Er is de afgelopen dagen weer aardig wat toegevoegd aan Netflix: Sleepy Hollow (seizoen 1), Wet Hot American Summer: First Day of Camp (seizoen 1, original), White Collar (seizoen 5), How I Met Your Mother (seizoen 9), New Girl (seizoen 3), Sons of Anarchy (seizoen 6), Modern Family (seizoen 5) en The Americans (seizoen 2). Het werd ook wel tijd naar mijn mening, ze hebben niet heel veel tv-series toegevoegd in de afgelopen paar maanden.
Ik baal er wel een beetje van dat Friends nog niet is toegevoegd, terwijl die midden 2015 er op zou worden gezet, en waar ik vooral van baal is dat Haven er binnenkort af wordt gehaald, vorig jaar hebben ze gewoon seizoen 4 toegevoegd, dus ik had eigenlijk verwacht dat ze dit jaar wel seizoen 5 zouden toevoegen. Heb ik er speciaal voor gewacht, blijkt dat ik het nu toch op een alternatieve manier moet binnen halen.
Hopelijk voegen ze ook nog wat nieuwe tv series toe in de toekomst, nu zijn het vooral nieuwe seizoenen van series die al op Netflix stonden. Met één seizoen ben je toch al snel klaar, dus ik hoop eigenlijk op een paar tv series die in Amerika al zijn gestopt zodat ik in een paar weken tijd meerdere seizoenen kan bingen.