Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

thechib12 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:35:
Ik ben in bezit van een Amerikaans account (netflix 12 month gift codes FTW). Er is alleen geen mogelijkheid om dingen in mijn lijst te zetten als ik op de Nederlandse Netflix kijk. Ik heb nu een hoop series en films die ik nog wil kijken maar ik vergeet ze elke keer. Iemand een tip om ze toch op te slaan en later te bekijken?
Naar mijn weten is dit gewoonweg niet mogelijk. Zowel dan zou ik dat ook graag willen weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:52:
[...]

Ja klopt met Ziggo extra, HBO en Netflix kom je al een heel eind maar moet je helaas alsnog kijken wanneer de zenders het willen.
HBO heeft HBO-GO en HBO On-Demand (Dat laatste kan ik dan weer niet gebruiken doordat m'n CI+ module én TV dit niet ondersteunen (oude meuk uit 2013), HBO-GO kan ik gelukkig wél naar m'n Apple TV streamen middels "Airplay" vanaf m'n iPhone/iPad.

Het ZIggo TV Extra pakket is eigenlijk de grootste spelbreker qua tijden, ook al kan ik daar met m'n TV van opnemen (één kanaal gelijktijdig).

Beetje off-topic allemaal, Netflix en het concept wat er achter zit bevalt me gewoon Per-Fect :)

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 15-02-2014 19:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:04
Vos schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:55:
[...]

Naar mijn weten is dit gewoonweg niet mogelijk. Zowel dan zou ik dat ook graag willen weten :).
Slechte zaak, Elke keer zie ik een paar vette films voorbij komen en die vergeet ik gewoon weer. Ik heb nu ook 4 series die ik moet kijken maar uiteindelijk vergeet ik het weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:40:
[...]

Er zou iets moeten komen waarin Netflix, HBO, Showtime, Starz, bcc, lokale content (Nederlandse zenders in dit geval) en films samen komen.

Dat zou dan onder verdeeld kunnen worden in meerdere abonnementen, soort blokken systeem.
Betaal je 7,99 dan krijg je het basis pakket. Betaal je 10,- extra krijg je Showtime erbij, weer een paar euro extra krijg je Nederlandse content, weer 15,- krijg je HBO, nog eens 20,- krijg je FoxSpots enz enz.

Het gegeven van "je tv aanzetten om 20:30 en die bepaalde serie kijken" is gewoon enorm aan het verouderen. De zenders willen dit alleen nog niet echt zien helaas.
Zoals jij het qua prijzen nu voorstelt word het gewoon een hopeloos dure dienst (als je al die extra shit voor die prijzen wilt) en juist het goedkope idee erachter is wat mensen zo aantrekt aan Netflix naar mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Weer 3 pagina's erbij met content.

Ik weet wat ik vanavond gaat kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
(mag ik vragen wat erbij gekomen dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:52

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb inmiddels seizoen 2 van House of Cards volledig bekeken, en m'n Netflix account gecancelled. Ik wacht wel weer een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Lampuhkap schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:14:
(mag ik vragen wat erbij gekomen dan?)
Overzicht van Netflix zelf: http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all

En natuurlijk FlixFilms: http://www.flixfilms.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

thechib12 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:58:
[...]

Slechte zaak, Elke keer zie ik een paar vette films voorbij komen en die vergeet ik gewoon weer. Ik heb nu ook 4 series die ik moet kijken maar uiteindelijk vergeet ik het weer :P
Je hebt idd geen persoonlijke lijst, zoals bij Netflix NL, maar er is toch een manier om content die je nog wil zien 'onder de aandacht' te houden: start de betreffende film heel even op, de eerstvolgende keer dat je Netflix gebruikt, staat deze in het rijtje met alle content die jij onlangs bekeken hebt :) (bij mij, op de WD Tv Live, staat dit rijtje bovenin, maar kan ook net zo goed onderaan staan).
Let wel: een film of serie blijft hier niet voor eeuwig in staan, maar wel vrij lang, is mijn ervaring. En zeker als je een serie volgt, blijft deze in het rijtje met pas gekeken content staan (totdat je de serie afgekeken hebt, dan verdwijnt deze ook weer vanzelf).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lampuhkap schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:07:
[...]

Zoals jij het qua prijzen nu voorstelt word het gewoon een hopeloos dure dienst (als je al die extra shit voor die prijzen wilt) en juist het goedkope idee erachter is wat mensen zo aantrekt aan Netflix naar mijn idee...
Toch betalen mensen dit, kijk naar HBO via je kabel leverancier maar ook bv FoxSports.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:06:
[...]

Toch betalen mensen dit, kijk naar HBO via je kabel leverancier maar ook bv FoxSports.
HBO had ik sinds m'n eerste bezoek aan de VS ergens in 2000 al hoog op 't verlanglijstje staan en ik kan niet zeggen dat ik er spijt/berouw om heb dat ik 't abo heb afgesloten. Helaas is 't een dure manier van TV kijken echter wel een manier om recent materiaal te kunnen volgen, zowel series als films.

Netfilx heeft een gunstiger tarief maar het aanbod is minder recent (én anders) maar is een perfecte aanvulling.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 15-02-2014 20:21 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:43
Lampuhkap schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:07:
[...]

Als je alle recente content wilt ben je dat gewoon kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Orange is the new black seizoen 2 ( erg goede serie) komt er over 3 maanden officieel aan. Netjes: http://www.buzzfeed.com/j...ck-season-2-premiere-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Netflix is voor nu een goede aanvulling voor mij voor wat betreft series en films. Sommige oude films blijven leuk om te zien en als ik die tegenkom op Netflix, bekijk ik ze nogmaals. Ik denk, dat er zeker potentie is en ook vraag, als bepaalde diensten zouden samengaan, zoals hierboven al werd geopperd. Ik zou hier gerust wel wat meer voor over hebben, als ik de dingen kan zien, die ik wil zien en zelf kan bepalen wanneer. Tot die tijd ben ik tevreden over Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:28
Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:31:
Edit: Ik hoor trouwens wel van collega's dat het aanbod van Netflix Kids prima op orde is, ik ken er een paar die hun kinder pakket bij Ziggo hebben opgezegd nu ze toch Netflix kids hebben.
Dat pakket bestaat al 2,5 jaar niet meer. :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Het aparte kinderpakket bij Ziggo bestaat inderdaad niet meer, maar die is nu ondergebracht in TV Plus en TV Extra ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mick1990 op 15-02-2014 23:58 ]

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mick1990 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:58:
Het aparte kinderpakket bij Ziggo bestaat inderdaad niet meer, maar die is nu ondergebracht in TV Plus en TV Extra ;)
Dat bedoel ik dus, allemaal zenders die ze niet kijken + kind spul = het kids pakket :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:33

franssie

Save the albatross

Ik heb zelf geen kids, maar hoor ook op mijn werk dat er redelijk veel zijn die netflix hebben puur voor de kinderen - het zal dus best wel O.K. zijn.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:31:
Wederom verlengen zal ik pas doen als Orange is the new black komt.
6 juni komt seizoen 2 las ik gisteren op twitter
thechib12 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:58:
good old papier en pen ;)

wat ook werkt: paar minuten afspelen en dan stoppen. Dan komt hij in je onlangs gezien rijtje terecht. Past iets van 10 dingen in, niet heel veel, maar ik gebruik dat een beetje als manier om wat te bewaren.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Of voeg ze toe aan je lijst.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:48:
[...]

wat ook werkt: paar minuten afspelen en dan stoppen. Dan komt hij in je onlangs gezien rijtje terecht. Past iets van 10 dingen in, niet heel veel, maar ik gebruik dat een beetje als manier om wat te bewaren.
That's what I said :P ;)
Lees nog eens terug... een lijst aanmaken is niet mogelijk met Netflix US (lees: dit is alleen mogelijk met Netflix NL óf in het land waar je het Netflix abo hebt aangemaakt).

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 16-02-2014 12:41 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel handig dat ik dat ook lees :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

franssie schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:52:
Ik heb zelf geen kids, maar hoor ook op mijn werk dat er redelijk veel zijn die netflix hebben puur voor de kinderen - het zal dus best wel O.K. zijn.
Aanbod is erg goed. De US content natuurlijk nog wat beter. Maar wat ik heb gemerkt bij de kids is dat ze toch vaak hetzelfde willen kijken (Lilo & Stitch, Kikker en zijn vriendjes, Nijntje etc.) dus variatie maakt niet heel veel uit. :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

KillerBee schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:41:
[...]

That's what I said :P ;)

[...]

Lees nog eens terug... een lijst aanmaken is niet mogelijk met Netflix US (lees: dit is alleen mogelijk met Netflix NL óf in het land waar je het Netflix abo hebt aangemaakt).
Ik ga niet alles teruglezen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
wimmel_1 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:57:
[...]

HBO heeft HBO-GO en HBO On-Demand (Dat laatste kan ik dan weer niet gebruiken doordat m'n CI+ module én TV dit niet ondersteunen (oude meuk uit 2013), HBO-GO kan ik gelukkig wél naar m'n Apple TV streamen middels "Airplay" vanaf m'n iPhone/iPad.

Het ZIggo TV Extra pakket is eigenlijk de grootste spelbreker qua tijden, ook al kan ik daar met m'n TV van opnemen (één kanaal gelijktijdig).

Beetje off-topic allemaal, Netflix en het concept wat er achter zit bevalt me gewoon Per-Fect :)
Precies. Wil best HBO nemen, maar niet voor €15,- per maand. Enigste waar ik van HBO in geinteresseerd ben ik Game of Thrones en True Blood. Voor de rest wordt oude meuk als Band of Brothers tot in den treure herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hellboy! schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Precies. Wil best HBO nemen, maar niet voor €15,- per maand. Enigste waar ik van HBO in geinteresseerd ben ik Game of Thrones en True Blood. Voor de rest wordt oude meuk als Band of Brothers tot in den treure herhaald.
dan is het heel makkelijk. Dan neem je het niet en wacht je totdat de series op dvd/bluray zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Mooi lijstje films toegevoegd vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Potverdorie... Deze week komt het derde deel van The Chronicles op Narnia op tv. Dus gisteravond met mijn vrouw besloten om deel 2 te bekijken. Die had ze nog nooit gezien. Het was al laat en halverwege kon mijn vrouw moeilijk wakker blijven. Dus besloten we om de film de volgende dag verder te kijken. Vandaag open ik Netflix en is de film uit de bibliotheek verwijderd... Zonder enige aankondiging van rechten die verlopen of wat dan ook. Alleen het eerste deel is nog op te vragen.

Daarnaast valt mij op dat ik via de Mediahint plug-in via Chrome een overzicht van Nieuwkomers zie, maar dat dit overzicht via mijn Nederlandse account niet zichtbaar is, waar dat eerder wel zo was. Via de tablet ook geen mogelijkheid om op te vragen welke films nieuw zijn, wat het kijken via mijn Chromecast toch wat minder handig maakt.

Ik was vanaf het begin behoorlijk enthousiast over Netflix, maar dat enthousiasme is nu toch flink geslonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:02
Als je media hint gebruikt op je pc, heb je dit aanbod dan ook op de tv? En heb je ook NL ondertiteling als je media hint gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
1.als je niet je PC gebruikt om netflix te kijken maar via smart TV bijvoorbeeld, dan werkt het niet. Anders wel als je wel het PC signaal gebruikt.
2. 9 van de 10 keer niet.

Hoe je wel USA content kan bekijken kan ik niet uitleggen, zie topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16:02
polopolo150 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:39:
1.als je niet je PC gebruikt om netflix te kijken maar via smart TV bijvoorbeeld, dan werkt het niet. Anders wel als je wel het PC signaal gebruikt.
2. 9 van de 10 keer niet.

Hoe je wel USA content kan bekijken kan ik niet uitleggen, zie topic waarschuwing.
Nee gebruik alleen de tv voor het kijken, maar op de tv kan je helaas geen addons installeren.
Wil toch liever nl ondertiteling, dus voor mij heeft de addon geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vroeg me af of het mogelijk is een gift card te kopen zodat ik die iemand cadeau kan geven? Ik heb kort gezocht op gift card in dit topic maar kon alleen dingen vinden over US gift cards kopen op ebay en die dan proberen te activeren, daar wil ik me niet mee bezig houden. Kan ik niet gewoon een nederlandse gift card kopen voor een nieuw of een bestaand (nederlands) account, of bestaan die dingen gewoon niet in nederland?

Op de website zelf kan ik er ook niks van vinden, enkel een schermpje waar ik een gift card code kan redeemen, zonder verder enige manier om er zelf een te kopen. Vanuit m'n account settings scherm kon ik wel een knop vinden om gift cards te kopen maar die stuurt me gewoon weer naar de hoofdpagina.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

NickThissen schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:11:
Ik vroeg me af of het mogelijk is een gift card te kopen zodat ik die iemand cadeau kan geven? Ik heb kort gezocht op gift card in dit topic maar kon alleen dingen vinden over US gift cards kopen op ebay en die dan proberen te activeren, daar wil ik me niet mee bezig houden. Kan ik niet gewoon een nederlandse gift card kopen voor een nieuw of een bestaand (nederlands) account, of bestaan die dingen gewoon niet in nederland?

Op de website zelf kan ik er ook niks van vinden, enkel een schermpje waar ik een gift card code kan redeemen, zonder verder enige manier om er zelf een te kopen. Vanuit m'n account settings scherm kon ik wel een knop vinden om gift cards te kopen maar die stuurt me gewoon weer naar de hoofdpagina.
Als ik op netflix.nl in de support zoek naar het kopen van cadeaubonnen word ik doorverwezen naar https://www.netflix.com/Gift maar daar is de genoemde "Buy" knop afwezig. Het ziet ernaar uit dat Netflix het kopen van gift cards (tijdelijk?) in de prullenbak heeft gedaan. Wellicht vanwege het feit dat er een levendige handel was in gift cards die met gestolen credit cards waren gekocht?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mx. Alba schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Als ik op netflix.nl in de support zoek naar het kopen van cadeaubonnen word ik doorverwezen naar https://www.netflix.com/Gift maar daar is de genoemde "Buy" knop afwezig. Het ziet ernaar uit dat Netflix het kopen van gift cards (tijdelijk?) in de prullenbak heeft gedaan. Wellicht vanwege het feit dat er een levendige handel was in gift cards die met gestolen credit cards waren gekocht?
Zojuist door support bevestigd dat het tijdelijk offline is inderdaad, ze zijn "extensive maintenance" aan het uitvoeren... Jammer, net als ik er een nodig heb gooien ze het eruit :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Zijn er hier mensen die problemen met ondertiteling bij het kijken van Arrested Development? Bij elke serie tot nu toe heb ik geen problemen maar enkel bij deze serie is de ondertiteling te klein en misplaatst.

Ik gebruik de Nexus 7 2013. Andere apparaten nog niet geprobeerd

• Rockvee2
  • Niet online
Volgende week het laatste seizoen van Fringe.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:42
Ik heb nu een weekje Netflix en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Ja, het is soms wat ouder, maar er staat genoeg op wat ik nog niet gezien heb....en als ik daar klaar mee ben staat er vast wel weer iets nieuws op :).

Kwaliteit is ook goed....gebruik er nu een WD HD Live voor, maar ook via de Windows 8 app werkt het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Netflix drie weken geleden geprobeerd, maar ik vond het toch een beetje tegenvallen. Het aanbod is erg helaas nog erg beperkt :P.

Als ik graag een film wil zien die ik moet downloaden omdat hij weer 'es niet op Netflix staat, zuigt dat wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:45:
Ik heb Netflix drie weken geleden geprobeerd, maar ik vond het toch een beetje tegenvallen. Het aanbod is erg helaas nog erg beperkt :P.

Als ik graag een film wil zien die ik moet downloaden omdat hij weer 'es niet op Netflix staat, zuigt dat wel :).
Dan kijk je toch iets anders dat wel op Netflix staat?

Ik was voor Netflix een fervent downloader. Sinds Netflix heb ik alleen een obscure Franse serie gedownload, Les Revenants...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Dan kijk je toch iets anders dat wel op Netflix staat?

Ik was voor Netflix een fervent downloader. Sinds Netflix heb ik alleen een obscure Franse serie gedownload, Les Revenants...
Nah. :)

Als ik graag iets wil zien en het is weer eens niet te vinden op Netflix, download ik het wel. Zo gemakzuchtig ben ik niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:18:
[...]

Nah. :)

Als ik graag iets wil zien en het is weer eens niet te vinden op Netflix, download ik het wel. Zo gemakzuchtig ben ik niet. :P
Dit dus. Het is dat ik Netflix nu zeer volledig heb, maar als ik straks 8 Euro per maand moet betalen dan ga ik er denk ik niet mee verder. De meeste leuke series die ik momenteel kijk zijn niet beschikbaar of zo oud dat je 2 jaar moet wachten voor je wat nieuws ziet.

Wellicht is dat over een jaar anders. We zullen zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

ksborg schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:23:
Dit dus. Het is dat ik Netflix nu zeer volledig heb, maar als ik straks 8 Euro per maand moet betalen dan ga ik er denk ik niet mee verder. De meeste leuke series die ik momenteel kijk zijn niet beschikbaar of zo oud dat je 2 jaar moet wachten voor je wat nieuws ziet.

Wellicht is dat over een jaar anders. We zullen zien :).
En alles wat interessant is op Netflix heb je al gezien? Dat betwijfel ik ten zeerste.

Er zijn veel dingen die ik graag wil zien die (nog) niet op Netflix staan, zoals bijvoorbeeld het staartje van Breaking Bad. Maar er staan genoeg andere dingen op die ik nog niet gezien heb of die ik nog een keer wil zien zoals Fringe en Farscape die ik nu aan het kijken ben en House of Cards en Arrow die ik voor daarna heb gepland.

Nee, het is geen volledig aanbod. Maar wat verwacht je dan voor €8 per maand? Weer typisch om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30
Als je een flinke backlog hebt, is Netflix zeker interessant. Ik heb jaren alles gevolgd via Sickbeard. Dan begrijp ik wel dat het meeste achterhaald is. Toch heb ik zelfs nog wat series te kijken met mijn Sickbeard verleden.

Inderdaad House of Cards en wat gemiste series als Battle Star en Farscape. Verder staan er ook aardig wat documentaires op die je niet zo snel van usenet haalt. Ik hou Netflix daarom gewoon naast SB. Juist ook om Netflix een abonnee te bezorgen, net als met Spotify. Verder is het opnieuw kijken van Breaking Bad geen straf. De laatste afleveringen komen in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Netflix is ook nooit bedoeld voor het nieuwste van het nieuwste. Dan moet je toch wachten tot Hulu beschikbaar is in Nederland. En zelfs dan heb je ook niet echt alles.

Maar dit probleem hou je sowieso zolang de meeste mediabedrijven USA gericht zijn en de rest van de wereld zien als 'dat hoort er ook nog bij'. Wat dat betreft zou het wel weer een plus zijn als bedrijven gewoon licenties in heel EU afnemen ipv land per land, iets waar ze in de EU nu mee bezig zijn voor muziek.

Ik vind het aanbod van Netflix okayish. De USA versie van netflix heeft inderdaad 10x meer maar zo langzaam aan beetje bij beetje begint het ook wat te groeien in Nederland. Het is gewoon een online videotheek. En net als in een echte videotheek heb je 9 films die je niet zou willen zien voor die 1 die je wel zou kijken. Ik heb vroeger ook wel eens 20 minuten in een videotheek films staan uitzoeken. En dan heeft Netflix toch al een groter aanbod dan de gemiddelde videotheek 10 jaar terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Teckna schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:23:
Ik heb vroeger ook wel eens 20 minuten in een videotheek films staan uitzoeken. En dan heeft Netflix toch al een groter aanbod dan de gemiddelde videotheek 10 jaar terug ;)
Met als gevolg dat je zo 40 minuten aan het zoeken bent van wat zal ik nou eens gaan kijken... ow, geen tijd meer :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Teckna schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:23:
Ik vind het aanbod van Netflix okayish. De USA versie van netflix heeft inderdaad 10x meer maar zo langzaam aan beetje bij beetje begint het ook wat te groeien in Nederland.
De eerste 4 maanden (sinds Netflix hier actief is) keek ik het meest op Netflix US, maar de laatste 2 maanden kijk ik steeds meer op Netflix NL, omdat het aanbod idd alsmaar beter wordt. De Nederlandse database wordt zeker steeds beter imho.

Ook ik download niet veel meer (zeker geen films, enkel nog een paar series die we al volgden), maar toen ik nog wél heel actief downloadde, dacht er ik echt niet aan om bijv. een serie als Downton Abbey te downloaden (lees: niet mijn smaak... dacht ik :) ).
Maar ik ben deze serie nu wél aan het volgen op Netflix, niet gedacht dat ik 'm echt leuk zou vinden, maar ik zit zowat aan het beeld vast gekluisterd :P .
En tussendoor nog Battlestar Gallactica (1978), gewoon om de leuk en de nostalgie O+

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 24-02-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vorige week voor het eerst door Netflix geld afgeschreven, laat het lekker lopen want ben er erg tevreden mee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister aflevering van Power Rangers Lost Galaxy gekeken. Jezus wat is dat eigenlijk een slechte serie zeg :+ :+ :+ 15 jaar geleden zag het er een stuk beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op mijn Android tablet werkt Netflix niet meer. Verbindingsfout: We kunnen geen verbinding maken met Netflix. Probeer het later opnieuw. (-200)

Op mijn iPhone en op mijn laptop doet hij het wel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
Mx. Alba schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:28:
Op mijn Android tablet werkt Netflix niet meer. Verbindingsfout: We kunnen geen verbinding maken met Netflix. Probeer het later opnieuw. (-200)

Als je meerdere accounts hebt op je tablet, even op alle accounts Netflix verwijderen en daarna opnieuw installeren. Had dit probleem tijdje geleden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nope, een account. Netflix app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. No go. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Had dit ook op mijn telefoon (android), werkte de volgende dag gewoon weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:13
Mx. Alba schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:28:

Op m'n apple tv heb ik ook wel eens zo'n soort foutmelding, het apparaat opnieuw opstarten verhelpt het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

sheepdog schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:39:
[...]

Op m'n apple tv heb ik ook wel eens zo'n soort foutmelding, het apparaat opnieuw opstarten verhelpt het bij mij.
opnieuw opstarten helpt bij mijn ATV3 dan niet. Helemaal de power ervan af voor 10 sec wel :)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
*knip* zie topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door argro op 26-02-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Hoewel ik net een synology heb gekocht die het downloaden van films en series wel heel makkelijk maakt toch maar een abbonnement genomen op netflix. Vooral om House of Cards te kijken.

Het concept is gewoon super en de kwaliteit is uitstekend vind ik. Het aanbod films is wat karig, het gaat vooral om de series. Vroeger keken we nooit series, maar nu zijn er zoveel kwaliteit TV shows, vaak leuker / beter dan de meeste films.

Ook begonnen aan de nieuwe Battestar Galactica, echt een goede serie! Zonder netflix zou ik daar waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn. Ik heb die serie compleet aan mij voorbij laten gaan.

Wat nu op het lijstje staat is het volgende:

- House of cards
- Dexter
- The shield
- the office
- unsere väter unsere mütter
- Lilyhammer
- The killing (Deense, helaas alleen 1e seizoen!)
- Luther
- Battlestar Galactica
- The white queen
- Justified

Nu nog de tijd vinden om alles te kijken!.. Die laatste serie wordt hier nergens genoemd. Ik zag hem tijdens scrollen door netflix en volgens IMDB is het een erg goede serie. Dat is het mooie, je ontdekt nieuwe dingen.

Ook veel mooie documentaires zijn er te vinden, sowieso de meeste discovery dingen. Ik heb zelf planet earth complete op bluray, maar er zijn zoveel meer mooie natuurfilms. En natuurlijk ook andere documentaires zoals food inc. enz.

Komende tijd ben ik er wel zoet mee. Het gemak is gewoon heerlijk. Ik gebruik mijn Synology eigenlijk nu voor alle HBO series (GoT, True Detective) en nieuwe / buitenlandse films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:41:
Wat nu op het lijstje staat is het volgende:

- House of cards
- Dexter
- The shield
- the office
- unsere väter unsere mütter
- Lilyhammer
- The killing (Deense, helaas alleen 1e seizoen!)
- Luther
- Battlestar Galactica
- The white queen
- Justified
Suits past ook prima in deze toplijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren melde Netflix NL op twitter dat Pokemon beschikbaar komt vanaf 1 maart (morgen).

Ik hoop dat seizoen 1 hier ook bij zit. Dan heb ik wat te doen zaterdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn virusscanner is niet zo blij meer met flixfilms.nl ?

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/fc2maw.png

Kom er verder wel op, maar begrijp die waarschuwing niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:58:
[...]

Ben er al bijna door Suits heen, zeer vermakelijk!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:58:
[...]

Sjezus... Nog een serie.... Tijd voor vakantie.

Denk dat we keuzes moeten gaan maken. Op de synology staan nog GoT, Rome en The Wire te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Quad schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:49:
[...]

Ben er al bijna door Suits heen, zeer vermakelijk!
Kan niet wachten tot het weer begint !
Shodan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:02:
[...]

Sjezus... Nog een serie.... Tijd voor vakantie.

Denk dat we keuzes moeten gaan maken. Op de synology staan nog GoT, Rome en The Wire te wachten...
GoT
Suits
The Wire
Rome

Die volgorde :P

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 28-02-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:26
Zojuist een mail gekregen dat seizoen 3 van spartacus op netflix is verschenen. Heel mooi, maar seizoen 2 op netflix is seizoen 2 niet, maar een aparte prequel van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
pgs010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:32:
Zojuist een mail gekregen dat seizoen 3 van spartacus op netflix is verschenen. Heel mooi, maar seizoen 2 op netflix is seizoen 2 niet, maar een aparte prequel van de serie.
Is dan seizoen 3 niet de echte seizoen 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Adlermann schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Is dan seizoen 3 niet de echte seizoen 2? :)
Ja :-) Andy was in die periode ziek en toen hebben ze deze preqeul er tussen gezet.

[ Voor 50% gewijzigd door Miss_80 op 28-02-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Laatst online: 28-08 15:05
pgs010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:32:
^ wat hierboven dus gezegd is ^-^ (te lang de pagina open laten staan)

Dit klopt. Dat komt omdat tijdens de opnames van seizoen 2 de acteur ziek is geworden. Toen is seizoen 2 omgedoopt tot prequel. Seizoen 3 is dus wat seizoen 2 had moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door reddrop op 28-02-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ziek en daarna dus overleden. Degene die spartacus in deel 1 speelt is dus niet dezelfde die in deel 3 speelt.

Ik vind de prequel nog steeds gewoon seizoen 2, doordat het chronologisch zo gemaakt is ookal is het een prequel.

We moeten alleen de laatste aflevering van de serie nog kijken. Ik vond de eerste 2 seizoenen het beste daarna wordt het een stuk minder. Ben blij als ik hierna Game of Thrones kan gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken dat hele spartacus niet, hoop dat hij nog even op netflix blijft staan omdat ik nu wat series op mijn nas bekijk en nog in de oude battlestar galactica op netflix zit en 20 zaken door elkaar kijken werkt voor mij ook niet heel fijn.
Shodan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:02:
Ik herken het probleem maar al te goed... inmiddels nas 2 in de collectie hier omdat nas 1 volzat :+

netflix zorgt er helaas niet voor dat mijn nas sneller leeg gaat omdat ik er alleen maar andere dingen erbij ga kijken. En dan kom jij met Rome aan dat ik ook nog wil zien, kost weer wat ruimte op de nas. Als netflix die nu even online zou zetten :P

edit: rome staat op mijn nas O-)
nu twijfelen: beginnen met spartacus op netlfix of rome... keuzes, lastig ...

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:46:
Ik ken dat hele spartacus niet, hoop dat hij nog even op netflix blijft staan omdat ik nu wat series op mijn nas bekijk en nog in de oude battlestar galactica op netflix zit en 20 zaken door elkaar kijken werkt voor mij ook niet heel fijn.

[...]

Ik herken het probleem maar al te goed... inmiddels nas 2 in de collectie hier omdat nas 1 volzat :+

netflix zorgt er helaas niet voor dat mijn nas sneller leeg gaat omdat ik er alleen maar andere dingen erbij ga kijken. En dan kom jij met Rome aan dat ik ook nog wil zien, kost weer wat ruimte op de nas. Als netflix die nu even online zou zetten :P

edit: rome staat op mijn nas O-)
nu twijfelen: beginnen met spartacus op netlfix of rome... keuzes, lastig ...
Rome > Spartacus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
rome is beter ja. Maar Spartacus kan vermakelijker zijn op bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, weer wat volgorde in mijn to watch list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Als je beiden wilt kijken kan je denk ik beter eerst spartacus kijken, want andersom valt spartacus denk ik te veel tegen ;-) Hoewel de eerste 2 seizoenen behoorlijk vermakelijk zijn met politieke spelletjes. Alleen even door de CGI bloed scenes heen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:26
reddrop schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:47:
[...]

^ wat hierboven dus gezegd is ^-^ (te lang de pagina open laten staan)

Dit klopt. Dat komt omdat tijdens de opnames van seizoen 2 de acteur ziek is geworden. Toen is seizoen 2 omgedoopt tot prequel. Seizoen 3 is dus wat seizoen 2 had moeten zijn.
Betekent dit dat er een vierde seizoen is? Want op imdb vallen de seizoen drie afleveringen onder seizoen twee.
Spartacus: Blood and Sand heeft drie seizoenen op imdb en Spartacus: Gods of the arena heeft één seizoen(de prequel die bij netflix te zien is als seizoen twee). Hoop dat dit nog een beetje te volgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Kan niet wachten tot morgen, dan staat the final van Breaking Bad er op! Anderzijds ook weer jammer, want wat gaan we dan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:38:
Als je beiden wilt kijken kan je denk ik beter eerst spartacus kijken, want andersom valt spartacus denk ik te veel tegen ;-) Hoewel de eerste 2 seizoenen behoorlijk vermakelijk zijn met politieke spelletjes. Alleen even door de CGI bloed scenes heen kijken...
ik wil zeker beiden kijken, maar rome was erg lastig te verkrijgen totdat ik vandaag geluk had. Maar ik ga beginnen met spartacus dan, rome blijft wel braaf op mijn nas staan neem ik aan en bij netflix kan het er toch weer een keer af, dus dat eerst maar even meepakken.

En dan heb ik Rome als lekker toetje na spartacus. Vind het een uitstekend idee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddrop
  • Laatst online: 28-08 15:05
pgs010 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:20:
[...]

Betekent dit dat er een vierde seizoen is? Want op imdb vallen de seizoen drie afleveringen onder seizoen twee.
Spartacus: Blood and Sand heeft drie seizoenen op imdb en Spartacus: Gods of the arena heeft één seizoen(de prequel die bij netflix te zien is als seizoen twee). Hoop dat dit nog een beetje te volgen is...
Spartacus bestaat uit de volgende vier delen:
  1. Blood and Sand
  2. Gods of the Arena
  3. Vengeance
  4. War of the Damned
Waarbij Gods of the Arena inderdaad de prequel is.
Dus er zijn geen afleveringen extra ten opzichte van wat je gezien hebt op imdb.
IMDB heeft het een beetje raar weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
House of Cards is een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:44:
[...]

ik wil zeker beiden kijken, maar rome was erg lastig te verkrijgen totdat ik vandaag geluk had. Maar ik ga beginnen met spartacus dan, rome blijft wel braaf op mijn nas staan neem ik aan en bij netflix kan het er toch weer een keer af, dus dat eerst maar even meepakken.

En dan heb ik Rome als lekker toetje na spartacus. Vind het een uitstekend idee.
Ook chronologisch klopt dat, want Rome gaat eigenlijk verder waar spartacus op houdt :-)
Net de laatste aflevering gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Lame. Pokémon: Indigo League (de eerste serie) staat wel op de US netflix maar niet op die in NL. Hier staan alleen de nieuwere Pokémon op. Leuk me nou juist zo leuk, wat nostalgie.
Dan maar de versie met engelse spraak kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:23:
Kan niet wachten tot morgen, dan staat the final van Breaking Bad er op! Anderzijds ook weer jammer, want wat gaan we dan kijken?
Dat is dus echt het probleem waar ik na Breaking Bad last van heb gehad!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:46:
Lame. Pokémon: Indigo League (de eerste serie) staat wel op de US netflix maar niet op die in NL. Hier staan alleen de nieuwere Pokémon op. Leuk me nou juist zo leuk, wat nostalgie.
Dan maar de versie met engelse spraak kijken :(
ik heb pokemon nooit gezien, wil het wel gaan kijken. Ik kan dus het beste de indigo league eerst zien begrijp ik. Maar ik snap jouw reactie over de stemmen niet. De engelse spraak lijkt me toch de beste keuze of had je liever Nederlandse spraak gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Staat weer heel veel op

Revolution
Fringe laatste seizoen
Breaking Bad laatste seizoen
Wat films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:22:
[...]

ik heb pokemon nooit gezien, wil het wel gaan kijken. Ik kan dus het beste de indigo league eerst zien begrijp ik. Maar ik snap jouw reactie over de stemmen niet. De engelse spraak lijkt me toch de beste keuze of had je liever Nederlandse spraak gehad?
Ja, indigo league is de eerste serie, die zou ik aanraden eerst te kijken.
Het is voor mij ook een stukje nostalgie. Normaal gesproken kijk ik ook liever Engels, maar in dit geval heb ik destijds de Nederlandse op TV gezien. Dan is het wel zo leuk om hem nu opnieuw in het Nederlands te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyuilp
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Het leek me leuk om als verjaardagscadeau iemand een netflix giftcard te geven, maar ik heb wat moeite om de de juiste pagina te vinden om één te kopen.. is dit niet beschikbaar op het moment?

https://signup.netflix.com/Gift - hier krijg ik alleen de optie om er één in te wisselen..

Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:27:
[...]

Ja, indigo league is de eerste serie, die zou ik aanraden eerst te kijken.
Het is voor mij ook een stukje nostalgie. Normaal gesproken kijk ik ook liever Engels, maar in dit geval heb ik destijds de Nederlandse op TV gezien. Dan is het wel zo leuk om hem nu opnieuw in het Nederlands te kijken.
ah vandaar, ik dacht dat misschien de Japanse stemmen beter waren, maar dan kan ik dus zonder problemen de engelse stemmen nemen en ga ik niet kijken of ik een Nederlandse versie kan vinden op usenet ofzo.

Manga is ook goed aanwezig op de netflix usa, hoop dat dat ook wat meer komt op netflix nederland.

Gisteren zijn we trouwens met een nieuwe serie begonnen op netflix nederland: Den som dræber , 10 afleveringen en aflevering 1 en 2 al gezien en die bevallen goed.
Tyuilp schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:58:
Het leek me leuk om als verjaardagscadeau iemand een netflix giftcard te geven, maar ik heb wat moeite om de de juiste pagina te vinden om één te kopen.. is dit niet beschikbaar op het moment?

https://signup.netflix.com/Gift - hier krijg ik alleen de optie om er één in te wisselen..
Er waren problemen mee, snap alleen niet waarom het weken moet duren voordat het weer beschkbaar komt in Nederland.

Hier kan je bovenaan de pagina zien of het alweer beschikbaar is:
https://help.netflix.com/nl/node/410

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Hallo, ik vroeg me af of er nou wel of geen 3D content wordt aangeboden?

Ik kom er met google niet goed uit... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Streaming Netflix in 3D

Netflix now offers 3D streaming for select titles in the United States* on a few select devices from:

LG
Panasonic
Samsung
Sony
And, many more
Please contact your manufacturer for details on your device's ability to use Netflix 3D.

If you have a compatible device, you can find 3D titles by looking for the 3D row or logo.

* Moet je dus wel de US versie gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 01-03-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^

Daar was ik al bang voor. ;)

Ik wil graag lettertjes bij mijn films. Het zal wel een keer in NL worden aangeboden, toch?

(mooie uitspraak van Walter in je sig)

[ Voor 15% gewijzigd door NaN op 02-03-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je Engels kunt lezen dan is de US versie prima. Deze heeft namelijk Engelse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Ik ben nu bijna aan het einde van mijn proefmaand en twijfel of ik het blijf gebruiken. Het aanbod van series die ik nog niet gezien heb is redelijk maar ben nu bezig met White Collar waar ze blijkbaar de laatste 2 seizoenen niet hebben waardoor ik alsnog moet downloaden. Heb eigenlijk geen idee hoe dat met andere series zit.
Wilde met mijn neefje Pirates of the Caribean kijken maar daar stond dan weer alleen deel 1 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Het gaat er om wat je verwacht van Netflix.

WIl je specifieke series en films kijken? Dan is Netflix niet voor jouw gemaakt.
Wil je iets kijken maar het maakt niet uit wat, dan is Netflix perfect aangezien het minder gedoe is dan downloaden. :)

Klinkt dat je specifieke series en films wil kijken en dan is Netflix niet echt iets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

polopolo150 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:14:
Klinkt dat je specifieke series en films wil kijken en dan is Netflix niet echt iets voor jou.
Tenzij die specifieke films en series (of een voldoende groot deel ervan) toevallig wel op Netflix beschikbaar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En als je bereid bent goed ratings te geven dan kom je veel onbekendere series tegen die ja anders nooit zou zien :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Dat niet alle nieuwste seizoenen van een serie al beschikbaar zijn is ook geen ramp, we moeten toch al wachten tot de aflevering ueberhaupt wordt gemaakt. Dan is wat langer wachten, gezien het verdere gemak, best acceptabel voor 8eur/maand.

Het enige serieuze nadeel van Netflix is voor mij dat series (en films, minder belangrijk) ook weer worden verwijderd als de contracten aflopen en onvoldoende mensen kijken om opnieuw de rechten te kopen huren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgertje1979
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:55
Maar hoe vaak komt het voor dat een serie verwijderd wordt. Voor Netflix Nederland is dat niet echt bij te houden aangezien ze nog niet zo lang bezig zijn. Weet iemand hoe het zit met bijvoorbeeld Netflix US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voorbeelden van verwijderde series: Californication, Cheers, Dexter, Mr Bean, Star Trek. (Volgens bronnen als http://online.wsj.com/new...4050204576218590233436846 en http://www.uproxx.com/tv/2013/05/netflix-expiring). Volgens die laatste site zou je moeten kunnen zien wanneer een serie verdwijnt, dat zie ik iig niet bij series die ik nu kijk. (Al gebruik ik nooit de webinterface, dus hopelijk is het ook zichtbaar via de smart TV of de iPad-app die ik als 'afstandsbediening' gebruik voor kijken op de TV).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

F_J_K schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:04:
Voorbeelden van verwijderde series: Californication, Cheers, Dexter, Mr Bean, Star Trek. (Volgens bronnen als http://online.wsj.com/new...4050204576218590233436846 en http://www.uproxx.com/tv/2013/05/netflix-expiring). Volgens die laatste site zou je moeten kunnen zien wanneer een serie verdwijnt, dat zie ik iig niet bij series die ik nu kijk. (Al gebruik ik nooit de webinterface, dus hopelijk is het ook zichtbaar via de smart TV of de iPad-app die ik als 'afstandsbediening' gebruik voor kijken op de TV).
Dexter verwijderd? Alle 7 seizoenen staan erop... Californication ook, 6 seizoenen. En er staan twee Bean films op. Star Trek heeft nooit op Netflix NL gestaan en Cheers volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28

JB

Cédric roelt!

Mx. Alba schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:19:
[...]

Dexter verwijderd? Alle 7 seizoenen staan erop... Californication ook, 6 seizoenen. En er staan twee Bean films op. Star Trek heeft nooit op Netflix NL gestaan en Cheers volgens mij ook niet.
Behalve seizoen 8 :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Mx. Alba schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:19:
[...]

Uit de US catalogue zijn ze volgens mijw el verwijderd.

Daar gaat die post over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmm, inderdaad...
Adlermann schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:24:
Uit de US catalogue zijn ze volgens mijw el verwijderd.

Daar gaat die post over.
Dan is die post sowieso off topic want dit is een topic over NL netflix, niet US... ;)

Pagina: 1 ... 35 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.