Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het nadeel van gameconsoles is dat ze nogal veel stroom gebruiken. Tot een uur of 3 per dag netflix kijken maakt uiteraard niet heel veel uit. Maar omdat ik nogal veel meer kijk hebben we vorig jaar onze TV en gameconsole vervangen door een smart tv, scheelt ongeveer 0,25KWH dus dat gaat op jaarbasis best hard. Wij halen de kosten van de nieuwe TV er in ongeveer 3 jaar stroomverbruik uit. (En dan zijn we ook nog van 32 naar 40 Inch gegaan ;) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:35:
Ik moet zeggen dat de Windows 8 Metro app van Netflix echt als een trein werkt voor het kijken van content. Voor films uitzoeken vind ik de website wat praktischer, daar maak ik dus de kijklijst. De CPU load is zo laag helemaal goed :). Er wordt in de Metro app blijkbaar optimaal gebruik gemaakt van de GPU iets wat bij de browser ook zou moeten lijkt me maar duidelijk niet gebeurt.
Het nadeel van de app vind ik dat alleen de spatiebalk (pauze) te gebruiken is naast de muis.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wybo schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:44:
Het nadeel van gameconsoles is dat ze nogal veel stroom gebruiken. Tot een uur of 3 per dag netflix kijken maakt uiteraard niet heel veel uit. Maar omdat ik nogal veel meer kijk hebben we vorig jaar onze TV en gameconsole vervangen door een smart tv, scheelt ongeveer 0,25KWH dus dat gaat op jaarbasis best hard. Wij halen de kosten van de nieuwe TV er in ongeveer 3 jaar stroomverbruik uit. (En dan zijn we ook nog van 32 naar 40 Inch gegaan ;) )
Maar een game-console om alleen maar netflix te kijken is ook niet echt rendabel. Ik game ook nog veel op mijn console , en netflix natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wybo schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:44:
Ach ja besparen op Energie.

Hobby's kosten geld, ik kijk op een 65" Plasma (Met G label) via de Xbox One met geluid via de versterker dus het hele stroom verbruik pretpakket staat aan hiero 8)7 . Gewoon omdat dit naar mijn mening de beste ervaring bied, dat dit dan een paar euro per maand meer kost kan me eigenlijk gestolen worden.

(En dan staat er ook nog 24/7 een Mac aan welke serie's download die niet op Netflix staan)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:03
Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Ach ja besparen op Energie.

Hobby's kosten geld, ik kijk op een 65" Plasma (Met G label) via de Xbox One met geluid via de versterker dus het hele stroom verbruik pretpakket staat aan hiero 8)7 . Gewoon omdat dit naar mijn mening de beste ervaring bied, dat dit dan een paar euro per maand meer kost kan me eigenlijk gestolen worden.

(En dan staat er ook nog 24/7 een Mac aan welke serie's download die niet op Netflix staan)
De nieuwere versterkers vreten niet zoveel stroom. Zaken zoals je sub continue op standby laten staan enz, dat vreet pas stroom.

Gebruik zelf master/slave stekkerdozen => receiver uit, sub, bluray speler van de stroom

Is ook beter voor je sub als je deze niet continue op standby laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou mijn Sub zet ik dan weer wel netjes uit altijd maar stiekem meer ter behoud van mijn sub dan voor het stroom verbruik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik vindt het wel meevallen kwa energie gebruik. Ja consoles gebruiken meer dan puur alleen een smart televisie.

En sinds ik er een heb kijk ik netflix op de televisie. De PS3 heeft wel iets betere controls maar om nou beide aan te hebben staan.

Kwaliteit is ook net zo goed als de Playstation 3. En de geluidset staat aangesloten op de televisie dus dat kan ook geen problemen opleveren.

Maar ik kan begrijpen als een 200 watt console als teveel gezien wordt. Er is altijd nog google chromecast als je weinig stroom wilt gebruiken.

Hoe dan ook terug naar film kijken op netflix. Geloof dat ze twilight hadden *duikt weg*

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
Ik moet zeggen dat de Windows 8 Metro app van Netflix echt als een trein werkt voor het kijken van content. Voor films uitzoeken vind ik de website wat praktischer, daar maak ik dus de kijklijst. De CPU load is zo laag helemaal goed :). Er wordt in de Metro app blijkbaar optimaal gebruik gemaakt van de GPU iets wat bij de browser ook zou moeten lijkt me maar duidelijk niet gebeurt.
Ik heb die app ook een tijd gebruikt, maar ik had last van missende ondertitels.
Hele zinnen die niet vertaald werden, spoelde je terug, dan was het er opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik ben zelf blij met Utopia en Continuum seizoen 2 als nieuwe toevoegingen. Ik ben aan Utopia inmiddels begonnen, eerste 4 afleveringen gezien, en ik vind 't wat traag eigenlijk. Maar ik wacht af. De theme vind ik wel tof trouwens. Continuum begin ik binnenkort maar aan, ik vond seizoen 1 erg leuk, en was al van plan de blu-rays te gaan halen in de zomer, wat ik misschien nog steeds doe, aangezien seizoen 3 ook al uit is.

Hebben mensen meer info over parallels? IMDB heeft er bar weinig info over. 't lijkt op een pilot voor een serie die (nog?) niet van de grond is gekomen.. Klinkt als een soort Sliders. Ik ga dat binnenkort ook maar 'ns proberen denk ik.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

House of Cards caused a massive hole in total internet bandwidth

A spokesman for Sandvine tells the Ferenstein Wire that it’s reasonable to estimate that on Sunday, Netflix accounted for nearly half (45%) of total Internet bandwidth.

:| wow...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ook al heb ik al vanaf het begin in NL een abonnement op Netflix, ik had nog nooit gekeken naar HoC. Twee weken geleden ben ik begonnen met S1. Mijn verwachtingen waren enorm hoog. Na twee afleveringen had ik een beetje een teleurgesteld gevoel, het pakte mij niet. Toch maar volgehouden, en vanaf afl. 7 heb ik wel het gevoel gekregen van dat ik gelijk naar de volgende aflevering wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
spartacusNLD schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 00:54:

A spokesman for Sandvine tells the Ferenstein Wire that it’s reasonable to estimate that on Sunday, Netflix accounted for nearly half (45%) of total Internet bandwidth.

Ja doei. Dan ben ik wel errug benieuwd naar zijn definitie van 'de bandbreedte van het internet'.

Edit: Artikel nuanceert de boel al flink. Vanuit de provider gezien is 45% van het verkeer netflixverkeer. Dat is imo niet zo moeilijk. Netflix kost heel veel data, gewoon internetgebruik niet. Veel mensen die Netflix kijken is dus extreem veel data en de rest die weinig gebruiken is de andere 55%. (nu ik mijn tekst teruglees wordt 'ie er niet veel duidelijker op maar ik ben niet zo onder de indruk. :+)

[ Voor 25% gewijzigd door Gonadan op 05-03-2015 08:22 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

spartacusNLD schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 00:54:

Caramba. En, ik was zondag dus een onderdeel van die 45% 8)

HoC S03, het bevalt me uiteindelijk wel! Ik was bang dat Francis niemand meer kon powerplayen, maar ik had het mis. En het is nog steeds spannend. >:)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Sméagol schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:49:
Ik ben zelf blij met Utopia en Continuum seizoen 2 als nieuwe toevoegingen. Ik ben aan Utopia inmiddels begonnen, eerste 4 afleveringen gezien, en ik vind 't wat traag eigenlijk. Maar ik wacht af. De theme vind ik wel tof trouwens.
Had hetzelfde gevoel, de laatste 2 afleveringen maken veel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de windows 8 metro app ook volledig hd? Of heb je dat allen als je het bekijkt via de webbroser op de pc?
Je weet wel dat je het over snel 200 tot 300 euro hebt in jouw situatie? Als ik het zo snel bereken en uitga van minimaal 4 uur per dag kijken (wat je denk ik wel haalt aangezien je graag series kijkt) kan het ook snel 400 euro per jaar zijn, geen kattenpis.

Je kan in iedergeval wel besparen door van gloeilampen naar led te gaan, maar een 65 inch plasma, hoe mooi het beeld ook is, je betaald de hoofdprijs.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Windows 8 app is op dit moment het enige manier om op de desktop Super HD video te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:42:
Windows 8 app is op dit moment het enige manier om op de desktop Super HD video te kijken.
nee? Ik dacht juist andersom 8)7
Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:35:
[...]

is de windows 8 metro app ook volledig hd? Of heb je dat allen als je het bekijkt via de webbroser op de pc?
Ja, 1080p 5800kbps is dan ook beschikbaar. Ik heb een 720p laptopscherm dus bij mij zet Netflix de kwaliteit standaard op 720p 3000kbps. Ik vind het een ideale app want als je geen krachtige processor hebt is Netflix in de browser voor HD materiaal net te zwaar. Als je een Pentium, i3 of hoger hebt dan maakt het natuurlijk niets uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het af op een laptop van een paar jaar oud en dat was niet een dure laptop, ik ga die app vanavond even installeren, ziet er gelijk netjes uit op tv dan. Al is de browser ook niet slecht, maar zo'n app is altijd wat mooier en het werkt dus ook beter op oudere pc's, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Fierry schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:31:
[...]

Had hetzelfde gevoel, de laatste 2 afleveringen maken veel goed :)
Dit was helemaal het geval. Kijk uit naar seizoen 2.

Inmiddels begonnen aan Continuum, ik heb 't gevoel dat 't iets minder is dan seizoen 1, als zou ik die dan even terug moeten zien eerlijk gezegd. Maar ik ben nog wel steeds benieuwd waar 't naar toe gaat.

Ook de 1ste aflevering van The unbreakable Kimmy Schmidt gezien, en die is ook bevallen. En Ellie Kemper is zo schattig! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool dat je de netflix app gewoon op je Ipone 6 kunt installeren. Gewoon vanuit bed lekker je favo film of serie kijken.

Enige nadeel is dat het soms best blokkerig overkomt ondanks de verbinding naar buiten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Heeft iemand enig idee waarom House wel op de website beschikbaar is, maar niet op de Android app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:54
Mithrildor schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:45:
Heeft iemand enig idee waarom House wel op de website beschikbaar is, maar niet op de Android app?
Staat er bij mij gewoon tussen? Trefwoord: house... zelfs in exact dezelfde volgorde wanneer ik via de pc zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
MicGlou schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:38:
[...]

Staat er bij mij gewoon tussen? Trefwoord: house... zelfs in exact dezelfde volgorde wanneer ik via de pc zoek.
Dat is heel vreemd. Als ik in de Android app op "House" zoek dan staat ie er niet tussen, als ik vervolgens op titels vergelijkbaar met "House, M.D." klik staat ie er ook niet tussen.

Edit: Hmm bij Onlangs Toegevoegd staat ie er wel tussen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mithrildor op 09-03-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:14
Mithrildor schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:44:
[...]

Dat is heel vreemd. Als ik in de Android app op "House" zoek dan staat ie er niet tussen, als ik vervolgens op titels vergelijkbaar met "House, M.D." klik staat ie er ook niet tussen.

Edit: Hmm bij Onlangs Toegevoegd staat ie er wel tussen.
Zal wel nog foutje zijn, staat er ook pas sinds gisteren op (volgens mij).
Wel geinig want ik ben voor House MD af en toe naar Amerika gereist en keek zo af en toe een aflevering.
Maar nu is die ook beschikbaar in Nederland en houdt dan wel gewoon netjes bij waar je bent gebleven.
Ben ook wel benieuwd wanneer de laatste 3 seizoenen beschikbaar komen. Maar daar zullen de rechten nog wel bij Fox of SBS voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vervelend vind is dat ik niet kan sorteren op IMDb score, die vind ik namelijk maatgevend in tegenstelling tot die loze Netflix score. The Master krijgt bijv 1,5 ster op Netflix en op IMDb een 7,1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:17:
Wat ik vervelend vind is dat ik niet kan sorteren op IMDb score, die vind ik namelijk maatgevend in tegenstelling tot die loze Netflix score. The Master krijgt bijv 1,5 ster op Netflix en op IMDb een 7,1.
De Netflix scores zijn ook erg verwarrend omdat het 'verwachte scores' zijn op basis van jouw voorkeuren, kijkgeschiedenis en scores die je zelf hebt gegeven aan andere titels. Bij mij staat er voor een bepaalde serie b.v. 4 rode sterren, bij iemand anders maar 2,5. Zou liever gewoon de echte waardering op basis van alle reviews zien en een aparte verwachte waardering op basis van mijn kijkgeschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Leuke hack van een Netflix engineer:

http://www.engadget.com/2015/03/10/netflix-on-an-nes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Tigerblood schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:41:
[...]

De Netflix scores zijn ook erg verwarrend omdat het 'verwachte scores' zijn op basis van jouw voorkeuren, kijkgeschiedenis en scores die je zelf hebt gegeven aan andere titels. Bij mij staat er voor een bepaalde serie b.v. 4 rode sterren, bij iemand anders maar 2,5. Zou liever gewoon de echte waardering op basis van alle reviews zien en een aparte verwachte waardering op basis van mijn kijkgeschiedenis.
Dat vind ik dan ook zeer vervelend van Netflix... die adviezen slaan meestal echt nergens op. Als je veel actie films kijkt dan krijgen de meeste andere actiefilms vanzelf een hogere adviesscore, maar dus ook de bagger films die ertussen zitten. Van mij mag Netflix die methode laten vallen, of er minstens standaard de IMDB waardering bij vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Beetje vervelend dat Netflix voor Samsung Smart TV's verschillende apps heeft. Mijn pa kan bijvoorbeeld geen account kiezen en logt in op de hoofdgebruiker terwijl ik op mijn Samsung Smart TV gewoon meer opties heb (en het ziet er beter uit). Nu komen zijn films door mijn films en zo ook de aanbevelingen e.d. Is hier omheen te werken behalve de aanschaf van bijv een chromecast?

[ Voor 9% gewijzigd door Royz op 11-03-2015 11:43 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:35

Spotmatic

Ken sent me

Is er geen nieuwe(re) firmware beschikbaar voor de TV van je pa?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Royz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:28:
Beetje vervelend dat Netflix voor Samsung Smart TV's verschillende apps heeft. Mijn pa kan bijvoorbeeld geen account kiezen en logt in op de hoofdgebruiker terwijl ik op mijn Samsung Smart TV gewoon meer opties heb (en het ziet er beter uit). Nu komen zijn films door mijn films en zo ook de aanbevelingen e.d. Is hier omheen te werken behalve de aanschaf van bijv een chromecast?
Dat ligt natuurlijk niet aan Netflix maar aan Samsung die verschillende Netflix-apps beschikbaar stelt op verschillende Smart tv's... En op zich is dat ook weer niet zo vreemd want verschillende Samsung tv's hebben verschillende operating systems. De apps voor android en iOS zijn ook verschillend...

En uiteraard is een Chromecast of AppleTV een ideale oplossing. Je gebruikt dan immers de app op de gekoppelde smartphone of tablet.

Een EZCast (goedkoper alternatief voor een Chromecast) zou ik afraden. Ik heb er zelf een aangeschaft en dat ding werkt eigenlijk net voor alles behalve Netflix. 8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Mx. Alba schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Dat ligt natuurlijk niet aan Netflix maar aan Samsung die verschillende Netflix-apps beschikbaar stelt op verschillende Smart tv's... En op zich is dat ook weer niet zo vreemd want verschillende Samsung tv's hebben verschillende operating systems. De apps voor android en iOS zijn ook verschillend...

En uiteraard is een Chromecast of AppleTV een ideale oplossing. Je gebruikt dan immers de app op de gekoppelde smartphone of tablet.

Een EZCast (goedkoper alternatief voor een Chromecast) zou ik afraden. Ik heb er zelf een aangeschaft en dat ding werkt eigenlijk net voor alles behalve Netflix. 8)7
Een stukje duurder maar toch weer wat veelzijdiger: Microsoft Wireless Display... dan ben je niet eens meer van apps afhankelijk maar deel je gewoon het scherm via miracast techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol 70 euro, ja voor dat geld heb je bijna een Apple TV en sowieso dik een Android stick en Chromecast. Dat zijn alledrie apparaten die opzichzelf werken en niet een ander apparaat nodig hebben voor media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Daarnaast is de kwaliteit dan lager vermoed ik, aangezien je naar je tablet/smartphone/laptop streamt die (in het geval van Netflix) met een lagere resolutie streamen dan direct naar je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Blijkbaar heeft Netflix al een eerste stap gezet voor het maken van een Nederlandse serie. Gesprekken zijn al begonnen met Amsterdam. http://www.flixfilms.nl/k...-gesitueerd-in-amsterdam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Arrne schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:52:
Daarnaast is de kwaliteit dan lager vermoed ik, aangezien je naar je tablet/smartphone/laptop streamt die (in het geval van Netflix) met een lagere resolutie streamen dan direct naar je tv.
Ik heb me nooit echt verdiept in het casten zelf naar SmartTv of Chromecast, maar ik had ergens gehoopt dat dit geen letterlijke casting was maar gewoon het sturen van een link naar het apparaat waarna die de url gewoon opent in de app op de SmartTV of Chromecast...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ook om Chromecast en Android sticks 'volledig op zichzelf staande' te noemen is wat overdreven... ja de MS WD is puur om beelden te versturen, maar Chromecast is ook niet meer dan een smartphone in een stickje en geeft dus sowieso niet meer opties dan je telefoon of tablet terwijl je juist met WiDi alles kan doorzenden... allebei dus zo de voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:52:
Blijkbaar heeft Netflix al een eerste stap gezet voor het maken van een Nederlandse serie. Gesprekken zijn al begonnen met Amsterdam. http://www.flixfilms.nl/k...-gesitueerd-in-amsterdam/
Ja, leuk zit je naar die derderangs acteurs te kijken. Beter zorgen ze ervoor dat er meer goede films worden toegevoegd en meer top Amerikaanse series worden geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Denk dat je het eerder moet zien als een serie die afspeelt in Nederland. Niet perse een Nederlandstalig serie.

Dan kan je best een leuke cast verzinnen. Andere Netflix Originals bewijzen dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag het wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Ja, leuk zit je naar die derderangs acteurs te kijken. Beter zorgen ze ervoor dat er meer goede films worden toegevoegd en meer top Amerikaanse series worden geproduceerd.
Lilyhammer doet het met een grotendeels Noorse cast ook prima.
Amsterdam is natuurlijk een stad met een behoorlijke geschiedenis en naam. Ik verwacht dat ze daar wel wat tofs van gaan maken!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

kevin33 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:32:
[...]

Lilyhammer doet het met een grotendeels Noorse cast ook prima.
Amsterdam is natuurlijk een stad met een behoorlijke geschiedenis en naam. Ik verwacht dat ze daar wel wat tofs van gaan maken!
Ja iets historisch ofzo. Kijk er al naar uit.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Royz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:03:
[...]

Ik heb me nooit echt verdiept in het casten zelf naar SmartTv of Chromecast, maar ik had ergens gehoopt dat dit geen letterlijke casting was maar gewoon het sturen van een link naar het apparaat waarna die de url gewoon opent in de app op de SmartTV of Chromecast...
Ik denk dat ik me misschien verkeerd uitgedrukt heb maar ik dacht dat Chromecast inderdaad op die manier werkte, het beeld wordt inderdaad regelrecht naar de Chromecast gestreamt.
Ik doelde eigenlijk op het alternatief van Microsoft dat genoemd werd, wat (als ik het goed begrijp) letterlijk het scherm van het apparaat kopieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

XanderDrake schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Ja iets historisch ofzo. Kijk er al naar uit.
Historisch idd, of iets in de jaren 60/70. Zeg maar zoiets als die film de Dominee, maar dan beter.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zag net iets bijzonder interessants bij Netflix Nederland: de US remake van "The Returned" die pas *net* begonnen is in de States!

Blijkbaar sluit Netflix nu (in het buitenland iig) contracten met grote TV producenten om series tijdens de initiele run al te kunnen streamen. Voor The Returned houd dit concreet in dat momenteel aflevering 1 online staat, en daar per week een aflevering bij komt (volgende week word aflevering 2 online gezet).

Als dit voor (meer) herhaling vatbaar is kan dit nog weleens heel vervelend uitpakken voor de RTLs en SBSsen van deze wereld, want waarom je favoriete nieuwe TV serie kijken of opnemen met reclame, als het ook 100% legaal zonder kan? :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dat doen ze toch al vaker, afleveringen per week online zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

tiguan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:07:
Dat doen ze toch al vaker, afleveringen per week online zetten?
Zover ik weet is The Returned naast Better Call Saul de enige serie die simultaan op een groot TV netwerk in de VS en daarbuiten op Netflix wordt uitgezonden. (OK, eerder deden ze dat eigenlijk stiekem al met From Dusk Til Dawn, maar Rodriguez' El Rey Network is niet echt bijzonder groot te noemen.)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Bij Nashville doen ze 't ook dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Arrne schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:45:
[...]

Ik denk dat ik me misschien verkeerd uitgedrukt heb maar ik dacht dat Chromecast inderdaad op die manier werkte, het beeld wordt inderdaad regelrecht naar de Chromecast gestreamt.
Ik doelde eigenlijk op het alternatief van Microsoft dat genoemd werd, wat (als ik het goed begrijp) letterlijk het scherm van het apparaat kopieert.
Chromecast werkt inderdaad zo.
Je kunt de GSM gewoon uitzetten of buiten het Wifi netwerk halen en dan blijft de Chromecast gewoon doorgaan met Netflix.

Als je dan je gsm aanzet kun je het lopende programma gewoon inzien en weer bedienen zonder dat er op de TV iets gemerkt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18
mindcrash schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:30:
Zag net iets bijzonder interessants bij Netflix Nederland: de US remake van "The Returned" die pas *net* begonnen is in de States!
ik heb de eerste aflevering gezien en het is redelijk 1-op-1 het origineel (Les Revenants), ik had gehoopt dat ze er een eigen draai aan zouden geven. Kan natuurlijk nog altijd maar afgaande op de eerste aflevering niet.

Wat ik begrijp uit het forum is dat er meerderen zijn die hun account delen. Is dat toegestaan van Netflix om iemand anders mee te laten kijken? Staat niet duidelijk op de site (of ik kijk er overheen). Ik wil mijn account gaan delen maar wil wel zeker weten dat dat geen problemen gaat geven.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ik heb er nog nooit van gehoord dat het problemen zou opleveren. Mijn account is ook regelmatig vanaf verschillende locaties tegelijk gebruikt, en dat heeft me in ieder geval nooit problemen opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Die Franse HoC, "Marseilles", is die al beschikbaar en wordt die ook toegevoegd op de NL Netflix? Ik hoop het wel! Beetje variatie op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

Svennie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:06:
[...]

ik heb de eerste aflevering gezien en het is redelijk 1-op-1 het origineel (Les Revenants), ik had gehoopt dat ze er een eigen draai aan zouden geven. Kan natuurlijk nog altijd maar afgaande op de eerste aflevering niet.

Wat ik begrijp uit het forum is dat er meerderen zijn die hun account delen. Is dat toegestaan van Netflix om iemand anders mee te laten kijken? Staat niet duidelijk op de site (of ik kijk er overheen). Ik wil mijn account gaan delen maar wil wel zeker weten dat dat geen problemen gaat geven.
Ik deel mijn account met m'n zus en haar man. Afhankelijk van het abonnement dat je hebt kun je 2 of meer verschillende streams tegelijkertijd open hebben. Je kunt zelfs verschillende profielen maken waarbij dat wat jij kijkt en dat wat de ander kijkt niet gemixt raken. Is dus geen enkel probleem (en die profielen raad ik zeker aan).

Je moet dan wel je inlog en wachtwoord aan de ander geven, maar dat is de keuze die je zelf maakt of je dat wilt natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Trouble op 12-03-2015 08:35 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie sinds gisteravond ook de ondertiteling weg?

Ik heb op de chromecast, op de ipad en op mijn windows 8 pc geprobeerd, maar de ondertiteling kan ik aan of uitzetten, er komt niks in beeld.

Ik ga ze straks wel bellen, maar helpdesk is pas 10:00 open. Ik zie er hier niets over, zou iemand willen testen als hij er tijd voor heeft?

Verder deel ik mijn account met de buren en heb ik ook geregeld op netflix usa gekeken, delen mag trouwens van netflix (raden ze mij zelfs aan telefonisch via de netflix nederlandse helpdesk om kosten te besparen). Ik heb een 4 kijkaccount of hoe die ook mag heten (ultra hd + hd + 4 schermen voor 12 euro).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:44:
Is bij jullie sinds gisteravond ook de ondertiteling weg?
Gister Better call Saul gekeken, prima ondertitels, op mijn SmartTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
XanderDrake schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:50:
[...]

Gister Better call Saul gekeken, prima ondertitels, op mijn SmartTV.
gisteren gekeken op mijn PS3, geen problemen
Trouble schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:34:
[...]

Ik deel mijn account met m'n zus en haar man. Afhankelijk van het abonnement dat je hebt kun je 2 of meer verschillende streams tegelijkertijd open hebben. Je kunt zelfs verschillende profielen maken waarbij dat wat jij kijkt en dat wat de ander kijkt niet gemixt raken. Is dus geen enkel probleem (en die profielen raad ik zeker aan).

Je moet dan wel je inlog en wachtwoord aan de ander geven, maar dat is de keuze die je zelf maakt of je dat wilt natuurlijk.
ik heb een 2 schermen abonnement. Als ik het zo lees dan geeft het geen problemen, ik ga het delen, is wel vertrouwd. Er komt zeker een apart profiel, wil die 2 niet gemixed hebben.

[ Voor 61% gewijzigd door Svennie op 12-03-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:14
Bij mij in Netflix heb ik soms problemen dat de ondertitels mega groot zijn.
Terwijl ik de kleinste subtitle heb ingesteld.

Hoe ik dat oplos, is subtitle naar groot aanpas opslaan en dan terug naar klein en dan weer opslaan.
En dan werkt het soms en ik herhaal die stap tot het werkt.

Maar het is wel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ga zo maar even netflix bellen over die ondertiteling dan.

eerst even de account van mijn moeder proberen en ondertiteling even aanpassen en terugzetten en dat soort testjes.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jij belt vaak naar Netflix, hehe :P

Als ik geen ondertitels zou ontvangen, dan probeer ik waarschijnlijk één van de andere vijf manieren (via android en chromecast, via android screen-casting, via SmartTV, via Windows 8.1 en Chrome-tab casting of via Win8.1 app en hdmi kabel).
Heerlijk al die redundante oplossingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ondertiteling werkt opeens weer nadat ik ingelogd was op een andere netflix account en weer terug inlog op mijn eigen account. Apart. Maar opgelost dus :P

Zonder ondertiteling lukt me ook wel, maar ik had eindelijk weer normale ondertiteling op de chromecast gekregen en niet de mini ondertiteling die ik eerst had, dus ik was wel blij. Gelukkig is alles weer in working order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even naar Kimmy Schmidt gekeken wat een crap is dat. Gelijk weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:23:
Die Franse HoC, "Marseilles", is die al beschikbaar en wordt die ook toegevoegd op de NL Netflix? Ik hoop het wel! Beetje variatie op Netflix.
Meer info: http://variety.com/2014/f...ma-commission-1201292688/
all Netflix territories in late 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 20:46
Van de week begonnen met Continuun. Totaal onbekend voor me maar werd aanbevolen door middel van een mega advertentie. Wat is dat verdorie een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Jammer dat er volgens mij ook zomaar series verdwijnen.. We keken hier altijd naar Flikken Maastricht, nu zijn er wel andere manieren om het te zien, maar via Netflix is het zo makkelijk..

Sinds gisteren kan ik de serie niet meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
rscheper schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:28:
Jammer dat er volgens mij ook zomaar series verdwijnen.. We keken hier altijd naar Flikken Maastricht, nu zijn er wel andere manieren om het te zien, maar via Netflix is het zo makkelijk..

Sinds gisteren kan ik de serie niet meer vinden..
Dan komt er waarschijnlijk binnenkort een nieuw seizoen op de NL tv, of de herhalingen worden weer uitgezonden ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:44:
Gisteren even naar Kimmy Schmidt gekeken wat een crap is dat. Gelijk weer uitgezet.
Dat is echt peop inderdaad. Even de trailer aangezet, maar dat waren de langste 3 minuten van mijn leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmelvee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:08:
Van de week begonnen met Continuun. Totaal onbekend voor me maar werd aanbevolen door middel van een mega advertentie. Wat is dat verdorie een goeie!
Ik heb de serie een tijdje gevolgd. Ik meen seizoen 1 en 2, het is inderdaad een vrij goede serie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 20:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Ik heb de serie een tijdje gevolgd. Ik meen seizoen 1 en 2, het is inderdaad een vrij goede serie :).
Dat zijn ook meteen alle seizoenen haha, is inderdaad een goede. Ik zit op aflevering 4 nu, seizoen 1. Houdt me goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een seizoen 3 dat heb ik alleen nog niet gezien. Net even gezocht en dat seizoen is uitgezonden in 2014 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

En er komt een 4de en laatste seizoen. Ik vond seizoen 2 wat minder, maar dat komt vooral omdat 't één grote setup lijkt te zijn voor seizoen 3. Weinig antwoorden, en vooral veel meer vragen. Nou heb ik de episodes guides geraadpleegd en mezelf zitten spoilen, wat voor mij erg ongebruiklijk is, maar het lijkt erg tof te worden allemaal. Maar daar zie je in seizoen 2 nog niet veel van terug naar mijn mening..

edit: Volgens mij was er een Continuum topic trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 13-03-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is dat wat: The returned?
Ik dacht 'die heb ik al gezien, toch?' Verhaalomschrijving is nagenoeg identiek aan dat van resurrection. Vond ik maar matig. Is The Returned anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
readytoflow schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:15:
Is dat wat: The returned?
Ik dacht 'die heb ik al gezien, toch?' Verhaalomschrijving is nagenoeg identiek aan dat van resurrection. Vond ik maar matig. Is The Returned anders?
Welke 'The Returned'? Zowel de originele Franse serie als de Amerikaanse versie staan op Netflix. Van de Franse versie staat het hele eerste seizoen op Netflix en van de Amerikaanse serie wordt er elke week een nieuwe aflevering op Netflix gezet. Ressurection heeft niets met Les Revenants (de Franse The Returned dus) te maken. Ressurection is gebaseerd op het Engelstalige boek The Returned en Les Revenants is op een gelijknamige Franse film gebaseerd.

The Returned (FR) schijnt een erg goede serie te zijn en schijnt het zeker waard te zijn om te kijken. De Amerikaanse remake heeft goede reviews, maar die geven allemaal aan dat het origineel beter is. Ik zou dus zeker The Returned (2012) kijken, maar misschien heb je hem al gezien, volgens mij is ie vorig jaar uitgezonden op NPO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Persoonlijk vind ik het origineel ook beter (Les Revenants) maar dat is ook omdat The Returned precies hetzelfde is (de eerste 2 aflevering iig wel) en ik de serie dus al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Vandaag is de nieuwe Netflix serie Bloodline online gezet. Trailers hadden een goede sfeer, ben benieuwd hoe het uit pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Sinds kort is er ook een God Mode gemaakt voor Netflix.

Op http://bit2pixel.com/netflix-god-mode/ moet je het groene knop slepen naar je favorieten. Daarna naar netflix.com gaan, klikken op het link en hoef je niet meer irritant te scrollen voor een film maar heb je meer overzicht om een TV serie of film te checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Schimanski81 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:15:
Vandaag is de nieuwe Netflix serie Bloodline online gezet. Trailers hadden een goede sfeer, ben benieuwd hoe het uit pakt.
Van de week is beginnen aan aflevering 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:42:
Sinds kort is er ook een God Mode gemaakt voor Netflix.
Dat is verrekte handig, zeker om bijv. te printen. Scheelt echt bakken met werk (ik maak lijstjes voor ouders en schoonouders).

heb je ook een truuk gevonden om dit te laten werken met de windows 8.1 app versie (die uit de windows store)? Die is al minder van de scroll, maar ik zou bijv. graag van boven naar onderen gaan en niet van links naar rechts.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Dacuuu schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Van de week is beginnen aan aflevering 1.
Eens begonnen. Same here, serie bevalt me na een paar afleveringen wel. Goed acteerwerk wat mij beteft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Gister ep1 gezien van Bloodline. Goede sfeer en acteerwerk, benieuwd naar de rest van het seizoen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Dat is verrekte handig, zeker om bijv. te printen. Scheelt echt bakken met werk (ik maak lijstjes voor ouders en schoonouders).

heb je ook een truuk gevonden om dit te laten werken met de windows 8.1 app versie (die uit de windows store)? Die is al minder van de scroll, maar ik zou bijv. graag van boven naar onderen gaan en niet van links naar rechts.
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat je zoiets ook werkend kan krijgen in apps. Dat zijn over het algemeen erg gesloten "containers".

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er ook bang voor, maar het scrolt 100 keer fijner met het muiswiel dan van links naar rechts met een balk (ik bekijk het op een beamer, dus zit niet echt achter een pc). Maar met dat stuk javascript voor de site werkt het al ideaal, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb ook net de Britse serie Utopia "ontdekt", staat zeker nog niet zo heel erg lang op Netflix. Ik ben zeer aangenaam verrast, echt categorie 'series waar je nog nooit van hebt gehoord maar die je gezien moet hebben '.

Vooral visueel is het prachtig, elk shot is bijna een kunstwerk:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FjoKV1j.png

Ik heb het in dit topic nog bijna nog niet voorbij zien komen maar dit moet een serie zijn die wel meer tweakers aanspreekt, ook gezien het onderwerp:

http://www.imdb.com/title/tt2384811/

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:36:
Ik heb ook net de Britse serie Utopia "ontdekt", staat zeker nog niet zo heel erg lang op Netflix. Ik ben zeer aangenaam verrast, echt categorie 'series waar je nog nooit van hebt gehoord maar die je gezien moet hebben '.

[afbeelding]

Ik heb het in dit topic nog bijna nog niet voorbij zien komen maar dit moet een serie zijn die wel meer tweakers aanspreekt, ook gezien het onderwerp:

Had deze serie al gezien voordat deze op netflix stond.
Inderdaad een ontzettend vette serie! beetje vreemd maar typische britse serie die je gezien moet hebben!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke site is de aanrader om nieuwe Netflix content in de gaten te houden? Die jullie ook echt vaak gebruiken? Ik heb een jaar terug wel eens eerder wat sites uitgeprobeerd maar in de praktijk blijft het toch bij scrollen in de aanbevelingen vanaf de Apple TV.

Ik zit nu in Deadwood.
Nooit aan toegekomen maar wat een topper. En wat een baas deze kroegbaas, om eng van te worden.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/3523bdc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:18:
Welke site is de aanrader om nieuwe Netflix content in de gaten te houden? Die jullie ook echt vaak gebruiken? Ik heb een jaar terug wel eens eerder wat sites uitgeprobeerd maar in de praktijk blijft het toch bij scrollen in de aanbevelingen vanaf de Apple TV.

Ik zit nu in Deadwood.
Nooit aan toegekomen maar wat een topper. En wat een baas deze kroegbaas, om eng van te worden.

[afbeelding]
http://www.netflix-nederland.nl/nieuwopnetflix/

Deze is wel aardig. Mocht iemand toevallig een wat uitgebreidere site hebben (zou bijvoorbeeld graag eens een lijst zien die gerangschikt wordt op RT of IMDB ratings, IMDB is wel te vinden maar Rotten Tomatoes niet echt), schroom niet om het te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 10 minuten van Bloodline gekeken maar het wist me nog niet te bewegen om langer te kijken. Het helpt ook niets mee dat ik Ben Mendelsohn een vervelende kop vind hebben. Het verhaal lijkt ook vrij standaard van wat ik heb gezien. De criminele broer die altijd de verkeerde keuzes maakt, geld problemen heeft en vooral zichzelf heel zielig vindt komt het succesvolle leven van de rest van de familieleden opschudden. Ik zie nu op IMDb dat er ook DEA agenten in spelen, dat maakt het mogelijke plot weer wat interessanter dus ga zeker weer verder kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:39:
Net 10 minuten van Bloodline gekeken maar het wist me nog niet te bewegen om langer te kijken.
Ik moest me door de 1e aflevering 'heen worstelen', ik begrijp dat ze in de pilot de kijker met elk karakter kennis willen laten maken, maar dit was imho gewoon geen prettige pilot om te kijken (wat een gezeik! |:( ). Aflevering 2 is gelukkig beter en vanaf aflevering 3 wordt het pas echt interessant :P .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Ik zag bij mij The Social Network staan op Netflix. Volgens mij is deze ook nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:56:
[...]

Ik moest me door de 1e aflevering 'heen worstelen', ik begrijp dat ze in de pilot de kijker met elk karakter kennis willen laten maken, maar dit was imho gewoon geen prettige pilot om te kijken (wat een gezeik! |:( ). Aflevering 2 is gelukkig beter en vanaf aflevering 3 wordt het pas echt interessant :P .
Zo het einde van aflevering 1 is niet mis. Ben blij dat ik weer verder ben gaan kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Robkazoe schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:58:
Ik zag bij mij The Social Network staan op Netflix. Volgens mij is deze ook nieuw?
Staat er al een flinke tijd op. Zie bijvoorbeeld ook de feeds op http://www.flixfilms.nl/ en http://nld.whatsnewonnetflix.com/ waar vrijwel dagelijks de laatste wijzigingen in aanbod op worden gepubliceerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tsjipmanz schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:36:

[afbeelding]

Die screengrab maakt mij wel nieuwschierig. Ga hem hier eens aanslingeren als ik mijn huidige series af heb gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aanbod films valt me elke keer weer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb Utopia ook maar eens bij mijn 'must-watch'-lijst gezet. De beschrijving en de eerste beelden spreken me erg aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Laatst online: 07-02 11:40
Ik ga Utiopia binnenkort ook eens kijken. Er wordt bovendien gewerkt wordt aan een Amerikaanse remake onder regie van David Fincher. Grappig genoeg wordt het een serie van... HBO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

En Elementary seizoen 2 is vandaag beschikbaar gekomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20
Zijn bezig met eerste seizoen van Continuum. Alleen is nu een paar keer voor gekomen dat Netflix niet heeft onthouden waar we zijn gebleven. Dan bedoel ik hele afleveringen. Gisteren begon die bij aflevering 6, terwijl we bij 8 waren. Dit is ook een paar keer gebeurt bij House of Cards.
Geluid bij Continuum moet ik ook altijd van 2.0 op 5.1 zetten.
Ik gebruik Netflix op de PS4. Iemand hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 26-03-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb het ook regelmatig op de Ps3. Komt denk ik doordat ik het apparaat soms te snel uitzet als de aflevering is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ja ik heb dat ook, maar ik zet 'm niet te snel uit. Het is nog eerder zo dat ik in slaap val en de boel blijft doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:39:
Net 10 minuten van Bloodline gekeken maar het wist me nog niet te bewegen om langer te kijken. Het helpt ook niets mee dat ik Ben Mendelsohn een vervelende kop vind hebben. Het verhaal lijkt ook vrij standaard van wat ik heb gezien. De criminele broer die altijd de verkeerde keuzes maakt, geld problemen heeft en vooral zichzelf heel zielig vindt komt het succesvolle leven van de rest van de familieleden opschudden. Ik zie nu op IMDb dat er ook DEA agenten in spelen, dat maakt het mogelijke plot weer wat interessanter dus ga zeker weer verder kijken :).
Je zit er compleet naast, het verhaal is echt niet standaard. Het zit allemaal wat ingewikkelder en beter in elkaar :)
Pagina: 1 ... 63 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.