Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
ChuckyDevil schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:07:
Wat is gelimiteerd dan op de Apple TV? DNS kun je in ieder geval prima instellen daar op. Apple heeft zijn eigen Netflix template inderdaad, als je dat bedoelt.

Anders eerst maar root proberen op de Chromecast, scheelt weer :)
AppleTV is een van de betere platforms om Netflix te kijken. Het is snel, werkt goed en heeft een overzichtelijke menu indeling
Het enige bezwaar is de hoge positie van de ondertiteling.
ik kan daar niet tegen maar veel mensen hebben daar niet zo'n last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:20
Tigertje schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:20:
[...]

AppleTV is een van de betere platforms om Netflix te kijken. Het is snel, werkt goed en heeft een overzichtelijke menu indeling
Het enige bezwaar is de hoge positie van de ondertiteling.
ik kan daar niet tegen maar veel mensen hebben daar niet zo'n last van
Netflix op de PS4 vind ik ook wel snel en goed. Menu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:48
baronruud schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:17:
[...]

Netflix op de PS4 vind ik ook wel snel en goed. Menu ook.
Second that :) Ideaal i.c.m. Bravia Sync / HDMI-CEC. Kan je gewoon de AB van je tv gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 17-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

XanderDrake schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:47:
http://www.flixfilms.nl/tremors/

Briljante film. Heerlijke actie en spanning, ideale film om es te kijken met de jongens en een biertje erbij!
Klassiekertje. Heerlijk Campy.

Dit is echt een popcorn film. Heb hem inderdaad net zien staan en ik kan deze aanraden aan ieder die gewoon een domme film wil kijken ;)

Het is trouwens een Quadrilogy. Tja..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:06
Wanneer je een abonnement stop zet kan je de maand waarvoor je betaald heb nog wel uitkijken toch? Of wordt alles direct afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31
Ryan_ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:05:
Wanneer je een abonnement stop zet kan je de maand waarvoor je betaald heb nog wel uitkijken toch? Of wordt alles direct afgesloten?
Mag aannemen dat je mag kijken tot het einde van de maand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cy-gor25 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:47:
Ik heb sinds een tijdje een Chromecast maar ben dat ding een beetje beu vanwege de beperkte mogelijkheden i.v.m. aanpassen DNS. Is Apple TV een betere optie want die heeft geen hardcoded google DNS (ATV 3). WD TV live 2011 kan ik ook nog wel vinden maar mogelijk enkel de nieuwere versie zonder netflix. Enkel de Netflix app die gelimiteerd zou zijn op de Apple TV schrikt me een beetje af.
Je kan een 2e hands wd tv live 2011 nemen , ben je voor 45 tot 50 euro klaar. Of een apple tv inderdaad.
Maar kan je jouw router niet aanpassen om de chromecast dns te omzeilen? Werkt bij mij meer dan prima namelijk (netgear router heb ik).

De ondertiteling van de nederlandse netflix vind ik wel net iets te klein, maarja, dat was eerst beter, maar na een update niet meer. En dat kan ik ook niet aanpassen. Bij de wd tv live is het prima, maar die is weer wat trager dan de andere 2 die ik hier noem.

Het heeft allemaal voor en nadelen. Wel apart dat de subs van de apple tv dan weer zo hoog zijn. Heeft iemand daar een voorbeeld afbeelding van? Ik wil een apple tv kopen (op het werk gaan we er ook op over bij onze beamers). Maar ik ga nu wat twijfelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:06
Dacuuu schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:28:
[...]

Mag aannemen dat je mag kijken tot het einde van de maand. ;)
Dat lijkt mij ook het meest logische, maar vraag het toch maar even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt gewoon doorkijken tot het moment dat je abonnement stopt. Tenminste dat was het een jaar geleden nog wel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:36:
[...]

Je kan een 2e hands wd tv live 2011 nemen , ben je voor 45 tot 50 euro klaar. Of een apple tv inderdaad.
Maar kan je jouw router niet aanpassen om de chromecast dns te omzeilen? Werkt bij mij meer dan prima namelijk (netgear router heb ik).

De ondertiteling van de nederlandse netflix vind ik wel net iets te klein, maarja, dat was eerst beter, maar na een update niet meer. En dat kan ik ook niet aanpassen. Bij de wd tv live is het prima, maar die is weer wat trager dan de andere 2 die ik hier noem.

Het heeft allemaal voor en nadelen. Wel apart dat de subs van de apple tv dan weer zo hoog zijn. Heeft iemand daar een voorbeeld afbeelding van? Ik wil een apple tv kopen (op het werk gaan we er ook op over bij onze beamers). Maar ik ga nu wat twijfelen.
Ik heb de router aangepast (Sagem) en gebruik de juiste versie van de android app (3.7.1) maar het casten werkt niet, soms wel en soms niet en kan niet pauzeren. Ik moet soms 10 keer proberen om een film te starten.

Zal eens zien voor de Apple TV. De Netflix App hierop zal wss niet zo goed zijn als die voor een iPad maar ik kan ermee leven en ik heb eigenlijk geen zin meer in een halfwerkend product zoals een tweedehands wd. Jammer dat Chromecast en Rokua zo'n beperkte producten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
cy-gor25 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik heb de router aangepast (Sagem) en gebruik de juiste versie van de android app (3.7.1) maar het casten werkt niet, soms wel en soms niet en kan niet pauzeren. Ik moet soms 10 keer proberen om een film te starten.

Zal eens zien voor de Apple TV. De Netflix App hierop zal wss niet zo goed zijn als die voor een iPad maar ik kan ermee leven en ik heb eigenlijk geen zin meer in een halfwerkend product zoals een tweedehands wd. Jammer dat Chromecast en Rokua zo'n beperkte producten zijn.
Mocht je de Netflix app van de Apple TV niks vinden dan kan je altijd nog gebruik maken van de ipad app. Je start daar de film of serie op, vervolgens speel je hem via airplay op je tv af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Staat zo'n Android mediaspeler op ibood vandaag, ook een optie?

(mot je wel wat geduld hebben, levertijden nakomen is niet sterkste kant van ibood)

[ Voor 59% gewijzigd door hjs op 18-02-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:46
Ik ben nu ook al een tijd lid van Netflix. Ik blijf er wel voor betalen. Ook zit ik nog in de categorie van het oude abonnement waardoor ik voorlopig nog maar € 8,- per maand hoef te betalen.

Daarbij moet ik wel eerlijk vertellen dat ik minder ben gaan downloaden vanaf het moment dat ik Netflix ben gaan gebruiken. Ik hou minder tijd over om gedownloade films te bekijken :+

De laatste serie die mijn vrouw en ik samen hebben zitten kijken is Marco Polo. Ondanks de kritieken die deze serie krijgt, vond ik hem toch de moeite waard.

Daarbij worden de laatste maanden films en series toegeovegd die mijn persoonlijk wel interesseren. Dus ik hoef mezelf voorlopig niet te vervelen.

Ons kleine nichtje van 3 jaar weet ondertussen ook al hoe Netflix op de iPad werkt. Op onze (LG) Smart TV kan ze er (nog) geen wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:14
Net The Americans seizoen 1 afgekeken, dacht eerst dat er maar 1 seizoen was.
Maar zie net dat seizoen 3(!) nu al bezig is.
Wanneer zal Netflix seizoen 2 online zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als netflix de rechten krijgt/koopt :)

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 01:40 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gisteren wel leuke films er bij gekomen o.a:

Tinker, Tailor, Soldier, Spy
The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning
From Paris with Love
Defiance

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28
Goeie vergelijking :P
knip is illegaal en verspreid het materiaal zonder licentie.
Netflix doet dat allemaal legaal. Niet alles kan en komt zomaar beschikbaar.....

[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 01:41 ]

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Joostje123 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:18:
Net The Americans seizoen 1 afgekeken, dacht eerst dat er maar 1 seizoen was.
Maar zie net dat seizoen 3(!) nu al bezig is.
Wanneer zal Netflix seizoen 2 online zetten?
Ik kijk ook erg uit naar seizoen 2, schijnt nog beter te zijn dan 1. Seizoen 1 is augustus 2014 geplaatst, dus ik vermoed dat we tot augustus 2015 moeten wachten op seizoen 2. Maar dat is speculatie, nog niemand heeft een datum bekend gemaakt.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Mars18 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:04:
Gisteren wel leuke films er bij gekomen o.a:

Tinker, Tailor, Soldier, Spy
Awesome! Nog niet gezien!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
RiCk schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:05:
[...]

Goeie vergelijking :P
Popcorn is illegaal en verspreid het materiaal zonder licentie.
Netflix doet dat allemaal legaal. Niet alles kan en komt zomaar beschikbaar.....
Daarnaast is de kwaliteit van Netflix vele malen beter, bij Popcorn mag je blij zijn met een 2GB file voor een film. Netflix heeft inmiddels 4K en streams zijn geregeld 20+Mbps.

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-07 08:54
Ik vroeg me iets af, ik heb zelf een account van 8 euro, een vriend van mij heeft ook een account, ook van 8 euro (zelfde land) Nou is het zo dat ik meer content heb dan hij, waar zou dit aan kunnen liggen? Om een voorbeeldje te geven, ik heb "The big bang theory", hij niet. Alletwee Netflix Belgie.

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
olaf133 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:33:
Ik vroeg me iets af, ik heb zelf een account van 8 euro, een vriend van mij heeft ook een account, ook van 8 euro (zelfde land) Nou is het zo dat ik meer content heb dan hij, waar zou dit aan kunnen liggen? Om een voorbeeldje te geven, ik heb "The big bang theory", hij niet. Alletwee Netflix Belgie.
Big bang theory staat op Netflix België: http://www.moreflicks.com..._the-big-bang-theory_2002
Misschien dat ie een DNS / addon gebruikt om via een ander land te kijken?

• olaf133
Pistolebob schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Big bang theory staat op Netflix België: http://www.moreflicks.com..._the-big-bang-theory_2002
Misschien dat ie een DNS / addon gebruikt om via een ander land te kijken?
Ha, dank je, had al gezocht, maar kon het niet vinden... En neen, ik gebruik zelf wel af en Hola, maar hij helemaal niet... Zal hem wel zeggen om Netflix eens te contacteren...

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het ligt aan de taalinstelingen van je account.

The Big Bangtheorie heeft geen nederlandse subs. Als je je taalinstellingen op nederlands hebt staan zie je het dus niet. Zet je de taalinstellingen op een andere taal (maakt niet uit welke) zie je het wel. Films zonder franse subs/taal zie je dus niet met franse taalinstellingen.

Beste keus voor Belgie is de taal op Engels zetten.

• olaf133
Wybo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:38:

The Big Bangtheorie heeft geen nederlandse subs. Als je je taalinstellingen op nederlands hebt staan zie je het dus niet. Zet je de taalinstellingen op een andere taal (maakt niet uit welke) zie je het wel. Films zonder franse subs/taal zie je dus niet met franse taalinstellingen.

Kijk, hier heb ik wat aan, dank u heren!

Verwijderd

Komt The Big Bang Serie ook nog binnenkort op NL Netflix?

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Wie weet wat oudere seizoenen, maar Veronica / SBS heeft de rechten voor oud en nieuw... en herhalen het graag dagelijks.

Verwijderd

Ik snap die hele popcorn time niet, als je niet voor legaal kijken gaat, waarom pak je dan dat brakke popcorn time? Al die films zijn in betere kwaliteit toch ook vrij snel te downloaden? Dan heb je een mkv van 2GB of zelfs 15GB en kwaliteit, iets wat je bij popcorntime maar moet afwachten elke keer.
hjs schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:14:
Staat zo'n Android mediaspeler op ibood vandaag, ook een optie?

(mot je wel wat geduld hebben, levertijden nakomen is niet sterkste kant van ibood)
Volgens mij is er geen android mediaplayer die netflix in full hd weergeeft, dit omdat android denkt dat je het wilt afspelen op een telefoon. Een collega van mij heeft zo'n android mediaspeler, echt een mooi ding, maar netflix is niet full hd en hij herkent niet of een video 24fps of iets anders is en schakelt dus niet (wat haperingen geeft bij afspelen van eigen content vanaf een usb of nas).

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 19:01 ]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sorry, maar deze vergelijkingen zijn nu al te vaak voorbij gekomen.
m.i. getuigt het van een dermate lage intellegentie om een illegale streaming dienst te vergelijken met een legale streaming dienst. Werkelijk ongekend.
Je hoort netflix te vergelijken met diensten zoals hulu , HBO , videoland etc.
Of zal ik mijn oude twilight dvd's ook gaan vergelijken met SteamOS 8)7
zoemtoeter schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 08:20:
[...]

Ik kijk ook erg uit naar seizoen 2, schijnt nog beter te zijn dan 1. Seizoen 1 is augustus 2014 geplaatst, dus ik vermoed dat we tot augustus 2015 moeten wachten op seizoen 2. Maar dat is speculatie, nog niemand heeft een datum bekend gemaakt.
Seizoen 2 net gezien. Inderdaad erg goed , veel beter dan seizoen 1.
Voor ik netflix had nog nooit van deze serie gehoord. Overings net als The Missing. Waarschijnlijk een serie die ik nooit gezien zou hebben zonder netflix. Wat mij betreft valt The Missing in the categorie BrBa

[ Voor 42% gewijzigd door degroot op 19-02-2015 22:14 ]

www.degroot-it.nl

• degroot
  • Niet online
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door degroot op 19-02-2015 22:14 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:04:
Komt The Big Bang Serie ook nog binnenkort op NL Netflix?
Veronica zend het hier toch nog steeds uit? Ga er niet vanuit dat het op netflix komt als Veronica nog aan het uitzenden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het graag op Netflix willen kijken wanneer ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Hmm... Waarom is mijn post nou verdwenen :/

Ik vind Netflix stukken beter werken dan Popcorntime. De resolutie van de meeste series op Popcorntime is verre van fantastisch, vind ik. Wij hebben laatst ook een film opgezet die niet op Netflix stond... stotter-de-stotter, hoor. Ik vond het helemaal niets.

Netflix heeft ook oudere series, maar die zijn prima. Het werkt gewoon! En iedereen heeft er plezier van, ook mijn broertje en ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
degroot schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:11:
[...]

Voor ik netflix had nog nooit van deze serie gehoord. Overings net als The Missing. Waarschijnlijk een serie die ik nooit gezien zou hebben zonder netflix. Wat mij betreft valt The Missing in the categorie BrBa
the Missing in categorie Breaking Bad? Ik vind the Missing erg traag, wij zijn eigenlijk halverwege afl 3 afgehaakt. Mis ik iets of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
BrBa was nou ook niet echt een hele snelle serie toch?
Missing grijpt het verhaal van The Missing meer als je zelf een kind hebt? ik vond het in ieder geval na 1 aflevering reden genoeg om de rest ook te bekijken. Serie er in een weekend doorheen gejaagd

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Nee maar totaal niet te vergelijken imo. Wij hebben zelf sinds 6 weken ook een zoontje btw 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:41:
Missing grijpt het verhaal van The Missing meer als je zelf een kind hebt?
Ik kan de serie niet zien omdat mijn kinderen dezelfde leeftijd hebben als in die serie. Maar ik denk dat een zoontje dat er net 6 weken is dat effect nog niet heeft, ik vind het uberhaupt knap als je netflix kan kijken met een zoontje van 6 weken in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:07
Wybo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:38:

Dit is nieuw voor mij. Dit wil dus zeggen dat als je de subs op niet -Nederlands zet, je dan meer content te zien krijgt? Lijkt mij nog steeds beperkt door de rechten die Netflix Nederland heeft dan? Wat is dan het gehele aanbod van Nederland, en dan bedoel ik het totaal van zowel Nederlands als niet Nederlands ondertiteld?

Of is dit specifiek iets voor Netflix Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gaat om Belgie. Belgie heeft content met alleen Nederlandstalige subs (en/of spreektaal) en andere content met alleen Franse subs (en/of spreektaal)* afhankelijk van je taalinstellingen zie je die content wel of niet. Heeft niks te maken met de rechten, maar meer met een keuze van Netflix die voor een groot deel van de mensen prettig zal zijn, en voor een deel niet. (Al was het beter geweest als er bij de instellingen een optie had gezeten om zelf te kunnen kiezen.)

Voor het Nederlandse gebied geldt bovenstaande niet omdat alle content hier of Nederlands gesproken of nederlandse subs heeft.

*Soms zijn er meer subs, bijvoorbeeld engels. Maar het gaat dus om het ontbreken van je eigen gekozen taal.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2015 10:49 ]

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Op zich heel erg blij met Netflix. Mis alleen Star Trek series en Supernatural. Dan zou ik super happy zijn.

Ook wel gaaf dat er een apparte categorie 4k content is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Qpido80 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:03:
Op zich heel erg blij met Netflix. Mis alleen Star Trek series en Supernatural. Dan zou ik super happy zijn.

Ook wel gaaf dat er een apparte categorie 4k content is.
Ja, waar star trek blijft vraag ik me ook af...

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Handig, Netflix heeft de mijn lijst functie nu ook beschikbaar gemaakt in regio's waar je op vakantie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Yeah....House of Cards seizoen 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 09:08:
ik vind het uberhaupt knap als je netflix kan kijken met een zoontje van 6 weken in huis :D
Mijn zoontje sliep best veel, dus dan liet ik hem gewoon op mijn borst liggen terwijl ik op de bank lag. Werkt prima. Ik wou dat ik nu ook eens rust had ;(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg HTML5 niet in HD aan de praat :(. Iemand een idee? Probleem doet zich voor mij IE11 en Chrome. Bij Waterfox (Firefox variant) krijg ik wel HD te zien maar dat is in Silverlight. Nadeel is dat de CPU load erg hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Shabbaman schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:49:
[...]

Mijn zoontje sliep best veel, dus dan liet ik hem gewoon op mijn borst liggen terwijl ik op de bank lag. Werkt prima. Ik wou dat ik nu ook eens rust had ;(
Die van mij zijn net 5 en bijna 2, dan hou je dus echt geen tijd meer over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

ben nu al bij ep 32.. (verslaafd en een vrije dag) tot nu toe _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

spartacusNLD schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:17:
[...]

ben nu al bij ep 32.. (verslaafd en een vrije dag) tot nu toe _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja? Beter dan Seizoen 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

:Y al liggen dit soort serie's mij gewoon enorm goed dus ik been waarschijlijk biased

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2015 14:23 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:15:
[...]

Die van mij zijn net 5 en bijna 2, dan hou je dus echt geen tijd meer over :'(
5 en 2 valt mee, 7 en 5 zoals hier is nog 2 keer zo druk. Of er komen 20 kinderen bij wijze van spreken op bezoek tegelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:12:
[...]

5 en 2 valt mee, 7 en 5 zoals hier is nog 2 keer zo druk. Of er komen 20 kinderen bij wijze van spreken op bezoek tegelijk 8)7
Ik dacht serieus dat het niet erger kon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit in Aflevering 3 nu en tot nu toe grijpt het me nog niet heel erg. Niet zoals seizoen 1 en 2 deden.

De eerste paar minuten van aflevering 1 beloven alleen wel veel goeds voor het hele seizoen. Althans dat dacht ik gelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:38:
[...]

Ik zit in Aflevering 3 nu en tot nu toe grijpt het me nog niet heel erg. Niet zoals seizoen 1 en 2 deden.

De eerste paar minuten van aflevering 1 beloven alleen wel veel goeds voor het hele seizoen. Althans dat dacht ik gelijk.
Aflevering 3 pas :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had me nog zo voorgenomen. Er minimaal 4 te kijken voor het eten maarja je weet hoe die gaat.

Inmiddels in de vierde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat house of cards leuk als je niet zo into politiek bent? Of gaat het echt daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:23
Wat mij betreft gaat het over sex, macht en overleven. De setting is politiek, maar had ook een paar grote multinationals kunnen zijn. Ik geniet er weer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maegkemen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 20:10
marcelmg2 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:21:
Wat mij betreft gaat het over sex, macht en overleven. De setting is politiek, maar had ook een paar grote multinationals kunnen zijn. Ik geniet er weer van!
Ook de intriges en de meedogenloosheid om aan de macht te komen en te blijven zijn belangrijke thema's. Ik vind het ook een erg goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik heel eerlijk ben valt seizoen 3 een beetje tegen. Er is minder spanning, actie en meedogenloosheid. In de eerste paar afleveringen zien we dat Underwood over de schreef gaat, maar voor de rest komt hij niet verder dan bedreigingen. Voor zijn doen is hij heel presidentieel. Verder vind ik dat Claire te veel screentime krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik heb de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van House of Cards gezien. Kon me seizoen twee (en een) niet zo goed meer herinneren en kreeg ook geen recap te zien, dus het kon me niet zo enorm interesseren. Nu maar weer schaamteloos Gilmore Girls aan het kijken, ik hoop dat ze die serie ooit nog op Nederlandse Netflix gaan zetten, het is nu erg lastig om aan die serie te komen zonder uren te wachten of €175 euro voor de dvd-box neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van seizoen 2 ging Doug Stamper met dat hoertje (Rachel) van de nu dode Peter Russo ergens heen. Dat en een paar andere kleine dingen daar hadden ze inderdaad een recap van moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Laatst online: 27-07 17:33
Mithrildor schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:45:
Ik heb de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van House of Cards gezien. Kon me seizoen twee (en een) niet zo goed meer herinneren en kreeg ook geen recap te zien, dus het kon me niet zo enorm interesseren. Nu maar weer schaamteloos Gilmore Girls aan het kijken, ik hoop dat ze die serie ooit nog op Nederlandse Netflix gaan zetten, het is nu erg lastig om aan die serie te komen zonder uren te wachten of €175 euro voor de dvd-box neer te leggen.
Als het goed is staat er een recap video in de applicaties (in de trailers sectie) en een recap knop op de House of Cards pagina op de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Fierry schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:25:
[...]

Als het goed is staat er een recap video in de applicaties (in de trailers sectie) en een recap knop op de House of Cards pagina op de website :)
Heb even rondgekeken, maar ik kon in de Android app geen trailers sectie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat is Lost in Translation een rukkwaliteit. Had iemand bij Netflix een oude DIVX liggen? De film is gewoon beschikbaar in bluray, maar op Netflix moet je het stellen met een hele slechte kwaliteit video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:15:
Zo wat is Lost in Translation een rukkwaliteit. Had iemand bij Netflix een oude DIVX liggen? De film is gewoon beschikbaar in bluray, maar op Netflix moet je het stellen met een hele slechte kwaliteit video.
Zo is het ook met the killing. De Deense echte versie m ruk beeld en 2.0 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
Mithrildor schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:14:
[...]

Heb even rondgekeken, maar ik kon in de Android app geen trailers sectie vinden.
Inderdaad een van de minpunten van de Android app. iOS en PS3 hebben wel een dergelijke trailer sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:42

DrDrax

Bacdafucup

Netflix heeft nu fast en the furious 6 online staan,

Als ik deze ga kijken, lijkt het bijna met een cam gefilmd achter in de bios... donkere randen, beeld kwaliteit is er ook .. iets.
or is it just me 8)7
Ik kijk vanaf de pc.

[ Voor 3% gewijzigd door DrDrax op 28-02-2015 20:55 ]

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:15:
Heb paar maanden geleden het gekeken in HD.

Is er niet iets aan de hand bij Netflix op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Netflix moet het doen met het materiaal dat ze aangeleverd krijgen, ik denk ook niet dat ze graag films en tv series met een slechte beeldkwaliteit online willen zetten aangezien ze dat klanten kan kosten. Ik heb echter veel liever dat ze het in mindere kwaliteit online zetten dan helemaal niet. Het is soms erg moeilijk om aan oudere series en films te komen, dus dan is het prettig dat ze op Netflix staan. Ik heb in ieder geval nog een lijstje met series (Sopranos, Wire, Gilmore Girls, Friends) die op legale wijze alleen te krijgen zijn door honderden euro's voor een dvd set neer te leggen en die zijn niet of waarbij het downloaden op illegale wijze dagen gaat duren, ik zou het niet erg vinden als die in mindere kwaliteit op Netflix gezet zouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

Het aanbod van Netflix Nederland is nog steeds matig. Er zitten wel leuke dingen tussen. Maar het blijft zoeken naar een naald in de hooiberg.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:25:
Het aanbod van Netflix Nederland is nog steeds matig. Er zitten wel leuke dingen tussen. Maar het blijft zoeken naar een naald in de hooiberg.
dat is dan denk ik persoonlijke voorkeur.

ik (of mijn vrouw) heb(ben) nl. al kunnen zien:
-SoA
-BrBa
-MisFits
-Fargo
-The Missing
-OITNB
-Drive
-LilyHammer
- Better Call Saul
-Pretty Little Liars
-Homeland
-Suits
-White Collar
-Orphan Black
- E-team
-Gossip Girl
-Luther

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Al met al aardig vermaakt het eerste jaar.
Dus mager kan je het aanbod niet noemen. Er staat gewoon zat op.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

degroot schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:38:
[...]

dat is dan denk ik persoonlijke voorkeur.
<knip>
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Al met al aardig vermaakt het eerste jaar.
Dus mager kan je het aanbod niet noemen. Er staat gewoon zat op.
Voor iemand die wellicht eerder die series niet volgende lijkt het een leuke lijst. Maar het is vooral oude content (lees: niet actueel). En dus niet interessant, want via andere bronnen allang (lees: maanden/jaren geleden) gezien. Dus die lijst is weinig interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De films en series die Netflix me adviseert op basis van mijn likes bij het instellen van account heb ik allemaal al gezien :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:48:
[...]

Voor iemand die wellicht eerder die series niet volgende lijkt het een leuke lijst. Maar het is vooral oude content (lees: niet actueel). En dus niet interessant, want via andere bronnen allang (lees: maanden/jaren geleden) gezien. Dus die lijst is weinig interessant.
Daar is Netflix dan ook niet voor. Je kunt hooguit verwachten dat een aantal series die niet in Nederland/België worden uitgezonden binnen een week op Netflix staan. Waar Netflix vooral voor geschikt is is om oude series of oude seizoenen te kijken en dat heb ik afgelopen jaar ook goed kunnen doen. Maar helaas blijven de grote oude series zoals Friends die ze in de USA wel toegevoegd hebben uit, dus heb ik geen series meer om te binge kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 09:48:
is dat house of cards leuk als je niet zo into politiek bent? Of gaat het echt daarover?
Naar mijn mening moet je wel Amerika georiënteerd zijn.

Althans je moet weten hoe de Amerikaanse overheid werkt. Als je dat niet weet blijft er nog steeds een goeie serie over maar mis je toch wel erg veel en dat zou zonde zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:38:
Als ik heel eerlijk ben valt seizoen 3 een beetje tegen. Er is minder spanning, actie en meedogenloosheid. In de eerste paar afleveringen zien we dat Underwood over de schreef gaat, maar voor de rest komt hij niet verder dan bedreigingen. Voor zijn doen is hij heel presidentieel. Verder vind ik dat Claire te veel screentime krijgt.
Ja dat ben ik wel met je eens. Ik ben nu pas halverwegen terwijl ik afgelopen jaar al klaar was op zaterdag. Het pakt me wat minder, Francis lijkt wat minder onder vuur te liggen en door zijn hoge functie is het smerige er ook een beetje af. Er wordt nog wel gemanipuleerd maar op een hoger en netter niveau.

Clair vind ik persoonlijk niet erg. Zo nu en dan prima maar ook af en toe echt een mooie vrouw om naar te kijken, acteert ook prima verder.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 01-03-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 01 maart 2015 @ 02:05:
Als je dat niet weet blijft er nog steeds een goeie serie over maar mis je toch wel erg veel en dat zou zonde zijn.
Ik weet er niet heel veel vanaf, maar hoe ga ik die informatie verkrijgen? Een boek erover lezen trekt me niet zo (ik lees wel, maar alleen sf/fantasy). Ik zat te zoeken op een documentaire ofzo, maar kan niks vinden. Wellicht heb jij of iemand anders een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
Donstil schreef op zondag 01 maart 2015 @ 02:05:
[...]

Naar mijn mening moet je wel Amerika georiënteerd zijn.

Althans je moet weten hoe de Amerikaanse overheid werkt. Als je dat niet weet blijft er nog steeds een goeie serie over maar mis je toch wel erg veel en dat zou zonde zijn.

[...]

Ja dat ben ik wel met je eens. Ik ben nu pas halverwegen terwijl ik afgelopen jaar al klaar was op zaterdag. Het pakt me wat minder, Francis lijkt wat minder onder vuur te liggen en door zijn hoge functie is het smerige er ook een beetje af. Er wordt nog wel gemanipuleerd maar op een hoger en netter niveau.

Clair vind ik persoonlijk niet erg. Zo nu en dan prima maar ook af en toe echt een mooie vrouw om naar te kijken, acteert ook prima verder.
Weet je zeker dat dit komt omdat je niet wat rustiger kijkt? :) Ik merk ook bij mijzelf dat ik niet meer zo vaak bingewatch omdat ik meer over het verhaal e.d wil nadenken voordat er begonnen wordt aan de volgende aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20
Eindelijk werkt My List ook voor andere regio's voor mij, handige feature. Notificaties wanneer een film van Netflix verdwijnt zou ook wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
cy-gor25 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:00:
Eindelijk werkt My List ook voor andere regio's voor mij, handige feature. Notificaties wanneer een film van Netflix verdwijnt zou ook wel handig zijn.
Als je films in mij list hebt staat, staat dit er onder:
Available until 3/4/15

Als het bekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan ook niet verwachten voor 8 euro dat je de nieuwste films kijkt. Als ze het 15 euro maken vinden mensen het weer te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Ik weet er niet heel veel vanaf, maar hoe ga ik die informatie verkrijgen? Een boek erover lezen trekt me niet zo (ik lees wel, maar alleen sf/fantasy). Ik zat te zoeken op een documentaire ofzo, maar kan niks vinden. Wellicht heb jij of iemand anders een tip?
Ooh dat vind ik lastig.

Ben zelf al erg vaak in de VS geweest. Heel het land gezien en zelfs in het witte huis geweest en daardoor is het een beetje binnen geslopen eigenlijk.

De serie is ook zonder die kennis goed te volgen hoor. Maar in seizoen 1 is Francis een Whip, als je niet weet wat dat is mis je toch net een stukje dynamiek denk ik.

Als je op wiki het Politieke stuk leest en een beetje doorklikt (Huis van afgevaardigde, senaat, congres, democraten, Republikeinen) weet je al snel voldoende denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 01-03-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Rockvee2 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:36:
Je kan ook niet verwachten voor 8 euro dat je de nieuwste films kijkt. Als ze het 15 euro maken vinden mensen het weer te duur :P
En waarom kunnen klanten dat niet verwachten? Verder adverteert Netflix altijd met de nieuwste films en series. Zie jij ze adverteren met de flinke hoeveelheid b-films/budget films die ze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:21:
[...]

En waarom kunnen klanten dat niet verwachten? Verder adverteert Netflix altijd met de nieuwste films en series. Zie jij ze adverteren met de flinke hoeveelheid b-films/budget films die ze hebben?
Een hotel laat op trivago,booking.com etc toch ook de mooiste kamers zien. die krijg je ook nooit. Dat heet nou reclame.
En ze hebben gewoon nieuwe series hoor. HoC,OITNB,BCS,FARGO

HBO laat maakt ook alleen maar reclame met GoT , ze zullen niet zeggen dat ze ook Oz in het assortiment hebben in die 30 seconden reclametijd die ze hebben

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

degroot schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:16:
[...]
Een hotel laat op trivago,booking.com etc toch ook de mooiste kamers zien. die krijg je ook nooit. Dat heet nou reclame.
En ze hebben gewoon nieuwe series hoor. HoC,OITNB,BCS,FARGO

HBO laat maakt ook alleen maar reclame met GoT , ze zullen niet zeggen dat ze ook Oz in het assortiment hebben in die 30 seconden reclametijd die ze hebben
Je bent behoorlijk appels met peren aan het vergelijken. Waarom zou je zo'n hotelkamer nooit kunnen boeken, je kan dat gewoon boeken. En daar maken ze reclame voor. Maar goed, feit blijft dat nieuwe content op Netflix beperkt is. En je hoeft dat niet te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:30:
[...]

Je bent behoorlijk appels met peren aan het vergelijken. Waarom zou je zo'n hotelkamer nooit kunnen boeken, je kan dat gewoon boeken. En daar maken ze reclame voor. Maar goed, feit blijft dat nieuwe content op Netflix beperkt is. En je hoeft dat niet te verdedigen.
Al die mensen die zeuren op de content van Netflix, zijn gewoon de downloaders.
Die als eerst de argumenten hadden er zijn geen legale alternatieven.
Als die er wel zijn, zijn de argumenten te duur.

Ja stop dan met zeuren op Netflix en blijf gewoon lekker downloaden.
Als je 38 euro per maand over hebt kan je ongeveer alle nieuwe films ongeveer waneer mogelijk legaal zien.

Heb je videoland, HBO en Netflix voor nodig.
Heb je dat er niet voor over, moet je wachten op je content of de niet legale methode kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Hebben ook meer mensen het probleem dat het erop lijkt dat er geen series en films meer in HD zijn? Ik heb een 20Mbps verbinding, en ik zie nooit meer het tekentje dat de film of serie die ik op dat moment kijk, ook daadwerkelijk in HD wordt uitgezonden. Dit terwijl ik zeker weet dat die film of serie in HD beschikbaar is. Als ik dan handmatig de bitrate wil kiezen (ctrl+alt+shift+s), dan is de hoogste waarde hier 3000. Dit is in mijn browser. Als ik dan naar de app van Windows 8 ga kan ik wel kiezen voor een bitrate van 5600, maar dit lijkt mij alsnog wat laag, zeker omdat de serie in kwestie (House of Cards) in 4K beschikbaar zou moeten zijn. Ik weet dat ik seizoen 2 van House of Cards in 4K heb gestreamt.

Ik zag al enkele reacties verder naar boven met ook een probleem van lage kwaliteit. Komt dit probleem meer mensen bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Joostje123 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:34:
[...]
Al die mensen die zeuren op de content van Netflix, zijn gewoon de downloaders.
Je bedoeld 'consumenten/klanten' die een betaalde dienst van Netflix afnemen en dus 'betalen' mogen geen kritiek hebben, en als ze dat wel hebben dan moeten ze maar nog meer diensten afnemen van andere bedrijven. Volgens mij is dit nogal de omgekeerde wereld. Netflix betaald niet zijn klanten, nee de klanten betalen Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Garwinski schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:37:
Hebben ook meer mensen het probleem dat het erop lijkt dat er geen series en films meer in HD zijn? Ik heb een 20Mbps verbinding, en ik zie nooit meer het tekentje dat de film of serie die ik op dat moment kijk, ook daadwerkelijk in HD wordt uitgezonden. Dit terwijl ik zeker weet dat die film of serie in HD beschikbaar is. Als ik dan handmatig de bitrate wil kiezen (ctrl+alt+shift+s), dan is de hoogste waarde hier 3000. Dit is in mijn browser. Als ik dan naar de app van Windows 8 ga kan ik wel kiezen voor een bitrate van 5600, maar dit lijkt mij alsnog wat laag, zeker omdat de serie in kwestie (House of Cards) in 4K beschikbaar zou moeten zijn. Ik weet dat ik seizoen 2 van House of Cards in 4K heb gestreamt.

Ik zag al enkele reacties verder naar boven met ook een probleem van lage kwaliteit. Komt dit probleem meer mensen bekend voor?
Ik heb op de Xbox One hier geen last van. Afgelopen nacht 2 afleveringen van House of Cards gekeken maar deze waren gewoon in Full HD (1080) .

Misschien is de Windows 8 app niet helemaal bugvrij?
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:50:
[...]

Je bedoeld 'consumenten/klanten' die een betaalde dienst van Netflix afnemen en dus 'betalen' mogen geen kritiek hebben, en als ze dat wel hebben dan moeten ze maar nog meer diensten afnemen van andere bedrijven. Volgens mij is dit nogal de omgekeerde wereld. Netflix betaald niet zijn klanten, nee de klanten betalen Netflix.
Hoe meer mensen in NL netflix afnemen hoe meer geld ze hebben om series en films te kopen.

Maar er zullen altijd(!) mensen blijven zeuren . Al krijgen ze Netflix gratis blijven ze zeuren.

Je mag kritiek hebben maar het is niet onderbouwde kritiek .

[ Voor 22% gewijzigd door Rockvee2 op 01-03-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb een EZCast gekocht om Netflix te kunnen kijken op de tv maar dat werkt niet. Onder iOS doet alles het behalve Netflix, geeft dan een error dat de video niet afgespeeld kan worden. En onder Android 4.0.4 krijg ik sowieso de screen mirroring niet aan de praat. Grrrrr. Maar nog eens rustig googelen om te zien of ik een oplossing kan vinden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mx. Alba schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:00:
Ik heb een EZCast gekocht om Netflix te kunnen kijken op de tv maar dat werkt niet. Onder iOS doet alles het behalve Netflix, geeft dan een error dat de video niet afgespeeld kan worden. En onder Android 4.0.4 krijg ik sowieso de screen mirroring niet aan de praat. Grrrrr. Maar nog eens rustig googelen om te zien of ik een oplossing kan vinden.
Puur voor netflix kan je beter een chromecast kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nou ja dit is het Netflixtopic dus wilde ik het hier alleen over de Netflixcomponent hebben. Vanaf iOS werkt AirPlay verder perfect voor alles behalve Netflix en onder Android doen ook de in de app ingebouwde bronnen zoals YouTube en TED etc het ook goed.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Rockvee2 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:50:
[...]
Je mag kritiek hebben maar het is niet onderbouwde kritiek .
Waar, op welke punten, mis je onderbouwing dan? Want de enige onderbouwing die ik mis, is onderbouwing van jouw uitspraak. Ik kom in deze thread genoeg onderbouwing tegen van mensen die kritiek uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:48:
[...]

Ja dat is jammer idd, het serie aanbod is buiten hun eigen serie's gewoon niet echt actueel.
Dat andere deze series nog niet kennen en daardoor wel veel kunnen kijken staat hier los van naar mijn mening.

Buiten de echte Netflix serie's kijk ik er dan ook eigenlijk niet naar, hier in huis hebben we het voornamelijk voor mijn vriendin. Dit heeft nog niet zo veel films gezien en kijkt alles in haar straatje nu dus lekker terug via Netflix.

Ik vind het persoonlijk wel erg fijn dat Netflix NL (Of EU) de rechten koopt van Amerikaanse serie;s voor ze op TV zijn. Hierdoor kunnen wij als Europeanen de serie met maar een dag vertraging ook lekker kijken, dat zie ik liever dan dat ik Maanden of jaren moet wachten tot het seizoen er in zijn geheel op staat.

Eigenlijk zoals ze dat deden met Fargo en From Dusk Till Dawn en doen met Better Call Saul.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 01-03-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Afbeeldingslocatie: http://www.seoghoer.dk/~/media/A2F0BA1D0D7F4E398B45F4C2BEB4D71B.ashx?mw=340
Lars Mikkelsen. Als Poetin vervanger. Wat een briljante casting keuze. Ook de echte Pussy riot. Klasse

[ Voor 9% gewijzigd door XanderDrake op 01-03-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
XanderDrake schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:02:
[afbeelding]
Lars Mikkelsen. Als Poetin vervanger. Wat een briljante casting keuze. Ook de echte Pussy riot. Klasse
En Colbert in de 1e aflevering :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:30:
[...]

Je bent behoorlijk appels met peren aan het vergelijken.
Jij ook. , kom dan met een streaming dienst zoals netflix die wel een beter aanbod heeft.
Dan kunnen we vergelijk op punten zoals gebruiksgemak , content , klantenservice etc etc etc.
Enige wat je nu aan het doen bent is alleen maar zeiken , en daar word ik lichtelijk moe van in dit topic.
Niemand die netflix af loopt te zeiken heeft in dit topic ook maar 1 keer daarmee de vergelijking getrokken met een andere streaming dienst.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:27:
Jij ook. , kom dan met een streaming dienst zoals netflix die wel een beter aanbod heeft.
Dan kunnen we vergelijk op punten zoals gebruiksgemak , content , klantenservice etc etc etc.
Hulu, die is actueel, alleen in Amerika te verkrijgen of je moet ontzettend kloten (maar het is hier aan de praat te krijgen, al gaat het niet zo simpel als met alleen een vpn). Nadeel is dat niet zoals netflix alle seizoenen er zijn, maar het is wel 100% actueel en gelijk bij uitzending staat het online in perfecte kwaliteit.

Ik vond het niks omdat er reclame inzit, gemiddels 5 minuten per actuele tv aflevering. En die reclame herhaalt zichzelf heel vaak wat nog irritanter is. Prijs is gelijk aan netflix. Filmaanbod hulu vond ik niks. Bij netflix is het zozo. Dus films los downloaden nog.

Netflix + hulu is wel een fijne combi als je in Amerika woont. Maar hier in Nederland kan je alles wel downloaden, al is een oudere serie meepakken lastig en kost tijd en netflix is daar prima voor en kost maar 8 euro. Ik vind het ideaal, blijvertje hier hoor. Mijn buurmeisje vind het ook niks, maar dat kind is 17 ofzo. Haar vader heeft mijn leeftijd en kijkt er veel op weg.

Ik ga niet eens in discussie met mensen die de voorkeur aan downloaden geven. Dat is prima als je tijd hebt. Ik doe een combi en dat doen de meesten denk ik. Scheelt je wat tijd en in die tijd kan je mooi wat kijken en je hebt dan een leuke collectie waaruit je kan kiezen. Nieuw materiaal download je, ouder materiaal op netflix. Win win situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:03:
Ik ga niet eens in discussie met mensen die de voorkeur aan downloaden geven. Dat is prima als je tijd hebt. Ik doe een combi en dat doen de meesten denk ik. Scheelt je wat tijd en in die tijd kan je mooi wat kijken en je hebt dan een leuke collectie waaruit je kan kiezen. Nieuw materiaal download je, ouder materiaal op netflix. Win win situatie.
Helemaal mee eens. Op die manier zo draag je, via Netflix, toch nog bij aan de productie en de industrie die achter de series zitten. En tevens werk je mee aan het verbeteren van het Netflix platform en krijgen ze toch geld om weer licenties voor serie en films te kopen.

Ik vind dingen torrenten ondertussen eigenlijk gewoon parasitair. Gelukkig betalen die mensen toch een beetje mee, via de belasting voor NPO-1-2-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Mx. Alba schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:31:
Nou ja dit is het Netflixtopic dus wilde ik het hier alleen over de Netflixcomponent hebben. Vanaf iOS werkt AirPlay verder perfect voor alles behalve Netflix en onder Android doen ook de in de app ingebouwde bronnen zoals YouTube en TED etc het ook goed.
Favoriete Netflix apparaat is toch m'n PS4 (maar om voor Netflix nou een PS4 in huis te halen.... )

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de Windows 8 Metro app van Netflix echt als een trein werkt voor het kijken van content. Voor films uitzoeken vind ik de website wat praktischer, daar maak ik dus de kijklijst. De CPU load is zo laag helemaal goed :). Er wordt in de Metro app blijkbaar optimaal gebruik gemaakt van de GPU iets wat bij de browser ook zou moeten lijkt me maar duidelijk niet gebeurt.
Pagina: 1 ... 62 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.