Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:12
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar kopen via ebay.com en betalen met paypal. Dan heb je 'iets' van bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:26

XanderDrake

Build the future!

Of t.net vraag en aanbod. Tweaker reputatie helpt heel goed. 99,9% van de tweakers zijn solide sellers.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De discussies over Netflixcodes en aanbieders ervan beginnen nu toch (ver)storend te worden. Het kopen van aanbiedingscodes is niet zonder risico en is volledig op eigen risico. Discussies/vragen over aanbieders van Netflixcodes zijn off topic en zullen vanaf nu worden verwijderd.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Twee dagen geleden begonnen met Luther, omdat ik zin had in een nieuwe serie. Wat een lekkere, snelkijkende thriller is dit! Niet iedereen acteert even goed, maar hij staat nu definitief op de 'to watch' list.

Gisteravond ook de laatste aflevering gekeken van House of Cards (Amerikaanse, Netflix versie). Ik ben normaal helemaal niet van het politieke genre, maar de wijze waarop dit in kaart wordt gebracht is wel heerlijk verfrissend. Allen zeer goede en interessante acteurs, van de hoofdrolspelers tot aan de kleinere rollen. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.

En dan te bedenken dat ik in het begin mijn twijfels had over hoe lang ik mijn abonnement zou aanhouden. Er kijken nu drie familieleden naar met hetzelfde abonnement, en ieder kijkt weer een heel ander genre. Ook de nieuwe toevoegingen blijven maar komen, en zorgen ervoor dat je home screen eens in de zoveel tijd weer wat verfrist wordt met nieuwe suggesties voor films en series. Helemaal top!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 18:28
Mx. Alba schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:32:
[...]

Hierop vooruitlopend heb ik de topictitel en -waarschuwing vast aangepast om onze Belgische Tweakers tegemoet te komen. :)

Trouwens:

[...]

Maar nieuws / geruchten over Netflix België zijn hier dus in ieder geval ook welkom.
Netflix ontkent geruchten komst België Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vond zojuist deze mail in mijn inbox:
Hi Joost,

Thanks for being a member of Netflix. In order to continue adding more films and TV programmes, we are changing our price from €6.99 to €7.99 for new members. As a thank you for being a member of Netflix already, we guarantee that your price will remain only €6.99 for the next two years.

You can review your membership details at any time by visiting Your Account. As always, if you have questions, we are happy to answer them. Please call us at any time at 1800 94 86 15.

–The Netflix Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

TripleQ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 07:10:
Vond zojuist deze mail in mijn inbox:

[...]
Huh? Het was toch al 7,99? 6,99 was voor een 1 streaming abonnement? dafuq.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Luukwa schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:02:

Huh? Het was toch al 7,99? 6,99 was voor een 1 streaming abonnement? dafuq.
Gezien dat de mail in het Engels is heeft hij wellicht een US abonnement?

Hmm, nee, want dan zou de prijs in dollars vermeld zijn... Vreemd mailtje!

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 10-01-2014 09:42 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:29:
Gezien dat de mail in het Engels is heeft hij wellicht een US abonnement?

Hmm, nee, want dan zou de prijs in dollars vermeld zijn... Vreemd mailtje!
Ik heb dat mailtje (nog) niet gehad en ik heb 2 x een usa abonnement en 1 x een NL abonnement onder mijn beheer (voor mijzelf, mijn ouders en schoonouders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netflix NL wordt steeds beter en beter. House of Cards Seizoen 2 belooft erg fraai te worden volgens deze trailer. Klasse!

YouTube: House of Cards - Season 2 - Official Trailer - Netflix [HD]

Door de Netflix aanbevelingen kom je bij series terecht die je never nooit zelf had gevonden.
Zoals Misfits. Briljante serie, soort van Britse versie van Heroes. En vooral erg grappig door die irritante krullenbol.

Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_m5xhxldJKI1r5aqiu.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:34:
Netflix NL wordt steeds beter en beter. House of Cards Seizoen 2 belooft erg fraai te worden volgens deze trailer. Klasse!

YouTube: House of Cards - Season 2 - Official Trailer - Netflix [HD]
Zit hier erg op te wachten, laatst seizoen 1 in een flinke ruk uit zitten kijken, fantastische serie ! Laat de rest maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Inderdaad, alleen al House of Cards is mij het abogeld voor netflix al waard, een van de beste series die ik in jaren gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Zingo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:00:
Inderdaad, alleen al House of Cards is mij het abogeld voor netflix al waard, een van de beste series die ik in jaren gezien heb!
Inderdaad, hoewel ik Hemlock Grove en The Killing ook goede series vind. Orange is the New Black moet ik nog mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik zit momenteel helemaal in Lillyhammer. Gisteren echt een bizarre aflevering gezien. (S02E2)

Lekker "rustige" serie.

Wat ik erg apart vind, als ik begin met kijken dan wordt er een samenvatting getoond van wat er gebeurt is (weet even niet hoe je dat moet noemen), en compleet de aankondiging dat het een Netflix-original bla bla bla serie is. Maar als de aflevering klaar is en je gaat gelijk verder kijken wordt dit niet getoond.

Dat vind ik erg aardig van Netflix en ook apart, net of er automatisch een stukje wordt overgeslagen. 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door NaN op 11-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Hellboy! schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Inderdaad, hoewel ik Hemlock Grove en The Killing ook goede series vind. Orange is the New Black moet ik nog mee beginnen.
Welke versie van The Killing kijk je? Ik vind de Deense versie een stuk beter dan de Amerikaanse. Alleen jammer dat dat Deense versie nog maar één seizoen heeft en de Amerikaanse al alle drie.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er moeten inderdaad meer deense killings komen, jammer dat hij maar 1 seizoen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 17-09 12:04
Helaas is mijn externe harde schijf vol films gesneuveld, dus kan ik op mijn eigen tv geen films meer kijken, ik heb al een tijdje netflix dus wordt het nu ook tijd dat ik een mediaplayer o.i.d. koop waar ik Netflix op kan kijken.

Wat raden jullie me aan? De chromecast lijkt me wel wat, of is er iets beters voor die prijsgenre knip

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 12-01-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Sangroid schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:44:
Ik zit momenteel helemaal in Lillyhammer. Gisteren echt een bizarre aflevering gezien. (S02E2)

Lekker "rustige" serie.

Wat ik erg apart vind, als ik begin met kijken dan wordt er een samenvatting getoond van wat er gebeurt is (weet even niet hoe je dat moet noemen), en compleet de aankondiging dat het een Netflix-original bla bla bla serie is. Maar als de aflevering klaar is en je gaat gelijk verder kijken wordt dit niet getoond.

Dat vind ik erg aardig van Netflix en ook apart, net of er automatisch een stukje wordt overgeslagen. 8)7
Ja dat vind ik zelf wel een coole feature, Netflix toont de intro/recap alleen bij de 1e aflevering die je kijkt als je er meerdere achter elkaar bekijkt. Scheelt weer 'doorspoelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:25
sverzijl schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Ja dat vind ik zelf wel een coole feature, Netflix toont de intro/recap alleen bij de 1e aflevering die je kijkt als je er meerdere achter elkaar bekijkt. Scheelt weer 'doorspoelen'.
Misschien dat het alleen bij Netflix Originals is, maar bij The Shield heb ik dit niet. Daar zie ik altijd previously on the Shield. Ook als ik gewoon door blijf kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb eens voor de gein de Netflix app van Windows 8.1 op mijn grote TV gezet/verschuifd en dan krijg ik wel alle series/films in HD te zien.

Als ik die series wil kijken op mijn beeldscherm krijg ik geen HD terwijl ik toch echt een FullHD scherm heb.

En zie ook net dat tussen mijn apps van mijn Panasonic TV ook een Netflix app is. Wat geinig :)

Moet eerlijk bekennen dat het op de TV er goed uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Mick1990 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Welke versie van The Killing kijk je? Ik vind de Deense versie een stuk beter dan de Amerikaanse. Alleen jammer dat dat Deense versie nog maar één seizoen heeft en de Amerikaanse al alle drie.
Klopt. Die Deense serie kijk ik ook. Heb alleen alle 3 seizoenen al binnengehaald. Erg leuke serie. Alleen is seizoen 1 20 afleveringen. Seizoen 2 en 3 hebben 10 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Poulske schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:06:
[...]

Misschien dat het alleen bij Netflix Originals is, maar bij The Shield heb ik dit niet. Daar zie ik altijd previously on the Shield. Ook als ik gewoon door blijf kijken.
Ligt ook aan waarop je het bekijkt, ik had het op de ps3 en ps4 niet bij een niet netflix serie op mijn WD live werkt dat weer niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Laatst online: 16-09 11:56
Ik heb ook nog wel een tip voor de engelse misdaad fans: the bletchley circle
3 afleveringen, 1 verhaal, er komt een 2e serie. Erg leuk!

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:16
Heb nu een week Netflix en het bevalt me tot nu toe erg goed. Alleen weet iemand of films als cars, planes en Nemo nog in het aanbod komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17-09 13:30
Waarschijnlijk wel binnenkort. Want Netflix heeft een deal met Disney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
ik heb krijg steeds vaker de melding dat netflix niet bereikbaar is. Ik heb een abonnement bij upc. Alle diensten bij upc (televisie, radio, telefonie en internet) blijven het op een dergelijk moment wel doen, het lukt dus alleen niet om verbinding te krijgen met netflix. Meestal werkt netflix op een later moment wel weer (uur tot soms een dag).

Hebben meerderen dit probleem? Weet iemand hoe ik het kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Mick1990 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:03:
[...]

De deense versie heb ik nog niet gezien. Zag gisteren ook dat de zweedse versie van the girls with the dragon tattoo erop stond, dat is ook een aanrader en vele malen beter dan de Amerikaanse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Bibosjakie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 08:50:
ik heb krijg steeds vaker de melding dat netflix niet bereikbaar is. Ik heb een abonnement bij upc. Alle diensten bij upc (televisie, radio, telefonie en internet) blijven het op een dergelijk moment wel doen, het lukt dus alleen niet om verbinding te krijgen met netflix. Meestal werkt netflix op een later moment wel weer (uur tot soms een dag).

Hebben meerderen dit probleem? Weet iemand hoe ik het kan voorkomen?
UPC had gisteren wat issues bij ons in de wijk. Heb modem gereset, DS lamp was oranje. Meerdere buren in de buurt hadden hier ook last van. Had nog maar de helft van de normale snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Sinds een paar dagen een abonnement op Netflix. Twee apparaten voor 7.99 euro p/maand.
Vriend van mij had een twee weken eerder een abonnement genomen en kreeg ook een keuze voor 1 apparaat voor 6.99 euro per maand. Die zag ik niet. Terwijl ik genoeg heb aan 1 apparaat.
Dus even gechat met Netflix hoe dit zit.
Het blijkt dat ze de 1 apparaat/6.99 *random* aanbieden aan nieuwe klanten om te kijken hoeveel er dan toch een duurder abonnement nemen of toch die 6.99 abonnement pakken.
Na de proef gaan ze bekijken om iedereen eventueel de 6.99/1 apparaat aan te bieden.
Ik hou ze in de smiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Dijkstraat schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 20:38:
Heb nu een week Netflix en het bevalt me tot nu toe erg goed. Alleen weet iemand of films als cars, planes en Nemo nog in het aanbod komen?
Ik zie in ieder geval dat nu in de "Onlangs toegevoegd" sectie Toy Story staat.

Misschien is dit nog een goede zoekopdracht voor je om in de gaten te houden: Disney films gesorteerd op beoordeling
Katsuchi schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:38:
Sinds een paar dagen een abonnement op Netflix. Twee apparaten voor 7.99 euro p/maand.
Vriend van mij had een twee weken eerder een abonnement genomen en kreeg ook een keuze voor 1 apparaat voor 6.99 euro per maand. Die zag ik niet. Terwijl ik genoeg heb aan 1 apparaat.
Dus even gechat met Netflix hoe dit zit.
Het blijkt dat ze de 1 apparaat/6.99 *random* aanbieden aan nieuwe klanten om te kijken hoeveel er dan toch een duurder abonnement nemen of toch die 6.99 abonnement pakken.
Na de proef gaan ze bekijken om iedereen eventueel de 6.99/1 apparaat aan te bieden.
Ik hou ze in de smiezen. :)
Maar dat gaat dan wel om 1 SD apparaat. Geen HD aanbod. Dan liever die euro meer.

[ Voor 57% gewijzigd door DaFrenk op 12-01-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:31

swv

Ik ben er inmiddels achter dat ik op de PS3 de beste Netflix ervaring heb. Ik had in eerste instantie op de Apple TV 3 Netflix gekeken en kreeg alleen maar lage bitrates en dacht telkens dat het aan UPC lag (hoewel ze ongetwijfeld een aandeel hebben in sommige problemen). Blijkt dus dat de PS3 het enige apparaat in huis is die Netflix direct goed in Super HD streamt terwijl de Apple TV en Windows 8 app veel meer moeite hebben met bufferen in hoge kwaliteit.

Ik heb het ook op ios apparaten getest en die hebben natuurlijk net als de browserversie van Netflix een bitrate beperking. Desondanks gaat het bufferen hier ook niet zo lekker en schommelt de bitrate. Hoe zou het dan toch komen dat de PS3 als enige apparaat direct Super HD weergeeft en dat vasthoud zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:33:
Helaas is mijn externe harde schijf vol films gesneuveld, dus kan ik op mijn eigen tv geen films meer kijken, ik heb al een tijdje netflix dus wordt het nu ook tijd dat ik een mediaplayer o.i.d. koop waar ik Netflix op kan kijken.

Wat raden jullie me aan? De chromecast lijkt me wel wat, of is er iets beters voor die prijsgenre knip
Apple TV 3, heeft een fijne cleane Netflix interface en Super HD werkt er hier altijd perfect op zonder gestotter. knip Het is een heel klein spelertje want je hebt geen losse voedingsadapter. Hangt bij ons zelfs achter de TV, ideaal.

Afbeeldingslocatie: https://store.macuknow.com/UploadFile/UserFiles/Image/3CDesign/ATVmount/NewAppleTVMount1_1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 12-01-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtremelyBroken
  • Niet online
Ik heb een WD TV Live. Zeker tevreden over. Niet zo vloeiend qua interface als de Apple TV bij Netflix , maar speelt ook Super HD, en je kan zonder gedoe MKV's en xvids etc draaien. Apple TV kan alleen .mov/.mp4, en alleen via iTunes. WD TV Live heeft ook Spotify ondersteuning en Youtube (o.a.)

Chromecast is officieel nog niet in NL, en zelf nog niet mee gespeeld dus kan ik weinig over zeggen, maar las wel dat deze tegenwoordig ook Super HD ondersteunt.

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Grudgie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:14:
En zie ook net dat tussen mijn apps van mijn Panasonic TV ook een Netflix app is. Wat geinig :)

Moet eerlijk bekennen dat het op de TV er goed uitziet :)
Dat gaf voor mij juist de doorslag om het eens met Netflix te proberen, omdat die app op mijn Panasonic Viera TX-P55VT50 zit. ;)

Een andere manier zou geweest zijn om een andere mediaplayer te kopen, omdat mijn Mede8er MED1000X3D geen Netflix aan boord heeft, maar ik vind dat verder een hele goede mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:11:
[...]

Apple TV 3, heeft een fijne cleane Netflix interface en Super HD werkt er hier altijd perfect op zonder gestotter. [mbr] knip[/] Het is een heel klein spelertje want je hebt geen losse voedingsadapter. Hangt bij ons zelfs achter de TV, ideaal.

[afbeelding]
Voeding gaat nog wel via het stopcontact toch? Of kan dit ook al via een usb poort op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:37
Stopcontact, maar zo'n draad direct het apparaat in.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

G.Scholtens schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Voeding gaat nog wel via het stopcontact toch? Of kan dit ook al via een usb poort op de tv?
Voeding loopt (uiteraard) gewoon via 't lichtnet. Je hebt alleen een standaard kabeltje, geen externe adapter/spanningsblok nodig. USB zit er eigenlijk niet op ook al zit er wel een Micro-USB aansluiting op de ATV3 :+ (Die aansluiting kun je alleen gebruiken om je ATV3 middels iTunes bij te werken/te herstellen als dat ooit noodzakelijk mocht zijn).

Afbeeldingslocatie: http://eye-vision.homeip.net/wp-content/gallery/divers-2011/apple-tv-2-aansluitingen.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 12-01-2014 14:17 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:16:

Maar dat gaat dan wel om 1 SD apparaat. Geen HD aanbod. Dan liever die euro meer.
Ik heb een 6.99 euro abbo en kan gewoon HD kijken. Films/series worden netjes in 1080 HD afgeleverd op m'n tv ;)

Volgens mij was die SD limitatie alleen even in het begin toen ze die abbo vorm vorig jaar introduceerde.

edit: oooh wacht even, ik zit momenteel nog in m'n gratis maand. die gratis maand is een 7.99 abbo. Hm, toch maar even omzetten naar 7.99 dan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
DaFrenk schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:16:

[...]

Dat was misschien in het begin zo, nu zeker niet meer; dus gewoon HD voor 6.99 euro

Je hebt gelijk......

[ Voor 4% gewijzigd door Katsuchi op 12-01-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Sangroid schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Dat gaf voor mij juist de doorslag om het eens met Netflix te proberen, omdat die app op mijn Panasonic Viera TX-P55VT50 zit. ;)
Klopt het dat je die VIERA-tools moet kunnen vinden ? Op mijn Pana zou het niet kunnen (TX-P42VT30B) zijnde een te oud (2011.......) model. Maar misschien doe ik iets verkeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

garathane schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Klopt het dat je die VIERA-tools moet kunnen vinden ? Op mijn Pana zou het niet kunnen (TX-P42VT30B) zijnde een te oud (2011.......) model. Maar misschien doe ik iets verkeerd....
Eh ja, daar vond ik de app.

(in een soort app-store)

[ Voor 4% gewijzigd door NaN op 12-01-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

De Netflix app voor Panasonic zit wel op de meest recente nieuwe TV's had ik gelezen. Zelf heb ik de Panasonic 55DT50. Heb nog niet erg veel met de app gespeeld, maar vind het niet super snel reageren. De Windows 8.1 App werkt wel wat sneller.

Maar de films/series gaan wel snel naar HD kwaliteit.

Alleen wel jammer is dat ik wel films mis als een Batman Begins, een The Dark Knight. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Me instellingen staan goed, maar ging gister Dexter seizoen 1 kijken, wat een bagger kwaliteit. er staat nog wel super hd bij.

Ga het maar snel opzeggen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
welk afspeelapparaat, en welke provider gebruik je?

Hier is de kwaliteit namelijk gewoon goed. Bijna alle kwaliteitsproblemen liggen of bij de gebruikte apparatuur, en/of bij de provider.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wybo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:00:
welk afspeelapparaat, en welke provider gebruik je?

Hier is de kwaliteit namelijk gewoon goed. Bijna alle kwaliteitsproblemen liggen of bij de gebruikte apparatuur, en/of bij de provider.
Provider UPC
en via een Samsung Smart tv app

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vrees dat het dan aan UPC ligt. In een aantal posts eerder wordt er ook geklaagd. Het grootste deel van de klagers geeft aan bij UPC te zitten.
Als ik jullie was zou ik gewoon eens en masse gaan klagen daar. Het lijkt er (mij als leek) op dat UPC netflix wegknijpt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Volgens Netflix is UPC in ieder geval de traagste Nederlandse provider:

http://www.welingelichtek...traagste-provider-is.html

En zoeken op "Netflix UPC" geeft ook veel hits die hinten naar een mogelijke toekomstige Netflix app op de UPC Horizon mediabox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:11:
[...]

Apple TV 3, heeft een fijne cleane Netflix interface en Super HD werkt er hier altijd perfect op zonder gestotter. [mbr] knip[/] Het is een heel klein spelertje want je hebt geen losse voedingsadapter. Hangt bij ons zelfs achter de TV, ideaal.

[afbeelding]
NVM

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 13-01-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:36
meer mensen last van dat de ondertiteling blijft hangen op de ps3 ? na 10 min blijft er 1 zin staan moet ik de ondertiteling uit en aanzetten en dan loopt hij na 10 min weer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

knoffy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:49:
meer mensen last van dat de ondertiteling blijft hangen op de ps3 ? na 10 min blijft er 1 zin staan moet ik de ondertiteling uit en aanzetten en dan loopt hij na 10 min weer vast.
Een stukje terug had ik een methode langs zien komen om de Netflixverbinding van een PS3 te "resetten", als ik me niet vergis. Heb je dat al geprobeerd voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:36
ik zal dat is opzoeken maar het is de eerste keer dat ik de app opgestart heb, dus lijkt me sterk dat die gelijk stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:48

Moofnor

King of my castle

knoffy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:49:
Hier had ik vorige week ook sporadisch last van. Gister weer gekeken, en nergens last van.
Ook mist er soms een stuk ondertiteling (1 of 2 zinnen) maar ik neem aan dat dit gewoon komt omdat hij niet snel genoeg laad? (ps3 - lijbrandt)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Mx. Alba schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:57:
Volgens Netflix is UPC in ieder geval de traagste Nederlandse provider:

http://www.welingelichtek...traagste-provider-is.html

En zoeken op "Netflix UPC" geeft ook veel hits die hinten naar een mogelijke toekomstige Netflix app op de UPC Horizon mediabox...
Heb hier al een paar maand de horizonbox de deur uit gedaan. De box is onbetrouwbaar, dan werkt opnemen enz een week goed, de volgende week gaat alles mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 07:35
knoffy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
ik zal dat is opzoeken maar het is de eerste keer dat ik de app opgestart heb, dus lijkt me sterk dat die gelijk stuk is.
Heb je al ingelogd op netflix (website) en geforceerd dat je instellingen altijd op de hoogste kwaliteit moeten stan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mars18 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:22:
[...]
Provider UPC
en via een Samsung Smart tv app
Provider Ziggo, en via Samsung TV app = d:)b

Je zou bijna gaan denken, gezien de reacties in dit topic betreffende de combinatie Netflix (beeldkwaliteit) en UPC, dat ze de Netflix stream op een of andere manier knijpen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:38
De PS4 en UPC geeft bij geen problemen met netflix. Denk dat sommige mensen eens naar hun eigen configuratie moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Dus jij bent representatief voor iedereen met een PS4 en UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 11:52
Hier UPC met Samsung smart tv en heb maar 1 keer gehad dat ie niet naar HD ging en dat kwam waarschijnlijk omdat ie op wifi zit en een slechte verbinding had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik wil het is gaan proberen, maar wat voor mogelijkheden heb je om maandelijks de abbonementskosten te voldoen want ik heb geen zin in creditcard.

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 06:14

PBP

Zojuist een Amerikaans account gemaakt omdat ik een amerikaanse giftcode had. Kom ik er nu achter dat mijn lijst (my list) niet werkt omdat je in Nederland zit. :X Best wel belachelijk. :O.

EDIT: Zie nu pas dat dat hier niet besproken mag worden, excuus. :>. Al kijk ik gewoon met een USA account NLse content want ik wil ondertitels.

[ Voor 28% gewijzigd door PBP op 13-01-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
SRich schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:17:
Ik wil het is gaan proberen, maar wat voor mogelijkheden heb je om maandelijks de abbonementskosten te voldoen want ik heb geen zin in creditcard.
iDeal kan ook. En volgens mij ook PayPal, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mick1990 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:06:
[...]
"Voeg je huidige betalingsmethode toe of werk deze bij. We gebruiken de bijgewerkte betalingsmethode voor je volgende factureringscyclus."

- Creditcard
- iDEAL (automatische incasso)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Mick1990 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:06:
[...]

Idd thuis zag ik ideal erbij staan en zit nu een filmpje te kijken :)

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Kan men met een Amerikaans netflix account ook op de Nederlandse netflix? (Maakt niet uit of je mijn lijst wel of niet hebt)
Dus als mijn neef uit Amerika bij mij thuis komt in NL, kan die dan op zijn Amerikaanse account op de Nederlandse Netflix en dan Nederlandse content ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
thechib12 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:36:
Kan men met een Amerikaans netflix account ook op de Nederlandse netflix? (Maakt niet uit of je mijn lijst wel of niet hebt)
Dus als mijn neef uit Amerika bij mij thuis komt in NL, kan die dan op zijn Amerikaanse account op de Nederlandse Netflix en dan Nederlandse content ontvangen?
Ja als je inlogt met je account in een land waar Netflix actief is kun je daar de content van dat land bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 08:08
Hier thuis hebben we een ASUS EEE pad liggen om Netflix af te spelen, als we deze op de TV aanzetten.
Krijgen we goed beeld op de tv, maar de ondertitels op de tablet.
Is er niet iets mogelijk om je tablet scherm te duplicaten in plaats van content naar de tv te sturen?
Want dit is helemaal niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
Nog een tip voor de mensen die gebruik maken van Netflix met PS3. Normaal is het gebruikelijk dat je eerst inlogt op je PSN en dan Netflix opent, maar sinds die nieuwe versie van Netflix is dit te omzeilen (Bijvoorbeeld omdat je geen zin hebt in berichten, invites of als je niet op PSN kan omdat je custom firmware draait)
Gewoon een proxy instellen met een IP dat je router ondersteunt, ik heb volgens mij die van mijn desktop ingesteld. Zodra je Netflix opstart vraagt hij of je wil inloggen op PSN, dit doe je vervolgens ook maar dan ontvang je een error. Gewoon op back drukken en Netflix start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Joostje123 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:43:
Hier thuis hebben we een ASUS EEE pad liggen om Netflix af te spelen, als we deze op de TV aanzetten.
Krijgen we goed beeld op de tv, maar de ondertitels op de tablet.
Is er niet iets mogelijk om je tablet scherm te duplicaten in plaats van content naar de tv te sturen?
Want dit is helemaal niet handig.
"disable HW overlays" in developer options lost dit probleem op op de Asus Transformer TF300T. Misschien ook voor de EEE pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nol_NL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:27:
De PS4 en UPC geeft bij geen problemen met netflix. Denk dat sommige mensen eens naar hun eigen configuratie moeten kijken.
Ik zal het vanavond eens testen op de PS4 dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er even helemaal niets van. Ik heb sinds 2 weken Netflix en ben op zich wel tevreden, alleen is het zo dat ik niet dezelfde series en films heb als mijn buurman. Hij kan bijv. de serie "24" kijken of de film "The Dictator" terwijl er bij mij geen zoekresultaten verschijnen en de links die hij stuurt gewoon redirecten naar de homepagina. Hoe kan dit toch? Ik heb verschillende instellingen geprobeerd zoals taal etc en andere browsers, ik gebruik overigens een MacBook Air voor het kijken op de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Je buurman maakt gebruik van een van de manieren om toegang te krijgen tot de content uit de VS. Jij niet. Dus hij kan sommige dingen wel zien en jij die dingen niet. Simpel!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mijn buurman heeft ook gewoon een account geregistreerd met een NL bankrekening nummer en gebruikt geen VPN of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij doet toch 'iets', Dictator werkt hier bv ook niet:
The Dictatoris unavailable to stream

Gebruikt hij niet gewoon unblock-us of soortgelijk DNS systemen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Jawel, hij gebruikt wel iets. 24 en the dictator zitten niet in het Nederlandse content-pakket. Wel in bv dat van de VS. Ergo, hij kijkt niet naar het NL-aanbod maar naar dat van een ander land.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:08:
Jawel, hij gebruikt wel iets. 24 en the dictator zitten niet in het Nederlandse content-pakket. Wel in bv dat van de VS. Ergo, hij kijkt niet naar het NL-aanbod maar naar dat van een ander land.
zou ook een bedrijfsverbinding kunnen hebben waardoor netflix denkt dat je in een ander land zit?

Maar het is heel simpel te controleren: als je buurman 24 en the dictator kan zien, dan is het onmogelijk dat hij NL subs heeft. Als hij dat wel heeft, dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe hij dan kijkt, maar controleer dat maar eens bij hem (met een willekeurige serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft onder mijn account ingelogged en 24 gekeken, maar deze wordt niet weergegeven in het overzicht van laatst bekeken. Wel zie ik gewoon 24 bij hem en ook de omschrijving van de show in het Nederlands, hij heeft net als ik Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik heb ook even gekeken, en 24 is vooralsnog alleen met Netflix USA te bekijken. Inderdaad wel opmerkelijk dat de omschrijving in het Nederlands is. Volgens mij een goed teken dat het binnenkort ook met Netflix NL te bekijken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:15:
Hij heeft onder mijn account ingelogged en 24 gekeken, maar deze wordt niet weergegeven in het overzicht van laatst bekeken. Wel zie ik gewoon 24 bij hem en ook de omschrijving van de show in het Nederlands, hij heeft net als ik Ziggo.
Het account dat je gebruikt maakt niet uit. Als zijn DNS Amerikaans is dan is dat reden voor Netflix om aan te nemen dat die computer zich ook daar bevindt.

Met jou account kun je in elk land waar Netflix actief is Netflix bekijken. Maar je krijgt altijd de content van dat land te zien, tenzij dus het DNS niet verwijst binnen dat land. Als je bijvoorbeeld een Duits DNS zou hebben (ik geloof in de NS trein als ik het goed begreep?) dan krijg je een foutmelding dat Netflix daar niet wordt aangeboden.

Over 24, ga maar bij hem kijken, geen Nederlandse ondertiteling. Terwijl Netflix in Nederland geen Engelse series/films aanbied zonder (ook) Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:25
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Mx. Alba op 15-01-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wybo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:20:
[...]

Als je bijvoorbeeld een Duits DNS zou hebben (ik geloof in de NS trein als ik het goed begreep?) dan krijg je een foutmelding dat Netflix daar niet wordt aangeboden.
Check, las dit in de trein vanmorgen, gelijk Netflix opgestart en kreeg inderdaad een foutmelding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 17-09 16:44
Is er ergens een overzicht te vinden met al het aanbod inclusief de maximale kwaliteit op dit moment? Ben vooral benieuwd naar het 3d aanbod en of je nog iets moet doen om het in 3d geleverd te krijgen. Ik kijk via een app om een samsung smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

hjs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Check, las dit in de trein vanmorgen, gelijk Netflix opgestart en kreeg inderdaad een foutmelding. :+
Het was laatst ook uitgebreid in het nieuws dat het de NS-wifi-provider was toegestaan om diensten zoals Netflix en Spotify te blokkeren aangezien die diensten te veel data trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mag ik de geïnteresseerden wijzen op de volgende aanbieding; pricewatch: LG SP520

Voor 25 euro (exclusief verzenden), is dit een voordelige wijze om Netflix op je TV te krijgen. Deze LG moet bij de land-instellingen op UK worden gezet maar de menutaal kan als Nederlands worden geselecteerd. Indien NL als land wordt gekozen komt Netflix niet tevoorschijn onder de apps, bij de UK selectie echter wel. Het prettige daarbij is dat het NL Netflix aanbod wordt getoond inclusief NL ondertiteling. Eventueel aangemaakt profielen zijn ook beschikbaar, ondertiteling wordt in wit (mijn instelling binnen "mijn" Netflix), weergegeven.

Het apparaat is zeker niet snel te noemen maar het werkt verder prima. Streamen gaat in de hoogste resolutie (1080p) en (via info) is dit ook zichtbaar in beeld. Binnen één minuut gaat de beeldkwaliteit naar de hoogst beschikbare waarde bij een lan-snelheid van zo'n 100Mbit (via net-adapter).
De grootte komt overeen met de Apple TV 3, de bijbehorende afstandsbediening is eveneens zowat even groot als van de Apple, al zitten er wel meer toetsen op. De overige apps niet echt bekeken, ik heb deze puur als Netflix test-apparaat aangekocht. Voor deze opruimingsprijs is het wat tragere reageren van het apparaat best wel te accepteren.

PS: ik heb, buiten dat ik klant ben, verder geen connectie met de shop. Ik wilde deze aanbieding, welke via het centraal aanbiedingen topic werd gemeld, enkel graag met jullie delen.

Verwijderd in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 15-01-2014 14:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zie in het zelfde topic ook een Apple TV voor 85,-
Werkt dat niet een stuk beter voor Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beter in welk opzicht? De Apple TV 3 heb ik ook onderhanden gehad en daar is weinig mee mis, maar zoals zo vaak, verschillen de gebruikers-ervaringen. Als ik puur de aanschafkosten in overweging neem, en dat is voor veel mensen toch ook een heet hangijzer, dan gaat op dit moment de voorkeur uit naar de LG. Let wel, ik heb het nu enkel over het gebruik van Netflix. Indien men niet naar de beurs hoeft te kijken dan zullen er beslist betere alternatieven te vinden zijn, zonder twijfel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:18:
Zie in het zelfde topic ook een Apple TV voor 85,-
Werkt dat niet een stuk beter voor Netflix?
Bekijk ook even de extra mogelijkheden, wellicht is een wd tv live voor pakweg 78 tot 80 euro wellicht voor sommigen een betere keuze omdat je er ook mkv's e.d. mee kan afspelen en spotify enzo.

Ik zou bij het maken van een keuze dit ook zeker meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Werkt sneller en is zuiniger met energie?
Nou ja, er staat een ps3 en die zal best meer stroom gebruiken maar voordat je daarmee de ATV heb terug verdiend :+
(en ondertussen Sharp blijven spammen over een Netflix app in Aquosnet+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Heb sinds vandaag een werkplekje gemaakt zodat mijn laptop is verbonden met een monitor. Hierop gebruik ik dus Netflix als ik thuis zit te werken ;) hihi.

Deze laptop draait op Windows 8 en regelmatig maak ik gebruik van de Windows 8 app om Super HD content te bekijken. Alleen startte ik een video om verder te kijken en bleef de subs weer hangen net zoals op de Playstation 3 :( Zou het echt jammer vinden als dit een Netflix wide probleem word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net een code ingewisseld van iemand van Marktplaats. 50 euro voor een jaar. Werkt goed :)

Super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
alwaysleft schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:20:
Net een code ingewisseld van iemand van Marktplaats. 50 euro voor een jaar. Werkt goed :)

Super!!
Op Marktplaats gaan ze toch voor 10/15 euro? Een pagina of twee terug hebben we ze collectief gekocht daar. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Negakinu schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:25:
[...]

Op Marktplaats gaan ze toch voor 10/15 euro? Een pagina of twee terug hebben we ze collectief gekocht daar. :)
Ik vind voor iets wat normaal 90 euro kost per jaar, 50 euro een nette prijs :9~ O+ _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Anders lezen jullie even de waarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Praten over de codes is niets mis mee. Als er maar geen discussies ontstaan over (de betrouwbaarheid) van aanbieders van codes. Het kopen van zo'n code is volledig op eigen risico.
(Zelf heb ik zo 2 jaar gekocht voor 12,50 per jaar... Risico? Ja. Maar voor die prijs wilde ik het wel wagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zou leuk zijn als de series Two And A Half Men en Rules Of Engagement op Netflix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 08:26
Iemand die documentaires heeft gezien die zeker het kijken waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

pgs010 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:12:
Niks nieuws, maar:
  • We are Legion.
  • Terms and Conditions May Apply.
  • Forks Over Knives.
  • Food, inc.
  • Eigenlijk ALLES van TEDTalks
  • ....
En ik zie net dat "Supersize Me" ook onlangs toegevoegd is. Een oudje, maar wel érg goed!!

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 16-01-2014 20:33 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik vond Surviving the Cut ook heel erg interessant om te zien. Gaat over militaire trainingen in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Last Gladiators :)

Die over Sarah Palin is wel leuk vermaak maar een aanrader zou ik het nou ook weer niet noemen :*) . Zou zelf voor de enkelvoudige docu's gaan ipv de series (in eerste instantie) maar dat ligt geheel aan je eigen voorkeur natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 16-01-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:25
Blackfish, en morgen komt The Square, dit is een documentaire van Netflix zelf die zelfs voor een Oscar genomineerd is.

[ Voor 38% gewijzigd door Poulske op 16-01-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat is de max bitrate in de Stream Manager en waarom kan ik bijvoorbeeld bij mijn laptop niet hoger dan 3000kbps terwijl ik met 6MB/s wel kan downloaden? Mijn PC met draad gaat wel iets hoger dan 3000kbps maar ik vind de 'superHD' kwaliteit van Netflix echt matig.

Heb overigens Ziggo.
Pagina: 1 ... 31 ... 202 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.