niet vinden in de store :( Op mijn PS3 werkt het wel, en ik ben er echt heel blij mee. Werkt een stuk beter dan die brakke mediaplayer die daarop zit :P
Staat de app niet gewoon onder video al? Had ik ook namelijk op de ps3 heb dat nooit geïnstalleerd en kon het ook niet vinden in de store, maar stond er dus al op.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

rejer schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:54:
[...]

Mooi ik koop nooit meer in mijn leven een product van Philips. Wat bespottelijk.
Zelfs mijn 2012 Samsung TV ondersteund het gewoon, en Netflix wordt ook al jaren ondersteund in de US op Smart TV's, beetje vreemd antwoord dan van Philips.

Volgens mij is het gewoon MPEG4 met een extra 'smaakje' wat ze gebruiken, en dat is toch redelijk standaard op de meeste devices.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2013 19:57 ]

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:33
martinusz schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:56:
[...]

Staat de app niet gewoon onder video al? Had ik ook namelijk op de ps3 heb dat nooit geïnstalleerd en kon het ook niet vinden in de store, maar stond er dus al op.
Op de PS3 wel :) De PS Vita helaas niet :-(

Verwijderd

Xudonax schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:53:
In de US store is hij te krijgen, (nog) niet in de Nederlandse. Wellicht kan je proberen hem te installeren onder een US account en dan opstarten onder je Ned. account??

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Iemand die weet of het veilig is om een één jaar Netflix code voor $39,99 op Ebay te kopen? En werkt dat dan ook met Nederlandse accounts?

An  a day keeps the doctor away.

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
iApp schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:59:
Iemand die weet of het veilig is om een één jaar Netflix code voor $39,99 op Ebay te kopen? En werkt dat dan ook met Nederlandse accounts?
Werkt niet. De codes op eBay zijn alleen voor de USA. Ik had er ook een maar die werkte niet op mijn Canadese Netflix account.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:38:
Ik zat zojuist The Dictator te kijken op m'n laptop, en wilde deze film daarna kijken op mijn Samsung Smart TV. Ik kwam er toen achter dat deze film helemaal niet te vinden was op mijn TV, zelfs niet met de zoek functie.

Ik heb toen de chat functie gebruikt op Netflix.com, en heb toen gesproken met een medewerker. Deze vertelde mij dat mijn laptop zich aanmeldde op een US server, terwijl mijn TV was verbonden met een EU server.

Ik kwam toen achter de oorzaak: ik maak op mijn Netgear router gebruik van een Tunnelbroker.net IPv6 tunnel, en deze geeft US-based IPv6 adressen uit. Hierdoor ziet Netflix mij als een US-based gebruiker, en krijg ik content uit de US voorgeschoteld. Zo kan ik op mijn laptop bijv. geen Nederlandse films vinden, maar op mijn TV weer wel. Helaas ondersteund mijn TV (nog) geen IPv6.
Had precies hetzelfde door een plugin voor Chrome die mij het UK aanbod heeft. Ik kan op mijn laptop dus gewoon films als The Avengers kijken, Anime series en bijvoorbeeld Breaking Bad, maar op mijn XBOX het mini NL Assortiment...

Gegroet!

• wsmaal
  • Niet online
Met Netflix via de browser kan je een (user) profiel selecteren, hetgeen helaas niet mogelijk is met de Android Netflix app..

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Lg zal toch ook met een netflix applicatie komen ? Is daar al meer over bekend?

Mijn LG 650S kan hem nog niet vinden.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Hmmz op zowel mijn samsung UE40D6500 als op mijn HT-D6500 is mijn netflix app verdwenen en ik kan hem niet installeren iemand anders die het zelfde heeft ?

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Notna schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:34:
[...]

In NL zijn de subs wit maar alle andere landen geel for whatever reason... Dus als je naar de US content kijkt zit je met gele ondertiteling...
Ik had net een family guy met witte NL subs.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 19:04
martijn24 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:04:

Onze LG heeft de app al

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net wat films snel gestart op de PS3 (Pearl Harbor, The Proposal o.a.) om te zien wat het geluid deed. Die waren beiden..stereo. Ik had echt minstens DD 5.1 verwacht of DTS, liefst DD-THD of DTS-HD. Waarom is een bitrate van 384 Kbps (DD) of 1,5 Mbps (DTS) al te veel voor Netflix? Ik vind het een serieuze showstopper.

Wall-E was DD+ overigens.

Hmm. Start drie andere willekeurige films, allen DD+ (Enemy of the State, Gamer, Shooter). Het zal wel dan ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 11-09-2013 20:36 ]

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Mag ik vragen welke type tv van LG je hebt?

• Albert020
Mijn Sony NSZ-GS7 Google TV kreeg een paar dagen geleden ook deze update.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
martijn24 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:04:

in eerste instantie pikte onze LG BP730 bluray netflix ook niet maar nadat ik de smartservice opnieuw instelde (even switchen van land) kon ik hem ineens kiezen en het werkt tot nu toe naar behoren. Al valt ons wel op dat de kwaliteit in den beginnen heel slecht is maar naarmate de film/serie speeld het beter wordt.

Ondanks dat het aanbod misschien wat oud is denk ik toch dat het voor mij en mijn vrouw een uitkomst zal zijn er zitten in ieder geval een hoop series bij die we nog niet gezien hebben. Ik ben heel benieuwd naar wat de toekomst zal brengen qua content.

Strava | AP | IP | AW

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan je ook het aanbod zien zonder dat je een account hebt?

Burp

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Thx!

Je kan trouwens ook eenvoudig usa spul afspelen zonder vpn maar weet niet of dat hier besproken mag worden

Burp

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 19:26
Hoeveel devices kan je op je account activeren want dat kreeg ik niet gevonden.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
ik heb t voor alsnog op 2 ATV3, een iphone, een macbook en 3 ipads..
Volgens mij ben je alleen beperkt in het aantal streams (2 of 4) en niet zozeer het aantal devices

Ik zag overigens wel ergens dat je een code in kan voeren om een device te activeren, maar voor alsnog is mij onduidelijk waar en waarom je dit moet doen :?

[ Voor 32% gewijzigd door Aherin op 11-09-2013 21:53 ]

• superkooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Panasonic ondersteunt Netflix niet op modellen voor 2012. Bummer!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
mijn Samsung 46D7000 heeft een Netflix app, en dit werkt in principe goed (als is navigeren wat onhandig). Ander nadeel is dat het geluid niet meer via m'n receiver loopt (dit is waarsch wel weer op te lossen door een extra kabel te trekken maar toch...)

• sverzijl
Orii schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:50:
ik heb t voor alsnog op 2 ATV3, een iphone, een macbook en 3 ipads..
Volgens mij ben je alleen beperkt in het aantal streams (2 of 4) en niet zozeer het aantal devices

Ik zag overigens wel ergens dat je een code in kan voeren om een device te activeren, maar voor alsnog is mij onduidelijk waar en waarom je dit moet doen :?
Toen ik de Samsung Netflix app op m'n TV wilde gebruiken kreeg ik een code die ik op de activatie-URL van netflix.com moest invoeren. Daarna kon ik de app meteen gebruiken (zonder verder te hoeven inloggen).
Pagina: 1 ... 7 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.