Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 16:50
Gewoon ter info een US account kan je ook aanschaffen met een gewone visa kaart.
Deze heb ik ingegeven bij men gratis trial en werd zonder probleem aangenomen.
Als het eindelijk in Belgie beschikbaar is blijf ik gewoon mijn US account betalen ipv een Belgische die duurder is .

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Gonadan schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:12:
Haha wat heeft die lijst dan nog voor zin? Moet je net zoveel scrollen als in de gewone content. :D
Maar dan scroll ik teminste door films en series die ik nog niet heb gezien. :+ van de standaard manier van zoeken op Netflix word ik helemaal gek van als het me niet interesseert or ik het al gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 15:02
Ik zag net op Netflix dat je films en serie's aan kon raden aan vrienden. Nu heeft Netflix een klein filmpje over deze nieuwe feature. [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VOBpprQdZTI]

[ Voor 16% gewijzigd door Poulske op 02-09-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik heb geen vrienden met facebook, dat wordt wat lastig :P En zelf heb ik ook geen facebook :D

Jammer dat ik niets kan aanraden aan personen waar ik netflix accounts van ken, dat lijkt me voor mij wel bruikbaar. Nu mail ik het , werkt ook wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-09-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-06 15:02
Netflix heeft ook de rechten gekocht voor de nieuwe serie Gotham, deze komt in alle gebieden waar Netflix actief is. http://www.ign.com/articl...before-the-show-premieres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Dus.. 2018 seizoen 1, 2022 seizoen 2, en dan 2030 seizoen 2 laatste 3 episodes? :p

beetje netflix snelheid

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21
lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:58:
Dus.. 2018 seizoen 1, 2022 seizoen 2, en dan 2030 seizoen 2 laatste 3 episodes? :p

beetje netflix snelheid
Deze opmerking snap ik totaal niet. In het artikel over Gotham staat toch aangegeven dat een paar weken voordat seizoen 2 van Gotham gaat starten, seizoen 1 wordt aangeboden op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aangezien Netflix vaker dingen beloofd en ze totaal niet nakomt..

als we even gaan kijken hoeveel incomplete series we hebben op Netflix NL, dat slaat nergens op.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:20

XanderDrake

Build the future!

lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:58:

beetje netflix snelheid
Har har.
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt waarom Netflix 'langzaam' is mbt sommige series: de licenties zijn in NL al verdeelt aan televisie zenders als NPO of RTL en Netflix krijgt ze pas ná ze zijn afgelopen. Bij nieuwe series die nog niet verdeelt zijn in NL (lees: deze Gotham maar ook bijvoorbeeld Fargo en From Dusk Till Dawn, en in de toekomst Better Ask Saul) kan Netflix direct de licenties overnemen en zijn de afleveringen in veel gevallen 24u na de VS te zien in NL.

Dus het wordt alleen maar beter in de toekomst. Ook met Netflix's eigen series, die er een nieuwe bij krijgt: Marco Polo.
Semi historisch, veel avontuur, sex en vechten. Klinkt goed 8)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laten we het hopen..

Ik zit nog te wachten op:

HIMYM laatste episodes
Modern Family laatste seizoenen
Family Guy up to date
Sherlock up to date (hell.. dat gaat trager dan de serie zelf, en dat zegt wat)
American Horror Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
(jarig!)
ik heb een computer aan mijn tv gekoppeld (een Zotac), paar jaar oud dus niet de snelste maar speelt LOTR van 60GB per deel (15MB/sec) die van mijn NAS komt prima af. Beeld en geluid blijven prima synchroon lopen. Mijn internet verbinding trekt tot 10MB/sec. Internet en PC lijken me dus ruim voldoende om Netflix zonder problemen te kunnen bekijken.

Als ik bij Netflix HD aanzet loopt het beeld en geluid niet meer synchroon, dit is bv zo bij de serie Fargo. Als ik HD uitzet gaat het wel goed, nu is de kwaliteit dan nog steeds prima, ik zie niet echt verschil eigenlijk en het geluid is bij allebei geen DD5.1. Maar ik betaal die extra Euro per maand natuurlijk niet voor niks.

Is er een instelling bij Netflix of in de computer die ik kan veranderen zodat ik de series en films wel in HD kan bekijken? Bij XBMC moet ik bv aanzetten dat het decoderen van beeld/geluid door HW gedaan wordt ipv SW-matig maar dat kan ik niet vinden bij Netflix. Ik heb zowel FF and MIE geprobeerd maar geen verschil.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:39
lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:38:
Laten we het hopen..

Ik zit nog te wachten op:

HIMYM laatste episodes
Modern Family laatste seizoenen
Family Guy up to date
Sherlock up to date (hell.. dat gaat trager dan de serie zelf, en dat zegt wat)
American Horror Story
Hmm ja, en die rechten liggne dus ook bij andere partijen oa.

Dus dat gaat niet zo snel. Familiy guy ligt bv bij comedy central en als die gewoon een contract heeft met excusiviteit, dan pist netflix naast de pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Svennie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:15:
ik heb een computer aan mijn tv gekoppeld (een Zotac), paar jaar oud dus niet de snelste maar speelt LOTR van 60GB per deel (15MB/sec) die van mijn NAS komt prima af. Beeld en geluid blijven prima synchroon lopen. Mijn internet verbinding trekt tot 10MB/sec. Internet en PC lijken me dus ruim voldoende om Netflix zonder problemen te kunnen bekijken.

Als ik bij Netflix HD aanzet loopt het beeld en geluid niet meer synchroon, dit is bv zo bij de serie Fargo. Als ik HD uitzet gaat het wel goed, nu is de kwaliteit dan nog steeds prima, ik zie niet echt verschil eigenlijk en het geluid is bij allebei geen DD5.1. Maar ik betaal die extra Euro per maand natuurlijk niet voor niks.

Is er een instelling bij Netflix of in de computer die ik kan veranderen zodat ik de series en films wel in HD kan bekijken? Bij XBMC moet ik bv aanzetten dat het decoderen van beeld/geluid door HW gedaan wordt ipv SW-matig maar dat kan ik niet vinden bij Netflix. Ik heb zowel FF and MIE geprobeerd maar geen verschil.
Vreemd, voelt als iets van SilverLight of andere software. Mijn crappy MSI U230 uit 2009 kan Netflix op SuperHD weergeven via de Windows8 App, dus denk niet dat het aan je download snelheid of je hardware ligt.
Netflix geeft iig amper instellingen om te tweaken, das ook hun design keuze geweest bij het maken van de service. Daar moet je niet zoeken naar oplossingen. Ik zou drivers en/of Silverlight updaten. Desnoods naar Win8.1 overstappen misschien? Voor media doeleinden werkt de Metro interface redelijk lekker (touch en met afstandsbediening).

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
XanderDrake schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:36:
[...]

Ook met Netflix's eigen series, die er een nieuwe bij krijgt: Marco Polo.
Ben benieuwd wat ze ervan weten te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Adlermann schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:36:
[...]

Hmm ja, en die rechten liggne dus ook bij andere partijen oa.

Dus dat gaat niet zo snel. Familiy guy ligt bv bij comedy central en als die gewoon een contract heeft met excusiviteit, dan pist netflix naast de pot.
En dat is dus precies het probleem.. in de US versie lopen de meeste series gewoon bij, maar in Nederland niet. Ja, dan ga ik hem voorlopig gewoon opzeggen totdat Netflix een keer zijn rechten situatie op orde heeft.

Voorlopig vermaak ik me wel met AHS: Coven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:16:
[...]

En dat is dus precies het probleem.. in de US versie lopen de meeste series gewoon bij, maar in Nederland niet. Ja, dan ga ik hem voorlopig gewoon opzeggen totdat Netflix een keer zijn rechten situatie op orde heeft.

Voorlopig vermaak ik me wel met AHS: Coven.
In de US lopen ze ook een jaar achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
(jarig!)
XanderDrake schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:56:
[...]

Vreemd, voelt als iets van SilverLight of andere software. Mijn crappy MSI U230 uit 2009 kan Netflix op SuperHD weergeven via de Windows8 App, dus denk niet dat het aan je download snelheid of je hardware ligt.
Netflix geeft iig amper instellingen om te tweaken, das ook hun design keuze geweest bij het maken van de service. Daar moet je niet zoeken naar oplossingen. Ik zou drivers en/of Silverlight updaten. Desnoods naar Win8.1 overstappen misschien? Voor media doeleinden werkt de Metro interface redelijk lekker (touch en met afstandsbediening).
ik zat ook aan Silverlight te denken, die is niet bepaald zuinig met resources. Het is wel de nieuwste versie, gebruik Netflix nu een week en heb SL geinstalleerd toen ik met Netflix begon. Ik zit te wachten op HTML5 dan heb ik SL niet meer nodig, ik lees een pagina terug dat dat met Chrome kan nu op win7.1? Dat kan ik ook nog proberen.

Windows 8.1 kan ik ook proberen maar dan moet ik alles weer opnieuw instellen en installeren want updaten van een windows versie daar begin ik niet aan, dat doe ik alleen via een clean install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Svennie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:31:
[...]

ik zat ook aan Silverlight te denken, die is niet bepaald zuinig met resources. Het is wel de nieuwste versie, gebruik Netflix nu een week en heb SL geinstalleerd toen ik met Netflix begon. Ik zit te wachten op HTML5 dan heb ik SL niet meer nodig, ik lees een pagina terug dat dat met Chrome kan nu op win7.1? Dat kan ik ook nog proberen.

Windows 8.1 kan ik ook proberen maar dan moet ik alles weer opnieuw instellen en installeren want updaten van een windows versie daar begin ik niet aan, dat doe ik alleen via een clean install.
In de voorkeuren van Netflix kan je aangeven dat je wilt proberen om de HTML5 player te gebruiken als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:29:
[...]

In de US lopen ze ook een jaar achter...
Don't feed the troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
(jarig!)
Cyleo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:00:
[...]

In de voorkeuren van Netflix kan je aangeven dat je wilt proberen om de HTML5 player te gebruiken als dat mogelijk is.
Staat aan maar zonder SilverLight geen Netflix (win 7.1 MIE en FF geprobeerd), zal het eens proberen met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 10:47

Wailing_Banshee

You're Next

XanderDrake schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:36:
[...]
Dus het wordt alleen maar beter in de toekomst. Ook met Netflix's eigen series, die er een nieuwe bij krijgt: Marco Polo.
Die klinkt wel goed! Ben benieuwd of het echt wat wordt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Svennie
(jarig!)
Svennie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:20:
[...]
Staat aan maar zonder SilverLight geen Netflix (win 7.1 MIE en FF geprobeerd), zal het eens proberen met Chrome.
heb gisteren Netflix met Chrome geprobeerd maar zie geen verschil. Hoe weet ik zeker dat ik Silverlight niet gebruik (ik kan het natuurlijk de-installeren). Ik heb in SL de sites die SL mogen gebruiken allemaal weggehaald, is dat genoeg? Ik zag in dit topic dat iemand iets in Chrome moest instellen maar het werkte bij mij meteen, de vraag is met HTML5 of met SL?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Het ligt iig ook niet aan je browser.... Tja wat zijn nog de opties. Heb je al naar videokaart drivers gekeken?

• Svennie
(jarig!)
XanderDrake schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:30:
Het ligt iig ook niet aan je browser.... Tja wat zijn nog de opties. Heb je al naar videokaart drivers gekeken?
Ik gellof ook niet dat de browser veel verschil maakt,ik heb Chrome geprobeerd omdat dan HTML5 zou kunnen werken, dat wilde ik proberen, HTML5 ipv SL,

nee, drivers heb ik niet naar gekeken, via XBMC kan ik alles afspelen zonder problemen dus nooit nodig gevonden. Ik kan eens kijken of er nieuwe drivers zijn, dat heb ik al een kleine eeuwigheid niet meer gedaan.

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-06 18:47
En weer een Netflix original erbij (nouja iig exclusive :P). Netflix heeft via Facebook aangekondigd dat Penny Dreadful vanaf 13 september beschikbaar is in Nederland. Schijnt een goede serie te zijn :)

• Adlermann
Fierry schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:23:
En weer een Netflix original erbij (nouja iig exclusive :P). Netflix heeft via Facebook aangekondigd dat Penny Dreadful vanaf 13 september beschikbaar is in Nederland. Schijnt een goede serie te zijn :)
Die staat nog wel op mijn 2clijst.

Heb ik nog wat te doen, ik mag op z'n vroegst pas in november / december weer aan het werk dus veel series kijken :P

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Fierry schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:23:
OK, mythologie plus thriller en horror, ik ben benieuwd. 8.3 ip IMDB.

• corset
Penny Dreadful klinkt wel geinig. Hopelijk is het zoals:

Warehouse 13 eerste zooi episodes
Supernatural eerste zooi episodes

losse cases ipv 1 overarching story die uiteindelijk zo slecht is dat Uwe Boll het niet meer durft aan te raken.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 09:48

Zeddicius

Conscience do cost

Ik heb hier iets vreemds: ik heb in mijn Netflix profiel ingesteld dat ik altijd in de hoogste kwaliteit wil zien. Dat ging altijd goed (als een serie het ondersteunt dan keek ik altijd in 1080p). Nu gaat geen enkele content hoger dan 720p volgens de info knop. De kwaliteit is niet slecht verder, dus ik weet niet of ik de info knop moet geloven. Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd, al heeft mijn mediaspeler (WD TV live) wel laatst een update gehad. Hebben meerder mensen hier 'last' van?

Edit: D'oh! Ik moet beter zoeken voortaan, wordt al beschreven in de WD TV live thread, excuses!

[ Voor 9% gewijzigd door Zeddicius op 04-09-2014 18:22 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Penny Dreadful? Ooh, ik ben benieuwd.

Make lovecraft not warcraft.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik kijk Penny dreadful vanaf het begin, ben er erg over te spreken, ziet er goed uit, acteerwerk prima naar mijn mening, en het mythologische aspect is ook gaaf.

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 22:27
Volgens Netflix-Nederland komen deze week Once Upon A Time, nieuwe afleveringen van Hell on Wheels en een hoop films zoals The Dark Knight deze maand naar Netflix, daarnaast komt Gotham ook er op als in de VS alle afleveringen zijn uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:03
Mithrildor schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:03:
Volgens Netflix-Nederland komen deze week Once Upon A Time, nieuwe afleveringen van Hell on Wheels en een hoop films zoals The Dark Knight deze maand naar Netflix, daarnaast komt Gotham ook er op als in de VS alle afleveringen zijn uitgezonden.
Komt idd weer een flinke lading nieuwe series bij. Ook the Blacklist komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mithrildor schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:03:
The Dark Knight. Rises of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Nah ik denk dat ze alleen The Dark Knight er op zetten. TDKR lijkt me te mooi om waar te zijn. Al helemaal omdat het volgens mij niet eens een TV première heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over Belgie, ik vind het wel heel typisch. Jarenlang een van de grootste tegenewerkers van online weergave. Netflix komt er aan en opeens gaan ze zelf ook zo een dienst opzetten. Als ik in Belgie zou wonen zou ik om die reden echt gewoon alleen voor Netflix kiezen.

http://www.totaaltv.nl/ni...entie-in-belgi%C3%AB.html

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:21
Over Belgie, ik vind het wel heel typisch. Jarenlang een van de grootste tegenewerkers van online weergave. Netflix komt er aan en opeens gaan ze zelf ook zo een dienst opzetten.
:) Dan heb je het laatste nieuws nog niet gehoord.
Telenet gaat inspanningen leveren om hun kabelnet sneller te maken. So far so good :)
Maar om dat te bekostigen, zijn ze nu aan het lobbyen om o.a. Netflix hiervoor te laten bijbetalen.
Net omdat diensten zoals youtube en Netflix een groot deel van de capaciteit opeisen.

MAAR : Ik heb een issue met hun timing : gezien youtube al lang bestaat en velen hier wegens het ontbreken van Netflix gewoon nog downloaden, hadden ze diensten zoals youtube hier al langer voor moeten lastigvallen. Maar nu Netflix, concurrent van hun eigen online dienst, hier voet aan wal zet, gaan ze proberen Netflix te laten betalen. Dit natuurlijk in de hoop dat dit gaat lukken en Netflix dit doorrekent aan hun klanten waardoor Netflix duurder wordt dan de eigen Telenet dienst.

Zouden ze dan bij Telenet ook zo achterlijk geweest zijn om hun belachelijk grote winst (mede door een nog steeds te duur internet en/of tv abonnement) liever te besteden aan bonussen dan aan continuiteit?
Anders zou hun eigen dienst toch al veel langer moeten bestaan en hadden ze al lang een spaarpot gehad voor een verbeterd kabelnetwerk.
Tja ... when you pay peanuts, you get monkeys .... when you pay a lot of mony, you get overpaid monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Iets anders:
Netflix + Belgische data limieten op lower end internet abbo's = vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:21
Netflix + Belgische data limieten op lower end internet abbo's = vragen om problemen.
Dat is ook waarom ik toch even ga afwachten of Netflix en hun concurrenten geen problemen gaan opleveren. Als je nu iets download, dan kijk je dat niet onmiddellijk ... dus maakt het niet uit hoe snel of wanneer ('s nachts) de download loopt. Als je iets online kijkt moet de download natuurlijk wel vlot gaan. Als iedereen nu op Netflix gaat overstappen levert dat misschien problemen op.
Maar via via het ik al gehoord dat Telenet toch op zoek is naar een goede reden om analoge tv af te schaffen omdat dat in verhouding teveel bandbreedte consumeert (en omdat ze dan niets kunnen verdienen aan hun decoders). Dit zou zomaar eens een goede reden kunnen worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 20-06 14:09
Fatal Mind schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:04:
Ik kijk Penny dreadful vanaf het begin, ben er erg over te spreken, ziet er goed uit, acteerwerk prima naar mijn mening, en het mythologische aspect is ook gaaf.
Hoe kan je het kijken vanaf het begin? Het is een netflix original wat de 13e pas begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
G.Scholtens schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:17:
[...]
Hoe kan je het kijken vanaf het begin? Het is een netflix original wat de 13e pas begint.
Nope, is een Showtime serie. Volgens mij is het voor hier een "Netflix exclusive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armand_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik weet niet of het juiste topic is. Maar welke Android box/stick geeft nu full hd in Android. Heb zelf een Mele M9 vele applicaties doen het prima, allen full hd. Alleen Netflix, waar ik voor betaal niet. Aangepaste Netflix versies zijn er niet meer en kunnen dus niet meer worden geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Schimanski81 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:33:
[...]

Nope, is een Showtime serie. Volgens mij is het voor hier een "Netflix exclusive"
Correct,

Penny Dreadfull is al 1 seizoen van ( 8 afleveringen ) en seizoen 2 is ook al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

armand_ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:52:
Ik weet niet of het juiste topic is. Maar welke Android box/stick geeft nu full hd in Android. Heb zelf een Mele M9 vele applicaties doen het prima, allen full hd. Alleen Netflix, waar ik voor betaal niet. Aangepaste Netflix versies zijn er niet meer en kunnen dus niet meer worden geprobeerd.
een chromecast geeft full hd en is prima aan te sturen en ook leuk voor youtube, dat is een leuke aanvulling op een andere stick of mediaspeler. Ik zou dus die chromecast ernaast gebruiken, dan heb je 100% garantie dat het goed werkt en enige vereiste is dan dat je nog wel een hdmi poortje over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Svennie schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:03:
[...]

heb gisteren Netflix met Chrome geprobeerd maar zie geen verschil. Hoe weet ik zeker dat ik Silverlight niet gebruik (ik kan het natuurlijk de-installeren). Ik heb in SL de sites die SL mogen gebruiken allemaal weggehaald, is dat genoeg? Ik zag in dit topic dat iemand iets in Chrome moest instellen maar het werkte bij mij meteen, de vraag is met HTML5 of met SL?
Ik heb de HTML5-player een paar weken terug wel gebruikt, je ziet meteen dat de interface qua knoppen iets anders is, volgensmij iets rechthoekiger maar herinner het me niet precies.
Ik ben weer teruggegaan naar de Silverlight-player omdat ik met die HTML5-player niet handmatig de bitstream kon instellen, die doe ik standaard naar 3000Kbit omdat Netflix incidenteel wel eens tussen 1050 en 1750 blijft haken zonder reden.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Toch weer veel data bij BBC programma's

house of Cards (BBC dus)
Sherlock
The Fear
enkele natuurdocumentaires waaronder planet earth
top gear
(etc)

hebben weer de eerdere datum van 8 september erbij staan.

/edit: eerste plaatje van belgische content ;)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/24b90du.png

Het zijn alleen films dus, en nog niet afspeelbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Wybo schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 07:57:

house of Cards (BBC dus)
Sherlock
The Fear
top gear
(etc)

/edit: eerste plaatje van belgische content ;)

[afbeelding]

Het zijn alleen films dus, en nog niet afspeelbaar.
Hoe kan jij de inhoud al zien vd Belgische aanbod.
Voorlopig niet veel verschil precies met het Nl aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gewoon inloggen, het werkt de ene keer wel en de andere keer niet.
Maar het is niet 1 op 1 hetzelfde. The usual suspects, Gran Torino, silence of the lambs en nog wel meer zitten bijvoorbeeld niet in het Nederlandse aanbod en wel in het Belgische wat ik te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Wybo schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 17:18:
Gewoon inloggen, het werkt de ene keer wel en de andere keer niet.
Maar het is niet 1 op 1 hetzelfde. The usual suspects, Gran Torino, silence of the lambs en nog wel meer zitten bijvoorbeeld niet in het Nederlandse aanbod en wel in het Belgische wat ik te zien krijg.
ha ok
ik log voorlopig in op de Nl site.
De madam wil subs onder haar series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wybo schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 07:57:

house of Cards (BBC dus)
Sherlock
The Fear
top gear
(etc)

Waar zie je de datums dan staan ? Ik zie ze nergens op netflix.com staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2cp9vyg.png

Alleen op de PC en in mijn lijst dus (voor zover ik me herinner :) )

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-09-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Rockvee2 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:29:
[...]

Waar zie je de datums dan staan ? Ik zie ze nergens op netflix.com staan..
staan er wel bij idd, rechts, onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Adlermann schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:35:
[...]

staan er wel bij idd, rechts, onderaan.
Ik zie het inderdaad, heb niet goed gekeken, jammer dat series zoals luther en sherlock dan weer verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armand_
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-03-2024
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:25:
[...]

een chromecast geeft full hd en is prima aan te sturen en ook leuk voor youtube, dat is een leuke aanvulling op een andere stick of mediaspeler. Ik zou dus die chromecast ernaast gebruiken, dan heb je 100% garantie dat het goed werkt en enige vereiste is dan dat je nog wel een hdmi poortje over hebt.
Bedankt voor je response. Maar met een Chromecast moet ik toch altijd een tablet of iets dergelijks er naast hebben, welke het Netflix signaal doorstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
armand_ schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:20:
[...]

Bedankt voor je response. Maar met een Chromecast moet ik toch altijd een tablet of iets dergelijks er naast hebben, welke het Netflix signaal doorstuurt?
Ja en nee u tablet/gsm is eigenlijk u remote.
Dus je kiest u film of reeks en die zet je op.
Zodra de film gestart is kan je u tablet afzetten en weg leggen .
U tablet gaat de film dus niet echt streaming maar dient als opdrachtgeven voor chromecast .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn er meer mensen met een chromecast die problemen hebben met de ondertiteling die vaak een seconde of zo achter loopt ?
Moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of het probleem weg is als je alles opnieuw opstart... ik zet dan meestal gewoon de ondertiteling uit.
Zeer irritant.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619455

Dus netflix Belgie start op 8 september????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619455 schreef op zondag 07 september 2014 @ 09:45:
Dus netflix Belgie start op 8 september????????
dat weet niemand, die 8 september is de datum waarop kennelijk opeens weer wat bbc series in Nederland stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:45
Nu toch weer wel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niet alleen BBC series. Het viel me net op aangezien ik met Misfits bezig ben, maar er staan ook gewoon films in mijn lijst die tot en met morgen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 13:20

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Meh, ik ben er altijd van uitgegaan dat het aanbod op Netflix alleen maar groter zou worden, niet dat er films en series weer zouden verdwijnen... :(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 12:52

Thermometer

Whoop Whoop!

SnoeiKoei schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:21:
Meh, ik ben er altijd van uitgegaan dat het aanbod op Netflix alleen maar groter zou worden, niet dat er films en series weer zouden verdwijnen... :(
Dat is helaas (nog) de tijd waar we in leven... Netflix probeert iets totaal nieuws en content creators (lees: grote filmmaatschappijen) willen alleen meedoen als ze enorme bakken met geld krijgen, naast dat ze hun content niet (definitief) af willen geven.

Dan kom je dus neer op een tijdelijk inkoop-model, wat Netflix hanteert. Ik verwacht dat dit (wanneer Netflix de mainstream manier wordt om films/series te kijken) wel gaat veranderen. Nu gaat Neftlix (denk ik) kijken welke content het minst populair is, en daarvan de inkoop stoppen wanneer de tijd verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sherlock is er bij mij (nog) niet af en er staat ook geen datum bij wanneer hij verdwijnt? Voor Luther geldt hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thermometer schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:52:
[...]

Dat is helaas (nog) de tijd waar we in leven... Netflix probeert iets totaal nieuws en content creators (lees: grote filmmaatschappijen) willen alleen meedoen als ze enorme bakken met geld krijgen, naast dat ze hun content niet (definitief) af willen geven.

Dan kom je dus neer op een tijdelijk inkoop-model, wat Netflix hanteert. Ik verwacht dat dit (wanneer Netflix de mainstream manier wordt om films/series te kijken) wel gaat veranderen. Nu gaat Neftlix (denk ik) kijken welke content het minst populair is, en daarvan de inkoop stoppen wanneer de tijd verlopen is.
TL;DR

"Netflix doet niets fout, het ligt aan de studio's!"

Misschien als de studio's niet mee willen werken met Netflix Nederland, dat Netflix een andere oplossing moet zoeken? Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving "Ja, Netflix is wel leuk. maar het aanbod is te karig, wat is een goede vervanging?"
En Netflix als mainstream manier? Dat gaat niet gebeuren als er geen content is. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Joster schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:02:
Sherlock is er bij mij (nog) niet af en er staat ook geen datum bij wanneer hij verdwijnt? Voor Luther geldt hetzelfde..
Dit was al een tijdje geleden geconstateerd. De datum van 8 sep was opeens niet meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Joster schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:02:
Elke dag rond 11 uur wordt nieuwe content toegevoegd (ik kijk rond dit tijdstip altijd even op Flixfilms en Netflix-Nederland.nl). Ik ga er vanuit dat rond dit tijdstip ook content verwijderd wordt.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

lanerios schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:05:
[...]

TL;DR

"Netflix doet niets fout, het ligt aan de studio's!"

Misschien als de studio's niet mee willen werken met Netflix Nederland, dat Netflix een andere oplossing moet zoeken?
Het ligt idd niet aan Netflix, zo simpel is het ;) .
En Netflix is al enige tijd bezig met een andere oplossing, namelijk in de vorm van hun eigen produkties. De Netflix Originals worden (wereldwijd) ook zeer positief ontvangen.
Ikzelf vind het overigens wel meevallen met de -in sommige ogen- 'verouderde' content, er is voor mij genoeg content welke ik nog niet gezien heb. En er staan zeker series op die redelijk bij zijn qua seizoenen.
Dat er in jouw omgeving mensen zeggen dat het aanbod niet genoeg is, wil nog niet zeggen dat iedereen zo denkt, ik iig niet en ik zal Netflix dan ook met veel plezier blijven gebruiken ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vind het alleen zo gemakkelijk

"netflix is geweldig, die doet niks fout!" Ja.. alleen als ze langzaam worden ingehaald door concurenten, doen ze gewoon wat fout. Hell, videoland begint op ze in te lopen. het meest kansloze systeem van de huidige diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
KillerBee schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:17:
[...]

Elke dag rond 11 uur wordt nieuwe content toegevoegd (ik kijk rond dit tijdstip altijd even op Flixfilms en Netflix-Nederland.nl). Ik ga er vanuit dat rond dit tijdstip ook content verwijderd wordt.
meesje schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:16:
[...]

Dit was al een tijdje geleden geconstateerd. De datum van 8 sep was opeens niet meer zichtbaar.
Dat klopt, die constatering had ik o.a. zelf al gedaan in dit topic. Ik reageerde echter op onderstaand bericht:
Anoniem: 32279 schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:02:
[...]

dat weet niemand, die 8 september is de datum waarop kennelijk opeens weer wat bbc series in Nederland stoppen.
Eerst gingen ze er wel af, toen niet en eind vorige week leken ze bij sommigen toch weer wel te verdwijnen maar ik zie nergens een datum staan waarop ze niet meer beschikbaar zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ok. Het blijft dus spannend tot 11.00 uur. ;-)
Ik ben wel blij dat ik in ieder geval even snel Orphan Black en Luther heb gekeken. Beide heel erg goede series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:33:
Hell, videoland begint op ze in te lopen. het meest kansloze systeem van de huidige diensten.
Ik zou het niet kansloos noemen gezien de plannen. Als er snel chromecast ondersteuning komt (wat volgens mij toegezegd is) is het een leuke aanvulling.
meesje schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:04:
Ok. Het blijft dus spannend tot 11.00 uur. ;-)
Ik ben wel blij dat ik in ieder geval even snel Orphan Black en Luther heb gekeken. Beide heel erg goede series.
waarom 11:00? Is dat het tijdstip dat er nieuw materiaalk komt en dus ook ouder materiaal weg gaat?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-09-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hier staan ze er nog op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:19
11:00 GMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Anoniem: 32279 schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:49:
[...]

Ik zou het niet kansloos noemen gezien de plannen. Als er snel chromecast ondersteuning komt (wat volgens mij toegezegd is) is het een leuke aanvulling.

[...]

waarom 11:00? Is dat het tijdstip dat er nieuw materiaalk komt en dus ook ouder materiaal weg gaat?
11.00 uur, vanwege de eerder gemaakt opmerking.
KillerBee schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Blijft allemaal maar vaag hoor. Luther is ineens opnieuw toegevoegd en nu verdwijnt Millenium weer. Bij Sherlock staat dan weer niets (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2yoae1f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 21-06 13:20

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Huh, was Millennium voorheen beschikbaar?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iemand een idee wanneer House (M.D.) in de Nederlandse Netflix komt? Ik lees al wel berichten van medio april dat "de eerste 8 seizoenen" van House (M.D.) naar Netflix komen, maar dat zal waarschijnlijk Netflix USA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

meesje schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:54:
[...]

11.00 uur, vanwege de eerder gemaakt opmerking.

[...]
Nou ja, dat is iig het tijdstip waarop ik op Flixfilms e.d. meestal zie dat er content is toegevoegd (als er al content wordt toegevoegd!), give or take een halfuur :P
CptChaos schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:50:
Iemand een idee wanneer House (M.D.) in de Nederlandse Netflix komt? Ik lees al wel berichten van medio april dat "de eerste 8 seizoenen" van House (M.D.) naar Netflix komen, maar dat zal waarschijnlijk Netflix USA zijn.
Voor NL weet ik het helaas niet, maar House staat al enige tijd op Netflix US. Ik zie daar nog steeds een Engelstalige omschrijving staan bij House, dus ik ben bang dat deze serie niet binnenkort al op Netflix NL te zien zal zijn (dan zou april mogelijk wel kunnen kloppen).

[ Voor 46% gewijzigd door KillerBee op 08-09-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Enige toevoeging die ik zo snel kan zien is een nieuwe Digimon film.. woop woop oid? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Op moreflicks staat dat er weer een hoop actie-films binnenkort wegvallen, waaronder Con Air, Flightplan, The Rock, Face/Off, Armageddon.. En dat terwijl er de laatste weken vooral documentaires bij zijn gekomen. Nou heb ik die actie-films allemaal wel al gezien, maar het haalt wel weer een beetje "oempf" weg bij Netflix..

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ExtremelyBroken schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:50:
maar het haalt wel weer een beetje "oempf" weg bij Netflix..
komt vast weer wat moois voor terug :9

Zal vanavond wel even iets uitzoeken om te zien, het gaat er sneller af dan dat ik het kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Sherlock (http://www.netflix.com/WiMovie/70202589?trkid=50000009) en Luther zie ik er gewoon opstaan en niet meer de datum dat ze verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Laatst online: 20-06 08:39
Ik zie ineens ook Star Trek Nemesis erbij staan? Kan me niet herinneren dat er iets van Star Trek op de Nederlandse Netflix stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ipv dat er dingen af zijn gegaan zijn er juist dingen bijgekomen :D Seizoen 3 van Sherlock, seizoen 5 van Misfits, seizoen 2 van Ripper Street in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En enorm veel films erbij. Te veel om een selectie te maken. Wow, gewoon.

/edit: het is niet zo dat er geen dingen afgegaan zijn hoor. Er zijn wat films verdwenen, Kite runner, garden state, de serie planet earth* en nog wat meer dingen. Maar de vervanging maakt het voor mij echt wel goed :D

/edit: redelijk wat films met een franse achtergrond ook. Lijkt alsof we (deels) meegenomen zijn in de deals voor Belgie.

*/edit2: er zijn ook dingen blijkbaar wel behouden maar uit mijn lijst verdwenen... onder andere dus planaet earth en nog wat series.
--
Launch Date

According to numerous sources, Netflix sent out a “secret event” invitation to top local press executives. This event, which will most likely be the Launch Event, will happen on September 16th in Germany’s capital Berlin.

Netflix, however, didn’t comment on the rumoured launch date.
http://trendblog.net/netf...rland-belguim-luxembourg/ als bron

[ Voor 120% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-09-2014 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Wauw. ik blijf elke minuut op flixfilms.nl F5'en en zie gewoon vijf films of series toegevoegd worden. De BBC series die worden toegevoegd zijn echte pareltjes! Voorlopig blijf ik wel weer Netflix kijken de komende maanden. :D

***Sherlock seizoen 3 op Netflix!!!**** yay.

[ Voor 9% gewijzigd door polopolo150 op 09-09-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt een shitload aan nieuwe films enzo, wow.

Must have voor iedereen: dancer in the dark, beste film ooit naar mijn mening. Maar ik ben ook een grote Bjork fan, dus dat speelt wel stiekem een beetje mee, maar oh oh, wat is dat een geniaal verhaal en dat einde, damn.

Edit: damn, warehouse 13 in da house, met 4 seizoenen _/-\o_ :D

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 09-09-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja Jackpot. Klassiekers als Jackie Brown, nieuwe films (robocop), wereld-cinema, Franstalig, Horror, historic-drama. Jammer dat ik er al een boel gezien heb maar er zitten zeker wat goede bij.

JA, nieuwe Sherlock. Hoezo is Netflix traag? Dit is direct na het uitzenden op NL televisie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
geinige lijst.

Warehouse 13, altijd leuk
Rec, geinig
Cartoons, meh

Nu nog de nieuwe sherlock seizoen 3, en ik ben blij. Maar kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

lanerios schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:06:
Waar heb je het over? Hij staat er al. Ik kan hem zien, klikken en kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:52
lanerios schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:06:
geinige lijst.

Warehouse 13, altijd leuk
Rec, geinig
Cartoons, meh

Blijkbaar toch groot genoeg die kans, want sherlock s03 staat gewoon op Netflix.

Edit: XanderDrake was met net voor

[ Voor 5% gewijzigd door kimiferrari op 09-09-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 12:41
Goede timing betreft Sherlock. Ik was maandag klaar met de eerste 6 afleveringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:22
Klopt het dat die sites die alle nieuwe content elke dag tonen, vanaf 14 november stoppen? Vanwege het feit dat de API van Netflix dan stopgezet wordt?
Of halen ze de content op een andere manier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Oh tof, tweede seizoen van The Paradise en de mini-serie over Fleming. Die laatste was best tof. Er zitten in ieder geval wel weer leuke dingen tussen ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
XanderDrake schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:38:
Ja Jackpot. Klassiekers als Jackie Brown, nieuwe films (robocop), wereld-cinema, Franstalig, Horror, historic-drama. Jammer dat ik er al een boel gezien heb maar er zitten zeker wat goede bij.

JA, nieuwe Sherlock. Hoezo is Netflix traag? Dit is direct na het uitzenden op NL televisie _/-\o_
De robocop die er staat is de echte robocop he (uit 1987). De nieuwe kunnen ze er ook beter maar niet opzetten, waardeloze flut film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Adlermann schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:29:
[...]

De robocop die er staat is de echte robocop he (uit 1987). De nieuwe kunnen ze er ook beter maar niet opzetten, waardeloze flut film.
Oh je hebt gelijkt. Het leek de nieuwe, ik had een andere poster in mijn hoofd van de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:03
ChuckyDevil schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:22:
Goede timing betreft Sherlock. Ik was maandag klaar met de eerste 6 afleveringen :)
Binnen een half jaar na de laatste uitzending op de BBC en iets later dan NPO.
Ben er wel blij mee, vind het een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Leuk, de miniserie Taken staat er nu ook op! Destijds wel al gezien, maar die wil ik zeker nog graag een keer kijken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 11:38
Wauw, mooie update hoor! De bekende titels gelijk even op m'n lijst gezet, vanavond maar eens in de onbekende titels duiken. Dat is juist het mooiste van Netflix, zo zie je ook eens de films en series die je anders nooit had gekeken.
KillerBee schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:51:
Leuk, de miniserie Taken staat er nu ook op! Destijds wel al gezien, maar die wil ik zeker nog graag een keer kijken :) .
Ah vet, had ik nog niet op Flixfilms voorbij zien komen kan dat? Maar same here, ooit eens gezien. Maar zeker zin om nog eens voor te gaan zitten.

[ Voor 45% gewijzigd door DaFrenk op 09-09-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

DaFrenk schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:52:
Ah vet, had ik nog niet op Flixfilms voorbij zien komen kan dat? Maar same here, ooit eens gezien. Maar zeker zin om nog eens voor te gaan zitten.
Klopt, hier heb ik 'm ook niet zien staan, maar wel op Netflix-Nederland.nl (ik hou deze twee sites altijd in de gaten). Ook ben ik 'm op Netflix tegen gekomen, onder Recent Additions: http://www2.netflix.com/WiRecentAdditions (ik blijf deze echter vaag vinden, omdat lang niet alles wat nieuw bijgekomen is, hierop te vinden is).

Pagina: 1 ... 49 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.