I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
met ziggo geen last gehadFatal Mind schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:31:
Nog meer mensen met trage / slechtere netflex laatste 2 ( inclusief vandaag ) dagen ?
Starten van een aflevering duurde ook veel langer dan normaal
[ Voor 20% gewijzigd door Dracula op 06-01-2014 08:35 ]
Verwijderd
Ik krijg dit maar niet werkende met mijn usa netflix acount. Hebben anderen hier met een usa account dit wel goed aan de praat? Ik kan wel de grootte van de subs aanpassen, maar die dingen blijven maar geel, ook al is wit ingesteld als kleur.CrazyRooster schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 22:49:
Had ik op de iPad ook maar ik heb het opgelost door een nieuwe style aan te maken voor ondertitels.
Ga naar Instellingen ---> Algemeen ---> Toegankelijkheid ---> Ondertiteling en bijschriften ---> Stijl ---> Maak nieuwe stijl aan. Maak de stijl naar jouw smaak, sla deze op en zorg dat deze actief is. Gaat als het goed is automatisch maar controleer het voor de zekerheid. Probleem zou dan opgelost moeten zijn.
Nu je het er over hebt, ik heb daar ook last van gehad de laatste 3 dagen..Dracula schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:34:
Bij mij (UPC) gister ook kwaliteits issues. Geluid was om van te janken leek wel of er een hele kleine vertraging in de stemmen zat.
Starten van een aflevering duurde ook veel langer dan normaal
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik heb ook Ziggo 60 Mbit en heb dit weekend aardig wat probleempjes ondervonden, traag ladende streams, geen HD, kut kwaliteit.....Mick1990 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:37:
Ik heb met Ziggo 60 Mbit eigenlijk nog geen problemen ondervonden. Misschien een UPC issue?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb KPN glasvezel. Ook regelmatig dat ik langm oet wachten voordat hij overschaket op HD ipv de meeste lage versie.Luukwa schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:38:
[...]
Ik heb ook Ziggo 60 Mbit en heb dit weekend aardig wat probleempjes ondervonden, traag ladende streams, geen HD, kut kwaliteit.....
Ik zou het eerder andersom verwachten tbh ? Heb op m'n PS4 nog niet geprobeerd aangezien ik die niet m'n m'n Logitech Harmony kan bedienen.ksborg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:12:
Ik gebruik Netflix zowel op de PS3 als op de PS4. Heeft iemand die ook deze beide heeft al eens een verschil gezien in beeldkwaliteit? Het lijkt erop dat die van de PS4 een stuk slechter is dan op de PS3 en ik kan nog niet echt vinden waarom. Kwaliteitsinstellingen zitten niet in de PS4 versie, of vrij beperkt in elk geval...
Dat klinkt bekend. Ik krijg het wel op de apple tv voor elkaar, maar op de ipad blijven de subs (ook nl account) gewoon geel.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:24:
[...]
Ik krijg dit maar niet werkende met mijn usa netflix acount. Hebben anderen hier met een usa account dit wel goed aan de praat? Ik kan wel de grootte van de subs aanpassen, maar die dingen blijven maar geel, ook al is wit ingesteld als kleur.
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
De PS3 heeft veel betere videoprocessing opties an de PS4. Daar zijn her en der alwel reviews over. Als je houdt van film kijken is een PS3 beter dan een PS4.ksborg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:12:
Ik gebruik Netflix zowel op de PS3 als op de PS4. Heeft iemand die ook deze beide heeft al eens een verschil gezien in beeldkwaliteit? Het lijkt erop dat die van de PS4 een stuk slechter is dan op de PS3 en ik kan nog niet echt vinden waarom. Kwaliteitsinstellingen zitten niet in de PS4 versie, of vrij beperkt in elk geval...
Ergens dit jaar zal de Xone wel in de huiskamer komen dus daarmee is dat 'probleem' ook weer opgelost.
Wat ik vreemd vind is dat ik lees dat Netflix 4K content wil gaan uitzenden maar ik lees nergens iets over DTS HD wat toch wel een goed hoorbaar verschil is met gewone DTS. Ook vreemd dat bijvoorbeeld Saving Private Ryan geen 5.1 geluid heeft via Netflix...erg jammer en vreemd.
Heb hier gewoon 1080P/60 met Dolby Digital zónder enige hapering (Apple TV) via een draadloze 5Ghz. verbinding naar m'n router.Dracula schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:58:
Beeldkwaliteit is weer hopeloos op het moment.
Netflix app direct op mijn panasonic tv.
Hoe druk is de internetverbinding in jouw situatie belast?
[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 06-01-2014 21:10 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Hier is het ook prima,ziggo 150mbit , ook op panasonic tvDracula schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:58:
Beeldkwaliteit is weer hopeloos op het moment.
Netflix app direct op mijn panasonic tv.
Apart dat anderen het wel voor elkaar krijgen. Het stoort verder niet, maar dan laat ik het zo, zal vast wel een keer in een update werkende gemaakt worden voor iedereen.Banix schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:30:
[...]
Dat klinkt bekend. Ik krijg het wel op de apple tv voor elkaar, maar op de ipad blijven de subs (ook nl account) gewoon geel.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 21:29 ]
Op marktplaats zijn er nu namelijk twee actief, en anders eventueel via E-Bay.
Heb toevallig een netflix abonnement genomen deze week via marktplaats, werkt bij mij tot nu toe primainTIMidate schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:00:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met verkopers van Netflix abonnementscodes voor 1 jaar (of 2) ?
Oh, dat is raar. Ik heb nog geen PS4, wil die nog wel.Adlermann schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:
[...]
De PS3 heeft veel betere videoprocessing opties an de PS4. Daar zijn her en der alwel reviews over. Als je houdt van film kijken is een PS3 beter dan een PS4.
Is de hardware van mindere kwaliteit of iets softwarematig wat met een firmware nog verholpen kan worden?
Heb je deze genomen bij die Benny?Goodie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Heb toevallig een netflix abonnement genomen deze week via marktplaats, werkt bij mij tot nu toe prima
Krijg van hem nu zojuist ook een antwoord... terwijl ik een paar dagen geleden een mailtje naar hem had gestuurd.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20302772.htmlfalcon123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:28:
[...]
Heb je deze genomen bij die Benny?
Krijg van hem nu zojuist ook een antwoord... terwijl ik een paar dagen geleden een mailtje naar hem had gestuurd.
Die is wel érg
Nee niet via Benny, ik heb m'n Netflix abbo via deze adverteerder.falcon123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:28:
[...]
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Klopt inderdaad niets van, ik quote even een post van een paar weken terug:Donnie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:37:
Lifetime abonnementen bestaan toch niet? 25 euro voor een jaar lijkt me ook wel heel laag... Of niet?
Apart dat we dat hier wel mogen bespreken aangezien veel andere zaken hier niet geplaatst mogen worden.Sefyu schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:47:
Ik zou wel voorzichtig zijn met dit soort dingen. In het verleden heb ik van dichtbij gezien hoe makkelijk het geld verdienen is met het verkopen van cadeaubonnen die gekocht zijn met gestolen creditcardinformatie. Creditcardgegevens kocht je in die tijd voor $2 per stuk. Koop met die info 50 cadeaubonnen, verkoop die door, en tel uit je winst. Het was echt een gouden handel, en dat is het nu misschien nog steeds.
Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.
en doet hij het ?falcon123 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:28:
[...]
Zo lang het om promotie codes zijn is het geen probleem. Was eerder in dit topic een voorbeeld code waar je dat kan zien. Heb er snel naar gezocht maar niet gevonden. Uit mijn hoofd begon het met 3S of S3.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:36:
Apart dat we dat hier wel mogen bespreken aangezien veel andere zaken hier niet geplaatst mogen worden.
Werkt perfect. Maar wel via een promo code dus geen gedeeld account
Codes die met een "3" beginnen zijn inderdaad vrij veilig, dat zijn promo-codes. Codes die met een "G" beginnen zijn cadeaubonnen en als je die heel goedkoop kunt kopen zijn ze over het algemeen betaald met gestolen credit cards...polopolo150 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:46:
[...]
Zo lang het om promotie codes zijn is het geen probleem. Was eerder in dit topic een voorbeeld code waar je dat kan zien. Heb er snel naar gezocht maar niet gevonden. Uit mijn hoofd begon het met 3S of S3.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Heb sinds gisteren een abonnement van 1 jaar, kan nog niks zeggen over de langere termijn dus. Kreeg eerst een DVD-abonnement, na melding hiervan kreeg ik snel een nieuw streaming account.inTIMidate schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:00:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met verkopers van Netflix abonnementscodes voor 1 jaar (of 2) ?
Nadeel is dat het een Amerikaans account is, dus geen 'Mijn lijst'.
Sinds nieuwjaarsdag is het mij op gaan vallen dat Netflix steeds slechter begint te worden.
Voorheen had ik altijd binnen 5 seconden wel de HD stream, daarna pas na minuten of zelfs helemaal niet. Soms gaat het beeld zelfs terug naar 240p, en subtitles blijven wel eens hangen of werken ineens niet meer.
Intussen heb ik ontdekt dat dit voor mij echt een UPC issue is (120/10mbit, Cisco modem, eigen RouterOS router, PS3 met gbit lan verbonden).
Ik heb hier een 2e internet lijn, een Telfort VDSL welke op 24/1.5mbit zit. Verbind ik de PS3 via Wifi met de Telfort modem dan werkt Netflix weer als 'vanouds', dus direct een SuperHD en geen enkel probleem meer.
Hier is dus sinds kort UPC en Netflix echt een no-go geworden.
Komende periode zal ik veel in België gaan overnachten, daarvoor ga ik een WD TV Live aanschaffen om daar Netflix te kunnen kijken. Echter heb ik intussen begrepen dat Netflex nog niet in België te verkrijgen is, en dat mogelijk mijn account dus daar ook niet zal werken.
Is deze 'beveiliging' puur op IP gebaseerd of zit dat in de DNS ?
Als het op IP gebaseerd is, zou ik een VPN naar huis kunnen leggen, maar dat loopt dan weer wel over mijn 'problematische' UPC verbinding, dus HD zal het niet gaan worden.
Of is het op DNS? , dan kan ik natuurlijk de DNS service van mijn router open zetten zodat ik van buitenaf, de WD TV de DNS van mijn UPC router zal gebruiken.
Iemand hier ervaring mee ?
Oh, best intressant eens mailen.Goodie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:44:
[...]
Nee niet via Benny, ik heb m'n Netflix abbo via deze adverteerder.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Was me aan het orienteren of netflix wat zou zijn, maar als je dan meteen dit tegenkomt
Hierop vooruitlopend heb ik de topictitel en -waarschuwing vast aangepast om onze Belgische Tweakers tegemoet te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:17:
Goed nieuws voor de zuiderburen:
nieuws: Gerucht: Netflix gaat in mei van start in België
Trouwens:
Maar nieuws / geruchten over Netflix België zijn hier dus in ieder geval ook welkom.Netflix ontkent tegenover persbureau Belga dat het in mei zal starten. De ontkenning sluit niet uit dat de dienst in een andere maand, bijvoorbeeld april of juni, zal beginnen met diensten aanbieden in België. De aanbieder benadrukt dat het nog geen plannen heeft voor verdere Europese uitbreiding heeft aangekondigd.
[ Voor 37% gewijzigd door Mx. Alba op 07-01-2014 14:37 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Aangezien deze vraag gedoogt wordt:Madshark schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:03:
Komende periode zal ik veel in België gaan overnachten, daarvoor ga ik een WD TV Live aanschaffen om daar Netflix te kunnen kijken. Echter heb ik intussen begrepen dat Netflex nog niet in België te verkrijgen is, en dat mogelijk mijn account dus daar ook niet zal werken.
Is deze 'beveiliging' puur op IP gebaseerd of zit dat in de DNS ?
Als het op IP gebaseerd is, zou ik een VPN naar huis kunnen leggen, maar dat loopt dan weer wel over mijn 'problematische' UPC verbinding, dus HD zal het niet gaan worden.
Of is het op DNS? , dan kan ik natuurlijk de DNS service van mijn router open zetten zodat ik van buitenaf, de WD TV de DNS van mijn UPC router zal gebruiken.
Iemand hier ervaring mee ?
De wd tv live gen 3 (najaar 2011) editie kan gebruik maken van deze oplossing:
http://support.unblock-us...er/portal/articles/291573
Zijn al je vragen gelijk mee beantwoord, kosten zijn ongeveer 3 euro per maand voor deze oplossing.
Je kan unblock een week gratis proberen. Op de pagina van unblock kan je als je een betaalde klant bent kiezen voor Netflix Nederland en zo vanuit België de nederlandse netflix benaderen.
De waarschuwingen op die unblock pagina kloppen trouwens niet voor de EU modellen, dus als je niet de wd mediaspeler in Amerika gaat kopen (lijkt me ook sterk dat je dan van plan bent) kan je het perfect gebruiken. Die chip die ontbreekt (waar ze het over hebben) betreft de usa modellen dus. De eu modellen hebben altijd die chip.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 15:06 ]
Ik heb aangegeven dat als ik op de verbinding van de buren ga zitten (KPN VDSL) alles prima werkt. Toch blijven ze naar netflix wijzen
Gister bij Homeland duurde het ook eventjes voordat we pas HD kregen.
Hier ook een 120 mbit verbinding.
Ik gebruik netflix met de PS4.
[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 07-01-2014 15:26 ]
Thnxs voor de tip. Maar als ik het goed lees, is dit dan louter alleen een DNS service, of verwijzen ze de Netflix devices naar hun eigen 'Netflix' servers die de boel als een soort van Proxy doorgeven ?Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:02:
[...]
Aangezien deze vraag gedoogt wordt:
De wd tv live gen 3 (najaar 2011) editie kan gebruik maken van deze oplossing:
http://support.unblock-us...er/portal/articles/291573
Zijn al je vragen gelijk mee beantwoord, kosten zijn ongeveer 3 euro per maand voor deze oplossing.
Je kan unblock een week gratis proberen. Op de pagina van unblock kan je als je een betaalde klant bent kiezen voor Netflix Nederland en zo vanuit België de nederlandse netflix benaderen.
De waarschuwingen op die unblock pagina kloppen trouwens niet voor de EU modellen, dus als je niet de wd mediaspeler in Amerika gaat kopen (lijkt me ook sterk dat je dan van plan bent) kan je het perfect gebruiken. Die chip die ontbreekt (waar ze het over hebben) betreft de usa modellen dus. De eu modellen hebben altijd die chip.
Zou het puur alleen DNS zijn, kan ik net zo goed een DNS forwarder op mijn UPC router open zetten en vanuit België daar gebruik van maken.
Volgende week zou ik dat kunnen testen.
Ik denk dat er weinig aan gedaan kan worden. UPC heeft (bewust?) geen peering contract met Netflix, dus al het stream verkeer loopt via omwegen het UPC netwerk in.Dracula schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:13:
iemand al een idee over een oplossing met betrekking tot de slechte kwaliteit van netflix bij UPC? Ik heb de helpdesk van UPC gebeld en die verwijzen me vrolijk door naar Netflix.
Ik heb aangegeven dat als ik op de verbinding van de buren ga zitten (KPN VDSL) alles prima werkt. Toch blijven ze naar netflix wijzen
Met wellicht een conspiracy sausje, is het ook wel logisch dat UPC dit nooit zal verbeteren, Netflix is tenslotte een grote concurrent van ze, UPC heeft er geen belang bij dat mensen 'onbeperkt' kunnen kijken wat ze willen, terwijl diezelfde films bij UPC on-demand voor 1,50 tot 6,50eur per film voor 24h aangeboden worden.
De klantenservice adviseerde mij een dual os boot. zelf vind ik dit er omslachtig. Werkt de surround misschien wel met netflix via windows media center? Iemand hier ervaring mee?
http://www.dolby.com/us/e...r/dolby-digital-plus.html
http://www.windows-mediac...-in-windows-media-center/
Verwijderd
Het is puur een dns. De diensten van unblock zijn wel veel uitgebreider dan waar jij het voor wilt gebruiken, maar in jouw geval kan je inderdaad een dns forwarder gebruiken vanaf je router. Ik heb alleen geen idee of je dat op de wd goed aan de praat krijgt, vermoedelijk wel en anders neem je vanuit belgie een week een proefabonnement op unblock en probeer je dat ook, je hoeft geen creditcard gegevens e.d. op te geven voor die proef, dus ik zou het gewoon beiden proberen en dan beslissen wat jou het beste bevalt.Madshark schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:09:
Zou het puur alleen DNS zijn, kan ik net zo goed een DNS forwarder op mijn UPC router open zetten en vanuit België daar gebruik van maken.
Volgende week zou ik dat kunnen testen.
Dan zouden ze denk ik eerder usenet e.d. afknijpen ipv netflix lijkt mij?Madshark schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:09:
UPC heeft er geen belang bij dat mensen 'onbeperkt' kunnen kijken wat ze willen, terwijl diezelfde films bij UPC on-demand voor 1,50 tot 6,50eur per film voor 24h aangeboden worden.
Er zal vast iets verkeerd staan bij upc, maarja, krijg ze dat daar maar eens duidelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 17:16 ]
Zelfs als je het via die omweg werkend krijgt (technisch geen probleem), hoop ik dan wel dat het adres waar je verblijft een echt onbeperkte verbinding heeft en geen telenet met datapakket. Anders zit je in no-time door je data heen als je ook in hoge kwaliteit kijkt (HD doet bijna 3GB per uur, da's leuk met een 50 of 100GB pakket per maand inclusief al je andere internet verkeer).Madshark schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:03:
Komende periode zal ik veel in België gaan overnachten,
Ondertitels blijven soms ook hangen, het helpt om de aflevering te stoppen en weer te starten. Hoop dat dit snel opgelost is.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Mhoa, vergis je niet, er zijn nog steeds erg veel mensen die het 'gemak' van zo'n dienst wel kunnen waarderen, niet iedereen is bekend met usenet en/of torrents. Laat staan het afspelen hiervan op mediaplayers etc.Mx. Alba schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:33:
Maar hoeveel mensen maken daar daadwerkelijk gebruik van? Ik gebruik wel eens UPC On Demand om gemiste programma's te kijken (dus zoals je ook Uitzending Gemist gebruikt) maar dat is echt een draak van een systeem. Ongelofelijk traag en gebruikersonvriendelijk. Ik kan me niet voorstellen dat UPC daar veel geld mee verdient.
Ah, als het idd alleen DNS is, dan is dat zo gefixed. Volgende week meer hieroverVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:14:
[...]
Het is puur een dns. De diensten van unblock zijn wel veel uitgebreider dan waar jij het voor wilt gebruiken, maar in jouw geval kan je inderdaad een dns forwarder gebruiken vanaf je router. Ik heb alleen geen idee of je dat op de wd goed aan de praat krijgt, vermoedelijk wel en anders neem je vanuit belgie een week een proefabonnement op unblock en probeer je dat ook, je hoeft geen creditcard gegevens e.d. op te geven voor die proef, dus ik zou het gewoon beiden proberen en dan beslissen wat jou het beste bevalt.
Daar hebben ze in het verleden ooit wel eens schuldig aan gemaakt.[...]
Dan zouden ze denk ik eerder usenet e.d. afknijpen ipv netflix lijkt mij?
Er zal vast iets verkeerd staan bij upc, maarja, krijg ze dat daar maar eens duidelijk.
Nee, UPC mag niets meer afknijpen, dat is namelijk tegen de nieuwe net-neutraliteit wet. Wat ze wel kunnen doen is het weigeren van directe peering contracten met Netflix, zodoende dat de streaming via overbelaste netwerken moeten komen, of netwerken uit buitenland die zich niet aan de net-neutraliteit hoeven te houden.
Of ze dat daadwerkelijk doen, geen id, is alleen een persoonlijke theorie, gebaseerd op de grote verschillen die ik hier ziet tussen 2 providers, en natuurlijk de reputatie van UPC in het verleden. (afknijpen verkeer, ooit niet toestaan meerdere PC's gebruiken, klanten verbieden om eigen routers te gebruiken, geheel gesloten digitale TV systeem, laat uitbrengen CI module etc. etc.)
Ik maak ook gebruik van Netflix via de PS4, heb op de PS4 alleen de keuze uit stereo geluid, dus eigenlijk geen keuzefalcon123 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:23:
Ik zit ook bij UPC, maar ik heb laatste tijd ook wel af en toe last van hangende subtitles...(dan zet ik ze weer uit & aan en dan doen ze het wel weer normaal)
Gister bij Homeland duurde het ook eventjes voordat we pas HD kregen.
Hier ook een 120 mbit verbinding.
Ik gebruik netflix met de PS4.
Precies hetzelfde hier (Rotterdam). Perfect werkende UPC verbinding, speedtest geeft altijd 98-100Mbps aan, ping strak onder de 10ms. Netflix is de laatste week om te huilenMadshark schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:03:
Ik kijk Netflix via een PS3 (...) Sinds nieuwjaarsdag is het mij op gaan vallen dat Netflix steeds slechter begint te worden. Voorheen (...) altijd binnen 5 seconden wel de HD stream (...). Soms gaat het beeld zelfs terug naar 240p
Zoals al gezegd, neem hiervoor contact op met UPC, daar ligt het probleem, niet bij Netflix (hier perfect beeld met een Ziggo internet aansluiting). Mogelijk hebben ze 'iets' met de verbinding naar Netflix toe gedaan (zet alu-hoedje op...Dracula schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:02:
Ik zou zeggen iedereen die een probleem heeft upc bellen. Wie weet helpt het
[ Voor 17% gewijzigd door KillerBee op 08-01-2014 08:06 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
UPC hier en zowel op mijn tablet als PS3 heb ik de grootse moeite om HD te halen. Soms schakelt 'ie over maar negen van de tien keer kom ik niet verder dan 480P of zelfs 240P. Enorm irritant is dat.Aeryn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:06:
[...]
Precies hetzelfde hier (Rotterdam). Perfect werkende UPC verbinding, speedtest geeft altijd 98-100Mbps aan, ping strak onder de 10ms. Netflix is de laatste week om te huilenVoorheen was het altijd binnen een paar seconden op (Super)HD. Nu valt het me op als hij uberhaupt overschakelt naar HD.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dat mag niet meer hè.MIBRK schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:18:
Reken maar dat UPC aan het testen is met traffic shaping voor Netflix, eigenlijk verwacht ik dat dit bij elke provider wel op de agenda staat.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Precies mijn ervaring en het is voor mij de reden om mijn proefabonnement niet te verlengen. Ik vind het wel jammer want het concept vind ik goed. Netflix heeft er bij mij voor gezorgd dat ik weer films ging kijken. Ik zal dit topic in de gaten houden en sluit niet uit dat ik in de toekomst weer een abonnement neemAtleX schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:15:
[...]
UPC hier en zowel op mijn tablet als PS3 heb ik de grootse moeite om HD te halen. Soms schakelt 'ie over maar negen van de tien keer kom ik niet verder dan 480P of zelfs 240P. Enorm irritant is dat.Aan mijn verbinding ligt het niet, ik heb ruim voldoende bandbreedte en dat tijdens het kijken er een keer een whatsappje via wifi op mijn telefoon aankomt zou niet uit mogen maken. Mijn computer & laptop staan vrijwel altijd uit, zeker als ik via Netflix een serie of film aan het kijken ben.
Ik heb net even met de support gechat en die gaf de volgende oplossing (nog niet getest want ben op het werk op dit moment). Wie weet is het ook voor jullie relevant.
Ik ga het vanavond toepassen en zal bevindingen hier neerzetten.
quote: Netflix supportWe are going to follow these steps to reset the connection that PS3 has with our servers: Begin from the PS3 Home Screen. If you're not already at the home screen, hold the PS3 button in the middle of the controller, select Quit, then select Yes to return to the home screen. Navigate to the TV/Video Services section and highlight Netflix. Press X. Immediately after pressing X, press both Start and Select and continue to hold them down until a message appears asking Do you want to reset your Netflix settings and re-register? Select Yes.
Zeer interessant ! Volgende keer als ik netflix gebruik zeker eens proberen. Kan tenslotte geen kwaad.HansH schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:40:
Hier ook connectieproblemen (disconnects en max 384SD kwaliteit) met Netflix app op PS3, maar dan met Ziggo.
Ik heb net even met de support gechat en die gaf de volgende oplossing (nog niet getest want ben op het werk op dit moment). Wie weet is het ook voor jullie relevant.![]()
Ik ga het vanavond toepassen en zal bevindingen hier neerzetten.
[...]
Is een geshared account, maar werkt gewoon perfect
Netjes en goed contact.
Werkt prima op Tablet (Android en Surface RT) en op Xbox-One doet ie t ook goed.
Nu eens zien of het nuttig is naast m'n Sickbeard setup op de NAS.
[ Voor 22% gewijzigd door Standeman op 08-01-2014 13:51 . Reden: Sharen gaat in tegen de voorwaarden van netflix, dus laten we het maar niet posten.. ]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Hoezo geshared account? Deel je deze met een x-aantal onbekenden?HellStorm666 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:19:
Gisteren via [knip] een Netflix account van 1 jaar afgesloten.
[knip]
Edit: niet dat ik interesse heb, maar als deze daadwerkelijk geshared wordt met willekeurig andere Hollanders dan valt deze in het doosje "illegaal" en staat het gelijk aan card-sharing?
[ Voor 47% gewijzigd door hardware-lover op 08-01-2014 13:41 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Met de user pw combi die je nodig hebt kun jij of iemand anders waarmee het account gedeeld wordt het wachtwoord van het account veranderen en het account 'kapen'. Lijkt me niet zo'n fijn idee (of ik zie iets over t hoofd).HellStorm666 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:19:
Gisteren via deze adverteerder een Netflix account van 1 jaar afgesloten.
Netjes en goed contact.
Werkt prima op Tablet (Android en Surface RT) en op Xbox-One doet ie t ook goed.
Verder vind ik 8 euro per maand een redelijk bedrag en zie ik persoonlijk geen reden om (illegale) omwegen te zoeken om t nog goedkoper te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 08-01-2014 13:52 ]
Had hem gister ook gemaild, maar na 3x over en weer mail kreeg ik geen antwoord meer, zeurde blijkbaar teveelHellStorm666 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:19:
Netjes en goed contact.
[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 08-01-2014 13:52 ]
En toevallig dat het net na nieuws: Netflix goed voor 5 tot 10 procent dataverkeer bij UPC komt. UPC kan prima zelf wat doen aan dit dataverkeer, heeft Netflix een heel mooi programma voor. Ze doen me een beetje denken aan Tiscali die naar iedereen kneep omdat ze geen peering opwilde zetten naar andere providers/aanbieders.MIBRK schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:18:
Reken maar dat UPC aan het testen is met traffic shaping voor Netflix, eigenlijk verwacht ik dat dit bij elke provider wel op de agenda staat.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Benny is weer terug hoor, ik vroeg hem net hoe het komt dat hij zo goedkoop is.
Met daarna uitleg hoe te betalen.Dit omdat wij speciale account tijdelijk mogen aanbieden van Netflix.
heb gister avond betaald. Hij reageerde dat hij s'avonds nog een account zou sturen. Helaas nog niks gezien. Heb net maar een herinnering gestuurd.Luukwa schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:40:
Is benny betrouwbaar?
I'll keep you informed!
Kreeg trouwens direct antwoord. Zou als het goed is vanavond alsnog moeten komen......
We wachten het maar weer af. Ik blijf nog wel even aan het spreekwoordelijke lijntje hangen.
[ Voor 23% gewijzigd door ijzere-rinus op 08-01-2014 14:18 ]
Laten we 't er maar op houden dat 'ie daarom een paar dagen niet bereikbaar was, heeft waarschijnlijk z'n hele voorraad moeten verhuizen in een paar dagen

Geen shard account, gewoon promo codes.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Het was deze. Met nadruk op was. Volgens mij loopt het nogal hard, die codes.
Buiten dat het illegaal is, is een shared account ook vet irritant. Met het standaard abonnement mag je op 2 apparaten tegelijk kijken, en als je dat met meerdere doet worden apparaten gedeactiveerd en moet je ze weer opnieuw gaan aanmelden. En da's vooral op SmartTV apps zwaar kloteHellStorm666 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:19:
Netjes en goed contact.
En ik snap ook niet dat mensen niet die 2 Euro per maand over hebben voor een eigen account... (ff eBay checken).
Verwijderd
Ik lees hier meer over ene Benny dan over netflix zelf namelijk...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 16:05 ]
Ja, codes kopen op Marktplaats / eBay / etc. is discutabel... Maar Netflix zegt zelf "het mag maar is volledig voor eigen risico". Die lijn houden we hier dus ook aan. Het mag maar het is volledig voor eigen risico. Van tevoren weet je namelijk niet wat voor code het is en of de code op een legitieme manier is verkregen.Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:04:
Albantar, kan het hele code aanschaf verhaal niet buiten het topic? Ik vind het wat discutabel allemaal aangezien het niet echt als heel legaal overomt en het voegt echt niks toe. Nu alweer een hele pagina over mensen die zeggen dat ze codes gekocht hebben etc.
Ik lees hier meer over ene Benny dan over netflix zelf namelijk...
Op de zelfde wijze is het omzeilen van de geografische beperkingen van Netflix ook discutabel want officieel mag het gewoon niet. Maar Netflix gedoogt wel dat iemand die in land X woont maar tijdelijk in het buitenland verblijft trucjes als DNS forwarding, VPN gateways of proxy servers gebruikt om vanuit dat buitenland de content van zijn eigen thuisland te bekijken.
[edit] Ik had iets over het hoofd gezien:
Een apart topic voor Netflixcodes lijkt me geen goed idee. Als het hier de spuigaten uitloopt dan zal er vast wat aan gedaan worden (dan kan er bijvoorbeeld gezegd worden: vanaf nu distantieert Tweakers zich hiervan). Maar tot nu toe zijn de discussies over de codes in dit topic naar mijn mening (nog) niet storend genoeg om dat te verantwoorden.
[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 08-01-2014 16:29 ]
Hmm maar de kwaliteit van Netflix is nou ook weer niet zó denderend (want streaming) dat dit een issue kan zijn, lijkt mij... Ik zal ze vanavond nog eens vergelijken en de vraag eens bij Netflix neerleggen als het toch nog verschilt van elkaar. Verder heb ik niet echt een referentie (want op de iPad Mini ziet het er sowieso allemaal wel strak uit vanwege het kleinere scherm).Adlermann schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:
[...]
De PS3 heeft veel betere videoprocessing opties an de PS4. Daar zijn her en der alwel reviews over. Als je houdt van film kijken is een PS3 beter dan een PS4.
Verwijderd
Nou ik vroeg me al af waarom ik DM's kreeg en de AD staat niet meer online. haha..ksborg schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:53:
V&A aangeboden: 12Maanden onbeperkt streamen met Netflix !
Het was deze. Met nadruk op was. Volgens mij loopt het nogal hard, die codes.
Maar goed ik begin nu DM's te krijgen van mensen of ik er nog heb, simpel antwoord staat ook in de AD nee..
op het moment heb ik er geen meer, wel verwacht ik er zeker nog aan te kunnen komen.
Maar goed ik kan niet zeggen waneer wel weet ik dat ik nooit de hoeveelheid krijg die jullie het liefst zouden zien.
On topic weer daar is het forum niet voor bedoeld
Gr Crazymee!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 16:56 ]
Ik heb nu al 3 maanden Netflix en ik merk dat ik veel meer films en series kijk/volg.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
What's in the case?
https://signup.netflix.com/gifttermsMx. Alba schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:12:
[...]
Ja, codes kopen op Marktplaats / eBay / etc. is discutabel... Maar Netflix zegt zelf "het mag maar is volledig voor eigen risico". Die lijn houden we hier dus ook aan. Het mag maar het is volledig voor eigen risico. Van tevoren weet je namelijk niet wat voor code het is en of de code op een legitieme manier is verkregen.
Op de zelfde wijze is het omzeilen van de geografische beperkingen van Netflix ook discutabel want officieel mag het gewoon niet. Maar Netflix gedoogt wel dat iemand die in land X woont maar tijdelijk in het buitenland verblijft trucjes als DNS forwarding, VPN gateways of proxy servers gebruikt om vanuit dat buitenland de content van zijn eigen thuisland te bekijken.
[edit] Ik had iets over het hoofd gezien:
Een apart topic voor Netflixcodes lijkt me geen goed idee. Als het hier de spuigaten uitloopt dan zal er vast wat aan gedaan worden (dan kan er bijvoorbeeld gezegd worden: vanaf nu distantieert Tweakers zich hiervan). Maar tot nu toe zijn de discussies over de codes in dit topic naar mijn mening (nog) niet storend genoeg om dat te verantwoorden.
Als je dat leest dan is 't gewoon legaal om te handelen inderdaad
en waar krijg je die dan? (alsin: linkje) want ik vind ze niet voor die prijshimlims_ schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:20:
waarom zo moeilijk doen via marktplaats (als je genaaid wilt worden, be my guest)
Waarom koop je niet een annual-card uit de VS $32=€25 (ongeveer)
binnen 5min. code in je mailbox, en kijken!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Bovenstaande gisteravond toegepast om connectieproblemen op te lossen zoals disconnects en lage kwaliteit. Hierna werkte Netflix weer zoals voorheen dus kan het iedereen aanraden die last heeft van connectieproblemen (op PS3).quote: Netflix supportWe are going to follow these steps to reset the connection that PS3 has with our servers: Begin from the PS3 Home Screen. If you're not already at the home screen, hold the PS3 button in the middle of the controller, select Quit, then select Yes to return to the home screen. Navigate to the TV/Video Services section and highlight Netflix. Press X. Immediately after pressing X, press both Start and Select and continue to hold them down until a message appears asking Do you want to reset your Netflix settings and re-register? Select Yes.
Klopt. Destijds via ebay een gift code gekocht. Eerst geprobeerd deze toe te voegen aan mijn NL account. DIt werkte niet. Toen maar een US account aangemaakt. Ik hoefde daarbij alleen maar de gift code op te voeren en een email adres. Een huisadres of credit card was niet nodig.Wybo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:00:
Ik dacht ook eerder gelezen te hebben dat die VS kaarten alleen op US accounts werkten?
Je verwart nu twee verschillende soorten codes:wimmel_1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 01:19:
[...]
https://signup.netflix.com/giftterms
Als je dat leest dan is 't gewoon legaal om te handelen inderdaad
De cadeaucodes (beginnend met een G) waar dat artikel over gaat worden bij Netflix gekocht en zijn als het ware Netflixcadeaubonnen. Deze mogen inderdaad niet verhandeld worden en als ze wel voor lage prijzen verhandeld worden kan je er zeker van zijn dat ze bijvoorbeeld met een gestolen credit card zijn gekocht.
Dan zijn er ook nog actiecodes, die je bijvoorbeeld bij smart tv's kan krijgen, van het type "inclusief een jaar gratis Netflix". Deze codes beginnen met een 3 en verhandelen ervan wordt gedoogd maar is volledig op eigen risico van de koper.
Ik dacht dat in het begin The Hunger Games op Netflix stond, maar toen ik gister keek niet meer... Klopt dat?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
[ Voor 72% gewijzigd door Mx. Alba op 09-01-2014 10:31 ]
Bij mij hetzelfde......volgens mij kunnen wel een beetje beginnen met fluiten.inTIMidate schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:20:
Ik heb gister ochtend ook de gok gewaagd en Netflix en Spotify voor 1 jaar gekocht van Noureddine (Benny op Marktplaats), maar nog geen accounts/codes ontvangen, volgens hem zou ik ze als het goed was gisteravond krijgen.
Idem...ijzere-rinus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:08:
[...]
Bij mij hetzelfde......volgens mij kunnen wel een beetje beginnen met fluiten.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.