Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
XanderDrake schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:38:
Ja Jackpot. Klassiekers als Jackie Brown, nieuwe films (robocop), wereld-cinema, Franstalig, Horror, historic-drama. Jammer dat ik er al een boel gezien heb maar er zitten zeker wat goede bij.

JA, nieuwe Sherlock. Hoezo is Netflix traag? Dit is direct na het uitzenden op NL televisie _/-\o_
Toevallig keek ik vorige week nog of Netflix een klassieker als Platoon had, en dat is vanaf nu dus zo. Nice!

Ook leuk dat de Kevin Smith films Chasing Amy en Clerks erop staan nu.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:38
KillerBee schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:43:
[...]

Klopt, hier heb ik 'm ook niet zien staan, maar wel op Netflix-Nederland.nl (ik hou deze twee sites altijd in de gaten). Ook ben ik 'm op Netflix tegen gekomen, onder Recent Additions: http://www2.netflix.com/WiRecentAdditions (ik blijf deze echter vaag vinden, omdat lang niet alles wat nieuw bijgekomen is, hierop te vinden is).
En op deze? http://www2.netflix.com/W...y?nRR=arrivalDate&nRT=all Deze gebruik ik altijd en zie ik Taken ook staan. Maar volgens mij is die pagina heel persoonlijk qua inhoud.

[ Voor 7% gewijzigd door DaFrenk op 09-09-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dit overzicht ziet er al heel wat completer uit (qua nieuw toegevoegde content) dan die van mijn link. Thanks DaFrenk, ik bookmark deze gelijk even ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
No problemo :)

Ik lees net dat Post Play binnenkort naar Chromecast komt! http://blog.netflix.com/2...on-google-chromecast.html

[ Voor 3% gewijzigd door DaFrenk op 09-09-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

is dat red riding trilogy iets? Iemand die dat kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:32
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:19:
Aantal jaren geleden gezien. Goede serie. Duister, beetje in de sfeer van Luther, maar dan eerder in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-06 12:41
Red Riding is idd wel een oké serie/film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 26-06-2016 19:11 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:46

Priet

To boldly do what no one has..

idd WTF 8)7, wij keken het elke avond tijdens het eten! :'(

Slechte zaak dit :(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 26-06-2016 19:10 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 08:57

MeNTaL_TO

The future is not set

Aangezien hij in de US netflix nog wel staat moet je maar boos worden op de rechtenhebbende.
Ik hoorde links en rechts dat een hoop bedrijven opeens de prijzen aan het opdrijven zijn voor de rechten omdat Netflix in hun ogen te populair aan het worden is.
Net zo'n onzin dat bijvoorbeeld Universal een hoop series niet meer op Bluray uitbrengt, of nog erger, 1 seizoen wel en de rest op dvd (of zoals bij Smash, alleen seizoen 1 alleen in Frankrijk, de rest nergens en ook geen seizoen 2).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
DaFrenk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:05:
No problemo :)

Ik lees net dat Post Play binnenkort naar Chromecast komt! http://blog.netflix.com/2...on-google-chromecast.html
Dit heb ik dus sinds vandaag Haha. Je kan nu ook custom subtitles gebruiken met deze update.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 14:25
Rec 2 en 3 en dan niet deel 1.... Ja rechten, maar zo jammer.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:50:
Aangezien hij in de US netflix nog wel staat moet je maar boos worden op de rechtenhebbende.
Ik hoorde links en rechts dat een hoop bedrijven opeens de prijzen aan het opdrijven zijn voor de rechten omdat Netflix in hun ogen te populair aan het worden is.
Net zo'n onzin dat bijvoorbeeld Universal een hoop series niet meer op Bluray uitbrengt, of nog erger, 1 seizoen wel en de rest op dvd (of zoals bij Smash, alleen seizoen 1 alleen in Frankrijk, de rest nergens en ook geen seizoen 2).
Ze zullen het nog wel merken dan, zat mensen die dan gewoon downloaden.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 10:47

Wailing_Banshee

You're Next

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:50:
Eerst klagen dat mensen alles downloaden en dan gaan klagen dat mensen te vaak via officiele kanalen kijken...

Ik niet snappen niet...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Laudor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:25:
[...]

Aantal jaren geleden gezien. Goede serie. Duister, beetje in de sfeer van Luther, maar dan eerder in de tijd.
beetje misleidend :+
Ik dacht werkelijk dat het uit '74 was ....

Wel op mijn lijstje gezet, omdat ik series over ( uit ) die tijd wel interessant vindt
( ashes to ashes, life on mars, WC54 )

Scheelt in ieder geval qua filmtechnieken ( ik had echt een hill street blues kwaliteit verwacht )

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:58:
[...]

Eerst klagen dat mensen alles downloaden en dan gaan klagen dat mensen te vaak via officiele kanalen kijken...

Ik niet snappen niet...
Maatschappijen zien het blijkbaar als nieuwe melkkoe, ze hoeven geen grote investering te doen om blurays uit te brengen en gebruiken vervolgens het succes van de serie op netflix, als argument om vervolgens de licentie te verhogen na afloopdatum van het contract. Wij als consument geven Netflix daarvan de schuld (nog een keer winst voor ze) en willen onze serie terug, waarna Netflix wel over de brug moet komen.
Vind het eerder zeer vervelend dat ze tegenwordig een hoop niet meer op BR uitbrengen, ik wil geen dvd's meer, zeker niet als ik weet dat de serie in HD geschoten is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 10:47

Wailing_Banshee

You're Next

MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:58:
[...]

Maatschappijen zien het blijkbaar als nieuwe melkkoe, ze hoeven geen grote investering te doen om blurays uit te brengen en gebruiken vervolgens het succes van de serie op netflix, als argument om vervolgens de licentie te verhogen na afloopdatum van het contract. Wij als consument geven Netflix daarvan de schuld (nog een keer winst voor ze) en willen onze serie terug, waarna Netflix wel over de brug moet komen.
Vind het eerder zeer vervelend dat ze tegenwordig een hoop niet meer op BR uitbrengen, ik wil geen dvd's meer, zeker niet als ik weet dat de serie in HD geschoten is.
ah, die bluerays snap ik wel, mensen downloaden toch, dus waarom zouden we moeilijk doen als we heel makkelijk ook heel veel geld kunnen verzamelen :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 09:50
Slarioux schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:22:
Wat de fuck.

Chuck is weg op Netflix. Was ik net bij seizoen 3.
Ja, ik baal ook, zat net pas in het midden van seizoen 2. Heb even navraag gedaan bij de klantenservice en ze geven het volgende aan:

Ons contract met de producent is op dit moment verlopen voor Chuck

Jammer....

• mawi
Slarioux schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Ja, wij ook!

Ik ben al aan het downloaden. Ze donderen maar op :7
Lukt dat nog? Het is al best wel een oude serie...

• DaFrenk
polopolo150 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:48:
[...]

Dit heb ik dus sinds vandaag Haha. Je kan nu ook custom subtitles gebruiken met deze update.
Bedoel je daarmee dat hij zich houdt aan de instellingen van ondertitels in je voorkeuren? (Dus bijvoorbeeld achtergrondkleur)

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06 13:22
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn downloads redelijk zijn gedaald sinds ik actief gebruik maak van Netflix.. Een serie moet wel dermate goed zijn dat ik nog uitwijk naar downloads. Maar wanneer ik nu iets zou willen kijken 'voor het wegkijken' en het staat niet op Netflix ga ik niet nog moeite doen.. Netflix krijgt, denk ik, dan ook wel bij veel mensen invloed op de maatschappijen onder het motto 'We hebben genoeg ander aanbod, je hoeft niet bij ons de boel neer te zetten'.

• polopolo150
DaFrenk schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:47:
[...]

Bedoel je daarmee dat hij zich houdt aan de instellingen van ondertitels in je voorkeuren? (Dus bijvoorbeeld achtergrondkleur)
In principe wel. Ik weet niet hoe ver het gaat maar bij mij was het wel aanpasbaar.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Xaero schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:50:
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn downloads redelijk zijn gedaald sinds ik actief gebruik maak van Netflix.. Een serie moet wel dermate goed zijn dat ik nog uitwijk naar downloads. Maar wanneer ik nu iets zou willen kijken 'voor het wegkijken' en het staat niet op Netflix ga ik niet nog moeite doen.. Netflix krijgt, denk ik, dan ook wel bij veel mensen invloed op de maatschappijen onder het motto 'We hebben genoeg ander aanbod, je hoeft niet bij ons de boel neer te zetten'.
Echt niet!

Van hetgeen ik wil zien staat niet eens de helft op Netflix.. echt bloedirritant want ik vind het een geweldige tool waar ik graag voor betaal. Maar bijvoorbeeld SOA staat net seizoen 5 erop.
Was er maar gewoon iets legaal waar ALLE films/series (nieuwste en oude) op te vinden zijn.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:25
Predje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:02:
[...]

raag voor betaal. Maar bijvoorbeeld SOA staat net seizoen 5 erop.
Was er maar gewoon iets legaal waar ALLE films/series (nieuwste en oude) op te vinden zijn.
Voor 7,99 per maand gaat dat NOOOOOIT gebeuren.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:45

XanderDrake

Build the future!

Adlermann schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:07:
[...]

Voor 7,99 per maand gaat dat NOOOOOIT gebeuren.
De vraag is, wat is schappelijk voor zon service? ik denk meer richting 60-70.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• mawi
XanderDrake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:09:
[...]

Of zou de filmindustrie misschien eens met beide benen op de grond moeten worden gezet?

Ik denk dan bv. aan de serie Friends:
De populariteit van de serie was zo groot dat de zes hoofdrolspelers aan het eind van de serie 1 miljoen dollar per aflevering betaald kregen
Ik denk zo dat we echt geen medelijden hoeven te hebben met de filmindustrie, 60 à 70 eurie is dan ook een beetje veel volgens mij...

• Adlermann
mawi schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:20:
[...]

Of zou de filmindustrie misschien eens met beide benen op de grond moeten worden gezet?

Ik denk dan bv. aan de serie Friends:

[...]

Ik denk zo dat we echt geen medelijden hoeven te hebben met de filmindustrie, 60 à 70 eurie is dan ook een beetje veel volgens mij...
Nou ja, dat salaris boeit toch niet?! Tis gewoon een verhaal van: maken we met deze acteurs met deze salarissen meer winst dan een andere serie met goedkopere acteurs. In the end zal de industrie altijd de prijsstelling kiezen die ze de meest omzet zal opleveren.

Niets mis mee.

Ik vin 60 euro per maand wel redelijk voor een all-in sreaming service denk ik...

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

mawi schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:20:
Ik denk zo dat we echt geen medelijden hoeven te hebben met de filmindustrie,
Dit is net als de discussie over muziekrecht en de muziekindustrie. "Kijk die muzikanten en top bands rijk zijn!!! Ik vind muziek te duur en blijf gewoon downloaden". Misschien zijn die artiesten wel rijk, maar hun inkomen zijn het topje van de ijsberg. De meeste artiesten kunnen amper droog brood verdienen. Plus er zitten dus tienduizenden arbeidskrachten achter hun succes, van roadies tot platen persers tot uitbaters van instrument speciaalzaken. Die staan ook onder druk, en daardoor direct dan wel indirect de gehele economie.

[ Voor 4% gewijzigd door XanderDrake op 10-09-2014 17:35 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 26-06-2016 19:10 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

• FreshMaker
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:19:
Goed : Update ;)

Red Riding is inderdaad oké
aflevering 1 net gezien, en het is goed in evenwicht ...

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CptChaos schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:50:
Iemand een idee wanneer House (M.D.) in de Nederlandse Netflix komt? Ik lees al wel berichten van medio april dat "de eerste 8 seizoenen" van House (M.D.) naar Netflix komen, maar dat zal waarschijnlijk Netflix USA zijn.
Fox heeft groot op zijn site staan dat House elke werkdag vanaf 11 augustus uitgezonden wordt, dus ik gok dat het voorlopig niet op Netflix komt.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

• Webgnome
  • Laatst online: 21:34
Hebben anderen ook last van heel vaak bufferen vanavond? Ik heb even gekeken of het aan internet lag maar uit de speedtests blijkt niets geks....

Strava | AP | IP | AW

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik niet iig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
XanderDrake schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:09:
[...]

dan moet de kwaliteit wel omhoog, netflix werkt prima maar geluidskwaliteit zit ver onder het niveau van downloads.

PSN ID: Svennie-NL

Adlermann schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:22:
Ik vin 60 euro per maand wel redelijk voor een all-in sreaming service denk ik...
Als het 60 zou zijn, dan bleef ik wel downloaden. Dat doen mijn nassen met sickbeard en couchpotatoe ook zonder mijn tussenkomst, er komen zelfs subs bij, ik wil best betalen, maar nooit meer dan 15 euro voor tv en films. Ik betaal ook al 10 euro voor spotify en heb nog wat andere diensten zoals usenet, een vpn, abonnement op newsleecher, ik zit nu al op 30 euro in de maand voor alles, dat moet dan echt geen 30 - 7 van netflix vandaag + 60 voor jouw idee = 83 euro gaan worden.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
De reden dat ik illegaal download is simpelweg omdat ik niet ga wachten op series die allang uit zijn in de US.
Dat is zo iets achterlijks! Ik zou zo €50 betalen voor een legale service waar ik alles in goede kwaliteit kan streamen. Ik snap ook wel dat niet iedereen met elkaar samen wil werken (zoals HBO die zelf een platform wil hebben). Voor wat er op Netflix staat werkt het gewoon prima, maar ik mis teveel dus blijft voorlopig toch downloaden. Ik ga echt niet maar wat anders kijken..

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:47:
[...]

Als het 60 zou zijn, dan bleef ik wel downloaden. Dat doen mijn nassen met sickbeard en couchpotatoe ook zonder mijn tussenkomst, er komen zelfs subs bij, ik wil best betalen, maar nooit meer dan 15 euro voor tv en films. Ik betaal ook al 10 euro voor spotify en heb nog wat andere diensten zoals usenet, een vpn, abonnement op newsleecher, ik zit nu al op 30 euro in de maand voor alles, dat moet dan echt geen 30 - 7 van netflix vandaag + 60 voor jouw idee = 83 euro gaan worden.
Vind ik behoorlijk cynisch. IPV iets op waarde te schatten kijk jij wat de maximale kosten zijn om media binnen te harken zonder dat de belanghebbenden daar ook maar één cent ontvangen. Met dat in gedachte zal Netflix nooit echt veel beter worden dan wat het nu is, want men heeft er bijna niets extra's voor over.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Simpel gerekend zou ik mijn TV-abonnement acuut downgraden naar publiek only, maar dat kan amper meer zie ik. :D
Als de series online blijven staan dan heb ik best een paar tientjes per maand over om zo'n dienst af te nemen. Het probleem is nu dat aanbod weer verdwijnt. Met Spotify was ook eerst het argument dat je geen eigenaar bent van de muziek, dat vind ik geen probleem zolang het maar beschikbaar blijft. In dit geval lijkt het meer op een videohuurabonnement voor all-inbedrag.

Het is inderdaad niet eerlijk om de downloadkosten te vergelijken. Ik zou wellicht iets van mijn pakket kunnen downgraden en daarmee twee tientjes winnen, daarnaast nieuwsabo eruit. Dan mag een videostreamingdienst al 30 euro per maand kosten. Reken ik dan nog eens de blu-rays die ik nu nog wél koop erbij dan wordt het bedrag nog hoger.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

mvds

Totally awesome!

Svennie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 07:15:
[...]

dan moet de kwaliteit wel omhoog, netflix werkt prima maar geluidskwaliteit zit ver onder het niveau van downloads.
Vind je? Ik hoor het verschil niet eens tussen de Dobly Digital die Netflix heeft, en het geluid wat in downloads zit :)

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 08:48
Echt aan het genieten van deze (al wat oudere) serie die momenteel op Netflix staat: IMDB: Louis Theroux's Weird Weekends (TV Series 1998– )

Een echte aanrader.

[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 11-09-2014 12:27 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:04
Wellicht een handige link om verwijderde titels bij te houden:

http://www.netflix-nederl...lms-en-series-op-netflix/

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Ik ben vorige week begonnen met Hell on Wheels. Wat mij betreft ook een echte aanrader. Heerlijke western serie met donkere humor.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ksborg schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:27:
Echt aan het genieten van deze (al wat oudere) serie die momenteel op Netflix staat: IMDB: Louis Theroux's Weird Weekends (TV Series 1998– )

Een echte aanrader.
Inderdaad aanrader als je van plaatsvervangende schaamte houdt :P
Niet helemaal up to date... Avengers staat er niet op.

• Adlermann
Predje schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:54:
De reden dat ik illegaal download is simpelweg omdat ik niet ga wachten op series die allang uit zijn in de US.
Dat is zo iets achterlijks! Ik zou zo €50 betalen voor een legale service waar ik alles in goede kwaliteit kan streamen. Ik snap ook wel dat niet iedereen met elkaar samen wil werken (zoals HBO die zelf een platform wil hebben). Voor wat er op Netflix staat werkt het gewoon prima, maar ik mis teveel dus blijft voorlopig toch downloaden. Ik ga echt niet maar wat anders kijken..
De exlusiviteit van HBO is juist hun core business model. Zij willen zulke exclusieve series maken, die dan een abonnement waard zijn op hun zender. Als ze het centraal aan gaan bieden, dan is dat dus weg en denken ze minder geld te verdienen.

het zijn commerciele bedrijven he, hun enige doel is geld verdienen (zoalsELK bedrijf). Dit is hun keuze, het is nu niet zo van dat je een recht hebt om een bepaalde serie te kijken..

illegaal downloaden moet gewoon hard aangepakt worden. Het is van den bizarre dat het gewoon kan en dat mensen het 'normaal' vinden. Als de pakkans met bijbehorende boetes/kosten maar hoog genoeg worden ,dan gaan mensen vanzelf meer legale alternatieven afnemen..

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:38
Adlermann schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:42:
[...]

De exlusiviteit van HBO is juist hun core business model. Zij willen zulke exclusieve series maken, die dan een abonnement waard zijn op hun zender. Als ze het centraal aan gaan bieden, dan is dat dus weg en denken ze minder geld te verdienen.

het zijn commerciele bedrijven he, hun enige doel is geld verdienen (zoalsELK bedrijf). Dit is hun keuze, het is nu niet zo van dat je een recht hebt om een bepaalde serie te kijken..

illegaal downloaden moet gewoon hard aangepakt worden. Het is van den bizarre dat het gewoon kan en dat mensen het 'normaal' vinden. Als de pakkans met bijbehorende boetes/kosten maar hoog genoeg worden ,dan gaan mensen vanzelf meer legale alternatieven afnemen..
Inmiddels heeft HBO ook al ingezien dat ze meer kunnen verdienen als ze het ook bij andere aanbieders verkopen.

zie http://www.cnet.com/news/...-can-now-watch-hbo-shows/

Nieuwe HBO series zullen altijd bij HBO blijven in het begin maar wie weet wat er later gaat gebeuren ;)

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 18:00
mvds schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:20:
[...]

Vind je? Ik hoor het verschil niet eens tussen de Dobly Digital die Netflix heeft, en het geluid wat in downloads zit :)
Geluid is prima. DD+ wordt netjes door mijn receiver weergegeven.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:23
Modern family:
Op Netflix Nederland vanaf zomer 2015
Oh, we zijn maar 2 jaar later dan Netflix US, valt mee!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:21:
Modern family:

[...]

Modern family staat toch al een tijdje alleen op Netflix NL en juist niet op de de US versie?

• Adlermann
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:21:
Modern family:

[...]

staat al tijden op netflix NL...

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 10:58

Mx. Alba

hen/die/zij

Webgnome schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:05:
Hebben anderen ook last van heel vaak bufferen vanavond? Ik heb even gekeken of het aan internet lag maar uit de speedtests blijkt niets geks....
Misschien had dat te maken met de "traagheidsactie" van Amerikaanse providers om te demonstreren voor netneutraliteit?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Adlermann schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:42:
[...]
Als de pakkans met bijbehorende boetes/kosten maar hoog genoeg worden, dan gaan mensen vanzelf meer legale alternatieven afnemen..
Als meer nieuwe buitenlandse series meteen bekeken kunnen worden op Netflix, HBO etc zullen mensen ook legaal gaan kijken ...
Maar ik krijg de indruk - correct me if I'm wrong - dat een hoop nieuwe series niet of maanden later pas beschikbaar komen. En dan ga je toch 'illegaal' kijken.

• Joster
Hoeveel % van de mensen wil daadwerkelijk zo snel zijn series zien? Is de bulk niet gewoon tevreden met wat Netflix biedt en zien ze wel wanneer iets online komt / staat? Mijn gebruik is in de loop der jaren in ieder geval veranderd van direct de dag erna kijken naar ik zie wel wat ik vanavond kijk.

Joster schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:09:
Hoeveel % van de mensen wil daadwerkelijk zo snel zijn series zien? Is de bulk niet gewoon tevreden met wat Netflix biedt en zien ze wel wanneer iets online komt / staat? Mijn gebruik is in de loop der jaren in ieder geval veranderd van direct de dag erna kijken naar ik zie wel wat ik vanavond kijk.
Hier ook! Alleen voor twee series maak ik een uitzondering (game of thrones en banshee). Had eerst daarvoor een abonnement op hbo, maar dat heb ik nu weer gestopt. Mijn nas download ook wel, maar als ik de nas niet had had ik er nu geen meer gekocht. Ik kocht hem namelijk om te downloaden en ik raak steeds met mijzelf in de knoop: netflix of nas kijken.

Ik keek altijd wel redelijk actueel, maar toen ik kinderen kreeg heb ik een aantal jaar niet veel tv meer gekeken en dan maakt het ook weinig meer uit. Het is zelfs tegenwoordig zo dat je beter niet gelijk mee kan kijken, 80% wordt toch weer gecancelled door onze Amerikaanse vrienden :/

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

Sméagol

Master of Mayhem

Haha, zit elk jaar geduldig op de blu-ray release van Game of Thrones te wachten.. Iedereen om me heen heeft seizoen 4 dan al lang en breed gezien, en ik moet op internet alle GoT gerelateerde zaken vermijden.

Make lovecraft not warcraft.

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:09:
Heel veel, die zijn allemaal verwend door Sickbeard.
Sméagol schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:26:
Haha, zit elk jaar geduldig op de blu-ray release van Game of Thrones te wachten.. Iedereen om me heen heeft seizoen 4 dan al lang en breed gezien, en ik moet op internet alle GoT gerelateerde zaken vermijden.
Sterker nog, ik wacht steeds op de €20 variant. Dan duurt het nog even langer. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
Gonadan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:34:
[...]

Procentueel gezien heeft volgens mij nog geen 10 % van de serie kijkers ooit gebruik gemaakt van SickBeard.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

Sméagol

Master of Mayhem

Gonadan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:34:
[...]

[...]

Sterker nog, ik wacht steeds op de €20 variant. Dan duurt het nog even langer. :D
Mwoah, ik had seizoen 3 voor $ 30,- exclusief verzendkosten.. (Dankzij Amazon pre-order price guarantee). Is te doen ;).

Make lovecraft not warcraft.

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Joster schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:03:
[...]

Procentueel gezien heeft volgens mij nog geen 10 % van de serie kijkers ooit gebruik gemaakt van SickBeard.
Dat lijkt mij wel. Zie je wel vaker op specifieke fora waar de leden denken dat zij de standaard en gemiddelde zijn voor heel NL.

Ik ben heel veel minder gaan downloaden als voorheen door Netflix. Er zijn wat series die ik nog steeds download maar dit zijn de HBO series die ik al volgde. FIlms download ik helemaal niet meer, er is vaak wat leuks op Netflix te vinden en een film is over 2 jaar nog steeds goed en dan staat ie wel op Netflix. De absolute toppers ga ik voor naar de bios.

Ik moet wel zeggen dat door het verdwijnen van bijvoorbeeld een Bierdopje, ik ook minder genegen ben om te zoeken naar subs (die vaak niet synchroon lopen) en dus series te downloaden. Ik ben in m'n nopjes met Netflix, comfort FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sméagol schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:18:
Mwoah, ik had seizoen 3 voor $ 30,- exclusief verzendkosten.. (Dankzij Amazon pre-order price guarantee). Is te doen ;).
Dollar? Dan neem ik aan dat het geen uitgave met Nederlandse ondertiteling is?
Joster schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:03:
Wellicht, maar het gaat meer om het principe. Omdat het allemaal zo makkelijk is, ook via TPB e.d. zijn mensen verwend geraakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schimanski81 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:22:
Ik moet wel zeggen dat door het verdwijnen van bijvoorbeeld een Bierdopje, ik ook minder genegen ben om te zoeken naar subs (die vaak niet synchroon lopen) en dus series te downloaden.
Zoek eens op autosub , gemaakt door Tweakers en hier in het forum te vinden met een interessant topic. Ik mis bierdopje niet, het werkt weerl als vanouds. Gewoon een apk draaien op je nas (of een andere versie voor bijv. windows) en voila :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-09-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Subs, Bierdopje en Sickbeard hebben niet echts iets met Netflix te maken, tenzij ze er mee worden vergeleken.

En nee, ik denk niet dat veel mensen uiteindelijk Sickbeard hebben, het zijn voornamelijk de tweakers die het gebruiken. De meesten torrenten gewoon en gaan vervolgens subs sprokkelen. Veel gedoe. Die mensen zullen blij zijn met Netflix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik ben alzo blij met Netflix. Ik ben een verstokte downloader, maar ik juich goede legale alternatieven toe hoor. Ik vind €12 per maand (UHD abo) een schijntje. Als ik twee films kijk, dan heb ik het er al uit (Film huren bij on demand is 5 - 7 euro.) Ik heb ook een Spotify abo, gewoon om dezelfde reden.

Ik ben blij dat de entertainmentmarkt nu eindelijk eens de oogkleppen afdoet. In plaats van in de slachtofferrol te kruipen dat ze zoveel geld mislopen door het downloaden. Ze realiseren eindelijk eens dat betaalbare legale alternatieven zeker wel goed ontvangen worden. Maar ze moeten eens ophouden met dat paranoia gedoe richting downloaders. Niet elke download is automatisch gemiste inkomsten, want ik denk dat 70% van wat er gedownload word, nooit gekocht zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mvds schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:52:
Ik vind €12 per maand (UHD abo) een schijntje.
Dat abonnement is er toch helemaal niet? Ik lees er wel steeds meer over.

Ik ben benieuwd dat als ik dat neem zonder UHD tv ik wel een betere kwaliteit HD beeld krijg. Zal wel niet, maar als ik voor een paar euro meer een betere kwaliteit kan krijgen zou dat mooi zijn. Ook al is het beeld nu al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:13:
[...]

Dat abonnement is er toch helemaal niet? Ik lees er wel steeds meer over.

Ik ben benieuwd dat als ik dat neem zonder UHD tv ik wel een betere kwaliteit HD beeld krijg. Zal wel niet, maar als ik voor een paar euro meer een betere kwaliteit kan krijgen zou dat mooi zijn. Ook al is het beeld nu al prima.
Jawel hoor, want ik heb hem ;) Er is nog niet zoveel UHD content hoor, maar ze zeggen dat ze van plan zijn er steeds meer toe te voegen. Nu heb je alleen House of Cards en Breaking Bad in UHD. Maar dat vind ik al prima, voor nu.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kKSPlYi2nB9YG2Id4H5eiwTo/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door mvds op 12-09-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:09
Niet elke download is automatisch gemiste inkomsten, want ik denk dat 70% van wat er gedownload word, nooit gekocht zou worden.
Sluit ik me volledig bij aan. Plus als je dan kijkt naar de "verborgen reclame" die je in bijna alle series meekrijgt, zouden ze beter de prijzen voor product placement verhogen, want de films/series bereiken net door downloads toch een veel groter publiek dan de officiele verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
mvds schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:20:
[...]

ik heb mijn versterker nog niet 1 keer naar DD 5.1 zien verspringen, heeft elke serie DD of enkele? WElke serie kijk jij waar DD bij zit? Misschien is het wel een instelling in de computer. XBMC moet ik ook vertellen wat de versterker aan kan, de computer misschien ook wel
XanderDrake schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:25:
En nee, ik denk niet dat veel mensen uiteindelijk Sickbeard hebben, het zijn voornamelijk de tweakers die het gebruiken. De meesten torrenten gewoon en gaan vervolgens subs sprokkelen. Veel gedoe. Die mensen zullen blij zijn met Netflix ;)
binnen XBMC heb ik een plugin waar je subs kan dl'en, is een handmatige actie maar 90% van de gevallen een goede sub die synchroon loopt. Zo makkelijk als Netflix is het natuurlijk niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Svennie op 12-09-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Svennie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
[...]

ik heb mijn versterker nog niet 1 keer naar DD 5.1 zien verspringen, heeft elke serie DD of enkele? WElke serie kijk jij waar DD bij zit? Misschien is het wel een instelling in de computer. XBMC moet ik ook vertellen wat de versterker aan kan, de computer misschien ook wel
Ik kijk zowat alles op Netflix met DD+, zowel films als series. Wat kijk ik, ehh recent heb ik wat tekenfilms gekeken (zoon van 9 ;) ) en Terminator, Transformers, en nog wat zooi. Allemaal met Dolby Digital+ hoor.

Maar misschien is het probleem dat jouw versterker geen Dolby Digital Plus snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
mvds schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:37:
[...]

Ik kijk zowat alles op Netflix met DD+, zowel films als series. Wat kijk ik, ehh recent heb ik wat tekenfilms gekeken (zoon van 9 ;) ) en Terminator, Transformers, en nog wat zooi. Allemaal met Dolby Digital+ hoor.

Maar misschien is het probleem dat jouw versterker geen Dolby Digital Plus snapt?
dat zou kunnen, hij is al 5 jaar oud of zo, ik ga google eens raadplegen. Het kan ook in de instellingen van windows zitten, heb tot nu toe alles via XBMC gekeken en die heeft zijn eigen instellingen dus nooit naar de instellingen van windows omgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Sméagol schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:26:
..... ik moet op internet alle GoT gerelateerde zaken vermijden.
En dat schrijf je op Gathering of Tweakers aka GoT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Volgens mij heb ik het in dit topic nog niet voorbij zien komen. Ik zag namelijk net dat seizoen 2 van Orphan Black op Netflix beschikbaar is. Vanwege het mogelijk verdwijnen van deze serie op de Netflix had ik vrij snel S1 gezien, maar nu kan ik gelijk door met S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
meesje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:36:
Volgens mij heb ik het in dit topic nog niet voorbij zien komen. Ik zag namelijk net dat seizoen 2 van Orphan Black op Netflix beschikbaar is. Vanwege het mogelijk verdwijnen van deze serie op de Netflix had ik vrij snel S1 gezien, maar nu kan ik gelijk door met S2.
Oh bedankt voor de tip! Die gaat bovenaan de queue voor wanneer ik klaar ben met hell on wheels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zeker dank voor de tip, ik zat hier op te wachten :-)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer heel veel toevoegingen vandaag, waaronder een aantal Belgische theatershows. Ben benieuwd.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 18:00
Inderdaad weer veel toevoegingen. Penny Dreadful ook op de lijst toegevoegd.

• DaFrenk
Wow wat vet; Deadwood staat er ook op! Fantastisch goede grauwe western serie.

• meesje
Ik kijk dagelijks op netflix-nederland.nl en flixfilms.nl. Vanochtend viel me bij flixfilms op dat ik daar meerdere pagina's voorbij zag komen met datum 13/9. Ik zag dat b.v. Falling Skies vandaag was toegevoegd.

Echter als ik nu op flixfilms kijk en onderaan de pagina op Volgende klikt dan springt ie van 13/9 naar 11/9. Hebben jullie dit ook? Mijn ervaring is dat ik beide sites moeten checken om een beetje goed beeld te hebben ban het nieuwe aanbod. Netflix-Nederland.nl laat Falling Skies helemaal niet zien.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-06 10:57
94 nieuwe toevoegingen vandaag! Netjes hoor!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Aartstyle schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:40:
94 nieuwe toevoegingen vandaag! Netjes hoor!
Dat moeten ze eens beter gaan presenteren, ik zie op mijn apple tv vrijwel altijd dezelfde opties.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bospa01 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:53:
[...]

Dat moeten ze eens beter gaan presenteren, ik zie op mijn apple tv vrijwel altijd dezelfde opties.
Daar heb je toch ook gewoon een categorie nieuw of recent toegevoegd?

• meesje
meesje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 09:14:
Ik kijk dagelijks op netflix-nederland.nl en flixfilms.nl. Vanochtend viel me bij flixfilms op dat ik daar meerdere pagina's voorbij zag komen met datum 13/9. Ik zag dat b.v. Falling Skies vandaag was toegevoegd.

Echter als ik nu op flixfilms kijk en onderaan de pagina op Volgende klikt dan springt ie van 13/9 naar 11/9. Hebben jullie dit ook? Mijn ervaring is dat ik beide sites moeten checken om een beetje goed beeld te hebben ban het nieuwe aanbod. Netflix-Nederland.nl laat Falling Skies helemaal niet zien.
Net weer flixfilms gecheckt. Het werkt nu wel weer goed.

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:10

Trouble

Everything is awesome

Scotty weet het misschien niet, ik had het in elk geval gemist, maar Euro Trip staat op Netflix :D

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• polopolo150
Oohh, BBC Wallander staat er op! :3 Wel jammer dat het alleen om één seizoen gaat die ik al flink aantal keer heb gezien, de seizoenen erna ben ik meer geinteresseerd in.

Als de Zweedse Wallander geupload word ben ik helemaal blij. :)

Oh. The Dark Knight op Netflix maakt geen gebruik van de orginele IMAX footage zoals op de blu-ray. Bummer :( Vind het jammer dat de uitgevers lopen te kloten met de kwaliteit van de films die ze aan Netflix leveren. BBC doet dit ook met Top Gear ivm muziek rechten, met andere series kunnen hun het ineens wel.

[ Voor 39% gewijzigd door polopolo150 op 13-09-2014 11:56 ]

Ik heb net contact gehad met netflix en ik gaf aan dat ik meerdere abonnementen betaal voor vrienden / familie en netflix gaf aan dat het toegestaan is om een 4 persoonsabonnement te nemen en dat met vrienden te delen. Dat wist ik niet, maar ze gaven aan dat ik dit beter kon doen om te besparen op de 40 tot 50 euro per maand die ik aan ze betaal. In mijn geval niet handig omdat er wat gebruikers met een wii u bijzitten en daar kan je geen profiel selecteren, maar wellicht handig voor iemand hier om dit te weten. Dan betaal je 12 euro voor 4 accounts en dat is dus 3 euro per persoon. En je hebt ultra hd (maarja, daar heb je denk ik nog niet veel aan, althans 99% hier).

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 16:50
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:26:
Ik heb net contact gehad met netflix en ik gaf aan dat ik meerdere abonnementen betaal voor vrienden / familie en netflix gaf aan dat het toegestaan is om een 4 persoonsabonnement te nemen en dat met vrienden te delen. Dat wist ik niet, maar ze gaven aan dat ik dit beter kon doen om te besparen op de 40 tot 50 euro per maand die ik aan ze betaal. In mijn geval niet handig omdat er wat gebruikers met een wii u bijzitten en daar kan je geen profiel selecteren, maar wellicht handig voor iemand hier om dit te weten. Dan betaal je 12 euro voor 4 accounts en dat is dus 3 euro per persoon. En je hebt ultra hd (maarja, daar heb je denk ik nog niet veel aan, althans 99% hier).
Ik betaal nu 8.99$ voor Hd beel op 2 toestellen maw ik dat abo nog eens delen met een andere persoon?

http://web.mac.com/kl00n

kloon schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:31:
Ik betaal nu 8.99$ voor Hd beel op 2 toestellen maw ik dat abo nog eens delen met een andere persoon?
Van netflix Nederland wel, ik heb geen idee of de Amerikanen er ook zo over denken, maar ik heb gelezen van wel. Netflix Nederland gaf het bij mij aan dat het in mijn geval wellicht handiger was om te besparen.

Ik vermoed dus dat het antwoord ja is, lijkt me dat het beleid gelijk is in alle landen. Ik vroeg er niet naar, maar ze gaven zelf aan dat ik dat kon doen om te besparen.

Anoniem: 616444

Gonadan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:46:
Simpel gerekend zou ik mijn TV-abonnement acuut downgraden naar publiek only, maar dat kan amper meer zie ik.
Jawel, dan kan. Switch naar een binnenshuis DVB-T antenne en je ontvangt de publieke gratis in standaard digitaal kwaliteit. Je hebt dan geen kabelaansluiting meer nodig.

Oh boy, dat wordt genieten. De teletubbies staan nu op netflix :X

Wat is er tot nu toe veel uitgekomen deze maand zeg. Ik zag er hier al wat over gesproken worden, maar dat is weer een flinke lijst. Mag zo wel doorgaan van mij.

Real Humans lijkt me interessant, geen idee wat het is, ik dacht eerst een film maar het is dus een tv serie. Klinkt leuk afgaande op het korte verhaaltje wat ik gelezen heb op netflix zelf. Straks even starten en bekijken.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-09-2014 19:07 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hey tweakers, weer zoals jullie hebben vermeld heel erg veel toegevoegd echter iets vreemds, falling skies is niet in HD bij mij ( ook niet op de productpagina). Iemand enig idee waarom niet ?

Edit : Even Netflix support geraadpleegt

It has to do with streaming rights and the titles but no worries, I had the suggestion sent to my guys for us so they can get on this and see what they can do for us :(

[ Voor 36% gewijzigd door Rockvee2 op 13-09-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-06 12:41
Trouble schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:18:
Scotty weet het misschien niet, ik had het in elk geval gemist, maar Euro Trip staat op Netflix :D
Geniale film! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:03:

Real Humans lijkt me interessant, geen idee wat het is, ik dacht eerst een film maar het is dus een tv serie. Klinkt leuk afgaande op het korte verhaaltje wat ik gelezen heb op netflix zelf. Straks even starten en bekijken.
Ik had hem ook op m'n lijst gezet afgaande op de beschrijving. Hij viel niet tegen! Leuk om eens science fiction uit Zweden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ekte manner .....
Ja, is een leuke serie, de relatie van robots in het huishouden, die als echte kinderen / familie gezien worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:34
Hebben mensen ervaring met het gebruik van oneclick vpn voor android? Wij gaan binnenkort namelijk op vakantie in Spanje en zouden toch graag gebruik willen maken van Netflix Nederland. Nu had ik gelezen bij de consumentenbond dat het werkt. Maar of het nog steeds werkt?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21

Shabbaman

Got love?

Vannacht is de favoriete tekenfilm van m'n zoontje verwijderd. Nu was ik Takel wel een beetje zat, maar voor hem is het wel wennen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Shabbaman schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:53:
Vannacht is de favoriete tekenfilm van m'n zoontje verwijderd. Nu was ik Takel wel een beetje zat, maar voor hem is het wel wennen.
Had niet verwacht dat Netflix's licenties op kinder tekenfilms zou verlopen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:39:
Hey tweakers, weer zoals jullie hebben vermeld heel erg veel toegevoegd echter iets vreemds, falling skies is niet in HD bij mij ( ook niet op de productpagina). Iemand enig idee waarom niet ?

Edit : Even Netflix support geraadpleegt

It has to do with streaming rights and the titles but no worries, I had the suggestion sent to my guys for us so they can get on this and see what they can do for us :(
Ik kan Falling Skies uberhaupt niet bekijken :?

Als ik er op zoek verschijnt er niks, maar de pagina is er wel, met Nederlandse beschrijving: http://www2.netflix.com/WiMovie/70181814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:21

Shabbaman

Got love?

XanderDrake schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:10:
[...]

Had niet verwacht dat Netflix's licenties op kinder tekenfilms zou verlopen. Jammer
Volgens mij roteren ze gewoon. Dit heeft er een jaar lang opgestaan, en er is nogal wat verdwenen. Het viel me een paar weken geleden al op toen ik Wall-E nog eens wou kijken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-06 09:48
Er zou eigenlijk een RSS feedje of zo moeten zijn met nieuwe films/series die beschikbaar zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Glitch schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:13:
[...]

Ik kan Falling Skies uberhaupt niet bekijken :?

Als ik er op zoek verschijnt er niks, maar de pagina is er wel, met Nederlandse beschrijving: http://www2.netflix.com/WiMovie/70181814
Uuh bijzonder. Alles in NL maar niet beschikbaar. Misschien alleen voor Vlaanderen >:) ?
Dit is het nieuwe "staat in het Nederlands op Netflix US maar niet in NL". Zoals helaas Firefly :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De video omschrijving in Amerika is bij firefly volgens mij al wel Nederlands, dus dat komt eraan.
FreshMaker schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:34:
Ekte manner .....
Ja, is een leuke serie, de relatie van robots in het huishouden, die als echte kinderen / familie gezien worden
Cool, was het gisteren vergeten, vanavond nieuwe kans. Ik kijk heel graag de serie Extant nu, dit sluit er mooi op aan.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-09-2014 12:18 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.