Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
Spotify kent echter helemaal geen wereldwijde content.
Ook Spotify heeft muziek die wel of niet beschikbaar is afhankelijk van het land waar je woont. Diverse songs zijn in de loop der tijd uit verschillende playlists verdwenen en na het uitschakelen van de optie om unplayable tracks te "hiden" krijg ik de melding dat deze niet beschikbaar is in Nederland als ik deze toch probeer te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NonkelPleuris
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 22:20
page404 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:06:
[...]

Is dat serieus een beperking van Windows 7? Dat kan niet waar zijn?
Ik haal met de example short van Netflix gewoon 5800kbps met OS X 10.10. Waar zou die bottleneck dan zitten in Win7?
de juiste oorzaak weet ik niet. Simpelgezegd komt het er op neer dat de silverlight plug in de beperkende factor is. Die zorgt er ook bij bv firefox onder windows 8.1 voor dat de beste kwaliteit niet haalbaar is.

Onder windows 8.1 werken chrome en firefox niet met silverlight maar met html 5 die op hun beurt wel hogere bitrates aankunnen. Chrome gaat wel nooit hoger dan 720p (dus 3000max), met IE in windows 8.1 gaan de bitrates proper tot de 5800. Maar de IE onder windows 7 werkt dus met silverlight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:42
NonkelPleuris schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:48:
[...]

Ondertussen ben ik via andere fora tot een goed besluit gekomen:

1. Scarlet knijpt niks dicht
2. Mijn GPU heeft wat meer RAM ter beschikking en het werkt nu vlot met beide schermen actief onder internet explorer (het stond op 32, nu op 128MB)
3. Windows 7 kan met geen enkele browser een hoger bitrate aan die meer dan 3000 is.
4. Onder windows 8.1 geeft internet explorer de beste beeldkwaliteit (ben geen fan van de netflix app), chrome gaat max 3000 en blijft dus in 720p steken, firefox max 1750.

Voor fims blijft het wel nog steeds kwalitatief heel wat minder dan downloads. Enkel de netflix reeksen halen de beste beeldkwaliteit.
Ik zag later je post op userbase.be, jammer dat netflix je eigenlijk verplicht om windows 8 te gebruiken gezien ik enkel win 7 heb en eigenlijk dagelijks linux mint gebruik. Nu 720p in Win 7 valt wel goed mee (3000) maar 1080p is uiteraard veel beter. Virtualbox werkt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 08:20
Poulske schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:17:
Vandaag het eerste seizoen van American Horror Story afgekeken, wat een gave serie. Snel door met seizoen 2, al heb ik gehoord dat die het minste is?
Ik vond seizoen 2 ook nog erg sterk. Na dat seizoen gewoon de serie vergeten en er nooit meer naar om kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Ben ook grote fan van AHS, kan niet wachten totdat seizoen 4 op Netflix staat :) Asylum was idd een leuk seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
Het zou zonde zijn om te stoppen na seizoen 2, uiteraard is het nogal afhankelijk van je smaak maar seizoen 3 is helemaal niets mis mee en wat mij betreft (stukken) beter dan seizoen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 17:06
Ik ga sowieso door met seizoen 3 als ik 2 af heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb het volgende merkwaardige probleem met de ondertiteling.
Sinds enkele dagen heb ik een Netflix (proef)abonnement. Dit gebruik ik op een Apple TV 3 en op een iPad Air.
Ik woon dus in Nederland (heb internet van Ziggo), maar zeer regelmatig krijg ik GEEN Nederlandse ondertiteling te zien op de Apple TV, bijvoorbeeld bij de film Marco Polo, maar zelfs bij geen enkele film.
De OK knop van de afstandsbediening lang indrukken geeft dan alleen Engels en soms Duits, Frans en/of Spaans, maar geen Nederlands.
Als ik de Apple TV van de spanning afhaal en opnieuw opstart, heb ik vaak wel weer Nederlandse ondertiteling.
Als ik het dan later op de dag weer opnieuw probeer, is er opnieuw geen Nederlandse ondertiteling vindbaar. Ik moet de Apple TV dan weer herstarten en soms heb ik dan wel weer Nederlandse ondertiteling.
Ook varieert het aanbod van de films die ik kan afspelen keer op keer, ik kan soms een film ineens niet meer terugvinden (bijv. Frozen), mogelijk heeft dat ermee te maken.
Ook kon ik regelmatig een film ineens niet meer afspelen en ik kreeg dan bij de meeste films steevast de melding: "Deze titel is niet beschikbaar voor direct kijken." Een herstart van de Apple TV was dan weer nodig en het probleem was dan weer soms weg.

N.B.
Op de iPad Air kan ik wel altijd de Nederlandse ondertiteling selecteren en ondervind ik geen problemen.
Apple TV en iPad Air zitten op hetzelfde Ziggo netwerk. Ik maak geen gebruik van proxies, VPN's of iets dergelijks. Mijn extern IP adres is gewoon het IP adres van Ziggo.
De instellingen van de Apple TV staan op taal Nederlands, regionotatie Nederlands.
De Apple TV heeft de laatste software en ik heb hem ook al een keer hersteld naar fabrieksintellingen en weer geheel opnieuw ingesteld, zonder resultaat.

Wie heeft een idee wat hier aan de hand is en wat de oplossing is?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Aangezien het op de iPad wel goed werkt maar op de Apple TV niet, ligt het zonder twijfel aan de Apple TV en/of de Netflix app van de Apple TV. Is er misschien een software update voor?

Heb je misschien een keer zitten spelen met VPN en/of DNS instellingen? Het zou namelijk kunnen zijn dat je Apple TV op de een of andere manier van de ene naar de andere geografische zone heen en weer hopt. De beschikbare media en beschikbare talen zijn namelijk afhankelijk van het land waarin je je bevindt.

In ieder geval is dit niet iets voor dit Netflix topic maar meer iets voor een Apple TV topic. Zoiets zal vast in iPods, iPhones & iTunes te vinden zijn.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:55:
Aangezien het op de iPad wel goed werkt maar op de Apple TV niet, ligt het zonder twijfel aan de Apple TV en/of de Netflix app van de Apple TV. Is er misschien een software update voor?

Heb je misschien een keer zitten spelen met VPN en/of DNS instellingen? Het zou namelijk kunnen zijn dat je Apple TV op de een of andere manier van de ene naar de andere geografische zone heen en weer hopt. De beschikbare media en beschikbare talen zijn namelijk afhankelijk van het land waarin je je bevindt.

In ieder geval is dit niet iets voor dit Netflix topic maar meer iets voor een Apple TV topic. Zoiets zal vast in iPods, iPhones & iTunes te vinden zijn.
Ik deel de mening dat het wijst in de richting van de Apple TV. Maar alles staat standaard ingesteld zonder rare dingen. Ik heb nooit een andere VPN of DNS instelling gehad. Verder is de Apple TV voorzien van de laatste software 7.0.2 (en dus ook de laatste Netflix App). Ik heb zo'n zelfde Apple TV bij familie ingesteld (we delen 4 streams van hetzelfde abonnement) en die hebben geen probleem.
Het lijkt inderdaad op een geografisch probleem, maar ik zie geen reden waarom Netflix meent dat ik niet in Nederland zit, en waarom herstelt het zich weer bij opstarten?
Of zou het kunnen omdat ik in Zuid-Limburg woon, dat men denkt dat dit buitenland is? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:03:
Of zou het kunnen omdat ik in Zuid-Limburg woon, dat men denkt dat dit buitenland is? 8)7
Limbabwe is toch ook buitenland? :+

Als ik jou was zou ik het probleem eens neerleggen bij Netflix (en eventueel bij Apple).

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Mx. Alba schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:22:
[...]

Limbabwe is toch ook buitenland? :+

...
Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/spankeh.gif

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Ik zit ook in Zuid Limbabwe en herken dit probleem niet, dus nee :)
Update de Netflix app eens en anders support call inderdaad.

[ Voor 32% gewijzigd door wvkreg op 07-01-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvkreg schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:38:
Ik zit ook in Zuid Limbabwe en herken dit probleem niet, dus nee :)
Update de Netflix app eens en anders support call inderdaad.
Iedereen bedankt voor het meedenken. Mogelijk ben ik er inmiddels al uit!
Op de iPad had ik bij nader inzien toch ook problemen met zoeken naar bepaalde films.
Ik vond bijv. Frozen niet maar de Friends serie weer wel (zou in Nederland juist omgekeerd moeten zijn).
Dus toch een probleem met geografiebepaling en niet een probleem met mijn Apple TV.
Ik ben ook nog eens langs gegaan bij de familie in dezelfde straat en ons IPv4 adres begint allebei met 84.28.xxx.xxx dus daar kon het ook niet aan liggen.
Ineens kreeg ik een heldere ingeving: in mijn router (Fritzbox) heb ik naast IPv4 ook een IPv6 tunnel ingesteld via Hurricane Electric (tunnelbroker.net) en dat loopt dan uiteraard via een andere locatie. Dat ik daar niet eerder aan dacht... |:( De Apple TV geeft in de instellingen alleen een IPv4 adres aan, maar in de router kon ik zien dat er ook een IPv6 adres was toegewezen. Ik heb IPv6 nu uitgeschakeld en alles lijkt nu in orde! Ik ga het verder in de gaten houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

Wat een verhaal hehe. Maar goed dat je het zo hebt gevonden, want weet niet hoe Apple nog Netflix je hiermee had kunnen helpen.
Ik maak geen gebruik van proxies, VPN's of iets dergelijks.
Hehe... maar wel tunneling.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

XanderDrake schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:20:
Wat een verhaal hehe. Maar goed dat je het zo hebt gevonden, want weet niet hoe Apple nog Netflix je hiermee had kunnen helpen.

[...]
Hehe... maar wel tunneling.
Ja maar wij werden hier natuurlijk ook op het verkeerde been gezet doordat hij zei dat hij het probleem op zijn iPad niet had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar wel alleen voor IPv6.
Kennelijk wordt de ene keer naar het IPv4 adres gekeken en de andere keer naar IPv6... lekker verwarrend :/ .
Mx. Alba schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:24:
[...]
Ja maar wij werden hier natuurlijk ook op het verkeerde been gezet doordat hij zei dat hij het probleem op zijn iPad niet had. ;)
Ik werd zelf ook op het verkeerde been gezet, want de ondertiteling werkte wel goed op de iPad.
Alleen het zoeken naar films weer niet, en daar kwam ik later achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Waarschijnlijk raakte Netflix in de war omdat je IPv4 en IPv6 verschillende locaties aanduidden... Grappig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja dit experiment is voor mij een aanduiding dat een vooraanstaande webservice als Netflix IPv4 en IPv6 door elkaar gebruikt :?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
Marco Polo seizoen 2 is bevestigd.
Netflix komt met Puss in Boots the adventures in een serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 17:06
Ben bij aflevering 6 gestopt met Marco Polo, kom er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Ik heb hetzelfde, na 6 gestopt. Zet het vast nog wel een keer aan, maar kon de aandacht er niet goed bijhouden. Ziet er allemaal erg mooi uit, maar het verhaal kon mij nog niet boeien.

[ Voor 4% gewijzigd door ChuckyDevil op 08-01-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sinds de aanschaf van de nieuwe tv ook voorzien van Netflix, waarbij we in razend tempo door Suits aan het vliegen zijn. Zo af en toe begint deze met een 'Previously on Suits' terwijl bij meerdere afleveringen achter elkaar te kijken dit niet voorkomt. Is dit een instelling oid die te veranderen is? Neem aan dat bij de reguliere uitzendingen op TV dit er elke keer braaf voor komt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ja, je kan bij je instellingen kiezen om niet automatisch achter elkaar de afleveringen aan te zetten. Dan zou het wel gewoon in het begin afspelen maar moet je wel iedere keer handmatig de serie aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Wanneer ik via de PS4 Married with Childern keek en op X drukte om de volgende aflevering te starten tijdens de aftiteling, dan sloeg hij bij de volgende aflevering de intro over. Ik denk dat Wom zoiets wil, maar dan voor het stukje "Previously on Suits" wat bij sommige afleveringen als eerste komt.

Dat is iets anders dan het automatisch blijven doorspelen van afleveringen.

[ Voor 11% gewijzigd door Yucko op 08-01-2015 11:22 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
polopolo150 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:52:
Ja, je kan bij je instellingen kiezen om niet automatisch achter elkaar de afleveringen aan te zetten. Dan zou het wel gewoon in het begin afspelen maar moet je wel iedere keer handmatig de serie aanzetten.
Het 'Previously on...' heeft niks te maken met de instelling in de ATV om automatisch verder te gaan met de volgende aflevering. De tv producent besluit of er wel of niet een 'Previously on...' getoond moet worden.
Op dit moment kijk ik naar Grimm (S3). Bij deze serie zijn er regelmatig afleveringen die niet met een terugblik beginnen. Waarschijnlijk moet de betreffende aflevering wel een aanleiding geven om een terugblik te tonen.

Voor mij is zo'n terugblik wel een bevestiging dat het om een vervolgserie gaat (i.p.v. losstaande afleveringen). Mijn voorkeur gaat naar vervolgseries en niet iets als CSI dat redelijk losstaande afleveringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Oh serieus? Ik dacht dat bij Suits elke aflevering een "Previously on..." scene in het begin zat. Bij de Chromecast en Playstation word dit automatisch geskipt wanneer ik ga bingewatchen. Juist wanneer ik deze optie uitzet dan begint een aflevering gewoon bij het begin.

[ Voor 18% gewijzigd door polopolo150 op 08-01-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat is dus feitelijk de vraag, ik weet niet of het voor elke aflevering hoort. Het wordt iig niet bij elke aflevering getoond. Behalve wanneer ik voor het eerst na het aanzetten van de tv een aflevering ga kijken, in mijn beleving dan toch.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Je kunt toch gewoon kijken of het betreffende stukje in de aflevering zit? Kijk hoever je in de aflevering zit als die begint af te spelen, spoel misschien iets terug. Dan weet je meteen of het wel of niet bij de aflevering zit, en dus ook of het evt. overgeslagen is. Of herstart je tv en start de aflevering opnieuw op (vanaf het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb er erg veel last van "Previously on..." bij Battlestar Galactica. Ik weet niet waarom het niet gefilterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:23

page404

Website says no

XanderDrake schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:41:
Ik heb er erg veel last van "Previously on..." bij Battlestar Galactica. Ik weet niet waarom het niet gefilterd wordt.
Ik kan me herinneren dat tijdens mijn bingeviewing sessies van BS:G die stukken overgeslagen werden. Maar soms gebeurde het ook niet. Leek wel of dat in de latere seizoenen niet helemaal lekker liep en eerst wel..

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
page404 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:45:
[...]

Ik kan me herinneren dat tijdens mijn bingeviewing sessies van BS:G die stukken overgeslagen werden. Maar soms gebeurde het ook niet. Leek wel of dat in de latere seizoenen niet helemaal lekker liep en eerst wel..
Mijn voorkeur gaat er naar uit dat ik wel elke keer 'Previously on...' voorbij zie komen, want soms worden er zaken herhaald van b.v. een seizoen geleden. En dat is dan toch wel een fijne opfrisser.

Ik heb de optie nog gewoon aanstaan op mijn ATV, maar vanwege bovenstaande reden kijk ik nooit automatisch verder. Dus vandaag toch maar eens deze optie uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Bij Suits slaan ze het previously on stukje inderdaad over, terwijl het wel in de aflevering zit. Ik merkte het een keer op toen dit stukje verkeerd getimed was, want zo keek ik 2 afleveringen achter elkaar en kwam ik bij de 2de aflevering midden in de eerste scene, de eerste 10 seconden waren gewoon geskiped. Toen zag ik ook dat ik de eerste minuut en nog wat had gemist omdat hij het previousy on ook had geskipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:46
Bij de ene serie wel, de andere niet. Ik kijk nu Vampire Diaries. Zodra ik door blijf kijken wordt het, meestal, eruit gefilterd. Op mijn Playstation echter gebeurd dit af en toe niet, op mijn telefoon (via ChromeCast dus ook) vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Voor zover ik weet skipt hij het automatisch als je achter elkaar kijkt. Maar een nieuwe kijksessie begint hij wel met dat "previously on".. Dat idee had ik iig altijd.
Als je het niet meer wilt zien kan je nadat de episode is afgelopen even wachten op de volgende aflevering en dan pas netflix uitzetten. Dan krijg je de volgende keer dat stukje niet maar begin je waar je was.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 08-01-2015 13:26 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik dacht dat Lilyhammer een Netflix Original serie was. Ik zie nu in de nieuwe tv gids (Totaal TV) dat a.s. maandag op Canvas de serie Lllyhammer start.
"Netflix Original" is dus niet gelijk aan "alleen op Netflix te zien"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Kennelijk niet. HBO original betekent ook niet dat het alleen op HBO te zien is - maar wel als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
meesje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:42:
Ik dacht dat Lilyhammer een Netflix Original serie was. Ik zie nu in de nieuwe tv gids (Totaal TV) dat a.s. maandag op Canvas de serie Lllyhammer start.
"Netflix Original" is dus niet gelijk aan "alleen op Netflix te zien"?
Netflix heeft samen met een Noorse zender die serie gemaakt.
Die Noorse zender zende als eerste de serie uit.
Waarschijnlijk heeft de Noorse zender ook de doorverkooprechten.

Marco Polo is Netflix zijn eerste serie waar het alle internationale rechten heeft.

"For Netflix’s original series, that hasn't always been the case. Even though it owned and created the hit show House of Cards, Netflix didn't own the international rights, and the series aired on competing networks internationally. But with Marco Polo, Netflix owns all the international rights. Dawson thinks the $90 million investment could pay off."
Bron:
http://www.marketplace.or...iggest-bet-yet-marco-polo

[ Voor 4% gewijzigd door Joostje123 op 08-01-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:41:
bij die serie vond ik het wel handig, maar ik kijk meestal ook niet meer dan 1 aflevering per keer. De previously on bij battlestar laat echt dingen zien van de vorige afleveringen / seizoenen en dat vind ik een stuk fijner dan wat er exact de vorige aflevering gebeurd is. Soms ben ik wel kwijt wat een vorig seizoen gebeurd is en dan frist het zo even snel je geheugen op. En het gaat vaak over 1 onderwerp bij dit voorbeeld. Bij andere series is het vaak minder fijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:49:
[...]

bij die serie vond ik het wel handig, maar ik kijk meestal ook niet meer dan 1 aflevering per keer. De previously on bij battlestar laat echt dingen zien van de vorige afleveringen / seizoenen en dat vind ik een stuk fijner dan wat er exact de vorige aflevering gebeurd is. Soms ben ik wel kwijt wat een vorig seizoen gebeurd is en dan frist het zo even snel je geheugen op. En het gaat vaak over 1 onderwerp bij dit voorbeeld. Bij andere series is het vaak minder fijn gedaan.
Soms kan het handig zijn, maar ik heb te weinig tijd in mijn dag/jeugd om ook nog eens allerlei herhalingen te zien van dingen die ik toch niet was vergeten! Het ergste is van BSG is dat je heb dus de intro liedje/stuk, de herhaling en vaak ook nog een begin stukje van de aflevering die je nog niet gezien hebt. Die stukken staan niet op dezelfde volgorde aan het begin van elke aflevering, waardoor ik vaak stukken mis als ik bij de herhaling naar voren skip.

Naja, de serie stamt van voor een tijd dat mensen gingen binge-watchen dus vergeef ik het ze maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Netflix gaat de beeldkwaliteit van de eigen produkties verbeteren:
http://www.totaaltv.nl/ni...etert-beeldkwaliteit.html

Da's absoluut een stap in de goede richting! *O*
Hopelijk dan ook in de (nabije?) toekomst een verbetering van het overige aanbod (lees: hogere bitrate).

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 12-01-2015 18:19 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:10:
en vaak ook nog een begin stukje van de aflevering die je nog niet gezien hebt
Nou, dat is een dikke klacht waard. Dat haat ik zo, zo gigantisch. Ik snap dat niet, waarom al die spoilers aan het begin. En je weet inderdaad niet precies waar het zit, dus het skippen is vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Nou, dat is een dikke klacht waard. Dat haat ik zo, zo gigantisch. Ik snap dat niet, waarom al die spoilers aan het begin. En je weet inderdaad niet precies waar het zit, dus het skippen is vrij lastig.
Jup. Naar het Internationale Strafhof ermee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
KillerBee schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:18:
Netflix gaat de beeldkwaliteit van de eigen produkties verbeteren:
http://www.totaaltv.nl/ni...etert-beeldkwaliteit.html

Da's absoluut een stap in de goede richting! *O*
Hopelijk dan ook in de (nabije?) toekomst een verbetering van het overige aanbod (lees: hogere bitrate).
Ik denk dat dit vooral in samenhang zal zijn met de verspreiding van de ondersteuning van de h265 codec in consumentenproducten. Als ik zie wat voor resultaten er met de huidige versie van deze codec worden behaald, is dat al zeer indrukwekkend. Een bestand van 800 mb ge-encodet met h265 biedt eenzelfde kwaliteit als een bestand van ongeveer 4 GB in h264. Daarmee biedt h265 natuurlijk de primaire oplossing tot het bandbreedte en snelheidsprobleem rondom toekomstige 4K en HDR content waarmee partijen zoals Netflix worden geconfronteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tigerblood schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:40:
Een bestand van 800 mb ge-encodet met h265 biedt eenzelfde kwaliteit als een bestand van ongeveer 4 GB in h264.
Ik zeg, ideaal voor onderweg op je smartphone video te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Word h265 straks ook door de chromecast ondersteund, of hebben ze hier betere hardware voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hellboy! schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:46:
Word h265 straks ook door de chromecast ondersteund, of hebben ze hier betere hardware voor nodig.
Waarschijnlijk niet, en daarnaast zullen ook al de nieuwe spel consoles, veel mediaplayers en het merendeel van de huidige smartTVs problemen krijgen met h265 danwel 4K op h265.

Smartphones zijn een stuk flexibeler gelukkig, en ze hebben tegenwoordig veel rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Consoles zijn juist makkelijk up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tiguan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:17:
Consoles zijn juist makkelijk up te daten.
Voor normale H265 content zal het wel werken ja. Maar voor 4k?: http://www.techradar.com/...ion-4-or-xbox-one-1219888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:30
Als de hardware geen h265 kan decoden, zal de cpu alles moeten doen. En softwarematige video decoding kost veel rekenkracht..

[ Voor 26% gewijzigd door Dacuuu op 13-01-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nou zit er in de nieuwste generatie consoles niet bepaald trage hardware. Ik kan me niet voorstellen dat de cpu/gpu dat niet kunnen handelen eigenlijk, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tiguan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:35:
Nou zit er in de nieuwste generatie consoles niet bepaald trage hardware. Ik kan me niet voorstellen dat de cpu/gpu dat niet kunnen handelen eigenlijk, maar we gaan het zien.
Hardware is geen probleem. Het gaat om HDMI specs, oa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
De huidige aansluiting van de PS4 zou 4K moeten ondersteunen, of bedoel je dat niet?

[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 13-01-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

tiguan schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:40:
De huidige aansluiting van de PS4 zou 4K moeten ondersteunen, of bedoel je dat niet?
Niet hoger dan 30fps. Niet bepaalt vloeiend iig. Tevens:
The streaming VoD service, which will debut on 2014 4K UHD screens from Samsung, LG, Sony and Visio, requires a hardware HEVC h.265 decoder to work, something missing from both consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dat is genoeg voor films en series. Je tv kan de motionflow daarna toepassen. Ik zie het probleem dan ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iron man 3 en the expendables 2 op 26 Januari op netflix .Dat is mooi ( http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-januari/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gister even een firmware update gedaan van m'n smart tv'tje op m'n slaapkamer waarbij blijkbaar ook een Netflix-update zat. De nieuwe app ziet er echt gelikt uit toz de oude client die ik had. Er zit wat meer eyecandy in maar nog belangrijker, alles start nu normaal! Voorheen had ik regelmatig dat menu controls niet- of maar gedeeltelijk zichtbaar waren en op random startte sommige films gewoon niet (+-20% buffer daarna foutmelding).
Zit nu op de client die zilveren Netflix letters heeft tijdens het starten (voorheen rood).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Zag dit verhaal weer naar boven komen op mijn Facebook wall. http://www.avclub.com/art...ign=LinkPreview:1:Default

Dus voorlopig geen BBC series op Netflix?

[ Voor 8% gewijzigd door polopolo150 op 13-01-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
polopolo150 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:20:
Zag dit verhaal weer naar boven komen op mijn Facebook wall. http://www.avclub.com/art...ign=LinkPreview:1:Default

Als dit klopt is dat toch wel heel erg jammer. BBC maakt mooie series en documentaires. Ik mag aannemen dat die ook niet meer beschikbaar zullen zijn. Waarschijnlijk is het aantal kijkers te laag om het contract te rechtvaardigen.. laten we hopen dat het niet klopt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Dat artikel lijkt wel over het aanbod in de VS te gaan, dat hoeft natuurlijk niets te zeggen over het aanbod hier in Nederland.

Een tijdje terug waren de BBC series hier in Nederland ook bijna weggehaald (er stond toen "Beschikbaar tot xxx"), maar op het laatste moment bleven ze toch staan. Dat is nog wel terug te vinden in dit topic denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:52

ilm

Ik kijk nog het meeste naar de BBC series. Maken idd goede series en documentaires. En Niet te vergeten, doctor who. Laatste seizoen stond er snel op.

Momenteel the musketeers aan het volgen. Ik kijk al uit naar seizoen 2, alleszins deze nog rap even uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 03:10
Beetje jammer dan weer... was net Dr. Who aan het kijken (zit nu in seizoen 4....)
De rest dan maar downloaden :+

Tsja... iets met blijf aan de gang...

Over 2 weken HBO On Demand en UPC's eigen streamingdienst erbij...
Dus wellicht kan ik straks via UPC verder kijken :?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:47:
Over 2 weken HBO On Demand en UPC's eigen streamingdienst erbij...
Dus wellicht kan ik straks via UPC verder kijken :?
HBO go heb ik nooit aan de praat gekregen op de tablets hier... geen idee of het nu (paar maand later) beter is, maar ik hoop het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik denk dat dat eerder voor netflix us geldt dan voor netflix nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Br0k3n3rr0r
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-06-2024
Goed, ik post mijn vraag gewoon maar eens hier.

Mijn vriend, ik en mijn broertje delen een Netflix-account. Met wat gedoe kon ik ein-de-lijk inloggen (lag op een of andere manier aan de browser, maar ik heb Netflix maar gewoon aan mijn fb-account gekoppeld. Nu kan ik er gewoon in zonder gezeik van Chrome). Ha, eindelijk! Dus dacht ik gisteren: ik ga Netflix ook even op de PS3 van mijn broertje zetten. Dus hij startte de Netflix app (up to date overigens) op zijn PS3. En we kunnen er telkens niet inloggen, we hebben echt alles geprobeerd :(

Hebben meer mensen dat ze niet in kunnen loggen op hun PS3 via de App? Ik weet niet of mijn broertje het al via de browser heeft geprobeerd (die schijnt immens traag te zijn, vooral met dat draadloos netwerk van mijn ouders)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
4Br0k3n3rr0r schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:49:
Goed, ik post mijn vraag gewoon maar eens hier.

Mijn vriend, ik en mijn broertje delen een Netflix-account. Met wat gedoe kon ik ein-de-lijk inloggen (lag op een of andere manier aan de browser, maar ik heb Netflix maar gewoon aan mijn fb-account gekoppeld. Nu kan ik er gewoon in zonder gezeik van Chrome). Ha, eindelijk! Dus dacht ik gisteren: ik ga Netflix ook even op de PS3 van mijn broertje zetten. Dus hij startte de Netflix app (up to date overigens) op zijn PS3. En we kunnen er telkens niet inloggen, we hebben echt alles geprobeerd :(

Hebben meer mensen dat ze niet in kunnen loggen op hun PS3 via de App? Ik weet niet of mijn broertje het al via de browser heeft geprobeerd (die schijnt immens traag te zijn, vooral met dat draadloos netwerk van mijn ouders)..
Ga eens op netflix.com naar je instellingen, en meld daar eens alle apparaten af, en verander eens je wachtwoord. Dit proces kan wel eens een dagje duren (eigen ervaring). Als dit allemaal niet werkt, even chatten met de netflix helpdesk. Die helpen je graag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

polopolo150 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:20:
Ik keek nog es terug naar dat artikel, maar het is niet zo clear cut:
UPDATE: It turns out that, much like a Doctor Who fan bidding on an original show script from Ebay, Netflix might just be playing hardball. The Mary Sue reports that The Best Of Netflix, a site devoted to the streaming service, has “a source close to Netflix” saying these sorts of expiration threats are actually common. Something similar recently happened with Scrubs, one of the most popular shows to stream, and before expiration day the contract was extended. So fear not, Wallander-heads: you may not be forced to experience the relative ease of using Amazon Prime after all.
Dus dreigingen, maar nog niet duidelijk hoe en wat.
Ik zou het ook erg jammer vinden om geen nieuwe Sherlocks meer te krijgen, en ik was nog niet begonnen aan Orphan Black en Broadchurch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Dat lijkt inderdaad wel wat op een tijdje geleden met het BBC aanbod hier in NL gebeurde, een paar dagen voordat die series zouden verdwijnen verdween de betreffende melding van Netflix.
Aangezien dat nog niet zo heel lang geleden is vermoed ik trouwens dat het hier om het VS aanbod gaat, en niet het NL aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Dan verklaart het ook dan Netflix minder duidelijk is geworden over de expiration dates van films en series. Vroeger werd dat duidelijker aangegeven dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Meer mensen last van problemen? Kan op samsung smart tv geen series/film meer starten. Op tablet werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Ja, ik heb hier hetzelfde probleem. Werkt prima op laptop en telefoons, maar niet op de Samsung Smart TV (niet de app, maar ook niet via mijn Chromecast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had er ook last van op de samsung smart tv. Maar na DNS op automatisch te zetten lukte het wel, daarna mijn normale DNS weer ingesteld en toen bleef het werken. Dus misschien dat spelen met de netwerkinstellingen ook voor jullie werkt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Dat heeft het probleem met de Samsung smart tv app inderdaad opgelost, maar ik heb hetzelfde probleem nog steeds met de Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Arrne schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:48:
Dat heeft het probleem met de Samsung smart tv app inderdaad opgelost, maar ik heb hetzelfde probleem nog steeds met de Chromecast.
Switch je wel eens regio's? Kijk of de dns van je tablet /telefoon wel op de zelfde regio staat als die van de chromecast. En herstart je chromecast eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Nee nooit. Herstarten van mijn chromecast helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:52

ilm

Dns van chromecast is hardcoded op google, mogelijke en probleem wanneer je aan het spelen bent met dns op je router ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Pos2007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:47:
Meer mensen last van problemen? Kan op samsung smart tv geen series/film meer starten. Op tablet werkt het prima.
Jep ik had ook problemen met mijn Samsung SmartTV. Daarna gewoon chromecast opgezet, ging wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
DNS staat bij mij al op auto. Chromecast hangt aan een andere tv dus die kan ik niet zo even verplaatsen. Op tv gebruik ik nooit een andere dns op tablet/laptop nog wel eens via Cyberghost een ander land. Maar juist die apparaten doen het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Idem het zelfde probleem met een Samsung, foutcode 805
Opnieuw activeren werkte gisteravond ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Bij netwerkinstellingen van Samsung smart TV de DNS-instelling op 8 8 8 8 gezet en dan werkt het wel. Daarna weer op automatisch en nu werkt het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pos2007 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:10:
DNS staat bij mij al op auto. Chromecast hangt aan een andere tv dus die kan ik niet zo even verplaatsen. Op tv gebruik ik nooit een andere dns op tablet/laptop nog wel eens via Cyberghost een ander land. Maar juist die apparaten doen het nog wel.
Maar als je op je tablet een amerikaanse vpn aan hebt staan, en de chromecast ingesteld staat op 8.8.8.8 of iets. Dan krijg je problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:28
Webgnome schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:51:
[...]

Als dit klopt is dat toch wel heel erg jammer. BBC maakt mooie series en documentaires. Ik mag aannemen dat die ook niet meer beschikbaar zullen zijn. Waarschijnlijk is het aantal kijkers te laag om het contract te rechtvaardigen.. laten we hopen dat het niet klopt.
Netflix and BBC in talks on US deal http://www.digitaltveurop...-bbc-in-talks-on-us-deal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Oooh het gaat over US service. Niets aan het handje.

Ik zit vol in de Ray Donovan! Best wel leuke serie, veel meer drama dan ik had verwacht (ik verwachte meer problem-fixer achtige serie) maar wat een acteer talenten! Liev Schreiber, waarom zit deze man in zo weinig films? Hoe die man het voor elkaar krijgt om van een compleet corrumperende crimineel een stille sympathieke anti-held te maken, wonderlijk! O+
En natuurlijk _/-\o_ Jon Voight _/-\o_ Hij ownt deze serie. Hoewel hij al meerdere awards heeft gewonnen in andere geweldige films, als hij morgen sterft, zal dit de manier zijn hoe ik hem herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

De PS3 app heeft onlangs blijkbaar een update gekregen, maar niet helemaal ten goede: ik had enkele films en reeksen opgeslagen in "Mijn lijst", maar ik vind die lijst niet meer in de PS3 app. Weet iemand waar ik die kan vinden? Via de andere media (web, android) vind ik die lijst wel.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:46
Erycius schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:35:
De PS3 app heeft onlangs blijkbaar een update gekregen, maar niet helemaal ten goede: ik had enkele films en reeksen opgeslagen in "Mijn lijst", maar ik vind die lijst niet meer in de PS3 app. Weet iemand waar ik die kan vinden? Via de andere media (web, android) vind ik die lijst wel.
Is inderdaad vreemd, ik heb dat af en toe ook wel eens. Start de App opnieuw, dat helpt bij mij meestal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Gotham komt nu op Veronica, wanneer staat deze in nederland op netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wanneer seizoen 2 op het punt staat om uitgezonden te worden komt seizoen 1 online. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Oké dan wacht ik rustig af. Kan ik de serie in 1 keer achter elkaar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
polopolo150 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 18:26:
Wanneer seizoen 2 op het punt staat om uitgezonden te worden komt seizoen 1 online. bron
In de bron wordt september genoemd, maar dit is natuurlijk wel voor de US. Bij ons zal waarschijnlijk Gotham in januari 2016 op Netflix komen, want het 1e seizoen van Gotham is namelijk vandaag bij Veronica gestart.
Hetzelfde heb ik gezien met Arrow. Seizoen drie begint vandaag ook bij Veronica en per 1 januari van dit jaar is het tweede seizoen op Netflix verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 17:12
The Walking Dead op Netflix Nederland *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
S4 van TWD nog niet gezien dus weer mooie aanvulling op Netflix :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ryan_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:04:
The Walking Dead op Netflix Nederland *O* *O*
Zonder enige aankondiging en meteen ook de eerste vier seizoenen. Klasse van Netflix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik had vrijdag iets vreemds. Was Luther aan het kijken (1 naar laatste aflevering) en de ondertiteling liep niet helemaal synchroon. Dat valt me vaker op de laatste weken, maar in deze aflevering gebeurde er nog iets vreemds met de ondertiteling. Deze was namelijk regelmatig incompleet. Meer dan 10x in deze aflevering ontbrak de laatste letter van het laatste woord in de zin. Een voorbeeld:

'this is not okay boss' was in mijn geval 'this is not okay bos'

Omdat het iedere keer enkel de laatste letter was dacht ik aan een technisch probleem, maar het kwam zo'n 10x voor in 1 aflevering, dus de meeste zinnen waren wel correct. De rest van het weekend met andere series geen problemen meer gehad maar vond dit wel opvallend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Aghanim schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:54:
Ik had vrijdag iets vreemds. Was Luther aan het kijken (1 naar laatste aflevering) en de ondertiteling liep niet helemaal synchroon. Dat valt me vaker op de laatste weken, maar in deze aflevering gebeurde er nog iets vreemds met de ondertiteling. Deze was namelijk regelmatig incompleet. Meer dan 10x in deze aflevering ontbrak de laatste letter van het laatste woord in de zin. Een voorbeeld:

'this is not okay boss' was in mijn geval 'this is not okay bos'

Omdat het iedere keer enkel de laatste letter was dacht ik aan een technisch probleem, maar het kwam zo'n 10x voor in 1 aflevering, dus de meeste zinnen waren wel correct. De rest van het weekend met andere series geen problemen meer gehad maar vond dit wel opvallend :)
Ik heb dit de laatste tijd ook wel eens gezien met andere series. Ik kijk primair via de app in mijn Samsung smart tv.

Hoe kom jij trouwens aan Engelse subs?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
SeatRider schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Bij sommige series/films zitten die er standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Super dat twd erop staat en alle 4 de seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:47
Wat is nu eigenlijk dé manier om te zien wat er allemaal nieuw is? In het verleden wel eens een site gehad, maar volgens mij werkt dat tegenwoordig niet meer toch? Wat is nu een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
SeatRider schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Ik heb dit de laatste tijd ook wel eens gezien met andere series. Ik kijk primair via de app in mijn Samsung smart tv.

Laten we zeggen dat ik me niet in NL bevind :)

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 19-01-2015 13:12 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.