Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat is wel heel vreemd, gisteren nog Falling Skies gekeken.

Had ik het nou maar niet gedaan...

Edit : Support van Netflix

Cool, thanks for hanging in there with me, I was able to do some checks and we are seeing where 'Falling Skies" is not yet available to be streamed in the Netherlands, this seems to be a system glitch as to why you saw it yesterday and today its no longer there....

[ Voor 60% gewijzigd door Rockvee2 op 14-09-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Hmm. Dat is vreemd. Hopelijk doen ze dat niet voor meer van de recente toevoegingen.

[ Voor 27% gewijzigd door DaFrenk op 14-09-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Had stomtoevallig een week of 2 geleden de 1e aflevering van Falling Skies gedownload, omdat het toch redelijk beoordeeld werd op IMDB en al weer een tijdje bezig is. Was dus blij dat het er bij was gekomen, maargoed, gister een stukje gekeken, maar moet 'm nu dus van de download af kijken.. Jammer Netflix.. Jammer.

Oh, en als het een "glitch" was, waarom had ik dan WEL Nederlandse ondertitels? Was er juist blij mee, omdat ze soms wat onverstaanbaar praten.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 15:30
ExtremelyBroken schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:40:
Oh, en als het een "glitch" was, waarom had ik dan WEL Nederlandse ondertitels?
Misschien was het te vroeg online gezet, en komt het binnenkort weer beschikbaar?

Er is in ieder geval veel content toegevoegd de laatste tijd, ze zijn goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:13
Ik bne echt heel blij met deadwood op netflix. Nog nooit gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:01
Deadwood op Netflix. Dat is volgens mij de eerste HBO serie is? Vind ik toch wel bijzonder gezien ze een eigen kanaal hebben..

[ Voor 33% gewijzigd door giantgiantus op 14-09-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is denk ik gewoon te vroeg online gezet van Falling Skies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zit even te kijken op de site van HBO, ik dacht namenlijk dat ze erg slecht waren met het aanbod van oudere series, aangezien ze nog redelijk traditioneel zijn. Maar ik zie b.v. dat Boardwalk Empire er nu volledig te vinden is via HBO go en HBO on demand, wat volgens mij dan pas sinds kort is.. Dat was voor mij de grootste reden dat ik geen interesse had in een abonnement op HBO.

Maar in ieder geval, Deadwood staat er niet op.
Hageneis schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:28:
[...]

En dat schrijf je op Gathering of Tweakers aka GoT :+
Daarom probeer ik afkortingen meestal te vermijden.. Zeker op een site als Tweakers werken ze verwarrend, waar dezelfde afkorting voor meerdere films, series of games kan staan.. 8)7

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:01
Sméagol schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:57:
Ik zit even te kijken op de site van HBO, ik dacht namenlijk dat ze erg slecht waren met het aanbod van oudere series, aangezien ze nog redelijk traditioneel zijn. Maar ik zie b.v. dat Boardwalk Empire er nu volledig te vinden is via HBO go en HBO on demand, wat volgens mij dan pas sinds kort is.. Dat was voor mij de grootste reden dat ik geen interesse had in een abonnement op HBO.

Maar in ieder geval, Deadwood staat er niet op.
Dat maakt het toch nog mooier? Hopen dat Netflix meer oude HBO series krijgt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

giantgiantus schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:02:
[...]

Dat maakt het toch nog mooier? Hopen dat Netflix meer oude HBO series krijgt!!
Dat zal dan alleen voor series gelden waarbij er sprake is van co-productie, bijvoorbeeld met Paramount (zoals Deadwood en Oz). Een serie als The Sopranos zul je in de nabije toekomst niet snel op Netflix aantreffen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:34:
Er zou eigenlijk een RSS feedje of zo moeten zijn met nieuwe films/series die beschikbaar zijn gekomen.
RSS-feeds zijn er voor zover ik weet niet, maar er zijn wel meerdere websites die dagelijks het aanbod bijhouden. Ik kijk iedere ochtend even op http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/. Zij zijn altijd het meest actueel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:17:
De video omschrijving in Amerika is bij firefly volgens mij al wel Nederlands, dus dat komt eraan.
Dat doet ie al maanden helaas |:( Bijna een jaar al.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand nog een slimme tip om het complete aanbod te kunnen filteren op film/serie? Films kijk ik nooit en het zou wat overzichtelijker zoeken als die dan ook per definitie niet in het aanbod weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tjoekie schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:57:
[...]

Daar heb je toch ook gewoon een categorie nieuw of recent toegevoegd?
Geen idee hoe dat bij anderen is maar in de Netflix-app op mijn Philips smart TV heb ik geen categorie "nieuw" meer om een of andere reden. Volgens mij had ik die in het begin wel. Onhandig, ik ben er pas naar op zoek geweest want ik vond hem wel handig. :'(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:38:
[...]

Geen idee hoe dat bij anderen is maar in de Netflix-app op mijn Philips smart TV heb ik geen categorie "nieuw" meer om een of andere reden. Volgens mij had ik die in het begin wel. Onhandig, ik ben er pas naar op zoek geweest want ik vond hem wel handig. :'(
De PS3 heeft dat ook niet, alleen zoeken op naam / titel
Zelfs niet op genre.
Aghanim schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:39:
Iemand nog een slimme tip om het complete aanbod te kunnen filteren op film/serie? Films kijk ik nooit en het zou wat overzichtelijker zoeken als die dan ook per definitie niet in het aanbod weergegeven worden.
Ik gebruik daar Moreflicks voor, of de eerder genoemde sites

[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 15-09-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
OMG ze hebben sharknado toegevoegd :D

En weer een hele rits aan films en dergelijke. Gaat best hard de laatste dagen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Vandaag zou de dag moeten zijn voor de release in BE volgens de geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattehh schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:50:
Vandaag zou de dag moeten zijn voor de release in BE volgens de geruchten?
Frankrijk is actief zie ik net. Onder andere Dracula (tv serie) staat online met 10 delen. Dat is echt rap. Voor de rest zie ik zo 123 niet heel veel spannends, sommige zaken hebben alleen Franse subs en andere zaken Engels en Frans.

Duitsland, Luxemburg, Zwitserland en Oostenrijk zie ik nu ook actief. Alleen geen Belgie. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Duitsland en Luxemburg zijn hier nog niet beschikbaar. Frankrijk wel, maar op het eerste gezicht hebben ze daar moeite met rechten op recente jaargangen van series. Als ik het vergelijk met Nederland is het aanbod niet heel groot, en ook achterlopend. Wel grappig al die in het Frans vertaalde namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:56:
[...]

Frankrijk is actief zie ik net. Onder andere Dracula (tv serie) staat online met 10 delen. Dat is echt rap. Voor de rest zie ik zo 123 niet heel veel spannends, sommige zaken hebben alleen Franse subs en andere zaken Engels en Frans.

Duitsland, Luxemburg, Zwitserland en Oostenrijk zie ik nu ook actief. Alleen geen Belgie. Heel raar.
weird :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
XanderDrake schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:46:
[...]

Dat doet ie al maanden helaas |:( Bijna een jaar al.
Gewoon in de tussentijd Farscape kijken, wat een leuke serie was dat zeg. Vooral vanaf seizoen 2, dan gaan de remmen pas echt los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik kwam net een berichtje van de Telegraaf tegen dat je nu films uit je viewing activity kan halen. Handig, als ik iets voor m'n zoontje heb op gezet wat ik niet meteen in m'n profiel hoef te hebben.

Meteen even uitgeprobeerd, en ik zie dat het binnen 24 uur op alle devices gewist is. Vraagt ook of je meteen de hele serie uit je profiel wil wissen.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wybo schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:42:

En weer een hele rits aan films en dergelijke. Gaat best hard de laatste dagen.
Volgens flixfilms hebben ze 90 films toegevoegd deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:45:
[...]

Volgens flixfilms hebben ze 90 films toegevoegd deze week.
Dat was nog puur op de 13de (geloof ik), vandaag zijn er weer meer dan 10 titels toegevoegd.

http://www.netflix-nederl...-op-netflix-week-37-2014/
186 nieuwe titels voor de hele week exclusief vandaag

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-09-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
Weet iemand waar site's zoals netflix-nederland hun informatie vandaan halen? Misschien ook wel interessant om zo'n site op te zetten voor BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Staat gelinkt op de Nederlands: http://netflixinbelgie.be/

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Technisch vraagje: (hoop dat dat hier thuis hoort)
Als ik Netflix via m'n Android-toetsel óf iPhone naar Chromecast (in Samsung TV) stream zijn de ondertitels super klein (nog een stuk kleiner dan wanneer je via je account op laptop subs instelt op 'klein'). Als ik via m'n laptop naar de TV stream is het wel gewoon in orde. Ook als ik Netflix direct op m'n mobile device (dus getest met Android toestel en iPhone). Er gaat duidelijk iets fout, maar zit het in de Netflix app, m'n Chromecast of TV? Het lijkt alsof de Chromecast of Netflix app op de TV de grootte van m'n mobiele device overneemt....

Acties die ik heb gedaan: Alles gereboot, Chromecast opnieuw opstart en fabrieksinstellingen terug gezet. Hielpen dus niet.

Mensen met dezelfde problemen? Of mensen die weten aan wat het kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem ja. Via de website kun je bij de instellingen het aanpassen. Maar Medium is erg klein en large is echt veel te groot. Heel erg irritant.
Ben er zaterdag lang mee bezig geweest om het te testen. Maar volgens mij is er geen oplossing en moeten we gewoon wachten op een chromecast-netflix update.

[ Voor 32% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-09-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Wybo schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:20:
Ik heb hetzelfde probleem ja. Via de website kun je bij de instellingen het aanpassen. Maar Medium is erg klein en large is echt veel te groot. Heel erg irritant.
Ben er zaterdag lang mee bezig geweest om het te testen. Maar volgens mij is er geen oplossing en moeten we gewoon wachten op een chromecast-netflix update.
Ik dus ook, echt een tijd zitten kutten. Ik vind het alleen zo vreemd dat ik er online weinig vergelijkbare klachten zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

Wailing_Banshee

You're Next

ExtremelyBroken schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:40:
Ik kwam net een berichtje van de Telegraaf tegen dat je nu films uit je viewing activity kan halen. Handig, als ik iets voor m'n zoontje heb op gezet wat ik niet meteen in m'n profiel hoef te hebben.

Meteen even uitgeprobeerd, en ik zie dat het binnen 24 uur op alle devices gewist is. Vraagt ook of je meteen de hele serie uit je profiel wil wissen.
Bedankt voor dit! Ik had nog een aantal films in mijn profiel staan van voor de tijd dat ik wist dat je profielen kon maken :P (we hebben elk een eigen profiel en een profiel voor onze gezamelijke dingen...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:51

Yucko

One clown to rule them all !

Yucko schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:26:
nee, op 9 mei 2016 (US datum notatie) gaat bij mij de verhoging met 1 dollar / 1 euro in.

Op 15 september zullen we weten:
  • of mijn paypal account ook echt geaccepteerd wordt voor het incasseren van het abo-geld
  • of het in $ of € zal zijn :P
nou betaling via Paypal ging hier dus ook niet, dus via de helpdesk hebben ze mijn US account geannuleerd en moest ik hem opnieuw aanmaken als NL-account. Ze zeiden dat ze het zouden instellen dat ik voorlopig EUR 7,99 zou betalen en niet de EUR 8,99 maar de site geeft toch die laatste maandprijs aan :(

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand hier het probleem dat tijdens het kijken het beeld uitvalt(no signal) en na het bewegen van de muis het beeld weer aanschiet? Ik heb hier enkel last van met Netflix.. Niet bij het kijken van een film of serie in VLC of WMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:54:
nou betaling via Paypal ging hier dus ook niet, dus via de helpdesk hebben ze mijn US account geannuleerd en moest ik hem opnieuw aanmaken als NL-account. Ze zeiden dat ze het zouden instellen dat ik voorlopig EUR 7,99 zou betalen en niet de EUR 8,99 maar de site geeft toch die laatste maandprijs aan :(
Ik heb hierover het weekeinde contact gehad. Ik moest een 1 scherm abonnement afsluiten en ik betaalde 7,99 euro. Vervolgens heeft de Netflix medewerker het omgezet naar een 2 schermen + HD abonnement, maar ik blijf tot mei 2016 de prijs van 1 scherm betalen.

Bij mij werd het gelijk allemaal telefonisch achter de schermen geregeld. Ik kon nog een gratis maand krijgen van ze als ik een ander rekeningnummer gebruikte, dat was ik ook van plan. Ik vergat het alleen bij het betalen en toen kon de gratis maand niet meer. Lekker handig van mijzelf :P

Maar het komt vast goed en anders over een maand bellen. Ik had exact hetzelfde als jij, zo te zien krijgen we ook dezelfde oplossing. Heb jij ook tot mei 2016 de oude prijs?
Wybo schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:42:
Dat is een geniale film, toevallig op netflix usa een tijd terug gezien. Echt zo bizar slecht , ik kwam niet meer bij van het lachen. Er komt volgens mij ook een deel 2 binnenkort, dat is ook een must see.

Uit sharknado vind ik vooral dat stuk in de auto in die tunnel zo leuk, daar klopt echt geen ene moer van , net alsof ze dat over een paar maand opgenomen hebben en niet op het weer e.d. gelet hebben, alles zit daar fout, zo grappig.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:51

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:09:
[...]

Ik heb hierover het weekeinde contact gehad. Ik moest een 1 scherm abonnement afsluiten en ik betaalde 7,99 euro. Vervolgens heeft de Netflix medewerker het omgezet naar een 2 schermen + HD abonnement, maar ik blijf tot mei 2016 de prijs van 1 scherm betalen.

Bij mij werd het gelijk allemaal telefonisch achter de schermen geregeld. Ik kon nog een gratis maand krijgen van ze als ik een ander rekeningnummer gebruikte, dat was ik ook van plan. Ik vergat het alleen bij het betalen en toen kon de gratis maand niet meer. Lekker handig van mijzelf :P

[...]
mja, mijn oude abo had staan tot 15 september 2016 de oude prijs (ik heb een screenshot maar daaruit kun je niet opmaken dat het om mijn abo gaat).. bij mijn nieuwe abo moet ik even afwachten wat ze nu qua prijs gedaan hebben. Wel heb ik weer een maand gratis.

Wat zie jij onder betalingsgegevens staan qua prijs? De beloofde 7,99 of de 8,99 ?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:22:
Wat zie jij onder betalingsgegevens staan qua prijs? De beloofde 7,99 of de 8,99 ?
Ik heb daar 7,99 staan, maar dat abonnement heb ik ook afgesloten. Ik kreeg na het telefoontje wel een mail dat mijn account was omgezet naar 2 schermen + HD. Maar jij zit in de gratis maand, met cadeaubonnen heb je dan ook geen goede weergave, ik denk in jouw geval nu ook niet. Je ziet pas over een maand jouw daadwerkelijke prijs, zo werkt die software. Je kan wel bellen en dan kunnen ze het zien in het systeem als je je er zorgen over maakt.

Ze hebben daar een vrij goede administratie, dus het komt vast goed. Maar houd het komende maand even in de gaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Er komt volgens mij ook een deel 2 binnenkort, dat is ook een must see.
Deel 2 is er al, met de fantastische titel: Sharknado, the 2nd one :D. Heb die vorige maand in de US gewoon op TV gezien. Ben gewoon blijven kijken omdat ik al gehoord had dat hij zo slecht is dat het nu al een cultfilm is. Dat van slecht was alleszins niet gelogen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Is er eigenlijk 3D content op Netflix NL ? Heb een lijstje van US films en die werken ook, maar als ik dezelfde films op Netflix NL bekijk dan is er geen 3D beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Stomme vraag, maar hoe zie ik snel of "iets" in Netflix een film of een serie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Dat vind ik ook lastig, maar films hebben een tijdsduur, en series hebben op dezelfde plek het aantal afleveringen.

En vandaag hebben ze een Ghibli toegevoegd zie ik! Bij lange na niet één van m´n favorieten, maar toch leuk. Ik was van plan eind van het jaar eigenlijk aan m´n Ghibli blu-ray collectie te beginnen. In ieder geval, hoera voor meer anime. Hé, nu ze in Frankrijk zitten, levert dat misschien ook meer anime voor ons op.

En The machinist toegevoegd! Oh dat is zo lang geleden.. Toegevoegd aan m´n watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
Nog steeds niks in België, grmbl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat ik gehoord heb komt Belgie de 19de aan de beurt. Vandaag is Duitsland toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Sméagol schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:27:
Dat vind ik ook lastig, maar films hebben een tijdsduur, en series hebben op dezelfde plek het aantal afleveringen.
Thanks; wel vreemd dat ze series en films niet iets beter onderscheiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Ik zie dat Deadwood is toegevoegd, wat een HBO serie is. Apart aangezien HBO een concurrent is. Hopelijk komen er wat meer oudere HBO serie's naar Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
Wybo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:15:
Wat ik gehoord heb komt Belgie de 19de aan de beurt. Vandaag is Duitsland toegevoegd.
Heb je ergens een bron?

Volgens deze website is België vandaag aan de beurt.

[ Voor 21% gewijzigd door Mattehh op 16-09-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:09:
Heeft er nog iemand hier het probleem dat tijdens het kijken het beeld uitvalt(no signal) en na het bewegen van de muis het beeld weer aanschiet? Ik heb hier enkel last van met Netflix.. Niet bij het kijken van een film of serie in VLC of WMP.
Niemand die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Duitsland is vannacht gereleased. Er stond in dit topic inderdaad dat dat gisteren was maar dat was niet zo. Luxemburg en zwitserland (en eventueel andere landen waar ik nu niet aan denk) zijn ook nog niet vrij gegeven.

De bron voor de 19de weet ik zo snel niet meer, ik zoek veel op netflix nieuws, dus heel veel verschillende sites :)

[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-09-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:47:
[...]

Niemand die hier ook last van heeft?
de mediaspelers doen onder windows een dns (do not sleep in windows power settings) aan het systeem geven. Chrome en IE doen dat niet voor video content die geen van die 2 engines gebruiken.

power settings op never sleep zetten of een tool installeren ala mousejiggler.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wybo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:48:
Duitsland is vannacht gereleased. Er stond in dit topic inderdaad dat dat gisteren was maar dat was niet zo. Luxemburg en zwitserland (en eventueel andere landen waar ik nu niet aan denk) zijn ook nog niet vrij gegeven.
Mooi eigenlijk dat Scandinavie 2 jaar en NL 1 jaar eerder een bepaalde service krijgen dan Duitsland. Suck it Germies 8)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

XanderDrake schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:14:
[...]

Mooi eigenlijk dat Scandinavie 2 jaar en NL 1 jaar eerder een bepaalde service krijgen dan Duitsland. Suck it Germies 8)
Dit heeft in Duitsland waarschijnlijk te maken met alle rechtensituaties die ze daar hebben. Is de laatste paar jaar echt belachelijk geworden, zelfs 80% van Youtube is voor Duitsers niet te bekijken door alle regeltjes en instanties die de laatste jaren zijn gaan ingrijpen.

Wel top overigens dat er de laatste tijd zoveel is toegevoegd, maar kan het allemaal niet meer bijkijken ondertussen. Binnenkort 2 weken vakantie waarvan 1 week thuis. Deur op slot en samen op de bank netflixen dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:57:
[...]

de mediaspelers doen onder windows een dns (do not sleep in windows power settings) aan het systeem geven. Chrome en IE doen dat niet voor video content die geen van die 2 engines gebruiken.

power settings op never sleep zetten of een tool installeren ala mousejiggler.
Thanx! Ga het vanavond gelijk testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Baroshir schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:09:
[...]

Dit heeft in Duitsland waarschijnlijk te maken met alle rechtensituaties die ze daar hebben. Is de laatste paar jaar echt belachelijk geworden, zelfs 80% van Youtube is voor Duitsers niet te bekijken door alle regeltjes en instanties die de laatste jaren zijn gaan ingrijpen.

Wel top overigens dat er de laatste tijd zoveel is toegevoegd, maar kan het allemaal niet meer bijkijken ondertussen. Binnenkort 2 weken vakantie waarvan 1 week thuis. Deur op slot en samen op de bank netflixen dan maar!
Dat en een paar andere factoren denk ik.

Ik heb vrij veel vrienden en familie in Duitsland en in mijn mening ligt het netwerk in Duitsland flink achter in vergelijking tot Nederland vooral qua capaciteit en betrouwbaarheid (dat ze flink achter liggen qua snelheid is geloof ik al vaker langsgekomen op de FP), iets wat diensten zoals Netflix toch wel een beetje afschrikt denk ik.

De snelheden in Duitsland hebben altijd flink achter gelegen in vergelijk tot Nederland en de laatste jaren zijn ze bezig met een flinke inhaal slag en bieden ze grootschalig internet aan via de kabel of glasvezel waardoor er eindelijk wat hogere snelheden aangeboden worden.

Maar de betrouwbaarheid en ook de daadwerkelijke snelheid van deze nieuwe verbindingen is in veel regios zeer slecht.
Dat de verbinding er enkele uren uit ligt is vrij normaal, zelfs als het een dag of 2 duurt.
Bij sommige providers is dit zelfs zo normaal dat ze pas iets ondernemen waneer de verbinding er 48 uur uit ligt (bij familie van me ligt het er al een week uit en ze krijgen nog steeds geen afspraak met een monteur).

Komt er nog bij dat de grootste provider (Telekom) sinds vorig jaar weer met data caps werkt zelfs bij glasvezel. Ik geloof caps van 200, 300 en 400GB afhankelijk van je abo. Zodra je dat bereikt word je snelheid flink afgekneben (384KB/s geloof ik).

Dus ze komen nu eindelijk met Netflix in Duitsland maar het netwerk daar is er denk ik nog niet echt klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:42:
Dus ze komen nu eindelijk met Netflix in Duitsland maar het netwerk daar is er denk ik nog niet echt klaar voor.
Bij vrienden van mij in Duitsland ook niet echt. Upload snelheid is daar zo belabberd dat ik niet eens kan inloggen op de nas om foto's te bekijken 8)7

Youtube enzo werkt trouwens wel weer redelijk goed, maar de uploadsnelheid is er niet. Het is wel goedkoper. Nu weet ik niet hoe het in de grote steden is, ik ken alleen mensen die in kleine dorpjes wonen in het zuiden van Duitsland (veel bergen).

Belgie is trouwens bij mij nog niet online, staat wel een melding: coming soon.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:34:
[...]

Bij vrienden van mij in Duitsland ook niet echt. Upload snelheid is daar zo belabberd dat ik niet eens kan inloggen op de nas om foto's te bekijken 8)7

Youtube enzo werkt trouwens wel weer redelijk goed, maar de uploadsnelheid is er niet. Het is wel goedkoper. Nu weet ik niet hoe het in de grote steden is, ik ken alleen mensen die in kleine dorpjes wonen in het zuiden van Duitsland (veel bergen).

Belgie is trouwens bij mij nog niet online, staat wel een melding: coming soon.
Hoe het gesteld is met de kwaliteit van het internet in Duitsland is echt totaal willekeurig (ken iemand in een grote stad welke echt een absurd slechte verbinding heeft, 1 straat verder hebben ze glasvezel). Behalve dan in de voormalige DDR, daar is het bijna overal om te janken.

Het gaat echt hilarisch worden als ze daar allemaal massaal aan Netflix beginnen.

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Darn, ben deze week iedere avond na middernacht even gaan kijken of Netflix er al is (overdag eveneens meermaals, je kan niet zeker genoeg zijn :+). Maar ik krijg dus nog steeds de coming soon melding in plaats van de mogelijkheid tot inloggen.
Zou België nu echt het laatste land zijn dat ze online gaan zetten deze week? Wat ben ik nu met Netflix in mijn weekend :P.

[ Voor 59% gewijzigd door Eppux op 17-09-2014 00:37 ]

• Mattehh
Eppux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:30:
Darn, ben deze week iedere avond na middernacht even gaan kijken of Netflix er al is (overdag eveneens meermaals, je kan niet zeker genoeg zijn :+). Maar ik krijg dus nog steeds de coming soon melding in plaats van de mogelijkheid tot inloggen.
Zou België nu echt het laatste land zijn dat ze online gaan zetten deze week? Wat ben ik nu met Netflix in mijn weekend :P.
Haha ik herken je situatie :D

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Eppux schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:30:
Modem herstarten ?
gaat misschien sneller dan ( vers internet )

:+

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
w00t gisteren Breaking Bad afgekeken. Nog zoveel series om te kijken en zo weinig tijd.

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 15:33

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Volgens netflixbelgie.be moeten we nog 2 keer slapen ;-)
http://netflixinbelgie.be/lancering-belgie-op-19-september/
Het lange wachten is bijna voorbij, want Netflix komt op vrijdag 19 september eindelijk naar België. De afgelopen weken was het lang onduidelijk op welke dag de streamingdienst exact beschikbaar zou zijn. Deze week ontrolt Netflix één voor één alle nieuwe Europese landen, waarvan België vrijdag dus aan de beurt is.

In eerste instantie was er de hoop dat de lancering op 15 september plaats zou vinden. Dit was de dag dat Frankrijk aan het netwerk werd toegevoegd. Al snel werd daarna duidelijk dat de reis van CEO Reed Hastings gevolgd moest gaan worden. De baas van Netflix vliegt in een week tijd door een groot deel van Europa, om overal de dienst bekend te maken.
edit: voor de duidelijkheid, dit is een fansite die geen enkele link heeft met het bedrijf Netflix, op de officiële website wordt nog altijd geen precieze datum vermeld.

[ Voor 9% gewijzigd door bandidoloco op 17-09-2014 19:24 . Reden: verduidelijking ]

Buy a Mac or install Linux

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 16:52
Op www.netflixplanet.nl/aanbod staat een duidelijk overzicht waarop je kan filteren voor het krijgen van de juiste films.

• Mattehh
Da_Vince schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:27:
Op www.netflixplanet.nl/aanbod staat een duidelijk overzicht waarop je kan filteren voor het krijgen van de juiste films.
En deze site is van jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:14
En netflix is live in België. Aanbod ziet er redelijk uit, ga het een maandje testen en zien of ik het dan nog zo goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Aantal films die in Nederland er niet bij staan, Scarface en no country for old man bijvoorbeeld.
Maar verder veel gelijkend met Nederland. Ook niet echt veel series die hier niet zijn. Wel under the Dome.

Maar het ziet er prima uit om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Effen zitten zoeken naar the big bang theory maar vond hem niet. Blijkt dat je wel de taal instellingen moet instellen op engels om de volledige bibliotheek te zien. Hij toont namelijk geen zaken die nog niet nederlands ondertitelt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja daar kwam ik ook achter. Heel erg vaag. Ik heb Netflix het liefst in het Nederlands. Maar nu toch maar gewoon in het Engels gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Welke titels zien jullie dan wel als je de taal op Engels zet die je in Nederlands niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Twee voorbeelden zijn de big bang theory en wolf of wallstreet. Maar het zijn er veel en veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Grompie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:28:
Effen zitten zoeken naar the big bang theory maar vond hem niet. Blijkt dat je wel de taal instellingen moet instellen op engels om de volledige bibliotheek te zien. Hij toont namelijk geen zaken die nog niet nederlands ondertitelt zijn.
Die truck kende ik nog niet. Werkt the Wolf of Wallstreet ook op die manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hebben jullie het nou over NL of België? Wolf of Wallstreet staat er bij mij (NL) iig niet bij maar ik heb nog niet geprobeerd de taal op Eng te zetten. Maar je land vermelden bij zulke trucs is wel zo handig voor anderen, aanbod is overal anders.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dit gaat over het Belgische aanbod. En ja the Wolf of Wallstreet is beschikbaar Maar alleen met Franse ondertiteling. (wel ook Engelse audio.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:26
SnoeiKoei schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:58:
Hebben jullie het nou over NL of België? Wolf of Wallstreet staat er bij mij (NL) iig niet bij maar ik heb nog niet geprobeerd de taal op Eng te zetten. Maar je land vermelden bij zulke trucs is wel zo handig voor anderen, aanbod is overal anders.
@Moderator: is het niet handig om voor BE een apart topic te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Blijkbaar worden er ook accounts geshared. Als je u beperkt tot twee zijn er geen beperkingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Wolf of wallstreet staat er niet op nee (en ik heb alles altijd in het Engels staan).

Misschien handig inderdaad om een apart topic voor netflix.be te openen, al wil ik me niet graag afzonderen van onze zuiderburen.. Anders misschien afspreken duidelijk te vermelden over welke Netflix je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrE911 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:20:
Blijkbaar worden er ook accounts geshared. Als je u beperkt tot twee zijn er geen beperkingen :)
Je kan ook een abonnement voor 4 streams nemen en dan met 4 personen betalen, is helemaal goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
11,99 Euro gedeeld door 4 is idd spotgoedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sjonge echt veel tijd heb je niet om series te kijken he.

Eergisteren Once Upon a Time erbij... nu al weer weg.

(Zal wel weer terug komen, maar toch. Gelukkig aan warehouse 13 begonnen, ziet er wel goed uit... was eerst een beetje bang voor een soort 'the librarian" :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Wybo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:01:

(Zal wel weer terug komen, maar toch. Gelukkig aan warehouse 13 begonnen, ziet er wel goed uit... was eerst een beetje bang voor een soort 'the librarian" :P )
...

Ik had mijn Netflix dus op Nederlands staan en na wat ik hierboven las overgeschakeld op Engels. Toen las ik je post en keek ik of Warehouse 13 beschikbaar was. En jawel _/-\o_ . Alleen jammer van de 4 seizoenen, maar de rest komt vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Plato1989 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:04:

Ik had mijn Netflix dus op Nederlands staan en na wat ik hierboven las overgeschakeld op Engels. Toen las ik je post en keek ik of Warehouse 13 beschikbaar was. En jawel _/-\o_ . Alleen jammer van de 4 seizoenen, maar de rest komt vanzelf!
Aangezien Warehouse 13 (voor zover ik zie) niet in Belgie erop staat gaat het om de Nederlandse site? Daar maakt die taalinstelling dus niet uit. Dat is puur een Belgisch (en misschien Canadees) dingetje.
In Nederland krijg je gewoon altijd alles te zien volgens mij.

/edit: taal op noors gezet en krijg (volgens mij) gewoon alles te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-09-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

Wailing_Banshee

You're Next

Wybo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:01:

Hmm, ga je bijna afvragen of het een fout was dat hij erop kwam... ik had me er zo op verheugd!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:50
Als Belg zijnde nog geen account kunnen aanmaken, maar ik vroeg mij af hoe de ervaringen zijn met surround sound en netflix? Ik weet ondertussen al dat via W7 dit onmogelijk is, maar heb blijkbaar wel een Netflix app op mijn Sony bdp-s1100 dat ik zou gebruiken. Nu vroeg ik mij af in hoeverre surround al beschikbaar is en wat de kwaliteit hiervan is. Zeker in nieuwere series/films zou ik dit niet echt kunnen missen.

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:06

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Hoe is het aanbod nu van Netflix? Ik ben momenteel met bijna alle series die ik volg bij. Dus echt direct vanaf launch in Amerika. Ik weet dat ik met films ver voor ben, maar hoe zit het met series?

War is the only proper school of the surgeon.

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Daarover verschillen de meningen denk ik. Ik gebruik Netflix inmiddels meer dan een jaar en heb me tot nu toe prima kunnen vermaken. Er zijn verschillende sites in dit topic genoemd die een overzicht bijhouden van wat er allemaal te vinden is en wat er dagelijks bij komt, die zou je eens kunnen bekijken. Kun je zelf een beetje een oordeel vormen.
Ik ben momenteel met bijna alle series die ik volg bij. Dus echt direct vanaf launch in Amerika. Ik weet dat ik met films ver voor ben, maar hoe zit het met series?
Netflix loopt met het meeste achter. Als je echt het nieuwste van het nieuwste wilt zien direct na verschijnen, dan kom je voor een teleurstelling te staan.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Als je een unblock service gebruikt bijv unblock-us heb je alles uit de VS op de dag van uitkomen en een veeeeel ruimer filmaanbod. Enig mogelijk nadeel is dan geen nl maer us subtitles.

Verwijderd

Is bij jullie de ondertiteling van Netflix Nederland via een android / ios telefoon of tablet naar de chromecast op je tv ook zo klein?

Hij was eerst normaal, maar de ondertiteling is nu kleiner en de instellingen van mijn netflix Nederlandse account maakt ook niet uit (ondertitel opties).

Ik las er meer klachten over, maar misschien heeft iemand een oplossing? Als er Engelse subs zijn en ik kies die, dan zijn ze groter.

Ik heb het bij Robocop en bij Penny Dreadful (in iedergeval aflevering 1). Meer heb ik nog niet gezien dit weekeinde, maar ik denk dat ze allemaal kleiner geworden zijn. Ik zou ze graag weer normaal hebben (al stoort het niet heel erg hoor, we hebben geen kleine tv's hier in huis).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 08:38 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja, medium is heel klein en large beslaat bijna het hele beeld.
Ik heb vrij veel geprobeerd, maar geen oplossing gevonden. Denk dat het met een komende update wel een keer opgelost gaat worden. (hoop ik ;) )

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

wvkreg schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:01:
Als je een unblock service gebruikt bijv unblock-us heb je alles uit de VS op de dag van uitkomen en een veeeeel ruimer filmaanbod. Enig mogelijk nadeel is dan geen nl maer us subtitles.
Zie de mod waarschuwing onderin, in rode kader ;) .
Maar hierop reagerend: gisteren stond er een venster bovenin Netflix, met een verwijzing naar de Algemene Voorwaarden en de vraag om deze te accepteren (wel erg toevallig, zo na de lancering in andere EU landen...). Ik heb deze (vluchtig) doorgenomen en zag dat het bekijken van content in andere geogafrische gebieden niet is toegestaan (tenzij je daar daadwerkelijk bent). Onderin staat ergens dat als je je niet aan de regels houdt, Netflix zich het recht voorbehoud om je account te deactiveren.

Nu gebruikt denk ik wel minimaal de helft van Netflix'end Nederland wel een tool om andere Netflix gebieden te kunnen kijken, dus het zal niet zo'm vaart lopen met deactiveren van accounts (anders houden ze geen klant meer over, lijkt me :) ), maar ik vind het wel opvallend dat Netflix nu duidelijk gaat wijzen op de AV. Ben benieuwd of er t.z.t. inderdaad accounts gedeactiveerd zullen worden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• DaFrenk
Misschien heeft dat ook te maken met het volgende: http://gizmodo.com/netfli...e-vpn-loophole-1636210923

Blijft toch altijd een gezeur die licenties. :(

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Wybo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:26:
Twee voorbeelden zijn de big bang theory en wolf of wallstreet. Maar het zijn er veel en veel meer.
Ray Donovan ook nog.

Trouwens vervelend, die taalinstelling.
Taal op Engels/Frans is ok voor browser & android, maar de Netflix app op m'n LG tv is hardcoded in het Nederlands, dus Ray Donovan staat er weer niet tussen...

Kan precies ook de subtitle settings op de tv niet wijzigen. Blijft lelijk geel, terwijl het in m'n browser of op android wel luistert naar de ingestelde kleur...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:54:
[...]

Ray Donovan ook nog.

Trouwens vervelend, die taalinstelling.
Taal op Engels/Frans is ok voor browser & android, maar de Netflix app op m'n LG tv is hardcoded in het Nederlands, dus Ray Donovan staat er weer niet tussen...

Kan precies ook de subtitle settings op de tv niet wijzigen. Blijft lelijk geel, terwijl het in m'n browser of op android wel luistert naar de ingestelde kleur...
Vreemd dat Ray Donovan in België geen Nederlandse ondertiteling heeft, hier in Nederland staat ie r gewoon op met Nederlandse ondertitels.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Falling Skies staat er zo te zien weer bij (NL), toegevoegd aan mijn lijst :)

[edit]staat ook op BE, zie ik nu

[ Voor 23% gewijzigd door KillerBee op 20-09-2014 13:14 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Eindelijk netflix in belgië.. juist eens geprobeerd maar ik vindt het maar niks

Het merendeel is niet eens in HD ??? wtf jongens daar betaal ik geen 9 € de maand voor

Dan download ik het wel even in HD hoor, is nog gratis ook

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:37:
Eindelijk netflix in belgië.. juist eens geprobeerd maar ik vindt het maar niks

Het merendeel is niet eens in HD ??? wtf jongens daar betaal ik geen 9 € de maand voor

Dan download ik het wel even in HD hoor, is nog gratis ook
Misschien een hele gekke opmerking, maar is je verbinding snel genoeg, en zo ja, is je apparaat capabel ? Ik heb op netflix nog nooit iets gevonden wat niet minimaal 720p was om eerlijk te zijn.

Verwijderd

uist getest: 1190.8 KByte/sec j moet wel genoeg zijn denk ik
YouTube en Vimeo video's kan ik zonder problemen HD streamen

laptop is ook ruim voldoende; een jaar oude i7 op Win 8.1 update

juist ff Sons of Anarchie gekeken, was belange geen HD

de rest van die show ga ik toch in HD bekijken ( downloaden dus )

Dan kan je voor dat geld toch beter een usenet account fixen

Verwijderd

er staan bijna enkel van die typische americkaanse rommel series op

dingen zoals "The IT Crowd" en "The Inbetweeners" staan er helaas niet op

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Meh, dat ligt dan toch echt aan je locatie oid. Ik zit op 895 kB/s en ik trek alles full HD binnen, zowel op de desktop, PS3 als op de iPad.

Maar ik vermaak mij prima met Netflix :-). Ze hebben Batman Begins en the Dark Knight toegevoegd.

Als iemand nog een ontzettend goede 'drama' wil bekijken kan ik 'The man from Earth' aanraden. Hele film speelt zich af in een blokhut en is ongeveer één grote dialoog. Het heeft mij van begin tot het einde weten te boeien.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@DrMaximum: Sons of Anarchy is weldegelijk in HD beschikbaar.
Heb je al eens naar je Netflix instellingen gekeken? Check 'Mijn Account' > 'Instellingen voor afspelen' (hier moet de instelling op 'Hoog' staan).

Verwijderd

België ? Ik heb juist in de provincie antwerpen braking bad en son's of anarchie geprobeerd en twas gene HD

Zit nu in limburg en tis ook geene HD

Top gear en Lost is wel HD ( marja da heeft toch idereen al staan :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
En je moet natuurlijk wel een abonnement voor nminimaal 2 streams hebben. het 1 stream abonnement is SD.

BB is bij mij op de PC SD, maar op de smart tv gewoon HD hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-09-2014 18:59 ]

Verwijderd

Wybo schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 08:58:
Ja, medium is heel klein en large beslaat bijna het hele beeld.
Ik heb vrij veel geprobeerd, maar geen oplossing gevonden. Denk dat het met een komende update wel een keer opgelost gaat worden. (hoop ik ;) )
Dit is al de 3e keer in 1 jaar tijd dat ze aan die subs kloten. Kennelijk erg lastig voor die Amerikaanse bedrijven :X

Hoop dat ze dat eens met rust laten, nu werkt het op mijn mediaspelers wel weer goed, maar niet op de chromecast. Ik heb ook een keer gehad dat de subs alleen bovenaan het scherm stonden en ik heb ze ook een keer allemaal in het geel gehad wat ik ook deed. En ik heb bedenk ik me nu ook een keer gehad dat de subs in het midden gecentreerd waren wat ook heel vaag lezen was.

Nou, hopen op een update maar :P
KillerBee schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:08:
Onderin staat ergens dat als je je niet aan de regels houdt, Netflix zich het recht voorbehoud om je account te deactiveren.
Maar dan neem je toch een nieuwe account? Ze controleren op emailadres + bankrekening / paypal naam. Aangezien ik 3 bankrekeningen heb en 2 paypal accounts kan ik nu 5 keer het afsluiten. En anders neem ik een 3e paypal of een nieuw rekeningnummer of gebruik ik een rekeningnummer van familie of wat dan ook.

Gaat toch nergens over dat blokkeren? Ze kunnen natuurlijk op ipadres gaan blokkeren, maar dan kan je voor een paar dollar denk ik wel een vpn ofzo nemen en het zo weer omzeilen 8)7

Ik denk dat ze dat niet eens zo boeit, kost ze veel werk en dus geld en wat kan het netflix schelen. Ze melden zelfs via de klantenservice dat je een account met meerdere personen kan delen wat mij ook niet echt de bedoeling lijkt.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 20:11 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Australie heeft geen netflix... maar wel 200.000 mensen met een abonnement :D

Netflix maakt het voorlopig weinig uit, de rechtenhebbenden zijn er minder blij mee. Die willen nu dat Netflix gaat controleren op VPN (Net als Hulu) maar ook bij Hulu zijn DNS diensten nog steeds een prima hulpmiddel dat niet geblokt wordt.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Sinds vandaag ook Netflix. Ik zat eens te switchen tussen NL en US. Falling skies staat er bij de NL versie van Netflix wel, maar niet bij de US. Had verwacht dat dit er bij de US ook wel bij stond, dit komt dus door verlopen contracten e.d. die later weer worden geactiveerd oid?

GT: The Bozzz88

Pagina: 1 ... 51 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.