Ik ben bang dat het over "TPB" gaat.
Een veelgehoord 'acronym' voor The Pirate Bay
Een veelgehoord 'acronym' voor The Pirate Bay
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 18% gewijzigd door MicGlou op 26-09-2014 20:38 ]
Ik had er ook helemaal niet bij stilgestaan, in die context betekent het voor mij geheel iets anders en daarom viel het ook niet op. TPB staat voor 'Trailer Park Boys' overigens...Arrne schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:13:
Ik moest inderdaad ook meteen aan The Pirate Bay denken.
Make lovecraft not warcraft.
Misschien om opmerkingen te voorkomen als "Seizoen 39 van deze serie staat er nog niet op, ik haal ze wel van TPB!!!". De reviews daar worden sowieso al vaak vervuild met opmerkingen over seizoenen die er nog niet op staan, en met allerlei andere zaken die helemaal niets met reviews te maken hebben.Sméagol schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:22:
Mwoah, zouden ze zich echt druk maken om the pirate bay in reviews? De mensen die die eventueel te zien krijgen zijn immers al lid.
Verwijderd
Ik heb aan mijn ouders en schoonouders een mediaspeler en netflix cadeau gedaan. Vervolgens ook aan bieden een draadloze router omdat ik vergeten was dat niet iedereen die heeft.Sméagol schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:22:
Maar goed. Ze hebben nu een aantal afleveringen achter de rug, en zitten nog steeds te kijken. Misschien komt er ooit nog een tijd dat ik niet aan shit zoals Man bijt hond wordt blootgesteld.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 14:29 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zo hee, nu al S3. Dat had ik niet verwacht. Vorig jaar was S2 op Net5 gestart op 9 oktober. Zoiets had ik ook voor S3 verwacht, maar nu is het al op Netflix. Erg netjes!KillerBee schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:32:
Once Upon a Time staat er trouwens weer op, nu 3 seizoenen (ik dacht dat ze er die ene dag alleen het 1e seizoen op hadden gezet?). Hiermee is Netflix toch best aardig bij, gezien ze nog maar net met S4 begonnen zijn.
Verwijderd
Het probleem van de tweaker die je aanhaalt is dat hij geen creditcard heeft. Ik zelf heb hem ook opgezegd. Betaal net als hem nu 1,5 jaar nog 7,99 euro. Dat lijkt meer dan jij betaald, maar als je de kosten van de creditcard bij de Rabonbank van 1,40 euro per maand erbij optelt betaal jij praktisch gezien evenveel als de rest van het topic hierredah schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:11:
De giftcard liep in september 2014 af, ik moest een creditcard invullen en mijn NL (Rabobank) creditcard werd zonder problemen geaccepteerd. Ik meen te hebben begrepen dat dat bij velen niet het geval was.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 18:26 ]
zouden er mensen zijn die een aparte creditcard afsluiten (Voor die €1,40) voor Netflix? Lijkt me sterk, daar heeft een CreditCard te veel voordelen voor.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:25:
[...]
Het probleem van de tweaker die je aanhaalt is dat hij geen creditcard heeft. Ik zelf heb hem ook opgezegd. Betaal net als hem nu 1,5 jaar nog 7,99 euro. Dat lijkt meer dan jij betaald, maar als je de kosten van de creditcard bij de Rabonbank van 1,40 euro per maand erbij optelt betaal jij praktisch gezien evenveel als de rest van het topic hier
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Netflix kan je gewoon via Ideal betalen, geen creditcard nodig hoorDonstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:26:
[...]
zouden er mensen zijn die een aparte creditcard afsluiten (Voor die €1,40) voor Netflix? Lijkt me sterk, daar heeft een CreditCard te veel voordelen voor.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eh... nou het is wel het vervolg op een film die meerdere oscars gewonnen heeft een jaar of 10 terugRockvee2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 05:18:
http://www.nu.nl/film/389...-netflix-in-premiere.html
Een test van Netflix om een film direct via netflix te streamen en in Imax theaters te vertonen op hetzelfde moment.
Al is die film geheel onbekend voor mij
PSN ID: Svennie-NL
Is volgens mij op dit moment alleen in de US .Svennie schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:32:
Netflix heeft toch een contract om de nieuwe afleveringen van the blacklist uit te zenden? Of is dat alleen in Amerika? Ik zie het nieuwe seizoen nog niet staan,
Ik vind het een vermoeiende serie. Teveel nietszeggende dialogen, te weinig vaart, geen duidelijk plot, Eva Green die full retard gaat. Maar dat ene stukje in de theme is erg mooi.Fatal Mind schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:04:
Ik kijk Penny dreadful vanaf het begin, ben er erg over te spreken, ziet er goed uit, acteerwerk prima naar mijn mening, en het mythologische aspect is ook gaaf.
Ik vond de 3of 4e wel freaky.. Zijn maar 8 eps. Dus ik kijk het wel af.Sméagol schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:28:
Ik vond aflevering 2 van Penny Dreadful ook erg vervelend. Ik blijf nog wel verder kijken denk ik, maar tot nu toe bevalt het niet. Nee, als je Eva Green wilt zien, zijn er betere dingen die je kan kijken.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 19% gewijzigd door Sméagol op 01-10-2014 15:48 ]
Dan ga je ervan uit dat je die creditcard nooit ergens anders voor gebruikt...Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:25:
[...]
Het probleem van de tweaker die je aanhaalt is dat hij geen creditcard heeft. Ik zelf heb hem ook opgezegd. Betaal net als hem nu 1,5 jaar nog 7,99 euro. Dat lijkt meer dan jij betaald, maar als je de kosten van de creditcard bij de Rabonbank van 1,40 euro per maand erbij optelt betaal jij praktisch gezien evenveel als de rest van het topic hier
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Waarom zo laag, is League of Extraordinary Gentlemen niet vaak genoeg op TV geweest dan?lanerios schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:29:
(ik bedoel, ik gok dat ongeveer 5-10% hier weet wie Dorian Grey is).
Verwijderd
Bedoel je nu het boek? Het trekt mij persoonlijk niet om een boek uit 1893 (volgens google) te lezen, maar wellicht bedoel je andere voorkennis?lanerios schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:29:
Enige vorm van voorkennis maakt de serie echt stukken beter. (ik bedoel, ik gok dat ongeveer 5-10% hier weet wie Dorian Grey is).
De Hoes van de nieuwe SinCity film BvSméagol schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:28:
Ik vond aflevering 2 van Penny Dreadful ook erg vervelend. Ik blijf nog wel verder kijken denk ik, maar tot nu toe bevalt het niet. Nee, als je Eva Green wilt zien, zijn er betere dingen die je kan kijken.
Ik kreeg daar zelfs een hinderlijke push van op AL mijn apparaten.Poulske schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:23:
Seizoen 8 van Dexter is vandaag toegevoegd zie ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb je de film zelf al gezien?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Laatste paar dagen ook last van gehad. UPC overigens.XanderDrake schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:49:
Gister happerde Netflix toch regelmatig. Nu vraag ik dus af of dat komt door die brakke Ziggo router of Netflix zelf. Iemand hetzelfde ervaren?
[ Voor 71% gewijzigd door Ryan_ op 02-10-2014 10:17 ]
Juist, dat resetten is dus een groter probleem. Maar het haperen ook?mvds schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:14:
Dat heb ik inderdaad ook regelmatig. Ik merk ook dat mijn Ziggo Ubee modem regelmatig reset zonder echte aanleiding. Dat zie ik aan het feit dat mijn access points zeggen dat de verbinding weggevallen is.
Ik had gisteren geen probleem. (5 afleveringen van Once Upon a Time gekeken) ook UPC btw. Ik kijk Netflix via mijn AppleTv en deze is ook bedraad aangesloten mischien maakt dat wat uit?XanderDrake schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Juist, dat resetten is dus een groter probleem. Maar het haperen ook?
Vroegâr was de verbinding uitstekend, sterker nog, beste verbinding naar Netflix die bestond ter wereld. Nu moet ik wel meer wachten.
Mijn SmartTV was ook draad verbonden.kimiferrari schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Ik had gisteren geen probleem. (5 afleveringen van Once Upon a Time gekeken) ook UPC btw. Ik kijk Netflix via mijn AppleTv en deze is ook bedraad aangesloten mischien maakt dat wat uit?
Oke dan weet ik het ook niet. Kan het aan je SmartTv gelegen hebben?XanderDrake schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:37:
[...]
Mijn SmartTV was ook draad verbonden.
De voorkennis haalt bij mij ook veel plezier uit de serie. Veel van de karakters ben ik in het verleden wel eens ergens in een boek tegengekomen, neemt veel van de verrassingen weg.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:05:
[...]
Bedoel je nu het boek? Het trekt mij persoonlijk niet om een boek uit 1893 (volgens google) te lezen, maar wellicht bedoel je andere voorkennis?
Kan je aanpassen in je profiel, het gebeurd blijkbaar wel eens vaker als ik google moet geloven. Maar dan meestal vanuit de situatie op een nieuw account, zomaar ineens is wat gek volgens mij.Plato1989 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:01:
Ineens vind mijn Netflix het nodig om op mijn iPad en computer gele ondertiteling te vertonen als ik daarvoor kies. Voorheen was dat altijd wit. Heb ik iets gemist?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Tegen wie heb je dat? Want ik zie eerlijk gezegd geen posts waar jouw opmerking betrekking op zou kunnen hebben?Mx. Alba schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:50:
[mbr]Inhoudelijke discussies over op Netflix beschikbare films en/of series is hier off topic; daar bestaan andere topics voor.[/]
[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 02-10-2014 12:29 ]
[ Voor 21% gewijzigd door thechib12 op 02-10-2014 14:47 ]
Ik heb er ook wat wisselende gevoelens bij, wel goede acteer prestaties en setting, maar zo jammer dat ze de cliche personages (frankenstein, van Helsing, Dorian Gray enzo) bij elkaar hebben gegooid.Sméagol schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:28:
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Het werkt! bedankt!LukeS schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:22:
@thechib12: Het is een beetje een lokaal probleem, maar ik kwam er achter dat het wel werkt wanneer je IPv6 uitschakelt via de Netwerk settings.
Blijkbaar stuur je vanaf het vaste UT netwerk het IPv6-adres naar de Netflix server en die wordt blijkbaar niet herkend als Nederlands IP. Met IPv6 uitgeschakeld werkt het wel prima.
Zitten een aantal mooie titels tussen, maar het valt vies tegen vergeleken met wat er deze maand waarschijnlijk op Netflix in de US komt. Er komen vooral extra seizoenen uit van series die ik niet kijk, hoop dat er toch nog een paar nieuwe series deze maand op Netflix komen te staan.DaFrenk schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:08:
Er komt nog wat moois aan in oktober: http://www.netflix-nederl...-american-horror-story-3/
Django Unchained, wat een film!
[ Voor 26% gewijzigd door Mithrildor op 04-10-2014 21:40 ]
[ Voor 18% gewijzigd door DaFrenk op 05-10-2014 08:09 ]
De chat vna Netflix is zeker niet de snelste maar ze hebben daar echt wel hele vriendelijk personen zitten.Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:06:
Ocharme die chat medewerkers die dag in dag uit bespammed worden door 50 miljoen leden met zo'n requestsHaalt dat überhaupt iets uit?
Een getsatisfaction site of een of ander voting systeem voor nieuwe content zou eigenlijk geen slecht idee zijn. Beter dan een chat iig
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Kiwi !
Nee dat is niet waar dat het gedoogd wordt.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:28:
Klopt. Ik heb ook recent een flinke lijst aan series en films doorgegeven die ik mis. Ze geven direct alles door aan de content afdeling die belast zijn met de inkoop.
Overigens heb ik ook gevraagd naar het al dan niet mogen van het kijken van Netflix US (via 'hulpmiddelen'), en het antwoord is: "het wordt gedoogd". De voorwaarde dat je 'normaal gesproken woonachtig moet zijn in het land waarvan de content bekeken wordt' is hierbij niet genoemd. Wellicht de Topic Waarschuwing even aanpassen?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Tja, maar als de CEO van Netflix in een interview van een week geleden heeft gezegd dat ze dat inderdaad moeten verbieden.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:54:
@VPN
Tja, wat ik aangaf is toch echt wat ik via de chat bevestigd kreeg
Hij kan ook moeilijk zeggen dat ze het gedogen. Krijgt hij gelijk op z'n flikker vanuit de contentproviders.Joostje123 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:57:
[...]
Tja, maar als de CEO van Netflix in een interview van een week geleden heeft gezegd dat ze dat inderdaad moeten verbieden.
Zo'n systeem hebben ze gehad, maar waarom dat offline is?Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:06:
Ocharme die chat medewerkers die dag in dag uit bespammed worden door 50 miljoen leden met zo'n requestsHaalt dat überhaupt iets uit?
Een getsatisfaction site of een of ander voting systeem voor nieuwe content zou eigenlijk geen slecht idee zijn. Beter dan een chat iig
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Handmatig uitloggen ? En if all else fails, ff de app opnieuw installeren ?Shabbaman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:06:
Ik heb iets sufs met de ipad app: als ik inlog met mijn account kom ik in "kids" terecht, en krijg ik de kijkgeschiedenis van mijn zoontje te zien (inclusief de naam van dat profiel). Op de PC en op de ATV werkt het wel zoals het hoort, het lijkt me dus echt een probleem van deze app. Heeft iemand een suggestie?
Kwestie van profiel switchen. Ik weet niet hoe het zit in de app voor IOS, maar in Android:Shabbaman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:06:
Ik heb iets sufs met de ipad app: als ik inlog met mijn account kom ik in "kids" terecht, en krijg ik de kijkgeschiedenis van mijn zoontje te zien (inclusief de naam van dat profiel). Op de PC en op de ATV werkt het wel zoals het hoort, het lijkt me dus echt een probleem van deze app. Heeft iemand een suggestie?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
staat gewoon op de voorpaginaExar schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:17:
Weet iemand waar "Mijn lijst" zit in de apple app? Je kan wel films en series toevoegen, maar die lijst is nergens te bekennen?
[ Voor 9% gewijzigd door kimiferrari op 08-10-2014 10:57 ]
"Voorpagina"?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Heb je een Amerikaans account? Dan is de "mijn lijst" niet beschikbaar in Nederland, maar alleen in Amerika.Exar schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:23:
[...]
"Voorpagina"?
Op mijn Android devices heb je in het hoofdscherm van de app "Verder kijken" en "Mijn Lijst", en dan daaronder lijsten van aanbevolen enzo.
Op de iPad van een familielid staat wel het "Verder kijken", maar daaronder komen direct al die andere lijsten met aanbevelingen en populair op FB en weet ik wat... "Mijn Lijst" lijkt dus compleet te ontbreken in de apple app.
Ik heb het gewoon wel op mijn iPhone/iPad app. het ziet er zo ongeveer uit (niet mijn foto):Exar schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:23:
[...]
"Voorpagina"?
Op mijn Android devices heb je in het hoofdscherm van de app "Verder kijken" en "Mijn Lijst", en dan daaronder lijsten van aanbevolen enzo.
Op de iPad van een familielid staat wel het "Verder kijken", maar daaronder komen direct al die andere lijsten met aanbevelingen en populair op FB en weet ik wat... "Mijn Lijst" lijkt dus compleet te ontbreken in de apple app.
Ja klopt, heb deze nu ookMithrildor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:14:
Hebben ze bij iedereen een Kids profiel toegevoegd? Heb deze zelf namelijk niet toegevoegd en vorige week stond ie niet in mijn lijst van profielen, maar zag hem vandaag opeens ertussen staan.
[ Voor 39% gewijzigd door MicGlou op 11-10-2014 16:55 ]
Verwijderd
Je hebt een Amerikaanse netflix account? Dan werkt de Nederlandse mijn lijst niet. Die werkt alleen in het land van de account zelf.Exar schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:23:
"Mijn Lijst" lijkt dus compleet te ontbreken in de apple app.
Verwijderd
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Hij is inderdaad beschikbaar in België, een handige site waarop je dit kunt zien/vergelijkenRebbelx schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:32:
Is the walking dead beschikbaar in belgie ? Las daar berichten over maar vind dit niet terug ...
Mijn naam is niet Peter!
Gisteren opgezocht....Bij mij (vanuit belgie) heb ik geen The Walking Dead in NetflixPeterPanda schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
Hij is inderdaad beschikbaar in België, een handige site waarop je dit kunt zien/vergelijken
Ik heb The Walking Dead wel staan hier. Al eens geprobeerd om je taal op Engels te zetten?Rebbelx schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:50:
[...]
Gisteren opgezocht....Bij mij (vanuit belgie) heb ik geen The Walking Dead in Netflix
Zonder hacks of plugins??DonPr0n schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Ik heb The Walking Dead wel staan hier. Al eens geprobeerd om je taal op Engels te zetten?
Maar krijg je dan nog wel Nederlandse ondertitels bij series die wel Nederlandse ondertitels hebben?Wybo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:39:
Als de serie geen nederlandse subs heeft, of nederlandse audio, dan krijg je hem niet te zien. Zet je je taal op engels in Netflix, dan wel.
maar krijg je dan nog wel NL titels, met NL spraak?Wybo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:39:
Als de serie geen nederlandse subs heeft, of nederlandse audio, dan krijg je hem niet te zien. Zet je je taal op engels in Netflix, dan wel.
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-10-2014 13:27 ]
dus als je de taal op Engels zet krijg je meer te zien? Dat ga ik meteen veranderen dan.Wybo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:26:
Bij de taal op Nederlands of Frans krijg je een gedeelte van de collectie die voldoet aan de taalinstelling. Bij de andere talen krijg je de gehele collectie, omdat de check daar ontbreekt. Audio en ondertitels zijn altijd beschikbaar in alle aangeboden varianten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq