Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

Net Continuüm afgekeken op Netflix. Wat een waardeloos einde zeg! Net of het budget op was en ze nog net genoeg geld hadden om het verhaal af te ronden in de laatste aflevering. Best een domper.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
page404 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:40:
Net Continuüm afgekeken op Netflix. Wat een waardeloos einde zeg! Net of het budget op was en ze nog net genoeg geld hadden om het verhaal af te ronden in de laatste aflevering. Best een domper.
S1 of S2?

S1 heb ik gezien, ben nog bezig in de eerste aflevering van S2.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een seizoen 3 maar dat staat niet op Netflix. Seizoen 4 zit in de pijplijn. Wikipedia: List of Continuum episodes

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:39:
[...]

Er is ook een seizoen 3 maar dat staat niet op Netflix. Seizoen 4 zit in de pijplijn. Wikipedia: List of Continuum episodes
Das goed nieuws. Die zal vast een keer op Netflix komen. En anders via andere kanalen.
Ik had echt zoiets van: WTF, zo laat je je kijkers niet achter.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Geen wonder! Het is ook geen einde.
Als er een serie op Netflix staat, wil niet niet zeggen dat ze alle seizoenen hebben ;)
Dan zou ik daarvoor IMDB raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMDB: Between (TV Series 2015– ) krijgt een 5,5 op IMDb. Helemaal niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:52:
Nu Between aan het kijken. Typische Amerikaanse rommel of speelt het in Canada? Geen oog voor details, ongeloofwaardig, slecht geacteerd, vervelende personages, stereotypes, en nog veel meer.
Blijvertje dus? ;)

oh je laatste post gemist :D

[ Voor 4% gewijzigd door Katerin op 27-05-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katerin schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Blijvertje dus? ;)

oh je laatste post gemist :D
Een 5,5 is wel echt heel laag. Under the Dome krijgt bijvoorbeeld een 7 en ook dat vind ik niks, maar genoeg mensen geven het een nette voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Eerste aflevering van Between was middelmatig (6+ voor mij)

Valt in het niet bij House of Cards / Walking Dead. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
is er bekend wanneer het laatste seizoen van the walking dead beschikbaar komt op netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 23:28

XanderDrake

Build the future!

Voor een serie is 5,5 echt zeer mager.
Ter illustratie: Defiance, een sci-fi serie die het ook niet haalt bij Star Trek en BSG, maar wel redelijk vermakelijk is, haalt een 7. Die serie kon mij nét tot het einde vermaken.

Van Defiance is nu ook een nieuw seizoen uit. En dat wist door de Netflix app op Android :) Er zat ineens een Belletje-icoon (voor notifications) rechts boven en daar stond die melding in!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
Er zijn zoveel series, dat ik eigenlijk alleen maar begin aan een serie als die minimaal een 8 heeft op imdb. Alleen Continuum met een 7.8 op moment is een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van een Chromecast om Netflix te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:27:
ik kijk niet anders :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08

Reinier

\o/

Super. Ik kijk ook soms via de browser (FF met dat Silverlight-gedrocht) maar dan is de beeldkwaliteit beduidend slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kijk alleen maar op de chromecast, sterker nog, het hele gezin. Elke tv heeft een chromecast. Verder kijk ik af en toe op de ipad zelf als er geen tv in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je met de chromecast kijkt kun je ook drie maanden videoland krijgen als proef (1 cent)
Komt lang niet in de buurt van Netflix, maar voor 1 cent vind ik het nog wel de moeite waard ;)

https://cast.google.com/chromecast/offers/

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:37
Wybo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:24:
Als je met de chromecast kijkt kun je ook drie maanden videoland krijgen als proef (1 cent)
Komt lang niet in de buurt van Netflix, maar voor 1 cent vind ik het nog wel de moeite waard ;)

https://cast.google.com/chromecast/offers/
Tenzij je niet je subscription annuleert, dan wordt die 1 cent ineens wat meer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Je weet dat dit geen einde maar dat hierna nog minimaal 2 seizoenen komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:52:
Nu Between aan het kijken. Typische Amerikaanse rommel of speelt het in Canada? Geen oog voor details, ongeloofwaardig, slecht geacteerd, vervelende personages, stereotypes, en nog veel meer.
Ik heb het ook een kans gegeven ondanks jouw post.Twee afleveringen gezien.
En je hebt helemaal gelijk, zeer matig tot slecht. Van het niveau en kaliber Under the Dome, Revolution, Walking Dead en 4400.
Dit ga ik niet meer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand al sense8 gekeken? lijkt me een mooie serie, van de makers van The Matrix en deed me denken aan Heroes...

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Majin Buu schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:13:
Iemand al sense8 gekeken? lijkt me een mooie serie, van de makers van The Matrix en deed me denken aan Heroes...
Sense8 is op 5 juni pas beschikbaar, dus ik denk niet dat iemand er wat van gezien heeft, anders dan de trailer. Mij lijkt het ook een erg gave serie.

Zie ook Wikipedia: Sense8

Ik zie nu pas, dat er drie trailers zijn voor Sense8: http://www.netflix.com/WiMovie/80025744

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2015 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb zelfs aan vrouwlief moeten uitleggen dat Netflix en de Chromecast twee verschillende dingen zijn. Oftewel: super, ik zou niets anders willen. Ook hier hebben alle tv's een Chromecast ingeplugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
zacht schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Ik heb zelfs aan vrouwlief moeten uitleggen dat Netflix en de Chromecast twee verschillende dingen zijn. Oftewel: super, ik zou niets anders willen. Ook hier hebben alle tv's een Chromecast ingeplugd.
Haha, hier hetzelfde. Toen ik het hele AV-appartuur moest instellen bij mijn ouders moest ik op de receiver en de Tv de chromecast maar hernoemen dan Netflix, dan wisten ze tenminste wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Blijft ie dan altijd via je telefoon streamen, of verplaatst ie de stream daarna naar de Chromecast, en kun je effectief je telefoon uitzetten?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Je kan je telefoon uitzetten, Netflix blijft dan draaien op de Chromecast.

Wel is het zo dat je telefoon jouw afstandsbediening is, wil je Netflix op pauze zetten dan moet je telefoon weer aan. Misschien ook handig om te weten dat je ook je laptop (Google Chrome met Cast extensie) kan gebruiken om Netflix te besturen op je Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:51:
Blijft ie dan altijd via je telefoon streamen, of verplaatst ie de stream daarna naar de Chromecast, en kun je effectief je telefoon uitzetten?
De Chromecast streamt dan zelf, je telefoon kun je voor andere zaken gebruiken. Twee dagen na de eerste Chromecast heb ik er één voor de slaapkamer bijgekocht. Het is echt een superapparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
zacht schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:34:
[...]

De Chromecast streamt dan zelf, je telefoon kun je voor andere zaken gebruiken. Twee dagen na de eerste Chromecast heb ik er één voor de slaapkamer bijgekocht. Het is echt een superapparaatje.
Hier ook alle tv's een chromecast. Naast netflix ideaal voor YouTube, npo uitzending gemist enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Rockvee2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:06:
Eerste aflevering van Between was middelmatig (6+ voor mij)

Valt in het niet bij House of Cards / Walking Dead. .
Tja, dat vond ik ook van Arrow en The Vampire Diaries. Maar uiteindelijk hebben ze allemaal geleerd om een beetje te acteren. Op het gezicht van Oliver Queen was zowat emotie uit te lezen... duurde wel paar seizoenen...

Het is nu nog niet helemaal duidelijk welke kant serie zal gaan. Er zit weinig vaart in, te weinig spanning en nog geen interessante personage's. Ik geef het nog niet op, maar er moet inderdaad snel wat gebeuren.

Verder vond ik (verrassend genoeg) Hell on Wheels een zeer boeiende serie. Ik ben helemaal geen fan van westerns, dus was voor mijzelf een openbaring... en uiteindelijk genieten van BSG. Wat een superserie! Jammer alleen dat Netflix geen extended afleveringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
Olga2000 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Tja, dat vond ik ook van Arrow en The Vampire Diaries. Maar uiteindelijk hebben ze allemaal geleerd om een beetje te acteren. Op het gezicht van Oliver Queen was zowat emotie uit te lezen... duurde wel paar seizoenen...

Het is nu nog niet helemaal duidelijk welke kant serie zal gaan. Er zit weinig vaart in, te weinig spanning en nog geen interessante personage's. Ik geef het nog niet op, maar er moet inderdaad snel wat gebeuren.

Verder vond ik (verrassend genoeg) Hell on Wheels een zeer boeiende serie. Ik ben helemaal geen fan van westerns, dus was voor mijzelf een openbaring... en uiteindelijk genieten van BSG. Wat een superserie! Jammer alleen dat Netflix geen extended afleveringen heeft.
Hell on Wheels vond ik ook erg leuk!

Arrow ben ik ook geen grote fan van en om eerlijk te zijn vind ik Daredevil niet veel hoger qua kwaliteit.
Vorige week een keer wat Hemlock Grove gekeken, maar dat vond ik toch maar tegenvallen, beetje een tienerserie ofzo, net als Vampire Diaries. Dan kijk ik liever Penny Dreadfull en True Blood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Arrow is te erg uitgemolken.. jammer, heel jammer.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zag iemand laatst in een serie topic Peaky Blinders (BBC) aanraden. Leek me wel wat maar geen zin meer om te downloaden.

S1 staat sinds vandaag op Netflix, 8,8 op IMDB, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

Cyphax

Moderator LNX
zacht schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:34:
[...]

De Chromecast streamt dan zelf, je telefoon kun je voor andere zaken gebruiken.
Maar niet voor Netflix volgens mij. De kinderen kijken nog weleens graag iets op Netflix en als ik dan mijn telefoon gebruik om de Chromecast aan te sturen, dan kan ik niets meer met die Netflix-app zonder de stream op de Chromecast te stoppen, volgens mij.
Ik moet eens proberen wat er gebeurt als ik de wifi uitzet terwijl ie nog afspeelt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Maar niet voor Netflix volgens mij. De kinderen kijken nog weleens graag iets op Netflix en als ik dan mijn telefoon gebruik om de Chromecast aan te sturen, dan kan ik niets meer met die Netflix-app zonder de stream op de Chromecast te stoppen, volgens mij.
Ik moet eens proberen wat er gebeurt als ik de wifi uitzet terwijl ie nog afspeelt.
Net getest, aflevering aangezet, naar Chromecast gestuurd, die was nog aan het laden toen ik de wi-fi op mijn telefoon uitzette. Hij laadde vrolijk door en speelde af. Vervolgens via 3g iets anders geprobeerd te kijken, dat ging ook. Toen ik de wi-fi weer inschakelde en de Netflix-app startte herkende de app weer dat ik aan het casten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik zou ook wel hebben gegokt dat het zo werkt. Eigenlijk zou die app dan lokaal iets anders moeten kunnen afspelen naast de Chromecast. Maarja, kleinigheidje op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
Proefabbo videoland genomen voor 3 maand. Gelijk weer opgezegd.
Wat is die app slecht! Geen dd+ enz. De streams zijn ook geen hd kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

http://www.nu.nl/film/406...lame-en-afleveringen.html

Not amused... :| tenzij de kijker de mogelijkheid krijgt om reclame over te slaan, zie ik persoonlijk nog maar weinig nut in Netflix, als ze hier echt toe overgaan.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 16:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Op The Verge las ik dat zeer veel mensen hun Netflix zouden opzeggen als ze reclame zouden laten zien. Dat risico willen ze vast niet nemen.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 18-09 17:10

Yucko

One clown to rule them all !

reclame blijft reclame, of het nu om producten van derden gaat of van netflix zelf.

Eerst introduceren ze de feature dat bij sommige series bij het bing-watchen de openings-tune wordt overgeslagen, en nu gaan de daarvoor in de plaats reclames plaatsen 8)7

Maar goed, eens even afwachten of het ook echt iets is wat mainstream gaat worden.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zodra ik het zelf krijg ga ik gewoon klagen bij hun support... als genoeg mensen dat doen verdwijnt het vast wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik snap die ophef niet zo. boeie dat er vooraf of achteraf 1 reclamespotje doorheen komt. geeft mij mooi de tijd om me in de bank te installeren. alsof je met bingewatchen er ook echt uren mee verliest.
zolang er maar geen reclameblokken van 5 minuten in de episodes zelf zitten

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Je betaalt al genoeg geld, vind die advertenties dus pure b/s.
Als dat gaat gebeuren, back 2 downloading.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Mja, advertenties is potentieel wel een dealbreaker. Daar zou ik mijn abonnement waarschijnlijk voor stopzetten. Nou gaat dat vooral over onderbrekingen, zoals op normale TV. Dat is één van de redenen om Netflix te willen gebruiken voor mij.
Aan de andere kant: als ze voor elke video die je start een keer een advertentie laten lopen van een paar seconden, dan kan ik daar denk ik wel mee leven. Maar liever niet natuurlijk. Ik betaal liever maandelijks een euro meer als het kiezen is tussen advertenties en advertentievrij. Net als op Tweakers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Paar seconden vind ik al niet prettig. Zeker bij series wil ik gewoon rustig even lezen waar de volgende aflevering over gaat. (ik baal al dat ik op de pc daar die klote recommend zooi heb staan ipv de omschrijving bij de eerste paar afleveringen van elk seizoen.)
Ik zoek zelf wel uit wat ik wil zien, heb Netflix niet nodig om hun originals gepromoot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Het zijn promo's voor eigen programma's. Wat er later wellicht gaat komen zijn advertenties van derde partijen, maar dan geen maandelijkse kosten. Kan je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

beschuit schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:44:
Het zijn promo's voor eigen programma's. Wat er later wellicht gaat komen zijn advertenties van derde partijen, maar dan geen maandelijkse kosten. Kan je kiezen.
Hmm. Compleet ondemand TV met reclame, niet met alle series maar wel gratis. Er is wel iets voor te zeggen.

Als je een normaal TV abbo hebt betaal je €15 en krijg je naast ontzettend allerlei zenders die je niet kijkt en veel slechte programmas ook nog es ontzettend veel reclame.

Of je kan permanent Uitzending Gemist kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 15:15
Reclames tussen m'n afleveringen door zit ik dus ook echt niet op te wachten bij een dienst waar ik voor betaal, ook al zijn het alleen reclames van Netflix zelf. Dat is potentieel wel een deal breaker voor mij als ze dat invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ben een fan (en lid) van Netflix sinds ze in Nederland zitten. Maar als ik één commerciële reclame zie dan beëindig ik m'n abonnement. Reclames voor andere Netflix shows zullen niet direct reden zijn om m'n abonnement te beëindigen, maar ik zal daar ook zeker niet blij mee zijn. Als ik iets aanklik, dan moet 't starten.

Er zijn genoeg bestaande middelen voor promotie. Daarnaast zouden ze eventueel nog gewoon een show met trailers kunnen maken, en die ergens bovenaan de lijst zetten. Geïnteresseerden kunnen er zelf op klikken dan. Opt-in dus.

Maar Peaky Blinders? Mooi, ik was erg benieuwd naar die show!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
beschuit schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:44:
Vergelijkbaar met Spotify dan. Ik zou dan toch m'n abonnement willen behouden. :)

Op zich heb ik ook geen problemen met promotie van Netflix-series binnen Netflix, als het maar niet te vaak is en helemaal mooi zou zijn als je daar zelf voor kan kiezen. Ik vind het misschien interessant, een ander juist weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
We hebben het hier toch over reclame als in een soortgelijke reclame dat je zou zien op het film1 tv kanaal? Dat kan ik zelf nog wel hebben. Zodra ze films/series gaan onderbreken voor reclame dan is het snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een reden van het (betaalde) gebruik van Netflix is dat wordt afgespeeld wat ik wil, wanneer ik het wil. Niet pas na verplicht ergens anders naar moeten kijken. Het zou wat worden als er bij opstarten van Windows eerst een filmpje komt over andere diensten van Microsoft :+

Als ik inspiratie zoek voor meer dan kan ik ook zelf klikken op 'geef me suggesties'...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Sméagol schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:15:
Ik ben een fan (en lid) van Netflix sinds ze in Nederland zitten. Maar als ik één commerciële reclame zie dan beëindig ik m'n abonnement. Reclames voor andere Netflix shows zullen niet direct reden zijn om m'n abonnement te beëindigen, maar ik zal daar ook zeker niet blij mee zijn. Als ik iets aanklik, dan moet 't starten.

Er zijn genoeg bestaande middelen voor promotie. Daarnaast zouden ze eventueel nog gewoon een show met trailers kunnen maken, en die ergens bovenaan de lijst zetten. Geïnteresseerden kunnen er zelf op klikken dan. Opt-in dus.

Maar Peaky Blinders? Mooi, ik was erg benieuwd naar die show!
Zo denk ik er ook over, ik betaal voor een dienst. Waarom moeten er dan nog reclame's bij. Als netflix nederland daardoor eerder gelijk word gezet met het aanbod in america, dan zeg ik: ja, dan vind ik het niet erg. Maar anders ga ik me er zeker aan storen!.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
MTV DNA schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:28:
Reclames tussen m'n afleveringen door zit ik dus ook echt niet op te wachten bij een dienst waar ik voor betaal, ook al zijn het alleen reclames van Netflix zelf. Dat is potentieel wel een deal breaker voor mij als ze dat invoeren.
Gister had ik de eerste 'reclame' na een film. Ik was klaar met kjiken van een film gign wat doen en toen ging hij een trailer afspeler van sense8. super irritant, maar ja, nog geen dealbreaker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
NA de film? Daar zou ik me ook nog niet zo snel aan storen. :) Ik stop films sowieso eigenlijk als de aftiteling begint, dus ik vermoed die niet zo snel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Adlermann schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:28:
[...]

Gister had ik de eerste 'reclame' na een film. Ik was klaar met kjiken van een film gign wat doen en toen ging hij een trailer afspeler van sense8. super irritant, maar ja, nog geen dealbreaker natuurlijk.
Dat is al een tijdje zo. Raad je een film aan, is geen reclame. Kun je ook gewoon wegklikken of uitzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Laatst online: 18-09 15:15
Na een film is wel anders dan tussen 2 afleveringen van een serie door, dat is wat mij betreft toch een immersion breaker.

Ik snap sowieso niet zo waarom ze voor zichzelf reclame moeten maken, daar verdienen ze toch niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe meer eigen content wordt gekeken, hoe minder andermans. Ik kan me voorstellen dat andermans content deels betaald wordt per view.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

F_J_K schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:01:
Hoe meer eigen content wordt gekeken, hoe minder andermans. Ik kan me voorstellen dat andermans content deels betaald wordt per view.
Dit dus.
Punt is wel dat Netflix nu al behoorlijk pushed naar eigen content, in welk genre ik ook kijk of welke serie Netflix ook aanraadt; eerst komen de eigen series. Dan pas de andere.

Dus inderdaad een trailertje er tussendoor, ik weet het niet... Aan de ene kant vind ik het maar niets, aan de andere kant meestal kijk ik één ding achter elkaar, dus merk ik het niet echt.

Ohja: Archer Seizoen 6 staat erop! *O* *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door XanderDrake op 03-06-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:53

-d-

F_J_K schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:01:
Op de Sony wikileaks kan je vinden hoe Netflix betaald - verassend genoeg niet per view, maar vaste prijs per film/episode.

Netflix content heeft natuurlijk exclusiviteit - wat voor Netflix extra waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Laatst online: 16-09 21:49
sinds kort ook netflix icm een apple tv.
Moet zeggen het heeft me positief verrast. Kwaliteit is meer dan prima (ook HD). Het aanbod van films is niet altijd actueel maar eerdat je alle films hebt gekeken dan ben je wel weer een tijdje verder. De exclusieve netflix series heb ik nog niet geprobeerd. Een dezer dagen eens proberen. Op internet is ook goed te volgen wat er weer is toegevoegd aan netflix in NL/BE.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Kan iemand mij een tip geven? Ik zoek een serie die zich in de middeleeuwen afspeelt. Heb de tudors al gezien maar hoop dat iemand mij kan wijzen op een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 10:29
jaydenjarno schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:22:
Kan iemand mij een tip geven? Ik zoek een serie die zich in de middeleeuwen afspeelt. Heb de tudors al gezien maar hoop dat iemand mij kan wijzen op een pareltje.
Borgias

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Borgias staat niet op Netflix toch? Misschien als goede aanvulling. Serie die op Netflix staat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
jaydenjarno schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:27:
Borgias staat niet op Netflix toch? Misschien als goede aanvulling. Serie die op Netflix staat :-)
Evengoed Borgias kijken. Stel je een veel betere Tudors voor ;) Volgens mij worden enkele karakters zelfs in beide genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Zou wel willen. Heb alleen geen idee waar die zo snel vandaan te halen zonder illegaal te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Je moet even kijken of het op Netflix NL staat volgens mij wel:
Marco Polo, Reign, Outlander, Merlin, Spartacus?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
jaydenjarno schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:59:
Zou wel willen. Heb alleen geen idee waar die zo snel vandaan te halen zonder illegaal te doen
Op vakantie gaan naar Scandinavië of de VS, daar staat ie wel op Netflix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Haha. Die vakantie zou wel fijn zijn. Alleen dan maar zonder Netflix. Marco Polo maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
jaydenjarno schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:03:
Haha. Die vakantie zou wel fijn zijn. Alleen dan maar zonder Netflix. Marco Polo maar eens kijken
Vind hem zwaar tegenvallen. Ben nog niet verder gekomen dan aflevering 4. Het is meer een martial arts serie dan historisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Hhmmm. Daar gaat mn nieuwe serie haha. Wat is er dan aan te raden?op Netflix he haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

jaydenjarno schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:27:
Hhmmm. Daar gaat mn nieuwe serie haha. Wat is er dan aan te raden?op Netflix he haha
Ik kan hem je wel aanraden. Prachtige serie! Kan niet wachten op het volgende seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18-09 16:31
mickjuh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Ik kan hem je wel aanraden. Prachtige serie! Kan niet wachten op het volgende seizoen
+1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik ben nu een paar afleveringen bezig met Sense8 en het is supergoed of een kolossale miskleun, het kan nog alle kanten op gaan. Het is in ieder geval uniek, de Wachovskis hebben iets gemaakt dat zich niks aan trekt van de standaard manier van TV series maken. Het gebruik van lokaties wereldwijd geeft de serie een basis in realiteit die mooi afsteekt met de rest van het verhaal dat super vaag is.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dom vind is dat er geen notificatie functie in de Windows 8 app zit. Ik moet maar gokken of er een nieuwe aflevering beschikbaar is voor de serie die ik volg. Dat is overigens Penny Dreadful als je die nog niet kijkt zeker een aanrader want zo'n hoge kwaliteit leveren weinig series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
*knip*

Dit kwam ongetwijfeld een keer langs: met de android app Upflix krijg je een melding van nieuw toegevoegde films.

[ Voor 67% gewijzigd door Mx. Alba op 06-06-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mickjuh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Het is zo veel meer dan martial arts. Het is inderdaad een prachtige serie, met zoveel nuances, politiek, goed acteerwerk. Kan ook niet wachten op het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nitai schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:53:
[...]

Het is zo veel meer dan martial arts. Het is inderdaad een prachtige serie, met zoveel nuances, politiek, goed acteerwerk. Kan ook niet wachten op het nieuwe seizoen.
De meeste reviewers zijn het met me eens: weinig substantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Brent schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:59:
[...]

Oh, dan moet je wel gelijk hebben? 8)7
Vergeleken met GoT wellicht (waar de meeste reviews op gebaseerd zijn). Maar dan nog, geef het zelf een kans ipv naar iemand te luisteren die het tot de 4e ep heeft volgehouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ga dan toch maar Marco polo kijken. Wacht nog op homeland seizoen 4, the americans seizoen 2, under the dome seizoen 2. Maar dat laat op zich wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Brent schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:59:
[...]

Grappig, ik hoor zelf persoonlijk weer andere verhalen dan dat jij ze leest. Ik was in ieder geval na de eerste aflevering al verkocht en hoop dat er meerdere seizoenen mogen volgen en hier niet zomaar de stekker uit word getrokken.
Nitai schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:53:
[...]

Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nitai schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Oh, dan moet je wel gelijk hebben? 8)7
Er valt geen gelijk te hebben: sommigen vinden vechtkunst en mooie beelden genoeg.

Het is echter niet historisch interessant, en dat was de vraag. Het verhaal heeft weinig substantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Gebruik zelf Netflix voornamelijk op mijn PS4 maar heb het nu ook op mijn Android telefoon geïnstalleerd. Echter kan ik daar niet op inloggen. Hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet goed is. Als ik via de website inlog met dezelfde gegevens werkt het wel.
Iemand enig idee of een soort gelijke ervaring?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Ja die ervaring heb ik ook. Maar dan op iPad. Toevallig ook gekoppeld aan facebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Niet gekoppeld aan facebook.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 18-09 16:31
Phydomir schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:53:
Gebruik zelf Netflix voornamelijk op mijn PS4 maar heb het nu ook op mijn Android telefoon geïnstalleerd. Echter kan ik daar niet op inloggen. Hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet goed is. Als ik via de website inlog met dezelfde gegevens werkt het wel.
Iemand enig idee of een soort gelijke ervaring?
Recentelijk je wachtwoord veranderd? Dat kan wel even duren voordat alles doorgevoerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dacuuu schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:03:
[...]

Recentelijk je wachtwoord veranderd? Dat kan wel even duren voordat alles doorgevoerd is.
Nee, ook niet. Werkt overal behalve op mijn telefoon. Niet dat ik het daar heel veel op zal gebruiken maar vind het gewoon irritant dan het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met de nieuwste versie van Firefox Netflix kijken zonder Silverlight? Het schijnt te kunnen lees ik her en der op internet, maar als ik inlog blijft ie om Silverlight zeuren. Ook na cookies wegmikken. Windows platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 07 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Nee, ook niet. Werkt overal behalve op mijn telefoon. Niet dat ik het daar heel veel op zal gebruiken maar vind het gewoon irritant dan het niet werkt.
Eerste letter hoofdletter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vanavond een heerlijke mannenavond houden, eens kijken met Upflix app welke mannen films er zijn :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Voor de duidelijkheid: het bespreken van zaken die in strijd zijn met de gebruikerslicentie van Netflix (zoals het delen van accounts met niet-familieleden of het omzeilen van regionale blokkades die naar mijn mening überhaupt belachelijk zijn maar feit blijft dat het in strijd is met de licentie) is hier NIET toegestaan.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:52:
die naar mijn mening überhaupt belachelijk zijn maar feit blijft dat het in strijd is met de licentie
Hoezo vind je het belachelijk om aan regio omzeiling te doen op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

"Het omzeilen" is enkelvoud. "Regionale blokkades" zijn meervoud. "Die ... belachelijk zijn" is meervoud. Waar zou het "belachelijk" dus naar verwijzen, denk je? ;)

In onze huidige tijd zijn regionale blokkades zoals die bij Netflix, HBO en andere contentaanbieders gehanteerd worden compleet outdated. Zij kiezen daar alleen niet zelf voor, zij worden daartoe gedwongen door de makers van de content en ze moeten dat accepteren en enforcen anders krijgen ze geen content om te distribuëren.

Alleen kan Tweakers natuurlijk niet het schenden van de gebruikersovereenkomst van partijen als Netflix impliciet of expliciet goedkeuren, vandaar dat het bespreken van dergelijke zaken hier niet is toegestaan. Mochten er over dat beleid verder nog vragen of opmerkingen zijn dan zijn die welkom in het Terugkoppelingstopic boven in het subforum. :)

[ Voor 67% gewijzigd door Mx. Alba op 09-06-2015 10:06 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
ah. Lezen blijft heel moeilijk in de ochtend. :')

Uiteindelijk word het probleem vanzelf wel opgelost. Je ziet steeds vaker dat nieuwe series uit het buitenland binnen een dag op Netflix staat. I can't complain. :)

[ Voor 67% gewijzigd door polopolo150 op 09-06-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
IJzerlijm schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:48:
Ik ben nu een paar afleveringen bezig met Sense8 en het is supergoed of een kolossale miskleun, het kan nog alle kanten op gaan. Het is in ieder geval uniek, de Wachovskis hebben iets gemaakt dat zich niks aan trekt van de standaard manier van TV series maken. Het gebruik van lokaties wereldwijd geeft de serie een basis in realiteit die mooi afsteekt met de rest van het verhaal dat super vaag is.
Ja is echt een mindfuck zegmaar :) maar toch ook zeer verslavend om tekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
devil-strike schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Ja is echt een mindfuck zegmaar :) maar toch ook zeer verslavend om tekijken.
Beetje als Heroes ( eerste seizoen ). Alleen merk ik dat ik bij Sense8 toch mijn aandacht er niet altijd bij kan houden, zeker de eerste 2 afleveringen niet.
Te vaag ( of mijn hersens zijn te beperkt, dat kan ook ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Je bent niet de enige. Er zitten ook wel interessante scenes in.

Maar af en toe verlies ik ook de aandacht en zit ik te scrollen op Tweakers. Aflevering 3 is al weer wat interessanter zoals eerder door iemand genoemd. Ik kijk het wel af en dan maar oordelen.

[ Voor 19% gewijzigd door ChuckyDevil op 09-06-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar eens begonnen met Twin Peaks. Dat muziekje....

Verder volg ik Orphan Black, erg goede serie.

En heb ik Continuum gekeken en vervolgens op andere wijze maar de vervolg seizoenen. Zeker het verhaal met de Freelancers en hoe zich dat weer helemaal ontspint geeft nieuwe flair aan de serie. Immers de spanning vervalt voor een flink deel als Keira aan Carlos de waarheid vertelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik volg momenteel Sense8... Ik heb één aflevering gekeken en het viel niet tegen :)
Wel veel bekende gezichten, haha.

Ik heb gisteren geprobeerd Mad Men te volgen, omdat ik best wel van die jaren '60 stijl houd... maar het boeit me totaal niet :')
In dat genre vind ik een Engelse serie toch leuker om te volgen. Er zijn ook vrij weinig Amerikaanse series die ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ben begonnen met Peaky Blinders, geweldige serie na de 1e aflevering al :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 67 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.