Zijn er mensen die zo'n jaar kaart al een beste tijd hebben. Zit er over te twijfelen om het te kopen maar ik ben nog niet overtuigd van de verkopers (1dag actief e.d.)
Super HD is 6000kbps. Op de PC is nou eenmaal niet alles in 6000kbps te bekijken. Op de TV echter wel met bijbehorende mediaplayer (of smarttv)
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik heb We are Legion, Food inc en black fish al gezien. Allemaal waren ze erg goed, de rest neem ik mee!
Edit: ik kijk wel erg uit naar the square, bedankt voor de tip.
Edit: ik kijk wel erg uit naar the square, bedankt voor de tip.
[ Voor 24% gewijzigd door pgs010 op 16-01-2014 23:22 ]
Uiteindelijk de jaar code toch gekocht, niet via MP maar via amerikaanse verkopers via skype. Iets van 10 euro moeten betalen. Uit eigen interesse heb ik gezocht naar de methode hoe deze codes verkregen werden. Ik heb het gevonden en dit werd bevestigd door mijn verkoper. Er was/is een actie van lg/sony (smart)tvs waarbij je een jaar netflix krijgt als je je tv registreert. Je kan gewoon random serie nummers genereren die matchen aan het tv model.
the greatest movie ever sold!wimmel_1 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:30:
[...]
Niks nieuws, maar:En ik zie net dat "Supersize Me" ook onlangs toegevoegd is. Een oudje, maar wel érg goed!!
- We are Legion.
- Terms and Conditions May Apply.
- Forks Over Knives.
- Food, inc.
- Eigenlijk ALLES van TEDTalks
- ....
Komt omdat je geen codes mag verkopen van ebay. Die accounts worden steeds snel weer verwijderd.thechib12 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:48:
Zijn er mensen die zo'n jaar kaart al een beste tijd hebben. Zit er over te twijfelen om het te kopen maar ik ben nog niet overtuigd van de verkopers (1dag actief e.d.)
*KNIP*
Zoals reeds vermeld, het verkopen van kortingscodes voor Netflix is tegen de algemene voorwaarden van Netflix. Het kopen van zulke codes van andere aanbieders dan Netflix wordt weliswaar schoorvoetend gedoogd maar is niet zonder risico's. Bezint eer ge begint. Garantie tot de deur. Etc.
Zoals reeds vermeld, het verkopen van kortingscodes voor Netflix is tegen de algemene voorwaarden van Netflix. Het kopen van zulke codes van andere aanbieders dan Netflix wordt weliswaar schoorvoetend gedoogd maar is niet zonder risico's. Bezint eer ge begint. Garantie tot de deur. Etc.
[ Voor 77% gewijzigd door Mx. Alba op 17-01-2014 13:23 ]
Verwijderd
Ga hem snel bekijken, trailer is erg goed in iedergeval. Ook actueel, fijn dat dit soort dingen snel beschikbaar komen.Nol_NL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:02:
Nieuw docu toegevoegd... The Square
Moet ook erg goed zijn
Die is goed inderdaad, van dezelfde maker als Super Size Me - IMDB: The Greatest Movie Ever Sold (2011)Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:25:
the greatest movie ever sold!
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Maakt dit jaar ook kans op de Oscar voor beste documentaireNol_NL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:02:
Nieuw docu toegevoegd... The Square
Moet ook erg goed zijn
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Is er eigenlijk al iets bekend over Orange is the new Black wanneer seizoen 2 hiervan zal komen.
House of Cards wordt 14 februari online gezet.
Maar weet eigenlijk niet iets over de andere topper van Netflix.
House of Cards wordt 14 februari online gezet.
Maar weet eigenlijk niet iets over de andere topper van Netflix.
Er waren plannen om seizoen 2 in 2013 (Ja, zelfde jaar als seizoen 1!) te lanceren volgens een hoge Netflix baas, maar ik denk dat Lionsgate niet van plan is hetzelfde te doen. Verder dan een 2014 release date kom ik niet.
Op mijn Samsung Smart TV ziet SuperHD er ook niet spectaculair uit vergeleken met een 1080P MKV. Enig idee hoe je de bitrate kan zien op een SmartTV?Mick1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:02:
Super HD is 6000kbps. Op de PC is nou eenmaal niet alles in 6000kbps te bekijken. Op de TV echter wel met bijbehorende mediaplayer (of smarttv)
Het gemak van Netflix begint ook in mijn omgeving op te vallen, intussen beginnen ze aan mij te vragen welke 'speler' nu het beste is voor Netflix. Intussen ben ik aan het kijken voor een 2e player voor mijn verblijf in België (via ublock.us), en straks in de zomer voor de vakantiewoning. Een PS3 is nogal een beetje over de top, Chromecast valt af vanwege smartphone koppeling, Dune heeft helaas (nog?) geen ondersteuning, van de WD Live lees ik eigenlijk alleen maar slechte recenties.
Als test heb ik nu even een AppleTV3, maar vind het eigenlijk toch wel wat tegen vallen.
Streams starten een stuk trager, spoelen is niet echt fijn, maar het meest vervelende: lelijke gele subtitles op een lichtgrijze balk. Alsof je een 3e rangs film op een VHS aan het kijken bent.
Ik zag in het topic de goedkope LG speler voorbij komen, welke kleur subs heeft deze?
Als test heb ik nu even een AppleTV3, maar vind het eigenlijk toch wel wat tegen vallen.
Streams starten een stuk trager, spoelen is niet echt fijn, maar het meest vervelende: lelijke gele subtitles op een lichtgrijze balk. Alsof je een 3e rangs film op een VHS aan het kijken bent.
Ik zag in het topic de goedkope LG speler voorbij komen, welke kleur subs heeft deze?
Kan je niet een simpele HTPC nemen en daar Windows 8 op zetten. Vind de Netflix app op Windows 8 erg fijn werken en heb daar vrij rap iets in SuperHD.Madshark schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:
Het gemak van Netflix begint ook in mijn omgeving op te vallen, intussen beginnen ze aan mij te vragen welke 'speler' nu het beste is voor Netflix. Intussen ben ik aan het kijken voor een 2e player voor mijn verblijf in België (via ublock.us), en straks in de zomer voor de vakantiewoning. Een PS3 is nogal een beetje over de top, Chromecast valt af vanwege smartphone koppeling, Dune heeft helaas (nog?) geen ondersteuning, van de WD Live lees ik eigenlijk alleen maar slechte recenties.
Je kunt de kleur en grootte naar smaak aanpassen op apple tv3 hoor. Apple tv eigen Instellingen>Toegankelijkheid> daar ergens zoeken. Ik heb gewoon witte kleine ondertitels, precies hoe ik ze zelf wil hebben.Madshark schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wellicht dat hier al eerder over gesproken is, maar ik kan het helaas niet vinden (ook niet via google). In hoeverre zijn er Engelse detectives beschikbaar via netflix? Ben er erg fan van, maar weet niet of ze er zijn, en anders heb ik niet zo'n behoefte aan zo'n abbo. Gaat dan met name om series als Midsomer murders, Inspector Frost, Dalziel and Pascoe, Morse etc.
Ik vind het aanbod nog steeds zwaar beperkt. Veel oude films en series. Het gemak in combinatie met Chromecast vind ik daarentegen wel weer top. Maar het aanbod moet echt beter.
< dit stukje webruimte is te huur >
@ Madshark: aan de WDTV Live doe je volgens mij echt geen miskoop hoor. Er is een actief topic hier op GoT [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)
@ Orian, er staan niet veel Britse detectives op Netflix NL, Luther en Sherlock zijn de enige die me te binnen schieten. Er zijn wel redelijk wat goeie Scandinavische detectives te streamen: The Killing, Arnhe Dahl, Dem Som Draeber en Dicte bijvoorbeeld. Eerste maand abonnement kost niets, je kunt het een maandje uitproberen.
@ aex351: Netflix heeft nooit gepretendeerd dat ze het nieuwste hadden en het richt zich met name op tv-series. Het aanbod "zwaar beperkt" noemen is wat mij betreft zwaar overdreven. Er staat meer dan genoeg op en ik verbaas me nog steeds, na 4 maanden, over de suggesties die ik krijg van Netflix.
De eigen producties maken het voor mij echt af, House of Cards, Lillyhammer, Orange is the New Black en er zijn er nog veel meer: Wikipedia: List of original programs distributed by Netflix
@ Orian, er staan niet veel Britse detectives op Netflix NL, Luther en Sherlock zijn de enige die me te binnen schieten. Er zijn wel redelijk wat goeie Scandinavische detectives te streamen: The Killing, Arnhe Dahl, Dem Som Draeber en Dicte bijvoorbeeld. Eerste maand abonnement kost niets, je kunt het een maandje uitproberen.
@ aex351: Netflix heeft nooit gepretendeerd dat ze het nieuwste hadden en het richt zich met name op tv-series. Het aanbod "zwaar beperkt" noemen is wat mij betreft zwaar overdreven. Er staat meer dan genoeg op en ik verbaas me nog steeds, na 4 maanden, over de suggesties die ik krijg van Netflix.
De eigen producties maken het voor mij echt af, House of Cards, Lillyhammer, Orange is the New Black en er zijn er nog veel meer: Wikipedia: List of original programs distributed by Netflix
[ Voor 3% gewijzigd door driedees op 18-01-2014 01:13 ]
Dat staat in ditzelfde topic (waarschijnlijk bij dezelfde reactie die jij ook gezien hebt), vermeld. Je hebt er overheen gelezen verwacht ik. De LG lijkt de ondertitel instellingen, gemaakt binnen je Netflix profiel, ook zo over te nemen.Madshark schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:
[knip]
Testing, one, two ...
Dat is jammer, vind de Scandinavische helaas een stuk minder. Toch bedankt voor je reactiedriedees schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:07:
@ Madshark: aan de WDTV Live doe je volgens mij echt geen miskoop hoor. Er is een actief topic hier op GoT [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)
Het aanbod wordt echt beter, denk je dat tweakers.net ook in het begin zo goede site had ?aex351 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:32:
Ik vind het aanbod nog steeds zwaar beperkt. Veel oude films en series. Het gemak in combinatie met Chromecast vind ik daarentegen wel weer top. Maar het aanbod moet echt beter.
Ben dit ook zeker met je eens, althans film aanbod. Serie aanbod is goed, maar kan nog beter. Maar dat heeft weer met licenties/geld te maken.aex351 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:32:
Film aanbod bied ik ook nogal aan de slechte kant, veel oud spul ertussen. Waarkom kan netflix usa en videoland nederland wel een top aanbod hebben. Bioscooprelease vanaf 2010 tot heden missen gewoon heel veel van.
Maarja geduld moeten waarschijnlijk hebben.
Vandaag ook mijn gratis maand in gebruik genomen, ziet er allemaal duidelijk uit. Wist dat het aanbod niet super is maar toch nog zat wat ik nog niet gekeken heb. Alleen nog iets regelen om in de slaapkamer te kunnen kijken, geen smart tv en Raspberry werkt (nog) niet met Netflix.
Kreeg alleen de melding met de vraag of ik op reis was
Zo te zien kan je alleen geen content op 'mijn lijst' zetten.
Thanks, werkt meteen! Heb mijn betaling op Ideal staan maar werkt daar ook gewoon mee (Firefox).Moi_in_actie schreef op maandag 24 december 2012 @ 02:14:
Voor de mensen die Netflix willen gebruiken, hier is hoe ik het heb gedaan. Voor Chrome (of Firefox), download de extentie Media Hint. Dit zorgt voor een proxy connectie naar de US, alleen bij sites die het nodig hebben. Je hebt dus geen last van eventuele traagheid van veel gratis proxies. Deze extentie staat niet meer in de Chrome store, maar je kunt hem gewoon download en naar de tab met extenties slepen.
Kreeg alleen de melding met de vraag of ik op reis was
Zo te zien kan je alleen geen content op 'mijn lijst' zetten.
Via marktplaats een code gekocht, Streaming heeft nog wat codes over voor de mensen die interesse hebben. Ik kan hem aanbeleven
@G.Scholtens: Is dat All you can watch abbo echt zo veel beter bij videoland? Ik zat er laatst naar te kijken, het lijkt vergelijkbaar als Netflix. Series zijn van RTL en nog bedroevender.
Is het bekend waarom Netflix wel eens wat content verwijderd?
Het laatste voorbeeld zijn de Silent Hill films, vorige maand stonden deze er nog op, vandaag kon ik ze niet meer vinden. Is het een licentie issue, dat ze bepaalde licenties huren oid? Of hoe moet ik dat zien?
Ik vind het best wel vervelend, omdat ik soms content zie, waar ik op dat moment nog geen zin heb om naar te kijken, maar later wel.
Het laatste voorbeeld zijn de Silent Hill films, vorige maand stonden deze er nog op, vandaag kon ik ze niet meer vinden. Is het een licentie issue, dat ze bepaalde licenties huren oid? Of hoe moet ik dat zien?
Ik vind het best wel vervelend, omdat ik soms content zie, waar ik op dat moment nog geen zin heb om naar te kijken, maar later wel.
Voornamelijk licentierechten ja. Dan hebben ze bijvoorbeeld maar voor een beperkte tijd een licentie kunnen nemen. Er zijn geloof ik wel websites waarop je kunt zien wanneer bepaalde series en films verlopen, maar die zou ik zo niet weten. Als je er een vind, let dan ook wel op over welk land ze het hebben. Zo kan iets wat verloopt in de VS nog gewoon actief blijven in Nederland, of andersom
[ Voor 24% gewijzigd door Melkunie op 18-01-2014 18:36 ]
Daar dacht ik laatst ook over na. Wat als mijn serie in de ''To watch list'' opeens verdwijnt uit het aanbod zonder aankondiging? Hoe lang zijn over het algemeen series beschikbaar? Het lijkt me stug dat deze ''onbeperkte'' rechten hebben qua datum, en dus na iets van een jaar moeten verlopen.
Er is nu best veel content die ik nog wil zien, maar het zou knap lullig zijn als een deel hiervan zonder waarschuwing vooraf verdwijnt.
Er is nu best veel content die ik nog wil zien, maar het zou knap lullig zijn als een deel hiervan zonder waarschuwing vooraf verdwijnt.
Ah oké, duidelijk.
Maar waarom zou een licentie geen onbeperkte tijd houdbaar kunnen zijn? Ik zie op Spotify ook geen content verdwijnen na verloop van tijd (ja sorry, kom ik weer met mijn Spotify vergelijking....)
Misschien kan iemand me dat stuk duidelijk maken?
Maar waarom zou een licentie geen onbeperkte tijd houdbaar kunnen zijn? Ik zie op Spotify ook geen content verdwijnen na verloop van tijd (ja sorry, kom ik weer met mijn Spotify vergelijking....)
In de VS en UK halen ze in ieder geval content weg, daar is dus sprake van een verloopdatum. Ik zou het niet vreemd vinden als dat hier op een gegeven moment ook gaat gebeuren. Als bepaalde films of series bijna niet bekeken worden, dan laten ze het ''contract'' met die film/filmmaatschappij gewoon verlopen en vernieuwen ze die niet.
Bronnen: http://www.digitaltrends....ovie-purge-new-years-day/
http://www.nme.com/filman...v-shows-in-january/328653
Is er ergens een site bekend waar alle beschikbare films en series op staan?
Weet iemand toevallig ook of er 7.1 en/of 3d content beschikbaar is?
Weet iemand toevallig ook of er 7.1 en/of 3d content beschikbaar is?
Gebeurd hier ook al. Had spiderman in mijn lijst staan voor een aantal weken, wou hem toen gaan kijken en was niet meer te vinden. Deel 2 wel...Royeboi schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:52:
In de VS en UK halen ze in ieder geval content weg, daar is dus sprake van een verloopdatum. Ik zou het niet vreemd vinden als dat hier op een gegeven moment ook gaat gebeuren. Als bepaalde films of series bijna niet bekeken worden, dan laten ze het ''contract'' met die film/filmmaatschappij gewoon verlopen en vernieuwen ze die niet.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ook bij Spotify verlopen licenties en verdwijnen er af en toe wel eens songs uit de database. Die database heeft miljoenen songs, dus dan zal het minder snel opvallen als er iets verwijderd is. Daarnaast kost een licentie voor een muziekalbum een heel stuk minder dan een licentie voor een film. Bovendien houden beide bedrijven een pay-per-stream model aan. Dat betekent dat als jij een stream opent, dat het bedrijf een bepaald bedrag moet betalen aan de eigenaar van de content. Spotify zou ongeveer €0,0050 per stream moeten betalen aan de artiesten, terwijl dat bij Netflix €0,50 is. In Amerika zouden er zelfs deals zijn gesloten dat één geopende stream $4 zou kosten! Dat is dan ook meteen de reden waarom wij (nog) geen recentere films in Netflix NL hebben. De licentiekosten zijn simpelweg te duur, er zijn (nog) te weinig gebruikers en Netflix NL is natuurlijk ook pas net begonnen. Pas als Netflix NL de huidige investering eruit heeft zullen we mogelijk wat recentere films zien. En hoe meer mensen nu al afhaken, des te langer dat gaat duren. Wat ik wel ooit ergens heb gelezen in een interview, is dat Netflix NL dit jaar twee keer zoveel content in haar database wilt hebben dan bij aanvang van de dienst.RnB schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:43:
Ah oké, duidelijk.
Daarom zei ik ook een aantal weken geleden in dit topic: pas je aan aan de content die beschikbaar is, en niet aan de vrijwel onbeperkte content op usenet / torrents. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand alle films en/of series al heeft gezien die nu in de database staan. Ik vermaak mij prima met films uit bijvoorbeeld 2003 of 2009. Dat het een oudere film is betekent niet per definitie dat het een slechte films is
Mooie uitleg, thanks.
Ik vermaak me ook prima met de content die er is, maar ze zouden mijn favoriete series er maar uitgooien terwijl ik nog midden in het verhaal zit...
Ik zou me bijna gaan haasten om alle afleveringen te zien.
Ik vermaak me ook prima met de content die er is, maar ze zouden mijn favoriete series er maar uitgooien terwijl ik nog midden in het verhaal zit...

Als ik het goed heb (heb het tenminste soms wel gezien) staat er bij films en series wel een aankondiging als hij snel weg gaat.RnB schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:24:
Mooie uitleg, thanks.![]()
Ik vermaak me ook prima met de content die er is, maar ze zouden mijn favoriete series er maar uitgooien terwijl ik nog midden in het verhaal zit...![]()
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik vermaak me ook prima met de seriesRnB schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:24:
Mooie uitleg, thanks.![]()
Ik vermaak me ook prima met de content die er is, maar ze zouden mijn favoriete series er maar uitgooien terwijl ik nog midden in het verhaal zit...![]()
Breaking Bad
Daarna House of Cards,
Daarna Lillyhammer,
Op de zaterdagavond/nacht kijk ik altijd een documentaire. staan echt ijzersterke op
Kort vraagje, mijn laatste afschrijving van Netflix is for some reason niet gelukt, kan je het ook handmatig overmaken? De site zelf maakt me niet veel wijzer.
gewoon nieuwe ideal betaling doen, dan gaat het vanaf dat moment weer verder.Thomasx4 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:01:
Kort vraagje, mijn laatste afschrijving van Netflix is for some reason niet gelukt, kan je het ook handmatig overmaken? De site zelf maakt me niet veel wijzer.
Zoals reeds gezegd kun je de kleur van de ondertiteling aanpassen.Madshark schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:
Wat betreft traag opstarten van Netflix op je ATV3: de kwaliteit is wel meteen goed ipv dat hij na een paar seconden de kwaliteit gaat upscalen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Dat ''trage'' laden is volgens mij inderdaad een soort buffering naar HD kwaliteit. Op mijn ps3 startte content gelijk op, maar dan begon ie met een pixelige weergave, wat geleidelijk overging naar 480p en uiteindelijk naar 1080p. Op de ATV duurt het even (bij mij niet overigens niet langer dan 3 seconden), maar je hebt gelijk een 1080p weergave.
Dat spoelen niet fijn werkt, ben ik het met hem eens. Om te spoelen, moet je even kloten met de remote, ben je eindelijk aan het spoelen, kan je dat niet nauwkeurig doen.
Als laatste, wat Yucko zegt, dmv het aanmaken van een custom subtitle, kan je ''normale'' witte subtitles krijgen en naar je eigen smaak instellen (denk aan grootte, achtergrond, etc).
Dat spoelen niet fijn werkt, ben ik het met hem eens. Om te spoelen, moet je even kloten met de remote, ben je eindelijk aan het spoelen, kan je dat niet nauwkeurig doen.
Als laatste, wat Yucko zegt, dmv het aanmaken van een custom subtitle, kan je ''normale'' witte subtitles krijgen en naar je eigen smaak instellen (denk aan grootte, achtergrond, etc).
Code invoeren onder Mijn AccountVerwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:41:
Hoe activeer je een gratis jaar netflix?
Netflix zelf. Rechtsboven op Netflix.nl klikken op je icoontje, daarna op "mijn account" en dan onderaan het witte blok.Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:49:
Jaa op welke site moet ik wezen dan bij samsung of netflix zelf?
Andere vraag over de code's; ik heb een 4 schermenabo van 12 euro per maand. Zie ik het goed dat daarvoor eigenlijk nergens code's worden aangeboden die je kunt gebruiken op een bestaand account?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Als je nog geen (gratis) netflix account hebt, dan deze eerst aanmaken op netflix.nl, daarna onder Mijn account op netflix.nl je code invoeren.Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:49:
Of gebruik deze link: https://signup.netflix.com/Gift?locale=nl-NL
Je moet eerst op de site van Samsung je code aanvragenVerwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:49:
http://www.samsung.com/nl...-netflix/registreren.html
Netflix heeft wel interessante documentaires zeg
Gisteravond Forks over Knives gekeken. Ik kan iedereen echt aanraden om het te kijken! Het gaat over onze voeding en de relatie tussen verschillende dodelijke ziektes en/of aandoeningen. Je ziet ook meteen wat voor invloed bepaalde campagnes hebben van overheden en/of voedingsinstanties: "een glas melk bij het ontbijt is goed".
Gisteravond Forks over Knives gekeken. Ik kan iedereen echt aanraden om het te kijken! Het gaat over onze voeding en de relatie tussen verschillende dodelijke ziektes en/of aandoeningen. Je ziet ook meteen wat voor invloed bepaalde campagnes hebben van overheden en/of voedingsinstanties: "een glas melk bij het ontbijt is goed".
wel even inlezen nadat je de film gekeken hebt, zelf kunnen ze er ook wat van namelijkMick1990 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:07:
Netflix heeft wel interessante documentaires zeg![]()
PSN: DutchTrickle PVoutput
Zo heb ik van het weekend Whores Glory zitten kijken ( zit denk ik alleen in USA). Over het reilen en zeilen van de de prostitutie China , Indie en Latijns Amerikaan.Mick1990 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:07:
Netflix heeft wel interessante documentaires zeg![]()
Duitse Docu , maar wel erg leuk om eens te zien
www.degroot-it.nl
Gisteren Being Elmo: A Puppeteer's Journey gekeken. Erg leuke docu om te zien! Aanrader!
Verwijderd
Gisteren eerste aflevering van Unsere Mütter, Unsere Väter gezien (2013). Een verrassende combi van dramasoap en een echt snoeiharde Duitse oorlogsfilm. Opvallend scherp beeld ook.
Uitgebracht 15 januari 2014 in de USA en nu gelijk op Netflix Nederland. Ze zijn goed bezig!
Uitgebracht 15 januari 2014 in de USA en nu gelijk op Netflix Nederland. Ze zijn goed bezig!

Die is inderdaad érg goed (en is al maanden beschikbaar op NetflixVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:14:
Gisteren eerste aflevering van Unsere Mütter, Unsere Väter gezien (2013). Een verrassende combi van dramasoap en een echt snoeiharde Duitse oorlogsfilm. Opvallend scherp beeld ook.
[afbeelding]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heel erg sterke documentaire inderdaadSPOXYWOXY schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:24:
Gisteren Being Elmo: A Puppeteer's Journey gekeken. Erg leuke docu om te zien! Aanrader!
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Heb ik net gedaan, maar ik weet niet of ik nu blij moet worden nu ik dat weet.Ram0n schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:30:
[...]
Heel erg sterke documentaire inderdaadHeb je toevallig meegekregen wat er later met Kevin Clash is gebeurd? Zoniet, de moeite om eens op te zoeken!

Kan het zijn dat de US Netflix subtitles weghaalt?
Heb gister een film gekeken op de PS3 met ondertitels en vandaag doen de ondertitels bij die film het niet.
Ik kan wel in het menu voor english kiezen, maar ondertitels werken alleen bij sommige films.
Heb gister een film gekeken op de PS3 met ondertitels en vandaag doen de ondertitels bij die film het niet.
Ik kan wel in het menu voor english kiezen, maar ondertitels werken alleen bij sommige films.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Vrijdag avond de 1e aflevering gezien, top serie.wimmel_1 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:20:
[...]
Die is inderdaad érg goed (en is al maanden beschikbaar op Netflix).
Zag deze bij de suggesties, heb hem nu aan mijn lijst toegevoegd.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:14:
[afbeelding]
Gisteren het 3e deel gezien, goede serie inderdaad!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:14:
[afbeelding]
Weet iemand hoe je een couponcode kan verzilveren? Als ik nu een account aanmaak vraagt hij toch om mijn ideal of cc en dat wil ik dus niet.
Op de hoofdpagina van Netflix en dan rechtsonderin staat er cadeaubon verzilveren. Misschien werkt dat wel voor jou.Yzord schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:21:
Weet iemand hoe je een couponcode kan verzilveren? Als ik nu een account aanmaak vraagt hij toch om mijn ideal of cc en dat wil ik dus niet.
Om je account aan te maken moet dat wel. Anders kunnen ze je account niet later doorlopen na de eerste maand.
FCG
Precies, ben benieuwd ga zo zo'n jaar abbo voor 20euro kopen van iemand, dat is het geld driedubbelwaard.jeka schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:29:
Om je account aan te maken moet dat wel. Anders kunnen ze je account niet later doorlopen na de eerste maand.
Op dit moment ben ik opnieuw begonnen met het kijken van House of Cards (de recente versie), aangezien binnenkort het tweede seizoen uitkomt. Het valt mij nu echter op dat er een audio-track met commentaar is bijgekomen. Die kan je uitzetten, maar de ondertitels worden niet automatisch aangepast aan de audio-track die is gekozen. Bij de Nederlandse ondertiteling krijg ik alleen maar een versie met daarin de ondertiteling voor het commentaar. Iemand enig idee hoe ik wel de goede (bij voorkeur) Nederlandse ondertiteling krijg?
De code kan je verzilveren op een speciale url waardoor ik mijn bankgegevens niet hoef in te vullen. En ja, heb dus zo'n code gekocht en ben er wel blij meejeka schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:29:
Ik had dat ook op mijn iPad. Met geen mogelijkheid kreeg ik de goede ondertiteling. Het ging wel goed via de Xbox 360 en via de Win 8 app. Heel irritant. Lijkt wel of op de iPad de ondertiteling niet is gekoppeld aan het geluidsspoor. Ik heb gezocht, maar geen oplossing voor de iPad kunnen vinden. Switchen van device dus vooralsnog is het enige wat helpt...DarkFly schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:33:
Op dit moment ben ik opnieuw begonnen met het kijken van House of Cards (de recente versie), aangezien binnenkort het tweede seizoen uitkomt. Het valt mij nu echter op dat er een audio-track met commentaar is bijgekomen. Die kan je uitzetten, maar de ondertitels worden niet automatisch aangepast aan de audio-track die is gekozen. Bij de Nederlandse ondertiteling krijg ik alleen maar een versie met daarin de ondertiteling voor het commentaar. Iemand enig idee hoe ik wel de goede (bij voorkeur) Nederlandse ondertiteling krijg?
Op zowel mijn telefoon (HTC One), iPad als de Chromecast krijg ik het niet werkend... Helaas.Bardu schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:54:
[...]
Ik had dat ook op mijn iPad. Met geen mogelijkheid kreeg ik de goede ondertiteling. Het ging wel goed via de Xbox 360 en via de Win 8 app. Heel irritant. Lijkt wel of op de iPad de ondertiteling niet is gekoppeld aan het geluidsspoor. Ik heb gezocht, maar geen oplossing voor de iPad kunnen vinden. Switchen van device dus vooralsnog is het enige wat helpt...
Heb van de week de 1e episode gezien en erg goed inderdaad. Sowieso fijn om het eens van de andere kant mee te maken. Alles ziet er zeer verzorgd uit en er wordt goed geacteerd.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:14:
[afbeelding]
Als ik het aanraad aan vrienden zeg ik dat deze serie het Duitse broertje van Band of Brothers is (al ligt hier iets minder focus op het leger, tenminste in het 1e deel).
Door Netflix ook Sons of Anarchy een 2e kans gegeven. Heerlijk
Ik had net een medewerker van Netflix aan de lijn over alle problemen die ik hun heb gemeld van de afgelopen maanden. Ze hebben me laten weten dat:
1. De ondertiteling issues (bij mij blijft het vastlopen op de PS3) word op dit moment onderzocht en een fix zal eraan komen in de toekomst.
2. 5.1 Surround Sound optie bij de PlayStation 4 word toegevoegd, in principe zo snel mogelijk.
3. Als je device/TV nog niet is geupgrade, dan kan je er vanuit gaan dat dit ook zal blijven. In tegenstelling tot meeste mensen zeggen heeft dit te maken met de hardware partner die niet mee wil werken met Netflix om hun oude hardware geschikt te maken voor de nieuwe UI en alle nieuwe functies. Om toch deze mensen tegemoet te komen probeert Netflix sommige functies (custom subtitles bijvoorbeeld) te porten, maar dit is een langdurige proces.
Een tip voor de mensen die met het derde punt zitten: Check of je apparaat de laatste firmware heeft en of je de app kan resetten. De Netflix app word namelijk via de firmware doorgegeven, niet via software (denk aan een appstore). Ook wil het wel eens fout gaan zoals bij mijn PS3 waar ik nog wekenlang in het oude UI zat (met gele subtitles) terwijl de nieuwe al uit was. Instructies voor de PS3 heb ik eerder al gepost, beste is om de Netflix Support even te chatten(!) aangezien ze daar meestal instructies voor hebben.
1. De ondertiteling issues (bij mij blijft het vastlopen op de PS3) word op dit moment onderzocht en een fix zal eraan komen in de toekomst.
2. 5.1 Surround Sound optie bij de PlayStation 4 word toegevoegd, in principe zo snel mogelijk.
3. Als je device/TV nog niet is geupgrade, dan kan je er vanuit gaan dat dit ook zal blijven. In tegenstelling tot meeste mensen zeggen heeft dit te maken met de hardware partner die niet mee wil werken met Netflix om hun oude hardware geschikt te maken voor de nieuwe UI en alle nieuwe functies. Om toch deze mensen tegemoet te komen probeert Netflix sommige functies (custom subtitles bijvoorbeeld) te porten, maar dit is een langdurige proces.
Een tip voor de mensen die met het derde punt zitten: Check of je apparaat de laatste firmware heeft en of je de app kan resetten. De Netflix app word namelijk via de firmware doorgegeven, niet via software (denk aan een appstore). Ook wil het wel eens fout gaan zoals bij mijn PS3 waar ik nog wekenlang in het oude UI zat (met gele subtitles) terwijl de nieuwe al uit was. Instructies voor de PS3 heb ik eerder al gepost, beste is om de Netflix Support even te chatten(!) aangezien ze daar meestal instructies voor hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door polopolo150 op 21-01-2014 14:47 ]
Nooit geweten. Hoewel de aanklachten zijn afgewezen toch bizar.Ram0n schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:30:
[...]
Heel erg sterke documentaire inderdaadHeb je toevallig meegekregen wat er later met Kevin Clash is gebeurd? Zoniet, de moeite om eens op te zoeken!
Sinds de laatste update kom ik de Android app niet meer in. Krijg gelijk de melding update mislukt (2002). Meer mensen die hier last van hebben?
Heb een Sony Xperia tablet.
Update: opgelost, moest de app op alle gebruikeraccounts blijkbaar verwijderen en herinstalleren.
Heb een Sony Xperia tablet.
Update: opgelost, moest de app op alle gebruikeraccounts blijkbaar verwijderen en herinstalleren.
[ Voor 32% gewijzigd door SPOXYWOXY op 21-01-2014 21:27 ]
Begonnen aan Flashpoint via de US netflix, jammer het er nog niet is in NL.. zal hopelijk snel kopen?
Als op NL Netflix al wel de beschrijving van de serie in het Nederlands beschikbaar is, is de kans groot dat de serie zelf binnenkort ook beschikbaar zal zijn...Luukwa schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:56:
Begonnen aan Flashpoint via de US netflix, jammer het er nog niet is in NL.. zal hopelijk snel kopen?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zijn er hier kijkers voor de originele, Britse House of Cards miniserie? Ik was eraan begonnen, maar vond het na 20 minuten nog steeds niet boeiend. Moet ik even doorbijten of is het echt niks? Ik heb normaal geen enkele moeite met trage of oudere series, maar dit kon me gewoon echt niet bekoren. Benieuwd wat jullie mening is over die Britse House of Cards.
Kende Luther helemaal niet, ook aan begonnen paar dagen terug. Wat een topserie zeg!
Kende Luther helemaal niet, ook aan begonnen paar dagen terug. Wat een topserie zeg!
Dat dacht ik ook van FireFly vorig jaar. Hij is er nog steeds nietMx. Alba schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:08:
[...]
Als op NL Netflix al wel de beschrijving van de serie in het Nederlands beschikbaar is, is de kans groot dat de serie zelf binnenkort ook beschikbaar zal zijn...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
^^ klein schopje, toch wel benieuwd en nog steeds niets kunnen vinden...Obiter dictum schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:50:
Andere vraag over de code's; ik heb een 4 schermenabo van 12 euro per maand. Zie ik het goed dat daarvoor eigenlijk nergens code's worden aangeboden die je kunt gebruiken op een bestaand account?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Je krijgt een bedrag korting, volgens mij maakt het niet uit welk abbo je heb.
Ik heb het standaard van 7,99 en toen ik het toevoegde werd er gezegt ik 95,98 euro korting kreeg.
Ik neem aan ze het anders berekenen vanaf die 12 euro
Ik heb het standaard van 7,99 en toen ik het toevoegde werd er gezegt ik 95,98 euro korting kreeg.
Ik neem aan ze het anders berekenen vanaf die 12 euro
Ik heb een Panasonic plasma 50GT60 met netflix app en heb vorig jaar een proefabo van een maand gehad. Nu ben ik lid geworden met een nieuwe account. Maar hoe vul je dit in. In de app op de smart tv? Kom steeds in een betaalscherm om m'n vorige account mee te verlengen. Moet een creditcard nr invoeren. Hoe log je in onder een ander account naam?
uitloggen en onder nieuwe naam inloggen? [google=panasonic netflix logout] => https://support.netflix.com/en/node/8550jasper2603 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:23:
Ik heb een Panasonic plasma 50GT60 met netflix app en heb vorig jaar een proefabo van een maand gehad. Nu ben ik lid geworden met een nieuwe account. Maar hoe vul je dit in. In de app op de smart tv? Kom steeds in een betaalscherm om m'n vorige account mee te verlengen. Moet een creditcard nr invoeren. Hoe log je in onder een ander account naam?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het lijkt me sterk dat er codes zijn voor een 4-scherm-abo. Die codes zijn immers meestal geleverd bij een Smart TV "met een jaar gratis Netflix" en zijn dus altijd een standaard abo.Obiter dictum schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:59:
[...]
^^ klein schopje, toch wel benieuwd en nog steeds niets kunnen vinden...
Verder graag de topic warning lezen: Gebruik van codes is op eigen risico, en discussiëren over / vragen naar aanbieders van codes is off topic.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nieuwe serie erbij vandaag the Following met Kevin Bacon. Nooit van gehoord, maar ziet er op zich wel interessant uit.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hoe update ik de Netflix app op de Panasonic Blu Ray speler type DMP BDT330? (recent gekocht)
Ik zou eerst de huidige app moeten wissen en dan weer downloaden uit Market (geen Android!)
Zie nergens dat ik kan wissen.
Of zie ik dat pas als ik een account aanmaak?
Ik zou eerst de huidige app moeten wissen en dan weer downloaden uit Market (geen Android!)
Dat lijkt me meer een Panasonicprobleem dan een Netflixprobleem, Katsuchi...
Als het nog de oude app is dan krijg je ook geen nieuwe meer. Panasonic doet dat dan niet.Katsuchi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:04:
Hoe update ik de Netflix app op de Panasonic Blu Ray speler type DMP BDT330? (recent gekocht)
Op de vt50 zit ik ook vast aan de oude. Hoop dat op mijn PS4 binnenkort wel de nieuwe staat (lees: give ps4).
Bedankt het is gelukt met de Panasonic app! Kan nu weer kijken.
Eerst nog met Panasonic gebeld maar die houden de boot af.Mx. Alba schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:12:
Dat lijkt me meer een Panasonicprobleem dan een Netflixprobleem, Katsuchi...
Ze wilde mij laten geloven dat zij niet verantwoordelijk waren voor de app.
Terwijl ik nog zie dat op de buitenkant van de speler toch echt Panasonic stond.....
Ik mag hopen dat je dit bij het verkeerde eind hebt.Adlermann schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:20:
[...]
Als het nog de oude app is dan krijg je ook geen nieuwe meer. Panasonic doet dat dan niet.
En inderdaad, als er op de doos staat dat hij Netflix ondersteunt dan moet hij dat natuurlijk ook wel daadwerkelijk doen. Anders gewoon retour winkel wegens niet voldoen aan de geadverteerde verwachting.Katsuchi schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:21:
[...]
Eerst nog met Panasonic gebeld maar die houden de boot af.
Ze wilde mij laten geloven dat zij niet verantwoordelijk waren voor de app.
Terwijl ik nog zie dat op de buitenkant van de speler toch echt Panasonic stond.....
Begint heel sterk en zwakt dan ongelofelijk af en tegen het einde is 't zelfs saai. Althans vond ik.Wybo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:54:
Nieuwe serie erbij vandaag the Following met Kevin Bacon. Nooit van gehoord, maar ziet er op zich wel interessant uit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Soms is de serie een zware hap maar ik vond het wel de moeite waard om het te bekijken, al is het alleen maar dat het wachten verzacht op 14 Februari!driedees schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:23:
Zijn er hier kijkers voor de originele, Britse House of Cards miniserie? Ik was eraan begonnen, maar vond het na 20 minuten nog steeds niet boeiend. Moet ik even doorbijten of is het echt niks? Ik heb normaal geen enkele moeite met trage of oudere series, maar dit kon me gewoon echt niet bekoren. Benieuwd wat jullie mening is over die Britse House of Cards.
Vandaag gezien op Netflix US dat Revolution ook al naar NL was vertaald. Dus wellicht binnenkort in het NL aanbod? Afgelopen maandag was de laatste aflevering van seizoen 1 op Veronica.
Verwijderd
geen idee of het hier al voorbijgekomen is, maar flixfilms.nl heeft nu ook een knopje vorige pagina, werkt ideaal.
Dat zou super zijnmeesje schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:10:
Vandaag gezien op Netflix US dat Revolution ook al naar NL was vertaald. Dus wellicht binnenkort in het NL aanbod? Afgelopen maandag was de laatste aflevering van seizoen 1 op Veronica.
Hmm. Bij mij is ineens de recent toegevoegd categorie verdwenen op de ps3 en de Android app. Bij anderen ook?
Verwijderd
Ik mis wel mijn foto's bij profiel kiezen sinds een week?DaFrenk schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:12:
Hmm. Bij mij is ineens de recent toegevoegd categorie verdwenen op de ps3 en de Android app. Bij anderen ook?
Iemand enig idee hoe lang een 12 maanden code geldig is? Ik heb alleen een code, maar niet echt een houdbaarheidsdatum
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.