Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dat hekelt me steeds bij Netflix. Zelfde met Breaking Bad, ook het laatste seizoen ontbreekt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

JB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:37:
Dat hekelt me steeds bij Netflix. Zelfde met Breaking Bad, ook het laatste seizoen ontbreekt.
De helft van het laatste seizoen ontbrak. En die helft is afgelopen week toegevoegd, de laatste acht afleveringen heb ik afgelopen weekeind gebindged. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mx. Alba schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:36:
Dan is die post sowieso off topic want dit is een topic over NL netflix, niet US... ;)
Dat deed ik wegens:
Krijgertje1979 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:45:
Voor Netflix Nederland is dat niet echt bij te houden aangezien ze nog niet zo lang bezig zijn. Weet iemand hoe het zit met bijvoorbeeld Netflix US?
Dus het was slechts indicatie van de NL-prullebakleegfrequentie.Ik heb "gewoon" een NL abo maar wordt wat nerveus van verdwenen series. Maar goed, we merken vanzelf wel hoe dat in NL gaat. Vooralsnog ben ik erg tevreden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

JB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Dat is dus reeds opgelost. Heb gister al meteen de helft gekeken 8)7

Ik keek net es op Flixfilms.nl gekeken, er is eergister zeeer veel nieuwe content toe gevoegd! Dingen zoals Death Proof, Happy Tree Friends en Louis Theroux’s Weird Weekends gaan gegarandeerd een weg vinden naar mijn kijk-lijst. Ook Kingdom met Stephen Fry ziet er erg leuk uit, kende ik nog niet, net als The Scapegoat.

Goed werk hoor, elke maand wil ik wel zon update zien d:)b

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
polopolo150 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:14:
Klinkt dat je specifieke series en films wil kijken en dan is Netflix niet echt iets voor jou.
Ik hoef niet perse specifieke series te kijken, White Collar kijk ik bijvoorbeeld puur omdat deze op Netflix beschikbaar is, maar als er vervolgens maar 3 van de 5 seizoenen opstaan (ik kan er mee leven dat het laatste seizoen er niet opstaat maar seizoen 4 is van 2012...) vraag ik mij af of dit bij andere series ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
FotW schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:04:
[...]

Ik hoef niet perse specifieke series te kijken, White Collar kijk ik bijvoorbeeld puur omdat deze op Netflix beschikbaar is, maar als er vervolgens maar 3 van de 5 seizoenen opstaan (ik kan er mee leven dat het laatste seizoen er niet opstaat maar seizoen 4 is van 2012...) vraag ik mij af of dit bij andere series ook zo is.
sommige, niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

XanderDrake schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:55:
[...]

Ik keek net es op Flixfilms.nl gekeken, er is eergister zeeer veel nieuwe content toe gevoegd! Dingen zoals Death Proof, Happy Tree Friends en Louis Theroux’s Weird Weekends gaan gegarandeerd een weg vinden naar mijn kijk-lijst. Ook Kingdom met Stephen Fry ziet er erg leuk uit, kende ik nog niet, net als The Scapegoat.

Goed werk hoor, elke maand wil ik wel zon update zien d:)b
Het begin van een nieuwe maand is groot feest op Netflix. Dit wordt vaak gevierd met zo'n ~30 nieuwe films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mooi een nieuw seizoen van Family staat er weer op . 23 afleveringen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:55:
Mooi een nieuw seizoen van Family staat er weer op . 23 afleveringen !
en ik weer balen dat seizoen 1 t/m 6 mist, maar vooruit, beginnen we met seizoen 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is inderdaad wel balen ja. Ik controleer vooraf altijd bij een nieuwe serie of het compleet is, anders moet ik alsnog downloaden en daar heb ik steeds minder zin in. Wat ik bij Netflix zo gaaf vind is dat ik dingen kijk die ik zelf nooit zou zoeken/bedenken maar die ik bij het browsen voorbij zie komen en dan aan mijn list toevoeg. Er is zoveel (onbekends) leuks te vinden! De HTPC heeft hier amper aan gestaan de afgelopen periode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat vind ik ook erg jammer maar die rechten liggen volgens mij bij Comedy Central.

Wat wel het vreemde/leuke is.

Op netflix staan er meer afleveringen per seizoen op dan op de officiele DVD boxen .

DVD box Seizoen 10 = 14 afleveringen
Netflix = 23 afleveringen

[ Voor 14% gewijzigd door Rockvee2 op 03-03-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43
F_J_K schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:04:
Voorbeelden van verwijderde series: Californication, Cheers, Dexter, Mr Bean, Star Trek. (Volgens bronnen als http://online.wsj.com/new...4050204576218590233436846 en http://www.uproxx.com/tv/2013/05/netflix-expiring). Volgens die laatste site zou je moeten kunnen zien wanneer een serie verdwijnt, dat zie ik iig niet bij series die ik nu kijk. (Al gebruik ik nooit de webinterface, dus hopelijk is het ook zichtbaar via de smart TV of de iPad-app die ik als 'afstandsbediening' gebruik voor kijken op de TV).
Dat is wel de pest als de de kabelmaatschappijen zoals in dit geval CBS zelf soortgelijke streaming diensten/paydiensten gaan opzetten in navolging van Netflix. Hun eigen content gaan ze dan niet meer aan laten bieden door een concurrent als Netflix, waardoor weer enorme versnippering ontstaat. Niemand zit er volgens mij op te wachten om abonnementen af te sluiten bij zowel CBS, Netflix, HBO, etc etc. En iedere aanbieder z'n eigen interface en geen onderlingen koppelingen gaat dan ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
sverzijl schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:21:
[...]

Dat is wel de pest als de de kabelmaatschappijen zoals in dit geval CBS zelf soortgelijke streaming diensten/paydiensten gaan opzetten in navolging van Netflix. Hun eigen content gaan ze dan niet meer aan laten bieden door een concurrent als Netflix, waardoor weer enorme versnippering ontstaat. Niemand zit er volgens mij op te wachten om abonnementen af te sluiten bij zowel CBS, Netflix, HBO, etc etc. En iedere aanbieder z'n eigen interface en geen onderlingen koppelingen gaat dan ook niet helpen.
Maar het is een vrije markt, dus het is hun eigen keuze omdat te doen. Als er geen vraag naar is, dan stoppen er vanzelf eer een paar mee. Totdat het op een bepaald punt uitkomt. De vrije markt vindt altijd het optimum punt daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Adlermann schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:24:
[...]

Maar het is een vrije markt, dus het is hun eigen keuze omdat te doen. Als er geen vraag naar is, dan stoppen er vanzelf eer een paar mee. Totdat het op een bepaald punt uitkomt. De vrije markt vindt altijd het optimum punt daarop.
Natuurlijk, maar daar gaat weer een lange tijd overheen voordat dit uitgekristaliseerd is. In de tussentijd heb je als consument de 'ellende' hiervan. Voordeel wat wij in NL hebben is dat er vooralsnog minder concurrentie is dan in US, dus zal Netflix wellicht wat makkelijker aan streamingrechten komen voor content die in US al bij andere partijen ligt die zelf soortgelijke initiatieven ontplooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het mooiste zou zijn als we gewoon alles gecombineerd hebben. Desnoods betaal je iets meer voor je abonnement als je ook Eredivisie Live, NL Ziet of HBO wilt zien, zolang het dan in 1 interface te bekijken is. Maar ja, dat kan met televisiezenders ook nog steeds niet, dus het zal wel even duren - als het al ooit gebeurt - voordat het met alle contentaanbieders zou gebeuren.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Suits seizoen 2 nu ook afgezien, ik heb mij prima vermaakt. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Jorgen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:15:
Het mooiste zou zijn als we gewoon alles gecombineerd hebben. Desnoods betaal je iets meer voor je abonnement als je ook Eredivisie Live, NL Ziet of HBO wilt zien, zolang het dan in 1 interface te bekijken is. Maar ja, dat kan met televisiezenders ook nog steeds niet, dus het zal wel even duren - als het al ooit gebeurt - voordat het met alle contentaanbieders zou gebeuren.
Alles gecombineerd komt je gewoon op makkelijk 75 piek oer maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Quad schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:17:
Suits seizoen 2 nu ook afgezien, ik heb mij prima vermaakt. :)
Kan je aanstaande vrijdag(donderdag avond uitgezonden in USA) weer verder ^^ Dan begint namelijk weer het nieuwe seizoen :) Zin in!

Ze zal wel alleen de aflevering moeten downloaden ipv. Netflix..... Zal wel weer een tijdje duren voordat Seizoen 3 op Netflix verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
falcon123 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:37:
[...]

Kan je aanstaande vrijdag(donderdag avond uitgezonden in USA) weer verder ^^ Dan begint namelijk weer het nieuwe seizoen :) Zin in!
Nou ja, vervolg van seizoen 3 dan. Helaas slechts 6 afleveringen en daarna weer maanden niets (maar seizoen 4 gaat in ieder geval wel komen dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

falcon123 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:37:
[...]

Ze zal wel alleen de aflevering moeten downloaden ipv. Netflix..... Zal wel weer een tijdje duren voordat Seizoen 3 op Netflix verschijnt...
Moet al zoveel kijken, HoC S2 staat op lijstje, lopende series als Banshee, Black Sail, Musketeers en straks GoT.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

XanderDrake schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:55:
[...]

Ja maar niet voor Dexter :) Vind het gewoon balen als een serie al "af" is dat je deze dan niet helemaal kan kijken via Netflix. Zet 'm er dan helemaal op of helemaal niet. Als een package "aanschaffen" lijkt me ook voordeliger voor Netflix maar geen idee hoe dat werkt met de kosten/rechten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

JB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 07:59:
[...]
Ja maar niet voor Dexter :) Vind het gewoon balen als een serie al "af" is dat je deze dan niet helemaal kan kijken via Netflix. Zet 'm er dan helemaal op of helemaal niet. Als een package "aanschaffen" lijkt me ook voordeliger voor Netflix maar geen idee hoe dat werkt met de kosten/rechten.
Ik kan me voorstellen dat de eerste seizoenen veel goedkoper te regelen zijn dan de allerlaatste. Mij maakt het ook niet uit, ik moet nog zo veel inhalen dat ik zonder problemen even kan wachten (en andere series kijken) tot het einde beschikbaar komt.

4 van de 5 seizoenen is altijd nog beter dan nul seizoenen.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
[...]
Ik denk dat seizoen 8 gewoon ergens bij een omroep ligt mbt rechten. Kan je hoog en laag springen als Netflix, maar dan krijg je die gewoon wat later...

Seizoen 8 is trouwens ook niet om aan te gluren. Dus ze doen je een plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Op een gegeven moment heb je Dexter wel gezien hoor, elke aflevering is eigenlijk hetzelfde. Ik denk niet dat ik hem nog verder kijk, of ik moet mij wel heel erg vervelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het gekke is dat laatste seizoen van Dexter er wel een tijdje op heeft gestaan. Maar inderdaad, het is een leuke serie maar op een gegeven moment verliest het een beetje zijn tractie als het ware. Elk seizoen wordt weer een stukje minder goed dan het vorige.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet 'm er dan helemaal op of helemaal niet.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het wel storend als de eereste seizoenen van een serie missen, maar latere er wel staan. Neem nu familieguy, ik wil graag met seizoen 1 starten, maar kan dus niet.

En als ik aankom bij een punt waar netflix stopt download ik de rest wel of ik ga een andere serie kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Tja wat je van een serie vind staat los van hoe compleet deze op Netflix staat :P Opzich klopt het wel dat er genoeg aanbod is om te wachten maar op een gegeven moment ben je bij meerdere series aan het wachten op de laatste afleveringen.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:53:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het wel storend als de eereste seizoenen van een serie missen, maar latere er wel staan. Neem nu familieguy, ik wil graag met seizoen 1 starten, maar kan dus niet.

En als ik aankom bij een punt waar netflix stopt download ik de rest wel of ik ga een andere serie kijken.
Wat maakt het dan nog uit om ook seizoen 1 te downloaden 8)7 IMHO hetzelfde als het laatste seizoen moeten downloaden. Je wil misschien eerst weten of de serie je aanspreekt maar het moeten downloaden blijft hetzelfde.

[ Voor 67% gewijzigd door JB op 04-03-2014 09:36 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:29:
IMHO hetzelfde als het laatste seizoen moeten downloaden. Je wil misschien eerst weten of de serie je aanspreekt maar het moeten downloaden blijft hetzelfde.
Die eerste seizoenen zijn vaak bij langlopende series erg lastig te krijgen. Al gaat het niet op voor family guy zie ik nu, maar ik heb wel geregeld bij series van vele seizoenen gedonder om seizoen 1 vooral mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant artikel over netflix usa, hulu en amazon:
http://lifehacker.com/tv-...u-vs-amazon-pr-1536006625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Interessant artikel Dikkiedikdik. Alhoewel ze uiteraard slechts een greep uit de (enorme) collectie vergelijken, is het voor mij wel een bevestiging: Netflix mag dan niet de meest actuele content aanbieden (geldt niet voor alles, maar wel voor een overgroot deel), deze dienst is -by far- het meest uitgebreid.
(wel opvallend overigens dat een populaire serie als Downton Abbey niet op Netflix US staat, terwijl op Netflix NL 3 seizoenen staan).

Ik las vanochtend een artikel op TotaalTv m.b.t. Videoland Unlimited (Caiway heeft deze dienst toegevoegd voor de AiE glasvezel abonnees), waarbij iemand die een proefabonnement heeft genomen, opmerkte dat alle content in SD wordt aangeboden, en om het nog triester te maken: stereo geluid.

Mensen die alleen maar klagen over Netflix, beseffen niet dat er geen enkele dienst is (en waarschijnlijk ook nooit zal komen) die alles aanbied. Als je dat idee naast je neerlegt, is Netflix gewoon een hele fijne streaming dienst, waarbij ik ook de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed vind.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videoland is het zeker niet, zou het voor mij ook niet gaan worden omdat mijn mediaspelers dat niet ondersteunen.

Dit is nog een handig overzicht van heel veel tv series en waar ze beschikbaar zijn. Komt ook uit dat artikel, dus usa omgeving, maar heel interessant:

https://docs.google.com/s...NDZJRlE&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

KillerBee schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:17:
Mensen die alleen maar klagen over Netflix, beseffen niet dat er geen enkele dienst is (en waarschijnlijk ook nooit zal komen) die alles aanbied. Als je dat idee naast je neerlegt, is Netflix gewoon een hele fijne streaming dienst, waarbij ik ook de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed vind.
Dit is voor hun gewoon nog meer reden om alles te piraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:01
KillerBee schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:17:
...

Ik las vanochtend een artikel op TotaalTv m.b.t. Videoland Unlimited (Caiway heeft deze dienst toegevoegd voor de AiE glasvezel abonnees), waarbij iemand die een proefabonnement heeft genomen, opmerkte dat alle content in SD wordt aangeboden, en om het nog triester te maken: stereo geluid.

....
Hahaha. ik snap niet waarom ze niet gewoon kijken hoe Netflix het aanpakt. OK.....er zit heus wel een investering aan vast, maar waarom SD en stereo???

Ik heb nu een paar weken Netflix maar bevalt nog steeds uitstekend! Ben die paar weken ook helemaal niets meer aan het downloaden, gewoon eens om te kijken of ik dan het gevoel heb of ik iets mis.....nou...helemaal niets dus!

Een paar actuele series lopen nu ook redelijk goed mee in NL (The Walking Dead) en die neem ik gewoon op en kijk ik een dag later (en dus lekker de reclame doorspoelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
XanderDrake schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:02:
[...]

Dit is voor hun gewoon nog meer reden om alles te piraten.
Sinds ik netflix heb, download ik amper. Meestal omdat de recorder van upc onbetrouwbaar is, bijv: the walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Hellboy! schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Sinds ik netflix heb, download ik amper. Meestal omdat de recorder van upc onbetrouwbaar is, bijv: the walking dead.
:? Ik snap niet helemaal wat de DVR Recorder van UPC te maken heeft met je downloadgedrag sinds je Netflix hebt

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:55
Denk dat hij meer doelt op dat hij alleen maar downloadt als zijn UPC recorder een aflevering gemist heeft. Heb ik ook gehad bij The Blacklist. Verder is Netflix toppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Krijgertje1979 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:17:
Denk dat hij meer doelt op dat hij alleen maar downloadt als zijn UPC recorder een aflevering gemist heeft. Heb ik ook gehad bij The Blacklist. Verder is Netflix toppie.
Dat bedoelde ik ook. Moet zeggen dat The Walking Dead nu wel een beetje langdradig begint te worden. Ik mis de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hellboy! schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:59:
Sinds ik netflix heb, download ik amper.
Ik ben letterlijk gestopt met downloaden sinds ik Netflix heb. Ik heb maar zoveel uur in een week (ik begrijp niet waar sommige mensen de tijd vandaan halen om alle nieuwe series en films te volgen) dat ik naar TV zit te kijken en die tijd is makkelijk te vullen met de premium content op Netflix.

Sterker nog, er zit te veel in mijn Netflix lijst... Zeker qua series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Monsters University staat online.

De eerste film van de deal met Disney, volgens mij is hij hier nog niet eens op blu-ray uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Ik ben letterlijk gestopt met downloaden sinds ik Netflix heb. Ik heb maar zoveel uur in een week (ik begrijp niet waar sommige mensen de tijd vandaan halen om alle nieuwe series en films te volgen) dat ik naar TV zit te kijken en die tijd is makkelijk te vullen met de premium content op Netflix.

Ik moet toch nog erg veel aanvullen met downloads. Series die er domweg niet op staan of half. Arrow wil ik mee beginnen bijvoorbeeld maar ze hebben enkel het eerste seizoen dus moet me voor de rest nogsteeds tot usenet wenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Ik moet toch nog erg veel aanvullen met downloads. Series die er domweg niet op staan of half. Arrow wil ik mee beginnen bijvoorbeeld maar ze hebben enkel het eerste seizoen dus moet me voor de rest nogsteeds tot usenet wenden.
Logisch dat ze het tweede seizoen niet hebben, want deze wordt op dit moment op Veronica uitgezonden. Toen Veronica begin dit jaar begon met het 2e seizoen, kwam het 1e seizoen beschikbaar op Netflix. Dus waarschijnlijk begin volgend jaar is 2e seizoen wel beschikbaar op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesje schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
[...]

Logisch dat ze het tweede seizoen niet hebben, want deze wordt op dit moment op Veronica uitgezonden. Toen Veronica begin dit jaar begon met het 2e seizoen, kwam het 1e seizoen beschikbaar op Netflix. Dus waarschijnlijk begin volgend jaar is 2e seizoen wel beschikbaar op Netflix.
Probleem is natuurlijk wel dat je daar niet op gaat wachten als je alternatieven hebt.
Ik snap niet waarom die afleveringen niet gewoon beschikbaar komen nadat Veronica de uitzending heeft gedaan. Dan loop je niet zo kansloos ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:28

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Probleem is natuurlijk wel dat je daar niet op gaat wachten als je alternatieven hebt.
Ik snap niet waarom die afleveringen niet gewoon beschikbaar komen nadat Veronica de uitzending heeft gedaan. Dan loop je niet zo kansloos ver achter.
Als een aflevering kort na de uitzending op Veronica op Netflix staat, gaat bijna niemand die meer op Veronica kijken en lopen ze advertentie inkomsten mis. Daar is het hele verdienmodel op gebaseerd... Zolang dat systeem niet verandert, zal het voor Netflix ook niet veranderen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:36:
[...]

Dat heeft te maken met rechten en licenties. Als Brussel hier nu eens iets aan zou doen, hebben we dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:51:
ik moet toch nog erg veel aanvullen met downloads. Series die er domweg niet op staan of half. Arrow wil ik mee beginnen bijvoorbeeld maar ze hebben enkel het eerste seizoen dus moet me voor de rest nogsteeds tot usenet wenden.
Of je kan even wachten, andere serie kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

bonyuri

Investigator!

Grannd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:33:
Monsters University staat online.

De eerste film van de deal met Disney, volgens mij is hij hier nog niet eens op blu-ray uit.
bol.com

Maar verder leuk om te zien dat er ook Disney content op Netflix komt.
Op dit moment maken mijn vrouw en kinderen er meer gebruik van dan ik :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Of je kan even wachten, andere serie kijken :)
Dat is geen realistisch alternatief. Vooral niet bij populaire series.
Als je met Breaking Bad bijvoorbeeld niet gewoon meeliep zit je de hele dag op sites als Facebook en Memebase om spoilers heen te dansen.
Het hele TV model is antiek en is niet meer verenigbaar met de grenzeloosheid van internet als het op dit soort dingen aan komt. Netflix leverd het antwoord maar word helaas dwarsgezeten door de manier waarop licensering werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16

Wailing_Banshee

You're Next

bonyuri schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:50:
[...]

bol.com

Maar verder leuk om te zien dat er ook Disney content op Netflix komt.
Op dit moment maken mijn vrouw en kinderen er meer gebruik van dan ik :)
Er is toch al langer Disney content? Ik zat laatste te bladeren en kwam aardig wat Disney films tegen... Kan natuurlijk wel zijn dat ze pas recentelijk zijn toegevoegd.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Als een aflevering kort na de uitzending op Veronica op Netflix staat, gaat bijna niemand die meer op Veronica kijken en lopen ze advertentie inkomsten mis. Daar is het hele verdienmodel op gebaseerd... Zolang dat systeem niet verandert, zal het voor Netflix ook niet veranderen ben ik bang.
Is dat dan niet gewoon een signaal dat TV een beetje een achterhaald medium aan het worden is dan? Als Veronica's continuuiteit af gaat hangen van het kijkmoment kan je daar ook gewoon in tegemoed komen in plaats van vast te houden aan het oude. Blijkbaar willen mensen dan toch dingen kijken als het hun uitkomt in plaats van wanneer veronica het in een tijdslot plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Langzaamaan zij we denk ik ook wel de kritieke massa aan het bereiken via het internet.
Ik snap dat veronica nu nog inkomsten mis loopt als het tegelijk via een andere dienst te bekijken is. Echter krijg je zometeen het punt waarop mensen series die neit via streaming aangeboden worden nieteens meer bekijken, puur omdat het op de bank ploffen en de tv aanzetten veranderd in netflix opstarten. Dan zul je zien dat het aanbod ineens skyrocket omdat uiteindelijk het doel van de content wel is dat er naar gekeken wordt.

Volgens mij naderen we dat punt binnen 2 of 3 jaar wel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:01

Spotmatic

Ken sent me

XanderDrake schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Precies mijn ervaring! Ik was een fervente downloader maar sinds Netflix... Heb ik 0,0 bytes gedownload. Al bladerende door de content van Netflix besefte ik opeens dat ik zoveel nog niet had gezien wat ik wel zou wilen zien. Ook al het het dan vaak ouder materiaal, de kwaliteit is er niet minder om.

Ik word gemakzuchtig van Netflix. Ik kijk in de pauze op mijn tablet op het werk (gratis wifi FTW) en kan thuis op de PS3 precies verder gaan waar ik gebleven was. Wat mij betreft is dit de toekomst ook al valt er nog veel te verbeteren. Verbazingwekkend wat er voor die 8 euro per maand mogelijk is!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Spotmatic schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:18:
[...]

Precies mijn ervaring! Ik was een fervente downloader maar sinds Netflix... Heb ik 0,0 bytes gedownload. Al bladerende door de content van Netflix besefte ik opeens dat ik zoveel nog niet had gezien wat ik wel zou wilen zien. Ook al het het dan vaak ouder materiaal, de kwaliteit is er niet minder om.
Ik heb nog wel wat gedownload, maar dan gaat het met name om afleveringen die we opgenomen hadden van TV, niet goed gegaan zijn (diverse redenen) en niet op Netflix staan...
Films helemaal niet meer.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Juist films download ik. Aangezien het aanbod daarvan op netflix wat minder is. Er zijn wat mij betreft te weinig filmhuis films, dus ik gebruik mijn synology als film videotheek. En natuurlijk om de HBO content te downloaden.

Voor de rest kijk ik gewoon zoveel mogelijk series via netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:51:
Dat is geen realistisch alternatief. Vooral niet bij populaire series.
Als je met Breaking Bad bijvoorbeeld niet gewoon meeliep zit je de hele dag op sites als Facebook en Memebase om spoilers heen te dansen.
LOL. Het is mij gelukt zonder veel moeite, heb gister pas de laatste aflevering gekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:42

page404

Website says no

Maverick schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:09:
Langzaamaan zij we denk ik ook wel de kritieke massa aan het bereiken via het internet.
Ik snap dat veronica nu nog inkomsten mis loopt als het tegelijk via een andere dienst te bekijken is. Echter krijg je zometeen het punt waarop mensen series die neit via streaming aangeboden worden nieteens meer bekijken, puur omdat het op de bank ploffen en de tv aanzetten veranderd in netflix opstarten. Dan zul je zien dat het aanbod ineens skyrocket omdat uiteindelijk het doel van de content wel is dat er naar gekeken wordt.

Volgens mij naderen we dat punt binnen 2 of 3 jaar wel.
Daar hebben de commerciële zenders vooral het ook zelf naar gemaakt, en misschien wel in de hand gewerkt. Ik kotste al jaren op zenders als SBS6, waar je meer reclame en andere zooi ziet dan het programma zelf. En de manier waarop ze films en series onderbreken en afkappen geeft sterk de indruk dat de inhoud daarvan zeer ondergeschikt is aan het verdienmodel: reclame verkopen.
Waar ik me ook aan stoor is het direct afkappen van de film aan het begin van de aftiteling. Ik zeg niet dat ik m altijd afkijk, maar om nu direct na een indrukwekkende film met je snufferd in de trailer van Sterretje en Barbie te vallen is voor mij nogal een koude douche. :F
Dus ik mis het niet, die (commerciële) TV. En ik zie die 2 of 3 jaar ook wel als periode waarin er zaken gaan veranderen.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Wat betreft spoilers - so what?

Uit onderzoek blijkt dat spoilers juist het genot verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
En Monsters University staat inmiddels ook op Netflix!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Mx. Alba schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:48:
Wat betreft spoilers - so what?

Uit onderzoek blijkt dat spoilers juist het genot verhogen.
Misschien bij GTST maar als iemand dit flikt bij een serie ala Breaking Bad geloof ik er niks van, dat je 6 jaar naar het finale leeft om dat te laten spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het kan best dat je er niets van gelooft maar psychologen en neurologen weten toch wel beter hoe het menselijk brein werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:15

franssie

Save the albatross

Mx. Alba schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:36:
Het kan best dat je er niets van gelooft maar psychologen en neurologen weten toch wel beter hoe het menselijk brein werkt ;)
Blind Faith in anything will get you killed. [1]
Now you godwin back of komt met argumenten (APA svp)

[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 07-03-2014 00:10 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

damn dat ging fout in de edit

[ Voor 100% gewijzigd door franssie op 07-03-2014 00:57 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

http://www.theatlantic.co...s-are-so-horrible/274227/

Verder wat deze opmerking het wel redelijk samen:
Another study proving that people like things that other people don't like.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Nazi Hunters/ Nazi Jagers staat ook op Netflix. Maar ojee wat een slechte vertalingen van de titels. Gelieve Engels maken svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
thechib12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:05:
Nazi Hunters/ Nazi Jagers staat ook op Netflix. Maar ojee wat een slechte vertalingen van de titels. Gelieve Engels maken svp!
Ik vraag me af, maakt netflix z'n eigen subs ( dus eigen vertaal team ? ) of komen deze bij de verkopende partij vandaan ?

Heb ook wel eens, wat voor kneus heeft dit in godsnaam vertaald ( vertaalde namen, of gewoon andere context ) Knap storend.

Subs zijn savonds laat nog wel handig, maar als ze niet kloppen storen ze meer dan dat ze iets toevoegen.

Edit: Tevens, opeens staan m'n subs standaard uit op de PS3, vreemd...

[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 08-03-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Nu online
Fatal Mind schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:33:
[...]

Ik vraag me af, maakt netflix z'n eigen subs ( dus eigen vertaal team ? ) of komen deze bij de verkopende partij vandaan ?

Heb ook wel eens, wat voor kneus heeft dit in godsnaam vertaald ( vertaalde namen, of gewoon andere context ) Knap storend.

Subs zijn savonds laat nog wel handig, maar als ze niet kloppen storen ze meer dan dat ze iets toevoegen.

Edit: Tevens, opeens staan m'n subs standaard uit op de PS3, vreemd...
Ik had het niet over de Subs, maar echt over de directe vertalingen van de Titels. het zijn niet eens kloppende zinnen! Soms erger ik me ook aan de subs. Maar de vertalingen van de titels van "Nazi Jagers" zijn echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Dat klopt absoluut, ik hoop trouwens niet dat ze een externe party hebben betaald voor de ondertiteling want laatst zag ik dat ze bijvoorbeeld angry mob hadden vertaald naar boze maffia terwijl het in de context boze menigte betekende en zo zitten er heel veel fouten in de ondertiteling van Netflix. Beetje slordig als professioneel bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

SmooK schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 02:18:
Dat klopt absoluut, ik hoop trouwens niet dat ze een externe party hebben betaald voor de ondertiteling want laatst zag ik dat ze bijvoorbeeld angry mob hadden vertaald naar boze maffia terwijl het in de context boze menigte betekende en zo zitten er heel veel fouten in de ondertiteling van Netflix. Beetje slordig als professioneel bedrijf.
Klink als Google Translate:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:05:
als je dit even via die knop probleem melden indrukt bij zo'n titel op de pc kan je dit melden en daar reageren ze aardig goed op. Geen idee wat ze in dit geval doen, maar ik heb meermaals problemen gemeld met subs en die werden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Iemand de moeite genomen om die Netflix survey te doen? Of heb ik die alleen gekregen na x maanden van lidmaatschap?

Wat een enorm gedrocht is dat namelijk... Zal wel heel Amerikaans zijn ofzo, maar er zitten echt enorme kutvragen en heel weinig logica in. Bespaar je de moeite als je hem ook gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Het leek meer om een soort hoe-goed-ken-je-onze-concurrenten onderzoek te gaan. Eigenlijk voornamelijk vragen gehad over HBO en hun series.

Ik had gehoopt dat Star Wars The Clone Wars ook naar NL Netflix kwam gisteren maar helaas.

[ Voor 31% gewijzigd door DaFrenk op 08-03-2014 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:12

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

DaFrenk schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:04:
Ik had gehoopt dat Star Wars The Clone Wars ook naar NL Netflix kwam gisteren maar helaas.
Het is vanaf het begin al heel duidelijk geweest dat die voorlopig alleen in de VS en Canada beschikbaar is.
Over verdere distributie is nog niets bekend.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Spike_wolf schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:12:
[...]

Het is vanaf het begin al heel duidelijk geweest dat die voorlopig alleen in de VS en Canada beschikbaar is.
Over verdere distributie is nog niets bekend.
Tja, toen er geen berichten van op hun Facebook verschenen was het inderdaad wel duidelijk. Maar toch keek ik gisteren even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:12

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

DaFrenk schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:15:
[...]

Tja, toen er geen berichten van op hun Facebook verschenen was het inderdaad wel duidelijk. Maar toch keek ik gisteren even ;)
Als je de daadwerkelijke berichten bekeken hebt zag je ook dat ze heel specifiek duidelijk maakte dat het alleen om de US en Canada ging :) ( :/ ).

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:42

page404

Website says no

Spike_wolf schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Als je de daadwerkelijke berichten bekeken hebt zag je ook dat ze heel specifiek duidelijk maakte dat het alleen om de US en Canada ging :) ( :/ ).
Ach, daar zijn hele goede workarounds voor ;) :X

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
klopt het dat mediaHint op dit moment zijn werk niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mr.Monk schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:41:
klopt het dat mediaHint op dit moment zijn werk niet doet?
In godsnaam, lees toch eens de mod waarschuwing in -notabene- rood onderin :F . Daarnaast heeft dit totaal niets van doen met Netflix (en ja, indirect wellicht wel, maar nogmaals: lees de waarschuwing).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ah leuk, The Da Vinci Code is toegevoegd :) http://movies.netflix.com/WiMovie/The_Da_Vinci_Code/70035186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

thechib12 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 01:22:
[...]

Ik had het niet over de Subs, maar echt over de directe vertalingen van de Titels. het zijn niet eens kloppende zinnen! Soms erger ik me ook aan de subs. Maar de vertalingen van de titels van "Nazi Jagers" zijn echt om te janken.
Sowieso de titel van de serie zelf al! Een Nazi-jager is iemand die op Nazi's jaagt. Een Nazi Jager is een Nazi die aan het jagen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:18:
Een Nazi Jager is een Nazi die aan het jagen is!
Dat klinkt mij wat vreemd?

Maar als NGC dit gewoon nazi hunters noemt, waarom past netflix het dan aan?
Zie http://www.natgeotv.com/nl/nazi-hunters

Breaking bad heet toch ook geen slechte breuk...

edit: ah, ik zie het al. Google translate vertaald breaking bad naar breaking bad in het Nederlands, maar nazi hunters naar nazi jagers :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Nu online
Ik heb over de Nazi Jagers iig een melding gemaakt. Slordige foutjes....

Ben zelf achter iets gekomen:

Als je een buitenlands account hebt, maar toch de Nederlandse Netflix gebruikt heb je geen MIJN LIJST. die is er simpelweg niet. Je kan ook geen films toevoegen. Toch kon ik via de iPad films toevoegen aan mijn lijst. Maar mijn lijst ontbrak ook op de iPad. toevoegen maar niet terugvinden dus. Op de PC kan je mijn lijst WEL benaderen via een directe link, namelijk: http://movies.netflix.com/MyList?link=subnav&leid=595

Zo kan je de films zien die je op de iPad heb toegevoegd.
Ik weet niet welke devices deze "bug" nog meer ondersteunen.

[ Voor 80% gewijzigd door thechib12 op 09-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 15:04:
Zo kan je de films zien die je op de iPad heb toegevoegd.
Ik weet niet welke devices deze "bug" nog meer ondersteunen.
de wd tv live mediaspelers helaas niet.

ik ben maar opgehouden met die lijst op mijn usa account, die mijn lijst is ook voor de nl omgeving nog niet zo heel nodig. Als workaround speel ik maar iets een minuut af en stop en dan staat hij wel in mijn afgespeelde bestanden lijst. Die kan alleen niet zo lang worden, maar mijn lijst op de usa omgeving had honderden films en toen verdwenen er elke keer films en dat was ook irritant, zat je te kijken en had je opeens 40 films die 2 dagen later verdwenen, man daar kijk je niet tegenop :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Missen jullie dan zo veel content dat jullie de amerikaanse content opzoeken? Ik heb in het begin geprobeerd om via het welbekende browser plug-in amerikaanse content te bekijken (gewoon om te proberen) maar bij mij is zo beetje hetzelfde ontstaan nadat ik Spotify na een tijdje gebruikte. Wat je niet kent, mis je ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 22:02

Zym0tiC

^_^

Nice! Netflix/Miramax doet even next day delivery van From Dusk Till Dawn. 24 uur nadat de show in de US op tv is geweest is deze via netflix te kijken.

http://www.engadget.com/2...till-dawn-series-netflix/

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zym0tiC schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:51:
Nice! Netflix/Miramax doet even next day delivery van From Dusk Till Dawn. 24 uur nadat de show in de US op tv is geweest is deze via netflix te kijken.

http://www.engadget.com/2...till-dawn-series-netflix/
Oh vet. Dit is wel anders: per week een nieuwe episode op Netflix van die serie, de dag na release. Dus, als je direct alles mee wilt kijken moet je alsnog wachten, maarrr je hoeft niet maanden te wachten op een nieuw seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend Luther er eventjes doorheen gejaagd. Erg gave serie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polopolo150 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:02:
Missen jullie dan zo veel content dat jullie de amerikaanse content opzoeken?
Ik had de amerikaanse versie al voordat het in nederland kwam. Ik heb de usa versie al een tijd meer gebruikt, kijk eigenlijk altijd de nl versie. Ik zit nu sons of guns te kijken, ik ben nu wel bij de laatste aflevering en start dan wellicht de usa versie wel af en toe op om verder te kijken, mar dat weet ik niet zeker. Die nl versie is vrij goed geworden namelijk, dus tja, je mist het niet echt (althans ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zodra Netflix stopt met het gedogen ervan stop ik er ook mee. Kan best zonder, maar vind het gewoon leuk om sommige series vast verder te kijken als ergens anders dat al wel wordt aangeboden. Of een bepaalde film die ik echt graag wil zien.
Ik zeg dan maar dat ik vaak (virtueel) op vakantie ga ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Wybo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:28:
Zodra Netflix stopt met het gedogen ervan stop ik er ook mee. Kan best zonder, maar vind het gewoon leuk om sommige series vast verder te kijken als ergens anders dat al wel wordt aangeboden. Of een bepaalde film die ik echt graag wil zien.
Ik zeg dan maar dat ik vaak (virtueel) op vakantie ga ;)
Het kijken van Netflix-content van je "thuisland" terwijl je je in een ander land bevindt (dus bijvoorbeeld, als je op reis bent in het buitenland toch NL content bekijken) wordt gedoogd.

Het kijken van Netflix-content van een ander land dan het land waar je woont (dus bijvoorbeeld, als in Nederland woonachtig persoon toch US content bekijken) is gewoon verboden.

Het is voor Netflix waarschijnlijk moeilijk om het onderscheid te zien tussen het een en het ander vandaar dat het misschien lijkt dat het kijken van US content vanuit Nederland wel gedoogd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verboden en gedogen sluit elkaar niet uit :) Het is juist een element van gedogen dat iets verboden is.

Het feit dat er betaalde servicen (dat zal geen goed nederlands zijn, maar wat ik bedoel is denk ik wel duidelijk) en Netflix ook die niet aanpakt zie ik als een vorm van gedogen. Maar goed het is verder offtopic. Ik wilde alleen reageren op de vraag van waarom ik/sommigen dit toepassen en of ik/we het noodzakelijk vinden :)

Botomline, ik zou absoluut netflix blijven gebruiken als ik niet bij de andere content kon komen, of netflix een actief beleid zou hebben om gebruikers van hun service af te schoppen bij het constateren van 'misbruik'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Wybo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:53:
Verboden en gedogen sluit elkaar niet uit :) Het is juist een element van gedogen dat iets verboden is.
Dat klopt. Het is volgens de regels van Netflix verboden om content te kijken van een ander land dan het land waar je je fysiek bevindt.

Echter, het kijken van de content van het land waar je normaal gesproken woont terwijl je je in een ander land bevindt, wordt gedoogd.

Je kunt dus niet spreken van "zo lang Netflix het kijken van US content gedoogt" want dat doen ze niet. Dat is gewoon verboden en wordt niet gedoogd. (Tenzij je in de US woont...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Laatste opmerking hierover, gedogen is het niet handhaven van een regel. Daarvoor is het niet nodig dat dat wordt toegegeven. Dat is gewoon hoe het in het recht werkt. Wat jij (kennelijk) bedoelt is officieel gedogen. Toch is dat juridisch vaak niet eens heel relevant of het officieel is of alleen praktisch. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het anders aanvoelt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 11:06
Netflix wil niet meer werken op mijn Android tablet (Android 4.2) Ik kan een profiel kiezen, een film (of aflevering van een serie) selecteren, maar dan blijft hij gewoon hangen op het rode 'loading' scherm. Op mijn telefoon met android 4.1 werkt de laatste versie van de app wel, en het heeft ook gewerkt op de tablet. Verwijderen en opnieuw installeren, 'gegevens wissen' bij instellingen apps, cache clearen, het helpt allemaal niets. Al gezocht op internet, de enige oplossing die werkt die ik gevonden heb is terug installeren van de app versie 1.84. Maar dan heb ik geen profielen meer. Iemand een idee ?

Wijziging : is opgelost via een thread op xda-developers

[ Voor 4% gewijzigd door francisp op 13-03-2014 11:09 . Reden: is opgelost via een thread op xda-developers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Welk tablet heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:47:
[...]

nou, ze gaan er niet uit vanzelf. Wat je even moet doen op jouw profiel is alle kindermeuk een 1 ster geven en dan de app sluiten en opnieuw opstarten, dan nog de laatste restanten een 1 ster geven en weg is dat kinderspul :P
Ik heb één kinder serie gekeken op mijn master profiel voordat ik een kind profiel had aangemaakt :F Komt wel goed als ik dit zo lees haha.

Nog even verder gaand over die profielen. Waarom kan ik op mijn TV app een kinderprofiel tot 12 jaar gewoon afsluiten door te klikken op "Kids afsluiten"? Dan zie je binnen het kinderprofiel gewoon allerlei andere zaken (weliswaar niet met 12+) als House of Cards :? Dat afsluiten zou toch helemaal niet hoeven kunnen? Kortom, ik snap de kids en normale omgeving binnen een kids profiel niet zo goed. (Hetzelfde geldt eigenlijk voor een kids omgeving binnen een volwassenen menu).

Daarnaast kan een kind gewoon inloggen op mijn profiel of vanuit zijn profiel overschakelen naar mijn profiel. Is dit niet af te schermen met een wachtwoord of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Webgnome schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:04:
Ik moet zeggen ik ben steeds meer onder de indruk van NetFlix. Echter wat ik nog wel een leuke feature zou vinden is dat we je , net als spotify, voor zeg 30 dagen offline kunt zijn. Dus dan zet je wat series op je tablet en dan kun je die zonder inet verbinding kijken.

Maar ik denk dat daar geen plannen voor zijn in de near future.
Naar zoiets zat ik eigenlijk ook al wel te zoeken. Jammer dat dit er niet is in Netflix. Hopelijk komt het ooit nog.
Zijn alternatieve apps die dit voor je zouden kunnen doen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

http://www.netflix.com/WiMovie/From_Dusk_Till_Dawn/70304245

Jajaja.. Daar is tie dan, de From Dusk Till Dawn serie *O*
Van Robert Rodriguez *himself* dus kan alleen maar goed zijn!

Hopla, in de lijst. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Per 1 april het 4e seizoen van The Vampire Diaries op Netflix beschikbaar.

http://www.netflix-nederl...diaries-maart-op-netflix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu in een webbrowser te kijken, maar de ondertiteling staat bovenaan het scherm. Dat kan ik zeker niet aanpassen?
Pagina: 1 ... 36 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.