I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Iemand enig idee of het Überhaupt mogelijk is.....
Hier ben ik nog steeds benieuwd naar, of dat op die manier lukt, zonder DNS tweaks of browser plugins?DonPr0n schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Ik heb The Walking Dead wel staan hier. Al eens geprobeerd om je taal op Engels te zetten?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
In Belgie wel, in Nederland niet.XanderDrake schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:29:
[...]
Hier ben ik nog steeds benieuwd naar, of dat op die manier lukt, zonder DNS tweaks of browser plugins?
/edit:
Overigens heeft die serie geen Nederlandse subs:
Streaming Details
Audio
French
English
Subtitles
French
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-10-2014 08:41 ]
Maar die heeft wel gewoon Franse en Nederlandse ondertiteling.
Maar Netflix probeert zoveel van die content af te snoepen waar het maar kan.
Echt wat ben ik blij dat ik al vanaf dag 1 dat het in Nederland Netflix heb.
Hoe meer mensen hoe meer content, hoe meer mensen enzo door!
Flinke deal, het huidige aanbod van Netflix vind ik al niet mis. Heb geen tijd meer om alles te kunnen volgen en of bij te houden.Aartstyle schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:08:
CBS en Netflix sluiten Europese deal
Bron:
http://www.netflix-nederl...ix-sluiten-europese-deal/
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klopt ik heb maximaal tijd om 1 soms 2 afleveringen per dag te zien.Quad schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Flinke deal, het huidige aanbod van Netflix vind ik al niet mis. Heb geen tijd meer om alles te kunnen volgen en of bij te houden.
Films heb ik eigenlijk nooit tijd voor.
Ben dus wel blij dat dit voornamelijk series zijn!
Dat zal denk ik ook de reden zijn waarom Dexter ineens compleet werd gemaakt. Maar ik vind persoonlijk dat Showtime niet eens zo'n boeiende portfolio heeft... niet mijn smaak op Dexter en Californication na. House of Lies zou misschien nog interessant kunnen zijn, Homeland is niet helemaal mijn ding... zit niet echt veel voor mij tussen.Schimanski81 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:32:
Goed nieuws deze deal met CBS (en dus ook Showtime). Misschien kunnen we daarom sneller nieuwere seizoenen Ray Donovan, Homeland etc verwachten :-)
Maar CBS is meer dan Showtime... wat kunnen we dan nog meer verwachten? Daar zit ook een heleboel leuks tussen... the Late Night shows, maar ook goede Amerikaanse klassieke series. Maar sowieso veel series die veel kijkers zullen scoren, niet perse bij mij maar ik denk dat een Criminal Minds en Big Bang Theory wel in trek zullen zijn als het op Netflix beschikbaar komt.
Dramas
CSI: Crime Scene Investigation (2000–present)
NCIS (2003–present)
Criminal Minds (2005–present)
The Mentalist (2008–present)
NCIS: Los Angeles (2009–present)
The Good Wife (2009–present)
Hawaii Five-0 (2010–present)
Blue Bloods (2010–present)
Person of Interest (2011–present)
Elementary (2012–present)
Under the Dome (2013–present)
Extant (2014–present)
Madam Secretary (2014–present)
Scorpion (2014–present)
NCIS: New Orleans (2014–present)
Stalker (2014–present)
Sitcoms
Two and a Half Men (2003–present)
The Big Bang Theory (2007–present)
Mike & Molly (2010–present)
2 Broke Girls (2011–present)
Mom (2013–present)
The Millers (2013–present)
Under the Dome, Hawaii Five O , big bang theory lijkt me wel leuk. Maar ik denk dat die rechten nog bij SBS Group liggen .
[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 15-10-2014 19:55 ]
Make lovecraft not warcraft.
Ik denk dat het wel los loopt. HBO heeft VEEL minder content (ok, wel hoge kwaliteit) en zeker qua films echt niet veel recenter allemaal. De gebruikerservaring is gewoon veel minder. Netflix heeft hele goeie en doordachte apps en hele slimme suggestie-algoritmes. Al met al weet Netflix gewoon veel beter wat zijn klanten willen dan HBO. En nog goedkoper ook.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Wikipedia: CBS Studios International
Dit is ook de reden waarom Deadwood te vinden is op Netflix terwijl dit een HBO serie is: HBO heeft de internationale rechten niet, deze zijn van CBS Studios International.
Daarnaast bezit CBS ook nog 50% van The CW, dus het zou best kunnen dat series als The 100 op Netflix komen.
Even afwachten wat er allemaal op Netflix zal komen door deze deal.
die mis ik ook, zou mooi zijn als die komen.DaFrenk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:43:
Yes! Hopelijk betekend dat ook dat er snel Star Trek series op Netflix komen. En er zit inderdaad nog veel meer moois in hun portfolio.
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb veel liever de Big Bang TheorySvennie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:18:
[...]
die mis ik ook, zou mooi zijn als die komen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Maar hij komt/kwam er ook niet op met taal Nederlands. Misschien hebben ze het ondertussen gefixed.Wybo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:09:
Dat is toch niet zo raar voor een spaanse film?
Maar die heeft wel gewoon Franse en Nederlandse ondertiteling.
Big bang theory staat in België er al op.
Hier wordt ik dus niet warm of koud van. Ik vind die Crime Investigation series altijd bloed irritant. Elementary lijkt me wel grappig, maar die hadden we al. En aan sitcoms ga ik mijn schaarse vrije tijd al helemaal niet aan opofferen.Rockvee2 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:54:
Series die CBS uitzend o.a ( Ik weet dus niet of dit allemaal bij ons op netflix komt) .
Dramas
CSI: Crime Scene Investigation (2000–present)
NCIS (2003–present)
Criminal Minds (2005–present)
The Mentalist (2008–present)
NCIS: Los Angeles (2009–present)
The Good Wife (2009–present)
Hawaii Five-0 (2010–present)
Blue Bloods (2010–present)
Person of Interest (2011–present)
Elementary (2012–present)
Under the Dome (2013–present)
Extant (2014–present)
Madam Secretary (2014–present)
Scorpion (2014–present)
NCIS: New Orleans (2014–present)
Stalker (2014–present)
Sitcoms
Two and a Half Men (2003–present)
The Big Bang Theory (2007–present)
Mike & Molly (2010–present)
2 Broke Girls (2011–present)
Mom (2013–present)
The Millers (2013–present)
Under the Dome, Hawaii Five O , big bang theory lijkt me wel leuk. Maar ik denk dat die rechten nog bij SBS Group liggen .
Star Trek op Netflix lijkt me wel écht de bom. Genoeg afleveringen die ik of nog niet heb gezien of niet meer sinds de jaren 90
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Maar Upflix is ook een zeer handige app om te zien welke films/series als laatste zijn toegevoegd. Bovendien laten ze ook nog de verschillende waarderingen zien (Netflix, Imdb etc.)
http://www.upflix.net/
Elementary toevallig afgelopen week geprobeerd. Is zo-zo. Als je Sherlock nog niet hebt gekeken kun je beter je tijd daarin stoppen.XanderDrake schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Hier wordt ik dus niet warm of koud van. Ik vind die Crime Investigation series altijd bloed irritant. Elementary lijkt me wel grappig, maar die hadden we al. En aan sitcoms ga ik mijn schaarse vrije tijd al helemaal niet aan opofferen.
Star Trek op Netflix lijkt me wel écht de bom. Genoeg afleveringen die ik of nog niet heb gezien of niet meer sinds de jaren 90
Ik zou zeggen hou even vol. Elementary wordt echt beter in de loop van het seizoen.Cyleo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Elementary toevallig afgelopen week geprobeerd. Is zo-zo. Als je Sherlock nog niet hebt gekeken kun je beter je tijd daarin stoppen.
Ze zouden moeten samenwerken internet vs the rest of the world.page404 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:46:
Pretentieuze kop van The Verge: HBO Go zonder kabel kan Netflix's ergste nachtmerrie worden/
Ik denk dat het wel los loopt. HBO heeft VEEL minder content (ok, wel hoge kwaliteit) en zeker qua films echt niet veel recenter allemaal. De gebruikerservaring is gewoon veel minder. Netflix heeft hele goeie en doordachte apps en hele slimme suggestie-algoritmes. Al met al weet Netflix gewoon veel beter wat zijn klanten willen dan HBO. En nog goedkoper ook.
Maar zie dat niet snel gebeuren en krijg je meer afscheiding van content helaas.
Die is absoluut de moeite!BigWillem89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:11:
Laat Person of Interest maar komen, toppertje!
Ik meen me te herinneren dat de Amerikaanse Netflix wel alle Star Treks aanbood. Heb nog TOS zitten kijken vorig jaar.DaFrenk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:43:
Yes! Hopelijk betekend dat ook dat er snel Star Trek series op Netflix komen. En er zit inderdaad nog veel meer moois in hun portfolio.
Helemaal mee eens. Al die investigations komen me de neus uit. Alleen NCIS vond ik nog leuk vanwege de humor. En af en toe nog echt spannend.XanderDrake schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Hier wordt ik dus niet warm of koud van. Ik vind die Crime Investigation series altijd bloed irritant. Elementary lijkt me wel grappig, maar die hadden we al. En aan sitcoms ga ik mijn schaarse vrije tijd al helemaal niet aan opofferen.
Elementary vond ik ook ruk. Ik heb een groot deel van het eerste seizoen gezien maar kon het niet meer aanzien. Misschien te veel met de Britse Sherlock vergeleken. Daar had Sherlock ook rare gedachtekronkels, maar die waren altijd geloofwaardig, wat ik in Elementary miste.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Human planet
Yellowstone
Africa
Heerlijk voor op de zondag ochtend bij het ontbijt! Lekker rustgevend. We kijken nu de serie Life met David Attonborough als narrator. Fijn om rustig bij wakker te worden met een warm broodje, jus en een bakje koffie...

Dit keer in een keer alle afleveringen.
⏩ PVOutput☀️
Wat een leuke serie is dat heb er nu al zin in!Quad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:44:
Super tof! Vanaf 21 november is Lilyhammer weer op Netflix, en wel met Seizoen 3!
Misschien komt die nog in Nederland, maar in de US gaat het niet gebeuren:Wailing_Banshee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:32:
[...]
Ik heb veel liever de Big Bang Theory(Star Trek hebben we allemaal al op DVD)
CBS doet namenlijk vrolijk mee:
http://www.engadget.com/2014/10/16/cbs-all-access-launch/
Ja eindelijk! Daar ben ik al heel lang op aan het wachten.Quad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:44:
Super tof! Vanaf 21 november is Lilyhammer weer op Netflix, en wel met Seizoen 3!
Verwijderd
Komop man, je schaarse vrije tijd? Die je wel besteed aan een post die niks toevoegt? Zeg dan gewoon niks als je tijd kennelijk zo kostbaar isXanderDrake schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:05:

Ik moet gewoon net alsof doen alsof ik in Belgie ben, want ik had gezien dat hij daar wel beschikbaar is... (available in Austria, Belgium, France, Germany, Luxembourg, Switzerland)Sméagol schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:10:
[...]
Misschien komt die nog in Nederland, maar in de US gaat het niet gebeuren:
CBS doet namenlijk vrolijk mee:
http://www.engadget.com/2014/10/16/cbs-all-access-launch/
Hoewel, Duitsland is dichterbij...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Echt heel gaaf!Quad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:44:
Thanks voor de TIP! ik kende het iig nog niet! en was net wat ik nog zocht. Had wel Nu for Netflix , maar deze lijkt iets beter te werken.Audiowaste schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:16:
Nu weet ik niet of het al eens voorbij is gekomen, ik kon er ieder geval niets over terugvinden in het topic.
Maar Upflix is ook een zeer handige app om te zien welke films/series als laatste zijn toegevoegd. Bovendien laten ze ook nog de verschillende waarderingen zien (Netflix, Imdb etc.)
http://www.upflix.net/
[ Voor 52% gewijzigd door degroot op 17-10-2014 07:50 ]
www.degroot-it.nl
Dat was inderdaad de koffie pauze. Daar kan ik geen aflevering Sherlock in kijken neeVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:19:
Komop man, je schaarse vrije tijd? Die je wel besteed aan een post die niks toevoegt? Zeg dan gewoon niks als je tijd kennelijk zo kostbaar is
Maar goed, blijkbaar raakte ik een gevoelige snaar. Ben jij effe blij met de al de 300+ afleveringen NCIS
Verwijderd
Nee valt wel mee. MAar ze hebben mooie series, beter dan er genoemd werden. En na het posten las ik pas wat je over Star Trek schreef, dacht dat je die er ook mee bedoelde toen ik het bericht postte.XanderDrake schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:10:
Maar goed, blijkbaar raakte ik een gevoelige snaar. Ben jij effe blij met de al de 300+ afleveringen NCIS
Het is een erg mooie deal als we op deze manier oudere series kunnen kijken. Op mijn Amerikaanse account heb ik heel veel langlopende series van CBS staan namelijk die ik dolgraag op mijn NL Netflix wil hebben.
Star Trek, Macguyver etc... Dat zijn toch de beste series, maar ik begrijp nu dat je vooral op de baggerseries reageerde en die hebben ze ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 10:45 ]
alle star treks zouden ideaal zijn..enda hoop ik voor tng stiekem de remastered versies ...damn wat zijn die goed. ok, i heb ze bijna allemaal al gekocht, maar wow.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
Nee valt wel mee. MAar ze hebben mooie series, beter dan er genoemd werden. En na het posten las ik pas wat je over Star Trek schreef, dacht dat je die er ook mee bedoelde toen ik het bericht postte.
Het is een erg mooie deal als we op deze manier oudere series kunnen kijken. Op mijn Amerikaanse account heb ik heel veel langlopende series van CBS staan namelijk die ik dolgraag op mijn NL Netflix wil hebben.
Star Trek, Macguyver etc... Dat zijn toch de beste series, maar ik begrijp nu dat je vooral op de baggerseries reageerde en die hebben ze ook.
Remastered? Blurays ofzo? of directors editionsAdlermann schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
alle star treks zouden ideaal zijn..enda hoop ik voor tng stiekem de remastered versies ...damn wat zijn die goed. ok, i heb ze bijna allemaal al gekocht, maar wow.
Ja. Als Star Trek naar NL Netflix komt dan dan spring ik een gat in de lucht. Dat maakt die CBS deal wat waard. Alleen wanneer?
Inderdaad !XanderDrake schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Remastered? Blurays ofzo? of directors editions![]()
Ja. Als Star Trek naar NL Netflix komt dan dan spring ik een gat in de lucht. Dat maakt die CBS deal wat waard. Alleen wanneer?
En als ze gelijk Stargate SG1 en Universe meepakken dan word ik levenslang lid !
Ja, er zijn 1080p remasters uit van the next generaiton. Met alle sfx opnieuw gemaakt (wel in de originele stijl natuurlijk). Beeld is super goed nu. Ziet er zeer strak uit in de remaster.XanderDrake schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Remastered? Blurays ofzo? of directors editions![]()
M.a.w.: de rest van de serie zal ik moeten downloaden, jammer. Of kan je ergens een request doen? Want we moeten nu nog 5 afleveringen voordat we bij de - volgens Netflix - laatste aflevering zijn.
Ik zal wel weer met mijn kont kijken maar ik zie het alleen als beschikbaar op netflix dvd.Schimanski81 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:26:
Wist al dat Django Unchained zou komen, staat er dus net op.
FCG
Ik neem aan dat jij in de VS woont, daar ontbreekt 'ie inderdaad in de online catalogus. Soms heeft NL content die juist ontbreekt in de VSjeka schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
Ik zal wel weer met mijn kont kijken maar ik zie het alleen als beschikbaar op netflix dvd.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Er staat Groningen in zijn profiel, dus ik vermoed een proxyF_J_K schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Ik neem aan dat jij in de VS woont, daar ontbreekt 'ie inderdaad in de online catalogus. Soms heeft NL content die juist ontbreekt in de VS
Dan zitten ze je te fokken hoor... Wat een budfilm is dat zeg....XanderDrake schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:22:
Ja! Cabin in de woods staat op Netflix. Wilde ik al heel lang zien naar goede verhalen, maar eerst kwam het er niet van en daarna vergat ik het gewoon. Ideaal
Tja iets over smaak en twisten. De meeste vinden hem best wel goed: http://www.metacritic.com/movie/the-cabin-in-the-woodsmvds schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:51:
[...]
Dan zitten ze je te fokken hoor... Wat een budfilm is dat zeg....
In IE zie ik het wel staan. In Firefox niet. Bedankt iigF_J_K schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Ik neem aan dat jij in de VS woont, daar ontbreekt 'ie inderdaad in de online catalogus. Soms heeft NL content die juist ontbreekt in de VS
FCG
Heb je die plugin in Firefox geïnstalleerd (en aan?)jeka schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
In IE zie ik het wel staan. In Firefox niet. Bedankt iig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eigenlijk was het hulp bij problemen met het omzeilen van het omzeilen van beveiligingenF_J_K schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:42:
Laten we het maar niet gaan hebben over eerste hulp bij problemen met omzeilen van beveiligingen, zie de topicwaarschuwing
Ik vind Sherlock de betere 'sherlock holmes' maar ik vind elementary de betere serie.XanderDrake schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:56:
Nu we House of Cards en Sherlock hebben afgekeken hebben we een aflevering van Elementary opgezet. Ik vond hem lang niet zo slecht! OK het is niet zo spectaculair en humoristisch als Sherlock, maar Holmes is een stuk menselijker (althans snap ik nog niet waarom hij een getatoeëerde verslaafde moest voorstellen?) en de Lucy Liu's Watson vind ik leuker om naar te kijken (Martin Freeman speelt de "bumbling assistent" te dik erop en te gefrustreerd). Alleen zijn de mysteries waarschijnlijk niet even leuk. We gaan het merken!
Vooral wat ze met Moriaty hebben gedaan slaat nergens op, maar dat zie je nog wel...
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Ik ben helemaal bij bij Elementary hoor. En ik blijf het een betere serie vindenburgt schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:33:
Ik vind Sherlock in alles beter dan elementry (wat eigenlijk gewoon de zoveelste standaard amerikaanse detective serie is, alleen wat namen gebruikt van Sherlock Holmes), behalve in het aantal afleveringen
Vooral wat ze met Moriaty hebben gedaan slaat nergens op, maar dat zie je nog wel...

Maar wat beide moderne varianten betreft, heb ik een voorkeur voor Elementary, simpelweg omdat Sherlock naar mijn smaak véél te druk is (soms zó druk, dat ik het moeilijk te volgen vind en koppijn heb na het kijken van een aflevering). Ik vind Lucy Liu ook een leuke Watson, Martin Freeman vind ik juist weer veel leuker in Fargo dan in Sherlock.
Maar ach, je kunt gerust ook beiden kijken op Netflix natuurlijk
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Voor mij is de enige echte Sherlock vertolker Data van de USS Enterprise. Oh wachtKillerBee schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:08:
De -voor mij- enige echte Sherlock Holmes vertolker is Jeremy Brett(en ja, ik wordt oud...
).
Maar wat beide moderne varianten betreft, heb ik een voorkeur voor Elementary, simpelweg omdat Sherlock naar mijn smaak véél te druk is (soms zó druk, dat ik het moeilijk te volgen vind en koppijn heb na het kijken van een aflevering). Ik vind Lucy Liu ook een leuke Watson, Martin Freeman vind ik juist weer veel leuker in Fargo dan in Sherlock.
Maar ach, je kunt gerust ook beiden kijken op Netflix natuurlijk.
Waar blijven die star trek seizoenen?
Verwijderd
zou het niet januari worden gelijk met friends? Denk dat januari een mega netflix toevoeg maand gaat worden.XanderDrake schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:35:
Waar blijven die star trek seizoenen?
dat zou mooi zijn. Ik heb gisteren mijn WD live mediaspeler weer opnieuw aangesloten. Deze kan ook Netflix afspelen en ook op de WiFi loopt het allemaal prima, nu kan ik ook Netflix kijken als ik boven op de fietstrainer zitVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:46:
[...]
zou het niet januari worden gelijk met friends? Denk dat januari een mega netflix toevoeg maand gaat worden.
Komt heel Friends op Netflix?Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:46:
[...]
zou het niet januari worden gelijk met friends? Denk dat januari een mega netflix toevoeg maand gaat worden.
Bekendmaking van Netflix:
Netflix heeft andermaal een zeer goede deal gesloten. Eerder deze week werd bekend dat er een deal is met CBS en daar kwam het nieuws bovenop dat Netflix vanaf 1 januari 2015 Friends mag aanbieden aan haar abonnees in de Verenigde Staten en Canada.
Kevin Tsujihara van Warner Bros heeft laten weten dat later in 2015 Friends ook naar andere landen komt. Het gaat om de gehele collectie van de populaire sitcom. In totaal gaat het om 236 afleveringen, verdeeld over tien seizoenen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Hmm nog even op mn tanden bijten dus. Misschien voor november-december HBO Go nemen? Opties genoegbotech schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Bekendmaking van Netflix:
Netflix heeft andermaal een zeer goede deal gesloten. Eerder deze week werd bekend dat er een deal is met CBS en daar kwam het nieuws bovenop dat Netflix vanaf 1 januari 2015 Friends mag aanbieden aan haar abonnees in de Verenigde Staten en Canada.
Kevin Tsujihara van Warner Bros heeft laten weten dat later in 2015 Friends ook naar andere landen komt. Het gaat om de gehele collectie van de populaire sitcom. In totaal gaat het om 236 afleveringen, verdeeld over tien seizoenen.
Verwijderd
hbo go werkt niet op de chromecast, app is heel slecht geworden. Dus daarvoor geen hbo nemen, je kan er amper wat mee. hbo go werkt alleen op de laptop / pc goed.XanderDrake schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Hmm nog even op mn tanden bijten dus. Misschien voor november-december HBO Go nemen? Opties genoeg
Je moet eens naar scrubs kijken. Die zijn van dezelfde periode als friends en zowat dezelfde stijl. Heel erg leuk ook.XanderDrake schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Hmm nog even op mn tanden bijten dus. Misschien voor november-december HBO Go nemen? Opties genoeg
En er zijn inderdaad nog opties genoeg. Elektronisch verhuizen naar de VS bv.
Seriously, cabin in the woods goed?
Ja maar om imdb ed staan ook vaak series hoog gewaardeed waar je toch vragen bij hebt hoor.
Zelf vind ik zo mad men overgewaardeed. Enorm graaf om te zien en leuk uit die tijd enzo, maar die verveelt toch wel enorm snel. Maar 7 afleveringen ver geraakt en dan had ik het wel.
Ik ben wel tevreden over die netflix original series zoals "orange is the new black". Overduidelijk met een klein budget gedaan maar wel heel leuk.
*knip* Voor commentaar op de moderatie is er het terugkoppelingstopic.
[ Voor 34% gewijzigd door Mx. Alba op 28-10-2014 16:25 ]
Inmiddels wel toch? Met chromecast? Ze adverteren daar in ieder geval wel meeVerwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
hbo go werkt niet op de chromecast, app is heel slecht geworden. Dus daarvoor geen hbo nemen, je kan er amper wat mee. hbo go werkt alleen op de laptop / pc goed.
Cabin in the Woods is zeker een goede film. Vooral als je een liefhebber bent van horror films. ZIt veel humor in en veel verwijzingen naar andere horror films. Voor horror fans een must, voor niet horror fans kan die inderdaad een beetje vreemd zijn.DaemonAngel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:31:
Seriously, cabin in the woods goed?
Ja maar om imdb ed staan ook vaak series hoog gewaardeed waar je toch vragen bij hebt hoor.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik heb 2 maanden gratis HBO gehad en de app is echt heel beroerd.Cyleo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:33:
[...]
Inmiddels wel toch? Met chromecast? Ze adverteren daar in ieder geval wel mee
Ondertussen inderdaad wel chromecast support (als je zover komt in de app).
Hmm klein budget?DaemonAngel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Ik ben wel tevreden over die netflix original series zoals "orange is the new black". Overduidelijk met een klein budget gedaan maar wel heel leuk.
http://www.fool.com/inves...produce-original-sho.aspx
Iets minder dan 4 miljoen dollar per aflevering
Vergelijk dat met bijvoorbeeld Breaking bad:
http://variety.com/2010/t...d-budget-work-1118020572/
3 miljoen per aflevering:
“Breaking Bad” is said to cost about $3 million per episode, which is on the high end of most basic cable dramas.
Dus nee hoor die Netflix series zijn juist erg duur.
[ Voor 53% gewijzigd door Joostje123 op 23-10-2014 14:39 ]
Uuuh, friends hoef ik niet te zien, ik ga voor Star TrekDaemonAngel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Je moet eens naar scrubs kijken. Die zijn van dezelfde periode als friends en zowat dezelfde stijl. Heel erg leuk ook.
En er zijn inderdaad nog opties genoeg. Elektronisch verhuizen naar de VS bv.
Ook metacritics geven hem goede cijfers. Sterker nog, RottenTomatoes, de strengste en grootste van al geeft em een 91% fresh!Seriously, cabin in the woods goed?
Ik begin het gevoel te krijgen dat jullie smaak raar is ipv "smaken verschillen"
Noot: ik heb hem nog steeds niet gezien
Ja ik ga gewoon een van die kijken. Kan natuurlijk ook.Zelf vind ik zo mad men overgewaardeed. Enorm graaf om te zien en leuk uit die tijd enzo, maar die verveelt toch wel enorm snel. Maar 7 afleveringen ver geraakt en dan had ik het wel.
Ik heb het net nog eens gevraagd op de chat, maar nog niks bekend over Star Trek. Ik refereerde aan de CBS deal maar daar wist ze de details ook niet van. Dus is het nog eens doorgegeven aan content team.XanderDrake schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:41:
[...]
Uuuh, friends hoef ik niet te zien, ik ga voor Star Trek
Verwijderd
erg knap dat dat je gelukt is. Ik kom niet eens voorbij het inlogscherm.Joostje123 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:35:
Ik heb 2 maanden gratis HBO gehad en de app is echt heel beroerd.
Heb ook film1 en sport1 en eredivsie live en al die apps werken goed. Maar hbo, echt

hbo is hier ook over 2 weken weg, heb het opgezegd. Dikke teleurstelling.
Als ik vraag wanneer het opgelost is verwijderen ze mijn vraag van facebook

Nou, zoek het maar uit. Netflix kan het kennelijk wel gewoon, anderen ook, keuze lijkt me makkelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 21:10 ]
Géén HD? Bizar, leven we in nog wel in 2014Hellboy! schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:15:
Heb 4 maand HBO gehad. Eigenlijk alleen game of thrones gekeken. HBO go is waardeloos. Geen HD of surround geluid. En om voor game of thrones HBO te nemen is het ook niet waard.
Blijkbaar ligt het probleem bij Netflix want op hun site is het volgende te lezen:
We are currently experiencing issues streaming on some devices.
We are working to resolve the problem. We apologize for any inconvenience.
Zijn er mensen bij wie het wel werkt via de PS?
Edit: Probleem is blijkbaar opgelost, Netflix werkt weer
[ Voor 7% gewijzigd door botech op 24-10-2014 22:51 ]
⏩ PVOutput☀️
ik heb hem ook gekeken omdat hij hier besproken was, erg leuke film.XanderDrake schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:22:
Nou ik heb Cabin in the woods gekeken. Fukk'n briljante film. Ik snap niet waarom mensen hem slecht vinden, zelden zo'n originele 'horror' film gezien. Misschien had je "I know what you did last summer" verwacht ofzo?
Het past beter in de categorie "komische horror". Het was een leuke film met enkele minpunten zoals slecht acteerwerk.XanderDrake schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:22:
Nou ik heb Cabin in the woods gekeken. Fukk'n briljante film. Ik snap niet waarom mensen hem slecht vinden, zelden zo'n originele 'horror' film gezien. Misschien had je "I know what you did last summer" verwacht ofzo?
Dat is wel echt absurd veel. Ik vind (op House of Cards na) ook niet dat je dat er perse aan af ziet als je dat dan vergelijkt met Game of Thrones. Wel erg benieuwd naar Marco Polo, de GoT tegenhanger van Netflix.Joostje123 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Ik heb 2 maanden gratis HBO gehad en de app is echt heel beroerd.
[...]
Hmm klein budget?
http://www.fool.com/inves...produce-original-sho.aspx
Iets minder dan 4 miljoen dollar per aflevering
Vergelijk dat met bijvoorbeeld Breaking bad:
http://variety.com/2010/t...d-budget-work-1118020572/
3 miljoen per aflevering:
“Breaking Bad” is said to cost about $3 million per episode, which is on the high end of most basic cable dramas.
Dus nee hoor die Netflix series zijn juist erg duur.
Oh, dat Marco Polo had ik nog helemaal niet van gehoord! Lijkt me erg interessant!Cyleo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Dat is wel echt absurd veel. Ik vind (op House of Cards na) ook niet dat je dat er perse aan af ziet als je dat dan vergelijkt met Game of Thrones. Wel erg benieuwd naar Marco Polo, de GoT tegenhanger van Netflix.
Alleen wel jammer dat ze (of de media) het zo gooit op een tegenhanger van GoT. Ik denk dat dat verkeerde verwachtingen schept. Dit lijkt me meer een historisch drama (met intriges). Zonder er iets van te hebben gezien denk ik dat mensen die een tweede game of thrones verwachten teleurgesteld zullen worden. Dat is een fantasy verhaal en heeft daardoor een totaal andere sfeer.
Ik vind historische (epische) dramas sowieso wel leuk. Spartacus (ondanks de CGI) was vooral het eerste en tweede seizoen erg leuk. The white queen lijkt me ook wel leuk en Rome ben ik nu aan het kijken.
Dat Marco Polo lijkt mij ook erg leuk, ik wacht er zeker op. De White Queen is erg mooi gemaakt, maar dat vind ik van de meeste BBC series.Shodan schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:31:
[...]
Oh, dat Marco Polo had ik nog helemaal niet van gehoord! Lijkt me erg interessant!
Alleen wel jammer dat ze (of de media) het zo gooit op een tegenhanger van GoT. Ik denk dat dat verkeerde verwachtingen schept. Dit lijkt me meer een historisch drama (met intriges). Zonder er iets van te hebben gezien denk ik dat mensen die een tweede game of thrones verwachten teleurgesteld zullen worden. Dat is een fantasy verhaal en heeft daardoor een totaal andere sfeer.
Ik vind historische (epische) dramas sowieso wel leuk. Spartacus (ondanks de CGI) was vooral het eerste en tweede seizoen erg leuk. The white queen lijkt me ook wel leuk en Rome ben ik nu aan het kijken.
In NL ookilm schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:05:
Ho ho ho. 2 lotr films toegevoegd in België
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
In Belgie nietKillerBee schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
daarnaast is ook het 3e seizoen van American Horror Story toegevoegd (3e seizoen heb ik toen maar deels bekeken, is nu een mooi moment om af te kijken).
Was dat niet het seizoen in dat gesticht? Dat wisselt tussen het verleden en nu? Daar ben ik afgehaakt, andere 2 seizoenen vond ik mooi, dit seizoen minder, ben benieuwd hoe seizoen 4 is.KillerBee schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
In NL ook, daarnaast is ook het 3e seizoen van American Horror Story toegevoegd (3e seizoen heb ik toen maar deels bekeken, is nu een mooi moment om af te kijken).
seizoen 2 is in het gesticht, seizoen 3 is met die heksen.Svennie schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:23:
[...]
Was dat niet het seizoen in dat gesticht? Dat wisselt tussen het verleden en nu? Daar ben ik afgehaakt, andere 2 seizoenen vond ik mooi, dit seizoen minder, ben benieuwd hoe seizoen 4 is.
het eerste seizoen vond ik geweldig. Het 2e seizoen erg goed. 3e wat minder.Poulske schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:00:
Hoe is American Horror Story, is ie een beetje aan te raden?
Ligt aan je speler:Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:22:
Een vraagje,
Netflix HD, is dit full HD of HD ready?
Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Als je speler het aankan zal Netflix HD in 1080p afspelen.
inderdaad, vooral omdat er in andere seizoenen een compleet ander verhaal gespeeld wordt met dezelfde acteurs in andere rollen... dat trek ik niet.Adlermann schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:16:
[...]
het eerste seizoen vond ik geweldig. Het 2e seizoen erg goed. 3e wat minder.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
mn account zat in een loopje of zo omdat die betaling niet goed was gegaan en het opnieuw betalen lukte niet echt. (ik bleef steeds in een update dingetje zitten voor 1ct)
hebben ze mn account opgezegd, zegt die chatmedewerker nog zo,her-registreer voor 1 scherm en ik zorg er hier voor dat je account weer op 7,99 gezet wordt met twee schermen ipv 8,99 , wat doe ik uit automatisme, 2 schermen aanklikken
Anyway jammer van 't eurootje, hopelijk passen ze mn account wel weer gewoon aan voor de rest v/d tijd aangezien ik wel vind dat ik er recht op heb als klant van het eerste uur (letterlijk op dag 2 dat het in NL was)
gewoon nog een keer bellen. Tegen mij hadden ze hetzelfde gezegd, maar per abuis 8,99 geincasseerd. Achteraf alsnog rechtgezet en nu tot ergens in 2016 de 7,99 prijs voor 2 schermenTeckna schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:53:
Een Nederlandse chat ook! Denk wel dat ik de engelse chat leuker vond, de eerste medewerker was nog best gezellig de 2e wat houteriger![]()
mn account zat in een loopje of zo omdat die betaling niet goed was gegaan en het opnieuw betalen lukte niet echt. (ik bleef steeds in een update dingetje zitten voor 1ct)
hebben ze mn account opgezegd, zegt die chatmedewerker nog zo,her-registreer voor 1 scherm en ik zorg er hier voor dat je account weer op 7,99 gezet wordt met twee schermen ipv 8,99 , wat doe ik uit automatisme, 2 schermen aanklikken
Anyway jammer van 't eurootje, hopelijk passen ze mn account wel weer gewoon aan voor de rest v/d tijd aangezien ik wel vind dat ik er recht op heb als klant van het eerste uur (letterlijk op dag 2 dat het in NL was)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Had weer zo'n grote update als laatst verwacht, of kwam die midden in de maand?
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.