Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

hhoekstra schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:05:
Vandaag de helpdesk lastig gevallen over de reclame bij netflix. Ze hebben het voor mij uitgeschakeld.

Dus iedereen die er last van heeft even contact opnemen met de helpdesk :P
De trailers zijn op dit moment nog een test fase. Je kunt in Mijn Account je testdeelname uitzetten (direct linkje), en dan zou je de trailers niet meer moeten zien. Wel schakel je hiermee ook andere functies uit die nog in de testfase zitten.

Wanneer de boel uit de testfase komt, heeft deze instelling helaas geen invloed meer.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:23
Belindo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:12:
[...]

De trailers zijn op dit moment nog een test fase. Je kunt in Mijn Account je testdeelname uitzetten (direct linkje), en dan zou je de trailers niet meer moeten zien. Wel schakel je hiermee ook andere functies uit die nog in de testfase zitten.

Wanneer de boel uit de testfase komt, heeft deze instelling helaas geen invloed meer.
Maar wat zit er allemaal in testfase dan? Wil wel weten wat ik allemaal uitschakel.

Persoonlijk stoor ik mij aan de homepage van Netflix als je ingelogd bent. Bovenin begint er dan direct een soort filmpje af te spelen, vooral mijn oude HTPC trekt dat heel slecht, maar sowieso moet je dat soort onzin niet willen, net als die enorme interface-verbouwende-reclame die Tweakers.net soms presenteert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
Als nu iedereen even enorm gaat klagen dan hebben ze misschien in de gaten dat dit not done is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Belindo schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Ik zou dan zeggen: laat het aan staan en ga uit principe nooit kijken waar reclame voor wordt gemaakt. Als reclame door voldoende mensen averechts werkt komt er geen reclame. Als je het uitschakelt dan tel je niet mee in de stats en dus niet in de beslissing.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
Ik ben nu sinds 3 maanden ook lid van Netflix. Op zich wel makkelijk. Heb Daredevil gekeken op Netflix en ben daarna begonnen met Sons of Anarchy. Nu weet ik dat Netflix rechten op moet kopen voor series, maar wat ik dan niet helemaal snap is dat Sons of Anarchy 5 seizoenen telt terwijl seizoen 6-7 al heel lang uit zijn.

Nu zie ik dat RTL 7 zelfs al Sons of Anarchy seizoen 6 heeft uitgezonden. Dat is toch op zich best vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX
F_J_K schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Ik zou dan zeggen: laat het aan staan en ga uit principe nooit kijken waar reclame voor wordt gemaakt. Als reclame door voldoende mensen averechts werkt komt er geen reclame. Als je het uitschakelt dan tel je niet mee in de stats en dus niet in de beslissing.
Wat doe je als ze reclame maken voor iets dat je al volgt, of wel wil volgen? Als we dat collectief niet meer kijken omdat Netflix het promoot, dan worden die series vanzelf gecancelled wegens geen geïnteresseerden...
Ik zou gewoon bij Netflix klagen. Als het aantal mensen dat spul gaat boycotten groot genoeg is om invloed te hebben, dan zal dat toch ook wel gelden voor gewoon een klacht? :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
RedHat schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:08:
Ik ben nu sinds 3 maanden ook lid van Netflix. Op zich wel makkelijk. Heb Daredevil gekeken op Netflix en ben daarna begonnen met Sons of Anarchy. Nu weet ik dat Netflix rechten op moet kopen voor series, maar wat ik dan niet helemaal snap is dat Sons of Anarchy 5 seizoenen telt terwijl seizoen 6-7 al heel lang uit zijn.

Nu zie ik dat RTL 7 zelfs al Sons of Anarchy seizoen 6 heeft uitgezonden. Dat is toch op zich best vreemd?
S6 staat in Colombia, Frankrijk en Duitsland wel op Netflix.
Misschien heeft RTL exclusieve rechten op dat seizoen in Nederland oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
RedHat schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:08:

Ik vind dat niet vreemd. Waarschijnlijk had RTL7 eerder de (exclusieve) rechten gekocht dan Netflix. Ik denk niet dat er twee partijen tegelijkertijd de uitzendrechten mogen hebben. S6 van SoA start op 1 augustus op Netflix: http://www.netflix-nederl...van-topseries-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 15:19
RTL7 heeft ook seizoenen uitgezonden die wel op netflix staan. (3-4 en 6 volgens de website van RTL). Ik snap sowieso niet waarom RTL exclusief de rechten van een serie koopt als ze de seizoenen gemixt en met gaten ertussen uit gaan zenden.

Die rechtenkwesties maakt het wel moeilijker voor uitgevers. Maar goed, dat is weer een discussie apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Laatst online: 23:01

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

F_J_K schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Klopt, ik heb het zelf ook aanstaan. Puur omdat ik hoop dat ze stats verzamelen over of en hoe lang iemand een trailer kijkt, hoe snel ze wegklikken van de trailer of hoe snel de app of xbox uitgaat na het starten van een trailer :P. Als ze geen (negatieve) feedback krijgen op hun tests zal het makkelijker worden doorgezet. Ik ben nog blij dat het bij trailers van eigen content blijft, en geen échte reclame is. Plus dat het (nog) zonder verplichte tijdsduur te skippen is.
Ben alleen minder blij met dat na een film een nieuwe film automatisch af gaat spelen. Bij een serie is het juist fijn, maar na een film niet omdat als je even niet oplet, de nieuw spelende film gelijk als 'bekeken' wordt geflagged en je deze dus terug ziet komen in je 'verder kijken', en zelf later misschien het idee hebt van "oh, die heb ik al gezien".

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik schrok net behoorlijk van. Op Netflix-Nederland.nl is dus een lijst te vinden met alle verwijderde titels. Blijkbaar "Eat Pray Love" is verwijderd en "The White Queen". Van laatste moest ik nog 4 afleveringen zien. Jammer dat Netflix geen melding geeft als iets binnenkort verwijdert zal worden, ten minste van de films en series die op je kijklijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Olga2000 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:14:
Ik schrok net behoorlijk van. Op Netflix-Nederland.nl is dus een lijst te vinden met alle verwijderde titels. Blijkbaar "Eat Pray Love" is verwijderd en "The White Queen". Van laatste moest ik nog 4 afleveringen zien. Jammer dat Netflix geen melding geeft als iets binnenkort verwijdert zal worden, ten minste van de films en series die op je kijklijst staan.
Dat doen ze wel. Tenminste bij mij wel. Meestal vrij ruim, een paar weken ofzo, van te voren zelfs.
Ik kijk via WD live. Wellicht is het op andere apparaten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Tigertje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:25:
[...]

Dat doen ze wel. Tenminste bij mij wel. Meestal vrij ruim, een paar weken ofzo, van te voren zelfs.
Ik kijk via WD live. Wellicht is het op andere apparaten anders.
Wat is WD? Ik kijk op Apple tv. Ik heb net met Netflix gechat. Blijkbaar nu bestaan geen waarschuwingen. Ze waren en alleen op computerversie van software. Met nieuwe versie van software gesneuveld. Er zal aan technische dienst doorgegeven worden dat het wenselijk is om waarschuwingen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Joach1m schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 09:47:
Sinds de laatste update van de Netflix app op mijn PS3 (v 1.10) wordt de stream regelmatig onderbroken. De rode cirkel wordt zichtbaar en laadt tot 25%. Ik kan het probleem verhelpen door de PS3 of de app af te sluiten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb verder geen problemen met mijn internetverbinding.
Jep, zelfde probleem.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Olga2000 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:51:
[...]

Wat is WD? Ik kijk op Apple tv. Ik heb net met Netflix gechat. Blijkbaar nu bestaan geen waarschuwingen. Ze waren en alleen op computerversie van software. Met nieuwe versie van software gesneuveld. Er zal aan technische dienst doorgegeven worden dat het wenselijk is om waarschuwingen te krijgen.
WD live.
En verder: vreemd wat ze tegen je hebben gezegd. Ik heb al bij verschillende films en series gezien dat er een einddatum bijstond. Meest recent met Farscape. Vond ik erg prettig want ik was die serie net aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
Niet alle players hebben dezelfde interface. Ik heb zelf eigenlijk ook nog nooit een einddatum gezien, op de PS4. Maar misschien is dat ook toeval.

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 28-07-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Ik heb op de PS4 app het wel eens voorbij zien komen. Was bij Salt geloof ik. Zag je dat ie op een bepaalde datum niet meer te kijken zou zijn. Het was klein maar je zag het wel en het viel ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn de ondertitels erg klein bij Netflix op de Chromecast. Hebben jullie ditzelfde probleem?

TV is 720p. Huidige settings: Medium, Proportionele sans serif.

Medium lettertype: Eigenlijk net iets te klein.
Groot lettertype: Reuze letters die buiten het beeld lopen.

Ik ga nu eens niet proportionele sans serif proberen :). Die is al groter en zo te zien fijner :).

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Laatst online: 18-09 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:21:
Hier zijn de ondertitels erg klein bij Netflix op de Chromecast. Hebben jullie ditzelfde probleem?

TV is 720p. Huidige settings: Medium, Proportionele sans serif.

Medium lettertype: Eigenlijk net iets te klein.
Groot lettertype: Reuze letters die buiten het beeld lopen.

Ik ga nu eens niet proportionele sans serif proberen :). Die is al groter en zo te zien fijner :).
Ik heb deze ook op niet proportionele sans serif staat, vind deze het fijnste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
ppfff. homeland seizoen 4, under the dome seizoen 2.... balen van het wachten. gelukkig zag ik dat The Americans seizoen 2 wel op 1 augustus komt.

is er al een ETA voor homeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
jaydenjarno schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:55:
ppfff. homeland seizoen 4, under the dome seizoen 2.... balen van het wachten. gelukkig zag ik dat The Americans seizoen 2 wel op 1 augustus komt.

is er al een ETA voor homeland?
Hoe slecht het ook is ik heb seizoen 4 van Homeland gedownload. Ik vertrek 20 augustus voor een half jaar naar het buitenland (spanje) en daar hebben ze geen Netflix dus moet ik wel series downloaden om niet te ver achter te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
rwbk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:10:
[...]

Hoe slecht het ook is ik heb seizoen 4 van Homeland gedownload. Ik vertrek 20 augustus voor een half jaar naar het buitenland (spanje) en daar hebben ze geen Netflix dus moet ik wel series downloaden om niet te ver achter te gaan lopen.
je kan ook je computer thuis remote overnemen (VNC Viewer bv) en dan op die manier kijken, of dat gehaal legaal is is natuurlijk de vraag maar het is een mogelijkheid.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Svennie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:22:
[...]

je kan ook je computer thuis remote overnemen (VNC Viewer bv) en dan op die manier kijken, of dat gehaal legaal is is natuurlijk de vraag maar het is een mogelijkheid.
Het internet is erg slecht tot niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rwbk schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:04:
[...]

Het internet is erg slecht tot niet aanwezig
Afbeeldingslocatie: http://www.idgconnect.com/IMG/059/11059/computergrandmameme-broke-the-internet0840-620x354.jpg

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Haha nee ik ga stage lopen in Spanje en ze hebben waar ik verblijf in het hotel de Wi-Fi uitgezet voor stagaires omdat er misbruik van gemaakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
rwbk schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Haha nee ik ga stage lopen in Spanje en ze hebben waar ik verblijf in het hotel de Wi-Fi uitgezet voor stagaires omdat er misbruik van gemaakt werd.
ik snap wel dat ze liever niet hebben dat je via de WiFi gaat NetFlix'en, als genoeg mensen dat doen dan stort de snelheid in en dan gaan de gasten klagen en die betalen ervoor.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Svennie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:22:
[...]

ik snap wel dat ze liever niet hebben dat je via de WiFi gaat NetFlix'en, als genoeg mensen dat doen dan stort de snelheid in en dan gaan de gasten klagen en die betalen ervoor.
Dat ook maar het was vooral omdat men ging downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Tigertje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:32:
[...]

WD live.
En verder: vreemd wat ze tegen je hebben gezegd. Ik heb al bij verschillende films en series gezien dat er een einddatum bijstond. Meest recent met Farscape. Vond ik erg prettig want ik was die serie net aan het kijken.
Serieeeeeuussss? Die serie was ik half aan het volgen... kak. Overigens: ik heb een WD, maar mij zijn de einddatums (nog) niet opgevallen...

En jup... Farscape is pleitos :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Motrax op 30-07-2015 13:35 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 23:15
Deze vraag is misschien al ooit eens gesteld geweest. Maar zijn er nog medetweakers waarbij uitgekeken series/films blijven staan in 'continue watchin'. Ik kijk netflix via de app op W10 technical preview. Vind het toch wel storend dat series en films die volledig zijn uitgekeken (zelfs tot eindtiteling) in de lijst blijven staan om verder te kijken.

Enige mogelijkheid die ik momenteel zelf vind is om die series/films te verwijderen uit uw geschiedenis. Verre van ideaal met andere woorden.

[ Voor 17% gewijzigd door HannesB op 31-07-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

Phydomir

Dennis

Ik heb dat op mijn PS4 Netflix app ook. Films die je hebt gekeken staan in die lijst maar ook series waarvan je alle afleveringen al hebt gezien.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

XanderDrake

Build the future!

HannesB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:07:
Deze vraag is misschien al ooit eens gesteld geweest. Maar zijn er nog medetweakers waarbij uitgekeken series/films blijven staan in 'continue watchin'. Ik kijk netflix via de app op W10 technical preview. Vind het toch wel storend dat series en films die volledig zijn uitgekeken (zelfs tot eindtiteling) in de lijst blijven staan om verder te kijken.

Enige mogelijkheid die ik momenteel zelf vind is om die series/films te verwijderen uit uw geschiedenis. Verre van ideaal met andere woorden.
Dit is me ook niet onbekend, heb ik bij de meeste platformen die ik gebruik. Gewoon negeren vrees ik.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Er is de afgelopen dagen weer aardig wat toegevoegd aan Netflix: Sleepy Hollow (seizoen 1), Wet Hot American Summer: First Day of Camp (seizoen 1, original), White Collar (seizoen 5), How I Met Your Mother (seizoen 9), New Girl (seizoen 3), Sons of Anarchy (seizoen 6), Modern Family (seizoen 5) en The Americans (seizoen 2). Het werd ook wel tijd naar mijn mening, ze hebben niet heel veel tv-series toegevoegd in de afgelopen paar maanden.

Ik baal er wel een beetje van dat Friends nog niet is toegevoegd, terwijl die midden 2015 er op zou worden gezet, en waar ik vooral van baal is dat Haven er binnenkort af wordt gehaald, vorig jaar hebben ze gewoon seizoen 4 toegevoegd, dus ik had eigenlijk verwacht dat ze dit jaar wel seizoen 5 zouden toevoegen. Heb ik er speciaal voor gewacht, blijkt dat ik het nu toch op een alternatieve manier moet binnen halen.

Hopelijk voegen ze ook nog wat nieuwe tv series toe in de toekomst, nu zijn het vooral nieuwe seizoenen van series die al op Netflix stonden. Met één seizoen ben je toch al snel klaar, dus ik hoop eigenlijk op een paar tv series die in Amerika al zijn gestopt zodat ik in een paar weken tijd meerdere seizoenen kan bingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mithrildor schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:22:
Ik baal er wel een beetje van dat Friends nog niet is toegevoegd, terwijl die midden 2015 er op zou worden gezet
Voor zover ik weet (en kan nagaan) is er nooit gesproken over midden 2015, maar gewoon 2015 of in de loop van 2015. Wat eigenlijk net zo goed 31 december zou kunnen betekenen :) .

Dat van Haven is idd jammer, zal wel om een verlopen licentie gaan. Het is echter best mogelijk dat Haven er binnenkort gewoon weer op staat.
Dit is dan ook wel het grootste nadeel van Netflix: licenties die verlopen en Netflix die hier niet (of niet tijdig) over informeert.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
KillerBee schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:50:
[...]

Dit is dan ook wel het grootste nadeel van Netflix: licenties die verlopen en Netflix die hier niet (of niet tijdig) over informeert.
Ik denk dat dit kenmerkend is voor streamingdiensten. HBO heeft series als The Wire, Sopranos en Curb your Enthusiasm ook niet online staan.
Haven zal inderdaad wel terugkomen. Syfy heeft het 5de seizoen overigens gesplitst dus op zijn vroegst volgend jaar pas. Overigens heeft de serie van zijn aantrekkingskracht verloren na seizoen 4 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
yes!!! the americans seizoen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Gisterenavond zag ik dat bij Doctor Who de David Tennant specials zijn toegevoegd aan seizoen 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:55
Americans seizoen 3 is al afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wet Hot American Summer: First Day of Camp :'). Wat een berg goede en bekende acteurs in deze serie. Waaronder Bradley Cooper, Elizabeth Banks en Jason Schwartzman bekend van films. Op IMDb vond ik deze tekst die ik er goed bij vind passen.
The writers must have been telling each other "you know we should hire some class A actors and then we'll make this comedy show we once made a decade ago, where all the characters are weird, creepy, awkward, socially inept, and dumber than bricks. Then we'll have them make long awkward scenes with each other and hope the audience laughs!!"
Toch is het wel redelijk amusant en af en toe grappig. Verwacht echter niets dat hoogstaand is. Nu hoorde ik ook nog dat Lillyhammer is gecanceld :(, dat vond ik nu wel een humor serie met goede inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
wvkreg schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 10:19:
Americans seizoen 3 is al afgelopen :)
En je punt is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:42
Ik kijk nu Netflix d.m.v. de Win 10 app, maar daar heb ik een klein probleempje, en nu ben ik benieuwd of anderen daar ook last van heb, of dat ik het probleem op mijn PC moet zoeken.
Af en toe blijft het beeld hangen, maar loopt het geluid en de ondertiteling wel door. Na een paar seconden loopt het beeld versneld door totdat hij het geluid heeft ingehaald en dan loopt het weer goed.
Meer mensen daar last van inc met de Win 10 App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg, het gaat goed met Netflix. Bijzonder om te zien in deze forecast hoe groot Nederland is geworden voor Netflix: we zijn de nummer 2 van Europa!

Steeds meer mensen gaan aan Netflix merk ik om mij heen. En mensen die hun internet abonnement downsizen omdat die ultra hoge snelheden niet meer zinvol zijn als je vooral streamt. De internet providers zullen niet zo heel gelukkig zijn. Ik ben wel benieuwd wanneer er ook serieuze concurrentie hier gaat komen voor Netflix, zoals Amazon Prime en Hulu.

http://www.emarketer.com/...iptions-Worldwide/1012703

Afbeeldingslocatie: http://www.emarketer.com/images/chart_gifs/192001-193000/192449.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
En, wat vinden we van de nieuwe Netflix Original 'Wet Hot American Summer: First day of Camp'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Laatst online: 18-09 11:03
Heb geprobeerd 15 minuten te kijken, maar kon het niet meer aanzien zo slecht vond ik het.
Maar smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minneyar schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:37:
Ik kijk nu Netflix d.m.v. de Win 10 app, maar daar heb ik een klein probleempje, en nu ben ik benieuwd of anderen daar ook last van heb, of dat ik het probleem op mijn PC moet zoeken.
Af en toe blijft het beeld hangen, maar loopt het geluid en de ondertiteling wel door. Na een paar seconden loopt het beeld versneld door totdat hij het geluid heeft ingehaald en dan loopt het weer goed.
Welke antivirusscanner gebruik je? Misschien ligt het probleem daar ergens?
Zie mijn reacties iets naar boven ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:06
Ik vind 'm ook niet zo geweldig. Heb een paar episodes gekeken maar mijn aandacht dwaalde telkens af naar andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
Minneyar schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:37:
Is dit toevallig wanneer je met de muis beweegt? Bij mij komt dit voor als de netflix overlay (voor pauze, etc...) weer weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:33:
[...]

Welke antivirusscanner gebruik je? Misschien ligt het probleem daar ergens?

...
Op dit moment het ingebouwde MS ding, moet nog even mijn eigen installeren.
gerre22 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:37:
[...]

Is dit toevallig wanneer je met de muis beweegt? Bij mij komt dit voor als de netflix overlay (voor pauze, etc...) weer weggaat.
Nee, is op een totaal willekeurig moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:49
Minneyar schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:29:

[...]

Nee, is op een totaal willekeurig moment.
Ik ben eens wat dingen aan het proberen:
Lag zoals jij beschrijft heb ik enkel als netflix gemaximaliseerd of full screen staat en als ik iets met de netflix overlay doe.
Als ik hem op windowed mode heb staan en niet gemaximaliseerd dan heb ik geen last van lag.
Bij mij blijft het ram gebruik rond 400MB en het CPU gebruik lager dan 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
Thanks, voor de info, ik zal ook eens even wat testjes uitvoeren, kijken of het verschil maakt met windowed of full screen.
Videokaart is een wat oudere Ati/AMD, zal eens kijken of een driver update o.i.d. helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

http://www.netflix-nederl...ix-newflash-week-32-2015/

Netflix heeft een deal gesloten met een Italiaanse telecom provider, zodra Netflix gelanceerd is in Italië, zullen de klanten van deze telecom provider óók toegang krijgen tot het Amerikaanse aanbod.

Ik ben benieuwd hoe dit dan wordt vorm gegeven, betalen deze klanten straks dan 'gewoon iets meer' voor hun Netflix abo? (waarvan de prijs weliswaar opgenomen is in een pakket prijs van de telecom provider)
En hoe kan dit dan ineens wél legaal zijn? Ik neem aan dat contentaanbieders toch ook niet blij zullen zijn met deze 'deal'? (nieuws: 'Netflix probeert omzeilen van regiobeperkingen te voorkomen' - update ).
Misschien een idee voor Ziggo? :p

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerre22 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:34:
Bij mij blijft het ram gebruik rond 400MB en het CPU gebruik lager dan 1%
De Windows app werkt inderdaad naadloos samen met de CPU en GPU acceleratie. Bij mij heb ik soms dat Avast erg druk bezig is met het scannen van de Netflix stream vandaar dat ik vroeg welke AV je hebt. Aangezien je geen third party AV hebt is dat het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 18-09 16:14

PromoX

Flying solo

KillerBee schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:48:

Netflix heeft een deal gesloten met een Italiaanse telecom provider, zodra Netflix gelanceerd is in Italië, zullen de klanten van deze telecom provider óók toegang krijgen tot het Amerikaanse aanbod.
Kan dit niet verkeerd vertaald zijn? Het Italiaans van Google Translate is niet vlekkeloos, maar ik haal daar niet direct uit dat zo toegang krijgen tot het Amerikaanse aanbod, wel dat ze toegang krijgen tot Amerikaanse series en films. Staat ook haaks op het andere bericht dat je aanhaalt en contractueel neem ik aan ook niet toegestaan.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@PromoX: ik heb het Italiaanse artikel niet door Translate gehaald, omdat ik er blindelings vanuit ging dat het blog van Netflix-Nederland.nl dit wel correct heeft geplaatst, daarnaast is mijn Italiaans niet al te best :P . Het lijkt er nu op dat dit niet het geval is :o :$ , ze zijn lekker bezig! :|

Het lijkt dus niets meer en minder te zijn dan een deal met een telecom provider, waarbij Netflix toegankelijk is via de door de provider verstrekte decoder.
Maar goed, ik vond het dan ook al heel vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 04-08-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:41
Ik heb een tijdje terug de film gezien, maar herinner niet alles meer waardoor bepaalde personages eerder irritant over komen. Heb 3 afleveringen gezien, weet niet of ik de rest ook nog ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:21
Wolfwood schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:43:
[...]

Ik heb een tijdje terug de film gezien, maar herinner niet alles meer waardoor bepaalde personages eerder irritant over komen. Heb 3 afleveringen gezien, weet niet of ik de rest ook nog ga bekijken.
Ik heb net ook de eerste drie afleveringen bekeken maar ik ga het niet verder kijken. Totaal niks voor mij, echt vreselijk slecht.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ben ik de enige wie opeens zijn kijkprofielen mist? Ik had drie profielen, een testprofiel, een profiel voor mezelf en eentje voor m'n vader. Het testprofiel is er nog maar het profiel van mij en m'n vader is opeens foetsie.

Merkte het zojuist op toen ik op de nieuwe TV Netflix even wou checken, afgelopen woensdag was op die TV alles OK.

Maar het ligt dus niet aan de TV: log ik in op de Netflix website dan zie ik daar dat de profielen dus gewoon aan de kant van Netflix verdwenen zijn...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is vreemd, heeft je vader dat niet (per ongeluk) gedaan of zo?
Heb er nog nergens anders wat van gehoord, ook niet op bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/netflix/new/

Hier is in elk geval alles nog zoals het altijd was.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Trevor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:32:
Dat is vreemd, heeft je vader dat niet (per ongeluk) gedaan of zo?
Heb er nog nergens anders wat van gehoord, ook niet op bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/netflix/new/

Hier is in elk geval alles nog zoals het altijd was.
Mijn vader was op vakantie en nee, heeft geen Netflix op zijn smartphone ofzo. Afgelopen woensdag heb ik Netflix nog even op de nieuwe TV geprobeerd en toen waren alle profielen gewoon aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Wildfire schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:43:
[...]

Mijn vader was op vakantie en nee, heeft geen Netflix op zijn smartphone ofzo. Afgelopen woensdag heb ik Netflix nog even op de nieuwe TV geprobeerd en toen waren alle profielen gewoon aanwezig.
Gehacked? Is er een film bekeken in test die jij niet hebt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

maartend schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:09:
[...]

Gehacked? Is er een film bekeken in test die jij niet hebt gezien?
We zijn er al uit. Onze dealer had de oude TV van ons overgenomen en wilde nog even testen met het probleem dat we hadden op die TV (bij het verlaten van de Netflix app geen beeld maar wel geluid, ongeacht welke bron je van tevoren had opstaan). Toen 'ie klaar was heeft 'ie de profielen verwijderd i.p.v. gewoon de user afgemeld te hebben...

Ik vermoedde al iets in die richting en heb dat dus nagevraagd en ja dus, dat was de oorzaak. Moest ook wel, want dat mijn wachtwoord op straat zou liggen of dat ik gehacked zou zijn was gewoon zwaar onrealistisch. Occam's razor enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 23:09

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

KillerBee schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:48:
Ik denk dat dit bericht niet klopt en het is rechtentechnisch onmogelijk te regelen. Films & series worden per territorium verkocht. Ik heb het Italiaanse artikel door Google Translate gehaald, ik denk dat er staat dat Italianen nu Amerikaanse films en sreries op Netflix kunnen bekijken, op Netflix Italië. Dat klopt, kunnen wij ook op Netflix Benelux. Maar er staat volgens mij niet dat ze het Amerikaanse Netflix kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

beschuit schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:09:
[...]

Ik denk dat dit bericht niet klopt en het is rechtentechnisch onmogelijk te regelen. Films & series worden per territorium verkocht. Ik heb het Italiaanse artikel door Google Translate gehaald, ik denk dat er staat dat Italianen nu Amerikaanse films en sreries op Netflix kunnen bekijken, op Netflix Italië. Dat klopt, kunnen wij ook op Netflix Benelux. Maar er staat volgens mij niet dat ze het Amerikaanse Netflix kunnen bekijken.
KillerBee schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:25:
@PromoX: ik heb het Italiaanse artikel niet door Translate gehaald, omdat ik er blindelings vanuit ging dat het blog van Netflix-Nederland.nl dit wel correct heeft geplaatst, daarnaast is mijn Italiaans niet al te best :P . Het lijkt er nu op dat dit niet het geval is :o :$ , ze zijn lekker bezig! :|

Het lijkt dus niets meer en minder te zijn dan een deal met een telecom provider, waarbij Netflix toegankelijk is via de door de provider verstrekte decoder.
Maar goed, ik vond het dan ook al heel vreemd.
;)

[ Voor 46% gewijzigd door KillerBee op 08-08-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 23:09

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ah, ik heb te snel gereageerd zie ik, niet alles gelezen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wildfire schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:02:
[...]

We zijn er al uit. Onze dealer had de oude TV van ons overgenomen en wilde nog even testen met het probleem dat we hadden op die TV (bij het verlaten van de Netflix app geen beeld maar wel geluid, ongeacht welke bron je van tevoren had opstaan). Toen 'ie klaar was heeft 'ie de profielen verwijderd i.p.v. gewoon de user afgemeld te hebben...

Ik vermoedde al iets in die richting en heb dat dus nagevraagd en ja dus, dat was de oorzaak. Moest ook wel, want dat mijn wachtwoord op straat zou liggen of dat ik gehacked zou zijn was gewoon zwaar onrealistisch. Occam's razor enzo :P
Er is een levendige handel in accounts op internet, ze hacken forums met een slechte beveiliging en kijken of de gestolen gegevens matchen bij verschillende services zoals netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Manke schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:50:

[...]

Er is een levendige handel in accounts op internet, ze hacken forums met een slechte beveiliging en kijken of de gestolen gegevens matchen bij verschillende services zoals netflix.
Dat kon het sowieso niet zijn, het wachtwoord bij Netflix was uniek. Gecombineerd hoe ik met de veiligheid omga kon het dat gewoonweg niet zijn. En dat was het dus ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort begonnen met Marco Polo. Ik vind het een erg leuke avonturen serie :). Ja, het is geen Game of Thrones natuurlijk, maar zeker vermakelijk en weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gister in de trein Netflix gekeken op mijn Win8.1 Surface Pro 2 via een tethered Nexus 5 en LTE. Nou de megabytes vlogen er doorheen. 15 minuten Homeland kijken en 450mb's van mijn bundel af! Niet aan te raden dus :P

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
XanderDrake schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:15:
Gister in de trein Netflix gekeken op mijn Win8.1 Surface Pro 2 via een tethered Nexus 5 en LTE. Nou de megabytes vlogen er doorheen. 15 minuten Homeland kijken en 450mb's van mijn bundel af! Niet aan te raden dus :P
Je kunt op de website van Netflix de kwaliteit van de stream in stellen. Op de laagste stand verbruikt Netflix maar 300 MB per uur. Zie hier voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
XanderDrake schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:15:
Gebruik de NS Wifi en een VPN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Graag zouden wij je op de hoogte brengen van een prijswijziging die we gaan doorvoeren. Omdat je al lid bent van Netflix maken we als dank graag een uitzondering en zal er voor jou momenteel niets veranderen. Jouw prijs blijft een jaar lang dezelfde en zal niet worden gewijzigd tot mei 2016. Om goede series en films te kunnen blijven aanbieden, gaan wij onze prijs voor nieuwe leden verhogen van € 8,99 naar € 9,99 voor het 2 schermen tegelijk-abonnement.
Ik zit nog steeds op het 7,99, maar moet je eerlijk zeggen dat ik het nogal tegen vind vallen wat je strakjes voor 10 euro zou krijgen in vergelijking met de Amerikaanse Netflix voor 8 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 14:25
Zojuist dezelfde mail ontvangen. Ik zit ook op 7,99 dus de content van de mail is een beetje vreemd. Zeker omdat men eerst zegt 'zal niet worden gewijzigd tot mei 2016' en dan helemaal onderaan de mail staat 'De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft.'

Wat is het nu?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gaat de 4 schermen HD versie ook omhoog?
Ik heb nog geen mail gehad namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb de mail ook gehad. En dat terwijl ik 6,99 betaal per maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft 7,99 voor de mensen die daar nog op zitten. In de VS is het vorig jaar overigens ook naar 8,99 gegaan. Het zal door ook wel weer hoger worden. Je kunt het bij je accountgegevens bekijken:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/273076093/flix.png

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bart schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:44:
Zojuist dezelfde mail ontvangen. Ik zit ook op 7,99 dus de content van de mail is een beetje vreemd. Zeker omdat men eerst zegt 'zal niet worden gewijzigd tot mei 2016' en dan helemaal onderaan de mail staat 'De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft.'

Wat is het nu?
Ik lees de mail net. Er is niets verandert :O

Als ik in 2016 één euro meer moet betalen voor een service die ik al gebruik sinds 2013, zie ik dat gewoon als inflatie correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
XanderDrake schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:25:
[...]

Als ik in 2016 één euro meer moet betalen voor een service die ik al gebruik sinds 2013, zie ik dat gewoon als inflatie correctie.
Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 16:18
Ik heb dezelfde mail gekregen. Netflix verhoging van € 8,99 naar € 9,99. Voor mij blijft het lijkt me op € 7,99. Als de tarieven in 2016 verhoogd wordt, dan hoop ik dat Netflix ook haar aanbod dik verbetert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké keurig, wij kijken met zijn vieren in HD en dit blijft €11,99 :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMo_OSVWsAACLdg.jpg:large
Netflix pompt bijna hun hele winstmarge terug in hun eigen organisatie Voor meer eigen series en nieuwe deals dus € 1,- per maand meer betalen zou ik met Liefde doen (of €4,- op het 4 schermen ding).

Netflix is hier in huis al niet meer weg te denken.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 17-08-2015 23:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik kijk wat ik voor mijn TV abonnement betaal en wat ik voor netflix betaal, en hoeveel uren ik naar beiden kijk... dan kan de prijs van Netflix nog wel wat omhoog voor ik ga twijfelen.
Ik ga sowieso naar de 4 streams zodra 4k voor de windows10 app gaat komen. (Niet snel, ik weet het ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Same Here!
Boeien die 1 a 2 euro extra. Gebruik het ook al sinds 2013.
Sterker nog. Zit eraan te denken om heel mijn TV abo op te zeggen ( Ziggo, dus zit helaas wel vast aan al die alles-in-1 rommel ivm coax levering).
Je moet voor de gein savonds eens zappen tussen de kanalen 4 t/m 21. Das werkelijk waar om te huilen zo slecht (zonzuipenziekenhuis , wiedoetdeafwas , 2x achter elkaar stop politie, maaar een beetje goede serie of film is er niet).
Terwijl je voor de vaste TV zelfs nog veel meer betaald.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Elke dag kijk ik nog Netflix via het 11.99 abonnement met veel plezier. Op dit moment met Homeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Ik heb toch iets anders staan in het mailtje dat ik kreeg!
Om goede films en series, zoals Orange Is the New Black en House of Cards, te kunnen blijven aanbieden, gaat Netflix de prijs voor nieuwe leden voor het 2 schermen tegelijk-abonnement verhogen van € 8,99 naar € 9,99. Omdat je al lid bent van Netflix, garanderen wij dat jouw huidige abonnement en prijs een jaar lang niet zullen veranderen.

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:56

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

XanderDrake schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:25:
[...]

Ruime correctie dan, ruim 11% in drie jaar.

Ze hadden het ook anders kunnen brengen: het abonnement gaat van 107 naar 120 euro per jaar. Leest toch net ff anders dan 'die ene euro'.

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-08-2015 08:51 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DeerDitch schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:19:
Ik heb toch iets anders staan in het mailtje dat ik kreeg!

[...]
We hebben het er ook over dat de prijs voor ons pas in 2016 word gewijzigd.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik betaal er met liefde 15 p/m voor, zolang ze dan maar het aanbod sterk verbeteren. We hebben netflix nu al een paar jaar in Nederland en nog steeds zitten we maar op 1/10e van het aanbod dat in de USA aanwezig is. Terwijl het (zelfs met de hoge dollar) daar nog steeds goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik vind het Nederlandse aanbod erg matig nog steeds, als ze de mogelijkheid om het aanbod uit andere landen te bekijken aan banden gaan leggen zeg ik direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Tsja, en weer precies op het moment dat er hier thuis discussie over is om toch maar eens een abo te nemen. Was de vorige keer ook net toen het de eerste keer duurder werd en toen werd het toch maar nee. Dit gaat nu wederom niet echt helpen. De instap drempel wordt zo steeds wel hoger terwijl de voordelen gelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:49:
Ze hadden het ook anders kunnen brengen: het abonnement gaat van 107 naar 120 euro per jaar. Leest toch net ff anders dan 'die ene euro'.
Ik lees nog steeds 13€ meer per jaar. Ging alles maar zo weinig omhoog :P
Netflix is standaard infrastructuur geworden hiero. De basis. Ik zou liefst TV willen afzeggen maar zit bij Ziggo (en vrouwlief wil haar soaps blijven kijken :z ).

Maar inderdaad: ze moeten niet steeds prijzen verhogen en niets terug bieden. We zijn wel kritische consumenten. Ik verwacht een meer US achtig aanbod in 2016!
Als ze mij Star Trek kunnen bieden voor die 13 euro per jaar, zal je mij niet horen klagen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Als je de kosten te hoog vindt kun je ook gewoon je account met meerdere huishoudens delen. Daar heeft Netflix geen problemen mee. Zo deel ik mijn account met mijn broertje (2 stream account). Dan is het ineens nog maar de helft en is het helemaal een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 22:35

Cyphax

Moderator LNX
Als Netflix z'n best blijft doen om het aanbod in Nederland te verbeteren, dan maakt me die euro verhoging niet uit. Ik betaal hetzelfde per jaar alleen al om Tweakers reclamevrij te krijgen.

Ik denk dat Netflix ook wel moet; er zijn genoeg mensen die wel interesse hebben in Netflix maar het aanbod te klein vinden, en hoewel het niet Netflix' schuld is dat het aanbod zo karig is in vergelijking met de VS, snap ik wel dat mensen vinden dat dat niet hun probleem hoeft te worden. Met die extra inkomsten (het is procentueel gezien best wel een substantiele verhoging) kunnen ze misschien wat meer doen met het aanbod.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Gebruik erg graag Netflix. Alleen het incomplete aanbod. Onlangs hebben ze er House opgezet. Toch maar eens kijken

Staan er van de ugh seizoenen er maar vier op..... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Cyphax schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:20:
Als Netflix z'n best blijft doen om het aanbod in Nederland te verbeteren, dan maakt me die euro verhoging niet uit. Ik betaal hetzelfde per jaar alleen al om Tweakers reclamevrij te krijgen.

Ik denk dat Netflix ook wel moet; er zijn genoeg mensen die wel interesse hebben in Netflix maar het aanbod te klein vinden, en hoewel het niet Netflix' schuld is dat het aanbod zo karig is in vergelijking met de VS, snap ik wel dat mensen vinden dat dat niet hun probleem hoeft te worden. Met die extra inkomsten (het is procentueel gezien best wel een substantiele verhoging) kunnen ze misschien wat meer doen met het aanbod.
Ze waren toch ook bezig om het aanbod gelijk te trekken overal? Maar dit kon wel enige tijd duren ivm licenties etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

G.Scholtens schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:40:
[...]

Ze waren toch ook bezig om het aanbod gelijk te trekken overal? Maar dit kon wel enige tijd duren ivm licenties etc?
Dat nieuws is later ontkracht. Het was een wens van de CEO, maar niet iets wat licentie technisch mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:03
Wil ik eens een gratis maand Netflix uitproberen omdat mijn Samsung tv hier een app voor heeft, zie ik dat mr. Robot niet beschikbaar is op Netflix. :(

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:58
Nindustries schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:02:
Wil ik eens een gratis maand Netflix uitproberen omdat mijn Samsung tv hier een app voor heeft, zie ik dat mr. Robot niet beschikbaar is op Netflix. :(
Lijkt me logisch het eerste seizoen is nog niet eens helemaal uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nindustries schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:02:
Als je verwacht dat alle grote amerikaanse series binnen enkele dagen op netflix staan dan is netflix niet echt geschikt voor je. In een enkel geval is dat zo, maar meestal moet je een aantal jaar wachten voor een serie arriveert. (Als Netflix de licentie al te pakken krijgt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kimiferrari schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

Lijkt me logisch het eerste seizoen is nog niet eens helemaal uitgezonden.
Dat is niet logisch hoor... genoeg series die er wel direct op staan

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:37

SeatRider

Hips don't lie

DennusB schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:04:
[...]

Dat is niet logisch hoor... genoeg series die er wel direct op staan
Ja, Netflix Originals...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:03
Trevor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:04:
[...]

Als je verwacht dat alle grote amerikaanse series binnen enkele dagen op netflix staan dan is netflix niet echt geschikt voor je. In een enkel geval is dat zo, maar meestal moet je een aantal jaar wachten voor een serie arriveert. (Als Netflix de licentie al te pakken krijgt.)
Echt? Zucht. :-(
Ik dacht over te stappen van popcorn time.. daar is alles van mr. robot wel al beschikbaar.

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nindustries schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:06:
[...]

Echt? Zucht. :-(
Ik dacht over te stappen van popcorn time.. daar is alles van mr. robot wel al beschikbaar.
Het grote verschl tussen moeten betalen voor rechten of gewoon de boel streamen zonder je te bekommeren om de rechthebbenden. In het geval van PCT kun je alles gratis streamen omdat je alles gratis 'krijgt'.
Netflix moet onderhandelen en betalen voor content.

Pagina: 1 ... 69 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.