Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wimmel_1 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:00:
[...]

Je zusje luistert vervolgens wél de gehele dag naar K3 en kijkt naar TV programma's van Studio 100 op de NL TV zenders? :P
Gelukkig niet :) Helaas wel die gesynchroniseerde Amerikaanse troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Pimorez schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:23:
[...]

Gelukkig niet :) Helaas wel die gesynchroniseerde Amerikaanse troep.
Nickelodeon :) Da's ook van .BE, overigens.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:49:
Iemand Witnesses die Franse TV serie al gekeken?
ik vond het een aanrader, mooie serie!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:43
wimmel_1 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:25:
[...]

Nickelodeon :) Da's ook van .BE, overigens.
Nickelodeon komt toch gewoon uit de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28

XanderDrake

Build the future!

Nu op Netflix: Crossing Lines. IMDB: Crossing Lines (TV Series 2013– )
Kende hem nog niet. Ziet er heel boeiend uit, een beetje Euro CSI/Homeland denk ik.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Hageneis schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:20:
[...]

Behalve bij Apple TV, want daar moet Netlfix speciale streams voor maken omdat Apple TV alleen DD ondersteunt en geen DD+. 8)7
Lijkt me sterk aangezien dd+ gewoon een extensie is van de huidige dd. heeft je apparaat geen dd+ support dan zal dit standaard als dd gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
devil-strike schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:55:
[...]
Lijkt me sterk aangezien dd+ gewoon een extensie is van de huidige dd. heeft je apparaat geen dd+ support dan zal dit standaard als dd gezien worden.
Dat geldt alleen als je receiver geen DD+ kan decoderen. Het gaat erom dat Apple TV zelf geen DD+-streams kan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Hageneis schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:08:
[...]

Dat geldt alleen als je receiver geen DD+ kan decoderen. Het gaat erom dat Apple TV zelf geen DD+-streams kan verwerken.
Je bedoelt dat de apple dom is en niet aan de standaard houd, aangezien er in een dd+ stream ook een dd 5.1 640kbit/s stream zit zou apple dit gewoon moeten door geven en of omzetten naar 2.0 als je geen passtrough gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 30-04-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
devil-strike schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:47:
[...]
Je bedoelt dat de apple dom is en niet aan de standaard houd, aangezien er in een dd+ stream ook een dd 5.1 640kbit/s stream zit zou apple dit gewoon moeten door geven en of omzetten naar 2.0 als je geen passtrough gebruikt.
Het bevreemdt mij eigenlijk ook dat een Apple TV wel HD-beeld aankan tot 1080p, maar geeneens DD+ of DTS, laat staan DolbyTrueHD of DTS HD.

Wat ik begrepen heb is dat de 5.1-stream van Netflix in DD+ ook maar een schamele 192 kbps is, in plaats van de maximale 640 kbps. Dat zou al een heel mooie stap zijn qua geluidsverbetering. Geluid blijft helaas een ondergeschoven kindje bij Netflix, al vermoed ik dat het de meeste klanten een zorg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@Hageneis, op apple bedoel je? hier zowel op pc als via tv is de normale dd stream 640kbit/s, dd+ kan ik je niet vertellen maar dit zal als het goed is stukje hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
devil-strike schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:08:
@Hageneis, op apple bedoel je? hier zowel op pc als via tv is de normale dd stream 640kbit/s, dd+ kan ik je niet vertellen maar dit zal als het goed is stukje hoger zijn.
Is dat dan niet de geëxtrapoleerde DD vanuit een 192 kbps DD+-stream? Dat die dat altijd on-the-fly omzet naar de maximale bitrate?

Waar ik het gelezen heb (voor wat het waard is):
http://www.avsforum.com/f...bitrate.html#post24594765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Volgens mij is het 640kbit/s voor de normale dd met daarboven op de dd+ extensie van 192kbit/s, athans zo heb ik het altijd begrepen, uit de video demo's die dd+ geluid hebben.

"Relation to Dolby Digital[edit]

Dolby Digital Plus bitstreams are not directly backward compatible with legacy Dolby Digital decoders. However, Dolby Digital Plus is a functional superset of Dolby Digital, and decoders include a mandatory component that directly converts (without decoding and re-encoding) the Dolby Digital Plus bitstream to a Dolby Digital bitstream (operating at 640kbit/s) for carriage via legacy S/PDIF connections (including S/PDIF over HDMI) to external decoders (e.g. AVRs, etc.). All Dolby Digital Plus decoders can decode Dolby Digital bitstreams."
http://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Digital_Plus

Hierop maak ik uit dat een dd+ stream ook een normale dd stream heeft die zonder hercodering gebruikt word.

[ Voor 70% gewijzigd door devil-strike op 01-05-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
devil-strike schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:01:
Volgens mij is het 640kbit/s voor de normale dd met daarboven op de dd+ extensie van 192kbit/s, athans zo heb ik het altijd begrepen, uit de video demo's die dd+ geluid hebben.

"Relation to Dolby Digital[edit]

Dolby Digital Plus bitstreams are not directly backward compatible with legacy Dolby Digital decoders. However, Dolby Digital Plus is a functional superset of Dolby Digital, and decoders include a mandatory component that directly converts (without decoding and re-encoding) the Dolby Digital Plus bitstream to a Dolby Digital bitstream (operating at 640kbit/s) for carriage via legacy S/PDIF connections (including S/PDIF over HDMI) to external decoders (e.g. AVRs, etc.). All Dolby Digital Plus decoders can decode Dolby Digital bitstreams."
Wikipedia: Dolby Digital Plus

Hierop maak ik uit dat een dd+ stream ook een normale dd stream heeft die zonder hercodering gebruikt word.
Zoals ik het lees wordt het on-the-fly uitgepakt naar een voor de decoder leesbare DD-bitstream op 640 kbps. Daarbij kan de oorspronkelijk aangeboden DD+-bitstream nog steeds maar 192 kbps zijn.
De meeste dvd's hebben trouwens een DD-bitstream van 384 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Hmm ok, die demo's die je kan vinden met dd+ etc zijn toch stukken hoger, wel raar dat netflix dan zo laag doorgeeft.

demo files: http://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-hd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mooi dat The Hunger games deel 1 nu op netflix staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik zie hem anders niet? Linkje?

Edit; vreemd. Op de site staat hij wel. Niet in de applicatie.

[ Voor 51% gewijzigd door DaFrenk op 01-05-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
DaFrenk schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 19:46:
Ik zie hem anders niet? Linkje?

Edit; vreemd. Op de site staat hij wel. Niet in de applicatie.
In de app staat hij er ook, alleen niet als je er op zoekt. Is wel eens vaker met nieuwe series/films en de app, morgen kun je hem waarschijnlijk ook !et de zoekfunctie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 11:03
Op de site en app kan ik deze niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

degroot schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:16:
[...]

Je wilde toch geen extra kastje :)

aTV , beste optie. Ik heb samsung smart tv en lg home cinema waar netflix opzit. En mijn broertje heeft ps4.
Maar aTV steekt dat met kop en schouders bovenuit. Mede doordat je ook kan bladeren door genres.
Vind je? De PS4 client van Netflix is werkelijk waar de beste die ik heb gezien. Kwaliteit, geluid en ondertiteling altijd goed en bugvrij. Daar komt m'n Apple TV, Xbox One, Chromecast, Smart TV niet eens bij in de buurt. Het is wel een beetje zonde en duur als je een PS4 alleen voor Netflix gaat halen :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Die ondertitels blijven een doorn in het oog. Zelf vind ik medium prima, maar voor mijn zoon zijn ze te klein, terwijl 'groot' wel erg groot is. Heeft er iemand ervaring met een ander lettertype, zou dat helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
zacht schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:20:
Die ondertitels blijven een doorn in het oog. Zelf vind ik medium prima, maar voor mijn zoon zijn ze te klein, terwijl 'groot' wel erg groot is. Heeft er iemand ervaring met een ander lettertype, zou dat helpen?
Kan je zo aanpassen op de netflix site. Ik heb nu niet proportionele font. Medium size. Werkt goed op de chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Nitai schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:09:
[...]

Vind je? De PS4 client van Netflix is werkelijk waar de beste die ik heb gezien. Kwaliteit, geluid en ondertiteling altijd goed en bugvrij. Daar komt m'n Apple TV, Xbox One, Chromecast, Smart TV niet eens bij in de buurt. Het is wel een beetje zonde en duur als je een PS4 alleen voor Netflix gaat halen :+
Ik heb ook een ATV en een PS4. De Netflix app op de PS4 heb ik nog niet geprobeerd aangezien de app op de ATV mij enorm goed bevalt: de ATV start snel op, de app is snel, de ATV is stil (geen ventilator, dit is natuurlijk persoonlijk, maar zelf ben ik erg gevoelig voor een hoorbare ventilator), het navigeren gaat super snel en ook even pauzeren en weer verder kijken gaat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nitai schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:09:
[...]

De ps4 app is goed idd. Maar het beeld en geluid is geen haar beter dan op de One hoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:40:
[...]

De ps4 app is goed idd. Maar het beeld en geluid is geen haar beter dan op de One hoor 8)7
De Netflix app is op de PS4 wel sneller dan op de Xbox One heb ik gemerkt.

Beeld en geluid zijn op beide hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:03:
[...]

De Netflix app is op de PS4 wel sneller dan op de Xbox One heb ik gemerkt.

Beeld en geluid zijn op beide hetzelfde.
Ja klopt de app zelf is goed ja. Hoewel de Xbox App na de Update ook wel aardig is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:04:
[...]

Ja klopt de app zelf is goed ja. Hoewel de Xbox App na de Update ook wel aardig is geworden.
Op beide prima apps inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hellboy! schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Kan je zo aanpassen op de netflix site. Ik heb nu niet proportionele font. Medium size. Werkt goed op de chromecast
Bedankt, dat werkt inderdaad stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:40:
[...]

Ik had het beter moeten verwoorden. Met de PS4 heb ik nooit problemen gehad qua geluid over m'n Marantz. Met de XONE wel.... maar wellicht is het verbeterd, heb het al een paar maanden niet gebruikt op de XONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nitai schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 22:36:
[...]

Ik had het beter moeten verwoorden. Met de PS4 heb ik nooit problemen gehad qua geluid over m'n Marantz. Met de XONE wel.... maar wellicht is het verbeterd, heb het al een paar maanden niet gebruikt op de XONE.
Ik gebruik de One Netflix app nu een jaartje.
Al het geluid gaat hier via een Marantz SR5007. Nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:55:
[...]

Ik gebruik de One Netflix app nu een jaartje.
Al het geluid gaat hier via een Marantz SR5007. Nergens last van :)
Fijn, ik zal het me vast hebben ingebeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:17
Is het normaal dat voor The Avengers geen nederlandse ondertitels te kiezen zijn? Ik kijk via Netflix Belgie en de enige keuze is franse ondertitels of geen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
botech schreef op zondag 03 mei 2015 @ 14:30:
Is het normaal dat voor The Avengers geen nederlandse ondertitels te kiezen zijn? Ik kijk via Netflix Belgie en de enige keuze is franse ondertitels of geen. :(
Wij (Nederlanders) hebben de Avengers films(s) niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:06:
[...]

Wij (Nederlanders) hebben de Avengers films(s) niet eens :)
Wel gehad hoor, maar daar hebben we nu iron man 3, de nieuwe thor, de nieuwe captain america en guardians voor terug.

Prima toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Adlermann schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:27:
[...]

Wel gehad hoor, maar daar hebben we nu iron man 3, de nieuwe thor, de nieuwe captain america en guardians voor terug.

Prima toch :)
Ja klopt die hebben we dan weer wel idd.
Guardians is trouwens best snel op Netflix gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 03-05-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Misschien al eens eerder gevraagd maar kan het zo snel niet vinden : de ratings in rode sterren die de Netflix app laat zien (zowel Android als IOS). Is dat de gemiddelde rating van andere Netflix gebruikers? Of de "suggested rating" voor jouw smaak, de voorspelling zeg maar.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
De voorspelling voor jou. Ik geloof dat dat er zelfs letterlijk bij staat trouwens, maar misschien is dat alleen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Dat is alleen in de browser, vandaar mijn twijfel. Thanks!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Donstil schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:23:
[...]

Ja klopt die hebben we dan weer wel idd.
Guardians is trouwens best snel op Netflix gekomen.
Ik vind dat de Disney/Marvel dingen sowieso snel op netflix komen. Zal wel aan hun deal liggen, dat ze x tijd na dvd release het doorgeven aan netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
Deadsy schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Ik vind dat de Disney/Marvel dingen sowieso snel op netflix komen. Zal wel aan hun deal liggen, dat ze x tijd na dvd release het doorgeven aan netflix
Netflix heeft inderdaad een deal met Disney waardoor Disney content relatief vlot op Netflix staat.

http://www.nu.nl/film/360...isneyfilms-aanbieden.html

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas Chef's Table helemaal gekeken. Indrukwekkende portretten van enkele top-chefs over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:11:
Ik heb pas Chef's Table helemaal gekeken. Indrukwekkende portretten van enkele top-chefs over de hele wereld.
Erg leuk, aflevering 1 had wel een vage chef, maar erg leuk. Creatieve figuren, net kunstenaars. Mooi gefilmd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:31:
[...]

Erg leuk, aflevering 1 had wel een vage chef, maar erg leuk. Creatieve figuren, net kunstenaars. Mooi gefilmd ook.
De meeste zijn van die bijzondere figuren. Dat lijkt wel een belangrijke voorwaarde te zijn van deze regisseur bij de keuze van de chefs. Iemand die alleen een goede kok is met 1,2 of 3 sterren is niet genoeg voor de documentairemakers. Soms wordt er wat over gedramatiseerd maar dat neem ik maar op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg netjes een mailtje dat seizoen 2 van Penny Dreadful wordt uitgebracht op Netflix :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:05:
Ik kreeg netjes een mailtje dat seizoen 2 van Penny Dreadful wordt uitgebracht op Netflix :).
Ik kreeg een email plus een notificatie op mijn toestel. Terwijl ik nog nooit een aflevering gezien heb (op netflix) en email notificaties uitstaan :(

Irritant altijd.

De eerste Trailer van Sense 8 ziet er trouwens wel goed uit.
Het wordt wel weer eens tijd dat de Wachowski Brothers (Uuhh Brother and sister) iets tofs afleveren.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 10-05-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool zeg, Naveen uit lost zit in sense8. Die komt over een maandje op netflix toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Donstil
Ik vind Penny Dreadful wel een aanrader. De serie toevallig pas een maand of wat geleden ontdekt, toen gelijk alles via Netflix gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Sense8 ziet er leuk uit, het verhaal en de sfeer doet mij een beetje denken aan het eerste (nog goede) seizoen van Heroes en Naveen Andrews vond ik erg goed in Lost. De "broeders" Wachowski zijn er voor verantwoordelijk dus dat belooft veel goeds (alhoewel Jupiter Ascending waardeloos was). Ik weet nog niet wat het precies gaat worden, maar hopelijk zit het een beetje tussen Heroes en Lost in. Ik ga in ieder geval er naar kijken. Nog even wachten tot 5 juni.

[ Voor 3% gewijzigd door Mithrildor op 10-05-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mithrildor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:08:
Sense8 ziet er leuk uit, het verhaal en de sfeer doet mij een beetje denken aan het eerste (nog goede) seizoen van Heroes en Naveen Andrews vond ik erg goed in Lost. De "broeders" Wachowski zijn er voor verantwoordelijk dus dat belooft veel goeds (alhoewel Jupiter Ascending waardeloos was). Ik weet nog niet wat het precies gaat worden, maar hopelijk zit het een beetje tussen Heroes en Lost in. Ik ga in ieder geval er naar kijken. Nog even wachten tot 5 juni.
Nou ik hoop eigenlijk dat het ver van Heroes en Lost vandaan blijft.
Als ik aan goeie series uit het verleden denk dat zijn Heroes en Lost nou niet direct de twee die als eerste in mijn hoofd schieten.
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:33:
@Donstil
Ik vind Penny Dreadful wel een aanrader. De serie toevallig pas een maand of wat geleden ontdekt, toen gelijk alles via Netflix gekeken.
Ja toch wel?
Ik heb de eerste aflevering gezien maar kon mij toen niet pakken. Wilde het altijd al een tweede kans geven maar eigenlijk nooit gedaan.

Het is nu wat rustiger in Serie land (deze weken een hoop Season finales) dus misschien dat ik het binnenkort toch een tweede kans geef.
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:08:
Cool zeg, Naveen uit lost zit in sense8. Die komt over een maandje op netflix toch?
Haha ja Sayid idd, toffe rol was dat.
Hij was laatst ook al een Karakter in FarCry 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar begonnen met Penny Dreadful, puur en alleen omdat die opeens als Netflix aanrader verscheen. Was dat even schrikken, dacht dat het een soort van rustige Sherlock Holmes serie was in de 19e eeuw :) Maar wat een geweldige serie, schitterend sfeervol gefilmd.

Daredevil is ook al zwaar genieten, veel nieuw spul op Netflix. Al zijn de klassiekers ook niet te versmaden, zitten nu midden in The Tudors. Ideaal om weer eens helemaal deze serie uit te gaan kijken en van vooraf aan te beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://s.tf1.fr/mmdia/i/95/9/the-tudors-saison-2-3973959wzzvo.jpg?v=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Laatst online: 26-08 09:03
De starwars films zijn nu ook eigendom van Disney toch?
is het te verwachten dat deze op netflix komen tzt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

bartburg schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:52:
Dat is inderdaad mijn verwachting. Disney en Netflix hebben een behoorlijk innige relatie

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

.. Als die relatie over een dik jaar nog bestaat dan voor een bepaalde waarde van 'tzt' :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

http://www.ad.nl/ad/nl/10...f-Cars-naar-Netflix.dhtml

Jeremy Clarkson en co. Krijgen misschien een nieuwe autoshow. Op Netflix. En hij heet: House of Cars.
This just made my day. _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:02
bartburg schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:52:
Star Wars is een gigantische melkkoe, ik betwijfel dus ook dat die ooit op Netflix terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:42

Jebus4life

BE User

Ossi schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:22:
[...]

Star Wars is een gigantische melkkoe, ik betwijfel dus ook dat die ooit op Netflix terecht komen.
Laatste seizoen van the clone wars was ook een netflix release; dus denk wel dat dat goed komt

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mensen dit wel eens gehad?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/21lrioo.jpg

Gebeurde net tijdens Limitless op de Xbox One.
Dus zocht het probleem daar (want die doet wel vaker vreemd) alleen nu ik verder kijk op de iPhone lijkt het in de film te zitten.

Weet iemand of ik dit ergens kan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 18 mei 2015 @ 01:36:
Hier onder andere:

https://help.netflix.com/nl/node/86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Donstil schreef op maandag 18 mei 2015 @ 01:36:
Mensen dit wel eens gehad?

[afbeelding]

Gebeurde net tijdens Limitless op de Xbox One.
Dus zocht het probleem daar (want die doet wel vaker vreemd) alleen nu ik verder kijk op de iPhone lijkt het in de film te zitten.

Hee, is er een nieuw deel uit van The Matrix? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zie veel mensen praten over Daredevil _/-\o_ , hier hebben we een apart topic om te kunnen praten over Daredevil:
[Serie] Daredevil

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Jebus4life schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Laatste seizoen van the clone wars was ook een netflix release; dus denk wel dat dat goed komt
Clone Wars is heel wat anders dan de Star Wars films die ooit in de bioscoop gedraaid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

Cyphax

Moderator LNX
Ja, gisteren! Ik vroeg me al af of het aan m'n TV lag of aan Netflix. Het was vooral vreemd omdat die strepen ook door de zwarte balken heen gingen boven en onder, niet alleen in het beeld van de video, waardoor ik het idee heb dat het aan de app ligt op de een of andere manier.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Raar, het ziet er uit als de ruis die ik wel eens met mijn Blu-Ray speler had van Samsung. Bij mij was het een matige HDMI kabel die waarschijnlijk voor handshake problemen zorgde met dit als gevolg. Maar als de Iphone het op hetzelfde moment ook vertoont, dan zit het uiteraard in de bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Ik zie een dergelijk effect weleens maar dan over het hele beeld heen. Net alsof er een grain filter is ingesteld. Het is na het wisselen van scene ook gelijk weer weg. Ik dacht ook eerst dat 't aan mijn PS4 lag of aan de kabels, maar het komt ook voor op andere media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

Cyphax

Moderator LNX
Ossi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:29:
Raar, het ziet er uit als de ruis die ik wel eens met mijn Blu-Ray speler had van Samsung. Bij mij was het een matige HDMI kabel die waarschijnlijk voor handshake problemen zorgde met dit als gevolg. Maar als de Iphone het op hetzelfde moment ook vertoont, dan zit het uiteraard in de bron.
In mij geval was het afspelen via een Chromecast die direct in de HDMI van de TV zit. Soms gebruik ik de ingebouwde app van de TV. Ik heb in elk geval nooit een HDMI-kabel tussen Netflix en m'n TV. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Ja, gisteren! Ik vroeg me al af of het aan m'n TV lag of aan Netflix. Het was vooral vreemd omdat die strepen ook door de zwarte balken heen gingen boven en onder, niet alleen in het beeld van de video, waardoor ik het idee heb dat het aan de app ligt op de een of andere manier.
Nou ik ging dus ook twijfelen aan mijn setup.
Ik kijk op de One die via een receiver op mijn tv zit. Meerdere factoren die zouden kunnen storen natuurlijk.

Echter op iOS (zowel iPhone en iPad) was het ook. Dus vandaar dat het probleem bij Netflix ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Hageneis schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:14:
[...]

Hee, is er een nieuw deel uit van The Matrix? :)
Dat was serieus het eerste waar ik aan dacht. Groene tint, bankjes en een kale vent die wel eens Laurence Fishburne kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik heb sinds kort ook een Netflix abbo en ik zocht een nieuwe serie om te 'binge watchen' en die heb ik gevonden: Penny Dreadful.
Wat een geweldige serie tot nu toe! _/-\o_ Heerlijk sfeertje en een goede cast!

Ook Hell on Wheels geprobeerd maar die valt een beetje tegen...het is geen Deadwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
superbassie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:19:
Ik heb sinds kort ook een Netflix abbo en ik zocht een nieuwe serie om te 'binge watchen' en die heb ik gevonden: Penny Dreadful.

Ook Hell on Wheels geprobeerd maar die valt een beetje tegen...het is geen Deadwood.
Probeer Bates Motel eens, ook een leuke serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:01
superbassie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:19:

Hell on wheels begint beetje traag, moet je ff door. Wordt alleen maar beter.
Ken je Fargo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Er zijn echt te veel series om aan te raden, ik weet er soms zelf geen raad mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Ik kreeg vandaag enquête uitnodiging van Netflix. Volgens mij probeerde zij voorzichtig te peilen wat men wil: meer series, meer nieuwste films, is men bereidt om daar meer voor te betalen... wat zijn de ervaringen op verschillende clients etc.. Ik ben blij dat er naar de mening van de klant wordt geluisterd. Laatste tijd is nogal wat concurrentie verschenen, maar het gaat nog steeds goed met Netflix in Nederland, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Olga2000 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:23:
Ik kreeg vandaag enquête uitnodiging van Netflix. Volgens mij probeerde zij voorzichtig te peilen wat men wil: meer series, meer nieuwste films, is men bereidt om daar meer voor te betalen... wat zijn de ervaringen op verschillende clients etc.. Ik ben blij dat er naar de mening van de klant wordt geluisterd. Laatste tijd is nogal wat concurrentie verschenen, maar het gaat nog steeds goed met Netflix in Nederland, toch?
Het gaat zeer goed. Met ruim een miljoen gebruikers denk ik dat het een van de meest afgenomen abbos van alle vormen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:35

Spotmatic

Ken sent me

Ik denk dat Netflix weinig van de concurrentie te duchten heeft, maar ze moeten natuurlijk wel blijven verbeteren. Ik ben dik tevreden (ondanks soms wat bewuste glitches zoals het feit dat ik in Duitsland op vakantie geen NL ondertitels kan selecteren).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heft Netflix regiobeperkingen op?

Als dit waar is, dan worden het mooie tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Dat zou m.i. alleen kunnen door het aanbod zo op te stellen, dat ze alleen aanbieden waar ze overal de rechten voor hebben. Dat zou betekenen dat het aanbod overal minder wordt. Anders ben ik wel benieuwd hoe ze dat in het kader van de rechten gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Oh god als dat waar zou zijn :D
Ik vind alleen geen externe bronnen voor dit nieuws, ook niet in Engels.

In Ander Nieuws:
Primera verkoopt sindskort Netflix pre-paid kaarten!!
https://www.primera.nl/ca...erdag/netflix-giftcard-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 09:02
Als bron geeft het artikel aan:
"De beste oplossing voor de VPN-servers is om internationaal hetzelfde aanbod te handhaven, zodat niemand nog de nood voelt om met de VPN-server te rommelen. Zo kunnen we ook eindelijk werken aan het echte probleem: piraterij," aldus CEO Reed Hastings
Dat klinkt mij meer als een wens dan als een toezegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:53

-d-

Minneyar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:31:
Als bron geeft het artikel aan:

[...]

Dat klinkt mij meer als een wens dan als een toezegging.
Helaas waar - de toekomst wordt misschien anders, maar op dit moment is dat gewoon niet mogelijk.
De distributierechten van een film of serie zijn per land verschillend, wat deze 'chaos' veroorzaakt. Neem bv. een film zoals John Wick (random voorbeeld, was even door nieuwe dvd releases aan het bladeren) waar in Nederland A-Film de rechten heeft, in VK Warner en VS Lionsgate. Zo kan Netflix in Nederland weer series in het aanbod hebben die in de VS op het premium Showtime zitten, zoals Ray Donovan - waar de rechten in NL weer bij Universal liggen.

Voordat Netflix dus een globaal aanbod kan doen, moet dit hele systeem op de schop. Ik denk niet dat dit snel gaat veranderen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11
Hebben meer mensen problemen dat de Android app geen gegevens laadt? Op de website heb ik geen problemen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26

Arrogant

S.F.W.

cheiron schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:38:
Hebben meer mensen problemen dat de Android app geen gegevens laadt? Op de website heb ik geen problemen.
Yep, maar als je naar beneden scrolt zijn sommige selecties wel zichtbaar.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ossi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:14:
[...]

Probeer Bates Motel eens, ook een leuke serie :)
Bedankt voor de tip. Zal eens kijken. :)
baronruud schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:22:
[...]

Hell on wheels begint beetje traag, moet je ff door. Wordt alleen maar beter.
Ken je Fargo?
Ben benieuwd. Zal hem, als ik klaar ben met Penny Dreadful, verder kijken.
Fargo de film uiteraard gezien, maar over de serie ook goede verhalen gehoord. Zet ik op m'n lijstje. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Waarom kan er alleen maar betaald worden met credit card?

En kun je overal Netflix kijken of op 1 vast apparaat?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ricloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:52:
Waarom kan er alleen maar betaald worden met credit card?

En kun je overal Netflix kijken of op 1 vast apparaat?
Als ik het me goed kan herinneren kon ik gewoon éénmalig betalen met iDeal en had ik Netflix daarna gemachtigd automatisch het abonnementsgeld af te schrijven.
Je kan met 1 hoofdaccount (wachtwoord) inloggen, dan verschillende gebruikers aanmaken en op vrijwel alle apparatuur die het ondersteund Netflix kijken. Alleen kan je "maar" met 1 of 2 (ligt aan je abonnement) schermen tegelijkertijd kijken. Die spelregel is ook wel logisch denk ik, anders kijkt een hele vriendengroep/of studentenhuis onder één account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Chris.nl schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:09:
[...]

Als ik het me goed kan herinneren kon ik gewoon éénmalig betalen met iDeal en had ik Netflix daarna gemachtigd automatisch het abonnementsgeld af te schrijven.
Je kan met 1 hoofdaccount (wachtwoord) inloggen, dan verschillende gebruikers aanmaken en op vrijwel alle apparatuur die het ondersteund Netflix kijken. Alleen kan je "maar" met 1 of 2 (ligt aan je abonnement) schermen tegelijkertijd kijken. Die spelregel is ook wel logisch denk ik, anders kijkt een hele vriendengroep/of studentenhuis onder één account.
Duidelijk verhaal.

Alleen krijg ik enkel:
Credit Card
Direct Debit
PayPal

Alledrie geen ervaring mee (en zit nog steeds op CC van ABN te wachten, al 2 maanden :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ricloo86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:14:
[...]

Duidelijk verhaal.

Alleen krijg ik enkel:
Credit Card
Direct Debit
PayPal

Alledrie geen ervaring mee (en zit nog steeds op CC van ABN te wachten, al 2 maanden :()
Dat is dan apart, want ik heb zojuist vanaf mijn mobiel een 'test account' aangemaakt, en ik kreeg toch echt het onderstaande scherm te zien bij betalingsopties.
Afbeeldingslocatie: http://ayt.nl/chris/APPT3ZY.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 21-05-2015 16:24 . Reden: afbeelding kleiner gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als ik op "betalingsgegevens toevoegen" klik in Netflix, zie ik toch echt net als in de screenshot hierboven Credit Card, iDeal en PayPal. Volgens mij heeft Ricloo86 een US account? Dan is de oplossing dus om een nieuw NL account aan te maken. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mx. Alba op 21-05-2015 16:22 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Mx. Alba schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:20:
Als ik op "betalingsgegevens toevoegen" klik in Netflix, zie ik toch echt net als in de screenshot hierboven Credit Card, iDeal en PayPal. Volgens mij heeft Ricloo86 een US account? Dan is de oplossing dus om een nieuw NL account aan te maken. :)
Ik denk dat dat het is, omdat ik vanaf mijn werk de site open.

Op mijn telefoon krijg ik ook Ideal, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ah, dus geen US account, maar onbedoeld via een US proxy. Weten we dat ook weer. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wilde net Penny Dreadfull op Netflix (via PS3) kijken (gisteren gaf hij aan dat s02e03 vandaag beschikbaar zou komen toen de episode 2 An het kijken waren) Nu geeft hij als laatste optie s02e01 weer... Op mijn iPhone geeft hij s02e02 wel weer...

En dan maar wat anders verder gaan kijken... Hebben ondertitels ineens een zwarte balk erachter?!!??

Iemand soortgelijke problemen?

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 21-05-2015 22:36 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Staan Band of brothers en Generation Kill ook op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Frank1973 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:36:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Frank1973 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:36:
Beide HBO, dus exclusief voor Amazon Prime en HBO Now.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Between aan het kijken. Typische Amerikaanse rommel of speelt het in Canada? Geen oog voor details, ongeloofwaardig, slecht geacteerd, vervelende personages, stereotypes, en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:52:
Nu Between aan het kijken. Typische Amerikaanse rommel of speelt het in Canada? Geen oog voor details, ongeloofwaardig, slecht geacteerd, vervelende personages, stereotypes, en nog veel meer.
Canadees, verhaal lijkt me wel boeiend, maar denk gericht op tieners?
Zal wel een soort vampire diaries zijn? Ik zal het vanavond even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Kuifje gekeken , zag er super uit in FullHD.

Heerlijke jeugdsentiment van de "Oude" tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:00:
[...]

Canadees, verhaal lijkt me wel boeiend, maar denk gericht op tieners?
Zal wel een soort vampire diaries zijn? Ik zal het vanavond even checken.
Het deed mij denken aan Under the Dome. Ook zo'n waardeloze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:13:
Het deed mij denken aan Under the Dome. Ook zo'n waardeloze serie.
Sprak me ook niet super aan nee, heb 2 episodes gezien. Heb hem wel hier omdat mijn vrouw hem nog een keer samen wil kijken, maar het is SF en dat is er niet zoveel, dus ik geef het een klein kansje. Maar ik denk dat ik al weet wat ik ermee ga doen als ik het zo lees aan reacties hier.
Pagina: 1 ... 66 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.