Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
DaFrenk schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:48:
1 november, maar er is volgens mij niet veel toegevoegd. Tussen de films onder kijkprofiel zag ik enkele titels die volgens mij nieuw waren zoals LA Confidential.

Had weer zo'n grote update als laatst verwacht, of kwam die midden in de maand?
Misschien dat er maandag er nog een hoop wordt opgezet omdat het nu weekend is, maar het valt inderdaad weer zwaar tegen, gelukkig heb ik nog veel te kijken, maar ik had liever een nieuwe TV serie die ik echt tof vind. Had die na de CBS deal ook verwacht, maar ik weet niet of we daar iets van zien deze maand, ik zag dat er ook niet heel veel soeps voor bijvoorbeeld Denemarken in de planning staat: http://www.flixfilm.dk/nyt-pa-netflix-november/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik weet niet hoe lang hij er al tussen staat, maar dit is ook een geweldige mini/film serie (over aliens):
http://www2.netflix.com/WiMovie/70206893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Ik mis eigenlijk grote klassiekers van Hitchcock en bv Frank Capra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:44:
Ik mis eigenlijk grote klassiekers van Hitchcock en bv Frank Capra.
Netflix kijkt alleen naar waar de interesse van hun kijkers naar uitgaat, in ons land is dit toch veelal de wat nieuwere series en films.
Op Netflix US kan ik wel iets terugvinden van Hitchcock en Frank Capra (niet veel trouwens hoor), maar er staat wél veel meer uit de jaren '50 en '60 op dan op Netlfix NL. Bijv. The Twilight Zone uit de beginjaren (nog in zwart-wit :P ), erg leuk!
Als je dergelijke content op Netflix NL zou willen kijken, zul je (en iedereen die dit wil) dit moeten aangeven bij Netflix. Als er genoeg geinteresseerden zijn, doet Netflix hier echt wel iets mee.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die update van LA Confidential is niet op flixfilms te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

KillerBee schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:18:
[...]

Netflix kijkt alleen naar waar de interesse van hun kijkers naar uitgaat, in ons land is dit toch veelal de wat nieuwere series en films.
Op Netflix US kan ik wel iets terugvinden van Hitchcock en Frank Capra (niet veel trouwens hoor), maar er staat wél veel meer uit de jaren '50 en '60 op dan op Netlfix NL. Bijv. The Twilight Zone uit de beginjaren (nog in zwart-wit :P ), erg leuk!
Als je dergelijke content op Netflix NL zou willen kijken, zul je (en iedereen die dit wil) dit moeten aangeven bij Netflix. Als er genoeg geinteresseerden zijn, doet Netflix hier echt wel iets mee.
Ik blijf dat vreemd vinden, ook UPC on demand mist die content. Terwijl volgens oudere films een stuk minder duur zijn mbt licenties en zo kun je je catalogus wel mooi groot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:03
Zie net op flixfilms een aardige hoeveelheid toegevoegde films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
Tim Schuhmacher schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:12:
[...]

Ik blijf dat vreemd vinden, ook UPC on demand mist die content. Terwijl volgens oudere films een stuk minder duur zijn mbt licenties en zo kun je je catalogus wel mooi groot maken.
Maar je kan geld ook maar 1x uitgeven. Als 3 nieuwe films beter verkopen dan 10 oude films.. ja, dan is de keuze ook makkelijk gemaakt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:47
Kom er net achter dat de Wii U app geen user profiles heeft |:(
Ik heb het doorgegeven aan het helpcenter maar daar wisten ze niet of dat toegevoegd zal worden in een eventuele update. Ze ging het in elk geval wel doorgeven. Afwachten dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Adlermann schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:03:
[...]

Maar je kan geld ook maar 1x uitgeven. Als 3 nieuwe films beter verkopen dan 10 oude films.. ja, dan is de keuze ook makkelijk gemaakt he.
zonde hoor!

Nou dan moet ik maar Old Demand als bedrijf oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Waar vind ik eigenlijk "mijn lijst" op internet? Op apparaten zie ik het wel, maar via browser niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
Shodan schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:26:
Waar vind ik eigenlijk "mijn lijst" op internet? Op apparaten zie ik het wel, maar via browser niet...
Via welke browser ben je aan het kijken? Hier via firefox zie ik gewoon mijn lijst erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
G.Scholtens schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
[...]

Via welke browser ben je aan het kijken? Hier via firefox zie ik gewoon mijn lijst erin staan.
Google chrome.

Nu in internet explorer zie ik het wel...

Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:26
In Chrome zie ik hem helemaal onderaan als je naar beneden scrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:07
Die lijst krijg je alleen als je in je eigen land bent.
Als je toevallig in het buitenland zit is mijn lijst niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Iemand enig idee of er een storing was bij Netflix vanmiddag? Ik was dexter aan het kijken en ik moest tot 3x toe mijn aflevering hervatten . Dit gaat om een bedraade Samsung Smart TV .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35
Michel242186 schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:15:
[...]

bij de marktplaats verkoper heb ik ook 4 codes gekocht en geactiveerd en nu maar hopen dat ze ook 4 jaar geldig blijven (heb je ze alle vier geactiveerd in mijn account) bedankt voor de tip in de topic.
dit heeft toch gewerkt...zie nu in mijn netflix account dat ik nog een tegoed heb van 343 euro...kan ik mooi nog 3.5 jaar kijken...heeft me iets van 40 euro gekost.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:36

XanderDrake

Build the future!

Michel242186 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:41:
[...]

dit heeft toch gewerkt...zie nu in mijn netflix account dat ik nog een tegoed heb van 343 euro...kan ik mooi nog 3.5 jaar kijken...heeft me iets van 40 euro gekost.... :*)
Lolwut? Tegoed? Ik zit nu ook op een giftcard abo, voor een jaar. Ik zie niets op mijn account over tegoed.

Ik hoop verder voor je dat dit niet van een gestolen creditcard komt. Aan de andere kant, jou truukje komt overeen met hoe ik aan mijn gift-code kwam, die heb ik ook rond die tijd gekocht. Dus misschien doet Netflix aan coulance van die periode, want sinds die eerste periode heb ik geen enkele giftcode of tegoedbon zien voorbij komen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Dacht even op Netflix te kijken of er niet een leuke oorlogsfilm te vinden is, maar damn wat is dit aanbod karig zeg.. Met name films zoals Arn, Centurion enzovoorts vind ik erg leuk (en ken ze allemaal al wel) maar die zijn verder niet aanwezig op Netflix.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cobz4Dhs.jpg
klik voor groter

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:36

XanderDrake

Build the future!

Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:00:
Dacht even op Netflix te kijken of er niet een leuke oorlogsfilm te vinden is, maar damn wat is dit aanbod karig zeg.. Met name films zoals Arn, Centurion enzovoorts vind ik erg leuk (en ken ze allemaal al wel) maar die zijn verder niet aanwezig op Netflix.

[afbeelding]
klik voor groter
Heb je Incendies al gezien dan?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

God wat vervelend, de LOTR trilogie stond eindelijk volledig op Netflix NL, dus ik gisteren deel 2 voor de helft gekeken, is 'ie nu opeens verdwenen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Thomasx4 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:57:
God wat vervelend, de LOTR trilogie stond eindelijk volledig op Netflix NL, dus ik gisteren deel 2 voor de helft gekeken, is 'ie nu opeens verdwenen :').
Als ik in het zoekveld zoek, vind ik ze alle drie :)

Oooh dirty little bastards zijn het. Two Towers kan ik niet afspelen, staat een link bij 'waarom kan deze film niet gestreamd worden' en daaronder staat
Deze titel is momenteel niet beschikbaar. Er is mogelijk een technische fout opgetreden of we hebben de titel uit onze entertainmentcatalogus verwijderd.

Probeer opnieuw te zoeken naar je titel. Neem contact op met de klantenservice als je hem vindt en hij nog steeds niet kan worden afgespeeld.

[ Voor 41% gewijzigd door Trouble op 07-11-2014 23:59 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daar baal ik best van. Ik wilde een dezer dagen een leuke marathon ervan maken. :(

Maar goed dat ik het weet nu in elk geval.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wybo schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:22:
Daar baal ik best van. Ik wilde een dezer dagen een leuke marathon ervan maken. :(

Laten we hopen op technische storing! Ik heb dat weekend voor volgende week bedacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
Tito129 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:56:
[...]

Laten we hopen op technische storing! Ik heb dat weekend voor volgende week bedacht..
Two Towers is bij mij hier zelfs uit de lijst verdwenen... maar er zijn meer films weg, ik weet niet precies welke maar ik had eerst 35 films in mijn lijst staan en nu nog maar 32. In ieder geval is de film 'Trailer Park Boys: Don't Legalize it' ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
In de afgelopen maanden lijkt er meer content te verdwijnen dan dat er bij komt, erg spijtig. Ik had na die deal met CBS een aantal nieuwe series verwacht en ook van die Disney deal had ik meer verwacht, die films lijken eerder te verdwijnen dan dat ze er op staan. Ik hoop dat Netflix dit gaat veranderen, want zo gaat het aantal abonnementen in Nederland weer teruglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 19:42
Mijn moeder heeft netflix op haar ipad en nu heeft ze een nieuwe laptop en daar wil ze graag netflix op kijken. Alleen is ze haar inloggegevens kwijt. Dus ik dacht spiek even op de ipad met welk email adres ze is ingelogd.. Maar ik kan het nergens vinden, hoe kan ik zien op de ipad wat haar inloggegevens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper2603 schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:12:
hoe kan ik zien op de ipad wat haar inloggegevens zijn?
kan je niet zien, handigste lijkt me de optie wachtwoord vergeten te gebruiken en de emailadressen van je moeder in te vullen en zien welke ze gebruikt heeft.
Wybo schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 08:22:

Download de bluray special editions met extra materiaal, dan duurt a) de marathon langer, b) heb je meer kijkplezier door de extra scenes en c) beter beeld.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:21:

[...]

Download de bluray special editions met extra materiaal, dan duurt a) de marathon langer, b) heb je meer kijkplezier door de extra scenes en c) beter beeld.
Interessante tip in het topic van Netflix ;). Kun je dan net zo goed met elk materiaal doen, daar een Bluray rip doorgaans van betere kwaliteit is.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Nou zeg... ze zijn wel flink aan het verwijderen op Netflix. Mijn lijst bestond vorige week uit 35 films, dat waren er een aantal dagen terug nog maar 32. Maar nu zijn het er nog maar 26 en ik heb er vandaag ook juist een paar toegevoegd. Jammer hoor een slinkende database...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 01:41
MicGlou schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:56:
Nou zeg... ze zijn wel flink aan het verwijderen op Netflix. Mijn lijst bestond vorige week uit 35 films, dat waren er een aantal dagen terug nog maar 32. Maar nu zijn het er nog maar 26 en ik heb er vandaag ook juist een paar toegevoegd. Jammer hoor een slinkende database...
Nog niet echt gemerkt dat er iets wordt verwijderd om eerlijk te zijn. Heb je voorbeelden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
djmelvee schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:00:
[...]

Nog niet echt gemerkt dat er iets wordt verwijderd om eerlijk te zijn. Heb je voorbeelden? :o
Ik ben niet de enige hoor... lees maar even terug naar boven. Maar zoals eerder genoemd mist er een LOTR film, ik zie dat Borat ook uit mijn lijst is verdwenen. De rest zou ik even na moeten gaan, zie het even zo 123 niet welke er nu verder nog missen... iig stond de teller vorige week op 35 en nu op 26.

Edit: Ik zie nu dat ik ook twee Trailer Park Boys films mis... Don't legalize it had ik al genoemd, maar Countdown to Liquor day heeft er ook opgestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 11-11-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
MicGlou schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:06:
[...]

Ik ben niet de enige hoor... lees maar even terug naar boven. Maar zoals eerder genoemd mist er een LOTR film, ik zie dat Borat ook uit mijn lijst is verdwenen. De rest zou ik even na moeten gaan, zie het even zo 123 niet welke er nu verder nog missen... iig stond de teller vorige week op 35 en nu op 26.
Het is ook geen aanval :') Ik geloof je gerust, vind het alleen vreemd. Heb er zelf in ieder geval, gelukkig, nog niets van gemerkt. Zal ongetwijfeld niet bij Netflix, maar bij de producenten van de films liggen. Weet wel dat er af en toe deal zijn met producenten waardoor er iets voor een bepaalde tijd beschikbaar is op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Is gewoon het business model van producenten.

Ze verkopen een film/serie voor een bedrag voor een bepaalde tijd.
Alles kan een keer weggaan.

Maar daarom is het aanbod ook nog lang niet zo groot als in Amerika zal ook nooit zo groot worden Maar dat komt omdat hier in Nederland zitten RTL en SBS die al series en filmcontracten exclusief hebben gesloten die nog voor een bepaalde tijd doorlopen voordat Netflix ook enige aanspraak maakte op die contracten.

Maar je kan er vanuit gaan dat alles wel weg kan gaan. Ik vind daarom ook dat Netflix ook een almost expired lijstje moet maken uiteraard bepaald op jou suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Joostje123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:09:
Maar je kan er vanuit gaan dat alles wel weg kan gaan. Ik vind daarom ook dat Netflix ook een almost expired lijstje moet maken uiteraard bepaald op jou suggesties.
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een datum bij de films zetten, zodat je weet tot wanneer hij er op staat. Ze weten van te voren toch hoe lang hun licentie is?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:01
MicGlou schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:06:
[...]

Edit: Ik zie nu dat ik ook twee Trailer Park Boys films mis... Don't legalize it had ik al genoemd, maar Countdown to Liquor day heeft er ook opgestaan.
Heb je überhaupt wel op http://www.netflix-nederland.nl/laatste-nieuws/ gekeken.
Er is een technisch probleem met LOTR deel 2.

Ik vind dat er meer als genoeg content bijkomt, tip schrijf je in op de nieuwsbrief op http://www.netflix-nederland.nl, ben je gelijk op de hoogte enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Joostje123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:09:
Is gewoon het business model van producenten.

Ze verkopen een film/serie voor een bedrag voor een bepaalde tijd.
Alles kan een keer weggaan.

Maar daarom is het aanbod ook nog lang niet zo groot als in Amerika zal ook nooit zo groot worden Maar dat komt omdat hier in Nederland zitten RTL en SBS die al series en filmcontracten exclusief hebben gesloten die nog voor een bepaalde tijd doorlopen voordat Netflix ook enige aanspraak maakte op die contracten.

Netflix wordt straks de grootste aanbieder in Europa. Het aantal landen waar ze hun diensten aanbieden breid behoorlijk uit. Welke televisiezender kan hier straks nog mee concurreren? Of wat denk je van upc met myprime, dat is echt bagger en kost bijna net zoveel als netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hellboy! schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:09:
[...]

Netflix wordt straks de grootste aanbieder in Europa. Het aantal landen waar ze hun diensten aanbieden breid behoorlijk uit. Welke televisiezender kan hier straks nog mee concurreren? Of wat denk je van upc met myprime, dat is echt bagger en kost bijna net zoveel als netflix.
Nu Amazon 'voorzichtig' een voet op Nederlandse bodem heeft gezet, zou het goed mogelijk zijn dat hun streamingsdienst: Amazon Prime ook binnen afzienbare tijd (een jaar?) geintroduceerd wordt in Nederland. Dit zou wel een serieuze concurrent van Netflix kunnen worden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
KillerBee schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:05:
[...]

Nu Amazon 'voorzichtig' een voet op Nederlandse bodem heeft gezet, zou het goed mogelijk zijn dat hun streamingsdienst: Amazon Prime ook binnen afzienbare tijd (een jaar?) geintroduceerd wordt in Nederland. Dit zou wel een serieuze concurrent van Netflix kunnen worden.
Uiteindelijk vind ik dat die online content aanbieders met elkaar moeten gaan samenwerken.
Om de tv wereld kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
[...]

Concurrentie is altijd goed, maar Netflix heeft natuurlijk al een enorm aantal klanten en maken zelf ook goede series en dit aantal neemt alleen maar toe.

• Willybubba
  • Laatst online: 15-09 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteravond werkte Netflix niet op mijn Xbox One, PS4 en/of WiiU, vanmorgen was dat allemaal in orde, en nu weer niet? Is er iets van een storing ergens?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:44

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb gisteravond een paar uur gekeken naar Netflix, no problems here.

Overigens valt me nu wel op dat ik zowel op mijn mobiel als op de PS3 ineens steeds weer voor NL ondertiteling moet kiezen. Even kijken wat ik nou weer fout heb gedaan :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Spotmatic schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:20:
Ik heb gisteravond een paar uur gekeken naar Netflix, no problems here.

Overigens valt me nu wel op dat ik zowel op mijn mobiel als op de PS3 ineens steeds weer voor NL ondertiteling moet kiezen. Even kijken wat ik nou weer fout heb gedaan :)
Niks, heb ik van de week ook al paar keer moeten doen. ( op ps4 )

Verwijderd

Hellboy! schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:38:
Concurrentie is altijd goed, maar Netflix heeft natuurlijk al een enorm aantal klanten en maken zelf ook goede series en dit aantal neemt alleen maar toe.
Amazon maakt ook haar eigen series en die worden later dan via ik meen de BBC ook uitgezonden op tv.
Amazon prima zou ik wel graag willen hebben, erg interessant abonnement met series / films / boeken etc. dat je kan lenen voor een vast bedrag per maand.

• Adlermann
[...]

Amazon in nL ?!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:19
Fatal Mind schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:23:
[...]

Niks, heb ik van de week ook al paar keer moeten doen. ( op ps4 )
Oh dus het ligt niet alleen aan mij, ik dacht al dat ik ergens een instelling over het hoofd had gezien. Wordt er knap gerriteerd van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Hoe zit het nu eigenlijk echt met de beeldkwaliteit van Netflix? Volgens Netflix zelf is er SD, HD en ultra HD.

SD = 360p
HD = 720/1080p - welk is het juist?
UHD = 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Bv202 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:19:
Hoe zit het nu eigenlijk echt met de beeldkwaliteit van Netflix? Volgens Netflix zelf is er SD, HD en ultra HD.

SD = 360p
UHD = 4K
Dat klopt wel ongeveer. Het probleem is niet zo de resolutie, maar de betrekkelijk lage bitrate.

Maar het is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Bv202 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:19:

SD = 360p
UHD = 4K
Volgens mij is SD minstens 480, als het al geen 576 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Hageneis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:51:
[...]

Volgens mij zit er heel erg verschil in en hangt het af van je internet snelheid.
Hier soms heb je echt crappy kwaliteit en denk dat het dan 360p is maar soms is het wel mooier maar nog geen HD.

Dus denk dat ze wel gewoon alles aanbieden. Maar pas vanaf 720p vinkje HD aan doen en dat is logisch en daaronder geen onderscheid maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Hageneis schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:51:
[...]

Netflix kent geen 576... ze hebben 6 niveaus van kwaliteit: 240p, 480p, 720p, 1080p, 3D en 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Volgens mij heb je 2 vormen 1080p, verschil zit in de bitrate. Superhd is hiervan de hoogste met 7mb/s.

Helaas gaat de xbox360 sowieso maar tot 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
De reden dat ik dit vraag is dat het alleen het abonnement van €12 Ultra HD aanbiedt. Ik vraag me dan ook af of dit alleen 4K is (dan mis ik niets, want hier ben ik toch niets mee) of ook 1080P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MicGlou schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:25:
[...]

Netflix kent geen 576... ze hebben 6 niveaus van kwaliteit: 240p, 480p, 720p, 1080p, 3D en 4k
Staat er 3D op Netflix joh? Dat heb ik nog nooit gezien.
Wel leuk want dan kan ik dat weer eens uitproberen :)

Hoe kom ik daar?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt alleen op apparaten die 3D ondersteunen in combi met netflix. En het staat alleen op netflix USA meen ik. Ik heb het nooit aan de praat gekregen trouwens, maar echt boeiend 3D materiaal was er toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:44

Spotmatic

Ken sent me

Ze hebben gevoel voor humor daar bij Netflix. Staat er in mijn lijst opeens een reeks films met een godsdienstige inslag en de begeleidende tekst: bekeken door Pennsatucky (Orange Is The New Black) :-P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Bv202 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:36:
De reden dat ik dit vraag is dat het alleen het abonnement van €12 Ultra HD aanbiedt. Ik vraag me dan ook af of dit alleen 4K is (dan mis ik niets, want hier ben ik toch niets mee) of ook 1080P...
Bij het duurste abonnement heb je alles tot je beschikking... van de laagste tot de hoogste bitrate.
Schimanski81 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:54:
Volgens mij heb je 2 vormen 1080p, verschil zit in de bitrate. Superhd is hiervan de hoogste met 7mb/s.

Helaas gaat de xbox360 sowieso maar tot 720p.
Bij de verschillende resoluties heb je idd ook nog verschillende bitrates/kwaliteit... maar 'super HD' is gewoon 1080p en 720p wordt HD genoemd. Het meeste materiaal op Netflix is overigens 720p/HD... ik kom zelden 1080p bitrates tegen. En de 3D en 4K resoluties zijn alleen beschikbaar op geschikte hardware.

[ Voor 41% gewijzigd door MicGlou op 15-11-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

MicGlou schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:25:
[...]

maar 'super HD' is gewoon 1080p en 720p wordt HD genoemd.
Netflix heeft de term 'Super HD' sinds kort laten vervallen, alle HD content wordt nu aangegeven met 'HD' (mogelijk dat Netflix voor UHD wel een aparte benaming gebruikt, maar bij gebrek aan een UHD Tv, kan ik dit niet zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Sméagol schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:39:
Van CBS ben ik alleen geïntereseerd in Extant, en van Showtime Masters of sex, als ik zo snel even kijk.
Masters of Sex is nu toegevoegd.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Hoe kan je films zoeken op genre via een Samsung TV? Ik vind dit nergens terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBee schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:46:
Netflix heeft de term 'Super HD' sinds kort laten vervallen, alle HD content wordt nu aangegeven met 'HD'
Ik heb sinds die aanpassing 1080SD in beeld staan als ik die info opvraag 8)7 , bij 720 staat 720HD, kennelijk een typefoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:13

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:07:
[...]

werkt alleen op apparaten die 3D ondersteunen in combi met netflix. En het staat alleen op netflix USA meen ik. Ik heb het nooit aan de praat gekregen trouwens, maar echt boeiend 3D materiaal was er toch niet.
Ik heb het hier wel aan de praat gekregen :), en het ziet er leuk en goed uit op mijn philips TV.
Maar het aanbod 3D valt zwaar tegen, zijn vooral films waar ik nooit van gehoord had totdat netflix ermee kwam.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:22:
[...]

Ik heb sinds die aanpassing 1080SD in beeld staan als ik die info opvraag 8)7 , bij 720 staat 720HD, kennelijk een typefoutje.
De info die je kunt opvragen als je een film of serie bekijkt, hier staat inderdaad 1080SD of 720HD bij (afhankelijk uiteraard in welke kwaliteit deze wordt aangeboden). De 1080SD is overigens een bugje van de WDTV mediaspeler, eentje die ze nooit hebben gefixt middels een firmware update, maar deze bug is er zeker al sinds dat ik de WDTV heb (iets meer dan een jaar). Maar gelukkig is het wel gewoon 1080p :) .

[ Voor 23% gewijzigd door KillerBee op 16-11-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg net deze mail van netflix:
Beste ***,
Onze excuses voor de onderbreking, maar we kunnen je geregistreerde ING-rekening eindigend op **** niet autoriseren. Neem contact met je bank op of ga naar www.netflix.com/YourAccountPayment om je betalingsmethode bij te werken.
Als je vragen hebt, helpen we je graag. Je kunt ons altijd bellen op 0800 022 9859.
Weet iemand hoe ik mijn bankrekening moet autoriseren? Ik zit eens te kijken op deze rekening en ik vermoed dat er te weinig geld opstond vanochtend voor de betaling. Maar dat moet nu goed zijn. Zou ik gewoon het kunnen aanpassen op netflix en weer betalen of ben ik dan mijn korting tot medio 2016 kwijt?

Ik snap het woord autoriseren niet. Ik heb wel gekeken of ik per ongeluk netflix op de zwarte lijst had staan, maar dat is niet zo. Maar kennelijk moet ik wat doen. Ik betaalde voorheen met een creditcard en andere netflixen betaal ik met paypal, dat werkt altijd gewoon zoals het hoort.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:47:

[...]

Weet iemand hoe ik mijn bankrekening moet autoriseren? Ik zit eens te kijken op deze rekening en ik vermoed dat er te weinig geld opstond vanochtend voor de betaling. Maar dat moet nu goed zijn. Zou ik gewoon het kunnen aanpassen op netflix en weer betalen of ben ik dan mijn korting tot medio 2016 kwijt?

Ik snap het woord autoriseren niet. Ik heb wel gekeken of ik per ongeluk netflix op de zwarte lijst had staan, maar dat is niet zo. Maar kennelijk moet ik wat doen. Ik betaalde voorheen met een creditcard en andere netflixen betaal ik met paypal, dat werkt altijd gewoon zoals het hoort.
Betalen met ideal.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:47:

[...]

Sinds 1 augustus kunnen er alleen nog SEPA-incasso's worden gedaan. Die moeten gemandateerd zijn door de rekeninghouder. Met andere woorden: jij moet ING vertellen dat Netflix *mag* incasseren bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hageneis schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:27:
Sinds 1 augustus kunnen er alleen nog SEPA-incasso's worden gedaan. Die moeten gemandateerd zijn door de rekeninghouder. Met andere woorden: jij moet ING vertellen dat Netflix *mag* incasseren bij jou.
Doe ik dat door dit te doen? Ik zie in iedergeval nergens anders een optie.
Zal vanavond het proberen, ik wil mijn computerspelletjes documentaire afkijken en dat lukt nu niet omdat er niet betaald is kennelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat sepa gebeuren moet je vergeten. Is onjuiste info. Ik heb sinds het begin netflix en nooit zo sepa formulier ingevuld. Je moet gewoon deze keer via ideal betalen en dan is alles ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Rockvee2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:49:
Dat sepa gebeuren moet je vergeten. Is onjuiste info. Ik heb sinds het begin netflix en nooit zo sepa formulier ingevuld. Je moet gewoon deze keer via ideal betalen en dan is alles ok.
Het is wel degelijk zo dat banken sinds 1 augustus kijken naar de mandatering, zeker voor doorlopende incasoo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens hier zitten kijken en ik moet 0,01 cent kennelijk betalen om een maand te kijken? Heel vaag. Het abonnement staat ook opeens op naam van mijn vrouw en niet meer op mijn naam en ik zie ergens iets staan dat nu 9 euro moet betalen. Ik betaal eerst wel straks die 0,01 cent.

Als er dan geen korting meer op mijn profiel staat ga ik wel weer bellen. Maar ik vind het apart, ik had volgens mij een maand geleden samen met netflix mijn profiel van usa naar nederland omgezet en ik zou korting behouden. De creditcard opzeggen gaat overal goed, alleen niet bij netflix momenteel.

Maar afijn, als ik voor 0,01 cent vanavond weer kan kijken vind ik het prima. Dan neem ik de kosten dit keer wel voor mijn rekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57

Wailing_Banshee

You're Next

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:42:
Maar afijn, als ik voor 0,01 cent vanavond weer kan kijken vind ik het prima. Dan neem ik de kosten dit keer wel voor mijn rekening :P
Al die mensen, die voor 1 cent op de eerste rang willen zitten!

Het lijkt erop dat je gewoon als een nieuwe gebruiker aangemerkt wordt... Die 1 cent is vaak voor controle of het bankrekening nummer werkelijk bestaat.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Nu online
Vind het toch wel jammer dat er ineens zomaar weer films weg zijn. Zoals Lord of the rings waarbij de trilogie ineens niet meer compleet is. Je kan er niet op aan. Vind ik toch echt wel een grote - punt aan het worden.
Wordt ook in de apps niet aangekondigd met nog 2 maand te kijken etc.

Hierdoor ben je toch snel weer aan illegale content gebonden wil je het afkijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Tito129 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:35:
Vind het toch wel jammer dat er ineens zomaar weer films weg zijn. Zoals Lord of the rings waarbij de trilogie ineens niet meer compleet is. Je kan er niet op aan. Vind ik toch echt wel een grote - punt aan het worden.

Hierdoor ben je toch snel weer aan illegale content gebonden wil je het afkijken...
Volgens mij is er al eerder op gereageerd in dit topic, zeker over LotR. Lees eerst maar even door dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:42:
Ik heb eens hier zitten kijken en ik moet 0,01 cent kennelijk betalen om een maand te kijken? Heel vaag. Het abonnement staat ook opeens op naam van mijn vrouw en niet meer op mijn naam en ik zie ergens iets staan dat nu 9 euro moet betalen. Ik betaal eerst wel straks die 0,01 cent.

Als er dan geen korting meer op mijn profiel staat ga ik wel weer bellen. Maar ik vind het apart, ik had volgens mij een maand geleden samen met netflix mijn profiel van usa naar nederland omgezet en ik zou korting behouden. De creditcard opzeggen gaat overal goed, alleen niet bij netflix momenteel.

had ik ook, vorige maand dus al, maar met een chat hebben ze me weer op het oude profiel gezet. Wel heb ik een maand een eurootje extra betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nog steeds geen oplossing voor het ondertiteling probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:20:
[...]

had ik ook, vorige maand dus al, maar met een chat hebben ze me weer op het oude profiel gezet. Wel heb ik een maand een eurootje extra betaald.
had jij net als mij ook van usa omgeving naar nl omgeving geswitched?

Ik heb na wat proberen toch maar gebeld, met paypal nu betaald en er kwam een error in de browser. Vervolgens schreef netflix 1 euro en daarna 7,99 euro af 8)7

Maar afijn, het moet nu weer blijven werken en ik krijg weer korting terug. Dit is alwel weer de 2e keer in 2 maand tijd dat ik dit heb, het moet nu wel blijven werken, anders betaal ik elke keer 8 euro ipv 7 euro terwijl ik gewoon die korting moet hebben,maar door dat verificatieproces raak ik elke keer mijn korting kwijt :(

Nou, met paypal gaat het nu denk ik wel goed in het vervolg, even afkloppen :P

Edit: mmmm, nu hebben ze 16 euro afgeschreven... zucht, ik kijk wel even of ze het terugstoren, anders ga ik weer eens bellen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zo te zien gaat paypal nu 7,99 afschrijven en ik heb deze mail gehad van netflix net:

Zoals gevraagd, hebben wij je abonnement gewijzigd naar een 2 schermen tegelijk-abonnement voor € 7,99 per maand. Deze wijziging gaat in op donderdag 18 december 2014.

Zie over een maand wel even hoe lang ik nu 7,99 ga betalen. Hopelijk blijft het nu wat langer werken dan de vorige keer, kennelijk is mijn account heel complex ofzo waardoor hij steeds stopt met werken. Beetje vaag dan ook dat netflix alleen mijn account kan verwijderen en opnieuw aanmaken, klinkt als een vage bug.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:46
tiguan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:33:
Nog steeds geen oplossing voor het ondertiteling probleem?
gisteravond op de PS3 de ontertiteling ook weer aan moeten zetten, heb ook geen update van de applicatie voorbij zien komen

PSN ID: Svennie-NL

• tiguan
Ik kijk dagelijks netflix op de PS4 en ik moet 't elke dag aanzetten. Soms zelfs tussen afleveringen door opnieuw. Het begint echt irritant te worden.

• djmelvee
tiguan schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:46:
Ik kijk dagelijks netflix op de PS4 en ik moet 't elke dag aanzetten. Soms zelfs tussen afleveringen door opnieuw. Het begint echt irritant te worden.
Dan kijk je zonder ondertiteling. Ik snap het probleem niet echt om een knopje aan te zetten..

• tiguan
Wat is dat nou voor flauw antwoord, het werkte voorheen altijd wel goed. Ik wil juist wel met ondertiteling kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 20-11-2014 11:49 ]

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:47:
[...]

Dan kijk je zonder ondertiteling. Ik snap het probleem niet echt om een knopje aan te zetten..
Ondertiteling zit er niet voor niets in. En om nou elke keer naar het menu te gaan en de ondertitels aan te zetten, terwijl je in de film zit, is ook niet prettig.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• djmelvee
Xyphoid schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:22:
[...]

Ondertiteling zit er niet voor niets in. En om nou elke keer naar het menu te gaan en de ondertitels aan te zetten, terwijl je in de film zit, is ook niet prettig.
Tsja, het is maar waar je over in kan zitten. :9

Je hebt gelijk dat het niet hoort hoor, maar enorm storend is het ook weer niet. Zal ongetwijfeld gefikst worden in de toekomst. :)

• tiguan
Ik vind 6 handelingen verrichten voordat ondertiteling weer aan staat toch wel knap irritant. Het is niet zo dat je ff één knopje moet indrukken.

Ik heb contact opgenomen met Netflix er over, ze gaan er naar kijken.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:53
Tito129 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:35:
De allereerste film die ik keek op Netflix was Hitchhiker's Guide To The Galaxy. En toen merkte ik direct dat er ergens bij stond dat hij beschikbaar was tot x, waarbij x een datum was een paar dagen later. Enkele dagen later was hij inderdaad verdwenen uit de catalogus.
Ze kondigen het dus wel op voorhand aan, al herinner ik me niet meer juist hoe. Dat was overigens op de PS3. Mogelijk is het ook niet op elk platform even goed aangegeven.

Vraag is natuurlijk ook of ze altijd even duidelijk op voorhand aankondigen en vooral ook hoe ver op voorhand. Je zal maar halfweg een serie van 8 seizoenen zitten en dan ineens de melding krijgen dat alles 5 dagen later weg zal zijn :P.

EDIT: hier overigens helemaal nog niets gemerkt van ondertitelingsproblemen. Gisteren nog iets gekeken op de PS3, en de grote Netflix-junk hier (mijn vrouw :)) heeft ook nog nergens over geklaagd en zij kijkt op onze Panasonic SmartTV.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 20-11-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

ik heb er alleen soms last van met de tablet of telefoon, wanner de volgende aflevering automatisch gestart wordt is hij de ondertitel kwijt.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:44

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:11:
[...]

had jij net als mij ook van usa omgeving naar nl omgeving geswitched?

Ik heb na wat proberen toch maar gebeld, met paypal nu betaald en er kwam een error in de browser. Vervolgens schreef netflix 1 euro en daarna 7,99 euro af 8)7

Maar afijn, het moet nu weer blijven werken en ik krijg weer korting terug. Dit is alwel weer de 2e keer in 2 maand tijd dat ik dit heb, het moet nu wel blijven werken, anders betaal ik elke keer 8 euro ipv 7 euro terwijl ik gewoon die korting moet hebben,maar door dat verificatieproces raak ik elke keer mijn korting kwijt :(

Nou, met paypal gaat het nu denk ik wel goed in het vervolg, even afkloppen :P

Edit: mmmm, nu hebben ze 16 euro afgeschreven... zucht, ik kijk wel even of ze het terugstoren, anders ga ik weer eens bellen.
raar, bij mij gaat het zo te zien wel goed.

Ik had een USA account (1 year giftcard die afgelopen was) en ben omgezet geworden naar een NL account waarbij ik 2 schermen heb voor EUR 7,99.

Maar omdat het de 1e maand fout ging (EUR 8,99), hebben ze deze maand maar EUR 5,74 afgeschreven :D
alleen betaal ik niet via Paypal maar via incasso op mijn normale bankrekening

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Lillyhammer seizoen 3!
Alleen aankomend weekend nog geen tijd!
Volgend weekend maar wat tijd voor vrij maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:02
Is iemand bekend met de huidige videodienst van Amazon? Ben wel nieuwsgierig aangezien ze blijkbaar de concurrentie aan willen gaan met Netflix, vooral hoe hun aanbod is vergeleken met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Arrne schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:29:
Is iemand bekend met de huidige videodienst van Amazon? Ben wel nieuwsgierig aangezien ze blijkbaar de concurrentie aan willen gaan met Netflix, vooral hoe hun aanbod is vergeleken met Netflix.
Recent zijn er een groot aantal HBO series toegevoegd aan de collectie. Het aanbod van Amazon Prime Instant Video is te vinden via http://www.amazon.com/Prime-Instant-Video/b?node=2676882011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:33:
Maar omdat het de 1e maand fout ging (EUR 8,99), hebben ze deze maand maar EUR 5,74 afgeschreven :D
alleen betaal ik niet via Paypal maar via incasso op mijn normale bankrekening
Nou, hopen dat ik ook zoiets krijg. En anders laat ik het er maar bij, die ene euro meer per maand heb ik liever niet natuurlijk, maar eke maand bellen met netflix en dan weer account activeren vind ik vervelender. Dat is mij die euro niet waard.

Als het hier nog een keer stopt neem ik wel op een ander adres een nieuw abonnemen. Maar misschien gaat het net als bij jou hier ook goed lopen nu. Ik kan helaas pas over 3 weken zien wat mijn abonnementskosten nu geworden zijn , momenteel staat er -,-- euro bij mijn abonnementsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Aah, serie 8 van Doctor Who is toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er geen adult entertainment op netflix l?
Blu ray pornofilms zijn nogal prijzig, het wordt echt wel bekeken gezien de doelgroep die netflix al! gebruikt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:08:
Waarom is er geen adult entertainment op netflix l?
Blu ray pornofilms zijn nogal prijzig, het wordt echt wel bekeken gezien de doelgroep die netflix al! gebruikt etc.
Omdat je als je Toy story hebt gekeken en daarna een pornofilm, je hele verwarrende aanbevelingen krijgt. Owja, Orange is the new black komt op het gebied van lesbische porno af en toe aardig in de buurt met 'adult-entertainment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
djmelvee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:24:
Tsja, het is maar waar je over in kan zitten. :9

Je hebt gelijk dat het niet hoort hoor, maar enorm storend is het ook weer niet. Zal ongetwijfeld gefikst worden in de toekomst. :)
We hebben het wel over een betaalde dienst waarbij steevast lang moeten wachten voordat iets erop komt omdat er nog rechten en ondertitels gebakken moeten worden.
Het beschikbaar zijn van ondertitels zonder gezeur is voor mij één van de hoofdredenen waarom ik Netflix heb.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Joostje123 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:51:
Lillyhammer seizoen 3!
Alleen aankomend weekend nog geen tijd!
Volgend weekend maar wat tijd voor vrij maken!
zateradg per ongeluk alles algekeken..

was weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Gonadan schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:25:
[...]

We hebben het wel over een betaalde dienst waarbij steevast lang moeten wachten voordat iets erop komt omdat er nog rechten en ondertitels gebakken moeten worden.
Het beschikbaar zijn van ondertitels zonder gezeur is voor mij één van de hoofdredenen waarom ik Netflix heb.
Dat dus :) Sinds mijn contact met Netflix support hier over is het probleem overigens 'toevallig' verdwenen. Raar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:31:
[...]

Omdat je als je Toy story hebt gekeken en daarna een pornofilm, je hele verwarrende aanbevelingen krijgt. Owja, Orange is the new black komt op het gebied van lesbische porno af en toe aardig in de buurt met 'adult-entertainment'.
Bij porno kunnen ze toch de suggesties uitzetten. En als apart genre en sectie neerzetten voor een extra bedrag en ook als dienst alleen.
Maar goed, als ze dit hadden gewild hadden ze het allang gedaan.
Pagina: 1 ... 55 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.