Hoewel ik net een synology heb gekocht die het downloaden van films en series wel heel makkelijk maakt toch maar een abbonnement genomen op netflix. Vooral om House of Cards te kijken.
Het concept is gewoon super en de kwaliteit is uitstekend vind ik. Het aanbod films is wat karig, het gaat vooral om de series. Vroeger keken we nooit series, maar nu zijn er zoveel kwaliteit TV shows, vaak leuker / beter dan de meeste films.
Ook begonnen aan de nieuwe Battestar Galactica, echt een goede serie! Zonder netflix zou ik daar waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn. Ik heb die serie compleet aan mij voorbij laten gaan.
Wat nu op het lijstje staat is het volgende:
- House of cards
- Dexter
- The shield
- the office
- unsere väter unsere mütter
- Lilyhammer
- The killing (Deense, helaas alleen 1e seizoen!)
- Luther
- Battlestar Galactica
- The white queen
- Justified
Nu nog de tijd vinden om alles te kijken!.. Die laatste serie wordt hier nergens genoemd. Ik zag hem tijdens scrollen door netflix en volgens
IMDB is het een erg goede serie. Dat is het mooie, je ontdekt nieuwe dingen.
Ook veel mooie documentaires zijn er te vinden, sowieso de meeste discovery dingen. Ik heb zelf planet earth complete op bluray, maar er zijn zoveel meer mooie natuurfilms. En natuurlijk ook andere documentaires zoals food inc. enz.
Komende tijd ben ik er wel zoet mee. Het gemak is gewoon heerlijk. Ik gebruik mijn Synology eigenlijk nu voor alle HBO series (GoT, True Detective) en nieuwe / buitenlandse films.