Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Penny Dreadful is weer beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:24
Oops.........verkeerde topic :-)

[ Voor 92% gewijzigd door marcelmg2 op 10-06-2015 21:53 . Reden: Verkeerde topic... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Als mensen uitsluitend series via Netflix kijken, niemand.

Verkeerde topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:16:
Nieuwe Penny Dreadful is weer beschikbaar!
Dat was vorige week... Nieuwe aflevering van deze week komt de 12e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per toeval begonnen in the Great Expectations van de BBC.

Zeer mooi verfilmd deze klassieker, je zit vanaf de allereerste minuut gelijk helemaal in deze serie. Het zijn helaas maar 3 afleveringen.

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/02/07/article-2097855-11A14028000005DC-669_634x397.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

En het nieuwe seizoen van OITNB is beschikbaar! :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Spotmatic schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:03:
Goed nieuws! Daar zat ik al een lange tijd op te wachten, leuke serie en als je Weeds nog niet hebt gezien, dan moet je die ook kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:58
Sorry, die mening over Weeds kan ik niet delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

DinX

Motormuis

Spotmatic schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:03:
Daar gaat m'n zondag :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
corset schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:31:
Ben begonnen met Peaky Blinders, geweldige serie na de 1e aflevering al :)
Goede serie! d:)b Interessant tijdperk ook, zo net na WO1.
Net klaar met het eerste seizoen. Gelukkig staat de tweede wel op Netflix US. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Oeh, OITNB! En Rita heeft ook weer nieuwe afleveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Rita ook? Jeej :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

ChuckyDevil schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:40:
Je bent niet de enige. Er zitten ook wel interessante scenes in.

Maar af en toe verlies ik ook de aandacht en zit ik te scrollen op Tweakers. Aflevering 3 is al weer wat interessanter zoals eerder door iemand genoemd. Ik kijk het wel af en dan maar oordelen.
Afgelopen weekend het eerste seizoen afgekeken. Moet zeggen dat de laatste paar afleveringen wel een stuk spannender worden. Ik serveer hem nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Is orange is the new black ook watvoor mannen ik hoorde dat het voornamelijk voor vrouwen was maar ik weet niet of dat klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
jaydenjarno schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:58:
Is orange is the new black ook watvoor mannen ik hoorde dat het voornamelijk voor vrouwen was maar ik weet niet of dat klopt?
Ik ben een vent en vind het een geweldige serie. Kan me wel indenken dat vrouwen het iets liever zien dan mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sex and the city en dat soort bagger is voornamelijk voor vrouwen. OitNB is gewoon een leuke serie. Tenzij je graag zo'n serie met overdaad aan tieten en bloed wilt zien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16
Ik zie niet in hoe orange is the new black als doelgroep vrouwen heeft. Het is gewoon een goede serie. Ik zeg, kijken ! :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
ga ik hem kijken. net marco polo afgekeken. ben weel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:12

Wimmel

Hello

Ik heb sinds vandaag de nieuwe NetFlix interface in mijn browser (opera 30) gekregen. Deze stottert wanneer ik mijn muis beweeg. Ik zie echter geen spikes in CPU. Heeft iemand anders hier ook last van?

edit:

Ondertussen contact gehad met NF helpdesk; er komen meer klachten binnen over de nieuwe interface op verschillende browsers.

[ Voor 26% gewijzigd door Wimmel op 18-06-2015 16:09 ]

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
Wimmel schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:30:
Ik heb sinds vandaag de nieuwe NetFlix interface in mijn browser (opera 30) gekregen. Deze stottert wanneer ik mijn muis beweeg. Ik zie echter geen spikes in CPU. Heeft iemand anders hier ook last van?

edit:

Ondertussen contact gehad met NF helpdesk; er komen meer klachten binnen over de nieuwe interface op verschillende browsers.
Same here. Maar het instellingen gedeelte hebben ze overgeslagen denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
Ik heb die klachten overigens niet met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 22:52
Deze week seizoen 3 van Rita afgekeken. Is sinds maandag beschikbaar en het is echt een aanradertje, erg vermakelijk seizoen weer.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
V for vendetta staat ook eindelijk op Netflix. Kan ik die eindelijk nogmaals kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:00

XanderDrake

Build the future!

init schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:40:
V for vendetta staat ook eindelijk op Netflix. Kan ik die eindelijk nogmaals kijken :)
Je zat op deze film te wachten dan :P ?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
XanderDrake schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Je zat op deze film te wachten dan :P ?
Eigenlijk wel. Ik heb al eens eerder gezocht naar deze film op Netflix maar toen stond die er nog niet op. Het is al een paar jaar terug dat ik deze film heb gezien en kan me nog herinneren dat ik het een erg goeie film vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:46
Hmm, nog meer mensen die de nieuwe interface niet zo fijn vinden? Echt mega letters die in je gezicht worden gegooid. Ze doen in ieder geval mee met de trend "zo min mogelijk informatie op je scherm tonen want we willen dat je lekker veel gaat scrollen". Ook is het nu wat lastiger om op de info pagina van een film/serie te komen.
Dit is achter de pc (24 inch scherm). Aan de andere kant is het wel makkelijker op de tv vanaf de bank (tv hangt als extra scherm aan pc), maar ik zet meestal de film/serie toch aan vanachter de pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

In esthetisch opzicht vind ik 'm beter.. Maar qua overzicht ben ik met je eens dat 't een stap terug is. Ik snap die trend niet waar websites meer van het scherm vullen, maar op één of andere manier juist véél minder info tonen. De eerste scrolbar is nauwelijks in beeld wanneer je de site opent. Ik krijg niet meer dan 3 van die scrolbars op één scherm.

Of loop ik achter met een HD scherm? Ziet 't er normaal uit op een UHD scherm ofzo?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Die trend komt doordat 'iedereen' zogenaamd op een tablet zit tegenwoordig. Ik heb zelf geen tablet dus ik kan 't niet echt waarderen. (Dit commentaar was zonder op netflix.com te kijken btw) Telkens meer sites worden zo opgezet dat alles huge is en dat je je de tyfus moet scrollen. Op een tablet vast hardstikke fijn, maar op een notebook met fullHD scherm niet zo.

Overigens is deze interface gelijk aan die op de PS4, dat kan ik dan wel weer waarderen :) Ik was 'm al gewend namelijk.

[ Voor 64% gewijzigd door tiguan op 20-06-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
lol, nee op UHD ziet het er ook niet uit, hetzelfde als lagere resoluties maar een beetje meer ruimte in de hoogte en breedte.

Leuke interface voor op een tv, dat dan weer wel. Het zou fijn zijn als er een keuze zou zijn :)

Orange is de new black seizoen 3 is trouwens best vermakelijk, vanavond even het seizoen afkijken :o

[ Voor 44% gewijzigd door Ron!n op 20-06-2015 18:04 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Friends was paar weken terug toegevoegd, nu weer weg. Hebben meer mensen dat? Dit maakt netflix gebruik wel wat irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In Nederland of Belgie is Friends nooit toegevoegd. wel in de VS, en daar staat het ook nog gewoon.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Nu online
Wybo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:18:
In Nederland of Belgie is Friends nooit toegevoegd. wel in de VS, en daar staat het ook nog gewoon.
Duhh, okeej.. My bad, maar ik heb het wel gezien.. Meer mensen die het gezien hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Nee, Friends heeft niet op Netflix NL gestaan, dit zal in de loop van dit jaar gebeuren.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:37

Phehistyr

De Epische Lurker

pennywiser schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:33:
[...]

Duhh, okeej.. My bad, maar ik heb het wel gezien.. Meer mensen die het gezien hebben?
Yup, van de week heb ik het voorbij zien komen. Bovendien had ik wat dingen op mijn lijst gezet die er nu ook niet meer op staan.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Nu online
Ben dus niet gek gelukkig.. Ik heb Forrest Gump ook zien staan, ook weer weg. :S
Phehistyr schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:01:
[...]

Yup, van de week heb ik het voorbij zien komen. Bovendien had ik wat dingen op mijn lijst gezet die er nu ook niet meer op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk iets te vroeg op netflix NL gezet. Ook geen vermelding gezien op netflix-nederland of flixfilms hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:57

polthemol

Moderator General Chat
Rockvee2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:22:
Waarschijnlijk iets te vroeg op netflix NL gezet. Ook geen vermelding gezien op netflix-nederland of flixfilms hiervan.
is me idd ook een keer opgevallen. Was zelfs al effectief begonnen met kijken (ha, snelle reflexen :D ). Lijkt dat het zo af en toe een human error is met beschikbaar stellen.

Maar netflix gaat wel lekker met hun originals. Sense8 bevalt me meer dan prima. Wat ik vooral opvallend vind is dat ze perfect het gevoel geven van een typische amerikaanse serie, maar ook dat ze het op "hun" eigen manier doen. Het wordt een stuk creatiever opgepakt.

Nu moeten ze alleen iets aan die interface gaan doen nog. Op appletv werkt het nog redelijk (nooit zin om beschrijvingen te lezen, ik weet wat ik wil kijken als ik in bed tv kijk), maar op de pc is het gewoon annoying. Te veel onnodig geklik en gescroll nodig.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Nu online
Rockvee2 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:22:
Bij mij staat het er weer op. Ook Lost, Frasier, West Wing en daarnaast nog een aantal die nog niet voor mijn regio zijn. Category met "Emmy award winning series"..

Maar .. zie nu op mijn werk dat het weer weg is.. Alleen Lost nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
polthemol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 06:52:
[...]

Maar netflix gaat wel lekker met hun originals. Sense8 bevalt me meer dan prima. Wat ik vooral opvallend vind is dat ze perfect het gevoel geven van een typische amerikaanse serie, maar ook dat ze het op "hun" eigen manier doen. Het wordt een stuk creatiever opgepakt.
Sense8 weet ik nog niet wat ik er van moet vinden (2 afleveringen), then again, dat dacht ik met Daredevil ook. Afgelopen zaterdag heb ik die in een brakke ochtend/middag toch even uit-gebenchwatched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:26

Freak187

geen

Heb het eerste seizoen van Better call Saul gekeken, erg leuke serie.

Maar aangezien dit een prequel is van Breaking Bad, kan ik zonder problemen nu BB kijken?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:34
Je zou juist eerst BB moeten kijken voordat je aan BCS begint eigenlijk. Dus ja, kijken die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Eens met Viccers. BCS wint veel aan kracht na BB, andersom denk ik dat het wel kan en op zich ook leuk is. Maar dat het via BB -> BCS beter uitgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Viel mij op dat Netflix totaal IPv6 is. Net met KPN glasvezel IPv6 gekregen, moest ik dus een totaal andere setup maken om geen IPv6 te hebben met Netflix. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Freak187 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:42:
Heb het eerste seizoen van Better call Saul gekeken, erg leuke serie.

Maar aangezien dit een prequel is van Breaking Bad, kan ik zonder problemen nu BB kijken?
Ja, dat kan zonder problemen. BCS is een spinoff, maar zoals bijna elke spinoff is het ook los te bekijken. Je mist vooral wat karakterinfo, geen gebeurtenissen ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Nightcrawler toegevoegd. Das snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 12:52

Cyphax

Moderator LNX
Daarvan dacht ik gisteren nog: die wil ik ook nog eens zien. Dat komt mooi uit dus. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pennywiser schreef op zondag 21 juni 2015 @ 08:35:
Friends was paar weken terug toegevoegd, nu weer weg. Hebben meer mensen dat? Dit maakt netflix gebruik wel wat irritant.
Ik begin me meer en meer aan netflix te irriteren. Het is gewoon geen betrouwbare partner. Ik zit dan in de usa versie, maar deze maand is er weer een hoop mooi klasiek spul uitgegooid. Dan wil je betalen voor een service, en gooien ze er een serie weer uit.

Ik heb nog bijna 3 maanden, maar ga voor klassieke series gewoon weer terug naar illegaal downloaden, en laat ze dan gewoon op de nas staan, dan weet ik zeker dat ze blijven staan.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:47:
[...]

Ik begin me meer en meer aan netflix te irriteren. Het is gewoon geen betrouwbare partner. Ik zit dan in de usa versie, maar deze maand is er weer een hoop mooi klasiek spul uitgegooid. Dan wil je betalen voor een service, en gooien ze er een serie weer uit.

Ik heb nog bijna 3 maanden, maar ga voor klassieke series gewoon weer terug naar illegaal downloaden, en laat ze dan gewoon op de nas staan, dan weet ik zeker dat ze blijven staan.

:(
Illegaal downloaden?! Je kan ze ook gewoon kopen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als in oude zilverkleurige schijfjes? Ik heb al jaren geen dvd speler meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:56
Rippen, op de nas. Kun je mooie bieb maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is de check op het aantal apparaten opeens streng geworden? Is erg vervelend. Mijn kinderen gebruiken Netflix ook. We hebben 3 iPads, 2 Chomecasts en 2 telefoons.

Helemaal terecht dat je er maar 2 tegelijk mag gebruiken, dat is nou eenmaal de voorwaarde. Echter, als ik van huis ga met een Netflix serie op pauze op mijn telefoon en er staat nog een tv uit waar de Chromecast aan staat, zit je dus vast.

We zijn nu continu aan het zoeken welk device nog en Netflix stream geblokeerd heeft.

Erg vervelend. Snap Netflix wel omdat het bij veel plekken gemeengoed was op 1 Netflix account te nemen en die met iedereen te delen (zal mijn mening over dat type mens maar voor me houden). Maar daar is de rest nu blijkbaar de dupe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee, tot nu toe geen last van gehad met Nf-gebruik op 6 appparaten (in volgorde van gebruiksfrequentie LG TV-app, PC-browser, iPad, iPhone, Apple TV, laptop-browser).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Waarom zou je een video op pauze zetten? Gewoon de app uitschakelen of de video of zetten, dan kun je later weer verder kijken vanaf het moment waar je gebleven was.

Netflix biedt ook een abonnement voor 4 schermen aan, kost iets meer, maar dan heb je ook geen last meer van gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mithrildor schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:38:
Waarom zou je een video op pauze zetten? Gewoon de app uitschakelen of de video of zetten, dan kun je later weer verder kijken vanaf het moment waar je gebleven was.
Vertel dat mijn kinderen ;)
Netflix biedt ook een abonnement voor 4 schermen aan, kost iets meer, maar dan heb je ook geen last meer van gezeik.
Ja, denk ook dat ik dat ga doen. Zou wel fijn zijn als Netflix zou checken op spelende video, en niet alleen ingelogde apparaten. Is opeens sinds vorige week.

EDIT:

Meteen mooi voorbeeld. Mijn zoon klapt de hoes van de IPAD dicht (die gaat dus in slaapstand) en gaat buiten spelen. Ik start nu op mijn laptop Netflix op:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lv0fV8fwUo1KaLrBgbkTNGCh/thumb.png

Die sessie op de IPAD word dus vastgehouden, terwijl die niet afspeelt.

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 11-07-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Misschien dat dat bij iOS apparaten die sessie wat langer open blijft staan dan. Ik heb er hier nog geen last van gehad (allemaal Android apparaten). Met ChromeCast blijft het idd nog wel eens op een sessie hangen als je deze niet afsluit, maar als ik op mijn telefoon heb gekeken kan ik (naar mijn idee) daarna direct door naar mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

pennywiser schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Bij mij staat het er weer op. Ook Lost, Frasier, West Wing en daarnaast nog een aantal die nog niet voor mijn regio zijn. Category met "Emmy award winning series"..

Maar .. zie nu op mijn werk dat het weer weg is.. Alleen Lost nog.
Hm, Frasier zou ik wel leuk vinden om weer eens opnieuw te bingewatchen. Ben vorige maand begonnen met HIMYM, ben nu bijna klaar voor iets nieuws anders :)

[ Voor 0% gewijzigd door SeatRider op 14-07-2015 09:22 . Reden: typeau ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Mithrildor schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:38:

Om even te gaan plassen.
En daarbij... sommige mensen, en ik ook zei de gek, hebben last van een hele vervelende dolby surround bug. Als ik NF over mijn chrome cast stream, denkt hij (of is het een zij) dat mijn TV dolby surround ondersteunt... wat niet blijkt te zijn. Dus elke keer als ik iets vers opstart om te kijken of verder te kijken, moet ik eerst de taal instellingen aanpassen van Engels dolby naar Engels stereo om geluid te krijgen op mijn TV.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ben Deadwood opnieuw aan het kijken, lang geleden dat ik die gezien heb maar nog steeds een aanrader! _/-\o_
Wel apart, een HBO serie op Netflix.
Mogen er van mij nog wel meer bij: The Wire en Boardwalk Empire bv.
Maar ik had iets gelezen over een contract tussen Amazone en HBO dus dat zal voorlopig wel niet gebeuren, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik geloof dat het er mee te maken heeft dat Deadwood een co-productie was met een ander netwerk, anders was ook die hoogstwaarschijnlijk niet op Netflix gekomen. Je hebt weinig kans dat de andere series die je noemt er wel op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ray Donovan s2 vandaag ook toegevoegd. Ondergewaardeerde serie wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Schimanski81 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:26:
Erg goede serie inderdaad, bevalt me meer dan prima. Seizoen 3 is ook onlangs begonnen :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Schimanski81 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 00:26:
_/-\o_

de afgelopen 3 weken S01 en S02 gekeken.. echt heel goed IMHO

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

SeatRider schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:44:
[...]

Hm, Frasier zou ik wel leuk vinden om weer eens opnieuw te bingewatchen. Ben vorige maand begonnen met HIMYM, ben nu bijna klaar voor iets nieuws anders :)
Ook zo wat, zie ik nu pas dat alleen seizoenen 1-8 van HIMYM erop staan. Het laatste seizoen mist dus (nog?).

Edit: volgens http://www.netflix-nederl...hijnen-series-op-netflix/ wordt die "zomer 2015" verwacht, lekker SMART :)

[ Voor 16% gewijzigd door SeatRider op 17-07-2015 08:56 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik wacht nog *steeds* op Star Trek :| Nergens een ETA voor NL.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
XanderDrake schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:40:
Ik denk dat je niet de enige bent... ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
XanderDrake schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:40:
Dan hopelijk wel de remastered versions van tng :P

De originele versies zijn op moderne tv's onkijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Adlermann schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:44:
Ja. 4:3 is best een frustrerende ervaring tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
XanderDrake schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:45:
[...]

Dat boeit niet zo, maar de resolutie van de sfx zijn heel laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
XanderDrake schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:45:
[...]

Daar is toch pillarbox voor? Dan is het meestal nog een groter beeld dan vroeger op een 28" beeldbuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:32:
Erg vervelend. Snap Netflix wel omdat het bij veel plekken gemeengoed was op 1 Netflix account te nemen en die met iedereen te delen (zal mijn mening over dat type mens maar voor me houden). Maar daar is de rest nu blijkbaar de dupe van.
Ooh wij doen dat ook :)
Is daar iets op tegen dan? We betalen met zijn vieren (vier vrienden) allemaal 3,- pm en kijken dan via het 11,99 abbo. Hadden ze dat maar niet aan moeten bieden toch :) (we hebben dus 1 login maar wel 4 aparte gebruikers)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-07-2015 22:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:29
Kennelijk definieert dat gelijk een type mens bij deze moderator. Meermaals heb ik anderen gebruik laten maken van mijn account, allen hebben zij nu zelf ook Netflix. Eigenlijk heb ik op die manier juist abonnees aangedragen. Brengen dus meer euros aan zodat ze extra kunnen inkopen ipv inkomsten derven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:13:
Meteen mooi voorbeeld. Mijn zoon klapt de hoes van de IPAD dicht (die gaat dus in slaapstand) en gaat buiten spelen. Ik start nu op mijn laptop Netflix op:

[afbeelding]

Die sessie op de IPAD word dus vastgehouden, terwijl die niet afspeelt.
Even melden bij Netflix dan. Misschien kunnen ze het blokkeer algoritme aanpassen. Op zich vind ik het niet onlogisch dat ze erop toezien dat je ook maar maximaal 4 streams tegelijk gebruikt. Alleen lastig kan het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Dan hopelijk wel de remastered versions van tng :P

Ja eindelijk dan eens. Ik heb in de USA Star Trek Original remastered op Netflix gezien. Ik stond paf, de extra special effects zijn prachtig gedaan gedaan en het beeld en geluid knalt van het scherm. Wel nog steeds in 4:3. Benieuwd wanneer wij dit in NL mogen verwachten.

Maar gelukkig is er wel Battlestar Galactica new series op Netflix NL. Wat een steengoede serie, alleen nooit uitgekeken. Nu weer begonnen met Seizoen 1. :)

Afbeeldingslocatie: http://gamerstavern.org/wp-content/uploads/2015/02/strektos14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.syfy.com/_cache/images/assets/battlestar_galactica/2010-11/photo_cylon_01_129044456378___CC___685x385.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan sinds kort 2 seizoenen Ray Donovan op Netflix. Erg goede en afwisselende serie, alhoewel je er wel even in moet komen. Ik heb in korte tijd twee seizoenen gekeken, dus een prima binge watch serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 22:24:
[...]

Maar gelukkig is er wel Battlestar Galactica new series op Netflix NL. Wat een steengoede serie, alleen nooit uitgekeken. Nu weer begonnen met Seizoen 1. :)
Heb drie jaar geleden in korte tijd alle seizoenen gekeken. Ik begon sceptisch, omdat ik de oude serie kende. Maar na een paar afleveringen kon ik niet meer stoppen. Kan niet geloven dat die serie alweer 10 jaar oud is! Laat staan de originele...

Maar nu de nieuwe op Netflix staat, kan ik misschien mijn vrouw er mee kennis laten maken. Nu we toch aan het wachten zijn op nieuwe seizoenen van The Walking Dead en Grimm.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Sinds de laatste update van de Netflix app op mijn PS3 (v 1.10) wordt de stream regelmatig onderbroken. De rode cirkel wordt zichtbaar en laadt tot 25%. Ik kan het probleem verhelpen door de PS3 of de app af te sluiten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb verder geen problemen met mijn internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:20
Die update van de PS3 netflix app was een week geleden ofzo toch? Ik heb sindsdien nog regelmatig gebruik gemaakt van die app, en geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Homerius schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:01:
Die update van de PS3 netflix app was een week geleden ofzo toch? Ik heb sindsdien nog regelmatig gebruik gemaakt van die app, en geen enkel probleem gehad.
Klopt. Misschien is het de PS3 zelf wel. Ik zal de app even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

http://www.netflix-nederl...erug-voor-vierde-seizoen/

Er komt geen 4e seizoen van Lilyhammer :'( .

Ondanks dat ik het laatste seizoen wat minder vond (door de scenes in Brazilië), zag ik toch uit naar een nieuw seizoen. Jammer...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Jammer :-( seizoen 1 van Lillehammer vond ik erg vermakelijk. Seizoen 2 en 3 werden iets te gek maar leuk voor tussendoor.
Joach1m schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 09:47:
Sinds de laatste update van de Netflix app op mijn PS3 (v 1.10) wordt de stream regelmatig onderbroken. De rode cirkel wordt zichtbaar en laadt tot 25%. Ik kan het probleem verhelpen door de PS3 of de app af te sluiten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb verder geen problemen met mijn internetverbinding.
Hier heb ik ook last van op de PS4 en heel soms op chromecast sinds de laatste update. :(

[ Voor 29% gewijzigd door polopolo150 op 25-07-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Erg jammer! Was een erg leuke serie.

Gisteren voor het eerst reclame gehad voordat een aflevering begon. :o Wel van Netflix zelf van hun nieuwe Original maar ik hoop niet dat dit veel meer gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
KillerBee schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:04:

Ondanks dat ik het laatste seizoen wat minder vond (door de scenes in Brazilië), zag ik toch uit naar een nieuw seizoen. Jammer...
Goede beslissing. S1 was erg leuk, 2 al wat minder maar vermakelijk. Ik ben halverwege S3 afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Erulezz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:23:

Gisteren voor het eerst reclame gehad voordat een aflevering begon. :o Wel van Netflix zelf van hun nieuwe Original maar ik hoop niet dat dit veel meer gaat worden.
Serieus? Dat is wel ruk zeg. Laten ze dan de prijs met bv €2,- verhogen. Reclame zit ik niet op te wachten.
KillerBee schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:04:

He gadsie slecht nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 12:52

Cyphax

Moderator LNX
Donstil schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Serieus? Dat is wel ruk zeg. Laten ze dan de prijs met bv €2,- verhogen. Reclame zit ik niet op te wachten.
Ik denk dat ze dit niet doen voor reclame-inkomsten, moeten ze zichzelf dan betalen? :P Ik denk dat ze dit doen om jou verslaafd te houden aan hun dienst.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cyphax schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Ik denk dat ze dit niet doen voor reclame-inkomsten, moeten ze zichzelf dan betalen? :P Ik denk dat ze dit doen om jou verslaafd te houden aan hun dienst.
Misschien is dat wel de reden waarom ik de reclames nog niet gezien heb. Ik log zeker eens per dag in en kijk al hun eigen series (althans de meeste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou het moge duidelijk zijn dat één van de grote voordelen van een betaaldienst is dat je vrij zonder reclame kunt kijken. Voor nu denk ik positief maar mocht het inderdaad die kant op gaan dan gaat het gezeik opleveren, ook al is het voor eigen series.

Overigens zullen waarschijnlijk toch relatief weinig mensen opzeggen in zijn geval, zolang je het maar langzaam en geleidelijk introduceert. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 18-09 21:52
Erulezz schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:23:

Is niet nieuw. Ik heb het in het vorig jaar enkele keren gehad voor Orange is the new black. Na enkele keren die reclame, nooit meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

100x liever reclame over series van Netflix dan reclame over maandverband, luiers, geurtjes of andere meuk. Wie weet pik ik er nog een leuke nieuwe serie door op :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Gonadan schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:10:
Nou het moge duidelijk zijn dat één van de grote voordelen van een betaaldienst is dat je vrij zonder reclame kunt kijken. Voor nu denk ik positief maar mocht het inderdaad die kant op gaan dan gaat het gezeik opleveren, ook al is het voor eigen series.

Overigens zullen waarschijnlijk toch relatief weinig mensen opzeggen in zijn geval, zolang je het maar langzaam en geleidelijk introduceert. :P
Deze reclame kon ik gelukkig ook direct overslaan. Als het maar niet de kant op gaat van Hulu, want dat is echt drama als ik erover lees! Betaaldienst en dan enorm veel reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hulu is 30 seconden reclame op de helft van de aflevering, bij hulu films weer niet afaik. 30 seconden is korter dan torrenten :) tv is nb duurder en heeft een overvloed aan reclame tussen alle oninteressante programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
The Americans seizoen 2 vanaf 1 augustus beschikbaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Xyphoid schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Heb drie jaar geleden in korte tijd alle seizoenen gekeken. Ik begon sceptisch, omdat ik de oude serie kende. Maar na een paar afleveringen kon ik niet meer stoppen. Kan niet geloven dat die serie alweer 10 jaar oud is! Laat staan de originele...
Zelfde hier: Begonnen met een aflevering, vondt het maar zus-zo. Toch blijven verder kijken want een slechte serie krijgt geen hoop extra films erbij gemaakt natuurlijk. Voor ik het wist zat ik elke dag na het werk tot ik ging slapen BSG te kijken en mijn hele weekends gingen eraan door die reeks. Eens dat hele verhaal in gang komt, en relatief gezien zeer weinig 'filler' episodes, is dat gewoon niet meer te stoppen.

Ik krijg m'n vriendin er helaas niet aan (eerste aflevering gezien, vond het 'slechte scifi' - komende van iemand die ook niet geinteresseert is (lees: ze vindt het slecht) in Star Wars, Star Trek, Firefly, of zo'n beetje alles wat aanzien wordt als goede '(space) scifi' betekent dat uiteraard niets) , dus ze zal nooit de hype begrijpen. (En ik moet dan maar in m'n eentje een re-run doen). Achja, her loss. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Tokkes op 26-07-2015 00:14 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Laatst online: 18-09 14:57
Vandaag de helpdesk lastig gevallen over de reclame bij netflix. Ze hebben het voor mij uitgeschakeld.

Dus iedereen die er last van heeft even contact opnemen met de helpdesk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
hhoekstra schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:05:
Vandaag de helpdesk lastig gevallen over de reclame bij netflix. Ze hebben het voor mij uitgeschakeld.

Dus iedereen die er last van heeft even contact opnemen met de helpdesk :P
Goed om te weten :)
Manke schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:53:
Hulu is 30 seconden reclame op de helft van de aflevering, bij hulu films weer niet afaik. 30 seconden is korter dan torrenten :) tv is nb duurder en heeft een overvloed aan reclame tussen alle oninteressante programma's
Het is niet korter dan torrenten als Sonarr alles automatisch download en Plex het indexeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:23:
[...]

Goed om te weten :)

[...]

Het is niet korter dan torrenten als Sonarr alles automatisch download en Plex het indexeert.
Sonarr, had er nooit van gehoord, ziet er interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb (nog) geen Netflix abonnement maar zit er wel aan te denken om een abo te nemen.
Voornaamste reden: de reclames op tv :r
Het wordt steeds erger; een filmpje/serie kijken op tv is gewoon niet leuk meer.

Nu ben ik in september begonnen met de serie Gotham op Veronica, die ze na 4 afleveringen alweer van de buis ghaald hebben wegens te lage kijkcijfers (ca 330.000).
Ik zie dat Netflix de rechten gekocht heeft, maar als ik op de site kijk bij huidige series of series die eraan zitten te komen kan ik helemaal niks erover vinden.
Seizoen 1 begon in september en telt 16 afleveringen.
Netflix zou seizoen 1 gaan uitzenden zodra het tv seizoen klaar was (wat ondertussen al een paar maanden geleden moet zijn).
Iemand die op Netflix al iets van Gotham heeft gezien?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:04:
Iemand die op Netflix al iets van Gotham heeft gezien?
Ik zie niks verschijnen als ik Gotham bij zoeken op de Netflix site zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Joach1m schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 09:47:
heb dit ook regelmatig :(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
For example, should Gotham get picked up for a Season 2, then Season 1 will appear on Netflix a few weeks before the Season 2 premiere date - likely sometime in September 2015.
http://www.ign.com/articl...before-the-show-premieres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06

Superkiwi

Hoi doei

Dank u! :)
Dat wordt dan toch maar een abootje tegen die tijd ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 68 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.