Hulu, die is actueel, alleen in Amerika te verkrijgen of je moet ontzettend kloten (maar het is hier aan de praat te krijgen, al gaat het niet zo simpel als met alleen een vpn). Nadeel is dat niet zoals netflix alle seizoenen er zijn, maar het is wel 100% actueel en gelijk bij uitzending staat het online in perfecte kwaliteit.
Ik vond het niks omdat er reclame inzit, gemiddels 5 minuten per actuele tv aflevering. En die reclame herhaalt zichzelf heel vaak wat nog irritanter is. Prijs is gelijk aan netflix. Filmaanbod hulu vond ik niks. Bij netflix is het zozo. Dus films los downloaden nog.
Netflix + hulu is wel een fijne combi als je in Amerika woont. Maar hier in Nederland kan je alles wel downloaden, al is een oudere serie meepakken lastig en kost tijd en netflix is daar prima voor en kost maar 8 euro. Ik vind het ideaal, blijvertje hier hoor. Mijn buurmeisje vind het ook niks, maar dat kind is 17 ofzo. Haar vader heeft mijn leeftijd en kijkt er veel op weg.
Ik ga niet eens in discussie met mensen die de voorkeur aan downloaden geven. Dat is prima als je tijd hebt. Ik doe een combi en dat doen de meesten denk ik. Scheelt je wat tijd en in die tijd kan je mooi wat kijken en je hebt dan een leuke collectie waaruit je kan kiezen. Nieuw materiaal download je, ouder materiaal op netflix. Win win situatie.