Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:13

Twazerty

AVCHDCoder developer

The Bletchley Circle season 2 is nu ook beschikbaar. +- 3 weken na de eerste aflevering in de UK. Het kan dus ook wel eens erg snel beschikbaar zijn. Very nice.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Drive is er ook bijgekomen vandaag. Topfilm. De kwaliteit van films begint wel toe te nemen, vind ik.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Heb niet altijd de tijd meer om alles bij te houden, ik ben nu bezig met Lillyhammer en af en toe Dexter, straks komt daar House of Cards bij (vanaf eind volgende week), en dan op naar een nieuwe serie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
@XanderDrake heb je dit toevallig geprobeerd met T-Mobile waar je na x aantal gb op 40Kb/s snelheid word teruggeschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

polopolo150 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:59:
@XanderDrake heb je dit toevallig geprobeerd met T-Mobile waar je na x aantal gb op 40Kb/s snelheid word teruggeschroefd?
Het is niet exact dat, maar wel zo iets, andere provider. Ik denk dat 30-45kb/s wel echt het laagste is wat je kan gebruiken. Op youtube heb je dan al grote buffer problemen.
XanderDrake schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:31:
Ik heb gisteren eens geexperimenteerd met Netflix zijn low-bandwidth compressie (en dat had iets te maken met mijn internet verbinding ;) ).

Mijn ervaringen: Erg positief. Netflix gaat beter om met weinig bandbreedte (we hebben het over slechts zo'n 40 kbyte/s!!) dan bijvoorbeeld Youtube en Uitzending gemist. Als ik via mijn Nexus 5 -> HDMI -> Samsung 40" LED TV naar Netflix kijk is de kwaliteit acceptabel maar niet heel scherp. Geluid is goed. Als ik via mijn laptop op dezelfde TV kijk met de Win8 Netflix app is de kwaliteit een stuk hoger (bijna normaal SD) maar komen er regelmatig artifacts in beeld. Geluid wederom goed.
In beide gevallen had ik amper last van buffering, hoewel ik bij het starten van een video bij de Win8 Netflix app wel een behoorlijke tijd moest wachten. Totaal verbruik: zo'n 200 MB per uur.

Conclusie, als je bent aangewezen over een gethrottlede 3G verbinding of een crappy WiFi connectie, is Netflix nog steeds erg goed bruikbaar :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Waar kunnen jullie precies zien welke films/series er toegevoegd zijn? Is hier (van Netflix) 1 bron voor? Of kijken jullie gewoon op Netflix zelf onder het kopje: Nieuwe releases.
(ik lees bijvoorbeeld zojuist een bericht van zaterdag dat Taken toegevoegd is aan het aanbod, maar dit heb ik zondag niet zien staan op Netflix tussen de nieuwe releases)

En waar halen jullie de informatie vandaan van wanneer er films/series op Netflix beschikbaar komen?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

dit is wel een aardig complete lijst heb ik het idee. Staat per datum wat er is toegevoegd.

E: Oh laat maar, het is een beetje een vage site, volgens mij is het niet echt compleet maar wel vanaf begin 2014 o.i.d.

http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/ deze is dan beter.

[ Voor 41% gewijzigd door Thomas op 03-02-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Thomasx4 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:22:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/

dit is wel een aardig complete lijst heb ik het idee. Staat per datum wat er is toegevoegd.

E: Oh laat maar, het is een beetje een vage site, volgens mij is het niet echt compleet maar wel vanaf begin 2014 o.i.d.

http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/ deze is dan beter.
Super, bedankt! Meteen al wat films gespot die de moeite waard zijn. Zoals eerder gezegd in dit topic: de films worden steeds beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat merk ik ook ja, erg fijn. Zie af en toe weer wat moois langskomen dat ik niet eerder had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Werkt ook goed, helaas niet in chronologische volgorde te bekijken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ook ik ben gister aangesloten op Netflix.
Echter was er veel gezeur om het aan de praat te krijgen op mijn ps3.
Eerst bleek dat ik een firmware update moest doen
Daarna werd de app geupdate.
En daarna zonder wachtwoord of iets dergelijks. Error Ui8- nogwat
Wat bleek: Ik moest de EULA opnieuw accepteren van PSN, en dat gaat alleen als je je wachtwoord reset.

Daarne veel plezier, echter valt me wel op dat de ondertitels niet altijd even meelopen, ze opnieuw moet selecteren en het dan weer doen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb dat ook wel eens op de Xbox, maar niet heel vaak gelukkig. Soms blijven de ondertitels zelfs gewoon hangen... Maar goed, meestal werkt het hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ah, die kende ik nog niet, even gebookmarked :)
(die blogspot site is trouwens ook oke hoor, alleen update ie pas een dag later en mist soms idd weleens wat)

De beste site vind ik tot nu toe nog steeds: http://www.flixfilms.nl/
deze is (naar mijn idee) het meest up-to-date en mét plaatjes :> :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
Af en toe ontdek je via het aanbeveling-systeem van netflix toch wel wat pareltjes die je anders wellicht nooit gezien zou hebben, zoals deze low-budget (web)serie, die je het liefst in 1 keer uit wilt kijken (ik wel tenminste :) ) : http://www.netflix.com/WiMovie/The_Booth_at_the_End/70261054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:09
Thomasx4 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:13:
Heb dat ook wel eens op de Xbox, maar niet heel vaak gelukkig. Soms blijven de ondertitels zelfs gewoon hangen... Maar goed, meestal werkt het hier prima.
Dat heb ik dus ook, naast dat het irrittant is om elke keer weer van ondertitel te moeten wisselen. Oh en natuurlijk 720p max, dus heb maar de Chromecast besteld om te kijken hoe dat bevalt.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
En nu ook een vaste datum voor Breaking Bad seizoen 5.2: https://www.facebook.com/...4931035041:0?stream_ref=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ron!n schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:54:
[...]

Dat heb ik dus ook, naast dat het irrittant is om elke keer weer van ondertitel te moeten wisselen. Oh en natuurlijk 720p max, dus heb maar de Chromecast besteld om te kijken hoe dat bevalt.
En als je even op de 10 sec. rewind knop drukt? Dat werkt bij mij op de PS3 goed, al komt het probleem nu nog maar heel sporadisch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Knap storend, gebruik netflix op m'n PS3, moet ik eerst weer die ratelbak updaten voordat ik netflix kan gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik netflex af gemeld op me samsung tv, ik heb perongeluk op nieuw account gedrukt en zit vast bij kaart nummers invoeren.ik heb geen zin om nog een keer kaart nummers in te voeren voor dit.
hoe kom ik uit het scherm daarvan? weet iemand dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Als je via netflix.com gaat kijken, rechtsboven naar 'Mijn account'. Daar heb je een de optie 'Afmelden op alle apparaten'. Misschien dat dat helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Net Lilyhammer afgekeken, lekkere serie uit het huis van Netflix! *O*
Nog een paar daagjes..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7JYRPs7l.png

*O* *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:41:
hoe krijg ik netflex af gemeld op me samsung tv, ik heb perongeluk op nieuw account gedrukt en zit vast bij kaart nummers invoeren.ik heb geen zin om nog een keer kaart nummers in te voeren voor dit.
Up up down down left right left right up up up up indrukken op je afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

sebastius schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:21:
[...]

Up up down down left right left right up up up up indrukken op je afstandsbediening.
SRSLY?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, natuurlijk niet. Dat is de bekende Konami cheatcode.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
:') guys. Dat is de debug menu voor tv's en de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 11:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:41:
https://support.netflix.com/en/node/8482

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:26
AtleX schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:35:
Nee, natuurlijk niet. Dat is de bekende Konami cheatcode.
Toch wel, ook ik moest dit indrukken om in te kunnen loggen met een bestaand account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

pgs010 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:06:
[...]

Toch wel, ook ik moest dit indrukken om in te kunnen loggen met een bestaand account.
Haha ik dacht eerst ook dat dit een grapje was, maar na even googlen is het inderdaad zo dat een variant van de konami code moet worden ingetoetst bij bepaalde apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:43

Nanax

Ik ben sjaak niet

Werkte inderdaad bij Sony ook met die toetsencombo. Zelfde reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kreeg als Netflix abonnee een uitnodiging in de bus voor het invullen van een enquette. Helaas kom ik niet verder dan het tweede scherm, een 4e (logische) keuze staat er namelijk niet bij ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
sebastius schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:21:
[...]

Fatality 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heb nu ook Suits ontdekt op Netflix, lekker vlotte serie!
Niet te serieus, genoeg om over te kunnen lachen en elke aflevering gebeurt er wel iets en eigenlijk geen cliffhangers. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Quad schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:07:
Heb nu ook Suits ontdekt op Netflix, lekker vlotte serie!
Niet te serieus, genoeg om over te kunnen lachen en elke aflevering gebeurt er wel iets en eigenlijk geen cliffhangers. :D
Cliffhangers komen er wel hoor, al zijn die niet erg :)

*knip*

[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 08-02-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Mx. Alba op 08-02-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bv202 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:36:
[...]

Cliffhangers komen er wel hoor, al zijn die niet erg groot :)

*knip*
Nouja, je kan bij Suits eigenlijk prima aflevering 5 kijken terwijl je aflevering 3 nog niet hebt gezien. In elk geval maakt het heel wat minder uit dan bij de meeste series waar je het echt achter elkaar moet kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Mx. Alba op 08-02-2014 23:44 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Grappig, ik vind het juist top als een serie niet te volgen is wanneer je afleveringen overslaat. Helaas zijn we zo ongeveer door alle topseries heen met een doorlopend verhaal waardoor je al vrij snel op series uit komt met een klein verhaal per aflevering en een heel lichte doorlopende verhaallijn (Person of Interest, Arrow). We laatst The Following gekeken, erg goede serie die soms wat voorspelbaar is maar wel een doorlopend verhaal kent.

Begin Netflix trouwens echt geniaal te vinden (US-versie) nu ik er achter kom dat ik steeds minder zin heb om te de nieuweste series te downloaden en er eigenlijk behoorlijk wat leuks te vinden is wat je met 2 clicks kunt bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000

franssie

Save the albatross

Sinds Netflix NL ben ik ook gestopt met downloaden, heel incidenteel een speciale serie nog maar het gemakt wint het. Bij ebooks moeten ze het nog leren, bij amazon koop ik in 2 minuten een boek, leesklaar. Bij bol.com is mijn vriendin een kwartier of meer bezig om een betaald boek op haar ereader te krijgen ... Dan wordt downloaden weer sneller. Bij kindle en Netflix kan je ook altijd op elk apparaat verder waar je gebleven was, kunnen ze hier in NL ook nog veel van leren.
Ik denk dat gemak het altijd wint van prijs.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ben nu naar Bates Motel aan het kijken. Verassend goede serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bv202 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:27:
het staat sneller op netflix dan ik kan kijken als ik het zelf download (had hem ook even laten liggen). In maart meen ik seizoen 2 op de usa tv. Collega van mij is er helemaal weg van, maar wij ronden eerst wat andere zaken af voordat we deze meepakken (staat wel bovenaan).

Eerst nog 4 episodes van jericho kijken (we herkijken hem voor de 3e keer), daarna hebben we alleen nog grimm en dan kan bates motel er mooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik moet nog 6 afleveringen van House of Cards bekijken, ik haal dat niet voor de 14de...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Bv202 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:27:
Hmm. Niet op Nederlandse Netflix zo te zien? Misschien als ze klaar zijn met uitzendingen op Nederland 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Rockvee2 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:52:
Ik moet nog 6 afleveringen van House of Cards bekijken, ik haal dat niet voor de 14de...
Seizoen 2 staat de 15e of later heus nog wel op Netflix.
Overigens hoorde ik het vandaag voorbij komen op de radio waarin House of Cards werd besproken en dat het echt ook volgens recensies een hele goede serie is, gewoon een met een andere benadering van het Amerikaanse witte huis. Ik ben zeer benieuwd! *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Rockvee2 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:52:
Da's het mooie van Netflix, ik moet zelfs nog beginnen aan HoC en kom hier de komende tijd nog niet aan toe, omdat ik andere series eerst nog wil afkijken.
Nou, dan over een maand of 2 maar :) .
Dit is zo'n populaire serie én tevens een Netflix produktie (= niet gebonden aan een licentie), ik verwacht niet dat Netflix deze serie er afhaalt, tenzij de kijkcijfers ineens drastisch dalen.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 11-02-2014 06:17 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
franssie schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:14:
Sinds Netflix NL ben ik ook gestopt met downloaden, heel incidenteel een speciale serie nog maar het gemakt wint het.
Dit. Sinds september heb ik volgens mij geen enkele serie meer gedownload. Door netflix is het aanbod heel erg groot waardoor als ik een serie wil kijken ik eerst op netflix kijk en daarna pas wat zou gaan downloaden. Het enige wat ik nog verwacht te downloaden zijn series van HBO en als die eens met een fatsoenlijke online-only optie komen hoeft dat ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
Ik gebruik netflix op de pc en op mijn samsung es 6710 (2012 model). Op de pc kan ik zo switchen tussen profielen. Hoe moet dit op de tv? Kan het nergens vinden.

Info:
Netflix versie 3.1.3
Uibuild: release-56

Deze info heb ik verkregen door in de netix app de volgende knoppen in te drukken op de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Dacuuu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:30:
Ik gebruik netflix op de pc en op mijn samsung es 6710 (2012 model). Op de pc kan ik zo switchen tussen profielen. Hoe moet dit op de tv? Kan het nergens vinden.

Info:
Netflix versie 3.1.3
Uibuild: release-56

Deze info heb ik verkregen door in de netix app de volgende knoppen in te drukken op de afstandsbediening.
Staat deze optie niet in het balkje waarmee je kan zoeken? Uit mijn hoofd de meest rechtse optie. Enne, als ik Netflix op mijn panasonic opstart wordt de keuze gesteld met welk account ik wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

Sangroid schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:08:
[...]

Staat deze optie niet in het balkje waarmee je kan zoeken? Uit mijn hoofd de meest rechtse optie. Enne, als ik Netflix op mijn panasonic opstart wordt de keuze gesteld met welk account ik wil kijken.
voor zover ik weet is die optie (wisselen tussen profielen) er nog niet bij de 2012 modellen. Hij pakt dus altijd het hoofdprofiel.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:12
Balen,

er een update geweest van de android app, staat de ondertiteling linksboven?

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000

franssie

Save the albatross

haha, ja hier ook - zal wel weer goedkomen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja, dat viel mij gisterenavond ook al op. Oeps! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerebeest
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-08 14:51
Het is toch knap irritant die ondertitels bovenin...
Regelmatig dat de tekst wegvalt tegen de bewolkte (dus witte) achtergrond... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dat met die ondertiteling (What's in a name, het zijn boventitels in dat geval) heb ik op m'n ATV3 ook al wel eens gezien. Het is per film/serie dan anders ingesteld door Netflix en heeft IMHO weinig te maken met de Android APP (Tezijn m'n ATV3 van z'n geloof gevallen is en Android is gaan draaien in plaats van iOS :+ ).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen jullie eens een titel noemen waar dat probleem met de subs is? Dan test ik even mijn apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Alle films series die ik vandaag op mijn mobiel aangezet heb. O.a. Merlin en pulp fiction. Maar ligt gewoon aan de android app.

Op TV is het gewoon goed, en pulp fiction was ik al aan begonnen voor de app update en moest ik toen pauzeren en dus later weer aangezet.

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-02-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

• Bij m'n ATV3 komt in geval "Pulp Fiction" het allereerste eerste regelblok met ondertiteling in de film aan de bovenkant uit, daarna komt alles weer keurig onderin te staan.
  • Op M'n Huawei Ascent P6 /Anroid 4.2.2 met de laatste Netflix applicatie (3.2.0) blijft alles aan text inderdaad bovenin "hangen" :+
  • M'n iPhone5/iOS 7.04 met Versie 5.1.2 van de App laat alles keurig beneden staan net zoals m'n iPad2.
Lijkt inderdaad deze keer wel een Android Issue te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Laatst online: 18:48
Gisteren waren bij mij op de Xbox360 de ondertitels zwart na een update van de applicatie (terwijl dit op de PC en ipad onder dezelfde profielen wel goed was - ook het wijzigen van de kleur van de OT werkte niet) : vandaag is de ondertiteling gelukkig gewoon weer "wit" van kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 16-09 12:34

iChaos

It's Lupus.

Hier ook de tekst linksboven, bijv. in S01E01 van Orange is the new Black. Irritant is ook dat als ik de ondertitelingtaal op Engels zet hij wel op zijn normale plek staat, maar het geluid dan opeens weg is. Heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Hier had ik paar dagen geleden al last van op de PS3 toen ik naar Taken ging kijken. Andere films had ik het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Op de surface RT van mijn vriendin valt de ondertiteling af en toe weg, maar is ook zo weer terug. Bij Engelse series geen probleem, maar we kijken ook the Bridge en The Killing. Iemand een idee waar dit aan ligt? Gebeurt zowel in de app als op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hoe laat is House of Cards S02 beschikbaar in NL?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Phyxion schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:21:
Hoe laat is House of Cards S02 beschikbaar in NL?
Voor dit soort vragen moet je toch echt bij Netflix zijn, niet hier op het forum. En een beetje zoeken kan ook geen kwaad:
https://twitter.com/NetflixNL ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het ondertitelingsgedoe in de android app is met de laatste update weer opgelost (bij mij).

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33
hmm heb ik net een chromecast om netflix te kijken, krijgen we dit gedoe:
http://www.netflix-nederl...via-chromecast-te-kijken/
De Chromecast is een klein apparaatje wat er voor zorgt dat je in het geval van Netflix films en series naar je televisie kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. Apple heeft iets soortgelijks: Apple TV. Officieel is de Chromecast nog niet beschikbaar in Nederland en daar zit nu net de crux. Androidworld nam contact op met klantenservice van Netflix en daar kregen zij bevestigd dat Netflix niet meer ondersteund wordt door de Chromecast in Nederland, omdat de dongle hier nog niet te koop is.

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Nu is het wachten tot de wereldwijde release van de chromecast. Dit is echt heel erg zuur!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33
Pikkemans schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:09:
Nu is het wachten tot de wereldwijde release van de chromecast. Dit is echt heel erg zuur!
Mogelijkheid om in de router zoiets te voorkomen?

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Tito129 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:02:
hmm heb ik net een chromecast om netflix te kijken, krijgen we dit gedoe:
http://www.netflix-nederl...via-chromecast-te-kijken/

[...]
Als je in de reacties onder het artikel op AndroidWorld kijkt en de links volgt, dan zie je dat het nog onduidelijk is of Netflix wel of niet werkt. Bij sommige mensen werkt het nog wel. Sterker nog, bij de auteur van dat artikel werkt er slechts een van zijn twee Chromecasts niet, de andere nog wel.

AP en Nu.nl hebben het bericht in ieder geval niet geplaatst, omdat ze geen bevestiging krijgen. Ik zou even afwachten, voordat je de Chromecast vooralsnog opgeeft...

Edit: Zojuist mijn Chromecast getest (i.c.m. Android-telefoon) en alles werkt nog prima.
Edit 2: En het artikel klopt inderdaad niet, Chromecast en Netflix werken gewoon. Zelfs Arnoud komt tot die conclusie:
@arnoudwokke: het klopt iig niet. Gast die hen heeft getipt heeft het zelf ook al weer werkend.

[ Voor 43% gewijzigd door DarkFly op 13-02-2014 14:26 ]

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Niet ondersteund betekent niet niet werkend. Dat betekent gewoon je zoekt het zelf maar uit en als het niet werkt doen we niets om je te helpen het werkende te krijgen.

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Teckna schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:33:
Niet ondersteund betekent niet niet werkend. Dat betekent gewoon je zoekt het zelf maar uit en als het niet werkt doen we niets om je te helpen het werkende te krijgen.
Inderdaad en volgens mij gaat AndroidWorld hier ook mee de mist in. Netflix i.c.m. Chromecast lijkt - in tegenstelling tot wat AndroidWorld roept/riep - wel degelijk nog gewoon te werken.

Ze hebben Netflix om een reactie gevraagd toen ze bericht kregen dat het niet meer zou werken. Netflix zal toen hebben aangegeven dat ze de Chromecast officieel niet ondersteunen. Wat ook wel logisch is, aangezien deze officieel niet uit is in Nederland. Vervolgens heef AndroidWorld aan die mededeling weer de (onjuiste) conclusie verbonden, dat alles niet meer zou werken. Ze vergeten daarbij inderdaad dat niet ondersteund niet meteen betekent dat het niet werkt.

[ Voor 42% gewijzigd door DarkFly op 13-02-2014 15:13 . Reden: Formulering aangepast. ]

• polopolo150
Maar dan is het dus, In tegenstelling tot wat eerder in dit topic is gemeld, wel mogelijk om vanuit Nederland zonder poespas Chromecast te gebruiken?

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Waarschijnlijk is het vals alarm. Misschien heeft het tijdelijk bij een kleine groep mensen na de update niet gewerkt. Er kunnen verschillende oorzaken zijn.

Maar de chromecast word officieel niet ondersteund in NL. Dus ook Netflix word officieel niet ondersteund op een chromecast in NL. Het zelfde als dat youtube ook niet officieel ondersteund word op een chromecast in NL.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
polopolo150 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:53:
Maar dan is het dus, In tegenstelling tot wat eerder in dit topic is gemeld, wel mogelijk om vanuit Nederland zonder poespas Chromecast te gebruiken?
Inderdaad. Het werkt nog steeds prima. Geen idee waar dat verhaal uiteindelijk vandaan komt, maar zelf heb ik twee Chromecasts die beide op build 15250 zitten en waarbij Netflix nog uitstekend werkt. Waarschijnlijk is er gewoon een storing geweest en heeft iemand het wat groter gemaakt dan het is.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wybo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:02:
Het ondertitelingsgedoe in de android app is met de laatste update weer opgelost (bij mij).
Hier ook. Doen ze goed!!! (én snel).

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:24
Wat ik nou echt jammer vindt aan Netflix: ik luister graag het muziekje vaak op het einde van een aflevering van in dit geval Breaking Bad dat ik volg.
De enige optie om het muziekje op het einde volledig af te luisteren is te kiezen voor "fullscreen afsluiten", en dan speelt hij het volledig af (tenminste: dat werkte vorige keer in ieder geval).
Waarom zou het niet omgekeerd kunnen dat je het muziekje standaard volledig laat afspelen, en een knop krijgt met "direct naar de volgende aflevering"?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 13-02-2014 21:23 ]

• Zingo
  • Laatst online: 14-09 21:37
Zaterdag begint seizoen 2 van House of Cards. En in plaats van 13 weken moeten wachten op het einde zijn we na 13 dagen al klaar! Toppie, ik kan dus gewoon 13 dagen lang genieten van die serie :D. Lang leven Unblock us daarvoor trouwens, want ik heb geen idee wanneer Nederland aan de beurt is.

• calvinturbo
  • Laatst online: 06-09 00:35
Zingo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:41:
Zaterdag begint seizoen 2 van House of Cards. En in plaats van 13 weken moeten wachten op het einde zijn we na 13 dagen al klaar! Toppie, ik kan dus gewoon 13 dagen lang genieten van die serie :D. Lang leven Unblock us daarvoor trouwens, want ik heb geen idee wanneer Nederland aan de beurt is.
Goede kans dat het gelijk beschikbaar is in NL, dat is juist het voordeel van Netflix produced series!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Morgenochtend 11:00 in Nederland. Dus die unblock onzin heb je niet nodig :)

Haters everywhere but I don’t really care

• calvinturbo
  • Laatst online: 06-09 00:35
matthijst schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 21:46:
Morgenochtend 11:00 in Nederland. Dus die unblock onzin heb je niet nodig :)
Zag dat inderdaad ook net op Twitter.
Dat wordt morgenavond kijken dus O-)

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Morgen vanaf ongeveer 11 uur is ook House of Cards seizoen 2 in NL beschikbaar.

Bron: https://twitter.com/NetflixNL

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waarom precies in 13 dagen?
Voor dat ik maandag weer moet werken verwacht ik ze wel gekeken te hebben eigenlijk :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik ben denk ik ook in een dag of 2 klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:36
En het tweede seizoen staat erop! Dat wordt kijken vanavond 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Supersymmetry op 14-02-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vozze schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 19:06:
[...]

Inderdaad. Het werkt nog steeds prima. Geen idee waar dat verhaal uiteindelijk vandaan komt, maar zelf heb ik twee Chromecasts die beide op build 15250 zitten en waarbij Netflix nog uitstekend werkt. Waarschijnlijk is er gewoon een storing geweest en heeft iemand het wat groter gemaakt dan het is.
Ha fijn, ik schrok al even flink. Ik gebruikt mijn cromecast 90% van de tijd voor Netflix en heb geen andere mogelijkheid dit op mijn tv te kijken. Zo'n actie zou (tijdelijk) einde abonnement voor mij kunnen betekenen.

- edit -

Ik kan me ook vinden in de opmerking "Sinds ik Netflix heb download ik niets meer" liefst kijk ik ook legaal.
Alleen ik heb een groot deel van de films al gezien, en door mijn downloadverleden volgens mij ook een voorsprong op nieuwe titels die toegevoegd gaan worden. 'k Denk dat films downloaden / bioscoopbezoek en Netflix daarom voor mij naast elkaar blijven bestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 14-02-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
Weer flink wat nieuwe films erbij gekomen!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
weststar schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:20:
Weer flink wat nieuwe films erbij gekomen!
Een super update is dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:57:
[...]

Ha fijn, ik schrok al even flink. Ik gebruikt mijn cromecast 90% van de tijd voor Netflix en heb geen andere mogelijkheid dit op mijn tv te kijken. Zo'n actie zou (tijdelijk) einde abonnement voor mij kunnen betekenen.

- edit -

Ik kan me ook vinden in de opmerking "Sinds ik Netflix heb download ik niets meer" liefst kijk ik ook legaal.
Alleen ik heb een groot deel van de films al gezien, en door mijn downloadverleden volgens mij ook een voorsprong op nieuwe titels die toegevoegd gaan worden. 'k Denk dat films downloaden / bioscoopbezoek en Netflix daarom voor mij naast elkaar blijven bestaan.
Kijken via Netflix is veel fijner dan downloaden maar zolang het aanbod zo blijft achterlopen (met uiteraard House of cards als uitzondering) zal ook ik gewoon blijven downloaden.

Ik zou bv best wel iets van 100,- per maand willen betalen als ik daarmee alles kan kijken wat er uit komt.
Dus series zodra ze op tv zijn geweest of films zodra ze op BR uit zijn. Helaas gaat dit nooit gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Kijken via Netflix is veel fijner dan downloaden maar zolang het aanbod zo blijft achterlopen (met uiteraard House of cards als uitzondering) zal ook ik gewoon blijven downloaden.

Ik zou bv best wel iets van 100,- per maand willen betalen als ik daarmee alles kan kijken wat er uit komt.
Dus series zodra ze op tv zijn geweest of films zodra ze op BR uit zijn. Helaas gaat dit nooit gebeuren :(
Wat maakt het uit om "achter te lopen"? Er is zeer ruim voldoende materiaal beschikbaar op Netflix dat ik nog niet gezien heb of dat ik nog een keer wil zien om mij zoet te houden.

Het enige wat jammer is, is de afwezigheid van HBO-series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Het aanbod met netflix groeit elke week behoorlijk. Ik kijk serie per serie en af en toe een film. Ben zeer tevreden. Het is goedkoper dan tv royaal bij de upc waar je niks aan hebt en dd5.1

Met downloaden loop je natuurlijk voor. Maar heb je ook echt tijd om het allemaal te kijken? Of is het gewoon het idee dat je de nieuwste van de nieuwste aflevering al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:31:
[...]

Wat maakt het uit om "achter te lopen"? Er is zeer ruim voldoende materiaal beschikbaar op Netflix dat ik nog niet gezien heb of dat ik nog een keer wil zien om mij zoet te houden.

Nou het maakt niet uit om achter te lopen maar op het moment dat je al voor loopt (zoals velen serie fans, ook hier op tweakers). Is het natuurlijk lastiger om te stoppen met kijken en dan over 3 jaar maar te hopen dat alles er wel op staat.

Ook heb je het feit van de spoilers natuurlijk, als mijn vrienden wel door kijken en het er over hebben maar ik zit te wachten op de mogelijke Netflix release zou ik wat kunnen opvangen en dat verpest het uiteindelijke kijken weer.
Hellboy! schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:44:
Het aanbod met netflix groeit elke week behoorlijk. Ik kijk serie per serie en af en toe een film. Ben zeer tevreden. Het is goedkoper dan tv royaal bij de upc waar je niks aan hebt en dd5.1

Met downloaden loop je natuurlijk voor. Maar heb je ook echt tijd om het allemaal te kijken? Of is het gewoon het idee dat je de nieuwste van de nieuwste aflevering al hebt?
Ja hoor is prima tijd voor, naast werken en een sociaal leven is er nog tijd zat over.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 15-02-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Vanaf 7 maart schijnen alle seizoenen (als director's cut zelfs!) van Star Wars The Clone Wars op Netflix te komen samen met een exclusief seizoen. Bron. Dat dankzij de Disney deal natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaFrenk op 15-02-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mx. Alba schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:31:
[...]

En dat is dan ook precies weer het nadeel van Netflix. Kijk, ik wil best een X euro per maand betalen, geen enkel probleem. Maar dan verwacht ik wel dat ik ook alles kan kijken wat ik wil en niet maar 90%, dan blijf je met hetzelfde zitten. Netflix werkt prima, maar HBO is gewoon een must-have. Desnoods is het een optie voor 2€ de maand extra, prima. Maar helemaal niet, dat is gewoon jammer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HBO is zelf een aanbieder in Nederland. Ze hebben hier een semi-concurrerende dienst. Netflix wil heel graag die dingen uitzenden, maar HBO wil dat niet.

http://www.bnr.nl/nieuws/...voor-netflix-in-nederland
Joris Evers van Netflix: "HBO is een eigen kanaal, een eigen streamingdienst. Dat is een concurrent van ons en wij voor hen. Zij zullen ons geen titels en licentie geven."

[ Voor 47% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-02-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:34:
Kijk, ik wil best een X euro per maand betalen, geen enkel probleem. Maar dan verwacht ik wel dat ik ook alles kan kijken wat ik wil en niet maar 90%, dan blijf je met hetzelfde zitten.
Ik vind dit soort reacties wat apart, hoe kan nu 100% van al het aanbod erin zitten. Jij wilt hbo erbij, ik wil alles van de bbc erbij en mijn moeder wil jaren 60 series er allemaal in. Dat gaat never nooit niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:11:
[...]

Ik vind dit soort reacties wat apart, hoe kan nu 100% van al het aanbod erin zitten. Jij wilt hbo erbij, ik wil alles van de bbc erbij en mijn moeder wil jaren 60 series er allemaal in. Dat gaat never nooit niet werken.
Niet voor het bedrag wat het nu kost nee (ook niet als je voor 2,- HBO toevoegt).
Voor hogere bedragen is dat prima te doen, desnoods met reclame vooraf.

Misschien is de jaren 60 niet helemaal realistisch maar alles van het "uitzending gemist" tijdperk (en concurrerende diensten in het buitenland) is heus wel te doen.

Bij mij zit het nu in ieder geval niet standaard in mijn maandelijkse kosten, puur en alleen omdat het aanbod nu gewoon te achterhaald is naar mijn smaak.

Donderdag heb ik mijn abonnement verlengd met een maandje zodat ik house of cards kon kijken maar direct ook weer opgezegd. Wederom verlengen zal ik pas doen als Orange is the new black komt. De rest ken ik al of interesseert me niet.

Edit: Ik hoor trouwens wel van collega's dat het aanbod van Netflix Kids prima op orde is, ik ken er een paar die hun kinder pakket bij Ziggo hebben opgezegd nu ze toch Netflix kids hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 15-02-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

HBO en Netflix zijn concurrenten, het lijkt erop dat sommigen hier dit niet (willen) begrijpen? 8)7 Of iig niet begrijpen dat content van beide aanbieders NOOIT binnen één en dezelfde dienst te verkrijgen zullen zijn
Ik zou ook wel alles willen zien, maar voor die 8 euro per maand blijf ik wél realistisch: alles zien is simpelweg niet mogelijk, maar Netflix doet wel ontzettend hard hun best om een zo gevarieerd mogelijk aanbod aan hun abonnees voor te schotelen. Hier zit oude content tussen, maar zeker ook nieuwere content.
En nee, geen HBO... (zucht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:04
Ik ben in bezit van een Amerikaans account (netflix 12 month gift codes FTW). Er is alleen geen mogelijkheid om dingen in mijn lijst te zetten als ik op de Nederlandse Netflix kijk. Ik heb nu een hoop series en films die ik nog wil kijken maar ik vergeet ze elke keer. Iemand een tip om ze toch op te slaan en later te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

KillerBee schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:33:
HBO en Netflix zijn concurrenten, het lijkt erop dat sommigen hier dit niet (willen) begrijpen? 8)7 Of iig niet begrijpen dat content van beide aanbieders NOOIT binnen één en dezelfde dienst te verkrijgen zullen zijn
Ik zou ook wel alles willen zien, maar voor die 8 euro per maand blijf ik wél realistisch: alles zien is simpelweg niet mogelijk, maar Netflix doet wel ontzettend hard hun best om een zo gevarieerd mogelijk aanbod aan hun abonnees voor te schotelen. Hier zit oude content tussen, maar zeker ook nieuwere content.
Is niet helemaal waar. Er staan ook HBO documentaires op Netflix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
KillerBee schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:33:
Er zou iets moeten komen waarin Netflix, HBO, Showtime, Starz, bcc, lokale content (Nederlandse zenders in dit geval) en films samen komen.

Dat zou dan onder verdeeld kunnen worden in meerdere abonnementen, soort blokken systeem.
Betaal je 7,99 dan krijg je het basis pakket. Betaal je 10,- extra krijg je Showtime erbij, weer een paar euro extra krijg je Nederlandse content, weer 15,- krijg je HBO, nog eens 20,- krijg je FoxSpots enz enz.

Het gegeven van "je tv aanzetten om 20:30 en die bepaalde serie kijken" is gewoon enorm aan het verouderen. De zenders willen dit alleen nog niet echt zien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Donstil schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:40:
[...]

Er zou iets moeten komen waarin Netflix, HBO, Showtime, Starz, bcc, lokale content (Nederlandse zenders in dit geval) en films samen komen.

Dat zou dan onder verdeeld kunnen worden in meerdere abonnementen, soort blokken systeem.
Betaal je 7,99 dan krijg je het basis pakket. Betaal je 10,- extra krijg je Showtime erbij, weer een paar euro extra krijg je Nederlandse content, weer 15,- krijg je HBO, nog eens 20,- krijg je FoxSpots enz enz.

Het gegeven van "je tv aanzetten om 20:30 en die bepaalde serie kijken" is gewoon enorm aan het verouderen. De zenders willen dit alleen nog niet echt zien helaas.
Dat "Blokken" systeem heeft ZIggo nu (bijvoorbeeld) ook en daar ben je helaas ook verplicht om een "TV Extra" abo af te sluiten als je sommige combinaties wil maken. Een utopie zou zijn als je gewoon aan kon geven pèr zender of je die zender in je pakket zou willen en er ook naar ratio naar zou kunnen/gaan betalen.

Ik heb hier thuis:
  1. ZIggo TV-Extra
  2. HBO
  3. Netflix
En dan nog kom ik eigenlijk zaken te kort doordat ik komend seizoen óók graag het Moto-GP circus wil blijven volgen en daar dus eigenlijk een Sport-1 Abo voor dien te gaan nemen (BBC heeft de rechten niet meer).

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 15-02-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:45:
[...]

Dat "Blokken" systeem heeft ZIggo nu (bijvoorbeeld) ook en daar ben je helaas ook verplicht om een "TV Extra" abo af te sluiten als je sommige combinaties wil maken. Een utopie zou zijn als je gewoon aan kon geven pèr zender of je die zender in je pakket zou willen en er ook naar ratio naar zou kunnen/gaan betalen.

Ik heb hier thuis:
  1. ZIggo TV-Extra
  2. HBO
  3. Netflix
En dan nog kom ik eigenlijk zaken te kort doordat ik komend seizoen óók graag het Moto-GP circus wil blijven volgen en daar dus eigenlijk een Sport-1 Abo voor dien te gaan nemen (BBC heeft de rechten niet meer).
Ja klopt met Ziggo extra, HBO en Netflix kom je al een heel eind maar moet je helaas alsnog kijken wanneer de zenders het willen.

Pagina: 1 ... 34 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.