Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:10:
Vandaag gezien op Netflix US dat Revolution ook al naar NL was vertaald. Dus wellicht binnenkort in het NL aanbod? Afgelopen maandag was de laatste aflevering van seizoen 1 op Veronica.
Ik denk dat we er dan inderdaad van uit kunnen en moeten gaan dat deze ook in Netflix NL beschikbaar komt. Goede zaak!

Ik kwam ook al 24 in het Nederlands vertaald (omschrijving) tegen in Netflix USA.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Yzord schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:17:
Iemand enig idee hoe lang een 12 maanden code geldig is? Ik heb alleen een code, maar niet echt een houdbaarheidsdatum :)
Ik zou hem snel activeren... Tenzij je hem zelf bij een tv ofzo hebt gekregen. De code werkt zolang hij werkt, zelfs geen garantie dat hij echt 12 maanden blijft werken, Netflix kan er zo een stokje voor steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Opvallend dat Modern family wel op Netflix NL is, maar niet op Netflix US. Net als The Hobbit wel in de UK te zien is, maar niet in NL en US.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Mx. Alba schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:24:
[...]

En inderdaad, als er op de doos staat dat hij Netflix ondersteunt dan moet hij dat natuurlijk ook wel daadwerkelijk doen. Anders gewoon retour winkel wegens niet voldoen aan de geadverteerde verwachting.
Netflix staat niet op de doos. Wel in de technische specificaties op het Internet.
Er zit geen update-mogelijkheid in de settings voor een app zoals dat wel is voor een firmware-uipdate.
Of wissen en opnieuw downloaden van een app.
Retour winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaFrenk schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:12:
Hmm. Bij mij is ineens de recent toegevoegd categorie verdwenen op de ps3 en de Android app. Bij anderen ook?
Die is bij mij al vrij lang weg....

ik gebruik nu echt handmatig dit:
http://movies.netflix.com...y?nRR=arrivalDate&nRT=all

Maar dat werkt dus niet binnen apps ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyuilp
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
http://www.flixfilms.nl/

The Avengers is inmiddels toegevoegd aan het aanbod, dank u Netflix :-)

Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Dexter heeft hier ook via de PS 4 een erg slechte beeldkwaliteit.
Rest is wel goed.

Jammer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
Mick1990 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:07:
Netflix heeft wel interessante documentaires zeg :o

Gisteravond Forks over Knives gekeken. Ik kan iedereen echt aanraden om het te kijken! Het gaat over onze voeding en de relatie tussen verschillende dodelijke ziektes en/of aandoeningen. Je ziet ook meteen wat voor invloed bepaalde campagnes hebben van overheden en/of voedingsinstanties: "een glas melk bij het ontbijt is goed".
Ook een stuk gekeken maarja elke documentaire over voeding zegt weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Marc3l schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:24:
[...]

Ook een stuk gekeken maarja elke documentaire over voeding zegt weer wat anders.
Netflix heeft sterke documentaires inderdaad

We Are legion
We a're not broke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

We appreciate your interest and continued use of the Netflix service. Our records indicate that a Netflix Gift Subscription that you redeemed was disputed and therefore payment for the Gift Subscription was denied to Netflix. Due to non-payment of the Gift Subscription, this account has been cancelled.
Helaas :( Die 25 euro voor een 12 month gift was dus iets te mooi om waar te zijn. Heeft helaas maar een week gewerkt.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Bergie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:59:
[...]

Helaas :( Die 25 euro voor een 12 month gift was dus iets te mooi om waar te zijn. Heeft helaas maar een week gewerkt.
Was dit een code afkomstig hier van tweakers V&A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
Bergie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:59:
[...]

Was dit een code beginnend met een 'S' ? [edit]: bedoelde '3', foutje
De mijne gaat over 3 dagen in als het goed is, zit nu nog op een 3 maanden promo code.

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 24-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

underworld202 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:26:
[...]
Was dit een code afkomstig hier van tweakers V&A?
Nope, via ebay
sverzijl schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Was dit een code beginnend met een 'S' ?
De mijne gaat over 3 dagen in als het goed is, zit nu nog op een 3 maanden promo code.
Nee, begon met GB

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 12:04
Dat houdt in dat de code carded is. Dwz dat die gekocht is met gestolen creditcards. Waarschijnlijk zijn er meer van deze in omloop en is de kans aanwezig dat hetzelfde euvel bij andere mensen gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, zie ook de topicwarning denk ik dan. Bij dergelijke 'omwegen' loop je simpelweg het risico dat je gewoon je geld kwijt bent.

Nog wel even via eBay een review achterlaten als de verkoper niet al lang verdwenen is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Mijn code begon met een 3 en werkte dan ook gelijk !, via een Tweaker dat leek me save inplaats van Ebay / MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ja dit was ook een risico natuurlijk. Zal er ook niet wakker van liggen verder hoor :)
Heb de verkoper nog wel even een bericht via ebay gestuurd maar ga er vanuit dat dit niks meer oplevert.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb je daar nog paypal bescherming of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De bovenstaande discussie over een gefaalde Netflix gift card purchase zal ik laten staan als waarschuwing voor anderen: All gift cards are not created equally! De meeste zijn "grijs" (gratis Netflix abo's die bij televisies of mediaspelers horen), sommige zijn "zwart" (gift cards gekocht met gestolen creditcards) en van tevoren weet je niet wat voor vlees je in de kuip hebt. Hier is nu denk ik wel genoeg over gezegd. Heel sneu voor Bergie uiteraard en ik hoop dat hij zijn geld kan terugvangen - maar laat het leergeld zijn voor ons allen en laten we er verder niet meer over praten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Misschien ook voor iedereen handig om te weten:

- Codes die beginnen met een G zijn giftcodes die zijn gekocht via een bestaand account. Meestal dus met gestolen creditcard informatie in de US. Vanzelfsprekend is het niet toegestaan om deze codes te kopen en is de kans groot dat je account geblokkeerd wordt. Je kunt deze codes vaak herkennen als in de advertentie nadrukkelijk staat 'US Gift code' of als in de advertentie staat dat je hem moet activeren via een Amerikaanse proxy of VPN. En wees zelf ook reëel: een Gift code voor 12 maanden kost €96; niemand is zo gek genoeg om deze aan te bieden voor veel minder. Ook daar aan zou je al kunnen zien dat het mogelijk om gestolen codes gaat.

- Codes die beginnen met een 3 zijn promotiecodes die je vaak krijgt bij bijvoorbeeld een nieuwe TV. Deze codes werken gewoon wereldwijd en hoef je dus niet te activeren met een proxy of VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zou Netflix ook nog ooit concertregistraties aan kunnen/mogen/willen gaan bieden of moet ik daar écht niet op gaan rekenen?

Zou ik persoonlijk eigenlijk een érg goede toevoeging vinden op 't huidige aanbod terwijl ik met 't huidige aanbod ook al erg content ben.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ja, muziek mis ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Mx. Alba op 25-01-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de usa versie zit wel wat aan concerten, maar niet bijster veel. Denk dat het de komende tijd in iedergeval niet gaat komen. Jammer, had dat wel graag gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:06
Michael Jackson This is It staat wel op de Nederlandse Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:13
Ondertiteling in de USA Netflix werkt weer. Ligt het aan Netflix of de PS3, dat er af en toe geen ondertitels zijn?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:02
Poulske schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:37:
Michael Jackson This is It staat wel op de Nederlandse Netflix.
Klopt, maar dit is inderdaad gewoon een docu. Geen concert registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb nu netflix, maar hoeveelheid content valt me erg tegen, kon niet eens 1 film vinden die ik leuk vond, zaten er enkele bij maar die had ik onlangs nog gezien.

Alle content is toch zichtbaar als je via genres de categorie bekijkt?
Zijn 53 sci-fi films, dat vind ik erg mager, had honderden films verwacht, was mijn verwachting te hoog of doe ik iets fout?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:04:
Alle content is toch zichtbaar als je via genres de categorie bekijkt?
nee, maar voor de nl omgeving is het denk ik wel redelijk dekkend. De USA en zeker ook Canada netflix hebben wel heel veel sf. Dus het aanbod heeft netflix wel, maar in Nederland is sf lastig, zie je ook bij boeken. Ik lees veel sf en lees eigenlijk alleen dat genre in het engels omdat er gewoon amper wat vertaald wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:07:
[...]

nee, maar voor de nl omgeving is het denk ik wel redelijk dekkend. De USA en zeker ook Canada netflix hebben wel heel veel sf. Dus het aanbod heeft netflix wel, maar in Nederland is sf lastig, zie je ook bij boeken. Ik lees veel sf en lees eigenlijk alleen dat genre in het engels omdat er gewoon amper wat vertaald wordt.
Heb het over netflix die voor Nederland bedoeld is, zover ik weet is niet toegestaan om usa versie te gebruiken?

Sci-fi was maar voorbeeldje, alle categorieën zijn bijna leeg.

Thrillers heeft 60 films, komedie heeft wat meer films, maar zitten ook tekenfilms tussen, komedie genre zijn eigenlijk 4 categorie bij elkaar plus ook nog wat tekenfilms.

Als dit het is dan is netflix niks voor mij, of moet nog even paar jaar wachten. Had eigenlijk beetje spotty achtige hoeveelheden verwacht, dus bergen met oude films maar ook nieuwste. Hebben ook soms maar enkel deel uit serie, zoals resident evil of lord of the rings, niet eens alle delen uit de trilogie.

[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 26-01-2014 10:47 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Netflix is alleen interessant voor series en eigen content in Nederland. Maar hier een tip. Gewoon geen zorgen maken om nummers en begin gewoon een serie of film. Als je achterkomt dat er helemaal niks meer voor jou is, dan is Netflix niks voor jou. Ik doe nu precies hetzelfde en Netflix is nu mijn enigste manier om tv te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:17
Nog iets dat ik normaal niet zou kijken, maar werd er door Netflix op gewezen IMDB: Pumping Iron (1977) - oude docu, waarin Schwarznegger en anderen gevolgd worden tijdens de Mister Universe en Mister Olympia competities van 1975. Ook leuk als je niet van bodybuilden houdt.

@polopolo: dat heb ik nu ook, heb geen tv-abonnement meer. Kijk veel naar de publieken via de NPO-app (live en terugkijken, vooral nieuws- en achtergronden), entertainment bijna alleen via Netflix.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:24
Wat me nog steeds tegen staat, je betaald meer dan een US account, en we krijgen hier maar een fractie van het aanbod zoals in de US,
Netflix zou eigenlijk de abbo kosten flink moeten verlagen vanwege het magere aanbod.

Netflix weet dat ook wel, vandaar dat ze waarschijnlijk het oogluikend toestaan om met een US account te kunnen kijken.

of het magere aanbod te maken heeft met het (moeten) leveren van ondertitels bij het aanbod, is niet duidelijk, maar lijkt wel het meest logische.
Ik zou het niet erg vinden om aanbod te kijken zonder ondertitels, deze lijdt voor mij af, en kan vaak een verkeerde vertaling geven.(zeker bij grappen)
laten ze maar bij Netflix het meer aanbod geven met duidelijkheid dat er voor deze film of aflevering nog geen NL ondertitels beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Het in ogen van sommige "magere" aanbod is al zo vaak besproken hier: gaat om rechten, geen bal te maken met ondertitels. Binnen Europa is het nou eenmaal moeilijk om dekkende contracten af te sluiten voor Netflix. Netflix pretendeert niet het nieuwste van het nieuwste of het grootste aanbod te hebben, het zal inderdaad nooit kunnen opboksen tegen downloaden uit twijfelachtige bron - maar dat is dan ook appels met peren vergelijken.

Er zijn genoeg gebruikers die er tevreden mee zijn, zo'n dienst moet ook de kans krijgen zich te ontwikkelen en een betalend klantenbestand op te bouwen. Zelf heb ik die kosten er graag voor over, het is nog steeds goedkoper dan het tv-abonnement dat ik al een dik jaar niet meer heb :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

polopolo150 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:24:
Netflix is alleen interessant voor series en eigen content in Nederland. Maar hier een tip. Gewoon geen zorgen maken om nummers en begin gewoon een serie of film. Als je achterkomt dat er helemaal niks meer voor jou is, dan is Netflix niks voor jou. Ik doe nu precies hetzelfde en Netflix is nu mijn enigste manier om tv te kijken.
Daar ben ik nu al achter, netflix is niks voor mij, totaal niet wat ik dacht wat het was. Sommige series zijn ook niet compleet, vind het echt heel erg slecht voor betaalde dienst, ga ook gelijk weer opzeggen. Videoland heeft nog groter aanbod, betaal je maar 2 euro meer maar heb je garandeert alle nieuwste films die op dvd uit zijn en ook series.

Videoland
Thriller 944 films
sci-fi 170 films
Avontuur 145 films (bij netflix is deze genre samen met scifi)

Wie weet in de toekomst, maar voor nu is het voor mij in ieder geval niks.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix is super en wordt steeds beter in Nederland. Alleen is het soms lastig om uit het enorme aanbod wat te vinden, zeker als je ook internationaal kijkt.

Welke sites gebruik jij het meest om het aanbod in de gaten te houden voor alle pareltjes? Naast de automatische aanbevelingen van Netflix zelf. Zou mooi zijn als de topic start eens aangepast wordt met handige tips, in plaats van meer dan 90 pagina's hier doorspitten.

Mijn favorieten:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl
http://www.flixfilms.nl
http://instantwatcher.com/titles/all

En deze site heeft ook zeer handige lijsten:
http://www.uproxx.com/tv/...s-netflix-instant-ranked/

Forget the Simpsons, Archer!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.uproxx.com/wp-content/uploads/2014/01/Archer_partying-650x365.png

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Je had inderdaad verkeerde verwachtingen (die je overigens met een klein beetje onderzoek al had kunnen voorkomen).

Ik ga aankomende week netflix contacteren denk ik. Ik kan niet meer wachten op "24"! Het downloaden van de HD afleveringen (seizoen 6-8) lukt ook al niet met usenet dus netflix is zo'n beetje enige oplossing. :)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
mad_max234 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:22:
[...]

Daar ben ik nu al achter, netflix is niks voor mij, totaal niet wat ik dacht wat het was. Sommige series zijn ook niet compleet, vind het echt heel erg slecht voor betaalde dienst, ga ook gelijk weer opzeggen. Videoland heeft nog groter aanbod, betaal je maar 2 euro meer maar heb je garandeert alle nieuwste films die op dvd uit zijn en ook series.

Videoland
Thriller 944 films
sci-fi 170 films
Avontuur 145 films (bij netflix is deze genre samen met scifi)

Wie weet in de toekomst, maar voor nu is het voor mij in ieder geval niks.
Weet je zeker dat die films ook onder de all you can watch abbo horen? Klinkt best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47

swv

polopolo150 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:58:
[...]

Weet je zeker dat die films ook onder de all you can watch abbo horen? Klinkt best veel.
Ik wou net zeggen, als ik dit zo lees dan is Videoland Unlimited geen haar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
En anders laat je de tweaker naar boven halen en check je de us en uk netflix ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix heeft nu internationaal ongeveer 10.000 titels en rouleert vaak. Netflix heeft meer dan 40 miljoen abonnees, totaal andere orde van grootte en doelgroep dan het aanbod van Videoland.

Want blijkbaar zoek je alleen op meest recente titels, daarvoor moet je in het algemeen ook niet bij Netflix zijn. Ook al staan er wel de nodige titels uit 2013 tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik zoek niks speciaals behalve ruim aanbod en ook juist oude films zoals ik al aangaf, en ik vroeg vooral in eerste instantie of ik wat verkeerd deed, want heb in alle gernes elk iets van ongeveer 60 films.

@Royeboi
Waarom had ik dat moeten uitzoeken? Daarvoor is proef abbo toch voor bedoeld of niet soms, kan je het ervaren en hoef je niks vooraf uit te zoeken. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
@mad_max234: Maar heb je Videoland Unlimited al eens geprobeerd dan? Bij Videoland is niet alles unlimited te bekijken zoals bij Netflix, want alleen Films/Series met een Videoland Unlimited logo zijn onbeperkt te kijken. En dan kom je exact bij hetzelfde probleem als bij Netflix: weinig recente content. Wil je wel recente content van videoland bekijken dat kost het je ineens €4,99 per film bovenop je 'Unlimited abbo' van €10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee dat heb ik niet, ze beweren zelf dat alle films vrij te bekijken zijn, ook nieuwste films, alleen goedkoopste abbo kan dat niet, maar die van 10 euro wel!

Denk dat jullie naar oude websites aan kijken zijn, videoland zit niet stil, Unlimited is al tijd terug veranderd. ;)

http://www.videoland.nl/videoland/voorwaarden

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij mij was het absoluut niet 'alles'.

Waar jij naar verwijst is de huur-unlimited, dus de dvd uitleen. Niet online. Daar is unlimited vooral oudere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dacht dat online en offline abbo hetzelfde was, niet echt handig om dezelfde naam te gebruiken. Kan gratis abbo krijgen voor videoland zie ik net, zal dat eens uitproberen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

mad_max234 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:23:
Nee dat heb ik niet, ze beweren zelf dat alle films vrij te bekijken zijn, ook nieuwste films, alleen goedkoopste abbo kan dat niet, maar die van 10 euro wel!
http://www.videoland.com/hoewerkthet/videolandunlimited.html

Ik denk dat je jezelf té rijk rekent met Videoland, zoals op de site staat, is alleen content met het Unlimited logo te bekijken met het Unlimited abo. Met andere woorden: dit abo is gelimiteerd...
Ik heb dit enkele weken terug al uitgezocht trouwens en ben niet erg onder de indruk van de content die ze aanbieden. Videoland Unlimited is daarnaast nog duurder dan Netflix ook.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Als het minder is dan netflix dan is het voor mij helemaal niks. Ze adverteren met 2500+ content en dat er wekelijks ongeveer 10 films bijkomen(150 uur). Ik ga het gewoon uitproberen, dat lijkt me enige juist manier om te bepalen of het voor mijn geschikter is en of het abbo waard is. Netflix in de huidige NL vorm en aanbod vind ik tien keer niks.

Edit/
Waar en hoe heb je dat uitgezocht? Kan geen enkele lijst vinden met content die je met unlimited kan bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 26-01-2014 15:25 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik had het hier gevonden

Ben erg benieuwd hoe video unlimited bevalt (ik las dat je van plan was om dat te proberen). Hoor het graag weer hier van je ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Mick1990 op 26-01-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

mad_max234 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:23:
Edit/
Waar en hoe heb je dat uitgezocht? Kan geen enkele lijst vinden met content die je met unlimited kan bekijken.
Oh sorrie, ik zei dit denk ik iets te abrupt, ik doelde op het overzichtje op hun site (waar ik in mijn eerdere post naar linkte), hier zie je een greep uit wat ze aanbieden, dit maakte op mij geen indruk.
Je hebt gelijk dat er geen complete lijst te vinden is wat er precies aan content inbegrepen is in dit abo, ik heb zo'n lijst ook niet gevonden (en alleen daarom al zou ik het niet willen).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick1990 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:36:
Ik had het hier gevonden

Ben erg benieuwd hoe video unlimited bevalt (ik las dat je van plan was om dat te proberen). Hoor het graag weer hier van je ;)
Maak dan liever een eigen topic, het gaat hier tenslotte over Netflix.

Nog heel even en dan komt House of Cards Seizoen 2 eindelijk uit op Netflix.
In Amerika wordt iedereen alvast lekker gemaakt, zeer benieuwd.

http://youtu.be/jFhJjCmYi1M

Afbeeldingslocatie: http://cdn.screenrant.com/wp-content/uploads/house-of-cards-poster.jpg

Plus AD seizoen 5 gaat ook door Netflix gemaakt worden. Bijzondere serie, begin is even doorbijten maar dan is het erg leuk: IMDB: 9.2.

Afbeeldingslocatie: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2013/05/23/arrested-development.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
KillerBee schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Je hebt gelijk dat er geen complete lijst te vinden is wat er precies aan content inbegrepen is in dit abo, ik heb zo'n lijst ook niet gevonden (en alleen daarom al zou ik het niet willen).
Dat heeft netflix zelf toch ook niet en die gebruik je wel(?).

Netflix heeft de gratis maand om hier achter te komen. En videoland unlimited zelfs 2 maanden gratis nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:46:
Maak dan liever een eigen topic, het gaat hier tenslotte over Netflix.
Daar denk ik toch anders over, het lijkt me op zich best interessant om de verschillen eens te horen van iemand. Het zou fijner zijn als dit topic over beiden kan gaan, zo heel veel nieuws is er ook iet over netflix immers te vertellen elke dag en wellicht is videoland ook voor ons toch een leuke aanvulling (ooit)?
mad_max234 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:47:
Dacht dat online en offline abbo hetzelfde was, niet echt handig om dezelfde naam te gebruiken. Kan gratis abbo krijgen voor videoland zie ik net, zal dat eens uitproberen.
kan je hier (of in een eigen topic) posten hoe dat bevalt? Ik blijf wel bij netflix zelf, maar ben wel benieuwd naar videoland verhalen. Ik meen dat je alleen SD beeld daar hebt trouwens, maar wellicht is dat nu niet meer zo.

Wat ik erover gelezen heb verder is dat het qua filmaanbod wel veel lijkt, maar dat het vooral onbekende films zijn.

Ik kijk zelf vooral series op netflix, daar is het prima voor. Ik ben ook niet een echte filmkijker, al heb ik wel net met de kids the neverending story gekeken uit 1985 ofzo, voor dat soort dingen is het erg leuk. Het is voor mij ook meer voor erbij, heb ook mijn nassen waarop wat films en vooral tv series staan, en als ik daarop iets niet wil zien ga ik lekker browsen op netflix en zoek daar wat uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:46:
Nog heel even en dan komt House of Cards Seizoen 2 eindelijk uit op Netflix.
Ik zie nu al op tegen wachten tot, wat het zal het zijn, februari 2015 tot seizoen 3 uit komt 8)7

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

sverzijl schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:53:
[...]

Dat heeft netflix zelf toch ook niet en die gebruik je wel(?).

Netflix heeft de gratis maand om hier achter te komen. En videoland unlimited zelfs 2 maanden gratis nu.
Er zijn online genoeg Netflix overzichten te vinden, die hoeven van mij niet persé van Netflix zelf te zijn, als er maar een overzicht te vinden is, en van Netflix zijn die er dus genoeg.
Van Videoland echter helemaal niet. Netflix had al een bepaalde 'reputatie' voordat ze hier in Nederland van start gingen, dan ben je ook veel sneller geneigd om hun dienst te proberen. Bij Videoland heb ik dit niet, omdat ze nog een reputatie moeten opbouwen, juist dan lijkt het mij toch heel verstandig om een compleet overzicht te geven van wat het abonnement inhoudt. Just my 2 cents... ;)

[edit[
Nog een punt van kritiek op Videoland: je kunt nergens zien (maar misschien kijk ik er overheen) of de content in HD of SD op hun server staat, hier staat nergens iets over vermeld, kennelijk vinden ze het beeldformaat belangrijker om over te informeren 8)7 .

[ Voor 13% gewijzigd door KillerBee op 26-01-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
KillerBee schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Er zijn online genoeg Netflix overzichten te vinden, die hoeven van mij niet persé van Netflix zelf te zijn, als er maar een overzicht te vinden is, en van Netflix zijn die er dus genoeg.
Ach, je kan er een principieel probleem van maken, OF je probeert het 2 maanden gratis ;)

Ga het binnenkort ook eens proberen als ik wat meer tijd heb. Al associeer ik Videoland vooralsnog met (oude) films en al helemaal niet met series. Misschien valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Niet iedereen kan Videoland Unlimited 2 maanden gratis gebruiken. Ik ben Xs4all klant en mag gelijk betalen als ik het wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Wybo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:55:
Niet iedereen kan Videoland Unlimited 2 maanden gratis gebruiken. Ik ben Xs4all klant en mag gelijk betalen als ik het wil.
Slecht geregeld dan weer. Ook dat het alleen nog maar via KPN/xs4ALL werkt. Als het dan via de iTV interface werkt is het al bijna onbruikbaar (tergend traag browsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:55:
Ik heb ziggo, hier zal het wel nooit komen.

Maarja, geen app op mijn mediaspelers hiervoor, dus dat is al een no go. Kan het alleen op mijn pc of tablet zien, panasonic zie ik voor haar tv's ook geen videoland aanbieden, dus ja, laat dan maar. Eigenlijk alleen interessant als je een decoder hebt die het kan afspelen, maar gaan de meeste mensen niet voor een ci kaartje in de tv tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Hopelijk komen binnenkort de nieuwe seizoenen van Gold Rush op netflix.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 18:11
Ik zie dat deze week bij de nieuwe Samsung tv's nog een jaar gratis Netflix wordt aangeboden. Iemand ervaringen hoe dat werkt op deze tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Op de Smart TVs zit gewoon een Netflix app :)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 18:11
Tjado schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:16:
Op de Smart TVs zit gewoon een Netflix app :)
Sorry, wellicht moet ik wat duidelijker zijn. Ik snap dat ze een app hebben, maar werkt e.e.a. ook vloeiend via die app? Goede beeldkwaliteit, goede stream (ervan uit gaande dat wifi thuis ok is)? Dit bijvoorbeeld op een F6400 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Brammos85 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Sorry, wellicht moet ik wat duidelijker zijn. Ik snap dat ze een app hebben, maar werkt e.e.a. ook vloeiend via die app? Goede beeldkwaliteit, goede stream (ervan uit gaande dat wifi thuis ok is)? Dit bijvoorbeeld op een F6400 serie?
Alles werkt prima, gebruik ook de samsung app. Nooit problemen gehad met iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik ook de samsung smart tv app, ik vind het heerlijk werken. Het enige wat ik mis is makkelijk naar alle categorieën te gaan.
Je hebt een goede zoekmogelijkheid om gericht te zoeken en verder je lijst, de bekeken dingen en een aantal categorieen, over het algemeen zul je zo wel snel tegenkomen wat voor jou interessant is. Maar je kunt niet opeens heel makkelijk een romcom zoeken als je vriendin/vrouw meekijkt als je die dingen normaal nooit kijkt ;)

Maar ik kan wel op mijn mobiel iets zoeken en dan via mijn mobiel zeggen dat hij het moet afspelen op de tv. (chromecastprincipe dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Automatisch afspelen van de volgende aflevering is nu uit te zetten, las ik op Engadget. Staat bij "Mijn Account" > "Instellingen voor afspelen"

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/s/ub5axfhzgvblges/netflix01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: laat ik ontopic blijven

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

[...]

Werkt echt top! Ik was eerst cynisch, omdat ik dat hele Smart TV gedoe nogal under-developed vind (en onnodig), maar door Netflix zie ik toch wel een lichtpuntje voor Smart TV. Klinkt misschien tè overdreven, maar mijn verwachtingen waren dan ook erg laag.

De bediening werkt goed (ookal heb je alleen een vierpunten toets, een OK en een terug knop op je afstandsbediening), en streamen gaat erg stabiel en in mijn geval volgens mij in Full HD (maar kan ook 720p zijn). Enige minpuntjes is initiële opstarttijd (dat soms een tijdje kan duren) en het feit dat je niet snel kan skippen door een film/serie (of heb ik wat gemist?).

Erg aan te raden dus i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:44
[...]

Ik gebruik de app via een F8000 en ik moet zeggen dat het beter bevalt dan via de PS3. Toen nu toe namelijk geen enkel probleem ondervonden itt de ps3 waar vooral de ondertiteling vaak blijft hangen. Alles werkt vloeiend en ik heb ook nog nooit gemerkt dat de kwaliteit in SD begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
De app werkt prima op de smart-tv .

Alleen zou ik wel streamen via bekabeld en niet via Wifi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wij doen het via Wifi, op beide tvs. Een boven en een beneden en het geeft hier nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier twee ATV3 apparaatjes in gebruik waarbij de ene ATV3 in de huiskamer op 5Ghz connect terwijl de ATV3 op de slaapkamer helaas alleen maar op 2,4Ghz wil (afstand + beton,beton,beton....). Op beide apparaten geen enkel probleem om "Super HD" zonder onderbrekingen te streamen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zojuist bijna het eind van Breaking Bad alsnog voor mezelf gespoiled omdat er er maar 8 afleveringen op de NL netflix staan en ik op zoek was naar het totaal aantal afleveringen. Vond het "einde" al zo abrupt. Maar waarom staat er een half seizoen op netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

shoombak schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:23:
Zojuist bijna het eind van Breaking Bad alsnog voor mezelf gespoiled omdat er er maar 8 afleveringen op de NL netflix staan en ik op zoek was naar het totaal aantal afleveringen. Vond het "einde" al zo abrupt. Maar waarom staat er een half seizoen op netflix?
Waarschijnlijk omdat ze de rechten nog niet hebben voor de rest. Is bij de Amerikaanse versie ook zo, en als ik het goed heb komt eind februari de andere helft ook beschikbaar.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
shoombak schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:23:
Seizoen 5 was in twee-en gehakt. Zat bijna een jaar tussen de 1e en 2e helft. Alleen Netflix UK heeft ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sverzijl schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Seizoen 5 was in twee-en gehakt. Zat bijna een jaar tussen de 1e en 2e helft. Alleen Netflix UK heeft ze allemaal.
VPRO gaat de tweede helft van het laatste seizoen in maart uitzenden op de tv. Als ze daar klaar mee zijn verwacht ik het pas op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
In mid-Februari lanceert Sony Breaking Bad het tweede deel van Seizoen 5 in Nederland. Kan ook zijn dat Netflix bereid is om een berg geld te betalen om vanaf dag 1 in Nederland te hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

polopolo150 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:05:
In mid-Februari lanceert Sony Breaking Bad het tweede deel van Seizoen 5 in Nederland. Kan ook zijn dat Netflix bereid is om een berg geld te betalen om vanaf dag 1 in Nederland te hebben ^^
Gezien het feit dat Netflix nog in de "investeringsfase" is lijkt me dat sterk, maar ik hoop natuurlijk van wel! :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Mx. Alba schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:11:
[...]

Gezien het feit dat Netflix nog in de "investeringsfase" is lijkt me dat sterk, maar ik hoop natuurlijk van wel! :)
Als ze in de investeringsfase zitten is het toch juist logisch dat ze het doen? Nu investeren om juist klanten te trekken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maar ze moeten ook kosten-baten-afwegingen maken natuurlijk. Als het te veel kost om BB "5.2" beschikbaar te maken zouden ze wellicht voor het zelfde geld twee of drie hele andere series beschikbaar kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:28
De animatiefilm Monsters University komt in maart beschikbaar voor Nederlandse abonnees.
http://tinyurl.com/ol3cysj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
En Better Call Saul ook vrij snel na uitzending in US volgens datzelfde artikel. Positief dat het al zo snel beschikbaar komt.
Better Call Saul, de spin-off van Breaking Bad, komt dit najaar als eerste naar Nederland, kort na de tv-uitzendingen in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
'Nederlandse Netflix-markt sterker dan Britse'

Dan gaat het volgens mij wel prima met NetflixNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

franssie

Save the albatross

En ondertitelen kost relatief weinig tov nasynchroniseren (dus we sluiten redelijk goed op de Engelstalige of welke taalmarkt dan ook aan), dat gaat wel goedkomen met NetFlix in NL (ben erg tevreden klant, niet altijd de nieuwste films maar erg veel content voor een prima prijs).
Ik denk dat we veel van en met NetFlix gaan zien hier.

[ Voor 13% gewijzigd door franssie op 29-01-2014 20:01 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Trouwens, CEO van Netflix heeft officeel aangekondigd, Breaking Bad komt na uitzending van de VPRO op Netflix in Maart. Bron: http://nos.nl/video/60368...arkt-voor-ondemandtv.html

Jammer dat ik verkeerd zat, maar t was ook te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

polopolo150 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:16:
Trouwens, CEO van Netflix heeft officeel aangekondigd, Breaking Bad komt na uitzending van de VPRO op Netflix in Maart. Bron: http://nos.nl/video/60368...arkt-voor-ondemandtv.html

Jammer dat ik verkeerd zat, maar t was ook te verwachten.
Dus BB komt in Maart op netflix? Vind ik nog meevallen! Daarbij zijn wij net aangekomen bij Seizoen 4, dus dat maandje kunnen we nog wel wachten.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Grappig en ik heb Breaking Bad al dik 8 maanden geleden voor het laatst helemaal afgezien. :P Niet via Netflix dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grudgie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:34:
Grappig en ik heb Breaking Bad al dik 8 maanden geleden voor het laatst helemaal afgezien. :P Niet via Netflix dan.
Theoretisch is dat eigenlijk niet mogelijk aangezien de allerlaatste aflevering zeggen en schrijven zo'n 4 maanden geleden pas is verschenen. Je hebt dus misschien nog niet alles gezien aan afleveringen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Weer veel toevoegingen vandaag waaronder Taken, the Artist, thank you for smoking en Battlestar Galactica (1978)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Wybo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 08:01:
Weer veel toevoegingen vandaag waaronder Taken, the Artist, thank you for smoking en Battlestar Galactica (1978)
Sweet! De originele BSG! En er is idd nog veel meer toegevoegd. Jonathan Creek lijkt me ook wel interessant. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Malt007 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Ik gebruik de app via een F8000 en ik moet zeggen dat het beter bevalt dan via de PS3. Toen nu toe namelijk geen enkel probleem ondervonden itt de ps3 waar vooral de ondertiteling vaak blijft hangen. Alles werkt vloeiend en ik heb ook nog nooit gemerkt dat de kwaliteit in SD begon.
Wel met gele ondertitels ook toch? Dat is in ieder geval zo op mijn ES8000. Dat vind ik wel jammer.

Wat betreft netwerk verbinding. WiFi is echt snel zat. De bitrate is relatief laag in netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ondertitels kun je via je account, weergave ondertitels, op de pc aanpassen.

Ik heb op al mijn apparaten, inclusief dus de samsung tv app gewoon witte ondertitels. (Voor wat betreft hetgeen we hier mogen bespreken in elk geval.)

[ Voor 50% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-02-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:32
Op sommige devices kan je de ondertiteling niet aanpassen. Ik denk dat dit de devices zijn met de oude UI. Mijn LG 42lm760s heeft ook gele ondertiteling en die reageert niet op de aanpassingen in mijn netflix account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:22:

Ik heb op al mijn apparaten, inclusief dus de samsung tv app gewoon witte ondertitels. (Voor wat betreft hetgeen we hier mogen bespreken in elk geval.)
het is maar voor hoelang dat werkt, eergisteren is het voor de wd mediaspelers opeens weer geel geworden terwijl het wit was... waar dat nu aan ligt, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wybo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:22:

En op mijn Samsung blijft ie hardnekkig geel, ongeacht hoe ik de kleuren instel binnen mijn profiel. Het zal dus beslist merk/type afhankelijk zijn, er is voor mijn PS51D8000 een NF app update geweest en dat was bij introductie in NL, daarna niet meer

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Balen, ik dacht dat de E-serie nog gewoon de nieuwste Samsung HUB software had. Ik heb inderdaad een TV uit de F-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Weer aardig wat toegevoegd.

Voor de meisjes Twilight .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, zeker veel toegevoegd, 2 en een halve pagina op flixfilms erbij, schoonouders waren er enthousiast over, zelf zag ik ook wat leuke dingen trouwens. Mooie aanvulling vandaag, meer dan de afgelopen week bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ja zitten weer leuke films tussen, beetje jammer dat ze dan niet de complete trilogy van Twilight erop zetten.
Maar in ieder geval weer wat recentere films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

Ik heb gisteren eens geexperimenteerd met Netflix zijn low-bandwidth compressie (en dat had iets te maken met mijn internet verbinding ;) ).

Mijn ervaringen: Erg positief. Netflix gaat beter om met weinig bandbreedte (we hebben het over slechts zo'n 40 kbyte/s!!) dan bijvoorbeeld Youtube en Uitzending gemist. Als ik via mijn Nexus 5 -> HDMI -> Samsung 40" LED TV naar Netflix kijk is de kwaliteit acceptabel maar niet heel scherp. Geluid is goed. Als ik via mijn laptop op dezelfde TV kijk met de Win8 Netflix app is de kwaliteit een stuk hoger (bijna normaal SD) maar komen er regelmatig artifacts in beeld. Geluid wederom goed.
In beide gevallen had ik amper last van buffering, hoewel ik bij het starten van een video bij de Win8 Netflix app wel een behoorlijke tijd moest wachten. Totaal verbruik: zo'n 230 MB per uur.

Conclusie, als je bent aangewezen over een gethrottlede 3G verbinding of een crappy WiFi connectie, is Netflix nog steeds erg goed bruikbaar :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 33 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.