Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Balen. Zal dat zijn i.v.m. de rare eigenaarsconstructie van HBO hier (Ziggo/UPC)?XanderDrake schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:22:
[...]
Helaas, pindakaas:
http://www.mediaredactie....komt-niet-naar-nederland/
Voor mij persoonlijk is het aanbod van Netflix ook voldoende. Recente films kun je niet echt verwachten en oude films heb ik veelal gezien, maar er staan veel series op die ik leuk vind. Voor films wijk ik dan wel uit naar schimmigere bronnen of Play Movies (4 euro huren kostte het vroegah ook en is flink goedkoper dan de bios).
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
De sterren bij Netflix zijn een indicatie wat jij volgens Netflix van die film/serie zal vinden gebaseerd op eerdere scores die je hebt gegeven en wat je hebt gekeken. De sterren zijn dus geen beoordeling van andere kijkers.Wybo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:18:
Geen duidelijke waardering van wat anderen van een film/serie vinden. Niet dat dat altijd nou zo veel zegt, maar als ik bij netflix xie dat 100k hem gemiddeld 2 sterren geven is dat in elk geval even een reden om wat onderzoek te doen voor ik besluit hem toch te kijken. Of bij 4 sterren juist toch even te kijken hoewel ik eerst dacht dat het niks voor mij zou zijn.
Klopt... maar daaronder (op de computer in elk geval) staat vaak wat anderen ervan vinden:ninjazx9r98 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:06:
[...]
De sterren bij Netflix zijn een indicatie wat jij volgens Netflix van die film/serie zal vinden gebaseerd op eerdere scores die je hebt gegeven en wat je hebt gekeken. De sterren zijn dus geen beoordeling van andere kijkers.
Onze voorspelling voor *** : 2,2 sterren
Gemiddelde van 143.659 beoordelingen: 3,5 sterren
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
En wanneer komt de serie op de buis... weet je dat toevallig ook?

http://www.televizier.nl/...e-bnn-serie.5811837.lynkxSmooK schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:51:
dat is helaas nog niet bekend maar ik denk najaar
BNN die een serie op Netflix gaat zetten?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
En hoeveel series komen er nog op bluray uit? Dat worden er ook steeds minder. En videoland heeft 100k accounts, geen abbo's voor hun "flat fee".Cyphax schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:51:
[...]
En wat moeten die 100.000 klanten dan om seizoen 1 ook te zien? Ook Netflix-abonnementje erbij? En straks bij de volgende serie die dan exclusief aan een andere aanbieder worden verkocht? Ook abonnementje? Dat tikt wel aan dan. Je kunt dan bijna beter die paar series die je volgt maar gewoon kopen op DVD/BluRay als ze uit zijn.
En daar ga ik natuurlijk niet aan beginnen. Ik heb nou Netflix, dat moet genoeg zijn. De rest download ik dan zelf wel, of ik kijk het niet (maar met de meeste lopende series wil ik liever blijven kijken natuurlijk).
Dit soort exclusieve contracten zouden gewoon verboden moeten worden. Je hebt hetzelfde gezeik elk jaar met de voetbalgames: EA krijgt exclusieve contracten zodat teams en spelers enzo niet in PES mogen komen. Als je DAAROP moet concurreren... ophouden met die nonsense wmb. En doen ze het wel, dan download ik het gewoon. Ze moeten maar gewoon zo eigenwijs blijven doen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik zie liever één platform, of dat films/series niet exclusief verkocht worden aan een platform. Maar de hele entertainmentindustrie is toch een geval apart. Ik heb een Netflix abbo en ga ook niet 100 abbo's afsluiten omdat elke serie zichzelf exclusief verkoopt aan partij x. Maar laten ze dat vooral blijven doen, dan zeggen de mensen vanzelf; ik neem helemaal nergens meer een abbo op, ik kom van de bank en doe 2 muisklikken en het is ook voor elkaar.
Tsja.
Net ook de eerste aflevering gezien en dat smaakt naar meer.Rockvee2 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:54:
Goede eerste aflevering van Daredevil.
De opbouw is wel prettig tot dusver.
De serie helpt echt met het vergeten van die oer slechte film.
Verwijderd
Wat videoland betreft, mijn vrouw is wel heel positief over het aanbod van de films. Dus voor vrouwen van eind 30 is het wel te doen voor de films. Maar na een uur of twee alles bekeken te hebben gaf ze ook aan dat alles wel door elkaar stond en dat de series ook heel onduidelijk zijn.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2015 17:49 ]
Is de eerste van 5 series die Marvel voor Netflix maakt.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:46:
daredevil? Geen idee waar jullie het over hebben, maar ik ga dat zometeen kijken.
Wat videoland betreft, mijn vrouw is wel heel positief over het aanbod van de films. Dus voor vrouwen van eind 30 is het wel te doen voor de films. Maar na een uur of twee alles bekeken te hebben gaf ze ook aan dat alles wel door elkaar stond en dat de series ook heel onduidelijk zijn.
De volgende zou geloof ik nog dit jaar volgen (AKA Jessica Jones).
Heb de eerste 3 aflveringen gekeken en moet me zelf tegenhouden door te kijken.
De cast vind ik goed en de opbouw ook. De figuren die links en rechts geintroduceerd worden zijn allemaal Marvel figuren, waardoor er voor de striplezers toch weer bekende dingen zijn.
Er lopen diverse verhaal lijnen maar het blijft duidelijk.
Soms een beetje donker (weinig licht) maar dat is wel begrijpelijk. De vechtscenes zijn wel lekker.
Einde van de 3e aflevering vond ik erg goed.
Eens kijken hoe ik het seizoen ga verdelen want het zijn maar 13 afleveringen.
Verwijderd
Best nog wel veel, ik vind ze alleen meestal veel te duur. Ik ga geen 40 euro voor een seizoen betalen. Mijn max bij een serie ligt toch echt wel op 20 euro. Zelfde voor films: Waarom zou ik 20 euro voor een film neerleggen terwijl mij dat >2 maand netflix geeft? Meer dan 10 moet het niet worden.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:06:
[...]
En hoeveel series komen er nog op bluray uit? Dat worden er ook steeds minder. En videoland heeft 100k accounts, geen abbo's voor hun "flat fee".
Dat hangt van de persoon af. Ik geniet meer als ik één aflevering per keer kijk. Ik houd er wel van om de anticipatie even op te bouwen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:45:
Of je het nu allemaal in 1 keer kijkt of elke week 1 episode, het genieten is denk ik gelijk of misschien wel meer als je per keer meerdere afleveringen kijkt.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
De entertainment industrie ziet wel meer niet wat voor de gemiddelde persoon wel duidelijk is.... Ze willen dat mensen illegaal gaan downloaden, want dan hebben ze tenminste een grond voor hun klacht dat iedereen illegaal aan het downloaden is en dat ze daarom de prijzen maar weer omhoog moeten gooien...Webgnome schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:40:
Wie weet of dat dit klopt. Wel begrijpelijk ergens (immers, netflix moet het hebben van de entertainment industrie) maar ik snap niet dat de entertainment industrie niet in ziet dat dat iets is wat mensen willen... Geen verschil in content.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Ik zou het begrijpelijk vinden als Netflix VPN gebruikers gaat aanpakken. Netflix moet zich aan de afspraken houden waar content beschikbaar is en waar niet. Als ze hier niet tegen zouden optreden kunnen ze een groot probleem krijgen met de rechtenhouders die bijvoorbeeld geen licenties meer willen verstrekken of hogere kosten berekenen. Het is eveneens geen goed signaal als er niet zou worden opgetreden tegen dit min of meer illegaal kijken van content.
Stel overigens dat Netflix alle content zou krijgen. Dan heb je geen concurrentie meer dus of dat dan zo wenselijk is? Nu vechten HBO, Videoland, [diensten die ik niet ken] en Netflix om de rechten van series en films, en om het geld van de consument.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 17:03 ]
Alleen heb je:prijk schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:53:
Tja, het is natuurlijk logisch dat als Netflix alle content voor de VS ook in Nederland beschikbaar zou (kunnen) stellen, de prijs van een abonnement héél fors zou stijgen. En het zou me helemaal niet verbazen als de belangstelling voor Netflix dan opeens fors zou dalen. Kortom, bekijk het ook eens van de andere kant...
Voor $8,- / maand krijg je 8856 movies in US
Voor €8,- / maand krijg je 1800 movies in NL
Oftewel, in US krijg je 5x meer movies voor minder geld. Dus dat zouden ze dan ook wel enigzins recht mogen trekken
Bijv. Met het geld dat ze besparen door een paar % minder movies in US te hebben kunnen ze flink movies in NL toevoegen (prijs/film zal hoger liggen in US vanwege veel meer viewers)
[ Voor 12% gewijzigd door - J.W. - op 13-04-2015 20:11 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Mx. Alba op 13-04-2015 21:37 ]
Dat ga je volgens mij met een paar % minder films niet redden. Veel familie/kinderfilms zijn hier in meerdere gesproken talen beschikbaar (EN/FR/NL) en zijn dan, naar wens, vaak ook nog eens van ondertiteling te voorzien óf zelfs nog verder aangepast. De US markt is wat dat betreft wat goedkoper te bedienen (meer abonnees, minder uitzonderingen).- J.W. - schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:09:
[...]
Alleen heb je:
Oftewel, in US krijg je 5x meer movies voor minder geld. Dus dat zouden ze dan ook wel enigzins recht mogen trekken
Bijv. Met het geld dat ze besparen door een paar % minder movies in US te hebben kunnen ze flink movies in NL toevoegen (prijs/film zal hoger liggen in US vanwege veel meer viewers)
Ooit overigens wel "raar" uitgevoerd: Ik zat hier laatst met m'n neefje van 6 naar Monsters Inc. (Monsters & Co
Maar de content is er toch al?? Het is niet dat Netflix zelf ondertitels en vertalingen verzorgt, ze moeten alleen de content hosten...wimmel_1 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:53:
[...]
Dat ga je volgens mij met een paar % minder films niet redden. Veel familie/kinderfilms zijn hier in meerdere gesproken talen beschikbaar (EN/FR/NL) en zijn dan, naar wens, vaak ook nog eens van ondertiteling te voorzien óf zelfs nog verder aangepast. De US markt is wat dat betreft wat goedkoper te bedienen (meer abonnees, minder uitzonderingen).
Ooit overigens wel "raar" uitgevoerd: Ik zat hier laatst met m'n neefje van 6 naar Monsters Inc. (Monsters & Co) te kijken waarbij het me opviel dat er zelfs bepaalde tekstelementen in de film zelf vertaald waren naar het Nederlands.
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Met die insteek kun je natuurlijk ook alles gaan downloaden vanuit binaries en/of torrentseeders en vervolgens gaan hosten. De content is er toch al?bonyuri schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:16:
[...]
Maar de content is er toch al?? Het is niet dat Netflix zelf ondertitels en vertalingen verzorgt, ze moeten alleen de content hosten...
Netflix zal in Nederland/België (en Frankrijk misschien ook, maar .FR heeft in Canada een behoorlijk groot marktaandeel) hoogstwaarschijnlijk met andere licentiekosten en modellen te maken hebben doordat een film hier vaak in meerdere talen beschikbaar gesteld moet worden incl. ondertiteling (óf zouden de voice actors hier in NL alles gewoon op filantropische basis inspreken en de ondertitel firma's gewoon pro-deo werken?).
Inspreken zal idd duurder zijn..
Het heeft bijna "niks" met de abo prijs te maken.prijk schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:53:
Tja, het is natuurlijk logisch dat als Netflix alle content voor de VS ook in Nederland beschikbaar zou (kunnen) stellen, de prijs van een abonnement héél fors zou stijgen. En het zou me helemaal niet verbazen als de belangstelling voor Netflix dan opeens fors zou dalen. Kortom, bekijk het ook eens van de andere kant...
Netflix heeft gewoon niet de mogelijkheden om overal de bids te winnen.
Netflix is al veel langer bezig om deals te sluiten in Amerika dan in Europa.
Verwijderd
Ik heb nu 4 jaar een dienst gebruikt om ook netflix usa te bekijken, maar ik merk het laastste jaar dat ik het minder en minder ging doen. Nu heb ik besloten ermee te stoppen.- J.W. - schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:09:
Het werkt goed, maar netflix nederland (tv series dan) bevalt mij meer dan uitstekend. Het enige wat ik nu ga downloaden is star trek, dat is eigenlijk de enige seriereeks die ik niet anders kan bekijken en nog niet op mijn nas heb staan.
Het filmaanbod op netflix usa vond ik trouwens ook niet heel spannend. Als Nederlander heb je meer aan een abonnement van een paar euro op usenet en dan download je de films als je er niet op een andere manier voor wilt betalen.
Ik geloof trouwens echt niet dat netflix users gaat bannen, zou me daar geen zorgen over maken. Maar ik zie zelf het nut niet zo heel veel meer in om het te doen via een vpn. Maar dat zal per persoon verschillen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 10:25 ]
Dat doen ze inderdaad heel mooi bij kinderfilms. De Nederlandse versie van een animatiefilm is meestal niet alleen Nederlands ingesproken en/of van Nederlandse ondertiteling voorzien, maar ook veel van de tekstelementen in de film (zoals uithangborden) zijn ook vertaald. Dat is natuurlijk iets wat in een animatiefilm "relatief eenvoudig" te doen is maar in een speelfilm niet.wimmel_1 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:53:
Ooit overigens wel "raar" uitgevoerd: Ik zat hier laatst met m'n neefje van 6 naar Monsters Inc. (Monsters & Co) te kijken waarbij het me opviel dat er zelfs bepaalde tekstelementen in de film zelf vertaald waren naar het Nederlands.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik ben voor Song of the sea ook naar Utrecht gegaan, en heb Shaun of the sheep pas nog in Eye gekeken.
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Ik ben er ook blij mee. Erg leuk voor mijn kinderen.Mx. Alba schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:45:
Dat doen ze inderdaad heel mooi bij kinderfilms.
Voor de kids vind het fantastisch dat bijv binnen een jaar Planes 2 enz erop staat.
Ben benieuwd of morgen Guardians of the Galaxy erop staat.
Vorige week trouwens Orphan Black afgekeken. Zeer leuke serie. Plot is echt compleet all-over-the-place door de verschillende hoofdpersonen; soms kijk je naar een corporate-conspiracy-thriller serie zoals Alias en Nikita, soms naar een detective serie, soms kijk je naar Desperate Housewives
Colombia?
https://help.netflix.com/en/node/14164
14000 Colombian Peso equals
5.22012 Euro
[ Voor 19% gewijzigd door Pistolebob op 16-04-2015 20:55 ]
Het heeft zich voldoende bewezen om hardware er op aan te passen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha, de Wii heeft niet eens HD toch? Dan gaat een chromecast je zeker goed bevallen.Gonadan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:17:
Toch maar een chromecast besteld, dat netflix via de wii is het toch net niet.
Het heeft zich voldoende bewezen om hardware er op aan te passen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goeie tip van Hell on Wheels! Ik had deze gemist? Ik kijk meestal op flixfilms.nl of Netflix-Nederland.nlHellboy! schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:27:
Ik kan niet snel genoeg alles bekijken, mijn lijst groeit enorm. Net Hell on Wheels seizoen 3 en The Bates Motel zijn erbij gekomen. Vind het filmaanbod ook steeds beter. Voor de echt goede films ga ik altijd naar de bioscoop en per jaar zijn dat er niet zo heel veel.
Voor de kids vind het fantastisch dat bijv binnen een jaar Planes 2 enz erop staat.
Maar daar heb ik deze niet voorbij zien komen. Is er ergen een actuelere site?
Hij Staat erop!Hellboy! schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:27:
www.degroot-it.nl
Ik weet niet of deze actueler is, maar ik gebruik altijd dezereadytoflow schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:29:
[...]
Goeie tip van Hell on Wheels! Ik had deze gemist? Ik kijk meestal op flixfilms.nl of Netflix-Nederland.nl
Maar daar heb ik deze niet voorbij zien komen. Is er ergen een actuelere site?
Do what you love, do it often
Daar zie ik hem wel staan. Ook die docu over Hitler: Rise of evil.
Ga die site maar eens volgen.
Had deze gelijk in mijn lijst, omdat ik al aangaf dat deze toegevoegd mocht worden.
Verwijderd
Hee, die site ken ik niet. Gelijk even bookmarken.macciez schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:33:
[...]
Ik weet niet of deze actueler is, maar ik gebruik altijd deze
Make lovecraft not warcraft.
De enige route die ik (en enkel werkt bij mij in een PC browser) serie is toegevoegd in Mijn lijst.Bjorneby schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:53:
...
En kun je ook ergens zien dat een film of serie weer verdwijnt? Wij hebben nog niet zo lang Netflix dus moeten nog een beetje erachter komen hoe alles in z'n werk gaat.
Dan klikken op Mijn Lijst Alles Weergeven. Onder de programma's staat dan informatie (waaronder over verdwijnen.) Tijd terug bij de BBC-series klopte er weinig van; werd vermeld dat het verdween maar bleef er toch op.
http://www.netflix-nederl...g-films-verdwijnen-april/
Meestal staat er bij de titels wel bij dat het verwijderd wordt echter als er toch een deal wordt gesloten blijft het erop staan. Zoals bij de BBC series het geval was.
Ik weet niet of het toeval is, maar Django Unchained is vorige week vrijdag op RTL5 uitgezonden. Misschien heeft het met elkaar te maken. De licentie van Netflix stopt zodra een NL zender de uitzendrechten heeft verworven? Er werd ook bij gezegd dat het de TV-première was.Bjorneby schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:53:
Ik zie dat django unchained er niet meer op staat. Echt balen, hadden we vanavond graag willen gaan kijken. Zou die nog eens terugkomen op Netflix?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dikke kans dat dat er inderdaad mee te maken heeft. Ik snap overigens echt niet waarom zo'n film op een commerciële zender zou willen kijken..Spotmatic schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:16:
[...]
Ik weet niet of het toeval is, maar Django Unchained is vorige week vrijdag op RTL5 uitgezonden. Misschien heeft het met elkaar te maken. De licentie van Netflix stopt zodra een NL zender de uitzendrechten heeft verworven? Er werd ook bij gezegd dat het de TV-première was.

Verwijderd
http://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/
verwijderalarm en nieuwe films per week zijn erg handig.

Wel leuk nog steeds, maar ze moeten wel oppassen dat ze niet compleet aan jump-the-shark doen.
Nog nooit met de lijsten gewerkt, ga nu eens een eigen lijst maken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
In het verleden kon je het opvragen in de api, maar netflix vind het niet zo leuk als er berichten komen over wat er verwijderd wordt. Ze hebben liever berichten wat er nieuw opkomt. Ik begrijp het wel vanuit netflix gezien, maar fijn is het voor de gebruikers niet.Webgnome schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:04:
Nou dat valt wel mee. Het is alleen zo jammer dat dat nergens inzichtelijk is (binnen netflix zelf ) zover ik weet. Als je dat nameljik weet dan kun je daar op anticiperen
[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 21-04-2015 14:40 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik vind het op de Apple tv fijn werken, stuk sneller als op smart tv (ook een Samsung).GokuSsj schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:37:
Vraagje. Ik begin vanavond ook aan Netflix. Was is nu de beste manier om het te kijken op je tv ?. Heb een samsung smart tv, maar ook digitaal tv van ziggo en heb ook een apple tv. Schijnt via allemaal te kunnen. Wat is de beste optie ?
✌
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanks ga ik doen!. kan eventueel ook de Chromecast aanschaffen zodat ik hem via mijn s6 op de tv kan afspelenF_J_K schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:43:
Probeer beide uit. Ik ben blij met gebruik via mijn (LG) smart TV, vaak icm. de iOS Netflix-app als afstandsbediening / overzicht. Scheelt weer een extra kastje aanzetten (wat voor mij ook de reden is om de UPC mediabox niet te gebruiken maar de kaart direct in de TV te stoppen).
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Verwijderd
http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 13:05 ]
Jammer trouwens, zaten een paar films op mijn lijst tussen die nu weg zijn. Ach jaVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:16:
Ik hou al een tijdje deze site met Netflix nieuws in de gaten:
http://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/
verwijderalarm en nieuwe films per week zijn erg handig.
Een rilling loopt over m'n rugVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:05:
oh zeg, vet nieuws in mijn mailbox: netflix gaat vervolg op full house maken. Heerlijk.
http://www.netflix-nederl...rce=getresponse&utm_term=
Je wilde toch geen extra kastjeGokuSsj schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:51:
[...]
Thanks ga ik doen!. kan eventueel ook de Chromecast aanschaffen zodat ik hem via mijn s6 op de tv kan afspelen
aTV , beste optie. Ik heb samsung smart tv en lg home cinema waar netflix opzit. En mijn broertje heeft ps4.
Maar aTV steekt dat met kop en schouders bovenuit. Mede doordat je ook kan bladeren door genres.
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Andrea Barber gaat de hoofdrol spelen en dat is een erg lekker dingetje. Vooral in american pie, damn, ik ga hem kijken hoor.
Nu nog een remake van Mcguyver en dergelijke.
Zou ik wel wachten op de nieuwe apple tv die ooit komt. Ik vind die chromecast wel heerlijk, klein dingetje, ziet er niks van en ideaal voor netflix. Apple tv en dergelijke erbij voor andere zaken, maar die chromecast is gewoon geinig en netflix browsen via de tablet of telefoon werkt erg erg fijn.degroot schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:16:
Je wilde toch geen extra kastje![]()
aTV , beste optie. Ik heb samsung smart tv en lg home cinema waar netflix opzit. En mijn broertje heeft ps4.
Maar aTV steekt dat met kop en schouders bovenuit. Mede doordat je ook kan bladeren door genres.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 15:29 ]
Ik denk dat je mensen door elkaar aan het halen bent,Andrea Barber heeft na FH niet heel veel meer gedaan qua acteren.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:27:
[...]
Andrea Barber gaat de hoofdrol spelen en dat is een erg lekker dingetje. Vooral in american pie, damn, ik ga hem kijken hoor.
Nu nog een remake van Mcguyver en dergelijke.
En zo lekker is ze niet
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Ja, nou... dit ziet er meer dan appetijtelijk uit in mijn woordenboek (al heeft ze wel opeens erg korte beentjes):

Maar inderdaad, dat lekkere ding uit American pie heet Alyson Hannigan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 16:16 ]
Iemand dit ook opgevallen?
Als je meer bandbreedte hebt dan krijg je automatisch de max. haalbare resolutie van het desbetreffende programma/film die je kijkt (mits beschikbaar).Hellboy! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:03:
Nu 2 dagen glasvezel van telfort en ik merk dat beeld beter en scherper is dan toen ik kabel had, terwijl ik nog steeds dezelfde routers/accesspoints gebruik? De rest van het gezin merkt dit ook.
Als je een film kijkt die alleen in SD wordt aangeboden dan lijkt het me sterk dat je beeld daar scherper is.
Kimmy GiblerVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:16:
[...]
Ja, nou... dit ziet er meer dan appetijtelijk uit in mijn woordenboek (al heeft ze wel opeens erg korte beentjes):
[afbeelding]
Ik ben van UPC/Ziggo 120/12 naar Telfort glasvezel 50/50 gegaan.jpg97 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:47:
[...]
Als je meer bandbreedte hebt dan krijg je automatisch de max. haalbare resolutie van het desbetreffende programma/film die je kijkt (mits beschikbaar).
Als je een film kijkt die alleen in SD wordt aangeboden dan lijkt het me sterk dat je beeld daar scherper is.
Kan het komen door verminderde latency.
Verwijderd
Ik ben van ziggo 200/20 naar ziggo 40/4 gegaan en heb totaal geen kwaliteitsverschil, het werkt evengoed.Hellboy! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:58:
Ik ben van UPC/Ziggo 120/12 naar Telfort glasvezel 50/50 gegaan.
Kan het komen door verminderde latency.
Het verbaasd me dat je het kennelijk bij ziggo eerst niet goed had. Je kan bij bepaalde devices waarmee je afspeelt de kwaliteit controleren, maar dat is nu een beetje achteraf praten. Ik heb bij ziggo in iedergeval altijd de maximale kwaliteit (1080).
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 10:08 ]
Ja, en zolang je 8mbit kan streamen zul je altijd de maximale kwlaiteit halen voor 1080p streams. Of je nu 40 of 500000 mbit verbinding hebt maakt dan neit uitVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:06:
[...]
Ik ben van ziggo 200/20 naar ziggo 40/4 gegaan en heb totaal geen kwaliteitsverschil, het werkt evengoed.
Het verbaasd me dat je het kennelijk bij ziggo eerst niet goed had. Je kan bij bepaalde devices waarmee je afspeelt de kwaliteit controleren, maar dat is nu een beetje achteraf praten. Ik heb bij ziggo in iedergeval altijd de maximale kwaliteit (1080).
Huh...bewuste actie ?.....Of http://sloopdecrisis.nl/Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:06:
[...]
Ik ben van ziggo 200/20 naar ziggo 40/4 gegaan en heb totaal geen kwaliteitsverschil, het werkt evengoed.
Verwijderd
Ik heb een UPC 200/20 abonnement.
Good to know! zat er ook aan te denken om mijn abo te downgraden , maar enige belemmering om niet te down was NetflixVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:06:
[...]
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Ik was er ook huiverig voor. Maar het valt me reuze mee. Ik had op de laptop en op de nas toch al maar iets van 40Mbit qua snelheid. Alleen op mijn pc haal ik nu geen 200 meer, maar 40. Effectief betekend dit dat een bestand van 2 GB downloaden nu 10 minuten kost ipv 2 minuten.degroot schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:46:
[...]
Good to know! zat er ook aan te denken om mijn abo te downgraden , maar enige belemmering om niet te down was Netflix
Nou, daar zit ik niet zo mee. Verder loopt alles lekker, merk eigenlijk niet eens dat ik nu gedowngrade ben (afgezien van de 30 euro besparing).
Je moet er bijvoorbeeld geen torrent naast hebben lopen, of een paar updates van PC of tablet. (Al is tijdelijk een lagere resolutie ook geen ramp).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
TV kijken doe ik bijna niet meer. Alleen maar Netflix of een keer een gedownload torrentje.
Scheelt me gewoon 180 Euro per jaar
www.degroot-it.nl
Lijkt mij sterk, tenzij je oude internet verbinding niet de volledige kwaliteit van Netflix aankon (kwa bandbreedte) en dat je daarom nooit in volledig HD gekeken hebt.Hellboy! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:03:
Nu 2 dagen glasvezel van telfort en ik merk dat beeld beter en scherper is dan toen ik kabel had, terwijl ik nog steeds dezelfde routers/accesspoints gebruik? De rest van het gezin merkt dit ook.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zal het de aankomende tijd in de gaten houden.Donstil schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:07:
[...]
Lijkt mij sterk, tenzij je oude internet verbinding niet de volledige kwaliteit van Netflix aankon (kwa bandbreedte) en dat je daarom nooit in volledig HD gekeken hebt.
Weet je zeker dat het geluid DTS is en geen Dolby Digital (Plus)?Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:39:
Ik heb ook een perfecte 1080P kwaliteit en DTS sound op de PS4 met Netflix.
Ik heb een UPC 200/20 abonnement.
DD+ idd geen DTS op Netflix.Hageneis schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:18:
[...]
Weet je zeker dat het geluid DTS is en geen Dolby Digital (Plus)?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
a.k.a. Willow uit Buffy the Vampire SlayerVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:16:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door tiguan op 24-04-2015 14:01 ]
Behalve bij Apple TV, want daar moet Netlfix speciale streams voor maken omdat Apple TV alleen DD ondersteunt en geen DD+.

In de film is de Engelse tekst wel vervangen door NL overigens.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Precies, hoe eerder ze Engels leren hoe beterShabbaman schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:37:
Ik dacht dat Cars 2 wel eens een fijne afwisseling zou zijn na de 123.456 herhalingen van Cars, maar de NL audio ontbreekt. Nou ja, ik heb Shabbaman 2.0 nog niet horen klagen.
In de film is de Engelse tekst wel vervangen door NL overigens.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Je zusje luistert vervolgens wél de gehele dag naar K3 en kijkt naar TV programma's van Studio 100 op de NL TV zenders?Pimorez schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:52:
Waar ik mij zelf aan stoor is dat sommige films welke 'Dutch' audio hebben, door Belgen zijn ingesproken.. Nou kijk ik zelf geen films in het Nederlands (Engels-zonder-subs-masterrace), maar op het moment dat mijn zusje naar Belgen aan het luisteren is vraag ik mij af of het wel goed gaat komen met haar toekomst
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.